Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.329 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit een fout is, ( door de hitte kan ik gewoon niet denken )

20Gb is niet groot in deze tijd nee, en daarvan hou je zelfs maar 13Gb over, de overige 7Gb zijn voor cache, backwards compatibility code, cache, systeemfiles en cache.

Er staat 2X cache :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Angeloonie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:12:
Zijn er nou al ingame filmpjes van Gears of War? Ik kan alleen trailers vinden, dus dan weet je nog niet wat je kan verwachten.. :/
Op de E3 is hij gespeeld, en die filmpjes moeten wel ergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Angeloonie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:12:
Zijn er nou al ingame filmpjes van Gears of War? Ik kan alleen trailers vinden, dus dan weet je nog niet wat je kan verwachten.. :/
Hier staat wel wat tussen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Mr.Graveheart schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:08:
Even een (mogelijke) tip voor de 360 bezitters onder ons.
www.frs.nl / www.vanleest.nl heeft de 360 game Gears of War voor €29,95 staan, ipv de gebruikelijke €59,95 of hoger.

Hij ligt nog niet in de winkels, duh, maar hij valt al wel te bestellen.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
Hmm... zie het net staan ja. In principe mag je er van uitgaan dat je hem voor die prijs kan pre-orderen lijkt me? (ook al is het ws. een foutje...) Alleen: Release info: 01-01-2099 ... dat is wel erg lang wachten! :P

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Gully schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:51:
[...]

Hmm... zie het net staan ja. In principe mag je er van uitgaan dat je hem voor die prijs kan pre-orderen lijkt me? (ook al is het ws. een foutje...) Alleen: Release info: 01-01-2099 ... dat is wel erg lang wachten! :P
inderdaad zijn die prijzen niet onder voorbehoud? en als ze je aan de prijs houden, maar dan ook aan de releasedate, kun je hem netzogoed in 2010 uit de budgetbak halen voor € 5,- :9

maar kunnen ze de prijs, na overmaking bij pre-order nog opschroeven?

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 13-09-2006 00:04 ]

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:41:
[...]

inderdaad zijn die prijzen niet onder voorbehoud? en als ze je aan de prijs houden, maar dan ook aan de releasedate, kun je hem netzogoed in 2010 uit de budgetbak halen voor € 5,- :9

maar kunnen ze de prijs, na overmaking bij pre-order nog opschroeven?
Op de site heb ik niets kunnen vinden dat ze de prijs nog kunnen opschroeven. Overigens wel dat als de prijs bij de release lager is, dat je dan een tegoedbon krijgt...

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:22
Bah, ik had me nog zo voorgenomen om eerst de Wii te halen, en daarna de XBOX 360 _of_ de PS3. Maar met de juweeltjes van games die de laatste tijd uitkomen voor de 360 (Saints Row, Dead Rising, Table Tennis) en de juweeltjes die nog moeten komen (Gears of War etc.) ben ik toch bang dat ik een dezer dagen de Saints Row pack aan ga schaffen. Ik ben toch redelijk onder de indruk van wat de 360 kan, en de PS3 zie ik nog niet echt zitten. Echt aansprekende titels zijn er nog niet voor, hij laat weinig vernieuwends zien behalve de grafische kracht die de 360 ook heeft, en hij is WEER uitgesteld...

Komt bij dat Pro Evo een jaar lang exclusief op de 360 te spelen zal zijn, dus MOET ik 'm dan wel kopen :P

Weet iemand of de Saints Row pack bij de Media Markt goedkoper is dan 429 Euro zoals bij de meeste winkels? :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:14
DenMan schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:55:
Bah, ik had me nog zo voorgenomen om eerst de Wii te halen, en daarna de XBOX 360 _of_ de PS3. Maar met de juweeltjes van games die de laatste tijd uitkomen voor de 360 (Saints Row, Dead Rising, Table Tennis) en de juweeltjes die nog moeten komen (Gears of War etc.) ben ik toch bang dat ik een dezer dagen de Saints Row pack aan ga schaffen. Ik ben toch redelijk onder de indruk van wat de 360 kan, en de PS3 zie ik nog niet echt zitten. Echt aansprekende titels zijn er nog niet voor, hij laat weinig vernieuwends zien behalve de grafische kracht die de 360 ook heeft, en hij is WEER uitgesteld...

Komt bij dat Pro Evo een jaar lang exclusief op de 360 te spelen zal zijn, dus MOET ik 'm dan wel kopen :P

Weet iemand of de Saints Row pack bij de Media Markt goedkoper is dan 429 Euro zoals bij de meeste winkels? :)
Maandag was dat Pakket te Rotterdam 379. Alle MM's in een straal van 30 km eromheen kunnen die dan ook voor die prijs leveren. ( Moet je naar vragen en een beroep doen op laagste prijs garantie ). Het kan zijn dat hij weer van prijs veranderd is wat het is wel heel goedkoop.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren even de just cause demo gedownload en ziet er goed uit. Het is een spel waar je meteen inzit en het landschap is zeer goed gedaan. Wat ik eerder las over het kunnen besturen van de auto als je er op staat, dat klopt niet. Ik denk wel dat ik 'm aan ga schaffen, maar eerst eens m'n huidige games uitspelen :)

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Mr.Graveheart schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:08:
Even een (mogelijke) tip voor de 360 bezitters onder ons.
www.frs.nl / www.vanleest.nl heeft de 360 game Gears of War voor €29,95 staan, ipv de gebruikelijke €59,95 of hoger.

Hij ligt nog niet in de winkels, duh, maar hij valt al wel te bestellen.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:29
probeer GOW maar eens te pre-orderen.. in je 'basket' staat kameo :P

edit: Mr.Graveheart heb je nu niet Kameo besteld... kijk het eens na voor de zekerheid.

[ Voor 44% gewijzigd door BlowFish op 13-09-2006 11:14 ]

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 07:38

Graveheart

Say what?

bAdmuTs schreef op woensdag 13 september 2006 @ 07:48:
[...]

3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd.
We zullen zien. Ik heb met m'n creditcard betaald. Mocht ik toch de volle €60/€70 voor de game moeten betalen, dan mogen ze het geld terug storten.

