Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik denk dat t misschien bij de VX erger is omdat ie meer voor notebooks is, en anders hebben ze allebei gewoon een hele korte range.

Je kan denk ik ook een USB verlengkabel kopen die zijn niet zo duur (of een G15 natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Ik had dit ook, had het in een usb hubje geplaatst die wat dichterbij was en richting de muis in plaats van het stickje aan de achterkant van de pc zodat het stickje totaal niet gericht staat naar de ontvanger gedaan en toen werkte de muis wel goed.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotharan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-09 11:59
Dat bedoelde ik met usb docking station.
Zit aan zoiets te denken:

Afbeeldingslocatie: http://www.partsdata.de/descr_artikel/U/USB-2005/USB-DOCK-Staender-Desktop-01.jpg

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ok, ik heb de VX revolution, maar misschien kan ik de vraag hier stellen. Bij mijn vorige MX500 en andere MX700 stelde ik de eerste duimknop (dichtsbijzijnde knop 5 op de VX) in als dubbleklik. Het vreemde is dat die functie nou net niet bij deze knop er tussen staat. Bij andere knoppen van deze muis wel, maar uitgerekend niet waar ik hem nodig heb. Meer mensen die dit hebben? Of een idee hoe ik die ergens aan een lijst kan toevoegen voor die knop? Heb SetPoint 4.00.121.

Verwijderd

Ergens in dit topic is een custom tooltje te vinden wat je kunt gebruiken ipv het officiële setpoint. Je kunt ook in setpoint zelf de xml-files aanpassen, het is namelijk puur door configuratie dat sommige opties voor sommige knoppen er niet meer tussenstaan.

:edit
DRaakje in "[muis] Nieuwe Logitech MX Revolution"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 16:38 ]

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:38:
Ergens in dit topic is een custom tooltje te vinden wat je kunt gebruiken ipv het officiële setpoint. Je kunt ook in setpoint zelf de xml-files aanpassen, het is namelijk puur door configuratie dat sommige opties voor sommige knoppen er niet meer tussenstaan.

:edit
DRaakje in "[muis] Nieuwe Logitech MX Revolution"
Heel erg bedankt. Had al een .xml bestand gevonden, maar wist niet of ik de juiste had. Bleek dat ik verderop nog twee bestanden moest aanpassen, omdat SetPoint telkens daar de standaard waarden van terug zette, oa AppOverwrite. Werkt nu stuk beter, nog wat kleine puntjes finetunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft iemand de skates onder de Mx Revolution al vervangen? Die van mij zijn nu echt op aan het raken. De skates zijn veel te gevoellig voor krassen waardoor het verplaatsen van de muis bijna een schurend effect heeft (bij alle 3 MX revilutions die ik heb gehad).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
nope, maar als je weet waar ik de losse teflon voetjes kan kopen, dan hoor ik dat graag...

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Als ik een keuze moet maken tussen de MX 518 & de VX Revolution, welke raden jullie dan aan. Bij Azerty is de VX 1 euro duurder dus dat doet me niks. Hij is uiteraard om te gamen...?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Dutch_Razor
De VX is wel kleiner, ik zou gewoon kijken wat je t beste in deh and ligt bij een winkel in de buurt ofzo.

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Een mailtje naar logitech met de melding dat je skates opzijn is genoeg. In het verleden talloze keren voor diverse muizen logitech skates gehad. Service is wel ok , wat dat betreft.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Mijn MX Revo doet het nog steeds perfect. Laatst gingen we er nog wedstrijdjes mee doen met de Fly Wheel. Het was dan de bedoeling om zover mogelijk door excel te scrollen. Dat wieltje heeft echt flinke tikken gehad en het record staat momenteel op 61.000 die behaald is door een vriend van me. Ik heb 57.000 gehaald. Wanneer men 65.000 heeft gehaald heb je het uitgespeeld want excel gaat niet verder dan dat :P

Hij doet het verder nu nog steeds perfect :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

kenny89 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:43:
Een mailtje naar logitech met de melding dat je skates opzijn is genoeg. In het verleden talloze keren voor diverse muizen logitech skates gehad. Service is wel ok , wat dat betreft.
Ik heb nu al 2x een mail gestuurd maar krijg niet eens antwoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
Gisteravond een mailtje gestuurd. Ze zeggen dat je binnen 24 uur antwoord krijgt...
Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Investig8or

What goes up, could come down

Ik heb sinds bijna een week ook de MX Revolution (mede door dit topic). Ik vond eigenlijk alleen de muis uit het plastic krijgen wat vervelend, voor de rest niets dan lof over de muis! Mijn handen lijken precies de goede maat, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen wat last hebben met de plaatsing van vooral het duim scrollwiel. Eerst in de winkel "passen" is wel aan te raden. Indrukken van dat wiel is wel ietsje lastig, maar t mag geen naam hebben.

Het in standby gaan is ook super en de muis reageert gelijk als je hem weer beweegt. Prima dus. Het uitzetten met het knopje is handig als ik een paar dagen weg ben. Mijn oude MX700 stond dan in de lader voortdurend te knipperen...(maar die was dan ook niet helemaal ok meer)

Zojuist is Uberoptions geinstalleerd en nu is alles ingesteld zoals ik het wil. Tot op dit moment zeer tevreden over de muis en over de software. Nou eens zien hoelang deze meegaat. De MX700 haalde 3,5 jaar :) Het voelt allemaal erg solide.

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Investig8or schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:23:
Het in standby gaan is ook super en de muis reageert gelijk als je hem weer beweegt. Prima dus.
Dat is er handig idd .... tenzij je een gamer bent. De standby functie is namelijk niet uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
Bor de Wollef schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:10:
[...]

Ik heb nu al 2x een mail gestuurd maar krijg niet eens antwoord :?
Ik heb afgelopen vrijdag een mail gestuurd en kreeg vandaag een reactie: de voetjes worden gratis naar me opgestuurd zo snel als ze weer op voorraad zijn:
Logitech schreef:

Dank u wel voor uw e-mail.

Uit uw e-mail begrijp ik dat de 'glidepads' onder uw MX Revolution muis zijn versleten.

We zullen u glidepads gratis versturen wanneer deze bij ons weer voorradig zijn. Deze worden vanuit onze locale voorraad in Zwitserland verstuurd. Op dit moment is het niet mogelijk een indicatie te geven over wanneer deze onderdelen weer beschikbaar zijn. De glidepads worden automatisch verzonden als dit het geval is.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Niek Middelhuis
Logitech Europe SA
Customer Support

• Investig8or

Investig8or

Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:41:
[...]

Dat is er handig idd .... tenzij je een gamer bent. De standby functie is namelijk niet uit te zetten.
Als je gamer bent gebruik je je muis toch redelijk continue? Tenminste, de spellen die ik wel eens speel zijn niet zo'n probleem. Bij GTR2 heb ik mijn muis alleen in het menu nodig en bij bijvoordbeeld Unreal Tournament gebruik ik hem continue dus krijgt de standby de kans niet. Behalve als je een camper bent natuurlijk :+

Verwijderd

Zeer mooie muis,
Ik ga deze aanschaffen zo rond november along met mijn nieuwe pc.

Heb op moment de G5 maar daar had ik wat vruchtensap overheen gegooid en nu loopt het scrollwieltje ontzettend stroef, aldus een goed excuus om weer een prijzige, maar kwaliteits-muis aan te schaffen ;)

• Bor

Bor

Investig8or schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:11:
[...]

Als je gamer bent gebruik je je muis toch redelijk continue? Tenminste, de spellen die ik wel eens speel zijn niet zo'n probleem. Bij GTR2 heb ik mijn muis alleen in het menu nodig en bij bijvoordbeeld Unreal Tournament gebruik ik hem continue dus krijgt de standby de kans niet. Behalve als je een camper bent natuurlijk :+
Dat hangt net van de situatie af. Bovendien is de tijd tussen actief zijn en de slaapstand behoorlijk kort. In tactische situaties kun je hier last van krijgen (merk het zelf ook).

• St03mp
Ik heb nog n logitech muisje van zo'n 5 jaar terug, met snoer. Deze gebruik ik dan ook altijd tijdens het gamen.
Ik heb gewoon de usb-reciever van de MX met een usb-verlengsnoertje op mn bureaublad liggen. Kwestie van dat ding eruit halen en de muis met snoer inpluggen. :)

• Bor

Bor

St03mp schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:12:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag een mail gestuurd en kreeg vandaag een reactie: de voetjes worden gratis naar me opgestuurd zo snel als ze weer op voorraad zijn:

[...]
Naar welk adres heb je de vraag gestuurd? Ik kreeg tot 2x toe al geen antwoord.

• St03mp
Bor de Wollef schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:48:
[...]

Naar welk adres heb je de vraag gestuurd? Ik kreeg tot 2x toe al geen antwoord.
Ga naar:

http://logitech-nl-emea.custhelp.com

Zoek vervolgens de MX Revolution op klik dan op Stel een vraag (directe URL naar vragenformulier)

Je moet dan wel even een account aanmaken en de productcode van je muis opgeven. (vul ook de correcte adresgegevens in: ze moeten de voetjes op kunnen sturen)
Vervolgens gewoon zeggen dat je muisvoetjes op zijn en of daar iets aan te doen is. Je krijgt dan als het goed is een mailtje terug zoals je hierboven hebt gelezen. :)

-edit: krijg net een mailtje binnen van logitech: de voetjes zijn verzonden :)

edit2: de voetjes lagen zo juist al in mijn brievenbus!

_/-\o_ Logitech _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door St03mp op 28-09-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Thanks, ik heb ook een aanvraag gedaan. Ik had een ander formulier gebruikt de vorige keren. Misschien dat deze wel bij de goede afdeling uit zal komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik heb sinds kort een VX Revolution, echt een heerlijke muis!

Ik heb 1 puntje waar ik alleen een provisorische oplossing voor heb; ik heb mijn 'volgende' knop zo ingesteld dat ie in firefox tabbladen sluit. Als ik deze knop (per ongeluk) indruk terwijl er geen extra tab's open staan behalve het hoofdvenster word Firefox afgesloten. Waarschijnlijk op de verkeerde manier want als ik daarna Firefox weer open werkt m'n scroll wiel ineens als zoom wiel :S
Ik heb ontdekt dat als ik apparaatbeheer open en weer sluit voordat ik Firefox heropen alles weer normaal werkt. Iemand enig idee of dit ook anders kan misschien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat FF afsluit als je op die knop drukt is normaal. Hij sluit namelijk gewoon 'zoals jij hem (per ongeluk) commando geeft een tab af, dat dat toevallig de laatste is zorgt ervoor dat heel FF verdwijnt, niks bijzonders dus.
Maar dat je scroll wiel daarna wazig doet hoort niet. Heb je de nieuwste drivers geinstalleerd staan? Herinstalleer ze eens, en kijk of dat helpt.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Ik heb de laatste setpoint versie van de Logitech website gedownload, als driver versie geeft ie 4.0.101.0 aan. Misschien had ik in eerste bericht nog even moeten vermelden dat ik met Vista draai bedenk ik net, bij deze :)

Het is trouwens niet alleen het scroll wiel dat dan raar doet merk ik net, m'n (alps) touchpad reageert ook vaag ineens na bovengenoemde aktie. Ik vermoed zelf dat er 1 of ander driver conflict getriggerd word ofzoiets. Als ik na apparaatbeheer ga roept dat in Vista de administrator-functie op, het lijkt een beetje alsof dit de drivers weer reset maar ook hierover kan ik eigenlijk alleen maar speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bor de Wollef schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:24:
Thanks, ik heb ook een aanvraag gedaan. Ik had een ander formulier gebruikt de vorige keren. Misschien dat deze wel bij de goede afdeling uit zal komen :)
Inmiddels heb ik ook een antwoord: de glidepads zijn op :( Logitech zal ze nog wel versturen maar geeft aan dat dit ernstige vertraging op zal leveren. Intussen is de onderkant van mijn muis erg ruw en werkt het dus niet echt lekker meer. Ik hoop dat ze gelijk een paar setjes sturen gezien de kwaliteit van de pads van een dermate aard is dat ik binnenkort de nieuwe ook wel weer kan vervangen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
Bij mij werd er ook gezegd dat ze op waren. (niet meer voorradig), zie: St03mp in "[muis] Nieuwe Logitech MX Revolution"

Desondanks werd het toch allemaal best wel snel afgehandeld. Je zou inderdaad eens kunnen proberen 2 paar voetjes te bestellen, dat bespaart hun weer de kosten voor een extra envloppe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Na aanleiding van het glide pads verhaal ook even een mailtje naar Logitech gedaan, de pads van de muis die ik bij m'n laptop gebruik (MX610 cordless laser) zijn er af gevallen, door dat ik ze een keer heb moeten verwijderen om de muis van binnen schoon te maken, nadat ik er een kop koffie over heen liet vallen :+
Kreeg na 2 dagen antwoord, moest m'n contact gegevens opsturen, en dan sturen ze nieuwe op *O*

Echt uitstekende service bij Logitech altijd :) Ik heb altijd alleen maar logitech muizen en tobo's gehad, prima harware altijd, erg over te spreken, en de service die ze verlenen is altijd top _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Spike_wolf schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:14:
Echt uitstekende service bij Logitech altijd :) Ik heb altijd alleen maar logitech muizen en tobo's gehad, prima harware altijd, erg over te spreken, en de service die ze verlenen is altijd top _O_
Mawh, de service bij Logitech is lang niet altijd goed getuige de erg vele reacties in het "plopjes probleem topic" mbt de audio sets en meerdere ervaringen mbt service die ik opdeed rond de MX revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Bor de Wollef schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:35:
[...]

