Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Ik leg 'm meestal na 2 tot 3 dagen gebruiken een nachtje op de lader.

Indicator in het programma is wel onzinnig: 75% zou gelijk staan aan 73 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:27

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die indicator is uiteraard helemaal niet te vertrouwen.. de accuduur hangt natuurlijk helemaal af van hoeveel je hem gebruikt...
De accu gaat een stuk sneller leeg als ik een hele dag aan het gamen ben of 3D moddelen.. terwijl als ik een hele dag in Word bezig ben met het typen van weet ik het wat.. gaat ie veel langzamer leeg... indicatie in tijd is dus een beetje onzin naar mijn idee..
Het procentuele gehalte is wel interesant natuurlijk.. maar tijd zou ik niet naar kijken...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Timo002 schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:40:
Ik krijg last van m'n pols (rsi) en heb deze muis hiervoor besteld. Zou het een oplossing bieden? Het is namelijk maar een van de weinige muizen die ergonomisch gevormd zijn!
dan kan je beter met een tekentablet werken

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
RoaDHouse schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:47:
[...]
Ik heb hem teruggebracht naar de mediamarkt ... gewoon geld terug ( was binnen 14 dagen )
Maar ik vragen hoeveel die bij de mediamarkt heeft gekost...

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

BlackiE1982 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:04:
[...]

Maar ik vragen hoeveel die bij de mediamarkt heeft gekost...
Hij poste eerder al 99,99 euro.
Valt me enorm tegen voor een muis van € 99.99 ......
Zijn er hier ook mensen die de VX hebben en de afmetingen hiervan kunnen posten?

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 16-10-2006 22:13 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmmmz.. t muisje is nog steeds super fijn.. maar t valt me vandaag wel op dat ik nu op één dag al twee blokjes van de batterij indicator ben kwijt geraakt :X
Vanochten had ik er 3 (batterij en twee blokjes).. ik heb een tijd op school gezeten, en nu net een film zitten kijken, en de muis dus niet zo super intensief gebruikt vandaag.. maar k heb nu alleen de batterij nog...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BlackiE1982 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:24:
[...]

dan kan je beter met een tekentablet werken
Volgens mij leer ik daar nooit mee werken!

Maar deze muis is toch wel heel anders gevormd dan mijn huidige standaard Dell muis. Ik verwacht dus eigenlijk wel voordelen. Ook ben ik nu regelmatig aan het afwisselen met links en rechts. Als ik niet teveel muiswerk heb ga ik voor links, bij veel muiswerk rechts. Dat is toch iets handiger als je rechtshandig bent.

Het duurt nog wel even voordat ik de muis kan proberen omdat ik eerst 2 weken op vakantie ga. Daarna zullen we wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik twijfel nog steeds om deze muis aan te schaffen. Kan iemand iets vertellen over de prestaties ingame? Zet de muis zichzelf ook uit na een kleine tijd (aantal seconden)? Ik ben geen die hard gamer (speel vooral Guildwars en Battlefield 2) en speel dan ook geen dagen achter elkaar. Ik twijfel eigenlijk nog tussen de MX revolution en de MX 1000. Met name het gewicht van de MX1000 staat mij tegen. Ook over de vorm van de MX1000 ben ik nog niet helemaal uit.

Hoe bevalt jullie het semi scroll wiel aan de zijkant? Kom je er snel per ongeluk met de duim tegen aan of valt dat mee? Hoe lang doen jullie nou met een volle acculading? Ik lees hier erg verschillende verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hij gaat idd na een seconden of 10 -20 ofzo in soort van stand-by.... lampjes dimmen.. maar zodra je hem aanraakt beweegt je cursor GELIJK.. hij gaat niet uit ofzo... en t is ook niet net als met de MX700 en MX1000 dat je eerst een halve seconden moet bewegen voor je cursor ook daadwerkelijk beweegt.

Het semiscrolwiel bij je duim heb je echt geen last van.. of je moet lompe duimen hebben :+
Ik ben er iig nog nooit per ongeluk tegen aan gekomen, en daar komt bij dat alleen aanraken echt niet genoeg is. Je kunt hem naar mijn mening alleen 'bewust' gebruiken :)

Ik had hiervoor een MX1000, en in mijn ogen ben ik er alleen maar op vooruit gegaan _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uitje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2023
Ben sinds een week ook in het bezit van deze muis en ik moet zeggen dat ie me prima bevalt. Ook ik herken dat ik af en toe een hapering ervaar, omdat m'n reciever ver van de muis beneden op de grond staat. Hier zal ik dus nog even mee experimenteren.

Ik ben dus van plan om er nog een te halen voor op het werk, alleen zit ik een beetje te twijfelen tussen de MX en de VX. Zijn er ook mensen hier die de vx hebben aangeschaft? Ik ben dan met name geinterreseerd in de levensduur van de batterij welke hier in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik overweeg zelf ook de VX aan te schaffen maar vrees dat de muis een beetje te klein is. Ik ben helaas niet in de mogelijkheid de muis ergens dichtbij te bekijken omdat geen enkele shop hem hier in het assortiment heeft.

Korte vraag over de MX: wat gebeurt er als je de muis optilt om te verleggen? Blijft de pointer dan bewegen (bad) of staat de pointer mooi stil (good)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:43:
Ik overweeg zelf ook de VX aan te schaffen maar vrees dat de muis een beetje te klein is. Ik ben helaas niet in de mogelijkheid de muis ergens dichtbij te bekijken omdat geen enkele shop hem hier in het assortiment heeft.

