Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stryx
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07-2022
In ieder geval voordelig, maar helaas nog niet beschikbaar:

Een houder van HR Richter: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=142065&tab=price

En ook nog een tip voor de mensen die een screenprotector willen, direct bij Brando bestellen. Tot 20-12 betaal je geen verzendkosten, en de dollar staat erg gunstig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met activesync. als ik de mda aansluit op mijn pc dan gaat het scherm (de taakbalk en blauwe balk boven) knipperen en elke keer als ik iets aanklik gaat het vanzelf weer weg..echt vreemd. weet iemand waar dat aan ligt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die door T-mobile geleverde screen protector echt zo slecht?
Dan moet ik deze maar ff bestellen.
stryx schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 10:04:
In ieder geval voordelig, maar helaas nog niet beschikbaar:

Een houder van HR Richter: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=142065&tab=price

En ook nog een tip voor de mensen die een screenprotector willen, direct bij Brando bestellen. Tot 20-12 betaal je geen verzendkosten, en de dollar staat erg gunstig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omap clock perfect :)
wortel1 schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:54:
[...]

Met welk programma heb je hem overclocked?
CPUscaler werkt niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind je Omap clock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Googelen?? tweede linkje volgen en dan downloadlinkje volgen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Of je leest gewoon even de TS want daar heb ik de link naar omap clock ook gewoon bijgezet. 8)7

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK beiden bedankt!!
Iemand ervaring met het progje BatteryStatus0.0.3 dat ook gebruikt kan worden voor het overklokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een tweak waarmee ik de GPRS aan/uit kan zetten? Als ik via wifi internet en ik start msn op, dan wil hij dat via GPRS doen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:57:
weet iemand een tweak waarmee ik de GPRS aan/uit kan zetten? Als ik via wifi internet en ik start msn op, dan wil hij dat via GPRS doen namelijk..
Dat probleem had ik ook. Ik heb gewoon de t-mobile gprs verbinding verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, echter dat is niet de oplossing die ik zoek, dan kan ik namelijk niet mailen als er geen wifi in de buurt is.

ik heb nog een andere vraag, wordt het toestel bij jullie ook zo warm als je hem oplaadt? De mijne is nu aan het "opladen", het toestel is vrij warm en het percentage versprong net van 61% naar 60% :s
Of geeft hij het restant weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij wordt het toestel ook warm als ik hem aan het opladen ben en ik gebruik hem daarbij..zal wel zo horen.
weet iemand hier hoe je bij het programma omap clock 0.04 dit moet veranderen?? (staat de snelkoppeling wel in je opstarten map? En vergeet niet die snelkoppeling te editen, waarschijnlijk staat er nu 'program files' in, en moet dat 'programmabestanden' worden) alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een veel fijner programma gevonden "baterystatus" werkt echt prima, hier kan je heel makkelijk je processor mee overclocken en hij blijft ook zo, ookal heb je je pda uit en weer aan gezet :) Ik heb hem nu op 234 mhz staan, is al een heel groot verschil alles loopt veel lekkerder. Hoop alleen niet dat ie kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 18:19
Heb het toestel van T-Mobile nu sinds zaterdag en ben er echt heel tevreden mee. Met name doordat het zo compleet is uitgerust en een veel aantrekkelijker formaat heeft :9 dan de Vario die ik hiervoor had vond ik hem meteen al interessant. Zeker de GPS mogelijkheid is hier debet aan. Als het toestel niet zo compleet was geweest had ik waarschijnlijk weer gewoon een 6021 in mn zak gehad.

Het trackwheel en de mouseball of hoe ze ook mogen heten zijn even wennen maar werken eigenlijk heerlijk. Je kan het apparaat hierdoor met één hand bedienen hetgeen naar mijn mening zeker een meerwaarde is. Ook de knoppen die beschikbaar zijn dragen bij aan de goede bediening.

TomTom Navigator werkt er uitstekend op. Stemmen moest ik alleen wel op het toestel i.p.v. Storage Card installeren om ze aan de praat :*) te krijgen. Verder werkt het perfect en bovenal; snel.

Ben wel benieuwd hoe de accu het gaat volhouden. Dit was na bijna een jaar MDA Vario gebruik bijzonder matig.

[ Voor 84% gewijzigd door hendriku op 04-12-2006 21:46 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat overklokken is dus veilig?

het lijkt wel of de standaard windows mobile theme veel sneller is dan de t-mobile theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 19:41:
[...]

Dat probleem had ik ook. Ik heb gewoon de t-mobile gprs verbinding verwijderd.
Hoe heb je dat dan gedaan, bij mij gaat gprs ook aan als ik msn live wil gebruiken terwijl wifi ook aan staat 8)7 .

gprs gebruik ik nooit dus ik wil het deactiverenb of zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ook graag weten hoe dit moet. Na een harde reset gaat GPRS zelfs aan als ik wil internetten via Wifi :s Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:48
Weet iemand hoe ik het tekentje dat ik een voicemail heb wegkrijg? Heb deze al meerdere keren afgeluisterd maar hij blijft aangeven dat ik een voicemail bericht heb :?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta op het punt van aanschaf, maar kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat je gemiddeld een GPS fix heb met een 'cold start' zonder A-GPS data? (dus wanneer je geen beschikking hebt over internet/gprs) De A-GPS data schijnt niet te werken/nog niet geactiveerd te zijn? thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:40
De HTC P3330 heeft geen AGPS!

