het handigste is om de bestanden gewoon met active sync naar de geheugen kaart te kopieren. het duurt toch maar een paar seconden langer als via n kaartlezer
Is de T-Mobile MDA Compact III wel gelijk aan de HTC P3300 ?TweakersRoland schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 18:22:
Volgens mij staat er een klein foutje op de openingspagina. Daar staat dat de Artemis infrarood heeft. Of ik kan niet goed zoeken, of de Artemis heeft toch echt geen infrarood poort.
Op de sites van smartmobility.nl en e-ten.nl geen woord over infrarood (IrDA).
Ook op de nieuwe openingspagina is infrarood niet meer vermeld...
Op de site van t-mobile.nl daar in tegen, staat infrarood wel vermeldt bij de specificaties.
Ook de helpdesk van T-Mobile houdt vol dat de MDA Compact III over infrarood beschikt...
Kan een Compact III bezitter dit bevestigen ?
Verwijderd
Ik ben nu enkele dagen een zeer tevreden gebruiker van de P3300. Produkt voelt zeer solide aan en het navigeren werkt vlekkeloos.
2 vragen waar ik maar geen antwoord op kan vinden zijn :
1. bij contactpersonen kan je allerlei info over een persoon kwijt. zoals bijvoorbeeld de verjaardag. maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik op die betreffende dag een reminder/waarschuwing krijg?
2. ik heb de TT Benelux kaart maar waar en hoe moet ik deze kaart nu plakken en knippen op mijn P3300?
Graag jullie hulp! B.v.d.
1. bij contactpersonen kan je allerlei info over een persoon kwijt. zoals bijvoorbeeld de verjaardag. maar hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik op die betreffende dag een reminder/waarschuwing krijg?
2. ik heb de TT Benelux kaart maar waar en hoe moet ik deze kaart nu plakken en knippen op mijn P3300?
Ik heb een MDA compact 3 en aangezien dit m'n eerste pda is heb ik er lekker mee gespeeld.
Maar nu wil ik hem dus een hard reset geven.
Ik weet dat sommige met een t-mobile mda 3 dit al hebben gedaan.
Mijn vraag aan hun :
Ben ik na een harde reset de volgende onderdelen kwijt ?
1: instellingen mbt telefoon netwerk ( dus kan ik daarna nog wel bellen of moet ik vanalles in stellen ? )
2: Quickfix.
3: X button.
4: Camera software.
5: Comm Manager.
Of misschien iets anders wat ik niet genoemd heb.
Alvast bedankt.
Mijn vraag aan hun :
1: instellingen mbt telefoon netwerk ( dus kan ik daarna nog wel bellen of moet ik vanalles in stellen ? )
Alvast bedankt.
Een hard reset kan je vergelijken met het terugzetten van een ghost image. Je verliest dus alle programma's en instellingen die je zelf hebt gemaakt, maar krijgt de oude instellingen terug zoals ze in de image (in dit geval de ROM die door T-mobile is geleverd) staan. volgens mij staan alle door jou genoemde dingen daarbij, dus die houd je gewoon. Het makkelijkst is om te bekijken wat je allemaal zelf geïnstalleerd hebt. Als je genoemde programma's daar niet bij zitten, raak je ze niet kwijt.made schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 09:55:
Ik heb een MDA compact 3 en aangezien dit m'n eerste pda is heb ik er lekker mee gespeeld.
Mijn vraag aan hun :
Alvast bedankt.
Dit gehaald van 1 van de review pagina's:yalk57 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 01:10:
[...]
Is de T-Mobile MDA Compact III wel gelijk aan de HTC P3300 ?
Op de site van t-mobile.nl daar in tegen, staat infrarood wel vermeldt bij de specificaties.
Ook de helpdesk van T-Mobile houdt vol dat de MDA Compact III over infrarood beschikt...
Design features
* Processor: TI OMAP 850 at 201 MHz
* Display: Touch screen TFT LCD 2.8 inches with 65536 colors and 320×240 pixels resolution (QVGA)
* Cellular module: Quad-bands GSM (850/900/1800/1900 MHz), GPRS and EDGE
* GPS: Integrated GPS SiRF III instantSiRFfix (A-GPS) receiver
* External antenna port: Yes
* ROM memory: 128 MB
* RAM memory: 64 MB
* USB:1.1
* Infra-red: No
* Bluetooth: 2.0
* Wi-Fi: 802.11 b/g
* Integrated camera: 2 Megapixels (1600 x1200) with x2 zoom,no flash
* Video: MPEG4 format with 128 x 96 or 176 x 144 pixels resolution
* Ports: MicroSD
* Battery: 1200 removable mAh
* Operating system: Mobile Windows 5.0 (AKU 2)
* Dimensions: 11 x 5.8 x 1.7 cm
* Weight:127 G
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Ik heb nog steeds problemen met de GPRS monitor. Ik heb twee verschillende programmatjes geprobeerd en bij allebei legt ie de hoeveelheid data niet vast. Kan iemand mij helpen, zodat ik het wel werkend krijg?
tnxgwystyl schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 11:47:
[...]
Een hard reset kan je vergelijken met het terugzetten van een ghost image. Je verliest dus alle programma's en instellingen die je zelf hebt gemaakt, maar krijgt de oude instellingen terug zoals ze in de image (in dit geval de ROM die door T-mobile is geleverd) staan. volgens mij staan alle door jou genoemde dingen daarbij, dus die houd je gewoon. Het makkelijkst is om te bekijken wat je allemaal zelf geïnstalleerd hebt. Als je genoemde programma's daar niet bij zitten, raak je ze niet kwijt.
ik wil inderdaad de pda in de staat zoals ik hem net uit de doos heb gehaald.
Daarna alleen de software erop die echt handig is.
Ik heb nu problemen met de diavoorstelling, die start helemaal niet meer op tevens heb ik Tomtom + I-GO + andere software erop gezet terwijl ik alleen tomtom ga gebruiken.
En voor degene die zich afvragen of er infrarood op zit !
Bij mij in iedergeval NIET ! ( T-mobile MDA Compact III )
[ Voor 6% gewijzigd door made op 28-11-2006 11:58 ]
Thanks! Ik heb mijn best gedaan om het toestel op zoveel mogelijk terreinen te bespreken zodat evt. kopers een helder beeld van dit (toch wel mooie) apparaatje krijgen.DjWannaB2002 schreef op maandag 27 november 2006 @ 17:02:
Mooie review Lennart. SUPER!
Erg jammer alleen dat ik geen foto's kon maken van de grootte van het apparaat t.o.v. bijv. de Vario I en II. Want dan krijg je pas echt een mooi beeld van hoe klein dit toestel echt is.
Nogmaals mijn complimenten voor de beginpost. Echt netjes. Het stimuleert in ieder geval eenieder om zijn eigen bijdrage in dit topic te doen. En zo krijgen we toch een hele mooie berg met waardevolle informatie waar ongetwijfeld voor ieder wat wils tussen zit.
Je staat trouwens vrij om de review te linken/te gebruiken in de beginpost.
Even een persoonlijk vraag (want ik zag je ook al bezig in het P3600 topic);
Heb je nou ook de P3300 gekocht?
Ik heb zelf de Compact III maar een infrarood poort is nergens te bekennen tenzij de spiegel multifunctioneel is en dus ook over een infrarood functie beschiktyalk57 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 01:10:
[...]
Is de T-Mobile MDA Compact III wel gelijk aan de HTC P3300 ?

Neehoor, even serieus. Hij zit er volgens mij niet op. Als bewijs een aantal screens. Je kan bestanden gewoon versturen, maar dat doet hij gewoon via bluetooth. Ik kan infrarood ook nergens terugvinden, zo bijv. ook niet in het "Verbindingen" menu. Ik vind het wel grappig want wat betekent "Uitstralen"? Ook te zien in het tweede screen. Leuke vertaling moet ik zeggen.

Maar ik zou dus niet van de aanwezigheid van een infrarood port uitgaan. Bovendien is T-Mobile wel eens vaker grof in de fout gegaan met de specificaties. Zo ook bij dit toestel; aanvankelijk zou het zelfs HSPDA aan boord hebben...
Ik ben blij dat je tevreden over je toestel bent. Dat maakt twee van onsVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:57:
Ik ben nu enkele dagen een zeer tevreden gebruiker van de P3300. Produkt voelt zeer solide aan en het navigeren werkt vlekkeloos.
Oké, ik zal proberen je vragen te beantwoorden;
1. Ik heb ook verjaardagen in mijn telefoon staan bij bijv. familie. Ik heb niks ingesteld en automatisch krijg ik een reminder om 12 uur 's nachts geloof ik. Dus ik heb niks in te hoeven stellen.
