Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.326 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:01
Wat is Dead Rising toch een vet spel _/-\o_

Wou ik even melden ;) Verder begin ik echt te twijfelen aan de PS3, ik kan nu al bijna een jaar met de 360 HD gamen, en de PS3 is nog láng niet uit... :/

Denk dat ik later er een Wii bijhaal en het dan wel goed vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kwam er net ook achter dat er weer een nieuw race-pack uit is voor PGR3 met een M6, M3CSL etc
Is die al lang uit? Nooit iets van mee gekregen, die eerste twee downloads had ik al wel een tijdje.

Wel klote dat TD:U nu ook al uit is, heb nu net 2 dagen Saint`s Row. Kheb me de hele zomer kunnen vervelen en nu kan ik niet kiezen welk spel te spelen. TD:U zal maar even moet wachten denk ik.

Edit:
Kwam hier een officieel bericht tegen:
http://www.xbox.com/nl-NL...thamracing3/stylepack.htm

Ze weten wel hoe ze elke keer een paar MS-points kunnen afsnoepen. Als ze nou eens wat garages extra er bij doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Trasos op 06-09-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Kort vraagje. Heb nu de 360 met mijn PC verbonden (gedeelde verbinding, de pc moet aanstaan). Heeft dit nog nadelige gevolgen voor Live? Snap wel dat ik niks moet gaan downloaden enzo tijdens een spel. Heb het Wanadoo Family Pakket, en die LiveBox heeft maar 2 aansluitingen.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:22:
[...]

als ik op xbox live wilt dan vraagt hij mij om gamertag en daarna confirm identity, daar vraagt hij om last 4 digits of creditcard, maar wat moet je daar dan invullen.

kan ook nergens redeem prepaid card vinden :S
gewoon silver membership, dan krijg je 1 maand gratis. als die om is moet je pas de 12 maand live activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Hahaha, sprak tijdens de lunch toevallig een vriend van me. Hij en zijn collega hadden allebei de PS3 op preorder staan. Ondanks het zijn van absolute fanboys vonden ze het al lang duren en waren al telkens minder overtuigd van de PS3 na al bijna een jaar van de Xbox360. Na het horen van het nieuws over de uitstelling van de PS3 hebben ze allebei hun preorder gecancelled en zojuist twee Xbox360's opgehaald... hahaha... mooi dit...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
1-0-Ed schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:24:
Hahaha, sprak tijdens de lunch toevallig een vriend van me. Hij en zijn collega hadden allebei de PS3 op preorder staan. Ondanks het zijn van absolute fanboys vonden ze het al lang duren en waren al telkens minder overtuigd van de PS3 na al bijna een jaar van de Xbox360. Na het horen van het nieuws over de uitstelling van de PS3 hebben ze allebei hun preorder gecancelled en zojuist twee Xbox360's opgehaald... hahaha... mooi dit...
Dat is natuurlijk lachuh ;)

Maar ehh....waar kunnen we TDU het goedkoopst krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer, maar ik zie geen reden om van mijn pre-order voor de ps3 af te zien. Geeft me in ieder geval de tijd om wat te sparen (vakantie was iets duurder dan verwacht uitgevallen ... )

Ik heb nu al een tijd de 360 waar ik me zeker mee vermaak

Net zoals de xbox en de ps2 nu nog, zal ik de xbox360 en de ps3 naast elkaar gebruiken. Heb nu geen Gamecube, maar waarschijnlijk komt er ook nog een Wii bij ook.

De xbox, de ps2 zullen wel naar de slaap- of hobbykamer ( 2 kamers, de laatste wordt ook wel mijn kantoor genoemd, voordat er schunnige reacties komen.... ) verhuizen.

De vorige generatie consoles hebben me in ieder geval een stuk selectiever gemaakt welke games ik aanschaf. De PC reken ik maar in beperkte mate mee, omdat ik daar in totaal maar een stuk of 15-20 games op gespeeld heb... Als ik zie wat ik ondertussen ingeruild heb, en wat die games me gekost hadden ....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
@ aego:

tja PC games kun je niet zo makkelijk ruilen omdat het altijd copiëer/cdkey gevoelig is.
maar ik kan me niet voorstellen dat je nu nog steeds op de PS2 of xbox speelt terwijl je een 360 bezit.
kan wezen dat ik verwend ben met graphics, maar de vorige generatie consoles vind ik niet om aan te zien. (ben high end PC gamer) Ik heb nu ook al sinds de kerst een 360 want die kwam wel wat meer in de buurt van de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
ik zit nog steets met die xbox in mijn maag
en de game waar ik naar uitkeek is niet zo best.
enchant arms :(

voldoet dead rising aan de verwachtingen bij de mensen?
ik moet toch echt even een game kopen anders staat dat ding maar te staan.
nu de ps3 uitgesteld is moet ik mij tot maart vermaken.

dan begint pas mijn next gen gevoel.
hou gewoon veel van playstation.

dit is geen flame naar xbox gebruikers
iedereen is vrij om zijn of haar console te kiezen natuurlijk.

saint row beetje lange game?
en ben je verplicht je aan de missies te houden? of kun je gewoon voor de fun rond racen en slachtoffers maken? :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Dutchzilla schreef op woensdag 06 september 2006 @ 20:11:

dan begint pas mijn next gen gevoel.
hou gewoon veel van playstation.

dit is geen flame naar xbox gebruikers
iedereen is vrij om zijn of haar console te kiezen natuurlijk.

en ben je verplicht je aan de missies te houden? of kun je gewoon voor de fun rond racen en slachtoffers maken? :)
saints row is gewoon GTA in de gheto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik betwijfel het of ik wel en ps3 ooit zal halen, misschien later.
ooit was ik ook een ps2 fanaat en toen de xbox uitkwam vond ik die ook maar niks.
nu staat de xbox vaker aan dan de ps2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/

Heb vandaag de hele meuk binnen gehad :D Wat was het draadloos netwerk instellen makkelijk :) Ben alleen nog niet online omdat die eikels bij MS-NL de telefoon niet opnemen..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dead Rising voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Vergeet de demo, want dat was gewoon zombies dood maken zonder verhaal. Maar de volledige versie heeft een zeer goeie verhaal. Dead Rising is echt een spel dat me een Next-gen gevoel geeft.

Saint Row is ook een zeer leuk spel. Je ben niet verplicht om aan de missies te houden, er zijn veel side "quest". Die heel leuk zijn om te spelen.

Persoonlijk vindt ik Dead Rising leuker dan Saint Row. Maar dat is gewoon mijn smaak. Twee top titels binnen 1 week is natuurlijk super. Nu nog wat tijd zoeken om het te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:13:
[...]

Dead Rising voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Vergeet de demo, want dat was gewoon zombies dood maken zonder verhaal. Maar de volledige versie heeft een zeer goeie verhaal. Dead Rising is echt een spel dat me een Next-gen gevoel geeft.

Saint Row is ook een zeer leuk spel. Je ben niet verplicht om aan de missies te houden, er zijn veel side "quest". Die heel leuk zijn om te spelen.

Persoonlijk vindt ik Dead Rising leuker dan Saint Row. Maar dat is gewoon mijn smaak. Twee top titels binnen 1 week is natuurlijk super. Nu nog wat tijd zoeken om het te spelen :p
3 toch. TDU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
ik heb deze week gewoon 3 games gekocht en allemaal zijn ze mn aankoop waard:
Test Drive - Cijfer: 8,9
Saints Row - Cijfer: 9,1
Dead Rising - Cijfer: 8,5

Erg vette games, goede graphics, enigszins humor (politie jennen in TD is ook wel geinig), leuke gameplay en alle 3 goede herspeelbaarheid. Een topweek (/maand) voor de 360 waarbij deze kwa lineup de PS3 voor mij onnodig maakt!
(wel jammer van de dure hobby)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik heb net weer een backwards compatibility update binnen gekregen, op de gebruikelijke plaatsen is nog geen changelog te vinden. Weet iemand toevallig wat er in deze update veranderd is?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien PES6 exclusief op de x360 is, (tenminste voor nu) , weet iemand of er een x360 pack komt met pes6. net zoals met SR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik wou volgende week een xbox 360 gaan kopen alleen kan ik niks duidelijks vinden over de accessoires. Krijg je nu bij een wireless controller een accu of alleen batterijen? En krijg je bij de quick charger kit 2 accu's, 1 of niks? Verder, wat geven jullie de voorkeur, quick charger kit of play and charge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
DeepSeven schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:32:
Ik wou volgende week een xbox 360 gaan kopen alleen kan ik niks duidelijks vinden over de accessoires. Krijg je nu bij een wireless controller een accu of alleen batterijen? En krijg je bij de quick charger kit 2 accu's, 1 of niks? Verder, wat geven jullie de voorkeur, quick charger kit of play and charge?
Aller eerst in het premium pack zit:

1 Xbox 360 console met chrome tint's
1 Xbox 360 Wireless controller (hebben battarije nodig)
1 Component/Composite verbindings kabel.
1 Powerbrick (voeding)
1 20gig Harddisk

--

Bij een play and charge kit krijg je een accu. De quick charger weet ik niet.

Ik geef zelf de voorkeur aan de play and charge kit aangezien ik vaak vergeet battarije op te laden kan ik gewoon verder gamen wel eens waar aan een snoer maar goed... ik kan gamen :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Laatst online: 01-07 19:42
The Otherside schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:54:
[...]Bij een play and charge kit krijg je een accu. De quick charger weet ik niet.

Ik geef zelf de voorkeur aan de play and charge kit aangezien ik vaak vergeet battarije op te laden kan ik gewoon verder gamen wel eens waar aan een snoer maar goed... ik kan gamen :)
Bij zowel Play & Charge als Quick Charger krijg je een extra accu.
Beide hebben voor- en nadelen. Enkele die ik kan verzinnen:

Play & Charge:
- Kabel tijdens opladen van de accu
- Opladen minder snel dan Quick Charger
- kan maar 1 accu tegelijkertijd opladen
+ Spelen tijdens het laden (gewoon onder het spelen kabel aansluiten)
+ Je hoeft de controller niet eerst uit te schakelen om de accu te vervangen

Quick Charger:
- Controller moet uitgeschakeld worden om accu te kunnen vervangen
- Iedere keer accu verwisselen
- Vereist extra stopcontact, Quick Charger wordt namelijk aangesloten op lichtnet
+ Sneller opladen
+ 2 accu's tegelijkertijd opladen

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:30
Heb je hem al dan? Ik heb er nu zo'n 5 uur op zitten en vind hem echt helemaal geweldig. Ik heb al vele RPG's gespeeld en deze doet echt niet onder voor de rest. Vergelijk hem niet met FF ofzo (dat is eenzame klasse), Het lijkt me wel de next best thing. Het is de mooiste (J) RPG die er is en qua gameplay en stijl echt helemaal top. De reviews hebben zich echt teveel op negatieve en te weinig op de positieve punten gefocust.
Natuurlijk kun je niet na 5 uur al een compleet beeld hebben maar als hij ook maar half zo goed verder gaat als tot nu toe valt hij me nog niet tegen.

• Bulls
ironx schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:07:
[...]

Play & Charge:

Quick Charger:
- Vereist extra stopcontact, Quick Charger wordt namelijk aangesloten op lichtnet
+ Sneller opladen
ik gebruik zelf de play en charge kit, en heb 2 accu's en 2 controllers, als de 1 leeg is dan pak ik de andere, en plug de lege controller op een usb poort. mocht er onverhoopt toch een accu leeg zijn terwijl ik 2 controllers nodig ben, dan pak ik de standard battarij.

en schakel jij de controller altijd uit als je de accu eruit haalt? ik klik gewoon de accu los, en klaar de controller is uit (please reconnect the controller) nieuwe accu erin en weer aan doen, en door spelen.

ik ben nog wel van plan de quick charger te gaan kopen, dan heb ik 3 accu's en kan ik de boel altijd omwisselen.

Verwijderd

Is er al iets bekend over een eventuele Pes 6 demo. Blijf het vragen :)

• ironx
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:01:
[...]
ik gebruik zelf de play en charge kit, en heb 2 accu's en 2 controllers, als de 1 leeg is dan pak ik de andere, en plug de lege controller op een usb poort. mocht er onverhoopt toch een accu leeg zijn terwijl ik 2 controllers nodig ben, dan pak ik de standard battarij.

en schakel jij de controller altijd uit als je de accu eruit haalt? ik klik gewoon de accu los, en klaar de controller is uit (please reconnect the controller) nieuwe accu erin en weer aan doen, en door spelen.

ik ben nog wel van plan de quick charger te gaan kopen, dan heb ik 3 accu's en kan ik de boel altijd omwisselen.
Hoef hem er niet uit te halen, heb namelijk ook de Play & Charge (2 zelfs, heb namelijk 2 controllers) :)
Bevalt me prima, dus ik zie het nut er niet van in om de QuickCharge te halen...

En als ik de accu zou moeten vervangen dan schakel ik hem gewoon uit ja.
Heb altijd geleerd om een apparaat eerst uit te schakelen voor je er de batterijen uithaalt ;)

Verwijderd

TheVMaster schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:43:
[...]

Dat is natuurlijk lachuh ;)

Maar ehh....waar kunnen we TDU het goedkoopst krijgen?
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1967

Ik heb hier een pre-order geplaatst, dus krijg de game vrijdag. Volgens mij de goedkoopste van de online winkels. Als dit spam is :? kijk dan even hier http://www.budgetgaming.nl/games/1/console-xbox360.html

• Bulls
ironx schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:09:
[...]

En als ik de accu zou moeten vervangen dan schakel ik hem gewoon uit ja.
Heb altijd geleerd om een apparaat eerst uit te schakelen voor je er de batterijen uithaalt ;)
och stroom eraf = apparaat uit >:) het zelfde met telefoons.

als het echt slecht zou zijn stond het wel vermeld,
en soms druk je tijdens hevige inspanning per ongeluk op dat eject knopje van de accu.

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:14:
Aangezien PES6 exclusief op de x360 is, (tenminste voor nu) , weet iemand of er een x360 pack komt met pes6. net zoals met SR?
Elke keer als ik SR zie staan denk ik eerst aan Street Rod... :X
Terwijl ik Saint`s Row toch gewoon heb.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vandaag Enchanted Arms gehaald, kreeg niet van die denderende reviews maar valt me toch alles mee. Duurt even voordat het geheel op gang komt (en de voice acting is tenenkrommend slecht) maar daarna wordt het toch best wel een leuk spel.

Vooral de mogelijikheid om zelf battle units (golems) samen te stellen met items die je vind en kan kopen houdt het interessant.

Zeker geen A titel en je moet van JRPG's houden (alles wat er in hoort, zit erin) maar dan heb je er een hoop plezier van.

Verwijderd

Vandaag Dead rising gehaald, vind het gaar !

maak is n keuze voor me, DOA of Fight night ?

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:13:
[...]

Rising is echt een spel dat me een Next-gen gevoel geeft.
Waarom dan?? De graphics zijn nou niet bepaald spectaculair ofzo.. Saints Row ook niet trouwens, maar is gewoon leuk om te spelen.. moet wel zeggen dat het er op een 40"HD scherm wel een HEEEEL stuk beter uit ziet allemaal. Lost Planet en Gears of War zijn pas echt next gen qua visuals vind ik..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 01:21:

ruilen voor hitman of topspin2?

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Waar kan je een complete case voor de 360 halen in een winkel (niet online dus). Ik zou eenwitte case met een raampje als voorkeur geven, maar een crystal clear case is ook goed.

kheb al gezocht via google maar ik zie wel winkels die het online verkopen of winkels die het niet in voorraad hebben

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• DeepSeven
ironx schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:07:
[...]

Play & Charge:

Quick Charger:
+ Sneller opladen
Ok thnx. Dan ga ik voor 2 controllers met 1 quickcharger en 1 play and charge kit. Heb ik gelijk 2 accu's en kan ik ook spelen als ze beide leeg zijn en vergeten ben ze in de quickcharger te stoppen (wat vast wel ooit zal gebeuren ;) ). Komt er wel weer gelijk 90 euro boven op die 400, maar wireless lijkt me gewoon zo relax, zat echt altijd te kloten met die kabels bij de 1ste xbox.

Verwijderd

Hey,
Ik heb gisteren een 19" lcd gekocht (Sony Bravia 19A10E) en ik vind hem erg mooi. Meteen ook mijn xbox360 aangesloten met de componentkabels van het premium pakket, ook erg mooi maar niet perfect naar mijn idee. Ik zie bij letters een klein beetje de schaduwen van die letters aan de rechterkant. Eigenlijk had ik verwacht dat het beeld compleet strak zou zijn dus dit stoort me enigzins.
Wat kan ik hier het beste aan doen? het scherm heeft geen DVI maar een d-sub aansluiting. Als ik het overschot van de componentkabel niet in een rolletje leg maar uitstrek, zou dat dan de interferentie verminderen? is de HD VGA kabel beter dan de component kabel om dit te verhelpen?

Groetjes,
Arno

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 01:21:

DOA4 als je de ultieme fighter wilt worden

Fight Night als je meer casual gamed.

Ik vind doa4 veel diepgang bieden t.o.v. fight night , FN spreekt me totaal niet aan.

[ Voor 3% gewijzigd door it0 op 07-09-2006 10:01 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://thisiswaiting.com/d2.gif

Afbeeldingslocatie: http://thisiswaiting.com/b2.jpg
Mooie site :) O-)

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 07-09-2006 10:09 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

it0 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:54:
[...]

DOA4 als je de ultieme fighter wilt worden

Fight Night als je meer casual gamed.

Ik vind doa4 veel diepgang bieden t.o.v. fight night , FN spreekt me totaal niet aan.
DOA en diepgang in 1 zin _O-

Ik heb ook SR, DR en TDU gehaald deze week, alledrie top.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Speelt er iemand hier BF2:MC? en is er ook een clan van got? ik zoek een clan voor bf2:mc lijkt me tog leuker om met nederlanders te spelle en praten...

en over t praten hoe werkt dat? ik hoor nooit iemand prate en als ik zelf zit te prate krijg ik geen reactie's :/

gamertag: ProfaN3

• Bulls
AzN_cRzY schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:50:
Waar kan je een complete case voor de 360 halen in een winkel (niet online dus). Ik zou eenwitte case met een raampje als voorkeur geven, maar een crystal clear case is ook goed.

kheb al gezocht via google maar ik zie wel winkels die het online verkopen of winkels die het niet in voorraad hebben
bij dimension plus zag ik dat ze die crystal cases op voorraad hebben (wel online dus)

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:58:
[...]

bij dimension plus zag ik dat ze die crystal cases op voorraad hebben (wel online dus)
Die zag ik ook jah klopt, alleen wil ik liever een shop zelf persoonlijk kunnen bezoeken om te zien hoe een case eruit ziet zodat ik me keuze kan maken

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Bulls
AzN_cRzY schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:01:
[...]

Die zag ik ook jah klopt, alleen wil ik liever een shop zelf persoonlijk kunnen bezoeken om te zien hoe een case eruit ziet zodat ik me keuze kan maken
verlies je je garantie niet als je een full case monteerd?

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:18
NHL 07 demo staat op de marketplace... nog niet gespeeld maar onlangs een filmpje van gezien waarin gezegd werd dat de besturing volledig met de 2 joystickjes gedaan wordt dus zou wel eens heel speelbaar kunnen zijn!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:(

Probeer al 2 dagen Microsoft Nederland te bereiken, maar er is constant dat gezeur dat iedereen bezig is, 2x een half uur aan de lijn gehangen...

Verder kan ik niet inloggen op live, krijg een leuke error code waarmee ik op de website mag kijken, en vervolgens niets over vind: 80154014

Meh :/

• ironx
WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:09:
[...]
verlies je je garantie niet als je een full case monteerd?
Je veranderd iets aan de console... dus wat denk je? :)

spoiler:
ja, je verliest je garantie :X

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Kijk dat jij alleen maar tieten ziet is jouw probleem, maar dit is alles behalve een buttonmasher.
En het is zeker niet dat je met een paar leuke moves iedereen kan verslaan.

Karakters spelen verschillend, je kan verschillend van de omgeving gebruik maken. Je hebt 4 soorten counters, veel moves. En het speelt erg snel, dat alles maakt dat je toch wel enigzins een strategie moet hebben als je gaat spelen. En dan heb ik het alleen nog maar over gameplay en niet eens alle andere spul wat erin zit.

Ik zou zeggen je bent van harte bij mij thuis uitgenodigd voor het nodige diepgang :)

Verwijderd

Gister ook maar DR gehaald. Ik was een beetje bang dat ik em niet zo heel leuk zou vinden. De demo vond ik wel grappig, maar ook niet meer dan dat. Maar de full version is toch wel erg vermakelijk.

Het ziet er allemaal echt fantastisch uit. In de demo voelde het spel (niet de graphics) bij mij wat kaal aan. Maar het verhaal + cutscenes in de full version kleden het spel erg mooi aan. De presentatie en stijl is echt goed in dit spel.

De gameplay is ook boven verwachting. Het is meer dan als een bezetene te button mashen. Er komt toch echt behoorlijk wat tactiek en strategie bij kijken.

Alleen dat save game systeem |:(
Echt wat is dat frustrerend zeg. Heb het spel dus pas 1 dag en heb mij nu al mateloos lopen ergeren. Ik verwacht niet dat je op elk willekeurig punt zovaak kan save als je wil, maar ze hadden iig een autosave kunnen geven na het halen van een case. Maar het grootste probleem vind ik dat je maar 1 game tegelijkertijd kan saven. Save je op een verkeerd moment, kan je het spel van voor af aan beginnen. Lekker dan...

Maargoed, mijn algemene is indruk is erg positief. Het savegame systeem is gewoon iets wat je in je achterhoofd moet houden. Dus niet zomaar lukraak bij ieder savepunt saven , maar eerst goed nadenken of je vanaf dat punt later niet in de problemen kan komen...

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

it0 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:35:
[...]

Kijk dat jij alleen maar tieten ziet is jouw probleem, maar dit is alles behalve een buttonmasher.

Karakters spelen verschillend, je kan verschillend van de omgeving gebruik maken. Je hebt 4 soorten counters, veel moves. En het speelt erg snel, dat alles maakt dat je toch wel enigzins een strategie moet hebben als je gaat spelen. En dan heb ik het alleen nog maar over gameplay en niet eens alle andere spul wat erin zit.

Ik zou zeggen je bent van harte bij mij thuis uitgenodigd voor het nodige diepgang :)
"diepgang" met chicks met grote tieten... Yess!
ff serious, ik vind het een super leuke game, en inderdaad er zit een verhaal in maar veel stelt het inderdaad niet voor. Ook is het een stuk makkelijker dan bijvoorbeeld de goede oude mortal combat.
(Waar blijft de remake eigenlijk???)

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

it0 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:35:
[...]

DOA is naar mijn mening de ergste buttonbasher die er is, speel eens Guilty Gear XX of Virtua Fighter.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Bulls
DOA4 vind ik nog best wel lastig, vooral als je per charracter allerlij combo's moet onthouden. voor mij is het voorlopig nog een beetje hersenloos knoppen rammen :Y)

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
On_E schreef op donderdag 07 september 2006 @ 10:15:
[...]

DOA en diepgang in 1 zin _O-

Ik heb ook SR, DR en TDU gehaald deze week, alledrie top.
Het kan wel: doa heeft GEEN diepgang.

Prachtig, toch nog in 1 zin :)

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 18:46
Verdorie, sommige mensen hebben TDU al in de winkel gekocht, ik kon het nog nergens vinden vandaag in de winkels :( Hopelijk morgen wel verkrijgbaar :P

• Mutatie
keldon schreef op donderdag 07 september 2006 @ 01:14:
Vandaag Enchanted Arms gehaald, kreeg niet van die denderende reviews maar valt me toch alles mee. Duurt even voordat het geheel op gang komt (en de voice acting is tenenkrommend slecht) maar daarna wordt het toch best wel een leuk spel.

Vooral de mogelijikheid om zelf battle units (golems) samen te stellen met items die je vind en kan kopen houdt het interessant.

Zeker geen A titel en je moet van JRPG's houden (alles wat er in hoort, zit erin) maar dan heb je er een hoop plezier van.
Doe jezelf een plezier en zet direct de voices op japans... en wereld van verschil.
Geloof me, het veranderd de hele ervaring van de game en gaat direct van kutspel naar wereldspel.

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ironx schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:19:
[...]

Je veranderd iets aan de console... dus wat denk je? :)

spoiler:
ja, je verliest je garantie :X
ALs je het goed doet dan verlies je geen garantie ;) maar dat mag je bij google gaan zoeken heoe je dat moet doen, wnat anders krijg ik een ban hiero

Verwijderd

LOL @ DOA en diepgang.

Als er niet van die overdreven grote tieten in zitten had ik het spel misschien serieus genomen. Nee hoor, doe mij maar Ninja Gaiden.

• Bulls
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:11:
LOL @ DOA en diepgang.

Als er niet van die overdreven grote tieten in zitten had ik het spel misschien serieus genomen. Nee hoor, doe mij maar Ninja Gaiden.
enige diepgang wat DOA heeft, zijn de geudes tussen de benen van de chicks 8)

Verwijderd

Hii,

Ik zit erover te denken om te gaan sparen voor een Xbox360, maar hij is iets te prijzig voor mijn portemonne. Weten jullie of er al een pricedrop aankomt, of pas als de PS3/Wii hier uit komt?
Alvast bedankt O+ .

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mutatie schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:29:
[...]
Doe jezelf een plezier en zet direct de voices op japans... en wereld van verschil.
Geloof me, het veranderd de hele ervaring van de game en gaat direct van kutspel naar wereldspel.
Zal het eens proberen, klinkt die nicht dan minder nichterig in het japans? Ik was zo blij dat ik die kwijt was, mijn god wat was die irritant.

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
net test drive in me handen gehad.....als ik toch eens geld had en niet zo blut was :s

• Martinspire
tjah, dan had je dat spel niet nodig en kocht je gewoon meteen een aston martin :>

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Angeloonie schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:04:
:(

Probeer al 2 dagen Microsoft Nederland te bereiken, maar er is constant dat gezeur dat iedereen bezig is, 2x een half uur aan de lijn gehangen...

Verder kan ik niet inloggen op live, krijg een leuke error code waarmee ik op de website mag kijken, en vervolgens niets over vind: 80154014

Meh :/
Bah :(

Nog steeds aan het bellen met MS, en nog STEEDS niemand aan de lijn gehad.. eikels :(

Hoe komt het trouwens dat ik zwarte balken heb bij Saints Row? Aangesloten op mijn 17" Samsung Syncmaster 710v en in de X360 heb ik 1280x1024 ingesteld, maar toch krijg ik die "breedbeeldbalken"

Kan je dit weghalen?

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb vandaag mijn twee dagen geleden gekochte Dead Rising bij de FRS omgeruild voor Test Drive Unlimited, die ze ook al hadden staan (gelukkig). Ik heb twee dagen Dead Rising gespeeld (waaronder het grootste deel van dinsdagnacht :) ), ik heb geprobeerd om het leuk te vinden en sommige onderdelen vond ik ook heel leuk, maar ik vond het toch niks voor mij. Ik vind het te frustrerend, aan sommige dingen ergerde ik me gewoon. Wat mij betreft is het een zeer goed concept dat niet helemaal goed is uitgewerkt.

Wat vond ik goed:
de redelijke vrijheid (al kun je niet overal meteen heen)
de interactiviteit met de omgeving (qua wapentuig :) )
zombies neerhakken :)

Wat viel me tegen:
de "boss" battles
het mobieltje dat de hele tijd afgaat
het savesysteem
de AI (of gebrek daaraan)

De Test Drive demo vond ik heel gaaf en ik hou erg van racers, dus ik ben wel blij dat ik hem hiertegen kon ruilen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• DeepSeven
Ik heb het spel niet, maar het zijn toch zombie's? Volgens mij hebben die niet veel AI nodig :P.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
DeepSeven schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:29:
Ik heb het spel niet, maar het zijn toch zombie's? Volgens mij hebben die niet veel AI nodig :P.
True, de zombies doen wat ze moeten doen. Helaas zijn de normale mensen die de zombies voor moeten blijven ongeveer net zo slim :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Martinspire
lol ja ach, het moet je ook wel een beetje liggen. Ik persoonlijk vind het al prachtig dat je alles kunt pakken en gebruiken als wapen met vaak verschillende moves. En dat je ook nog eens andere moves kunt unlocken is alleen maar beter.
Ik heb test drive ook gehaald trouwens en ik moet zeggen dat ik nu ik beide heb, ze beide ook meer ga waarderen omdat ik dan minder snel erop uitgekeken ben omdat ik ze kan afwisselen. En als ik ze allebei niet zo heel tof meer vind, ga ik gewoon saints row doen (jaja, 3 games in 5 dagen, het is wat :o )

Er komt een heerlijke lineup aan voor de xbox die ervoor zorgt dat meer mensen een game kunnen kiezen die ze wel ligt en daarmee zullen mijns insziens de japanners op een gegeven moment ook wel om gaan. (De xbox kan pas stijgen als de PS3 uit is want dan kunnen mensen pas echt vergelijken en velen wachten nog op zo'n vergelijking)

Edit:

Voor de mensen met dead rising, hier een flashje met de kaart van Dead rising waarbij de shops e.d. al staan vermeld. En check ook www.gamefaqs.com voor wat handige walkthroughs en andere guidelines.
http://www.1up.com/flat/MyCheats/Dead_Rising/deadrising.swf

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2006 22:52 ]

• ironx
AzN_cRzY schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:59:
[...]
ALs je het goed doet dan verlies je geen garantie ;) maar dat mag je bij google gaan zoeken heoe je dat moet doen, wnat anders krijg ik een ban hiero
Zover ik weet moet je om de case uberhaupt te kunnen openen een Microsoft-zegel verbreken.
En zegel verbroken is volgens mij toch echt weg garantie?

Afbeeldingslocatie: http://62.45.45.65/~negative/tweakers/microsoft_seal.jpg
Deze bedoel ik dus, zit achter het frontje.
En meestal gebruiken ze van die stickers die direct in stukjes scheuren...

Zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was :)

[ Voor 32% gewijzigd door ironx op 07-09-2006 23:08 ]

Verwijderd

TDU is zo veel beter dan in de demo's, zowel als beeldkwaliteit en gameplay.
De besturing is ook veel beter, je kunt de gevoeligheid zelf instellen.
Een echte topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:41:
Een echte topper.
Waar heb jij hem gekocht dan? En waar hebben andere TDU gekocht?

En weet je ook al of de motoren nou wat fijner sturen? Ik bedoel niet qua sensitivity maar dat ze wat platter door de bocht kunnen? In de demo moest je voor elke haarspeldbocht bijna stil gaan staan en dan in de 1e versnelling erdoor heen, iets schuin overgeleund, vind dat wel een beetje belachelijk :P Het is toch veel leuker om lekker plat door bochten te scheuren, vooral in zo'n racegame... of zouden ze het aangepast hebben omdat het anders voor de autorijders zo lullig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:41:
Een echte topper.
I totally agree. Vooral de mogelijkheid om de stuurgevoeligheid in te stellen is een verademing voor de handling van de voertuigen (itt de demo). Ik heb er pas een uurtje opzitten, maar dit was echt het eerste wat mij opviel.

En damn wat klinkt die Koenigsegg toch DIK !! >:)

@ Neoflip: motoren nog niet kunnen uitproberen helaas, en je wist al waar ik m vandaan heb ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
keldon schreef op donderdag 07 september 2006 @ 20:27:
[...]

Zal het eens proberen, klinkt die nicht dan minder nichterig in het japans? Ik was zo blij dat ik die kwijt was, mijn god wat was die irritant.
Die nicht was het eerste waar ik op afknapte. Ik schrok me kapot toen ik z'n engelse stem hoorde. In het japans klingt hij een stuk beter hoewel het wel een nicht blijft (geen opzettelijke discriminatie btw).
Ik hoop wel dat er nog meerdere characters in de hoofrol komen want hij is best irritant.
In het japans ervaar je de game zoals hij bedoeld is. De engelse voice overs zijn zoooooooo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
@ Neoflip: motoren nog niet kunnen uitproberen helaas, en je wist al waar ik m vandaan heb ;) .
Oops ja je had 'm bij Replay gehaald
djmantri bij Mediamarkt Arnhem
GoldieLox bij de FRS

Vandaag ben ik dus bij 2 mediamarkten geweest en een FRS en die hadden allemaal geen TDU, wel Dead Rising trouwens maar die lijkt me iets minder lang leuk dan TDU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Zo net een flinke speelsessie achter de rug van Dead Rising en ik vind het spel fantastisch 8) Het save systeem mag misschien wel een beetje matig zijn en toch begrijp ik de keus eigenlijk wel.

Door 1 save game ga je veel meer nadenken of je wel moet saven en krijg ik echt het opjagende gevoel zodra ik naar een event moet en niet al teveel tijd meer heb. Je moet dus echt kiezen wat je gaat doen, red je mensen of werk je verder aan je case? Nu moet je gewoon echt goed beslissen. Met een ander save systeem zou je allerlei saves aanmaken om te kijken of je het wel kan halen en ik denk dat dat een deel van de spanning weg zou nemen. Het is lekker een oldschool spel vind ik :)

Verder uiterst tevreden, ben wat dingen misgelopen dus ga zeker het spel nog een keer overnieuw doen :) Gister gehaald en heb hem nu bijna uitgespeelt, nog 1 klein dingetje wat ik moet doen :+ Ja ik ben verslaafd ;( ;)

Betreft einde:
spoiler:
Bah, 2x de tank scene gedaan en ik krijg dat laatste gevecht niet echt voor elkaar met die leger dude :( Morgen nog maar eens proberen, iemand tips?

