Issie echt zo duur? Hij scheelt 300 euro met een bijna identieke Inspiron 6400 met als enige verschil de videokaart (Geforce 7600 Go 512MB vs Ati X1400 256). Wat bijna al de Inspiron onmogelijk maakt voor mij. Mijn mainconcern als desktop vervangende pc is namelijk dat de enkele games die ik echt leuk vind er ook met hoge settings op te spelen moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:26:
Naar die Znote heb ik ook een tijd gekeken (ik was beina van plan om hem te kopen), maar bij de lokale PC boer vertelden ze me dat de laptop wel erg duur is voor wat hij te boeden heeft. Ik vond het zelf wel een erg mooi ding!
Maar de scherm en de videokaart van de 9400 hebben mij overtuigt! Als ik hem voor rond de 1600 euro kan kopen doe ik dat zeker ^^
Gaat me dan momenteel voornamelijk om Medieval 2: Total War en die heeft wel wat nodig.
De 9400 zou dan al een stuk beter zijn. Al heb ik echt totaal geen idee hoe mooi zo'n 17" scherm is (moet dat nog even ergens bekijken). Maar dan zit ik weer te denken, zolang die 9400 nog redelijk duur is voor 250 euro meer heb je een Go 7950 GTX en een jaar meer garantie met de M1710.
Zou het liefst even beidde Dell's ergens bekijken en dan erover oordelen maar ik zou echt niet weten waar
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 21:22 ]