De mijne is ook binnen, de 24"er, goeiendag zeg, wat een ding! Ik had hiervoor een BenQ 20" wide, maar dit is toch even iets anders. Heel mooi!!!
Dan alles aansluiten, checken, met de dingen en vragen die zich in deze topic boven komen en voor mezelf vragen opwierpen.
Ik maak er absoluut geen technische afhandeling van en ook geen vergelijk, maar puur hoe ik en m'n ogen dit scherm bezien.
Keurig en stevig vepakt afgeleverd door de Ebayer Supradictus, na de verhalen hier, ervoer ik dat als vertrouwd en door zijn vlotte mailtjes daar besteld vanwege de prijs. Voor € 800,00 is er in dit formaat scherm geen concurentie die ook geleverd wordt met zoveel aansluitingen.
Waar ik al een beetje op voorbereid was stond al op de buitenzijde van de doos; de rev A02!
Wenkbrauwen iets omhoog en afvragen wat ik ga zien.
Paar puntjes alvast, wel een eurostekker, stevige voet die met 1 klik vastzit en WEL traploos op-
en neer te bewegen ( gelukkig). Scherm kiept ook niet naar 1 kant.
Alle kabels in de doos aanwezig, keurig. Het aansluiten wijst zich vanzelf.
Gelijk de component erbij aan geknoopt voor het DVD gebeuren.
Starten met de dvi kabel, resolutie op 1920.x 1200, digtale driver installeren en... genieten en de longen langzaam leegblazen.
Mooi beeld, heeel mooi beeld, gelijk een achtergrondje van Vista RC1 afgepakt en echt mooi.
Scherm op zwart, 1 dood subpixeltje? Keiner dan een puntje van een wespenangel zie ik een piepklein groen stipje. Met het gewone scherm achtergrond zie ik hem niet, al weet ik waar die zit en met m'n neus er boven op, laat maar. Daar erger ik me niet aan.
Banding is met die testplaatjes iets aanwezig, maar niet echt van, bah, nee, valt mij 100% mee.
De DVD speler erbij en aangesloten en.... jawel, strak, helder en schitterend beeld, alleen ik merk dat ik iets verder dan ik normaal gewend ben te werken, een metertje meer afstand moet nemen, dan is het prachtig. Komen daarom er klachten over het belabberde beeld? Je zit toch ook niet op de knieen voor de tv? Ik weet genoeg.
Wanneer je dit scherm koopt voor de prijs zoals op Ebay aangeboden heb je echt iets moois in huis en krijg ik in elk geval geen spijt.
Met de huidige prijs van Dell zelf, ja, dan heb je in die prijskasse meer concurentie en meer keus. Ieder voor zich.
Mijn keus is bepaald, dik en dik tevreden en totaal geen spijt.