Idd, ben er xp aan het opzetten. Wel kut dat nvidia nog geen goede vista drivers heeftkob409 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:22:
[...]
Wil je gamen, of gewoon Vista hebben?
Als je wil gamen, zou ik toch echt voor XP gaan....
Verwijderd
de meeste games zijn nog lang nie vista capable, dus vista is op het moment nog niet echt nuttig om te gamen...
Verwijderd
Ik snap niet waarom je Vista wilt installeren is absoluut geen meer waarde ten opzichte van XP. Bovendien kan je toch niet gebruik maken van de toekomstige directx 10 omdat de 9700 GS GO dit niet ondersteund. Lekker XP blijven gebruiken.. 
Ik ben overigens zeer content met me inspiron 9400, kan iedereen aanraden als je onderweg in de trein een potje C&C 3 demo wilt gaan doen. De batterij houd precies een uurtje stand (op aller hoogste res en grafs hehe
Weet iemand trouwens waarom ik regelmatig uit het niets een zacht piepje hoor??? Er gebeurd niet echt veel maar ik heb zo'n idee dat er iets op de achtergrond draai. Ik heb de laptop sinds een paar weken dus ik heb er nog niet veel opgeinstalleerd, Zover ik het weet zit de piep sinds het begin er al in..
Ik ben overigens zeer content met me inspiron 9400, kan iedereen aanraden als je onderweg in de trein een potje C&C 3 demo wilt gaan doen. De batterij houd precies een uurtje stand (op aller hoogste res en grafs hehe
Weet iemand trouwens waarom ik regelmatig uit het niets een zacht piepje hoor??? Er gebeurd niet echt veel maar ik heb zo'n idee dat er iets op de achtergrond draai. Ik heb de laptop sinds een paar weken dus ik heb er nog niet veel opgeinstalleerd, Zover ik het weet zit de piep sinds het begin er al in..
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 19:30 ]
Ik heb Vista gekregen bij mijn dell 9400
Daarmee dat het geinstalleerd stond op me laptop
Verwijderd
heb ik nooit last van, wel als ik een dikke headset op zet, en volume dan vrij hoog zet, en dan beweeg met mn muis, in een stille omgeving... dan "hoor" ik de cursor[b][message=27668804,noline]luckydude schreef op woensdag 14 maart 2007 @
mijn specs: win xp 7900GS, 1 gb ram, en standaard beeldscherm... wat ik trouwens wel jammer vond, is dat als je bv cod2 speelt, met stroomkabel dat je 100% eruit haalt, maar als je de kabel eruit haalt, hij terug zakt van een fps van 333 naar 60

nog iets wat wel jammer is dat hij niet hoger gaat dan 60 hz met mijn beeldscherm/grafische kaart, maarja misschien ben ik wel gewoon verwend
voor de rest, ben ik zeer tevreden over mijn laptop, vga out, dvi out, jonges dat wordt nog leuk met zon LCD tv =]
Verwijderd
heb een met t7200 ,2gb 667 ,120gb 5400rpm , 1440x900 ,go7900gs 256mb ,win mce2005,logitech quickcam pro 5000 samen voor 1963 euries gekocht eind januari ,had gewoon nog twee maandjes moeten wachten..............maar jáh.nl_umpire schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 00:21:
Ik ben benieuwd naar wat julllie voor je config hebben betaald en op welke datum, mag dat?
Verwijderd
Met mijn gewone pc heb ik ook last van piepjes. Bijvoorbeeld wanneer de printer aangaat, dan hoor ik een constante hoge pieptoon. Achja, nu ik deze laptop heb gebruik ik die pc niet meer
Verwijderd
iemand (ooit) gelukt om een epp korting te combineren met een (andere) couponkorting? En als iemand weet welke bedrijf op dit moment aan de epp actie meedoet, is die info ook van harte welkom, bedankt!
Coolbits downloaden, aanpassing maken in performance (rechter muisklik, dan display, daar staat Nvidia display, iets over settings on AC performance & battery power, alles op vol, en voor je het weet zit je te gamen in het gele monster als geen ander)Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:59:
[...]
heb ik nooit last van, wel als ik een dikke headset op zet, en volume dan vrij hoog zet, en dan beweeg met mn muis, in een stille omgeving... dan "hoor" ik de cursorzelfde met programmas klikken, best grappig, niet hinderlijk ofzo... maar echt piepen niet...
mijn specs: win xp 7900GS, 1 gb ram, en standaard beeldscherm... wat ik trouwens wel jammer vond, is dat als je bv cod2 speelt, met stroomkabel dat je 100% eruit haalt, maar als je de kabel eruit haalt, hij terug zakt van een fps van 333 naar 60grafische kaart zal wel energie slurpen... je moet opnieuw opstarten met de voedings kabel in je laptop, om terug op 100% performance te komen...
nog iets wat wel jammer is dat hij niet hoger gaat dan 60 hz met mijn beeldscherm/grafische kaart, maarja misschien ben ik wel gewoon verwendbtw. een vriend van me haalde 75 hz, maar hij had de duurdere versie van het beeldscherm, en een nog betere videokaart dacht ik...
voor de rest, ben ik zeer tevreden over mijn laptop, vga out, dvi out, jonges dat wordt nog leuk met zon LCD tv =]
Mensen, help me even op weg, zit nu op een computer van een maat van me, dus heb even geen toegang to m'n 9400, maar er is een instelling in de forceware waarop je op batterij op 100% kunt gamen... (zij het niet voor al te lange tijd)
Ook moet je een aanpassing maken in het Bios, dat je de lichtsterkte op 100% wilt hebben op batterij...
kob409
75Hz op een laptop display?Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 20:59:
[...]
heb ik nooit last van, wel als ik een dikke headset op zet, en volume dan vrij hoog zet, en dan beweeg met mn muis, in een stille omgeving... dan "hoor" ik de cursorzelfde met programmas klikken, best grappig, niet hinderlijk ofzo... maar echt piepen niet...
mijn specs: win xp 7900GS, 1 gb ram, en standaard beeldscherm... wat ik trouwens wel jammer vond, is dat als je bv cod2 speelt, met stroomkabel dat je 100% eruit haalt, maar als je de kabel eruit haalt, hij terug zakt van een fps van 333 naar 60grafische kaart zal wel energie slurpen... je moet opnieuw opstarten met de voedings kabel in je laptop, om terug op 100% performance te komen...
nog iets wat wel jammer is dat hij niet hoger gaat dan 60 hz met mijn beeldscherm/grafische kaart, maarja misschien ben ik wel gewoon verwendbtw. een vriend van me haalde 75 hz, maar hij had de duurdere versie van het beeldscherm, en een nog betere videokaart dacht ik...
Bij mijn (bekrompen) weten niet mogelijk, 60 Hz is bij mijn weten standaard en meteen ook het hoogste...
Toch?
kob409
Kwwetetniet, maar 99% van onze computers zijn Dell's...Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:35:
iemand (ooit) gelukt om een epp korting te combineren met een (andere) couponkorting? En als iemand weet welke bedrijf op dit moment aan de epp actie meedoet, is die info ook van harte welkom, bedankt!
Kuehne + Nagel, gevestigd te RTM....
Try and find out, ik weet het niet....
kob409
Verwijderd
Als bezitter van de 6400 kan ik je dat wel vertellen.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:25:
Verwijderd
Mja dat merk ik ook. Wanneer de pc niks te doen heeft is er een irritante zoem aanwezig. Deze verdwijnt zodra je iets gaat doen (laden van bestanden bijvoorbeeld).
Kan je daar niet iets aan doen, die slaapstand uitschakelen ofzo?
Verwijderd
Je kan door middel van het programma RMClock (freeware) een bepaalde instelling aanzetten waardoor de CPU op een bepaalde manier constant wordt belast maar dat het tijdens het werken totaal niet te merken is. Dit heeft uiteraard als gevolg dat je accu sneller leeg loopt. Verder zou je de CPU lichtjes kunnen overklokken.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:05:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 22:11 ]
Verwijderd
kob, dat programmatje, dat is niet een overclock programmatje toch?
en lichtsterkte Fn+pijltje omhoog ? en misschien brightness instellingen van nvidia
en lichtsterkte Fn+pijltje omhoog ? en misschien brightness instellingen van nvidia
Verwijderd
Accu rap minder als in snel leeg of als in snel stuk (dat er minder in opgeladen kan worden)?
Met dat eerste heb ik geen probleem, ik zit toch constant aan het lichtnet.
Want die oplossing die Dell zelf oppert, Bluetooth constant aanzetten, zie ik echt niet zitten. Stelletje sukkels daar.
Met dat eerste heb ik geen probleem, ik zit toch constant aan het lichtnet.
Want die oplossing die Dell zelf oppert, Bluetooth constant aanzetten, zie ik echt niet zitten. Stelletje sukkels daar.
Verwijderd
Excuses, de accu gaat rapper leeg. Voor meer informatie kan je zoeken naar 'cpu whining' op notebookreview.com, lopen veel topics over.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:09:
Accu rap minder als in snel leeg of als in snel stuk (dat er minder in opgeladen kan worden)?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 22:11 ]
Verwijderd
Kan je ook even zeggen welke instelling ik precies moet hebben bij RMClock...er zijn nogal veel functies en ik heb geen flauw idee wat ze allemaal doen
Verwijderd
Management -> Run HLT-command doet vaak de truc. Werkt dat niet afdoende, dan zul je moeten spelen met het tabblad advanced CPU settings, onderaan op dat tabblad zijn de sleepstates te vinden.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 22:53 ]
Ja, dus?Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:09:
kob, dat programmatje, dat is niet een overclock programmatje toch?
Overclocken die hap!
Ben zelf bezig met een T7400 te kopen en in te bouwen, daar hoort een overclockte videokaart bij, toch?
Overclocken die hap!
kob409
Verwijderd
"Management -> Run HLT-command doet vaak de truc."
And we have a winner

Nu draait de CPU constant met een multiplier van 12 ipv 6 (dus ook nog eens 2x zo snel
Die piep was echt het enige wat me niet aanstond van deze laptop...en die is nu weg!
Nu hoor ik wel een ander vreemd geluid, maar dat geluid is meer tijdens een actie (bijvoorbeeld het openen van een map met veel inhoud of het scrollen met pgup/dn).
Ik zal dit geluid op proberen te nemen...misschien herkent iemand dit (maar het is wel veeeel zachter dan die idle piep).
Edit: 1e poging met mijn Creative Muvo met ingebouwde microfoon is mislukt...
Ik hoor op mijn .wavje enkel de HD 'tikken' (data lezen/schrijven)...maar het geluid wat ik zelf hoor is naar mijn mening even hard als dit tikken van de HD. Misschien ligt het buiten het spectrum van mn ingebouwde microfoon...nouja, ik probeer morgen nog wel wat.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 00:41 ]
Verwijderd
Heb je hem dan overclockt of wat?Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:07:
[...]
Nu draait de CPU constant met een multiplier van 12 ipv 6 (dus ook nog eens 2x zo snel), en is inderdaad die irritante idle-piep weg
(ik ben helemaal niet thuis in dit soort dingen, maar ik ben wel geintresseerd
Verwijderd
Nee.
Maar hij draaide op een of andere energie-besparende manier steeds maar op 1GHz per core (multiplier 6)...terwijl het toch echt een 2GHz core is (multiplier 12)
.

Nog even over die temperatuur, nu is deze 45 graden op het plaatje...maar dan heeft de fan net een tijdje aan gestaan. Wanneer deze weer even uitgaat schiet de temperatuur geleidelijk aan omhoog naar de 70 graden!
Help ik hiermee mijn coretjes naar een snelle dood, of kunnen ze zo jaren meegaan (met temperaturen die schommelen tussen 45 en 70 graden)
Overigens geeft SpeedFan dit als temperaturen:
HD0: 36 graden
Temp1: 28 graden
Core 0: 30 graden
Core 1: 30 graden
(waarbij Rightmark 45 graden zegt op hetzelfde moment)
Maar hij draaide op een of andere energie-besparende manier steeds maar op 1GHz per core (multiplier 6)...terwijl het toch echt een 2GHz core is (multiplier 12)

Nog even over die temperatuur, nu is deze 45 graden op het plaatje...maar dan heeft de fan net een tijdje aan gestaan. Wanneer deze weer even uitgaat schiet de temperatuur geleidelijk aan omhoog naar de 70 graden!
Help ik hiermee mijn coretjes naar een snelle dood, of kunnen ze zo jaren meegaan (met temperaturen die schommelen tussen 45 en 70 graden)
Overigens geeft SpeedFan dit als temperaturen:
HD0: 36 graden
Temp1: 28 graden
Core 0: 30 graden
Core 1: 30 graden
(waarbij Rightmark 45 graden zegt op hetzelfde moment)
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 15:55 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:31:
Nee.
Vrees het van wel, er van uit gaande dat de meeste van die temperatuurmeters vrij onnauwkeurig zijn,
en vaak aan de lage kant zitten, denk ik dat je vreselijk moet uitkijken als je in deze regionen
(70+ Graden) komt!
Zelf gebruik ik i8k fanguard;
http://www.diefer.de/i8kfan/index.html
http://www.diefer.de/i8kfan/manual30/index.html
Goeie instellingen zijn echter wel belangrijk, plus vooral het feit dat het algemeen bekend is dat deze fanguard alle temperaturen met 8 graden Celsius te weinig aangeeft!!!
Echter zijn er zo veel instellingen mogelijk, dat je hier goed op kunt anticiperen...
Zorg er iig voor dat het vinkje bij "Enable hardware sensor support" uitstaat, als dat aanstaat werken de settings niet die je hebt ingevoerd en werken de fans pas bij (te) hoge temperaturen.
Op je 9400 zijn er vooral 2 delen die goed gekoeld moeten worden, CPU door fan 1 (links achter het toetsenbord) en de GPU door fan 2 (je raadt het al: rechter fan, gezien van achter het toetsenbord)
Mijn overclockte videokaart heeft een waarde van 39 graden, dus eigenlijk 47 graden, mijns inziens een alleszins redelijke waarde voor een videokaart die bijna 50 procent overclocked is...
Dit progje is mijn favoriet, vraag me alleen af wat er zou gebeuren op het moment dat ik XP opnieuw zou moeten installeren wegens vervuiling, of bij te hoge temps het moederbord het automatisch overneemt, of dat de boel eenvoudigweg langzaam maar zeker door zou fikken...
70 graden is hoe dan ook te veel, dat vinden je cores niet echt fijn...
Nee.
Vrees het van wel, er van uit gaande dat de meeste van die temperatuurmeters vrij onnauwkeurig zijn,
en vaak aan de lage kant zitten, denk ik dat je vreselijk moet uitkijken als je in deze regionen
(70+ Graden) komt!
Zelf gebruik ik i8k fanguard;
http://www.diefer.de/i8kfan/index.html
http://www.diefer.de/i8kfan/manual30/index.html
Goeie instellingen zijn echter wel belangrijk, plus vooral het feit dat het algemeen bekend is dat deze fanguard alle temperaturen met 8 graden Celsius te weinig aangeeft!!!
Echter zijn er zo veel instellingen mogelijk, dat je hier goed op kunt anticiperen...
Zorg er iig voor dat het vinkje bij "Enable hardware sensor support" uitstaat, als dat aanstaat werken de settings niet die je hebt ingevoerd en werken de fans pas bij (te) hoge temperaturen.
Op je 9400 zijn er vooral 2 delen die goed gekoeld moeten worden, CPU door fan 1 (links achter het toetsenbord) en de GPU door fan 2 (je raadt het al: rechter fan, gezien van achter het toetsenbord)
Mijn overclockte videokaart heeft een waarde van 39 graden, dus eigenlijk 47 graden, mijns inziens een alleszins redelijke waarde voor een videokaart die bijna 50 procent overclocked is...
Dit progje is mijn favoriet, vraag me alleen af wat er zou gebeuren op het moment dat ik XP opnieuw zou moeten installeren wegens vervuiling, of bij te hoge temps het moederbord het automatisch overneemt, of dat de boel eenvoudigweg langzaam maar zeker door zou fikken...
70 graden is hoe dan ook te veel, dat vinden je cores niet echt fijn...
kob409
Verwijderd
Ok, volgens beide programma's (RMClock en deze) is de temperatuur gelijk en zo ongeveer 45 graden.
Als ik nu "Force fans to high speed" aanzet gaat de temp met moeite naar 38 graden...maar echt lager heeft ie geen zin in.
Als ik daarna weer gewoon een beetje ga werken (fotoshop, muziek) gaat de temp weer richting de 50 graden.
Maar als ik het goed begrijp kan ik met dat programma instellen dat ie al bij 55 graden ofzo gaan draaien, ipv bij 60 zoals nu het geval is?
Edit: heb het al gevonden...lekker uitgebreid met slow en fast enzo...netjes
. Nu zal ie de 60 graden niet meer halen denk ik zo
Als ik nu "Force fans to high speed" aanzet gaat de temp met moeite naar 38 graden...maar echt lager heeft ie geen zin in.
Als ik daarna weer gewoon een beetje ga werken (fotoshop, muziek) gaat de temp weer richting de 50 graden.
Maar als ik het goed begrijp kan ik met dat programma instellen dat ie al bij 55 graden ofzo gaan draaien, ipv bij 60 zoals nu het geval is?
Edit: heb het al gevonden...lekker uitgebreid met slow en fast enzo...netjes
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 22:56 ]
Verwijderd
Dus eigelijk koop je een 2ghz dual core laptop en kun je maar 1ghz gebruiken omdat anders je laptop affikt?
Verwijderd
Nee hoor? Maar bij mij stond ie uit energieoverwegingen blijkbaar op 1 GHz (2x 1 GHz core ipv 2x 2GHz core). Maar hij 'voelde' niet langzaam aan ofzo.
Wellicht komt dit door de instellingen bij "Energie" in het configuratiescherm?

Alleen die 74 was een foutje van mij
Bijna een gesmolten GPU
Wellicht komt dit door de instellingen bij "Energie" in het configuratiescherm?

Alleen die 74 was een foutje van mij
Bijna een gesmolten GPU
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 00:10 ]
Verwijderd
Weet iemand de link van Dell waar je na aankoop van een Dell laptop gratis windows vista kon nabestellen?
www.dellvistaupgrade.comVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:58:
Weet iemand de link van Dell waar je na aankoop van een Dell laptop gratis windows vista kon nabestellen?
Verwijderd
Totaal gratis...hmm
Wat is dit voor onzin
???
Wat is dit voor onzin
December 2006 besteld, maar mijn service tag herkent ie nietOctober 26th, 2006 and March 15, 2007
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 11:59 ]
Verwijderd
Voor zover ik weet moet je Media center hebben om Windows vista home premium te krijgen.
Voor pro krijg je dan Vista business edition o.i.d. maar het zou wel moeten werken...
Als je zeker weet dat je de goede code hebt zou ik even met Dell bellen
Voor pro krijg je dan Vista business edition o.i.d. maar het zou wel moeten werken...
Als je zeker weet dat je de goede code hebt zou ik even met Dell bellen
Verwijderd
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, want vandaag zullen ze niet echt opnemen lijkt meIn order to be eligible for this program, you must have ordered an eligible Windows Vista Capable1 computer from Dell between October 26th, 2006 and March 15, 2007 with Genuine Windows® XP Home Edition, Genuine Windows XP Media Center Edition 2005 or Genuine Windows XP Professional pre-installed.
Verwijderd
Deze 9400 kan ik via een 'onderneming' van mijn ouders bestellen voor 940E:
Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2060 (1,6 GHz / 533 MHz / 1 MB)
17-inch XGA+ TFT-breedbeeldscherm (1.440 x 900) met TrueLife™
2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
120GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
9 Cell 80 WHr batterij
256MB DDR ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Geïntegreerde Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™-audio - Proefversie
Legitieme Windows Vista™ Home Premium
====
- Basic-pakket, 3 jaar on-site service [meerprijs € 50,42]
- Collect & Return-service, slechts 1 jaar [Inbegrepen in prijs]
====
ik heb een paar vraagjes over dit systeem:
1) waarschijnlijk een goede deal, maar gewoon goed of heel goed?
2) wat is het verschil tussen onsite en collect + return? normaal betaal je veel meer geld voor 2 jaar extra dus dat is vast een goede deal?
3) heb je blue tooth nodig om via je mobiel te kunnen internetten?
4) hoe goed of slecht is deze CPU?
5) zitten er speakers in de laptop?
thx!
Intel® Pentium® Dual-Core Processor T2060 (1,6 GHz / 533 MHz / 1 MB)
17-inch XGA+ TFT-breedbeeldscherm (1.440 x 900) met TrueLife™
2.048 MB 533 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
120GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive
8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
9 Cell 80 WHr batterij
256MB DDR ATI® MOBILITY™ RADEON® X1400 graphics card, PCI-Express x16
Geïntegreerde Sound Blaster® Audigy® ADVANCED HD™-audio - Proefversie
Legitieme Windows Vista™ Home Premium
====
- Basic-pakket, 3 jaar on-site service [meerprijs € 50,42]
- Collect & Return-service, slechts 1 jaar [Inbegrepen in prijs]
====
ik heb een paar vraagjes over dit systeem:
1) waarschijnlijk een goede deal, maar gewoon goed of heel goed?
2) wat is het verschil tussen onsite en collect + return? normaal betaal je veel meer geld voor 2 jaar extra dus dat is vast een goede deal?
3) heb je blue tooth nodig om via je mobiel te kunnen internetten?
4) hoe goed of slecht is deze CPU?
5) zitten er speakers in de laptop?
thx!
1) de deal is gewoon goed
4) de cpu is niet supper. Je kunt mss een beter een core 2 duo nemen (bvb T5200)
5) uiteraard zitten er speakers in die trouwens aardig klinken
4) de cpu is niet supper. Je kunt mss een beter een core 2 duo nemen (bvb T5200)
5) uiteraard zitten er speakers in die trouwens aardig klinken
[ Voor 4% gewijzigd door kokorico op 18-03-2007 14:29 ]
Verwijderd
1.6 GHz...als mijn 2.0 GHz Core 2 Duo daar op draait erger ik me continu aan hoe traag ie wel niet is
.
Dus dat kan zeker nog wat sneller
.
Dus dat kan zeker nog wat sneller
Verwijderd
2)Kijk op de site nog eens goed wat het precies inhoudt, want je koopt hier niet 2 jaar extra garatanite (volgens mij)
3) als je er geen blue tooth module bij koopt kun je altijd nog een blue tooth stick erin pluggen.
5)Het geluid is idd erg goed, op het moment kijk een een film, en het werkt allemaal perfect.
3) als je er geen blue tooth module bij koopt kun je altijd nog een blue tooth stick erin pluggen.
5)Het geluid is idd erg goed, op het moment kijk een een film, en het werkt allemaal perfect.
Verwijderd
Nouja zeg:Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:13:
[...]
Ik heb ze al een mailtje gestuurd, want vandaag zullen ze niet echt opnemen lijkt me.
Dell heeft gekozen om de meest voorkomende software talen voor de vista upgrade in aanmerking te laten komen.
Helaas is nederlands niet een van deze talen en omdat de software taal gekoppeld is aan het service tagnummer pakt de site hem dus niet.
U kunt wel bij derde partijen nederlands upgraden.
Onze excuses voor het ongemak.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Verwijderd
Tja, daarom heb ik voor een engelse versie gekozen.
Gelukkig hebben ze dit aan de telefoon verteld, maar ik was het alweer vergeten...
Toch vind ik het nergens op slaan >_>
Gelukkig hebben ze dit aan de telefoon verteld, maar ik was het alweer vergeten...
Voor al de ongelovigen hier:
http://support.euro.dell....5AC42BB2C&c=be&l=nl&s=gen
It is possible to measure a voltage potential between 0 and 100 Volts or possibly higher.
Lekker gezond voor de hardware
omg
It is possible to measure a voltage potential between 0 and 100 Volts or possibly higher.
Lekker gezond voor de hardware
Verwijderd
Ik kon alleen maar een NL XP of MCE kiezen via de siteVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 16:57:
Tja, daarom heb ik voor een engelse versie gekozen.
En nu moet ik dus zelf dokken voor vista zeker
Ik heb gewoon een nl vista bij mijn pc gekregen hoor ... werkt prima
Verwijderd
Ja, maar als je hem voor maart hebt besteld stond er nog XP op.
En de mensen die de engelse XP gekozen hebben krijgen nu een engelse Vista...
Balen als je de nederlandse hebt >_>
En de mensen die de engelse XP gekozen hebben krijgen nu een engelse Vista...
Balen als je de nederlandse hebt >_>
Heb mijzelf ook een inspiron 9400 gekocht..
Helaas (of niet) nog windows MCE NL.
Laptopje crashed als ie in standby modus gaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt overigens enkel voor te komen als hij opgeladen wordt. Hij lijkt stanby te gaan maar de harddisk wordt direct weer wakker maar het scherm niet. Hierna geeft hij geen sjoege meer.
Helaas (of niet) nog windows MCE NL.
Laptopje crashed als ie in standby modus gaat. Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt overigens enkel voor te komen als hij opgeladen wordt. Hij lijkt stanby te gaan maar de harddisk wordt direct weer wakker maar het scherm niet. Hierna geeft hij geen sjoege meer.
ik heb een klein vraagje. Sta nu op het punt om een dell inspiron 9400 te halen met de volgende specs. ik vroeg me af of de prijs redelijk is of niet. Daarnaast dacht ik ook of ik niet gewoon een oude OS neem aangezien er nog zoveel niet kan met Vista (drivers e.d). Dit zijn de specs:
Dell Inspiron 9400
-Intel® Core™2 Duo Processor T5500 1,66 GHz, 2 MB L2-cache, 667 MHz FSB
-17" Wide Screen WUXGA+ met truelife
- 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (2 x 1.024)
- 100GB (7,200 rpm) SATA Hard Drive
- GRAFISCHE KAART: 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
- 9 cell batterij
- Bluetooth 355 truemobile module
- 1 jaar (collect & return)
Prijs (met windows xp home) = 1399,44 euro
Prijs (met Vista home premium) = 1429,44 euro
Dell Inspiron 9400
- 9 cell batterij
[ Voor 3% gewijzigd door Angelus64x op 21-03-2007 14:57 ]
Aan iedereen die nog een dell laptop wil kopen, ik raad u aan eens volgende pagina te lezen:
http://www.dupie.be/dell/
http://www.dupie.be/dell/
Ben van plan een 9400 te kopen.
Even een vraagje over het scherm.
Is men in het algemeen tevreden met dit scherm?
Kan iemand mij vertellen of de verschillen groot zijn tussen het 1440x900 en het 1920x1200 formaat?
Even een vraagje over het scherm.
Is men in het algemeen tevreden met dit scherm?
Kan iemand mij vertellen of de verschillen groot zijn tussen het 1440x900 en het 1920x1200 formaat?
[ Voor 18% gewijzigd door henkna op 22-03-2007 22:56 ]
Ik heb het 1900x1200 scherm en ben er zeer tevreden over. Is de meerprijs van 180EU meer dan waard.
1900x1200 scherm nemen, als je het geld hebt!
Heb zelf ook Xxodd laptop met een non glare 1440x900 scherm gehad,
heb me altijd geërgerd aan het doffige scherm...
Maar ja, smaak is een persoonlijke kwestie...
Heb zelf ook Xxodd laptop met een non glare 1440x900 scherm gehad,
heb me altijd geërgerd aan het doffige scherm...
Maar ja, smaak is een persoonlijke kwestie...
kob409
Verwijderd
Dit scherm is echt zeker weten zijn prijs waard!
Als ik nou op mijn andere pc zit erger ik me aan de lage resolutie...
Als ik nou op mijn andere pc zit erger ik me aan de lage resolutie...
Het is dat ik de hoge resolutie niet kan zien (ivm mijn handicap) anders had ik hem ook zeker wel genomen.
Alhoewel ik 1440x900 niet echt laag vind.. maargoed dat is mijn mening
Alhoewel ik 1440x900 niet echt laag vind.. maargoed dat is mijn mening
Ik zit zelf een beetje te worstelen met mijn 9400, op zich een topmachine en met 2 gig mem draaien als een tierelier, de hoge resoluitie van 1900x1200 met true live is haarscherp, Vista draait als een zonnetje.
Waar ik wel een beetje tegen aan hik is de grootte van dat ding, je blijft steppen met je touchpad, en een supermobiel ding is het toch ook weer niet. zit hier niet een 6400 gebruiker die eventueel een ruil wil maken?
Waar ik wel een beetje tegen aan hik is de grootte van dat ding, je blijft steppen met je touchpad, en een supermobiel ding is het toch ook weer niet. zit hier niet een 6400 gebruiker die eventueel een ruil wil maken?
Verwijderd
Waar zou ik dat moeten meten?dupondje schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:54:
Voor al de ongelovigen hier:
Lekker gezond voor de hardwareomg
Tussen een schroef en bijv. ground van een usb connector?
Tussen een schroef en een metalen bureaulamp meet ik iig maar 0.2 Volt.
Verwijderd
naar mijn mening zou je er goed aan doen een betere processor te nemen, met al die andere goede shit in je pc lijkt me de kans dat die 1.66 ghz de boel behoorlijk omlaag haalt best groot.Angelus64x schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:37:
ik heb een klein vraagje. Sta nu op het punt om een dell inspiron 9400 te halen met de volgende specs. ik vroeg me af of de prijs redelijk is of niet. Daarnaast dacht ik ook of ik niet gewoon een oude OS neem aangezien er nog zoveel niet kan met Vista (drivers e.d). Dit zijn de specs:
Dell Inspiron 9400
- 9 cell batterij
tussen schroef & aarding bvVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:46:
[...]
Waar zou ik dat moeten meten?
Tussen een schroef en bijv. ground van een usb connector?
Tussen een schroef en een metalen bureaulamp meet ik iig maar 0.2 Volt.
de 6400 is even dik, en maar 3,5 centimeter minder breedt. Ik denk dat je dan beter over kan stappen op een heel ander merk, de inspirons van dell zijn allemaal wel vrij groot.AmdJunk schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:29:
Ik zit zelf een beetje te worstelen met mijn 9400, op zich een topmachine en met 2 gig mem draaien als een tierelier, de hoge resoluitie van 1900x1200 met true live is haarscherp, Vista draait als een zonnetje.
oké thanks
dan zit ik meer in mijn maag met de hoge res blijkbaar, het ziet er haarscherp uit maar je moet wel wat afstand afleggen op je scherm.
Dat moet ik er maar voor over hebben dan want verder een topding
dan zit ik meer in mijn maag met de hoge res blijkbaar, het ziet er haarscherp uit maar je moet wel wat afstand afleggen op je scherm.
Dat moet ik er maar voor over hebben dan want verder een topding
Weleens een TFT op een niet-native resolutie gezien dan? Dat is gewoon pure vertieving van het scherm. Het ziet er totaal niet uit imho!
Mijn tip is om een 1000+ DPI muis aan te schaffen, Logitech LX3/MX518, dan hoef je niet zoveel afstand af te leggen met je hand.
Mijn tip is om een 1000+ DPI muis aan te schaffen, Logitech LX3/MX518, dan hoef je niet zoveel afstand af te leggen met je hand.

Leuk hé! 100volt op je lappie
Vanaf hier gemeten:

Maar is eigenlijk gelijk welke schroef!
DELL = CRAP
Ohja, als je zelf probeert te meten. Verwijder eerst alle USB apparaten, want als je een usb apparaat aansluit, gebruikt laptop die als ground (en die krijgt dus 100volt door zich. Hopelijk gaat jullie USB stickje niet kapot ...
Wat gebruik je hier als massa?dupondje schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:57:
[afbeelding]
Vanaf hier gemeten: [afbeelding]
DELL = CRAP
Ohja, als je zelf probeert te meten. Verwijder eerst alle USB apparaten, want als je een usb apparaat aansluit, gebruikt laptop die als ground (en die krijgt dus 100volt door zich. Hopelijk gaat jullie USB stickje niet kapot ...
Meet je dit met de lader er aan, of ook zonder lader?
100V is niet normaal. Is er een intern aardings punt om ook de stroom te meten als je de laptop gebruikt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n ding door een normale CE oid keuring heenkomt.
Aarding gebruik ik als massa. En dit is met de lader er aan. Want indien lader er niet aanhangt dan is voltage 0.superduper schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:07:
[...]
Wat gebruik je hier als massa?
Meet je dit met de lader er aan, of ook zonder lader?
100V is niet normaal. Is er een intern aardings punt om ook de stroom te meten als je de laptop gebruikt? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat zo'n ding door een normale CE oid keuring heenkomt.
En wat bedoel je juist met een intern aardingspunt ? Ik denk dat er geen is want voeding heeft zelf geen aarding ...
Verwijderd
Ik meet nauwelijks iets, denk dat de impedantie van m'n multimeter te klein is (zo'n el cheapo ding van 3 euro).
Wel belachelijk dat ze geen adapter met randaarde meeleveren. Heb ze al een mail gestuurd, kijken wat ze erop te zeggen hebben.
Wel belachelijk dat ze geen adapter met randaarde meeleveren. Heb ze al een mail gestuurd, kijken wat ze erop te zeggen hebben.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 17:58 ]
Mijn vorige laptop had kapot geheugen, en kapot video kaart geheugen. Ik heb al forums gelezen waar mensen hun USB stick kapot gegaan is.
Ik heb nu van dell een nieuwe laptop gekregen, maar die heeft dus hetzelfde probleem. Binnen een paar maanden is die dus ook weer kapot. En Dell weigert mij een andere adaptor te zenden. Dusja ... dan laat ik laptop maar kapot gaan hé
Ik heb nu van dell een nieuwe laptop gekregen, maar die heeft dus hetzelfde probleem. Binnen een paar maanden is die dus ook weer kapot. En Dell weigert mij een andere adaptor te zenden. Dusja ... dan laat ik laptop maar kapot gaan hé
hallo tweakers,
ik heb de laatste tijd deze topic en anderen gevolgd en hier en daar wat gelezen op het net omdat ik de overstap wil maken van een desktop naar een laptop. Omdat ik gebruik wil maken van de uitgestelde betaling ben ik al gauw bij Dell terechtgekomen. Met mijn laptop wil ik wat Video en audiobewerking doen en verder gewoon internet, downloads (newsgroups) en af en toe een dvd'tje kijken.. ik wil graag jullie mening weten over de volgende configuratie en of de prijs/kwaliteit verhouding Ok is:
Dell InspironTM9400
Processor Intel® Core™2 Duo Processor T7200 (2,0 GHz, 4 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
Microsoft Operating System Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Geheugen 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Grafische Kaart 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
Harde Schijf 100GB (7,200 rpm) SATA Hard Drive
Muis Dell Premium optische muis met schuifwiel
Modem Voor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter
Optical Drives Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
Draadloos Netwerk Intel® Pro draadloze 3945 802.11a/b/g mini-PCI draadloze LAN-kaart voor Core2 Duo-processors
Shipping Documents Nederlands
Gedis Bundle Reference 9400 Performance N03946
Microsoft® Software Microsoft® Works 8.5 - Nederlands
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Support Services Collect & Return-service, slechts 1 jaar
Voeding AC Adapter 90W Power Cord
Bluetooth Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate
Batterij 9 Cell 80 WHr batterij
Draagtassen Targus Campus-rugzak voor notebook (XL)
Dell System Media Kit Inspiron - DVD met hulpbronnen voor Vista (diagnosemiddelen en stuurprogramma's)
Promotions Hidden Option Class Gratis upgrade van 1.024 naar 2.048 MB (2 * 1.024)
Dell Internet Order Bestelling via internet bij Dell
LCD Scherm 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife®
Dit alles voor een prijs van € 1.883,46
graag jullie meningen/aanvullingen en alvast mijn dank
ik heb de laatste tijd deze topic en anderen gevolgd en hier en daar wat gelezen op het net omdat ik de overstap wil maken van een desktop naar een laptop. Omdat ik gebruik wil maken van de uitgestelde betaling ben ik al gauw bij Dell terechtgekomen. Met mijn laptop wil ik wat Video en audiobewerking doen en verder gewoon internet, downloads (newsgroups) en af en toe een dvd'tje kijken.. ik wil graag jullie mening weten over de volgende configuratie en of de prijs/kwaliteit verhouding Ok is:
Dell InspironTM9400
Processor Intel® Core™2 Duo Processor T7200 (2,0 GHz, 4 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
Microsoft Operating System Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
Geheugen 2048MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS Int. (QWERTY)
Grafische Kaart 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
Harde Schijf 100GB (7,200 rpm) SATA Hard Drive
Muis Dell Premium optische muis met schuifwiel
Modem Voor 56,6K/V92 geschikte interne modem & adapter
Optical Drives Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
Draadloos Netwerk Intel® Pro draadloze 3945 802.11a/b/g mini-PCI draadloze LAN-kaart voor Core2 Duo-processors
Shipping Documents Nederlands
Gedis Bundle Reference 9400 Performance N03946
Microsoft® Software Microsoft® Works 8.5 - Nederlands
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Support Services Collect & Return-service, slechts 1 jaar
Voeding AC Adapter 90W Power Cord
Bluetooth Dell™ Wireless 355 Bluetooth 2.0-module (tot 3 Mbps) met Enhanced Data Rate
Batterij 9 Cell 80 WHr batterij
Draagtassen Targus Campus-rugzak voor notebook (XL)
Dell System Media Kit Inspiron - DVD met hulpbronnen voor Vista (diagnosemiddelen en stuurprogramma's)
Promotions Hidden Option Class Gratis upgrade van 1.024 naar 2.048 MB (2 * 1.024)
Dell Internet Order Bestelling via internet bij Dell
LCD Scherm 17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife®
Dit alles voor een prijs van € 1.883,46
graag jullie meningen/aanvullingen en alvast mijn dank
Een vraag aan diegene die onlangs (laatste 2 maanden ofzo) een Inspiron 9400 hebben gekocht, is de voeding die jullie hebben megekregen geaard ?
3 pins of 2pins kabel ? En wat is de revisie van de adapter ?
3 pins of 2pins kabel ? En wat is de revisie van de adapter ?
Verwijderd
@ don zakaria: Ik heb dezelfde laptop (iets kleinere HD en engelse OS) en hij bevalt prima!
Wat ik wel heb gebkozen is een dual band wireless kaart, dit zorgt ervoor dat je ook in het buitenland draadloos internet kunt gebruiken. Ik weet niet of ik het ooit zal gebruiken, maar het kostte maar 5 euro meer. Verder is het echt een prima laptop
Vooral het scherm vind ik een erg groot pluspunt 
@ Dupondje Mijn adapter heeft 2 pinnen (heb hem begin maart gekocht)
Wat revisie is weet ik niet precies maar mss bedoel je dit:
INPUT: AC 100-240V~1.5A(1,5A)
OUTPUT: DC 19,5V (19,5V) 4.62A (4.62A)
Ook zie ik nu dat er ergen REV AO2 staat (ik hoop dat je dat bedoelt)
Wat ik wel heb gebkozen is een dual band wireless kaart, dit zorgt ervoor dat je ook in het buitenland draadloos internet kunt gebruiken. Ik weet niet of ik het ooit zal gebruiken, maar het kostte maar 5 euro meer. Verder is het echt een prima laptop
Revision 2 dus zo te zien. REV staat namelijk meestal voor Revision. Overigns is de Input - Output niet echt belangrijk bij revisions en is deze vaak hetzelfde.
hij is al besteld dus ik ben benieuwd naar de prestaties en het gevoel die me dat ding bezorgen zal ik vond het alleen jammer dat ik niet een 512mb grafische kaart kon selecteren maar dat is denk ik geen ramp met het oog op de overige specificatiesVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:36:
@ don zakaria: Ik heb dezelfde laptop (iets kleinere HD en engelse OS) en hij bevalt prima!
Wat ik wel heb gebkozen is een dual band wireless kaart, dit zorgt ervoor dat je ook in het buitenland draadloos internet kunt gebruiken. Ik weet niet of ik het ooit zal gebruiken, maar het kostte maar 5 euro meer. Verder is het echt een prima laptopVooral het scherm vind ik een erg groot pluspunt
Verwijderd
Is het dan niet meer mogelijk om een 7950 gtx erbij te bestellen?
Volgens mij kun je hem eventueel ook wel overclocken
Volgens mij kun je hem eventueel ook wel overclocken
mja ik wist niet wat het was dus was ik alles aan het overtypen. Maar toen zag ik REVAlex3305 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:58:
Revision 2 dus zo te zien. REV staat namelijk meestal voor Revision. Overigns is de Input - Output niet echt belangrijk bij revisions en is deze vaak hetzelfde.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 18:19 ]
Verwijderd
lol
Ik krijg net antwoord op m'n mail, ze willen de laptop omruilen
Dat slaat dan weer nergens op, ik weet niet wat ik dan terug krijg en bovendien lost dat 't probleem niet op
Weet iemand toevallig of Dell uberhaupt een 90W adapter met randaarde verkoopt? Ik kan alleen de 65W versie vinden (die heb ik namelijk ook hier), maar daarmee laad de accu heel traag op (en je krijgt steeds zo'n melding dat de adapter te zwak is).

Dat slaat dan weer nergens op, ik weet niet wat ik dan terug krijg en bovendien lost dat 't probleem niet op

Weet iemand toevallig of Dell uberhaupt een 90W adapter met randaarde verkoopt? Ik kan alleen de 65W versie vinden (die heb ik namelijk ook hier), maar daarmee laad de accu heel traag op (en je krijgt steeds zo'n melding dat de adapter te zwak is).
www.dupie.be/dellVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:20:
lol
Staat veel info over het probleem.
En nee, dell heeft maar 1 adapter voor de laptop. En laptop vervangen helpt inderdaad niets. Ik heb ook nieuwe laptop gekregen (maar mijn vga kaart was kapot) en nieuwen heeft hetzelfde probleem.
En door gebruik te maken van andere laptop verlies je je garantie (heeft helpdesk mij gezegd).
pfft Dell ...
Verwijderd
Ik heb even gezocht, en er blijkt dus nog een 130W adapter te zijn, die wel randaarde heeft (de adapter van de XPS). Ik weet alleen niet 100% zeker of de laptop dat ding wel aardig vind. Passen zal hij denk ik wel, maar als je dan nog van die adapter foutmeldingen krijgt schiet dat ook niet op.
De Inspiron 9400 kan de XPS 1710 adapter gebruiken! Dat is gebleken uit het overclock forum op Notebookforums.. Deze adapter wordt ook vaak gebruikt bij het OC'en.. Dus even doorlezen, staat een paar pagina's terug namelijk.
idd, en die is geaard.
Mocht iemand interesse hebben, ik heb er nog ééntje liggen.
Geen probleem mijn mijn Inspiron hier, en gaat al een jaartje mee ondertussen.
Mocht iemand interesse hebben, ik heb er nog ééntje liggen.
Geen probleem mijn mijn Inspiron hier, en gaat al een jaartje mee ondertussen.
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Zo, de laptop is binnen!
Specs:
Intel® Core™2 Duo Processor T7200 (2,0 GHz, 4 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM
256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife®
Heerlijk apparaat en snel als de bliksem. Het enige wat me stoort (enigszins OT) is dat Dell tegenwoordig de pc voorgeinstalleerd levert met allerlei crap-software (google desktop, mcafee trialversie etc. etc.). Dra-ma-tisch!
Daarnaast baal ik stevig dat de bestelde Windows Vista in het Engels is... Vraag omtrent de meegeleverde Vista van Dell: ik zit erover te denken om maar gelijk een format c te doen en opnieuw te installeren. Het is toch niet zo dat al die meegeleverde crap-software op de windows install cd zit?
Specs:
Intel® Core™2 Duo Processor T7200 (2,0 GHz, 4 MB L2-cache, 667 MHz FSB)
2048MB 667MHz DDR2 SDRAM
256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
17" UltraSharp Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife®
Heerlijk apparaat en snel als de bliksem. Het enige wat me stoort (enigszins OT) is dat Dell tegenwoordig de pc voorgeinstalleerd levert met allerlei crap-software (google desktop, mcafee trialversie etc. etc.). Dra-ma-tisch!
Daarnaast baal ik stevig dat de bestelde Windows Vista in het Engels is... Vraag omtrent de meegeleverde Vista van Dell: ik zit erover te denken om maar gelijk een format c te doen en opnieuw te installeren. Het is toch niet zo dat al die meegeleverde crap-software op de windows install cd zit?
we only make way for the man who boldly pushes past us
WiseGuy! Welke adaptor heb je bijgekregen ?
Met of zonder aarding ? en welke revisie ?
@dupondje: ik zal de revisie ff checken thuis (zit nu op kantoor). Ik weet wel dat de adapter niet geaard is, hetgeen mij erg verwonderde. Ook valt het me op dat die adapter loeiend heeft wordt!
Ik denk dat ik er een dezer dagen maar even een clean install van maak.. Wel zo lekker en alles naar eigen wens.
Was tevens wel m'n eerste ervaring met Vista, maar moet gezegd: nice!
Ik denk dat ik er een dezer dagen maar even een clean install van maak.. Wel zo lekker en alles naar eigen wens.
Was tevens wel m'n eerste ervaring met Vista, maar moet gezegd: nice!
!@&#($@ wat een klote acties deze week/maand zeg. Dag gratis geheugen, maar wel een gratis printer en 70 euro korting, niet echt een goede actie IMHO..

yep vind ik ook. Ik heb onderstaande config besteld met draagtas voor maar 1550EU
Nog even gekeken en is revisie A02.dupondje schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:44:
WiseGuy! Welke adaptor heb je bijgekregen ?
@Dupondje
Ik heb afgelopen oktober een I9400 gekocht,
Adapter: 2 stekkers, niet geaard, R01
Geen stroom op de schroeven aan de onderkant.
T is maar dat je t weet
(overigens nog nooit dat blauwe scherm error gehad)
Ik heb afgelopen oktober een I9400 gekocht,
Adapter: 2 stekkers, niet geaard, R01
Geen stroom op de schroeven aan de onderkant.
T is maar dat je t weet
(overigens nog nooit dat blauwe scherm error gehad)
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Kan ik op een-of-andere manier mijn 32 bits vista home premium die ik bij m'n 9400 heb gekregen omruilen voor een 64-bits versie?? Is dit iemand al gelukt?
Verwijderd
Ik zou het niet weten.
Ik weet echter wel dat de juiste drivers voor xp/vista x64 er nog niet zijn (iig niet die voor de geforce 7900).
Ik weet echter wel dat de juiste drivers voor xp/vista x64 er nog niet zijn (iig niet die voor de geforce 7900).
Verwijderd
Joekes !
heb mijn I9400, goe voorzien van oren en poten
Omdat ik de draagtassen van DELL nogal lelijk vind, zoek ik er eentje voor m'n 17" ding in weg te frommelen (liefst eentje die tegen een stootje kan) ?
Weet er iemand een goed voorstel of merk ?
Ik zoek me nl. ZOT op't net...
Grtz
heb mijn I9400, goe voorzien van oren en poten
Omdat ik de draagtassen van DELL nogal lelijk vind, zoek ik er eentje voor m'n 17" ding in weg te frommelen (liefst eentje die tegen een stootje kan) ?
Grtz
dan wil ik wel eens graag weten hoe je dit geflikt hebt!
kokorico schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:35:
yep vind ik ook. Ik heb onderstaande config besteld met draagtas voor maar 1550EU
gratis dubbel geheugen (maandaktie), 150 EU korting (weekaktie) en gratis verzending (90EU). Gratis verzending heb ik kunnen fixen via telefoon
Je kunt ze ook van laptopvideo2go.com halen, daar zijn ze al wel bijgewerkt en werkend voor x86-64 Vista.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:20:
Ik zou het niet weten.
Kijk even op de site van Crumpler, www.crumpler.nl, deze tassen zijn stevig en groot genoeg voor 17"! Ik heb er ook eentje en heb er zeker geen spijt van. Sterker nog, nog nooit zo'n fijne laptoptas gehad!Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:17:
Joekes !
heb mijn I9400, goe voorzien van oren en poten![]()
Grtz
Vandaag was ik aan het werken toen ik tijdens het laden per ongeluk de stekker eruit tikte en mijn beeld ineens op allerlei strepen ging. Het beeld leek echt te reageren op een spannings val/piek whatever dus ik dacht nog maar eens te gaan meten, maar nu wat uitgebreider dan eerst.dupondje schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:57:
[afbeelding]
Vanaf hier gemeten: [afbeelding]
DELL = CRAP
En, ik kan (helaas) bovenstaand verhaal dus ook bevestigen: er stond 89 V~ tussen de schroeven en een aarde!! Dit is met de standaard lader (90W rev A02). Ik zal dit eens voorleggen aan mijn sales manager bij Dell.
Ik heb bij mijn bestelling specifiek gevraagd om een geaarde adapter. nou zijn ze het vergeten mee te sturen, dus ik krijg die alsnog opgestuurd (is opweg als het goed is). er is er wel 1 die geaard is, namelijk Dell part no. 310-6557 (PA-10). Is in eerste instantie voor de inspirons 9300, maar ze zijn er dus wel. die krijg ik opgestuurd. kijk maar op replacedirect voor plaatjes ervan. ik denk dat de meesten die moeten hebben.