Nee, je moet er genoeg voor betalen.
In die klasse van speakers stelt het THX-logo niet veel voor en is het meer wat geld smijten naar George Lucas en het certificaat in ruil krijgen.
Nee, je moet er genoeg voor betalen.
Verwijderd
Dat gaat een beetje te ver aangezien ik nog maar 250 euro in de maand heb, anders tot de duizenden die andere verdienen. Ik ben namelijk nog maar 16Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:43:
Natuurlijk kun je die Wharfedales aansluiten, en in stereo gaat dat zeker weten een stuk beter klinken.
Maar als je tegen dit soort beperkingen aanloopt, wordt 't dan niet tijd om 's te kijken naar en goede receiver en een mooie set speakers?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Verwijderd
Ik heb inderdaad al gemerkt dat duitse speakers wat feller zijn dan de gemiddelde speaker. Het maakt ook niet uit dat de Wharfedale's warmer en rustiger klinken dan de teufel speakers, want dat wil ik juist voor muziek. Voor de films gebruik ik gewoon alle concept e magnum speakers, maar voor muziek zet ik de Wharfedale's als fronts neer.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:36:
Als je budget (erg) beperkt is, kijk dan 's bij de plaatselijke kringloopwinkel of op Marktplaats voor een goede 2e hands versterker en een paar speakers. Je zult je verbazen wat mensen soms (uit noodzaak) naar de kringloop brengen, en 't personeel heeft meestal geen flauw idee wat voor juweeltjes ze binnenkrijgen, en hangen er dan een belachelijk laag prijskaartje aan.
Houd er overigens wel rekening mee dat Wharfedale een heel andere klankkleur heeft dan Teufel. Engelse speakers klinken meestal wat warmer en ingetogener dan Duitse speakers (Taunus sound). Misschien pakt 't goed uit, maar ik zou eerder kijken naar fronts van bv. Elac.
Verwijderd
- JaVerwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:43:
lang verhaal
[ Voor 76% gewijzigd door _eXistenZ_ op 06-08-2007 21:39 ]
There is no replacement for displacement!
frankdewildt schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:13:
Hoe lang is de levertijd als ik betaal met vooruitbetaling?
Hangt er vanaf welke set je besteld, staat op de site vermeld.
Krijg je gewoon een IBAN nummer enzo per mail om het over te maken?
Ja
Wat is er waar dat je 3% korting krijgt bij vooruitbetaling?
Zou kunnen, je krijgt korting, maar weet niet meer hoeveel dat precies was.
Verwijderd
Na lang wikken en wegen en door een verhoging van mijn budget (krijg geld terug van de ib-groep
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 23:16 ]
Verwijderd
zie http://www.teufel.de/de/S...AQ/index.cfm?cat_id=847#AVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:15:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de Concept F en Concept E Magnum?
Nee, aangezien je hier geen aansluitingen voor hebt op de subwoofer. En het is tenslotte een 5.1 systeem. 7.1 --> Concept GVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 23:15:
Oja, en bij de Magnum kun je de sattelieten apart bestellen. Is het dan mogelijk er 2 speakers bij te kopen en die aan te sluiten zodat je 7.1 krijgt??
Hier ga jij geen spijt van krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:36:
@ _eXistenZ_: btw thanx for the reply.
Op de site staat dat de set half augustus/eind augustus leverbaar is, heb jij al een (indicatie van) leverdatum toegezegd gekregen? En als jij de set binnen hebt, wat als het goed is eerder is dan mij, zou je dan wat foto's/eerste indruk willen posten? ben nl. erg benieuwd (en dat is echt de understatement of the century)
Verwijderd
Oke dan! goede zaak_eXistenZ_ schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:06:
[...]
Hier ga jij geen spijt van krijgenIk ga een mooi reviewtje posten zodra mijn spul binnen is. Heb nog geen datum te horen gekregen hoewel ik al op mijn Concept F wacht sinds begin juni. Wat ik een poosje terug in een mailtje kreeg, was dat ze het spul begin / eind augustus hopen te hebben en dan op volgorde van bestellen af gaan sturen.
