Language English staat er onder dus wat dat betreft zal het wel goed zitten. En de 360 is geloof ik regiovrij, maar daarover staat vast meer in de topic start.Angeloonie schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:50:
Even een vraagje, als ik een spel bij play-asia.com bestel (wat meer mensen hier doen), hoe zit dat dan met taal enzo? En regio?
als ik bijv deze bestel, a) werkt die dan op mijn X360 en b) is het wel allemaal engels?
Wij zitten in NL met het PAL systeem en wat staat er onder?
Further compatibility
NTSC-J
JA
NTSC-U/C
JA
PAL
NEE
Xbox360™ Regional Compatibility Guide
Further compatibility
NTSC-J
JA
NTSC-U/C
JA
PAL
NEE
Xbox360™ Regional Compatibility Guide
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
De Xbox 360 is niet regiovrij. Sommige games zijn regiovrij. TDU niet, Saint's Row wel etc.johnnyv.nl schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:02:
[...]
Language English staat er onder dus wat dat betreft zal het wel goed zitten. En de 360 is geloof ik regiovrij, maar daarover staat vast meer in de topic start.
Laat Saints Row nou alweer helaas vele dagen uitverkocht zijn bij Play-Asia
Verwijderd
Neoflip schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:42:
[...]
offtopic:
hoe bevalt jou die gp2x? ik zag laatst op samenkopen.net in een inkoopactie en heb hierover zitten twijfelen maar toch maar niet gedaan. Ik las veel dingen over te snel of te traag werkende emulators? Hoe zit dit nu en welke emulators draaien WEL perfect?
offtopic:
Ja die bevalt wel goed eigenlijk! Niet alle emulators werken even goed, maar er zijn wel degelijk enkele die best goed zijn uitgewerkt. De Master System / Mega Drive emulator is eigenlijk wel het beste denk ik. De SNES emulator is ook wel OK, maar heeft wel nog wat bugs waardoor grafische toppers als Donkey Kong Country bijvoorbeeld nog niet mogelijk zijn. Er is een MAME variant, die goed werkt. Een Neo Geo emulator die redelijk goed werkt. Er is redelijk veel homebrew te krijgen. Het meest populaire spul word redelijk vaak ge-update, en er komen nog altijd wekelijks enkele nieuwe projecten uit! Laatst is er bijvoorbeeld iemand geweest die een volledig nieuwe frontend code heeft geschreven waardoor de hele console een totaal ander besturingssysteem heeft draaien, en het apparaat meer functies heeft gekregen dan normaal het geval is. Daarnaast heb je dan nog een hoop conversies van oude games zoals Duke Nukem 3D, Quake, Flashback, etc. Die draaien ook allemaal perfect! Wat dat betreft is er wel genoeg te krijgen hoor. Ik noem er maar een paar, maar er zijn er nog veel meer. En daar zitten ook nog wel een paar goed werkende tussen hoor. Maarr van bijvoorbeeld de PlayStation emulator moet je nog niet echt veel verwachten op dit moment.
Films, foto's, programma's, games, enz. De GP2X kan het eigenlijk allemaal wel. Ben er echt blij mee hoor! En, niet iedereen heeft zo'n ding, dus je kan er ook nog een beetje mee showen. Das ook wel leuk eigenlijk. Altijd als ik de GP2X laat zien aan iemand dan zijn ze altijd wel enthausiast over het apparaat. En de prijs valt op zich ook wel mee.
Ik heb er in ieder geval geen spijt van tot op heden! Als je een beetje van retro gaming houd dan is hij het aanschaffen echt meer dan waard!
Ja die bevalt wel goed eigenlijk! Niet alle emulators werken even goed, maar er zijn wel degelijk enkele die best goed zijn uitgewerkt. De Master System / Mega Drive emulator is eigenlijk wel het beste denk ik. De SNES emulator is ook wel OK, maar heeft wel nog wat bugs waardoor grafische toppers als Donkey Kong Country bijvoorbeeld nog niet mogelijk zijn. Er is een MAME variant, die goed werkt. Een Neo Geo emulator die redelijk goed werkt. Er is redelijk veel homebrew te krijgen. Het meest populaire spul word redelijk vaak ge-update, en er komen nog altijd wekelijks enkele nieuwe projecten uit! Laatst is er bijvoorbeeld iemand geweest die een volledig nieuwe frontend code heeft geschreven waardoor de hele console een totaal ander besturingssysteem heeft draaien, en het apparaat meer functies heeft gekregen dan normaal het geval is. Daarnaast heb je dan nog een hoop conversies van oude games zoals Duke Nukem 3D, Quake, Flashback, etc. Die draaien ook allemaal perfect! Wat dat betreft is er wel genoeg te krijgen hoor. Ik noem er maar een paar, maar er zijn er nog veel meer. En daar zitten ook nog wel een paar goed werkende tussen hoor. Maarr van bijvoorbeeld de PlayStation emulator moet je nog niet echt veel verwachten op dit moment.
Films, foto's, programma's, games, enz. De GP2X kan het eigenlijk allemaal wel. Ben er echt blij mee hoor! En, niet iedereen heeft zo'n ding, dus je kan er ook nog een beetje mee showen. Das ook wel leuk eigenlijk. Altijd als ik de GP2X laat zien aan iemand dan zijn ze altijd wel enthausiast over het apparaat. En de prijs valt op zich ook wel mee.
Ik heb er in ieder geval geen spijt van tot op heden! Als je een beetje van retro gaming houd dan is hij het aanschaffen echt meer dan waard!
Ik zag hier een rgb kabel voor 19E, bij play is ie zelfs maar 15 incl.
http://www.consoleshop.nl...rt-%2B-optical-cable.html
Maar is dit net zo'n "advanced" scart kabel net als die van MS? Beeld op een gewone tv zou daar iets mooier van worden.
Maar is dit net zo'n "advanced" scart kabel net als die van MS? Beeld op een gewone tv zou daar iets mooier van worden.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Zo te zien wel. Het enige 'advanced' aan die Advanced Scart van MS is volgens mij dat ie RGB is (want het scart verloopje bij je Premium set is bijvoorbeeld niet RGB).Flipm0de schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:13:
Ik zag hier een rgb kabel voor 19E, bij play is ie zelfs maar 15 incl.
Deze kabel die jij linkt is ook RGB dus lijkt me van wel dan.
Enige overweging is nog of een goedkoop merk dezelfde kwaliteit maakt als MS, maar technisch gezien is het niet meer of minder lijkt me.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
ok thx. Bij Play-asia is ie trouwens maar 15E inc verzendkosten. Daar hebben ze de officiele MS kabel niet eens. Lijkt me wel een goed alternatief dan. Wordt ook vanuit de EU verstuurd, dus sowiezo geen extra kosten.Exar_Kunn schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:48:
[...]
Zo te zien wel. Het enige 'advanced' aan die Advanced Scart van MS is volgens mij dat ie RGB is (want het scart verloopje bij je Premium set is bijvoorbeeld niet RGB).
Deze kabel die jij linkt is ook RGB dus lijkt me van wel dan.