Mawh, de service bij Logitech is lang niet altijd goed getuige de erg vele reacties in het "plopjes probleem topic" mbt de audio sets en meerdere ervaringen mbt service die ik opdeed rond de MX revolution.
Tja, niet iedereen lijkt er idd goeie ervaring mee te hebben, maar ik heb toch meerdere malen contact met ze moeten hebben voor het een en ander, en ik ben altijd uiterst snel en goed geholpen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:41:
[...]

Als je er last van hebt dan is er iets mis met je Revolution en moet je een nieuwe aanvragen, er is bij die van mij geen merkbaar verschil tussen bewegen vanuit stand-by en niet stand-by, het is gewoon een directe reactie, net alsof ie helemaal niet in stand-by staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

1shot1kill schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 07:47:
[...]

Als je er last van hebt dan is er iets mis met je Revolution en moet je een nieuwe aanvragen, er is bij die van mij geen merkbaar verschil tussen bewegen vanuit stand-by en niet stand-by, het is gewoon een directe reactie, net alsof ie helemaal niet in stand-by staat.
Leuk dat je dit zegt, ik ben namelijk al 3 MX Revolutions verder wegens diverse problemen met de muis (overigens niet het uit standby komen, da's gewoon een eigenschap van de muis) ;) Overigens kan wake up uit standbye geen directe actie zijn gezien er altijd tijd nodig is om weer uit de slaapstand te komen. Dat jij er geen last van hebt wil niet zeggen dat het fenomeen er niet is. Je zult overigens ook merken dat de muis niet direct (bij een zeer kleine beweging) uit standby komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 13-10-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige tijd gebruik ik ook de MX Revolution en ben daar erg tevreden over. Een aantal dagen geleden kreeg ik echter de vraag of ik een software-update van SetPoint wilde installeren en ik heb dit gedaan. Dit is dus het programma waarbij je alle functies instelt e.d.

Sindsdien lijkt het erop dat ik niet meer met de forward- en back knoppen kan wisselen tussen afbeeldingen in Windows image viewer (het programma waarmee je standaard afbeeldingen opent). Voorheen werkte dit wel en ik vond dit altijd een handige functie. Heeft iemand dit toevallig ook meegemaakt of een idee voor een oplossing?

Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Terug gaan naar 4.0...? Nee geintje, al is het een mogelijkheid natuurlijk.

Ik heb 'm zelf nog niet ge-update, maar heb je al gekeken naar de instellingen van de knoppen in setpoint? Het zou kunnen dat deze tijdens het installeren van de update zijn gereset misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor je reactie. Ja, heb inderdaad al gekeken naar de instellingen en die waren voor een deel gereset. Ik heb alleen nooit zelf ingesteld dat de back- en forward toetsen tussen plaatjes konden wisselen dus blijkbaar was het een standaard iets. Een optie zou natuurlijk zijn om die functie mee te geven aan de Windows-viewer, maar ik denk dat dat niet kan omdat het een Windows-applicatie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Het zou kunnen dat ze bij de update sommige standaard instellingen hebben gewijzigd daar bij Logitech idd. Is het nu al opgelost of nog niet? Ik begrijp niet precies hoe je dat bedoelt; deze functie mee geven aan de WIndows viewer, bedoel je via de instelling in Setpoint via 'programma selecteren' of anders? In het eerste geval zal het geen probleem geven, hier is deze Setpoint instelling juist voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik bedoel inderdaad via 'programma selecteren' in Setpoint. Zou in principe moeten kunnen, ik vraag me alleen af waar Windows die viewer precies geinstalleerd heeft staan. Zonder dat te weten kun je geen knoppeninstelling aan dat programma geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Ah, die start je met C:\Program Data\Microsoft\WIndows\Start Menu\Programs\Windows Photo Gallery. Maar volgens mij zou de instelling vorige/volgende voor alle programma's ook moeten volstaan, zo heb ik 't ingesteld en bij mij werkt 't gewoon in WPG. Je kunt eventueel ook eerst een teruggaan naar de standaard instellingen, misschien werkt het daarna ook gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Storm, helaas werken geen van die opties, blijkbaar is 4.0 nogal buggy.. ik ben nu dus maar teruggegaan naar 3.0 waardoor het weer perfect draait. Toch bedankt voor je hulp! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Ehm, das nog vreemder.... Ik dacht namelijk dat er weer een nieuwere versie was dan 4.0 en dat je daar problemen mee had, ik draai namelijk zelf wel al maanden probleemloos met 4.0

Maar goed, ik weet ook niet wat je verder nog uit kunt proberen eigenlijk. Graag gedaan in ieder geval, jammer dat het niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 22:06

Loki

Jááátôch...

Heb sinds kort de VX Rev. Het scrollen omhoog gaat alleen sneller/meer stapjes tegelijk dan omlaag, bij (ongeveer) gelijke scrollwielsnelheid... Vertical scroll staat in het midden, en acc op max. Heeft iemand anders dit ook? Pas als ik die scrollspeed ver omhoog zet wordt naar beneden scrollen pas duidelijk sneller. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsaus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-03 18:02
Ik heb een MX revolution, hij ligt geweldig in mn hand, knoppen op de juiste plaatsen etc.
alleen mn scrollwiel loopt aan ofzo, daardoor is de hyperscroll functie een beetje doelloos...

Ik heb de bon niet meer, maar wel een bankafschrift waarop staat dat ik 99.98 gepind heb bij Dixons Alkmaar, waarna ze de bon op kunnen vragen bij hun hoofdkantoor.
Het probleem is, Dixons Alkmaar claimt dat ze die dag geen MX Revolution verkocht hebben.

Verder een heel goeie muis hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

appelsaus schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:34:
Ik heb een MX revolution, hij ligt geweldig in mn hand, knoppen op de juiste plaatsen etc.
alleen mn scrollwiel loopt aan ofzo, daardoor is de hyperscroll functie een beetje doelloos...
Bekend probleem helaas. Ik heb al 3 MX Revolutions versleten door deze klacht. Logitech ontkend trouwens de klacht terwijl ik al meerdere mensen heb gevonden met het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appelsaus schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:34:

Ik heb de bon niet meer, maar wel een bankafschrift waarop staat dat ik 99.98 gepind heb bij Dixons Alkmaar, waarna ze de bon op kunnen vragen bij hun hoofdkantoor.
Het probleem is, Dixons Alkmaar claimt dat ze die dag geen MX Revolution verkocht hebben.

Verder een heel goeie muis hoor :)
En bij Logitech zelf? Misschien staat er één of ander serienummer op waarmee gezien kan worden dat dat ding nog geen jaar geleden uit de fabriek is gerold.

Trouwens, Dixons kan toch ook wel zien dat ze dat serienummer in hun assortiement hebben gehad.

Overigens, ram ik de hele dag dat scrollwiel zinloos heen en weer, maar bij mij lijkt 'ie maar niet kapot te gaan. Mijn enige bezwaar tegen deze muis is de belachelijk slechte accutijd van iets van 4 dagen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:52:
[...]

En bij Logitech zelf? Misschien staat er één of ander serienummer op waarmee gezien kan worden dat dat ding nog geen jaar geleden uit de fabriek is gerold.
Logitech behandeld klachten niet binnen een bepaalde tijd na aanschaf en stuurt je zolang er garantie is terug naar de retailer.
Overigens, ram ik de hele dag dat scrollwiel zinloos heen en weer, maar bij mij lijkt 'ie maar niet kapot te gaan. Mijn enige bezwaar tegen deze muis is de belachelijk slechte accutijd van iets van 4 dagen.
4 dagen is lang! De MX revolutions die ik heb gehad hielden het vrijwel in alle gevallen geen 4 dagen uit bij intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Probleem wat ik met Logitech setpoint heb: Alt-F4 werkt niet meer als de Setpoint applicatie draait. Dus programma's afsluiten kan alleen nog maar met de muis, windows afsluiten met Alt-F4 werkt ook niet meer.

Heel eenvoudig reproduceerbaar: Setpoint afsluiten en alt-F4 werkt weer, dan Setpoint weer opstarten en alt-F4 werkt weer niet.

Toetsenbord: Microsoft digital media pro keyboard met de laatste drivers.
Muis: Logitech MX Revolution (tja, in dit topic is dat natuurlijk logisch)
Besturingssysteem: Windows XP-Pro

Zowel Setpoint 3.30 als 4.00 hebben dit probleem. 4.24 laat zich hier niet installeren (begint te klagen over bluetooth, terwijl ik de non-bluetooth muis & software gebruik)

De tip die ik van de Logitech helpdesk kreeg: software deinstalleren, dan beperkt opstarten met systeem services uit, dan setpoint installeren en weer normaal opstarten. Maakt geen verschil.

Ook als ik beperkt opstarten doe en er praktisch geen applicaties/services draaien heb ik het alt-F4 probleem - tenzij ik Setpoint afsluit.

Virusscanner uit: geen verschil.

Task manager, overbodige processen afgeschoten: geen verschil.

Waar kan dit verder aan liggen? Volgens google ben ik geloof ik de enige die dit heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
toevallig ook een logitech toetsenbord?
Je kan vaak je F-keys programmeren met setpoint, misschien moet je het daar eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Nee, een microsoft toetsenbord, inclusief de laatste drivers.

Overigens werken de functietoetsen op zich wel: F3 in een explorer venster opent nog steeds het zoek-gedeelte. Alleen Alt-F4, toevallig ook een veelgebruikte combinatie, doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Hmmm, lastig... Ik hou meerdere forums in de gaten over oa deze muizen en heb hier ook nog nooit eerder over gehoord idd. Het lijkt me toch dat setpoint dit veroorzaakt daar je F4 toets wel gewoon werkt wanneer het uit staat, maar hoe en waarom...? Heb je misschien de mogelijkheid om even een ander (merk/type) toetsenbord uit te proberen? Misschien dat de samenwerking tussen een Logitech en een Microsoft product hier toch niet helemaal goed gaat, al blijft het dan nog vaag dat niemand anders hier last van heeft natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem dat setpoint naar een bluetooth upgrade bleef vragen. Ik heb mijn bluetooth usb stick verwijderd en de software ge-uninstalled. Hierna kon ik eindelijk setpoint installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het free flight scrollwiel bij mijn laatste MX Revo is ook alweer aan het aanlopen. De bouwkwaliteit valt me erg tegen in vergelijking met de prijs. Ik zit er zelfs over te denken maar een andere muis aan te schaffen. Ik heb de muis mede om de free flight functie gekocht en deze blijkt na een tijdje niet tot nauwelijks meer bruikbaar door een aanlopend wiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik snap niet dat hij zo snel stuk gaat bij jullie. Mijn MX REvo doet het nog steeds perfect en we hebben er zelfs heel veel mee zitten spelen op school. Dan gingen we dus scroll zover mogelijk door excel enzo spelen :P We hebben dat ding echt veel harde tikken gegeven maar hij doet het nog steeds helemaal perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sir_Hendro schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:07:
Ik snap niet dat hij zo snel stuk gaat bij jullie. Mijn MX REvo doet het nog steeds perfect en we hebben er zelfs heel veel mee zitten spelen op school. Dan gingen we dus scroll zover mogelijk door excel enzo spelen :P We hebben dat ding echt veel harde tikken gegeven maar hij doet het nog steeds helemaal perfect :D
Het lijkt ook niet te komen door tikken maar meer door slijtage of stof oid. Het word pas na een tijdje merkbaar meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Bor de Wollef schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:49:
[...]

Het lijkt ook niet te komen door tikken maar meer door slijtage of stof oid. Het word pas na een tijdje merkbaar meestal.
Ik heb de mijne nu al meer dan een jaar ofzo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Sir_Hendro schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:17:
[...]

Ik heb de mijne nu al meer dan een jaar ofzo :*)
Da's netjes inderdaad.Ik heb al 4 omgeruild in een jaar en binnenkort de 5e denk ik. Nu gebruik ik de muis wel veel in verhouding moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Ik ben na 3 maanden VX bezit inmiddels aan m'n derde exemplaar toe. De eerste begon na 2 maanden ook al last te krijgen van een aanlopend scrollwiel, slechts heel miniem, maar toch genoeg om me aan te storen. Het 2de exemplaar had gelijk uit de doos al problemen met de draadloze ontvangst die steeds weg viel, dus ging dezelfde dag weer retour. Over het omruilen werd overigens niet moeilijk gedaan bij de MM. Ik denk eerder dat het probleem met het scrollwiel komt door een ontwerp foutje dan dat ik het op slechte bouwkwaliteit gooi, maar dat praat het nog steeds niet goed natuurlijk.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik zowel een zeer intensieve als kritische gebruiker ben. Mijn eerste VX'je heeft in 2 maanden tijd anderhalve batterij verbruikt en naar schatting zo'n 500 uur moeten werken, en het aanlopen van het scrollwiel was zo minimaal dat velen het verschil waarschijnlijk niet eens zouden waarnemen. Maar ja, ik ben nogal een perfectionist, erg lastige eigenschap.... ;)

Toch ben ik niet van plan om naar een andere muis te gaan kijken. Ik heb alle muizen op de markt grondig met elkaar vergeleken voordat ik voor deze koos, en ik weet dat ik nergens zo prettig mee zal werken als met een VX. Bovendien is de garantie en service van Logitech dusdanig goed dat ik zo nodig de muis gewoon om blijf ruilen voor een nieuwe, totdat er een opvolger op de markt komt waarbij deze gebreken (hopelijk) verholpen zijn. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat dat omruilen ook gewoon onder garantie gaat lukken strakjes.

Verder zijn er verschillende factoren die het aanlopen van het scrollwiel bespoedigen danwel vertragen, waardoor de één er sneller last van zal hebben dan de ander. In de eerste plaats hoe en hoeveel de muis gebruikt word, maar bv. ook hoe schoon je werk-/speelruimte of je handen zijn. Ook zweet de één veel meer dan de ander, en verschilt de samenstelling van het zweet van persoon tot persoon (sommige mensen hebben een vrij 'agressief' zweet, hierdoor kan het zijn dat bijvoorbeeld gitaar snaren sneller oxideren, of het rubber om het scrollwiel sneller uitzet/verslijt).

Ik blijf het gewoon een heerlijk muisje vinden, maar het is wel ontzettend jammer dat ze dat scrollwiel niet iets meer ruimte hebben gegeven. Dit had denk het hele probleem kunnen voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oester83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-08 18:39
heeft er iemand al een idee of er een opvolger in de maak is ?

If they took al the porn of the net , there would be one site left : www.bringbacktheporno.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn muis doet na 6 maanden raar. Als ik de muis op de oplader zet gaan eerst de groene balkjes omhoog, en dan begint de muis rood te knippere, en dan begint het verhaal opnieuw.

En hij laadt dus niet op, ook niet met de oplader van me pa.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Oester83 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:07:
heeft er iemand al een idee of er een opvolger in de maak is ?
Nee, volgens mij niet. Waarom zou er ook al een opvolger in de maak zijn? De MX Revo is volgens mij nog niet echt een verkoopkanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or

Investig8or

Bor de Wollef schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 20:09:
[...]

Nee, volgens mij niet. Waarom zou er ook al een opvolger in de maak zijn? De MX Revo is volgens mij nog niet echt een verkoopkanon.
NOFI (echt niet), maar je bent nu ruim een jaar aan het klagen over de vele gebreken van onderhand je 4e Revolution. Ik heb hem zelf nu iets van een half jaar en heb totaal niet de problemen die jij ermee hebt. Iemand die zegt dat het uit standby komen niet merkbaar is is volgens jou niet in staat het te zien. Dan ben jij supergevoelig voor die dingen of er is gewoon steeds wat mis met je muis. Maar lijkt het je niet het verstandigste een andere muis te nemen en niet aan de 5e te beginnen? Ik kan je nu al vertellen dat dat niet de oplossing gaat zijn.
Op deze manier is het voor jou een vreselijk slechte koop en ik kan me best voorstellen dat je je er elke dag aan irriteerd. Maar er zijn vast wel muizen die voldoen aan je wensen lijkt me? Of iig minder slecht zijn dan de revolution ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Investig8or schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:30:
[...]

NOFI (echt niet), maar je bent nu ruim een jaar aan het klagen over de vele gebreken van onderhand je 4e Revolution. Ik heb hem zelf nu iets van een half jaar en heb totaal niet de problemen die jij ermee hebt. Iemand die zegt dat het uit standby komen niet merkbaar is is volgens jou niet in staat het te zien. Dan ben jij supergevoelig voor die dingen of er is gewoon steeds wat mis met je muis. Maar lijkt het je niet het verstandigste een andere muis te nemen en niet aan de 5e te beginnen? Ik kan je nu al vertellen dat dat niet de oplossing gaat zijn.
Op deze manier is het voor jou een vreselijk slechte koop en ik kan me best voorstellen dat je je er elke dag aan irriteerd. Maar er zijn vast wel muizen die voldoen aan je wensen lijkt me? Of iig minder slecht zijn dan de revolution ;)
Als je het topic leest zie je dat er meer mensen zijn met exact dezelfde klachten, ook met google vind je meerdere meldingen. Het probleem bestaat dus wel degelijk.

Zie bv:
Storm316 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:21:
Ik ben na 3 maanden VX bezit inmiddels aan m'n derde exemplaar toe. De eerste begon na 2 maanden ook al last te krijgen van een aanlopend scrollwiel, slechts heel miniem, maar toch genoeg om me aan te storen.
Dat jij er nu niet last van hebt wil niet zeggen dat je er geen last van zult krijgen. Ik lees namelijk ook reacties van mensen waarbij het probleem pas na ongeveer een half jaar of nog iets langer optreed. Sommige kennissen hebben het probleem ook echter onderscheiden ze het niet als probleem: men neemt het maar voor lief. Hoe vaak gebruik jij de free flight mode?

Wat betreft het uit standby komen: daar zit inderdaad een verschil in. Dit zal voor iemand die af en toe een spel speelt of bv games speelt waar dit niet zo bij uit maakt weinig verschil opleveren. Voor de betere FPS gamer maakt dit echter wel uit waardoor de muis eigenlijk minder tot niet geschikt is voor dergelijk gebruik.

Maar goed, ik ben idd van plan de Revo's hier in huis te vervangen voor iets beters (dwz van betere kwaliteit). Ik zal als het lukt nog wel een productsurvey gaan schrijven om de voordelen maar ook de nadelen van de muis te beschrijven.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 13-01-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or

Investig8or

Bor de Wollef schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:50:
[...]

Als je het topic leest zie je dat er meer mensen zijn met exact dezelfde klachten, ook met google vind je meerdere meldingen. Het probleem bestaat dus wel degelijk.

Zie bv:
[...]

Dat jij er nu niet last van hebt wil niet zeggen dat je er geen last van zult krijgen. Ik lees namelijk ook reacties van mensen waarbij het probleem pas na ongeveer een half jaar of nog iets langer optreed. Sommige kennissen hebben het probleem ook echter onderscheiden ze het niet als probleem: men neemt het maar voor lief. Hoe vaak gebruik jij de free flight mode?

Wat betreft het uit standby komen: daar zit inderdaad een verschil in. Dit zal voor iemand die af en toe een spel speelt of bv games speelt waar dit niet zo bij uit maakt weinig verschil opleveren. Voor de betere FPS gamer maakt dit echter wel uit waardoor de muis eigenlijk minder tot niet geschikt is voor dergelijk gebruik.

Maar goed, ik ben idd van plan de Revo's hier in huis te vervangen voor iets beters (dwz van betere kwaliteit). Ik zal als het lukt nog wel een productsurvey gaan schrijven om de voordelen maar ook de nadelen van de muis te beschrijven.
Ik zal ook zeker in de gaten houden of mijn revo het normaal blijft doen, zo gauw er problemen optreden weet ik gelijk of dat meer voor komt mede door dit topic. Er zijn echter in dit topic ook veel mensen die de muis wat langer hebben en geen problemen ervaren. Daar hoop ik er een van te blijven natuurlijk.

En wat gamen betreft: ik ben idd geen die-hard gamer, speel zo af en toe half-life of counter strike maar ben daar absoluut niet goed in, ik vind het gewoon leuk om te doen. Mij vallen daarbij geen problemen op met de Revo, waarschijnlijk juist doordat ik amper speel. Daarom zei ik ook, ik kan wel begrijpen dat eigenschappen van de muis iemand irriteren zoals bij jou, maar weer een Revo lost dan zo weinig op lijkt me. Ik ben wel benieuwd welke muis je hierna neemt en of die dan beter bevalt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Is het normaal dat zo'n MX revolution na 15 maanden niet meer werkt? :| Sinds eind november 2006 heb ik enorm veel plezier gehad aan deze (dure) muis en de laatste weken gebeurde het wel eens dat hij niet werkte nadat mijn laptop was opgestart, maar een snelle reboot verhielp dit..

In die tijd is er wat speling gekomen om de USB ontvanger (als je het metalen USB kopje wat heen en weer beweegt, voel je dat er een klein beetje speling op zit) en het staafje wordt nog steeds herkend als ik hem aan -of loskoppel op een vrije USB poort (je hoort die welbekende windows tune..) maar sinds eergisteren weigert mijn muis alle dienst.

Ik heb reeds:
- Setpoint software geupdated naar versie 4.4 (Windows vista) + reboot = geen resultaat
- Setpoint compleet verwijderd + reboot = geen resultaat
- Setpoint clean install + reboot = geen resultaat
- Setpoint geinstalleerd op oudere pc = geen resultaat

Het USB staafje wordt telkens wel herkend door Windows XP/Vista, maar de muis geeft werkelijk geen kik meer.. ;( Ik heb de Logitech support webpagina's (Antwoord ID: 2611, 5755) reeds doorlezen en alle tips opgevolgd, maar het helpt me geen meter vooruit..

Zijn er nog andere mogelijkheden om deze muis terug tot leven te wekken, naast de Logitech support team te contacteren :? Indien hij daadwerkelijk brak is, hoop ik dat ze hem nog kunnen terugbetalen of een nieuwe geven, want 99euro voor een (goede) muis die slechts 15 maanden werkt, is toch pijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
No worries, er zit 2 jaar garantie op je muis, even contact met Logitech opnemen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf bij de mediamarkt geweest om de VX en de MX te testen. Moet zeggen dat ik de MX prettiger vond vasthouden dan de VX. Had em niet helemaal op de "officieel bedoelde" manier vast want mijn duim rust niet vlakbij het duimwieltje maar op de "vleugel" aan de zijkant. Bij de VX had ik het idee dat mijn duim een stuk minder kon rusten dan bij de MX. Ondanks dat ik in eerste instantie op zoek was naar een lichte/ kleine muis (gezien mijn redelijk kleine handen)

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik hem de MX Revolution nu een tijdje, en ik vind het echt een fijne muis. Hij houdt heerlijk vast, en glijdt over het oppervlak. Maar ik heb wel één puntje waar ik niet echt blij mee ben, namelijk dat ik dat superscrollen niet fatsoenlijk aan de praat krijg in adobe reader, sterker nog, in adobe reader scrollt hij helemaal nauwelijks. Als ik hem zo'n spin geef dan blijft het beeld een beetje raar op en neer bewegen, maar hij scrollt geen pagina verder. Iemand die dit herkent?

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:24

The Legend

*Plop*

Wat is tegenwoordig nou nog een goede grote muis :? Ik heb al jaren een Logitech MouseMan Wheel Dual Optical. Qua grote is die perfect alleen is hij gewoon versleten. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe muis. Ik ben 2 meter lang met kolenschoppen als handen, de standaard muizen vallen dus al af. Laatst ging ik even kijken bij de MM maar tot mijn verbazing leken alle MX muizen kleiner dan mijn huidige muis. Alleen de Revolution komt in de buurt maar gezien de problemen is die eigenlijk te duur voor wat geboden wordt. Het liefst heb ik gewoon een bedrade muis die je niet hoeft op te laden / batterijen nodig heeft. Je zou dan uitkomen bij de MX518 maar die is niet zo ergonomisch gevormd en lijkt net zo groot als bv. een MX400 die gewoon te klein is voor m'n hand :( Mensen met grote handen, welke muis moet ik hebben? :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Storm316 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 03:58:
No worries, er zit 2 jaar garantie op je muis, even contact met Logitech opnemen dus.
Garantiebewijs nergens meer te bespeuren, merde.. Morgen eens langs Extrazone gaan (waar ie vandaan komt), hopelijk willen ze een KBC bankafschrift ook aanvaarden als bewijs :s

Indien dit niet het geval zou zijn: wat zijn jullie ervaringen met de VX Nano? Ik kreeg deze (laptop)muis enige tijd geleden in het oog via de Everythingusb nieuwsbrief en het leek me een leuke muis. Jammer dat je nergens (tenzij mediamarkt) de muizen werkelijk kan 'passen'. Morgen telefoontje naar Extrazone en anders zal het vermoedelijk een VX Nano worden via Alternate.be (maand februari = geen verzendkosten: interessante deal :p !! Heb sinds november 2006 superveel plezier gehad aan MX revolution alleen is het nogal een lompe muis en leek die USB ontvanger meer op een compacte USB stick dan muisontvanger, als je nu die VX nano receiver ziet _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door CarLL op 27-02-2008 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
CarLL schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 02:03:
[...]

Garantiebewijs nergens meer te bespeuren, merde.. Morgen eens langs Extrazone gaan (waar ie vandaan komt), hopelijk willen ze een KBC bankafschrift ook aanvaarden als bewijs :s

Indien dit niet het geval zou zijn: wat zijn jullie ervaringen met de VX Nano? Ik kreeg deze (laptop)muis enige tijd geleden in het oog via de Everythingusb nieuwsbrief en het leek me een leuke muis. Jammer dat je nergens (tenzij mediamarkt) de muizen werkelijk kan 'passen'. Morgen telefoontje naar Extrazone en anders zal het vermoedelijk een VX Nano worden via Alternate.be (maand februari = geen verzendkosten: interessante deal :p !! Heb sinds november 2006 superveel plezier gehad aan MX revolution alleen is het nogal een lompe muis en leek die USB ontvanger meer op een compacte USB stick dan muisontvanger, als je nu die VX nano receiver ziet _/-\o_
Ai...das niet handig... maar misschien heb je geluk, laat iig even weten hoe Logitech reageert svp. Yeps, de ontvanger van de Nano +het handige tasje mist nog net bij de VX Revo, maar ik zou toch niet willen ruilen zelf...

Sorry Legend, kleine handen hier :) Maar misschien moet je toch 's kijken of je die MX Revo niet de moeite waard vind. Hij is wat duurder, maar 't is wel een verrekt lekkere muis hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-09 10:02
Vind het maar een kut ding, nog geen dag inbezit en is al kapot.

De MX Evolution ... en dan nog belachelijk duur ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DirkZzZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:19:
Vind het maar een kut ding, nog geen dag inbezit en is al kapot.

De MX Evolution ... en dan nog belachelijk duur ook.
Lekker onderbouwd ook. Hier heeft helemaal niemand wat aan. Als hij stuk is ga je er toch mee terug naar de winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
Heb er al een topic over hier, weinig zin om over te typen sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Storm316 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:47:
[...]

Ai...das niet handig... maar misschien heb je geluk, laat iig even weten hoe Logitech reageert svp. Yeps, de ontvanger van de Nano +het handige tasje mist nog net bij de VX Revo, maar ik zou toch niet willen ruilen zelf...

Sorry Legend, kleine handen hier :) Maar misschien moet je toch 's kijken of je die MX Revo niet de moeite waard vind. Hij is wat duurder, maar 't is wel een verrekt lekkere muis hoor....
De revolution lijkt opzich de perfecte muis. Enige nadeel is dat ie draadloos is, en m'n pc staat op de gron naast m'n bureau. Op internet lees ik overal dat de ontvangst dan niet zo best is. En verder alle spookverhalen over defecte muizen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkZzZ
The Legend schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:58:
[...]

De revolution lijkt opzich de perfecte muis. Enige nadeel is dat ie draadloos is, en m'n pc staat op de gron naast m'n bureau. Op internet lees ik overal dat de ontvangst dan niet zo best is. En verder alle spookverhalen over defecte muizen :/
En die verhalen zijn waar,

Ik heb er vandaag een gekocht, aangesloten en alles.. en hij deed het perfect.

en toen plots klaps, gewoon onder het MSNen viel de muis uit.

Klikken wil die nog wel, maar bewegen hó maar.

en dat op de eerste dag, ik zou een andere aanschaffen als ik jou was.

• Bor

Bor

Ik heb bijna nog niets gehoord over het spontaan uitvallen. In de meeste gevallen gaat het free flight scroll wiel aanlopen of is er iets met de accu. Het voorval van DirkZzZ is afaik een incident.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je zou toch denken dat Logitech zo lang na de release wel een versie heeft uitgebracht zonder die problemen?! :?

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Vast wel, maar dat betekend nog niet dat alle winkels deze in de schappen hebben. ;)

Z-machine OriginID: JaccoW

• Bor

Bor

Volgens mij is er maar een versie gemaakt / verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Ondertussen heb ik de VX Nano zo'n 2 weken in bezit en ik ben er uitermate tevreden over! De uitleg op de verpakking beweerde dat deze ontvanger slechts 7 mm en het is nog waar ook! Verder hangt er een plaatje aan de onderkant van de muis die de 2 batterijen herbergt ALSOOK een opslagplaats voor je usb ontvanger + je krijgt er van Logitech een zacht sportief opbergzakje bij. Superhandig!

Daarnaast is er oook nog een kleine toets die je toelaat om de muis bij niet-gebruik volledig uit te schakelen om zo batterijen te besparen. Zoals andere online reviews beaam ik dat deze muis niet geschikt is voor mensen met grote handen, bij mij passen ze juist goed. Ik had ook wat schrik over de ligging van de "vorige" en "volgende" knoppen (Internet Explorer/Firefox/Opera/ Safari) omdat die op de MX Revolution lekker makkelijk aan de linkerzijde lagen, terwijl de VX Nano deze gans vooraan links heeft liggen. Maar gezien de muis een pak kleiner is, reikt je wijsvinger automatisch tot die knoppen dus.. De "opzoek-toets" gebruik ik in Vista om te switchen in Aero mode tussen mijn vensters.

Tenslotte maakt deze muis geen gebruik van Precision Gear technologie zoals de MX Revolution en vind ik het ergens jammer dat je eerst hard de scrolltoets moet indrukken alvorens je vliegensvlug door documenten kan scrollen. Maar gezien de ruime voordelen van dit kleine muisje is dit laatste punt verwaarloosbaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:48:
Ik hem de MX Revolution nu een tijdje, en ik vind het echt een fijne muis. Hij houdt heerlijk vast, en glijdt over het oppervlak. Maar ik heb wel één puntje waar ik niet echt blij mee ben, namelijk dat ik dat superscrollen niet fatsoenlijk aan de praat krijg in adobe reader, sterker nog, in adobe reader scrollt hij helemaal nauwelijks. Als ik hem zo'n spin geef dan blijft het beeld een beetje raar op en neer bewegen, maar hij scrollt geen pagina verder. Iemand die dit herkent?
Niemand die de MX revolution in adobe acrobat reader goed aan de praat heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Investig8or schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:30:
[...]

Ik kan alleenn maar mededelen dat bij mij alweer de linkermuisknop van de Revo het niet meer doet wanneer ik hem ingeduwd houdt (hij klikt gewoon), precies t zelfde als bij de MX700 en de G7, dus er zijn wel degelijk problemen met de Revo. (kans dat t aan mij ligt is klein overigens, m'n G51 moest ook retour en die staat daar alleen maar, weinig aan kapot te maken toch? miss dat ik last heb van een EM veld ofzo :P)

Maarja niet getreurd, terug naar MM en wisselen voor de G9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
WaWaWiiiiWa schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 18:48:
[...]

Niemand die de MX revolution in adobe acrobat reader goed aan de praat heeft?
Ik heb er niet zoveel problemen mee... de superscroll reageert een beetje laat met het stoppen van scrollen, maar daar raak je aan gewend :) Verder geen problemen. Ik gebruik overigens wel uberoptions voor mn MX revolution. Misschien dat je het daarmee wel aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Laatst online: 13-09 22:36
Ik heb de MX Revolution nu een poosje icm Windows Vista, maar ik wil eigenlijk van die Flip3D functie af op het thumbwheel. En dan daarvoor in de plek gewoon ALT+TAB (net als in XP)
Heb geprobeerd via SetPoint de thumbwheel te configureren als ALT+TAB, dan krijg ik wel het ALT+TAB venster, maar kan er niet doorheen scrollen.

Iemand enig idee hoe dit voor elkaar te krijgen is?

EDIT:
Nevermind, voor elkaar gekregen met behulp van AutoHotKey en uberOptions.

[ Voor 9% gewijzigd door arjen9551 op 07-04-2008 08:57 ]

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 18:27
Ik heb vandaag een nieuwe muis gekregen mijn mx revolution was een jaar oud en de hyperscroll werkte niet meer goed. Zijn de nieuwe muizen verbeterd en hebben die dit probleem niet meer ?

Service trouwens goed omruilen voor een nieuwe.

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 18:27
niemand

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimZuiker
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb mijn Muis (natuurlijk de MX Revolution) nu bijna 4 maanden, naar nu als ik hem oplaat, laat hij een rode batterij knopje zien. Hij wil het laatste streepje wil zich niet ophalen, en in plaats van het 3e streepje op te laden, laat hij een rode batterij knopje zien. IK heb geen idee wat het betekend, weet iemand van jullie wat het betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een mx700. En ben op zoek naar een andere muis. Nou game ik best veel. bf2.
En het is me nog altijd gewoon goed gelukt hoor.
Maar zou het zo'n betering zijn deze muis ten op zichte van mijn mx700.

Draad loos vind ik niks. En dan zou ik een gat in mijn tafel moeten boren. En dat is geen optie.
(Ja ik heb zelf een soort meubel gemaakt. En het ziet er niet uit als er een gat ik het werkblad zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Waarom zou je een gat in de tafel moeten boren voor een draadloze muis?
De oplader heeft een miniscuul klein stekkertje, valt overal wel tussendoor te vrotten :P
En ik neem aan dat je zowiso al een mogelijkheid hebt om de draad van je huidige muis naar je PC kast te laten gaan?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik het verkeerd heb uit gelegt.
Ik wil graag een draad loze muis weer terug hebben. Een muis met een draadje is geen optie.

Is er een verbetering merkbaar. Mijn oude Logitech Mx700 of deze muis. De Logitech MX Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ah zo.. ik begreep het idd andersom :)

Ik heb de mx700 gehad, daarna de mx1000 en heb nu al eigenlijk vanaf het moment dat ie uit kwam de Mx Revolution. En het is echt een wereld van verschil.. de 1000 was al 20 keer beter dan de 700, en deze doet daar nog een paar forse scheppen bovenop :)

Ik game dan niet zo heel veel, maar het beetje dat ik game (hl2) gaat super. Ik kan hem je zeker aanraden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks duidelijke taal.
Dan ga ik heb van de week even halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Heeft iemand toevallig iets vernomen over een mogelijke opvolger van de MX Revolution? Ik hoop namelijk enorm een MX met nano-receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazzzup
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-08 21:57
Inderdaad een heerlijk ding als ie het doet, heb nu m'n 5e.........ja VIJFDE mx revolution, de eerste 3 kregen last van een defecte accu, dat ie niet meer oplaade e.d. m'n vorige heb ik ook weer binnen 1½ maand weer terug gebracht, het wieltje bovenop wilde niet meer vrij scrollen, deze ging overigens vanaf het begin niet echt soepel.

Voorlopig heb ik nog een zo'n 11 maanden garantie erop, dus zullen er nog wel meer worden die terug gaan richting winkel. ik hoopte dat er in de tussentijd wel een verbeterde versie van de MX zou komen, maar helaas.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
nou .... mijn vx wil ook niet meer vrij scrollen.

kunnen wij miss een poll opstarten om te zien hoeveel mensen er last van hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 23:03
Toevallig dat ik dit lees, maar mijn muis scrollt ook niet meer soepel (heel raar). Als ik hem in de 'vrije' modus zet komt ie praktisch minder ver dan als ik hem in de gewone modus zet... (zo gauw ik de muis op de kop houd gaat ie in 'vrije' modus wel gewoon goed..)

Misschien dat ik ook maar eens terug moet gaan naar de winkel...

PS. Ik heb een VX voor bij mijn laptop :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
Spike_wolf schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:22:
[...]

de MX revolution lijkt hetzelfde te doen.. maar fij flipt steeds.. muis is leeg.. (rood lampje en message in windows)... ik zet hem op de oplader.. lampjes gaan om de beurt aan, tot ze alle 4 aan zijn.. vervolgens begint het onderste lampje hystereisch rood te knipperen... daarna zijn de onderste drie lampjes aan, en knippert de bovenste een paar keer.. dan gaan ze allemaal uit en gaat die rooie weer aan de gang.. en dat gaat zo de hele tijd door...
Lijkt me niet in orde..

[...]
Ik heb hier sinds gisteren ook last van...
Heeft iemand al achterhaald waar de oorzaak ligt? (kapotte accu/kapotte lader?)

Er zit gelukkig 3 jaar fabrieksgarantie op dat ding, dus terugsturen is een optie. Maar ik als het makkelijk op te lossen is zonder RMA, dan hoor ik dat graag. :)

-edit: linkje naar een topic over dit probleem in het officieele Logitech forum:
http://forums.logitech.co...ware_mice&message.id=8087

Kapot dus... Hij heeft het net geen twee jaar overleeft. (factuurdatum 23-01-2007)
Valt me nog enorm mee, als ik hier lees dat sommige mensen al met hun 5e muis bezig zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door St03mp op 14-01-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb enkele dagen geleden de Revolution VX gekocht. Erg fijn muisje, ik vind alleen dat ik nogal wat speling in het scrollwieltje heb. Hier een filmpje ter illustratie:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hP728pUgTeE]

Ik scroll hier nog niet horizontaal, daarvoor moet ik nog wat verder duwen, en dan hoor ik ook echt een klikje. Dat zie je niet in het filmpje, dit is gewoon speling. Is dit normaal, of zal ik hem ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:55
Wij hebben hier twee MX revolution's (geen Revolution VX, maar die zullen wel over hetzelfde wieltje beschikken aan de foto te zien) en die hebben beide ook die speling.

Ik denk dus dat het gewoon zo gemaakt is, tenzij hier toevallig 2 kapotte muizen binnengekomen zijn.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste