Is het normaal dat zo'n MX revolution na 15 maanden niet meer werkt?

Sinds eind november 2006 heb ik enorm veel plezier gehad aan deze (dure) muis en de laatste weken gebeurde het wel eens dat hij niet werkte nadat mijn laptop was opgestart, maar een snelle reboot verhielp dit..
In die tijd is er wat speling gekomen om de USB ontvanger (als je het metalen USB kopje wat heen en weer beweegt, voel je dat er een klein beetje speling op zit) en het staafje wordt nog steeds herkend als ik hem aan -of loskoppel op een vrije USB poort (je hoort die welbekende windows tune..) maar sinds eergisteren weigert mijn muis alle dienst.
Ik heb reeds:
- Setpoint software geupdated naar versie 4.4 (Windows vista) + reboot = geen resultaat
- Setpoint compleet verwijderd + reboot = geen resultaat
- Setpoint clean install + reboot = geen resultaat
- Setpoint geinstalleerd op oudere pc = geen resultaat
Het USB staafje wordt telkens wel herkend door Windows XP/Vista, maar de muis geeft werkelijk geen kik meer..

Ik heb de Logitech support webpagina's (Antwoord ID: 2611, 5755) reeds doorlezen en alle tips opgevolgd, maar het helpt me geen meter vooruit..
Zijn er nog andere mogelijkheden om deze muis terug tot leven te wekken, naast de Logitech support team te contacteren

Indien hij daadwerkelijk brak is, hoop ik dat ze hem nog kunnen terugbetalen of een nieuwe geven, want 99euro voor een (goede) muis die slechts 15 maanden werkt, is toch pijnlijk..