Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.697 views sinds 30-01-2008

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
PowerFlower schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:43:
[...]

Gewoon storneren... dan heb je het meteen terug. (Je mag een incasso binnen 21 werkdagen bij je bank annuleren als die onterecht is, zie bijv. info van de ABN/AMRO hierover).
Ah, kijk eens aan :). Iemand vertelde me gisteravond ook al zoiets inderdaad. Morgen maar eens contact opnemen met mijn Rabobank :) . Bedankt!

Verwijderd

Wie weet er een gratis mailserver die ook ondersteund word via Hi. Heb er nu een zooitje geprobeerd zonder succes.
Bij Vodafone is dat weer nummer gebonden, anders had ik die van mijn pa kunnen gebruiken.

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Lukte het 1 van jullie om al wat (3d) games te bemachtige?????

Deel het met ons!!!!

Verwijderd

ja gewoon via google? niet gratis .nee

Verwijderd

Hallo ,

sinds vandaag deze uberphone , had al een k750i dus wist alles wel zo'n beetje te vinden. Geweldige camera maar dat zal wel genoeg gezegd zijn :)

nu mijn vraag, weet iemand waar ik een lederen hoesje kan vinden? tot nu toe kan ik hem nergens vinden (op 1 site na dan, maar dat is niet echt een lekker bedrijfje als ik de shopsurvey bekijk)

alvast bedankt!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb een leren tasje van Krusell :)
Dat ding verslijt je niet en hij past erg mooi om de foon.
Er zijn diverse clips en bevestigings materialen bij te krijgen.
Via Ebay kan ook maar dan is het wat minder zeker of ie origineel is :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
T for Telecom heeft een lambourghini hoesje en past perfect voor de K800

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Vandaag deze telefoon binnen, na twee maanden met de zware last van een Nokia N80 op mijn schouders te hebben gelopen. Wat een $%$%#%#%#@ telefoon is dat zeg. De functies die er op die N80 zitten zijn een stuk uitgebreider, maar als ze niet werken dan heb je er nog niets aan.

Ik had hiervoor een K750i en die beviel me super. Deze telefoon is zelfs nog beter.
De telefoon voelt stevig en degelijk aan en er zit itt de n80 een schijfje voor de lens. De belkwaliteit is gelijkwaardig te noemen. Het bladeren door het menu gaat verder met deze telefoon vele malen sneller. De camera van de N80 is gewoon veel minder dan die van de K800i. De K800i maakt echt super goede foto's.

Ik heb dus geen spijt dat ik die N80 verkocht heb en deze heb aangeschaft, echt een aanrader dus.

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:28:
Ik heb een leren tasje van Krusell :)
Dat ding verslijt je niet en hij past erg mooi om de foon.
Er zijn diverse clips en bevestigings materialen bij te krijgen.
Via Ebay kan ook maar dan is het wat minder zeker of ie origineel is :+
woow, dat ziet er fraai uit. hopelijk is ie ook op een nl webshop verkrijgbaar

en ik zal morgen ook ff langs t for telecom gaan , kijken hoe die lambo-hoesje eruit ziet

Verwijderd

Heb ik nou gewoon altijd pech of maakt SE gewoon k*t telefoons?

Mijn K750i is tig-keer terug geweest voor reparatie; kapotte camera, niet functionerende joystick, kapot beeldscherm, etc.

Vol goede hoop en aangetrokken door de specs toch maar een K800i aangeschaft. Opgeladen en met plezier gebruikt totdat de batterij leeg was. Daarna deed het toestel niets meer, dit was dus na 2 dagen gebruik.
Toestel terug gestuurd ter reparatie en gisteren ontvangen. Weer opgeladen en vandaag met plezier gebruikt totodat de batterij leeg was. En nu heb ik wéér hetzelfde probleem! :|

Iemand anders gelijke ervaringen toevallig of ben ik weer gewoon een pech geval?

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:32:
[...]

woow, dat ziet er fraai uit. hopelijk is ie ook op een nl webshop verkrijgbaar

en ik zal morgen ook ff langs t for telecom gaan , kijken hoe die lambo-hoesje eruit ziet
Er is wel een shop met echte NL prijzen ;)
Scroll helemaal naar onderen voor het tasje :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:50:

Toestel terug gestuurd ter reparatie en gisteren ontvangen. Weer opgeladen en vandaag met plezier gebruikt totodat de batterij leeg was. En nu heb ik wéér hetzelfde probleem! :|

Iemand anders gelijke ervaringen toevallig of ben ik weer gewoon een pech geval?
Dat lijkt op vette pech, de batterij in 1 dag leeg trekken is wel een kunst, heb je een beroerd netwerk bereik ofzo of reis je veel :?
Je kan hem beter wat vaker opladen want de accu vindt het echt niks om helemaal leeg te raken :/

Verwijderd

Nu merk ik pas hoe vaak ik die zaklamp functie op de K750 gebruikte... hier zit ie niet op :S

Volgens deze howto zou gmail moeten werken, maar mij lukt het niet

En ligt het aan mij, of is dat wereld bolletje van internet in het menu niet helemaal rond? :o

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:50:
[...]

Er is wel een shop met echte NL prijzen ;)
Scroll helemaal naar onderen voor het tasje :)
bedankt! maar ik heb hem elders al gevonden voor 17,50 :) en op voorraad _/-\o_ hier te vinden

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:53:
[...]

Dat lijkt op vette pech, de batterij in 1 dag leeg trekken is wel een kunst, heb je een beroerd netwerk bereik ofzo of reis je veel :?
Je kan hem beter wat vaker opladen want de accu vindt het echt niks om helemaal leeg te raken :/
In het begin helemaal vol en leegtrekken is juist wel goed voor de levensduur van de accu wat ik heb begrepen.
Heb vandaag een erg drukke dag gehad en heel erg veel gebeld. Ik heb de telefoon zakelijk echt veel nodig en dan is het extra vervelend dat dit weer gebeurt. Ik heb de vorige keer gewoon ter plaatse een nieuwe telefoon moeten kopen omdat ik op reis was en mobiel bereikbaar moest zijn.

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's netjes (die Krusell tas), het kan dus wel voor een normale prijs en de verzending zit er ook al bij ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Speedy-Andre op 17-08-2006 23:13 ]

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:10:
[...]

In het begin helemaal vol en leegtrekken is juist wel goed voor de levensduur van de accu wat ik heb begrepen.
Heb vandaag een erg drukke dag gehad en heel erg veel gebeld. Ik heb de telefoon zakelijk echt veel nodig en dan is het extra vervelend dat dit weer gebeurt. Ik heb de vorige keer gewoon ter plaatse een nieuwe telefoon moeten kopen omdat ik op reis was en mobiel bereikbaar moest zijn.
Bij li-ion cq li-polymeer batterijen is leegtrekken juist niet goed en dat heb je nu 2x bewezen ;)
Ik denk dat het laadsysteempje in de telefoon het af laat weten als de batterij te ver ontladen is.
In de auto bijladen is dan een stuk beter bij dit soort batterijen.
Misschien heb je trouwens umts ingeschakeld staan terwijl je het niet gebruikt (voor data/internet), dat scheelt behoorlijk met het stroomverbruik :/

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik heb woensdag rond een uur of 5 m'n telefoon helemaal volgeladen. Nu is het donderdag, 23:39, en m'n batterij is nog voor 38% vol. Ik heb redelijk veel lopen kloten met m'n telefoon, dus ik denk dat wanneer ik hem wat langer heb, hij het eigenlijk minimaal 2 en mss wel 3 dagen zal volhouden...en anders ga ik er wel mee terug, of ik laat hem fixen...kheb die verzekering immers niet voor niets erbij genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

_/-\o_ Yeah, heb hem sinds gisteren binnen (i.c.m. KPN Mobile) ... maar heb een vraagje, weet iemand van dat witte vierkante icoontje met daarin 3 blauwe (geen geen BT) kleine ringen betekend dat direct rechts van het ontvangst-icoon linksboven staat?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

S913 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:50:
_/-\o_ Yeah, heb hem sinds gisteren binnen (i.c.m. KPN Mobile) ... maar heb een vraagje, weet iemand van dat witte vierkante icoontje met daarin 3 blauwe (geen geen BT) kleine ringen betekend dat direct rechts van het ontvangst-icoon linksboven staat?
Anders lees je eerst even ofwel de gebruiksaanwijzing of dit topic door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 22:42

996

hint: UMTS netwerk beschikbaar

[ Voor 50% gewijzigd door 996 op 18-08-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Dat had ik ook al eerder gevraagd blijkt dus te zijn dat je gebruik maakt van 3G netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Rio schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:01:
Anders lees je eerst even ofwel de gebruiksaanwijzing of dit topic door.
:O Gebruiksaanwijzing heb ik het niet in kunnen vinden en aangezien ik geen idee had wat het was (zover ik wist had ik geen UMTS) wordt zoeken in 3 delen van het K800i topic (of Google) ook wat lastig ... En als je toch de moeite neem om te reageren, geef dan ook even het antwoord ... Maar vergeef mijn enthousiasme om mijn telefoon snel te leren kennen :)

@996 & Pinky: Dank

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Onder het Verbindingen tabje
staat een knop. Synchronisatie, en als je daarop clickt, krijg je
"U hebt een account nodig voor synchr. met internetserver"

Heeft iemand een idee waar dit voor dient?

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:08:
Nu merk ik pas hoe vaak ik die zaklamp functie op de K750 gebruikte... hier zit ie niet op :S

En ligt het aan mij, of is dat wereld bolletje van internet in het menu niet helemaal rond? :o
Voor de zaklamp functie staat er iets een stuk terug in t forum ... even zoeken op zaklamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024

Werkt bij mij ook niet...iemand die [b]GMAIL]/b] aan de praat heeft gekregen in het mail programma? Niet via de website, dat gaat gewoon goed...maar via het ingebouwde mail programma op de K800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

S913 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:19:
[...]

:O Gebruiksaanwijzing heb ik het niet in kunnen vinden en aangezien ik geen idee had wat het was (zover ik wist had ik geen UMTS) wordt zoeken in 3 delen van het K800i topic (of Google) ook wat lastig ... En als je toch de moeite neem om te reageren, geef dan ook even het antwoord ... Maar vergeef mijn enthousiasme om mijn telefoon snel te leren kennen :)

@996 & Pinky: Dank
Geef toe: je hebt gewoon niet gezocht. Wordt wel van je verwacht hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21

Als je Gmail wilt gebruiken op je K800 zou ik niet de ingebouwde emailclient gebruiken. Gmail heeft ook een webinterface die je via wap kan oproepen. Gewoon naar de volgende site gaan op je mobiel :

http://www.google.com/xhtml?hl=nl&lr=

En dan naar de Gmail link gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gmail zelft geeft de link http://m.gmail.com (scheelt weer een klik :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Net weer naar de telecome winkel gegaan omdat ik het (accu) klepje niet openkrijg, blijkt de winkel op vakantie te zijn?

Echt balen, nog meer mensen die het (accu) klepje niet open krijgen?

Ja ik heb de video al bekeken in dit topic maar nee het lukt me echt niet... (ze hadden het klepje dicht gedaan in de winkel :P )

PS: Het is me al gelukt om (GRATIS) 53 (3D) games te bemachtige speciaal voor de K800I

[ Voor 14% gewijzigd door D467 op 18-08-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:16:

PS: Het is me al gelukt om (GRATIS) 53 (3D) games te bemachtige speciaal voor de K800I
Care to share?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik moet binnenkort een abonnement afsluiten. Heb goede ervaringen met KPN qua dekking en betrouwbaarheid dus het wordt KPN Mobiel of Hi. Dit graag in combinatie met deze K800i.

Nu zag ik op hi.nl dat de K800i met Hi30 maar 9 euro kost. Da's geen geld (hoe ze er ooit winst op maken snap ik ook niet maar dat terzijde).

Nu heb nog een vraag, sorry als het antwoord al gegeven is maar heb het hele topic doorgelezen.

- Dat hi.nl abonnement is met simlocked toestel. Is deze telefoon ook op een andere manier kpn 'branded'? Dus kpn logo erop of aanpassingen aan de firmware/software?

Ohja, nog een vraagje. :) Internetten... gaat dat via GPRS? UMTS? Moet je daar bij Hi ook nog extra iets voor afsluiten?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:34:
Beste mensen,

Nu zag ik op hi.nl dat de K800i met Hi30 maar 9 euro kost. Da's geen geld (hoe ze er ooit winst op maken snap ik ook niet maar dat terzijde).

Nu heb nog een vraag, sorry als het antwoord al gegeven is maar heb het hele topic doorgelezen.
Lees het topic nog eens goed door, echt alles wat je vraagt is al besproken :z
Bij Kpn op de website is hij nog veel goedkoper, Kpn mobiel 25 (voor €20) 1 jaar en €69,- bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:56:
[...]

Lees het topic nog eens goed door, echt alles wat je vraagt is al besproken :z
Bij Kpn op de website is hij nog veel goedkoper, Kpn mobiel 25 (voor €20) 1 jaar en €69,- bijbetalen.
Sorry

Nog 1 n00b vraag (zit niet zo in de mobiele telecom :X):

Bij een Hi30 abo zitten 225 belminuten. Kun je dan 225 minuten GRATIS bellen of 225 minuten voor gereduceerd tarief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Net weer naar de telecome winkel gegaan omdat ik het (accu) klepje niet openkrijg, blijkt de winkel op vakantie te zijn?

Ja ik heb de video al bekeken in dit topic maar nee het lukt me echt niet... (ze hadden het klepje dicht gedaan in de winkel :P )

HAHA
bij mij ging het in het begin ook ff moeilijk, maar na 2x gaat het al een STUK beter. Het is belangrijk dat je op de zijkanten druk uitoefend, dus niet zozeer op het midden! En dan voorzichtig schuiven uiteraard! Let op dat je niet de onderkant blokkeert, want het klepje zit ook aan de onderkant.

@gixxer600: zijn 'gratis' belminuten, die betaal je dus via je abbo kosten. Dus pas nadat je 225min gebeld heb moet je per minuut gaan betalen.

[ Voor 7% gewijzigd door rob1985 op 18-08-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:09:
[...]

Sorry

Bij een Hi30 abo zitten 225 belminuten. Kun je dan 225 minuten GRATIS bellen of 225 minuten voor gereduceerd tarief?
Wat denk je???
Sorry, niet bijdehand of denigrerend bedoelt maar ik denk niet dat GoT een juiste plek is als je zulke vragen stelt. Dit is echt overal te vinden. In een mobiel abbo met belminuten zitten deze belminuten 'gratis' erbij. Maar als je wilt betalen, moet je even contact opnemen met Hi. Denk dat ze dat niet erg vinden.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:40
[...]

Sorry

225 minuten gratis bellen.
of 450 smsjes sturen, versturen van 2 smsjes kost je 1 belminuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:13:
[...]

225 minuten gratis bellen.
of 450 smsjes sturen, versturen van 2 smsjes kost je 1 belminuut
Dank je wel, evenals robvanpraat. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
[...]

Sorry

Man dit vroeg ik mij ook af voordat ik een abonnement afsloot :) Heb het uiteindelijk maar aan een kennis gevraagd, ik weet het liever even zeker dan dat opeens blijkt dat het voor gereduceerd tarief is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klepje achter gaat er hier makkelijk vanaf als ik een beetje druk zet, zit slim in elkaar en lekker stevig. Bij sony ericssons die ik heb gehad schoof ik af en toe perongeluk de achterkant eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mephisteus schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:22:
[...]

Man dit vroeg ik mij ook af voordat ik een abonnement afsloot :) Heb het uiteindelijk maar aan een kennis gevraagd, ik weet het liever even zeker dan dat opeens blijkt dat het voor gereduceerd tarief is :p
Exact mijn gedachten. ;)

Ga overigens voor KPN Mobiel 30, net besloten. 1 Jaar, 25 euro per maand (5 euri korting), SE K800i voor 19 euro _/-\o_ en een voucher voor een 512 kaartje. Geen geld al met al. :)

Vanavond ff langs de Primafoon rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd.. daar heb ik ook wel interesse in (de games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook wel een linkje naar die games:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik moet zeggen ik ben zeer tevreden met mijn K800. Ik heb hem nu anderhalve maand en ik moet zeggen ideaal.
Hij heeft een paar kleine krasjes op het scherm, maar ik heb hem ook meegenomen naar mijn vakantiebaan (in de bouw) en hij is meegeweest naar Kreta ook 's nachts dus tja dat is te verklaren.

Verder moet ik zeggen dat de telefoon perfect werk nog geen problemen.

In die Games ben ik ook wel geintresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:27:
ik wil ook wel een linkje naar die games:P
Ik ook :o
Maar ik heb al een zooi games van mn K750 en die werken ook prima op de K800 :9

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Ben ook zeer tevreden over deze telefoon en ook over de games die erop zitten (behalve dat stomme visspel)... Maar nu ik golf en tennis alle2 heb uitgespeeld wil ik wel eens wat anders, ik heb deze sdk geinstalleerd van SE: semc_java_me_cldc_sdk_2_2_4 en probeer een game en die zaklmap functie op mijn mobiel werkend te krijgen maar het lukt maar niet..
Al gezocht op google en op dit forum maar daar stond dat je de .jar files op de k800i moest zetten in mapje overige, en dan met filemanger ze 'installeren' maar als ik in filemanager zit kan ik niet op die .jar files dubbelklikken en met rechtermuisknop is het alleen verwijdere/copy/pasty/eigenschappen enzo..

Weet iemand hoe het wel moet? Of misschien een link voor mij?

/heb ook wel belangstelling in die 3d games..

Alvast bedank!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:03:
Hey allemaal,

Ben ook zeer tevreden over deze telefoon en ook over de games die erop zitten (behalve dat stomme visspel)... Maar nu ik golf en tennis alle2 heb uitgespeeld wil ik wel eens wat anders, ik heb deze sdk geinstalleerd van SE: semc_java_me_cldc_sdk_2_2_4 en probeer een game en die zaklmap functie op mijn mobiel werkend te krijgen maar het lukt maar niet..
Al gezocht op google en op dit forum maar daar stond dat je de .jar files op de k800i moest zetten in mapje overige, en dan met filemanger ze 'installeren' maar als ik in filemanager zit kan ik niet op die .jar files dubbelklikken en met rechtermuisknop is het alleen verwijdere/copy/pasty/eigenschappen enzo..

Weet iemand hoe het wel moet? Of misschien een link voor mij?

/heb ook wel belangstelling in die 3d games..

Alvast bedank!!!
Ze bedoelen denk de file manager op de telefoon zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Als ik het klepje effe eraf krijg upload ik ff de games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:06:
[...]

oh hoe dom kan je zijn haha, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:06:
[...]

Nee, het is gewoon de XP file manager.
Als je alleen een .jar bestand hebt dan kan je hem niet op je gsm installeren vanaf je pc.
Met een .jad bestand lukt dit wel, dit is een soort .inf die de weg wijst naar de .jar.
Je kan wel de .jar via bluetooth naar de gsm zenden, dan komt ie op de goede plek en de gsm gaat hem meteen installeren als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 17:55:
[...]

Nee, het is gewoon de XP file manager.
Als je alleen een .jar bestand hebt dan kan je hem niet op je gsm installeren vanaf je pc.
Met een .jad bestand lukt dit wel, dit is een soort .inf die de weg wijst naar de .jar.
Je kan wel de .jar via bluetooth naar de gsm zenden, dan komt ie op de goede plek en de gsm gaat hem meteen installeren als het goed is.
bij mij lukt het alleen via de file manager op de telefoon...
de game en het zaklampje werken nu perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo moet dat klepje eraf dan? je hoeft je telefoon toch maar aan te sluiten met de usb kabel op de pc en dan overzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:10:
[...]

bij mij lukt het alleen via de file manager op de telefoon...
de game en het zaklampje werken nu perfect!
Ok dan kan je hem alleen erop kopiëren en dan installeer je hem op de telefoon, werkt ook goed :)
Geeft dat lampje veel licht of heb je geluk als je bijv. de traptreden net kan zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 18:38:
[...]

Ok dan kan je hem alleen erop kopiëren en dan installeer je hem op de telefoon, werkt ook goed :)
Geeft dat lampje veel licht of heb je geluk als je bijv. de traptreden net kan zien ?
Het is gewoon dat oranje lampje wat in het donker toch een behoorlijke oppervlakte belicht, net even in de wc geprobeerd (ja je moet wat overdag :P) en ik kon alles prima zien (wel in het oranje maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaklamp werkt idd wel goed genoeg om snachts de weg naar de wc te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

YES! IS ME GELUKT HET KLEPJE ERAF TE KRIJGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je moet precies duwen in het midden....

Zal zometeen wat games uploaden, enkele zijn wel chinees maar de meeste gewoon engels,,,

Enkele zijn troep, de anderen zijn 2 keer zo veel waard als een echte game.

Enkele games zijn free ware, anderen zijn illegaal gedownload.... Weet niet meer precies wat nou illegaal en wat nou legaal was....

(Even geduld nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd naar de games!

ik heb zelf ook een aantal games op mijn k800i gezet, speelt best goed!
Voor diegene die ook games zoeken, kijk hier even, allemaal gratis :

http://gallery.mobile9.com/c/java-softwares/1/

Have fun :)

( er staan ook nog andere downloads op zoals themes! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

[center]Afbeeldingslocatie: http://www.windomein.com/k800I.gif

Ik heb enkele games gekregen van een site met illegale content dus bij deze bedankt!!!!
Anderen games wist ik zelf al ergens te bemachtige...

Sommige games zijn chinees, anderen zijn lelijk, de anderen zijn weer super cool!

dit is niet de plaats om je warez te verspreiden

[ Voor 34% gewijzigd door Canaria op 21-08-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisch
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb sinds afgelope donderdag deze foon. En echt een geweldige foon (echt een uber camera!)
Ik heb nu alleen problemen met de synchronisatie met mn pc, athans ..
Ik heb windows XP sp2 x64 en ik probeer de software te installeren en ik krijg de melding dat mijn besturingssysteem niet wordt herkend (door de x64 versie dus).
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik heb al een email geschreven aan SE, over wanneer deze versie van Windows ondersteund wordt.

----
Ik kan mn foon wel aansluiten en als ik op mn foon dan kies voor bestandsoverdracht kan ik wel bij mn foto's (gelukkig)! Is het mogelijk om die .JAR spellen via deze manier te installeren op mn foon?

[ Voor 18% gewijzigd door Dennisch op 19-08-2006 12:54 ]

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wawl
  • Laatst online: 09-11-2023
@D467, bedankt! Welke games raad je ons aan om te installeren? Welke zijn echt top? :)

Wauwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Mochten jullie nog geheugenkaartjes (memory stick micro m2) willen, aangezien ze op internet allemaal op zijn. Bij the phonehouse in Sassenheim zijn er nog genoeg. 512 mb = 35 euro en 1 gb = 59 euro. Niet zo goedkoop als op internet, maar met de verzendkosten erbij gerekend scheelt het niet zo gek veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Wawl schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 13:41:
@D467, bedankt! Welke games raad je ons aan om te installeren? Welke zijn echt top? :)
Nog niet allemaal geprobeerd...

Strip poker? :P Tottaly spies? Rainbow six 3?

Mini 3D is ook wel een vet race spel, al ziet het menu er niet (al te) mooi uit... maar de auto wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinsdag krijg ik de voucher van hi omdat ze het in de doos waren vergeten te doen :/ ,Sorry maar die zaklamp krijg ik wel geinstalleerd (niet super veel licht geeft dat) maar hoe installeer je een spel? via file manager xp en dan? in welke map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie eventuele fouten (bugs ) vindt in de software willen jullie dan zo vriendelijk zijn deze hier te plaatsen zodat ik ze aan iemand kan doorgeven die ze aan sony ericsson doorgeeft ,zodat de bugs kunnen opgelost worden in de toekomstige updates

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:17:
wie eventuele fouten (bugs ) vindt in de software willen jullie dan zo vriendelijk zijn deze hier te plaatsen zodat ik ze aan iemand kan doorgeven die ze aan sony ericsson doorgeeft ,zodat de bugs kunnen opgelost worden in de toekomstige updates

bedankt alvast
Hier is een aardige lijst van Esato (engels).
Daarnaast heb ik zelf opgemerkt:

- De bestandsoverdracht is voor verbetering vatbaar(intern geheugen van k800i).
Het overschakelen naar de modus voor bestandsoverdracht vind ik niet handig en langzaam, je
bent hierdoor niet meer bereikbaar. Dit was op de K750i veel sneller en makkelijker (memorystick).

- Er bevindt zich een groene lijn bij het opnemen van videos aan de rechter kant van het beeldscherm.

Esato

Bugs:
User Interface

- Occasional screen corruption, most notably a line on the screen during video recording, but also slight corruption when navigating through menus.
- Opera Mini does not display the 'connect to the internet' dialog. Performing a Resume of Opera through the activity menu will display the dialog and allow the user to select 'Yes'.
- The Call Log can sometimes stop working. Deleting the entries in the call log has been known to restore it's functionality.
- Plugging in headphones whilst watching a movie causes the screen to go into standby mode. Pausing the movie before plugging them in bypasses the problem.
- Chinese firmware only - Changing the settings to display a large clock (Settings / Display / Clock Size / Large) causes an extremely small clock to be displayed when using a 24 hour clock. The clock displays correctly when using the 12 hour am/pm time format.
- Whilst in the Main Menu, if you select a menu item with the keypad (e.g. 7 for the file manager) and then hit Back to go back to the Main Menu, the selected menu item will be highlighted but the title will be incorrect (it will display the name of the previous menu item selected)
- The text searching feature in the File Manager does not work. This menu should really use 1-9 to select a specific menu item rather than doing a rather pointless text search on the 9 menu items.
- Many 'Press Ok' dialog boxes throughout the phone are displayed for such a short period of time that their inclusion leads to the user selecting an unwanted menu option rather than selecting Ok. Such dialogs should be removed.
- Selecting 'Settings / Calls / Manage Calls / Accept Calls / Only from list' only blocks those calls whose number is present in the phonebook. All unknown numbers are automatically accepted.
- The total call time in the Service Menu / Service Tests / Total Call Time does not match the time in Settings / Calls / Time & cost / Call timers.
- Previewing MMSes with Video often fails to play the audio.
- Changing between full-screen and Landscape while watching a paused video resets the timer to 00:00 until the video is unpaused.

Intermittant / Non-working functionality

- Rapidly entering text into the phone (via T9 or multitap) can result in lost characters / unread keypresses.
- Cannot send emails to some SMTP servers which don't require validation (it appears that the email client tries to send blank login records to the server)
- Alarms occasionally fail to go off
- Key sounds, if enabled, can fail after a period of time (possibly after an alarm has gone off)
- Occasional temporary freezes during phone usage.
- Intermittant radio background noise (unrelated to the radio station) can occur. This can be fixed by turning the radio off and then on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:17:

bedankt alvast
Mijn blue tooth loopt wel is vast met mn laptop, meestal met de afstandsbediening, dan verbreek ik de verbinding via de telefoon en dan blijft die maar laden....

Dit heb ik al meerderen keren gehad, telefoon uitzetten en weer aan zetten en hij werkt weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik zal het doorgeven als iemand nog meer bugs heeft zeg het dan even dan plaats ik ze op het forum zodat hij het aan sony ericsson kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het al is gezegt maar zo kom je in het service menu:
>*<<*<*

een vraag:Hoe stel je de automatische toetsenblokkering in en hoelang het display licht brand? sorry :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel vet want daar kan je allemaak service test doen zoals het pookje controleren en camera:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:22:
ik weet niet of het al is gezegt maar zo kom je in het service menu:
>*<<*<*

een vraag:Hoe stel je de automatische toetsenblokkering in en hoelang het display licht brand? sorry :D
Staat in de SP :P

instellingen > beveiliging > autom. blokkering. Over het licht heb je geen controle
Volgende keer ook even de edit knop gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm als ik die code gebruik kom ik niet in het service menu? er gebeurd niets?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:28:
hmm als ik die code gebruik kom ik niet in het service menu? er gebeurd niets?:(
Het is toch echt > * < < * < * vanuit de standby modus. > betekent dus joystick naar rechts en < naar links.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij mij werkt die gewoon? :P en wat is het rustig op dit forum:|

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

SHIT ZIT NU TOETSENBORD TE TESTEN IN DAT SERVICE MENU??? MAAR HOE KOM IK TERUG???

[ Voor 8% gewijzigd door D467 op 20-08-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:28:
Same here! Als ik joystick naar rechts doe krijg ik een menu te zien "een snelkoppeling maken naar een veelgebruikte functie?" :?

Heb deze phone nu 3 dagen "WAT EEN TOPPERTJE ZEG" d:)b Vooral de camera is waanzinnig voor een phone. Ik maak vaak voor mijn werk foto's van de artikelen van concurenten,
en hiervoor deed ik dat met een samsung D800, maar dit is veeeeel beter.

greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terug-knop een tijdje ingedrukt houden?
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:52:
[...]

Same here! Als ik joystick naar rechts doe krijg ik een menu te zien "een snelkoppeling maken naar een veelgebruikte functie?" :?
Niet naar kijken en gewoon door blijven drukken

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt zo moet het lukken? hoe zet je die java games op je gsm via usb?In welke map ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

D467 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 14:43:
SHIT ZIT NU TOETSENBORD TE TESTEN IN DAT SERVICE MENU??? MAAR HOE KOM IK TERUG???
Haha een tijdje niets doen en hij gaat weer terug naar het keuzemenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clasimodo schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:08:
[...]

Het is toch echt > * < < * < * vanuit de standby modus. > betekent dus joystick naar rechts en < naar links.
Dus niet het is 1 > * < < * < * vanuit de standby modus! Dan werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het uitgeprobeerd ,en ze werken allebei.

Maar hoe zet je nu een game op je telefoon via usb? Via een speciaal programma en in welke map bednakt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:22:

Maar hoe zet je nu een game op je telefoon via usb? Via een speciaal programma en in welke map bednakt alvast :)
Je moet de JAD file hebben, met BT plaatst hij 'm automatisch goed. Anders moet je hem gewoon in 'games' zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:22:

Ik pleur gewoon altijd de jars in de map other.
Dan open ik die op mn telefoon en zegtie iets van "waar moet ik het installeren" en dan kies je games.
vervolgens haal je de jar weer weg.

(kunnen jullie dan rechtsreeks naar games schrijven?)

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnve schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:18:
[...]

Ik pleur gewoon altijd de jars in de map other.
Dan open ik die op mn telefoon en zegtie iets van "waar moet ik het installeren" en dan kies je games.
vervolgens haal je de jar weer weg.

(kunnen jullie dan rechtsreeks naar games schrijven?)
Weet ik niet.. heb het nog niet geprobeerd met usb-kabel. Maar ik dacht dat het wel zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus die map van games hierboven gedownload en het werkt niet ik pak dus een spel ik open hem en ik kopier of sleep het bestand naar file manager en in geen enkele map kan je hem zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Mensen kinderen ben 3 weekjes weg en we zijn bijna 2 topics verder :?

Mgoed kan eindelijk mijn K800i weer gebruiken :) Had hem maar thuis gelaten omdat het niet zo veilig is in midden amerika :)

Ga nu maar s ff wat doorlezen :P

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:36:
ik heb dus die map van games hierboven gedownload en het werkt niet ik pak dus een spel ik open hem en ik kopier of sleep het bestand naar file manager en in geen enkele map kan je hem zetten :(
Ik kopieer zo'n hele map, Bijv. "rainbow six", naar de map 'PHONE' en vervolgens 'Other', zonder File Manager. En dan op de telefoon installeren. Alles doet et!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is gelukt! bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Wat ik irritant vind, is dat als ik zowel een pincode op mijn telefoon als op mijn sim heb, dat ik 2 keer mijn pincode moet intoetsen als ik mijn telefoon aanzet (ookal zijn de 2 pincodes hetzelfde).
Iemand een tip?

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

S913 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:08:
Wat ik irritant vind, is dat als ik zowel een pincode op mijn telefoon als op mijn sim heb, dat ik 2 keer mijn pincode moet intoetsen als ik mijn telefoon aanzet (ookal zijn de 2 pincodes hetzelfde).
Iemand een tip?
Je pincode op een van de twee verwijderen?
Zie handleiding zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Ik heb mijn toestel nu ongeveer 1 week en er is mij één ding opgevallen.
Heel soms als ik mijn toestel gebruik krijg ik een witte flits op mn scherm
en springt het in standby stand... :? Het is nog niet vaak gebeurt maar
is dit een software bug en kan ik dit fixen door die update of hoe zit het precies?

En hebben meer mensen hier last van |:(

ik denk ik zeg het maar meschien is het een bug of iets

[ Voor 9% gewijzigd door HowlingWolve op 20-08-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Shiver23 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:12:
Je pincode op een van de twee verwijderen?
Het is niet voor niets dat ik op beide een pincode heb ... wil niet dat als ik mijn mobiel kwijt raak, dat iemand mijn abonnementje misbruikt en wil mijn telefoon ook "beveiligen" zodat een ander er niets aan heeft. Als mijn pre-historische Siemens het al kan (voor 2 dezelfde pincodes, hoef je hem maar 1 keer in te voeren), waarom deze nieuwe SE niet ...
Zie handleiding zou ik zeggen.
Djeesh, is dat een mode-zinnetje in dit topic aan het worden ofzo! :( Als je de vraag niet begrijpt, reageer dan niet ...

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

S913 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:27:
[...]

Het is niet voor niets dat ik op beide een pincode heb ... wil niet dat als ik mijn mobiel kwijt raak, dat iemand mijn abonnementje misbruikt en wil mijn telefoon ook "beveiligen" zodat een ander er niets aan heeft. Als mijn pre-historische Siemens het al kan (voor 2 dezelfde pincodes, hoef je hem maar 1 keer in te voeren), waarom deze nieuwe SE niet ...

[...]

Djeesh, is dat een mode-zinnetje in dit topic aan het worden ofzo! :( Als je de vraag niet begrijpt, reageer dan niet ...
Gezien de hoeveelheid beginnersvragen mag dat heus wel eens gezegd worden. En als ik de vraag niet begrijp ligt het misschien ook aan de manier waarop je vraag gesteld is.
Je wilt een tip? Je siemens weer gebruiken of er mee leren leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bamikwal schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:18:
Ik heb mijn toestel nu ongeveer 1 week en er is mij één ding opgevallen.
Heel soms als ik mijn toestel gebruik krijg ik een witte flits op mn scherm
en springt het in standby stand... :? Het is nog niet vaak gebeurt maar
is dit een software bug en kan ik dit fixen door die update of hoe zit het precies?

En hebben meer mensen hier last van |:(

ik denk ik zeg het maar meschien is het een bug of iets
Jep, heb ik ook. Vind ik ook vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Shiver23 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 20:35:
Gezien de hoeveelheid beginnersvragen mag dat heus wel eens gezegd worden.
Mee eens, maar ga het niet bij elke vraag RTFM lopen roepen (lopen al genoeg wannabe-modjes rond) ... Ik vraag toch nergens hoe ik een pincode moet verwijderen ofzo? Aangezien jij (gezien je onderste opmerking) ook geen oplossing weet, blijkt wel dat het geen beginnersvraag is.
Ik vind het irritant dat ik 2 keer dezelfde code in moet voeren ... en aangezien oude telefoons dit wel herkenden (en je deze code dus maar 1 keer hoefde in te voeren), had ik verwacht dat de SE dit ook zou kunnen, dus dacht dat het misschien een bug zou zijn ...
En als ik de vraag niet begrijp ligt het misschien ook aan de manier waarop je vraag gesteld is.
Ok misschien dat iets duidelijker had moeten zijn, maar vraag dan wat ik bedoel ipv loze RTFM opmerkingen. Is niet echt motiverend om voor mensen om vragen te blijven stellen ... "Stel je voor dat Shiver23 mijn vraag niet begrijpt en loze opmerkingen gaat maken ... laat ik dan mijn vraag maar niet stellen"
Je wilt een tip? Je siemens weer gebruiken of er mee leren leven.
:O Dankuwel voor deze waardevolle tip, oh grote guru _/-\o_ Had ik daar nou maar eerder aan gedacht, had ik mijn geld in mijn zak kunnen houden :/

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik begreep jou verkeerd, jij begreep mij verkeerd. Maakt verder niet uit. Als ik je vraag had begrepen had ik inderdaad gezien dat het geen beginnersvraag was. Maar helaas is er volgens mij geen oplossing voor je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Wat is internet toch een mooi middel om verwarring te schoppen tussen mensen he? 8)7

Maar thanks, misschien dat iemand nog een oplossing heeft en anders pech gehad :)

~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt misschien gek maar moet je de beveiliging van je telefoon niet op automatisch zetten? Zag die optie zonet staan en ik zou me kunnen voorstellen dat de telefoon in geval van een sim-pin niet nogmaals naar zijn eigen pin vraagt. Als de telefoon dan gekoppeld wordt aan een andere simkaart, dat hij dan wél naar die pincode vraagt...

Kan er helemaal naast zitten maar het is maar een suggestie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Hebben nog meer mensen last van die flits waar ik een paar posts terug over had vertelt?
Meschien een bug die ze nog moeten fixen of weet iemand er al een oplossing voor.
Nu hoor ik ook dat wat andere mensen last hebben. Laat het weten als je het ook hebt
en als je er een oplossing voor hebt. En wat het precies inhoud is het scherm kappot of loopt t ff vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal niet kapot zijn he, anders zou ie het helemaal niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu 2 weken via vodafone maar ik zie nu dat ik een dode (sub)pixel heb.
Bij zwart blijft deze pixel groen, ik heb er niet super veel last van maar ben wel bang dat het erger wordt, wat zouden jullie doen ?
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.