Zijn er al winkels die Dead Rising verkopen? Vandaag weer de hele stad afgebeld maar hier (Almere) krijgen de winkels hem allemaal op z'n vroegst morgen...
wat? dacht dat ie pas de 7de uitkwam?
Klopt maar de winkels krijgen hem eerder en de meeste ketens nemen het niet zo nauw met de data. In Zweden is ie iig al verkocht: http://www.xboxic.com/news/1541 .
Yepz, ik heb een harde schijf.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:00:
[...]
Je hebt toch wel een harde schijf of memory card he ?

Niemand anders heeft het probleem wat ik heb?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Berdankt voor de reacties over de Wlan adapter, ik probeer em wel gewoon met als garantie als et ding niet genoegt bereik heeft dat ik mn geld terug krijg bij de winkel 
nog een vraagje, Daxter schreef dat hij een 2 e wlan router had ? dit hoeft tog niet een simpele bridge, zonder gekloot in instellingen kan tog ook ?
en nog eentje, ik heb hier een 19 inch lcd monitor, met max res. van 1280 x 1024, ( niet HD ) in welke mode kan ik de xbox dan het beste zetten ? is dit al even mooi als HD ? want wel hogere res. als tv ? toch ?
Mocht hd nu nog veel mooier zijn, wat is een leuke goedkope hd lcd tv van een cm of 60
?
edit: beter is dr wel een vga splitter.. kvm switch prijzen @ oO
nog een vraagje, Daxter schreef dat hij een 2 e wlan router had ? dit hoeft tog niet een simpele bridge, zonder gekloot in instellingen kan tog ook ?
en nog eentje, ik heb hier een 19 inch lcd monitor, met max res. van 1280 x 1024, ( niet HD ) in welke mode kan ik de xbox dan het beste zetten ? is dit al even mooi als HD ? want wel hogere res. als tv ? toch ?
Mocht hd nu nog veel mooier zijn, wat is een leuke goedkope hd lcd tv van een cm of 60
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 16:04 ]
Net eindelijk eindelijk een 360 gehaald. Heb alleen nog geen spellen. PES komt pas in oktober. Tot die tijd vermaak ik me wel met een paar demo's en misschien Oblivion. Heb alleen een vraag over Live. Kan je alleen Live Silver activeren? In de bijsluiter?? staat dat wanneer je je aanmeldt online je meteen gratis je maand Free krijgt. Dit heb ik dus nog niet nodig.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik zit al vanaf 2 december 2005 te sukkelen met dat ding! Tot ik er na dik een half jaar achter kwam dat als je de adapter los haalt van de Xbox (dus wel met kabeltje vast maar niet vastgeclicked aan de xbox) je een VEEL beter signaal krijgt. Vaag, maar al op meerdere dozen toegepast. Met Mediacenter vormt het namelijk echt een probleem als het bereik niet vollop is...Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 11:32:
[...]
pfff van deze posts wordt je toch niet goed...hij zegt toch niet dat je GEEN bereik hebt?! Hij deelt alleen mede dat de WLAN adapter niet zo heeeeeeel effectief is, en dat je in de MEESTE nieuwbouw een slechter signaal krijgt (of geen) ivm geisoleerde muren. Heel fijn dat jij gewoon zonder problemen signaal hebt en eventueel van de buren. Chapeau!
De WLAN adapter van xbox is gewoon niet zo krachtig. bibi
(overigens; met verlengkabels krijg ik geen succes; dan werkt hij helemaal niet, maarja, opzich ook niet nodig voor bereik...)
Dus tip: Haal je wireless network adapter los van de xbox...
Gravity sucks...
Verwijderd
Over aanschaf adapter: heb dit probleem ook gehad (niet voor xbox adapter) en heb aangegeven dat ik wel bereik had met mijn laptop in die ruimte. Pas toen wilden ze geld terug geven.Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 15:22:
Bedankt voor de reacties over de Wlan adapter, ik probeer em wel gewoon met als garantie als et ding niet genoegt bereik heeft dat ik mn geld terug krijg bij de winkel
Mocht hd nu nog veel mooier zijn, wat is een leuke goedkope hd lcd tv van een cm of 60?
Over 2e router: Ik heb zelf een US Robotics combo : Wireless Router+MF AP: deze vergroot mijn bereik naar tuin en overbuurman ( zo bedoeld ). Dit zou in jouw geval niet helpen, omdat je geen kabel kan trekken.
De hiervoor genoemde optie werkt misschien, en anders heb je ook nog de LinkSys (en misschien nog andere ) Wifi-adapters die je aan je netwerkpoort hangt.
Over monitor: zoek deze topics door, dan vind je je antwoord wel...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 17:09 . Reden: oeps, paar tips vergeten... ]
Verwijderd
FF serieus a.u.b, vanaf 1 meter is het bij mij scherp, en bij jou?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2006 17:05 ]
Verwijderd
Ik weet niet of ik hier in de juiste topic post maar heb een vraag mbt de profiles. Ik ben gister begonnen met Saints Row en heb een paar uur later mn Xbox Live geactiveerd. Het probleem is nu dat er een nieuwe profile is ontstaan ('naam' Xbox Live) naast mn normale profiel. Maar het punt is ik kan op mn xbox live profiel geen savegames openen aangemaakt op mn andere account. Maar ik wil gewoon kunnen gamen, liven etc op 1 profiel en wil dus niet steeds hoeven te swichen van profile.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, naast overnieuw beginnen op mn live profiel?
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, naast overnieuw beginnen op mn live profiel?
