Ik heb redelijk wat ervaring met kaartlezen voor mijn pa in belgië, dus ik kan meepraten
Ik vind het contrast in belgie heel groot, als je bijvoorbeeld bij luik komt vanaf de e25, dan wordt je zo om de stad en er onder geleid, dat is een prachtig stuk weg en prima voor elkaar, ben je echter luik voorbij dan gaat het mis. De afslag maastricht is
zo slecht en onoverzichtelijk, op het moment dat je er af gaat kom je al het eerste weefvak tegen, dan heb je ongeveer 100m om in te voegen op de juiste baan, ben je de bocht om, heb je hetzelfde, en dan nog eens, en nog eens

Ze hebben het voor elkaar gekregen om 4 weefvakken in iets van 800m te frotten, en dat is niet leuk in het donker zal ik je zeggen

(de borden daar zien er uit alsof het hout met verf is, iig zijn ze gewoon _niet_ te zien in het donker, pas op het laaste moment, echt klote.
Over rijvaardigheden:
Wij hebben vanaf dijon tot aan nancy (dat is dus 200 km!!!)
achter 1 en de zelfde belg aangereden in de linker baan(wij gingen zo nodig gewoon rechts uiteraard), die die gehele tijd
geen één keer rechts heeft gereden, kwam je achter hem, ging hij gewoon harder, ma-te-loos irritant.
Bij de tol hebben we hem geloosd want toen hij erachter kwam dat de oranje télépeage poortjes toch niet voor hem waren, vond hij het nodig om 3 poortjes schuin te doorkruisen en een mini-file te veroorzaken, zak
Er was ook een belgische carvanrijder die het niet nodig vond om voor zijn 2-asser verlengspiegels te monteren

Met hem hebben we dus bijna een ongeluk gehad omdat hij de carvan zowat tegen ons aan gooide toen hij een vrachtwagen wilde inhalen (wij zaten dus al naast hem)
Het concept disseldruk was hem ook onbekend, want dij had lekker de kont laag en de neus in de lucht, van de weg afhalen die idioten
Ik kan wel uren doorgaan maar dit was het ff