Enige overweging is nog of een goedkoop merk dezelfde kwaliteit maakt als MS, maar technisch gezien is het niet meer of minder lijkt me.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Mijn ervaring uit het verleden met 3rd party video kabels is dat ze niet onder doen aan de 1st party kabels. (Ik speel op een 42" dus eventueel verschil is goed te zien). Ze zijn alleen een stuk goedkoper. Nu heb je meteen een optische kabel erbij die er bij de normale advance niet bij zit. Ik zou er zeker voor gaan. Een rgb-kabel is sowieso een must voor iedereen met een beetje redelijke niet-hd tv.Flipm0de schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:00:
[...]
ok thx. Bij Play-asia is ie trouwens maar 15E inc verzendkosten. Daar hebben ze de officiele MS kabel niet eens. Lijkt me wel een goed alternatief dan. Wordt ook vanuit de EU verstuurd, dus sowiezo geen extra kosten.
Hey allemaal,
Na het aanschaffen van kameo (tweede hands) en gespeeld te hebben krijg ik nu op eens disk read errors. Met andere spellen heb ik hier geen last van en ik zie een klein barstje vanuit het midden naar buiten van de dvd. De xbox zelf staat altijd horizontaal en beweegt dus niet. Het vervelende is dus dat ik geen bonnetje heb van het spel, hoe valt deze duidelijke fabricage fout nou te verhalen?
Na het aanschaffen van kameo (tweede hands) en gespeeld te hebben krijg ik nu op eens disk read errors. Met andere spellen heb ik hier geen last van en ik zie een klein barstje vanuit het midden naar buiten van de dvd. De xbox zelf staat altijd horizontaal en beweegt dus niet. Het vervelende is dus dat ik geen bonnetje heb van het spel, hoe valt deze duidelijke fabricage fout nou te verhalen?
Op een of andere mnaier heb ik ineens een gamer profile "i" op mijn xbox 360 die wil ik graag verwijderen iemand enig idee hoe ik dat doe?
System > Memory > HD of memory card > Profiles, en je bent er 
Ik weet niet helemaal zeker of dit klopt, maar het moet zo wel lukken.
Top werkt perfect THNXMuthas schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:33:
System > Memory > HD of memory card > Profiles, en je bent er
Dit komt vaker voor. Het ligt niet per se aan de disc zelf maar de hoes (box) die de discs laat scheuren.philippevk schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:04:
Het vervelende is dus dat ik geen bonnetje heb van het spel, hoe valt deze duidelijke fabricage fout nou te verhalen?
Net als het bekende COD probleem.rstyled schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:41:
[...]
Dit komt vaker voor. Het ligt niet per se aan de disc zelf maar de hoes (box) die de discs laat scheuren.
bij de meeste makers vervangen ze de cd als je de originele(kapotte) + een kleine vergoeding opstuurt. misschien mij microsoft ook.philippevk schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:04:
Hey allemaal,
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Hoe kom ik erachter of mijn TV een RGB SCART aansluiting heeft?
Verwijderd
Je handleiding lezen of achter je tv kijken welke aansluitingen je hebt.VeeGee schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:06:
Iemand enig idee waar ik een @mail heen kan sturen voor hulp met mijn gebarste kameo dvd?
-xbox help zegt niets te kunnen (gebeld)
-op de site van xbox game studios vind je geen @mail adres
-In het boekje vind je alleen een adres en nummers voor in de V.S.
.... (Ahum+kuchkuch)...p.s. Als iemand een bonnetje heeft bij de mediamarkt van dit spel+nog niet oud dan weet je me te vinden?......
-xbox help zegt niets te kunnen (gebeld)
-op de site van xbox game studios vind je geen @mail adres
-In het boekje vind je alleen een adres en nummers voor in de V.S.
.... (Ahum+kuchkuch)...p.s. Als iemand een bonnetje heeft bij de mediamarkt van dit spel+nog niet oud dan weet je me te vinden?......
Je handleiding lezen. Uiterlijk zie je in beginsel geen verschil tussen een RGB-SCART of Composite-SCART aansluiting.VeeGee schreef op maandag 18 september 2006 @ 08:06:
Ik heb sinds kort een play n charge kit gekocht, en ik heb dus even geprobeerd om de controller aan de pc te hangen, hij herkent wel een usb device, maar hij heeft geen drivers. Nu heb ik zo'n microsoft common controller geval geïnstalleerd, maar het werkt nog steeds niet. Ik kan verder ook geen driver achtige units vinden op internet.
Is het mogelijk om de wireless controller met de playncharge op de pc te gebruiken als controller?
Is daar al een driver voor?
Ik heb win XP sp2 als OS.
Is het mogelijk om de wireless controller met de playncharge op de pc te gebruiken als controller?
Ik heb win XP sp2 als OS.
Niet mogelijk.
Ook al heb je p&c kit aangesloten, dan nog zal de communicatie via wireless gaan, en daar kan je pc niks mee.
die usb aansluiting is dus alleen voor de stroomvoorziening!
Ook al heb je p&c kit aangesloten, dan nog zal de communicatie via wireless gaan, en daar kan je pc niks mee.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Mijn oude xbox is ooit een keer kapot gegaan, hij werd opgehaald, ze zeiden dat het 2 weken zou duren, na 3 dagen had ik een nieuwe. je kan veel zeggen over microsoft, maar hun service is vele malen beter dan de meeste companies.dadj schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:11:
[...]
yuppp. heb gebeld, wordt morgen of zaterdag opgehaald door ups.. die gozer aan de telefoon beweerde dat ik hem, of een nieuwe, voor woensdag al terug zou hebben! zou me verbazen eerlijk gezegd! Let's see..
Nee. Er komt wel binnenkort een adapter van MS om de wireless Xbox 360-apparatuur ook op een Windows-PC te kunnen gebruiken.MaCe1337 schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:25:
hummzz goeie vraag idd, als dat zo is dan kan ik me voorlopig ff een hdtv uitsparenVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:37:
Als ik de xbox 360 verbind naar een monitor krijg ik dan ook HD kwaliteit of niet?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik heb dat gedaan enneh..je hebt dan idd gewoon 1280x1024 op je scherm. 'k heb wel (in games) zwarte balken boven en onder), maar het ziet er stukken strakker uit als op een CRT breedbeeld TVCrankyGamerOG schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:42:
[...]
hummzz goeie vraag idd, als dat zo is dan kan ik me voorlopig ff een hdtv uitsparen
Verwijderd
niet alle games kunnen trouwens overweg met een niet breedbeeld hd resolutie als 1280x1024. Bij pgr3 wordt het beeld samengedrukt zodat alles heel smal is. Dat is 1 van de weinige games die er niet mee overweg kan...TheVMaster schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:55:
[...]
Ik heb dat gedaan enneh..je hebt dan idd gewoon 1280x1024 op je scherm. 'k heb wel (in games) zwarte balken boven en onder), maar het ziet er stukken strakker uit als op een CRT breedbeeld TV
Verwijderd
Die 2 weken is worst-case scenario, daar laten ze het normaalgesproken niet op aankomen : je bent nu blij met een dode mus. Bovendien, als je nou de enige was, wiens box kapot ging, zou ik zeggen goede service. Dat ben je niet, dus je zou in de eerste plaats boos moeten zijn dat ie überhaupt stuk gegaan was.DarkShadow schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:51:
[...]
Mijn oude xbox is ooit een keer kapot gegaan, hij werd opgehaald, ze zeiden dat het 2 weken zou duren, na 3 dagen had ik een nieuwe. je kan veel zeggen over microsoft, maar hun service is vele malen beter dan de meeste companies.
Uitvalpercentages worden al ingecalculeerd bij productie. Het is een risico wat de fabrikant neemt, maar jij zou redelijkerwijs mogen verwachten dat je xbox heel blijft.
Klopt...(die ervaring heb ik ook met pgr3). Er schijnen nog 1 of 2 games te zijn met datzelfde probleemVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:26:
[...]
niet alle games kunnen trouwens overweg met een niet breedbeeld hd resolutie als 1280x1024. Bij pgr3 wordt het beeld samengedrukt zodat alles heel smal is. Dat is 1 van de weinige games die er niet mee overweg kan...
Maar goed....het ziet er wel strakker uit op een computerbeeldscherm (bij gebrek aan een hd tv)
Ik kon het niet laten, wilde Saints Row eigenlijk niet kopen omdat ik de 360 alleen gebruik voor Media Center en in de toekomst voor PES6 maar nadat ik de demo had gespeeld was ik verkocht. Super gameplay, heel sfeervol en erg verslavend. Morgen haal ik em op bij Replay
Verwijderd
Was van plan om je Play-Asia aan te raden. Daar is hij maar 35 euro incl. verzendkosten. Maar ik zag net dat hij daar out of stock is...Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:42:
Saints Row is idd mooi spel
maar ik heb er alleen nog niet genoeg geld voor
Tja is toch waard om dan 2 weken te wachten, nog al groot prijs verschil.
Ik ben wel goed maar niet gek.
Ik heb hem iig vandaag binnengekregen van hun (had hem bestelt op de 1e).
En op hoesje staat idd NTSC, maar hij werkt hier gewoon op mijn PAL tv toestel, voor de mensen die zouden twijfelen dat het niet zou werken.
Ik ben wel goed maar niet gek.
Ik heb hem iig vandaag binnengekregen van hun (had hem bestelt op de 1e).
En op hoesje staat idd NTSC, maar hij werkt hier gewoon op mijn PAL tv toestel, voor de mensen die zouden twijfelen dat het niet zou werken.
Verwijderd
Heey, welkom op Tweakers.net, bij Saturn in Rotterdam zijn de meeste games ook nog (ietsje) voordeliger, I.P.V. € 64 zijn ze daar dan (meestal) € 60!Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:42:
Saints Row is idd mooi spel
maar ik heb er alleen nog niet genoeg geld voor
Maar je kan natuurlijk ook ff wachten tot Play-Asia ze weer heeft!
Ben erg aan het twijfelen geslagen of ik een Premium of een Core editie zal halen.
Als ik een Premium pack pak koop moet ik er namelijk gelijk ook een draadloos modem bij halen, omdat we hier alleen maar wifi hebben (en een kabel trekken niet meer mogleijk is). Wat het bedrag gelijk op 550 eurie legt (plus een game uiteraard).
Terwijl ik met een core + spel al voor 400 (incl. mem. kaart toch?) klaar ben.
Meer als twee spellen verschil dus ^^
Kwa spellen zal ik vooral gaan voor de race, en de free roam games TDU, Saint Row, Tony 8 ect. Ik zit er dus eigenlijk meer aan te denken om te beginnen met een core en dan misschien later nog live te gaan proberen. Is dit een slimme zet? of toch beter gelijk voor Premium Pack gaan

Als ik een Premium pack pak koop moet ik er namelijk gelijk ook een draadloos modem bij halen, omdat we hier alleen maar wifi hebben (en een kabel trekken niet meer mogleijk is). Wat het bedrag gelijk op 550 eurie legt (plus een game uiteraard).
Terwijl ik met een core + spel al voor 400 (incl. mem. kaart toch?) klaar ben.
Meer als twee spellen verschil dus ^^
Kwa spellen zal ik vooral gaan voor de race, en de free roam games TDU, Saint Row, Tony 8 ect. Ik zit er dus eigenlijk meer aan te denken om te beginnen met een core en dan misschien later nog live te gaan proberen. Is dit een slimme zet? of toch beter gelijk voor Premium Pack gaan
offtopic:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar welke versies jullie hebben aangeschaft, ik heb wel eens van die polls voorbij zien komen. Mag je deze zo plaatsen of heb je daar toestemming voor nodig van een mod?
En hoe plaats ik deze (als het mag uiteraard)
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar welke versies jullie hebben aangeschaft, ik heb wel eens van die polls voorbij zien komen. Mag je deze zo plaatsen of heb je daar toestemming voor nodig van een mod?
En hoe plaats ik deze (als het mag uiteraard)
Ik heb een premium pakket aangeschaft. Vooral omdat daar ook de HD bij zit. Dan kun je demo's downloaden etc.
Ik heb ook geen kabel voor internet, maar ik heb hem op mijn pc aangesloten d.m.v. een cross kabel, en toen de wifi verbinding van mijn pc gedeeld. Nu kan ik via mijn pc met de Xbox het internet op
Ik heb ook geen kabel voor internet, maar ik heb hem op mijn pc aangesloten d.m.v. een cross kabel, en toen de wifi verbinding van mijn pc gedeeld. Nu kan ik via mijn pc met de Xbox het internet op
Heeft iemand van jullie ervaring met het gebruik van een access point zoals dit http://vcd.click2shop.be/...e=SUPERSTORE&ref=34772294 in combinatie met de 360? En kan je dan tegelijk connecteren via kabel (360) en wifi (laptop? Mijn laptop heeft wel netwerk in de slaapkamer maar die van mijn vrouw niet...)
Verwijderd
Ik heb een premium, maar ik gebruik een kabel voor internet. Je moet je ook afvragen of je de accessoires van de premium nodig hebt. De HD is gewoon een must, omdat je die fimpjes en demo's toch wel wilt downloaden, zelfde geldt voor draadloos gamen, als je eenmaal gewend bent, wil je niet meer terug. Die headset is wel te verwaarlozen. Maar als je die extra's niet nodig hebt of (nog) niet wilt, voldoet een core natuurlijk ook prima. Uiteindelijk ben je natuurlijk wel wat duurder uit als je alles lost koopt.
Verwijderd
En toch vind ik het nog steeds zo ontzettend dom van Microsoft dat ze een hdd van 20 gb hebben gebruikt. Dat is toch niet meer van deze tijd?!
Ik heb ook een Xbox 360 en vind het een geweldig ding, superblij mee! Xbox Live is geweldig en er komen steeds meer topgames uit. Bovendien ziet het er superstrak uit op mn HDTV 
Denk niet dat ik een PS3 aan ga schaffen, dat ding biedt vrijwel niks extra's tegenover de Xbox 360. Weinig goede games (die niet op 360 komen), duurder (zowel de console zelf als de games) en ik heb zware twijfels bij hun online dienst. Bovendien heb ik het gehad met Sony en ga ik zeker niet nog eens tot maart wachten met hun naaipraktijken.
@Civic:
Ik zou geen Core aanschaffen. Dan moet je straks alsnog een Harddisk kopen (dan zit je al op hetzelfde bedrag) en er zit geen draadloze controller en headset bij. Je kunt natuurlijk eventueel het Saints Row pakket bij Dixons kopen voor 370 euro ofzo. Scheelt je toch zo 10% en je hebt Saints Row er dan al bijzitten.
Xbox 360
Denk niet dat ik een PS3 aan ga schaffen, dat ding biedt vrijwel niks extra's tegenover de Xbox 360. Weinig goede games (die niet op 360 komen), duurder (zowel de console zelf als de games) en ik heb zware twijfels bij hun online dienst. Bovendien heb ik het gehad met Sony en ga ik zeker niet nog eens tot maart wachten met hun naaipraktijken.
@Civic:
Ik zou geen Core aanschaffen. Dan moet je straks alsnog een Harddisk kopen (dan zit je al op hetzelfde bedrag) en er zit geen draadloze controller en headset bij. Je kunt natuurlijk eventueel het Saints Row pakket bij Dixons kopen voor 370 euro ofzo. Scheelt je toch zo 10% en je hebt Saints Row er dan al bijzitten.
Xbox 360
Hey, dat wist ik nog nietVerwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:22:
[...]
Ik heb een premium, maar ik gebruik een kabel voor internet. Je moet je ook afvragen of je de accessoires van de premium nodig hebt. De HD is gewoon een must, omdat je die fimpjes en demo's toch wel wilt downloaden, zelfde geldt voor draadloos gamen, als je eenmaal gewend bent, wil je niet meer terug. Die headset is wel te verwaarlozen. Maar als je die extra's niet nodig hebt of (nog) niet wilt, voldoet een core natuurlijk ook prima. Uiteindelijk ben je natuurlijk wel wat duurder uit als je alles lost koopt.
(100 euro verschill van pack - men. kaart van +/- 40 euro)
Ik heb afgelopen vrijdag ook een xbox360 gekocht, en ik twijfelde nogal erg (met de wii enzo). Man man, 4 uur later werd het de aankoop van het jaar, wat een geweldige console. Interface is te relax, live is super en saint rows uiteraard, wat een game. En dan nog die heerlijke wireless controllers
.
Civic, ik zou de premium pakken. De 20gig hdd is gewoon een must, voor demo's en filmpjes enzo (zeker met het aankomende X06 is dat handig). Verder weet ik niet hoeveel je om wireless controllers geeft maar ik zat met mijn oude xbox altijd mee die kabels te kutten. Het is nu misschien ff wat meer geld, maar je krijgt er ook wat voor terug en heb je er ook later geen spijt van dat je de core pakte.
Civic, ik zou de premium pakken. De 20gig hdd is gewoon een must, voor demo's en filmpjes enzo (zeker met het aankomende X06 is dat handig). Verder weet ik niet hoeveel je om wireless controllers geeft maar ik zat met mijn oude xbox altijd mee die kabels te kutten. Het is nu misschien ff wat meer geld, maar je krijgt er ook wat voor terug en heb je er ook later geen spijt van dat je de core pakte.
Leuk om te lezen DeepSeven, de Xbox 360 is ook absoluut geen slechte keus, geweldig apparaat gewoon. Had hiervoor een PS2 maar ik heb nu al meer op mn 360 gespeeld dan al die jaren op PS2 bij elkaar, Xbox trekt me gewoon veel meer.
Nog een leuk nieuwtje trouwens:
Nog een leuk nieuwtje trouwens:
Laat maar komenIn total, more than 100 pieces of new downloadable content will be available to gamers during the nine day period, including a never before announced major franchise on Xbox Live Arcade. In addition to new playable game demos, there will also be new game videos from the following titles being showcased at Tokyo Game Show and/or X06:
o Call of Duty® 3 (Activision)
o Forza Motorsport 2 (Microsoft Game Studios)
o Kane & Lynch: Dead Men (Eidos)
o Kingdom Under Fire: Circle of Doom (Microsoft)
o Project Sylpheed (Square-Enix)
o Shrek the Third ™ (Activision)
o Viva Piñata (Microsoft Game Studios)
o Plus additional high definition videos from games to be announced at Tokyo Game Show and X06
[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 18-09-2006 23:11 ]
neen, dat is een access point en je hebt een router nodig (al dan niet met wifi functie).StGermain schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:14:
Heeft iemand van jullie ervaring met het gebruik van een access point zoals dit http://vcd.click2shop.be/...e=SUPERSTORE&ref=34772294 in combinatie met de 360? En kan je dan tegelijk connecteren via kabel (360) en wifi (laptop? Mijn laptop heeft wel netwerk in de slaapkamer maar die van mijn vrouw niet...)
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Dat dacht ik dus al, maar windows zag wel een device als ik hem inplugde, en de stekker aan de controllerkant heeft ook meer dan 2 contactjes (stuk of 6)BM schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:28:
Niet mogelijk.
Maar goed wireless is natuurlijk altijd beter
Crap ! Ik zat net lekker online te GRAW'en met een vriend van me..
We zaten voor het 2e potje in de lobby, game begint in 5,4,3... *pof* xbox uit
Dacht eerst dat de stoppen waren gesprongen, maar de TV was nog aan.
Ik zet 'm weer aan en wil weer verder spelen, maar na een paar seconden ging 'ie weer uit en kwamen er drie mooie rode lampjes tevoorschijn.
Na enig onderzoek online weet ik inmiddels dat er meerdere mensen zijn met dit probleem.
Echter, het probleem zelf verschilt van geval tot geval. De een heeft een defectieve HDD, de ander weer een kapotte AV kabel. Bij weer een ander ligt het aan de 'power-brick' (adapter).
Ik heb 'm net een week
Alles al geprobeerd, maar helaas. Niks helpt.
Iemand ervaring met hoe soepel / snel MS dit soort dingen afhandelt ?
We zaten voor het 2e potje in de lobby, game begint in 5,4,3... *pof* xbox uit
Dacht eerst dat de stoppen waren gesprongen, maar de TV was nog aan.
Ik zet 'm weer aan en wil weer verder spelen, maar na een paar seconden ging 'ie weer uit en kwamen er drie mooie rode lampjes tevoorschijn.
Na enig onderzoek online weet ik inmiddels dat er meerdere mensen zijn met dit probleem.
Echter, het probleem zelf verschilt van geval tot geval. De een heeft een defectieve HDD, de ander weer een kapotte AV kabel. Bij weer een ander ligt het aan de 'power-brick' (adapter).
Ik heb 'm net een week
Alles al geprobeerd, maar helaas. Niks helpt.
Iemand ervaring met hoe soepel / snel MS dit soort dingen afhandelt ?
Morgen support bellen, overmorgen staat de koerier voor de deur om 'm op te halen, binnen een week heb je een nieuwe.
Maar. Als het ding net een week oud is, gewoon mee terug naar de winkel. Krijg je direct een nieuwe.
Maar. Als het ding net een week oud is, gewoon mee terug naar de winkel. Krijg je direct een nieuwe.
Dat hangt er van af, als hij al een router in zijn netwerk heeft is een Access Point voldoende.Gully schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:25:
[...]
neen, dat is een access point en je hebt een router nodig (al dan niet met wifi functie).
Na lang twijfelen heb ik toch ook maar een XB360 gekocht. Gisteren een Saints Row pakket gekocht met de game en een premium XB en nog een extra wireless controller voor DoA4 multiplayer 
Ik moet zeggen dat het apparaat zelf een beetje tegenvalt qua geluidsproductie, over liever 'lawaai'. Had hem eerst in mijn tv kastje gezet, maar dat wordt nogal warm dus nu staat hij gewoon vrij ernaast. Verder werken de wireless controllers helemaal super.
Saints Row speelt echt heerlijk. De besturing is goed, graphics zien er ook prima uit. Het enige wat me een beetje stoort zijn wat trillingslijntjes aan de bovenkant van mijn scherm (zijn soms duidelijk te zien), kan dat liggen aan dat V-Sync probleem? Ik heb de Xbox via component op mijn lcd tv aangesloten, resolutie staat op 720p.
Ik moet zeggen dat het apparaat zelf een beetje tegenvalt qua geluidsproductie, over liever 'lawaai'. Had hem eerst in mijn tv kastje gezet, maar dat wordt nogal warm dus nu staat hij gewoon vrij ernaast. Verder werken de wireless controllers helemaal super.
Saints Row speelt echt heerlijk. De besturing is goed, graphics zien er ook prima uit. Het enige wat me een beetje stoort zijn wat trillingslijntjes aan de bovenkant van mijn scherm (zijn soms duidelijk te zien), kan dat liggen aan dat V-Sync probleem? Ik heb de Xbox via component op mijn lcd tv aangesloten, resolutie staat op 720p.
Verwijderd
Ik was van plan om te wachten om een console te kopen tot de wii uitkwam. Na veel hier te lezen kon ik het niet laten en heb ik toch de 360 gekocht. Was een beetje geschrokken van sommige screens van de wii in vergelijking met de 360(cod3 screens zien er niet uit op wii). Heb onmiddellijk premium(Saints row pakket) gekocht voor het online gedeelte samen met enkele spellen, extra controller, VGA-kabel en play-and-charge-kit..
'k Heb even problemen gehad om hem online te krijgen.
'k Heb thuis een draadloos netwerk en wilde hem via een computer(die draadloos op 't netwerk zit) met de meegeleverde kabel aansluiten op xbox live. Na een eindje zoeken ontdekte ik dat je een netwerkbrug moet maken op die computer tussen de netwerkverbinding naar de xbox en de draadloze netwerkverbinding naar de router...
Van spellen kocht ik Table Tennis, PGR, en Saints row.
Table tennis is een verrassend leuk spel waarin het online gedeelte top is maar door soms slechte verbinding met andere spelers beetje hoekig overkomt.
Saints row is zoals iedereen hier al vertelde een toffe game.
PGR vond ik echt saai en aangezien ik op mijn 19" tft scherm speel werd het beeld samengedrukt... Daarom gisteren teruggegaan naar bart smit en ingewisseld tegen Test Drive Unlimited... Dit spel is echt super. Zeer toffe gameplay en je verlangt echt tot je een betere auto hebt om mensen online te kunnen uitdagen. Het is een onrealistisch grote wereld waar je in kan spelen...
Als er mensen zijn die mij willen toevoegen... --> BANANASniek
'k Heb even problemen gehad om hem online te krijgen.
'k Heb thuis een draadloos netwerk en wilde hem via een computer(die draadloos op 't netwerk zit) met de meegeleverde kabel aansluiten op xbox live. Na een eindje zoeken ontdekte ik dat je een netwerkbrug moet maken op die computer tussen de netwerkverbinding naar de xbox en de draadloze netwerkverbinding naar de router...
Van spellen kocht ik Table Tennis, PGR, en Saints row.
Table tennis is een verrassend leuk spel waarin het online gedeelte top is maar door soms slechte verbinding met andere spelers beetje hoekig overkomt.
Saints row is zoals iedereen hier al vertelde een toffe game.
PGR vond ik echt saai en aangezien ik op mijn 19" tft scherm speel werd het beeld samengedrukt... Daarom gisteren teruggegaan naar bart smit en ingewisseld tegen Test Drive Unlimited... Dit spel is echt super. Zeer toffe gameplay en je verlangt echt tot je een betere auto hebt om mensen online te kunnen uitdagen. Het is een onrealistisch grote wereld waar je in kan spelen...
zeg, als ik een 360 vga kabel haal en aan me monitor hang , kan ik me output dan op HD zetten op de xbox360 ? (720p >????)
Onrealistisch? Ooit op Hawaii geweest?Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:47:*knip*
Het is een onrealistisch grote wereld waar je in kan spelen...![]()

Zie ook: \[X360/PC] Test Drive Unlimited
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het is het eiland Oahu om precies te zijn, waar Lost gefilmd wordt.MAX3400 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:13:
[...]
Onrealistisch? Ooit op Hawaii geweest?![]()
Zie ook: \[X360/PC] Test Drive Unlimited
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
dat eiland is EXACT nagemaakt. zoek maar op, op google earth. (honolulu) je staat versteld van hoe echt het allemaal is. (als je de game uit je hoofd zou leren, zou je gewoon op vakantie kunnen gaan en je kent het eiland uit je duim)
Neuh....je stelt gewoon de resolutie in van bv. 1280x1024CrankyGamerOG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:00:
zeg, als ik een 360 vga kabel haal en aan me monitor hang , kan ik me output dan op HD zetten op de xbox360 ? (720p >????)
Lijkt mij wel kickuh ja...gewoon veeel racen..en dan op vakantie gaan naar dat eiland en dan een auto huren. GEEN kaart lezen en dan gewoon rondrijden. hahaha ik zie me vriendin al verbaasd kijkenWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:28:
dat eiland is EXACT nagemaakt. zoek maar op, op google earth. (honolulu) je staat versteld van hoe echt het allemaal is. (als je de game uit je hoofd zou leren, zou je gewoon op vakantie kunnen gaan en je kent het eiland uit je duim)
moet je wel uitkijken dat je niet te snel op 200 KM/U zit en om de haveklap de autos van de weg ramtTheVMaster schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:31:
[...]
Lijkt mij wel kickuh ja...gewoon veeel racen..en dan op vakantie gaan naar dat eiland en dan een auto huren. GEEN kaart lezen en dan gewoon rondrijden. hahaha ik zie me vriendin al verbaasd kijken
ook ff opletten dat je soms niet tegen het verkker in gaat rijden om op een bepaalde plek te komen
Verwijderd
Meteen een paar modelletjes oppikkenWSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:28:
Ik las trouwens dat het stuurtje van MS gebundeld gaat worden met PGR3. Toch wel jammer. Ik had liever gezien dat hij samen met Forza 2 gebundeld zou worden.
EDIT:
Oh ja ? De demo kon mij niet zo boeien. Maar heb nu al behoorlijk veel mensen gehoord die er erg positief over zijn. Het is dat ik de komende tijd nog wel druk bezig bezig ben met SR, DR en TDU.devv05 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:01:
Ik wil nog even kwijt dat Hitman: Blood Money echt een zéér ondergewaardeerd spel is op de Xbox 360, het is namelijk een regelrechte topper! Momenteel in de meeste winkels voor een eurotje of 40 te krijgen, dus zeker een dikke aanrader!
Heel veel plezier aan gehadTof einde ook!
Nog een spel erbij kan ik nu ff niet handelen
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 13:05 ]
Ik wil nog even kwijt dat Hitman: Blood Money echt een zéér ondergewaardeerd spel is op de Xbox 360, het is namelijk een regelrechte topper! Momenteel in de meeste winkels voor een eurotje of 40 te krijgen, dus zeker een dikke aanrader!
Heel veel plezier aan gehad
Tof einde ook!
Heel veel plezier aan gehad
Het demo (eerste) level is inderdaad nog niet zo heel boeiend, maar daarna wordt ie echt heel erg goed. Heb 'm net uitgespeeld maar ga 'm binnenkort nog een keer spelen, overal proberen SA te halen en je kunt elk level wel op 100 manieren uitspelen dus genoeg te ontdekken weerVerwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:42:
Oh ja ? De demo kon mij niet zo boeien. Maar heb nu al behoorlijk veel mensen gehoord die er erg positief over zijn. Het is dat ik de komende tijd nog wel druk bezig bezig ben met SR, DR en TDU.
Nog een spel erbij kan ik nu ff niet handelenMaar ik zal hem in de gaten houden voor de toekomst.
Qua fun gehalte en verslavingsfactor vind ik het samen met Saints Row en Oblivion een van de beste games op de 360 tot nu toe, en hij ziet er ook gewoon zeer prima uit. Geen slechte port dus ofzo.
TDU wil ik trouwens ook nog graag, maar uit principe haal ik 'm niet door het genaai van Atari
[ Voor 3% gewijzigd door .GoO op 19-09-2006 13:21 ]
ik ben op het moment ook bezig met hitman, maar ik vind het nogal ingewikkeld. maar dat komt vooral dat er wat ander gebeurd dan wat je wil. (iemand strangelen en je pakt zn gun af en schiet "lawaai/verpest") ik ben nu bij de 3e echte missie (demo niet mee gerekend) Flatline volgens mij.
ik heb tot nu toe wel "ghost" rating. vorige missie maar 1 schot gelost.
ik speel op expert.
ik heb tot nu toe wel "ghost" rating. vorige missie maar 1 schot gelost.
ik speel op expert.
Goed nieuws voor mensen zonder Xbox Live Gold (van eurogamer.net):
ut off Xbox Live by subscription fees and tales of loud Americans screaming into your headset from the other side of the globe? Well, now’s your chance to put any superstitions to rest, or prove yourself right, as a whole free week of Gold membership will be available later this month.
Xbox has teamed up with Windows Live Spaces (a service not dissimilar to the Myspace behemoth) to provide Europeans with seven days of multiplayer madness from September 20-29. You'll also have access to loads of free content too, including a hefty stack of game demos to download, and a series of special online activities are scheduled to take place over the week - including the PGR3 Developer Showdown, the Halo 2 Winning Weekend and, the mysterious sounding, Mystery Gamer.
The trial, which starts at 12.01am on September 20 and ends 23.59pm on September 29
Daarnaast ook een aantal demos die mogelijk uitkomen:
* Call of Duty 3 (Activision)
* Dead or Alive Xtreme 2 (Tecmo)
* Forza Motorsport 2 (Microsoft Game Studios)
* Kane & Lynch: Dead Men (Eidos)
* Kingdom Under Fire: Circle of Doom (Microsoft Game Studios)
* Need for Speed Carbon (EA)
* Project Sylpheed (Square Enix)
* Shrek 3 (Activision)
* Viva Piñata (Microsoft Game Studios)
ut off Xbox Live by subscription fees and tales of loud Americans screaming into your headset from the other side of the globe? Well, now’s your chance to put any superstitions to rest, or prove yourself right, as a whole free week of Gold membership will be available later this month.
Xbox has teamed up with Windows Live Spaces (a service not dissimilar to the Myspace behemoth) to provide Europeans with seven days of multiplayer madness from September 20-29. You'll also have access to loads of free content too, including a hefty stack of game demos to download, and a series of special online activities are scheduled to take place over the week - including the PGR3 Developer Showdown, the Halo 2 Winning Weekend and, the mysterious sounding, Mystery Gamer.
The trial, which starts at 12.01am on September 20 and ends 23.59pm on September 29
Daarnaast ook een aantal demos die mogelijk uitkomen:
* Call of Duty 3 (Activision)
* Dead or Alive Xtreme 2 (Tecmo)
* Forza Motorsport 2 (Microsoft Game Studios)
* Kane & Lynch: Dead Men (Eidos)
* Kingdom Under Fire: Circle of Doom (Microsoft Game Studios)
* Need for Speed Carbon (EA)
* Project Sylpheed (Square Enix)
* Shrek 3 (Activision)
* Viva Piñata (Microsoft Game Studios)
Content, waaronder demo's en trailers. Je zult echt nog geen demo van Forza 2 ofzo zien. Maar wel erg tof dat MS dit elke keer doet!
zeg jongens ik heb net een vga kabel gehaald voor me xbox360
maar die vga aansluiting is een mannetje (en de uiteinde van de monitor kabel ook)
hoe de *piep* sluit ik dit nu aan op een crt monitor ?
maar die vga aansluiting is een mannetje (en de uiteinde van de monitor kabel ook)
Hij komt bij de FreeRecordShop vandaan en daar staat dat je binnen 14 dagen kan ruilen.curry684 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 01:44:
Morgen support bellen, overmorgen staat de koerier voor de deur om 'm op te halen, binnen een week heb je een nieuwe.
Toch maar 's bellen dan. Hoewel dit niet echt onder de noemer 'ruilen' valt natuurlijk.
Thanks, had ik niet eens aan gedacht
Met een gender changer.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:44:
en waar de piep* haal je die
Die zat er bij mij bij? Of heb je niet de Microsoftkabel gehaald?CrankyGamerOG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:49:
en waar de piep* haal je die
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
nee ik heb die van joytech ?, en ik heb um nog niet opengemaakt (ivm ruilen)
zit er bij die van joytech 1 bij ??? iemand die dat weet ?
zit er bij die van joytech 1 bij ??? iemand die dat weet ?
[ Voor 43% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-09-2006 13:52 ]
Als je de vga-kabel had gehaald van Microsoft dan zat die erbij: Robin in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20". Bij het pakket van andere fabrikanten zou ik het niet weten.
jah maar zoals ik die pic zie kan ik er toch nog niks mee ??Robin schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:58:
Als je de vga-kabel had gehaald van Microsoft dan zat die erbij: Robin in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20". Bij het pakket van andere fabrikanten zou ik het niet weten.
ik heb op mijn monitor aan de kabel een mannetje , de vga kabel van de xbox is ook een mannetje
met die changer van jou los ik mijn probleem dan nog niet op ?, dan verleng ik mijn probleem toch allen een stukje
want zoals ik het zie, is dat een male<>female connector
ik heb dus eigenlijk een female<>female nodig ?
[ Voor 12% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-09-2006 14:16 ]
jah dat zal dan wel mantridjmantri schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:12:
Anders kun je wel bij een speciaalzaak terecht...
maar wat heb je aan die specifieke "Genderchanger" dan, het is niet eens een changer ....
je verlengt je gender alleen ????
stel.....
male (kabel) <-----> Female <> male(changer)
je veranderd de gender dan toch niet ? je verlengd het alleen ?
en dan nog mantri, ik geef toch geen 25 euri uit, zodat ik dan nog eens 10 euri moet uitgeven om het uberhaupt te kunnen aansluiten ???
de meeste crt monitoren hebben toch een kabel met mannetje als uiteinde ?
[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-09-2006 14:24 ]
Verwijderd
Poeh... daar zeg je wat. SR en Oblivion staan bij mij erg hoog in mijn lijstje. Als hitman idd een beetje in de buurt komt zal het wel goed zitten.. Ik zal eens kijken of ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken. Heb ik nog wat moois achter de hand voor als m'n huidige games gaan vervelen.devv05 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:19:
[...]
Het demo (eerste) level is inderdaad nog niet zo heel boeiend, maar daarna wordt ie echt heel erg goed. Heb 'm net uitgespeeld maar ga 'm binnenkort nog een keer spelen, overal proberen SA te halen en je kunt elk level wel op 100 manieren uitspelen dus genoeg te ontdekken weerVerhaallijn is verder interessant en het einde vond ik geweldig en verrassend.
Qua fun gehalte en verslavingsfactor vind ik het samen met Saints Row en Oblivion een van de beste games op de 360 tot nu toe, en hij ziet er ook gewoon zeer prima uit. Geen slechte port dus ofzo.
Ja het zat mij ook niet echt lekker, maargoed het spel is het geld zeker waard. Ik snap ook niet dat hij zo goedkoop is in de US. Dat ze een spel als bomberman voor zo'n goedkope prijs de deur uit doen....ok. Maar TDU is echt een volwaardig, zeer uitgebreid spel.TDU wil ik trouwens ook nog graag, maar uit principe haal ik 'm niet door het genaai van AtariMisschien 2e hands maar eens kopen ofzo, ik weiger de volle prijs te betalen.
Verwijderd
Microsoft is aan het updaten voor de komende tokyo gameshow. Deze begint morgen. De hele week kan je demo's en trailers downloaden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:43:
Ik kan momenteel niet op Live komen, meer mensen daar problemen mee?
Ja, en als je je connectie test dan krijg je ook de melding dat er scheduled maintenance is, dus lijkt me duidelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:43:
Ik kan momenteel niet op Live komen, meer mensen daar problemen mee?
Overigens stond er wel bij dat het om 12:00 GMT klaar zou zijn, wat dus niet helemaal klopt, zal wel beetje uitlopen.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
iemand ???CrankyGamerOG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:15:
[...]
jah dat zal dan wel mantri
maar wat heb je aan die specifieke "Genderchanger" dan, het is niet eens een changer ....
je verlengt je gender alleen ????
stel.....
male (kabel) <-----> Female <> male(changer)
je veranderd de gender dan toch niet ? je verlengd het alleen ?
en dan nog mantri, ik geef toch geen 25 euri uit, zodat ik dan nog eens 10 euri moet uitgeven om het uberhaupt te kunnen aansluiten ???
de meeste crt monitoren hebben toch een kabel met mannetje als uiteinde ?
Even een follow-up:.KeN. schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:46:
[...]
Hij komt bij de FreeRecordShop vandaan en daar staat dat je binnen 14 dagen kan ruilen.
Toch maar 's bellen dan. Hoewel dit niet echt onder de noemer 'ruilen' valt natuurlijk.
Thanks, had ik niet eens aan gedacht
FRS zegt dat ik maar met de MS-klantenservice moet praten en dat zij me niet kunnen helpen (lijkt me sterk ?)
Vervolgens MS gebeld en ik moet checken bij iemand anders met een 360 of mijn powerbrick die 360 wel trekt. Zo niet is het duidelijk de voeding en sturen ze me een nieuwe. Anders komen ze m'n 360 ophalen. Ben benieuwd.
Ik wil naar de xbox service lijn bellen om mn xbox360 op te laten halen aangezien het ding naar de pleuris is. Alleen is de xbox site down dus weet ik het nummer niet zo, heeft iemand het bij de hand?
Ik zag al wel ergens 0800-0233894 maar die doet het niet, misschien een oud nummer of dat ze niet werken op maandag ofzo...
Ik zag al wel ergens 0800-0233894 maar die doet het niet, misschien een oud nummer of dat ze niet werken op maandag ofzo...
Verwijderd
OK, bedankt voor de reactie.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:49:
[...]
Microsoft is aan het updaten voor de komende tokyo gameshow. Deze begint morgen. De hele week kan je demo's en trailers downloaden.
Even rustig afwachten dan maar.
ok nog vreemder, ik kom net van de telefoon met dixons,
ze hadden voor mij de originele vga kabel van miscrosoft open gemaakt
Er zit geen gender converter bij.
hoe kan dat dan ???
dus helemaal geen
ze hadden voor mij de originele vga kabel van miscrosoft open gemaakt
Er zit geen gender converter bij.
hoe kan dat dan ???
dus helemaal geen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 16:25 ]
Dat weet ik nog wel zo niet, er is namelijk al eerder aangekondigd dat er rond deze tijd een demo van Forza 2 zal komen. En wat MS ook zegt, de developer is al verder met Forza 2 als wat de meesten van ons denken.devv05 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:44:
Content, waaronder demo's en trailers. Je zult echt nog geen demo van Forza 2 ofzo zien. Maar wel erg tof dat MS dit elke keer doet!
Als er wel een Forza 2 demo komt ben ik in elk geval niet verbaasd.
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
Waarbij ze er dus vanuit gaan dat je in je directe omgeving wel mensen hebt met een xbox 360 ? Wat een advies .... Bij TV's, wasmachines en zo doen ze dit toch ook niet ?.KeN. schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:50:
[...]
Even een follow-up:
FRS zegt dat ik maar met de MS-klantenservice moet praten en dat zij me niet kunnen helpen (lijkt me sterk ?)
Vervolgens MS gebeld en ik moet checken bij iemand anders met een 360 of mijn powerbrick die 360 wel trekt. Zo niet is het duidelijk de voeding en sturen ze me een nieuwe. Anders komen ze m'n 360 ophalen. Ben benieuwd.
Je hoeft niet te schreeuwen hoor. Bij mij zat er ook geen gender-converter bij, maar je kan er altijd nog één los kopen bij een PC-zaak.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:01:
ER ZIT GEEN GENDER CONVERTER BIJ
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Blijf het vreemd vinden, want ik heb dat dingetje namelijk wel er bij gehad.
Vaag inderdaad; dat je waarschijnlijk de enige bent die zo'n "dingetje" er wel bij hebt gekregen. Weet je zeker dat je de Microsoft-uitvoering heb of misschien een van MadCatz ofzo?Angeloonie schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:17:
Blijf het vreemd vinden, want ik heb dat dingetje namelijk wel er bij gehad.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
iemand dit al gezien?
http://www.xboxic.com/news/1642
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3153719
het spel heet Small Arms en is een soort Super smash bros achtig alleen dan op de xbox360
http://www.xboxic.com/news/1642
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3153719
het spel heet Small Arms en is een soort Super smash bros achtig alleen dan op de xbox360
TuurlijkMAX3400 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:20:
[...]
Vaag inderdaad; dat je waarschijnlijk de enige bent die zo'n "dingetje" er wel bij hebt gekregen. Weet je zeker dat je de Microsoft-uitvoering heb of misschien een van MadCatz ofzo?

Moet je pics hebben van het zakje waar ze nog inzitten?

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 19-09-2006 15:36 ]
Ik heb er ook een bijgekregen. Heb de originele Microsoft VGA kabel op de launch dag gekocht bij de Dixons. Er zat dus wel een gender-changer bijMAX3400 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:20:
[...]
Vaag inderdaad; dat je waarschijnlijk de enige bent die zo'n "dingetje" er wel bij hebt gekregen. Weet je zeker dat je de Microsoft-uitvoering heb of misschien een van MadCatz ofzo?
En om het helemaal duidelijk te maken:
Links de monitorkabel met vga-aansluiting, rechts een vga-kabel voor de Xbox 360, in dit geval die van Microsoft zelf:

In de doos zit niet alleen de vga-kabel, maar ook twee verloopstekkers om de tulpaansluitingen van het geluid naar een jackaansluiting omt e zetten evenals eentje om twee mannelijke vga-kabels met elkaar te verbinden. Dat ding heet - warempel! - een 'mini gender changer':

Via die verloopstekker kan je beide kabels met elkaar verbinden. Links weer de monitorkabel en rechts die van de Xbox 360, de opstelling waarover jij het hebt en waar volgens jou geen oplossing voor bestaat:
Zoals vaak gezegd, bij de VGA HD Cable van Microsoft zit dus een gender changer bij waarmee je de vga-kabel van je monitor kan aansluiten op de vga-kabel van de Xbox 360, speciaal voor de mensen die de monitorkabel niet uit hun crt-scherm kunnen halen. Hierboven vind je foto's van die changer, en zoals jij het uitlegt (jij wilt de monitorkabel aansluiten op een vga-kabel van de Xbox 360, dus je zit met twee mannelijke stekkers). Tijd voor uitleg en pics, om het helemaal duidelijk te maken:CrankyGamerOG schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:44:
Links de monitorkabel met vga-aansluiting, rechts een vga-kabel voor de Xbox 360, in dit geval die van Microsoft zelf:

In de doos zit niet alleen de vga-kabel, maar ook twee verloopstekkers om de tulpaansluitingen van het geluid naar een jackaansluiting omt e zetten evenals eentje om twee mannelijke vga-kabels met elkaar te verbinden. Dat ding heet - warempel! - een 'mini gender changer':

Via die verloopstekker kan je beide kabels met elkaar verbinden. Links weer de monitorkabel en rechts die van de Xbox 360, de opstelling waarover jij het hebt en waar volgens jou geen oplossing voor bestaat:

Verwijderd
Ik zit eraan te denken een Xbox 360 premium pakket te kopen met Saints Row. Een van de redenen waarom de Xbox 360 mij aantrekt is Xbox Live.
Wat zijn de ervaringen met het opzetten Xbox Live? Was het een kwestie van kabel aansluiten en klaar?
Ik ben vooral bang dat ik op problemen stuit bij het installeren ervan. Op moment heb ik een netwerk thuis van 2 computers, eentje is rechtstreeks met een kabel op de router aangesloten en de ander met een wireless netwerk kaart, omdat hij op zolder staat. Ik lees dat je de Xbox 360 ook op het draadloze netwerk kan aansluiten, maar daarvoor moet je een soort usb-draadloze receiver kopen? Weet iemand waar ik een goedkope kan kopen, want deze van Microsoft is met 70 euro een beetje aan de dure kant imo.
Wat zijn de ervaringen met het opzetten Xbox Live? Was het een kwestie van kabel aansluiten en klaar?
Ik ben vooral bang dat ik op problemen stuit bij het installeren ervan. Op moment heb ik een netwerk thuis van 2 computers, eentje is rechtstreeks met een kabel op de router aangesloten en de ander met een wireless netwerk kaart, omdat hij op zolder staat. Ik lees dat je de Xbox 360 ook op het draadloze netwerk kan aansluiten, maar daarvoor moet je een soort usb-draadloze receiver kopen? Weet iemand waar ik een goedkope kan kopen, want deze van Microsoft is met 70 euro een beetje aan de dure kant imo.

Dat is de enigste, er zijn geen andere. Wat wel bestaat is een los apparaatje die je wireless signaal oppikt, en dan via een normale netwerk kabel op je 360 aansluit. Deze hebben ook dus weer een eigen poweradapter, en gaan niet via je 360 usb poort. Daarnaast moet je ze ook via je PC instellen, allebei (kleine) nadelen dus. Daarnaast betwijfel ik of die onder de 60 euro te verkrijgen zijn.
Ehh..voor zover ik weet (ik gebruik een kabeltje) kun je alleen die van Microsoft zelf gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:53:
Ik zit eraan te denken een Xbox 360 premium pakket te kopen met Saints Row. Een van de redenen waarom de Xbox 360 mij aantrekt is Xbox Live.
[afbeelding]
Even uitgaande van een bekabelde verbinding : Aansluiten en werken idd
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:50:
Is het mogelijk om ondertitels af te spelen via Xbox 360 Meda Center met een HD film ??

Verwijderd
In de nieuwsqueue staat een vermelding dat er toch Xbox360 games zouden uitkomen op HD-DVD. Iemand al een link hiernaar?
Verwijderd
Een UTP-kabel is niet zo dik, en kan langs plinten usw geleid worden. Als je toch meerdere apparaten op zolder gaat aansluiten, is het misschien handiger om het gelijk goed te doen ( UTP is voorlopig nog sneller dan wireless ). Wireless moet je echt voor het gemak gebruiken. Ik gebruik het waar het voordeel heeft : voor de tuin en als repeater bij een tussenliggende openbare weg.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:29:
Bedankt, ik zal voorlopig een kabel door het huis laten lopen. Zal mn ma leuk vinden.
Ik heb consoles en pc's ook via wireless aangesloten gehad, en de verbinding is dan trager.
Ik heb juist bij mijn AV-meubel een groot aantal netwerkaansluitingen nodig ( 3 consoles, 1 Kiss DVD/Divx, 1 Dreambox satellietontvanger, 1 HTPC ). Ik heb daar dan ook een switch aangekoppeld, en er lopen 2 netwerkkabels langs de muren naar 2 RJ-45 aansluitpunten. Ik zal maar niet uitweiden over de 1e verdieping
Voor meerdere aansluitingen is misschien 1 kabel & een switch op zolder aan te bevelen
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 18:44 ]
Dit topic is gesloten.