Korte vraag over de MX: wat gebeurt er als je de muis optilt om te verleggen? Blijft de pointer dan bewegen (bad) of staat de pointer mooi stil (good)?
Je kunt hem gewoon optillen zonder dat de cursor beweegt... je moet hem echt 2 mm boven een oppervlak houden wil je de cursor wel bewegen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hoe wissel je eigenlijk van het normale scrollen (wieltje) naar free flight scrollen? BIj de VX moet je hiervoor een knopje overzetten. Bij de MX kon ik dit knopje niet vinden in de winkel. Ik vind trouwens dat de MX stukken degelijker aanvoelt dan de VX (in ieder geval de exemplaren die ik in handen had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het schakelen tussen klick en free scrollen kan op twee manieren... door het scrolwiel in te drukken.. of door een flinke zwieper aan het scrolwiel te geven :P
Het valt allemaal in te stellen, of je maar één van deze twee manieren wil gebruiken, hoe snel je het wieltje moet bewegen voor hij overstapt.
En je kunt het ook anders instellen voor verschillende programmas. In Windows en IE gaat hij bij mij kliks-gewijs- tenzij ik op het wiletje druk of er een redelijke zwieper aan geef.
Maar als ik photoshop open, dan staat hij gelijk op vrij scrollen, en dan heel langzaam, zodat ik heel precies heen en weer kan :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Nice, volledig in te stellen dus :) Hoe bevallen de duim knoppen trouwens? Deze zitten boven de duim zag ik. Ik heb op dit moment een duimpknop die onder de duim zit wat ik een natuurlijker beweging vind om in te drukken (je hoeft slechts de duim maar iets te laten zakken).

Zijn er ook mensen die de muis ook gebruiken om redelijk intensief te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele mooie muis. een vriend van me heeft de MX revolution en die werkt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog hele mooie foto's tegengekomen van de MX en de VX op muizenshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:26
Ik heb nu een week of drie de VX, omdat ik de MX wel erg lomp vond om mee te nemen in mijn laptoptas ;)

Ik ben er erg tevreden over, het scrollwiel werkt verslavend, vrroeger drukte ik op end om naar onderen in een topic te scrollen, nu geef ik een goede slinger aan het scrollwiel en bereik hetzelfde, maar je kunt ook heel snel stoppen mocht je bijv een interessant plaatje zien.

Over batterijduur, ik heb hem nu drie weken gebruikt en de driver geeft aan dat ik nog 84 dagen batterijduur over heb, oftewel 75 procent.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:17:
Ik ben nog hele mooie foto's tegengekomen van de MX en de VX op muizenshop.nl
Spam :X

Ik ga de muis zowiezo niet bij muizenshop aanschaffen. Hij is daar (net als veel andere producten) gewoonweg veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Inmiddels heb ik de Revolution ook in huis. Het eerste waar ik tegen aan loop is dat ik de thumb buttons niet kan gebruiken als push to talk knop in Teamspeak. Is er iemand die dit wel aan de praat heeft gekregen?

[ Voor 72% gewijzigd door Bor op 20-10-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmmm.. m'n muis was net weer leeg.. dus ik zet hem op de oplader.. maar die is heel wazig aan het doen...
Van m'n MX1000 ben ik gewend dat alle indicatie lampjes om de beurt aan gaan.. beginnend beneden.. dan die er boven.. die daar boven. .en dan allemaal weer uit..
En naarmate de accu voller raakt, blijft de onderste branden, en gaan alleen de bovenste twee nog uit. en aan.. en later alleen de bovenste nog.. en dan blijven ze alle drie aan en is hij vol..

de MX revolution lijkt hetzelfde te doen.. maar fij flipt steeds.. muis is leeg.. (rood lampje en message in windows)... ik zet hem op de oplader.. lampjes gaan om de beurt aan, tot ze alle 4 aan zijn.. vervolgens begint het onderste lampje hystereisch rood te knipperen... daarna zijn de onderste drie lampjes aan, en knippert de bovenste een paar keer.. dan gaan ze allemaal uit en gaat die rooie weer aan de gang.. en dat gaat zo de hele tijd door...
Lijkt me niet in orde..

En sinds wanneer kun je logtech niet meer mailen? :?
Op de site kan ik alleen telefoon nummers vinden.. en om deze tijd zullen ze niet opnemen neem ik aan..

Nog meer mensen die hier last van hebben??

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik moet wel erg wennen aan het scroll wiel. Hij slipt namelijk ook wanneer je vrij hard draait in niet free-spin mode. Draai je rustig dan scroll je bij elke klik. Draai je harder dan scrolt ie de ene keer verder dan de andere keer. Erg irritant.

Wat ik ook niet voor elkaar krijg is er voor te zorgen dat het indrukken van het duimwiel de actie "open link in new tab" doet in firefox. De keyboard shortcut daarvoor is alt + enter volgens de firefox help. Ik heb het indrukken nu op key assignment staan met uberoptions voor firefox. De key assignment staat natuurlijk op alt-enter, toch werkt het niet. Waarschijnlijk een probleem met firefox oid want de toetscombinatie doet het ook niet wanneer ik hem zelf indruk. Ik doel hier op het openen van een link waar ik met de muis over hover, niet een link die in de addressbar staat ingesteld.

Kun je die groene overlay text als "next application, website" etc niet uitzetten?

Ik heb overigens nog niet echt een nuttige toepassing gevonden voor het duimwiel.

[ Voor 66% gewijzigd door Bor op 21-10-2006 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
zojuist ook besteld :) kan niet wachten!

zal ook wat foto`s en meningen posten als het zover is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Inmiddels heb ik hem een paar dagen in mijn bezit. Ik kan er tot nu toe nog niet echt goed aan wennen. De muis dwingt je niet in een bepaalde houding om hem vast te houden. Het duimwieltje zit mij regelmatig in de weg, de duim rust er automatisch op wat niet erg handig is. Een echt optimale instelling heb ik dus nog niet gevonden.

Tot nu toe is het niet de hit die ik had verwacht moet ik zeggen. Het free flight scroll wiel is een echt goede toevoeging. Het duimwiel had hierintegen beter achterwege kunnen blijven naar mijn gevoel. De search knop bovenop heb ik nog nooit gebruikt. Een echt goede toepassing voor die knop kan ik ook niet direct bedenken omdat hij moeilijk bereikbaar is wanneer je de muis normaal vasthoud.

Ik heb de micro usb ontvanger overigens op het bureau liggen (middels een usb verlengkabel). Zoals mensen al eerder aangaven is de ontvangst echt beroerd wanneer je gebruik moet maken van de usb sloten in de achterkant van de pc kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Zou het bereik verbeterd kunnen worden met een firmware of driver update?
Vind het echt jammer dat het bereik zo slecht is..
heb je een mooie (dure) muis, moet je nog zo'n lelijke ontvanger op je bureau leggen |:(

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

BlackiE1982 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:01:
heb je een mooie (dure) muis, moet je nog zo'n lelijke ontvanger op je bureau leggen |:(
Ik denk het niet. De MX revolution maakt nog steeds gebruik van een infra rood verbinding welke word tegengehouden als de ontvanger bv in de achterkant van de kast word gestoken. Wellicht dat de verbindingskwaliteit wel kan worden verbeterd in free sight door het zendvermogen omhoog te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:31:
[...]

Ik denk het niet. De MX revolution maakt nog steeds gebruik van een infra rood verbinding welke word tegengehouden als de ontvanger bv in de achterkant van de kast word gestoken. Wellicht dat de verbindingskwaliteit wel kan worden verbeterd in free sight door het zendvermogen omhoog te gooien.
De laatste paar jaar worden er gewoon RF verbindingen gebruikt ipv IR. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
BlackiE1982 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:01:
Die ontvanger is de vervanger voor het draadje...die moet je dus NIET onder je bureau leggen...of leg je de kabel van een bedraadde muis ook onder je bureau :?

Daadloze muizen hebben het voordeel dat je niet continue met de bedrading zit te klooien.... niet dat je geen ontvanger op je bureau hebt :P Sowieso zie ik mezelf niet onder het bureau duiken als ik klaar ben om m'n knager op te laden 8)7
Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:31:
[...]
Mijn cordless mouseman, een van de eerste modellen van logitech, werkt radiografisch...ik heb nog nooit van een IR muis gehoord ^_^ Sowieso ben je dan je verbinding kwijt als er geen directe lichtbaan is...

[ Voor 30% gewijzigd door Rey Nemaattori op 24-10-2006 12:21 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 16:29

EgoPro

Time is an illusion.

Ik had ooit eens een IR muis van trust, dat was zo ^#@($ dat ik niet kan geloven dat logitech nog steeds IR muizen levert ik neem aan dat elke serieuze muis radografisch is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Rey.. de oplader van de muis en de ontvanger zijn bij de MX Revolution twee apparte onderdelen ;)
De oplader staat gewoon op je bureau.. maar de ontvanger zou makkelijker/mooier zijn als ie idd in je PC kon.. of net als bij de MX1000 IN de oplader... ik snap niet dat ze dat veranderd hebben, in m'n MX1000 zat de ontvanger weg gewerkt in de oplader.. zag je niks van.. okay.. de oplader had 2 draadjes, ipv nu één.. maar daar zag je niks van.
Beetje domme zet van ze.

Maar verder nog steeds een prima muisje, ben er nog erg tevreden mee :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Het is fastrf inderdaad, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
Perfecte muis,

heb alleen soms dat ie van de ene scrolmodus naar de andere valt, komt veel voor als ik een aantal keren met de linker en rechtermuisknop druk en daarna wil scrollen.
Is soms best irritant.
Hebben meer mensen dit of is het systeem gewoon niet lekker bij mij?

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hoe houden jullie je duim bij deze muis? Op het scrollwiel aan de zijkant of er net voor (je duim gebogen)?

Perfect wil ik de muis niet noemen hoor hoewel het wel een goede muis is. Zaken die absoluut beter konden:

- Drivers
- Ontvangst (afstand)
- Mogelijkheid om ontvanger in oplader te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-08 22:16
nee, bedoel niet de duimknop.
Bedoel echt de scrolknop boven op de muis, deze "verspringt" van gewoon scrollen naar speciaal scrollen en andersom. is soms best irritant.

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Is deze MX groter dan de MX1000? Ik ben opzoek naar een vervanger van m'n huidge Logitech Dual Optical Mouseman Wheel. Ik was eerst geinteresseerd in de MX1000 maar deze heb ik even getest bij m'n broertje maar dat ding ligt echt irritant in m'n hand. Hij is te hoog en de knoppen bij je duim irriteren.

Ik zoek dus een draadloos muis met een fatsoenlijk bereik (3-4 meter moet kunnen) maar met de ergonomie van m'n huidige muis. Ik heb namelijk nogal grote handen :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

SpaceMarine schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 15:05:
nee, bedoel niet de duimknop.
Bedoel echt de scrolknop boven op de muis, deze "verspringt" van gewoon scrollen naar speciaal scrollen en andersom. is soms best irritant.
Je kunt de muis ook van de auto detectie (free of click scroll) afzetten in de drivers. Een druk op de middelste knop zorgt er dan voor dat je van mode kunt wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb deze muis sinds 2 weken en ben er erg blij mee. Helaas gebeurt bij nogal vaak dat spontaan de setpoint software de muis niet meer herhent en daardoorn de functies van de muis niet kan gebruiken. Setpoint geeft alleen het tools gedeelte weer en het mouse gedeelte is verdwenen. Het USB receivertje loskoppelen en opnieuw aansluiten mag niet baten. Alleen windows herstarten helpt. Updaten van de setpoint software helpt ook niet. Ik heb een acer aspire 5612wlmi laptop en daai windows xp professional met SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 22:52
AleSyS schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:10:
Ik heb deze muis sinds 2 weken en ben er erg blij mee. Helaas gebeurt bij nogal vaak dat spontaan de setpoint software de muis niet meer herhent en daardoorn de functies van de muis niet kan gebruiken. Setpoint geeft alleen het tools gedeelte weer en het mouse gedeelte is verdwenen. Het USB receivertje loskoppelen en opnieuw aansluiten mag niet baten. Alleen windows herstarten helpt. Updaten van de setpoint software helpt ook niet. Ik heb een acer aspire 5612wlmi laptop en daai windows xp professional met SP2
Daar heb ik ook wel eens last van gehad, bij mijn oude MX1000. Maar dat was zelden. Bij mijn MX Revolution heb ik er (nog) geen last van (gehad). :)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit muisje nu dagje of 2. Installeren ging allemaal wel, maar de muis haperde. Dus 2 sec geen beweging, rammelde wat met de muis, en dan dee die t weer even, en dan weer paar sec niks. Dus ik d8: ontvangertje dichterbij halen. Ik 2 usb kabeltjes via de acherkant vand e pc, over mijn buro tot op 50 cm van de muis, hier de ontvanger neerleggen. Geen verbetering :?
Afijn, ik d8 doe ff dom, prik dat ding gwn es een meter verder in de voorkant van mijn pc. En verhip, zo smooth als ik weet niet wat. Dus die kabels zijn gwn geen goed id lijkt me. Dalik ga ik proberen wat de ontvanger doet kaal in de achterkant van de pc...

Mss een tip voor lui die probs hebben met de muis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:57:
Heb dit muisje nu dagje of 2. Installeren ging allemaal wel, maar de muis haperde. Dus 2 sec geen beweging, rammelde wat met de muis, en dan dee die t weer even, en dan weer paar sec niks. Dus ik d8: ontvangertje dichterbij halen. Ik 2 usb kabeltjes via de acherkant vand e pc, over mijn buro tot op 50 cm van de muis, hier de ontvanger neerleggen. Geen verbetering :?
Afijn, ik d8 doe ff dom, prik dat ding gwn es een meter verder in de voorkant van mijn pc. En verhip, zo smooth als ik weet niet wat. Dus die kabels zijn gwn geen goed id lijkt me. Dalik ga ik proberen wat de ontvanger doet kaal in de achterkant van de pc...

Mss een tip voor lui die probs hebben met de muis ;)
Misschien een verschil tussen de USB poorten (usb1 en usb2)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, heb alles op usb2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmmz.. nog meer mensen die het probleem hebben met het opladen van de muis, zoals ik eerder beschreven heb in dit topic?

Ik had de muis net een uur op de oplader staan.. maar zolang dat rode knipperende lampje er tussendoor komt laat hij gewoon NIET op...
Na 20 keer erop en eraf halen doet ie het nu al wel een half uur 'normaal'. Dus zonder dat rode knipperende lampje.. en ik denk dat hij nu wel op laadt.. ik durf hem er nu alleen niet af te halen om te controleren in de software hoeveel procent ie nu heeft, in de angst dat ie straks weer niet oplaadt :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
D-Ray schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:06:
[...]

Daar heb ik ook wel eens last van gehad, bij mijn oude MX1000. Maar dat was zelden. Bij mijn MX Revolution heb ik er (nog) geen last van (gehad). :)
Ik heb ruim een jaar de MX1000 gehad en daar nooit problemen mee gehad. Ik heb sowieso laatste tijd vreemde dingen met mijn logitech spulletjes. ALs mijn webcam fusion via USB aangesloten zit op mijn laptop en wil de laptop opstarten start windows niet door :)

Nu dat gedoe met de setpoint voor de muis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
Heeft iemand van jullie ook het probleem dat het search knopje twee Google tabbladen opent in FireFox? Ik vind dat nogal irritant. Het vergrootglasje op de search knop is bij mij ook al compleet verdwenen, en dat na een klein maandje muizen... :/

Verder ben ik erg tevreden over mijn MX Revolution, trouwens... ;)

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." (Albert Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

De opdrukken zijn net als bij andere logitech muizen inderdaad behoorlijk breekbaar. Dat het vergrootglas er na een maand al af is vind ik niet acceptabel.

Zelf heb ik problemen met mijn voorste duimknop. Deze lijkt niet altijd even goed contact te maken.

Batterij leeftijd (dwz voor ik moet opladen) valt me wel tegen. Hij haalt krap een paar dagen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 31-10-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

D-Ray schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:01:
Heeft iemand van jullie ook het probleem dat het search knopje twee Google tabbladen opent in FireFox? Ik vind dat nogal irritant. Het vergrootglasje op de search knop is bij mij ook al compleet verdwenen, en dat na een klein maandje muizen... :/

Verder ben ik erg tevreden over mijn MX Revolution, trouwens... ;)
Kan het zijn dat je Firefox homepage Google is?
Je muis opent, als je op de zoek knop drukt, in het laatste actieve venster een nieuwe tab met Google. Als er geen vensters open staan opent ie dus een nieuw venster + Google tab.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nu ik er naar kijk is vergrootglas bij mij ook al weg :D :P
En ik vind dat de accu ook niet te lang mee gaat.. beetje jammer. maar niet zo'n probleem..
Hoewel ik het nog steeds maf vind dat hij bij mij zo vreemd oplaadt. verder nog mensen waarbij hij zo appart doet in de oplader?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
fsfikke schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

Kan het zijn dat je Firefox homepage Google is?
Je muis opent, als je op de zoek knop drukt, in het laatste actieve venster een nieuwe tab met Google. Als er geen vensters open staan opent ie dus een nieuw venster + Google tab.
Het lijkt omgekeerd! Als FireFox niet geopend is, krijg ik maar één tab (dus eigenlijk geen tab ;)). Als FireFox al wel geopend is, schieten er ineens twee nieuwe tabbladen met Google te voorschijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
D-Ray schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:05:
Het lijkt omgekeerd! Als FireFox niet geopend is, krijg ik maar één tab (dus eigenlijk geen tab ;)). Als FireFox al wel geopend is, schieten er ineens twee nieuwe tabbladen met Google te voorschijn... 8)7
Hoezo? Nu klopt het toch... 1 klik = 1 pagina wanneer je niet firefox heb openstaan
1 klik met firefox open = 1 oude pagina en 1 nieuwe pagina (Google)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ray
BlackiE1982 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:51:
[...]

Hoezo? Nu klopt het toch... 1 klik = 1 pagina wanneer je niet firefox heb openstaan
1 klik met firefox open = 1 oude pagina en 1 nieuwe pagina (Google)
Nee...het klopt niet...1 klik met firefox open = 1 oude pagina en 2 nieuwe pagina's (Google) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bij de Mediamarkt, en zag daar MX en VX liggen. Alleen de VX was uit de doos, en ik wilde toch wel eens proberen hoe dat "vliegwiel" scrollen voelt. Alleen ik kwam er maar niet achter hoe ik ervoor kan zorgen dat hij vrij scrollt. Dus: Wat moet je doen om vrij te laten scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:51:
Ik was vandaag bij de Mediamarkt, en zag daar MX en VX liggen. Alleen de VX was uit de doos, en ik wilde toch wel eens proberen hoe dat "vliegwiel" scrollen voelt. Alleen ik kwam er maar niet achter hoe ik ervoor kan zorgen dat hij vrij scrollt. Dus: Wat moet je doen om vrij te laten scrollen?
OM dat te testen zul je er batterijen in moeten stoppen en hem aan moeten zetten :P
Zonder gaat het niet werken...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-09 20:46
Spike_wolf schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:15:
Hmmz.. nog meer mensen die het probleem hebben met het opladen van de muis, zoals ik eerder beschreven heb in dit topic?