[ Voor 9% gewijzigd door Koffiezuiper op 08-09-2006 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 00:24
Neoflip schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:20:
[...]

Oops ja je had 'm bij Replay gehaald
djmantri bij Mediamarkt Arnhem
GoldieLox bij de FRS

Vandaag ben ik dus bij 2 mediamarkten geweest en een FRS en die hadden allemaal geen TDU, wel Dead Rising trouwens maar die lijkt me iets minder lang leuk dan TDU :P
Volgens mij komt ie vandaag pas officieel uit, dus het spel zou vandaag gewoon in alle winkels moeten liggen. Ik was ook de eerste die hem had bij FRS Purmerend, ze stonden nog niet eens in het schap. Bij FRS kan je meestal ook wel even vragen of ze hem al hebben, dat doen de meeste niet zo moeilijk.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

ironx schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:00:
[...]

Zover ik weet moet je om de case uberhaupt te kunnen openen een Microsoft-zegel verbreken.
En zegel verbroken is volgens mij toch echt weg garantie?

[afbeelding]
Deze bedoel ik dus, zit achter het frontje.
En meestal gebruiken ze van die stickers die direct in stukjes scheuren...

Zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was :)
Ik geef je 1 tip. HETE FÖHN.

Ik heb trouwens geen sticker op mn xbox. Terwijl ik het nog nooit open heb gehad en ik het gewoon bij de MM arena heb gekocht. Echt vage shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch wel erg geinteresseerd in een DVI aansluiting en ik zie in de openingspost dat deze mogelijk komt met de HD-DVD speler. Wanneer is dat ding gepland in Nederland ? En wanneer in de US of A ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohja en nog een andere vraag, ik zie dat er nu een andere afstandbediening is voor 15 euro bij dixons: Joytech Media Remote. Heeft iemand daar al ervaring mee ? Zit daar net als bij die van MS ook een knop op waarmee je rechtstreeks het Media Center kunt opstarten ? (dus niet alleen de Xbox zelf!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
AzN_cRzY schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:30:
[...]
Ik geef je 1 tip. HETE FÖHN.

Ik heb trouwens geen sticker op mn xbox. Terwijl ik het nog nooit open heb gehad en ik het gewoon bij de MM arena heb gekocht. Echt vage shit
Bedankt voor de tip, maar denk niet dat ik 'm nodig heb. Vindt de witte case juist mooi :)

Trouwens, de 360 zal ook met Media Player 11 *GEEN* video kunnen afspelen.
Microsoft has now confirmed that WMP 11 will not stream videos to the 360 (an error on their behalf for the recent confusion created).
Flink balen, had juist een mooie functie geweest. Dan maar Media Center :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
ironx schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:06:
[...]

Bedankt voor de tip, maar denk niet dat ik 'm nodig heb. Vindt de witte case juist mooi :)

Trouwens, de 360 zal ook met Media Player 11 *GEEN* video kunnen afspelen.

[...]

Flink balen, had juist een mooie functie geweest. Dan maar Media Center :(
en icm met vista ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Vistal zal een ander verhaal zijn (heeft volgens mij standaard al Media Center functies ingebouwd?), maar daar ben ik nog niet echt van op de hoogte...
Voordat ik namelijk Vistal zal gaan draaien ben ik al weer een een jaar verder. Geen zin om voor een OS alleen al een nieuwe PC aan te schaffen terwijl ik op deze net zo goed kan werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb net TDU opgehaald, en ben er nou al blij mee. in de eerste opzichten is hij stukken beter dan de demo (ook demo2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:? Had de demo van Dead Rising gedownload, en was na 5 minuten al klaar? :?

Ik loop gewoon rechtdoor, bioscoopzaal in en een of andere malloot is bezig met ritueel, *pats* "koop het spel om verder te gaan"

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Angeloonie schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:07:

Ik loop gewoon rechtdoor, bioscoopzaal in en een of andere malloot is bezig met ritueel, *pats* "koop het spel om verder te gaan"

8)7
gewoon doen de demo is zo doelloos als een kip zonder kop, met de full game moet je als een gek rennen om alle missies te volbrengen.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

8)7
De Table Tennis demo van Rockstar gaf bij mij een scherm waarin ik de player kon selecteren, een loading scherm, toen een press A to continue scherm en toen een aftitelingsscherm, waarna ik weer terug werd geknikkerd naar het Xbox dashboard. 8)7 8)7

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7
Demo is er alleen voor om je het gevoel te geven hoe de gameplay is. Je moet in de demo eigenlijk alleen blijven bij de winkels.

TDU demo is dus anders dan het volledige spel? Ik bedoel dan kwa grafish en geluid. Zit er ook een verhaal in? Of is het doelloos wedstrijden doen? Spel lijkt me wel leuk, maar in de demo kan je alleen maar wat rond rijden en een paar kleine races doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Vandaag TDU gehaald zo ff in me 360 stoppen... kreeg alleen bijna een hartverzakking toen ik later de prijs zag... op de MS site staat dat de Advies prijs 39,99 is... en ik heb er 64,95 voor betaald.

Maar tot nu toe zie ik ze in NL alleen maar rond die prijs. (64 euro)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb TDu voor 59,95 gehaald bij gamefactory.

ik vind het echt een cool spel, je kan hier en daar meiden op pikken om ergens heen te brengen, en dan krijg je coupons waar je kleding voor kan kopen.

nu eerst maar ff bakken geld verdienen om een lambourtje te kopen. volgens mij zijn er nog teveel auto's en dealers gelocked. nouja we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

39.99 is de Amerikaanse prijs, Atari neukt Europa met de prijs :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:47:
39.99 is de Amerikaanse prijs, Atari neukt Europa met de prijs :|
Gebeurt wel vaker geloof ik :( Wel waardeloos..maar goed..we willen hem graag dan betalen we het er maar voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofloppy
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:33:
[...]

