Zou kunnen. Heb zelf het probleem ook maar na alle gesprekken te hebben gewist slaat hij ze nu wél allemaal op...Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:45:
dit is de gespreks"'bug"' en die is al ten sprake gekomen in dit topic.Je zult moeten wachten tot er een nieuwe firmware uitkomt (klopt toch of niet:P)
Dat heb ik inderdaad net ook even geprobeerd, en het lijkt te werken. Al vraag ik me af voor hoe lang.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:10:
[...]
Zou kunnen. Heb zelf het probleem ook maar na alle gesprekken te hebben gewist slaat hij ze nu wél allemaal op...
Ach, ik ben erg blij dat de firmware gewoon thuis te updaten is, en ik er niet mee naar een service point hoef, nu alleen nog wachten op de nieuwe versie. Zou het nog zin hebben om te klagen bij SE over die bug?
Dit werkte bij mij maar heel kort...real-doc schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:17:
[...]
Dat heb ik inderdaad net ook even geprobeerd, en het lijkt te werken. Al vraag ik me af voor hoe lang.
Ach, ik ben erg blij dat de firmware gewoon thuis te updaten is, en ik er niet mee naar een service point hoef, nu alleen nog wachten op de nieuwe versie. Zou het nog zin hebben om te klagen bij SE over die bug?
Wat nu wel al enkele weken goed werkt is gsm-only kiezen in plaats van gsm/g3
Verwijderd
Als je in de winkel bent om een abo af te sluiten met deze telefoon, kan je ook vragen of ze je een niet-branded toestel willen geven? Ik wil het heel graag doen maar wil niet zo'n lelijk logo erop
Gewoon vragen... nee heb je... ja kun je krijgen.
De panorama foto's zijn ook van slechte kwaliteit. Dat zijn geen 3 foto's van 3mp naast elkaar (1632*416). Dit viel me erg tegen
ik vind het kwaliteit van het scherm erg tegenvallen. Hiermee bedoel ik niet hoe het eruit ziet, want dat is fantastisch, maar eerder de duurzaamheid. Ik heb er nu al 2 krassen opzitten! Ik ben zeker niet iemand die er heel voorzichtig mee omgaat, af en toe per ongeluk de telefoon samen met de sleutels in de broekzak, maargoed, mijn k750 had hier geen problemen mee... deze wel
Verwijderd
Iemand al een pdf of doc viewer kunnen vinden voor de K800??
Ik had er altijd 1 voor mijn siemens, maar die werkt niet op deze tel jammer genoeg.
als iemand er 1 weet hoor ik het graag
Ik had er altijd 1 voor mijn siemens, maar die werkt niet op deze tel jammer genoeg.
als iemand er 1 weet hoor ik het graag
Verwijderd
Het is me opgevallen dat m'n K800i af en toe niet direct wil opladen. Als ik 'm in de standby aan de lader hang hoort hij "snelladen" aan te geven, maar dikwijls blijft dat uit...dan trek ik de lader uit het stopcontact en laat de connector in de telefoon zitten. Als ik dan de lader wederom in het stopcontact stop gaat hij wél laden. Ditzelfde gebeurd ook tijdens het laden wanneer de telefoon uit staat, maar wel minder vaak...
Iemand die hier ook ervaring mee heeft? Het lijkt me namelijk eerder een software- dan een hardwarefoutje. Het laden aan de usb gaat namelijk wel direct goed...
Iemand die hier ook ervaring mee heeft? Het lijkt me namelijk eerder een software- dan een hardwarefoutje. Het laden aan de usb gaat namelijk wel direct goed...
edit:
Herstel, laden aan de usb gaat alleen goed als hij in de bestandsoverdrachtmodus staat. In de telefoonmodus wil hij niet laden...
Herstel, laden aan de usb gaat alleen goed als hij in de bestandsoverdrachtmodus staat. In de telefoonmodus wil hij niet laden...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 13:25 ]
Geen last van (usb, auto en 220), maar als USB wel altijd goed gaat lijkt het me aan de adaptor te liggen en niet aan de telefoon.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:24:
Het is me opgevallen dat m'n K800i af en toe niet direct wil opladen. Als ik 'm in de standby aan de lader hang hoort hij "snelladen" aan te geven, maar dikwijls blijft dat uit...dan trek ik de lader uit het stopcontact en laat de connector in de telefoon zitten. Als ik dan de lader wederom in het stopcontact stop gaat hij wél laden. Ditzelfde gebeurd ook tijdens het laden wanneer de telefoon uit staat, maar wel minder vaak...
edit:
Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.