Ik had de muis net een uur op de oplader staan.. maar zolang dat rode knipperende lampje er tussendoor komt laat hij gewoon NIET op...
Na 20 keer erop en eraf halen doet ie het nu al wel een half uur 'normaal'. Dus zonder dat rode knipperende lampje.. en ik denk dat hij nu wel op laadt.. ik durf hem er nu alleen niet af te halen om te controleren in de software hoeveel procent ie nu heeft, in de angst dat ie straks weer niet oplaadt :P
Ja, dit probleem heb ik dus ook. Hij schiet steeds uit de oplaadmode oid. En echt opladen doet hij dus ook niet. Ik heb al eea geprobeert met een elastiekje, het wordt wel minder maar opgelost is het niet.

Dit is echt gaar. Ik heb nu tijdelijk m'n mx1000 maar weer aan de pc gehangen aangezien de mx revolution constant mekkert dat z'n accu leeg is. :(

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:51:
Spike_wolf schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:57:
OM dat te testen zul je er batterijen in moeten stoppen en hem aan moeten zetten :P
Zonder gaat het niet werken...
Bij de VX zit er onderop een schakelaar waarmee je hem kan omschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Vorlon schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:22:
[...]

Ja, dit probleem heb ik dus ook. Hij schiet steets uit de oplaadmode oid. En echt opladen doet hij dus ook niet. Ik heb al eea geprobeert met een elastiekje, het wordt wel minder maar opgelost is het niet.

Dit is echt gaar. Ik heb nu tijdelijk m'n mx1000 maar weer aan de pc gehangen aangezien de mx revolution constant mekkert dat z'n accu leeg is. :(
Zolang ik hem er maar gewoon in laat staan begint hij na een urjte ofzo wel gewoon met opladen.. heel vreemd..
Ik zie geen noodzaak om een andere muist te gaan gebruiken.. heb er wel een paar plus een wacom hier liggen die ik gebruik in de tijd dat m'n Revlution op laadt.
Maar vreemd blijft het wel.. ik vind het ook nog steeds vreemd dat je Logitech niet kunt mailen :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag overgestapt van MX1000 naar MX Revolution.
Aanrader! Het vliegwiel is heerlijk.
Hij is wéér directer en precieser geworden en nóg minder muislag in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Spike_wolf schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:36:
[...]

ik vind het ook nog steeds vreemd dat je Logitech niet kunt mailen :?
Via deze link ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:|
Hoe krijg je dat nou voor elkaar naam genoot? :?
Ik ben uren aan het rond klikken geweest op hun sites.. in verschillende talen nog wel maar niks kunnen vinden ... :/

Nja.. zal ze zo eens op de hoogte stellen :) Thanks...

[edit]
Inmiddels heb ik een uitgebruid mailtje naar ze verzonden... ik ben benieuwd..

[ Voor 16% gewijzigd door Spike_wolf op 04-11-2006 09:45 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Inmiddels heb ik gisteren antwoord gekregen van Logitech (lekker snel :) )
En volgens die knakker is mijn muis brak omdat hij niet goed oplaadt :/
En kan ik hem het beste omruilen in de winkel.
Weet ik dat ook weer :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het overwegen om deze muis ook aan te schaffen...Aangezien mijn huidige MX1000 het langzamerhand begeeft.. Nou vraag ik me dus af (zoals al eerder gevraagd is).. Is de middle mouse button in te stellen voor push to talk in Teamspeak?? Ik gebruik nu de middelste knop op de zijkant als middle mouse button.. En ik zou hier wel graag een vervanger voor willen hebben, aangezien ik hem voor meerdere doeleinden gebruik (Gun-reload, ts talk, firefox tabs sluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:26:
Is de middle mouse button in te stellen voor push to talk in Teamspeak??
Voor zover ik weet niet. Het indrukken van de middelste muis knop zorgt ervoor dat een klein motortje het "tik" mechanisme wegtrekt waardoor de middelste muis knop in free flight mode komt. Je kunt wel bv de search knop omzetten naar een reguliere knop voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:04:
[...]

Voor zover ik weet niet. Het indrukken van de middelste muis knop zorgt ervoor dat een klein motortje het "tik" mechanisme wegtrekt waardoor de middelste muis knop in free flight mode komt. Je kunt wel bv de search knop omzetten naar een reguliere knop voor zover ik weet.
er zou even gezocht moeten worden in dit topic... ik meen te herinneren dat iemand zei dat het wél in te stellen is... is het niet met setpoint, dan wel met uberoptions van ene rlowens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt , dit is de site http://www.mstarmetro.net/~rlowens/uberOptions/ en je kan een waslijst aan je knoppen toekennen,Standaard zit er geen middelste muisknop op, maar door dit te installeren wel en nog veel meer.

Heb onlangs de MX gekocht en moet zeggen dat het me goed bevalt. Tis even wennen. Ik gebruik em voor het CAD tekenen. Ik denk dat ik ook de VX ga aanschaffen voor thuis. :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Ik heb het muisje ook sinds zaterdag... wel wennen
Ook meteen uberOptions geinstalleerd. mbv uber Firefox zo ingesteld dat ik alles met me muis kan doen ; volgend/vorig tabblad, sluiten/nieuw tabblad
Nu nog autoCAD goed instellen
echt toppie muis :9
Bereik vind ik wel meevallen; ontvanger zit achterin me kast, die op de grond staat rechts van me
Ik kan nergens het bereikkwaliteit zien.. kon met me vorige microsoft muis wel

[ Voor 26% gewijzigd door BlackiE1982 op 13-11-2006 14:33 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik hoop dat ze wel binnen korte termijn met nieuwe drivers uit komen. Die zijn namelijk vrij buggy af en toe. Ook mis ik een handige battery indicator bij een hover over het icoon (de gene die er nu staat is alles behalve nuttig). De drivers komen verder lomp en bloated over vind ik maar dat is vaker een negatief punt bij Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackiE1982 schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:29:
Firefox zo ingesteld dat ik alles met me muis kan doen ; volgend/vorig tabblad, sluiten/nieuw tabblad
En hoe heb je dat precies gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:27:
[...]En hoe heb je dat precies gedaan ?
mbv uberOptions:
tabblad naar links (ik heb dan muiswiel naar links): CTRL + PGUP
tabblad naar rechts (muiswiel naar rechts): CTRL + PGDOWN
nieuw tabblad (duimwiel knop): 3. Middle button
sluit tabblad (search knop): CTRL + W

Ik heb dus behouden:
SmartShift en tussen programma's wisselen via het duimwiel
De laatste 2 zou je ook op je duimwiel kunnen zetten, bijv. naar voren is sluiten en naar achter is nieuw

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Bor de Wollef schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:41:
Ik hoop dat ze wel binnen korte termijn met nieuwe drivers uit komen. Die zijn namelijk vrij buggy af en toe. Ook mis ik een handige battery indicator bij een hover over het icoon (de gene die er nu staat is alles behalve nuttig). De drivers komen verder lomp en bloated over vind ik maar dat is vaker een negatief punt bij Logitech.
Hebben jullie ook wel eens dat hij zelf instellingen weizigd?
Ik heb hem zo ingesteld dat ik in IE kliksgeweis scroll, en bij een harde zwieper naar vrij scrollen over ga... maar heel af en toe als ik IE open dan schakelt hij over naar vrij :? Ga ik bij de instellingen kijken, staat hij daar ook op vrij scrollen ingesteld :?
Het gebeurd niet vaak, nu 3 keer mee gemaakt ofzo... best wel irritant.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Laatst online: 11-09 13:34
BlackiE1982 schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:53:
[...]

mbv uberOptions:
tabblad naar links (ik heb dan muiswiel naar links): CTRL + PGUP
tabblad naar rechts (muiswiel naar rechts): CTRL + PGDOWN
nieuw tabblad (duimwiel knop): 3. Middle button
sluit tabblad (search knop): CTRL + W

Ik heb dus behouden:
SmartShift en tussen programma's wisselen via het duimwiel
De laatste 2 zou je ook op je duimwiel kunnen zetten, bijv. naar voren is sluiten en naar achter is nieuw
Zo heb ik ongeveer mijn MX1000 ook ingesteld. Was dus eigenlijk benieuwd of dat met deze (en dus het duimwiel) ook kan. En ja! Helaas is de muis vrij duur voor een arme student. Verder gebruikte ik de 'scrollknoppen' als home en end (voor makkelijk navigeren in firefox), maar dat zou nu met freeflight scrollen moeten lukken. Ik twijfel nog sterk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Spike_wolf schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:15:
[...]

Hebben jullie ook wel eens dat hij zelf instellingen weizigd?
Ja, daar heb ik ook last van. Ik heb bv mijn bovenste thumb button in "all programs" als mouse button 3 ingesteld en deze als push to talk button in teamspeak ingesteld. Soms maakt de driver er een push to enable and push to disable knop van (hij blijft dus aan wanneer je hem los laat), soms doet hij het helemaal niet, wanneer firefox actief is werkt het niet etc.

Zoals ik al zei: tijd voor een minder bloated driver! Waarom maken ze trouwens niet een batery indicator icon zodat je de battery level altijd kunt zien ipv de eigenschappen echt te moeten openen (de hover zegt eigenlijk niets nuttigs).

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 14-11-2006 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, hier ook allen ingesteld voor FF, sluiten, nieuwe tab, wisselen tussen tabs enzo alleen werken de volgende en vorige knopen niet meer in FF, wel in IE en verkenner :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Heb ik ook gehad, moet je ff veranderen en opnieuw instellen.
anders BACKSPACE = terug en SHIFT+BACKSPACE = vooruit (zie help in FF onder sneltoetsen)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:17:
Ik gebruik em voor het CAD tekenen.
Ik ben ook een CAD gebruiker, maar ik vind het "blad" pakken en verslepen niet makkelijk gaan.
Het handje blijft soms 1 sec blijft hangen als je los hebt gelaten... zeer irritant

EDIT: het ligt volgens mij aan me pc (hij is oud en win2000). thuis doet ie dat niet

[ Voor 11% gewijzigd door BlackiE1982 op 16-11-2006 14:50 ]

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Gebruiken jullie nog een speciale (misschien wel gamers) muismat bij deze muis? Ik vind hem namelijk nog niet eens zo heel soepel lopen op mijn bureau of op een doorsnede reklame muismat (zo'n mat met doorzichtig plastic bovenkant met een reklame opdruk er onder en een soort rubber aan de onderkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:22:
Gebruiken jullie nog een speciale (misschien wel gamers) muismat bij deze muis? Ik vind hem namelijk nog niet eens zo heel soepel lopen op mijn bureau of op een doorsnede reklame muismat (zo'n mat met doorzichtig plastic bovenkant met een reklame opdruk er onder en een soort rubber aan de onderkant).
Ik heb zelf een Corepad (van glas). Mijn G5 werkte er perfekt op maar de G7 en MX Revolution hebben een beetje moeite ermee (vastlopers en gekke bewegingen met cursor). Corepad gebruik ik nu niet meer dus aangezien het best irritant is.

Dus naar de antwoord op je vraag ben ik ook wel benieuwd, mijn voorkeur gaat naar een glazen muismat. Icemat misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:14

Theo

moederbord

Weet iemand eigelijk hoe hoog de mx revolution eigleijk is? Is hij hoger dan bijv. de MX1000?

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
theodouma schreef op zondag 19 november 2006 @ 00:17:
Weet iemand eigelijk hoe hoog de mx revolution eigleijk is? Is hij hoger dan bijv. de MX1000?
hoogste punt is 38mm

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is hij ook te koppelen aan een bestaande desktopset van logitech of werkt hij alleen met de ontvanger die er bij geleverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:02:
is hij ook te koppelen aan een bestaande desktopset van logitech of werkt hij alleen met de ontvanger die er bij geleverd is?
Beetje zoeken mag ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:19

MaxPoweR

-=StopTech=-

De knoppen aan de zijkant vorige (internet) en volgende (internet) doet het niet met browser Maxthon, weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
MaxPoweR schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 21:54:
De knoppen aan de zijkant vorige (internet) en volgende (internet) doet het niet met browser Maxthon, weet iemand een oplossing hiervoor?
Misschien helpt dit; zoeken naar de sneltoetsen in de help en dan invoeren in SetPoint

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:15
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:40:
[...]

Ik heb zelf een Corepad (van glas). Mijn G5 werkte er perfekt op maar de G7 en MX Revolution hebben een beetje moeite ermee (vastlopers en gekke bewegingen met cursor). Corepad gebruik ik nu niet meer dus aangezien het best irritant is.

Dus naar de antwoord op je vraag ben ik ook wel benieuwd, mijn voorkeur gaat naar een glazen muismat. Icemat misschien ?
Ben op de hcc bij het game gedeelte, maar volgens die man werkte het niet echt lekker met de muisjes op die glazen dingen, er lagen razers op als voorbeeld alleen ook die werkte niet met de Icemat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paradox schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:39:
[...]
Ben op de hcc bij het game gedeelte, maar volgens die man werkte het niet echt lekker met de muisjes op die glazen dingen, er lagen razers op als voorbeeld alleen ook die werkte niet met de Icemat...
GamePlay bedoel je ? Vrijdag ook geweest en bij Corepad gevraagd hoe het ermee zat maar ze konden me niet veel vertellen. Weet zelf ook wel dat sommige laser muizen problemen hebben met glazen muis matten maar mijn Mx1000 en G5 werkte perfect op de corepad.

Nu je zegt dat op IceMat ook niet goed werkt ga ik denk ik toch een muismat van stof zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Pfff, ik heb hem nou bijna een week, maar de middelste muisknop gaat maar moeizaam. Pannen in PDF of AutoCAD gaat zeer moeizaam en in FF is ie voor link openen en tab sluiten niet te gebruiken. Hebben meer mensen hier last van? Ik moet echt de knop hard en snel indrukken om af en toe resultaat te krijgen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Laatst online: 11-05 15:04
Sunder schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:38:
Pfff, ik heb hem nou bijna een week, maar de middelste muisknop gaat maar moeizaam. Pannen in PDF of AutoCAD gaat zeer moeizaam en in FF is ie voor link openen en tab sluiten niet te gebruiken. Hebben meer mensen hier last van? Ik moet echt de knop hard en snel indrukken om af en toe resultaat te krijgen.
dat pannen mis ik ook bij autocad idd, dat moet toch wel ingesteld kunnen worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
pascalheister schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 11:51:
[...]

dat pannen mis ik ook bij autocad idd, dat moet toch wel ingesteld kunnen worden lijkt me.
ben ook CAD gebruiker, het is ff wenne. Ik denk dat het ook makkelijk wordt als je meer gebruikt.
, het voordeel wel is dat je heel snel kan uitzoomen en inzoomen :)
Je moet dan 'handmatig wisselen' uitzetten om te pannen. je zo ook de search button kunne gebruike

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb hem hier staan, kvin het een erg tof ratje.
Dat wieltje aan de zijkant zit niet in de weg, hetgeen ik wel dacht, maar dit komt omdat hij niet scollt maar als het ware kantelt als een soort schakelaar.
Die freespin scroll functie, tja das gewoon heilig imo weinig meer over te zeggen.

Ik heb hem gekocht omdat ik de MX1000 had, die begon echter gaar te worden dus kocht deze gezien ik wel uitermate tevreden was over die lasermuis serie.
Gamen doet hij ook prima, die zgn draadloze vertraging die je zou moeten hebben met gamen...ik weet niet waar iedereen het over heb maar ik heb er geen last van. (battlefield 2 en Quake 4)

Had natuurlijk ook zo'n game muis kunnen kopen voor minder geld maar ik zie niet zoveel heil in die gewichtjes die ik, mij kennende toch kwijtraak en amper gebruik, ik de muis vind ogen alsof hij al een jaar in gebruik is, en naast de gewichtjes eigenlijk nix vernieuwends heb.

Ik vind het een net muisje, hij oogt net, heeft handige functies (zoals die freespin scroll), en ben er gewoon weer uitermate tevreden mee.

Enige probleem wat ik tot noch toe tegen ben gekomen is dat het draadloze berijk van dat USB adaptertje niet de beste is van de wereld, maar dat is met een kabeltje op te lossen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunder schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:38:
Geen last van hier, misschien een defect?
(kheb redelijk grote en lompe handen, als er wat was met dat knoppie zou ik het moete voelen)
Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:22:
Ik heb hem hier op een Eyepad van Corepad liggen.
Das een stoffen gamepad.
Werkt uitstekend.
Op mijn desk zelf loopt hij idd ook in mindere mate soepel.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Laatst online: 10:08
Heb de muis nu twee weken.
Heletijd probleemloos mee gewerkt maar nu....
Ben van kamer verhuist en bnu verspringt mijn muis steeds in beeld.
Kale installatie van windows dus daar ligt het niet aan.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.Koers schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:29:
Wat bedoel je precies ? Happeren ? Je muis werkt heel even niet dan weer wel ? Als je dat bedoeld dan heb ik dat ook, erg irietant, vooral met gamen.

Heb je wireless routers of andere draadloze apparatuur in je kamer ? Volgens Logitech ligt het daaraan ook al hun muis gemaakt om niet gestoord te worden door andere apparaten zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muis lijkt me goed qua specs enzo, maar wat zijn de voordelen van dit ding tegenover bvb. de G7 (die ik nu in bezit heb)? Geen verwisselbare battery packs, zelfde (ietwat lompe) design als de mx1000 (die ik niet slecht maar ook niet super vond), zelfde gewicht als de mx1000? Tbh zie ik geen enkele reden deze te verkiezen boven de g7 buiten misschien de ergonomie, maar das puur persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 01:29:
Muis lijkt me goed qua specs enzo, maar wat zijn de voordelen van dit ding tegenover bvb. de G7 (die ik nu in bezit heb)? Geen verwisselbare battery packs, zelfde (ietwat lompe) design als de mx1000 (die ik niet slecht maar ook niet super vond), zelfde gewicht als de mx1000? Tbh zie ik geen enkele reden deze te verkiezen boven de g7 buiten misschien de ergonomie, maar das puur persoonlijk.
Een van de grote voordelen is het free flight scrollwiel. Daarnaast natuurlijk het duimwiel. Het is gewoon een andere muis. Duidelijk een non gamersmuis imho. Verwisselbare batterypack is totaal niet nodig gezien dat battery behoorlijk lang mee gaat en je zelfs met een rood battery lampje nog prima een tijdje kan muizen. De battery van de G7 heeft minder capaciteit omdat dit lichter moet zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 09-12-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

Wat ik zo jammer aan de MX vind is de duimwiel. Zodra je de muis in de hand pakt rust je duim precies op de scrollwiel. Je kan kan je duim dus niet lekker op een vlak stuk laten rusten zoals bij de VX. De normale scrollwiel werkt wel lekker (met de nieuwe functie van free scoll oid)

edit: Wil er nog even bij zeggen dat ik geen grote handen heb mocht je denken dat het de reden is waarom mijn duim automatisch op de duim scrollwiel komt. Dit is absoluut geen pluspunt en automatisch een reden om deze muis niet te kopen. Want het gaat gewoon irriteren.

[ Voor 48% gewijzigd door aex351 op 10-12-2006 03:35 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binky_nl
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-08 13:09
Wie helpt me over de streep ???

Ik zit te dubben over welke ik moet gaan kopen .De mx Revolution of de G7 in het zwart (carbon).
Ik doe het een en ander aan desktop werk maar ik moet er ook bij vermelden dat ik de laaste tijd steeds meer aan het Gamen ben. BF2 en Cod 2
Ik heb allebei de forums gelezen en heb nu dat welbekende laatste duwtje nodig !

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
binky_nl schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:02:

Ik zit te dubben over welke ik moet gaan kopen .De mx Revolution of de G7 in het zwart (carbon).
Ik doe het een en ander aan desktop werk maar ik moet er ook bij vermelden dat ik de laaste tijd steeds meer aan het Gamen ben. BF2 en Cod 2
Ik heb allebei de forums gelezen en heb nu dat welbekende laatste duwtje nodig !

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Als 't geld geen probleem is zou ik voor de Revolution gaan, ik denk dat die extra duimknoppen met gamen erg fijn zullen zijn, handig om snel 'n grenade te kunnen gooien of makkelijk te kunnen crouchen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

aex351 schreef op zondag 10 december 2006 @ 03:26:
Wat ik zo jammer aan de MX vind is de duimwiel. Zodra je de muis in de hand pakt rust je duim precies op de scrollwiel. Je kan kan je duim dus niet lekker op een vlak stuk laten rusten zoals bij de VX. De normale scrollwiel werkt wel lekker (met de nieuwe functie van free scoll oid)

edit: Wil er nog even bij zeggen dat ik geen grote handen heb mocht je denken dat het de reden is waarom mijn duim automatisch op de duim scrollwiel komt. Dit is absoluut geen pluspunt en automatisch een reden om deze muis niet te kopen. Want het gaat gewoon irriteren.
Hmm, ik hou mijn duim juist tot net voor het scrollwiel. Dat is ook hoe ik de muis gehanteerd zag worden in demos. Je hebt dan een lichte buiging in je duim waardoor het side wheel totaal niet in de weg zit. Deze manier van muis vasthouden voelt ook veel natuurlijker imho.

Als je echt voor het gamen wilt gaan zou ik de Revolution absoluut afraden. Het is gewoon geen gamersmuis en heeft de voor gamers bekende nadelen: muis schakelt zichzelf in slaapstand na korte tijd inactiviteit, geen on the fly dpi instelling, zwaar en ga zo maar door.
Als 't geld geen probleem is zou ik voor de Revolution gaan, ik denk dat die extra duimknoppen met gamen erg fijn zullen zijn, handig om snel 'n grenade te kunnen gooien of makkelijk te kunnen crouchen e.d.
Ik neem aan dat je het dan over het side wheel hebt? Ik vind de toegevoegde waarde daarvan juist in games niet erg hoog. Het is voor gamen gewoon niet handig maar voor bv zoomen in photoshop wel.

[ Voor 36% gewijzigd door Bor op 10-12-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binky_nl
quote:
Grample schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:40:

Dus naar de antwoord op je vraag ben ik ook wel benieuwd, mijn voorkeur gaat naar een glazen muismat. Icemat misschien
?
Paradox schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:39:
[...]

Ben net op de lan-party geweest bij ons in de buurt ( ff op bezoek bij een collega) Daar zag ik een gamer die een G7 gebruikte in combinatie met een Mad-mouse Freak Controle . Hij was er heel erg over te spreken.
heb er zelf ook ff mee gebattled in BF2 en ik moet zeggen dat dit super ging .

hier is een link van MadMouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• binky_nl
Heeft imand anders op dit forum ervaring met een MX revolution in combinatie met een lan-party. Ik heb er namelijk geen gezien in die combinatie.
Niet dat ik nou zo een twee drie naar een lan ga maar daar zitten toch wel mensen die uren lang een muis in de hand hebben misschien dat die eens kunnen zeggen hoe het is om te gamen met de MX en hoe het is om te werken met een G7 in een desktop omgeving. Hoe die G7 werkt met gamen heb ik in de eerdere post al vermeld , gewoon weg super !

Ik wil volgende week de knoop door hakken en een nieuwe muis kopen !!!! ;) :P

Heb hem doorgehakt die knoop. zie hier mijn berichttje.

[ Voor 12% gewijzigd door binky_nl op 22-12-2006 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Laatst online: 10:08
quote:
M.Koers schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:29:

Wat bedoel je precies ? Happeren ? Je muis werkt heel even niet dan weer wel ? Als je dat bedoeld dan heb ik dat ook, erg irietant, vooral met gamen.

Heb je wireless routers of andere draadloze apparatuur in je kamer ? Volgens Logitech ligt het daaraan ook al hun muis gemaakt om niet gestoord te worden door andere apparaten zeggen ze...

Ja ik heb hier inderdaad last van.
Heb verder geen draadloze apparatuur in me kamer.
Toen ik nog op zolder werkte had ik hier geen last van.

• whiteclear
  • Laatst online: 05-09 11:42
Als iemand hier een MX revolution heb wil ik graag het volgende weten:

heeft u problemen met keybindings aanmerken in spellen zoals: WoW? Mijn mousebutton 4 en 5 (zijkant knoppen) reageren niet meer in WoW..ook de andere extra functie knoppen niet.

Dank u
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste