https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
hmm net toch maar ff de demo geprobeerd, je kan alleen maar minigames doen (3) maar wat houd het echte spel in? tournament van de minigames?
[ Voor 39% gewijzigd door Bulls op 22-09-2006 15:45 ]
Anoniem: 134612
Het kwam op mij over als een on-intressante party-game... (het filmpje)WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:15:
ja maar ik ga hem niet downloaden denk ik die trailer vond ik al geen hol aan. wat voor game is dat eigenlijks?
hmm net toch maar ff de demo geprobeerd, je kan alleen maar minigames doen (3) maar wat houd het echte spel in? tournament van de minigames?
Heb ze van www.xboxyde.com maar ze moesten van microsoft weer verwijderd worden. Was net op tijdWSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:06:
[...]
waar vind jij die filmpjes? op marketplace onder bringing it home? daar staan ze bij mij niet tussen.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Anoniem: 53576
Ahhh damn it.. juist nu mijn xbox het niet doet !AzN_cRzY schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:46:
heeft die demo online gezien van Fuzion Frenzy 2??
Deel één was echt de ultieme partygame
Snap er niks van, mijn japans is helaas niet zo goed lees: kan helemaal geen japans
edit: hmm dit zit er alles behalve next gen uit, lijkt wel de ps2 versie

pff, je kan niet eens vechten
[ Voor 114% gewijzigd door bAdmuTs op 22-09-2006 17:50 ]
Anoniem: 39924
Ik heb de 4mb variant, die loopt ook over adsl2+, en ik heb nooit verbindingsproblemen.Anoniem: 39924 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:00:
Ik begin toch steeds sterker na te denken om een Xbox 360 te gaan kopen ipv een PS3 (Gran Turismo 4 was eigenlijk de grootste reden maar een PS2 en Gran Turismo 3 is ook prima). Ik ben alleen benieuwd of iemand een Xbox360 online heeft gekregen met een Versatel/Tele2 20Mb internet aansluiting? Ik koop hem toch voornamelijk voor de online play en met mijn Playstation 2 heb ik ook erg vaak problemen met mijn internet connectie met Fifa06 etc.
Top bedankt, ga denk ik toch vanavond maar is naar de winkel lopen en dan meteen Test Drive Unlimited halenMaCe1337 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:01:
[...]
Ik heb de 4mb variant, die loopt ook over adsl2+, en ik heb nooit verbindingsproblemen.
Sinds december 2005 en het werkt als een speer......Anoniem: 39924 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:00:
Ik begin toch steeds sterker na te denken om een Xbox 360 te gaan kopen ipv een PS3 (Gran Turismo 4 was eigenlijk de grootste reden maar een PS2 en Gran Turismo 3 is ook prima). Ik ben alleen benieuwd of iemand een Xbox360 online heeft gekregen met een Versatel/Tele2 20Mb internet aansluiting? Ik koop hem toch voornamelijk voor de online play en met mijn Playstation 2 heb ik ook erg vaak problemen met mijn internet connectie met Fifa06 etc.
Nou vandaag terug naar de winkel (MM) en de 360 ovv de klacht bij de service-balie ingeleverd.ZakHooi schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:42:
Nou, ik heb dat probleem nu weer.
Zonet had ik weer problemen met het laden van de COD2 DVD.
Vaak wil die die niet goed lezen (is niet het probleem met het scheurtje in de DVD) en soms moet ik hem wel 10 keer opnieuw in de speler doen.
Deze keer na een keer of 3 proberen kwamen de 3 rode LED's weer en nu gaan ze niet weg.
Ik denk dat het een hardware-error is en het probleem de DVD drive is (dat truukje met de 'connect'-button lukte me niet).
Er zit niks anders op dan terug te gaan naar de winkel (heb de XBOX nu zo'n maand of 8 ).
Hij wordt opgestuurd ter reparatie en bij MM zeggen ze dat het +- 4 weken kan duren.
Zijn er hier bezoekers met ervaringen over hoe lang het duurt en de kwaliteit van de reparatie (ik weet niet of MM er eerst zelf naar kijkt of gelijk naar M$ stuurt)
Oei, dan had je beter MS zelf kunnen bellen, dan wordt ie per UPS opgehaald en heb je binnen 5 dagen een nieuwe. Geen idee hoelang het nu gaat duren, maar volgens mij heb jij gewoon recht op een nieuwe, niks terugsturen!!! Je hebt gewoon 14 dagen winkelgarantie toch? Ik had het er niet zomaar bij laten zitten.ZakHooi schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:25:
[...]
Nou vandaag terug naar de winkel (MM) en de 360 ovv de klacht bij de service-balie ingeleverd.
Hij wordt opgestuurd ter reparatie en bij MM zeggen ze dat het +- 4 weken kan duren.
Zijn er hier bezoekers met ervaringen over hoe lang het duurt en de kwaliteit van de reparatie (ik weet niet of MM er eerst zelf naar kijkt of gelijk naar M$ stuurt)
En nog gelukt? 20Mbit is meer dan genoeg om Live prima te kunnen draaien.Anoniem: 39924 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 18:00:
[ Voor 29% gewijzigd door .GoO op 22-09-2006 21:31 ]
Ik had hem al 8 maanden (geen 2 weken)..... ik dacht dat het wijzer zou zijn het met de winkel waar ik het gekocht (MM) had te regelen (voor het geval M$ -om wat voor reden dan ook- mij probeert te 'naaien' kan ik dan terug vallen op winkel waar ik het gekocht heb).devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:30:
[...]
Oei, dan had je beter MS zelf kunnen bellen, dan wordt ie per UPS opgehaald en heb je binnen 5 dagen een nieuwe. Geen idee hoelang het nu gaat duren, maar volgens mij heb jij gewoon recht op een nieuwe, niks terugsturen!!! Je hebt gewoon 14 dagen winkelgarantie toch? Ik had het er niet zomaar bij laten zitten..
Maar dat is toch niet zo'n goede keus begrijp ik?
En jij zegt dat je bij M$ een NIEUWE terug krijgt (indien niet te repareren)? Maar ik lees juist overal dat je vaak juist een gerepareerde (mogelijk van iemand anders) terug krijgt.
[ Voor 10% gewijzigd door ZakHooi op 22-09-2006 22:00 ]
Ik ben nu bezig om me aan te melden voor Live. Ik heb wel al de eerste updates gedownload via het draadloze adaptertje (ook maar meteen erbij gekocht), dat ging prima dus verbinding heb ik sowieso.devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:30:
En nog gelukt? 20Mbit is meer dan genoeg om Live prima te kunnen draaien.
Waarom dacht je dat het niet zou werken
[ Voor 133% gewijzigd door Ken. op 22-09-2006 22:25 ]
Met mijn PS2 (oke het is een andere console) had ik problemen met 20 Mbit terwijl hij het op een oudere Versatel Business ADSL (dit hadden we eerst) wel naar behoren deed..KeN. schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:22:
Ik heb ook Tele2 20Mbit.. ik snap je probleem alleen niet ?
Waarom dacht je dat het niet zou werken
BTW hoe lang duurde het bij jullie (dus voor diegene die hem hebben gedownload) om die Test Drive Unlimited Demo te downloaden? Het schiet niet echt op vind ik, inmiddels al een minuut of 5 aan het downloaden en hij is pas bij 3%.
Check de startpost:Anoniem: 39924 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:22:
BTW hoe lang duurde het bij jullie (dus voor diegene die hem hebben gedownload) om die Test Drive Unlimited Demo te downloaden? Het schiet niet echt op vind ik, inmiddels al een minuut of 5 aan het downloaden en hij is pas bij 3%.
Om Xbox Live het best te gebruiken kun je het beste de Xbox 360 voorzien van een static IP op je LAN en vervolgens de volgende poorten mappen naar de doos: UDP/88, UDP/3074, TCP/3074. Door het port-forwarding gaat het downloaden van Xbox Live Marketplace ook nog sneller!
Ik heb een static IP aangewezen en de genoemde poorten doorgestuurd. Alle test gaan prima (allemaal op connected) en de NAT status is "open". In de eerste instantie wilde hij mijn account niet aanmelden wanneer ik daar de opdracht voor gaf maar terwijl ik dit aan het typen ben ben ik ingelogd. Nu maar even kijken hoe het met de Demo van Test Drive Unlimited gaat (toch naast o.a. Gears of War een van de redenen waarom ik het apparaat heb gekocht).
Anoniem: 189254
Ik heb een ander e-mailadres aangemaakt waar "LaurensV" aan gekoppeld kan worden. Maar hoe kan ik mijn nieuwe gamertag dan aan mijn huidige e-mailadres koppelen?
Vind dat er veels te weinig nieuws van de tgs komt, had veel meer verwacht. Meer trailers en demo's.
[ Voor 53% gewijzigd door bAdmuTs op 23-09-2006 10:32 ]
maak gewoon een nieuwe gamertag, en koppel die aan je nieuwe email. Maakt dat nou uit hoe je heeft, het gaat maar om 1 maand gratis gold.Anoniem: 189254 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:04:
Ik heb 2 gamertags. "LaurensV" en "Black Bullet NL". Dit omdat mijn proefperiode voor Live Gold afgelopen was. Nu heb ik het enige probleem dat LaurensV nog aan mijn huidige e-mailadres is gekoppeld. (.NET Passport)
Ik heb een ander e-mailadres aangemaakt waar "LaurensV" aan gekoppeld kan worden. Maar hoe kan ik mijn nieuwe gamertag dan aan mijn huidige e-mailadres koppelen?
verder als je ooit wel een abbo zou nemen doe je het toch met je orginele account die al de meeste gamerpoints heeft.
Maar dan heb ik wel weer mijn oude gamertag wat niet de bedoeling is. Het is de bedoeling dat ik m'n nieuwe gamertag blijf gebruiken.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:58:
[...]
maak gewoon een nieuwe gamertag, en koppel die aan je nieuwe email. Maakt dat nou uit hoe je heeft, het gaat maar om 1 maand gratis gold.
verder als je ooit wel een abbo zou nemen doe je het toch met je orginele account die al de meeste gamerpoints heeft.
Ja ze zijn allebei geregistreerd. Maar waar kan ik m'n tag dan aan een ander e-mailadres koppelen?WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:43:
is de 2e account al geregistreerd op live? anders kun je gewoon bij en live account maken je nieuwe nick aan een ander email koppelen. als je nick al geregistreerd is kan het niet want dan is hij "in use"
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Idd, ik hoopte eigenlijk op nog een sp demo. Heb me zo goed vermaakt met die E3 demo, ik kijk bijna net zoveel uit naar deze game als gow eerlijk gezegd. Wel jammer dat het geen mp heeft.bAdmuTs schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:06:
WOW, net de lost planet tgs trailer gezien
Vind dat er veels te weinig nieuws van de tgs komt, had veel meer verwacht. Meer trailers en demo's.
Als het goed is heeft ie wel multi, heb op www.gametrailers.com een multiplayer filmpje gezienDeepSeven schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:36:
[...]
Idd, ik hoopte eigenlijk op nog een sp demo. Heb me zo goed vermaakt met die E3 demo, ik kijk bijna net zoveel uit naar deze game als gow eerlijk gezegd. Wel jammer dat het geen mp heeft.
Staat toch ook al op de europese marketAzN_cRzY schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:31:
ik zie de demo van Fuzn Frenzy nu wel op de japanse market staan
[ Voor 21% gewijzigd door bAdmuTs op 23-09-2006 13:53 ]

Halo 2 is mijn account vergeten zo lijkt het. Texas holdem was niet mogelijk te spelen. Random lockups als ik insign op live. Als ik geen live verbinding heb is niets aan de hand. 360 geeft geen foutmeldingen en verder ook geen enkele problemen.
Zou het toch iets te maken hebben met overbelasting van xbox live door iedereen gold te geven voor de weken van TGS en X06?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
en dan nog heb ik met mn ander account die al ge-expired was voor live gold, geen live gold.austin_77 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:04:
Hebben jullie hier ook al gemerkt dat xbox live een beetje van de wapis?
Halo 2 is mijn account vergeten zo lijkt het. Texas holdem was niet mogelijk te spelen. Random lockups als ik insign op live. Als ik geen live verbinding heb is niets aan de hand. 360 geeft geen foutmeldingen en verder ook geen enkele problemen.
Zou het toch iets te maken hebben met overbelasting van xbox live door iedereen gold te geven voor de weken van TGS en X06?
en bij bugt Texas hold'em ook behoorlijk. de gamerpictures komen niet of traag door, en wisselen steeds weer naar standaard plaatje. en soms is ineens iedereen van de tafel, en krijg je of alles wat in de pot zat, of je hebt niets meer incl. je inkoop.
vreemd gedoe.
Ik vind het wel aardig okay imo, is dan ook bedoeld voor de Japans X360 marktFlipm0de schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:08:
vind de tgs tot nu toe een beetje tegenvallen. Heel veel arcade shit en maar een paar demo's. Hoop dat de x06 beter wordt
lost odyssey, forza2 en Blue Dragon, ben ik eg van onder de indruk.
X06 is pas de echte show
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
wel de demo'S heb je het over? ik zie aleen maar fusion frenzy eropstaan, en geen eens arcade shit. alleen maar wat halfgebakken filmpjes.Flipm0de schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:08:
vind de tgs tot nu toe een beetje tegenvallen. Heel veel arcade shit en maar een paar demo's. Hoop dat de x06 beter wordt
Ja ze zijn allebei geregistreerd. Maar waar kan ik m'n tag dan aan een ander e-mailadres koppelen??WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:43:
is de 2e account al geregistreerd op live? anders kun je gewoon bij en live account maken je nieuwe nick aan een ander email koppelen. als je nick al geregistreerd is kan het niet want dan is hij "in use"
weet ik niet, kun je niet bij account settings ergens je email veranderen? en als hij toch geregistreerd is maakt het niet uit aan welk email. hij doet het toch?Anoniem: 189254 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:34:
[...]
Ja ze zijn allebei geregistreerd. Maar waar kan ik m'n tag dan aan een ander e-mailadres koppelen??
je kan niet je nieuwe Tag met de andere samenvoegen zodat je score bij elkaar op komt.
Anoniem: 159387
Thomas
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Anoniem: 91628
http://www.xbox.com/nl-NL/games/p/projectgothamracing3/Anoniem: 159387 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:00:
Ik heb hier nu een hoop topics doorgespit over de Xbox 360 om een antwoord te krijgen op een vraag die ik heb. Kijk nu een klein beetje scheel van die lange, lange topics, dus ik kan er overheen gelezen hebben. Heb een core system gekregen met DOA 4 en het bevalt me prima. Nu wil ik meer games gaan kopen maar lees dus hier dat ik voor sommige games een harddisk nodig heb. Nu mijn vraag, is PGR3 niet te spelen op een core system, of vervallen opties zoals schrijven van progress en xbox live? Ik ben van plan een harddisk te gaan aanschaffen binnenkort, maar wil gewoon nu PGR 3 spelen. Bij voorbaat dank.
Thomas
Memoryunit: voor het opslaan van savegames en het uitwisselen van data tussen meerdere spelers
Ik heb persoonlijk geen 360, maar ik denk dat je of een memoryunit nodig hebt, of een hard drive inderdaad. Anders kun je hlaas niks opslaan tijdens het spelen van deze game.
Ik denk dat ik voor de HDD ga in plaats van de memory card van 64 MB, ben ik meteen klaar, toch? Hoef niet mobiel te zijn met mijn save games.
De HD is de allerbeste oplossing. Niet eens zo veel duurder en je kunt meteen een heleboel meer doen met je 360.Anoniem: 159387 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 16:23:
Dank voor de snelle replies.Ga PGR3 meteen online bestellen by Dynabyte.
Ik denk dat ik voor de HDD ga in plaats van de memory card van 64 MB, ben ik meteen klaar, toch? Hoef niet mobiel te zijn met mijn save games.
Anoniem: 134612
Nope.WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 17:56:
voor xbox live heb je zeker weten een hdd nodig.
Ik heb bij de launch een core gekocht en er waren geen losse HD's meer. Heb toen een memorycard erbij genomen en kon daarmee gewoon live op. Arcade games downloaden en spelen is ook geen probleem.
De TGS is gericht op Japan en legt daarom dan ook de nadruk op JRPG's en dat soort games. En die zijn voor de meeste Westerse gamers niet zo interessant.
[ Voor 65% gewijzigd door Terryb47 op 23-09-2006 19:28 ]
....of je moet er geld op toe krijgen. Als ik had kunnen kiezen had ik natuurlijk die premium gepakt. Anyway HDD is ook besteld.Terryb47 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:46:
Ik snap sowieso niet dat mensen voor de Corepack kiezen, (ok als je er 1 krijgt is een ander verhaal, of als de premium toen was uitverkocht) hoef natuurlijk niet uit te leggen dat de Premium veel voordeliger is
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 159387 op 23-09-2006 22:33 ]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
WOWAnoniem: 128210 schreef op zondag 24 september 2006 @ 03:01:
Gears of War:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Er is bevestigd dat er niet voor de launch nog een demo komt. Die tijd steken ze liever in het afmaken van de game. Post-launch is het natuurlijk altijd nog mogelijk maar of het dan nog nodig is.. dan heeft iedereen hem natuurlijk al gekochtErectionJackson schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:01:
Wow dat is echt gewoon ziek mooi. Hopelijk hebben ze de framerate inmiddels weten op te krikken. Meer op X06? Een demo..?Release datum komt wel akelig dichtbij inmiddels namelijk
This space is occupied
[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 24-09-2006 11:50 ]
tis eigenlijk absurd dat als je nu WOW leest, dat er dan gelijk aan world-of-warcraft word gedacht.
dat was daarvoor nooit het geval. ik ga een rechtzaak aanspannen tegen blizzard, dat ze de uitdrukking WOW gestolen hebben.

Nou veel succ6, je wint het tog nietWSaeNoTSoCK schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:12:
[...]
tis eigenlijk absurd dat als je nu WOW leest, dat er dan gelijk aan world-of-warcraft word gedacht.
dat was daarvoor nooit het geval. ik ga een rechtzaak aanspannen tegen blizzard, dat ze de uitdrukking WOW gestolen hebben.
Vind ik ook, erg leuk dat effect, leuk voor stills, flashbacks en dergelijke, maar niet teveel graag.DeepSeven schreef op zondag 24 september 2006 @ 11:45:
Idd erg mooi, maar wat een overdreven hoeveelheid aan bloom weer zeg (screen 2). Snap niet dat het mooi word gevonden, bij oblivion was het ook al zo extreem.
[ Voor 100% gewijzigd door Bulls op 24-09-2006 15:57 ]
die w in je niet, want de afkorten va World of Warcraft is WoWWSaeNoTSoCK schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:12:
[...]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.