Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mijn MX Revolution en Nano hebben het ook. Komt omdat je ook zijwaarts kunt scrollen. ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
zzzimon schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 10:56:
Ik heb enkele dagen geleden de Revolution VX gekocht. Erg fijn muisje, ik vind alleen dat ik nogal wat speling in het scrollwieltje heb. Hier een filmpje ter illustratie:

.....

Ik scroll hier nog niet horizontaal, daarvoor moet ik nog wat verder duwen, en dan hoor ik ook echt een klikje. Dat zie je niet in het filmpje, dit is gewoon speling. Is dit normaal, of zal ik hem ruilen?
Dat hoort zo hoor, alle VX die ik gehad heb (ben de tel inmiddels kwijt...) deden dat. Niks om je zorgen over te maken dus.

Het viel me laatst op dat ik de VX bijna in geen enkele winkel meer tegen kom (de Nano en MX liggen nog wel volop in de schappen), iemand al iets gehoord over een mogelijke opvolger misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miguel
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:55
Storm316 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:03:
[...]

Dat hoort zo hoor, alle VX die ik gehad heb (ben de tel inmiddels kwijt...) deden dat. Niks om je zorgen over te maken dus.
Zoveel problemen gehad met dat muisje :/ ?

(geen aanrader?)

[ Voor 5% gewijzigd door Miguel op 17-01-2009 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Miguel schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:06:
[...]

Zoveel problemen gehad met dat muisje :/ ?

(geen aanrader?)
Alleen de bekende klacht over het rubber dat om het scrollwiel zit, ik scroll erg veel en na een maand of drie is bij mij het rubber aan het uitzetten waardoor het vrij scrollen niet zo soepel meer gaat. Als je niet zoveel scrolled hoef je hier helemaal geen last van te hebben. Je kunt het rubbertje ook gewoon doorsnijden en verwijderen, maar ik ga om de 3 tot 4 maanden naar de MM hier om de hoek en ruil 'm dan om voor een nieuwe, zodoende. Verder vind ik het een heerlijke muis, ondanks dit euvel wil ik geen andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzimon
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bedankt voor de snelle reacties, dan hou ik hem gewoon. Bereik valt een beetje tegen, maar verder erg fijn muisje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
en wat bedoel je met bereik valt een beetje tegen?
hoeveel meter bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsaus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-03 18:02
Storm316 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:40:
[...]

Alleen de bekende klacht over het rubber dat om het scrollwiel zit, ik scroll erg veel en na een maand of drie is bij mij het rubber aan het uitzetten waardoor het vrij scrollen niet zo soepel meer gaat. Als je niet zoveel scrolled hoef je hier helemaal geen last van te hebben. Je kunt het rubbertje ook gewoon doorsnijden en verwijderen, maar ik ga om de 3 tot 4 maanden naar de MM hier om de hoek en ruil 'm dan om voor een nieuwe, zodoende. Verder vind ik het een heerlijke muis, ondanks dit euvel wil ik geen andere.
Heb hetzelfde gedoe gehad met het scrollwiel..
Ik heb gewoon het rubbertje eraf gejorist met een schaar, kan me echt niet schelen of ik dat rubbertje heb of niet, en ben veelste lui om naar de winkel terug te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St03mp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2022
appelsaus schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 04:13:
[...]

Heb hetzelfde gedoe gehad met het scrollwiel..
Ik heb gewoon het rubbertje eraf gejorist met een schaar, kan me echt niet schelen of ik dat rubbertje heb of niet, en ben veelste lui om naar de winkel terug te gaan :P
Terug gaan naar de winkel?
Gewoon een support ticket op logitech.com invullen en ze sturen een nieuwe muis op ;)
Ik verwacht de mijne deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-08 17:02
Wat ik me bij deze muis alleen afvraag, waarom doe je met deze accu minder dan een week en zeggen ze dat de MX1100 met volle batterijen een paar maand ofzo mee gaat? Waarom kan dat bij de ene wel en de ander niet? Toch niet alleen het verschil in AA of Li-on neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsaus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-03 18:02
St03mp schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 10:27:
[...]

