[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 9

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.669 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 19:23
ambi schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:42:
offtopic:
Ik krijg al jááren geen rapport en geen aanverwante cadeaus meer :'(
had je maar moeten blijven zitten, dan kan je er nog langer gebruik van maken lol :P

[ Voor 54% gewijzigd door appel22 op 26-08-2006 13:33 ]

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180101

ambi schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:42:
[...]

offtopic:
Ik krijg al jááren geen rapport en geen aanverwante cadeaus meer :'(
ach, het is niet zo dat ik elke keer iets mag uitzoeken hoor, gewoon effe 1 schooljaar een nerd zijn en hopelijk komt het goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-03 11:54
Bhai schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:11:
[...]
Mij vertelden >3 Mycom winkels dat ze dit scherm zeker niet binnen een week verwachten :+
Mij vertelden ze (in Utrecht) dat ze de 205BW a.s. maandag of dinsdag kunnen leveren.

Over die 8-dagen-niet-tevreden-geld-terug-garantie bij Mycom: die geldt ook voor tft-monitoren met pixeldefecten. Je hebt dus (zoals eerder gezegd) geen pixelgaranties e.d. nodig. Dat maakt Mycom volgens mij een van de goedkoopste winkels om de 205BW te kopen als je 'pixel-zekerheid' wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:15
H004 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:26:
[...]

Mij vertelden ze (in Utrecht) dat ze de 205BW a.s. maandag of dinsdag kunnen leveren.

Over die 8-dagen-niet-tevreden-geld-terug-garantie bij Mycom: die geldt ook voor tft-monitoren met pixeldefecten. Je hebt dus (zoals eerder gezegd) geen pixelgaranties e.d. nodig. Dat maakt Mycom volgens mij een van de goedkoopste winkels om de 205BW te kopen als je 'pixel-zekerheid' wil.
Mij vertelden ze (in Den bosch) toen ik er eigenlijk al eentje wilde halen donderdag dat ze woensdag net nog eentje hadden verkocht en dat ze er smiddags misschien weer eentje binnenkregen, en anders vrijdag. Ik had geen zin om iedere keer te komen kijken, ook al woon ik ook in Den bosch, dus heb ik hem maar besteld via de website, hopelijk gaat dat sneller.

Eigenlijk kwam ik voor de l204WT, maar die stond in de computer voor 15 september. Ik ga hem misschien dan nog ruilen voor een l204WT, als de 205BW me niet helemaal bevalt :*) . (een van de redenen dat ik hem bij de mycom koop)

Nog een vraagje, het is zeker een fout op de site van mycom dat bij de kleur zwart staat?
al zou dat me wel mooi lijken. Bij de specs van de 205bw staat normaal zwart/zilver, zullen ze bij de mycom wel erafgeknipt hebben dat zilver :O De specs kloppen wel meer niet, ook het gewicht 68 kilo :o
Ook bij andere producten kloppen er dingen niet, toch wel slecht van zon groot bedrijf.

[ Voor 15% gewijzigd door paazei op 26-08-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 19:35
Ferme monitor zal het zijn dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-05 07:05
Heb sindskort de 205BW. Hij is veel groter dan ik had gedacht.

Ik vind m perfect, op 1 ding na: als ik de monitor uit doe en weer aan, duurt het zeker wel 5-6 seconden voordat deze weer aan is. Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 21:41

Bio

Bhai schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:02:

Ik vind m perfect, op 1 ding na: als ik de monitor uit doe en weer aan, duurt het zeker wel 5-6 seconden voordat deze weer aan is. Is dit bij iedereen zo?
Dat is ook een functie die vaak niet gebruikt wordt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-05 13:09

aex351

I am the one

Hoe zit het met als wanneer je je pc uit de standby stand haalt. Her en der zie je mensen wel zeggen dat de monitor (of elk andere monitor) op zwart blijft staan ?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:24

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ambi schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 07:51:
[...]

Bij mijn laptop kan ik in de ATI applicatie onder "Displays" "Panel" aanklikken en dan "Scale image to panel size" aan- of uitvinken. Misschien kan je hetzelfde onder "Monitor"?
Dat staat bij mij al zo... het probleem is, dat die dat alleen pakt bij 'niet'-standaard resoluties, zoals 1152x864 en 1280x960 (er is dan wel een compleet zwart kader er omheen :(...dus boven/beneden en links/rechts), maar juist de reso's : 1024x768, 1280x1024 worden uitgerekt :(... maakt niet uit welke setting..

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-05 17:29

Kan je vertellen dat dit bij mij ook is, maar vind dit niet hinderlijk ofzo.
Denk dat het te maken heeft dat het scherm input moet detecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nou, ik wacht inmiddels al 4 weken op de 205BW bij euromaxi. Maar ik moet gewoon echt een andere monitor hebben, want ik begin koppijn te krijgen van mijn 21"crt, die inmiddels 7 jaar oud is.

Dus ik ga maar een Benq bestellen (202 nogiets), want die hebben ze wel direct op voorraad. Die heeft helaas geen HDCP, maar ik zie het toch niet gebeuren dat ik een hd ding aansluit op mijn monitor.

[ Voor 15% gewijzigd door Attilla op 27-08-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183515

HD Ding? Videokaart bedoel je? :)

Dat zie ik wel gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847

[Airwolf] schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:15:
Nou, ik wacht inmiddels al 4 weken op de 205BW bij euromaxi. Maar ik moet gewoon echt een andere monitor hebben, want ik begin koppijn te krijgen van mijn 21"crt, die inmiddels 7 jaar oud is.

Dus ik ga maar een Benq bestellen (202 nogiets), want die hebben ze wel direct op voorraad. Die heeft helaas geen HDCP, maar ik zie het toch niet gebeuren dat ik een hd ding aansluit op mijn monitor.
Die monitor had ik eerst ook in gedachte.
Vooral omdat de review van Tweakers zelf mij aan heeft gesproken.

De reden dat ik nu voor de Samsung kies is de prijs.
Een kennis heeft de 19" van Samsung en vond deze er erg goed uitzien.

Ik kan nog wel een aantal weken wachten omdat ik ook al een tijd moet wachten op de AMD X2 CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er al nieuws over de 225bw van samsung? Als in wanneer wij hem hier kunnen verwachten? Ik wilde eigenlijk een 20" kopen, maar wacht nu nog liever even.
De pixel pitch hiervan zit tussen een 17" en een 19" tft in toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Anoniem: 110847 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:39:
[...]

Die monitor had ik eerst ook in gedachte.
Vooral omdat de review van Tweakers zelf mij aan heeft gesproken.

De reden dat ik nu voor de Samsung kies is de prijs.
Een kennis heeft de 19" van Samsung en vond deze er erg goed uitzien.

Ik kan nog wel een aantal weken wachten omdat ik ook al een tijd moet wachten op de AMD X2 CPU.
Ja, dat was mijn reden ook. Alleen het verschil voor mij is nu nog 30euro en als ik dan 300+ euro uitgeef, dan maakt die 30euro ook weinig meer uit eigenlijk. Daarbij komt het feit dat mijn huidige crt al best oud is. Hij doet het wel goed, maar het probleem is dat ik ook een macbook heb en het verschil in beeldkwaliteit en helderheid en scherpte is heel groot en daar kan ik niet langer meer mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
[Airwolf] schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:01:
[...]

Ja, dat was mijn reden ook. Alleen het verschil voor mij is nu nog 30euro en als ik dan 300+ euro uitgeef, dan maakt die 30euro ook weinig meer uit eigenlijk. Daarbij komt het feit dat mijn huidige crt al best oud is. Hij doet het wel goed, maar het probleem is dat ik ook een macbook heb en het verschil in beeldkwaliteit en helderheid en scherpte is heel groot en daar kan ik niet langer meer mee omgaan.
Ja heerlijk schermpje op die macbook he! Ik heb al een eeuwigheid een tft scherm (iiyama 481 toendertijd nog 450 euro voor betaald :( ), vind het vooral voor het lezen van teksten zoveel prettiger voor de ogen. Maar ehm ik zou toch nog die paar dagen op de dell wachten, 7 jaar met een crt dan kunnen een paar dagen nog wel toch? Dan heb je iig hdcp ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
StephaN schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

Ja heerlijk schermpje op die macbook he! Ik heb al een eeuwigheid een tft scherm (iiyama 481 toendertijd nog 450 euro voor betaald :( ), vind het vooral voor het lezen van teksten zoveel prettiger voor de ogen. Maar ehm ik zou toch nog die paar dagen op de dell wachten, 7 jaar met een crt dan kunnen een paar dagen nog wel toch? Dan heb je iig hdcp ondersteuning.
Ik wacht op de samsung. :)
Nou, ik heb al een paar maanden moeten wachten vandaar dat ik een beetje ongeduldig ben erover, dus ik bel gewoon maandag om het om te wisselen. Hdcp maakt me niet zoveel uit eigenlijk, want ik ga toch geen hd speler erop aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
[Airwolf] schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 15:20:
[...]

Ik wacht op de samsung. :)
Nou, ik heb al een paar maanden moeten wachten vandaar dat ik een beetje ongeduldig ben erover, dus ik bel gewoon maandag om het om te wisselen. Hdcp maakt me niet zoveel uit eigenlijk, want ik ga toch geen hd speler erop aansluiten.
maar wel een videokaart, en de eerste mainstream videokaart met hdcp ondersteuning zal binnen een maand in de winkels liggen (nvidia, dacht zoiets gelezen te hebben op de frontpage afgelopen week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
mad_dog schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:12:
[...]

maar wel een videokaart, en de eerste mainstream videokaart met hdcp ondersteuning zal binnen een maand in de winkels liggen (nvidia, dacht zoiets gelezen te hebben op de frontpage afgelopen week)
Nou, ik heb net een nieuwe macbook. Die verwacht ik in de komende 3 a 4 jaar echt niet te gaan vervangen. Maar wat kan je dan met hdcp op een videokaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
[Airwolf] schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:17:
[...]

Nou, ik heb net een nieuwe macbook. Die verwacht ik in de komende 3 a 4 jaar echt niet te gaan vervangen. Maar wat kan je dan met hdcp op een videokaart ?
Met een HDCP monitor en videokaart kan je HDCP content afspelen.
wikipedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

mad_dog schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:15:
wikipedia
Daar zou ik toch niet teveel naar kijken bij de aankoop, hoor. Die HDCP duurt nog wel een hele tijd vooraleer die gebruikt wordt (als ie dan al gebruikt gaat worden) en traditiegetrouw zullen er ook wel hacks komen om de HDCP beveiliging te omzeilen >:)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
En de macbook ondersteund geen hdcp, dus dan zou het idd niks uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
mad_dog schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:15:
[...]

wikipedia
Ah ok, dat is die content die voorlopig niet gebruikt gaat worden:
Movie studios are apparently in agreement to not include the ICT flag on any HD DVDs or Blu-ray Discs until at least 2010, or possibly even 2012.[1]
Dan maakt het dus helemaal niks voor mij uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wtf, ik zag net een 22" Mirai scherm in de Pricewatch staan. Voor 330 euro! Heb ik nou iets gemist, is deze net nieuw, of klopt er hier iets niet?

Edit: de specs zijn helemaal niet onaardig voor zon goedkoop scherm. Ik ben benieuwd naar ervaringen.

Edit2:
AVAILABLE SOON
Nieuw dus.. :)

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 27-08-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Hier een gebruikerservaring en wat foto's van de Samsung 205BW in actie. De gebruiker had zowel de Samsung 205BW als de LG L204WT in bezit, maar verkiest uiteindelijk de Samsung *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142917

Is het eigenlijk handig om een 20" te gebruiken als tv? Ik bedoel, is het scherm niet te klein om er naar te kijken vanop een afstand van 1,5m bv? Ik ben ga op kot en ga waarschijnlijk een laptop met een 20" en een usb tv-kaart gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
20" is 50 cm, op een TV van 37 cm zie je van 2 of 3 meter afstand ook nog gewoon alles hoor ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142917

Hahn schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:13:
20" is 50 cm, op een TV van 37 cm zie je van 2 of 3 meter afstand ook nog gewoon alles hoor ;)
Ja, daar ben ik veel mee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
als je een tv wilt probeer dan ergens goedkoop een (2e hands) breedbeeldje te scoren.
wil je een pc monitor waarmee je voornamelijk films gaat kijken, overweeg dan zo een (nieuwe) 22". Wil je een monitor waarmee je af en toe een filmpje kijkt, ga dan gewoon voor een 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 07:22
Ik heb zelf een 17" TFT en kijk prima TV er op, je zit alleen met een leuk probleem :'). Alles gebeurt digitaal en je monitor heeft geen blurfunctie (zoals op tv). Dus je krijgt beetje meer last van ruis (niet storend), maar het is allemaal haarscherp :).
Ik zit zelf te denken om ook naar 20" te gaan, dit omdat ik alles doe met mijn pc, DVD, Tv kijken, spellen, office etc :), lekker veel ruimte en breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 19:15
Toch maar de knoop doorgehakt, ik heb de LG L204WT 20" besteld bij 4launch. Duurt nog wel een weekje of 2 voordat hij binnen is, maar ik heb nu toch nog een goed beeldscherm dus die paar extra weekje maken niet zoveel uit. Daarnaast kan ik bij 4launch mijn bestelling zo annuleren als het te lang duurt.

[ Voor 0% gewijzigd door chrisborst op 28-08-2006 15:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

chrisborst schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:02:
Toch maar de knoop doorgehakt, ik heb de LG L204WT 20" besteld bij 4launch. Duurt nog wel een weekje of 2 voordat hij binnen is, maar ik heb nu toch nog een goed beeldscherm dus die paar extra weekje maken niet zoveel uit. Daarnaast kan ik bij 4launch mijn bestelling zo annuleren als het te lang duurt.
Heb je er een pixelgarantie bij genomen? Deze is wel erg prijzig bij 4Launch, 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 22:42

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

chrisborst schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:02:
Ik heb hem geannuleerd, want het duurde mij ten eerste te lang en de dodepixelgarantie vind ik te duur. Bij Mycom is hij duurder, maar geen gezeik met dodepixels...

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Nog een (chinese) Samsung 205BW review gevonden, met vooral mooie plaatjes :+

[ Voor 34% gewijzigd door ambi op 28-08-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

ff vraagje als je hem bestelt via webshop, en je krijgt hem met 1 dode pixel. Mag je hem dan terug sturen en dan zeggen dat je recht hebt op de wet van afstand kopen ofzo. Of zit ik er nu helemaal naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-04 19:12
Ik zoek een goed tft scherm voor photoshop werk. Moet een resolutie hebben van 1600x1200 en het liefst een S-IPS scherm, of ander een PVA/MVA.
Omdat ik liever een goed 2e hands scherm heb voor hetzelfde geld dan een slechter nieuw scherm zit ik tussen de volgende twee te twijfelen:
Een dell 2001FP of een Eizo L985EX.

Qua helderheid, contrast en scherm lijken ze ongeveer gelijk, oftwel de eizo zal er veel beter uit zien. :P
Maar ik wil ook af en toe een spelletje kunnen spelen (GTR & Richard Burns Rally) en films kijken.
Dat terwijl die eizo een refresh rate heeft van 40 ms en die dell 16 ms. Zal die 40ms te veel zijn voor films kijken?
Maar zoals gezegt moet er ook redelijk wat photoshop werk op gebeuren waarbij het zeker belangrijk is dat de kleuren goed zijn, waarvoor die eizo natuurlijk beter is.
Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel.

Wat raden jullie mij aan. Of is er nog een ander scherm tegenwoordig wat ook goede kleuren heeft met een resolutie van 1600x1200 en niet al te duur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

H2opoloër schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:53:
ff vraagje als je hem bestelt via webshop, en je krijgt hem met 1 dode pixel. Mag je hem dan terug sturen en dan zeggen dat je recht hebt op de wet van afstand kopen ofzo. Of zit ik er nu helemaal naast?
Lees voor de grap het topic eens door, dat is al zo vaak gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat je wel moet kopen kan ik je zo niet zeggen, maar een tweedehands LCD zou ik nu nog zeker niet kopen. De laatste jaren is de ontwikkeling van LCD-schermen erg hard gegaan. Een goed scherm van twee jaar geleden is mogelijk nog slechter dan een goedkoop scherm van nu.

En 40ms is heel erg veel. Hiermee zul je absoluut last hebben van een hoop ghosting met spelletjes of films.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan

Schele indiaan

Zie ik daar een koe vliegen?

De 205 BW bij de mediamarkt (volgens de folder) voor 329,-

Er staat wel 19 inch.... |:( 8)7

De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is best een nette prijs. Aangezien je bij de MM gewoon kunt ruilen als hij je niet bevalt, is dat wel een aantrekkelijke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23891

-DG- schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:15:
Ik zoek een goed tft scherm voor photoshop werk. Moet een resolutie hebben van 1600x1200 en het liefst een S-IPS scherm, of ander een PVA/MVA.
Omdat ik liever een goed 2e hands scherm heb voor hetzelfde geld dan een slechter nieuw scherm zit ik tussen de volgende twee te twijfelen:
Een dell 2001FP of een Eizo L985EX.

Qua helderheid, contrast en scherm lijken ze ongeveer gelijk, oftwel de eizo zal er veel beter uit zien. :P
Maar ik wil ook af en toe een spelletje kunnen spelen (GTR & Richard Burns Rally) en films kijken.
Dat terwijl die eizo een refresh rate heeft van 40 ms en die dell 16 ms. Zal die 40ms te veel zijn voor films kijken?
Maar zoals gezegt moet er ook redelijk wat photoshop werk op gebeuren waarbij het zeker belangrijk is dat de kleuren goed zijn, waarvoor die eizo natuurlijk beter is.
Qua prijs ontlopen ze elkaar niet veel.

Wat raden jullie mij aan. Of is er nog een ander scherm tegenwoordig wat ook goede kleuren heeft met een resolutie van 1600x1200 en niet al te duur is?
Niet al te duur is natuurlijk subjectief dus je kunt beter een bedrag noemen. Dat is wat makkelijker advies geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Anoniem: 23891 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:44:
[...]

Niet al te duur is natuurlijk subjectief dus je kunt beter een bedrag noemen. Dat is wat makkelijker advies geven.
Oke :D
Max 400/450 euro nieuw ongeveer. Probleem is dat ik bijna alleen maar widescreen dingen zie voor die prijs, en als je al gewone 4:3 schermen tegen komt zijn dat TN's. Maar misschien heb ik er nog 1 over mijn hoofd gezien?
Shiver23 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:43:
Wat je wel moet kopen kan ik je zo niet zeggen, maar een tweedehands LCD zou ik nu nog zeker niet kopen. De laatste jaren is de ontwikkeling van LCD-schermen erg hard gegaan. Een goed scherm van twee jaar geleden is mogelijk nog slechter dan een goedkoop scherm van nu.

En 40ms is heel erg veel. Hiermee zul je absoluut last hebben van een hoop ghosting met spelletjes of films.
Ja dat vroeg ik me nou ook af, of de kwaliteit van een scherm wat 3 jaar geleden helemaal top was nog steeds veel beter is dan wat nu gemiddeld is zegmaar... Qua refreshrate tuurlijk niet, maar ik bedoel qua kleuren.

[ Voor 43% gewijzigd door -DG- op 28-08-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
--dubbelpost--

[ Voor 96% gewijzigd door -DG- op 28-08-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan

Schele indiaan

Heeft iemand de 205bw al met een xbox360 geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Laatst online: 05-05 17:57
Schele indiaan schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:01:
De 205 BW bij de mediamarkt (volgens de folder) voor 329,-

Er staat wel 19 inch.... |:( 8)7
Dat is toch dezelfde prijs als Mycom?

En voor de Mycom hoef ik niet helemaal naar de bijlmer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-05 18:53
ik lees een boel goede ervaringen met het kopen van spullen bij Supradictus. Maar is er iemand die ook ervaring heeft met garantie verhalen bij deze man? Hoe gaat dat in z'n werk en ben je d'r tevreden over?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daarvoor kun je het beste in Dell UltraSharp 2007WFP (20,1") & 2407WFP (24") - Deel 3 kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-DG- schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:59:
[...]

Oke :D
Max 400/450 euro nieuw ongeveer. Probleem is dat ik bijna alleen maar widescreen dingen zie voor die prijs, en als je al gewone 4:3 schermen tegen komt zijn dat TN's. Maar misschien heb ik er nog 1 over mijn hoofd gezien?

[...]

Ja dat vroeg ik me nou ook af, of de kwaliteit van een scherm wat 3 jaar geleden helemaal top was nog steeds veel beter is dan wat nu gemiddeld is zegmaar... Qua refreshrate tuurlijk niet, maar ik bedoel qua kleuren.
Iiyama ProLite E511S
LG Flatron L2000C
BenQ FP2091
Belinea 102005

Prijzen zitten rond jouw bovengrens en zijn per winkel verschillend. Dit zijn volgens mij wel de goedkoopste schermen met een native resolutie van 1600x1200 zonder een TN paneel.
Misschien zijn er nog meer maar deze heb ik kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo hey kijk effe bij alternate en daar staat de Samsung 205BW alweer op rood.
heb denk ik nog geluk gehad net een verzendbevestiging gekregen dus binnekort een reviewtje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb sinds vandaag een Viewsonic vp2030b. Ik was erg bang voor input-lag, gelukkig heeft dit scherm dat nouwelijks!

Heb met mijn nikon D70 enkele foto's gemaakt van de Viewsonic en mijn oude Iiyama LS902UT CRT:
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/5360/dsc0051mm7.jpg

De resultaten
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
 2030b vs Ls902ut
--------------------
#1 10ms
#2 13ms
#3 0ms
#4 16ms
#5 15ms

Gemiddeld: 10.8ms

En dit foto'tje van Pixperan laat zien dat het scherm wel wat ghosting kent, ookal ik het nog niet echt opgemerkt heb in games.
http://img161.imageshack.us/img161/2686/dsc0065pb0.jpg

Kleuren zijn verder veel levendiger t.o.v. de oude crt en het beeld is lekker scherp.

[ Voor 14% gewijzigd door Rostvertol-Mil op 28-08-2006 20:51 ]

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi

ambi

Rostvertol-Mil schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:45:
Ik heb sinds vandaag een Viewsonic vp2030b. Ik was erg bang voor input-lag, gelukkig heeft dit scherm dat nouwelijks!
Ik vraag me af hoe waardevol een input lag test bij een statische achtergrond is. Waarschijnlijk is dit een "best case" scenario is en daarom van weinig betekenis :? Ik vind deze manier van testen in ieder geval interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:04
Rostvertol-Mil schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:45:
Zou je misschien nog wat foto's en een (kleine) review van dat scherm willen plaatsen? Scherm staat hoog op m'n verlanglijstje, en ben erg benieuwd naar je ervaringen.. Er is helaas niet super veel over te vinden qua reviews etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Ik leun weer richting Samsung 205wb.

De betere contrast van de L204WT-SF trekt me nog steeds wel aan...

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Anoniem: 23891 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:52:
[...]

Iiyama ProLite E511S
LG Flatron L2000C
BenQ FP2091
Belinea 102005

Prijzen zitten rond jouw bovengrens en zijn per winkel verschillend. Dit zijn volgens mij wel de goedkoopste schermen met een native resolutie van 1600x1200 zonder een TN paneel.
Misschien zijn er nog meer maar deze heb ik kunnen vinden.
Dankje, vooral die BenQ vind ik wel mooi qua prijs en performance. Misschien ga ik die dan wel halen. Eens kijken of ik hem hier in de buurt in het echt kan zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:48
Zo. Ik heb nu weer een nieuw Philips scherm en deze is goed. Toch goed geweest dat ik hem omgeruild heb. Nu m'n geld nog terug van het andere scherm. :)

Ik weet niet of deze al gepost is, maar op deze site staan heel veel high res. breedbeeld wallpapers, zowel 1680x1050 als 1920x1200: linkje. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb een vraagje over de Samsung 203B. Hoe zit het met dit scherm met de leesbaarheid van letters zonder Cleartype lettertypes aan? Ik heb nu een Iiyama E435S en die is geheel bagger op dit vlak. Ik heb Cleartype uiteraard wel aanstaan, maar bij sommige programma's werkt dit niet. En andere OS'en zoals Linux hebben dit niet zo goed als Windows, waardoor ik daar nooit goed letters kan lezen (zien er 'iel' uit). Eigenlijk ben ik van mening dat dat hele cleartype helemaal niet aan moet hoeven om toch goede letters te kunnen lezen. Op mn werk heb ik een HP 20" scherm met windows 2000 (geen cleartype dus) en daarop kan ik wel prima zonder cleartype.

Heel verhaal, maar waar het op neerkomt is hoe dit met de Samsung 203B zit? Het lijkt me toch een beetje een budgetscherm, dus vandaar dat ik me het even afvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74112

Heb de NEC 20WGx besteld bij azerty met pixelgarantie. Als ik deze ontvangen heb zal ik een kleine review en foto's posten.

Hopelijk geen last van backlightbleeding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78303

Does anyone know when the 22" Viewsonic VX2235wm is coming out in the NL ?

Looks good: http://www.viewsonic.com/...isplays/xseries/vx2235wm/

Same for the 22" Acer AL2216W, out in Germany in France already for about 400 € (No DVI!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183515

LG 204 al ergens leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186401

Ik zie dat online-systems de Acer 22" LCD Monitor AL2216W reeds heeft staan voor 399. Net ff gebeld en hij is op voorraad. Klinkt zeer interessant. Ik wilde de 205BW Samsung maar die is nog steeds niet leverbaar. Wat vinden jullie van deze monitor. Ik heb nog nergens tests kunnen lezen maar de specs klinken ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 07-05 22:18
Bij vrijwel elke winkel staat ie nog op pre-order, áls er bijstaat wanneer ie binnenkomt dan is dat bijna altijd zo rond 4 september. Dus nog (minimaal) een weekje geduld hebben ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, al die 22" monitoren hebben dezelfde specs.. Die van Viewsonic, Acer en Mirai in ieder geval. Zou dat ook betekenen dat er weinig verschil in kwaliteit is? In dat geval ga ik voor de Mirai, lekker goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165807

RoD schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:19:
Hmm, al die 22" monitoren hebben dezelfde specs.. Die van Viewsonic, Acer en Mirai in ieder geval. Zou dat ook betekenen dat er weinig verschil in kwaliteit is? In dat geval ga ik voor de Mirai, lekker goedkoop.
Ik zit ook naar deze monitor (Marai 22" 5ms DML-522W100 ) te kijken, 330 euro?

Wie heeft ervaring met deze monitor? te goed om waar te zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 16:37
Palomar schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:43:
Heel verhaal, maar waar het op neerkomt is hoe dit met de Samsung 203B zit? Het lijkt me toch een beetje een budgetscherm, dus vandaar dat ik me het even afvraag.
Ik heb de 203 B en heb Cleartype uitstaan en dat bevalt heel goed. ik kan de letters erg goed lezen, ik heb even cleartype geprobeerd maar zonder bevalt het best.
Zowiezo erg tevreden met de monitor, alleen de kijkhoek is niet denderend maar als je alleen er achter zit is dat geen probleem.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 165807 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:45:
[...]

Ik zit ook naar deze monitor (Marai 22" 5ms DML-522W100 ) te kijken, 330 euro?

Wie heeft ervaring met deze monitor? te goed om waar te zijn??
Niemand heeft nog ervaring, hij is nog niet te krijgen. Maar ik hoop toch wel dat we binnenkort reviews krijgen. Ik denk niet dat het te goed is om waar te zijn, er komen veel goedkope 22" schermen aan en Mirai is altijd een van de goedkoopsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165807

RoD schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:57:
[...]

Niemand heeft nog ervaring, hij is nog niet te krijgen. Maar ik hoop toch wel dat we binnenkort reviews krijgen. Ik denk niet dat het te goed is om waar te zijn, er komen veel goedkope 22" schermen aan en Mirai is altijd een van de goedkoopsten.
Oh sorry, ik zie dat nu pas (ben vandaag pas begonnen met zoeken naar een nieuwe monitor). |:(

Maar deze lijkt me iniedergeval wel interesant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
vandermark schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:53:
[...]
Ik heb de 203 B en heb Cleartype uitstaan en dat bevalt heel goed. ik kan de letters erg goed lezen, ik heb even cleartype geprobeerd maar zonder bevalt het best.
Zowiezo erg tevreden met de monitor, alleen de kijkhoek is niet denderend maar als je alleen er achter zit is dat geen probleem.
Zou je iets meer informatie kunnen geven? Gewoon je ervaringen met het scherm. Kleuren, "bleeding" (licht vlekken aan de boven en onderkant van het scherm), ghosting, dode pixels etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
vandermark schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:53:
[...]

Ok thanx, dat is iig positief :) Ik heb vanmiddag al even bij de lokale vobis en dynabyte gekeken, maar die hadden hem niet meer staan. Ik neem aan dat dit scherm nog niet end of life is?

Verder ben ik net zoals de poster hierboven wel benieuwd naar wat meer gebruikerservaringen. Ook over de wat afwijkende resolutie ben ik nog een beetje huiverig. Levert dat geen problemen op met games? Volgens mij gaan ze vaak standaard na 1280x1024 naar 1600x1200 in de instelmenuutjes. Je kunt games natuurlijk wel in een niet-native resolutie spelen, maar dan ziet het er vaak een beetje blurry uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

NEC 20WGX2 besteld, ben benieuwd :) Zou hem of morgen of na het weekend moeten hebben, ik zal dan even een mening neerzetten ieg ;)

Ik stap over van een CTX PR960F, een redelijk high-end 19inch CRT met Sony beeldbuis welke al sinds jaar & dag op 1600*1200@85Hz draait hier. Ik wilde voorheen niet overstappen naar een TFT, doe het nog steeds met pijn in mijn hart, maar doe het nu toch wel. Mijn monitor is flink afgetakeld, piept, is te fel bij een brightness van 0, heeft eigenaardige strepen over het scherm lopen, groen overheerst, etc etc.

Die NEC schijnt een goede inkijk-hoek te hebben, goede kleuren & goede snelheid. Wel nog steeds die native resolutie natuurlijk.... Maar 1680*1050 moet nog net haalbaar zijn met m'n 7800GTX512 in de meeste huidige spellen. Maar ik wil zeker niet naar een lagere resolutie voor normaal werk & internetten.... Tja, afwegingen.. Maar hopelijk helpt dit scherm me uit de brand tot de SED schermen daadwerkelijk te koop zijn ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb zojuist mijn 205BW ontvangen maar ik zoek wat programma's om ghosting en backlight bleeding te testen.
kan iemand mij er een paar aanraden? (met linkje als t kan :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty Giesso
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 10:52

Mighty Giesso

Me is Mighty I hope :P

HDCP?

Is het nou verstandig om een monitor wel of niet te nemen met HDCP. En als ik het goed begrijp, MOET je monitor het ondersteunen... Alleen je videokaart is niet genoeg?

Intel Core2 QUAD 6600, Asus P5K Deluxe, Scythe Infinity, OCZ Reaper HPC Edition 6144MB PC8500, 4x 500GB Samsung HD502IJ (stripe) SATA2, MSI N460GTX Hawk 1gb, Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty, Dell Ultrasharp 2209WA, Antec P182, Logitech Z-5500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180101 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:27:
heb zojuist mijn 205BW ontvangen maar ik zoek wat programma's om ghosting en backlight bleeding te testen.
http://prad.de/en/monitore/testprogramme.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04 16:31

Sayko

Knowledge Is Power

Anoniem: 180101 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:27:
Waar komt die 205bw vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfa156a
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-04 21:35
Wat ik me nu afvraag is het volgende: indien een monitor wordt gecalibreert met zoals ik heb Spyder2Pro, maakt het dan wat uit of je een Eizo of Viewsonic dan wel Samsung koopt. De kleuren worden nl. toch gecorrigeerd. Als ik reviews lees dan zou de Eizo er als beste uitkomen. De overige specificaties even niet meegenomen omdat ik voornamelijk werk met photoshop. Ik ben nl van plan om een dergelijk scherm aan te schaffen. Of zou je dan voor een goedkoper scherm kunnen kiezen?

Hebben jullie enig idee?

In PC Magazine nr 9 is een test geweest van o.a. 20" breedbeeld schermen. Daarin komt de Philips 200WP7ES er als beste uit. Hebben jullie hier een mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ALTERNATE, zaterdag bestelt. (nu alweer uitverkocht)

@G--Force:
dank u _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 180101 op 29-08-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mighty Giesso schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:30:
HDCP?

Is het nou verstandig om een monitor wel of niet te nemen met HDCP. En als ik het goed begrijp, MOET je monitor het ondersteunen... Alleen je videokaart is niet genoeg?
HDCP is een leuk voordeel. Je videokaart moet het inderdaad ook ondersteunen. Ik geloof dat die nog niet te krijgen zijn, maar binnenkort wel (had ik gehoord tenminste, ben er niet zeker van) Ik kijk er zelf eigenlijk niet echt naar. Als het er bij zit is het leuk, mooi meegenomen, en anders maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty Giesso

Mighty Giesso

RoD schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:18:
[...]

HDCP is een leuk voordeel. Je videokaart moet het inderdaad ook ondersteunen. Ik geloof dat die nog niet te krijgen zijn, maar binnenkort wel (had ik gehoord tenminste, ben er niet zeker van) Ik kijk er zelf eigenlijk niet echt naar. Als het er bij zit is het leuk, mooi meegenomen, en anders maar niet.
Hmmm ik had namelijk een stuk gelezen over dat er dan bepaalde dingen in Windows Vista© bv niet zullen functioneren, en heeft het werkelijk zoveel voordelen, want je koopt een monitor niet om over een half jaar weer een nieuwe te kopen. Bv. bij spellen in de toekomst... Ben namelijk anders van plan de Acer AL2216W aan te schaffen.

Intel Core2 QUAD 6600, Asus P5K Deluxe, Scythe Infinity, OCZ Reaper HPC Edition 6144MB PC8500, 4x 500GB Samsung HD502IJ (stripe) SATA2, MSI N460GTX Hawk 1gb, Creative X-FI Xtreme Gamer Fatal1ty, Dell Ultrasharp 2209WA, Antec P182, Logitech Z-5500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Ik ben niet van plan om naar Vista te upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
  • Laatst online: 04:04
alfa156a schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:01:
Wat ik me nu afvraag is het volgende: indien een monitor wordt gecalibreert met zoals ik heb Spyder2Pro, maakt het dan wat uit of je een Eizo of Viewsonic dan wel Samsung koopt. De kleuren worden nl. toch gecorrigeerd. Als ik reviews lees dan zou de Eizo er als beste uitkomen. De overige specificaties even niet meegenomen omdat ik voornamelijk werk met photoshop. Ik ben nl van plan om een dergelijk scherm aan te schaffen. Of zou je dan voor een goedkoper scherm kunnen kiezen?

Hebben jullie enig idee?

In PC Magazine nr 9 is een test geweest van o.a. 20" breedbeeld schermen. Daarin komt de Philips 200WP7ES er als beste uit. Hebben jullie hier een mening over.
Als je alle monitoren kalibeert, dan blijven er nog een aantal verschillen over.
Die verschillen kunnen zijn:
-De kleurruimte die weergegeven kan worden(die is momenteel voor alle monitoren gelijk, maar straks komen er monitoren met led's als achtergrondverlichting).
-Het contrast.
-Hoe vloeiend worden de kleuren weergegeven? 8 bit + 2 bit dithering zal veel vloeiende zijn dan 6 bit + 2 bit dithering.
-De kijkhoek. Perfecte kleuren op 0 graden zijn leuk, maar ook voorbij die 0 graden moet het beeld goed zijn.
-Backlight bleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Wanneer komen er nou 1920x1200 panels die minder dan 8ms nodig hebben zodat je er fatsoenlijk op kan videobewerken :(
Ik wil nog steeds 2 schermen erbij kopen maar als ze net zo beroerd zijn als de overige 2x 2405 die ik hier heb staan dan houdt het op.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Ballebek schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:45:
Wanneer komen er nou 1920x1200 panels die minder dan 8ms nodig hebben zodat je er fatsoenlijk op kan videobewerken :(
Ik wil nog steeds 2 schermen erbij kopen maar als ze net zo beroerd zijn als de overige 2x 2405 die ik hier heb staan dan houdt het op.
Er bestaan 6ms GtG monitoren op 24", dus daar hoef je niet meer op te wachten lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty Giesso

Mighty Giesso

Waarom is de LG203WT duurder dan de LG204WT??

Terwijl de 204 versie wel HDCP ondersteund, en sneller is met 5 ms??

Iemand daar een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
n-i-x schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:22:
[...]
-De kleurruimte die weergegeven kan worden(die is momenteel voor alle monitoren gelijk, maar straks komen er monitoren met led's als achtergrondverlichting).
Hoe "straks" is "straks"? Is dat bekend? :)

En zouden de prijzen daarvan heel hoog worden?

[ Voor 9% gewijzigd door walterg op 30-08-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfa156a
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-04 21:35
n-i-x schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:22:
[...]

Als je alle monitoren kalibeert, dan blijven er nog een aantal verschillen over.
Die verschillen kunnen zijn:
-Het contrast.
-Hoe vloeiend worden de kleuren weergegeven? 8 bit + 2 bit dithering zal veel vloeiende zijn dan 6 bit + 2 bit dithering.
-De kijkhoek. Perfecte kleuren op 0 graden zijn leuk, maar ook voorbij die 0 graden moet het beeld goed zijn.
-Backlight bleeding.
Dus als ik het goed begrijp is Backlight bleeding het enige waar ik rekening mee moet houden als ik een scherm koop. De overige hierboven genoemde punten moeten dan wel gelijk zijn. En dan ga ik er maar gemakshalve van uit dat de informatie van de fabrikant wel eerlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
Specificaties zeggen niet alles over de kwaliteit van een scherm. Je moet de schermen zien om te ervaren hoe het met de bovenstaande punten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-04 17:33

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
*huishoudelijke mededeling*

Ik maak tegen de avond wel weer even een nieuw deeltje aan, aangezien deze waarschijnlijk zo gesloten zal worden. Als er nog op of aanmerkingen zijn voor schermen en reviews die de lijst nog moeten aanvullen: zeg het maar!

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847

Thy King schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:47:

Ik maak tegen de avond wel weer even een nieuw deeltje aan, aangezien deze waarschijnlijk zo gesloten zal worden. Als er nog op of aanmerkingen zijn voor schermen en reviews die de lijst nog moeten aanvullen: zeg het maar!
Hoezo gesloten ?
Deze topic heeft bijna 500 reply's, bij 1000 worden topics toch gesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Thy King schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:47:

Ja, doe de acer AL2216W er maar bij :)

Ik wil weten wat voor type scherm dit is.. (tn, s-ips etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
Anoniem: 110847 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:54:
[...]

Hoezo gesloten ?
gezien alle voorgangers ook rond de 21 pagina's werden gesloten, zal deze zo ook wle dicht gaan
Bartjuh schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:17:
[...]

Ja, doe de acer AL2216W er maar bij :)

Ik wil weten wat voor type scherm dit is.. (tn, s-ips etc..)
Ik zal, zodra ik een beetje tijd heb (ik heb een hertentamen morgen) mijn best doen. :D

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n-i-x
Anoniem: 110847 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:54:
[...]

Hoezo gesloten ?
In VB mogen de topics maar 500 reply's hebben.
Er zal binnenkort wel een mod langskomen, dus het is handig als iemand al een topic maakt voordat deze dicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:15
Voor de mensen die op zoek zijn naar een Samsung 205BW:

bij www.forcom.be hebben ze er nog een berg op voorraad liggen.

Heb er vandaag 2 gekocht (329euro/stuk) en ze hadden er zeker nog 7 of 8 liggen.

Ik denk dat de verzendingskosten naar nl 15euro zijn. Is stukje duurder tov nederlandse prijzen, maar weekje later heb je hem.

;)

(schitterende tft's by the way :9~ )

iPhone 12 | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schele indiaan

Schele indiaan

Al iemand de 205bw met een xbox360 getest of weet iemand of er een review van is?

Of ben ik gewoon kippig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy King

Thy King

Ruler Of Thy World

Topicstarter
Deel 10:

[20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 10

Daar is het nieuwe deel, en deze mag dicht.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-04 21:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

n-i-x schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:22:
Er zal binnenkort wel een mod langskomen
*fluit fluit* o sluit :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.