Verwijderd
Ik neem aan dat je net een nwe 360 hebt. Heb je de XBOX-helpdesk al gebeld ? Misschien dat het helpt.... 9 van de10 keer kunnen ( of willen, daar ben ik nog niet uit ) ze hier niets mee of verwijzen je naar de helpdesk of website van de game-distributeur, die je dan hoogstwaarschijnlijk aangeeft dat je zelf gegeven antwoord maar moet uitvoeren....Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:11:
Ik weet niet of ik hier in de juiste topic post maar heb een vraag mbt de profiles. Ik ben gister begonnen met Saints Row en heb een paar uur later mn Xbox Live geactiveerd. Het probleem is nu dat er een nieuwe profile is ontstaan ('naam' Xbox Live) naast mn normale profiel. Maar het punt is ik kan op mn xbox live profiel geen savegames openen aangemaakt op mn andere account. Maar ik wil gewoon kunnen gamen, liven etc op 1 profiel en wil dus niet steeds hoeven te swichen van profile.
Maar misschien heb je geluk...
Enneh..als je je savegame opslaan op een memorycard, dan inloggen op je andere account en dan de gegevens weer inladen?Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:11:
werkt dat?
Nee, online account aanmaken = gratis maand.Flipm0de schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:17:
Net eindelijk eindelijk een 360 gehaald. Heb alleen nog geen spellen. PES komt pas in oktober. Tot die tijd vermaak ik me wel met een paar demo's en misschien Oblivion. Heb alleen een vraag over Live. Kan je alleen Live Silver activeren? In de bijsluiter?? staat dat wanneer je je aanmeldt online je meteen gratis je maand Free krijgt. Dit heb ik dus nog niet nodig.
En over die WLAN adapter... ding doet het bij mij perfect, vastgeklikt en wel.
Dit heb ik ook, bij mij kwam het doordat ik mijn IP adres statisch had ingevuld. Heb hem hierna weer op DHCP gezet en geen problemen. rare is, dat als ik mijn IP statisch invul, ik wel verbinding kan maken NADAT ik media-test connection doe (waar dus alles goed gaat). Wellicht anders ook een idee voor je.Masch schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:55:
Iemand van jullie enig idee hoe dit kan?
Als ik mijn XBOX360 aanzet moet ik mij elke keer opnieuw aanmelden bij XBOX Live, dit terwijl ik hem constant aan mijn netwerk heb hangen. Ik moet elke keer voor de optie 'Recover XBOX Live Gametag' kiezen en daarna mijn e-mailadres en wachtwoord invullen. Daarna werkt het allemaal goed, ik zie bijvoorbeeld mijn aangeschafte credits en dergelijke.
Als ik echter mijn XBOX360 daarna weer uit en aanzet moet ik het hele riddeltje weer opnieuw uitvoeren. Iemand met een gouden tip?
Verwijderd
ik zou nog maar eens LEZEN wat HIJ en IK geschreven hebben. pffgiant schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:11:
[...]
Hij zegt dat het bijna onmogelijk is, wat dus totaal niet zo is.
Is het downloaden bij Live bij jullie ook zo traag? heb hier een 20Mb lijn maar haal denk ik niet eens de helft..?
De helft...? Ik mag blij zijn als ik (ook op m'n 20Mbit lijn) 100KB/sec haalFlipm0de schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:12:
Is het downloaden bij Live bij jullie ook zo traag? heb hier een 20Mb lijn maar haal denk ik niet eens de helft..?
Poll: Heb jij wel eens problemen gehad met je staande X360?
• Ja, zie post
• Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ben toch benieuwd of het nou uitmaakt
• Ja, zie post
• Nee
Tussenstand:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb hem statisch ingevuld en hoef nooit iets in te typen, alleen mijn Xboxlive wachtwoord op de console zelf.Exorcist schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:24:
[...]
Dit heb ik ook, bij mij kwam het doordat ik mijn IP adres statisch had ingevuld. Heb hem hierna weer op DHCP gezet en geen problemen. rare is, dat als ik mijn IP statisch invul, ik wel verbinding kan maken NADAT ik media-test connection doe (waar dus alles goed gaat). Wellicht anders ook een idee voor je.
Toch maar eens proberen, kijken of ze ook maar een beetje in de buurt van PES kunnen komen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Fifa 2007 voor de 360 is een wereld van verschil met zijn PC broertje. Heb veel filmpjes en prsentaties gezien en het is echt uber.
PES 5 vond ik wel aardig maar season niet echt uitgebreid en grafisch is het geen hoogstandje. Fifa heeft dat allemaal wel maar iets mindere gameplay die voor mij overigens wel acceptabel was. Ik speel tenslotte voor de fun, niet voor realisme, want dan had ik zelf wel op straat staan ballen.
Zeker nu met de PODcasts erbij, uitgebreid clubmanagement, lijkt me tof.
PES 5 vond ik wel aardig maar season niet echt uitgebreid en grafisch is het geen hoogstandje. Fifa heeft dat allemaal wel maar iets mindere gameplay die voor mij overigens wel acceptabel was. Ik speel tenslotte voor de fun, niet voor realisme, want dan had ik zelf wel op straat staan ballen.
Zeker nu met de PODcasts erbij, uitgebreid clubmanagement, lijkt me tof.
Weet iemand hier hoe het precies zit met de bug die in Texas Hold'm zit?
Soms als je een toernooi speelt en er helemaal niet uitmoet, gooit het spel je eruit.
Best klote als je net geld hebt gespaard om aan een tafel te mogen zitten en het spel gooit je eruit en je bent alles kwijt.
Gisteren gebeurde het bij een tafel waaraan ik zat dat een Amerikaan iemand anders blutspeelde en ze er allebei uitvlogen!
Soms als je een toernooi speelt en er helemaal niet uitmoet, gooit het spel je eruit.
Best klote als je net geld hebt gespaard om aan een tafel te mogen zitten en het spel gooit je eruit en je bent alles kwijt.
Gisteren gebeurde het bij een tafel waaraan ik zat dat een Amerikaan iemand anders blutspeelde en ze er allebei uitvlogen!
Verwijderd
geen last van, heb wel al een stuk of 4 achievements ervan gehaald.
merk wel dat de AI niet al te sterk is want je bluft je aardig snel door de scenario's heen.tis minder reeel dan echte texas hold em met wel goede players zoals online.
merk wel dat de AI niet al te sterk is want je bluft je aardig snel door de scenario's heen.tis minder reeel dan echte texas hold em met wel goede players zoals online.
ik mis de optie "Ik heb mn 360 (nog) nooit rechtop gehad"Angeloonie schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 00:41:
Poll: Heb jij wel eens problemen gehad met je staande X360?
• Ja, zie post
• Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
edit:
hebben ze trouwens wat veranderd aan de Mic gebeurtenissen? ik hoor nu geen gepraat meer als ik de mic er niet in heb, maar ik zie wel de uitroeptekentjes knipperen als iemmand iets zegt.
ook zonder mic erin kan ik nu geen voice berichten afluisteren.
[ Voor 16% gewijzigd door Bulls op 05-09-2006 10:36 ]
Volgens mij kan je dat veranderen bij je personal settings. Daar kan je kiezen waar het geluid uit moet komen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
waar moe tik opletten als ik een lcd tv koop?
als hij alleen een vga ingang heeft en geen De component HD AV-kabel voor de Xbox 360 ingang maakt dit veel verschil?
als hij alleen een vga ingang heeft en geen De component HD AV-kabel voor de Xbox 360 ingang maakt dit veel verschil?
VGA is flets van kleur, maar kan je wel verhelpen met instellingenVerwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:56:
waar moe tik opletten als ik een lcd tv koop?
hmm ik heb de instelling nooit veranderd, eerst hoorde ik het geleuter alleen door de headset als ik hem erin had, maar als ik de headset eraf haalde kwam het geluid wer uit de TV. dat is nu niet meer het geval.Macer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:46:
Volgens mij kan je dat veranderen bij je personal settings. Daar kan je kiezen waar het geluid uit moet komen.
Verwijderd
jongens is het een ramp als ik een hdtv koop die geen component ingang heeft en alleen vga?
loop ik dan erg veel kwaliteit mis?
Een HDTV zonder component maar met VGA bestaat niet, dat noemen we een monitor met ingebouwde TV-tuner.
Verwijderd
kijk hier maar hij is er toch echt:curry684 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:34:
Een HDTV zonder component maar met VGA bestaat niet, dat noemen we een monitor met ingebouwde TV-tuner.
http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=14661
op de website van www.tatung.com staat hij ook
Verwijderd
Ga nou niet voor een abracadabra merk, en kijk eens verder dan de prijs. Bespaart je een hoop sorres.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:37:
[...]
kijk hier maar hij is er toch echt:
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2006 11:46 ]
Op http://www.tatung.co.uk/consumer/v27dmcx.asp staat vermeld dat die tv ook component heeft... Dat kan ook niet anders. Wat heb je aan 1280x720p als je geen HD-inputs hebt?Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:37:
[...]
kijk hier maar hij is er toch echt:
yupVerwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:26:
jongens is het een ramp als ik een hdtv koop die geen component ingang heeft en alleen vga?
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Mwah; ik vind een VGA aansluiting op een LCDTV er ook prima uitzien hoor... Kleuren zijn idd iets minder, maar het blijft een erg strak beeld. Misschien wel iets strakker nog dan component...
Dus, VGA naar een HDTV is ook goed...
Dus, VGA naar een HDTV is ook goed...
Gravity sucks...
Verwijderd
je hebt wel een vga input.ymmv schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:41:
[...]
Op http://www.tatung.co.uk/consumer/v27dmcx.asp staat vermeld dat die tv ook component heeft... Dat kan ook niet anders. Wat heb je aan 1280x720p als je geen HD-inputs hebt?
ik kom net van de tatung helpdesk en die man vertelde mij dat er idd geen componente ingang opzat.
je kan het ook zien op de tatung website.
Verwijderd
Video Input Video Color System PAL / SECAM / NTSC
AV1 (In / Out) Scar x 2
AV2 (In) Composite x 1
S-Video x 1
AV3 (via D-Sub 15Pin) Y Pb Pr (720P / 1080i , HDTV ready) x 1
Staat toch wel op de site dat het component beschikt: Y Pb Pr = Component
Lekker merk is dat, daarom zeg ik al koop een goed merk en kijk verder dan de prijs.
Je kan natuurlijk ook niet voor 569 euro een goede 27 inch hdtv verwachten
AV1 (In / Out) Scar x 2
AV2 (In) Composite x 1
S-Video x 1
Lekker merk is dat, daarom zeg ik al koop een goed merk en kijk verder dan de prijs.
ik heb toevallig net ook me 360 op onze Philips met alleen dvi aangesloten. Ik was echt verbaasd over hoe mooi het beeld was ivm gewoon tv. Alleen 1 mnpunt is dat het beeld wat te donker was, speelde de SR demo en af en toe was het beeld net iets te donker in de schaduwen.
ls het een Philips? Dan krijg je er een dvi verlengstukje en kabel > component bij, moet je alleen tulp verlengstukje kopen om de tulpstekkers te verbinden.
Verwijderd
Y Pb Pr is geen component.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:18:
Video Input Video Color System PAL / SECAM / NTSC
AV1 (In / Out) Scar x 2
AV2 (In) Composite x 1
S-Video x 1
bij de andere tatung staat er bij
AV3 (component)
Y Pb Pr (720p / 1080i , HDTV ready) x 1
check maar op de tatung site.
Y Pb Pr staan voor de 3 tulpjes wat dus wel component is.
Verwijderd
ja 3 tulpjes is hd component?WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:30:
Y Pb Pr staan voor de 3 tulpjes wat dus wel component is.
ga jij maar je super nes kabel op je 360 aansluiten op je hd tv kijken of die het goed doet.
komop de technische dients van tatung weet het toch wel beter dat jij?
vergelijk ook maar die 27 inch op hun website.
Verwijderd
De snes had maar 1 gele tulp voor beeld, dus composiet. Component zijn de 3 Y Pb Pr plugs.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:44:
[...]
ja 3 tulpjes is hd component?
ga jij maar je super nes kabel op je 360 aansluiten op je hd tv kijken of die het goed doet.
Eerder werd al gezegd dat die tv "AV3 (via D-Sub 15Pin) Y Pb Pr (720P / 1080i , HDTV ready) " had.. dus D-Sub. Maw een VGA kabel aansluiting en geen component ingang.
je hebt bij de 360 bij de component kabel 5 tulpjes rood blauw en groen voor beeld en wit en rood voor geluid.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:44:
[...]
ja 3 tulpjes is hd component?
Nevermind ik was naief bezig, het is geen bug maar een cheat die lui schijnbaar gebruiken.Nasty Nate schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:17:
Weet iemand hier hoe het precies zit met de bug die in Texas Hold'm zit?
Bij deze willen wij u informeren over de gewijzigde levertijd van de bestelde Saints Row XBOX 360 bundel.
Wij hadden vandaag de bundels binnen verwacht maar hebben te horen gekregen van de leverancier dat er te weinig bundels binnen zijn gekomen in nederland waardoor wij en vele andere winkels niet geleverd krijgen. De levertijd is momenteel onbekend wat inhoud dat de levering ieder moment kan plaatsvinden maar als het echt tegen zit ook nog enkele weken op zich kan laten wachten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ehm... ik zou kunnen zeggen

Ondertussen topics maar blijven volgen dan ?
Mij viel in de laatste BiA3 trailer op dat de naambordjes idd te nieuw zijn maar ook (en ik kán me vergissen hoor.. ik zou het bijna hopen!) dat er van die mooie rode steentjes langs de weg lopen. Hadden ze al fietspaden die oranje waren aangegeven in de jaren 40? Ik dácht het niet! 
En ik heb mijn wifi usb adapter zelfs aan een verlengsnoer hangen want de ontvangst van dat ding is gewoonweg bagger. Wat een prutsding zeg.
En ik heb mijn wifi usb adapter zelfs aan een verlengsnoer hangen want de ontvangst van dat ding is gewoonweg bagger. Wat een prutsding zeg.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Dead Rising is uit!!!
werd net gebeld door mn gameshop
ik weet het ik heb hem al en ben aan het spelen!Donnie Darko schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:01:
Dead Rising is uit!!!werd net gebeld door mn gameshop

Ik was eerst naar de MM in den haag gegaan en daar hadden ze hem nog niet.
En toen liep in de free record in en ze waren net ontvangen goeden aan het verwerken en zag hem en hup 30 sec later had ik hem en gelukkig geen gezeur over dat ze hem nog niet mochten verkopen.
[ Voor 32% gewijzigd door darkphoenix op 05-09-2006 16:09 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
klote zeg..al die leuke spellen nu en al me geld op aan de rekeningen van deze maand....moet nog ff geduld hebben
ben jaloers op jullie nu
ben jaloers op jullie nu
Ik wacht de ervaringen af van Dead Rising... ik vond de demo behoorlijk saai. Misschien dat het in de Full version beter is.
Vermaak me nu iig nog prima met Saint's Row wat me toch telkens weer blijft verrassen.
Vermaak me nu iig nog prima met Saint's Row wat me toch telkens weer blijft verrassen.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
je snapt natuurlijk wel dat iedereen nu jouw TMF school party code heeft gebruikt..darkphoenix schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:06:
[...]
ik weet het ik heb hem al en ben aan het spelen!![]()
[afbeelding]
Ik was eerst naar de MM in den haag gegaan en daar hadden ze hem nog niet.
En toen liep in de free record in en ze waren net ontvangen goeden aan het verwerken en zag hem en hup 30 sec later had ik hem en gelukkig geen gezeur over dat ze hem nog niet mochten verkopen.
Ik wou al een tijdje een xbox360 kopen, vandaag ben ik overstag gegaan:
Bij de Dixons, 10% korting op de hele handel:
Xbox360 premium
VGA kabel
play and charge kit
Saint's Row
Zou normaal 508,- zijn, nu betaal ik 450,-. En ik hoef pas over 3 maanden te betalen en dan is mijn eindejaarsbonus binnen.
Op weg naar huis ff langs de Free Record Shop en daar zag ik:
Dead Rising, dus ook maar gekocht. ik wist niet dat 'ie al uit was en toen ik hem zag moest ik hem hebben...
Ik heb een aantal reviews gelezen en het lijkt me echt een briljant spel, ook herspeelbaar... Anyway, we merken het wel. 
Ik heb de xbox aangesloten met de VGA kabel op mijn LG 19" monitor, ik kan schakelen tussen PC (DVI) en xbox (VGA), werkt perfect. Ingesteld op 1280x1024, ziet er goed uit. Misschien over een tijdje een grote LCD tv, dan is het pas echt genieten...
Xbox360 premium
VGA kabel
play and charge kit
Saint's Row
Zou normaal 508,- zijn, nu betaal ik 450,-. En ik hoef pas over 3 maanden te betalen en dan is mijn eindejaarsbonus binnen.
Op weg naar huis ff langs de Free Record Shop en daar zag ik:
Dead Rising, dus ook maar gekocht. ik wist niet dat 'ie al uit was en toen ik hem zag moest ik hem hebben...
Ik heb de xbox aangesloten met de VGA kabel op mijn LG 19" monitor, ik kan schakelen tussen PC (DVI) en xbox (VGA), werkt perfect. Ingesteld op 1280x1024, ziet er goed uit. Misschien over een tijdje een grote LCD tv, dan is het pas echt genieten...
[ Voor 66% gewijzigd door estorino op 05-09-2006 17:37 ]
https://www.strava.com/athletes/10490675
Nou ik vind het een zeer mooi spel!
ik speel het op 1080i op een 24" pc lcdscherm en heb ook echt het gevoel dat het dat de rez hoog is.
Alleen net een tijd gespeelt en werd dood geschoten en mag bijna alles weer overnieuw doen omdat ik niet gesaved had! echt zwaar kut.
Het spel bevalt me heel goed. en ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.
ik speel het op 1080i op een 24" pc lcdscherm en heb ook echt het gevoel dat het dat de rez hoog is.
Alleen net een tijd gespeelt en werd dood geschoten en mag bijna alles weer overnieuw doen omdat ik niet gesaved had! echt zwaar kut.
Het spel bevalt me heel goed. en ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld.
[ Voor 16% gewijzigd door darkphoenix op 05-09-2006 17:18 ]
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik weet niet of het al bekend is in dit topic, maar ik kwam wat leuke informatie tegen:
Het schijnt dus dat je (straks) met behulp van Media Player 11 en *zonder dat je Media Center hebt* dus *wel* video naar je Xbox 360 kan streamen?With the help of an Xbox 360 or other digital media receiver (DMR),or a network-connected TV, you can stream video directly to your home theater or TV from your computer.
Bron: www.microsoft.comWith the help of an Xbox 360 or other digital media receiver (DMR),or a network-connected TV, you can stream video directly to your home theater or TV from your computer.
What you need
Watching movies with a digital media receiver connected to a TV
* A Windows XP– or Windows Vista–based computer running Windows Media Player 11
* A home network (either wired or wireless)
* Speakers (either standalone-powered speakers or loudspeakers that are connected to your existing home stereo system or network-connected TV)
* An Xbox 360 or other digital media receiver (DMR) capable of video and audio playback or a network-connected TV
Setting up your system
Follow these basic steps to set up your home network to play movies throughout your home. For more details about setting up your device, see the instructions that come with your DMR or network-connected TV.
1. Install Windows Media Player 11 on your computer.
2. Connect a DMR to your home network.
3. Connect the DMR to your TV and home stereo or home theater system.
4. Use Windows Media Player 11 to choose the digital video files on your computer that you want to share with your DMR. Get steps for setting up the Player.
5. Use the appropriate remote controls on the DMR to select the video files that you want to play.
[ Voor 16% gewijzigd door ironx op 05-09-2006 18:28 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
lijkt me enorm snel vervelen eigenlijk, maar goed.. de reacties maar even afwachten.Donnie Darko schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 16:01:
Dead Rising is uit!!!werd net gebeld door mn gameshop
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
of je nou media player 11 moet downloaden of media center, dat maakt dan ook niks meer uitironx schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:22:
Ik weet niet of het al bekend is in dit topic, maar ik kwam wat leuke informatie tegen:
[...]
Het schijnt dus dat je (straks) met behulp van Media Player 11 en *zonder dat je Media Center hebt* dus *wel* video naar je Xbox 360 kan streamen?
[...]
Bron: www.microsoft.com
Enchanted Arms in de MM Arena is uit !!!!!!!!!!11
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
staat er ook een chess game op het programma voor de 360? chessmaster voor de gewone xbox is (nog) niet backward compatible
Ik weet het, ik heb het en ga vannavond eens ff goed verdwalen in een nieuwe fantasyAzN_cRzY schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:22:
Enchanted Arms in de MM Arena is uit !!!!!!!!!!11![]()
![]()
Verwijderd
Als het goed is krijg ik volgende week Dead Rsising Tin + gratis DR faceplate
Jammer alleen dat mijn XBOX360 kapot is 
Morgen komt UPS langs om hem op te halen, hopelijk heb ik hem snel terug.

Morgen komt UPS langs om hem op te halen, hopelijk heb ik hem snel terug.
Ik heb Dead Rissing al...leuk spel.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Hoe zit het nu met betalen bij dixons? Moet je perse een visa card hebben, ik heb een master card. Er staat dat je bij 500 euro per jaar een gratis visa dixons kaart kan krijgen. Als ik ook een xbox360 pakket van 500 zou kopen, zou ik dan ook meteen met die pas die 10% kunnen krijgen? En daarna die pas weer opzeggen. Hoe heb jij dit gedaan?GoldieLox schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:00:
Ik wou al een tijdje een xbox360 kopen, vandaag ben ik overstag gegaan:
Xbox360 premium
VGA kabel
play and charge kit
Saint's Row
dead rising is inderdaad echt dikke humor
heb net met een cirkelzaag rondgelopen en dat ging prima
wat me trouwens opvalt, en tevens een groot minpunt is:
Het savesysteem zuigt kamelenballen. Je moet zelf saven en die savepunten zijn er veel te weinig. Daardoor moet ik nu voor de 4e keer zo'n gast af gaan knallen. Eerst omdat ik problemen had met mikken. 2e zat ik zonder kogels en overleefde de terugweg naar mn maat niet. 3e ging gewoon fucked. en de 4e ben ik dood gegaan nadat ik bijna bij mn savepoint was, maar helaas vonden ze het nodig daar maar eventjes 150 van die gasten neer te pleuren voordat je daar bent. Oftewel, dat saven is dus gewoon kut.
Maarja, als je daarna weer eventjes met de grasmaaier hebt gespeelt wil je ze wel vergeven.
Overigens. als je dood bent kun je kiezen voor 2 dingen. Load game (vanzelfsprekend) en save state. Dat moet je dan niet doen als je geen zin hebt om opnieuw te beginnen want dat zorgt ervoor dat je wel je skills e.d. houd maar niet het punt waar je bent. Oftewel ik kan me voor de 5e keer naar die gast toe zwoegen vanwege het saveprobleem (want dat is het).
Verders al dubbel gelegen om diverse gesprekken van NPC's en de wapens.
Mede door het savesysteem krijgt deze game een 8,5 (tenzij ik me vergis en er later meer bij komen of dat het makkelijker wordt om ze te verslaan.
Erg lastig iig om met een halve bezemsteel 150 te lijf te gaan
heb net met een cirkelzaag rondgelopen en dat ging prima
wat me trouwens opvalt, en tevens een groot minpunt is:
Het savesysteem zuigt kamelenballen. Je moet zelf saven en die savepunten zijn er veel te weinig. Daardoor moet ik nu voor de 4e keer zo'n gast af gaan knallen. Eerst omdat ik problemen had met mikken. 2e zat ik zonder kogels en overleefde de terugweg naar mn maat niet. 3e ging gewoon fucked. en de 4e ben ik dood gegaan nadat ik bijna bij mn savepoint was, maar helaas vonden ze het nodig daar maar eventjes 150 van die gasten neer te pleuren voordat je daar bent. Oftewel, dat saven is dus gewoon kut.
Maarja, als je daarna weer eventjes met de grasmaaier hebt gespeelt wil je ze wel vergeven.
Overigens. als je dood bent kun je kiezen voor 2 dingen. Load game (vanzelfsprekend) en save state. Dat moet je dan niet doen als je geen zin hebt om opnieuw te beginnen want dat zorgt ervoor dat je wel je skills e.d. houd maar niet het punt waar je bent. Oftewel ik kan me voor de 5e keer naar die gast toe zwoegen vanwege het saveprobleem (want dat is het).
Verders al dubbel gelegen om diverse gesprekken van NPC's en de wapens.
Mede door het savesysteem krijgt deze game een 8,5 (tenzij ik me vergis en er later meer bij komen of dat het makkelijker wordt om ze te verslaan.
Erg lastig iig om met een halve bezemsteel 150 te lijf te gaan
Heb het even geprobeerd. WMP11 beta2 van de Window site gedownload en geinstalleerd. Ik had Windows Media Connect er nog opstaan, deze verwijderd WMP11 zelf automatisch. Maar ook weer niet, want ze hebben WMC gewoon geintegreerd in WMP11. Menu ziet er exact hetzelfde uit alleen nu in je WMP11 interface. Dus, audio en images werkt prima. Video nog niet, daarvoor zal eerst een Xbox Dashboard update uit moeten komen. Dan hoeft in ieder geval geen MCE meer aanwezig te zijn om toch video te kunnen streamenVerwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:08:
[...]
of je nou media player 11 moet downloaden of media center, dat maakt dan ook niks meer uit
Of er moeten een paar handige jongens opstaan (Runtime, anyone?) om dit te omzeilen ;-)
Als je overal kan saven is er geen reet meer aan, save gewoon na elke case.djmantri schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:31:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Kan iemand voor mij bevestigen dat dit ding werkt op de 360 ( = bovendien niet een heel gekloot is om et te laten werken ? gewoon plug n play ? )
+ heeft ie een beetje bereik
Linksys WET54G-EU
Ethernet Bridge Wireless 11G, 54mb, Linksys

Linksys zegt dit: Works without drivers on Windows®, Macintosh®, Linux®, PlayStation®2, Xbox™, or proprietary devices – anything with an Ethernet port!
bvd
Linksys WET54G-EU

Linksys zegt dit: Works without drivers on Windows®, Macintosh®, Linux®, PlayStation®2, Xbox™, or proprietary devices – anything with an Ethernet port!
bvd
maar dat is het hem nou juist, je kunt niet meteen saven, daarvoor moet je eerst naar zo'n savepunt toelopen en die zijn soms erg ver verwijderd...On_E schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:17:
[...]
Als je overal kan saven is er geen reet meer aan, save gewoon na elke case.
lijkt mij dat je gewoon 2 van die kastjes krijgt, en je plugt in beide een UTP kabel 1 in de xbox en de andere in een hub, en dat ding zorgt ervoor dat je over die kabel draadloos bent.Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:28:
Kan iemand voor mij bevestigen dat dit ding werkt op de 360 ( = bovendien niet een heel gekloot is om et te laten werken ? gewoon plug n play ? )
Linksys WET54G-EU
[afbeelding]
bvd
Verwijderd
nee nee je begrijpt me verkeerd, ik heb hier al n wlan netwerk, dus dat ding gooi ik gewoon in mn 360 en dan zou et moeten werken ? maar zon ding moet je natuurlijk ook n ip e.d. toewijzen en ik ben niet zo'n held in routers/ networking, dus mss ben ik beter af met de normale 360 wifi adapter, enige nadeel is dat ik niet weet of et ding genoeg bereik heeft....
Je koopt bij Dixons iets (één ding, meerdere dingen, maakt niet uit) dat meer dan € 200,- kost.DeepSeven schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 21:28:
[...]
