Zooo, heb een 360 premium aangeschaft ^^ Best netjes ziet het er al uit

Heb Burnout 4, Dead Rising & Lego Star Wars II. Nu enkel nog LSWII & Halo 1 (jaja

) geprobeerd, maar ziet er goed uit

(op philips 37P9830). Heb de settings op 1080i staan, ziet er voor LSWII ok uit ieg
Heb alleen wel nadat ik wat geklooid heb met profiles &zo een format gedaan vanuit het menu.... waarna ik maar uit een handje vol iconen kon kiezen inene

Das wel even jammer... Had geen idee dat dat gewist zou worden... Hij is overigens helemaal offline nog
Halo 1 lijkt overigens niet echt FSAA te hebben, ik dacht dat ze zowel H1 als 2 met FSAA & HD720 hadden uitgevoerd? Nja, ga maar eens die compatibility-patch oid downen, branden & installen
Overigens, is het ook mogelijk om Dashboard updates te downloaden, branden & te installen? Of zit dat allemaal in die ene patch?

Kon dat niet echt duidelijk vinden
//Ok, update voor compatbiliteit geinstalled, maar toen ik Halo weer opstartte waren m'n profile + saves weg & het spel was niet meer in WS!

Nu had Halo 1 geen true ws op de oude xbox, maar aangezien m'n tv op ws ingesteld stond & ook een ws signaal binnenkreeg viel het toch niet te verwachten. Maar weer een format gedaan & tadaaa, het was weer goed

Is die patch nu weer weg ofzo?

Hehe, ieg heb ik wat om uit te proberen. Ik moet alleen er nog niet op rekenen dat m'n savegames langer dan 20 minuten bestaan
[
Voor 36% gewijzigd door
Okyah op 16-09-2006 14:24
]