Is niet nodig; die feature heeft FMA ook.Spike1506 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 14:26:
Ik hoefde maar blaadje in te vullen en nu net (weekje later) is me 512mb geheugen binnengekomen
Heeft iemand trouwens enig idee hoe je zelf leuke software kan schrijven voor bijv. een binnengekomen smsje op je pc te laten zien?
Verwijderd
Die tarieven komen van de KPN site. Ik heb een Hi abo en op de site van Hi staat gewoon dat je € 1,-. per 100kb betaald. En dat kan kloppen. Ik had vorige maand 3,3 MB aan dataverbruik en betaalde € 33,-.Serotonine schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:47:
[...]
Op de site van KPN staat dat als je meer dan 2MB gedownload hebt, je dat 15 euro kost....
Als je 4,9 mb hebt gedoenload kost je dat nog steeds 15 euro..
Tussen de 2 en 5 mb is het dus 15 euro.
...
...
Ik heb een Hi 20 met GPRS-0 abo.
Verwijderd
Ik heb ook mijn m2 stickje binnengekregen vandaag
, hebben ze natuurlijk allemaal in 1x verstuurd.
Precies jah, dat heb ik ook!Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:27:
[...]
Hmm bij mij werkt het nog niet. Heb fifa geprobeert. fifa haal ik dan via deze site http://gallery.mobile9.com/f/32411/ , maar als ik dan op downloaden naar pc klik dan krijg ik gewoon een JAR bestand en niet een ZIP. En als ik het JAR in de map OTHERS neer zet en installeer dan doet hij het niet (bewerking mislukt ofzo zegt ie).
(btw, mocht iemand mij dat linkje naar die 53 games willen sturen, ik zou hem er erg dankbaar voor zijn

Me2, keek net in de brievenbus en daar lag ie te pronkenVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:45:
Ik heb ook mijn m2 stickje binnengekregen vandaag, hebben ze natuurlijk allemaal in 1x verstuurd.
[ Voor 19% gewijzigd door Tim_R op 23-08-2006 16:16 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe je met My Phone Explorer in je telefoon kan komen?
Ik neem aan je start het programma op en dan kies je voor verbinden. Heb de usb-kabel aangesloten op de computer.
Nu is het probleem dat hij dan zegt identificatie gsm mislukt.
Ik neem aan je start het programma op en dan kies je voor verbinden. Heb de usb-kabel aangesloten op de computer.
Alle drivers geinstalleerd?
Telefoon moet in telefoonmodus blijven.
Telefoon moet in telefoonmodus blijven.
Verwijderd
Ik heb m'n telefoon wel in de telefoonmodus.
Zijn alle drivers niet standaard geinstaleerd dan?
Hij probeert verbinding te maken met COM3 en dan geeft hij de melding dat de identificatie gsm mislukt is..
Zijn alle drivers niet standaard geinstaleerd dan?
Hij probeert verbinding te maken met COM3 en dan geeft hij de melding dat de identificatie gsm mislukt is..
Ik zie dat veel mensen de HPM-70 hebben gekocht voor deze phone, maar op mobile-review zie ik deze er al standaard bij moet zitten.
Wat is nu het standaard pakket? Op Esato post iemand dat volgens SE er in het pakket het volgende moet zitten:
The Sony Ericsson K800 standard phone kit should contain:
- Mobile phone K800
- Standard battery BST-33
- Standard charger CST-60
- MemoryStick M2 64mb memory card
- Memory Stick Duo™ adaptor
- USB-cable
- HPM-70 headphones, stereo, 3.5mm jack
- User Guide
- Quick Guide
- CD with software
Bron: Klik
Als er afwijkingen zijn in het pakket, dan ligt dat aan de leverancier. Wat zit er zoal in het pakket wat in Nederland wordt gekocht?
Wat is nu het standaard pakket? Op Esato post iemand dat volgens SE er in het pakket het volgende moet zitten:
- Mobile phone K800
- USB-cable
- User Guide
- Quick Guide
- CD with software
Als er afwijkingen zijn in het pakket, dan ligt dat aan de leverancier. Wat zit er zoal in het pakket wat in Nederland wordt gekocht?
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, maar de drivers kan ik nergens vinden. Ik heb er een pc-suite cd bij, maar dat ding doet het niet meer. Als ik in een cd-rom speler doe dan pakt ie hem niet. Had het eerst via die cd gedaan (2 weken geleden) maar toen kon hij geen drivers vinden voor al die prutel.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:33:
Weet iemand hoe je met My Phone Explorer in je telefoon kan komen?
Ben nu PC-suite van sonyericsson aan het downloaden.
Waar kan ik de "echte drivers" vinden??????
Dat van mobilereview is al eens langsgeweest. Het staat daar fout, krijgt de goedkopere versie van de headset. Helaas...Vincent7 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:03:
Ik zie dat veel mensen de HPM-70 hebben gekocht voor deze phone, maar op mobile-review zie ik deze er al standaard bij moet zitten.
- Mobile phone K800
- USB-cable
- User Guide
- Quick Guide
- CD with software
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
Welke drivers ben ik nodig dan om MyPhoneExplorer wel te laten werken?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:29:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, maar de drivers kan ik nergens vinden. Ik heb er een pc-suite cd bij, maar dat ding doet het niet meer. Als ik in een cd-rom speler doe dan pakt ie hem niet. Had het eerst via die cd gedaan (2 weken geleden) maar toen kon hij geen drivers vinden voor al die prutel.
Verwijderd
Niemand?????????????????Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:29:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, maar de drivers kan ik nergens vinden. Ik heb er een pc-suite cd bij, maar dat ding doet het niet meer. Als ik in een cd-rom speler doe dan pakt ie hem niet. Had het eerst via die cd gedaan (2 weken geleden) maar toen kon hij geen drivers vinden voor al die prutel.
Verwijderd
Dat vraag ik mij ook afVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:16:
[...]
Welke drivers heb ik nodig dan om MyPhoneExplorer wel te laten werken?
zijn er ook mensen die een bluetooth mediacenter met 1 jarig kpn abo hebben?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
http://www.sonyericsson.c...PC%20Suite%201.20.237.exeVerwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:16:
[...]
Welke drivers ben ik nodig dan om MyPhoneExplorer wel te laten werken?
downloadne, uitpakken
daarna bestandje met drivers (install these before pcsuite, zoiets) openen
dan foon in de pc en dan uitleg volgen
Als je via kpn.com besteld zeker niet, daar kan het alleen met een 2-jarig abo.Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:21:
zijn er ook mensen die een bluetooth mediacenter met 1 jarig kpn abo hebben?
In het krantje van KPN stond de K800i wel gratis met 1jaar KPN Mobiel 30, en ik geloof dat dat was met Media Center en 512MB kaart (die sowieso). Dan moet je naar Primafoon, en krijg je dus geen 5 euro per maand korting.
Verwijderd
grrr, heb dus alle drivers goed geinstalleerd, kan ik tel nog niet verbinden 
welke com poort gebruiken jullie met welke baud snelheid??
welke com poort gebruiken jullie met welke baud snelheid??
staat anders niet op hun site dat het alleen met 2 jaar is? of hebben ze dat ergens verstopt, maar het staat ook nergens in de voorwaarden, dus ik ga er toch eentje claimen hoorP.K. schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:38:
[...]
Als je via kpn.com besteld zeker niet, daar kan het alleen met een 2-jarig abo.
In het krantje van KPN stond de K800i wel gratis met 1jaar KPN Mobiel 30, en ik geloof dat dat was met Media Center en 512MB kaart (die sowieso). Dan moet je naar Primafoon, en krijg je dus geen 5 euro per maand korting.
Verwijderd
"Deze actie geldt bij een 2-jarig KPN Mobiel abonnement en loopt tot en met 15 oktober 2006."Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:45:
[...]
staat anders niet op hun site dat het alleen met 2 jaar is? of hebben ze dat ergens verstopt, maar het staat ook nergens in de voorwaarden, dus ik ga er toch eentje claimen hoor
jammer joh;)
We sinds 2 weken in 't bezit van de k800i, ook 512 kaartje vorige week gekregen, ben er zeer tevreden mee
Nou..Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 16:23:
Timmyboy kijk eens een pagina terugof 2, daar staat de link ergens.
Niet echt dusD467 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:40:
[center][afbeelding]
Ik heb enkele games gekregen van [mbr]een site met illegale content[/] dus bij deze bedankt!!!!
Anderen games wist ik zelf al ergens te bemachtige...
Sommige games zijn chinees, anderen zijn lelijk, de anderen zijn weer super cool!
[mbr]dit is niet de plaats om je warez te verspreiden[/]

Na mijn bron zorgvuldig te hebben doorgelezen, ben ik het volgende wijzer geworden:WoBaDijk schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:52:
[...]
Dat van mobilereview is al eens langsgeweest. Het staat daar fout, krijgt de goedkopere versie van de headset. Helaas...
Bij het abonnementen van O2 zit de normale headphones en geen M2 card. Bij veel zeuren hebben sommige een M2 kunnen kopen op kosten van O2.
Andere hebben WEL een card bijgekregen, 64 of zelfs 512MB. Hoewel vaker NIET een card wordt bijgeleverd. Sommige krijgen WEL de inear headphones, maar ook vaker de normale.
Hebben we dat hier in Nederland ook, verschillende pakketten? Of is alles gewoon kaal?
Wii FC: 2129-2099-1796-3776
Verwijderd
En - shareware, dus iets van 30 dollar : Phone Agent. Erg handig.Shiver23 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 11:52:
Voor mensen met een mac: ISync plugin voor synchronisatie met K800
http://www.macmedia.sk/pa.htm
Jan
dus ook geen headphones?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:10:
Kaal... , via kpn/hi heb je een actie dat je er nog een 512 mb kaartje bijkrijgt.
Verwijderd
jawel? Het hele forum gaat hier al over .Natuurlijk zitten er hoofdtelefoon by alleen niet de uitgebreide maar gewoon een simpele
Hoe zit het eigenlijk met de compatibiliteit met OSX? Ik zit er nl. niet echt op te wachten dat ik m straks niet kan updaten met OSX ofzo. Is er dus ook OSX software voor de K800i
(en heeft iemand een fotootje geschoten met de camera? Ik ben wel benieuwd naar die 3.2 megapixels)
(en heeft iemand een fotootje geschoten met de camera? Ik ben wel benieuwd naar die 3.2 megapixels)
bij TellMe is die te koop voor 17,95.
It ain't stupid if it works!
Verwijderd
Updaten kan niet met OSX... Ook de meegeleverde software werkt niet. En iSync zal 'm ook nog wel niet herkennen.Neobender schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:36:
Hoe zit het eigenlijk met de compatibiliteit met OSX? Ik zit er nl. niet echt op te wachten dat ik m straks niet kan updaten met OSX ofzo. Is er dus ook OSX software voor de K800i
Bij 2 jaar abo staat er wel bij als je bij Kpn op de link van mediacenter kliktPhusebox schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:45:
[...]
staat anders niet op hun site dat het alleen met 2 jaar is? of hebben ze dat ergens verstopt, maar het staat ook nergens in de voorwaarden, dus ik ga er toch eentje claimen hoor
Ook op de voucher die je kan downloaden staat dit.
De toestel prijs is trouwens 'opeens' flink hoger dan voor deze aanbieding, dus je betaalt hem deels zelf
Claimen kost niets dus ik zou het iig proberen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Waar in mijn telefoon kan ik zien wat voor software versie ik heb, zodat ik op de sonyericsson pagina kan zien of de update nieuwer is?
Ik kijk bij SE op deze pagina voor de update: http://www.sonyericsson.c...=10407&fid=21839&esi=true
Hier zie ik wel staan Versie 2.2.13.7d, is dit nummer dan ook in mijn tel terug te vinden?
Ik kijk bij SE op deze pagina voor de update: http://www.sonyericsson.c...=10407&fid=21839&esi=true
Hier zie ik wel staan Versie 2.2.13.7d, is dit nummer dan ook in mijn tel terug te vinden?
is het normaal dat je bij kpn de telefoon pas krijgt als je abo ingaat met nummerbehoud?
dus als ik nu bestel, nummerportering plaatsvindt in oktober, krijg ik mijn toestel ook dan pas?
dus als ik nu bestel, nummerportering plaatsvindt in oktober, krijg ik mijn toestel ook dan pas?
Kan je bij deze telefoon in 1 oogopslag zien of je een belletje of smsje hebt ontvangen terwijl je niet in de buurt van je toestel was ? of gaat bij deze telefoon na verloop van tijd het hele scherm op zwart ?
Verwijderd
als je de klok aanzet, word het scherm zwart en zie je een klok, het icoontje of hij op toetsenblok staat, of je een sms hebt, oproep gemist, of een afspraak.Supershiva schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:18:
Kan je bij deze telefoon in 1 oogopslag zien of je een belletje of smsje hebt ontvangen terwijl je niet in de buurt van je toestel was ? of gaat bij deze telefoon na verloop van tijd het hele scherm op zwart ?
Verwijderd
werkt allemaal, file versturen enz heb je allemaal geen sofware voor nodig op OSX omdat het systeem dat al kan :-)Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:46:
[...]
Updaten kan niet met OSX... Ook de meegeleverde software werkt niet. En iSync zal 'm ook nog wel niet herkennen.
isync werkt perfect en er is ook nog genoeg freeware te vinden voor mac osx k800i
Verwijderd
heb hem gekocht, erg relaxed prog. Maar...Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:11:
[...]
En - shareware, dus iets van 30 dollar : Phone Agent. Erg handig.
http://www.macmedia.sk/pa.htm
Jan
Er komen natuurlijk freeware varianten die hetzelfde gaan kunnen, ik heb hem op OSX en het voordeel is dat het naast thema's bijna alles kan met je telefoon (binnen 1 prog)
maar ik zou eerst maar eens zoeken naar freeware want sinds dat ik m gekocht heb, heb ik m nog maar 1 keer gebruikt.
Zie topic start (pagina 1)Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:47:
Waar in mijn telefoon kan ik zien wat voor software versie ik heb, zodat ik op de sonyericsson pagina kan zien of de update nieuwer is?
motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96
Verwijderd
Ik heb gisteren een K800i aangeschaft icm een Orange 25 abo.
Mijn vraag: Is er iemand die Orange World kan gebruiken op dit toestel? en zo ja, wat heb je ervoor gedaan?
Op het toestel zit een 'Orange World'-knop, in het menu is een orange-world icoon en in de handleiding staat dat ik Orange World kan gebruiken. Als ik echter bel met de helpdesk van orange om het te activeren, krijg ik te horen dat orange world niet mogelijk is met dit toestel, omdat er geen GPRS op zou zitten. Op de Sony-ericsson site staat wel dat er gprs op zit en waarom zou orange dat toestel anders volgooien met Orange-world-'spam'?
Ik kan volgens de helpdesk wel wappen met het toestel, maar in de handleiding staat niet hoe dat moet (het wap/internet-icoontje is vervangen door orange-world icoontje). De helpdesk verwees me daarom naar de se website, alwaar ik de instellingen voor wap kan downloaden/laten toesturen. Als ik dan op de se-site de wapinstellingen wil laten sturen en ik selecteer de juiste gegevens (k800i, nederland, orange) dan worden de orange world (!!!) instellingen verstuurd.....
Mijn vraag: Is er iemand die Orange World kan gebruiken op dit toestel? en zo ja, wat heb je ervoor gedaan?
Op het toestel zit een 'Orange World'-knop, in het menu is een orange-world icoon en in de handleiding staat dat ik Orange World kan gebruiken. Als ik echter bel met de helpdesk van orange om het te activeren, krijg ik te horen dat orange world niet mogelijk is met dit toestel, omdat er geen GPRS op zou zitten. Op de Sony-ericsson site staat wel dat er gprs op zit en waarom zou orange dat toestel anders volgooien met Orange-world-'spam'?
Ik kan volgens de helpdesk wel wappen met het toestel, maar in de handleiding staat niet hoe dat moet (het wap/internet-icoontje is vervangen door orange-world icoontje). De helpdesk verwees me daarom naar de se website, alwaar ik de instellingen voor wap kan downloaden/laten toesturen. Als ik dan op de se-site de wapinstellingen wil laten sturen en ik selecteer de juiste gegevens (k800i, nederland, orange) dan worden de orange world (!!!) instellingen verstuurd.....
Ik had er ook nog nooit van gehoord.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:35:
Toevallig een linkje? Ik heb nog nooit van Tellme gehoord
http://www.tell-me.nl/
Zijn dorpswinkeltjes volgens mij, hebben geen nuttige website.
Verwijderd
Lijkt me toch sterk dat die in-ear oordopjes daar 'maar' 15 euro kosten, terwijl overal 30 euro betaald wordt of meer.
heeft iemand hier een vodafone branded k800i?
zo ja, wat is er precies anders en wat kun je er niet uit verwijderen?
bij mijn oude t610 was dat echt ontzettend irritant die vodafone crap
*nevermind; werknemer van vodafone vertelde me dat er een vodafone logo aan de buitenkant zit PLUS dat er vodafone software op staat... ook deze optie valt dus af
dan maar een los toestel kopen
zo ja, wat is er precies anders en wat kun je er niet uit verwijderen?
bij mijn oude t610 was dat echt ontzettend irritant die vodafone crap
*nevermind; werknemer van vodafone vertelde me dat er een vodafone logo aan de buitenkant zit PLUS dat er vodafone software op staat... ook deze optie valt dus af
dan maar een los toestel kopen
[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 24-08-2006 13:09 ]
omdat ik dus geen kpn meer wil nadat ik weet hoe slecht hun dienstverlening isVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:32:
waarom geen kpn of hi gelockte versie dan? Daar is niet mee gerommeld.
Dit zou ik ook graag weten want ik heb sinds mijn bestelling by kpn.nl niks anders ontvangen dan een emailbericht direct na bestelling (nummerbehoud vanaf orange op 24 september)Phusebox schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:33:
is het normaal dat je bij kpn de telefoon pas krijgt als je abo ingaat met nummerbehoud?
Ik kon out-of-the box meteen van Orange World gebruik maken met mijn K800 via GPRS (Natuurlijk zit er GPRS op! Er zit zelfs UMTS op). De instellingen voor alle providers zaten er al in. Ik had trouwens al Orange World geactiveerd sinds mijn T68. Het probleem is waarschijnlijk dat Orange World officieel nog niet wordt ondersteund voor de K800 en ze het daarom niet willen activeren. Je moet gewoon weer opbellen en zeggen dat je GPRS Internet access wil activeren. Als ze vragen welke telefoon je hebt gewoon een ander ondersteund model noemen zoals de K750. Wedden dat je daarna wel van Orange World gebruik kan makenVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:35:
Ik heb gisteren een K800i aangeschaft icm een Orange 25 abo.
Verwijderd
Heb contact gehad met de helpdesk, ze gaan het aanzetten voor me, maar ik moet zelf voor de instellingen zorgen. Ik ga eerst wel kijken met de standaard-instellingen, anders vraag ik gewoon de instellingen van k750 aan (kan via orange-site)
Zoveel valt er niet in te stellen voor Orange World
De belangrijkste zijn:
APN = wap
Proxy gebruiken = ja
Proxy-adres = 010.250.255.188
Poortnummer = 5080
Anders maak je niet gebruik van het onbeperkte wappen voor 6 Euro.
De belangrijkste zijn:
APN = wap
Proxy gebruiken = ja
Proxy-adres = 010.250.255.188
Poortnummer = 5080
Anders maak je niet gebruik van het onbeperkte wappen voor 6 Euro.
Verwijderd
Hoi allemaal,
ik heb nu ook maar de K800i besteld bij de vodafone webshop (voor 17,50 euro per maand en het eerste jaar 12,95 euro per maand, niks bijbetalen). Nu vroeg ik me alleen af of dit zou gaan om een branded versie. Volgens mij dus niet aangezien de faq op de vodafone site zegt dat dit alleen voor live modellen zou gelden en ik niet de live optie aangevinkt heb in de bestelling. Nou ja ik zal het wel zien ook.
Wanneer het nou wel de branded versie blijkt te zijn, weet iemand dan wat er allemaal anders is? Ik heb op de vodafone site gezocht aangezien ik zou verwachten dat er wel een document op zou staan waarin verteld wordt wat er allemaal aan veranderd is, maar ik kan niets vinden. Wanneer de branded versie alleen een andere theme heeft is het ook niet zo'n ramp aangezien ik daar toch wel een andere theme op zet dan.
ik heb nu ook maar de K800i besteld bij de vodafone webshop (voor 17,50 euro per maand en het eerste jaar 12,95 euro per maand, niks bijbetalen). Nu vroeg ik me alleen af of dit zou gaan om een branded versie. Volgens mij dus niet aangezien de faq op de vodafone site zegt dat dit alleen voor live modellen zou gelden en ik niet de live optie aangevinkt heb in de bestelling. Nou ja ik zal het wel zien ook.
Wanneer het nou wel de branded versie blijkt te zijn, weet iemand dan wat er allemaal anders is? Ik heb op de vodafone site gezocht aangezien ik zou verwachten dat er wel een document op zou staan waarin verteld wordt wat er allemaal aan veranderd is, maar ik kan niets vinden. Wanneer de branded versie alleen een andere theme heeft is het ook niet zo'n ramp aangezien ik daar toch wel een andere theme op zet dan.
Hoe is de stevigheid van het beschermklepje van de camera ?
Gaat deze bijv. vaak per ongeluk open of valt dat reuze mee ?
IMO toch jammer dat ze niet dezelfde bescherming als de K750i hebben gebruikt, deze vind ik er steviger uit zien.
Gaat deze bijv. vaak per ongeluk open of valt dat reuze mee ?
IMO toch jammer dat ze niet dezelfde bescherming als de K750i hebben gebruikt, deze vind ik er steviger uit zien.
Ik heb nu 3G uitgezet, en alleen GSM nu, dus ook dat vage icoontje weg.... en jawel de accu gaat veel langer mee!!!
Dus echt een ''SUPER''' TIP!!!
Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > GSM-/3G-netwerken > Alleen GSM
Alles werkt nog perfect: Bellen/Smsen!!! En het accutje gaat veel langer mee...
Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > GSM-/3G-netwerken > Alleen GSM
Begin ff wennen, maar nu perfect!!!Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:48:
die van mij is heel stevig .hij gaat nooit open is verder een goede telefoon
Met de kans dat het al voorbij gekomen is (maar de search kan me niet helpen): Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze hadden opgelost dat als je telefoon gelocked is (sleuteltje in het scherm) en je het schermpje van de camera opent, dat je dan toch foto´s kan maken.
Ik heb niet voor niets de telefoon gelocked, dus ook dan wil ik (per ongeluk of niet) geen foto´s kunnen maken.
Firmware: R1CF001 (de laatste voorzover ik weet)
Ik heb niet voor niets de telefoon gelocked, dus ook dan wil ik (per ongeluk of niet) geen foto´s kunnen maken.
Firmware: R1CF001 (de laatste voorzover ik weet)
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik heb UMTS ook sinds het begin van de week uitstaan en heb eveneens het idee dat de batterij langer meegaat nu. Ook heb ik de helderheid van het scherm op 50% gezet wat hopelijk ook een positieve invloed heeft.D467 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:51:
Ik heb nu 3G uitgezet, en alleen GSM nu, dus ook dat vage icoontje weg.... en jawel de accu gaat veel langer mee!!!
Verwijderd
Ik snap hem al. Dat programmatje is een update programma... en als je die aanzet zegt hij vanzelf of je de nieuwste firmware heb.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:47:
Ik ben siemens gewent, die bracht namenlijk voor elke nieuwe firmware een nieuw programmatje uit.
Verwijderd
Het werkt nu! Kreeg een sms-je dat het geactiveerd was en hoefde verder niets in te stellen. Je moet het dus gewoon aanzetten/aanvragen om te kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:19:
Heb contact gehad met de helpdesk, ze gaan het aanzetten voor me, maar ik moet zelf voor de instellingen zorgen. Ik ga eerst wel kijken met de standaard-instellingen, anders vraag ik gewoon de instellingen van k750 aan (kan via orange-site)
Verwijderd
Ben je ook drivers nodig om My Phone Explorer te laten werken?Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:29:
[...]
Dit programma vind ik beter dan PC-suite van SE..maar bij mij geeft hij telkens een foutmelding bij het verbinden van de PC met GSM (de telefoon kan niet worden geindentificeerd)
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
Je hebt een andere theme, die had ik in de winkel al gelijk veranderd, ma goedVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:30:
Hoi allemaal,
Het is mij nog niet helemaal duidelijk of je bij Hi.nl nu wel of geen 512 M2 kaartje krijgt.
Of krijg je deze alleen bij een 'normaal' Hi abo, dus niet besteld via Hi.nl?
Of krijg je deze alleen bij een 'normaal' Hi abo, dus niet besteld via Hi.nl?
Zo, net nieuwe abo's afgesloten en toch wel een mooie deal gemaakt denk ik. Krijgen het toestel gratis, inclusief 512MB kaartje, en de carkit voor 50 euro. Donderdag krijgen we het zooitje, ben benieuwd...
grote vastloper
Mijn K800i is vanmiddag ineens raar gaan doen. Hij doet het nog wel, maar de letters zijn nou ineens allemaal in een klein times new roman achtig font, en hij laat maar 80% van de letters zien. Letters die ik zelf invoer of intik laat hij niet meer zien. Ook kan ik niks meer in de menu's etc zien.
Wat heb ik al gedaan
- Master reset ( alles resetten )
- Ander thema geselecteerd
- Update proberen te doen via SE, maar ik heb al de nieuwste firmware dus wil hij niet updaten
Wie heeft dit al eerder gehad of kent het probleem?Of weet hoe ik hem moet updaten als ik al de nieuwste firmware heb. Want volgens mij als de oude er over heen wordt gezet moet hij het gewoon weer doen...
Mijn K800i is vanmiddag ineens raar gaan doen. Hij doet het nog wel, maar de letters zijn nou ineens allemaal in een klein times new roman achtig font, en hij laat maar 80% van de letters zien. Letters die ik zelf invoer of intik laat hij niet meer zien. Ook kan ik niks meer in de menu's etc zien.
Wat heb ik al gedaan
- Master reset ( alles resetten )
- Ander thema geselecteerd
- Update proberen te doen via SE, maar ik heb al de nieuwste firmware dus wil hij niet updaten
Wie heeft dit al eerder gehad of kent het probleem?Of weet hoe ik hem moet updaten als ik al de nieuwste firmware heb. Want volgens mij als de oude er over heen wordt gezet moet hij het gewoon weer doen...
Verwijderd
Ik heb de k800i bij hi besteld, op de site. Hi €20 euro abo.. 15 betalen.. en er zat WEL een voucher in de doos voor het geheugenstickie van 512 mb. En heb die zaterdag op de post gedaan en gisteren lag mijn stickie in de brievenbus.
De k800i is echt een heel fijn mobieltje..
Alleen heb 1 probleem telkens springt ie op een wit scher en gaat
de k800i in standby modus. Dat gebeurt best regelmatig en is behoorlijk
irritant. Hebben meer mense dit en heeft iemand al een oplossing...
Alleen heb 1 probleem telkens springt ie op een wit scher en gaat
de k800i in standby modus. Dat gebeurt best regelmatig en is behoorlijk
irritant. Hebben meer mense dit en heeft iemand al een oplossing...

Verwijderd
dit is bekend .en bijna iedereen heeft dit.Trouwens de hi 512 mb kaart moet je gewoon vragen als jullie hem op hi.nl bestelt hebben (heb ik zelf ook een voucher nabestelt,zat niet in pakket)
Zojuist maar een besteld icm een Hi 20,- abo (maar ik betaal maar 15 ivm webactie
).
Ben benieuwd! Twijfelde nog even tussen de W800i maar daar ligt de nadruk teveel op de mediaplayer en die gebruik ik waarschijnlijk toch niet (heb een iPod Nano).
Ben benieuwd! Twijfelde nog even tussen de W800i maar daar ligt de nadruk teveel op de mediaplayer en die gebruik ik waarschijnlijk toch niet (heb een iPod Nano).
hmm kan niet kiezen tussen m600 en k800
Volgens dit pdfje -> http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432 zou je ook bij een Hi abo zo'n gratis mediacenter moeten krijgen. Iemand dit al geprobeerd?
* Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot™ phones in combinatie met een 2-jarig Hi
of KPN abonnement, die zijn aangekocht in de periode van 21 augustus t/m 15 oktober 2006.
Bestelbonnen kunnen tot 30 oktober 2006 worden ingezonden. Kijk voor de overige actievoorwaarden
op www.sonyericsson.com/nl
Hey bedankt voor je reactie hoop echt dat het snel gefixed word want soms zit je lekkur te smsen springt t scherm op wit
Maarja heb ook een hi 20,- abbo'
Voor de mensen die van plan zijn om een abbo te nemen hoe rekening met dit:
-de k800i is gesimlocked je kan dus geen sim kaart er in doen van een andere bel maatschappij dan hi of kpn. Boeit vrij weinig want je gebruikt toch het abbo en naar een jaar kan je hem sim lock vrij maken.
-de service van hi en kpn zijn matig te noemen je bent al snel heel wat euro's en uurtjes verder voordat je goed geholpen word.
-de actie van 5 euro korting is in werkelijkheid 120euro terug gestort krijgen op je bank rekening.
daarover is veel onduidelijkheid als het de 3,4,5de maand is... Dit is ook tevens alleen voor de abbo's die je via internet aflsuit!
-de bel kwaliteit en ontvangst is zeer goed te noemen overal ben ik bereikbaar....
-bij de hi abbo word 1 kaartje meegeleverd die je moet op sturen naar sony ericsson (postzegel hoeft nie) en dan krijg je het kaartje binne 3 weken thuis (duurde bij mij 15dagen)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GERUCHTEN
-ook zijn er wa dingen besproken in dit forum over dat er om de 2 weken een afschrift van hi komt en niet om de maand. Dus om de 2 weken moet je 10euro dokken.
-er gaan geruchten in de rond dat dit zonder btw is en dat je dat ook nog moet betalen als da zo is klaagk ze aan bij de ombutsman vieze klootzakke
-als je om de 2 weken zou moeten betalen weet ik niet als je dan ook maar de helft van je maandelijkse tegoed kan gebruiken ..... Dus dat als je meer dan de helft opmaakt als meteen zou moeten betalen dat weet ik niet.
-de kosten voor het internet via hi word volgens mij verekend in het abbonement
(deze dingen weet ik nog niet zeker omdat ik er nog geen money van mn rekening is af gehouden dus.... Heb namelijk 2 weken lang emt verkeerde sim-kaart rond gelopen en kon daardoor ook niet bellen..)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CONCLUSIE
De actie van hi.nl is erg leuk als je via internet bestelt maar laat je niet misleiden door de 5 euro korting want het is in werkelijkheid 120euro terug gestort. Voor sommige voor of een nadeel..
Ook kloppen niet alle pakketjes die ze opsturen dan zit er dit niet bij dan weer dat vergeten vaak word er bijvorbeeld het kaartje (voucher) voor de 512mb geheugen kaartje vergeten en bij mij de sim kaart en het telefoon nummer verkeerd. En de service is ook niet best.... Maarja als alles eenmaal binnen is en alles goed werkt heb je goede ontvangst en een leuk redelijk geprijst abbonementje met telefoon
aanraders om voor de telefoon te kopen:
een pda/gsm screenprotector
een soort stikker voor je scherm die je erop plast en zog een krassen krijgt.
Erg handig vooral als je t ding in je broekzak laat.
CDS-60
een telefoon houder waar je je telefoon in kan zetten en daar de stekker van je oplader en usb kaben in kan stoppen erg handig als je vaak muziek erop zet of de telefoon oplaad
HPM-70
De betere oordopjes van sony ericson. Het grote verschil is da ze beter in je oor blijven zitten en er mooier uit zien. Maar de kwailiteit is toch echt hetzelfde als die dinge die eral bij zitten.

-de k800i is gesimlocked je kan dus geen sim kaart er in doen van een andere bel maatschappij dan hi of kpn. Boeit vrij weinig want je gebruikt toch het abbo en naar een jaar kan je hem sim lock vrij maken.
-de service van hi en kpn zijn matig te noemen je bent al snel heel wat euro's en uurtjes verder voordat je goed geholpen word.
-de actie van 5 euro korting is in werkelijkheid 120euro terug gestort krijgen op je bank rekening.
daarover is veel onduidelijkheid als het de 3,4,5de maand is... Dit is ook tevens alleen voor de abbo's die je via internet aflsuit!
-de bel kwaliteit en ontvangst is zeer goed te noemen overal ben ik bereikbaar....
-bij de hi abbo word 1 kaartje meegeleverd die je moet op sturen naar sony ericsson (postzegel hoeft nie) en dan krijg je het kaartje binne 3 weken thuis (duurde bij mij 15dagen)
GERUCHTEN
-ook zijn er wa dingen besproken in dit forum over dat er om de 2 weken een afschrift van hi komt en niet om de maand. Dus om de 2 weken moet je 10euro dokken.
-er gaan geruchten in de rond dat dit zonder btw is en dat je dat ook nog moet betalen als da zo is klaagk ze aan bij de ombutsman vieze klootzakke
-als je om de 2 weken zou moeten betalen weet ik niet als je dan ook maar de helft van je maandelijkse tegoed kan gebruiken ..... Dus dat als je meer dan de helft opmaakt als meteen zou moeten betalen dat weet ik niet.
-de kosten voor het internet via hi word volgens mij verekend in het abbonement
(deze dingen weet ik nog niet zeker omdat ik er nog geen money van mn rekening is af gehouden dus.... Heb namelijk 2 weken lang emt verkeerde sim-kaart rond gelopen en kon daardoor ook niet bellen..)
CONCLUSIE
De actie van hi.nl is erg leuk als je via internet bestelt maar laat je niet misleiden door de 5 euro korting want het is in werkelijkheid 120euro terug gestort. Voor sommige voor of een nadeel..
Ook kloppen niet alle pakketjes die ze opsturen dan zit er dit niet bij dan weer dat vergeten vaak word er bijvorbeeld het kaartje (voucher) voor de 512mb geheugen kaartje vergeten en bij mij de sim kaart en het telefoon nummer verkeerd. En de service is ook niet best.... Maarja als alles eenmaal binnen is en alles goed werkt heb je goede ontvangst en een leuk redelijk geprijst abbonementje met telefoon
aanraders om voor de telefoon te kopen:
een pda/gsm screenprotector
een soort stikker voor je scherm die je erop plast en zog een krassen krijgt.
Erg handig vooral als je t ding in je broekzak laat.
CDS-60
een telefoon houder waar je je telefoon in kan zetten en daar de stekker van je oplader en usb kaben in kan stoppen erg handig als je vaak muziek erop zet of de telefoon oplaad
HPM-70
De betere oordopjes van sony ericson. Het grote verschil is da ze beter in je oor blijven zitten en er mooier uit zien. Maar de kwailiteit is toch echt hetzelfde als die dinge die eral bij zitten.
Krijgt iemand het voor elkaar om de stappen die omschreven worden in het programmaatje van SonyEricsson zelf, om je firmware event. te updaten, goed te doorlopen? Ik vraag me af, op welk moment je de 'c'-toets moet indrukken en vast moet houden, ik heb het nu enkele keren geprobeerd, maar het mag bij geen enkele manier baten... de telefoon komt gewoon niet in de 'firmware-update-modus' (om het zo maar even te noemen)...
Iemand dus enig idee hoe en wanneer je op de 'c'-knop moet drukken?
Thanks in advance
Thanks in advance
Bij mij lukte het ook effe niet. Telefon uit zetten > C indrukken, en ingedrukt houden. Usb erin stoppen (C is nog steeds ingedrukt) dan zegt Windows XP nieuwe hardware gevonden, laat hem zoeken op je computer. Hierna wordt het geinstalleerd. Dan kom je bij de volgende stap, daar moet je nog een keer de C indrukken. Hierna zoekt die naar updates en klaar.renskoenraadt schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:25:
Krijgt iemand het voor elkaar om de stappen die omschreven worden in het programmaatje van SonyEricsson zelf, om je firmware event. te updaten, goed te doorlopen? Ik vraag me af, op welk moment je de 'c'-toets moet indrukken en vast moet houden, ik heb het nu enkele keren geprobeerd, maar het mag bij geen enkele manier baten... de telefoon komt gewoon niet in de 'firmware-update-modus' (om het zo maar even te noemen)...
Thanks in advance
Dat is wel ff balen zegBamikwal schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:24:

[ Voor 3% gewijzigd door Neobender op 24-08-2006 21:12 ]
Bug best pic®
Flitser werkt daar niet? Misschien als bekend maar is nog geen update voor? En is best kut. In normalen modus werkt de flitser wel.
Flitser werkt daar niet? Misschien als bekend maar is nog geen update voor? En is best kut. In normalen modus werkt de flitser wel.
Verwijderd
-- Er is inderdaad wel freeware te vinden. Maar die hebben net ietsje minder of andere functionaliteit. Maar ja, als mac-gebruiker ben je wel verwend. Heb bv geen enkel probleem met (ver)slepen van bestanden tussen Mac en 800i; ook geen software hoeven installeren. Da's wel een groot voordeel. (Ik gebruik de agenda-functie niet, dus daar kan ik niets over zeggen).Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:30:
[...]
heb hem gekocht, erg relaxed prog. Maar...
Er komen natuurlijk freeware varianten die hetzelfde gaan kunnen, ik heb hem op OSX en het voordeel is dat het naast thema's bijna alles kan met je telefoon (binnen 1 prog)
maar ik zou eerst maar eens zoeken naar freeware want sinds dat ik m gekocht heb, heb ik m nog maar 1 keer gebruikt.
Jan
Verwijderd
In best pic maakt ie toch iets van 9 foto's achter elkaar? Lijkt me niet dat die flitser dat trektD467 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:08:
Bug best pic®
Weet je dit heel erg zeker? Waar heb je deze informatie vandaan? (bron)Bamikwal schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:24:
Want nergens (op Hi en KPN site) staat dat dit een 'cashback' zou zijn van €60 of €120 (afhankelijk van een 1- of 2-jarig abonnement)
Verwijderd
Volgens mij ligt dat er ook aan waar je hem besteld. Ik heb ook ergens gelezen dat je die 120 euro in een keer gestort krijgt, maar als ik de site van Hi mag geloven, dan wordt het toch wel maandelijks verrekend.
"De € 5,- korting zal maandelijks worden verrekend met je factuur" (Bron)
Die €5,- korting krijg je alleen op Hi.nl, KPN.com en belnu.nl (oid) en op die websites staat alleen dat je €5,- korting krijgt en dus niet €120,- terug.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:45:
Volgens mij ligt dat er ook aan waar je hem besteld. Ik heb ook ergens gelezen dat je die 120 euro in een keer gestort krijgt, maar als ik de site van Hi mag geloven, dan wordt het toch wel maandelijks verrekend.
Dus ik ga er vanuit dat je echt €5,- korting krijgt tenzij iemand kan 'bewijzen' dat het toch een cashback van €120,- is.
Verwijderd
Hier zou ik graag wat meer over willen weten, dus wie heeft informatie hierover? Is dit echt waar?bartbh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:18:
Volgens dit pdfje -> http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432 zou je ook bij een Hi abo zo'n gratis mediacenter moeten krijgen. Iemand dit al geprobeerd?
[...]
http://www.kpn.com/kpn/sh...saleschannelid=102236#top Als daar klikt op 'productomschrijving' en daar onderaan de voucher download.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:58:
[...]
Hier zou ik graag wat meer over willen weten, dus wie heeft informatie hierover? Is dit echt waar?
Je kunt dus altijd proberen die voucher op te sturen, het enige wat het je kost is een postzegel en wat tijd. Als je geluk hebt krijg je er een mediacenter (twv €120,- / €130,- !) voor terug
Verwijderd
--De 'oude' actie:bartbh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:02:
[...]
Die €5,- korting krijg je alleen op Hi.nl, KPN.com en belnu.nl (oid) en op die websites staat alleen dat je €5,- korting krijgt en dus niet €120,- terug.
Dus ik ga er vanuit dat je echt €5,- korting krijgt tenzij iemand kan 'bewijzen' dat het toch een cashback van €120,- is.
home Mijn Hi
gratis sms
gratis mms
rekening online
mijn i-mode
Nu alleen op Hi.nl: € 5,- korting op je maandbedrag bij je Hi abonnement
Neem nu een Hi abonnement en profiteer van het volgende voordeel:
€ 5,- KORTING OP JE MAANDBEDRAG BIJ JE HI ABONNEMENT
Gedurende 2 jaar krijg je € 5,- korting op je maandbedrag bij een 2-jarig Hi abonnement vanaf Hi €20
Je betaalt geen entreekosten als je een 2-jarig abonnement kiest. Je bespaart daarmee €52,50
Deze actie geldt zowel voor nieuwe abonnementen als voor contractsverlenging
Na de vierde factuur zal € 120,- op je rekening worden teruggestort
Neem je een 1-jarig abonnement dan krijg je 50% korting op de entreekosten. Je krijgt echter geen korting op je abonnementskosten bij een 1-jarig abonnement
Actie loopt nog t/m 31 juli
PLUS I-MODE VOORDEEL:
tot 1 juli 2006 dataverkeer voor messenger helemaal gratis!
tot 1 juli 2006 is het dataverkeer voor MSN Messenger helemaal gratis! Je betaalt dus alleen de abonnementskosten (€ 2,50 per maand).
Totaaloverzicht kortingen Hi abonnement
Totaaloverzicht kortingen Hi abonnement met i-mode
Je combineert deze actie met:
Hi MSN Messenger
i-mode: nu 2 maanden uitproberen!
sitevoorwaarden www.hi.nl. i-mode en het i-mode logo zijn merken of geregistreerde merken van NTT Docomo Inc. in Japan en andere landen.
Waar heb je dit weg gevist? Of staat dit nu niet meer op de site?Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:10:
[...]
--De 'oude' actie:
€ 5,- KORTING OP JE MAANDBEDRAG BIJ JE HI ABONNEMENT
Gedurende 2 jaar krijg je € 5,- korting op je maandbedrag bij een 2-jarig Hi abonnement vanaf Hi €20
Je betaalt geen entreekosten als je een 2-jarig abonnement kiest. Je bespaart daarmee €52,50
Na de vierde factuur zal € 120,- op je rekening worden teruggestort
[knip]
edit:
staat er nu dus zo:
€ 5,- Korting op je maandbedrag bij je Hi abonnement!
De € 5,- korting zal maandelijks worden verrekend met je factuur
Neem je een 1-jarig abonnement dan krijg je 50% korting op de entreekosten. Je krijgt echter geen korting op je abonnementskosten bij een 1-jarig abonnement
Actie loopt nog t/m 1 oktober 2006
Totaaloverzicht kortingen Hi abonnement
Totaaloverzicht kortingen Hi abonnement met i-mode
[ Voor 37% gewijzigd door bartbh op 24-08-2006 23:30 ]
Verwijderd
Flitser werkt niet in de BestPic modus. Heb hem al een beetje uitgeprobeerd, echt een superfeature:Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:17:
[...]
In best pic maakt ie toch iets van 9 foto's achter elkaar? Lijkt me niet dat die flitser dat trekt
Bij een onweersbui in Bulgarije:

Lijkt een kwestie van goede timing...echter begon de BestPic serie net vóórdat de bal aangeraakt werd en eindigde hij net erná. Gewoon die ertussenin gekozen en je krijgt de mooiste foto's

Verwijderd
Even wat helder maken... ik heb nu al 2 jaar hi 2o.Bamikwal schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:24:
Hey bedankt voor je reactie hoop echt dat het snel gefixed word want soms zit je lekkur te smsen springt t scherm op wit![]()
GERUCHTEN
-er gaan geruchten in de rond dat dit zonder btw is en dat je dat ook nog moet betalen als da zo is klaagk ze aan bij de ombutsman vieze klootzakke![]()
De service heb ik geen slechte ervaring mee. Als je naar 1200 beld dan heb je ze vaak redelijk snel aan de telefoon en ze weten ook overal goed antwoord op.
Ook krijg je gewoon 1x in de maand een factuur en niet 1x in de 2 weken zoals beweert wordt.
Dat Btw verhaal is ook simpel. De abbo kosten zoals vermeld op de hi site (http://www.hi.nl/web/show/id=47786) zijn inclusief BTW. Op de factuur staat ipv 20 euro 16,81 , wat dus exclusief is. Maar je betaald dus geen extra btw. Het staat alleen op de factuur goed gespecificeerd wat de btw is en wat het abbonement is (ik zou zeggen dat dat juist helder en goed is).
en ook het laatste klopt dus niet. Gewoon maandelijks factuur en ook maandelijks betalen wat je gebruikt hebt. Verbruik je meer dan betaal je extra verbruik je minder dan neem je het restand mee. en in de volgende maand wordt dat restand eerst verbruikt en daarna pas je nieuwe tegoed (fifo systheem)
Weet je dat wel helemaal zeker? Want volgens mij wordt bij de meeste providers (zo niet alle) eerst je beltegoed van de nieuwe maand verbruikt en pas daarna het evt overgebleven tegoed van de vorige maand.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:49:
[...]
[knip] en in de volgende maand wordt dat restand eerst verbruikt en daarna pas je nieuwe tegoed (fifo systheem)
Goede actie mits de kleine lettertjes van toepassing zijn:bartbh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:02:
[...]
http://www.kpn.com/kpn/sh...saleschannelid=102236#top Als daar klikt op 'productomschrijving' en daar onderaan de voucher download.
Je kunt dus altijd proberen die voucher op te sturen, het enige wat het je kost is een postzegel en wat tijd. Als je geluk hebt krijg je er een mediacenter (twv €120,- / €130,- !) voor terug
"* Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K800i Cyber-shot™ phones in combinatie met een 2-jarig Hi
of KPN abonnement, die zijn aangekocht in de periode van 21 augustus t/m 15 oktober 2006.
Bestelbonnen kunnen tot 30 oktober 2006 worden ingezonden. Kijk voor de overige actievoorwaarden
op www.sonyericsson.com/nl"
Poeh, wat een akties van KPN.
Zit ik met mijn Orange abbotje en K800 waar ik best nog wat bij heb moeten betalen. Ook nog een memorycard moeten kopen. En bij KPN krijg je er onderhand een gratis tweede toestel bij aan accesoires en kortingen.
Als iemand trouwens geen behoefte heeft aan zijn mediacenter. Denk aan mij
Zit ik met mijn Orange abbotje en K800 waar ik best nog wat bij heb moeten betalen. Ook nog een memorycard moeten kopen. En bij KPN krijg je er onderhand een gratis tweede toestel bij aan accesoires en kortingen.
Als iemand trouwens geen behoefte heeft aan zijn mediacenter. Denk aan mij
PSN: Shiver23
Ik denk dat er een KPNlock op die mediacenters zitShiver23 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:09:Als iemand trouwens geen behoefte heeft aan zijn mediacenter. Denk aan mij
Ik zat er ook over te denken om deze voucher op te sturen. Bedacht mij alleen dat ze denk ik wel ergens kunnen nakijken of je hem in die periode hebt gekocht. Mochten ze er achter komen dat je de telefoon niet in die periode hebt gekocht. Zouden ze je dan iets kunnen maken omdat je de boel probeert "op te lichten" ofzoiets?bartbh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:02:
[...]
http://www.kpn.com/kpn/sh...saleschannelid=102236#top Als daar klikt op 'productomschrijving' en daar onderaan de voucher download.
edit:
Ben er Inmiddels al achter dat het geen nut heeft aangezien je ook een kopie van je aankoopbon moet meesturen.
Van de voucher:
Download de bestelbon onderaan deze pagina.
Vul alle gegevens in en stuur de bon samen met een kopie van de aankoopbon van uw K800i naar het opgegeven adres.
Ben er Inmiddels al achter dat het geen nut heeft aangezien je ook een kopie van je aankoopbon moet meesturen.
Van de voucher:
Download de bestelbon onderaan deze pagina.
Vul alle gegevens in en stuur de bon samen met een kopie van de aankoopbon van uw K800i naar het opgegeven adres.
[ Voor 15% gewijzigd door Robbie T op 25-08-2006 00:48 ]
Ik heb vandaag de HPM-70 headset binnengekregen. (ze zijn op voorraad bij gsmpunt.nl
). Nu gebruik ik mijn radio en mp3-speler uiteraard wat vaker, en ik heb nu wel een heel vervelende bug gevonden..
Het is me niet precies gelukt om te achterhalen wanneer de bug optreedt, het heeft in ieder geval iets te maken met gebruik van radio/mp3-speler icm headset. De beste omschrijving die ik kan geven: hij treedt op als ik iets doe als aansluiten van de headset (of juist afkoppelen) tijdens muziek afspelen, of de mp3speler tijdens het afspelen afsluit met aangesloten headset.
De symptomen zijn als volgt: (ze treden allemaal in 1x op ten gevolge van de bug)
Meer mensen die hier last van hebben?
Het is me niet precies gelukt om te achterhalen wanneer de bug optreedt, het heeft in ieder geval iets te maken met gebruik van radio/mp3-speler icm headset. De beste omschrijving die ik kan geven: hij treedt op als ik iets doe als aansluiten van de headset (of juist afkoppelen) tijdens muziek afspelen, of de mp3speler tijdens het afspelen afsluit met aangesloten headset.
De symptomen zijn als volgt: (ze treden allemaal in 1x op ten gevolge van de bug)
- - In het standby-menu kan je met de op- en neer-toetsen alleen nog het mp3-volume aanpassen ipv telefoonstatus/spraakherkenning oproepen. (nee, mp3-speler/radio is niet per ongeluk geminimaliseerd)
- - Als je de mp3-speler of radio weer aanzet komt er geen geluid meer uit. Hoewel de mp3-speler aangeeft dat ie afspeelt (functietoets verandert in "stoppen") vordert het tijdsbalkje niet.
- - Als je iemand probeert te bellen krijg je een bezettoon te horen: je kan dus niemand meer bellen
- - Als je de radio/mp3-speler aanzet en minimaliseert kan je in het standbymenu ineens het GESPREKS-volume regelen met de op- en neer-toetsen. (niet bijster nuttig aangezien je niet kan bellen...)
Meer mensen die hier last van hebben?
Ik snap er even helaam geen fuck van, laatst mijn K800I binnen gekregen ik drivers en pc suite installeren daarvan, reboot, hij blijft maar niet mijn telefoon herkennen, komt dat omdat ik geen mem stick erin heb?Ik selecteer usb overdracht, met een kabel dus. Niks niks noppes nada, ga nu maar eens proberen alles te verwijderen en dan opnieuw te installeren, waarschijnlijk conflict met mijn W800I software.
Verwijderd
Hoe moet je instellingen invullen om je hotmail via outlook in je directe email te laten verschijnen? lukt me niet echt..kan het eigenlijk wel??

http://www.tell-me.nl/ind...pe=styleit&intStyleitID=3Rio schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:55:
[...]
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
http://www.tell-me.nl/
Zijn dorpswinkeltjes volgens mij, hebben geen nuttige website.
zo klein zijn ze ook weer niet en ja ik heb ze toch echt voor 17.95 gekocht.
Sonyericsson stereo portable handsfree HPM-70
wil je de kassabon zien? kan wel ff een pic maken
It ain't stupid if it works!
Verwijderd
Hmm ik kan er geen bewijs voor vinden of bronnetje, maar ik hou welles belmenuten over en die gaan dan mee naar de volgende maand en wanneer ik dan weer overhoud dan krijg ik dat ook weer mee. En op de hi site staat dat de belmenuten maar 2 maanden geldig zijn, dus dan moet het wel fifo sytheem zijnbartbh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:55:
[...]
Weet je dat wel helemaal zeker? Want volgens mij wordt bij de meeste providers (zo niet alle) eerst je beltegoed van de nieuwe maand verbruikt en pas daarna het evt overgebleven tegoed van de vorige maand.
Dit topic is gesloten.