Bedoel je niet QuickGPS? Is een tool om via internet de sataliet standen binnen te halen om snel een fix te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChiMan, yep dat bedoel ik. Ik dacht dat AGPS hetzelfde was maar quickGPS is van de SirfStarIII chipset? Het gaat mij erom als ik op vakantie ben en niet in staat ben om GPS data te downloaden van het internet/gprs kan ik dan een (eenvoudig) een fix krijgen en zo ja hoe lang duurt dat?

Mijn oude SirfStarIII PDA had hem rond +/- 45 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 11:10:
ChiMan, yep dat bedoel ik. Ik dacht dat AGPS hetzelfde was maar quickGPS is van de SirfStarIII chipset? Het gaat mij erom als ik op vakantie ben en niet in staat ben om GPS data te downloaden van het internet/gprs kan ik dan een (eenvoudig) een fix krijgen en zo ja hoe lang duurt dat?

Mijn oude SirfStarIII PDA had hem rond +/- 45 sec.
Volgens de TS heeft de P3300 ook een SirfStarIII chipset, maar dan voorzien van SiRFInstantFix™ (wat dat ook zijn mag). Het zou moeten zorgen voor een snellere fix, maar er is in testen nog niets van te merken. Ik zou dus uitgaan van een even snelle fix als je oude PDA met SirfStarIII chip. Misschien komt er met een GPS update nog wel verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:40
GPS fix hangt af van vele factoren.

Zoals weersomstandingen of het frequentie dat je je GPS gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

made schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 07:48:
[...]

Hoe heb je dat dan gedaan, bij mij gaat gprs ook aan als ik msn live wil gebruiken terwijl wifi ook aan staat 8)7 .

gprs gebruik ik nooit dus ik wil het deactiverenb of zo !
Je moet naar instellingen gaan, en dan verbindingen, en dan links onder in het scherm verbindingen kiezen en dan met de stylus de netwerkverbinding t-mobile inhouden en dan kies je verwijderen. Dan heb je geen last meer dat msn het heel de tijd via gprs probeerd..Ik gebruik toch geen gprs alleen wifi dus heb er geen probleem mee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen advies over het verwijderen van de gprs verbinding? Of een tweak oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een 2GB kaartje succesvol in gebruik? Heb er nu een Sandisk Ultra 2 in gestopt maar hij herkent 'm als 1GB............Heb het kaartje al geformatteerd maar helaas. Heb er TomTom op staan, da's 1GB en twee mapjes met muziek en die herkent hij niet. Iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:26:
Iemand al een 2GB kaartje succesvol in gebruik? Heb er nu een Sandisk Ultra 2 in gestopt maar hij herkent 'm als 1GB............Heb het kaartje al geformatteerd maar helaas. Heb er TomTom op staan, da's 1GB en twee mapjes met muziek en die herkent hij niet. Iemand een idee???
Ik heb een Sandisk microSD Ultra II 2GB kaartje in gebruik zonder problemen. Plug en play dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:01:
nog geen advies over het verwijderen van de gprs verbinding? Of een tweak oid?
Ik weet niet precies wat je wilt, maar met het progje wat hier te downloaden is kun je je GPRS verbinding makkelijk aan en uitzetten. Mogelijk past dat ook in jouw situatie?

ps. het is origineel bedacht voor een TyTn, maar mogelijk werkt het ook op een P3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Vandaag weer leuk gekloot gehad met het toestel. De mappen op de geheugenkaart waren weer f*cked up (tomtom/muziek e.d. werkt dan nog prima, ik kan alleen de mappen niet zien met totalcommander)
Ik zet de telefoon uit en weer aan om zo de geheugenkaart weer goed te krijgen. Het t-mobile scherm start goed op, maar bij het groene windows mobile scherm gaat het mis. Het scherm knippert een beetje en gaat vervolgens uit. Met wat gedruk zie ik af en toe nog een seconden iets op het beeld staan, maar dat gaat daarna weer weg. Na een paar keer rebooten, accu eruit en dergelijke doet het scherm niks meer, maar als ik aan de knoppen zit lichten ze wel op. Dus maar een felle zaklamp erbij gepakt, en warempel, de telefoon doet het gewoon alleen de backlight niet. Die in het menu weer goed gezet en alles deed het weer.
Hoe kan het toestel bij een reboot zomaar compleet te verlichting uitschakelen? Zonder die verlichting zie je helemaal niks op het scherm :/
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:31:
Ik heb al een veel fijner programma gevonden "baterystatus" werkt echt prima.
Linkje?

Gevonden: http://www.chi-tai.info/c...tus_XDA_Neo_WM5_iM_cs.htm
Leuk programma.

[ Voor 3% gewijzigd door Worldwide op 05-12-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:31:
Ik heb al een veel fijner programma gevonden "baterystatus" werkt echt prima, hier kan je heel makkelijk je processor mee overclocken en hij blijft ook zo, ookal heb je je pda uit en weer aan gezet :) Ik heb hem nu op 234 mhz staan, is al een heel groot verschil alles loopt veel lekkerder. Hoop alleen niet dat ie kapot gaat.
BIj mij werkt XCPUScalar ook prima. Met name de "autoscale" functie is erg fijn. Ook de mogelijkheid om je 3300 softwarematig te kunnen uitzetten en resetten vind ik handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:26:
Hoe heb jij je TomTom aan de praat gekregen? Ik had TT 6.02 al liggen en deze op m'n geheugenkaart gezet, vervolgens geinstalleerd wat allemaal goed verloopt (eerst de bestaande TT er af gegooid) echter als ik hem start vanaf het geheugenkaartje loopt hij met een foutmelding (Failed to start) compleet vast. Of is het mogelijk de TT die al geinstalleerd was op de P3300 te laten verwijzen naar de kaart op m'n geheugenkaartje?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn P3300 eindelijk binnen. Wil synchroniseren met outlook via bluetooth. Dit is ook gelukt maar ik oet telkens als ik weer in de buurt van mijn pc kom weer opnieuw activesync verbinden via Menu, Verbinden via bluetooth.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat dit automatisch gaat. Dus als ik in de buurt van de PC kom, wordt er automatisch verbinding vie bleutooth gemaakt en er vervolgens gesynchroniseert wordt.

Kan dit en kost dit wellicht erg veel batterijpower??

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:44:
[...]

Hoe heb jij je TomTom aan de praat gekregen? Ik had TT 6.02 al liggen en deze op m'n geheugenkaart gezet, vervolgens geinstalleerd wat allemaal goed verloopt (eerst de bestaande TT er af gegooid) echter als ik hem start vanaf het geheugenkaartje loopt hij met een foutmelding (Failed to start) compleet vast. Of is het mogelijk de TT die al geinstalleerd was op de P3300 te laten verwijzen naar de kaart op m'n geheugenkaartje?
Heb inderdaad ook eerst de ROM-versie eraf gegooid. Daarna ging het bij mij vanzelf. Had net wel problemen met herkenning van 2GB kaart maar na soft-reset is dat ook verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mensen, wat willen jullie allemaal nog in de TS zien? Dan kan ik dat daarin verwerken voor de geupdate TS.

Denk aan bijv de FAQ's maar ook links naar handige programma's bijv.
Geef dan aub ook een werkende link erbij. Scheelt mij weer een hoop zoekwerk :) Het is toch de bedoeling dat we dit topic met zijn alle maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worldwide schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:50:
Vandaag weer leuk gekloot gehad met het toestel. De mappen op de geheugenkaart waren weer f*cked up (tomtom/muziek e.d. werkt dan nog prima, ik kan alleen de mappen niet zien met totalcommander)
Ik zet de telefoon uit en weer aan om zo de geheugenkaart weer goed te krijgen. Het t-mobile scherm start goed op, maar bij het groene windows mobile scherm gaat het mis. Het scherm knippert een beetje en gaat vervolgens uit. Met wat gedruk zie ik af en toe nog een seconden iets op het beeld staan, maar dat gaat daarna weer weg. Na een paar keer rebooten, accu eruit en dergelijke doet het scherm niks meer, maar als ik aan de knoppen zit lichten ze wel op. Dus maar een felle zaklamp erbij gepakt, en warempel, de telefoon doet het gewoon alleen de backlight niet. Die in het menu weer goed gezet en alles deed het weer.
Hoe kan het toestel bij een reboot zomaar compleet te verlichting uitschakelen? Zonder die verlichting zie je helemaal niks op het scherm :/
Dit heb ik ook al 3 keer gehad! Heel irritant! De oplossing waar ik bij de 3e keer achter kwam is als volgt:

Wanneer het probleem zoals boven omschreven zich voordoet moet je de telefoon aan de lader/usb hangen. Dan gaat de verlichting weer aan. Als je hem van de lader afhaalt gaat hij weer uit 8)7
Zorg er daarom voor dat je de schermverlichting verandert als hij aan de lader ligt en sla dit op, daarna moet alles weer normaal werken als je hem van de lader afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:37:
[...]

Dit heb ik ook al 3 keer gehad! Heel irritant! De oplossing waar ik bij de 3e keer achter kwam is als volgt:

Wanneer het probleem zoals boven omschreven zich voordoet moet je de telefoon aan de lader/usb hangen. Dan gaat de verlichting weer aan. Als je hem van de lader afhaalt gaat hij weer uit 8)7
Zorg er daarom voor dat je de schermverlichting verandert als hij aan de lader ligt en sla dit op, daarna moet alles weer normaal werken als je hem van de lader afhaalt.
Nou, nee dus. Aan de lader bleef het scherm zwart. In de instellingen had ik de verlichting voluit staan op accu, en een tandje lager op stroom. Die waren beide op uit komen te staan na die reboot.

Nog iets vreemds, laatst had ik de telefoon 's nachts aan de lader gehangen, maar op de een of andere wazige manier was de verlichting aan gegaan, en ging de telefoon ook niet meer na 5 minuten uit zoals ingesteld. Blijkbaar kost de verlichting meer dan de lader aan kan, en was 's ochtends de accu nog leger dan de dag ervoor :/

Mijn batterijklepje heeft ook al2 strookjes dubbelzijdige tape, omdat deze anders steeds eraf valt.

Het is een beetje een eigenaardig toestel. Sommige fouten moet je gewoon omheen werken. Hopelijk komt er een rom update. Er gaat niet veel fout, eigenlijk in verhouding er weinig, maar als het fout gaat is het wel strontvervelend...