Iets met dat IBAN nrVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:20:
[...]
Oke dan! goede zaak![]()
Ja dat kan kloppen; ik heb vandaag mailtje gehad dat het systeem over drie weken leverbaar is. Met verzendtijd zal dat dus ongeveer nog vier weken duren.
Nog even een vraagje over de betaling, als ik dat via internetbankieren over wil maken, moet ik et geld dan storten op dat "KONTO" nr van NORD LB (150 470 615)? of moet je iets met dat IBAN nr doen?
Verwijderd
Reken dat er nog een bak verzendkosten bij de concept f komen. Zelf zeer goede ervaringen met een Z5400. Op het moment worden ze overal aangeboden voor onder de 200 euro. Het voordeel is dat je er een echte decoder bijkrijgt. De teufel kan je alleen analoog aansluiten. Toch komt een teufel qua geluidskwaliteit boven een z5400 uit. Als ik je een tip mag geven. Koop een reciever, en zet er een leuke (2ehands) set speakers aan. Voor 500 euro heb je al kwaliteit. Kortom, je vraag, reken er maar op dat er uit een concept f beter geluid komt. Teufel is en blijft een speakerbouwer en geen webcamfabrikant.sparda schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 22:21:
Miss even een domme vraag, maar qua geluid lees ik hier net dat Teufel niet moet onder
doen tov de Z5450 of 5500. Nu wordt de Z5450 in Media Markt verkocht aan de niet onaardige prijs
van 200 EUR (lang niet slecht voor zo'n setje dus...) Opteer ik volgens jullie best voor de Z5450 of
misschien toch ook eens over de Concept f denken?
Webcam/Muis fabrikantvanWalsum schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:21:
[...]
Teufel is en blijft een speakerbouwer en geen webcamfabrikant.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Lijkt me een zeer strakke aanbieding. Alleen in weet dus niet zeker hoe de concept E/F aan te sluiten is. Als dit namelijk ook te doen is via de 6 aparte pluggen, dus front/rear/subs/center (left/right). Dan heb je in ieder geval nog dolby. Ik zou persoonlijk gaan voor de decoder, alles digitaal aansluiten en dan heb je ook nog dts. Het is maar waar je de waarde aan hecht. Voor mij iig 200% die decoder erbij.sparda schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 23:33:
Ok! Dan zou misschien de beste oplossing voor een redelijke prijs de volgende aanbieding kunnen zijn:
http://www.teufel.de/de/K...cept-E-Magnum-Digital.cfm
Of toch beter de decoder + Concept F gaan dan?
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door sparda op 13-08-2007 19:57 ]
Er zit draad aan jasparda schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:36:
Hazo, dan is inderdaad geen slecht idee![]()
Maar jullie zijn het er dus duidelijk over eens dat de Concept E/F beter zijn als de logi's
Edit: De foto's doen trwouens alles nogaal draadloss lijken. Is dit ook het geval of lijkt dat enkel zo op de foto's?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
[ Voor 9% gewijzigd door _eXistenZ_ op 17-08-2007 19:37 ]
plopjes zijn verholpen. als ze er wel zijn contact met helpdesk opnemen.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:39:
Kan iemand mij uitleggen wat het grote voordeel is van de decoderstation 3? Zie dat er nog 3 extra analoge aanslutingen zitten, maar wat is de meerwaarde ervan buiten dat?
Geluidskaart kan over het algemeen ook gewoon DTS signalen verwerken, dus dat hoeft het voordeel niet te zijn.
Zelf zit ik te twijfelen tussen de volgende setjes:
De volgende speakerssets zijn in mij opgekomen.
Logitech Z5500
+ Inclusief Decoder
+ Minder duur als bijv de S750
- Mogelijke kans op 'plopjes'
- Zware bas
- Geluid van mindere kwaliteit ivm S750
- Alles bedraad
[...] knip [...]
