toch vind ik het vreemd dat "we" het steeds over "next-gen" hebben, maar voor mij is het niet echt next-gen. ja als je alleen Xbox1 en PS2 graphics gewend bent, is het natuurlijk wel DIK next-gen, maar ik als PC-gamer, vind het toch niet zo next-gen als de naam het doet geloven. Ok het ziet er mooi uit, maar zo "van de toekomst" is het ook weer niet.
en trouwens zitten we dus op dit moment al in het "next-gen" tijdperk, dus waarom heet het nogsteeds NEXT-gen? het is gewoon NU, en de oude xbox, gamecube en PS2 zijn gewoon previous-gen. ik vraag me af over 5 jaar van nu, of iedereen het nogsteeds over next-gen heeft als men over de 360 en PS3 praat, en word de XBOX ]|[ en de PS4 next-next-gen genoemd? of word dat danpas next-gen genoemd, en zijn de 360 en PS3 ineens current-gen geworden....
voor mij is next-gen gewoon wat te releasen staat en nieuw is ten opzichte van wat er heden is.
zoiets als DirectX-10 wat volgend jaar gaat komen, dàt is pas next-gen. ik hoop (weet zeker) dat de xbox3 een DX10 based machine gaat worden. (en waarschijnlijk gaat die al wel over 1 a 2 jaar van nu in development)
[
Voor 16% gewijzigd door
Bulls op 12-09-2006 11:12
]