[ Voor 13% gewijzigd door Worldwide op 06-12-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een goede carkit gevonden die ook op de autoradio aangesloten kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:42:
heeft iemand al een goede carkit gevonden die ook op de autoradio aangesloten kan worden?
Wat bedoel je met die op de radio aangesloten kan worden? Ik zelf heb bijvoorbeeld een Mr Handsfree carkit (niet icm dit toestel) en die is dusdanig aangesloten op de radio dat die automatisch mute als er een gesprek binnenkomt of als ik zelf ga bellen. Geluid is niet over de speakers van de radio.
Of bedoel jij dat je het geluid juist wel over de speakers van de radio wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 15:25
Parrot CK3100/3200? leuk lcd schermpje, al dan niet een kleren of monochroom scherm, inbouwen, van verschillende merken auto's staan er complete installatie schema's op hun website... Ik heb zelf de parrot CK31000 in combinatie met de HTC p3300. werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterveldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-05 18:23
ondersteund de p3300 ook wpa-psk? of alleen wep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:13:
[...]

Wat bedoel je met die op de radio aangesloten kan worden? Ik zelf heb bijvoorbeeld een Mr Handsfree carkit (niet icm dit toestel) en die is dusdanig aangesloten op de radio dat die automatisch mute als er een gesprek binnenkomt of als ik zelf ga bellen. Geluid is niet over de speakers van de radio.
Of bedoel jij dat je het geluid juist wel over de speakers van de radio wil?
jep juist wel.. ook icm totom moet het geluid muten als er instructies zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
peterveldman schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:30:
Ook WPA

Heb nog steeds m'n voicemail melding in beeld (en hij springt elke keer naar voren als ik de tel reboot), bugje :?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
tot mijn grote verbazing stond er bij de T-mobile winkel dat de MDA C III gesynchroniseert kan worden met pc/mac...

Wordt er dan standaard software aangeboden om met mac te synchroniseren of was dit een foutje en moet je zelf software aanschaffen?

btw... voor mij kost het toestel 169,95 euro bij een 1 jarig abonnement.... Daar kan dan nog 50 euro af gaan bij PIT... in welke klasse zit ik dan?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:14
@TAG]Speedy
Heb je niet ergens een lijst met events? Ontvangen berichten, gemiste oproepen, en voicemailberichten, welke je kunt legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huite
peterveldman schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:30:
Ook wpa-psk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: Fly-guy
Ik weet niet precies wat je wilt, maar met het progje wat hier te downloaden is kun je je GPRS verbinding makkelijk aan en uitzetten. Mogelijk past dat ook in jouw situatie?

ps. het is origineel bedacht voor een TyTn, maar mogelijk werkt het ook op een P3300
super tip, dankje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:31:
[...]

jep juist wel.. ook icm totom moet het geluid muten als er instructies zijn
Muten doet de Mr handsfree dus. Bij elk geluid dat uit het toestel komt wordt de telefoon gemute. Ten minste wel bij mijn set. Handsfree Genius geloof ik, of de Pro dat weet ik even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastman schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:55:
tot mijn grote verbazing stond er bij de T-mobile winkel dat de MDA C III gesynchroniseert kan worden met pc/mac...

Wordt er dan standaard software aangeboden om met mac te synchroniseren of was dit een foutje en moet je zelf software aanschaffen?

btw... voor mij kost het toestel 169,95 euro bij een 1 jarig abonnement.... Daar kan dan nog 50 euro af gaan bij PIT... in welke klasse zit ik dan?
B, zoals vrijwel het merendeel van de klanten is...
Synchroniseren met MAC wordt standaard niet ondersteund, maar er bestaat wel third party software voor volgens Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:33
Kan ik nergens instellen dat ik een melding krijg op verjaardagen van personen in mijn contactlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik de snelstartbalk onderin kan customizen/verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
frickY schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:13:
@TAG]Speedy
Heb je niet ergens een lijst met events? Ontvangen berichten, gemiste oproepen, en voicemailberichten, welke je kunt legen?
Ja heb alle gemiste oproepen/voicemail berichten e.d. verwijdert maar dit is een hardnekkige. Moet HTC er maar eens mee mailen denk ik.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wederom een probleem met activesync. Nadat ik eerder problemen heb gehad met activesync, was de enige oplossing om een hardreset uit te voeren. Na de nieuwe installatie kon ik weer syncen. Nu zijn we een paar dagen later en kan ik weer niet syncen. Het activesync bolletje draait in de groene kleur een halve minuut rond en dan krijg ik de foutmelding: "activesync cannot connet to windows mobile device". Wie weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 15:40

Leon

Rise Of The Robots

Een collega van mij heeft de MDA Compatc III van T-Mobile (aka HTC P3300).

Nou heeft hij TomTom 6 geinstalleerd en ik had hem een tip gegeven dat je met POIedit flitspalen toe kunt voegen en goedkope tankstations zodat je daarvoor een signaal krijgt.

Met de Point's of Interests aan is TomTom harstikke traag.
Schakel ik ze uit dan gaat het navigeren soepel terwijl mijn vaders Mio 168 (toch al redelijk gedateerd) gewoon soepel draait met POI's aan :?

Iemand dit probleem ook tegengekomen?
Ik zat er aan te denken ook deze smartphone te nemen maar heb mijn bedenkingen over de CPU snelheid. Zou dit ermee te maken hebben of is dit misschien vanwege RAM tekort of zo?

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:10:
Ik heb wederom een probleem met activesync. Nadat ik eerder problemen heb gehad met activesync, was de enige oplossing om een hardreset uit te voeren. Na de nieuwe installatie kon ik weer syncen. Nu zijn we een paar dagen later en kan ik weer niet syncen. Het activesync bolletje draait in de groene kleur een halve minuut rond en dan krijg ik de foutmelding: "activesync cannot connet to windows mobile device". Wie weet een oplossing?
Haal voor de grap eens wat USB apparatuur los (webcams zorgen voor verschillend eproblemen, ik heb het bij booten, en ook mijn mijn vorige Sony NetMD en Ipod gehad.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Leon schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:11:
Een collega van mij heeft de MDA Compatc III van T-Mobile (aka HTC P3300).

Nou heeft hij TomTom 6 geinstalleerd en ik had hem een tip gegeven dat je met POIedit flitspalen toe kunt voegen en goedkope tankstations zodat je daarvoor een signaal krijgt.

Met de Point's of Interests aan is TomTom harstikke traag.
Schakel ik ze uit dan gaat het navigeren soepel terwijl mijn vaders Mio 168 (toch al redelijk gedateerd) gewoon soepel draait met POI's aan :?

Iemand dit probleem ook tegengekomen?
Ik zat er aan te denken ook deze smartphone te nemen maar heb mijn bedenkingen over de CPU snelheid. Zou dit ermee te maken hebben of is dit misschien vanwege RAM tekort of zo?
Ik heb ook tomtom6 erop staan, ook met POIedit de benelux flitspalen erin gegooid, maar merk er niets van als ik ze aan/uit zet. je kan ook aangeven dat ze bij die flitspalen alleen melding geven als het op de route ligt. Kan misschien wat schelen in performance. Ook even kijken welke programma's er nog meer draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 15:40

Leon

Rise Of The Robots

AlexZuH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:46:
[...]

Ik heb ook tomtom6 erop staan, ook met POIedit de benelux flitspalen erin gegooid, maar merk er niets van als ik ze aan/uit zet. je kan ook aangeven dat ze bij die flitspalen alleen melding geven als het op de route ligt. Kan misschien wat schelen in performance. Ook even kijken welke programma's er nog meer draaien
Het zou idd best kunnen dat er meer draaide op de achtergrond0. Omdat hij geen vbar of ander programma gebruikt om programma's echt af te schieten ipv draaiende houden zou dit best kunnen. Ik zal het eens controleren als hij er weer is. :)

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexZuH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:46:
[...]

Klopt, het is een instelling, ik heb het ook gehad op mijn Ipaq3970. Ik weet het niet exact meer, maar cvolgens mij moet je nuttige plaatsen uitvinken.

Ik wacht trouwens al vanaf vorige week woensdag op mijn CIII van T-Mobile. Waarom duurt dat verzenden zo lang.... is het normaal dat het meer dan een week duurt? (nadat de eerste bestelling nooit verzonden is, foutje bij T-Mobile.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Ik heb hier een isa proxy client die alle uitgaande verbindingen - inclusief verbindingen met de local host doorstuurt naar de proxy server. deze kan ik in de gui (balkje rechtsonder) in en uitschakelen. Staat deze aan dan doet active sync precies wat jij daar beschrijft. zet ik de isa server proxy client uit kan ik perfect synchroniseren maar niet naar buiten ftp-en.

Wat ik hier wil aangeven is dat waarschijnlijk de verbinding naar je telefoon ook via het netwerk loopt, en dat die met een lokale proxy of firewall client tegen gehouden kan worden. raar maar waar.

check dus of je firewalls en of proxy clients op je pc hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[TAG]Speedy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:34:
[...]

Ja heb alle gemiste oproepen/voicemail berichten e.d. verwijdert maar dit is een hardnekkige. Moet HTC er maar eens mee mailen denk ik.
Al eens geprobeerd jezelf te bellen dan je voicemail in te spreken en vervolgens verwijderen ?

heb je een icoontje in beeld staan ?
Ik weet niet welke versie je gebruikt, je zal 4.5 beta2 kunnen proberen. Al denk ik dat het probleem ergens anders aan ligt.

http://www.microsoft.com/...ivesync/activesync45.mspx

[ Voor 48% gewijzigd door Viper® op 07-12-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:02:
[...]

Ik wacht trouwens al vanaf vorige week woensdag op mijn CIII van T-Mobile. Waarom duurt dat verzenden zo lang.... is het normaal dat het meer dan een week duurt? (nadat de eerste bestelling nooit verzonden is, foutje bij T-Mobile.)
ik heb hem maandag besteld ik wacht ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels een ruime week in mijn bezit en hij bevalt super!

Het trackball/scroll wieltje heeft voor en nadelen.. de draaiende ring is echt indeaal. het balletje vind ik iets minder ik vind de ouderwetste knopjes handiger... als de draairing gecombineerd zou zijn met de ouderwetste 5-weg toets was het voor mij een ideaal apparaat geweest.. (nu werkt hij nogsteeds erg goed, daar niet van..)

Ik wacht nu nog in spanning totdat er weer 2 gb micro sd kaartjes te krijgen zijn.. die zijn nu overal uitverkocht :S dus ik kan ook nog geen tomtom installeren... en muziek luisteren is ook nog niet optimaal... (het interne geheugen is toch wel vrij beperkt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Ik heb de mijne simlock vrij gekocht in de PC hal van de beverwijkse bazaar. kostte daar zon 529, beetje afdingen en ik kon em voor 560 meenemen incl 1gb microsd (ruim genoeg voor tomtom benelux) en een auto zuignap + 12v kabel :)

Het enige nadeel wat ik heb is dat al mijn programma's blijven draaien, ondanks dat ik ze " afsluit" zoals in windows (kruisje)

heeft iemand daar een aantal tips over voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexZuH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:10:
Ik heb de mijne simlock vrij gekocht in de PC hal van de beverwijkse bazaar. kostte daar zon 529, beetje afdingen en ik kon em voor 560 meenemen incl 1gb microsd (ruim genoeg voor tomtom benelux) en een auto zuignap + 12v kabel :)

Het enige nadeel wat ik heb is dat al mijn programma's blijven draaien, ondanks dat ik ze " afsluit" zoals in windows (kruisje)

Probeer eens in plaats van op het kruisje te drukken, LANGER op het kruisje te blijven staan. Dan zou een programma helemaal afgesloten worden (bij de T-Mobile versie tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Laatst online: 15-09 20:52
staat bij instellingen X-button

Je kan de X instellen dat deze bij kort aantikken een prog. naar de achtergrond zet en bij lang vasthouden een prog afsluit.

Je kan de X ook instellen dat deze een prog. altijd afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Die staat er bij mij niet tussen dat X-Button, daarnaast als ik em lang ingedrukt houd, dan gebeurt er nog niets.. zelfde als in je gewone windows, dat je ingedrukt houdt en dan eraf schuift en loslaat, dan gebeurt er ook niets. Sowieso is het handig om iets te hebben waarmee ik een overzicht van actieve progs heb, die ik dan kan afsluiten, ipv via instellingen, systeem, geheugen, actieve programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:41
Er staat toch een taakbeheer in je start menu shortcuts... :)

anders kun je die wel via instellingen toevoegen, die gebruik ik meestal.
je kan ook taakbeheer toevoegen bij je startmenu.

Je kan trouwens ook op het toetsenbord "ctrl" + "q" doen en dan sluit hij m ook af.
Zo moest dat 'vroeger' ook in Windows CE... toen je geen [x] had.

[ Voor 29% gewijzigd door SeenD op 07-12-2006 16:24 . Reden: ctrl + q stukje toegevoegd ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
AlexZuH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:10:

Dat programma's niet helemaal afsluiten maar in taakbeheer blijven staan is een WM 'probleem' Nou las ik laatst over een programma dat een extra knop toevoegde waardoor je je programma wel helemaal kon afsluiten. Ik weet alleen niet meer wat de naam daarvoor was. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vBar is dat, erg handig progje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Viper® schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:12:
[...]

Al eens geprobeerd jezelf te bellen dan je voicemail in te spreken en vervolgens verwijderen ?

heb je een icoontje in beeld staan ?
Mezelf nog niet gebeld, heb wel een icoontje in beeld ( zo'n dichtrondje/openrondje boven in naast m'n draadloze verbindingen)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Ben ik nou scheel, of zitten er totaal geen toetsen op dit apparaat? Ik kan echt NERGENS toetsen terugvinden om nummertjes en lettertjes in te toetsen :S

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
LiquidT_NL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:52:
Ben ik nou scheel, of zitten er totaal geen toetsen op dit apparaat? Ik kan echt NERGENS toetsen terugvinden om nummertjes en lettertjes in te toetsen :S
Tja misschien moeten we het dan voor jou geen toetsen maar icoontjes noemen 8)7
Net zoals het kruisje zeg maar waar je op drukt om een programma 'af te sluiten' .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:52:
Wahahah... Of misschien is zo`n oma telefoon wat voor em :P:P met van die grote toetsen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Nou ja, er zit wel een draaischijf op ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
neej maar ik vind dat persoonlijk handiger... Hoef je niet zo te priegelen als je een smsje tikt.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
SeenD schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:11:
Er staat toch een taakbeheer in je start menu shortcuts... :)

anders kun je die wel via instellingen toevoegen, die gebruik ik meestal.
je kan ook taakbeheer toevoegen bij je startmenu.

Je kan trouwens ook op het toetsenbord "ctrl" + "q" doen en dan sluit hij m ook af.
Zo moest dat 'vroeger' ook in Windows CE... toen je geen [x] had.
Nee ik heb dus gen taakbeheer, en kan ook nergens vinden hoe ik mijn register in zou moeten komen. Ligt dat aan de HTC uitvoering ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
AlexZuH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:27:
[...]

Nee ik heb dus gen taakbeheer, en kan ook nergens vinden hoe ik mijn register in zou moeten komen. Ligt dat aan de HTC uitvoering ofzo?
start -> instellingen -> systeem - > geheugen -> actieve programma's

heb je die ook niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
jah die wel. ik heb trouwens Vbar 2.2 geprobeerd, maar dat was een drama, constant verdwijnende button :S

Ondertussen wel Magic Button geprobeerd, en dat werkt perfect, je kan dan direct suiten van apps, maar ook wisselen van je standaard balk bovenin, naar een soort van windows taakbalk, met alle runnende progs erin :) aanradertje :D

[ Voor 3% gewijzigd door AlexZuH op 08-12-2006 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via www.hfrmobile.com heb ik het proggie Switch: werkt dus idd als switcherbar.
Erg handig: je ziet direct wat nog actief is en je kunt alles sluiten of alles behalve waar het programmaatje waar je op dat moment mee bezig bent of juist dat programmaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Beste programma blijft nog SPB pocketplus.
Afbeeldingslocatie: http://www.theunwired.net/media/news/spb_pocketplus31.gif
Taskswitcher en de batterijstatus werken perfect, de rest gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Hmm even kijken, ik neem aan dat jij de shareware/demo hebt? of heb je er serieus voor betaald :)

Ik heb em al "geregistreerd" ;)

Leuke app idd, heel mooi grafish, en makkelijk te customizen

[ Voor 33% gewijzigd door AlexZuH op 08-12-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om activesync te vervangen voor Windows Mobile Device Center. Ik weet namelijk niet of dit nieuwe programma wel draaiend te krijgen is op windows xp prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mooi programma en in het NL.
Dat maakt alles een stuk _/-\o_ simpeler bedankt

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
AlexZuH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:27:
[...]

Waarschijnlijk je had m toch op beverwijk gekocht? Of was dat iemand anders? Misschien moet je m dan wel flashen of updaten ofzo?
Ik denk dat het daar aan ligt.

Misschien kan je taakbeheer vinden via verkenner, ergens in de windows directory en daar dan een shortcut van maken naar je programma's en die dan ergens neerzetten zodat je er makkelijk en snel bij kan.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

SeenD schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:33:
Waarschijnlijk je had m toch op beverwijk gekocht? Of was dat iemand anders? Misschien moet je m dan wel flashen of updaten ofzo?
Ik heb ook de HTC versie en daar zit standaard geen shortcut in naar je taakbeheer. Erg onhandig ja, maar bovenstaande software lost alles prima op. :)

Dank voor de tip nog!

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Dat is dan inderdaad weer opgelost. Nog 1 vraag over dat SPB pocket plus, die kleine rechthoekjes aan de bovenkant van het scherm, hebben die nog enig nut, want die zitten er sinds die install wel bij, maar ik kan dr niets mee, snap ook niet helemaal waar ze voor bedoeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlexZuH schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:59:
Dat is dan inderdaad weer opgelost. Nog 1 vraag over dat SPB pocket plus, die kleine rechthoekjes aan de bovenkant van het scherm, hebben die nog enig nut, want die zitten er sinds die install wel bij, maar ik kan dr niets mee, snap ook niet helemaal waar ze voor bedoeld zijn.
Die blokjes zijn de batterij indicator! Je kunt het bij de instellingen aan of uitzetten, ik vind het zelf ook niet zo mooi eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Net de GPS functionaliteit kunnen testen (TT6), dat werkt echt mooi! Snelle fix en ook onderweg een prima signaal. Telefoon is zeker de aanschaf waard tot op heden :9

Weet iemand of het trouwens mogelijk is het toestel te gebruiken zonder dat je van de telefoonfunctie gebruik maakt? Weet dat het kan als je de SIM er uit haalt, maar om dat nu iedere keer te doen als je hem als navigatie uit zou willen lenen zie ik niet zo zitten.

[ Voor 44% gewijzigd door Speedy op 08-12-2006 15:28 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

[TAG]Speedy schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:26:
Weet iemand of het trouwens mogelijk is het toestel te gebruiken zonder dat je van de telefoonfunctie gebruik maakt? Weet dat het kan als je de SIM er uit haalt, maar om dat nu iedere keer te doen als je hem als navigatie uit zou willen lenen zie ik niet zo zitten.
Er is wel een manier, maar echt handig is het ook weer niet. Het werkt echter wel. Als je simkaart beveiligd is, gewoon kiezen voor "annuleren" op het moment dat je de code moet intoetsen. Het apparaat start verder gewoon op en je kunt alles. Als je dan apart wilt telefoneren, kan dat niet en wordt er alsnog gevraagd om je pincode.

Het nadeel hieraan is als je 3x de verkeerde code intikt, je het haasje bent. :) Maar het is een manier... Wellicht is er nog een betere.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Ik geloof bij de instellingen van het telefoonscherm dat je sowieso beveiliging erop kan zetten, dat je elke keer als je wilt bellen, eerst de pincode opnieuw moet invoeren... Ik neem aan dat je dan nog wel gewoon gebeld kan worden.

Ik heb trouwens die batterijbalk bovenin ook uitgezet. Ik ben er ook op de site van SPB achtergekomen dat ze een compleet theme pack hebben, er zitten een heleboel themes in die pack, best mooie ook, tipje;)

http://www.spbsoftwarehou...pocketplus/themes.html?en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zal het is met annuleren proberen ... die beveiliging is niet echt wat ik zoek, telefoon van het werk en om die nou over te laten gaan in de auto van m'n ouders :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Hmm simpele oplossing: tap op dat antennetje wat je bereik aangeeft, en zet em op vliegtuigmodus :) gsm antenne wordt dan uitgeschakeld... Simpel als dat

Als je dan ook probeert te bellen via telefoon scherm, dan staat er ook telefoon uit :D

[ Voor 22% gewijzigd door AlexZuH op 08-12-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
Uhm bij je communicatie manager kun je ook je telefoon uitschakelen
net als WiFi en bluetooth... kun je die daar aan en uitzetten, en als degene die m leent je telefoonfunctie weer aan wilt zetten moet ie eerst de pincode invoeren...

btw ik vroeg de hele tijd al af wat die blokjes boven in het scherm waren :D

Heeft iemand misschien een stukje software waarmee je video's kan converten en het geluid wat harder kan maken.
Ik wilde een film kijken en ik heb ondertussen al 2 seizoenen Soprano's gekeken op mn foon
alleen het geluid van die film is heel zacht. Van soprano's of video podcasts is het geluid gewoon goed. hoewel van de soprano's mag het ook wel wat harder.

