WWDC 7-11 Augustus 2006*

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-02 19:01
Maandag 7 Augustus is het zo ver dan gaat de WWDC 2006 van start, 4 dagen lang gaat de hemel open en kan er van alles worden gezien in San Francisco.

Er wordt veel gespeculeert over wat er gezien gaat laten worden.
Mogelijkheden:

- iPhone
- iPod met groot scherm
- vervanger G5
- enz enz enz.

laten we er hier over discussieren.

één ding is wel zeker en dat is het Mac OS X v10.5 "Leopard" gepresenteerd gaat worden. De nieuwste versie van het door ons geliefde OS zal waarschijnlijk eind 2006 begin 2007 beschikbaar zijn en support zowel PowerPC als Intel x86-based Macs.

Wat ik niet weet is of er ook een Key-Note wordt gegeven aan het begin? En of deze live te volgen zal zijn?

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/mlv/iblog/yoshishin/C66533588/E20060309113548/Media/mainimage.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door koentjek op 02-08-2006 23:35 ]

Verwijderd

Snel mijn Ipod verkopen, bedankt voor de tip!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Ik denk persoonlijk dat we geen nieuwe iPod of iPhone op WWDC gaan zien, omdat deze conferentie over het algemeen voor ontwikkelaars is en daar weinig iPod-gerelateerde zaken voorkomen. Wat wèl al zeker is, en dat mag er in de op best bij, is dat Leopard gepresenteerd gaat worden.

Trouwens, waar komt die uitnodiging vandaan? Is dat 'Save the date' echt, en zou het nog ergens op slaan?

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Het enige wat mij interesseert is de nieuwe PowerMac (MacPro?) waarvan ik vrijwel zeker ben dat Jobs 'm zal laten zien nu Conroe en de nieuwe dual-core Xeons eindelijk uit zijn.
Met een beetje geluk verschijnen er ook meteen prijzen in de Apple store want ik ben erg benieuwd naar het prijskaartje van een Conroe-Mac. Ik ben benieuwd of Apple mij kan overtuigen om een Mac te kopen in plaats van een PC.

• koentjek
Hertog schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:24:
Ik denk persoonlijk dat we geen nieuwe iPod of iPhone op WWDC gaan zien, omdat deze conferentie over het algemeen voor ontwikkelaars is en daar weinig iPod-gerelateerde zaken voorkomen. Wat wèl al zeker is, en dat mag er in de op best bij, is dat Leopard gepresenteerd gaat worden.

Trouwens, waar komt die uitnodiging vandaan? Is dat 'Save the date' echt, en zou het nog ergens op slaan?
Ik zal het er even bij zetten.
Het plaatje komt hier vandaan

Verwijderd

Hertog schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:24:

Leopard is toch allang bekend? Het staat zelfs op de Apple website.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:33
Ik heb de titel van dit topic een klein beetje aangepast, laten we afspreken dat we niet teveel offtopic gaan. Na afloop van het WWDC kunnen er aparte topics geopend worden over spannende nieuwe producten (net zoals met de keynotes).

Verwijderd

Er wordt wel een keynote gehouden door Steve Jobs op maandag. Deze zal niet live te volgen zijn zoals dit gebruikelijk is de laatste keynotes. Gewoon wachten totdat de stream online komt.
Het is bekend dat er dan een preview gegeven wordt van "Leopard". Dat de Mac Pro ook aangekondigd worden kan bijna niet anders omdat dit jaar alle Macs over moeten zijn naar Intel. Daarbij is de Xserve ook nog niet over. De WWDC lijkt een geschikt moment hiervoor.
De vraag is alleen welke processors in welke Mac gaan komen.

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10-2025
Feiten

De WWDC begint met een keynote, maandag 6 uur 's avonds Nederlandse tijd, van Steve Jobs en 'Apple executives' waarin in ieder geval Leopard gepreviewed gaat worden.

Speculatie

MacOSXRumors schrijft dat Leopard deze nieuwe features zal hebben:
  • Virtual desktops
  • 'Improved file syncing'
  • Snelheidsverbeteringen Spotlight
MacRumors denkt dat Apple nieuwe Xserve modellen gaat uitbrengen Xeon processoren zal gaan uitbrengen, maar niet een met de snelste Xeon (3 GHz) omdat deze teveel warmte zou genereren.

Ook verwachten ze de nieuwe Mac Pro die al een aantal keren eerder is genoemd met Core 2 Duo én Xeon CPU's. Daarnaast verwachten ze nog Cinema Displays met iSight, een IR ontvanger voor de Front Row remote, en een contrastratio van 1:1000.

MacRumors verwacht ook nog een kleine design update en Core 2 Duo Mobile (Merom) processor introductie in de MacBook Pro of de iMac. De laatstgenoemde zou minder in voorraad zijn bij Apple winkels.

Wat Leopard betreft verwacht MacRumors het volgende:
  • Updates voor de UI
  • Betere 'business functionaliteiten'
  • Verbeterde Safari
  • 'OS 11 underpinnings'
Verder zou er van 3D gebruik gemaakt worden voor een 'indrukwekkende nieuwe feature'.

Wat ik denk en hoop

Dat de Mac Pro er komt lijkt me een gegeven. Ik verwacht eigenlijk geen updates voor de iMac omdat dit event vaak toch is gericht op de Pro producten. Ook geen iPods dus.

Ik hoop wel dat de verwachtingen van MacRumors omtrend de Cinema Displays kloppen. De huidige lijn is echt veel te duur vergeleken met de concurrentie. iSight zou leuk zijn, maar ik hoop vooral op prijsverlagingen óf dermate goede nieuwe technologie dat de prijs gerechtvaardigd wordt.