2. Mijn kaart staat gewoon in een map onder de root.
Verwijderd
Hey Lennart, fijn om te zien dat je je Compact III bent gaan halen! Helaas had ik toen vrij!FormallyUnknown schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:58:
[...]
Ik heb zelf de Compact III maar een infrarood poort is nergens te bekennen tenzij de spiegel multifunctioneel is en dus ook over een infrarood functie beschikt![]()
Maar ik zou dus niet van de aanwezigheid van een infrarood port uitgaan. Bovendien is T-Mobile wel eens vaker grof in de fout gegaan met de specificaties. Zo ook bij dit toestel; aanvankelijk zou het zelfs HSPDA aan boord hebben...
Bij T-Mobile kloppen wel vaker de kaartjes niet die bij de toestellen staan. Zo zou bij T-Mobile dan ook de Samsung E900 UMTS hebben, klopt ook niet.
Bij ons in de shop staat ook idd op de kaart: UMTS en HSDPA en infrarood staat er misschien ook op die kaart... even iedereen uit de droom helpen: de Compact III heeft GEEN UMTS (en uiteraard dan ook geen HSDPA) en ook GEEN infrarood...
Op mijn MDA Compact I heb ik hetzelfde icoontje maar dan het "Beam" (UK OS).FormallyUnknown schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:58:
[...]
Ik heb zelf de Compact III maar een infrarood poort is nergens te bekennen tenzij de spiegel multifunctioneel is en dus ook over een infrarood functie beschikt![]()
Neehoor, even serieus. Hij zit er volgens mij niet op. Als bewijs een aantal screens. Je kan bestanden gewoon versturen, maar dat doet hij gewoon via bluetooth. Ik kan infrarood ook nergens terugvinden, zo bijv. ook niet in het "Verbindingen" menu. Ik vind het wel grappig want wat betekent "Uitstralen"? Ook te zien in het tweede screen. Leuke vertaling moet ik zeggen.
[afbeelding][afbeelding]
Deze icoon is voor het aan of uitzetten van je infrarood.
Dus toch misschien infrarood op de MDA Compact III??????????
Verwijderd
Beste FormallyUnknown
Bedankt voor je hulp maar zou je in detail kunnen uitleggen hoe je de verjaardagen in 'contactpersonen' hebt verwerkt? Of heb je ze elders ingevoerd? Of heb je binnen 'contactpersonen' iets aangevinkt?
Bij mij werkt het namelijk (nog) niet.
opnieuw bedankt
Bedankt voor je hulp maar zou je in detail kunnen uitleggen hoe je de verjaardagen in 'contactpersonen' hebt verwerkt? Of heb je ze elders ingevoerd? Of heb je binnen 'contactpersonen' iets aangevinkt?
opnieuw bedankt
Daar kende ik het inderdaad ook van. Tenminste ik kende het van de Vario. Daar zag het submenu er alleen even anders uit. Hier zie je maar één functie;ChiMan schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:36:
[...]
Op mijn MDA Compact I heb ik hetzelfde icoontje maar dan het "Beam" (UK OS).
Deze icoon is voor het aan of uitzetten van je infrarood.
Dus toch misschien infrarood op de MDA Compact III??????????

En dus ben ik toch even gaan uitproberen. Maar er zit zoals ShortyVCC al eerder zei, echt geen infrarood op. Ik heb geprobeerd om iets te verzenden met de K800i en met mijn laptop maar beiden kunnen niks vinden.
Als ik dan het vinkje, die te zien is in bovenstaand plaatje uitvink, dan kan de K800i geen bestanden verzenden via bluetooth. Als datzelfde vinkje aangevinkt staat, dan gaat dit tranfser prima. Dus "Uitstralen" heeft in dit geval met Bluetooth te maken. Ik denk dat infrarood functie in de ROM zit meegebakken maar dat de Compact III deze niet kan gebruiken omdat hij de hardwarematige port uiteraard mist.
Weet iemand al wat de T-Mobile Compact III in combinatie met TomTom 6 Europa gaat kosten? Ik kan hem namelijk op de site niet vinden.
Ik heb nu al 1,5 jaar de I-mate Jam, en zit toch te twijfelen om de P3300 of Compact III te halen, alleen zie ik bij de Nederlandse winkels alleen maar de versie met de Nederlandse WM2005. Is er iemand die weet of er ook ergens een UK versie te krijgen is (bij T-mobile misschien). Ik vind een Engels OS namelijk veel makkelijker werken.
Ik heb nu al 1,5 jaar de I-mate Jam, en zit toch te twijfelen om de P3300 of Compact III te halen, alleen zie ik bij de Nederlandse winkels alleen maar de versie met de Nederlandse WM2005. Is er iemand die weet of er ook ergens een UK versie te krijgen is (bij T-mobile misschien). Ik vind een Engels OS namelijk veel makkelijker werken.
Inderdaad...
Het was ook precies mijn bedoeling dat we met zijn allen dit topic maken, dus mooi dat dit goed is overgekomenFormallyUnknown schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:42:
[...]
Thanks! Ik heb mijn best gedaan om het toestel op zoveel mogelijk terreinen te bespreken zodat evt. kopers een helder beeld van dit (toch wel mooie) apparaatje krijgen.
Erg jammer alleen dat ik geen foto's kon maken van de grootte van het apparaat t.o.v. bijv. de Vario I en II. Want dan krijg je pas echt een mooi beeld van hoe klein dit toestel echt is.
Nogmaals mijn complimenten voor de beginpost. Echt netjes. Het stimuleert in ieder geval eenieder om zijn eigen bijdrage in dit topic te doen. En zo krijgen we toch een hele mooie berg met waardevolle informatie waar ongetwijfeld voor ieder wat wils tussen zit.
Je staat trouwens vrij om de review te linken/te gebruiken in de beginpost.
Even een persoonlijk vraag (want ik zag je ook al bezig in het P3600 topic);
Heb je nou ook de P3300 gekocht?
Ik zal je review er de volgende keer bij zet, alleen weet ik nog niet precies hoe je kan linken naar een bepaalde reactie, maar daar kom ik nog wel achter op de 1 of andere manier.
En nee, ik heb zelf nog geen P3300 maar ga er wel 1 aanschaffen, zeker nu ik weet dat de P3600 wel GPS heeft maar lang niet zo nauwkeurig is als de P3300 en ik de P3300 net iets meer stijlvoller/professioneler vind ogen. Maar dat wordt na de dure decembermaand denk ik. Zal er ook vanaf hangen hoe hoog mijn eindejaarsbonus is
Verwijderd
ja hier! werkt goed, er wordt gewoon een windows live (hotmail) account toegevoegd aan je e-mail mappenlijst.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 14:14:
werkt er al iemand met windows live mail mobile?
Gaan we het nog een keer proberen, nu aan de hand van een aantal screens. Vergeef me de lelijke skin, nog geen tijd gehad om daar iets aan te doenVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:20:
Beste FormallyUnknown
opnieuw bedankt
Ik heb niks met mijn Windows Mobile gedaan of andere programma's geïnstalleerd. Volgens mij heb ik ook geen instelling verandert maar daar zo iets meer over. Ik heb het wel even nagebootst en bij mij werkt alles prima.

Oké. De plaatjes staan dus in chronologische volgorde. Ik heb namen even op (een hele lelijke manier) onleesbaar gemaakt.
Op het meest linkse plaatje is het nog 28 november. Ik heb bij één van mijn contactpersonen de verjaardag in 29 november veranderd. Daarna heb ik de datum verzet naar 29 november een uur later, als je op "OK" gedrukt hebt, krijg je in het volgende scherm de herinnering die je op het middelste plaatje ziet staan. Je kunt de tijd trouwens ook vooruit zetten tot bijv. 23:55 28 november. Dan krijg je ook een herinnering.
In het laatste plaatje staat vervolgens de verjaardag ook in het "Vandaag" scherm.
Nogmaals, ik heb volgens mij niks veranderd aan de agenda instellingen. Maar zo is mijn agenda in ieder geval ingesteld;

Ik hoop dat het je nu wat duidelijk is en misschien kun jij deze stimulatie ook nabootsen.
Trouwens, dit verhaal gaat ook op voor de "Speciale dag" variabele van de contactpersonen
Meng mij ook even in dit topic. Na jaren gerommeld te hebben met de kalender in diverse Nokia's en SE's en ik eigenlijk geen losse PDA wil (te groot, in het velden al een gehad maar die ving alleen maar stof
), maar wel een agenda wil. Verder het feit dat ik nu vrij veel op de weg zit en toch aan een PNA zat te denken bij toeval gestuit op dit topic. Na een paar weken lurken, reviews lezen en filmpjes kijken besloten dat de P3300 het maar moest worden. Nog even bij de T-Mobile store langs geweest om te zien hoe het ding er in het echt uit zag en vervolgens besteld.
Vandaag kwam die aardige man van de TNT langs en bracht mij het volgende:

Apparaat ziet er degelijk uit (op die kitsche chromen randjes en RollR na) en voelt ook zo. Net aangezet om wat te testen, maar tot nu toe blijft hij bij "Uitlijning" staan ... wat ik ook tab hij gaat niet verder
Na de koffie nog maar eens rustig naar kijken, zodra er wat leven in de brouwerij zit laat ik mijn ervaring even weten als Windows Mobile newby
Vandaag kwam die aardige man van de TNT langs en bracht mij het volgende:

Apparaat ziet er degelijk uit (op die kitsche chromen randjes en RollR na) en voelt ook zo. Net aangezet om wat te testen, maar tot nu toe blijft hij bij "Uitlijning" staan ... wat ik ook tab hij gaat niet verder
Na de koffie nog maar eens rustig naar kijken, zodra er wat leven in de brouwerij zit laat ik mijn ervaring even weten als Windows Mobile newby
Haha, of even hopen dat de Sint je dit jaar exta gezind isDjWannaB2002 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:10:
[...]
Het was ook precies mijn bedoeling dat we met zijn allen dit topic maken, dus mooi dat dit goed is overgekomen
Ik zal je review er de volgende keer bij zet, alleen weet ik nog niet precies hoe je kan linken naar een bepaalde reactie, maar daar kom ik nog wel achter op de 1 of andere manier.
En nee, ik heb zelf nog geen P3300 maar ga er wel 1 aanschaffen, zeker nu ik weet dat de P3600 wel GPS heeft maar lang niet zo nauwkeurig is als de P3300 en ik de P3300 net iets meer stijlvoller/professioneler vind ogen. Maar dat wordt na de dure decembermaand denk ik. Zal er ook vanaf hangen hoe hoog mijn eindejaarsbonus is
Ik heb zelf ook over die keuze ingezeten. Ik ben gewoon een fan van de HTC's. Baalde in eerste instantie wel dat de P3600 oppeens zo snel op de markt kwam. Maar het GPS gebeuren is dus blijkbaar echt niet al te best. En bovendien werkt de P3300 heerlijk.
En over dat professionele uiterlijk...helemaal gelijk in. Kreeg al diverse complimenten van klanten en zelfs de opmerking "Waar kun je die kopen?". Dus dat zit wel goed.
Verwijderd
Na al die mooie plaatjes en reviews kan ik ook bijna niet meer wachten om hem aan te schaffen. Echter duurt het nog een kleine 2 maanden eer dat mijn abonnement afloopt. Zou het volgens jullie verstandig zijn om hem nu alvast aan te schaffen, of geloven jullie dat ie binnen dat maandje misschien nog wel een beetje in prijs daalt?
@Shorty: ben nog in T-mobile shop in Maastricht geweest, zag alleen geen medewerker met naamkaartje: Niels
. Heb jij misschien enig idee of de snel prijs zal dalen, misschien vanwege de intreding van de P3600?
Klinkt misschien allemaal beetje "muggen zifterij" ( of hoe zeg je dat
), maar ik ben een student en heb op dit moment niet zoveel cash!
Alvast Bedankt
@Shorty: ben nog in T-mobile shop in Maastricht geweest, zag alleen geen medewerker met naamkaartje: Niels
Klinkt misschien allemaal beetje "muggen zifterij" ( of hoe zeg je dat
Alvast Bedankt
Verwijderd
Morgen komt er een iemand van de TNT mijn P3300 bellen (via 2call waar hij inc. abo 100 euro goedkoper was dan bij smartphonestunts waar ik hem aanvankelijk wilde kopen..)
Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen.. Heb 3 jaar een acer N10 + losse telefoon gebruikt (laatste jaar alleen de losse telefoon) en ben vooral erg benieuwd naar de werking van de RollR...
Weet iemand eigenlijk of er bij de HTC versie een geheugenkaartje bij zit?
Anders kom ik het morgen vanzelf te weten, maar goed...
Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen.. Heb 3 jaar een acer N10 + losse telefoon gebruikt (laatste jaar alleen de losse telefoon) en ben vooral erg benieuwd naar de werking van de RollR...
Verwijderd
Ben ik ook wel benieuwd naar. Anders kun je hem altijd nog los kopen, geloof dat ze iets van 40 E kosten. Verder is de HTC versie iets lichter van kleur geloof ik, maar volgens mij scheelt het vrij weinig als ik de foto's zo vergelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:49:
Morgen komt er een iemand van de TNT mijn P3300 bellen (via 2call waar hij inc. abo 100 euro goedkoper was dan bij smartphonestunts waar ik hem aanvankelijk wilde kopen..)
Bij de HTC versie zit geen geheugenkaart (of je moet de Premium nemen met de volledige TomTom).
Verder is hij volgens mij even donker als de T-Mobile versie, in ieder geval een heel stuk donkerder dan dat hij op de doos staat afgebeeld.
Inmiddels ook uitgelijnd, werkt erg mooi dat Windows Mobile. Wel even wennen aan de besturing en opties in vergelijk met m'n W800i, maar die RollR werkt best aardig moet ik zeggen. Hopelijk blijft het wel zo, want volgens mij is het muisballetje iets wat er vrij stofgevoelig uit ziet. De tijd zal het wel leren
Verder is hij volgens mij even donker als de T-Mobile versie, in ieder geval een heel stuk donkerder dan dat hij op de doos staat afgebeeld.
Inmiddels ook uitgelijnd, werkt erg mooi dat Windows Mobile. Wel even wennen aan de besturing en opties in vergelijk met m'n W800i, maar die RollR werkt best aardig moet ik zeggen. Hopelijk blijft het wel zo, want volgens mij is het muisballetje iets wat er vrij stofgevoelig uit ziet. De tijd zal het wel leren
Verwijderd
Ik mis helemaal gebruikerservaringen over EDGE. Telfort is de enige in NL die EDGE heeft. Op 2call en op smartphonestunts zag ik een aantrekkelijke databundel voor onbeperkt (=1GB) internet voor EUR 9,50 per maand. Ik zelf heb dit abonnementje afgesloten (maar nog geen P3300 in huis). De reden dat ik voor dit apparaat icm een EDGE abonnement van Telfort heb gekozen is dat ik op deze wijze een redelijk goedkoop alternatief heb voor UMTS.
Verwijderd
Beste FormallyUnknown,
Nogmaals dank voor je hulp. Waardeer het ten zeerste hoe uitvoerig je me probeert te helpen met mijn 'verjaardag'-probleem in mijn agenda. Maar je voelt het misschien al aankomen. Bij mij werkt het niet. En net als jij adviseert had ik deze test zelf ook al geprobeerd. Het werkt echt niet. Enig wat ik zie is dat jij een andere lay-out hebt. Ik heb nog het HTC uiterlijk maar dat mag niet uitmaken lijkt mij. Ook mijn instellingen staan het zelfde. Ik neem trouwens aan dat je bij de invoer van een verjaardag gewoon het geboortejaar (bijv. 1975) invult en niet het jaar van het eerst volgende jaar van verjaren.
Hopelijk heb je nog tips want ik vat hem echt niet.
Nogmaals dank voor je hulp. Waardeer het ten zeerste hoe uitvoerig je me probeert te helpen met mijn 'verjaardag'-probleem in mijn agenda. Maar je voelt het misschien al aankomen. Bij mij werkt het niet. En net als jij adviseert had ik deze test zelf ook al geprobeerd. Het werkt echt niet. Enig wat ik zie is dat jij een andere lay-out hebt. Ik heb nog het HTC uiterlijk maar dat mag niet uitmaken lijkt mij. Ook mijn instellingen staan het zelfde. Ik neem trouwens aan dat je bij de invoer van een verjaardag gewoon het geboortejaar (bijv. 1975) invult en niet het jaar van het eerst volgende jaar van verjaren.
Hopelijk heb je nog tips want ik vat hem echt niet.
Verwijderd
Helaas kan ik nooit iets weten over prijzen, anders had ik daar voor mezelf ook wel rekening mee gehoudenVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:43:
@Shorty: ben nog in T-mobile shop in Maastricht geweest, zag alleen geen medewerker met naamkaartje: Niels. Heb jij misschien enig idee of de snel prijs zal dalen, misschien vanwege de intreding van de P3600?
Als de prijzen veranderen, krijgen wij een mailtje op die dag zelf en kunnen we weer prijslijsten gaan uitprinten
Dit gebeurt soms wel 3x per week... daarna weer weken niet...
Maar prijzen blijven nogal constant per kwartaal vind ik..
Volgens mij krijgen wij de P3600 niet eens... maar dat weet ik niet zeker...
Ik ben vanaf december eindelijk fulltimer, dus je kunt altijd mailen of ik die dag moet werken of die week
Groetjessssss Shorty
Ach we moeten er toch wel een keer uitkomen?
Maar...ik vul niet het jaar van de geboorte in. Ik vul eigenlijk met behulp van de kalender de datum in. Dus als iemand de 12 december 2006 jarig is, dan vul ik gewoon 12-12-2006 in. Nouja dat klik ik aan op de kalender. Snap je?
Ik heb net de datum met het geboortejaar ingevuld en dan werkt he inderdaad niet! Dus misschien gewoon 2006 invullen?
Je kunt trouwens de verjaardag in de agenda zien. Als je erop drukt en op bewerken klikt, dan kun je het patroon (dus elk jaar) bewerken. Misschien dat daar het niet goed staat? Ik heb het in ieder geval zo;

Laat me eens weten of dit werkt!
Maar...ik vul niet het jaar van de geboorte in. Ik vul eigenlijk met behulp van de kalender de datum in. Dus als iemand de 12 december 2006 jarig is, dan vul ik gewoon 12-12-2006 in. Nouja dat klik ik aan op de kalender. Snap je?
Ik heb net de datum met het geboortejaar ingevuld en dan werkt he inderdaad niet! Dus misschien gewoon 2006 invullen?
Je kunt trouwens de verjaardag in de agenda zien. Als je erop drukt en op bewerken klikt, dan kun je het patroon (dus elk jaar) bewerken. Misschien dat daar het niet goed staat? Ik heb het in ieder geval zo;

Laat me eens weten of dit werkt!
Met jou hulp kwam ik er welVerwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:35:
[...]
Hey Lennart, fijn om te zien dat je je Compact III bent gaan halen! Helaas had ik toen vrij!
Bij T-Mobile kloppen wel vaker de kaartjes niet die bij de toestellen staan. Zo zou bij T-Mobile dan ook de Samsung E900 UMTS hebben, klopt ook niet.
Bij ons in de shop staat ook idd op de kaart: UMTS en HSDPA en infrarood staat er misschien ook op die kaart... even iedereen uit de droom helpen: de Compact III heeft GEEN UMTS (en uiteraard dan ook geen HSDPA) en ook GEEN infrarood...

Maar serieus, wel goed dat je even gekeken hebt. Want...anders had ik hem hoogstwaarschijnlijk via internet bestelt. T-Mobile mag maar blij zijn met medewerkers zoals jij! En dat meen ik.
Leuke zaak in Maastricht trouwens.
Bij mijn HTC P3300 staat een "opslaggrootte" van 37,63 MB...Zoals de meeste van ons wel zullen weten is de MDA Compact III uitgerust met een OMAP850 201 MHz processor. Ik heb er even een screenshot van gemaakt;
Afbeelding 2: Informatie over de processor en overige hardware
Volgens de PDA Shop zou dit OK zijn en te maken hebben met de TT 6.0 installatie de ik overigens verwijderd heb.
Iemand een idee hoe dit zit???
Verwijderd
inmiddels met tomtom ge-emailed ...
zie hier een aantal antwoorden:
De downloadable kaarten van het PLUS-gedeelte zijn niet compatible.
Voor HTC 3300 gebruikers is er een speciale link om extra kaarten te kopen:
http://www.europe.htc.com/workplay/tomtom_buymaps.html
Om de kortingscode op uw apparaat terug te vinden dient u de gratis trial-map te installeren en vervolgens in TomTom Navigator de gratis kaart kiezen via Manage maps > Change map interface en hierna op de button "Voucher" tikken.
waarna mijn vraag was:
dank u voor de informatie.
Echter wat nu als ik later ook andere kaarten wil kopen, kan ik dan via
http://www.tomtom.com/products/maps/promo.php
kaarten kopen? De link die jullie me stuurden bied alleen west Europa aan.
antw:
De kaarten op de door u genoemde link zijn op dit moment nog niet compatible met de HTC 3300-software. Op een later moment, als er een update beschikbaar is zullen ook deze kaarten waarschijnlijk compatible zijn.
dus als ik dit juist begrijp is er op het moment nog geen andere kaart dan west Europa te koop (ook geen goedkopere Benelux !!!!!) en is het 'waarschijnlijk' dat in de toekomst er wel extra kaarten voor de p3300 komen.
Ben ik nu gek of was dit tot nu volkomen onduidelijk?
Om de kortingscode op uw apparaat terug te vinden dient u de gratis trial-map te installeren en vervolgens in TomTom Navigator de gratis kaart kiezen via Manage maps > Change map interface en hierna op de button "Voucher" tikken.
waarna mijn vraag was:
antw:
De kaarten op de door u genoemde link zijn op dit moment nog niet compatible met de HTC 3300-software. Op een later moment, als er een update beschikbaar is zullen ook deze kaarten waarschijnlijk compatible zijn.
dus als ik dit juist begrijp is er op het moment nog geen andere kaart dan west Europa te koop (ook geen goedkopere Benelux !!!!!) en is het 'waarschijnlijk' dat in de toekomst er wel extra kaarten voor de p3300 komen.
Verwijderd
Hoi FormallyUnknown
Ok, deze manier van invoeren heb ik nog niet geprobeerd. Ga het meteen proberen. Lijkt mij wel te werken. Mijn probleem was de optie in 'contactpersonen'. Die lijkt mij niet te werken. Maar prima dan doen we het op deze manier. Thanks!!
Ok, deze manier van invoeren heb ik nog niet geprobeerd. Ga het meteen proberen. Lijkt mij wel te werken. Mijn probleem was de optie in 'contactpersonen'. Die lijkt mij niet te werken. Maar prima dan doen we het op deze manier. Thanks!!
Oké prima. Ik ben benieuwd. Maar je kunt gewoon de opties in contactpersonen gebruiken hoor. Alleen dan de datum met 2006 (of 2007) invullen.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:35:
Hoi FormallyUnknown
Zie je , we komen er wel uit
Verwijderd
Ik heb het hele topic over de P3300 doorgespit en kan alleen maar zeggen dat het me een genoegen is om al deze informatie tot mij te nemen.
Maar ondanks al die informatie heb ik toch een vraag: Als ik de P3300 (of MDA C3) wil kopen zonder SIM-lock en zonder TT6, waar moet ik dan wezen en welke model moet ik dan kiezen?
De MDA C3 van T-mobile komt met een SIM-lock welke niet zal willen samenwerken met mijn meerjarige abbo van KPN. Terwijl een HTC P3300 alleen maar kan worden aangeschaft met TT6 terwijl ik die nog niet al te lang geleden al had gekocht voor op m'n HP4150.
Alvast bedankt voor alle antwoorden.
Maar ondanks al die informatie heb ik toch een vraag: Als ik de P3300 (of MDA C3) wil kopen zonder SIM-lock en zonder TT6, waar moet ik dan wezen en welke model moet ik dan kiezen?
De MDA C3 van T-mobile komt met een SIM-lock welke niet zal willen samenwerken met mijn meerjarige abbo van KPN. Terwijl een HTC P3300 alleen maar kan worden aangeschaft met TT6 terwijl ik die nog niet al te lang geleden al had gekocht voor op m'n HP4150.
Dan moet je het toestel gewoon los kopen bij bijv 1 van de winkels die in de TS staan. Of hier. Dan krijg je hem zonder simlock. TT zit er sowieso bij. Misschien dat die wel uit de ROM te slopen is dat weet ik niet. Je kan hem verwijderen maar geloof dat bij een harde reset hij er dan gewoon weer op staat dus echt helemaal weg is hij niet. Maar best kans dat als de P3300 tijdje uit is dat er de nodige mensen aan de slag gaan om TT er uit te slopen en die veranderde/alternatieve ROM dan op internet zetten.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:13:
Ik heb het hele topic over de P3300 doorgespit en kan alleen maar zeggen dat het me een genoegen is om al deze informatie tot mij te nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 29-11-2006 13:27 ]
Maar is het dan mogelijk om de volledige versie van TT6 over de demo te installeren? Is dat volledig werkzaam? Het geval is nl. dat ik hier in huis al de DVD van TT6 heb... Beetje zonde als het niet werkt!
@ Ladotec: Zoals DJ al vermelde, er is geen HTC P3300 versie zonder TomTom. Dus als je TomTom niet wilt, dan zul je voor de Compact III moeten kiezen. Daar kun je (waarschijnlijk) de SIM lock op den duur wel af halen maar daar mogen wij hier niet over praten.
@ DJ: Sorry maar ik denk dat het Ladotec om het feit gaat dat hij een meerprijs moet betalen voor TomTom terwijl hij net een TomTom gekocht heeft. Dus ik denk dat hij een HTC P3300 zonder TomTom tegen een lagere prijs zou willen kopen. Just my two cents
@ DJ: Sorry maar ik denk dat het Ladotec om het feit gaat dat hij een meerprijs moet betalen voor TomTom terwijl hij net een TomTom gekocht heeft. Dus ik denk dat hij een HTC P3300 zonder TomTom tegen een lagere prijs zou willen kopen. Just my two cents
ik ben even aan het zoeken geweest. Volgens deze http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=70194 franse site zit er op de eten glofiish x500 wel tmc met rds die met route 66 werkt.
even door babelfish heen gehaald:
even door babelfish heen gehaald:
en ook weer op deze pagina:http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=51334SiRFstarIII presence with A-GPS SiRFInstantFix and TMC: contrary to the HTC P3300 on which it is not (still) functional, assistance GPS SiRFinstantFix is present on X500, one should thus find a time of cold chock (after 4 a.m. without use) 15/20 seconds instead of 45/60 seconds without AGPS in released environment and sometimes much more in urban environment, it is very appreciable. As on G500, there is tuner RDS FM which must theoretically make it possible to use the infos traffic RDS TMC, but until now there was not of completely compatible software. Eten works with Route 66 to add this functionality.
toch maar de eten glofiish x500 dan?Modulate TMC RDS/FM: G500 is also the first PDA with an integrated receiver TMC, which is not unexpected, since part GPS is carried out by Royaltek which very seems to have misé on the TMC as I could note it with THESE in January. Two problems however and of size, it is necessary to connect the helmet "to make antenna", therefore more vocal instructions by the loudspeaker (perhaps via Bluetooth, to test) and the messages TMC which appear in the usual flow of data NMEA are not recognized by the software currently exploiting the TMC via RDS because they are conceived to function with the receivers GNS which use a technique of double port COM. To thus follow.
Hoe heb je Framework er goed opgekregen? Ik zie in Activesync het wel staan onder software, maar niet aangevinkt. Vink ik het wel aan en klik oké, dan start het installeren wel, maar komt steeds met foutmeldingen. Keer op keer.Huite schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 23:18:
[...]
Mij is het na diverse mislukte pogingen wél gelukt om framework 2.0 erop te krijgen. Daar kan het dus bijna niet aan liggen...
Ik heb nu BeeLine GPS geinstalleerd. Minder geavanceerd maar functioneel en logisch van opbouw én het werkt!
En verder.... geweldig mooi ding, alleen bereik wifi valt wat tegen, m'n SP5 deed het stukken beter. Ik heb overigens een simlockvrije P3300.
Verwijderd
FormallyUnknown: Dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik zou kunnen proberen TT weer te verkopen maar uiteindelijk is het zonde van m'n geld.FormallyUnknown schreef op woensdag 29 november 2006 @ 14:01:
Als ik de P3300 met TT koop, kan ik dan mijn eigen kaarten erbij installeren? Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat de P3300 een soort van eigen TT versie heeft waarbij de "normale" kaarten niet zomaar te installeren zijn. Klopt dat?
Dat is inderdaad in een paar berichten hierboven benoemd:
Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat er geen TMC op de P3300 zit. Zal het er echt niet in zitten of met een ROM update erin komen?Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:18:
inmiddels met tomtom ge-emailed ...
waarna mijn vraag was:
antw:
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 29-11-2006 16:37 ]
Ik heb vandaag mijn pakket binnengekregen en er zitten ook de verkeerde kabels bij. Hoe is dit bij jou opgelost??Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:21:
Heb ik vrijdag de P3300 opgehaald, kom ik er thuis achter dat de verkeerde kabels voor opladen en synchroniseren bijgeleverd zijn. Ik de volgende dag terug, wil de verkoper mij de kabels meegeven van een T-Mobile MDA Compact III. Zitten daar ook de verkeerde kabels bij!! Het zijn kabels voor de aansluiting voor voorgaande modellen die HTC op de markt bracht (bijv. mijn SPV C550). Ben ik lekker mee, wel een toestel maar kan er niks mee. Nu maar wachten op een nieuw toestel of nieuwe kabels.............
Verwijderd
Eeeeeeh, heb goed gelezen en opgelet.......................Kabels passen wel al lijkt het van niet!!
Succes met deze megatip.............
Verwijderd
Volgens pdashop kan je gewoon de tomtom 6 western europe installeren.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 16:02:
[...]
FormallyUnknown: Dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik zou kunnen proberen TT weer te verkopen maar uiteindelijk is het zonde van m'n geld.
Als ik de P3300 met TT koop, kan ik dan mijn eigen kaarten erbij installeren? Ik meen namelijk ergens gelezen te hebben dat de P3300 een soort van eigen TT versie heeft waarbij de "normale" kaarten niet zomaar te installeren zijn. Klopt dat?
Heb het ook via mail gevraagd als je al tomtom 6 heb en die gewoon opnieuw kan installeren.
Ze zeggen van wel. Dat lijkt mij ook sterk dat dat niet kan. Want anders haken er zeker een paar kopers af. En dat lijkt mij nadelig voor HTC.
ja, als je maar flink doordouwt zeker, alleen laadt ie dan nog niet op.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:02:
Eeeeeeh, heb goed gelezen en opgelet.......................Kabels passen wel al lijkt het van niet!!
Verwijderd
ben ik nou de enige die niet tevreden is? Ik heb hem sinds gisteren, maar ik heb hem al 6 keer moeten soft-resetten, hij gaat zeeeeer traag. Verder werkt wifi de helft van de tijd niet, terwijl ik 3 meter van de router zit...
weet iemand waar ik kan instellen dat hij altijd dezelfde wifi verbinding kiest?
weet iemand waar ik kan instellen dat hij altijd dezelfde wifi verbinding kiest?
Verwijderd
Kan vanaf vanmiddag niet meer syncen. IK heb activesync 4.2 en zelfs 4.5 beta geprobeerd. Ik heb de computer en compact 3 al meerdere keren gereset maar het helpt niet. Heb tevens geen instellingen veranderd. Hij geeft de volgende foutmelding: ' Activesync cannot connect to the windows mobile powered device. To troubleshoot the problem, click OK". (de troubleshoot geeft ook geen oplossing) Weet iemand een oplossing, of een ander sync progje?
Verwijderd
Dankjewel...FormallyUnknown schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:42:
[...]
Met jou hulp kwam ik er wel![]()
Maar serieus, wel goed dat je even gekeken hebt. Want...anders had ik hem hoogstwaarschijnlijk via internet bestelt. T-Mobile mag maar blij zijn met medewerkers zoals jij! En dat meen ik.
Leuke zaak in Maastricht trouwens.
Ik ben echt zeer tevreden dat mijn email vrijwel continue opgehaald kan worden (iedere minuut als ik zou willen) en heb eindelijk Live Messenger geïnstalleerd gekregen zonder dat je ervoor moet betalen!
Verwijderd
als het kon bracht ik hem meteen terug.
tenzij iemand me kan vertellen hoe ik het ding duidelijk kan maken dat wanneer ik een wlan verbinding heb ik NIET via GPRS wil internetten maar via WLAN/wifi.
en windows messenger loopt alleen maar vast, heb de link genomen die een paar pagina's terug gepost is door iemand.
tenzij iemand me kan vertellen hoe ik het ding duidelijk kan maken dat wanneer ik een wlan verbinding heb ik NIET via GPRS wil internetten maar via WLAN/wifi.
en windows messenger loopt alleen maar vast, heb de link genomen die een paar pagina's terug gepost is door iemand.
Verwijderd
Al es eerder een PPC gehad robbie? Ik geef bewust geen antwoord op je vragen...Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:55:
gagga huil huil
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 22:26 ]
Verwijderd
ben een palm'er 
maar heb al wat hulp gekregen van de T-mobile Maastricht-man, waarvoor dank!
maar heb al wat hulp gekregen van de T-mobile Maastricht-man, waarvoor dank!
Ik zit nu toch sterkt te twijfelen tussen de HTC en de T-Mobile versie. Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van de provider-aangepaste toestellen, ben altijd bang dat er wel updates voor de originele versie komen maar niet voor de T-Mobile versie... Of dat zo'n aangepaste ROM de telefoon trager maakt.
Maar ja, het prijsverschil vind ik wel heel erg groot (vooral omdat je bij T-Mobile ook nog eens een MicroSD kaartje erbij krijgt), en vooral een aanbieding in combinatie met TT6 Europa lijkt me wel wat.
Nu mijn vraag: in hoeverre is de roze kleur uit het toestel te krijgen? En is alles nog wel in te stellen bij de T-mobile versie? Ik heb nu een I-mate Jam (T-mobile compact I), en daarbij kan ik dus zelf thema's maken en dergelijke. Werkt dit bij de T-mobile versie ook? En als je na een hard reset een soft reset doet is de T-mobile meuk weg; maar wat is er dan allemaal weg? krijg je dan een originele HTC Rom erop?
Maar ja, het prijsverschil vind ik wel heel erg groot (vooral omdat je bij T-Mobile ook nog eens een MicroSD kaartje erbij krijgt), en vooral een aanbieding in combinatie met TT6 Europa lijkt me wel wat.
Nu mijn vraag: in hoeverre is de roze kleur uit het toestel te krijgen? En is alles nog wel in te stellen bij de T-mobile versie? Ik heb nu een I-mate Jam (T-mobile compact I), en daarbij kan ik dus zelf thema's maken en dergelijke. Werkt dit bij de T-mobile versie ook? En als je na een hard reset een soft reset doet is de T-mobile meuk weg; maar wat is er dan allemaal weg? krijg je dan een originele HTC Rom erop?
Inderdaad...

Hebben die knoeiers van T-mob mijn toestel niet opgestuurd. Kan ik na 2 wken braaf wachten nóg eens zo lang wachten. Ik geloof geen donder van het argument dat ze geen invloed op het verzendproces hebben. Misschien zijn ze niet aan te slepen? Moeite doen is er in ieder geval niet bij. Meer mensen last van?
In ieder geval: dan maar even hier aangeven dat de mogelijkheid erin zit dat het misgaat. Kan je er rekening mee houden.
Het is behoorlijk vervelend om ineens een maand zonder agenda op pad te moeten. Heb nu een analoge agenda in mijn kontzak, maar ik vind het maar niks.
De Supermolecuul
Ik heb er ook wel 's last van wanneer ik 'm aan m'n laptop hang. De oplossing (in mijn geval) is door de "Geavanceerde netwerkfunctionaliteit" van ActiveSync uit te schakelen. Dit kun je vinden op je Artemis bij Start->Instellingen->Tab Verbindingen->"USB aan pc". Na het disablen hiervan deed ie 't bij mij direct weer.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:53:
Kan vanaf vanmiddag niet meer syncen. IK heb activesync 4.2 en zelfs 4.5 beta geprobeerd. Ik heb de computer en compact 3 al meerdere keren gereset maar het helpt niet. Heb tevens geen instellingen veranderd. Hij geeft de volgende foutmelding: ' Activesync cannot connect to the windows mobile powered device. To troubleshoot the problem, click OK". (de troubleshoot geeft ook geen oplossing) Weet iemand een oplossing, of een ander sync progje?
Verwijderd
als ik windows live messenger installeer kan ik vrolijk msn'en. Log ik me echter uit, en daarna weer aan, dan zijn al mijn contacten offline en kan ik niets. Weet iemand wat er aan de hand is?
Verwijderd
Gewoon ff geduld hebben, dan komen ze er vanzelf weerVerwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:00:
als ik windows live messenger installeer kan ik vrolijk msn'en. Log ik me echter uit, en daarna weer aan, dan zijn al mijn contacten offline en kan ik niets. Weet iemand wat er aan de hand is?
En anders ligt iedereen us een keer in bed

Verwijderd
In de shop hebben we um voldoende op voorraad... risico van internetbestellingen, helaasEmetic schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:22:
![]()
![]()
![]()
Hebben die knoeiers van T-mob mijn toestel niet opgestuurd. Kan ik na 2 wken braaf wachten nóg eens zo lang wachten. Ik geloof geen donder van het argument dat ze geen invloed op het verzendproces hebben. Misschien zijn ze niet aan te slepen? Moeite doen is er in ieder geval niet bij. Meer mensen last van?
In ieder geval: dan maar even hier aangeven dat de mogelijkheid erin zit dat het misgaat. Kan je er rekening mee houden.![]()
Het is behoorlijk vervelend om ineens een maand zonder agenda op pad te moeten. Heb nu een analoge agenda in mijn kontzak, maar ik vind het maar niks.
Verwijderd
Heb toevallig vandaag getest wat er gebeurde als ik een soft reset zou doen na een hard reset. Verschil: niet zichtbaar, hahaRoy schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:05:
Ik zit nu toch sterkt te twijfelen tussen de HTC en de T-Mobile versie. Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander van de provider-aangepaste toestellen, ben altijd bang dat er wel updates voor de originele versie komen maar niet voor de T-Mobile versie... Of dat zo'n aangepaste ROM de telefoon trager maakt.
Het thema kun je gewoon wijzigen, ik heb nu het thema Windows-standaard en je kunt ook zelf een afbeelding kiezen voor de achtergrond
Overige standaardthema's in de telefoon zijn Guava Bubbles en T-Mobile.
Originele HTC ROM zul je niet krijgen met een reset, denk ik!
Hoorde vandaag dat het zelfs niet mogelijk is een Engelse ROM erop te zetten omdat deze een betere processor nodig heeft... weet iemand hier iets meer van? Deze man werkte namelijk met deze apparaten zei ie
Verwijderd
Zijn in de t-mobile winkels de prijzen het zelfde als op de site?
Dan haal ik hem in de winkel heb ik hem op zeker en hoef niet langer te wachten en geen kans dat hij niet op voorraad is.
Dan haal ik hem in de winkel heb ik hem op zeker en hoef niet langer te wachten en geen kans dat hij niet op voorraad is.
Verwijderd
Heb m ook besteld, vorige week woensdag telefonisch na een aantrekkelijk verlengingsaanbod...€ 89,- bijbetalen voor relax 200 1jaar. (zou met spoed gestuurd worden, max 5 werkdagen) Gisteren gebeld om ff te checken, want na een week nog niks binnen. Je raadt het al, iets fout gegaan, nog niets verstuurd, meisje van T-Mobile natuurlijk heel aardig, maar kon er ook niets aan veranderen. Nog gevraagd of ik hem dan bij de shop kon ophalen... Nee, helaas kon niet. Volgens mij staan de shops volkomen los van de T-mobile die ik bel, ze hebben ook andere aanbiedingen bv pit met € 50 korting. Lekker helder allemaal. En daar ben je dan al vanaf de start van BEN een klant voor. Ik ben niet onder de indruk van dit ondoorzichtige beleid. Daarnaast heeft men wel een goed bereik, aardige klantenservice en toffe aanbiedingen, dus ik ga gewoon weer wachten. Weet iemand hoelang het ong. duurt als je telefonisch bestelt?
Staat meerdere keren in het topic vermeld...Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:42:
Zijn in de t-mobile winkels de prijzen het zelfde als op de site?
Aanstellen is ook een vak... Meerdere verkoopchannels heet dat, niet meer dan logisch. Het enige wat T-Mobile te verwijten is mbt de MDA Compact III (als je 't mij vraagt) is het verspreiden van verkeerde specs (wel/geen IrDA, UMTS, HSPA, GPS uitgeschakeld?, etc.).Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:55:
....
Lekker helder allemaal. En daar ben je dan al vanaf de start van BEN een klant voor. Ik ben niet onder de indruk van dit ondoorzichtige beleid.
Dit is wel een errug goede aanbieding! Ik ben zoiezo erg geinteresseerd in deze telefoon (volgt mn compact 1 op); alleen wacht ik nog op een goede aanbieding zoals deze! Heb nu relax 300 2 jaar; maar ik wil eigenlijk ook naar 200 1 jaar, en dan het liefst het toestel zo goedkoop mogelijk (90 euro is heel netjes!). Mag ik vragen waardoor je het zo goedkoop kreeg?Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:55:
Heb m ook besteld, vorige week woensdag telefonisch na een aantrekkelijk verlengingsaanbod...€ 89,- bijbetalen voor relax 200 1jaar. (zou met spoed gestuurd worden, max 5 werkdagen) Gisteren gebeld om ff te checken, want na een week nog niks binnen. Je raadt het al, iets fout gegaan, nog niets verstuurd, meisje van T-Mobile natuurlijk heel aardig, maar kon er ook niets aan veranderen. Nog gevraagd of ik hem dan bij de shop kon ophalen... Nee, helaas kon niet. Volgens mij staan de shops volkomen los van de T-mobile die ik bel, ze hebben ook andere aanbiedingen bv pit met € 50 korting. Lekker helder allemaal. En daar ben je dan al vanaf de start van BEN een klant voor. Ik ben niet onder de indruk van dit ondoorzichtige beleid. Daarnaast heeft men wel een goed bereik, aardige klantenservice en toffe aanbiedingen, dus ik ga gewoon weer wachten. Weet iemand hoelang het ong. duurt als je telefonisch bestelt?
