Kheb hem hier staan, kvin het een erg tof ratje.
Dat wieltje aan de zijkant zit niet in de weg, hetgeen ik wel dacht, maar dit komt omdat hij niet scollt maar als het ware kantelt als een soort schakelaar.
Die freespin scroll functie, tja das gewoon heilig imo weinig meer over te zeggen.
Ik heb hem gekocht omdat ik de MX1000 had, die begon echter gaar te worden dus kocht deze gezien ik wel uitermate tevreden was over die lasermuis serie.
Gamen doet hij ook prima, die zgn draadloze vertraging die je zou moeten hebben met gamen...ik weet niet waar iedereen het over heb maar ik heb er geen last van. (battlefield 2 en Quake 4)
Had natuurlijk ook zo'n game muis kunnen kopen voor minder geld maar ik zie niet zoveel heil in die gewichtjes die ik, mij kennende toch kwijtraak en amper gebruik, ik de muis vind ogen alsof hij al een jaar in gebruik is, en naast de gewichtjes eigenlijk nix vernieuwends heb.
Ik vind het een net muisje, hij oogt net, heeft handige functies (zoals die freespin scroll), en ben er gewoon weer uitermate tevreden mee.
Enige probleem wat ik tot noch toe tegen ben gekomen is dat het draadloze berijk van dat USB adaptertje niet de beste is van de wereld, maar dat is met een kabeltje op te lossen

.