Verwijderd

Ik heb dan toch zo'n vga kabel gekocht en ook een switchbox. Het speelt echt lekker op mijn 17" crt schermpje, dus voor al diegene die nog twijfelen -> gewoon doen :)

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Mr.Graveheart schreef op woensdag 13 september 2006 @ 09:42:
[...]

We zullen zien. Ik heb met m'n creditcard betaald. Mocht ik toch de volle €60/€70 voor de game moeten betalen, dan mogen ze het geld terug storten.
De site is inmiddels aangepast geloof ik. Kameo staat nu tussen de pre-orders voor 29,99 en 2x Gears of War voor 64,99

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• Graveheart

Graveheart

Say what?

BlowFish schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:15:
probeer GOW maar eens te pre-orderen.. in je 'basket' staat kameo :P

edit: Mr.Graveheart heb je nu niet Kameo besteld... kijk het eens na voor de zekerheid.
Nope, ook als ik bij frs.nl naar mijn orderkijk, staat daar nog steeds mijn bestelling voor Gears of War voor €29,99.
Dus ik denk (hoop) dat het wel goedzit.

• TheVMaster
  • Laatst online: 00:31

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm..ik bestel hem ook ff met me CC enneh...dan gaat hij wel op Marktplaats ofzo als de prijs toch anders blijkt te zijn :p

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 14:45:
Ik heb dan toch zo'n vga kabel gekocht en ook een switchbox. Het speelt echt lekker op mijn 17" crt schermpje, dus voor al diegene die nog twijfelen -> gewoon doen :)
ik ga em ook kopen, heb een normale Acer tft met alleen een vga aansluiting (d-sub staat erop), hoef verder nergens rekening mee te houden toch? gewoon plug and play?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Graveheart

Graveheart

Say what?

TheVMaster schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:22:
Hmm..ik bestel hem ook ff met me CC enneh...dan gaat hij wel op Marktplaats ofzo als de prijs toch anders blijkt te zijn :p
Succes, de game staat al vanaf vanmorgen voor de 'normale' prijs op de site. ;)

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Flipm0de schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:26:
[...]

ik ga em ook kopen, heb een normale Acer tft met alleen een vga aansluiting (d-sub staat erop), hoef verder nergens rekening mee te houden toch? gewoon plug and play?
Wel ff VGA kabel halen natuurlijk 8)7 en ja verder is het gewoon Plug and Play...
Mr.Graveheart schreef op woensdag 13 september 2006 @ 17:28:
[...]

Succes, de game staat al vanaf vanmorgen voor de 'normale' prijs op de site. ;)
Hmm..ships..had ik hem nu vanmorgen vroeg maar gelijk besteld, toen stond hij er nog op voor 29 euri...

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 13-09-2006 17:35 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
voor de mensen die het willen weten:
Lego Star Wars II is nu in de winkels (iig bij de FRS) en heeft als prijs : €64,95
Ook voor de pc is ie beschikbaar en dan is ie ineens €29,95.

Naja, dan doen we het voor de achievements :o

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:19:
voor de mensen die het willen weten:
Lego Star Wars II is nu in de winkels (iig bij de FRS) en heeft als prijs : €64,95
Ook voor de pc is ie beschikbaar en dan is ie ineens €29,95.

Naja, dan doen we het voor de achievements :o
Hmmm dat is dan wel een heel groot verschil. Het lijkt me best een leuk spel, maar voor zoveel laat ik hem toch liggen. Misschien wordt ie ook wel eens €29,95 voor de 360.

• Martinspire
Inderdaad, ik vermoed dat ie binnen niet al te lange tijd ook afgeprijst gaat worden, nu is het release, das altijd duur...
Anyways, binnen 15 min ben ik online dus komt allen racen!

Verwijderd

Microsoft to offer Xbox 360 with built-in HD-DVD drive, say makers
http://www.digitimes.com/news/a20060913A6035.html

:)

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:26
DenMan schreef op woensdag 13 september 2006 @ 00:55:
Dixons doet samen met Visa een 10%-kortingsactie op alle artkelen waardoor de Saints Row-pack 387 euro zou kosten. Je zit dan wel een jaar vast aan een Visa-cc. Die is echter gratis als je voor in toaal 500 euro besteedt bij Dixons. Als je het komende jaar nog twee of drie games bij Dixons koopt, zit je aan dat bedrag en is die Visa-kaart verder gratis. En kun je hem daarna zonder kosten opzeggen. De Visa-actie loopt tot begin oktober.

Zie http://www.dixons.nl/De_o...xonsvirus/xp/default.aspx

• Bulls
de zogenaamd goedkope gears of war is al herzien. voor degenen die hem ge pre-orderd hebben, ik hoop dat julie mazzel hebben, en hem voor 29 euro krijgen. maar ik geef je niet veel kans.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Weet iemand als je de 360 gebruikt i.c.m. Media Connect of Media Center, welke ID3 tags hij voor MP'3s gebruikt? Is dat ID3-1 of 2?

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:12:
[...]

Hmmm dat is dan wel een heel groot verschil. Het lijkt me best een leuk spel, maar voor zoveel laat ik hem toch liggen. Misschien wordt ie ook wel eens €29,95 voor de 360.
Hij is 30 pond (ongeveer 41 euro) bij play.com en komt daar morgen uit :)
Ik vind 60 euro ook duidelijk te veel voor dit spel, maar heb wel veel plezier aan deel 1 beleefd.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:34
Kaap schreef op donderdag 14 september 2006 @ 06:33:
Weet iemand als je de 360 gebruikt i.c.m. Media Connect of Media Center, welke ID3 tags hij voor MP'3s gebruikt? Is dat ID3-1 of 2?
Welke het is weet ik niet, maar ik gebruik in ieder geval Tag and Rename om mijn MP3's te renamen en dat werkt perfect.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Macer schreef op donderdag 14 september 2006 @ 07:55:
[...]

Welke het is weet ik niet, maar ik gebruik in ieder geval Tag and Rename om mijn MP3's te renamen en dat werkt perfect.
Ja die gebruik ik ook maar vroeg me af of ID3v1 voldoende is.

Ga ik testen.

• Graveheart

Graveheart

Say what?

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:25:
de zogenaamd goedkope gears of war is al herzien. voor degenen die hem ge pre-orderd hebben, ik hoop dat julie mazzel hebben, en hem voor 29 euro krijgen. maar ik geef je niet veel kans.
Whehehe, ik krijg zojuist een orderbevestiging binnen van de FRS.
Er staat nog steeds heel duidelijk Gears of War op, voor €29,99.
Status is 'In behandeling'.

Dus ik denk dat het wel goed zit nu. :)

• Walkman
  • Niet online
Is het ook mogelijk om muziek CD's over te zetten naar de harddisk? Ik heb gisteren gezocht maar kon nergens zo'n optie vinden.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Walkman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:25:
Is het ook mogelijk om muziek CD's over te zetten naar de harddisk? Ik heb gisteren gezocht maar kon nergens zo'n optie vinden.
in de pc stoppen -> mp3's maken -> overzetten

Hoe je dat doet gaat wat ver om uit te leggen, maar met google kun je het allemaal vast vinden :)

Verwijderd

weet iemand of er software is die bv video streams kan transporten naar x360 media center?
bij casema kan je een hoop tv kanalen digitaal kijken via het net.
nou vroeg ik me af of er een tool is die deze stream kan laten openen in MCE op de 360 zodat je die tv daar kan kijken.
heb keer gelezen over zo'n app aleen kan het nergens meer terug vinden :(
met die tool kon je namelijk url's inladen van video stream en deze dan openen via je 360 mce.

• Walkman
  • Niet online
defusion schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:46:
[...]

in de pc stoppen -> mp3's maken -> overzetten

Hoe je dat doet gaat wat ver om uit te leggen, maar met google kun je het allemaal vast vinden :)
Je kan het niet direct doen op je 360? Op de vorige xbox kon je het gewoon in de menu's door xbox zelf laten rippen.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Gewoon in de music player kan je het rippen

This space is occupied

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Gotverrr... Na 10 maanden is mijn Xbox er ook mee gekapt... net nu ik een grote hdtv gekocht heb :/
Hij bevroor tijdens het opstarten van een demo, daarna freezes tijdens het booten en nu branden de lampjes op de box rood en gebeurt er verden niets.. ook niet als ik de harde schijf afkoppel..

heeft iemand het nummer dat ik moet bellen bij de hand? ik kan mn boekje niet vinden... :/

[ Voor 13% gewijzigd door dadj op 14-09-2006 15:21 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• PWM
  • Niet online

PWM

dadj schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:06:
Gotverrr... Na 10 maanden is mijn Xbox er ook mee gekapt... net nu ik een grote hdtv gekocht heb :/
Hij bevroor tijdens het opstarten van een demo, daarna freezes tijdens het booten en nu branden de lampjes op de box rood en gebeurt er verden niets.. ook niet als ik de harde schijf afkoppel..
Heb je de Videokabel al een keer opnieuw er in gestopt?

Dat hielp bij mij :)

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Walkman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:57:
[...]

Je kan het niet direct doen op je 360? Op de vorige xbox kon je het gewoon in de menu's door xbox zelf laten rippen.
Dat kan idd via de Music Player, maar alleen met audio CD's.

• Graveheart

Graveheart

Say what?

dadj schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:06:

heeft iemand het nummer dat ik moet bellen bij de hand? ik kan mn boekje niet vinden... :/
3 rode lampjes in de 'ring of light'?

Zoja, even de helpdesk bellen. (Maar dat idee had je zelf vast ook al wel.)

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Mr.Graveheart schreef op donderdag 14 september 2006 @ 15:27:
[...]

3 rode lampjes in de 'ring of light'?

Zoja, even de helpdesk bellen. (Maar dat idee had je zelf vast ook al wel.)
yuppp. heb gebeld, wordt morgen of zaterdag opgehaald door ups.. die gozer aan de telefoon beweerde dat ik hem, of een nieuwe, voor woensdag al terug zou hebben! zou me verbazen eerlijk gezegd! Let's see..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

ik balen met die GOW voor 29,95 ik kreeg maar geen tan code voor ideal echt ruk en toen alles het weer deed stond er kameo! :(

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:48:
weet iemand of er software is die bv video streams kan transporten naar x360 media center?
nou vroeg ik me af of er een tool is die deze stream kan laten openen in MCE op de 360 zodat je die tv daar kan kijken.
met die tool kon je namelijk url's inladen van video stream en deze dan openen via je 360 mce.
Ik gebruik Transcode daarvoor (althans om DivX en DVD's te streamen vanaf het netwerk). Maar als jij url's hebt naar .asx files zou het volgens mij zowieso moeten werken. Althans dat digitale kanaal Nederland 4 heeft het bij mij ook gedan op de 360 (MCE dan). Nu doet hij het vreemd genoeg niet meer :(

• Bulls
dadj schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:11:
[...]

yuppp. heb gebeld, wordt morgen of zaterdag opgehaald door ups.. die gozer aan de telefoon beweerde dat ik hem, of een nieuwe, voor woensdag al terug zou hebben! zou me verbazen eerlijk gezegd! Let's see..
wel je saves backuppen he (of de HDD loskoppelen als dat mag) strax ben je al je progress kwijt.

Verwijderd

dadj schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:11:
[...]

het kan snel gaan, mijne was stuk opgehaald op dinsdag en had donderdag een nieuwe unit in thuis.
dat was paar weken geleden.
en gewoon opsturen zonder hdd. ik moest aleen kale xdoox oplaten halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 17:38 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:37:
[...]

het kan snel gaan, mijne was stuk opgehaald op dinsdag en had donderdag een nieuwe unit in thuis.
dat was paar weken geleden.
en gewoon opsturen zonder hdd. ik moest aleen kale xdoox oplaten halen.
Dat is idd niet verkeerd :) Maar goed, 'k heb liever gewoon helemaal geen kapotte XBOX 360....

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Uiteindelijk voordat de garantie verlopen is of erna gaan alle xbox360 van de eerste productiereeks kapot denk ik. De mijne was 3 weken geleden kapot gegaan. Nu heb ik weer een werkende. Om de levensduur te verlengen heb ik er nu een Nyko intercooler opzitten. Deze cooler maakt echter wel een hele hoop herrie.

• Bulls
rstyled schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:36:
Uiteindelijk voordat de garantie verlopen is of erna gaan alle xbox360 van de eerste productiereeks kapot denk ik. De mijne was 3 weken geleden kapot gegaan. Nu heb ik weer een werkende. Om de levensduur te verlengen heb ik er nu een Nyko intercooler opzitten. Deze cooler maakt echter wel een hele hoop herrie.
ja en weet je waarom? er zijn twee 6 of 8 cm fans in de xbox, en daar plaats je dat geval achter met drie fans van 6 of 4 CM. die gaan elkaar tegen werken waardoor je meer wrijving krijgt en dus ook veel meer lawaai. en volgens mij helpt het niets voor de airflow.

wat zijn de kenmerken van een stervende xbox? ik heb nu al wel es een paar vastlopers gehad tijdens texas hold'em en ook een freeze bij testdrive. ook 1 keer artifacts gehad met tombraider bij een bepaald stuk. maar verder nooit meer.

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 14-09-2006 19:51 ]

Verwijderd

Vandaag het Saints Row pakker aangeschaft, ben er zeer blij mee. Vette game en natuurlijk de 360 zelf. Heb hem met de vga kabel aan m'n monitor hangen, ziet er toch velen maler beter uit dan op m'n SD tv. Alleen jammer dat je vastzit aan 60 hz maar so be it.. Zo storend is dat nu ook niet, enkel even wennen denk ik.

Heb nu al grote lol gehad in Saints Row met die Insurance Fraud missies. _/-\o_

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:25:
[...]

wel je saves backuppen he (of de HDD loskoppelen als dat mag) strax ben je al je progress kwijt.
de harddisk wilden ze niet hebben, alleen de xbox zonder kabel en in een doos, niet de originele vanwege diefstal gevaar. :]

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

rstyled schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:36:
Ja, ik denk ook dat alle xboxen van de eerste reeks allemaal volledig kapot gaan ja |:( Waar zou je dat op baseren? Ze hebben echt niet na de eerste reeks xboxen het hele productieproces omgegooid dat de tweede reeks dan ineens wel helemaal goed zou zijn ofzo. Wijzigingen in het ontwerp zullen ongetwijfeld zijn doorgevoerd, dat wel, maar dramatisch omgooien is vrijwel onmogelijk (binnen relatief korte tijd) en ongeloofelijk duur.

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Dus eigenlijk moet je vlak voordat je garantiejaar afloopt zorgen dat je nog ff een nieuwe claimt dmv de garantie.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Flipm0de schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:18:
Dus eigenlijk moet je vlak voordat je garantiejaar afloopt zorgen dat je nog ff een nieuwe claimt dmv de garantie.
Euhm, als hij werkt kan je moeilijk garantie claimen hoor :?

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik wou morgen een xbox360 gaan halen, weet iemand of de MM in eindhoven ook een saint rows pakket heeft voor 379 (zoals in rotterdam)? Anders haal ik hem wel bij de dixons met 10% korting.

Verder ben ik niet zo'n race fanaat, maar vind wel dat een console minstens 1 race spel moet hebben, welke vinden jullie een absolute must voor de 360?
Ik hoor ook zeer veel goede verhalen over live, wil het nu wel eens gaan proberen (deed het nooit met me gewone xbox), wat is een leuke game voor op live?

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

alle games zijn leuk op live, maar begin eens met uno zou ik zeggen :)

racer hangt af van je stijl van niet serieus naar serieus\

burnout - test drive - project gotham racing

• Martinspire
Het maakt op zich niet echt uit welke game je kiest als racegame, maar ik vermoed dat het online bij testdrive wel wat meer is. Maar je moet wel n beetje van cruisen huiden anders is het niet echt jouw ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Burnout, ik vind deze veel vetter en beter dan PGR (maar ik heb alleen de demo gespeeld he)ik vind PGR een beetje ''zwaar'' rijden, en Burnout rijd lekkerder, en de ''special effects'' zijn beter, je crasht echt, in PGR kun je gewoon verder rijden, zonder een krasje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:48:
[...]

ja en weet je waarom? er zijn twee 6 of 8 cm fans in de xbox, en daar plaats je dat geval achter met drie fans van 6 of 4 CM. die gaan elkaar tegen werken waardoor je meer wrijving krijgt en dus ook veel meer lawaai. en volgens mij helpt het niets voor de airflow.

wat zijn de kenmerken van een stervende xbox? ik heb nu al wel es een paar vastlopers gehad tijdens texas hold'em en ook een freeze bij testdrive. ook 1 keer artifacts gehad met tombraider bij een bepaald stuk. maar verder nooit meer.
De mijne stottert af en toe in het dashboard enneh..heeeel soms hikt hij even. Eigenlijk nog nooit vastloper gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 19:59:
Vandaag het Saints Row pakker aangeschaft, ben er zeer blij mee. Vette game en natuurlijk de 360 zelf. Heb hem met de vga kabel aan m'n monitor hangen, ziet er toch velen maler beter uit dan op m'n SD tv. Alleen jammer dat je vastzit aan 60 hz maar so be it..
Dat kan ook niet anders. 60Hz is standaard voor zowel TVs (NTSC/PAL60) als LCD-schermen. Daarop wordt dan ook ontwikkeld. Op een VGA-monitor is 60Hz ook goed te doen want je merkt die flikkering niet echt met bewegende beelden. Pas met stilstaande beelden valt het op. Je merkt het dus voornamelijk in de dashboard, maar tijdens het gamen niet of nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ymmv schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:01:
[...]

Dat kan ook niet anders. 60Hz is standaard voor zowel TVs (NTSC/PAL60) als LCD-schermen. Daarop wordt dan ook ontwikkeld. Op een VGA-monitor is 60Hz ook goed te doen want je merkt die flikkering niet echt met bewegende beelden. Pas met stilstaande beelden valt het op. Je merkt het dus voornamelijk in de dashboard, maar tijdens het gamen niet of nauwelijks.
als je direct naar het beeld zelf kijkt zie je het minder. maar als je naast het beeld kijkt en dan op het beeld let, dan zie je het behoorlijk knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:48:
heb het gevonden!
http://www.mcesoft.nl/webmedia/
werkt inc met mce en x360.
kan nu op digitale kwaliteit flink wat tv zenders via casema streamen naar de xbox! :)
werkt met zowel tv als radio streams!
Afbeeldingslocatie: http://www.mcesoft.nl/images/stories/webmedia.jpg

heb ook een proggie gevonden om youtube video's direct af te spelen op de x360.
als er nu ook nog een plugin komt voor google video dan zou dat ook een leuke toevoeging zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Walkman schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:57:
[...]

Ja op je volstrekt ongemodificeerde legale Xbox vers uit de doos he.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:54
Vraagje, ik gebruik nu de VGA kabel op op mijn 19" TFT te spelen (1280x1024). Dat werkt prima, maar ik zou toch best graag een groter en widescreen beeld willen hebben. Een optie is om een LCD TV aan te schaffen. Een andere optie is om een LCD widescreen monitor aan te schaffen, maar nu is mijn vraag:

aangezien de max. res. 1360x768 is, hoe is de beeldkwaliteit op een 20" widescreen monitor van 1680x1050? Het scherm zal het beeldvullend maken, maar gaat dat niet ten koste van de beeldkwaliteit?

Ik zou mijn 19" voor een zacht prijsje aan een familielid kunnen verkopen en dan zelf voor 300,- een 20" widescreen TFT kunnen kopen... (DVI voor PC, VGA voor xbox360). Maar dat lijkt me dus alleen een optie als dat er ook beeldvullend én top uitziet op de xbox360.

Een LCD TV heeft een te lage res. voor de PC lijkt me, en is ook vrij duur...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldieLox schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:07:Een LCD TV heeft een te lage res. voor de PC lijkt me, en is ook vrij duur...
:? LCD TV een te lage resolutie?
Ik heb een 19 inch LCD TV (widescreen, met HD), die resolutie is 1440x900, lekker om te pc-en hoor, ik gebruik hem nu!

Em om te Xbox-en, helemaal chil!

(SyncMaster 940 MW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 16:54
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:34:
[...]

:? LCD TV een te lage resolutie?
Ik heb een 19 inch LCD TV (widescreen, met HD), die resolutie is 1440x900, lekker om te pc-en hoor, ik gebruik hem nu!

Em om te Xbox-en, helemaal chil!

(SyncMaster 940 MW)
Hmm, ja, maar de resolutie van je samsung komt dus niet overeen met de res. van je xbox (1440x900 versus 1360x768), dat merk je niet qua beeldkwaliteit?

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
zo...net ff lekker zitten vloeken , tieren en schelden, bijna met de controller gegooid en met de 200 km race van test drive als 5de geeindigd...5000 dollar maar

ben je lekker aan het racen, haal je ze allemaal in, gaat het een tijdje goed, knal je tegen een boom of paal. ben je gelijk weer 6de.
of als je een heel lang recht stuk weg heb rij je met 336 km per uur, snelheid is begrenst en toch word je ingehaald door de computer die overigens geen fouten maakt met racen

het was een frusti race...

tijd voor koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hey angeloonie wat voor gamertag heb je nu? angeloonie86? maar bij dat profiel staat no games played yet.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:30:
hey angeloonie wat voor gamertag heb je nu? angeloonie86? maar bij dat profiel staat no games played yet.
AngeloonieNL ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 16-09-2006 01:19 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Theebag
Maakt de voeding bij jullie ook zoveel lawaai, het is harder dan de Xbox 360 zelf ...

• PWM
  • Niet online

PWM

Theebag schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:15:
Maakt de voeding bij jullie ook zoveel lawaai, het is harder dan de Xbox 360 zelf ...
Als jouw voeding zo'n geluid maakt, zou ik nu heel hard wegrennen :+

• Bulls
Theebag schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:15:
maakt een voeding überhaupt geluid dan? leg hem es op zn zijkant, misschien dat ie te warm wordt.

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
De voeding zelf maakt iig niet merkbaar geluid wanneer je xbox360 aanstaat. Ikzelf heb nu ook de Nyko Xbox 360 Intercooler. Met deze intercooler kan ik je garranderen dat wanneer er bij wijze van een kernproef in je achtertuin wordt gedaan je er niet veel van zal horen. Het lijkt me ook sterk dat je voeding ook boven je xboxfans uitkomen.

Maar ik had een ander vraagje. Is het de moeite waard om de x360 op een 19inch CRT monitor aan te sluiten? En hoe is de beeldkwaliteit dan vergeleken met een lcd tv?

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Zooo, heb een 360 premium aangeschaft ^^ Best netjes ziet het er al uit :D Heb Burnout 4, Dead Rising & Lego Star Wars II. Nu enkel nog LSWII & Halo 1 (jaja :D) geprobeerd, maar ziet er goed uit :D (op philips 37P9830). Heb de settings op 1080i staan, ziet er voor LSWII ok uit ieg :)

Heb alleen wel nadat ik wat geklooid heb met profiles &zo een format gedaan vanuit het menu.... waarna ik maar uit een handje vol iconen kon kiezen inene :'( Das wel even jammer... Had geen idee dat dat gewist zou worden... Hij is overigens helemaal offline nog ;)

Halo 1 lijkt overigens niet echt FSAA te hebben, ik dacht dat ze zowel H1 als 2 met FSAA & HD720 hadden uitgevoerd? Nja, ga maar eens die compatibility-patch oid downen, branden & installen :)

Overigens, is het ook mogelijk om Dashboard updates te downloaden, branden & te installen? Of zit dat allemaal in die ene patch? :) Kon dat niet echt duidelijk vinden ;)

//Ok, update voor compatbiliteit geinstalled, maar toen ik Halo weer opstartte waren m'n profile + saves weg & het spel was niet meer in WS! :P Nu had Halo 1 geen true ws op de oude xbox, maar aangezien m'n tv op ws ingesteld stond & ook een ws signaal binnenkreeg viel het toch niet te verwachten. Maar weer een format gedaan & tadaaa, het was weer goed :D Is die patch nu weer weg ofzo? :D Hehe, ieg heb ik wat om uit te proberen. Ik moet alleen er nog niet op rekenen dat m'n savegames langer dan 20 minuten bestaan :D

[ Voor 36% gewijzigd door Okyah op 16-09-2006 14:24 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

Okyah schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:50:
Zooo, heb een 360 premium aangeschaft ^^ Best netjes ziet het er al uit :D Heb Burnout 4, Dead Rising & Lego Star Wars II. Nu enkel nog LSWII & Halo 1 (jaja :D) geprobeerd, maar ziet er goed uit :D (op philips 37P9830). Heb de settings op 1080i staan, ziet er voor LSWII ok uit ieg :)

Heb alleen wel nadat ik wat geklooid heb met profiles &zo een format gedaan vanuit het menu.... waarna ik maar uit een handje vol iconen kon kiezen inene :'( Das wel even jammer... Had geen idee dat dat gewist zou worden... Hij is overigens helemaal offline nog ;)

Halo 1 lijkt overigens niet echt FSAA te hebben, ik dacht dat ze zowel H1 als 2 met FSAA & HD720 hadden uitgevoerd? Nja, ga maar eens die compatibility-patch oid downen, branden & installen :)

Overigens, is het ook mogelijk om Dashboard updates te downloaden, branden & te installen? Of zit dat allemaal in die ene patch? :) Kon dat niet echt duidelijk vinden ;)

//Ok, update voor compatbiliteit geinstalled, maar toen ik Halo weer opstartte waren m'n profile + saves weg & het spel was niet meer in WS! :P Nu had Halo 1 geen true ws op de oude xbox, maar aangezien m'n tv op ws ingesteld stond & ook een ws signaal binnenkreeg viel het toch niet te verwachten. Maar weer een format gedaan & tadaaa, het was weer goed :D Is die patch nu weer weg ofzo? :D Hehe, ieg heb ik wat om uit te proberen. Ik moet alleen er nog niet op rekenen dat m'n savegames langer dan 20 minuten bestaan :D
Wat versta jij onder format?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Onder format versta ik > in je dashboard bij de settings naar storage oid gaan. Daar dan op Y drukken bij de schijf, dan krijg je de mogelijkheid om een format te doen, waarbij alle profiles & savegames ed verdwijnen :)

Hehe, ik lees net dat als je je component cable switcht naar TV ipv HDTV, dat je dan ook nog de refreshrate in kan stellen, wat in de HDTV-stand niet veranderen kan. Eens kijken wat ik beter kan gebruilken. Ik had op m'n xbox dat bijv. Halo het prettigst speelde bij 50Hz, maar dit gold zeker niet voor alle spellen. Ook DVD-playback was beter bij 50Hz. Dat moet ik bij de 360 ook nog checken. Toch fijn, als je zoveel kan instellen 8)7

Ik denk er ook sterk over een betere HDTV component cable aan te schaffen, aangezien ik de 1080i stand bijv. niet zo scherp vind als dat ik denk dat het zou moeten kunnen (:+). Maar misschien ben ik gewoon een vervelende zeur ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Okyah op 16-09-2006 15:02 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
meer mensen er last van dat men niet kan inloggen op xbox live? terwijl bij het testen van het netwerk alles goed is ( behalve dat mijn "nat" op moderate staat ,maar dat heeft geen invloed op mijn connectie)

edit: valt me wel op dat ik alleen kan connecten buiten een spel, en niet tijdens een spel

[ Voor 18% gewijzigd door nnndoh op 16-09-2006 14:41 ]

Verwijderd

Even vraag plaatsen wat ik niet echt duidelijk kan vinden op internet.

Ik heb nu MediaCenter gekoppeld aan mijn Xbox 360 voor HDTV filmpjes, voor sommige werkt dat prima andere weer niet.
Schijnt door de codecs te komen. De .ts files die voorzien zijn van mpeg2 codering werken wel en degene met x264 codering niet? Is er manier om die snel te converteren, of te omzeilen. Als ik transcode 360 gebruik wordt de aflevering van Prison Break die x264 gecodeerd, met slecht beeld geshowed en loopt het geluid voor.

En als je een HDTV filmpje van www.dvbportal.de pakt je ze gewoon kan afspelen omdat die mpeg2 gecodeerd zijn ? Ik heb wel hdtvpump geinstalleerd op de pc.

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Vandaag heeft mijn 360 het begeven, constant vastlopers en vaak the red ring of light. Dit heeft hij met en zonder HD en met vga en met de component kabel, dus aan die dingen ligt het niet lijkt mij.

Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik hem terug ga brengen naar mediamarkt en dat zij het afhandelen, of dat ik het zelf direct naar microsoft opstuur/laat ophalen. Ik weet niet wat de risico's zijn bij het zelf afhandelen, ben je dan de lul als bijvoorbeeld je xbox onderweg zwaar beschadigd? Of wordt dit aangetekend/verzekerd verstuurd?

Volgens mij is zelf afhandelen een stuk sneller dan via de mediamarkt. Een vriend had de xbox ook kapot en moest meer dan 6 weken wachten tot hij eindelijk een nieuwe xbox360 op mocht halen bij de winkel.

Wat zouden jullie doen of wat hebben jullie gedaan toen het ding stuk was?

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Was vanmiddag in de stad en zag daar die nieuwe test drive liggen met een 60Hertz icon dr op. Ik ben al een tijdje aan het twijvelen om een 360 te halen, maar betekent dit icontje dat het alleen op een 60 kan worden afgespeeld? Ik heb namelijk een 3 jaar oude Sony tv hier staan (Specs) en weet niet of die dat heeft :/

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Civic schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:00:
Was vanmiddag in de stad en zag daar die nieuwe test drive liggen met een 60Hertz icon dr op. Ik ben al een tijdje aan het twijvelen om een 360 te halen, maar betekent dit icontje dat het alleen op een 60 kan worden afgespeeld? Ik heb namelijk een 3 jaar oude Sony tv hier staan (Specs) en weet niet of die dat heeft :/
Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat 60 Hz geen probleem is met jouw TV.
Kleursysteem

NTSC 3,58/4,43 (video-ingang)
Ja
PAL
Ja
Secam
Ja

• Neofloppy
Ik laat mn 360 denk ik ophalen door UPS, dit gaat sneller dan via de winkel lees ik her en der op forums. Nu willen ze de hele boel compleet hebben en moet dus ook de harddisk erbij, waar alles op staat. Ik wil natuurlijk niet al mijn savegames kwijt zijn.

Daarom wil ik graag weten, dat als je je Profile opnieuw download (weet zo snel niet meer hoe dat heet) van Xbox Live, of daar dan ook je savegames bij inzitten of dat die echt alleen op de HD staan. In dat geval moet ik dus even een memorycard halen en de savegames ook op de card zetten.

• Pixeldude
Mutatie schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:30:
[...]

Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat 60 Hz geen probleem is met jouw TV.

[...]
Kun je mij ook uitleggen waarom je dat durft? heb dr zelf namelijk nie echt veel verstand van :P
Maar het zou igg erg mooi zijn :*)

• Theebag
rstyled schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:24:
De voeding zelf maakt iig niet merkbaar geluid wanneer je xbox360 aanstaat. Ikzelf heb nu ook de Nyko Xbox 360 Intercooler. Met deze intercooler kan ik je garranderen dat wanneer er bij wijze van een kernproef in je achtertuin wordt gedaan je er niet veel van zal horen. Het lijkt me ook sterk dat je voeding ook boven je xboxfans uitkomen.

Maar ik had een ander vraagje. Is het de moeite waard om de x360 op een 19inch CRT monitor aan te sluiten? En hoe is de beeldkwaliteit dan vergeleken met een lcd tv?
Dat wordt dus bellen naar Microsoft voor een andere voeding. :/

• star-saber
  • Laatst online: 21:30

star-saber

Ryzen

Neoflip schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:31:
Ik laat mn 360 denk ik ophalen door UPS, dit gaat sneller dan via de winkel lees ik her en der op forums. Nu willen ze de hele boel compleet hebben en moet dus ook de harddisk erbij, waar alles op staat. Ik wil natuurlijk niet al mijn savegames kwijt zijn.

Daarom wil ik graag weten, dat als je je Profile opnieuw download (weet zo snel niet meer hoe dat heet) van Xbox Live, of daar dan ook je savegames bij inzitten of dat die echt alleen op de HD staan. In dat geval moet ik dus even een memorycard halen en de savegames ook op de card zetten.
ik zou ze zeker overzetten naar memory card.
je bent al je saves kwijt.je achievements niet, die zijn gekoppeld aan je profiel.

• Neofloppy
star-saber schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:14:
[...]

ik zou ze zeker overzetten naar memory card.
je bent al je saves kwijt.je achievements niet, die zijn gekoppeld aan je profiel.
K bedankt, dan ga ik zeker ff zo'n kaartje ophalen binnenkort.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:08:
Even vraag plaatsen wat ik niet echt duidelijk kan vinden op internet.

Ik heb nu MediaCenter gekoppeld aan mijn Xbox 360 voor HDTV filmpjes, voor sommige werkt dat prima andere weer niet.
Schijnt door de codecs te komen. De .ts files die voorzien zijn van mpeg2 codering werken wel en degene met x264 codering niet? Is er manier om die snel te converteren, of te omzeilen. Als ik transcode 360 gebruik wordt de aflevering van Prison Break die x264 gecodeerd, met slecht beeld geshowed en loopt het geluid voor.

En als je een HDTV filmpje van www.dvbportal.de pakt je ze gewoon kan afspelen omdat die mpeg2 gecodeerd zijn ? Ik heb wel hdtvpump geinstalleerd op de pc.
Klopt, mpeg2 en wmv kun je prima afspelen, de rest werkt niet out-of-the-box. Dan zul je moeten transcoden. Voor Divx en Xvid kun je daar best Transcode360 voor gebruiken, hiermee kun je direct vanaf je 360 de divx en xvid bestanden van je pc transcoden en meteen kijken. x264 is way too heavy om eerst te transcoden en dan af te spelen. Jammer, want veel HD materiaal wordt in dit formaat (veelal in mkv container) aangeboden. De 360 zelf zou wel krachtig genoeg zijn om dit af te spelen. Het is wachten tot MS dit mogelijk maakt of totdat er een XBMC voor de 360 beschikbaar komt.

Verwijderd

Civic schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:39:
[...]

Kun je mij ook uitleggen waarom je dat durft? heb dr zelf namelijk nie echt veel verstand van :P
Maar het zou igg erg mooi zijn :*)
Mijn zus heeft bijna dezelfde type Sony als jouw (die van haar is denk ik een jaar ouder) maar die kan ook 60Hz aan. Maar je kan het natuurlijk heel makkelijk testen als je bij de opties 60Hz kiest. En als je internet hebt dan kan je natuurlijk ook spellen downloaden die alleen 60Hz zijn. Zoals Dead or Alive en Lost Planet.

Edit: Ik heb net de handleiding gedownload van je TV en daarin staat het volgende:
NTSC 3,58/4,43 (Video-ingang): Ja
PAL: Ja
Secam: Ja

NTSC is 60hz, dus ja je kan gewoon zulke spellen spelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 19:11 ]

Verwijderd

kazuka schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:30:
[...]

Klopt, mpeg2 en wmv kun je prima afspelen, de rest werkt niet out-of-the-box. Dan zul je moeten transcoden. Voor Divx en Xvid kun je daar best Transcode360 voor gebruiken, hiermee kun je direct vanaf je 360 de divx en xvid bestanden van je pc transcoden en meteen kijken. x264 is way too heavy om eerst te transcoden en dan af te spelen. Jammer, want veel HD materiaal wordt in dit formaat (veelal in mkv container) aangeboden. De 360 zelf zou wel krachtig genoeg zijn om dit af te spelen. Het is wachten tot MS dit mogelijk maakt of totdat er een XBMC voor de 360 beschikbaar komt.
Ja klopt die Episode van Prison Break was ook .mkv maar dat is dus niet de decoderen naar mpeg2 inplaats van x264?

• Pixeldude
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:05:
[...]

Mijn zus heeft bijna dezelfde type Sony als jouw (die van haar is denk ik een jaar ouder) maar die kan ook 60Hz aan. Maar je kan het natuurlijk heel makkelijk testen als je bij de opties 60Hz kiest. En als je internet hebt dan kan je natuurlijk ook spellen downloaden die alleen 60Hz zijn. Zoals Dead or Alive en Lost Planet.

Edit: Ik heb net de handleiding gedownload van je TV en daarin staat het volgende:

Nice, bedankt man :*)

Verwijderd

offtopic:
Haha, Neoflip van de NL Fun Server :)

Mijn interesse voor de Wii is de laatste week echt tot een dieptepunt gezonken. En, eigenlijk ben ik best geïnteresseerd in de Xbox 360. Mooi apparaat, en de echte vette games beginnen toch langzaam te komen dacht ik zo. Eens kijken dat wanneer ik ergens geld weet vrij te houden, dat ik ook zo'n premium pack ga aanschaffen, met nog wat leuks er bij. Ik hoorde iemand een pagina eerder iets zeggen over dat de Media Markt hem wel goedkoop kan aanbieden? Zou wel sjiek zijn eigenlijk!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:48:
offtopic:
Haha, Neoflip van de NL Fun Server :)
Ahh, de troublemaker die samen met zn broertje problemen ging maken om niks... anyway, over xbox360 kortingen... je bent net te laat, bij wehkamp was de xbox360 laatst te koop met 10% korting, dus voor +-350 euro voor het premium pakket. Bij Mediamarkt was hij hier laatst 386.-, niet echt goedkoper als normaal dus.

Verwijderd

GoldieLox schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:44:
[...]

Hmm, ja, maar de resolutie van je samsung komt dus niet overeen met de res. van je xbox (1440x900 versus 1360x768), dat merk je niet qua beeldkwaliteit?
Ik vind hem gewoon helemaal ok :9~

Verwijderd

Neoflip schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:58:
[...]

Ahh, de troublemaker die samen met zn broertje problemen ging maken om niks... anyway, over xbox360 kortingen... je bent net te laat, bij wehkamp was de xbox360 laatst te koop met 10% korting, dus voor +-350 euro voor het premium pakket. Bij Mediamarkt was hij hier laatst 386.-, niet echt goedkoper als normaal dus.
Wanneer dan, die van Juni of was er later nog een actie (ik heb hem ook met 10% korting bij de Wehkamp gehaald in einde Maart ofzow)!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:02:
[...]

Wanneer dan, die van Juni of was er later nog een actie (ik heb hem ook met 10% korting bij de Wehkamp gehaald in einde Maart ofzow)!
Ja, een paar weken terug hadden ze weer die chiwawa dagen of zoiets :+

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, heb al vanalles geprobeerd, maar Halo 1 & 2 lijken toch echt niet veel (lees: geen) FSAA te vertonen op de 360 :P Iemand anders al geprobeerd om het werkend te krijgen? Zal ik misschien toch echt online moeten gaan ofzo :? ;(

Zowel Dead Rising als BO4 lijken overigens goed te draaien in zowel 720p als 1080i modus :) Wel lijkt BO4 me veeeeel makkelijker dan BO3? Dead Rising heeft idd het save-probleem als lastigheid, waardoor je dingen kan missesn. Maar goed, na een keer uitspelen ben je sterker, waardoor je makkelijker nog een keer kan spelen & dan alle gemiste dingen kan zien :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Verwijderd

Neoflip schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:58:
[...]

offtopic:
Geen ouwe koeien uit de sloot halen hè vriend. Bovendien was er wel degelijk iets aan het handje destijds. Anders weet ik ook nog wel wat dingetjes ergens vandaan te toveren ;) Vroegah is vroegah, en niet nu. Schone lij en zo, weet je.

Maar bedankt in ieder geval voor de info! Hopelijk kunnen we vanaf nu gewoon normaal met elkaar overweg.

• Neofloppy
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:35:
[...]

offtopic:
Geen ouwe koeien uit de sloot halen hè vriend. Bovendien was er wel degelijk iets aan het handje destijds. Anders weet ik ook nog wel wat dingetjes ergens vandaan te toveren ;) Vroegah is vroegah, en niet nu. Schone lij en zo, weet je.

Maar bedankt in ieder geval voor de info! Hopelijk kunnen we vanaf nu gewoon normaal met elkaar overweg.
Uiteraard kan dat :) Zo te zien aan je gamelist heb je nog steeds die verzameling consoles in huis? De xbox360 is zeker zijn aankoop waard, die van mij is echter kapot nu en pas geleden die van een vriend ook die had hem dezelfde week als mij gekocht. Dit komt op mij over alsof het een vrij onbetrouwbare console is qua duurzaamheid.

offtopic:
hoe bevalt jou die gp2x? ik zag laatst op samenkopen.net in een inkoopactie en heb hierover zitten twijfelen maar toch maar niet gedaan. Ik las veel dingen over te snel of te traag werkende emulators? Hoe zit dit nu en welke emulators draaien WEL perfect?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:07:
[...]

Ja klopt die Episode van Prison Break was ook .mkv maar dat is dus niet de decoderen naar mpeg2 inplaats van x264?
Jawel maar niet on the fly. Eerst omzetten op je PC, wat wel even zal duren (bijv.naar .TS) en dan afspelen op je 360.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:05:
[...]

Wat hij zegt :P

Ik ben de laatste 11 jaar nog geen Sony tv tegengekomen die niet NTSC (60Hz) aankon. Ik had ook NTSC weergave gequote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:02:
[...]

Jawel maar niet on the fly. Eerst omzetten op je PC, wat wel even zal duren (bijv.naar .TS) en dan afspelen op je 360.
Heb je ook enig idee hoe? ik kan het zo 123 niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Even een vraagje, als ik een spel bij play-asia.com bestel (wat meer mensen hier doen), hoe zit dat dan met taal enzo? En regio?

als ik bijv deze bestel, a) werkt die dan op mijn X360 en b) is het wel allemaal engels?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.