^^ en hoe kom je nu je kamer uit?
Dat ziet er goed uit!!AcXeller schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:11:
[...]
Heb je daar toevallig al ideeen over hoe je de tekst er bij wil krijgen ? Ik heb nu namelijk een tijdelijke oplossing met een geprint A4tje op een triplex plaatje maar daar wil ik toch echt van af. Het mooiste zou zijn als de letters er in gedrukt kunnen worden maar die aparatuur heb ik niet en zal gerust wel duur zijn om zo iets te doen. Ik wil het iig op meerdere dingen gaan gebruiken voor de cockpit.
Nog een kleine update sinds mijn laatste foto (alleen het dashboard en de G25 zijn er bij gekomen):
Functioneel maar echt mooi is anders:
En ja ze zitten niet helemaal uitgelijnd maar wou snel iets werkends hebben omdat het al 6 maanden lag
Maar ik weet inderdaad ook nog niet hoe ik de letters bij de knoppen ga zetten.
Ik denk aan plaklabeltjes uit zo'n letter-apparaat.
Op RSCNET kun je mijn vooruitgang volgen :-)
Waarom zou ik mijn kamer uit willen ?
Ter info: Het is 1 van de twee deuren naar de badkamer en aangezien ik de kleine slaapkamer tot computer/gamehok heb verbouwd vind ik 1 toegang tot de badkamer wel genoeg.
Heb ik eindelijk mijn prachtige logitech driving force pro uit Duitsland binnen, is hij er mee opgehouden.....drama. In eerste instantie werkte hij perfect met GTR2 en Richard Burns, maar na de installatie van Toca race driver 3, knippert alleen het linker lampje nog en is er geen leven meer te bekennen. Ik heb de software verwijderd, logitech folder uit de "common" map ook, ccleaner er over heen, alles opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. De installatie verloopt vlekkeloos, maar het stuur reageert niet bij initialisatie
Deel 2
Vanwege te weinig ruimte hier deel twee van mijn problee. Ik heb ook Race driver 3 geuninstalled omdat ik op de wingmanteam site las dat starforce drivers problemen kunnen geven, maar ook dit heeft geen effect na nog een schone installatie (of moet het nog schoner?) van het stuur. Ook nog een starforce remover gebruikt, maar deze zag niks. Ik begrijp er helemaal niks van!! Het stuur is goed, dat weet ik zeker. Welk conflict kan dit zijn? Please help...
Vanwege te weinig ruimte hier deel twee van mijn problee. Ik heb ook Race driver 3 geuninstalled omdat ik op de wingmanteam site las dat starforce drivers problemen kunnen geven, maar ook dit heeft geen effect na nog een schone installatie (of moet het nog schoner?) van het stuur. Ook nog een starforce remover gebruikt, maar deze zag niks. Ik begrijp er helemaal niks van!! Het stuur is goed, dat weet ik zeker. Welk conflict kan dit zijn? Please help...
Als alleen het linkerlampje knippert dan is dat misschien een indicatie. Staat in de handleiding niet iets over knipperende linker lampjes? Controleer verder goed de diverse aansluitingen en de stroomtoevoer.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Hmm, inderdaad. Als je een spel opstart, zou de rechterlamp automatisch aan moeten gaan. Anders wordt je stuur niet herkend geloof ik.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:58:
Als alleen het linkerlampje knippert dan is dat misschien een indicatie. Staat in de handleiding niet iets over knipperende linker lampjes? Controleer verder goed de diverse aansluitingen en de stroomtoevoer.
Weer een probleem met mn MOMO Force.
Nu doet het gaspedaal bij volgas het volgende:
0(is correct)/720/0/720/0/720 enz...
Wat houdt dit exact in
0(is correct)/720/0/720/0/720 enz...
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hi Guys,
Nieuwe upgrade voor je G25 komt over 2 weken uit.
Carbon plate with build in shiftlight
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=290340&page=6
en
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=294036
Nieuwe upgrade voor je G25 komt over 2 weken uit.
Carbon plate with build in shiftlight
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=290340&page=6
en
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=294036
Thy will see the light...
139 dollar ... wel erg leuk, maar die prijs

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je kan ook de shiftlight los bestellen zonder die carbon plaat:
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=290340
Dan kan je hem zelf ergens inbouwen.
Shift light los kost tegen de 45 euro. Moet je PM sturen naar die Tcannon op die forum.
Plugin voor Rfactor is uit.
GTR2 en ander sims worden de plugins nog voor geschreven op het moment.
Als er nog nederlands progameer talent hier is, ze kunnen altijd hulp gebruiken
Voorbeeld van cockpit met zelf ingebouwde shiftlight (Mooiste cockpit die ik ooit heb gezien)
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=293107
More pics
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=292004
[ Voor 13% gewijzigd door 7th op 19-07-2007 15:49 ]
Thy will see the light...
Opgelost, wat contactspray erop, (ja vandaag eindelijk gekocht), en alles werkt weer 100%.GAIAjohan schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:41:
Weer een probleem met mn MOMO Force.
0(is correct)/720/0/720/0/720 enz...Wat houdt dit exact in
Een nieuw vreemd iets.
Mijn vasthoud systeem aan de linkerkant brak zomaar. (rode MOMO dus).
Hierna heb ik maar even het hele stuur uitelkaar gehaald om te onderzoeken hoe het eruit zag, zodat ik wist wat doen, omte repareren. (nieuwe schroef, schroefdraad is eraf).
Nu, na het dichtdoen, voelt hij een heel stuk zwaarder aan, zit er geen speling meer op de as, eerst kon ik m iets (een paar mm) naar boven krijgen tov het rode plastic.Maar nu ook niet meer. Is dit normaal?
Ik moet namelijk heel erg wennen aan het verzwaarde sturen, en ik reed al op 72% in GTL en GTR2.. (qua kracht.
Hierna heb ik maar even het hele stuur uitelkaar gehaald om te onderzoeken hoe het eruit zag, zodat ik wist wat doen, omte repareren. (nieuwe schroef, schroefdraad is eraf).
Nu, na het dichtdoen, voelt hij een heel stuk zwaarder aan, zit er geen speling meer op de as, eerst kon ik m iets (een paar mm) naar boven krijgen tov het rode plastic.Maar nu ook niet meer. Is dit normaal?

Ik moet namelijk heel erg wennen aan het verzwaarde sturen, en ik reed al op 72% in GTL en GTR2.. (qua kracht.
Misschien toch niet helemaal correct in elkaar gezet?!?!?!GAIAjohan schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:39:
Een nieuw vreemd iets.
Nu, na het dichtdoen, voelt hij een heel stuk zwaarder aan, zit er geen speling meer op de as, eerst kon ik m iets (een paar mm) naar boven krijgen tov het rode plastic.Maar nu ook niet meer. Is dit normaal?![]()
Ik heb mijn rode momo stuur ook helemaal uit elkaar gesloopt omdat ik het binnenwerk in een dashbord heb gebouwd. Werkt perfect en beweegt helemaal niet zwaarder dan van te voren.
Ik heb allles opnieuw open moeten doen omdat ik eindelijk een goede schroef had gevonden voor het vasthoudsysteem., nu zit alles een stuk steviger, maar het sturen is weer normaal, dus misschien zat er inderdaad iets fout.i-beast-a schreef op zondag 29 juli 2007 @ 11:07:
[...]
Misschien toch niet helemaal correct in elkaar gezet?!?!?!
Ik heb mijn rode momo stuur ook helemaal uit elkaar gesloopt omdat ik het binnenwerk in een dashbord heb gebouwd. Werkt perfect en beweegt helemaal niet zwaarder dan van te voren.
En anders donder je de hele behuizing weg (zoals ik heb gedaan).GAIAjohan schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:15:
[...]
Ik heb allles opnieuw open moeten doen omdat ik eindelijk een goede schroef had gevonden voor het vasthoudsysteem., nu zit alles een stuk steviger, maar het sturen is weer normaal, dus misschien zat er inderdaad iets fout.
Gewoon in een dashboard schroeven.
Dat is nog veel steviger en dan zit je niet meer met je knieen tegen die klemmen aan.
Ik ben van plan een eigen simulator te maken, echter toen ik laatst bij de sloop kwam (die vroeger heel groot was)< bleek er niks meer van over te zijn, en dus verkochten ze ook geen mooie sportieve stoeltjes meer.
. Maargoed, ik heb een paar renders liggen van hoe ik het geheel eruit wil hebben zien, daarnaast wil ik nog ACT Labs pedalen kopen van 180euro
, zodat ik ook een koppelingspedaal heb, naast mijn shifter.
Het MOMO Force stuurtje is nog steeds subliem, dus die haal ik misschien alleen uit de behuizing dan ja, en in een dashboard kanllen.
Het MOMO Force stuurtje is nog steeds subliem, dus die haal ik misschien alleen uit de behuizing dan ja, en in een dashboard kanllen.
Ik kom ook van een Momo Force af. Je kunt je afvragen of je, als je toch > 180 euro gaat uitgeven, niet beter kunt upgraden naar de G25. Uitstekende pedalenset en (mocht je de G25 shifter niet willen gebruiken) volgens mij ook wel te gebruiken met een eventueel bestaande shifter (heb je die ook van AL?).
Ik heb de oude ACT Labs shifterBeQuietAndDrive schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:32:
Ik kom ook van een Momo Force af. Je kunt je afvragen of je, als je toch > 180 euro gaat uitgeven, niet beter kunt upgraden naar de G25. Uitstekende pedalenset en (mocht je de G25 shifter niet willen gebruiken) volgens mij ook wel te gebruiken met een eventueel bestaande shifter (heb je die ook van AL?).
DIe bedoelde ik inderdaad, mooi spul. Maar voor de pedalen kun je toch ook kijken naar de G25, niets mis met die pedalenset hoor
Ik heb even een vraag aan de G25 bezitters. Ik ben op zoek naar hoe de G25 eigenlijk vastgemaakt wordt, op de foto's die ik op het internet kan vinden is het niet duidelijk te zien. Plus, hoe stevig is het vast te maken aan een bureau? Ik heb jarenlang een act-labs gehad en daarvan heb ik uiteindelijk een van de bevestigingsschroeven kapot gekregen. Schroefdraad kapot.
Nog een dingetje, hoe center je het stuur eigenlijk in Nascar 2003 of GPL met die 900 graden? Dan moet je ook die 900 graden helemaal gebruiken of valt dat ergens in de drivers te cappen?
Zijn er overigens verschillende versies van de G25?
/edit/
En de vergelijking van het stuurtje de G25 met de DFP? Hoe vergelijkt dat zich? De pedalen kunnen me gestolen worden, ik heb de BRD nog hier staan
Nog een dingetje, hoe center je het stuur eigenlijk in Nascar 2003 of GPL met die 900 graden? Dan moet je ook die 900 graden helemaal gebruiken of valt dat ergens in de drivers te cappen?
/edit/
En de vergelijking van het stuurtje de G25 met de DFP? Hoe vergelijkt dat zich? De pedalen kunnen me gestolen worden, ik heb de BRD nog hier staan
[ Voor 15% gewijzigd door siggy op 31-07-2007 11:19 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De bevestiging is met schroef-draai-dingen, je kunt het ding ook met M6 bouten aan je bureau bevestigen, er zit schroefdraad in stuur en pedalensiggy schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:04:
Ik heb even een vraag aan de G25 bezitters. Ik ben op zoek naar hoe de G25 eigenlijk vastgemaakt wordt, op de foto's die ik op het internet kan vinden is het niet duidelijk te zien. Plus, hoe stevig is het vast te maken aan een bureau? Ik heb jarenlang een act-labs gehad en daarvan heb ik uiteindelijk een van de bevestigingsschroeven kapot gekregen. Schroefdraad kapot.
/edit/
Je kunt in de drivers het aantal graden draaing instellen.
DFP ken ik niet uit eigen ervaring, ik had een Momo Force. De pedalen van de G25 zijn uitstekend.
Ey thanks, had hem besteld en binnengekregen. Toch maar mijn bureau ff aanpassen, maar die M6 bouten zijn echt the way to go voor mij, die draaidingetjes zijn mij te onhandig om dat echt strak te krijgen. Zeker voor Japanners gemaakt zo kleinBeQuietAndDrive schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 12:07:
[...]
De bevestiging is met schroef-draai-dingen, je kunt het ding ook met M6 bouten aan je bureau bevestigen, er zit schroefdraad in stuur en pedalen![]()
Je kunt in de drivers het aantal graden draaing instellen.
DFP ken ik niet uit eigen ervaring, ik had een Momo Force. De pedalen van de G25 zijn uitstekend.

Toch maar een eigen simulator gaan bouwen denk ik....
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Het viel mij ook op dat de draaidingen van de G25 niet zo goed werken als die van de DFP. Ik heb er geen last van. M6 in stuur, pedalen en shifter. ding zit muurvast
Gisteren een DFP besteld, deze komt hopelijk nog voor het weekend aan, maar welke software moet ik nou installeren?
Op rscnet zei iemand dat ik gerust de G25 software (Van Logitech zelf, v5.0) kon gebruiken. (Of moet ik de Wingman v4.6 gebruiken)?
Op rscnet zei iemand dat ik gerust de G25 software (Van Logitech zelf, v5.0) kon gebruiken. (Of moet ik de Wingman v4.6 gebruiken)?
Gewoon de nieuwste, werkte altijd perfect bij mijn DFP.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb weer een paar uurtjes kunnen knutselen.....
Vooruitgang is te zien op:
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=280047
(page 2!!)
Vooruitgang is te zien op:
http://forum.racesimcentral.com/showthread.php?t=280047
(page 2!!)
[ Voor 3% gewijzigd door i-beast-a op 08-08-2007 21:43 ]
Oh ja.....over dit onderwerp is heeeeel veel te vinden op:
http://www.thewayiplay.com/
Er zijn blijkbaar genoeg knutselaars op deze wereld
http://www.thewayiplay.com/
Er zijn blijkbaar genoeg knutselaars op deze wereld
Nou, het heeft bijna een jaar geduurd maar nou is de cockpit (voorlopig) technisch zoals ik em wou
Nu alleen nog een keer aan de cosmetische kant gaan werken, dus reken maar op volgend jaar september 
Het dashboard:

De knoppen maar nu met twee extra, nog geen mooie oplossing voor de letters bedacht maar dat komt nog wel.

Mijn uber infodash

Zie deze hier in actie. Het beeld ziet er soms een beetje vreemd uit en de kleur lijkt niet helemaal te kloppen maar dat komt door de invalshoek. Wil nog een keer kijken of ik er meer informatie op kan tonen en wat simpele intelligentie in kan bouwen maar voorlopig ben ik zo tevreden. Later begin ik nog wel eens aan GTL en RBR...
Het dashboard:

De knoppen maar nu met twee extra, nog geen mooie oplossing voor de letters bedacht maar dat komt nog wel.

Mijn uber infodash

Zie deze hier in actie. Het beeld ziet er soms een beetje vreemd uit en de kleur lijkt niet helemaal te kloppen maar dat komt door de invalshoek. Wil nog een keer kijken of ik er meer informatie op kan tonen en wat simpele intelligentie in kan bouwen maar voorlopig ben ik zo tevreden. Later begin ik nog wel eens aan GTL en RBR...
Hoe werkt dat infodash? Moet je daar zelf software voor schrijven? of is dit ook te vinden op het internet. Daarnaast, hoe kom je aan schermpje?AcXeller schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:51:
Nou, het heeft bijna een jaar geduurd maar nou is de cockpit (voorlopig) technisch zoals ik em wouNu alleen nog een keer aan de cosmetische kant gaan werken, dus reken maar op volgend jaar september
Het dashboard:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn uber infodash![]()
[afbeelding]
Ben zelf van plan binnenkort een cockpit te bouwen. Daarvoor heb ik een spotgoedkope (€4,-) gamepad gekocht, welke ik ga mishandelen tot buttonbox met 14knoppen. Moet nog ff naar elekzaak voor de knopjes. Maar zo'n schermpje lijkt me ook erg handig.
Het schermpje heb ik een tijdje terug bij de bartsmit of intertoys gekocht, het was oorspronkelijk een scherm wat je achterop je playstation 1 kon aansluiten zodat je in de auto kon gamen (of iets in die trend). Het belangrijkste voor mij was dat er een tv-in op zat en ik hem dus als extended desktop gebruik via de tv-out van mijn videokaart. Als ik dus niet speel zie je daar ook gewoon mijn wallpaper staan. Wat je in het filmpje ziet is dus gewoon een fullscreen applicatie die alle waardes laat zien.GAIAjohan schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 16:29:
[...]
Hoe werkt dat infodash? Moet je daar zelf software voor schrijven? of is dit ook te vinden op het internet. Daarnaast, hoe kom je aan schermpje?
Ben zelf van plan binnenkort een cockpit te bouwen. Daarvoor heb ik een spotgoedkope (€4,-) gamepad gekocht, welke ik ga mishandelen tot buttonbox met 14knoppen. Moet nog ff naar elekzaak voor de knopjes. Maar zo'n schermpje lijkt me ook erg handig.
Op zich zou je kunnen volstaan met een applicatie als GTR2PD echter waren de letters niet te lezen op mijn scherm (input mag 1024x768 zijn maar zal maar iets van 320x200 werkelijk zijn). Dus ik had besloten om mijn eigen versie te schrijven waar ik lekker mee kon rommelen zodat het aan mijn wensen voldeed en goed leesbaar was.
Ok, ik wil vanmiddag even op pad voor knoppen voor mijn buttonbox. Bij wat voor winkeltjes moet ik zijn? Electronicazaak? Elektrazaak lijkt me voor wasmachines enzo??
Of weet iemand een naam van een goede shop? Liefst in Groningen natuurlijk