-
naar mijn weten is er nog een andere versie, waarvan ik de naam even niet weet, die iets duurder is. even kijken op een webshop. het was iets van Xtreme music.frankdewildt schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:21:
Ik heb momenteel Windows Vista op de computer. Ik wil graag de Magnum Power Edition kopen en een Creative Xtreme Gamer soundcard. Maar nu lees ik op verschillende plaatsen dat er dan geen DTS wordt gecodeerd door de Xtreme Gamer soundcard omdat de driver dat niet toestaat. Ik wil niet de decoder van Teufel erbij kopen omdat dat te prijzig wordt. Heeft iemand een oplossing?
-
Er zijn nu ondertussen wel speciale drivers voor windows vista, weet alleen niet in hoeverre deze dts ed ondersteunen, maar er zal vast wel een update komen die het gaan ondersteunen.frankdewildt schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:21:
Ik heb momenteel Windows Vista op de computer. Ik wil graag de Magnum Power Edition kopen en een Creative Xtreme Gamer soundcard. Maar nu lees ik op verschillende plaatsen dat er dan geen DTS wordt gecodeerd door de Xtreme Gamer soundcard omdat de driver dat niet toestaat. Ik wil niet de decoder van Teufel erbij kopen omdat dat te prijzig wordt. Heeft iemand een oplossing?
Ja, die decoderstation 3 is alleen voor als je een apparaat wilt aansluiten dat geen 5.1 analoge outputs heeft, zoals een standalone DVD speler of een Xbox.GleNnoS_ schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:21:
Ik ben van plan om de Concept F te kopen. Ik snap alleen dat hele decoderstation 3 niet. Als je zeg maar de concept F aansluit op je geluidskaart die 5.1 dolby surround ondersteund, heb je toch surround? Alleen geen DTS en zo?
De F heeft wel een crossover knop op de achterkant van de sub, en ook een automatische uitschakeling.DjWannaB2002 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:51:
De Concept Magnum PE heeft geen extra line-in, maar in combi met de digital wel weer.
De Concept F heeft wel een extra line-in, maar voor zover ik kan zien op de foto's geen crossover voor de subwoofer en ook geen automatische in en uitschakeling. Iets wat me persoonlijk wel erg handig lijkt.
DILEMMA!!!
Nog even ander vraagje over die decoder (staat misschien ook op de site maar mijn duits is sehr slecht). Kan je met de decoder ook het ´volume´ van bijv de subwoofer instellen of van de achter speakers oid, net als bij de Z5500 bijv?Appie Heijn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:47:
Ik heb de power edition icm decoderstation, de automatische aan/uit schakeling klinkt interessant. Echter functioneerd hij bij mij niet echt. Ik moet het decodervolume flink openschroeven voordat de Power Edition merkt dat ie aan moet springen. Aangezien ik 8 van de 10x de set gebruik voor wat muziek afspelen op een erg laag volume werkt dit niet voor mij. Ook gaat ie automatisch uit wanneer ik op een laag volume speel.
Hecht dus niet te veel waarde aan die funtie.
Verwijderd
yes mits de decoder in Dolby/DTS stand staatDjWannaB2002 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:21:
[...]
Nog even ander vraagje over die decoder (staat misschien ook op de site maar mijn duits is sehr slecht). Kan je met de decoder ook het ´volume´ van bijv de subwoofer instellen of van de achter speakers oid, net als bij de Z5500 bijv?
Juist als hij niet in de DTS/Dolby stand staat kun je het aanpassenVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:54:
[...]
yes mits de decoder in Dolby/DTS stand staat
[ Voor 5% gewijzigd door XthinkZ op 23-08-2007 23:46 ]
Maar is de "extra" ervaring het niet waard? 5.1 heb je toch al kabels. Netjes wegwerken en niet meer aanraken zou ik zeggen. Verder neem ik aan dat die 7.1 niet slechter klinkt. (Hoop ik).ComBax schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:00:
Simpel, de meeste mensen hebben genoeg aan 5.1![]()
De Concept G is een 7.1 set, dus dan heb je nog meer draden (waar jij net een hekel aan hebt)
[ Voor 7% gewijzigd door XthinkZ op 23-08-2007 16:59 ]
Hangt een beetje af van de situatie. Ik zit in een niet zo grote kamer en zou niet weten waar ik die 2 extra speakers nog kan kwijt geraken.XthinkZ schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:51:
[...]
