Hier stond achterhaalde informatie…
-Die Fransman die Vista stond af te kraken is wel grappig voor 5 seconden, maar meer dan dat behoorlijk infantiel. Vooral als Leopard Vista er kinderachtig moet laten uitzien... O kijk, een aqua bubble en een zoekbalk die van plek is veranderd en DLL's! Nee, nu ga ik switchen
-Time Machine lijkt me een fantastische feature, met helaas een nogal verschrikkelijke interface. Het principe leek me nog het meeste hier op lijken (Microsoft Bob, waarbij alles "echt" moest lijke, dus WordPerfect starten was op een blaadje op je virtuale bureau klikken etc.)
-Mail, iChat e.d. vooral grafische-kermisupdates. Ik moet er niet aan denken straks allemaal van die HTML-teletubbiemails te krijgen, of te chatten met iemand die steeds zijn achtergrond verandert en met een halo om zijn kop met me zit te praten...
-Dat widgetgedoe was wel grappig, vraag me af hoe ze dat doen; grafisch een stuk site selecteren en dat ene stukje HTML-technisch renderen; vraag me af wat er gebeurd als je van een eigen site een stuk selecteerd (een tekstkadertje oid), en voor dat kadertje vervolgens vanalles gaat typen zodat het een stuk lager staat...
-Spaces is natuurlijk een geweldige uitvinding al weet ik niet hoe zoiets op een Mac Mini met 512mb RAM oid gaat werken. MAar in potentie erg interessant, vooral om "achtergrondprogramma's" als iTunes, Bittorrent etc. te verstoppen in hun eigen space.
-MacPro is een heeel vette machine, maar niet voor mij, want geen high-end gebruiker. De goedkoopste die je kan maken is net meer dan €2000,- en de duurste bijna €16.000,-
-Accessibility is natuurlijk zwaar positief dat ze er aan denken en er iets aan doen, maar leek me er nogal met de haren bijgesleept om aan de 10 features te komen, aangezien het miss. voor 0,2% van de doelgroep echt iets uitmaakt...
-Dat constant op- en aflopen van Jan en Alleman was wat irritant, vooral dat Steve Jobs en die jonge gozer elkaar 3 keer afwisselden oid...
-Core Animation is knap, maar zie het nut er nog niet helemaal van in. Ik ken weinig apps waarin Animatie een zo'n belangrijke rol speelt dat Coreanimation echt nuttig kan zijn. Nice to have, though
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Als Apple ooit al komt met een telefoon is het waarschijnlijker een full featured iPod met MP3, GSM, Agenda, Wifi, etc. Een lifestyle gadget.
Edit: De belangrijkste reden voor Apple om niet voor een aparte telefoon te gaan is dat ze in al hun idealisme het dragen van én een iPod én een iPhone teveel gadgets in 1 broek vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door Matias op 11-08-2006 12:38 ]
Heb je daar een bron van?Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:16:
Jobs heeft al 2 OEM producenten gecontacteerd om de iPhone te maken! Het zal niet lang meer duren
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Verwijderd
Appleinsidermatiasjansen schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:19:
Ach man wat denk je nou zelf.![]()
Als Apple ooit al komt met een telefoon is het waarschijnlijker een full featured iPod met MP3, GSM, Agenda, Wifi, etc. Een lifestyle gadget.
Edit: De belangrijkste reden voor Apple om niet voor een aparte telefoon te gaan is dat ze in al hun idealisme het dragen van én een iPod én een iPhone teveel gadgets in 1 broek vinden.
Apple moet komen met een iPhone (of een iPod waarmee je kan bellen) Reden: simpel: Er zijn nu bijna evenveel gsm's met MP3 ondersteuning verkocht als alle iPods ooit verkocht. Zie bv. het succes van Sony. Ook Nokia zal de aanval op iTunes inzetten in samenwerking met OD2.
iPhone zal er komen, 100% zeker van.
Geeft dan het directe linkje...Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:11:
[...]
Appleinsider
Apple moet komen met een iPhone (of een iPod waarmee je kan bellen) Reden: simpel: Er zijn nu bijna evenveel gsm's met MP3 ondersteuning verkocht als alle iPods ooit verkocht. Zie bv. het succes van Sony. Ook Nokia zal de aanval op iTunes inzetten in samenwerking met OD2.
iPhone zal er komen, 100% zeker van.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1959
Overigens heeft dit niet zo veel met de WWDC te maken, misschien een apart topic openen?
[ Voor 8% gewijzigd door vooghel op 11-08-2006 13:33 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Speculatie mag niet hier. Maar ik zie zopas dat er op de FP mogelijks een artikel over dit zal verschijnen...vooghel schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:27:
[...]
Geeft dan het directe linkje...
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1959
edit:
Overigens heeft dit niet zo veel met de WWDC te maken, misschien een apart topic openen?
Verwijderd
Hier een goeie variant: misschien iets voor Apple voor hun volgende campagne?
http://www.youtube.com/wa...Id%3D193638&v=ljZOHnZNaBc
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 10:06 ]
Safari heeft toch al tabs?Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:43:
Mijn wilde verlangens voor volgende week maandag:
- Een nieuwe finder en Safari met tabs
" Safari" " voorkeuren" "Tabs"
Verwijderd
Hier stond achterhaalde informatie…
* Probeer niet teveel offtopic te gaan, hou het interessant voor iedereen..
* Mis je een bericht, dan zit deze in de trashcan (was waarschijnlijk dubbel)
Voor een live verslag: Macrumors en voor pics: Engadget.