Ik gebruik nu Super © om het te converten, en als ik een andere instelling gebruik ipv avi pocketpc om hem te converten kan ik het geluid wel harder converten. Maar dus als ik avi pocket pc gebruik dan kan dat niet.
Iemand enig id? misschien een andere converter?
of zal ik gewone alle opties proberen van Super © om te kijken welke t beste is.

[ Voor 53% gewijzigd door SeenD op 08-12-2006 16:27 ]

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vandaag in de stad geweest om te zien of ik de P3300 in reallife kon zien. Helaas. Bij de T-Mobile shop hing hij niet meer in de winkel en Bel Company moest hem nog binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-mobile hebben ze hem achter de toonbank.
Ze hebben echter geen dummy`s
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:22:
Vandaag in de stad geweest om te zien of ik de P3300 in reallife kon zien. Helaas. Bij de T-Mobile shop hing hij niet meer in de winkel en Bel Company moest hem nog binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben voornemens om binnenkort een HTC P3300 of de HP iPAQ6915 aan te schaffen.

Waarom volgens jullie de iPAQ 6915?
Waarom de P3300?

Wordt de HP 6915 tegenwoordig geleverd met TomTom5 of 6 in de ROM? Ik weet dat hij ook met TomTom5 geleverd werd.

Ben er ook nog niet uit of het er een met een engels (UK) of nederlands ROM gaat worden.

- Wat zijn de voor- en nadelen?
- Is het NL-ROM 100% vertaald, zodat ik als gebruiker werkelijk een volledig nederlandstalig besturingssysteem heb?
- Indien ik kies voor een engelstalige ROM: geeft de in het ROM geintegreerde TomTom dan ook de gesproken aanwijzingen in het engels?

Alvast bedankt voor jullie spoedige hulp!
groeten, Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
AlexZuH en SeenD, bedankt ... niet zo snel aan gedacht _/-\o_

Voor zover ik heb gezien is het OS goed vertaald, kom geen rare dingen tegen tot op heden kwa vertaalfouten. Wat betreft de Ipaq of de HTC, ik heb de Ipaq bij een collega gezien en vond hem veel te groot. Tuurlijk heeft dat een voordeel met een groter scherm en een toetsenbord, maar ik heb zelf graag een telefoon die ik in m'n broekzak kwijt kan vandaar mijn keuze voor de HTC. Mocht je echt een voorkeur geven aan een toetsenbordje en stop je je telefoon altijd in je tas oid (of je hebt hele grote zakken :P) dan valt er natuurlijk wat te zeggen voor de Ipaq want een toetsenbord tikt net even wat makkelijker als via touchscreen. Ook heeft de Ipaq imho een nog hogere nerd factor dan de HTC ... dat mag je natuurlijk positief of negatief opvatten :P
Kwa bediening heb ik helaas niet gewerkt met de Ipaq, maar mijn keuze was dus snel gemaakt adhv de afmetingen.

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy op 08-12-2006 18:46 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:45:
Ben voornemens om binnenkort een HTC P3300 of de HP iPAQ6915 aan te schaffen.

Waarom volgens jullie de iPAQ 6915?
Waarom de P3300?

Wordt de HP 6915 tegenwoordig geleverd met TomTom5 of 6 in de ROM? Ik weet dat hij ook met TomTom5 geleverd werd.

Ben er ook nog niet uit of het er een met een engels (UK) of nederlands ROM gaat worden.

- Wat zijn de voor- en nadelen?
- Is het NL-ROM 100% vertaald, zodat ik als gebruiker werkelijk een volledig nederlandstalig besturingssysteem heb?
- Indien ik kies voor een engelstalige ROM: geeft de in het ROM geintegreerde TomTom dan ook de gesproken aanwijzingen in het engels?

Alvast bedankt voor jullie spoedige hulp!
groeten, Ruud
Het is een compleet nederlandstalige WM5.0 Nou weet ik niet hoe de Ipaq wordt geleverd, maar de HTC heeft 9 van de 10x een "tasterpack" van tomtom. Dat betekent Navigator 6.02, en 1 city map naar keuze gratis te downloaden. Let op: dat is maar 1 stad...

Daarnaast heeft de HTC geen autopakket erbij. Wederom Ipaq is bij mij onbekend. Ik heb em wel gezien en hij is toch wel vrij groot :S

Ik kan alleen maar zeggen dat ik verschrikkelijk tevreden ermee ben :)

Lang leve voice dialling via bluetooth, en AD2P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:15:
weet iemand hoe ik de snelstartbalk onderin kan customizen/verwijderen?
ja. lees het topic of zoek naar t-mobile instelilngen in je 'settings' menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Laatst online: 15-09 20:52
gwystyl schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:02:
[...]

ja. lees het topic of zoek naar t-mobile instelilngen in je 'settings' menu
Nee, want die staat dus vreemd genoeg niet bij iedereen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie dat jij ook een T-Mobile MDA Compact III hebt aangeschaft en dat jij perfect TomTom draait.
Ik krijg bij mij de zaak niet aan het lopen. (Hiervoor had ik een HP 5550 met tomtom liep perfect)

Ik heb de hele bende geinstalleerd en loop dan voor de 1ste keer TomTom door en zodra ik aanlandt bij hetkiezen van de stem loopt de MDA vast. Al tig keer gereset, terug fabrieks instellingen ed. GPS staat op com4/com6

Ben ik iets vergeten ???

wim
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.