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Wat ik van ShortyVCC begrepen heb (en ook van de T-Mobile shop) de prijs van je toestel is afhankelijk van je klantenstatus. Het maakt in principe dus weinig uit welke abonnement je neemt.Dit is wel een errug goede aanbieding! Ik ben zoiezo erg geinteresseerd in deze telefoon (volgt mn compact 1 op); alleen wacht ik nog op een goede aanbieding zoals deze! Heb nu relax 300 2 jaar; maar ik wil eigenlijk ook naar 200 1 jaar, en dan het liefst het toestel zo goedkoop mogelijk (90 euro is heel netjes!). Mag ik vragen waardoor je het zo goedkoop kreeg?
Alleen vind ik het jammer dat ik niet weet waar die klantenstatus uit bestaat. Maar dat zal ongetwijfeld samenhangen met je belgedrag (lees = facturen) en misschien het aantal jaar klant.
Zoals je in mijn review kan lezen, was ik 40 euro voor één jaar verlengen met PIT kwijt. Leuk was wel dat het niet uitmaakte of ik Flex 20 of Flex 40 zou nemen, de prijs bleef 40 euro voor het toestel.
Ik adviseer dan ook iedereen om gewoon even een keer die shop binnen te stappen. Ze kunnen je daar veel beter voorlichten dan aan de telefoon. En jij kan met de informatie uit dit topic ook door sommige verkooppraatjes heen prikken. Je bent dus goed voor geïnformeerd.
Verwijderd
Ik kreeg die aanbieding op basis van mijn belgedrag (gem. 75 euro p.m.) van het afgelopen jaar. Overigens kon ik in maart al verlengen, maar heb nog even gewacht op de Artemis. Via my t-mobile krijg je dan een verlengingsaanbod. Daar hoef je bij de shop (in mijn geval dan) niet mee aan te komen. Daar moest ik 229,- bijbetalen... Terwijl er weer anderen zijn die in een T-Mobile shop maar 39,- betalen. Ik vind dat zeer ondoorzichtig, of het nu meerdere verkoop channels zijn of niet.SgtStrider schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:50:
[...]
Dit is wel een errug goede aanbieding! Ik ben zoiezo erg geinteresseerd in deze telefoon (volgt mn compact 1 op); alleen wacht ik nog op een goede aanbieding zoals deze! Heb nu relax 300 2 jaar; maar ik wil eigenlijk ook naar 200 1 jaar, en dan het liefst het toestel zo goedkoop mogelijk (90 euro is heel netjes!). Mag ik vragen waardoor je het zo goedkoop kreeg?
Ik heb ook PIT erbij, dus via klantenservice, en dan betaal je de volle mep en geen € 50,- korting.
Wat leuk, ze vliegen dus toch wel over de balie?Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 21:07:
[...]
Dankjewel...Vandaag weer een paar mensen blij gemaakt met dit toestel... (en met TomTom
)
Ik ben echt zeer tevreden dat mijn email vrijwel continue opgehaald kan worden (iedere minuut als ik zou willen) en heb eindelijk Live Messenger geïnstalleerd gekregen zonder dat je ervoor moet betalen!
Ik wist trouwens niet dat jij ook een Compact III had aangeschaft. Hoe bevalt die?
Ik heb de mijne ook in de shop gehaald. Met klantstatus A betaal je 89,95 bij verlenging van een willekeurig abonnement. Met PIT zelfs maar 39,95
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Sprak vandaag iemand van de Orange shop en die wist mij te vertellen dat Orange de HTC Artemis gaat uitbrengen onder de naam SPV M650.
Verwijderd
Dat is een onmogelijk verschil. Als de klantenservice um jou voor 90 euro kan aanbieden, heb jij een A status en dit betekent in de Shop MET PIT erbij, 40 euro betalenVerwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:17:
[...]
Ik kreeg die aanbieding op basis van mijn belgedrag (gem. 75 euro p.m.) van het afgelopen jaar. Overigens kon ik in maart al verlengen, maar heb nog even gewacht op de Artemis. Via my t-mobile krijg je dan een verlengingsaanbod. Daar hoef je bij de shop (in mijn geval dan) niet mee aan te komen. Daar moest ik 229,- bijbetalen... Terwijl er weer anderen zijn die in een T-Mobile shop maar 39,- betalen. Ik vind dat zeer ondoorzichtig, of het nu meerdere verkoop channels zijn of niet.
Ik heb ook PIT erbij, dus via klantenservice, en dan betaal je de volle mep en geen € 50,- korting.
Verwijderd
Ik heb er zelfs 2, dudeFormallyUnknown schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:17:
[...]
Wat leuk, ze vliegen dus toch wel over de balie?
Ik wist trouwens niet dat jij ook een Compact III had aangeschaft. Hoe bevalt die?
2 Zakelijke abonnementen afgesloten..
Toestel bevalt prima, had alleen gister het probleem dat ik continue een foutmelding kreeg indien ik het scherm Instellingen wilde afsluiten. Daarom heb ik een hard reset moeten uitvoeren (soft reset maakte geen verschil)
Hoop dat dat probleem zich niet nog eens voordoet...
Verwijderd
T-Mobile kijkt naar je facturen van de afgelopen 6 maanden, ongeacht hoe lang je al klant bent...SgtStrider schreef op donderdag 30 november 2006 @ 12:50:
[...]
Dit is wel een errug goede aanbieding! Ik ben zoiezo erg geinteresseerd in deze telefoon (volgt mn compact 1 op); alleen wacht ik nog op een goede aanbieding zoals deze! Heb nu relax 300 2 jaar; maar ik wil eigenlijk ook naar 200 1 jaar, en dan het liefst het toestel zo goedkoop mogelijk (90 euro is heel netjes!). Mag ik vragen waardoor je het zo goedkoop kreeg?
Het systeem kent je aan de hand hiervan een status toe... dat bepaald de prijs bij verlengingen...
Verwijderd
Heb hem net gehaald in de shop en hij is mooi man....
Wel flink moeten bij betalen maar ben nieuwe klant en hij was net zo duur als de i-shop dus meenemen maar
,was wel goedkoper dan verlengen bij orange en micro kaartje erbij dus....
Moet er wel de prepaid van het vrouwtje in doen tot mijn orange abbo afloopt.
Staat nu op te laden en morgen maar eens uitgebreid mee spelen en die tt testen.
Wel flink moeten bij betalen maar ben nieuwe klant en hij was net zo duur als de i-shop dus meenemen maar
Moet er wel de prepaid van het vrouwtje in doen tot mijn orange abbo afloopt.
Staat nu op te laden en morgen maar eens uitgebreid mee spelen en die tt testen.
Verwijderd
Hij is echt mooi he! Ik heb hem nu bijna 2 weken en hij bevalt me prima!
weet iemand nog een goeie autohouder+auto oplader?
Toch kan het zelf nog goedkoper 
Het toestel bevalt me nogsteeds. Slechts één keer een soft-reset uit moeten voeren, en een keer de geheugenkaart repareren omdat ie ineens leeg was. Nu ook geen last meer van vreemde niet bestaande bestanden op de kaart. Het enige wat me niet bevalt is de accu. Die van mijn vario ging toch echt langer mee dan deze, hier is 4 dagen echt de max.
Al met al een prima telefoontje, en al zeker voor zo'n absurt lage prijs.
Het toestel bevalt me nogsteeds. Slechts één keer een soft-reset uit moeten voeren, en een keer de geheugenkaart repareren omdat ie ineens leeg was. Nu ook geen last meer van vreemde niet bestaande bestanden op de kaart. Het enige wat me niet bevalt is de accu. Die van mijn vario ging toch echt langer mee dan deze, hier is 4 dagen echt de max.
Al met al een prima telefoontje, en al zeker voor zo'n absurt lage prijs.
Verwijderd
Weet iemand of de verlichting langer aan kan staan. Dan bedoel ik niet van het scherm maar van de toetsen. het is nu ingesteld op ongeveer 5 sec. Misschien dat het veranderd kan worden in het register?
Verwijderd
Video: Maximale resolutie: 176 x 144 pixels, een tweede VGA camera voor video bellen.
waarom staat dit in hemelsnaam in de startpost?
Geen idee hoe het uiteindelijk met Framework gelukt is. Had het zelfde probleem als jij. Gewoon diverse malen proberen met verschillende downloads...[b]haya99 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 15:39
Hoe heb je Framework er goed opgekregen? Ik zie in Activesync het wel staan onder software, maar niet aangevinkt. Vink ik het wel aan en klik oké, dan start het installeren wel, maar komt steeds met foutmeldingen. Keer op keer.
En verder.... geweldig mooi ding, alleen bereik wifi valt wat tegen, m'n SP5 deed het stukken beter. Ik heb overigens een simlockvrije P3300.
Ook mijn Wifi bereik valt tegen. Geldt ook voor het afspelen van streaming video. Daar is mijn HP 63XX nog beter in. Om het maar niet te vergelijken met de TyTN....
Verder een mooi ding met een prima scherm en een goede batterij status.
Omdat dit al 10x door andere voor jou gemeld is, en ik al 10x heb gezegd dat dit idd fout is en dit in de eerst volgende verandering van de TS veranderd wordt.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:04:
Video: Maximale resolutie: 176 x 144 pixels, een tweede VGA camera voor video bellen.
Een van de belangrijke dingen die ik wil weten voordat ik volledig verliefd wordt op dit toestel, dat is of dat het wel een goed broekzaktoestel is. Ik heb mijn telefoon namelijk dag in dag uit in mijn broekzak zitten. Dit verhoogt de sluitage van een toestel behoorlijk. Maar denken jullie dat hij het wel aankan en zijn er mensen die hun ervaringen willen delen wat betreft het dragen in een broekzak?
Life is not about specs, it is about joy!
Verwijderd
Dat leek mij ook, ik heb een A status, gezien het aanbod via T-Mobile website, maar het meisje in de shop in Hoofddorp dacht er anders over. Ik had beter even op de shopmanager kunnen wachten...Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:14:
[...]
Dat is een onmogelijk verschil. Als de klantenservice um jou voor 90 euro kan aanbieden, heb jij een A status en dit betekent in de Shop MET PIT erbij, 40 euro betalen
Wellicht had ik nu mijn compact al gehad voor € 40,-.
Weet iemand nog een antwoord op mijn vraag hoe lang het duurt voordat ie bezorgd wordt vanaf de dag van bestelling?
Het toestel zelf kan makkelijk in je broekzak, zelf wil ik dit ook gaan doen, maar wacht nog even op een screenprotector. Toestel voelt ook stevig aan, maar ik voorzie de muisbal wel als een potentieel stofnest ... denk dat er nog te weinig gebruikers ervaring is hoe dit op de lange termijn is. Bij mijn W800i merk ik nu dat na meer dan een jaar de joystick toch af en toe wat lastig gaat, denk dat het bij de P3300 hetzelfde verhaal is met het nadeel dat je hem niet zo snel los hebtbartvl schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:07:
Een van de belangrijke dingen die ik wil weten voordat ik volledig verliefd wordt op dit toestel, dat is of dat het wel een goed broekzaktoestel is. Ik heb mijn telefoon namelijk dag in dag uit in mijn broekzak zitten. Dit verhoogt de sluitage van een toestel behoorlijk. Maar denken jullie dat hij het wel aankan en zijn er mensen die hun ervaringen willen delen wat betreft het dragen in een broekzak?
Screenprotector kan je gewoon aanschaffen bij de smartphoneshop.[TAG]Speedy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:40:
[...]
Het toestel zelf kan makkelijk in je broekzak, zelf wil ik dit ook gaan doen, maar wacht nog even op een screenprotector. Toestel voelt ook stevig aan, maar ik voorzie de muisbal wel als een potentieel stofnest ... denk dat er nog te weinig gebruikers ervaring is hoe dit op de lange termijn is. Bij mijn W800i merk ik nu dat na meer dan een jaar de joystick toch af en toe wat lastig gaat, denk dat het bij de P3300 hetzelfde verhaal is met het nadeel dat je hem niet zo snel los hebt
Verwijderd
Bij www.gpsplaza.nl zijn ze de helft goedkoper................DjWannaB2002 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:54:
[...]
Screenprotector kan je gewoon aanschaffen bij de smartphoneshop.
Ja, ik weet het beter duur dan niet te koop... Maar 15 euro voor een stukkie plastic!!DjWannaB2002 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 12:54:
[...]
Screenprotector kan je gewoon aanschaffen bij de smartphoneshop.

Had ze al gezien bij Smartphoneshop inderdaad, maar welke moet je hebben bij gpsplaza? Zie wel voor de Tytn staan die kwa schermgrote gelijk moet zijn, maar of dat past? Iemand ervaring daar, 8 euro besparen is natuurlijk mooi meegenomenVerwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:04:
[...]
Bij www.gpsplaza.nl zijn ze de helft goedkoper................
Ik heb er een screenprotector van Brando opzitten, die hiervoor op mijn Vario heeft gezeten. Past perfect en je ziet er echt helemaal niks van.
Heeft iemand de suikerklont truuk al gebruikt om het logo te verwijderen? Ben wel benieuwd of dat op de Artemis ook gaat.
Heeft iemand de suikerklont truuk al gebruikt om het logo te verwijderen? Ben wel benieuwd of dat op de Artemis ook gaat.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
Nou dat gaat lekker.
T-mobile cd active sync werkt niet vraagt naar generic rnisd driver niet te vinden,active sinc van microsoft gehaald doet het nu wel.
T-mobile cd active sync werkt niet vraagt naar generic rnisd driver niet te vinden,active sinc van microsoft gehaald doet het nu wel.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 17:44 ]
Verwijderd
Van de Ultra Clear Screen Protector kan je wel wel de HTC artemis kiezen.[TAG]Speedy schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 13:36:
[...]
Had ze al gezien bij Smartphoneshop inderdaad, maar welke moet je hebben bij gpsplaza? Zie wel voor de Tytn staan die kwa schermgrote gelijk moet zijn, maar of dat past? Iemand ervaring daar, 8 euro besparen is natuurlijk mooi meegenomen
Mocht je toch de Screen protector Brando willen bestellen kan je het beste even contact opnemen.
Ik heb zelf goede ervaringen met deze shop.
Verwijderd
Krijg het niet aan de praat, in TT keuze uit poort 0,2 en 9 maar hij wil maar niets vinden iemand nog idee?
Gelukt......
Gelukt......
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 01:35 ]
Ik heb hem ook, de t-mobile versie.
Super aankoop! Ben er nog mee aan het "spelen", voel me nu net een klein kind
.
Kan iemand me vertellen of er thema's bestaan voor dit toestel, met name de rode/roze kleur staat me niet aan
TomTom 6 staat er ook op, deed het gelijk zonder in te stellen. Nu msn aan de praat krijgen
Super aankoop! Ben er nog mee aan het "spelen", voel me nu net een klein kind
Kan iemand me vertellen of er thema's bestaan voor dit toestel, met name de rode/roze kleur staat me niet aan
TomTom 6 staat er ook op, deed het gelijk zonder in te stellen. Nu msn aan de praat krijgen
start-instellingen-personal-today, daar kun je de (standaard al aanwezige ) themes Windows standaard of Guave Bubbles instellen. Andere themes zijn eenvoudig met google te vinden, als ze voor WM zijn en 240x320 dan passen ze.
Verwijderd
heel leuk... Maar waarom post je dit? Damnkoksie schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:57:
start-instellingen-personal-today, daar kun je de (standaard al aanwezige ) themes Windows standaard of Guave Bubbles instellen. Andere themes zijn eenvoudig met google te vinden, als ze voor WM zijn en 240x320 dan passen ze.
Als antwoord op de post van audi-addict, hij vraagt of er themes zijn omdat de roze kleur hem niet aanstaat. Met mijn antwoord kan hij dus een ander theme instellen en is hij dus van de roze achetergrond af.
Heb de Ultra Clear besteld, ook van Brando zag ik. Zal mijn ervaring posten als ik hem binnen heb. Zo de stad maar eens in in de hoop dat er ergens al een 2gig geheugenkaartje ligt (TT op een 1 gig lijkt me wat krapjes)Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:46:
[...]
Van de Ultra Clear Screen Protector kan je wel wel de HTC artemis kiezen.
Mocht je toch de Screen protector Brando willen bestellen kan je het beste even contact opnemen.
Ik heb zelf goede ervaringen met deze shop.
Verwijderd
Wat denk je van deze optie:Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:26:
Nu hopen dat de Brodit Activeholder voor de P3300 ook een beetje snel uit komt.
Of heeft er iemand nog alternatieven hiervoor?
Moet zeggen, ben erg tevreden over Brodit autoholders tot nu toe..
http://www.expansys.nl/p....bundle&action=open#bundle
In ieder geval voordelig, maar ik weet niet of de kwaliteit ok is.
Nou ik heb de nieuwe kabels inmiddels binnen (had de verkeerde in de doos), net op tijd want de accu was bijna leeg
Weet iemand hoe je in kan stellen dat je meer afspraken uit je agenda te zien krijgt in je outlook today? Voor m'n MDA compact I kon ik dat instellen maar ik kan het bij deze niet vinden!
Weet iemand hoe je in kan stellen dat je meer afspraken uit je agenda te zien krijgt in je outlook today? Voor m'n MDA compact I kon ik dat instellen maar ik kan het bij deze niet vinden!
Dit topic is gesloten.