Ik heb een porsche 964 30 jahre model en heb er 993 biturbo remschijven(en klauwen) op laten zetten, raceremvloeistof, stabi voorin tussen me veerpoten, net onder me bekleding, dan zie je het niet is namelijk best lelijk(ondanks de carbon look).Nielsracing schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:23:
[...]
Klopt, vooral bij de oudere types (911-964 etc.) is het lastiger met de standaard pedaal lay-out. Vooral omdat als je het rempedaal indrukt, het gaspedaal iets te hoog ligt voor dubbel-clutchen.
Wat voor Porsche heb je als ik vragen mag?
Bij elke race-auto wordt naar mijn weten dubbel geclutched. Scheelt op Zandvoort al snel een seconde per rondje.
Leuk hé, autoracen
Ik heb er een GT3 race stoel in laten zetten, wel die ouwe nog bewaart natuurlijk. 4 punts gordels. En dit heb ik allemaal gedaan omdat ik te smal ben voor de gewone stoel en altijd in een bocht op zandvoort en verder waar dan ook er naast ging zitten. En geloof me dat is niet lekker.
Achter heb ik er een turbospoiler opgezet, dit was een optie van de fabriek uit die er nog niet opzat, die heb ik uit duitsland laten komen.
Me pedalen zitten race pedalen opgeschroefd, me gas pedaal is ook nog een stukje omhoog gebracht zodat je kan dubbel clutchen, alleen daar begin ik nog niet aan, want dat is best wel ingewikkeld en als je het niet goed doet maak je alleen maar meer kapot.
Ik ken een aantal gasten die in een gt3 racen op zandvoort bij de dutch super car challange en die double clutchen allemaal.
Daar zit nog geen sequentiele bak in hoor. Die gasten rijden ook vooraan.
En ja racen is fantastisch, heb denk ik al 600 plus ronden liggen op zandvoort.