Hoe zit het nu met betalen bij dixons? Moet je perse een visa card hebben, ik heb een master card. Er staat dat je bij 500 euro per jaar een gratis visa dixons kaart kan krijgen. Als ik ook een xbox360 pakket van 500 zou kopen, zou ik dan ook meteen met die pas die 10% kunnen krijgen? En daarna die pas weer opzeggen. Hoe heb jij dit gedaan?
Ze maken een kopie van je legitimatie en bankpas en maken ter plaatse een VISA kaart voor je aan.
Over drie maanden wordt het aankoopbedrag van de bankrekening waar de nieuwe VISA kaart aan gekoppeld is afgeschreven minus 10%. Stel je koopt zoals ik een Xbox360 Premium, VGA kabel, Play and Charge kit en Saint's Row, dan moet je eigenlijk € 508,- betalen. Over drie maanden wordt er € 508 minus € 50,80 afgeschreven van mijn rekening. Ik krijg binnen enkele weken de VISA kaart thuisgestuurd, het gebruik ervan is gratis, mits je voor 500,- aan transacties doet met je kaart. Sinds ik al voor € 450,- aan Xbox360 spullen bij de Dixons heb gekocht, moet ik nog € 50 uitgeven (spel, dvd, vliegticket, wc papier, whatever) en de kaart is gratis. Een belletje met VISA zou overigens genoeg moeten zijn om de kaart op te zeggen na 1 jaar, hetgeen ik wel van plan ben.
Volgens mij zitten er geen rare addertjes onder het gras, behalve dat je dus eigenlijk gewoon een creditcard aangesmeerd hebt gekregen.
https://www.strava.com/athletes/10490675
ik denk dat dat ding gewoon een automatisch IP adres toegewezen krijgt. verder heb ik ook niet zoveel verstand van draadloze netwerken.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 00:28:
nee nee je begrijpt me verkeerd, ik heb hier al n wlan netwerk, dus dat ding gooi ik gewoon in mn 360 en dan zou et moeten werken ? maar zon ding moet je natuurlijk ook n ip e.d. toewijzen en ik ben niet zo'n held in routers/ networking, dus mss ben ik beter af met de normale 360 wifi adapter, enige nadeel is dat ik niet weet of et ding genoeg bereik heeft....
Vandaag (woensdag) geen nieuwe Xbox Live Arcade titel...

Schijnbaar zijn er op het laatst nog wat mankementjes gevonden in Scramble waardoor deze niet door de kwaliteitscontrole heenkwam. Wordt dus een weekje uitgesteld, maar we kunnen ons wel gaan "vermaken" met een nieuw deck voor Uno in de stijl van PGR3.
Alleen... is die dan, om de pijn te verzachten, gratis? Zal wel niet
Bronnen: GamerscoreBlog, Major Nelson

Schijnbaar zijn er op het laatst nog wat mankementjes gevonden in Scramble waardoor deze niet door de kwaliteitscontrole heenkwam. Wordt dus een weekje uitgesteld, maar we kunnen ons wel gaan "vermaken" met een nieuw deck voor Uno in de stijl van PGR3.
Alleen... is die dan, om de pijn te verzachten, gratis? Zal wel niet

Bronnen: GamerscoreBlog, Major Nelson
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
Gisteren een tijdje Dead Rising gespeelt. Dit is echt een prachtig spel. Een echte Next-gen spel. Grafish ziet het er prachtig uit. Spel is veel beter dan de demo omdat je nu een verhaal hebt die je volgt. De cut scenes zien er heel mooi uit. 1 klein min puntje is dat dit spel te "veel" voor een HD is gemaakt, dit kun je merken door de zeer kleine teksten. Op mijn TV is het nog te lezen maar je moet wel veel moeite doen. Dit is zeker een spel om te kopen.
zou je die games ook gewoon kunnen spelen,met meerdere spelers op de bank? of alleen via live.PWM schreef op woensdag 06 september 2006 @ 09:33:
Catan
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Carcassonne
[afbeelding]
![]()
![]()
Kan niet wachten om deze Live te spelen.
ik zie wel dat je wer kaarten in je hand hebt. dus lijkt me weer sterk.
Een paar webshops hebben Test Drive al binnen. Iemand deze ook al in de winkel zien liggen toevallig?
Ik las net dat de PS3 is uitgesteld voor Europa tot Maart wegens problemen met de levering van Blue-Ray spelers. Dit kan aardig wat mensen overhalen om toch de Xbox 360 te kopen met de line-up tot het eind van dit jaar
Dimension Plus in groningen geeft op de website aan dat ze het spel nieuw binnen hebbenNeoflip schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:03:
Een paar webshops hebben Test Drive al binnen. Iemand deze ook al in de winkel zien liggen toevallig?
Voor de rest denk ik dat de grote ketens pas morgen aan de beurt zijn, maar misschien is iemand al zover om vandaag te gaan kijken?
Bij Catan is het redelijk vitaal dat je je handkaarten geheim houdt, dus dat lijkt me erg tricky als je allemaal samen naar de TV zit te starenWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 10:30:
[...]
zou je die games ook gewoon kunnen spelen,met meerdere spelers op de bank? of alleen via live.
ik zie wel dat je wer kaarten in je hand hebt. dus lijkt me weer sterk.
hehe ja.. ik had de PS3 in pre-order.. gewoon om te kijken of hij zou uitkomen. Het zat er natuurlijk niet echt in.Macer schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:07:
Ik las net dat de PS3 is uitgesteld voor Europa tot Maart wegens problemen met de levering van Blue-Ray spelers. Dit kan aardig wat mensen overhalen om toch de Xbox 360 te kopen met de line-up tot het eind van dit jaar
Maar ga nu wel switchen naar de 360, ga niet wachten tot maart 2007. Komop zeg:|
en nu vraag je jezelf af waarom je niet eerder een 360 hebt gehaaldkeanu_ schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:03:
[...]
hehe ja.. ik had de PS3 in pre-order.. gewoon om te kijken of hij zou uitkomen. Het zat er natuurlijk niet echt in.