Ik zou voor de Electronicazaak gaanGAIAjohan schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 08:12:
Ok, ik wil vanmiddag even op pad voor knoppen voor mijn buttonbox. Bij wat voor winkeltjes moet ik zijn? Electronicazaak? Elektrazaak lijkt me voor wasmachines enzo??![]()
Heb destijds mijn knoppen besteld bij conrad, je moet alleen even goed kijken of je wel de juiste knoppen besteld omdat er soms kleine verschillen tussen zitten. Ik had bijvoorbeeld echt puls knoppen nodig, ik vermoed dat dit ook voor jouw gamepad zo zal zijn. En het loont ook om echt al die pagina's met knoppen af te gaan omdat het soms een aantal euros kan gaan schelen alleen omdat je bijvoorbeeld af kan met een knop met een korte achterkant.
Had eindelijk geld om een DFP te kopen, zie ik nu dat hij overal duurder is geworden ook in Duitsland..
Iemand nog een mooie aanbieding?
Iemand nog een mooie aanbieding?
Thanks voor het melden van conrad. Ik heb het idee met gamepad hier weg:AcXeller schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:08:
[...]
Ik zou voor de Electronicazaak gaan
Heb destijds mijn knoppen besteld bij conrad, je moet alleen even goed kijken of je wel de juiste knoppen besteld omdat er soms kleine verschillen tussen zitten. Ik had bijvoorbeeld echt puls knoppen nodig, ik vermoed dat dit ook voor jouw gamepad zo zal zijn. En het loont ook om echt al die pagina's met knoppen af te gaan omdat het soms een aantal euros kan gaan schelen alleen omdat je bijvoorbeeld af kan met een knop met een korte achterkant.
http://altoguitar.com/buttonbox/
Ik kan voor 50 euro een rode momo force kopen. nadeel is dat er geen doos bijzit en dat ik niet kan controleren of hij het uberhaupt wel doet.. op fotos ziet hij er iig puntgaaf uit. Maar voor 50 euro kan ik hem eigenlijk niet laten liggen toch?
zou ik lekker laten liggen. Die dingen zijn al zo oud. Grote kans dat de potmeters echt wel aan het einde van de levensduru zitten.MuSeLive schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:03:
Ik kan voor 50 euro een rode momo force kopen. nadeel is dat er geen doos bijzit en dat ik niet kan controleren of hij het uberhaupt wel doet.. op fotos ziet hij er iig puntgaaf uit. Maar voor 50 euro kan ik hem eigenlijk niet laten liggen toch?
De Driving Force Pro heb ik al ooit voor 69 Euro gezien bij MM in Duitsland. Is nieuwe en niet gebruikt. Tel uit je winst
Hoe lang kunnen die potmeters ongeveer mee?MarcoM schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:58:
[...]
zou ik lekker laten liggen. Die dingen zijn al zo oud. Grote kans dat de potmeters echt wel aan het einde van de levensduru zitten.
De Driving Force Pro heb ik al ooit voor 69 Euro gezien bij MM in Duitsland. Is nieuwe en niet gebruikt. Tel uit je winst
Ik heb de mijne van valk voor of na de GP4 release en die doet het opzich nog prima, op wat lichte speling na.MuSeLive schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:38:
[...]
Hoe lang kunnen die potmeters ongeveer mee?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
hmm, nu ga ik toch weer ernstig twijfelen of dan een momo force zal kopen of een dfp.
voordeel momo is:
+ prijs (50e)
+ klassieker (heeft zich bewezen en behoud waarde)
+ Kwaliteit, mooi lederen stuur
minpunten:
- 2ehands....
- potmeters waar toch wel redelijk wat problemen mee zijn
decisions, decisions
voordeel momo is:
+ prijs (50e)
+ Kwaliteit, mooi lederen stuur
minpunten:
- 2ehands....
- potmeters waar toch wel redelijk wat problemen mee zijn
decisions, decisions
Mijn rode MOMO is van 2001, heb hem vorig jaar in oktober gekocht voor €50,-. Heb er sinds 2 maandjes wel wat problemen mee qua potmeters in de pedalen.. Contactspray helpt slechts een paar dagen.. Ben ongeveer 10stapjes van de 256 kwijt. (Anders gaat ie automatisch gasgeven en remmen (een heel klein beetje).
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 20-09-2007 00:53 ]
Hmm das wel irritant ja. schoonmaken, contactspray helpt dus niet meer. dan zit er niks anders op dan nieuwe potmetertjes te halen lijkt mij..GAIAjohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:53:
Mijn rode MOMO is van 2001, heb hem vorig jaar in oktober gekocht voor €50,-. Heb er sinds 2 maandjes wel wat problemen mee qua potmeters in de pedalen.. Contactspray helpt slechts een paar dagen.. Ben ongeveer 10stapjes van de 256 kwijt. (Anders gaat ie automatisch gasgeven en remmen (een heel klein beetje).
Denk dat ik gewoon nieuwe pedalen ga kopen. Die van ACT labs denk k. Heb de GPL shifter al met dat kastje waar ook clutch en rem en gas in kunnen.MuSeLive schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:54:
[...]
Hmm das wel irritant ja. schoonmaken, contactspray helpt dus niet meer. dan zit er niks anders op dan nieuwe potmetertjes te halen lijkt mij..
Dus geen extra usb-poorten benodigd
Dat van die waarde is voor wat betreft de potmeters discutabel. Die dingen zijn in 2001 gemaakt. Weet jij veel hoeveel ermee gestuurd is?MuSeLive schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:08:
hmm, nu ga ik toch weer ernstig twijfelen of dan een momo force zal kopen of een dfp.
De dfp heeft ook nog eens 900 graden draaien een een leukere shifter.
Als je iets langer spaart: G25
Hoeveel ermee gestuurd is is geen probleem. Puur hoeveel ermee is geremd en gasgegevenMarcoM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:14:
[...]
Dat van die waarde is voor wat betreft de potmeters discutabel. Die dingen zijn in 2001 gemaakt. Weet jij veel hoeveel ermee gestuurd is?
Als je iets langer spaart: G25Die ownt ze echt allemaal
[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 20-09-2007 10:35 ]
Niet correct. De MOMO Force heeft ook in het stuur een ouderwetse potmeter zitten. De DFP en G25 hebben daar een optische potmeter zitten. Die slijt niet. Die in de MOMO Force wel.GAIAjohan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:34:
[...]
Hoeveel ermee gestuurd is is geen probleem. Puur hoeveel ermee is geremd en gasgegeven
Ik heb geregeld dat de verkoper van de momo force hem komt brengen. Ik mag hem dan uitproberen om te kijken of alles werkt!
Waar moet ik op letten? en is er misschien een goed programma om te kijken of alles nog 100% is?
DXtweak 2 en de logitech profiler
Het is maar wat je ownen noemtMarcoM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:14:
[...]
Dat van die waarde is voor wat betreft de potmeters discutabel. Die dingen zijn in 2001 gemaakt. Weet jij veel hoeveel ermee gestuurd is?
Als je iets langer spaart: G25Die ownt ze echt allemaal
G25 viel voor mij af omdat de pedalen te dicht bij elkaar zitten. Als ik op de rem trap, trap ik alle 3 de pedalen in

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
DXTweak2. En serieus, even een half uurtje racen.MuSeLive schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:51:
Ik heb geregeld dat de verkoper van de momo force hem komt brengen. Ik mag hem dan uitproberen om te kijken of alles werkt!Waar moet ik op letten? en is er misschien een goed programma om te kijken of alles nog 100% is?
Die van mij beginnen na een half uurtje ineens 10stapjes minder weer te geven. Daarna geen probs meer. Steek ik ze opnieuw in, is het probleem ook weg

Het stuurtje kan een beetje scheef staan. Maar das opte lossen, is een typisch probleem van de MOMO's.
Verder:
vóór het racen het stuur zelf even volledig links en volledig rechts doen.
Hij detecteert ongeveer 200graden, terwijl het stuur 270 doet. Na handmatige 'calibratie' 'ziet' hij wel de volledige 270graden.
speel je met schoenen aan ofzo of heb je echt brede voeten?ThunderNet schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:25:
[...]
Het is maar wat je ownen noemt
G25 viel voor mij af omdat de pedalen te dicht bij elkaar zitten. Als ik op de rem trap, trap ik alle 3 de pedalen in
Ik heb maat 46, tegen maat 47 aan, en heb geen last van de pedalen van de G25. Ik race echter altijd met alleen maar sokken aan (
), met schoenen aan zal het wel eens listig kunnen worden denk ik.
nou ik heb hem dus gekocht!
Moest via momotweak wel wat instellen zodat hij helemaal recht staat, maar dat klopt nu dus ook
Alleen ik heb nu opeens dat als ik naar links stuur dat hij als het ware "kraakt" alsof ik hem te ver door duw... dat hoorde ik toen die kerel er was niet
Moest via momotweak wel wat instellen zodat hij helemaal recht staat, maar dat klopt nu dus ook
Alleen ik heb nu opeens dat als ik naar links stuur dat hij als het ware "kraakt" alsof ik hem te ver door duw... dat hoorde ik toen die kerel er was niet
Dan wil ik niet bij jouw in een echte auto zitten. Ik heb wel alleen mijn sokken aan, misschien is dat het.ThunderNet schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:25:
[...]
Het is maar wat je ownen noemt
ff een vraagje over de g25...als de voedingskabel niet is aangesloten, moet het stuur dan wel gewoon werken?
[ Voor 10% gewijzigd door 3p0x op 20-09-2007 22:51 ]
In echte auto zijn de pedalen vaak tik breder, en staan ze iets verder uit elkaarMarcoM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:11:
[...]
Dan wil ik niet bij jouw in een echte auto zitten. Ik heb wel alleen mijn sokken aan, misschien is dat het.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ik zeg, probeer het eens zonder schoenen. Werkt hier prima met maatje 46
Hmmm, toen ik nog ernstig aan simracen deed (NASCAR Leagues) heb ik me Sparco raceschoeisel gekocht omdat ik niet graag 2 uur lang met m'n sokken wou racen. Ik kan dan ook niet meer zonder
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
anyone?MuSeLive schreef op donderdag 20 september 2007 @ 21:54:
nou ik heb hem dus gekocht!
Moest via momotweak wel wat instellen zodat hij helemaal recht staat, maar dat klopt nu dus ook![]()
Mjah.. ik vind geen schoenen aan niet fijn
Met blote voeten wil het wel beter idd. Maar om nou 's middags even voor potje racen de schoenen uit te trekken
Sja, wat moeten wij ervan zeggen vanaf hier
Had toch maar die DFP gekocht?
nou omdat het alleen is al ff aan staat. als ik die force feedback tests doe dan hoor ik ook niks. Dus heb niet echt het idee dat het iets mechanisch is..Arfman schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:12:
Sja, wat moeten wij ervan zeggen vanaf hierHad toch maar die DFP gekocht?
Pas als ik het stekkertje in mijn stuur doe dan begint de ellende
[ Voor 9% gewijzigd door MuSeLive op 21-09-2007 22:02 ]
Gewoon ff open maken. Die dingen zitten vrij simpel inelkaar.MuSeLive schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 21:15:
[...]
nou omdat het alleen is al ff aan staat. als ik die force feedback tests doe dan hoor ik ook niks. Dus heb niet echt het idee dat het iets mechanisch is..
Pas als ik het stekkertje in mijn stuur doe dan begint de ellende
Ik heb sinds een tijd mijn nieuwe pc en sinds dat er nu wat meer geheugen inzit en een sterkere videokaart ben ik weer begonnen met race spellen zoals nfs, dtm race driver etc. Dit speel ik met een logitech rumblepad 2 sinds jaren, en dat bevalt me wel goed, makkelijker als met toetsenbord.
Nu heb ik laatst bij een buurjongen met een oud logitech stuur en pedalen set gespeeld en dat was toch wel heel erg appart, maar super gaaf om te doen en het spelen van het spel word er echt 10x leuker op.
Omdat ik ook met kerst test drive unlimited krij of ga kopen, ben ik dus aan het kijken voor een leuk stuur en pedalen setje voor de pc. En dat rond de 60-80 euro.
Nu ben ik wat gaan rondkijken naar logitech spullen en ben ik een hoop leuks tegen gekomen. Hier een lijstje wat er op het moment is en wat ik ervan vind:
- De logitech drive axial feedback, vind ik echt heel mooi, alleen is voor de xbox
- De logitech momo racing, beetje te duur, maar ook heel mooi en voor de pc
- De logitech driving pro, ook erg mooi, alleen is voor de playstation
- De logitech formula force, mooi, alleen het rood spreekt mij niet aan en ideaal voor mijn budget en is een pc en een ps2 versie van
- De logitech driving force, is zelfde als de formula force volgens mij en omdat deze zwart/blauw is gaat hier mijn voorkeur naar uit, ook voor pc en ps2 alleen op de site van de winkel waar ik mijn spullen altijd haal staat niet de pc versie erbij, raar...
Dusja, heel mooi spul allemaal in mijn budget, de xbox en de ps2 versies vallen af omdat ze niet met de pc werken, ik heb wel wat gelezen dat ps2 versies werken op de pc, maar hoe moet het dan met software edg?
Mja, als ik dus de driving force voor de pc kan krijgen(als hij er uberhaupt wel is?), denk ik erover om die te nemen. Zou dit een goede beslissing zijn of welke kan ik beter nemen?
En met monteren op het bureau, er zitten klemmen op het logitech stuur maar omdat ik onder mijn bureau een stuk van 3 cm heb waar het opgeklemt kan worden, en daarna een balk zit, weet ik niet of dat gaat?
Alvast bedankt voor jullie hulp en tips, ideën etc!
Nu heb ik laatst bij een buurjongen met een oud logitech stuur en pedalen set gespeeld en dat was toch wel heel erg appart, maar super gaaf om te doen en het spelen van het spel word er echt 10x leuker op.
Omdat ik ook met kerst test drive unlimited krij of ga kopen, ben ik dus aan het kijken voor een leuk stuur en pedalen setje voor de pc. En dat rond de 60-80 euro.
Nu ben ik wat gaan rondkijken naar logitech spullen en ben ik een hoop leuks tegen gekomen. Hier een lijstje wat er op het moment is en wat ik ervan vind:
- De logitech drive axial feedback, vind ik echt heel mooi, alleen is voor de xbox
- De logitech momo racing, beetje te duur, maar ook heel mooi en voor de pc
- De logitech driving pro, ook erg mooi, alleen is voor de playstation
- De logitech formula force, mooi, alleen het rood spreekt mij niet aan en ideaal voor mijn budget en is een pc en een ps2 versie van
- De logitech driving force, is zelfde als de formula force volgens mij en omdat deze zwart/blauw is gaat hier mijn voorkeur naar uit, ook voor pc en ps2 alleen op de site van de winkel waar ik mijn spullen altijd haal staat niet de pc versie erbij, raar...
Dusja, heel mooi spul allemaal in mijn budget, de xbox en de ps2 versies vallen af omdat ze niet met de pc werken, ik heb wel wat gelezen dat ps2 versies werken op de pc, maar hoe moet het dan met software edg?
Mja, als ik dus de driving force voor de pc kan krijgen(als hij er uberhaupt wel is?), denk ik erover om die te nemen. Zou dit een goede beslissing zijn of welke kan ik beter nemen?
En met monteren op het bureau, er zitten klemmen op het logitech stuur maar omdat ik onder mijn bureau een stuk van 3 cm heb waar het opgeklemt kan worden, en daarna een balk zit, weet ik niet of dat gaat?
Alvast bedankt voor jullie hulp en tips, ideën etc!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Zoals hier in dit topic meerdere malen te lezen is werkt de Logitech Driving Force Pro - kortweg DFP - gewoon op de PC. Er is maar één versie van die op PS2 en PC werkt, ookal adverteert Logitech daar nergens mee. Gewoon de standaard Logitech software installeren en racen maar.
Volgens mij kan de DFP een blad van rond de 5/5,5 cm aan, dus 3 cm moet zeker lukken.
Het enige alternatief binnen je budget is de Momo Racing, maar de DFP is toch wat completer en kwalitatief iets beter.
Volgens mij kan de DFP een blad van rond de 5/5,5 cm aan, dus 3 cm moet zeker lukken.
Het enige alternatief binnen je budget is de Momo Racing, maar de DFP is toch wat completer en kwalitatief iets beter.
Volgens mij bedoelt hij dat hij juist maar ruimte heeft van 3cm onder z'n bureau en dat gaat net niet passen, je bent 5 cm nodig aan ruimte onder je blad. [DFP]
Only fools are enslaved by time and space.
Ok, bedankt voor de info, maar de logitech driving force pro werkt dus wel, en de software, is er gewoon software beschikbaar of moet je van een ander apparaat software downloaden(en zo ja, welke?)
Laat maar, heb het antwoord al
En hoe zit het nu met de logitech formula/driving force?
En of het past, ik heb tot aan de balk 3 cm, en het blad zelf is 2 cm dik. Is er een andere optie om het erop te zetten? Of kan je het gewoon los erop zetten met de haken schuin tegen het de rand zodat ie niet naar achter kant glijden? Dusja, hoe zou dat dan kunnen?
En of het past, ik heb tot aan de balk 3 cm, en het blad zelf is 2 cm dik. Is er een andere optie om het erop te zetten? Of kan je het gewoon los erop zetten met de haken schuin tegen het de rand zodat ie niet naar achter kant glijden? Dusja, hoe zou dat dan kunnen?
[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 22-09-2007 15:46 ]
Ah, ik zie het. Ik moet beter lezen.LoneRanger schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:15:
Volgens mij bedoelt hij dat hij juist maar ruimte heeft van 3cm onder z'n bureau en dat gaat net niet passen, je bent 5 cm nodig aan ruimte onder je blad. [DFP]
Ja, dat wordt lastig zonder e.e.a aan te passen.
Hmm ik zat net even m'n DFP te bestuderen en ik heb goed nieuws voor je.Joopieboy schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:39:
Ok, bedankt voor de info, maar de logitech driving force pro werkt dus wel, en de software, is er gewoon software beschikbaar of moet je van een ander apparaat software downloaden(en zo ja, welke?)
Standaard ziten er een soort van "stel dopjes" op de steunen onder je bureau en als je die er af haalt ben je maar 2cm nodig.
Heb ik net even voor je getest.
Mijn blad is ook precies 2cm dik dus dat gaat prima lukken.
[ Voor 3% gewijzigd door LoneRanger op 22-09-2007 16:06 ]
Only fools are enslaved by time and space.
Ok dan, dan moet ie maar iets naar voren komen, maar dan kan hij wel goed vastgezet worden, super bedankt voor het kijken 
Net even wat gegoogled en hier wat rondgezocht, de driving en de driving pro zijn beide voor de playstation, maar kunnen dus wel op de pc door de usb. Prijsverschil maakt niet uit, dus het word de driving pro denk ik.
Nu nog ergens die logitech profiler vandana zien te halen, volgens mij heb ik ook een profiler voor de gamepad, dus als het stuur daarmee zou werken.
Mja, bedankt allemaal voor jullie info. Nu nog wat mails sturen naar bedrijven hier, ik denk zelf computer bedrijven. En dan voor de logitech driver force PRO versie
Net even wat gegoogled en hier wat rondgezocht, de driving en de driving pro zijn beide voor de playstation, maar kunnen dus wel op de pc door de usb. Prijsverschil maakt niet uit, dus het word de driving pro denk ik.
Nu nog ergens die logitech profiler vandana zien te halen, volgens mij heb ik ook een profiler voor de gamepad, dus als het stuur daarmee zou werken.
Mja, bedankt allemaal voor jullie info. Nu nog wat mails sturen naar bedrijven hier, ik denk zelf computer bedrijven. En dan voor de logitech driver force PRO versie
Jup, met die profiler werkt het stuur ook. Mijn Rumblepad2 en MOMO force (red) gebruiken zelfde drivers etcJoopieboy schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:02:
Ok dan, dan moet ie maar iets naar voren komen, maar dan kan hij wel goed vastgezet worden, super bedankt voor het kijken
heb hem nu dus bijna helemaal open liggen, en er viel dus een schroefje uit. deze kwam van het ff motortje en daardoor schuurde hij dus. Maar om het schroefje er weer in te draaien moet ik het laatste gedeelte open krijgen, maar dat lukt me maar niet.. Heeft er iemand heel toevallig ooit zijn momo force (red) open gemaakt? heb een soort van "handleiding" op het internet gevonden, maar die is veel te bondig.GAIAjohan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:40:
[...]
Gewoon ff open maken. Die dingen zitten vrij simpel inelkaar.
http://forum.racesimcentral.com/
hier al eens gezocht?
En ALS je hem weer inmekaar zet: Loctite gebruiken!
hier al eens gezocht?
das toch soort lijm right? zo ja, dan doe ik het liever nog niet..MarcoM schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:16:
http://forum.racesimcentral.com/
hier al eens gezocht?
Er zijn verschillende soorten loctite. Het spul dat ik bedoel werkt als er geen lucht/zuurstof bij komt. Dan zorgt het voor een zgn moervaste verbinding. Die FF motor is onderhevig aan zware trillingen. Daarom is het wel handig om Loctite te gebruiken op de schroefdraad. Je kunt het altijd weer losdraaien. Wel ff kracht zetten
Hopelijk wel ja. Dat losraken van die 2 schroeven bij jouw stuurtje is een bekend probleem. Het is ook makkelijk te fixen mits er geen andere vervolgsschade is opgetreden.
Hoeveel kosten die en kan ik die eventueel hier kopen : http://www.safemotors.nl/ ??Fuelke schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:40:
Hmmm, toen ik nog ernstig aan simracen deed (NASCAR Leagues) heb ik me Sparco raceschoeisel gekocht omdat ik niet graag 2 uur lang met m'n sokken wou racen. Ik kan dan ook niet meer zonder
Wil namelijk sowieso handschoenen kopen zodat ik niet mijn gloednieuwe G25 verpest met mijn zweetpoten
Verder moet ik nog een helm hebben voor als ik ga karten omdat ik schijnbaar een erg groot hoofd heb
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Persoonlijk heb ik Sparco K-mids, hebben me toen 50€ gekost (was promotie toen)

Ik weet niet waar ze je het best kan kopen, maar ik heb ze wel op een andere Nederlandse site gespot aan 62€ ongeveer >> http://www.biesheuvel.nl/shop/cat/521/karting Op die site staan trouwens nog meer raceschoenen, en ook handschoenen.

Ik weet niet waar ze je het best kan kopen, maar ik heb ze wel op een andere Nederlandse site gespot aan 62€ ongeveer >> http://www.biesheuvel.nl/shop/cat/521/karting Op die site staan trouwens nog meer raceschoenen, en ook handschoenen.
[ Voor 9% gewijzigd door Fuelke op 30-09-2007 19:33 ]
http://biesheuvel.nl/shop/cat/273/sparconero355 schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:15:
[...]
Hoeveel kosten die en kan ik die eventueel hier kopen : http://www.safemotors.nl/ ??
Wil namelijk sowieso handschoenen kopen zodat ik niet mijn gloednieuwe G25 verpest met mijn zweetpoten
Verder moet ik nog een helm hebben voor als ik ga karten omdat ik schijnbaar een erg groot hoofd heb
Edit: Omg, spuit 11^2
dot.blaat
Iemand dit draadloze force feedback stuur van Porsche al gezien. met koppelingspedaal en H-shifter.
€300,-
Lijkt me een erg leuk ding, voor een leuke prijs.
Vraag me alleen af hoe de force feedback draadloos gaat werken, met enorme batterijen ofzo
€300,-
Lijkt me een erg leuk ding, voor een leuke prijs.
Vraag me alleen af hoe de force feedback draadloos gaat werken, met enorme batterijen ofzo
voor die prijs ziet het ding enorm plasticiekerig uit. Eerst maar eens iets zien van het binnenwerk. Maar de buitenkant voorspelt niet veel goeds.
en? nog gelukt?MuSeLive schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:15:
Ah ok goed idee dus!
Donerdag komt mijn (technische) broer, dus hopelijk doet hij het dan weer
Zoals je in de specs kunt lezen gaat het usb signaal draadloos maar er is nog wel een stroomaansluiting voor het stuur nodig.GAIAjohan schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:49:
[ Voor 25% gewijzigd door Bart© op 11-10-2007 08:36 ]
Precies wat ik dacht. Als je dan toch een hoop geld wilt uitgeven koop dan een G25. Ik heb die twee dagen geleden binnen gekregen en ben er heel erg blij mee. Ik had hiervoor een rode momo van Logitech maar dit is toch net ff een tikkie beter. Vooral de pedalen zijn heel erg goed, stukken beter dan van mijn oude momo. Ik heb overal ook het idee dat ik gewoon meer controle over de auto heb dan met m'n momo.MarcoM schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:18:
voor die prijs ziet het ding enorm plasticiekerig uit. Eerst maar eens iets zien van het binnenwerk. Maar de buitenkant voorspelt niet veel goeds.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Na 9 maanden gebruik ben ik ook nog steeds onder de indruk van de build quality van de G25. Voelt echt zeer stevig aan. De pedalen voelen idd echt sterk aan. Je hebt geen enkel moment dat ze scheef om hun as draaien of zo. En dat leren stuurtje is ook heerlijk om vast te houden. Ik speel er nu veel Dirt mee en ben aan het wachten op GT5 prologue
De knoppen zien er mss wat plastiekerig uit, maar het stuur zelf is van leer, de behuizing ziet er opzich wel leuk uit vind ik. Nu alleen nog wat info over de binnenkant. Het hart van het stuur is wel van plastic denk ik, met een metalen logo erop.
En ik denk niet dat Porsche zijn naam geeft aan slechte producten, denk dat ze hierin nog steeds wel 'te Duits' zijn. En niet zoals Ferrari die hun naam aan Thrustmaster zooi geeft.
Maar ik wacht eigenlijk ook op een review.
En ik denk niet dat Porsche zijn naam geeft aan slechte producten, denk dat ze hierin nog steeds wel 'te Duits' zijn. En niet zoals Ferrari die hun naam aan Thrustmaster zooi geeft.
Maar ik wacht eigenlijk ook op een review.
Okee... ziet er leuk uit, daar niet van hoorFuelke schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:24:
Persoonlijk heb ik Sparco K-mids, hebben me toen 50€ gekost (was promotie toen)
[afbeelding]
Maar heeft het ook nog een toegevoegde waarde? Waarom doe je dit en wat voor voordelen heeft het?
waarom bouwen we race pods?
waarom willen we fancy stuurtjes en pedalen?
Omdat het LEUK is!!!
Omdat het LEUK is!!!
Ik heb van 2003 tot 2006 intensief meegedaan aan verschillende NR2003 races (zowel op ovals als op road courses) en als je ongeveer 2 uur aan het racen bent dan vond ik een stel raceschoenen een stuk aangenamer dan op de sokken, of op de blote voeten. En NASCAR is heus meer dan gewoon maar gas geven en naar links draaien 
En omwille van MarcoM's reden ook natuurlijk.
Is er trouwens iemand van jullie die de VPP pedalen al eens heeft uitgetest, of die ze misschien heeft?
En omwille van MarcoM's reden ook natuurlijk.
Is er trouwens iemand van jullie die de VPP pedalen al eens heeft uitgetest, of die ze misschien heeft?
[ Voor 19% gewijzigd door Fuelke op 11-10-2007 20:09 ]
Ik vind schoenen persoonlijk iets te lomp voor de meeste pedalen, ook de Frex pedalen die ik heb staan.
Voor langdurige sessies/races gebruik nog altijd SimSox
Voor langdurige sessies/races gebruik nog altijd SimSox
Altijd op sokken. Maar ik merk nu al aan m'n G25 dat een paar goede schoentjes wel fijn zou zijn.
race pods zijn voor mietjes.....MarcoM schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:18:
waarom bouwen we race pods?
Omdat het LEUK is!!!
Hou het het zelf altijd op sokken. Met blote voeten heb ik over het algemeen te veel grip op de pedalen wat ik niet lekker vind rijden. Raceschoentjes heb ik nog nooit geprobeerd.
Een helm daarentegen

Ik pak gewoon lekker m'n ouwe uitgelopen schoenen. Zitten precies goed en irriteren niet.AcXeller schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:01:
[...]
race pods zijn voor mietjes.....![]()
Hou het het zelf altijd op sokken. Met blote voeten heb ik over het algemeen te veel grip op de pedalen wat ik niet lekker vind rijden. Raceschoentjes heb ik nog nooit geprobeerd.
Een helm daarentegen
Die helm lijkt me wel tof, dus ik ga wellicht soon een oude scooterhelm halen en daar een headsetje in monteren. En natuurlijk een gaatje voor de drinkfles voor ''unterweegs''.
De buren zullen wel denken als ze naar binnen kijken vanaf het balkon
Maar ik verheug me erop, héérlijk... brrr... racen
Sure about that?Fuelke schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:06:
En NASCAR is heus meer dan gewoon maar gas geven en naar links draaien
j/k. Ik hou het zelf op sokken. Overigens... een helm tijdens het sim-racen? Haha
OMG, zelfs ik vind dat toch een beetje te ver gaan hoorJejking schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:05:
[...]
Ik pak gewoon lekker m'n ouwe uitgelopen schoenen. Zitten precies goed en irriteren niet.
Die helm lijkt me wel tof, dus ik ga wellicht soon een oude scooterhelm halen en daar een headsetje in monteren. En natuurlijk een gaatje voor de drinkfles voor ''unterweegs''.
De buren zullen wel denken als ze naar binnen kijken vanaf het balkon
Maar ik verheug me erop, héérlijk... brrr... racen![]()
Ik zoek een nieuw stuurtje, mijn gele Logitech Wingman Formula GP heeft echt zijn beste tijd gehad en het wordt ook tijd voor FF.
Nu denk ik dat de DFP voor mij de beste keus is, maar op de website van Logitech staat dus dat hij voor de PS3 is en compatible is voor de PS2.
Is deze PS3 versie een andere versie die niet op de PC werkt? Ik wil dit graag zeker weten, aangezien ik geen PS3 in huis heb en dan dus helemaal een miskoop zou doen
Nu denk ik dat de DFP voor mij de beste keus is, maar op de website van Logitech staat dus dat hij voor de PS3 is en compatible is voor de PS2.
Is deze PS3 versie een andere versie die niet op de PC werkt? Ik wil dit graag zeker weten, aangezien ik geen PS3 in huis heb en dan dus helemaal een miskoop zou doen
Het is gewoon geheel dezelfde DFP