Maar is de "extra" ervaring het niet waard? 5.1 heb je toch al kabels. Netjes wegwerken en niet meer aanraken zou ik zeggen. Verder neem ik aan dat die 7.1 niet slechter klinkt. (Hoop ik).
Is er behalve de kabels nog een andere reden? Net ff te duur? Lelijk?
En wat is beter? Concept G of R?
pfff, ik zie net de Concept S Zwart. Damn wat mooi...
Aaah echt erg, ik wil steeds meer...
Ik weet niet waar je woont. Maar als je wil mag je mijn PE setje wel even horenXthinkZ schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:19:
Hmmmm, ik ga even wat topics over 7.1 ervaringen opzoeken. Ik twijfel nog steeds.
Haha, maar toch vind ik het geen vergelijking, omdat ik dan nog steeds erg benieuwd ben naar hoe de 7.1 zou klinken.Appie Heijn schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:32:
[...]
Ik weet niet waar je woont. Maar als je wil mag je mijn PE setje wel even horenWedden dat je geen 7.1 meer hoeft
[ Voor 21% gewijzigd door XthinkZ op 23-08-2007 23:59 ]
7,1 Geeft je weinig tot geen meerwaarde. Dit omdat bijna geen enkele film dit ondersteund 99 van de 100 is 5.1XthinkZ schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:39:
[...]
Haha, maar toch vind ik het geen vergelijking, omdat ik dan nog steeds erg benieuwd ben naar hoe de 7.1 zou klinken.
Ik woon zelf in de buurt van leiden. Dus ik zou inderdaad heel graag bij iemand willen komen luisteren. Maar als het heel even kan ook iemand die de 7.1 heeft staan.
Verder kan ik eigenlijk niks over 7.1 setjes vinden, alleen maar mensen die het over de 7.1 geluidskaarten hebben.
Pff, zie nu ook de concept P staatn voor 249 euro.
Teifel zou gewoon een winkel moeten openen in nederland randstad. Kon ik erheen rijden, alles beluisteren en gelijk kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 24-08-2007 00:37 ]
[ Voor 18% gewijzigd door sparda op 24-08-2007 14:56 ]
Type | Systeem | Satteliet | Center | Sub | Prijs |
Concept C | 2.1 | 40/70 Watt | - | 50/100 Watt | 119 € |
Concept E2 | 5.1 | 40/70 Watt | 40/70 Watt | 150/265 Watt | 129 € |
Concept E PE | 5.1 | 40/70 Watt | 70 Watt | 300/450 Watt | 159 € |
Concept F | 5.1 | 40/70 Watt | 40/70 Watt | 300/450 Watt | 199 € |
Concept G THX | 7.1 | 40/70 Watt | 40/70 Watt | 400/800 Watt | 249 € |
Concept P | 5.1 | 70/100 Watt | 70/100 Watt | 80/150 Watt | 249 € |
Concept R | 5.1 | 80/140 Watt | 80/140 Watt | 100/200 Watt | 295 € |
Concept S | 5.1 | 120/160 Watt | 120/160 Watt | 170/300 Watt | 495 € |
[ Voor 54% gewijzigd door XthinkZ op 24-08-2007 15:26 ]
[ Voor 41% gewijzigd door XthinkZ op 24-08-2007 17:19 ]
Hmmm, vandaar dat die subwoofer zo duur is. Ik neem aan dat als je de subwoofer koopt geen versterker nodig hebt:sparda schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:43:
Als ik me niet vergis zijn die R-S-P-serie's passief? Dan moet je nog een versterker bijkopen ook...
[ Voor 21% gewijzigd door XthinkZ op 25-08-2007 00:07 ]
Zit er ook sterk aan te denken om het wel te doen hoor, alleen dus het driver probleem met vista waardoor de subwoofer het niet goed zou doen (?)sparda schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:55:
Imo zou je je verplicht moeten voelen na toch wel wat duiten aan een soundsystem te geven
een sound card te kopen(Pssst, de Xtreme Music is "maar 65" EUR en kan aardig wat dingen)
Zet je hier miss. ook even een review als alles is aangekomen en ingespeeld?
Verwijderd
Lol, 3 maanden is wel erg lang wachten voor een setje speakers. Je wacht gewoon vrolijk verder?_eXistenZ_ schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:05:
Geen bericht is goed berichtZe sturen pas een bevestiging zodra ze dat ding afsturen afaik. Ik hoor al 3 maanden niks van ze
Nee dit klopt NIET. Dit zijn allemaal teilactive systemen, dus er is een versterker nodig. De subwoofer heeft een ingebouwde versterker voor zijn eigen speaker, maar niet voor de rest.XthinkZ schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 19:53:
Das wel erg lang ja.
Weet iemand of het trouwens klopt met wat ik zeg?
DE MRSP Series hebben helemaal geen versterker nodig.
Maar als je naar de achterkant van de subwoofer kijkt van deze series.vanWalsum schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 02:02:
[...]
Nee dit klopt NIET. Dit zijn allemaal teilactive systemen, dus er is een versterker nodig. De subwoofer heeft een ingebouwde versterker voor zijn eigen speaker, maar niet voor de rest.
[ Voor 6% gewijzigd door XthinkZ op 27-08-2007 10:30 ]
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Als je ook kijkt naar de subwoofer, dan zie je dat er alleen maar uitgangen zijn voor links en rechts, en niet voor bijvoorbeeld midden.XthinkZ schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 10:27:
[...]
Maar als je naar de achterkant van de subwoofer kijkt van deze series.
Dan zie je dus allemaal aansluitingen voor de luidsprekers, en dan bedoel ik geen tulpstekkers die je dan even doorlust naar de versterker.
Dat is de reden dat ikzelf tot de conclusie kom dat de sub bij deze serie ook als versterker dient.
Ik sluit zelf redelijk vaak hifi aan voor familie en kennissen.
Maar begrijp niet hoe de aansluitingen via de achterkant van de sub via de versterker zou moeten verlopen.
Als er een versterker nodig zou zijn zouden er geen aansluitingen voor speakers achter de sub aanwezig moeten zijn.
ugh, inderdaad.DjWannaB2002 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:35:
[...]
Als je ook kijkt naar de subwoofer, dan zie je dat er alleen maar uitgangen zijn voor links en rechts, en niet voor bijvoorbeeld midden.
Maar ik kan me wel jou verwarring voorstellen, want er zitten wel line-in ingangen op. Maar misschien zijn die bedoeld om iets van een mp3 speler op aan te sluiten ofzo???
[ Voor 10% gewijzigd door XthinkZ op 27-08-2007 22:29 ]
3-5 werkdagen??? Dat zou stom zijn, ik zelf heb eerder besteld en geld al overgemaakt en bij mij staat er toch echt 4 wocheXthinkZ schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:09:
Kreeg net PDF. Mijn Conept E PE Digital heeft 3-5 dagen levertijd.
Moet alleen nog even het geld overmaken. Ik had zelf na alle post 2-3 weken verwacht.
[ Voor 8% gewijzigd door 13art op 29-08-2007 18:16 ]
Verwijderd
Me two!_eXistenZ_ schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 17:46:
Gister een mailtje gehad dat mijn Concept F is afgestuurd
Als ie binne is krijge jullie een mooie review
Zou best kunnen, ik heb in ieder geval niet voor creditcard gekozen:DjWannaB2002 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 18:15:
[...]
3-5 werkdagen??? Dat zou stom zijn, ik zelf heb eerder besteld en geld al overgemaakt en bij mij staat er toch echt 4 wocheOf dat zou betekenen dat ik hem zeer binnenkort kan verwachten......
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:08:
Had een mail gestuurd naar Teufel waarom de levering bij mij 4 weken is. Bleek een foutje te zijn, mijn set is gisteren verstuurd en komt dus aankomende week binnen, waarschijnlijk tegelijk met mijn nieuwe comp.
http://www.teufel.de/de/K...um-Digital.cfm?show=ordersparda schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:01:
Zitten er standards bij die E digital?