Demo is er alleen voor om je het gevoel te geven hoe de gameplay is. Je moet in de demo eigenlijk alleen blijven bij de winkels.

TDU demo is dus anders dan het volledige spel? Ik bedoel dan kwa grafish en geluid. Zit er ook een verhaal in? Of is het doelloos wedstrijden doen? Spel lijkt me wel leuk, maar in de demo kan je alleen maar wat rond rijden en een paar kleine races doen.
Ik heb TDU ook gekocht. Er zit niet meer verhaal in, je kunt gewoon doen wat je wilt. Je hebt wel veel meer mogelijkheden om te doen, zoals races waar je zo hard mogelijk langs flitspalen moet scheuren en missies waar je lifters ergens af moet zetten. Ook de missies dat je een dikke dure bak moet afleveren zijn wel leuk, hier krijg je een erg grote beloning voor mits je niet te vaak crasht :P

Verder kun je veel handelen, je kunt auto's en motoren van spelers overkopen die tevens de km-stand hebben die aangeeft hoeveel km's die spelers ermee gereden hebben. Verder kun je meer huizen kopen, verkopen, kleding kopen en nog wel wat meer dingetjes.

Ik vind het in ieder geval een erg leuk spel :) Tis vrij verslavend omdat je steeds meer moet doen om weer mooie auto's erbij te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
inderdaad erg leuk, ben nu bezig (zoals te lezen in het TDU topic) met een race van 189 km om het hele eiland heen, ben al 30 minuten bezig en zit op 100 km ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

edit: al gelukt

[ Voor 96% gewijzigd door Flipm0de op 08-09-2006 21:06 ]

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Is het eigenlijk ook mogelijk om in de lijst met All Games (daar waar al je achievements staan) ook games uit die lijst te deleten. Ik heb namelijk een hele lijst van Arcade Games met 0 achievements die ik alleen heb uitgeprobeerd en daarna heb verwijderd. Nu staan ze dus nog wel in de lijst en dat wordt nogal lang zo....

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik heb death rising vandaag gekocht. Erg goede game, ik heb alleen 1 probleem ik speel op een gewone TV en kan dus met geen mogelijkheid de kleine lettertjes lezen (die nog al essentiel zijn in dit spel). Meer mensen die dit hebben of zijn er misschien nog instellingen die ik kan wijzigen? Een LCD tv kopen vind ik een beetje te dure investering op dit moment :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Gully schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:20:
Is het eigenlijk ook mogelijk om in de lijst met All Games (daar waar al je achievements staan) ook games uit die lijst te deleten. Ik heb namelijk een hele lijst van Arcade Games met 0 achievements die ik alleen heb uitgeprobeerd en daarna heb verwijderd. Nu staan ze dus nog wel in de lijst en dat wordt nogal lang zo....
NOPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor van iedereen dat Dead Rising zo goed is, tenminste ik lees het op het internet ;). Maar de demo viel mij toch wat tegen. Tuurlijk, het is vet om die zombies op vreselijk gruwelijke manieren neer te hakken. Maar ik dacht bij mezelf van: 'That's it?'. Zit er in het volledige spel een beter of uberhaupt een verhaal en verveelt het spel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:00:
Ik hoor van iedereen dat Dead Rising zo goed is, tenminste ik lees het op het internet ;). Maar de demo viel mij toch wat tegen. Tuurlijk, het is vet om die zombies op vreselijk gruwelijke manieren neer te hakken. Maar ik dacht bij mezelf van: 'That's it?'. Zit er in het volledige spel een beter of uberhaupt een verhaal en verveelt het spel niet?
Ik heb em vandaag ook opgehaald, en er zit inderdaad (uiteraard) een verhaal in, je krijgt verschillende opdrachten en die mag je naar wil oplossen (binnen een tijd dan wel), het verhaal verloopt ook anders naar mate je opdrachten oplost of juist niet. In het begin voelde het spel een beetje hectisch aan, maar dit werd later veel beter. :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien weten de meeste dit al. Maar als je bij Dead Rising bij begin scherm (dus waar je op start moet drukken) een paar minuten niet doet, dan krijg je een leuk filmpje te zien/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik was vandaag eens langsgegaan bij de Dixons & Intertoys om te kijken voor zo'n Xdoos.
Bij de spellen viel me echter op dat er maar weinig games 2+ spelers op 1 doos ondersteunen?
Kijk ik gewoon verkeerd of is het zo?
TDU bijv. 1 player, 2-12 online oid. Maar ik zou met 2 of meer op 1 Xbox willen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vanmiddag een VGA HD-kabel gekocht, en wat is dat een verademing als je games speelt op je tft-scherm in plaats van je lowres televisie. Eveneens moet ik zeggen dat Dead Rising ongelofelijk stoer is, ook al vind ik het horrorgenre het saaiste wat er is, maar dat spel is is echt pure pwnage _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
SH4D3H schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 17:46:
Ik was vandaag eens langsgegaan bij de Dixons & Intertoys om te kijken voor zo'n Xdoos.
Bij de spellen viel me echter op dat er maar weinig games 2+ spelers op 1 doos ondersteunen?
Kijk ik gewoon verkeerd of is het zo?
TDU bijv. 1 player, 2-12 online oid. Maar ik zou met 2 of meer op 1 Xbox willen racen.
dat kan niet met TDU dan moet je NFSmw of PGR3 nemen. (RidgeRacer = :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Das jammer.
Saints Row kan wel met z'n tweeën right?
Maarja, om dat ( 18+ ) te spelen met m'n broertje van 5 :+
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.