Wat ik me alleen wel afvraag met die IR poort op de Cinema Displays is hoe het dan moet met Macs zonder Front Row. Front Row meegeleverd met de Cinema Displays misschien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:03:
Er wordt wel een keynote gehouden door Steve Jobs op maandag. Deze zal niet live te volgen zijn zoals dit gebruikelijk is de laatste keynotes. Gewoon wachten totdat de stream online komt.
Het is bekend dat er dan een preview gegeven wordt van "Leopard". Dat de Mac Pro ook aangekondigd worden kan bijna niet anders omdat dit jaar alle Macs over moeten zijn naar Intel. Daarbij is de Xserve ook nog niet over. De WWDC lijkt een geschikt moment hiervoor.
De vraag is alleen welke processors in welke Mac gaan komen.
Maar zitten er wel mensen van bv. Macrumors.com in de zaal die live verslag doen op een IRC kanaal?

• Sijmen
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:35:
[...]

Maar zitten er wel mensen van bv. Macrumors.com in de zaal die live verslag doen op een IRC kanaal?
Dat lijkt me wel zeker :+

Verwijderd

Ik begrijp dat het logisch lijkt, maar misschien wilt Apple deze WWDC geheim houden, dus ik wil zeker weten dat er geen geheimhouding is :)

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoelang zal het ongeveer duren voor de stream online te zien is? (uitgaande van het verleden)

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik kan het me niet helemaal meer goed herinneren maar ik dacht 1 of 2 dagen erna. Ik kijk de keynotes altijd met een big smile op m'n gezicht :D en wil soms net als die developers gaan juigen :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 21:17
Ik gok nog altijd op een aangepaste, nieuwe case voor de MacBook Pro wanneer ze er nu al een nieuwe CPU inzetten.

En daarnaast uiteraard de Mac Pro en een update voor de Cinema Displays. (zou tijd worden zoals hierboven ookal werd gezegd)

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ok fijn, ben erg benieuwd! Ben vooral benieuwd naar Leopard. :) Ik zou ook graag een iMac update zien maar ik denk niet dat dat er van komt op de WWDC.

offtopic:
Enig idee wanneer MacWorld is?

[ Voor 53% gewijzigd door Frietsaus op 03-08-2006 01:27 ]

Verwijderd

Zou de iPhone gepresenteerd worden of zou dit weer een fake zijn?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/08/ichat_mobile.jpg

Verwijderd

Hmm dat lijkt me toch een shop. En dan op basis van een afstandsbediening. Rare naam ook voor een telefoon: iChat. Want ik assosieer chatten niet met bellen

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32

vooghel

Cunning linguist

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 08:50:
Hmm dat lijkt me toch een shop. En dan op basis van een afstandsbediening. Rare naam ook voor een telefoon: iChat. Want ik assosieer chatten niet met bellen
Daarnaast is iChat al een bestaande Apple applicatie, dus mocht het ding er komen dan verwacht ik eerder dat het iPhone gaat heten.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Hertog
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 23:36:
[...]

Leopard is toch allang bekend? Het staat zelfs op de Apple website.
Dat zei ik toch ook, dat dat al zeker is?
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 07:46:

[afbeelding]
Zoals op macrumors ook al stond, ik denk niet dat ze de camera aan de achterkant zouden stoppen als ze er een iChat video-telefoon van willen maken :)

Overigens, ter info: http://gizmodo.com/gadget...oducts-at-wwdc-191572.php

[ Voor 16% gewijzigd door Hertog op 03-08-2006 10:14 ]

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Sijmen
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:42:
[...]

Ik begrijp dat het logisch lijkt, maar misschien wilt Apple deze WWDC geheim houden, dus ik wil zeker weten dat er geen geheimhouding is :)
Uit een mailtje van Apple:

"Confidential Information at WWDC.
With the exception of the WWDC 2006 Keynote, all information presented or provided to you by Apple during WWDC 2006 is considered Apple Confidential Information, the unauthorized disclosure of which is strictly prohibited. Please ensure that your communications with others outside WWDC 2006, including your blogs, do not contain any Apple Confidential Information."

De keynote is dus gewoon openbaar.

Verwijderd

Mijn wilde verlangens voor volgende week maandag:

MacPro
3 versies:
basis
CPU: Conroe E6400
VGA: X1600PRO of 7600GT
RAM: 1GB RAM
HD: 160GB + Superdrive

mid-level
CPU: Conroe E6700
VGA: X1600XT of 7900GT
RAM: 1GB
HD: 250GB + Superdrive

high-end
CPU: dual Xeon 3Ghz
VGA: X1600XT tot Crossfire X1900XT setup
RAM: 1GB
HD: 250GB + Superdrive (Bluray drive als optie)

Looks: ik verwacht voor de MacPro's toch een nieuwe look. De G5 case bestaat al sinds 2003 en 4 jaar hetzelfde design aanhouden ... Tenminste een vernieuwde look zoals destijds van de oude PM G4 naar G4 QS zouden ze mogen doorvoeren.
Indien ze enkel de case zonder de G5 verwijzing gebruiken, zoals ze deden met de rest van het gamma; dan zou ik dit toch maar 'saai' vinden.

Leopard
- Virtualisatie + bootcamp ondersteuning. Jobs zal eindelijk via een 'cube-effect' het Windows bureaublad tonen. Héél gemakkelijk switchen. Ik zie hem tijdens de demo een toepassing starten. Plots een BSOD, waarbij Jobs (die 'oops' :+ zegt) simpelweg terug overschakelt naar OSX. Integratie in de Finder waarbij een speciale gedeelde map zit tussen de verschillende OS'en.
- iChat :ondersteuning voor alle bekende protollen met bijhorende webcam mogelijkheden + extra iPhone gsm met Voip via wifi mogelijkheden. Ben je thuis, kun je goedkoper bellen met je contacten via Voip.
- Spotlight samenwerking met Google. Jobs typt 'Paris' in. Spotlight toont zoals vroeger alle bestanden met verwijzingen naar 'Paris'. Nu komt er een extra tab met de zoekresultaten van Google, bovendien direct de stad laden met Google maps.
- Een nieuwe finder en Safari met tabs
- Een vernieuwde Intel geoptimaliseerde kernel
- Aqua 3D: vensters kun je nu alle kanten bewegen; stacks mogelijkheden, 3D achtergronden, verbeterde schriftherkenning en gestures ondersteuning voor Apple's versie van de UMPC :+

iTunes
- films huren
- ringtones voor de iPhone

One more thing...
iPhone of een UMPC

- iPhone: samenwerking met iChat: wifi-Voip-gsm. iTunes-support geïntegreerd.
Video weergave mogelijkheden voor series/nieuws te bekijken.

-UMPC (een wilde gok): gelijkend op de mockups van de videoPod, maar groter. Groot touchscreen, OSX draaiende, LV core-duo cpu, gestures ondersteuning voor bediening via het touchscreen, schriftherkenning. GPS/GSM ingebouwd. Wifi/bluetooth....

iPhone of UMPC met ingebouwde iSight: foto's of video's nemen om dan later te importeren.

En nog iets speciaals voor de gamers: toegang tot de Virtual Console van Nintendo :Y)

Hopelijk komt er 50% uit van mijn voorspellingen :D

edit: Xeon verandert

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 21:35
Er is toch geen 3.4ghz woodcrest?

iSight in een ACD zie ik niet zo snel gebeuren. Wat heb je daaraan in een dual monitor setup en wat te denken van bedrijven waar dat soort zaken helemaal niet toegelaten worden. Hoogstens een nieuw lcd paneel erin.

ipod/iphone/umpc verwacht ik ook niet.

Wel speedbumps voor imac en mbp.

Denk dat een boel mensen weer teleurgesteld zullen zijn ;)

[ Voor 4% gewijzigd door lowfi op 03-08-2006 12:01 ]

Verwijderd

Ik ben allesinds nog aan het wachten met het aanschaffen van mijn MacBook tot vlak na de WWDC. Ik hoop gewoon dat het nieuwe OS al uitkomt .. moet ik lekker geen 150€ meer dokken. Is het al voorgevallen in het verleden dat Apple een nieuw OS gereleased heeft in het verleden? Nuja, de kans is wel erg klein aangezien Vista nog ver weg is ... maar ik veronderstel toch dat ze OS XI uit willen hebben tegen dat Vista de deur uit is ... dus kan het toch wel is zijn dat ze het nu al de voorloper releasen.

Eneuh een Core 2 Duo in de macbook zie ik ook wel zitten :p Maarjah .. zal wel niet gebeuren. Het is al snel genoeg denk ik zo voor een low-end model.

De MacPro die zit er idd aan te komen. De iPod video & nano's verkopen nog te goed om nu met een nieuwe iPod af te komen. Dat gaat vlgs mij echt niet gebeuren. Er is wel een kleine kans voor een iPhone. Die is allesinds al in ontwikkeling (geweest mayb) in samenwerking met 1 of ander Japans bedrijf maar ben de naam kwijt. Apple heeft ook die nieuwe touchpad interface gelicensed waarbij je het scherm niet moet aanraken .; dus misschien steekt dit wel op de iPhone of komen ze met een kleine tablet PC af .. zou cool zijn maar ik hoop er niet op. Ik zou het overigens toch niet snel kopen wegens geldgebrek :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 13:37 ]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Alpha-sphere schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:16:
Ik kan het me niet helemaal meer goed herinneren maar ik dacht 1 of 2 dagen erna. Ik kijk de keynotes altijd met een big smile op m'n gezicht :D en wil soms net als die developers gaan juigen :)
Dan kijk jij vrij laat. Doorgaans staan ze binnen enkele uren na de keynote al online op http://stream.apple.akadns.net/ :)

* Whieee heeft er zin in ;) Keynote op mn verjaardag ;)

Launching containers into space

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08

Nitai

Live the life you love.

Whieee schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:42:
[...]

Dan kijk jij vrij laat. Doorgaans staan ze binnen enkele uren na de keynote al online op http://stream.apple.akadns.net/ :)

offtopic:
Ik ook, het is ook mijn verjaardag (7 augustus)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• lowfi
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:36:
Ik ben allesinds nog aan het wachten met het aanschaffen van mijn MacBook tot vlak na de WWDC. Ik hoop gewoon dat het nieuwe OS al uitkomt .. moet ik lekker geen 150€ meer dokken. Is het al voorgevallen in het verleden dat Apple een nieuw OS gereleased heeft in het verleden? Nuja, de kans is wel erg klein aangezien Vista nog ver weg is ... maar ik veronderstel toch dat ze OS XI uit willen hebben tegen dat Vista de deur uit is ... dus kan het toch wel is zijn dat ze het nu al de voorloper releasen.
10.5 verwacht ik pas in 2007... weet neit of je nog zo lang kan wachten op je macbook? ;)

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-02 14:30

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:36:
Ik ben allesinds nog aan het wachten met het aanschaffen van mijn MacBook tot vlak na de WWDC. Ik hoop gewoon dat het nieuwe OS al uitkomt .. moet ik lekker geen 150€ meer dokken. Is het al voorgevallen in het verleden dat Apple een nieuw OS gereleased heeft in het verleden?
Ik snap je vraag niet helemaal, natuurlijk heeft Apple al eerder een OS gereleased in het verleden?
En het is trouwens OS X, versie 10.5
Je kan er rustig vanuit gaan dat 10.5 pas eind dit jaar, begin volgend jaar uitkomt. Het nieuwe OS wordt nu voorgesteld aan de developers, die krijgen dan nu de tijd om hun applicaties te gaan aanpassen, en zodoende gebruik maken van nieuwe features in het OS.
Nuja, de kans is wel erg klein aangezien Vista nog ver weg is
... maar ik veronderstel toch dat ze OS XI uit willen hebben tegen dat Vista de deur uit is ... dus kan het toch wel is zijn dat ze het nu al de voorloper releasen.
Het zal Apple worst wezen wanneer Vista uitkomt. Vista is er voor de PC gebruikers, OS X voor de Mac gebruikers.
Eneuh een Core 2 Duo in de macbook zie ik ook wel zitten :p Maarjah .. zal wel niet gebeuren. Het is al snel genoeg denk ik zo voor een low-end model.
Die kans is erg klein, ik denk eerder een upgrade van de Macbook Pro. Misschien dat we een halfjaar later de Core 2 Duo in de Macbook gaan zien.
De MacPro die zit er idd aan te komen. De iPod video & nano's verkopen nog te goed om nu met een nieuwe iPod af te komen. Dat gaat vlgs mij echt niet gebeuren. Er is wel een kleine kans voor een iPhone. Die is allesinds al in ontwikkeling (geweest mayb) in samenwerking met 1 of ander Japans bedrijf maar ben de naam kwijt. Apple heeft ook die nieuwe touchpad interface gelicensed waarbij je het scherm niet moet aanraken .; dus misschien steekt dit wel op de iPhone of komen ze met een kleine tablet PC af .. zou cool zijn maar ik hoop er niet op. Ik zou het overigens toch niet snel kopen wegens geldgebrek :'(
TabletPC/TabletMac, iPhone, Mactendo, iWii en wat nog meer ga ik me niet over druk maken. Er wordt altijd zoveel hype geproduceerd wanneer er weer een Keynote komt. De gekste dingen worden verzonnen en een dag later is iedereen teleurgesteld omdat hun grote wens niet uitkwam.

Verwijderd

Met dat in het verleden moest er nog op een WWDC bij eigenlijk. Maar het zit er dus niet aan te komen. Maar ik ga toch nog wachten op de WWDC om te bestellen. You never know hé.

• koentjek
Whieee schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:42:
[...]

offtopic:
Hehe ik ben ook 7aug jarig :) Hoop dat ik het kan kijken als het online staat. Anders laat ik de hele familie meekijken.

Een iPhone lijkt mij wel wat aangezien mn abbo over 4 maanden afloopt.

[ Voor 14% gewijzigd door koentjek op 03-08-2006 15:38 ]

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Afbeeldingslocatie: http://www.users.on.net/~richard.moulynox/wwdc2006.jpg

Een gelekte image van de beursvloer..... het enige duidelijke tot nog toe is de nieuwe vormgeving van de OSX DVD

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:57
Er staat ook nog heel groot 64 bit, aangezien de core duo dat nog niet heeft... Wie weet...

• Sijmen
De 64-bit en de oude case zou ook gewoon nog iets anders kunnen betekenen: nog geen Mac Pro.

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Sijmen schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:24:
De 64-bit en de oude case zou ook gewoon nog iets anders kunnen betekenen: nog geen Mac Pro.
Ze kunnen deze behuizing toch ook gewoon houden, en er een Intel in proppen? :)

Verwijderd

Daarnaast zullen ze de nieuwe behuizing echt niet al voor de show laten zien :)

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:15:
Daarnaast zullen ze de nieuwe behuizing echt niet al voor de show laten zien :)
Volgens de website wordt de beursvloer wordt pas geopend na de presentatie, maar ik denk ook dat Apple gewoon bij de huidige G5 PowerMac case blijft met minimale aanpassingen. Waarom zouden ze ook veranderen, de huidige Pro lijn is al prachtig.

Verwijderd

Red schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:38:
[afbeelding]

Een gelekte image van de beursvloer..... het enige duidelijke tot nog toe is de nieuwe vormgeving van de OSX DVD
Wat is dat icoon onder automator? en die boven het 64 bit logo?

• Hertog
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:47:
[...]

Wat is dat icoon onder automator? en die boven het 64 bit logo?
Die tweede is iig Bonjour/Rendezvous.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:47:
[...]

Wat is dat icoon onder automator?
Lijkt op Xgrid.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik ga een gokje wagen:

- Leopard, shipping januari 2007.
- Mac Pro
- Xserve komt wel uit, maar wordt niet gepresenteerd op het event.
- iMac met Conroe chip (dit is meer een wens)

• Tijl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-02 12:09
Hertog schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:09:
[...]

Die tweede is iig Bonjour/Rendezvous.
De ander is Universal Acces

• Blaxje
Red schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:38:
[afbeelding]

Maar is dit wel final? Er gaan ook weer geruchten dat Apple Leopard anders wil noemen.

Verwijderd

Blaxje schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:43:
[...]

Maar is dit wel final? Er gaan ook weer geruchten dat Apple Leopard anders wil noemen.
Ze gaan het Longhorn noemen?

• Matias
  • Niet online
:?

• lowfi
Sijmen schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:24:
Alle core 2 duo's zijn toch 64bit? Bovendien vind ik het uiterlijk van de powermac prima zo dus ik zou helemaal niet erg vinden als daar niets aan verandert :)

• Blaxje
:+
Het is ook maar een gerucht.

Verwijderd

lowfi schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:54:
iSight in een ACD zie ik niet zo snel gebeuren. Wat heb je daaraan in een dual monitor setup en wat te denken van bedrijven waar dat soort zaken helemaal niet toegelaten worden. Hoogstens een nieuw lcd paneel
Ik sta op het punt om een ACD aan te schaffen voor mijn MacBook. Die wil ik dichtgeklapt houden en dan is een ingebouwde iSight wel geinig voor Skype etc.
Ik denk dat ze dat gaan doen zodat ze geen prijsverlaging hoeven te geven: dan denken mensen dat er toch weer voor 150 euro aan extra's in zit (ondanks dat een iSight Apple nog geen 10 euro kost). Contrastratio van 1000:1 klinkt goed.

• Blaxje
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:34:
[...]

Ik sta op het punt om een ACD aan te schaffen voor mijn MacBook. Die wil ik dichtgeklapt houden en dan is een ingebouwde iSight wel geinig voor Skype etc.
Ik denk dat ze dat gaan doen zodat ze geen prijsverlaging hoeven te geven: dan denken mensen dat er toch weer voor 150 euro aan extra's in zit (ondanks dat een iSight Apple nog geen 10 euro kost). Contrastratio van 1000:1 klinkt goed.
Don't get your hopes too high. Ik verwacht eerlijk gezegd geen ACD update.

• Red

Red

Blue

Hier meer foto's van de beursvloer. Waarschijnlijk toch 64bit? Dat zou een MBP met meer dan 4Gb mogelijk maken.....

http://flickr.com/photos/...0/sets/72157594223273881/

En de iChat mobile? De iPhone?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/08/ichat_mobile.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/08/ichat_mob2.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Red op 04-08-2006 13:45 ]

• Matias
  • Niet online
Die telefoon lijkt me vrij nep, de interface ziet er niet uit, denk dat het gewoon een hele mooie 3D render is, maar Jonathan Ive zou imo nooit akkoord gaan met zo'n ontwerp.

• Red

Red

Blue

Voor zover ik weet doet Jonathan Ive weinig meer met en voor Apple. Maar dat kan ik ook mis hebben hoor. Sowieso als je de transitie ziet van de producten die hij heeft ontworpen dan zou het best in het rijtje kunnen passen hoor.

http://www.designmuseum.org/design/jonathan-ive

En plaats dan eens de iChat Phone in het rijtje..... zou imho best in dat rijtje passen..

Verwijderd

Zou dit niet het hele plaatje zijn? Staat wel een huge spelfout in though.

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/77/205548693_5e8ac3cba6_o.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 15:47 ]

• Sijmen
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:44:
Zou dit niet het hele plaatje zijn? Staat wel een huge spelfout in though.
Ik denk niet dat dat het orginele plaatje was, eerder een dit daarvan. Maar dat 'ie fake is lijkt me sowiezo wel duidelijk.

• Sijmen
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 23:34:
[...]

Het is nu ongeveer 460 Euro voor de nieuwe 20" Dell tegenover ongeveer 820 Euro voor het Cinema Display 20", dat verschil is me wel te groot.

• Matias
  • Niet online
Red schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:59:
Voor zover ik weet doet Jonathan Ive weinig meer met en voor Apple. Maar dat kan ik ook mis hebben hoor. Sowieso als je de transitie ziet van de producten die hij heeft ontworpen dan zou het best in het rijtje kunnen passen hoor.

http://www.designmuseum.org/design/jonathan-ive

En plaats dan eens de iChat Phone in het rijtje..... zou imho best in dat rijtje passen..
Jonathan Ive heeft met zn team zo'n beetje alle producten vanaf de G3 (dus ook G4, G5, en alle intel macs) ontworpen en hij zal ook nog wel een lange tijd doorgaan als je t mij vraagt.
Verder, het ontwerp van die iPhone/iChat valt juist niet echt in het rijtje, teveel knoppen en kleuren in 1 pakket. Te non-simplistisch.

Verwijderd

Sijmen schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:51:
[...]

Het is nu ongeveer 460 Euro voor de nieuwe 20" Dell tegenover ongeveer 820 Euro voor het Cinema Display 20", dat verschil is me wel te groot.
Ik dacht dat hij op samenkopen.net al 380 euro was? Voor het allerlaatste 2007WFP model?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2006 15:55 ]

• Sijmen
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:55:
[...]

Ik dacht dat hij op samenkopen.net al 380 euro was? Voor het allerlaatste 2007WFP model?
Precies mijn punt, de prijs van Cinema schermen moet echt omlaag.

• Rox_NL
  • Niet online
Wat ik mij afvraag als ik naar die foto's kijk die gelekt zijn van de beursvloer in aanbouw:
- Ik zie de iMac, Macbook, Powermac/MacPro, Macbook Pro, maar geen Mac mini.
- Ik zie wel de iPod nano, maar niet de rest van de familie
- Het 64 bit logo is wel nadrukkelijk aanwezig

Natuurlijk kan het puur toeval zijn, maar misschien is het ook wel bewust ;). Zou Apple in 1x de overstap maken naar 64 bit door bijna alle productlijnen te upgraden met de Core 2 Duo (en aangezien hij pin compatible is met de Core Duo zou het niet al te veel moeite moeten kosten).

En zouden ze de iPod nano gaan upraden, want het kan haast geen toeval zijn dat het de enige iPod is die op die 'vlag' hangt.

Verwijderd

De iPod op de vlag is van aluminium, er komt dus een AluPod :)

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik denk dat iedereen teveel waarde hecht aan die banner. Het is waarschijnlijk gewoon een overzicht van de huidige productline en niet iets waar nieuwe producten op staan. Nieuwe producten zullen aangekondigd worden in de keynote en niet op een banner ergens in de hal. Ik ben erg benieuwd wat Jobs te melden heeft.

• Hertog
  • Nu online

Hertog

Aut bibat, aut abeat

/downtime/ schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:56:
Ik denk dat iedereen teveel waarde hecht aan die banner. Het is waarschijnlijk gewoon een overzicht van de huidige productline en niet iets waar nieuwe producten op staan. Nieuwe producten zullen aangekondigd worden in de keynote en niet op een banner ergens in de hal. Ik ben erg benieuwd wat Jobs te melden heeft.
Als die banner al echt is ;)

Het viel me trouwens op dat de afgelopen weken steeds meer tv-shows werden toegevoegd aan de iTunes selectie. Misschien dat dan toch stiekem op de beruchte full-screen-video iPod wijst..

• Blaxje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:42:
Onzin, kijk eens op de site, daar lijkt er ook een grijze gloed over te zijn gevallen.
Op hi-res foto's van de banner zie je ook meteen dat het gewoon om de regular Nano gaat.

Verwijderd

Ka er iemnd mij vertellen als er een imac komt met conroe word deze dan meteen beschikbaar. Of duurt dat een tijdje.

Ik heb 20jul. een imac besteld.

zou allang binne zijn is toeverplaats naar dat hij vandaag 4aug. geleverd zou worden.

en vandaag is hij weer verzet dat hij 8aug word gelevert.

• Blaxje
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:57:
Ka er iemnd mij vertellen als er een imac komt met conroe word deze dan meteen beschikbaar. Of duurt dat een tijdje.

zou allang binne zijn is toeverplaats naar dat hij vandaag 4aug. geleverd zou worden.

Volgens Apple's updatecycle zou de iMac wel het eerste product moeten zijn wat een revisie krijgt, echter omdat Apple verschillende keren heeft gezegd dat het design "af" is, lijkt het me dat dit puur performanceupgrades zullen zijn (denk aan Conroe). Of dit aankomende WWDC gaat gebeuren, ik hoop het wel, aangezien ik zelf ook een iMac ga aanschaffen maar ik kan het je niet met zekerheid vertellen.

Bovendien heb je de mogelijkheid om je product na 10 dagen terug te sturen bij Apple. :)

• Blaxje
Rox_NL schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:29:
Wat ik mij afvraag als ik naar die foto's kijk die gelekt zijn van de beursvloer in aanbouw:
- Ik zie de iMac, Macbook, Powermac/MacPro, Macbook Pro, maar geen Mac mini.
- Ik zie wel de iPod nano, maar niet de rest van de familie
- Het 64 bit logo is wel nadrukkelijk aanwezig

Natuurlijk kan het puur toeval zijn, maar misschien is het ook wel bewust ;). Zou Apple in 1x de overstap maken naar 64 bit door bijna alle productlijnen te upgraden met de Core 2 Duo (en aangezien hij pin compatible is met de Core Duo zou het niet al te veel moeite moeten kosten).

En zouden ze de iPod nano gaan upraden, want het kan haast geen toeval zijn dat het de enige iPod is die op die 'vlag' hangt.
Er staat wel degelijk een Mac Mini op de banner. Linksboven de MacBook Pro.

• Matias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 20:57:

Dat duurt wel een maand of wat als die uitkomt en jij m direct besteld.

Verwijderd

Ik vind het echt niet leuk meer.

ik zou hem de 25e al binne hebben en heb nog steeds niks 10aug. op ze vroegs word het nu.

Ik vind 15dagen verschil in de levertijd tog wel erg veel.

• Matias
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:42:
Hehe, weer een nieuwe vorm van wishfull thinking; wishfull viewing

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:12:
Ik vind het echt niet leuk meer.

ik zou hem de 25e al binne hebben en heb nog steeds niks 10aug. op ze vroegs word het nu.

Ik vind 15dagen verschil in de levertijd tog wel erg veel.
Vlgs mij mag je blij zijn dat Apple je bestelling delayed. Ik denk dat ze aankopen vlak voor de WWDC bewust delayen om de klanten direct de nieuwe versies te leveren. En ze moeten natuurlijk wachten met verzenden tot na de WWDC. Nu krijg je voor dezelfde prijs een leuke speedbump. Toch wel 15 dagen wachten waard denk ik zo.

• Blaxje
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:34:
[...]

Vlgs mij mag je blij zijn dat Apple je bestelling delayed. Ik denk dat ze aankopen vlak voor de WWDC bewust delayen om de klanten direct de nieuwe versies te leveren. En ze moeten natuurlijk wachten met verzenden tot na de WWDC. Nu krijg je voor dezelfde prijs een leuke speedbump. Toch wel 15 dagen wachten waard denk ik zo.
Zo werkt Apple niet, ik denk dat verschillende tweakers je dat kunnen vertellen.

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

t-h

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 07:46:

[afbeelding]
deze is fake. Apple zou nooit de camera in de achterkant doen. Dan kan je toch niet iChatten met video. not to mention de lay-out van het display, wat een kleurencircus.

Nieuwe Displays zouden erg fijn zijn zeg. Een hogere resolutie mag ook wel. De huidige series notebooks hebben meer dpi dan de displays. Het zou wel fijn zijn als dat weer gelijk is, mocht je ze naast elkaar gebruiken.
Ik wacht nog even met mijn aankoop.

De prijs is trouwens prima. Een beetje extra betalen voor exclusiviteit bevalt me wel. Het pat-gehalte moet in stand gehouden blijven, liever niet dat er zo'n ding bij iedereen thuis staat :P Even doorsparen heren.!

edit: een iSight erin hoeft nu ook weer niet. Alleen handig voor mensen die een PowerMac gebruiken, maar niet voor mensen die al een losse iSight bij hun PowerMac hebben, een nieuwe iMac, een nieuwe iBook of een nieuwe MacBook. Kortom: veel nieuwe klanten krijgen een dubbele iSight met de display. Kan je hem beter weglaten, de prijs iets lager houden om beter te concurreren. En als mensen zo graag een iSight willen kopen ze maar een losse (veel mooier toch). Ikzelf wil het ook niet, mijn losse is tenminste ook te gebruiken zonder dat gigantische scherm mee te slepen naar waar ik met de Powerbook heen ga.

[ Voor 58% gewijzigd door t-h op 05-08-2006 14:25 ]

Verwijderd

Blaxje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:59:
[...]

Zo werkt Apple niet, ik denk dat verschillende tweakers je dat kunnen vertellen.
Ach man, Apple laat de orders van de "Apple Centers" vaak zelfs langer wachten dan zijn directe klanten. Zo werkt Apple weldegelijk.

• Blaxje
Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:19:
[...]

Ach man, Apple laat de orders van de "Apple Centers" vaak zelfs langer wachten dan zijn directe klanten. Zo werkt Apple weldegelijk.
Hij doelt op uitstel omdat WWDC eraan komt.

• Blaxje
Ik roddel trouwens even lekker mee:

Afbeeldingslocatie: http://psxp.nl/uploads/macbookprorev.jpg

Fake of the real deal?

Verwijderd

19: ??

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 17:41
Ik wil me weer kapotlachen over de enorm overgeacteerde Jim and Mike presentatie van Microsoft. Dat is zeker :)

Verder hoop ik nog een update voor de MacBook anders koop ik er een volgende week.

• Matias
  • Niet online
Blaxje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 14:33:
Ik roddel trouwens even lekker mee:

[afbeelding]

Fake of the real deal?
Een nieuwer uiterlijk voor de MPB zou niet mis zijn, lijkt me ook redelijk realistisch dit uiterlijk, alleen de rare plaatsing van de openingsinkeping (niet helemaal gecentreerd)..

MacBook Pro 13.3" ? :X Zal trouwens wel niet want dan zou de drive aan de zijkant zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door Matias op 05-08-2006 22:47 ]

• Blaxje
matiasjansen schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:38:
[...]

Een nieuwer uiterlijk voor de MPB zou niet mis zijn, lijkt me ook redelijk realistisch dit uiterlijk, alleen de rare plaatsing van de openingsinkeping (niet helemaal gecentreerd)..

MacBook Pro 13.3" ? :X Zal trouwens wel niet want dan zou de drive aan de zijkant zitten.
Dat is optisch naar mijn weten. Foto is best schuin genomen, van wat lijkt een beeldscherm of een poster ofzo.

*edit: kijk ook naar het apple logo, daar zit hij precies onder, optisch dus*.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaxje op 05-08-2006 22:51 ]

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:08

Nitai

Live the life you love.

Blaxje schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:59:
[...]

Bij mij anders wel toen ik m'n Powerbook bestelde. Op het moment van bestellen was de levertijd binnen 3 dagen, er werd 1 keer (1,5 week) uitgesteld, en daarna werd ik gebeld door Apple dat mijn order omgezet zou worden naar de nieuwe Powerbook toen, of ik daar akkoord mee ging. Of het onmacht was of niet, maar ze houden hier tot op zekere hoogte wel rekening mee.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
aequitas schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 15:02:
Ik wil me weer kapotlachen over de enorm overgeacteerde Jim and Mike presentatie van Microsoft. Dat is zeker :)

Verder hoop ik nog een update voor de MacBook anders koop ik er een volgende week.
De macbook is net een paar maanden uit, verwacht niet dat ze hem nu al gaan upgraden...

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Lijkt mij niet zo heel erg vreemd, een merom erin is nou niet echt een grote aanpassing.
Echter hoe ze het prijsverschil tussen de MB en de MBP op deze manier willen rechtvaardigen wordt wat onduidelijk. Op dit moment zit er naast een gigantisch prijsverschil niet zo heel veel verschil tussen de twee laptops, misschien met de merom in de MBP en standaard 1gig en een 100gig hd kan deze kloof wat verkleint worden.

• Digistorm
  • Laatst online: 06-02 14:18

Digistorm

ex-demo scener

Er zat de laatste tijd sowieso niet zoveel verschil tussen de twee producten. De iBook en de PowerBook G4 hadden ook heel lang dezelfde CPU's. Het is alleen jammer dat er geen pro product meer is in een kleine formfactor. De 12" PowerBook was de ideale combinatie...

Hier stond achterhaalde informatie…

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:47
Ik ben erg benieuwd wat voor proc er in de nieuwe mac pro gaat komen, en hoe deze zich gaat verhouden mbt de oude g5's. twijfel erg om een refurbished g5 dual 2.7 te kopen of het instapmodel intel wat gaat komen.

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
DiGiSTORM_ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:33:
Er zat de laatste tijd sowieso niet zoveel verschil tussen de twee producten. De iBook en de PowerBook G4 hadden ook heel lang dezelfde CPU's. Het is alleen jammer dat er geen pro product meer is in een kleine formfactor. De 12" PowerBook was de ideale combinatie...
Dat is waar, en iets wat ik ook totaal niet begrijp, voor zo'n smak geld zouden ze toch wel iets meer moeten bieden naast een dedicated gpu en verlichte toetsen :). Ik hoop dat ze met een goede upgrade komen voor de MBP en een 13,3" versie (vind ik het ideale formaat prefereer het boven een 12"), die zijn meerwaarde echt waard is.

• Blaxje
Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2006/08/dsc_0126-sm.jpg

:D

Verwijderd

Die zit daar nog rustig op een stoel te chillen.

Of zal het een die-hard Apple fan zijn?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2006 19:25 ]

• Blaxje
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:21:
Die zit daar nog rustig op een stoel te chillen.

Of zal het een die-hard Apple fan zijn?
Volgens Engadget is het een security-guard.
Die is er vroeg bij. Nog 23 uurtjes.

• koentjek
Morgen is het dan zo ver! Heb wel zin om de Key-Note te kijken, altijd leuk om te zien al zeg ik het zelf.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Hell yeah!!! morgen van 9:30 tot 6 werken en daarna gelijk naar superman returns. Als ik thuis kom dan is er een shiet load aan info :D Eigenlijk wil ik liever de keynote zien voordat ik alles op nieuws websites zie.

Keynote's komen vanzelf beschikbaar, mailen is niet nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door leon1e op 06-08-2006 22:45 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=207241438&size=l

lol

Mac OS X Leopard
'Introducing Vista 2.0'

• Blaxje
Haha. Dit zijn we gewend van Apple. Prachtige marketing weer. _/-\o_

Verwijderd

Staat daar wel Vista dan :?

• Blaxje
Ik kan me op die plek niks anders bedenken.

Verwijderd

Dus op de plek waar een deel van een P en een A staan (Leopard) staan een S, een T en de helft van een A? Ik denk dat Vista niet gaat passen..

• Matias
  • Niet online
Tijdens de introductie en preview van tiger stond er iets soortgelijks over windows vista.

Verwijderd

Ik heb mijn geheugen even geboot, en inderdaad, het klopt waarschijnlijk wel:

http://www.macminute.com/2004/06/27/tigerbanners

• Blaxje
Afbeeldingslocatie: http://www.macminute.com/images/db/tiger4

Heerlijk. _/-\o_

• 996
  • Laatst online: 12-02 21:41

996

^^ Absoluut mee eens. Heerlijk, lekker creatief en lef hebben!

Het lijkt me dat Apple ook wel wat zal zeggen over de "problemen" die ze hebben (gehad) met de MacBook en MacBook Pro. De whine, de moo en de temperaturen. Zou netjes zijn als ze dat niet "in de doofpot stoppen" maar tijdens zo'n groot event daar nog wat over zeggen.

Persoonlijk denk ik dat de Merom (Core 2 Duo) zeker geintroduceerd wordt in de MacBook Pro. Of ie ook in de MacBook komt betwijfel ik. Het lijkt me, net als anderen al aangeven, niet waarschijnlijk. Zo kan Apple het grote prijsverschil tussen de gewone MacBook en de Pro beter rechtvaardigen.

iPhone of hoe je het ook noemen wilt zou een leuke stunt zijn, maar is dat wel zo interessant voor Apple ? Ik weet het niet . . .

[ Voor 107% gewijzigd door 996 op 06-08-2006 22:40 ]

Verwijderd

Blaxje schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:12:
[...]

Haha. Dit zijn we gewend van Apple. Prachtige marketing weer. _/-\o_
tuurlijk, helemaal geweldig.

Not dus, vrij kinderachtig vind ik dat. Dat is nu al even dat dit gaande is, dus het is er nu wel een beetje vanaf. Niet alleen beetje kinderachtig, maar ook beetje zielig.

Alsof ze steeds willen bitchen naar de concurrentie omdat ze zonder vergelijking niet op zichzelf kunnen staan?

• Blaxje
Verwijderd schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:46:
[...]

tuurlijk, helemaal geweldig.

Not dus, vrij kinderachtig vind ik dat. Dat is nu al even dat dit gaande is, dus het is er nu wel een beetje vanaf. Niet alleen beetje kinderachtig, maar ook beetje zielig.

Alsof ze steeds willen bitchen naar de concurrentie omdat ze zonder vergelijking niet op zichzelf kunnen staan?
Slechte reclame is ook reclame. Jij bent het levende bewijs van wat Apple wil bereiken: reacties. Er zitten genoeg breinen op de marketingafdeling van Apple en daar worden echt een hoop verschillende concepten gereviewed. Echter, is deze, door jou "kinderachtige" genoemde manier van reclame maken, degene die misschien het meest aansluit bij mac-gebruikers en degene die mensen willen zien op enorme billboards op straat.

Natuurlijk, het is vrij flauw om "Vista 2.0" op zo'n poster te zetten. Maar Apple wil altijd veel zeggen en bereiken met zo weinig mogelijk woorden en ook dit keer is het ze weer gelukt.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
* Probeer niet teveel offtopic te gaan, hou het interessant voor iedereen..
* Mis je een bericht, dan zit deze in de trashcan (was waarschijnlijk dubbel)

Voor een live verslag: Macrumors en voor pics: Engadget.

Probeer er verder een beetje op te letten wat je voorganger schreef!