Kun je hem met die decoder dan ook op een stereo installatie aansluiten (voor 2.1 geluid + sub) ?DjWannaB2002 schreef op zondag 02 september 2007 @ 08:13:
Zat ik gisteren thuis te wachten tot mijn computer afgeleverd wordt. Gaat de bel, ik denk yes mijn computer, maar nee hoor, het was mn Teufel Concept E Power Edition Digital!!! Gelukkig digital want anders had ik er nog niet zoveel mee kunnen doen. Nu dus mijn mengpaneel op de set aangesloten om het kort uit te proberen. Klonk niet verkeerd moet ik zeggen.
Maar allemachtig, wat had ik me vergist in de grootte van de subwoofer. Die was dus een flink stuk groter dan ik zelf van te voren verwacht had. Neem 2pc kasten, zet die naast elkaar en dan heb je ongeveer de grootte van de subwoofer.
Binnekort een wat uitgebreidere review van mijn kant, maar ja dan moet ik dus eerst mijn comp hebben. Ziet er in ieder geval tip top uit! Absoluut geen 'plastic fantastic' idee.
Zijn inderdaad los verkocht, ik heb ze zelf ook, erg goede kwaliteit. Stevig en verzwaarde voet, in hoogte verstelbaarsparda schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:01:
Zitten er standards bij die E digital?
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 06-09-2007 13:54 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja dat kan, er zitten op de Decoder drie line-in ingangen. De decoder zet het geluid dan om zodat het gewoon uit alle speakers komt. Klinkt niet verkeerdErmo schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:48:
[...]
Kun je hem met die decoder dan ook op een stereo installatie aansluiten (voor 2.1 geluid + sub) ?
Je kan diverse bouwmarkten, speciaal soort latjes halen die je tegen de muur kan plakken en waarin dan een gootje verwerkt zit waar je kabels door kunnen lopen. Zo zie je er zo goed als niks meer van. En voor achter je standaard zou je de kabels zilver kunnen spuiten en dan tegen de achterkant van de standaard plakken met paar druppeltjes secondelijm oid.SinergyX schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:54:
[...]
Zijn inderdaad los verkocht, ik heb ze zelf ook, erg goede kwaliteit. Stevig en verzwaarde voet, in hoogte verstelbaar![]()
Ben nog steeds erg blij met mijn setAlleen nog oplossing zoeken voor al die kabels
De kabels van de standaard lopen binnendoor, je hebt enkel een cm of 5 net onder de speaker zelf.DjWannaB2002 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:58:
[...]
Je kan diverse bouwmarkten, speciaal soort latjes halen die je tegen de muur kan plakken en waarin dan een gootje verwerkt zit waar je kabels door kunnen lopen. Zo zie je er zo goed als niks meer van. En voor achter je standaard zou je de kabels zilver kunnen spuiten en dan tegen de achterkant van de standaard plakken met paar druppeltjes secondelijm oid.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou dan zeg ik, maak ze de kleur van je vloerSinergyX schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 13:26:
[...]
De kabels van de standaard lopen binnendoor, je hebt enkel een cm of 5 net onder de speaker zelf.
[ Voor 52% gewijzigd door sparda op 09-09-2007 15:44 ]
Ik heb hier ook last van. De sub klappert ofzo, maar dat is als ik de bas lekker hoog zet. Hoe dan ook behoorlijk irritant. Ik ga daarover nog even met teufel contact over opnemen.Executor16 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:57:
Ik heb sinds 2 dagen ofzo dat er een soort van hoog tril geluidje vrijkomt uit de subwoofer. Je hoort dan een harde bass maar ook een hoog geluidje dat mee speelt in de subwoofer. Zoiets als een loszittend schroefje ofzo.. Beetje lastig te omschrijven. Als ik de sub schuin houd, de voorkant optil dus, dan is het weer weg.
Anyone? Want het is behoorlijk irritant!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq