Ik heb ook een k800i maar nu heb ik een vreemd icoontje naast me ontvangst...3 van die blauwe golfjes. Wat is dit ?
Al heel vaak langs gekomen. Je hebt dan beschikking over een UMTS netwerk.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:39:
Ik heb ook een k800i maar nu heb ik een vreemd icoontje naast me ontvangst...3 van die blauwe golfjes. Wat is dit ?
Geen commentaar
Verwijderd
Sorry! maar maakt hij er dan ook gebruik van ?robbydw schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:45:
[...]
Al heel vaak langs gekomen. Je hebt dan beschikking over een UMTS netwerk.
ik heb denk nog een bugje gevonden, niet storend ofzo. Maar klein foutje
(mss staat ie al in de lijst?)
Als je een notitie wil opslaan, dan zegt het toestel 'Niet opgeslagen', terwijl ie wel wordt opgeslagen.
Als je een notitie wil opslaan, dan zegt het toestel 'Niet opgeslagen', terwijl ie wel wordt opgeslagen.
Verwijderd
Ja klopt, heb het een weekje terug ook gemeld hierrobvanpraat schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:50:
ik heb denk nog een bugje gevonden, niet storend ofzo. Maar klein foutje(mss staat ie al in de lijst?)
Heb trouwens ook af en toe last van het probleem dat op deze pagina werd beschreven, dat oplichten in standby
Verwijderd
Als je naar afstandsbediening gaat, blehrt ie om bluetooth aan te zetten. Bij de k750i ging dat altijd automatisch en dat was wel zo handig. Zie ik soms een instelling over het hoofd? Of moet ik maar hopen dat dit in een update gefixt word.
Klopt bij telefoon beveiliging kan je kiezen tussen:Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:53:
Het klinkt misschien gek maar moet je de beveiliging van je telefoon niet op automatisch zetten? Zag die optie zonet staan en ik zou me kunnen voorstellen dat de telefoon in geval van een sim-pin niet nogmaals naar zijn eigen pin vraagt. Als de telefoon dan gekoppeld wordt aan een andere simkaart, dat hij dan wél naar die pincode vraagt...
Kan er helemaal naast zitten maar het is maar een suggestie
aan
uit
automatisch
je moet kiezen voor automatisch, dan wordt die 2de code enkel gevraagt wanneer er geen of een anderen sim kaart erin wordt gestopt...
Je ziet wel heel kort het 2de login scherm maar dat verdwijnt meteen
Ik weet niet, maar bij mij gaat dit allemaal automatisch aan en ook weer uitVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 04:33:
Als je naar afstandsbediening gaat, blehrt ie om bluetooth aan te zetten. Bij de k750i ging dat altijd automatisch en dat was wel zo handig. Zie ik soms een instelling over het hoofd? Of moet ik maar hopen dat dit in een update gefixt word.
Thnx guys!D467 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:39:
[...]
Klopt bij telefoon beveiliging kan je kiezen tussen:
aan
uit
automatisch
je moet kiezen voor automatisch, dan wordt die 2de code enkel gevraagt wanneer er geen of een anderen sim kaart erin wordt gestopt...
Je ziet wel heel kort het 2de login scherm maar dat verdwijnt meteen
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik heb m nu bijna 2 weken tot grote tevredenheid, maar een aantal dingen die me opvielen zijn:
-Soms zet ie m opeens op de screensaver terwijl ik in het menu bezig ben.
-Het al eerder genoemde foutje bij een notitie opslaan.
-Zelfgemaakte filmpjes zet ie in het camera-album en niet bij videos (lijkt me logischer).
Er zijn er misschien wel meer waar ik nu even niet op kan komen.
Maar voor de rest is het echt een hele goeie telefoon, veel beter dan mn K750i
-Soms zet ie m opeens op de screensaver terwijl ik in het menu bezig ben.
-Het al eerder genoemde foutje bij een notitie opslaan.
-Zelfgemaakte filmpjes zet ie in het camera-album en niet bij videos (lijkt me logischer).
Er zijn er misschien wel meer waar ik nu even niet op kan komen.
Maar voor de rest is het echt een hele goeie telefoon, veel beter dan mn K750i
PSN id: NL_SToRM
Wanneer hij bereik heeft wel natuurlijk, bij geen bereik gaat ie terug naar gsm/gprs wat betekent dat je 2 ontvangers tegelijk aan hebt staan en dan gaat de batterij sneller leeg.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 22:49:
[...]
Sorry! maar maakt hij er dan ook gebruik van ?
Als je niet veel met data bezig bent (mms, internet, beeldbellen) dan zou ik umts uit zetten
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Vreemd, ik moet hem telkens handmatig aanzetten.D467 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:41:
[...]
Ik weet niet, maar bij mij gaat dit allemaal automatisch aan en ook weer uit
Verwijderd
Beste mensen,
Een kort vraagje. Ik heb een Hi abbonemen. Ik probeerde bij sms een ontvangstbevestiging te krijgen, dit lukte alleen niet. Doe ik wat fout? of werkt dat niet bij Hi? kon op de site van hi alleen vinden dat je ook *0# kan gebruiken.
alvast bedankt
Een kort vraagje. Ik heb een Hi abbonemen. Ik probeerde bij sms een ontvangstbevestiging te krijgen, dit lukte alleen niet. Doe ik wat fout? of werkt dat niet bij Hi? kon op de site van hi alleen vinden dat je ook *0# kan gebruiken.
alvast bedankt
precies, dat wil ik dus ook. ik kan het echter nergens vinden!Speedy-Andre schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:47:
[...]
Wanneer hij bereik heeft wel natuurlijk, bij geen bereik gaat ie terug naar gsm/gprs wat betekent dat je 2 ontvangers tegelijk aan hebt staan en dan gaat de batterij sneller leeg.
Als je niet veel met data bezig bent (mms, internet, beeldbellen) dan zou ik umts uit zetten
handleiding doorgenomen (online) niets gevonden over UMTS.
telefoon doorgespit, niets kunnen vinden.
It ain't stupid if it works!
heet ook wel 3G-netwerk
kun je op je telefoon vinden onder: Verbindingen: Mobiele netwerken: GSM-/3G-netwerken
kun je op je telefoon vinden onder: Verbindingen: Mobiele netwerken: GSM-/3G-netwerken
Verwijderd
Thnx het staat nu uit.996 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:00:
heet ook wel 3G-netwerk
Nog een paar puntjes:
- Ik wil dat hij geen smsjes die ik verstuur opslaat. Is dit uit te zetten ?
- Ik wil ook niet dat hij bij een sms de contactpersonen opslaat. is dit ook uit te zetten?
zijn die telefoons van kpn mobiel gesimlocked? of branded?Speedy-Andre schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:56:
[...]
Lees het topic nog eens goed door, echt alles wat je vraagt is al besproken![]()
Bij Kpn op de website is hij nog veel goedkoper, Kpn mobiel 25 (voor €20) 1 jaar en €69,- bijbetalen.
overigens; iemand schreef: dan ga ik even langs primafoon, maar daar gelden die prijzen niet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
ik had een van hi(uit het kpn-magazijn dus) en daar werkte mijn vodafone abbonement simkaart ook in dus ik denk dat die van mij geen sim-lock heeft.Maar normaal hebben alle toestel kpn (de duurdere) een simlock. klopt toch ?
Verwijderd
een abbo toestel heeft (bijna) nooit een toestel omdat j ehet bedrag toch wel terugbetaald dmv abbo kosten. Bij een prepaid doe je dit niet en heb je dus een simlockVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:17:
ik had een van hi(uit het kpn-magazijn dus) en daar werkte mijn vodafone abbonement simkaart ook in dus ik denk dat die van mij geen sim-lock heeft.Maar normaal hebben alle toestel kpn (de duurdere) een simlock. klopt toch ?
Simlocked: Ja (heb er zelf één), Branded: Nee.Phusebox schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:55:
[...]
zijn die telefoons van kpn mobiel gesimlocked? of branded?
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
ok dan dus geen kpn voor mij, de prutsers... wie levert er nu nog simlocked gsm's bij abo's?S913 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:31:
[...]
Simlocked: Ja (heb er zelf één), Branded: Nee.
KPNPhusebox schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:33:
[...]
ok dan dus geen kpn voor mij, de prutsers... wie levert er nu nog simlocked gsm's bij abo's?
~ H.P. Lovecraft
Verwijderd
T-mobile , waar ik mijn telefoon ook vandaan heb overigens icm 1jarig / 300Belminuten abbo.Phusebox schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:33:
[...]
ok dan dus geen kpn voor mij, de prutsers... wie levert er nu nog simlocked gsm's bij abo's?
Geweldig, bij mij staat het nu ook uit. Die mag wel in de openingspost van deel 4 komen (uitleg icoontje + hoe uit te zetten). Nu maar hopen dat het enigszins het batterij gebruik bespaart.996 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:00:
heet ook wel 3G-netwerk
Verwijderd
via kpn heb je ook gewoon simlockvrije k800i's hoor, maar als je een gesimlockte pakt is ie goedkoper
Sinds vandaag zit ik op het vodagone netwerk met de K800i met een Bel em SMS abbo. Ik heb echter ook het UMTS logo, dus er is UMTS bereik. Maar aangezien ik geen Bel en Multimedia abbo heb, vroeg ik me af of het kwaad kon om UMTS ingeschakeld te hebben. Even ervan uitgaan dat ik alleen maar bel en sms, dus UMTS eigenlijk niet nodig heb (of worden smsjes nu ook via umts verstuurd ofzo?) Wat ik eigenlijk wil weten is of het mij, zonder internetten dus, met bellen en smsen extra kosten met zich meebrengt om UMTS ingeschakeld te hebben?
Verwijderd
Iemand enig idee waar je in de telefoon kan zien hoeveel smsjes van de totaal aantal je hebt verbruikt? ik kan alleen een berichten teller vinden, maar niet een schermpje waar in staat 12 van de 200 sms verbruikt of iets dergelijks.
Je bespaart alleen batterij als je op de grens van het bereik van een umts mast zit... Dan switcht ie namelijk elke keer heen en weer.Neophyte_NL schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:43:
[...]
Geweldig, bij mij staat het nu ook uit. Die mag wel in de openingspost van deel 4 komen (uitleg icoontje + hoe uit te zetten). Nu maar hopen dat het enigszins het batterij gebruik bespaart.
Als jij met je umts netwerk gewoon vol bereik hebt, kan je hem hier gewoon op laten staan.
Oude telefoons (waarbij gprs nieuw was) had je ook een gprs symbooltje.
Verwijderd
Dat is eerder een vraag die je naar je provider moet stellenrobvanpraat schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:42:
Sinds vandaag zit ik op het vodagone netwerk met de K800i met een Bel em SMS abbo. Ik heb echter ook het UMTS logo, dus er is UMTS bereik. Maar aangezien ik geen Bel en Multimedia abbo heb, vroeg ik me af of het kwaad kon om UMTS ingeschakeld te hebben. Even ervan uitgaan dat ik alleen maar bel en sms, dus UMTS eigenlijk niet nodig heb (of worden smsjes nu ook via umts verstuurd ofzo?) Wat ik eigenlijk wil weten is of het mij, zonder internetten dus, met bellen en smsen extra kosten met zich meebrengt om UMTS ingeschakeld te hebben?
Verwijderd
ik vraag me toch af hoe jullie allemaal umts hebben. Ik heb het gewoon aan staan, woon in een gebied waar het te ontvangen is (gecontroleerd via kpn site). Moet je er soms een speciale sim kaart voor hebben ofzo?? ik heb als provider Hi.
JUIST! Bij Hi/KPN heb je perse een zogenoemde 'USIM' nodig.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:30:
ik vraag me toch af hoe jullie allemaal umts hebben. Ik heb het gewoon aan staan, woon in een gebied waar het te ontvangen is (gecontroleerd via kpn site). Moet je er soms een speciale sim kaart voor hebben ofzo?? ik heb als provider Hi.
even totaal onwetend en zonder op te zoeken of zo... kost dat meer zo'n USIM en kan ik mijn normale vervangen dan door dat ding of moet je zoiets werkelijk elke keer wisselen voor zoiets?
die kun je dan uiteraard gewoon vervangenPheace schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:49:
even totaal onwetend en zonder op te zoeken of zo... kost dat meer zo'n USIM en kan ik mijn normale vervangen dan door dat ding of moet je zoiets werkelijk elke keer wisselen voor zoiets?
Heb mijn k800i half juli bij de primafoon in leiden gehaald.Pheace schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:49:
Zaterdag naar de primafoon in den haag geweest (daar was ik toevallig).
Gezegd dat ik een umts telefoon heb gehaald maar om umts te gebruiken een usim nodig heb.
Ze stelde een abonnementswijzigings formuliertje op. telefoonnummer opgeven. id-kaart laten zien.
formuliertje in drievoud tekenen (waarvan 1 voor mij) en ik kon de usim mee naar huis nemen.
binnen een uurtje werkte ie al
Geheel kosteloos!
Het kan zijn dat sommige bij KPN het niet snappen en dan alsnog factureren.
Dan moet ik even bellen met kpn en wordt het met mijn volgende nota verrekend.
geweldig, bedankt voor de info, toch maar snel kijken dan als mijn telefoon eindelijk binnenkomt
Verwijderd
- Ik wil ook niet dat hij bij een sms de contactpersonen opslaat. is dit ook uit te zetten?
neeVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:50:
nee
PSN: Sluuz
toppertje hoor deze telefoon, en dat voor mijn eerste SE ooit 
Heb nog wel een vraag, sms afleverrapporten werken bij mij niet.
Bij MMS berichten werkt het dan weer wel, heeft iemand dit probleem ook?
Heb HI
ooh heb dit gevonden:
http://hi.custhelp.com/cg...d=86&p_created=1034766821
Wat slecht zeg van zo'n provider...
Heb HI
ooh heb dit gevonden:
[ Voor 31% gewijzigd door procyon op 22-08-2006 01:30 ]
Verwijderd
Dat is inderdaad slecht...waarom bieden ze die dienst niet gewoon aan als het toch gratis is? Zit zelf bij Telfort en die hebben dat al zolang ik me kan heugen (zelfs het O2 van toendertijd had een standaard afleverrapport....)Procyon for life schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:14:
Heb HI
ooh heb dit gevonden:
Verwijderd
Bedankt voor je reactie, McRubzMcRubz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:00:
[...]
Zal ik jullie maar even uit de droom helpen?
Ik kreeg mijn telefoon, gelijk internet proberen, ging prima. Na een aantal dagen even gekeken wat het me had gekost via sms 'saldo' naar 1244: al gauw ruim 8 euro. Toen dacht ik aan wat ik bovenaan de 'mobile startsite' gelezen had:
[...]
Dus ik klikken daarop:
[...]
Lezen jullie hier ook maar één woord over i-mode?
Ik niet en heb dus ook maar de klantenservice gebeld of ze dat voor me konden regelen. Afijn, geregeld en de volgende dag zou de bundel in gaan.
Een paar weken verder krijg ik mijn telefoonrekening en ik schrik me lam: ze hebben een 10MB-dataabonnement van € 20,- bij mij aangesloten.
Ik heb meteen gebeld naar de klantenservice en kreeg duizend maal excuses dat het een fout van hun was en het zou op de voglende factuur verrekend worden. Of ik wel deze factuur wilde voldoen.
Prima, in orde dacht ik. Maar niets bleek minder waar: toen ik weer eens mijn saldo opvroeg via sms naar 1244 kreeg ik een sms met de tekst: Melding GPRS EUR 0-abonnement: Verbruik 0,027MB. t.w.v. € 0,08 sinds factuur 03 augustus.
Ik denk ^$&%* wat is dit nu weer. Klantenservice gebeld omdat ik uberhaupt geen verbinding meer kon krijgen via umts en gevraagd waar ze nou eigenlijk mee bezig waren (gewoon vriendelijk).
Komt een van die helpdeskmedewerkers met het verhaal dat die € 7,50 databundel alleen geldt voor i-modeverkeer en niet voor het verkeer er buiten. Aangezien dit toestel geen i-mode ondersteund heeft het geen zin een € 7,50 i-modebundel af te sluiten. De data die je gebruikt valt er toch buiten. Vandaar dat die eerste truus mij waarschijnlijk een 20 euro abonnement heeft aangesmeerd, zonder mij daar over te informeren terwijl ik toch duidelijk heb gevraagd om een 7,50 abonnement. 20 euro vind ik toch echt te veel voor een dataabonnement waar je maar 10MB mag gebruiken. Voor dat geld laat ik die functies van de telefoon wel buiten gebruik of zoek ik zeer sporadisch wel iets op.
Dat 20euroabonnement komt overigens van de kpn-mobiel-kant van kpn en dus hi.
Moraal van het verhaal:
Internetten kost je zonder bundel € 1,- per 100 kB wat neerkomt op € 5 per MB
Internetten met een imodebundel kost je € 7,50 plus je gebruik buiten imode € 2 per MB
Internetten met een databundel van kpnmobiel kost je standaard € 20 voor 10 MB.
Ondertussen heb ik zelf ook eindelijk iemand bij klantenservice aan de lijn gehad die me kon vertellen wat mijn opties waren.
Zoals je al zei, die € 7,50 is I-mode en dus geen optie omdat we geen I-mode toestel hebben. De enige andere optie die interessant zou zijn is een Internet abo. Er zijn in het instapsegment 2 abo's: Internet basis en Internet Go. De basis kost € 8,83 inclusief BTW, je betaalt hier € 1,79 per MB. Voor die € 8,83 kun je binnen je bundel dus 5MB x € 1,79 verbruiken. Kom je erboven, dan betaal je meer per MB. Ik weet even niet hoeveel.
Het Internet Go abo kost € 11,90 incl BTW, je betaalt hier € 0,60 per MB. Voor die € 11,90 kun je binnen je bundel dus 20MB x € 0,60 verbruiken. Kom je erboven dan betaal je ook weer extra, maar dat heb ik ook even niet bij de hand.
Maar denk nu niet, dat als je 1 van deze abo's afsluit, je ook gelijk die 5MB en 20MB kunt verbruiken zonder ze te betalen. Het is net als met een gewone vaste telefoonverbinding. Je betaalt maandelijks je abo, en daarbij betaal je ook nog voor het gebruik.
Dus als ik een Internet Go zou hebben, dan betaal ik mijn maandelijkse € 11,90 en als ik bijvoorbeeld 10MB dataverbruik heb, komt daar bovenop 10 x € 0,60 eurocent.
Ik ga dus eerst maar eens kijken wat mijn dataverbruik gaat zijn, als ik er gewoon normaal gebruik van maak. Ik ben nog allemaal aan het testen, klooien en spelen ermee, dus dat is nog geen graadmeter hoe ik het straks ga gebruiken. Je zit namelijk wel gelijk een jaar vast aan zo'n GPRS abo.
Verwijderd
Inderdaad vreemd, maar ik heb hetzelfde gemerkt.Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:11:
Over mijn pookjes probleem.
Ik merk dat als ik hem met mijn rechterhand navigeer ik er geen problemen mee heb.
Als ik hem echter bijv. in mijn rechterhand hou, en met mijn linkerhand het pookje bedien gaat hij pas weigeren.
Ik moet hem dus of recht naar onderen bewegen, of een beetje schuin naar rechts. Wel vreemd...
ok, was toch voor kpn gegaan, maar ik ga mijn pakketje dus nu fijn weigeren aan de deur... kan echt niet zonder ontvangsbevestiging... wat een arrogante *&$#( daar bij kpnProcyon for life schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 01:14:
Heb HI
ooh heb dit gevonden:
Ik houd me aanbevolen voor je bevindingen; heb een week geleden per email dezelfde vraag gesteld aan ks van Hi, maar nog steeds geen antwoord gekregen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:09:
[...]
Bedankt voor je reactie, McRubz
Ondertussen heb ik zelf ook eindelijk iemand bij klantenservice aan de lijn gehad die me kon vertellen wat mijn opties waren.
Zoals je al zei, die € 7,50 is I-mode en dus geen optie omdat we geen I-mode toestel hebben. De enige andere optie die interessant zou zijn is een Internet abo. Er zijn in het instapsegment 2 abo's: Internet basis en Internet Go. De basis kost € 8,83 inclusief BTW, je betaalt hier € 1,79 per MB. Voor die € 8,83 kun je binnen je bundel dus 5MB x € 1,79 verbruiken. Kom je erboven, dan betaal je meer per MB. Ik weet even niet hoeveel.
Het Internet Go abo kost € 11,90 incl BTW, je betaalt hier € 0,60 per MB. Voor die € 11,90 kun je binnen je bundel dus 20MB x € 0,60 verbruiken. Kom je erboven dan betaal je ook weer extra, maar dat heb ik ook even niet bij de hand.
Maar denk nu niet, dat als je 1 van deze abo's afsluit, je ook gelijk die 5MB en 20MB kunt verbruiken zonder ze te betalen. Het is net als met een gewone vaste telefoonverbinding. Je betaalt maandelijks je abo, en daarbij betaal je ook nog voor het gebruik.
Dus als ik een Internet Go zou hebben, dan betaal ik mijn maandelijkse € 11,90 en als ik bijvoorbeeld 10MB dataverbruik heb, komt daar bovenop 10 x € 0,60 eurocent.
Ik ga dus eerst maar eens kijken wat mijn dataverbruik gaat zijn, als ik er gewoon normaal gebruik van maak. Ik ben nog allemaal aan het testen, klooien en spelen ermee, dus dat is nog geen graadmeter hoe ik het straks ga gebruiken. Je zit namelijk wel gelijk een jaar vast aan zo'n GPRS abo.
Dit lijkt me ook weer wat overdreven, maar goed.Phusebox schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:33:
[...]
ok, was toch voor kpn gegaan, maar ik ga mijn pakketje dus nu fijn weigeren aan de deur... kan echt niet zonder ontvangsbevestiging... wat een arrogante *&$#( daar bij kpn
Ik heb ook Hi en in de eerste week dat ik mijn toestel had deed de ontvangstbevestiging het wel. Nu inderdaad niet meer. Alleen bij MMSjes. Misschien dat er iets kapot is daar bij KPN en ze het niet door hebben? Het werkte eerst wel namelijk.
Verwijderd
- Heb redelijke ervaring met het instellen van pc's, Mac's en routers e.d.. Maar het is toch wel errug handig dat je de instellingen voor de k800i kunt ophalen bij sony ericsson zelf. Werkte perfect. Doen dus. Met xs4all als provider en hi-abonnement ging dat goed.
- contact met Hi over bestellingen? Nooit meer via de email. Duurde 3 x ongeveer 12(!) dagen en was toen nog geen stap verder. Telefonisch binnen een vloek en een zucht geregeld. (Maar toen bleek er een kink op te treden vanwege een onbekende achternaam - mijn vrouw - als abonnee op het opgegeven vaste nummer. Bellen en binnen enkele momenten ook geregeld). Verzending zou op een vrijdag komen; werd de woensdag ervoor afgeleverd. gelukkig kon (minderjarige!) zoon hem in ontvangst nemen. Maar al met al vrij tevreden. Doet me wal wat denken aan ISP's en het configureren van pc's voor contact met het Internet :-)).
- Instellingen van K800i: ik zou graag het menu willen aanpassen. dat kan blijkbaar niet. Hoe krijg ik bv Opera Light als voorkeur? Hoe verwijder ik PlayNow? Hoe kan ik 'even snel' 3G aanzetten om iets op het Web op te zoeken (rest van de tijd staat-i op GSM)? Als de klok op groot staat ingesteld, kan ik hem dan 'opvullen'? Het is nu zo'n transparant ding dat je 'm bijna niet ziet.....
- Kwaliteit van de fotoos: ligt eraan waarmee je vergelijkt. Maar zolang je de digitale zoom niet gebruikt, zijn ze zeer acceptabel. Digitale zoom is sowieos altijd bagger en een lapmiddel.
- O ja. Zoek je een hoesje? Bij de Handyman in Leiden zag ik een aardige voor een tientje. Maar nog mooier, bij Xenos hebben ze brillenetuis van een soort buigbaar foam, met rits: 1 euro!
Jan
- contact met Hi over bestellingen? Nooit meer via de email. Duurde 3 x ongeveer 12(!) dagen en was toen nog geen stap verder. Telefonisch binnen een vloek en een zucht geregeld. (Maar toen bleek er een kink op te treden vanwege een onbekende achternaam - mijn vrouw - als abonnee op het opgegeven vaste nummer. Bellen en binnen enkele momenten ook geregeld). Verzending zou op een vrijdag komen; werd de woensdag ervoor afgeleverd. gelukkig kon (minderjarige!) zoon hem in ontvangst nemen. Maar al met al vrij tevreden. Doet me wal wat denken aan ISP's en het configureren van pc's voor contact met het Internet :-)).
- Instellingen van K800i: ik zou graag het menu willen aanpassen. dat kan blijkbaar niet. Hoe krijg ik bv Opera Light als voorkeur? Hoe verwijder ik PlayNow? Hoe kan ik 'even snel' 3G aanzetten om iets op het Web op te zoeken (rest van de tijd staat-i op GSM)? Als de klok op groot staat ingesteld, kan ik hem dan 'opvullen'? Het is nu zo'n transparant ding dat je 'm bijna niet ziet.....
- Kwaliteit van de fotoos: ligt eraan waarmee je vergelijkt. Maar zolang je de digitale zoom niet gebruikt, zijn ze zeer acceptabel. Digitale zoom is sowieos altijd bagger en een lapmiddel.
- O ja. Zoek je een hoesje? Bij de Handyman in Leiden zag ik een aardige voor een tientje. Maar nog mooier, bij Xenos hebben ze brillenetuis van een soort buigbaar foam, met rits: 1 euro!
Jan
Verwijderd
Ik heb geprobeert wat games daarvandaan te installeren... ik krijg alleen steeds melding dat hij niet geinstalleerd moet worden. Het is al wel gelukt om een spel te installeren (die van de 53 die hier gepost stonden).Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:48:
ben benieuwd naar de games!
ik heb zelf ook een aantal games op mijn k800i gezet, speelt best goed!
Voor diegene die ook games zoeken, kijk hier even, allemaal gratis :
http://gallery.mobile9.com/c/java-softwares/1/
Have fun
( er staan ook nog andere downloads op zoals themes! )
Werken de games van mobile9 soms niet op de K800?
nou ik vind het echt irritant als ik niet weet of een berichtje is aangekomen, gebruik die dienst nu al 8 jaar ofzo, en om em dan opeens te moeten missen is 3x niksSluuz schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:22:
[...]
Dit lijkt me ook weer wat overdreven, maar goed.
Ik heb ook Hi en in de eerste week dat ik mijn toestel had deed de ontvangstbevestiging het wel. Nu inderdaad niet meer. Alleen bij MMSjes. Misschien dat er iets kapot is daar bij KPN en ze het niet door hebben? Het werkte eerst wel namelijk.
dat het eerst wel heeft gewerkt is vreemd, want ik heb ook tijdje Hi gehad; maar daar werkte ontvangsbevestiging niet EN kon je nooit saldo informatie opvragen
dacht dat het misschien bij een duurder abo van KPN beter geregeld was, maar niet dus
Ik had het ook totaal niet verwacht van de beste provider van nederland..Phusebox schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:13:
[...]
nou ik vind het echt irritant als ik niet weet of een berichtje is aangekomen, gebruik die dienst nu al 8 jaar ofzo, en om em dan opeens te moeten missen is 3x niks
dat het eerst wel heeft gewerkt is vreemd, want ik heb ook tijdje Hi gehad; maar daar werkte ontvangsbevestiging niet EN kon je nooit saldo informatie opvragen
dacht dat het misschien bij een duurder abo van KPN beter geregeld was, maar niet dus
(zelf werk ik bij tmobile, ssst
Ik kan in mijn studentenkamer in den haag niet bellen met tmobile, telfort vodafone en orange, echt alleen kpn doet het goed
Anyway, ik gebruik nu gewoon een sjabloon die ik gemaakt heb dat begint met *0hekje zodat ik dat niet steeds hoef te typen.. het blijft irritant maar ja..
Verwijderd
Hee ik heb hetzelfe probleem gehad met UMTS bij HI .Heb gratis een usim kaart gekregen bij primafoon. Een bijkomend voordeel van deze simkaart is dat je er meer telefoonnummers op kan zetten.robvanpraat schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:55:
[...]
die kun je dan uiteraard gewoon vervangenEn ik denk dat je wel zult moeten betalen...zijn niet goedkoop van die simkaartjes. Maar mss krijg je het ook wel gewoon, maar ik zou er niet vanuitgaan
heb zelf laatst een 100 pakket van allemaal games gedownload, werken allemaalVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
Ik heb geprobeert wat games daarvandaan te installeren... ik krijg alleen steeds melding dat hij niet geinstalleerd moet worden. Het is al wel gelukt om een spel te installeren (die van de 53 die hier gepost stonden).
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
kun je dat sjabloon ook instellen als ; altijd starten met "...." ?Procyon for life schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:19:
[...]
Ik had het ook totaal niet verwacht van de beste provider van nederland..
(zelf werk ik bij tmobile, ssst
Ik kan in mijn studentenkamer in den haag niet bellen met tmobile, telfort vodafone en orange, echt alleen kpn doet het goed
Anyway, ik gebruik nu gewoon een sjabloon die ik gemaakt heb dat begint met *0hekje zodat ik dat niet steeds hoef te typen.. het blijft irritant maar ja..
Werken wel maar zijn echt lelijk, hou het maar bij die 53 games van mij: Of waren die niet goed genoeg?Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
Ik heb geprobeert wat games daarvandaan te installeren... ik krijg alleen steeds melding dat hij niet geinstalleerd moet worden. Het is al wel gelukt om een spel te installeren (die van de 53 die hier gepost stonden).
--------------
Ik heb trouwens Hi en heb UMTS uitgezet,,, kan dit geen kwaat? Wil ff testen of mn accu nu langer meegaat...
Is het niet zo dat smsje in de outbox blijft staan als ie niet aangekomen is? of heb ik het nu mis?
Verwijderd
Ja die 53 zijn echt super... zien er erg mooi uit. Ik zoek alleen ook echt zo'n verslavend spelletje zoals tetris of dat oude spelletje waarbij je met zo'n balletje en een plankje een veld leeg moet kaatsen (wat een uitleg).D467 schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:52:
[...]
Werken wel maar zijn echt lelijk, hou het maar bij die 53 games van mij: Of waren die niet goed genoeg?![]()
--------------
Ik heb trouwens Hi en heb UMTS uitgezet,,, kan dit geen kwaat? Wil ff testen of mn accu nu langer meegaat...
En die 53 games zijn voornamenlijk actie en race games zo te zien.
Waar heb je die vandaan? wat voor games zitten daar tussen?Nhaixatael schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:50:
[...]
heb zelf laatst een 100 pakket van allemaal games gedownload, werken allemaal
Verwijderd
3D games zoals V-rally 3d met autogas zijn wel vet 
Ik ga ook es even kijken voor "gratis" games
Ik ga ook es even kijken voor "gratis" games
Heeft iemand ervaring met het agenda gebruik van de K800i? Ik ben nu een nokia 6230i gebruiker en ben aan het twijfelen tussen K800i van SE of de N70 van Nokia. Agenda is iets wat ik nu ook veel gebruik, en wat ook in mijn nieuwe toestel prettig moet werken.
Verwijderd
Ik gebruik hem met een Mac, heel relaxed met iSync! 1 dingetje wat ik zelf erg vervelend vind, is een verjaardag in je adresboek, hij geeft een melding, maar niet hoe oud de persoon is geworden (of weet iemand hoe je dit in kan stellen?).Lexus! schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:10:
Heeft iemand ervaring met het agenda gebruik van de K800i? Ik ben nu een nokia 6230i gebruiker en ben aan het twijfelen tussen K800i van SE of de N70 van Nokia. Agenda is iets wat ik nu ook veel gebruik, en wat ook in mijn nieuwe toestel prettig moet werken.
Verwijderd
Afspraken? Of kan je dat met de adressboek niet weergeven? like je voert in danny verjaardag (leeftijd) en je plant de afspraak.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:36:
[...]
Ik gebruik hem met een Mac, heel relaxed met iSync! 1 dingetje wat ik zelf erg vervelend vind, is een verjaardag in je adresboek, hij geeft een melding, maar niet hoe oud de persoon is geworden (of weet iemand hoe je dit in kan stellen?).
Verwijderd
Ik heb net het programma MyPhoneExplorer geinstaleerd, maar als ik m'n SEK800i wil installeren geeft hij een foutmelding.
MPE checkt eerst COM3 en daarna geeft hij gelijk aan dat hij de gsm niet kan vinden.
weet iemand hoe ik alsnog m'n SEK800i kan verbinden met MPE, want dit programma is veel beter al de bijgeleverde software.
BvD
hoe kun je via dat programma dan in je telefoon komen?
Ik neem aan je start het programma op en dan kies je voor verbinden. Heb de usb-kabel aangesloten op de computer. Nu is het probleem dat hij dan zegt identificatie gsm mislukt.
MPE checkt eerst COM3 en daarna geeft hij gelijk aan dat hij de gsm niet kan vinden.
weet iemand hoe ik alsnog m'n SEK800i kan verbinden met MPE, want dit programma is veel beter al de bijgeleverde software.
BvD
hoe kun je via dat programma dan in je telefoon komen?
Ik neem aan je start het programma op en dan kies je voor verbinden. Heb de usb-kabel aangesloten op de computer. Nu is het probleem dat hij dan zegt identificatie gsm mislukt.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2006 13:20 ]
Nu gebruik ik Outlook en dat wil ik ook blijven doen. Het gaat mij meer om het gebruiksgemak op de telefoon zelf eigenlijkVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:36:
[...]
Ik gebruik hem met een Mac, heel relaxed met iSync! 1 dingetje wat ik zelf erg vervelend vind, is een verjaardag in je adresboek, hij geeft een melding, maar niet hoe oud de persoon is geworden (of weet iemand hoe je dit in kan stellen?).
Heeft iemand een rechtstreeks mailadres van de ks van Hi? Wordt gek van dat webformulier en vervolgens geen antwoord krijgen.
Iemand zijn gratis 512Mb stickie al thuis gestuurd gekregen. Ben wel benieuwt hoe lang dat ongeveer gaat duren, wacht al ruim een week... need the space
Ik zou voor de K800i gaan, heb de N70 ook gehad maar die valt in het niet bij deze phone.Lexus! schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:10:
Wat de agenda betreft, als je Phone explorer download ben je niet van outlook afhankelijk om te synchroniseren. Ideaal! Functies zijn ook erg uitgebreid!
<Zinloze tekst hier>
Ik vind het niet erg om afhankelijk van outlook te zijn. Deze gebruik ik graag. Het gaat mij echt om de agenda functies/software op de telefoon zelf.gforcegti schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:35:
[...]
Ik zou voor de K800i gaan, heb de N70 ook gehad maar die valt in het niet bij deze phone.
Wat de agenda betreft, als je Phone explorer download ben je niet van outlook afhankelijk om te synchroniseren. Ideaal! Functies zijn ook erg uitgebreid!
heb nu aardig wat reviews gelezen, de K800i spreekt me zeker beter aan. het enige puntje (waar ik me dan maar overheen moet zetten...) is dat ik tot nu toe altijd nokia gehad heb.
ehm even nog een vraagje; las net dat deze telefoon geen handsfree heeft op een site; zal toch wel niet kloppen ofwel?
en neem aan dat je de muziek (mp3 en fm) ook via de speaker kunt afspelen zoals W800/W810?
en neem aan dat je de muziek (mp3 en fm) ook via de speaker kunt afspelen zoals W800/W810?
Verwijderd
Ja. mp3 kan gewoon handsfree afgespeeld worden. Bij het luisteren van de radio heb je ook de headset nodig die dan dient als antenne.Phusebox schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:22:
ehm even nog een vraagje; las net dat deze telefoon geen handsfree heeft op een site; zal toch wel niet kloppen ofwel?
maar je kunt ook handsfree gebuiken tijdens bellen of niet?
en die gratis 512mb, zit dat bij alle toestellen?
en die gratis 512mb, zit dat bij alle toestellen?
ja, je kunt handsfree bellen
nee, niet bij iedere telefoon zit een 512MB kaartje
kun je in het topic vinden
nee, niet bij iedere telefoon zit een 512MB kaartje
kun je in het topic vinden
Even een vraagje wat ik niet zo snel kan achterhalen:
Is het mogelijk om TomTom te draaien op de K800i?
ow ik zie net dat die memory stick micro maar 50 euro kosten voor 1gb... dat valt dan alweer mee...
nu alleen nog een alternatief voor kpn vinden
met hun achterlijke policy mbt ontvangsbevestiging
nu alleen nog een alternatief voor kpn vinden
Verwijderd
Had ik ook! Vroeger altijd nokia, had hiervoor een N80 voor 2 weken, wat een drama toestel.Lexus! schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:43:
[...]
Ik vind het niet erg om afhankelijk van outlook te zijn. Deze gebruik ik graag. Het gaat mij echt om de agenda functies/software op de telefoon zelf.
heb nu aardig wat reviews gelezen, de K800i spreekt me zeker beter aan. het enige puntje (waar ik me dan maar overheen moet zetten...) is dat ik tot nu toe altijd nokia gehad heb.
Dat symbian os is rete traag plus heel veel bugs. Ik vind de K800 tot nu toe een top toestel.
greetz Neosto
Verwijderd
nee omdat tomtom GEEN versie heeft voor het OS van SE zelf.Rekkie schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:35:
Even een vraagje wat ik niet zo snel kan achterhalen:
Wel kun je nav4all doen (als je zowiezo een GPRS abbo hebt), ik heb dat icm een "adapt" bluetooth gps receiver en heb het werkend (sinds 1 uur geleden, dus nog niet op de weg getest).
nav4all is ook nog (vooralsnog) gratis, dus hoef je geen tomtom mobile te kopen of uren te klooien om een gekraakte versie aan de praat te krijgen.
Ik heb mijn sticky op zaterdag binnengekregen. Dat was 12 dagen nadat ik de voucher had opgestuurd.Brokenrules schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:25:
Iemand zijn gratis 512Mb stickie al thuis gestuurd gekregen. Ben wel benieuwt hoe lang dat ongeveer gaat duren, wacht al ruim een week... need the space
Enne, van een "sticky" is niet echt te spreken. Het is meer een "chip"...kijkend naar het formaat (zeer klein)
Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste firmware update. Bij de K700 (die ik hiervoor had) werd volgens mij veel sneller een update uitgebracht. Hoewel er op dit moment niet superveel bugs zijn (voor SE begrippen), ben ik toch wel benieuwd wat ze allemaal gaan verbeteren...
Verwijderd
er is al een update uit heb ik gelezen alleen is het nog geen officeele volgens mij
Ik kryg een voucher opgestuurd waarmee ik het kaartje direct kan ophalen by primafoon/t for telecom verzekerde de hi-vrouw my
Op de site van KPN staat dat als je meer dan 2MB gedownload hebt, je dat 15 euro kost....Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 08:09:
[...]
Bedankt voor je reactie, McRubz
Als je 4,9 mb hebt gedoenload kost je dat nog steeds 15 euro..
Tussen de 2 en 5 mb is het dus 15 euro.
Als je een internet abo neemt zoals jij hierboven schreef, lijkt het mij logisch dat je goedkoper uit bent dan zonder abo
5 mb = 15 euro.
8,83 + (5 * 1,79) = 8,83 + 8,95 = 17,78 euro
...
...
He dat ophalen zou mooi zijn, want ik wacht al 2 weken op het voucher zelf. Vandaag wel na 2 weken eindelijk reactie per mail van Hi gehad, waarin verzocht wordt om mijn Imei nummer. Zodra ze dat binnen hebben, zullen ze het voucher versturen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:15:
er is al een update uit heb ik gelezen alleen is het nog geen officeele volgens mijIk kryg een voucher opgestuurd waarmee ik het kaartje direct kan ophalen by primafoon/t for telecom verzekerde de hi-vrouw my
Verwijderd
ja ik heb 3 emails gestuurt(nu nog onbeantwoord) en ik heb 4 keer gebeld en ze zeide steeds email maar.toen zei ik dat ik nu wil opgelost worden en toen heeft ze alles nagekeken(voucher zat niet in pakket)en stuurt ze me een bevestiginng op waarmee ik de kaart kan ophalen.
Verwijderd
by vraag en antwoord en dan een willekeurige vraag kiezen en dan stuur een email ..dan een forumulier invullen
Wellicht een tip: de mails die Hi naar je stuurt kan je wel op antwoorden, maar die worden niet gelezen. Je moet dan opnieuw dat formulier invullen op de Hi site onder vermelding van je case nummer.
Is iemand hier bekend trouwens met Java webmessengers? Of iets anders wat eventueel op de K800 kan? Ik zou graag MSN erop gebruiken maar ik heb zoiets nog nooit gedaan
Ik heb altijd Nokia gehad. 1 keer eerder een overstap gemaakt naar een SE T68i, wat een ramp was. Mijn vorige telefoon is een nokia 7200 waarvan ik de agenda funktie ook intensief gebruik. (Mijn outlook synchroniseerd via infra-rood met mijn telefoon)Ik vind het niet erg om afhankelijk van outlook te zijn. Deze gebruik ik graag. Het gaat mij echt om de agenda functies/software op de telefoon zelf.
Ik zat ook te kijken naar de E serie van Nokia, maar ik vind dat Symbian van Nokia echt helemaal niks. (Traag, buggy, etc) Ik vond ook de kwaliteit van de nieuwe modellen erg slecht. (met name de 6280) Ik wilde toch een nieuwe telefoon, en heb toch voor de K800i gekozen. Mijn bevindingen als Nokia gebruiker;
- De telefoon is iets te groot voor mij. De k750 is nét dat beetje compacter. Maar toch is het goed te doen. Het ligt ook comfortabel in de hand.
- Ik ben érg te spreken over de user-interface. Alle menu's, opties, etc zijn logisch, snel, en duidelijk te vinden.
- Camera is erg goed. Alleen ik hoop dat het schuifje voelt wat fragiel aan.
- Alle mogelijke features zitten erop. Alleen jammer dat er geen Tomtom voor is. (weer een voordeel van de Symbian telefoons)
Ik zag dat je bij KPN online een gratis media-center ofzo krijgt als je hem besteld. Eens kijken of ik dit ook nog via primafoon kan regelen.
Verwijderd
bij mij werken ze wel gewoon, alleen zijn sommige games wat klein van beeld (bijv fifa 06)Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:54:
[...]
gewoon de games hernoemen naar JAR, want het zijn zipfiles als je ze download, en in de map 'others'zetten, en uitpakken maar!
Verwijderd
ik had een mailtje verstuurd naar Orange, omdat ik de BLOG functie niet op mijn telefoon heb, kreeg ik als reactie :
----------------
Beste heer ******
En denk dat u beste met dit probleem even bij de shop kan binnen wandelen ik kan hier niets aan veranderen.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland N.V.
--------------------
heb ik dus weinig aan,dus nog een mail terug gestuurd of dit nu aan Orange zelf ligt of puur aan mijn telefoon. Uiteindelijk belden ze me vandaag op, dat dit idd door Orange gedaan is, van hogere hand omdat zij zelf bezig zouden zijn met iets dergelijks....misschien een blog op de orange site ofzo?
Anyway, nog maar een keer aandringen over die functie, want het hoort gewoon op die phone.... waarop ze mij vertelde dat ik bij de shop evt kon vragen of ze daar een k800i hadden zónder Orange logo, en dus simlockvrij en daar zal de blog functie waarschijnlijk wel op zitten, als wist ze het niet 100% zeker...... altijd fijn die kl*te '''klantenservice''' van Orange.
Heeft iemand uberhaupt een k800 van Orange zónder logo en dus simlockvrij en mét Blog functie?
----------------
Beste heer ******
En denk dat u beste met dit probleem even bij de shop kan binnen wandelen ik kan hier niets aan veranderen.
Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland N.V.
--------------------
heb ik dus weinig aan,dus nog een mail terug gestuurd of dit nu aan Orange zelf ligt of puur aan mijn telefoon. Uiteindelijk belden ze me vandaag op, dat dit idd door Orange gedaan is, van hogere hand omdat zij zelf bezig zouden zijn met iets dergelijks....misschien een blog op de orange site ofzo?
Anyway, nog maar een keer aandringen over die functie, want het hoort gewoon op die phone.... waarop ze mij vertelde dat ik bij de shop evt kon vragen of ze daar een k800i hadden zónder Orange logo, en dus simlockvrij en daar zal de blog functie waarschijnlijk wel op zitten, als wist ze het niet 100% zeker...... altijd fijn die kl*te '''klantenservice''' van Orange.
Heeft iemand uberhaupt een k800 van Orange zónder logo en dus simlockvrij en mét Blog functie?
Ik heb mijn K800 weer terug. Ze hebben de software opnieuw erop gezet. Werkje van 10 minuten. Dat je hem dan 3 weken kwijt moet zijn....maargoed.
Inmiddels:
R1CB001
EROM: R3A011
Camera SW: 2.4
Video-op. camera 2.3
Is dit de standaard software? Of hebben ze er iets nieuws opgezet? ALs het hetzelfde is hoop ik maar dat ik niet weer hetzelfde probleem krijg over een tijdje....
En via cnn.cn een nieuw schermpje besteld voor € 8,- inclusief verzenden. Die van mij zit namelijk redelijk onder de krassen. Ongelukje op vakantie gehad. Ben benieuwd of het een originele is. Wel goede ervaringen met die shop.
Inmiddels:
R1CB001
EROM: R3A011
Camera SW: 2.4
Video-op. camera 2.3
Is dit de standaard software? Of hebben ze er iets nieuws opgezet? ALs het hetzelfde is hoop ik maar dat ik niet weer hetzelfde probleem krijg over een tijdje....
En via cnn.cn een nieuw schermpje besteld voor € 8,- inclusief verzenden. Die van mij zit namelijk redelijk onder de krassen. Ongelukje op vakantie gehad. Ben benieuwd of het een originele is. Wel goede ervaringen met die shop.
[ Voor 22% gewijzigd door Shiver23 op 22-08-2006 22:09 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd
ja .iedereen heeft die software .ik verwacht binnekort de nieuwe firmware.
wat ik gezien heb op internet
Verwijderd
Hmm bij mij werkt het nog niet. Heb fifa geprobeert. fifa haal ik dan via deze site http://gallery.mobile9.com/f/32411/ , maar als ik dan op downloaden naar pc klik dan krijg ik gewoon een JAR bestand en niet een ZIP. En als ik het JAR in de map OTHERS neer zet en installeer dan doet hij het niet (bewerking mislukt ofzo zegt ie).Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:11:
[...]
bij mij werken ze wel gewoon, alleen zijn sommige games wat klein van beeld (bijv fifa 06)
gewoon de games hernoemen naar JAR, want het zijn zipfiles als je ze download, en in de map 'others'zetten, en uitpakken maar!
En wat heb je gezien op internet?Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:14:
ja .iedereen heeft die software .ik verwacht binnekort de nieuwe firmware.wat ik gezien heb op internet
voor degene die bij kpn nog geen voucher haaden gekregen, ik heb gelijk kpn gebelt en die hebben mn toestel nummer genoteerd en t abo. toen netjes afgelopen weekend t stickje tussen de post gevondenVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:15:
er is al een update uit heb ik gelezen alleen is het nog geen officeele volgens mijIk kryg een voucher opgestuurd waarmee ik het kaartje direct kan ophalen by primafoon/t for telecom verzekerde de hi-vrouw my
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook te vaak gelezen dat de N70 te traag is, en dat die versie van symbian ook niet best is. Ik ga gewoon voor de k800i, bevalt het niet kan ik altijd nog terugpakken naar mijn huidie 6230i welke me ook prima bevalt.
hi_support@custhelp.comVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:49:
hoe kom ik achter het emailadres van hi? Kan het niet vinden
Voor mensen met een mac: ISync plugin voor synchronisatie met K800
Verwijderd
even een vraagje:
Is het mogelijk om "mijn woorden" (alle toegevoegde woorden in het T9 woordenboek over te zetten van een K700i naar de K800i???? anders moet ik alle woorden weer gaan toevoegen.... zijn er honderden
Is het mogelijk om "mijn woorden" (alle toegevoegde woorden in het T9 woordenboek over te zetten van een K700i naar de K800i???? anders moet ik alle woorden weer gaan toevoegen.... zijn er honderden
Hmm dan heb ik blijkbaar mazzel gehad: Nadat ik gisteravond op verzoek van de helpdesk per mail mijn IMEi nummer had doorgegeven door middel van een reply van de mail (stond explicitiet in de mail), kreeg ik vanochtend al een mail van een andere medewerkster dat er een voucher voor me is aangevraagd. Ben benieuwd en nog steeds tevreden..sphere schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:54:
Wellicht een tip: de mails die Hi naar je stuurt kan je wel op antwoorden, maar die worden niet gelezen. Je moet dan opnieuw dat formulier invullen op de Hi site onder vermelding van je case nummer.
Ik hoefde maar blaadje in te vullen en nu net (weekje later) is me 512mb geheugen binnengekomen 
Heeft iemand trouwens enig idee hoe je zelf leuke software kan schrijven voor bijv. een binnengekomen smsje op je pc te laten zien?
Heeft iemand trouwens enig idee hoe je zelf leuke software kan schrijven voor bijv. een binnengekomen smsje op je pc te laten zien?
Dit topic is gesloten.