H004 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:26:
[...]
Mij vertelden ze (in Utrecht) dat ze de 205BW a.s. maandag of dinsdag kunnen leveren.
Over die 8-dagen-niet-tevreden-geld-terug-garantie bij Mycom: die geldt ook voor tft-monitoren met pixeldefecten. Je hebt dus (zoals eerder gezegd) geen pixelgaranties e.d. nodig. Dat maakt Mycom volgens mij een van de goedkoopste winkels om de 205BW te kopen als je 'pixel-zekerheid' wil.
Mij vertelden ze (in Den bosch) toen ik er eigenlijk al eentje wilde halen donderdag dat ze woensdag net nog eentje hadden verkocht en dat ze er smiddags misschien weer eentje binnenkregen, en anders vrijdag. Ik had geen zin om iedere keer te komen kijken, ook al woon ik ook in Den bosch, dus heb ik hem maar besteld via de website, hopelijk gaat dat sneller.
Eigenlijk kwam ik voor de l204WT, maar die stond in de computer voor 15 september. Ik ga hem misschien dan nog ruilen voor een l204WT, als de 205BW me niet helemaal bevalt

. (een van de redenen dat ik hem bij de mycom koop)
Nog een vraagje, het is zeker een fout op de site van mycom dat bij de kleur zwart staat?
al zou dat me wel mooi lijken. Bij de specs van de 205bw staat normaal zwart/zilver, zullen ze bij de mycom wel erafgeknipt hebben dat zilver

De specs kloppen wel meer niet, ook het gewicht 68 kilo
Ook bij andere producten kloppen er dingen niet, toch wel slecht van zon groot bedrijf.
[
Voor 15% gewijzigd door
paazei op 26-08-2006 17:41
]