Terug gaan naar de winkel?
Gewoon een support ticket op logitech.com invullen en ze sturen een nieuwe muis op ;)
Ik verwacht de mijne deze week nog.
Ach ja, maakt mij echt niet uit of ik dat rubbertje om 't wieltje heb.
De functionaliteit verbetert, en ik had 'm al eerder geruild bij de Dixons, dus dit keer een betere (IMO) oplossing gezocht, en gevonden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Ik heb 'm nu al iets van 6 of 7 keer omgeruild voor een andere vanwege die klacht, dat ze me nog niet zat zijn bij de MM, haha. Maar ik vind het wel ok zo. M'n garantie word iedere keer gelijk vernieuwd, en steeds een nieuwe Duracel is ook leuk meegenomen. Ik blijf gewoon lekker ruilen totdat er een opvolger is met wat beter rubber, als die ooit komt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ik heb een VX Revolution en in het begin was ie superfijn, maar sinds een tijdje word ik er serieus gestoord van...

Hij reageert vaak niet op beweging en op klikken... als ik hem dan een stuk verder op het bureau plaats ( niet perse dichterbij de PC ) dan werkt ie wel gewoon fatsoenlijk.
Vooral bij het "preciesie" werk, dus bv. een pagina nummer selecteren is dan heel frustrerend als de muis dan met cm's over het scherm schiet i.p.v. smooth over het scherm beweegt. En dan sta je eindelijk op het juiste plekje op het scherm en dan reageert ie niet op het klikken... *zucht*

Iemand bekend met dit probleem?

Ik heb al vanalles geprobeerd, verschillende muismatjes, geen muismat, nieuwe/volle batterij, pc er direct naast gezet, maar hij blijft gewoon haperen... Het rare is dat ie het niet altijd doet, zeer willekeurig.

Thx alvast!

Grtz Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Mijn één na laatste VX had op een gegeven moment dezelfde verschijnselen, erg irritant inderdaad. Ik had wel het idee dat het met goedkopere batterijen erger was dan met Duracels. Gewoon omruilen dat ding, je hebt niet voor niets 3 jaar garantie.

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Ik heb sinds kort een MX Revo,
Na het topic gelezen te hebben werdt ik erg enthousiast over de instelmogelijkheden.

Nu wil ik graag het 'duimwiel' instellen, en dan wel als volgt.
Naar voren is een pagina naar voren in Google chrome
Naar achter is een pagina terug in google chrome
klikken is een nieuw tabblad in dezelfde browser.

De knoppen volgende en vorige wil ik gebruiken om van tabbladen te wisselen.

Volgens mij kan ik dit alleen gedaan krijgen met een toetscombinatie instellen zoals CRTL ofzo, of een programma zoeken en dan functies opzoeken.

Alleen het logitech-programma kan de map Chrome niet vinden (waarom weet ik niet), en ik kan op internet geen toetsencombinatie vinden van mijn voorkeuren..

Iemand die dit probleem ook heeft, of weet hoe ik het moet oplossen?
Dat duimwiel gebruiken voor mediaplayer is HEEEEL irritant, volume hoef ik niet te veranderen, zoomen is niet interessant, en ik wil wel graag gebruikmaken van het duimwiel (hé, daar heb ik immers voor betaald ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Iemand al ervaringen met de nieuwere vergelijkbare Logitech Performance MX muis?

Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2009/08/Logitech-Performance-Mouse-MX.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2009/08/Logitech-Performance-Mouse-MX-angle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Gisteren heb ik mijn VX revolution binnen gekregen, maar ben er nog niet echt tevreden over. Ik merk dat de muis 'hapert' als je met de cursor over bepaalde flash items heen gaat. Ook hapert hij als je iets aan het laden bent. Met mij vorige muis had ik nergens last van. Kent iemand dit probleem, en weet wat ik er aan kan veranderen?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Door: reuzekind
Ik heb zowel een VX als een MX, en ik had dat probleem bij beide muizen. Haperen op de meest vreemde momenten. Wat ik gedaan heb is een USB verlengkabel gehaald. Nu ligt de ontvanger op 20cm van mijn muis en heb ik nergens geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ok, ik heb er ook een USB verlengkabel bijgepakt. Ik ga het hier eens een dagje mee proberen. Ben benieuwd :)

Edit: Ik merk nu al een duidelijk verschil. Werkt nu prima. Bedankt voor je snelle oplossing :Y)

[ Voor 32% gewijzigd door reuzekind op 03-02-2010 13:20 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een of andere manier stoort er iets. Wat het bij mij is weet ik niet, maar die kabel deed de truuk. En dat terwijl mijn computer op mijn bureau staat, op ongeveer een meter afstand van mijn muis.

In ieder geval werkt het voor jou nu ook, en ik hoop dat dat ook zo zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Hoi tweakers... ik heb sinds kort een nieuwe laptop.... ik vroeg mij af of het mogelijk de mx revolutions kan connecten met bluetooth receiver van de laptop zodat ik de usbpoort hoef te gebruiken voor de receiver

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

P-Nut schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:37:
Hoi tweakers... ik heb sinds kort een nieuwe laptop.... ik vroeg mij af of het mogelijk de mx revolutions kan connecten met bluetooth receiver van de laptop zodat ik de usbpoort hoef te gebruiken voor de receiver
Dan moet je de Bluetooth MX Nog-Iets-Mobiel-Ofzo versie hebben. In ieder geval... Er zijn wel MX/VX muizen die werken op bluetooth.

Mijne eigene MX Revolution vertoond het volgens mij al bekende probleem van het hysterisch rode lampje bij het opladen.
Hoe is dit bij anderen opgelost? Behalve terug naar de winkel, daar heb ik nu echt geen zin in, het zeikt hier gigantisch nu.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ok, ik heb reactie van Logitech. Ik kan mijn muis gratis laten vervangen door de Performance Mouse MX. Is dit een goed idee, of kan ik beter met een haperend-opladende MX Revolution blijven zitten?

Ik zag dat de Performance niet het duim-scroll-wieltje heeft. Niet dat ik daar veel gebruik van maakte, maar toch.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ik heb hetzelfde probleem, wat betreft opladen, met die klote muis. Ik zou niet twijfelen en hem omruilen. Moet je hem ruilen in de winkel of rechtstreeks met Logitech??

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

M@cer schreef op zondag 12 september 2010 @ 08:51:
Ik heb hetzelfde probleem, wat betreft opladen, met die klote muis. Ik zou niet twijfelen en hem omruilen. Moet je hem ruilen in de winkel of rechtstreeks met Logitech??
Dank u wel voor uw e-mail waarin u ons voor legt een defecte MX Revolution te bezitten.

Aangezien we de MX Revolution niet kunnen leveren en deze in onze voorraad niet aanwezig is willen we u in deze situatie de upgrade aanbieden van de MX Revolution, de Performance Mouse MX. Zodra we uw goedkeuren binnen hebben zullen we het product naar u toesturen.

Voor specificaties van het vervangende product kunt u hieronder klikken.
Performance Mouse MX™
http://www.logitech.com/n...ointers/mice/devices/5845

We hopen spoedig van u te vernemen met een instemmend antwoord zodat we het vervangingsprocces kunnen afronden.

Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Ik hoef geloof ik niks te doen behalve bij de brievenbus zitten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
^^Eerst even een instemmend antwoord geven. :P

Gebruik hier al 2 jr. na volle tevredenheid een Logitech MX VX Revolution. Enige wat er tot nu toe mee gebeurd is dat het vergrootglasicoontje van de zoomknop af gesleten is :9 Lekker boeiend ook... :D

De Logitech software is met de laatste update ook netjes geworden!

Wel merk ik dat er soms een haperende vertraging in zit, als ik de soepelheid vergelijk met mijn ThinkPad trackpad en bijbehorende TrackPoint (clit :+ ) Is dit bekend?

edit:
Toevoeging

[ Voor 105% gewijzigd door warhamstr op 12-09-2010 23:35 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nou, dat was snel geregeld, de Performance MX is vandaag al bezorgd.

Het is wel even wennen, ik mis bepaalde features, zoals het automatisch schakelen tussen free en click-scrollen. En de media-speler knop. Niet dat ik die vaak gebruikte als media-speler knop, maar in games was't een fantastische knop om standaard dingen aan te koppelen.

Ach ja, kwestie van wennen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb gisteren een mail gestuurd en vandaag bericht gekregen dat ik ook een Performance MX krijg.
Zal allang al blij zijn als ik van dat ellendige oplaad gez**k af ben, dan maar een paar knoppen minder.

Wel supersnel en goed geregeld bij Logitech, complimenten.

@Firesphere, moet je de oude muis nog terugsturen??

[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 14-09-2010 14:23 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

M@cer schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 14:22:
Ik heb gisteren een mail gestuurd en vandaag bericht gekregen dat ik ook een Performance MX krijg.
Zal allang al blij zijn als ik van dat ellendige oplaad gez**k af ben, dan maar een paar knoppen minder.

Wel supersnel en goed geregeld bij Logitech, complimenten.

@Firesphere, moet je de oude muis nog terugsturen??
Nope, hoeft niet. De MX Revolution is uit de productie, heb even nagevraagd. Wat hun betreft schroef je'm nu zelf uit elkaar en ga je kijken of je het oplaad-probleem kan verhelpen.

De hardware die er in zit is niet overdraagbaar naar andere muizen van Logitech begreep ik.

Wat heel erg wennen is, is vooral dat je nu op een knop moet drukken om te schakelen tussen free en click scrollen. Maar heb't gevoel dat het vrij snel went.

HEEL irritant puntje: de zoom en window-select knop is NIET toe te wijzen aan een andere functie. Ook niet bij games. Hoe heette dat programmaatje ook alweer die alle knoppen instelbaar maakte?

Hebbes: uberOptions

[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 14-09-2010 16:45 . Reden: Gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berrie92
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-09 07:56
Beste,

Om even bij het begin te beginnen;

een maand of 11/12 geleden heb ik een Logitech MX Revolution muis gekocht. Super fijne muis. Maar na 2 maanden was deze kapot. Het probleem was dat hij niet goed oplaadde. Elke keer als ik hem in de oplader zette liet hij een paar seconden het groene batterijtje met de streepjes zien dat hij aan het opladen was. Maar dan begon het groene batterijtje elke keer rood te knipperen. Ik heb toen even gekeken met Logitech Setpoint, en die gaf bij het groene batterijtje telkens aan dat de muis aan het opladen was en bij het rode batterijtje gaf hij aan dat er iets fout is gegaan met het op laden. Maar wat er fout is gegaan kon je nergens vinden. De muis laadde we op, maar het duurde dan ook een dag of 2-3 voordat hij eindelijk eens vol zat, en als hij dan vol zat ging de muis nog maar een dag of 2 mee. Ik heb toen contact met het bedrijf opgenomen waar ik hem had gekocht, en ik kreeg een nieuwe. Maar nu heeft deze muis precies het zelfde probleem.

Ik heb op internet al opgezocht of je de muis misschien kan resetten of iets dergelijks, maar zonder resultaat. Nu is mij vraag of er meerdere mensen dit probleem hebben gehad en wat zij er mee gedaan hebben. Want als ik nu weer het bedrijf op ga bellen/e-mailen voor een RMA aanvraag zullen ze me toch raar aankijken want dan word dit al mijn 3de muis.

Bedankt,

• M@cer
Misschien even handig om de posts hierboven te lezen, daar staat het antwoord van je vraag duidelijk in..
Gewoon regelen via Logitech en je krijgt een andere nieuwe model.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Welke muis volgt eigenlijk echt de MX Revolution op? De Performance MX mist gewoon knoppen die ik veel gebruik. Vooral de tumbscroll gebruik ik constant voor tabjes in Firefox of Excel wisselen. Klikken erop is tabblad sluiten. Echt ideaal.

Ik zie nu de G700 als iets wat in de buurt komt, hoewel deze lang niet zo gedistingeerd is als de MX.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Na jaren trouwe dienst gaf vandaag mijn MX Revolution de geest. Zodra je hem op de oplader zet brand eerst 1, dan 2 en dan 3 groene lampjes (zoals bij het opladen) maar direct daarna begint het rode lampje erg snel te knipperen.

Door aan de onderkant het langwerpige voetje bovenaan en de twee onderste voetjes te verwijderen kun je bij de vier schroefjes komen. Je hoeft dus niet de serienummer sticker te verwijderen (zoals op het internet te vinden is). Daarna kun je de bovenkant er een stukje van af tillen en de lintkabel die de twee verbind voorzichtig losmaken door het zwarte clipje aan de connector een klein stukje omhoog te schuiven.

Vervolgens heb ik de glimmende clip om de batterij verwijderd en de batterij uit zijn houder gehaald. Daarna heb ik de contactjes schoongemaakt (al was er eigenlijk niet zoveel te zien) en weer alles in elkaar geprutst. En tada! De muis had opeens weer twee streepjes batterij en laad weer normaal op.

|_____vakje______|

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste