Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.327 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:11:
In de nieuwsqueue staat een vermelding dat er toch Xbox360 games zouden uitkomen op HD-DVD. Iemand al een link hiernaar?
Ja B).

nieuws: Gerucht: toch games voor Xbox 360 op HD-DVD-discs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jah robin je hebt idd gelijk

maar in die ene foto van jou lijkt het om een male<>female converter te gaan (maar dat ligt dus puur aan dat plaatje), wat mij dus compleet van de spreekwoordelijke pot gerukt overkwam, maar na 3 dixons filialen gebeld te hebben, heb ik eindelijk een originele xbox hd vga MET female<>female

het blijkt dus dat er in heel veel pakjes het niet bij zit (2 filialen niet, en deze laatste wel)

dus heb ik die maar gehaald, gelukkig dat ik met het prodcut van filiaal a ook bij filiaal c kon inruilen :P

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:29:
iemand dit al gezien?

http://www.xboxic.com/news/1642
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3153719

het spel heet Small Arms en is een soort Super smash bros achtig alleen dan op de xbox360
Ok dan !!
Had al eerder wat screenshots gezien van dat spel. Ik kan niet wachten tot ie uit komt. Smash brothers vond ik fantastisch. Als deze daar een beetje in de buurt komt met de gameplay :9~
Het ziet er iig prima uit.

Partygames i.s.m. LIVE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Twee nieuwe Xbox 360 bundels voor Europa

Naast de twee nieuwe bundels die in de US en Engeland zullen uitkomen zullen er ook twee bundels naar de rest van Europa komen. Een paar weken geleden was het tijd voor Saints Row, maar vanaf 1 december zal er een bundel komen met Gears of War en vanaf 27 oktober een bundel met PES6. Beide bundels zouden 439,99 euro moeten gaan kosten. Hieronder kun je de box-arts zien, maar of dit de officiële box-arts zijn is niet helemaal duidelijk omdat die altijd helemaal in thema zijn.
Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1158655070.2760.jpg&w=199

Afbeeldingslocatie: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1158655070.1158.jpg&w=199

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Walkman schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 10:49:
Gisteren ook maar het Saint row pakket gehaald (zie nu dat ie bij MM centrum wel goedkoper is, maar is nu te laat) samen met Dead Rising en Table Tennis en ik ben er blij mee. Heb 'm nog niet aan m'n LCD gehangen, maar gewoon op m'n TV ziet het er al prima uit. Gelijk Xbox Live ingesteld en al een beetje gespeeld (dat soort moment is het vervelend als je afspraken hebt staan). Vanavond weer verder. Saint's row is leuk, dead rising was ik echt grafisch van onder de indruk en table tennis heeft diepgang. Daarna ook nog de Test Drive Unlimited demo gedownload (dat rondcruisen is rustgevend) en mijn eerste ervaring met via Xbox Live gamen (hiervoor op m'n Xbox via tunneling software) in die demo was precies wat ik al gehoord had. Ik had de koptelefoon op en microfoon uit en ik racede tegen een amerikaan die eerst zei dat hij makkelijk zou winnen en vervolgens boos werd dat m'n auto sneller was, dat ik niets terugzei en het eindigde met wat vloeken richting mij...het was grappig om te horen.
Wacht maar tot je 'm op je HDTV hebt aangesloten. Op een normale SDTV is het al erg mooi, maar bij HD kwaliteit ga je echt kwijlen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:29:
[...]

Poeh... daar zeg je wat. SR en Oblivion staan bij mij erg hoog in mijn lijstje. Als hitman idd een beetje in de buurt komt zal het wel goed zitten.. Ik zal eens kijken of ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken. Heb ik nog wat moois achter de hand voor als m'n huidige games gaan vervelen.
Hij is op veel plaatsen te koop voor 40 euro, dus ik zou er als ik jou was geen volle prijs meer voor betalen. Voor 40 euro is het ook niet zo'n groot risico mocht je het toch niks vinden ;) Maar als het genre je een beetje ligt zul je ervan genieten.
Ja het zat mij ook niet echt lekker, maargoed het spel is het geld zeker waard. Ik snap ook niet dat hij zo goedkoop is in de US. Dat ze een spel als bomberman voor zo'n goedkope prijs de deur uit doen....ok. Maar TDU is echt een volwaardig, zeer uitgebreid spel.
Ik heb contact met Atari gezocht en die gaven als verklaring dat er in de US veel meer extra content wordt gekocht via Marketplace. Op mijn vraag of wij de extra content dan gratis krijgen omdat wij daar notabene al bij aankoop voor betalen kreeg ik geen antwoord meer terug :{

Ik tik 'm wel ergens 2e hands op de kop voor 40 euro, maar ga 'm echt niet tegen de volle prijs halen, ondanks dat ik het de 60 euro misschien wel waard vind. Ik hou gewoon niet van dit soort naaipraktijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Wordt erg hard ontkent dus reken er maar op dat dit niet waar is. Mocht het wel waar zijn, dan zal er altijd een DVD alternatief geboden worden, bijvoorbeeld een 2-disc DVD editie o.i.d.

Overigens even antwoord nog op die vraag over Xbox Live; het aansluiten hiervan is echt een eitje :) Draadloos heb ik nog geen ervaring mee, dat ding vind ik net als jij een beetje prijzig, maar wat ik gehoord heb werkt dat ook goed en eenvoudig. Maar op dit punt hoef je dus weinig problemen en gedoe te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ben nieuw hier, heb sinds februari een xbox 360 + Saints Row, Fight Night Round 3, NBA 2K6, Table Tennis, Condemned, 2006 FIFA World Cup, Top Spin 2, GRAW, Call Of Duty 2, Project Gotham Racing 3, Perfect Dark Zero

Zit toch wel te wachten op Fifa 07 jammer dat er maar 6 competities inzitten, maar je speelt toch maar met 10 clubs online ofzo.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

.KeN. schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:50:
[...]

Even een follow-up:
FRS zegt dat ik maar met de MS-klantenservice moet praten en dat zij me niet kunnen helpen (lijkt me sterk ?)
Vervolgens MS gebeld en ik moet checken bij iemand anders met een 360 of mijn powerbrick die 360 wel trekt. Zo niet is het duidelijk de voeding en sturen ze me een nieuwe. Anders komen ze m'n 360 ophalen. Ben benieuwd.
FRS moet niet zeiken als je binnen 14 dagen mag ruilen.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:11:
In de nieuwsqueue staat een vermelding dat er toch Xbox360 games zouden uitkomen op HD-DVD. Iemand al een link hiernaar?
Ik heb vanochtend die gasten van Gamed.nl die het de wereld in hadden geholpen al gemaild met een epistel van 2 A4'tjes waarom het imho onzin was ;)

Net zo'n onzin als het gerucht van EA's nieuwe The Island franchise voor de mensen die dat hadden meegekregen vanmiddag.

[ Voor 32% gewijzigd door curry684 op 20-09-2006 00:48 ]

Professionele website nodig?

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
devv05 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:52:
[...]

Wacht maar tot je 'm op je HDTV hebt aangesloten. Op een normale SDTV is het al erg mooi, maar bij HD kwaliteit ga je echt kwijlen :9~
Inmiddels al aan m'n LCD gehangen en eigenlijk wil ik 'm niet meer terug aan m'n gewone tv doen (merkte het verschil heel erg met test drive)...

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:13:
[...]

Onrealistisch? Ooit op Hawaii geweest? 8)7

Zie ook: \[X360/PC] Test Drive Unlimited
Ok, verkeerde woordkeuze :z . Bedoelde gewoon dat het een veel grotere speelwereld is vergeleken met de meeste spellen die ik kende... 'k Vind het spel super...
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 15:53:
Ik zit eraan te denken een Xbox 360 premium pakket te kopen met Saints Row. Een van de redenen waarom de Xbox 360 mij aantrekt is Xbox Live.

Wat zijn de ervaringen met het opzetten Xbox Live? Was het een kwestie van kabel aansluiten en klaar?
Ik ben vooral bang dat ik op problemen stuit bij het installeren ervan. Op moment heb ik een netwerk thuis van 2 computers, eentje is rechtstreeks met een kabel op de router aangesloten en de ander met een wireless netwerk kaart, omdat hij op zolder staat. Ik lees dat je de Xbox 360 ook op het draadloze netwerk kan aansluiten, maar daarvoor moet je een soort usb-draadloze receiver kopen? Weet iemand waar ik een goedkope kan kopen, want deze van Microsoft is met 70 euro een beetje aan de dure kant imo.

[afbeelding]
Als 1 van je computers(draadloos op netwerk) niet te ver staat van waar je 360 staat kun je ook via deze verbinding maken met de meegeleverde netwerkkabel(als je daar je netwerkkaart nog vrij hebt) Dit scheelt idd 70EURO--> spelletje meer kopen ;)

• .GoO
De Xbox 360 zal na de volgende update ook 1080p aankunnen! Niet dat veel mensen er iets aan zullen hebben, maar dan heeft de PS3 weer een ding minder om over op te scheppen :P

bron

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

nou ik heb um aan me monitor gehangen en hoogst mogelijke reso gepakt

jezus wat een verschil, dat was die kabel wel waard ergens :P

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Walkman
  • Niet online
Lees ook net dat er goed nieuws op eurogamer:

The price of older Xbox 360 titles is set to drop in the run-up to Christmas as Microsoft introduces its Xbox 360 Classics range.

From 13th October, titles including Perfect Dark Zero, Kameo: Elements of Power, and third party titles King Kong (Ubisoft) and Condemned (SEGA) will drop to GBP 24.99.

A second wave of "Classics" will follow in spring 2007.

Daarnaast :

Content going on Xbox Live Marketplace today includes a trailer for Half-Life 2: Episode Two, another for Tenchu Senran and a Tokyo Game Show picture pack.

You'll also be able to get your hands on a couple of Battle for Middle-Earth II map packs - the first, Aragorn's Journey, will be free between today and 29th September, while the second, Northern Badlands, will set you back 350 Microsoft points.

Today's update will also add Xbox Live Vision camera support to Spades, Hearts, Backgammon and Bankshot Billiards on Xbox Live Arcade.
Advertisement

Meanwhile, Japanese Xbox 360 owners will be able to download the Dead or Alive X2 E3 trailer, a Project Sylpheed trailer and a playable demo of Tenchu Senran.

Verwijderd

devv05 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:58:
De Xbox 360 zal na de volgende update ook 1080p aankunnen! Niet dat veel mensen er iets aan zullen hebben, maar dan heeft de PS3 weer een ding minder om over op te scheppen :P

bron
Dit is echt wel goed nieuws! idd weer een +punt van de ps3 ongedaan gemaakt >:) . Het andere pluspunt wordt hierdoor echter alleen maar groter, een hogere res betekent wel dat de ruimtebeperking van dvd tov Blue-ray alleen maar erger wordt. Ergens denk ik niet dat Microsoft hun belofte omtrent het niet uitbrengen van games op HDDVD waar kunnen maken. Die HDDVD player kost in Japan 140euro? Als ie hier onder de 200 blijft, vind ik dat helemaal niet zo'n slecht bedrag. Mits dat ding natuurlijk full hd HDDVD's af gaat spelen en er een redelijk aanbod aan stoere films is.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

vandaag zou toch ook de X06 ofzo beginnen? Een Eu tegenhanger van de TGS? Hoop op pes6 demo O-)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:11:
[...]

Dit is echt wel goed nieuws! idd weer een +punt van de ps3 ongedaan gemaakt >:) . Het andere pluspunt wordt hierdoor echter alleen maar groter, een hogere res betekent wel dat de ruimtebeperking van dvd tov Blue-ray alleen maar erger wordt.
Nee, dat is onzin. 1080p is een even hoge resolutie als 1080i en een spel neemt geen extra ruimte op een DVD in beslag als het een hogere resolutie gebruikt.

De enige reden dat een spel meer schijfruimte in zou nemen vanwege 1080p support is als de developer besluit om een hogere resolutie textures te gaan gebruiken. Dit is echt alleen een keuze van de developer en zal niet altijd nodig zijn.

Het enige echte probleem is volgens mij dat 1080p momenteel alleen mogelijk is met HDMI-kabels en dat die er nog niet zijn voor de Xbox 360.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 20-09-2006 13:39 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Walkman
  • Niet online
Hier een interview over de 1080p output:

http://www.kotaku.com/gam...0p-game-output-201816.php

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
zou mijn samsung LE26R51B ook 1080p aankunnen? of krijg je dan een zwart beel, of erger nog knapt de boel door. of heeft het totaal geen nut op dit beeldscherm.

• Walkman
  • Niet online
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:38:
zou mijn samsung LE26R51B ook 1080p aankunnen? of krijg je dan een zwart beel, of erger nog knapt de boel door. of heeft het totaal geen nut op dit beeldscherm.
Volgens mij zelf redelijk makkelijk op te zoeken, maar aangezien de resolutie 1366 x 768 is, nee.

• MetroidPrime

MetroidPrime

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 20 september 2006 @ 13:38:
Als die TV het signaal al aan zou kunnen, dan zou 1080p geen enkel nut hebben. Dat toestel is namelijk een 720p TV.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

*kuch* tv-discussie-monster is weer terug *kuch*
Even kort door de bocht; tenzij je een recente LCD hebt van (grofweg) 3000 Euro of meer, lijkt het me niet echt zinvol om te vragen of 1080P gaat werken. Verder lijkt de ouderwetse RTFM me ook een briljant idee.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bulls
tja er hoeft maar 1 woord gerept te worden, en meteen weet iedereen wat te melden/vragen. aangezien de 360 redelijk word geassocieerd met een HDTV lijkt me het toch niet volledig offtopic om hier er wat over te vertellen.

maargoed, waar blijven de demos?

Verwijderd

Ze maken het mij wel moeilijk; een Saints Row bundel halen of een maandje wachten en de PES6 bundel. :9 Vooral online Pro Evo lijkt me gaaf.

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:17:
tja er hoeft maar 1 woord gerept te worden, en meteen weet iedereen wat te melden/vragen. aangezien de 360 redelijk word geassocieerd met een HDTV lijkt me het toch niet volledig offtopic om hier er wat over te vertellen.

maargoed, waar blijven de demos?
offtopic:
In vorige 360-topics is vrij hard ingegrepen omdat het meer een HDTV-topic werd dan 360

Inderdaad; waar blijven de demo's? En dan vooral (pretty please) van Forza 2 en Gears of War. Aan de andere kant; ik heb nog 2 games thuis staan die ik zo goed als vanaf het begin nog moet uitspelen dus waar maak ik me eigenlijk druk over. :X

*edit*
http://www.microsoft.com/...-20MSTokyoGameShowPR.mspx

Nou wil ik niet heeeel veeeel zeggen, maaruh: BRILJANT!!! _/-\o_ en tot ziens PS3 :w

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2006 15:14 ]

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:34:
Ze maken het mij wel moeilijk; een Saints Row bundel halen of een maandje wachten en de PES6 bundel. :9 Vooral online Pro Evo lijkt me gaaf.
Hoezo moeilijk? Als je 'm nu koopt heb je een maandje of Saints Row uit te spelen en dan PES6 aan te schaffen :)

Verwijderd

Ik vind het echt geweldig dat de xbox360 officieel na de update 1080p aan gaat kunnen, echt geweldig.

Wel heb je hier pas wat aan als je een 1080p televisie hebt en aangezien echt weinig mensen dat (momenteel nog) hebben zal er niet echt veel veranderen voor de meeste onder ons.

Ik heb tussendoor nog zitten denken om eventueel de boel aan te sluiten op een 24" 1920x1080 lcd monitor maar omdat deze monitor kleiner is al een 37" tv (1080p) ziet het er volgens mij net zo uit als 720p op een 24" of 26" formaat lcd tv of heb ik dit verkeerd?

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

MAX3400 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 14:39:
Inderdaad; waar blijven de demo's?
Epic heeft al bevestigd dat er helaas geen demo van GoW komt. En op de Forza message boards is jammer genoeg ook nog niets te vinden over een mogelijke demo.

Maar wat er wel komt...?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Voor alle 1080P vragen, lees dit:

http://editorials.teamxbo...-and-Fiction-of-1080p/p1/

Het stuk is van april, maar nog steeds actueel.

Conclusie, de meeste 1080P tv's, kunnen geen True 1080P draaien :+

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Best interessant, zo opeens uit het niks toch 1080p. Niet dat ook maar iemand hier zo'n TV heeft, maar toch. Max resolutie die je nu kan is 1366 x 768 met VGA, of gewoon 720p. Hopelijk worden de VGA resoluties ook hoger nu, aangezien het maximale dan 1920 x 1080 is, 1080p. Hiermee hoop ik onder andere op 1440 x 900, en 1680 x 1050, deze zijn allebei kleiner dan 1080p, dus in theorie is het mogelijk :) En dan kan ik op mijn native resolutie van mijn tft spelen :)

Verwijderd

offtopic:
Ik denk dat Sony met de introductie van de PS3 ook de nieuwe Bravia X serie uit gaat rusten met Full HD. Dus ook de 37" en 32". Daarmee wordt het aanbod full hd tv's eindelijk interessant. Slimme zet van Microsoft!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Draai zelf tot nu toe alles in 1080i modus & dat ziet er erg netjes uit, zowel bij trage spellen (Lego Star Wars II & Dead Rising) als bij snelle spellen (Burnout 4). Idd, ik weet nog geen tv die echt 1080p ondersteunt, maar dat gaat dan niet om het panel, maar om de rest van de electronica.

Dead Rising is overigens echt heel erg leuk! Save-system kan soms frustrerend werken, maar steeds opnieuw beginnen maar dan met een hoger level heeft ook wel wat :D Alleen vervelend dat je soms met de verhaal-missies wat in de knoop met de tijd kan komen als je niet de juiste wapens met je meedraagt. Erg frustrerend als je net gesaved hebt & dus niet voldoende tijd hebt andere spullen te gaan halen oid.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Ik heb een Samsung SyncMaster 940 MW, ga ik er dan op vooruit als ik 1080p selecteer?
De resolutie is 1440x900, en hij is HD ready

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 16:46:
Ik heb een Samsung SyncMaster 940 MW, ga ik er dan op vooruit als ik 1080p selecteer?
Dat zou je als het goed is uit de handleiding op moeten kunnen maken(ondersteunt de TV wel een 1080p signaal?).

Verwijderd

Heeft niemand dat geprobeerd of is het echt niet mogelijk om ondertitels te plaatsen bij HD films??

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:26
Je gaat er niet op vooruit, sterker nog, het gaat niet werken. :) Jouw monitor ondersteunt 900pixels verticaal, das minder dan 1080 pixels, dus jouw monitor ondersteunt geen 1080 resolutie...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Kies gewoon 720p. 1280x720 ligt aanzienlijk dichter bij 1440x900 dan 1920x1080.

• AP3X
  • Niet online
GoldieLox schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:34:
[...]

Je gaat er niet op vooruit, sterker nog, het gaat niet werken. :) Jouw monitor ondersteunt 900pixels verticaal, das minder dan 1080 pixels, dus jouw monitor ondersteunt geen 1080 resolutie...
Zo simpel is dat niet te zeggen. Mijn Philips tv heeft een panel resolutie van 1366x768. Toch speel ik op 1080i omdat het beeld dan mooier is dan op 720p. Je kunt dus wel degelijk een hogere resolutie gebruiken dan de native panel resolutie van je scherm.

• ymmv
Chaser2600 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:42:
[...]

Zo simpel is dat niet te zeggen. Mijn Philips tv heeft een panel resolutie van 1366x768. Toch speel ik op 1080i omdat het beeld dan mooier is dan op 720p. Je kunt dus wel degelijk een hogere resolutie gebruiken dan de native panel resolutie van je scherm.
Dat is volledig afhankelijk van de scaler-functie in je monitor/tv. In het geval van een Xbox-game lijken me hogere resoluties dan 720p tamelijk nuttleoos omdat dat gewoon de basiresolutie is van zo'n beetje alle Xbox-games. In dat geval is 1080i niks anders dan een 720p-beeld dat door de 360 intern geupscaled wordt met als nadeel dat het beeld maar de helft van de tijd ververst wordt: ipv 50 volledige beelden krijg je met met 1080i een geupscaled 720p-beeld dat per seconde 25 keer alle even beeldlijnen laat zien en 25 keer alle oneven beeldlijnen. Je tv moet dat 1080i beeld daarna zelf weer de-interlacen en naar 50 progressieve beelden per seconde omrekenen. Het klinkt mij als een tamelijk nutteloze procedure.

Ik heb ook het idee dat je idee dat 1080i op een 1366x768-tv niet meer is dan suggestie. Een 1080i-frame in een spel bevat niet meer detail dan de originele 720p-versie, het is alleen naar een hogere resolutie omgezet met een algoritme wat de kwaliteit probeert hoog te houden.

• estorino
Chaser2600 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:42:
[...]

Zo simpel is dat wél te zeggen, hij vraagt of 1080p gaat werken op zijn monitor, nou, dat gaat het niet om de simpele reden dat zijn scherm dat aantal verticale beeldpunten niet aankan.1080i is een heel ander verhaal en daar hebben we het nu niet over! Het nieuwsbericht/gerucht is immers dat de xbox360 1080p zou gaan ondersteunen...

• ymmv
GoldieLox schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:16:
[...]

Zo simpel is dat wél te zeggen, hij vraagt of 1080p gaat werken op zijn monitor, nou, dat gaat het niet om de simpele reden dat zijn scherm dat aantal verticale beeldpunten niet aankan.1080i is een heel ander verhaal en daar hebben we het nu niet over! Het nieuwsbericht/gerucht is immers dat de xbox360 1080p zou gaan ondersteunen...
Jij haalt ook twee dingen door elkaar nl het signaal en de resolutie. Het is in principe mogelijk dat een 1366x768-LCD-tv wel een 1080p-signaal aankan, terwijl het die resolutie niet native kan weergeven en dus moet downscalen. Aan de andere kant heb je ook monitoren die een native resolutie van 1920x1080 beeldpunten hebben en toch geen 1080p aankunnen.

• MetroidPrime

MetroidPrime

GoldieLox schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:16:
[...]

Onzin, 1080i heeft net zoveel verticale beeldlijnen als 1080p, ze worden alleen half om half weergegeven in plaats van in één keer.

De reden dat zijn TV geen 1080p kan weergeven is omdat de TV geen 1080p signaal kan verwerken. Er zit gewoon geen elektronica/software in de TV die iets met 1080p kan. De reden dat 1080i wel werkt op die TV is dat ondersteuning van 1080i vereist wordt voor de HD-Ready standaard ongeacht het aantal beeldlijnen van de TV.

Als de TV wel een 1080p signaal wel zou kunnen verwerken, dan zou dat wel voordeel hebben. De resolutie van de TV is een stukje hoger dan 720p. In feite zou je dus meer detail krijgen met een 1080p signaal dan met een 1080i signaal.

• estorino
Allright, ik haalde dingen door elkaar, I stand corrected :) .
Overigens vind ik het wel leuk nieuws (nu op t.net frontpage) dat de 360 1080p gaat ondersteunen,
ik ben een nieuwe monitor (voor zowel PC als 360) aan het overwegen, een flink scherm met een 1920x1200 resolutie zou je dan ook redelijk optimaal kunnen gebruiken icm je 360...

Ben vooral benieuwd welke nieuwe resoluties er in het dashboard bijkomen die ik kan kiezen met de VGA kabel.

[ Voor 13% gewijzigd door estorino op 20-09-2006 19:47 ]

Verwijderd

Ik weet niet wat er allemaal met de 360 is, maar ik heb er meer een pc gevoel bij dan een console gevoel. Het gaat gewoon allemaal niet zo soepel, soms moet die een menu ff inladen, dan verschijnt een scherm weer niet vlot in beeld enzo. En vreemde errors tijdens CoD2 is tegenwoordig ook opeens het geval. De games draaien gewoon heerlijk in 720p, en de gameplay is ook lkkr maar op 1 of andere manier voelt de rest er om heen niet zo heel soepel...
Wat is julie ervaring hiermee?

• MetroidPrime

MetroidPrime

GoldieLox schreef op woensdag 20 september 2006 @ 19:46:
Ben vooral benieuwd welke nieuwe resoluties er in het dashboard bijkomen die ik kan kiezen met de VGA kabel.
Waarschijnlijk geen enkele, aangezien de VGA kabel momenteel ook geen ondersteuning voor 1080i heeft.

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:01:
Ik weet niet wat er allemaal met de 360 is, maar ik heb er meer een pc gevoel bij dan een console gevoel. Het gaat gewoon allemaal niet zo soepel, soms moet die een menu ff inladen, dan verschijnt een scherm weer niet vlot in beeld enzo. En vreemde errors tijdens CoD2 is tegenwoordig ook opeens het geval. De games draaien gewoon heerlijk in 720p, en de gameplay is ook lkkr maar op 1 of andere manier voelt de rest er om heen niet zo heel soepel...
Ik heb wel het idee dat de 360 bijna een pc is qua specs, maar qua feeling vind ik het echt een console. Hij heeft inderdaad soms wat framedrops ingame (Saints Row), maar dashboard en live werken verder super bij mij.

Verwijderd

weet iemand wat je met die wanhopige mensen in dead rising moet doen. Kan je ze nog ergens droppen ofzo. Want ze zitten nu vast in een sport school waar ze dus niet meer uit komen :s De werking van een schuifdeur lijken ze niet te snappen en hetzelfde geldt voor ingeslagen ruiten die als kortere route moeten dienen. Ze zijn echt een last. Het is een mooie game, maar de ai is echt onder niveau.

• Bulls
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:23:
weet iemand wat je met die wanhopige mensen in dead rising moet doen. Kan je ze nog ergens droppen ofzo. Want ze zitten nu vast in een sport school waar ze dus niet meer uit komen :s De werking van een schuifdeur lijken ze niet te snappen en hetzelfde geldt voor ingeslagen ruiten die als kortere route moeten dienen. Ze zijn echt een last. Het is een mooie game, maar de ai is echt onder niveau.
hmm de zombies gaan wel door de ramen, moet dat betekenen dat de zobies slimmer zijn als de mensen ?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ok, het spel waar Japan massaal voor naar de winkels zal rennen, Dead or Alive Xtreme 2...
Klik hier voor een filmpje! Ook verbazingwekkend hoe je er bijna geen gevolleyball in terug ziet 8)7 Stelletje perverse gamers daar ook :+

Maar goed :P Btw, is er ergens een lijst beschikbaar van welke content er beschikbaar is voor alle spellen en welke wel & geen geld kosten? :) Ik kon het niet echt vinden en ben wel benieuwd aangezien ik m'n 360 nog steeds offline heb, maar bijv. binnenkort Kameo wil aanschaffen & daar de content.

De AI van mensen die je moeten volgen is idd niet bijster hoog in Dead Rising. Ik neem het liefst 2 elektrische gitaren mee + een boekje over entertainment, zodat je drie keer zo lang met je gitaren kan doen. Vervolgens gewoon je een enorm pad slaan door de zombies heen met die gitaren (welke heerlijk de massa helpen uitdunnen ^^) & Y blijven drukken om die mensen achter je aan te laten rennen. Als er eens een zombie op een van die figuren springt sla ik ze beiden aan gort met m'n gitaar, die mensen hebben toch genoeg health om wat klappen te overleven ;)

Ben zelf overigens geen groot fan van psychopaths die los staan van het verhaal, welke je wel MOET verslaan om sommige winkels in te kunnen. Ik had liever gehad dat ze pas extreem door het lint gingen als je ze aansprak ofzo. Bijv. Cletus, daar heb je eigenlijk al redelijke wapens voor nodig om hem te kunnen verslaan, maarja, hij staat in de gunshop 8)7 Ook die gasten buiten zijn gru-we-lijk irritant, moet echt er snel achter komen hoe ik ze kan uitschakelen. Ik wil gewoon rustig de zombiepopulatie buiten kunnen uitdunnen >:)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 20 september 2006 @ 22:48:
[...]

hmm de zombies gaan wel door de ramen, moet dat betekenen dat de zobies slimmer zijn als de mensen ?
lijkt er idd wel op. Of het komt omdat de mensen proberen slim te zijn, maar dat ze daardoor juist domme fouten maken. 8)7 Iig vaag, maar kan je ze nog ergens droppen dat je ook van ze af bent?

Verwijderd

Zo, ik heb net de Saints Row bundel aangeschaft. Zit er niet een maand gratis Xbox Live gold bij? Ik ben nu bij de installatie van Live op het punt terecht gekomen waar je het abbonnementstype moet invullen, moet ik voor Silver kiezen? Ik kan namelijk nergens in de doos een prepaid nummer vinden.

Verwijderd

Ja, gewoon Silver kiezen dan krijg je automatisch Gold.

Verwijderd

Thanks voor de snelle reactie. :9

• .GoO
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 21:01:
Ik herken helemaal niets van wat je zegt, op heel soms wat framedrops in Saints Row na. De Xbox 360 geeft me een beter en echter console gevoel dan ik bij de PS2 had. En dat het steeds meer een pc wordt, tja de specs worden beter en die dingen gaan steeds meer kunnen, niet zo vreemd dus. Maar dat is met een Playstation net zo.

Console gaming is voor mij lekker onderuitgezakt met een biertje vanaf de bank met een (draadloze) controller op mn grote (lcd)-tv gamen met 5.1 geluid dat door mn kamer bulderd. Daar kan een PC met een 17" beeldscherm en toetsenbord/muis vanaf mn bureaustoel met een simpele stereo toch echt niet tegenop. Ik kan de vergelijking dus totaal niet maken. Misschien wel qua specs, maar niet qua beleving.

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Als ik straks mn xbox via mn pc op internet wil hebben (vanwegen draadloos netwerk) wat heb ik dan voor kabel nodig? Lan of Cross?

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Civic schreef op donderdag 21 september 2006 @ 12:11:
Als ik straks mn xbox via mn pc op internet wil hebben (vanwegen draadloos netwerk) wat heb ik dan voor kabel nodig? Lan of Cross?
Als je kan/snapt/wil doorlussen: cross.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:33:
Ja, gewoon Silver kiezen dan krijg je automatisch Gold.
Serieus ?? Waarom kon ik dat nergens vinden :D
Ik heb eerst bij een vriend van me met dat probleem gezeten (geen code te vinden in de doos)
Na een uur kloten heeft 'ie zijn creditcard maar gewoon gepakt en zijn we gaan rocken.
Toen ik de mijne kocht heb ik even gezocht naar de code, maar toen ook maar gelijk mijn CC getrokken. Heb ik nu automatisch een gratis maand bovenop mijn drie maanden eigenlijk ?

Verwijderd

ok ben der al achter waar ik die mensen moet droppen.
spoiler:
Namelijk op het dak en dan door die ventilatiebuizen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 13:22 ]

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Zoals ik al eerder vermelde heb ik een probleem met een scheur in de dvd van Kameo. Heb gebeld naar microsoft en daar is niets van dit probleem bekend (ook niet bij CoD2) en daar kunnen ze me toch echt niet helpen..... Ik voel me dus flink genaaid laat ik het maar zeggen, zeker omdat elders ervaringen zijn te vinden waarbij microsoft de spelletjes wel omruilde.
Maar daarom misschien een andere manier:
Als iemand misschien een bonnetje van kameo zou willen inscannen (ben de mijne kwijt) dan kan ik het misschien alsnog omruilen. Liefts een bonnetje van de MM. Misschien niet helemaal eerlijk, maar de MM kan de foutieve disc alsnog verhalen op microsoft.

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Arrggh ik denk dat mijn xbox kapot is.
Zomaar spontaan als ik hem aanzet knipperen er 3 rode LED's (alleen de LED rechtsboven blijft uit).
Iemand een idee wat dat betekent?

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 20:48
ZakHooi schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:25:
Arrggh ik denk dat mijn xbox kapot is.
Zomaar spontaan als ik hem aanzet knipperen er 3 rode LED's (alleen de LED rechtsboven blijft uit).
Iemand een idee wat dat betekent?
Ik heb 1 keer gehad dat hij rood knipperde, toen zat de kabel achter de console er niet goed in.

• ZakHooi
Garfield schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:28:
[...]

Ik heb 1 keer gehad dat hij rood knipperde, toen zat de kabel achter de console er niet goed in.
Ik heb 3 knipperende LED's NIET eentje.

• Walkman
  • Niet online
ZakHooi schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:49:
[...]

Ik heb 3 knipperende LED's NIET eentje.
Af en toe zelf even zoeken kan geen kwaad, 1 search op xbox.com:

SYMPTOMS
You see three lights on the Ring of Light (RoL) flash red on the front of the Xbox 360 console. The upper-right quadrant light is the only light that does not flash red.

CAUSE
This behavior occurs when the Xbox 360 console experiences a hardware failure.

THINGS TO TRY
1. Try restarting the console.
2. If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:
a. Turn the console off.
b. Unplug all the power and AV cables from the console.
c. Unplug the power cord from the wall socket.
d. Firmly reconnect all the cables.
e. Turn on the console.
3. If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console.
If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.
4. Examine the lights on the power supply. When you turn on the console, the power supply light should illuminate green even if the three lights on the RoL flash red. For more information about what to do if the power supply light illuminates red or does not illuminate, click the following article numbers to view the articles in the Microsoft Knowledge Base:
906101 (Xbox 360: The power supply light is red) Xbox 360: The power supply light is red
906103 (Xbox 360: The power supply light is not illuminated) Xbox 360: The power supply light is not illuminated
5. If you continue to experience this behavior, contact Xbox Customer Support.
Note If the Customer Support agent cannot help you resolve this issue, return the console to Microsoft for repair. See the More Information section for Customer Support contact information.

• DialOut
  • Laatst online: 10-09 09:39
ymmv schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:48:
[...]

Dixons doet samen met Visa een 10%-kortingsactie op alle artkelen waardoor de Saints Row-pack 387 euro zou kosten. Je zit dan wel een jaar vast aan een Visa-cc. Die is echter gratis als je voor in toaal 500 euro besteedt bij Dixons. Als je het komende jaar nog twee of drie games bij Dixons koopt, zit je aan dat bedrag en is die Visa-kaart verder gratis. En kun je hem daarna zonder kosten opzeggen. De Visa-actie loopt tot begin oktober.

Zie http://www.dixons.nl/De_o...xonsvirus/xp/default.aspx
Mij is bij de Dixons verteld dat het gene wat je met korting koopt niet meetelt aan die 500 euro! Let hier dus mee op.
Mocht je niet aan die 500 komen, kost het iets van 20 per jaar (de VISA).

• .GoO
Ninja Gaiden 2 komt toch gewoon (exclusief) op Xbox 360 en niet op PS3 zoals een paar dagen terug gezegd werd :D

• PWM
  • Niet online

PWM

devv05 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:33:
Ninja Gaiden 2 komt toch gewoon (exclusief) op Xbox 360 en niet op PS3 zoals een paar dagen terug gezegd werd :D
Volgens mij is de Ninja Gaiden voor de PS3 inderdaad een andere.

Overigens is dit de eerste screenshot van Assasins Creed met Hud:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4024d96cd1527d2c9e0bf7b4d955446f/thumb.jpg

EDIT:

Het stond er wat ongelukkig

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 21-09-2006 15:54 ]

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:30:
Zo, ik heb net de Saints Row bundel aangeschaft. Zit er niet een maand gratis Xbox Live gold bij? Ik ben nu bij de installatie van Live op het punt terecht gekomen waar je het abbonnementstype moet invullen, moet ik voor Silver kiezen? Ik kan namelijk nergens in de doos een prepaid nummer vinden.
Vanwege de X06 die op dit moment bezig is heb je deze week Xbox Live Gold gratis van 20-29 september met dank aan Windows Live Spaces ....
Dus nog even wachten met het activeren van je maand gratis ...

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• fulgore

fulgore

goud

PWM schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:43:
[...]

Volgens mij is de Ninja Gaiden voor de PS3 inderdaad een andere.

Assasins Creed:

[afbeelding]
Dat Ninja Gaiden 2 naar de Xbox360 zou komen is al enige weken bekend (bron: www.ownage.nl)
Hij komt niet op de oude xbox !
Verder vermeldde de Japanse hoofd van Team Ninja dat hij en zijn team Microsoft volledig blijven ondersteunen. "There are a lot of fans of the Xbox that support us and are with us because of that, so I just want everyone to know that we are going to continue bringing out the newest releases on the Xbox platform before they're on other systems.", zoals de beste man vermeldt tegenover Xbox360.IGN
Assasins Creed is een heel ander spel die eerst alleen voor PS3 zou komen maar sinds enkele weken is bekend dat ook deze voor de Xbox360 gaat komen.
Eigenlijk mag het geen verassing meer heten, maar na de eerdere aankondiging vandaag van de PC-versie, is vandaag ook nog eens de Xbox 360 officieel aangekondigd. Dit ging gepaard met de allereerste twee screenshots van de Xbox 360-versie van de titel. De primeur van dit nieuwtje is te vinden bij IGN, welke vanochtend het nieuwtje al aankondigde, maar later vandaag het complete bericht naar buiten bracht. Bekijk hieronder de twee eerste Xbox 360-screens van het spel.
http://www.ownage.nl/game/1742/

Ik moet eerlijk zeggen wanneer je het plaatje waar hij op de ladder staat vergelijkt met de PS3 versie, dat de Xbox360 versie een veel realistischere muurstructuur heeft. :)

Er blijft weinig exclusiefs over voor de PS3 zo :D

[ Voor 49% gewijzigd door fulgore op 21-09-2006 16:05 ]

• ZakHooi
Walkman schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:53:
[...]

Af en toe zelf even zoeken kan geen kwaad, 1 search op xbox.com:

SYMPTOMS
You see three lights on the Ring of Light (RoL) flash red on the front of the Xbox 360 console. The upper-right quadrant light is the only light that does not flash red.

CAUSE
This behavior occurs when the Xbox 360 console experiences a hardware failure.

THINGS TO TRY
1. Try restarting the console.
2. If restarting the console does not resolve the behavior, follow these steps:
a. Turn the console off.
b. Unplug all the power and AV cables from the console.
c. Unplug the power cord from the wall socket.
d. Firmly reconnect all the cables.
e. Turn on the console.
3. If these steps do not resolve the behavior, turn the console off, remove the hard drive, and then turn on the console.
If the 3x Red LED error light is no longer displayed, turn the console off, re-attach the hard drive, and then turn on the console.
4. Examine the lights on the power supply. When you turn on the console, the power supply light should illuminate green even if the three lights on the RoL flash red. For more information about what to do if the power supply light illuminates red or does not illuminate, click the following article numbers to view the articles in the Microsoft Knowledge Base:
906101 (Xbox 360: The power supply light is red) Xbox 360: The power supply light is red
906103 (Xbox 360: The power supply light is not illuminated) Xbox 360: The power supply light is not illuminated
5. If you continue to experience this behavior, contact Xbox Customer Support.
Note If the Customer Support agent cannot help you resolve this issue, return the console to Microsoft for repair. See the More Information section for Customer Support contact information.
aha!
fenks voor de tip!
Het ontkoppelen/koppelen van alle kabels/HD heeft het probleem opgelost.
Maar ik zou willen weten wat die indicatie nou precies betekent (read/write error op HD??)
Want ik weet nou niet of ik dit probleem nu vaker kan verwachten met uiteindelijk als resultaat dat ie alsnog kapot gaat of dat ik beter nu al maatregelen kan treffen en welke maatregelen dan precies.

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
Als de red lights weer knipperen en je hebt geen beeld meer, dan kun je er vanuit gaan dat er een hardware failure of overheating problem is. Vaak branden de Gpu's door, maar soms is het probleem te zoeken bij wat slecht soldeerwerk wat dan weer met een heatgun op kan worden gelost. Wanneer de red lights knipperen en je wilt weten wat er is doe dan het volgende. Aan de voorkant van de xbox is een klein rond "connect" knopje (diegene waar je de controllers mee kan zoeken). Houd dat knopje ingedrukt en druk telkens op de eject-button. Bij elke druk op de eject knop knippert de ring of light. Dan heb je een soort code bijv. 4-2-2-1 en dat kan je weer opzoeken ergens op internet.

• ZakHooi
rstyled schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:05:
Als de red lights weer knipperen en je hebt geen beeld meer, dan kun je er vanuit gaan dat er een hardware failure of overheating problem is. Vaak branden de Gpu's door, maar soms is het probleem te zoeken bij wat slecht soldeerwerk wat dan weer met een heatgun op kan worden gelost. Wanneer de red lights knipperen en je wilt weten wat er is doe dan het volgende. Aan de voorkant van de xbox is een klein rond "connect" knopje (diegene waar je de controllers mee kan zoeken). Houd dat knopje ingedrukt en druk telkens op de eject-button. Bij elke druk op de eject knop knippert de ring of light. Dan heb je een soort code bijv. 4-2-2-1 en dat kan je weer opzoeken ergens op internet.
Aha, tja dat moet je ook maar net even weten zeg.
Anyway, bedankt voor de tip (ik hou alleen een onderbuik gevoel over na dit voorval, en dat bevalt me niet).

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Maar nog vaker is het gewoon (nou ja.. gewoon) je powerbrick (voeding) die het allemaal niet meer zo ziet zitten. UPS is hier net langs geweest om mijn powerbrick op te halen.
Als het een beetje mee zit heb ik volgende week weer een werkende in huis :)

Voor het hele verhaal zie een pagina terug. Ik had ook last van de 3 lampjes in de lightring of death.
Ik hoop niet voor je dat je hetzelfde hebt, want dan kom je zo als het goed is weer posten dat je box na een paar minuten gamen toch weer uit is gevallen en die leuke 3 lampjes weer knipperen :p

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

.KeN. schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:14:
Maar nog vaker is het gewoon (nou ja.. gewoon) je powerbrick (voeding) die het allemaal niet meer zo ziet zitten. UPS is hier net langs geweest om mijn powerbrick op te halen.
Als het een beetje mee zit heb ik volgende week weer een werkende in huis :)

Voor het hele verhaal zie een pagina terug. Ik had ook last van de 3 lampjes in de lightring of death.
Ik hoop niet voor je dat je hetzelfde hebt, want dan kom je zo als het goed is weer posten dat je box na een paar minuten gamen toch weer uit is gevallen en die leuke 3 lampjes weer knipperen :p
vaag, mij xbox is weg voor reparatie maar ze wilden de voeding niet hebben... alleen de xbox..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Had jij ook drie rode lampjes branden ?
De man die ik sprak bij de klantenservice vroeg me om te checken of het aan de box lag of aan de voeding zelf. Toen ben ik bij een vriend van me wezen testen met zijn voeding en toen hebben we de rest van de avond zitten gamen hehe. Niks mis met mijn box gelukkig. Daarna nog even getest met mijn voeding en POF gelijk uit.

Toen heb ik de klantenservice teruggebeld met een referentienummer en gemeldt dat de voeding het probleem was. Krijg ik mooi een nieuwe :)

Dus als jij je nieuwe box krijgt en hij krijgt weer drie lampjes weet je dat het dus aan de voeding lag.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

.KeN. schreef op donderdag 21 september 2006 @ 19:21:
Had jij ook drie rode lampjes branden ?
De man die ik sprak bij de klantenservice vroeg me om te checken of het aan de box lag of aan de voeding zelf. Toen ben ik bij een vriend van me wezen testen met zijn voeding en toen hebben we de rest van de avond zitten gamen hehe. Niks mis met mijn box gelukkig. Daarna nog even getest met mijn voeding en POF gelijk uit.

Toen heb ik de klantenservice teruggebeld met een referentienummer en gemeldt dat de voeding het probleem was. Krijg ik mooi een nieuwe :)

Dus als jij je nieuwe box krijgt en hij krijgt weer drie lampjes weet je dat het dus aan de voeding lag.
ja, zelfde lampjes.. soms deed de box t wel totdat ik een filmpje of games ging spelen, dan hing hij direct of na een paar seconden... klinkt toch als oververhitting..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah hij bleef hangen. Bij mij viel 'ie gewoon uit en sprongen die lampjes aan.
Ander ding dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ken. op 21-09-2006 20:41 ]

• ZakHooi
Nou, ik heb dat probleem nu weer.

Zonet had ik weer problemen met het laden van de COD2 DVD.
Vaak wil die die niet goed lezen (is niet het probleem met het scheurtje in de DVD) en soms moet ik hem wel 10 keer opnieuw in de speler doen.
Deze keer na een keer of 3 proberen kwamen de 3 rode LED's weer en nu gaan ze niet weg.
Ik denk dat het een hardware-error is en het probleem de DVD drive is (dat truukje met de 'connect'-button lukte me niet).

Er zit niks anders op dan terug te gaan naar de winkel (heb de XBOX nu zo'n maand of 8 ).

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Is het trouwens mogelijk dat als je zo'n dvd hebt met zo'n grote kras erin (die de xbox gemaakt heeft) om die dan met een cd reparatie kit te repareren?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Heb net het gameplay filpmje van blue dragon gezien en ik weet nu zeker dat ik dat spel meteen ga halen zodra die uit is :D. Kan nu echt niet meer wachten :X

Lost Odyssey ben ik nog niet helemaal over uit, dat ene filmpje van vandaag was grafisch overweldigend alleen kwa gameplay weet ik het nog niet. Maar blijf ik zeker volgen.

Trusty Bell / Eternal Sonata lijkt mij ook een zeer interresante titel die ik ook zekers in de gaten ga houden.

RPG heaven 2007 :D :9~

edit: beters, er komt een demo van lost odyssey op de tgs uit :D

[ Voor 58% gewijzigd door bAdmuTs op 21-09-2006 22:51 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

fulgore schreef op donderdag 21 september 2006 @ 15:45:
Vanwege de X06 die op dit moment bezig is ....
Je doelt wss op de TGS ;) .

Hopelijk komt er tijdens X06 WEL wat interessante contect beschikbaar.

Anyway,
BioShock is na het zien van de eerste gameplay video wel met stip gestegen op mijn most wanted list.

• .GoO
Shiverzz schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:25:
[...]

Weet ik wel zeker.
Anyway,
BioShock is na het zien van de eerste gameplay video wel met stip gestegen op mijn most wanted list.
Idem hier. Al staat Assassin's Creed na de screens van vanmiddag nog altijd een stukje hoger. Hoe geweldig moet dat worden :9~

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:41
Ik ben nieuw met het hele live gebeuren,
maar als ik een online wil racen met Burnout Revenge, dan wordt ik of direct gekicked, of meld het spel dat ik problemen heb met m'n verbinding. Kan iemand een lichtje voor me opsteken ?

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
kunnen mensen hier een kappen met het vergelijken met de ps3
niemand heeft nog iets gezien van het apparaat in reallive
dus ga niet op screenshots proberen te vergelijken.

ik kan zelf niet wachten op

blue dragon en lost origins :9

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Extra jaar garantie voor Xbox 360 launchconsoles

Amerikanen die een Xbox 360 bezitten die voor januari 2006 gemaakt is, krijgen een extra jaar garantie op hun console. De dienst zal waarschijnlijk binnenkort ook voor de rest van de wereld gelden. De eerste consoles van een launch zullen altijd wel wat kinderziektes bevatten en dat heeft Microsoft ook gemerkt. Diegene die hun console al hebben laten repareren binnen de extra jaar garantie, krijgen hun geld terug van Microsoft.

Het extra jaar garantie telt vanaf de datum dat de console gemaakt is. Mocht je nog een bonnetje van je aankoop hebben, telt het vanaf de dag dat je de console gekocht hebt.
Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Iemand ook al de video van TeamFortress gezien ? _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tip mss op play-asia is just cause (regiovrij) te orderen voor 39$ (zo'n +/- 31€)

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1gk8.html

Mijn exemplaar is al besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:40:
[...]

Je kunt veel zeggen, maar Microsoft weet wel wat service is!
Heb je daar een bronvermelding van want het lijkt me een gerucht dat niet waar is eigenlijk.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:50:
Iemand ook al de video van TeamFortress gezien ? _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~
Cool is ie heh ? Die cartoon style spreekt mij wel aan. Maar hoe zat het ook alweer met TF2. Zit hij bij HL episode 2 inbegrepen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:49:
Een tip mss op play-asia is just cause (regiovrij) te orderen voor 39$ (zo'n +/- 31€)

Hoe kan die precies regio-vrij zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Exar_Kunn schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:13:
[...]

Heb je daar een bronvermelding van want het lijkt me een gerucht dat niet waar is eigenlijk.
Het is wel waar :) Het staat ook op de Xbox fora, waar de MS-ers ook zitten.

Het wordt ook bevestigd door Amerikanen die nu naar support bellen, en hun kapotte Xbox weer kunnen laten maken.

Of het ook in Europa komt weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 22-09-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:59

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:45:
[...]

Het is wel waar :) Het staat ook op de Xbox fora, waar de MS-ers ook zitten.

Het wordt ook bevestigd door Amerikanen die nu naar support bellen, en hun kapotte Xbox weer kunnen laten maken.

Of het ook in Europa komt weet ik niet.
Het zou erg lullig zijn als dat niet zo zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:58:
[...]

Het zou erg lullig zijn als dat niet zo zou zijn ;)
In nederland heb je sowieso al 2 jaar garantie. (mits hij na 1 januari is aangeschaft).
Ik vind het trouwens echt een goed zet van MS.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:49:

Ik zit meer te wachten op een nieuwe lading Saint's row.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Shiverzz schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:25:
[...]

Je doelt wss op de TGS ;) .

Anyway,
ik had tot dusver alleen nog maar screens gezien en een verhaaltje gelezen over BioShock. maar na het filmpje ben ik helemaal overtuigt (het ging er precies aan toe als ik me had voorgesteld)

cant wait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
bAdmuTs schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:14:
Heb net het gameplay filpmje van blue dragon gezien en ik weet nu zeker dat ik dat spel meteen ga halen zodra die uit is :D. Kan nu echt niet meer wachten :X

Lost Odyssey ben ik nog niet helemaal over uit, dat ene filmpje van vandaag was grafisch overweldigend alleen kwa gameplay weet ik het nog niet. Maar blijf ik zeker volgen.

Trusty Bell / Eternal Sonata lijkt mij ook een zeer interresante titel die ik ook zekers in de gaten ga houden.

RPG heaven 2007 :D :9~

edit: beters, er komt een demo van lost odyssey op de tgs uit :D
waar vind jij die filmpjes? op marketplace onder bringing it home? daar staan ze bij mij niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe duur op dit moment de 360 premium en 360 met saints row is bij de MediaMarkt? Prijs informatie wilde ze me niet geven via de telefoon en anders moet ik helemaal er naar toe rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:28:
Weet iemand hoe duur op dit moment de 360 premium en 360 met saints row is bij de MediaMarkt? Prijs informatie wilde ze me niet geven via de telefoon en anders moet ik helemaal er naar toe rijden.
Dat kan zelfs verschillen per MM omdat ze bijna allemaal franchises zijn en dus eigen prijzen kunnen/mogen hanteren voor bepaalde produkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:53:
[...]

Dat kan zelfs verschillen per MM omdat ze bijna allemaal franchises zijn en dus eigen prijzen kunnen/mogen hanteren voor bepaalde produkten.
Hmmm dat is waar, had ik niet eens over nagedacht. Nou ja dan maar vandaag in de auto stappen en ernaar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Bringing it Home - Day 3
The following content is now available on the Xbox Live Marketplace. Items with a * are Japan only.

Trailers
Portal

Demo
Fusion Frenzy 2

Video
TGS Showfloor video 1
TGS Showfloor video Day 1*
GM Sensui Interview*
Xbox Live The Party #1*
Xbox Live The Party #2*
Xbox Live The Party #3*
Xbox Live The Party #4*