Maar ga nu wel switchen naar de 360, ga niet wachten tot maart 2007. Komop zeg:|
haha ja een klein beetje welWSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:12:
[...]
en nu vraag je jezelf af waarom je niet eerder een 360 hebt gehaaldhad je allang HD kunnen gamen.
OUCH wat pijnlijk voor SONY. Heeft MICROSOFT ze weeeer verslagen. Allemaal pluspunten voor die 360. Want waarom zou je nu nog die ps3 kopen? Zelfde spellen (zelfs assasin's creed) en wij hebben zelfs Saints row
PS3<x360
PS3<x360
tja tenzij je metalgear fan bent dan ben je wel bereid te wachten.SOEDARKMASTER schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:23:
OUCH wat pijnlijk voor SONY. Heeft MICROSOFT ze weeeer verslagen. Allemaal pluspunten voor die 360. Want waarom zou je nu nog die ps3 kopen? Zelfde spellen (zelfs assasin's creed) en wij hebben zelfs Saints row![]()
PS3<x360
(hoelang wacht ik al niet op stalker voor de PC)
[ Voor 33% gewijzigd door Bulls op 06-09-2006 12:45 ]
Ben zojuist gebeld door Replay dat ze TDU binnen hebben. Morgen pik ik m helaas pas op....ff hektisch momenteelNeoflip schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:03:
trouwens wat is het verschil in drives voor de 360?samsung en hitachi?
is de een sneller/stiller oid? en hoe kom je erachter welke je hebt.
of heeft het alleen met ombouw te maken?
edit:

zo kun je dus zien welke drive je hebt, ik heb een samsung. (maar wat is het verschil?)
edit:

zo kun je dus zien welke drive je hebt, ik heb een samsung. (maar wat is het verschil?)
[ Voor 41% gewijzigd door Bulls op 06-09-2006 12:49 ]
TDU..hmm.....moet ook maar eens ff naar de FRS dusShiverzz schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:35:
[...]
Ben zojuist gebeld door Replay dat ze TDU binnen hebben. Morgen pik ik m helaas pas op....ff hektisch momenteel
Gnagna, blijven in ieder geval de footies tot maart 2007 exclusief voor de 360 in Europa

Verwijderd
ik wil graag op xbox live, en heb nu gold membership card gekocht. Maar wat moet je nu invullen bij last 4 digits of credit card??
ps heb geen creditcard
ps heb geen creditcard
gewoon op marketplace redeem prepaid card.Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:51:
ik wil graag op xbox live, en heb nu gold membership card gekocht. Maar wat moet je nu invullen bij last 4 digits of credit card??
ps heb geen creditcard
Zijn er al winkels die de XBOX Saint's Row bundle op voorraad hebben ? . Ik heb al aardig wat zaken afgebeld (Dynabyte, Mediamarkt, Dixons), maar tot zover zonder succes.
Zoals Angeloonie 2 pages terug al zei:StarWolf schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:46:
Zijn er al winkels die de XBOX Saint's Row bundle op voorraad hebben ? . Ik heb al aardig wat zaken afgebeld (Dynabyte, Mediamarkt, Dixons), maar tot zover zonder succes.
Bij deze willen wij u informeren over de gewijzigde levertijd van de bestelde Saints Row XBOX 360 bundel.
Wij hadden vandaag de bundels binnen verwacht maar hebben te horen gekregen van de leverancier dat er te weinig bundels binnen zijn gekomen in nederland waardoor wij en vele andere winkels niet geleverd krijgen. De levertijd is momenteel onbekend wat inhoud dat de levering ieder moment kan plaatsvinden maar als het echt tegen zit ook nog enkele weken op zich kan laten wachten.
Ja, die zag ik zaterdag al liggen. Is het wat ?AzN_cRzY schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:22:
Enchanted Arms in de MM Arena is uit !!!!!!!!!!11![]()
![]()
Als de PS3 nu niet met veel betere graphics komt gaan ze voor de bijl.
Merendeel van de mensen hebben nu het vertrouwen wel een beetje verloren aan Sony dus geloven ze ook niet meer in de betere graphics. Gevolg, er gaan een bak aan mensen toch een xbox360 kopen met de kerst
Toch jammer. Ik was altijd wel een sony fan, maar ze verpesten het wel een beetje
Merendeel van de mensen hebben nu het vertrouwen wel een beetje verloren aan Sony dus geloven ze ook niet meer in de betere graphics. Gevolg, er gaan een bak aan mensen toch een xbox360 kopen met de kerst
Toch jammer. Ik was altijd wel een sony fan, maar ze verpesten het wel een beetje
Verwijderd
als ik op xbox live wilt dan vraagt hij mij om gamertag en daarna confirm identity, daar vraagt hij om last 4 digits of creditcard, maar wat moet je daar dan invullen.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:56:
[...]
gewoon op marketplace redeem prepaid card.
kan ook nergens redeem prepaid card vinden
Ook ik ga over op de XboX360.
Tot december had ik nog willen wachten op de PS3, maar nu dus niet meer.
Tot december had ik nog willen wachten op de PS3, maar nu dus niet meer.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Heeft met het flashen van je firmware te maken. Schijnt ook dat een philips versie is, die kan nog niet omgebouwd worden. Philips drive kan je herkennen aan de kleur donker zwart.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:46:
trouwens wat is het verschil in drives voor de 360?samsung en hitachi?
edit:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.