Verwijderd
Dit probleem heb ik ook .is erg vervelend.Net als dat je byna geen melding krygt dat de batterij leeg is,of hoe veel berichtregels je nog hebt?Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:24:
edit:
Dit probleem had ik ook met de K750. Die pinnetjes zijn heel dun en van een koper legering. Net zoals de contact plaatjes op de phone. Eerst kocht ik een nieuwe oplader want die bleek kapot. hierop heb je slechts een half jaar garantie. Daarna bleek door vocht dat de contactplaatjes van de phone wat blauw waren (koperoxide) Dit moet je absoluut niet met iets scherps eraf proberen te krabben. Gewoon met een wattenstaafje gedrenkt in cola aantippen. Even laten inweken en schoonwrijven.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:52:
[...]
Dit probleem heb ik ook .is erg vervelend.Net als dat je byna geen melding krygt dat de batterij leeg is,of hoe veel berichtregels je nog hebt?
Succes en ik hoop niet dat ik dit probleem snel heb.
motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96
Tip om panorama foto's te maken: Schiet gewoon meerder foto's (3 MP) na elkaar met overlapping en laat ze door de computer aan elkaar plakken.robvanpraat schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:42:
De panorama foto's zijn ook van slechte kwaliteit. Dat zijn geen 3 foto's van 3mp naast elkaar (1632*416). Dit viel me erg tegen
Dat kan heel erg mooi met autostitch (ff googlen). (ook super geschikt om met je normale digitale camera panorama foto's te maken)
edit: ff linkje erbij http://www.cs.ubc.ca/~mbrown/autostitch/autostitch.html
[ Voor 7% gewijzigd door bartbh op 28-08-2006 16:56 ]
Verwijderd
Zou kunnen maar het is wel vreemd dat wanneer de connector in de telefoon zit en je de adaptor in het stopcontact drukt, hij gewoon begint te laden. Wanneer de adaptor in reeds in het stopcontact zit en je de connector in de telefoon drukt, dan wil het nog weleens zo zijn dat er geen respons komt...is dat een soort van "schakel"-probleem in de adaptor ofzo?clasimodo schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:39:
[...]
Geen last van (usb, auto en 220), maar als USB wel altijd goed gaat lijkt het me aan de adaptor te liggen en niet aan de telefoon.
@jgoessens: De problemen die jij opnoemt heb ik dan weer niet...zie je bij het intoetsen van een bericht dan niet die "20" aftellen?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 17:05 ]
Verwijderd
nee ik zie niks van aftellen net als wanneer dat de accu leeg is zie je maar een melding van en niet ruim van te vorenVerwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 17:02:
[...]
Zou kunnen maar het is wel vreemd dat wanneer de connector in de telefoon zit en je de adaptor in het stopcontact drukt, hij gewoon begint te laden. Wanneer de adaptor in reeds in het stopcontact zit en je de connector in de telefoon drukt, dan wil het nog weleens zo zijn dat er geen respons komt...is dat een soort van "schakel"-probleem in de adaptor ofzo?
@jgoessens: De problemen die jij opnoemt heb ik dan weer niet...zie je bij het intoetsen van een bericht dan niet die "20" aftellen?
thanks! Das wel ideaal danbartbh schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 16:54:
[...]
Tip om panorama foto's te maken: Schiet gewoon meerder foto's (3 MP) na elkaar met overlapping en laat ze door de computer aan elkaar plakken.
Dat kan heel erg mooi met autostitch (ff googlen). (ook super geschikt om met je normale digitale camera panorama foto's te maken)
edit: ff linkje erbij http://www.cs.ubc.ca/~mbrown/autostitch/autostitch.html
Verwijderd
Al mensen die shuttergeluid stil hebben gekregen?
En nog mensen leuke free jar progjes gevonden?
En nog mensen leuke free jar progjes gevonden?
Verwijderd
Shuttergeluid stilkrijgen how to staat in ts.
edit: mij lukt het ook niet
edit: mij lukt het ook niet
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 18:52 ]
Verwijderd
Vraag over image editor ? Is er al een mogelijkheid dat je afbeeldingen maken over het gehele scherm?
Verwijderd
Hoe kun je alle foto's van de BestPic opslaan dan? Kan er maar eentje selecteren terwijl het in sommige gevallen best leuk is om meerdere foto's op te slaan...robvanpraat schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:36:
Ik kom net terug van vakantie en heb zo ongeveer 250 foto's gemaakt met de telefoon. Ook aardig wat best-pic foto's die ik elke keer allemaal heb opgeslagen. Dat werkt eigenlijk wel perfect!
Maar eigenlijk is de flitser wat te zwak voor foto's verder dan 2 a 3 meter, maar das op zich geen ramp.
Verder zijn de foto's echt van goeie kwaliteit, vind ik!
Erger me zelf soms ook aan de flits dat ie maar van zo dichtbij de boel kan verlichten. Het nadeel is dat hij de iso helemaal naar beneden haalt wanneer de flits is ingeschakeld en dus wordt al het licht dát er nog is ook nog 's weggefilterd. Ben een beetje aan het proberen geweest en de foto's worden een stuk beter en natuurlijker als je wanneer je de flits gebruikt tevens de "Schemerportret"-scene inschakelt. Scheelt enorm
Verwijderd
Ik krijg het niet voor elkaar om via opera mini gebruik te maken van mijn thuis netwerk.
Ik gebruik dat siemens device explorer en dan open ik opera mini, maar dan blijft hij melden dat hij geen netwerk verbinding heeft en als ik probeer om opera te installeren via device explorer dan blijft hij meldingen geven over een proxy fout.
Iemand een idee?
ps ik doe het in combinatie met de bijgeleverde usb kabel
Ik gebruik dat siemens device explorer en dan open ik opera mini, maar dan blijft hij melden dat hij geen netwerk verbinding heeft en als ik probeer om opera te installeren via device explorer dan blijft hij meldingen geven over een proxy fout.
Iemand een idee?
maakt hij daardoor het beeld wat lichter ?Ben een beetje aan het proberen geweest en de foto's worden een stuk beter en natuurlijker als je wanneer je de flits gebruikt tevens de "Schemerportret"-scene inschakelt. Scheelt enorm
Verwijderd
Weet iemand hoe ik het piepje kan uitschakelen wat je hoort aan het begin als je een geluidsopname wilt maken?
Effe kijken, ja,, maar gelukkig neemt die die niet opVerwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:38:
die groene streep bij een video opname is echt hinderlijk :(!
Die gespreks bug heb ik trouwens geen last van: Als iemand mij bijvoorbeeld 2 keer heeft gebelt staat er een 2 bij?
Pas als hoeveel mensen hebben gebelt treed die bug op?
[ Voor 27% gewijzigd door D467 op 28-08-2006 20:47 ]
Weet iemand of het mogelijk is om het trillen en de pieptoon uit te zetten wanneer de accu volledig is opgeladen en wanneer de accu bijna leeg is ?
Gebruikt iemand ook de "beeldbellen" functie van dit toestel? Het lijkt me leuk deze functie te gebruiken icm Mijn Online Telefoon van InternetPlusBellen, dus ik hoor graag wat ervaringen.
Het lijkt me alleen wel erg kostbaar, € 0,49 per minuut
Het lijkt me alleen wel erg kostbaar, € 0,49 per minuut
Verwijderd
Ik kryg by allebei geen melding al zou ik dit wel willenMVC schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:54:
Weet iemand of het mogelijk is om het trillen en de pieptoon uit te zetten wanneer de accu volledig is opgeladen en wanneer de accu bijna leeg is ?
Ik krijg bij best-pic 9 foto's in beeld te zien (zeer klein uiteraard) en dan kan ik gewoon om de beurt een foto selecteren en elke keer de foto opslaan.Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:50:
[...]
Hoe kun je alle foto's van de BestPic opslaan dan? Kan er maar eentje selecteren terwijl het in sommige gevallen best leuk is om meerdere foto's op te slaan...
Erger me zelf soms ook aan de flits dat ie maar van zo dichtbij de boel kan verlichten. Het nadeel is dat hij de iso helemaal naar beneden haalt wanneer de flits is ingeschakeld en dus wordt al het licht dát er nog is ook nog 's weggefilterd. Ben een beetje aan het proberen geweest en de foto's worden een stuk beter en natuurlijker als je wanneer je de flits gebruikt tevens de "Schemerportret"-scene inschakelt. Scheelt enorm
Daarmee kom ik gelijk nog op iets wat wel een handige functie zou kunnen zijn --> Dat ie gewoon alle 9 foto's kan opslaan met 1 handeling. Bijv 'Alles Opslaan'. Als je bij een beweging van iets een foto wilt maken, dan is het handig als je bijv in korte tijd 3x die best pic functie kan gebruiken en dat je later dus nog kunt selecteren welke foto's je wilt behouden. Nu moet je eerst alle 9 foto's opslaan voordat je weer een foto kunt maken. Beetje jammer.
kan iemand me uitleggen hoe dat met die blogger werkt ?! ik wil namelijk zelf een naam kiezen <mijnnaam>.blogger.com ipv een random naam. enig idee hoe ik dat aanpas?
Ik zou het doen!
Ik hoop niet dat device explorer echt van Siemens isVerwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 19:54:
Ik krijg het niet voor elkaar om via opera mini gebruik te maken van mijn thuis netwerk.
Iemand een idee?
De netwerkverbinding maakt hij via de serële poort en daar zijn er meestal meerdere van.
Als de drivers die bij de K800 goed geïnstalleerd zijn dan zou je een extra seriële poort moeten hebben, da's net als bij de K750 neem ik aan.
Je zegt dat je Opera-mini opent met device explorer, dan heeft ie toch verbinding met de K800
Anders kan hij geen lijst met geïnstalleerde java applets tonen.
Daarna lees ik dat je Opera-mini niet kan installeren en dat je een proxy fout krijgt?
Is Opera-mini nou wel of niet geïnstalleerd

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
hehe sorry van het siemens foutje:PSpeedy-Andre schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:30:
[...]
Ik hoop niet dat device explorer echt van Siemens is![]()
De netwerkverbinding maakt hij via de serële poort en daar zijn er meestal meerdere van.
Als de drivers die bij de K800 goed geïnstalleerd zijn dan zou je een extra seriële poort moeten hebben, da's net als bij de K750 neem ik aan.
Je zegt dat je Opera-mini opent met device explorer, dan heeft ie toch verbinding met de K800![]()
Anders kan hij geen lijst met geïnstalleerde java applets tonen.
Daarna lees ik dat je Opera-mini niet kan installeren en dat je een proxy fout krijgt?
Is Opera-mini nou wel of niet geïnstalleerd

Maar ik heb dus wel verbinding met me telefoon. en ik kan opera mini wel installeren via de bijgeleverde sony ericsson file maneger (jar in map overig plaatsen en dan installeren op tel.).
alleen als ik dan via de device explorer opera mini open en een site wil openen dan krijg ik meldingen over de verbinding ( error: 3.0.10:80/ en error t120).
Ik heb toen geprobeert om opera te installeren via het jad bestandje en de device explorer (via installeren en dan de jar en jad bestand aangeven) maar dan geeft hij een fout melding over de proxy.
dus ik snap er helemaal nix meer van
Verwijderd
Verrek, je hebt gelijkrobvanpraat schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:21:
[...]
Ik krijg bij best-pic 9 foto's in beeld te zien (zeer klein uiteraard) en dan kan ik gewoon om de beurt een foto selecteren en elke keer de foto opslaan.
Daarmee kom ik gelijk nog op iets wat wel een handige functie zou kunnen zijn --> Dat ie gewoon alle 9 foto's kan opslaan met 1 handeling. Bijv 'Alles Opslaan'. Als je bij een beweging van iets een foto wilt maken, dan is het handig als je bijv in korte tijd 3x die best pic functie kan gebruiken en dat je later dus nog kunt selecteren welke foto's je wilt behouden. Nu moet je eerst alle 9 foto's opslaan voordat je weer een foto kunt maken. Beetje jammer.
@TomBergman: Hij maakt de foto dan inderdaad wat lichter. Als je wilt kan ik je wel een typisch voorbeeld laten zien bij kunstmatig licht...met name bij verlichting in een woonkamer heeft het een gigantisch voordeel. Een nadeel is dat je het toestel wel goed stil moet houden anders is de kans groot dat de foto wat onscherp wordt, maargoed, het is goed te doen en het resultaat mag er dan ook zeker zijn
edit:
Zonder Schemerportretmodus:

Met Schemerportretmodus:

Even voor de duidelijkheid; ik gebruik de schemerPORTRETmodus omdat hierbij de flits ingeschakeld wordt. Als je de gewone schemermodus gebruikt, schakelt de telefoon de flits uit en dan heb je nog niets...

Met Schemerportretmodus:

Even voor de duidelijkheid; ik gebruik de schemerPORTRETmodus omdat hierbij de flits ingeschakeld wordt. Als je de gewone schemermodus gebruikt, schakelt de telefoon de flits uit en dan heb je nog niets...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 22:37 ]
Sorry voor het quoten van alles, te lui, maar dankje voor die foto's ik snap het nu, ik denk dat ik stop met het lezen van deel3 was op pagina 16...Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:25:
[...]
Verrek, je hebt gelijkDat is wel mooi...jammer van de foto's die nu verwijderd zijn
@TomBergman: Hij maakt de foto dan inderdaad wat lichter. Als je wilt kan ik je wel een typisch voorbeeld laten zien bij kunstmatig licht...met name bij verlichting in een woonkamer heeft het een gigantisch voordeel. Een nadeel is dat je het toestel wel goed stil moet houden anders is de kans groot dat de foto wat onscherp wordt, maargoed, het is goed te doen en het resultaat mag er dan ook zeker zijn
edit:
[afbeelding]
Met Schemerportretmodus:
[afbeelding]
Deel 1 en 2 sowieso maar niet gelezen...
Verwijderd
weet iemand toevallig of je bij de Image Editor de hele afbeelding over het hele scherm krijg of nog steeds in de k750 formaat
Bedoel je in photoDJ ofzo? daar kun je hem horizontaal en verticaal zien (verticaal is fullscreen)Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:54:
weet iemand toevallig of je bij de Image Editor de hele afbeelding over het hele scherm krijg of nog steeds in de k750 formaat
Nog even over die actie van €5,- korting of €120,- terug:
Maar het kan ook zijn dat deze site/actie achterhaald is omdat de toestelprijs niet klopt met het gekozen abonnement.Netwerkacties:
Geen aansluitkosten (t.w.v. € 52.50)
€ 120 retour op uw rekening na de 4e factuur (t.w.v. € 120.00)
Verwijderd
Vind die foto's met kunstlicht toch zwaar tegenvallen,het ziet er allemaal zo korrelig uit.
Het is geen echte camera dat kun je wel zien.Alleen bij mooi weer en dus voldoende licht
kunnen ze er goed meedoor
Het is geen echte camera dat kun je wel zien.Alleen bij mooi weer en dus voldoende licht
Ik heb het niet specifiek nagegevraagd, maar de kerel die ik aan de telefoon sprak van hi (had problemen met bestellen via internet) had t ook over 5 euro maandelijkse korting. Misschien is de actie na onduidelijkheid aangepast?bartbh schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:21:
Nog even over die actie van €5,- korting of €120,- terug:
[...]
Maar het kan ook zijn dat deze site/actie achterhaald is omdat de toestelprijs niet klopt met het gekozen abonnement.
Ik heb ook van Hi, nog geen rekening gekregen...je kan er maar 1 op makkelijke manier achter komen...wachten tot de eerste afschrijving.
Er zijn genoeg echte digitale camera's die bij slechtere lichtomstandigheden last hebben van noise, dus had je echt anders verwacht bij een telefoon??Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 23:30:
Vind die foto's met kunstlicht toch zwaar tegenvallen,het ziet er allemaal zo korrelig uit.
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Verwijderd
De digitale camara's die ik ken hebben er idd allemaal minder last van,neemt niet weg datS913 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:52:
[...]
Er zijn genoeg echte digitale camera's die bij slechtere lichtomstandigheden last hebben van noise, dus had je echt anders verwacht bij een telefoon??
de camera voor een telefoon op dit moment gewoon goed te noemen is.
Zeg het alleen maar omdat SE suggereerd dat de camarakwaliteit net zo goed is als een gewone foto
camera.
Heb nog een bug ontdekt.
Als je kiest voor geluid opnemen en je neemt iets op en drukt op stoppen dan komt er te staan: afspelen.
Als je in de optie "geluid opnemen" kiest voor afspelen laat die niks horen. Ga je vervolgens het opgenomen geluid afspelen via bestandsbeheer dan hoor je het wel gewoon.
Als je kiest voor geluid opnemen en je neemt iets op en drukt op stoppen dan komt er te staan: afspelen.
Als je in de optie "geluid opnemen" kiest voor afspelen laat die niks horen. Ga je vervolgens het opgenomen geluid afspelen via bestandsbeheer dan hoor je het wel gewoon.
Heb m een halfuurtje geleden binnen gekregen
.
Ligt nu braaf aan de lader.
Ligt nu braaf aan de lader.
Verwijderd
he er wil ook niet veel lukken:(
eerst al dat ik niet op internet kan met me tel via me thuis netwerk en nu lukt het ook al niet om de tel te gebruiken als afstandsbediening voor me laptop.. Hij blijft zeggen dat er geen verbinding is en dat ik moet kijken of me bleutooth aanstaat op me pc.... maar die staat aan en werkt ook, want ik kan ook bestanden verzenden.
Iemand een idee
eerst al dat ik niet op internet kan met me tel via me thuis netwerk en nu lukt het ook al niet om de tel te gebruiken als afstandsbediening voor me laptop.. Hij blijft zeggen dat er geen verbinding is en dat ik moet kijken of me bleutooth aanstaat op me pc.... maar die staat aan en werkt ook, want ik kan ook bestanden verzenden.
Iemand een idee
Verwijderd
Vreemd,bij mij laat ie het opgenomen geluid ook meteen horen.Robbie T schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:37:
Heb nog een bug ontdekt.
Hoef dus niet nog eens naar bestandsbeheer toe
Punt 1:sjuk schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:00:
[...]
pricewatch: Memory Stick Micro 1GB (Sony, MS-A1GA)
staat er gewoon in hoor
Dus zo'n Memory-Stick-Micro-1GB is hetzelfde als M2 ? Want ik snap ff niet dat hij dan een andere naam heeft!
Punt 2:
Kent iemand een programma en de url of link daarvoor waarmee ik games op mijn K800i kan zetten? Heb er namelijk genoeg!
[ Voor 14% gewijzigd door nvanthoff op 29-08-2006 17:24 ]
Misschien heb je oude bluetooth drivers, de Widcomm 5.0.1.801 versie reageert wel op HID van je gsm, 3.x en 4.x meestal nietVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:07:
he er wil ook niet veel lukken:(
Iemand een idee
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
......... Tombergman......... Bedoel je in photoDJ ofzo? daar kun je hem horizontaal en verticaal zien (verticaal is fullscreen)
Nee ik bedoel met image editor kun je afbeeldingen maken voor je telefoon maar als je dat doet en je zet de afbeelding in je telefoon dan is niet het hele scherm bedekt , dat had ik wel bij mijn k750,en ik gebruik image editor van de k800.
Nee ik bedoel met image editor kun je afbeeldingen maken voor je telefoon maar als je dat doet en je zet de afbeelding in je telefoon dan is niet het hele scherm bedekt , dat had ik wel bij mijn k750,en ik gebruik image editor van de k800.
En jij mag wel eens beter gaan lezen, want hij doelt op bluetooth als hij 'thuisnetwerk' zegtVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:44:
juzzwuzz moet niet zo dom reageren, we vertellen al 100 keer dat er geen wifi opzit!
Deze week kan ik waarschijnlijk met mijn nog te ontvangen K800 gaan prutsen, want ik moet en zal internetten via mijn breedbandverbinding
Verwijderd
Ik doel dus inderdaad op bleutooth... en op de een of andere manier is het in eens wel gelukt, heb niets anders gedaan volgens mij, maar het werkt:):):) zowel internet als remote control.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:44:
juzzwuzz moet niet zo dom reageren, we vertellen al 100 keer dat er geen wifi opzit!
Ik ben alleen nog beetje bang dat hij toch ook gebruik maakt van me gprs verkeer en ik las dat je een dummy account aan kan maken, maar ik weet niet waar ik dat kan doen.. moet dat bij datacomminicatie of internetinstellingen en wat ik het beste kan invullen.
iemand hier al ervaring mee?
Dus jij internet nou via thuis netwerk ? heb ik daar nog iets speciaals voor nodig of alleen bluetooth ?Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:41:
[...]
Ik doel dus inderdaad op bleutooth... en op de een of andere manier is het in eens wel gelukt, heb niets anders gedaan volgens mij, maar het werkt:):):) zowel internet als remote control.
Ik ben alleen nog beetje bang dat hij toch ook gebruik maakt van me gprs verkeer en ik las dat je een dummy account aan kan maken, maar ik weet niet waar ik dat kan doen.. moet dat bij datacomminicatie of internetinstellingen en wat ik het beste kan invullen.
iemand hier al ervaring mee?
Ik heb ff op afbeeldingen gegoogled op MS-A1GA en het is inderdaad een M2 schijfjenvanthoff schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:23:
[...]
Punt 1:
Dus zo'n Memory-Stick-Micro-1GB is hetzelfde als M2 ? Want ik snap ff niet dat hij dan een andere naam heeft!Beetje raar misschien. Media Markt kan ze namelijk niet eens leveren!
[ Voor 22% gewijzigd door TomBergman op 29-08-2006 18:51 ]
Ik heb ff op afbeeldingen gegoogled op MS-A1GA en het is inderdaad een M2 schijfjenvanthoff schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:23:
[...]
Punt 1:
Dus zo'n Memory-Stick-Micro-1GB is hetzelfde als M2 ? Want ik snap ff niet dat hij dan een andere naam heeft!Beetje raar misschien. Media Markt kan ze namelijk niet eens leveren!
Moet je ff de startpost lezen...TomBergman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:48:
Dus jij internet nou via thuis netwerk ? heb ik daar nog iets speciaals voor nodig of alleen bluetooth ?
Als hij mijn handleiding heeft gevolgd dan werkt het via bluetooth (of IR of een kabel).TomBergman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:48:
[...]
Dus jij internet nou via thuis netwerk ? heb ik daar nog iets speciaals voor nodig of alleen bluetooth ?
Een reboot van pc en/of uit- en inschakelen van de gsm kan genoeg zijn als je problemen hebt met verbinden via bluetooth.
Een simpeler methode is gebruik maken van PAN (personal area network) en mijn bluetooth stick ondersteunt dat
Het spijt me vreselijk, maar zou je me een linkje kunnen geven ? (A)
Een linkje van watTomBergman schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:13:
Het spijt me vreselijk, maar zou je me een linkje kunnen geven ? (A)
De handleiding staat onderaan in m'n sig (link) en in de startpost staat deze link ook
Hmmm ik keek er net naar, ik denk al wat staat daar toch
sorry
Misschien een rare vraag, maar is dit een waardige opvolger van de k750i?
De k750i heb ik nu een jaar en is goed bevallen (op het joystickje na maar dit schijnt verholpen te zijn bij de k800i?)
Mag namelijk in December een nieuwe telefoon uitzoeken, de vraag is nu dus of ik voor de k800i zal gaan!
De k750i heb ik nu een jaar en is goed bevallen (op het joystickje na maar dit schijnt verholpen te zijn bij de k800i?)
Mag namelijk in December een nieuwe telefoon uitzoeken, de vraag is nu dus of ik voor de k800i zal gaan!
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Verwijderd
Nu we toch bezig zijn met rare vragen ,hoe kun je een filmpje die ik met BT op mijn PC heb gezet
bekijken?
bekijken?
Verwijderd
Ik vind van wel. Ben zelf ook overgegaan van de k750i die ik een jaar gehad hebOneUp schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:04:
Ik weet het niet zeker, maar meestal met QuickTime.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:16:
Nu we toch bezig zijn met rare vragen ,hoe kun je een filmpje die ik met BT op mijn PC heb gezet
bekijken?
[ Voor 8% gewijzigd door bartbh op 29-08-2006 20:24 ]
Verwijderd
Kleine moeite om even in google te gooien hoe je 3gp files moet afspelen...
Maar idd, QuickTime will do
Heb hem gisteren bij Hi besteld, met een nieuw abo.
Er stond bij: "actie: binnen 24 uur geleverd", ook staat er in de Hi FAQ:
Het is nu dus dinsdagavond en ik heb nog steeds geen telefoontje... Vind een paar dagen wachten echt niet erg, maar adverteer dan NIET met 'binnen 24 uur', want dan krijg ik valse hoop.Als je vóór 12.00 uur besteld hebt, dan wordt het toestel de volgende werkdag bezorgd. Je krijgt op de dag van bestelling nog een telefoontje waarin we het tijdstip afspreken wanneer we het toestel komen brengen.
Heb je het toestel na 12.00 uur besteld, dan ontvang je het toestel een dag later.
Heb je alwel een orderbevestiging gekregen? (met een ordernummer erin)TangLeFuzZ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:43:
[...]
Het is nu dus dinsdagavond en ik heb nog steeds geen telefoontje... Vind een paar dagen wachten echt niet erg, maar adverteer dan NIET met 'binnen 24 uur', want dan krijg ik valse hoop.
Verwijderd
Had een kleine moeite moeten zijn als ie gewoon in QuicTime wilde afspelen,maar datVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:24:
Kleine moeite om even in google te gooien hoe je 3gp files moet afspelen...
doet ie dus niet..

Verwijderd
Vind ik ook...heb ruim een jaar de K750i gehad en desondanks de vele overeenkomsten met de K750i is de K800i echt als opvolger te benoemen...OneUp schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:04:
Je moet ook wel dubbelkliken op dat pictogrammetje, hè...Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:49:
[...]
Had een kleine moeite moeten zijn als ie gewoon in QuicTime wilde afspelen,maar dat
doet ie dus niet..
Bij mij ging het ook fout (Kpn dan) en ik kreeg zelfs een mailtje van een webformulier terug met een time-out error (mail server Planet/Kpn/Hi).bartbh schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:49:
[...]
Heb je alwel een orderbevestiging gekregen? (met een ordernummer erin)
Na een week had ik pas een ordernummer en direct na de bestelling kreeg ik een bevestiging zonder ordernummer

Misschien werd het daar te druk na het bericht dat ze gsm's minder gaan sponsoren

Verwijderd
Hoe werkt dat PAN mijn stickie ondersteund dat ook.Speedy-Andre schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:02:
[...]
Een simpeler methode is gebruik maken van PAN (personal area network) en mijn bluetooth stick ondersteunt dat
Ik ben er ook achter gekomen hoe ik zeker ben dat ik niet via gprs internet (wat dus nog wel gebeurde) ik moest even bij bleutooth (op me tel ) bij bleutooth internet een account aanmaken met nix erin.
Trouwens kent iemand een online messenger die via dat opera mini browsertje werkt?
Je krijgt bijna direct na je bestelling op Hi.nl een e-mailbericht met:TangLeFuzZ schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:43:
[...]
Het is nu dus dinsdagavond en ik heb nog steeds geen telefoontje... Vind een paar dagen wachten echt niet erg, maar adverteer dan NIET met 'binnen 24 uur', want dan krijg ik valse hoop.
Bedankt voor je bestelling bij Hi!
Deze mail is een bevestiging van wat je besteld hebt. We nemen je bestelling in behandeling onder ordernummer: 00000000
Jouw gegevens: [...]
Met het ordernummer kan je vervolgens een paar uur later hier de status opvragen. Als je je oude nummer wil houden op je nieuwe toestel gaat het langer duren, zie nummerbehoud in de FAQ's.
Mijn bestelling wordt vrijdag afgeleverd, ik ben erg benieuwd.
[ Voor 22% gewijzigd door RonaldM op 30-08-2006 09:56 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb telefoon nu 3 weken.. en heb totaal geen last van de bugs. (die vallen niet eens zo op)
Maar als er nu dan is een nieuwe update komt, en je gaat dus updaten.. worden je instellinen bewaard gebleven? en je foto's worden niet verwijderd?
Maar als er nu dan is een nieuwe update komt, en je gaat dus updaten.. worden je instellinen bewaard gebleven? en je foto's worden niet verwijderd?
Verwijderd
Als het goed is blijft alles bij het oude, alleen de software zelf wordt overschreven. Heb bij m'n K750i een aantal maal een sw-update gedaan en alles bleef zoals het was, alleen de vernieuwingen in de software zijn merkbaarVerwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:47:
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb telefoon nu 3 weken.. en heb totaal geen last van de bugs. (die vallen niet eens zo op)
Verwijderd
Ah fijn
Niet opnieuw beltoon etc instellen en dergelijke, da's bij sommige merken toch heel anders (data verloren etc.)
tijd voor nieuw topic.??
tijd voor nieuw topic.??
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 22:36 ]
Morgen komt deel 4.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:34:
tijd voor nieuw topic.??
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 22:41 ]
Ik ben nu zo'n drie weken in het bezit van dit mooie speeltje. Over het algemeen bevalt ie me prima, zoals al vaak gezegd zijn de foto's meesterlijk, de menu's overzichtelijk, en de besturing is snel.
Toch zijn er ook wel wat dingetjes die me dwars zitten:
1. Het geluidje dat afgespeeld wordt bij de herinnering van een afspraak in de agenda kan je niet instellen. Je zit dus opgescheept met een schraal geluidje dat bovendien maar 3 seconden aanhoudt. Het is me tot nu toe nog niet gebeurd, maar ik kan me goed voorstellen dat ik daardoor een afspraak ga missen.
2. Als je herinnerd wordt aan een item in je agenda, dan kan je deze herinnering niet 'sluimeren' of 'snoozen' (dat ie na 10 min. nog eens gaat piepen)
3. Als je een verjaardag in je agenda wil zetten, dan kan dat alleen door de geboortedatum toe te voegen aan een van je contacten. (Bij mijn vorige telefoon (nokia 6230) had je in je agenda gewoon de optie 'verjaardag toevoegen') Als je dan gewaarschuwd wordt om een kadootje aan te gaan schaffen, moet je eerst zelf uitrekenen hoe oud de Job in kwestie gaat worden.... dat is toch uit de tijd!
(Hier zit overigens ook een klein bugje, als je die verjaardagswaarschuwing krijgt, staan er twee linkjes: sms sturen, of bellen. Als je er daarvan een wil selecteren merk je dat omhoog en omlaag zijn omgewisseld)
4. Je kan de automatische naamgeving van gemaakte foto's niet wijzigen.
5. Een accent aigu (déze) is alleen beschikbaar voor de 'e', terwijl ik het ook wel eens over gróóte dingen wil hebben...
Boven alles is en blijft het een heerlijke telefoon, maar ik dacht ik ga mijn gezeik toch ff spuien!
Rijk
Toch zijn er ook wel wat dingetjes die me dwars zitten:
1. Het geluidje dat afgespeeld wordt bij de herinnering van een afspraak in de agenda kan je niet instellen. Je zit dus opgescheept met een schraal geluidje dat bovendien maar 3 seconden aanhoudt. Het is me tot nu toe nog niet gebeurd, maar ik kan me goed voorstellen dat ik daardoor een afspraak ga missen.
2. Als je herinnerd wordt aan een item in je agenda, dan kan je deze herinnering niet 'sluimeren' of 'snoozen' (dat ie na 10 min. nog eens gaat piepen)
3. Als je een verjaardag in je agenda wil zetten, dan kan dat alleen door de geboortedatum toe te voegen aan een van je contacten. (Bij mijn vorige telefoon (nokia 6230) had je in je agenda gewoon de optie 'verjaardag toevoegen') Als je dan gewaarschuwd wordt om een kadootje aan te gaan schaffen, moet je eerst zelf uitrekenen hoe oud de Job in kwestie gaat worden.... dat is toch uit de tijd!
(Hier zit overigens ook een klein bugje, als je die verjaardagswaarschuwing krijgt, staan er twee linkjes: sms sturen, of bellen. Als je er daarvan een wil selecteren merk je dat omhoog en omlaag zijn omgewisseld)
4. Je kan de automatische naamgeving van gemaakte foto's niet wijzigen.
5. Een accent aigu (déze) is alleen beschikbaar voor de 'e', terwijl ik het ook wel eens over gróóte dingen wil hebben...
Boven alles is en blijft het een heerlijke telefoon, maar ik dacht ik ga mijn gezeik toch ff spuien!
Rijk
Verwijderd
Iemand al een bleujack progje gevonden?
Had al wel iets gevonden aleen dat werkte niet echt en was bedoeld voor de 750 .
Had al wel iets gevonden aleen dat werkte niet echt en was bedoeld voor de 750 .
Verwijderd
Als iemand met de image editor een afbeelding maakt en dan in de telefoon zet , is dan het hele scherm bedekt ???
Verwijderd
Ik heb 2 programma's, dat zijn BT Explorer en Bloover, ik heb zo snel geen linkje hiervoor, moet je even zoeken op google of even op tweakers kijken, er is een bluejack forum voor daar staan de links in. BT Explorer werkt heel goed, Bloover is meer een hackprogramma maar die werkt alleen wanneer iemand een van de eerste bluetooth telefoons heeft, die zijn namelijk niet beveiligd.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 23:07:
Iemand al een bleujack progje gevonden?
Succes ermee!
edit: ik zie dat deel 4 er is, dan zal ik mijn bericht maar in deel 4 posten
[ Voor 86% gewijzigd door MVC op 30-08-2006 18:38 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.