Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 9.701 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:18:
Volgens dit pdfje -> http://www.kpn.com/kpn/re...nnelid%3D0%26id%3D1529432 zou je ook bij een Hi abo zo'n gratis mediacenter moeten krijgen. Iemand dit al geprobeerd?

[...]
Werkt dit ook als je je abbonement verlengt in deze periode met 2 jaar en daarbij de k800i gratis krijgt???

Je sluit immers opnieuw een contract af met KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Robbie T schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:45:
[...]Ik zat er ook over te denken om deze voucher op te sturen. Bedacht mij alleen dat ze denk ik wel ergens kunnen nakijken of je hem in die periode hebt gekocht. Mochten ze er achter komen dat je de telefoon niet in die periode hebt gekocht. Zouden ze je dan iets kunnen maken omdat je de boel probeert "op te lichten" ofzoiets?
edit:

Ben er Inmiddels al achter dat het geen nut heeft aangezien je ook een kopie van je aankoopbon moet meesturen.

Van de voucher:
Download de bestelbon onderaan deze pagina.
Vul alle gegevens in en stuur de bon samen met een kopie van de aankoopbon van uw K800i naar het opgegeven adres.
Als je hem idd niet in de actieperiode hebt gekocht dan is het wat anders, maar als je een Hi abonnement hebt besteld IN de actieperiode dan kun je altijd proberen om de voucher op te sturen. Op Hi.nl staat niks over deze actie, maar op de voucher staat toch echt dat het ook voor Hi abo's geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:52
Bugje gevonden.

Als je een sms typt en je gebruikt daarbij een letter met bijvoorbeeld een umlaut (Zoals Haï ) dan word het aantal tekens wat je kan gebruiken voor de rest van je sms in een keer heel erg beperkt.

(Dit probleem had ik bij de k700i ook al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

Weet even niet meer of hij al genoemd is en ben te lui om te zoeken;

andere bug is dat de tel kennelijk je laatste volume niet onthoudt; stel dat je de radio hard hebt gehad, moet je hem de volgende keer weer hard zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Rio schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:28:
Weet even niet meer of hij al genoemd is en ben te lui om te zoeken;

andere bug is dat de tel kennelijk je laatste volume niet onthoudt; stel dat je de radio hard hebt gehad, moet je hem de volgende keer weer hard zetten.
lijkt me meer een feature dan een bug... ik wil mijn radio niet elke keer zo hard hebben als de vorige keer... is dus kwestie van smaak

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:45:
[...]

lijkt me meer een feature dan een bug... ik wil mijn radio niet elke keer zo hard hebben als de vorige keer... is dus kwestie van smaak
Lijkt mij niet, want ik neem dat het the-other-way-around ook werkt, dus als je je telefoon op een (heel) laag volume hebt gezet dat hij daarna weer een harder/normaal volume geeft. Onze tv's, radio's ed thuis onthouden ook hun vorige volume, dus lijkt me toch eerder een bugje van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Ik had de post ook in groepen ingedeeld waarvan ik zeker iets van wist en wat nog onzeker was.
Als je goed ha gelezen klopt de 120 euro cashback nog steets toenstrax naar hi gebeld en die zijden inderdaad tegen mij dat ik 120euro terug gestort krijg... Ook al staat het niet zo op de site.

De BTW en om de 2 weken betalen blijken dus niet te kloppen. GELUKKIG. Voor diegene die mijn post goed hadden gelezen wisten ook al dat ik dat niet zeker wist ik had het namelijk gelezen op internet. Al bij al is hi en ook kpn redelijk te doen leuke aanbieding leuke acties alleen service blijf ik bagger vinden vooral als je een leveringsprobleem hebt kan het nog wel eens een week tot eenpaar weken duren.

1 ding weet ik alleen nog niet zeker.... worden de internetkosten appart afgehouden ofzit dat bij je hi abbonement? Heb namelijk een paar keer opt verkeerde knoppie gedrukt...zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik heb hem gisteren gaan halen in van den borre (belgie). Hierbij krijg ik normaal een printer van sony :)
maar het formulier waren ze er vergeten bijsteken:)
Ook wanneer ik mijn gsm op stil zet trekt de camera in alle stilte;)

zalige gsm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Iglo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-04 21:37
Is er nog een andere muziek programma beschikbaar voor de k800i, vind deze namelijk niet echt overzichtelijk en er zijn geen sorteer mogelijkheden (op mappen ipv song name).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
bartbh schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:05:
[...]
Lijkt mij niet, want ik neem dat het the-other-way-around ook werkt, dus als je je telefoon op een (heel) laag volume hebt gezet dat hij daarna weer een harder/normaal volume geeft. Onze tv's, radio's ed thuis onthouden ook hun vorige volume, dus lijkt me toch eerder een bugje van SE.
Inderdaad, het lijkt mij zeker een bug. Bovendien onthoudt mijn k800 het volume wél :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrgoolie schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:56:
Ik heb hem gisteren gaan halen in van den borre (belgie). Hierbij krijg ik normaal een printer van sony :)
maar het formulier waren ze er vergeten bijsteken:)
Ook wanneer ik mijn gsm op stil zet trekt de camera in alle stilte;)

zalige gsm!
ben ik de enigste die hier niets van snapt? Trekt de camera in alle stilte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:27:
[...]
ben ik de enigste die hier niets van snapt? Trekt de camera in alle stilte?
Dat is Vlaams voor "als ik de telefoon op stil zet, maakt hij ook geen geluid als ik een foto neem" ;)

En geen commentaar op iemands Nederlands als je zelf "enigste" schrijft: -st ;)

[ Voor 14% gewijzigd door PowerFlower op 25-08-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de juiste belichting maakt hij prachtige foto's! Nog beter dan mijn digitale 5 megapixel toestel.

Jonge katjes in Chersonissos:

Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/796/dsc00382ub5.th.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:31:
[...]

Dat is Vlaams voor "als ik de telefoon op stil zet, maakt hij ook geen geluid als ik een foto neem" ;)

En geen commentaar op iemands Nederlands als je zelf "enigste" schrijft: -st ;)
Ik ben niet Nederlands, kben Brabants, da ge het even wit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

D467 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:51:
Ik heb nu 3G uitgezet, en alleen GSM nu, dus ook dat vage icoontje weg.... en jawel de accu gaat veel langer mee!!!

Dus echt een ''SUPER''' TIP!!!

Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > GSM-/3G-netwerken > Alleen GSM

Alles werkt nog perfect: Bellen/Smsen!!! En het accutje gaat veel langer mee...
En wat is veel langer?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

Bamikwal schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:24:
...

GERUCHTEN
-ook zijn er wa dingen besproken in dit forum over dat er om de 2 weken een afschrift van hi komt en niet om de maand. Dus om de 2 weken moet je 10euro dokken.
-er gaan geruchten in de rond dat dit zonder btw is en dat je dat ook nog moet betalen als da zo is klaagk ze aan bij de ombutsman vieze klootzakke :(
-als je om de 2 weken zou moeten betalen weet ik niet als je dan ook maar de helft van je maandelijkse tegoed kan gebruiken ..... Dus dat als je meer dan de helft opmaakt als meteen zou moeten betalen dat weet ik niet.
-de kosten voor het internet via hi word volgens mij verekend in het abbonement

(deze dingen weet ik nog niet zeker omdat ik er nog geen money van mn rekening is af gehouden dus.... Heb namelijk 2 weken lang emt verkeerde sim-kaart rond gelopen en kon daardoor ook niet bellen..)

...
Is inderdaad allemaal onzin in het leven geroepen door D467 aangezien ie de ballen van z'n rekening begreep...
Bamikwal schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:52:
...

De BTW en om de 2 weken betalen blijken dus niet te kloppen. GELUKKIG. Voor diegene die mijn post goed hadden gelezen wisten ook al dat ik dat niet zeker wist ik had het namelijk gelezen op internet. Al bij al is hi en ook kpn redelijk te doen leuke aanbieding leuke acties alleen service blijf ik bagger vinden vooral als je een leveringsprobleem hebt kan het nog wel eens een week tot eenpaar weken duren.

1 ding weet ik alleen nog niet zeker.... worden de internetkosten appart afgehouden ofzit dat bij je hi abbonement? Heb namelijk een paar keer opt verkeerde knoppie gedrukt...zucht
En als je wat beter had gelezen had je al geweten dat er van al je geruchten niks waar was.

De internetkosten worden bij Hi apart verrekend en bij KPN Mobiel met je abo verrekend.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Zou ik de Sony Ericsson Update Service kunnen gebruiken bij een Vodafone branded SE K800i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Kapitein Iglo schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:22:
Is er nog een andere muziek programma beschikbaar voor de k800i, vind deze namelijk niet echt overzichtelijk en er zijn geen sorteer mogelijkheden (op mappen ipv song name).
Ja dat zoek ik dus ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
eindelijk, ik heb hem sinds een kleine week, wat een super toestel!

ik moest verlengen en heb mazzel gehad dat ik de verkoper ken :o
kostte normaal 70 a 80 euro om te verlengen bij een hi25, heb hem gratis gekregen :o

super toestel nogmaals en een foto van een makro vlinder :)

http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/59430.jpg

deze is goed gelukt! en het was ook nog eens bewolkt

[ Voor 4% gewijzigd door rudyman85 op 25-08-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Ook van dichtbij maakt hij mooie foto's

http://file01.uploaddump....kpdpeqecaeqp-DSC00070.JPG

[ Voor 25% gewijzigd door D467 op 25-08-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:30
Kan je ook normale oordopjes via een adaptertje op deze telefoon aansluiten? Als dat niet kan is dat echt een enorm nadeel voor mij :'( .

Edit: al wat gevonden, http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/23926/23. Keiduur.

[ Voor 24% gewijzigd door MarcoC op 25-08-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf, er is ook al een in-ear headset van sony ericsson zelf.. voor 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die bestaan al langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:43:
Met de juiste belichting maakt hij prachtige foto's! Nog beter dan mijn digitale 5 megapixel toestel.

Jonge katjes in Chersonissos:

[afbeelding]
lool dan wil ik niet weten wat dat voor '5 megapixel' camera is dan :D

bekijk je k800i foto's eens op 100%, moet je zien wat een artifacts er om voorwerpen zitten, hoeveel detail er niet is, hoeveel ruis er in zit. oke, leuk voor in een telefoon maar meer ook niet :)

mijn 4 megapixel ixus 400 bijvoorbeeld maakt echt veel betere en scherpere foto's in het kwadraad x 10 dan mijn K800i, om over de rest van me apparatuur maar niet te spreken :P
leuke telefooncamera voor kleine snapshotjes voor op internet oid, meer niet imho, dat flitsje kom nauwelijks een meter ver 8)7

* Luuk is fotograaf, ben misschien iets kritischer dan gemiddeld :P

voor de rest een toptelefoon natuurlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Heb dan liever zo'n verloopstukje. Heb al goede in-ears (Creative EP-630 :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Even een krekel gesnapt:
Afbeeldingslocatie: http://photos1.blogger.com/blogger/7913/3568/0/image-upload-1-713218.jpg
gewoon via de blogfunctie die al in de foon zit. (dus de image wordt dan automatisch gedownscaled)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is echt vervelend in de gsm: dat avn dat standby wit licht en geen gegevens wanneer je sms vol is dus hoeveel je nog kan typen en je kan je display licht gewoon niet regelen v(hoe lang het brand ) en je kan niet regelen hoe lang je toon van je sms-toon afgaat dat is echt vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:28:
[...]
Waar heb je dit weg gevist? Of staat dit nu niet meer op de site?
edit:
staat er nu dus zo:

[...]
-- Was een snapshot dat ik bewaarde toen ik - zonder succes - via het Web bij Hi de 800i probeerde te bestellen (is later via de telefoon onder dezelfde condities wel gelukt). Inmiddels is eea aanpast inderdaad. Maar het verklaart deels wel de verwarring over hoe en wat van de actie.

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:50:
[...]

Werkt dit ook als je je abbonement verlengt in deze periode met 2 jaar en daarbij de k800i gratis krijgt???

Je sluit immers opnieuw een contract af met KPN...
SHIT, ik heb een hi abbo van 2 jaar alleen 2 aug afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry verkeerd topic (was bedoeld voor de grote concurent n73 >:)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:28:
Volgens mij zijn dat Nokia's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:39
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:58:
Ik heb de k800i bij hi besteld, op de site. Hi €20 euro abo.. 15 betalen..
Na alle reacties hier heb ik dezelfde bestelling vandaag gedaan op Hi.nl, mooi toestel voor € 9,- Ik ben ook erg benieuwd naar de Media Center MMV-200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:28:
Concurrent?

Je vergelijkt een lada toch ook niet met een mercedes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n73 is dan de lada natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Morgen maar ff naar Hi bellen...
Als ik de status van mn order opvraag, komt er order gecancelled door Reviva te staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk ontvangen na een week (wat nou, Hi 24 uurs levering) maar wat een super toestel zeg :), tot nu toe na een paar uurtjes spelen zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje he, Nav4 all kan ik dus zo gebruiken? Telkens als ik nav4all start, maakt hij dan gebruik van de gprs connectie? Nee toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Heb zo'n verloopstukje via E-bay gekocht. Kost ongeveer 2 dollar zonder verzendkosten. Werkt prima.
MarcoC schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:57:
[...]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is dat ding ook wel goedkoop:
http://www.gsmpunt.nl/det...Sony-Ericsson&model=K800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik heb em dus gisteren gehaald (Vodafone, 1 jaar 27,50, k800i voor 15 euro :) )

maar ik krijg geen verbinding met MyPhoneExplorer. Heb zojuist alle drivers geinstalleerd zoals in het boekje, maar hij vindt mijnt telefoon niet. (Telefoon in telefoonmodus)

OPGELOST: update my phone explorer van 1.3.3 naar 1.4.5

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 26-08-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanmorgen een probleem met mijn camera :(
Gister heb ik nog gewoon foto's genomen en nu laat de camera
alleen een zwart beeld zien met groene rondingen.

Ik overweeg een masterreset maar volgensmij staat dit los van de camera.

Het probleem wordt ook hier besproken: http://www.mobileplanet.c...asp?code=132648&thread=88

IEMAND EEN OPLOSSING STUUR HEM HET LIEFST NIET OP????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou een voucher krijgen nadat ik 5 email gestuurd heb en 4 keer gebeld heb en ieder keer 10 minuten aan de lijn heb gehangen.Nu een week later ,dus zaterdag heb ik nog steeds geen voucher van hi klantenservice ontvangen.duur dit niet een beetje lang? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:23:
ik zou een voucher krijgen nadat ik 5 email gestuurd heb en 4 keer gebeld heb en ieder keer 10 minuten aan de lijn heb gehangen.Nu een week later ,dus zaterdag heb ik nog steeds geen voucher van hi klantenservice ontvangen.duur dit niet een beetje lang? :|
gewoon naar de dichtsbijzeinde kpn zaak gaan, misschien heb je dan meer succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zij zeggen dat ze geen ondersteuning geven voor mobiels van hi die op internet(hi.nl) zijn besteld. Ik moet een bevestiging krijgen want mijn imei nummer is al ingevuld dus ik kom niet verder nu mijn nummer daar geregistreerd staat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:57:
[...]

In de link van MarcoC ( http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/23926/23 ) staat een verloopstukje voor de K750i. Is deze ook geschikt voor de K800 ?

edit: onderaan de pagina staan een aantal ondersteunde modellen, maar de K800 staat hier niet bij.
Weet iemand hoe dit zit ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nu eigenlijk de grootste nieuwe verschillen t.o.v een k750 naast de camera?
Zijn er nog meer nieuwe bijzondere features?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja volgens mij gewoon geschikt voor de k800i de oplader is toch ook hetzelfde en de headsets ,ik zou van zo'n verloopstukje nooitr gebruik willen maken waarom heb je anders een radio in je telefoon ,kan je nu geen gebruik van maken als je zo'n verloopstukje hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:02:
ja volgens mij gewoon geschikt voor de k800i de oplader is toch ook hetzelfde en de headsets ,ik zou van zo'n verloopstukje nooitr gebruik willen maken waarom heb je anders een radio in je telefoon ,kan je nu geen gebruik van maken als je zo'n verloopstukje hebt ;)
Is dat zo?

Een hele rits accessoires, bijvoorbeeld HPM-70 en HPM-82, lijkt ook via een "verloopstukje" met de telefoon verbonden te worden. Het lijkt me dat je met die types gewoon FM kunt luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar zit toch geen antennen op zo'n verloopstukje volgens mij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
SiHiDa schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:59:
[...]

Is dat zo?

Een hele rits accessoires, bijvoorbeeld HPM-70 en HPM-82, lijkt ook via een "verloopstukje" met de telefoon verbonden te worden. Het lijkt me dat je met die types gewoon FM kunt luisteren.
De antenne zit in de koptelefoonkabel geloof ik. Maar dat maakt mij niet uit, als ik FM-radio wil luisteren gebruik ik die andere oordopjes wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:43
De radio werkt ook gewoon als je het verloopstukje bij gsmpunt.nl besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke sorry dat wist ik niet

dit is echt vervelend in de gsm: dat avn dat standby wit licht en geen gegevens wanneer je sms vol is dus hoeveel je nog kan typen en je kan je display licht gewoon niet regelen v(hoe lang het brand ) en je kan niet regelen hoe lang je toon van je sms-toon afgaat dat is echt vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Sc00t schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:06:
De radio werkt ook gewoon als je het verloopstukje bij gsmpunt.nl besteld. :)
Hoe weet je dat? En weet je dat wel heel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.hoek8/review_w800i/foto12.JPG

Dit is een W800i met de HPM-70 die standaard meegeleverd wordt. Zoals te zien is, zijn de oordopjes via een "verloopstukje" aangesloten op de telefoon. Op het display van de W800i is duidelijk de FM-radio te zien.

Ik lees hier dat mensen vragen om een koptelefoon, speciaal met antenne. Volgens mij heeft elke koptelefoon deze "antennefunctionaliteit" al standaard aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is iets anders zo iets ,dat si een plug + attennne die andere verloopstukjes zijn toch anders volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:46:
dat is iets anders zo iets ,dat si een plug + attennne die andere verloopstukjes zijn toch anders volgens mij.
Afgezien van de lengte zie ik weinig verschil tussen het "verloopstukje" van de HPM-70 en de "stand-alone verloopstukjes"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
D467 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:22:
[...]

Hoe weet je dat? En weet je dat wel heel zeker?
Ik heb die kabel zelf besteld en het werkt allemaal alsof het een echte SE headset is, hij ziet er wel anders uit als op het plaatje en er zit ook een knopje op om handsfree te bellen
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/2126/dsc00034mb7.th.jpg
ps. let niet op de kwaliteit van deze foto, de k800i kan betere foto's maken ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Randy op 26-08-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

A oke,

Nadeel van die standaard headset vind ik dat het ene draad langer is dan het ander? Dit is dat je met 2 personen kunt luisteren maar vind dat draad echt slecht...

Ook is het geluid wel minimaal?

---------

zit te kijken op GSMpunt.nl zie ik dit staan:

Verzendkosten: € 0,00

Klopt dat?

EDIT:

Bij GSMpunt.nl betaalt u geen verzendkosten!

Topproducten tegen bodemprijzen!

[ Voor 34% gewijzigd door D467 op 26-08-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Zou iemand hmij hiervan de verschillen kunnen vertellen:

&

en hiermee bedoel ik het niet alleen kwa prijs...

[ Voor 7% gewijzigd door D467 op 26-08-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De HPM-82 heeft een afstandsbediening in het snoer zitten en is zwart....

Dat is volgens mij alles.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
D467 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:33:

&

Remote bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:33:

&

nog een mogelijk verschil: Bij de HPM-82 staat expliciet vermeld dat er een 3,5mm jack in past. Dit staat niet bij de andere. Aan het plaatje van de andere te zien lijkt het alsof het misschien wel kan, maar het valt niet met zekerheid te zeggen.

edit: weet iemand of de HPM-82 ook ergens zonder de bijgeleverde oordopjes te koop is? Het zal wel niet maar je weet maar nooit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesboom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik ben nog steeds aan de twijfel.

De k800i heeft echt alle moois, aldus de specs, maar ik heb nog wat vraagtekens bij de duurzaamheid. Met name in vergelijk met de Nokia 6233 die ik al in m'n handen heb gehad. Die voelt echt stevig en robuust ivm de k800i.

Zijn er al negatieve ervaringen geweest met het cameraklepje? Blijft dit er goed op zitten en blijft er niets achter haken?

Dan het pookje/de joystick... Ik ben altijd nokiabezitter geweest (6230i) en heb al wat spookverhalen gehoord over het pookje van de k750i. Hoe zou deze nog functioneren na een jaar?

Ik zal de foon ook vaak als mp3 speler gebruiken. Iemand ervaringen in vergelijking tot de nokia 6233 of de 6230i? Komt er een beetje bass-geluid uit de oordopjes?

Tenslotte nog een vraag over het beltoonvolume/wekker: is dit luid genoeg? En is de trilfunctie goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
vleesboom schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:05:
Ik ben nog steeds aan de twijfel.....
Hij voelt erg stevig aan en heb nog geen problemen met het klepje gehad, hij schuift wel heel af en toe open maar is nog nooit wat achter blijven haken.
Het pookje weet ik niet of dat die het na een tijdje gaat begeven omdat ik de telefoon pas net heb ;)
Het bass geluid met de standaard oordopjes is niet zo heel denderend maar wel aanwezig, met mijn verloopstukje en de Creative EP-630 oordopjes is het echter perfect :*)
Het geluid is voor een wekker zeker luid genoeg en de trilfunctie voldoet ook uitstekend, hoewel mijn (hele) oude SE T100 wat harder trilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:28:
Ik heb sinds vanmorgen een probleem met mijn camera :(
Gister heb ik nog gewoon foto's genomen en nu laat de camera
alleen een zwart beeld zien met groene rondingen.

Ik overweeg een masterreset maar volgensmij staat dit los van de camera.

Het probleem wordt ook hier besproken: http://www.mobileplanet.c...asp?code=132648&thread=88

IEMAND EEN OPLOSSING STUUR HEM HET LIEFST NIET OP????
Dit heb ik ook een paar keer gehad, toen was ik op een groot feest (decibel outdoor) en denk dat de telefoon heel vochtig was, ik nam een foto en ik zag volgens my alleen blauwe wolken ofzo? Terwijl het snachts was in een tent met flits , kan ook heeel misschien aan mezelf hebben gelegen maar denk het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat raden jullie me aan als nieuwe headset voor mijn k800i? een verloopstuk met goede oordoppen? of gewoon iets anders

heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:07:
wat raden jullie me aan als nieuwe headset voor mijn k800i? een verloopstuk met goede oordoppen? of gewoon iets anders

heel erg bedankt!
Goeie vraag, dit vroeg ik me namelijk ook al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
OT:
Misschien moet je nog even 2uur wachten :/
Geduld is een schone zaak. Dit topic is aardig druk, dus reacties komen toch vanzelf wel ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 26-08-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:07:

heel erg bedankt!
Ik kan je wel vertellen dat ik (bijna zeker) van plan ben om deze te kopen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Las laatst dat Wayfinder navigatie alleen maar via een soort abonnement kon. Ben ik vandaag aan het zoeken op de Wayfinder site en krijg nu toch echt het idee dat je helemaal geen speciaal abonnement nodig hebt, maar na het installeren van de software en koppeling van de bluetooth receiver gewoon zonder enige kosten kunt navigeren. Klopt dit of moet ik hier toch voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
JE betaalt toch sowieso voor je GPRS kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
Neobender schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:27:
JE betaalt toch sowieso voor je GPRS kosten?
Bedankt voor je reactie.
Nee volgens mij niet. Je hoeft toch helemaal geen gebruik te maken van gprs, je legt de verbinding met de sataliet toch gewoon via je receiver. Als je op een pda je navigatie draait heb je toch ook geen gprs nodig. ik hoor het graag als ik er helemaal naast zit. Graag dan ook met uitleg waarom

[ Voor 12% gewijzigd door mastamasta op 26-08-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:03

sphere

Debian abuser

Dat niet, maar dat zegt toch verder niks over de kosten van gprs? ;)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
sphere schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:43:
Dat niet, maar dat zegt toch verder niks over de kosten van gprs? ;)
Even goed lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit er naast ;)

Ze sturen de kaarten op via GPRS. Ik hoop dat er binnenkort een andere oplossing komt, dat je de kaarten en software op een m2 kaartje kan kopen ofzo.

Greets jw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

mastamasta schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:31:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Nee volgens mij niet. Je hoeft toch helemaal geen gebruik te maken van gprs, je legt de verbinding met de sataliet toch gewoon via je receiver. Als je op een pda je navigatie draait heb je toch ook geen gprs nodig. ik hoor het graag als ik er helemaal naast zit. Graag dan ook met uitleg waarom
Dus het is 100% GRATIS? Of?

Laatmaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ben bezig met customizen (eigen renault f1 theme enzo) maar waar en hoe kan ik instellen welk geluid ik bij nieuwe events/afspraken wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een beetje thema's zitten maken.

Allen je wallpaper zie je dus ook als je in je menu's zit dat vind ik mega irritant weet iemand of het al zover kan dat je dat kan omzeilen dat je gewoon een egale achtergrond krijgt in menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt dat toch gewoon instellen :S , je kunt per verschillend ding een achtergrond neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:04

GforceNL

Out of memory....

Nou is gvd de 2e SE ook kapot. De eerste moest terug vanwege een kapotte speaker, nummer twee maakt sinds gisteren geen verbinding meer het het netwerk (getest met meerdere simkaarten...) De keren dat hij wel verbinding maakt kun je niks doen (SMS werkt niet, bellen niet....)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag is al eerder gesteld, maar er is geen duidelijk antwoord op gegeven. Dus nogmaals, is er ook een ander muziekprogramma mogelijk dan de standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 00:42:
Je zit er naast ;)

Ze sturen de kaarten op via GPRS. Ik hoop dat er binnenkort een andere oplossing komt, dat je de kaarten en software op een m2 kaartje kan kopen ofzo.

Greets jw
Bedankt voor je reactie. Inderdaad vaag dat ze die kaarten alleen per gprs opsturen. Software op een m2 kaartje was beter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou graag een bureau lader, maar ik vond ze gruwlijk duur.

Heb nu via marktplaats voor 2,50 euro een bureau lader van de p800 op de kop getikt.

en er dit van gemaakt:

http://img172.imageshack.us/img172/8193/standzb2.jpg

Goedkoop tog een mooie oplader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi ziet er goed uit!, maar op marktplaats kan je voor 15 euro ook een hele nieuwe voor de k800i kopen dat istoch nog wel goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja maar ik heb er nu 1 voor 2,50 en een kwartiertje klus tijd.

en 15euro vind ik prijzig voor een bureu lader.

omdat ik al een eige lader heb dus ik betaal enkel voor dat stukje plastick om de lader heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja indd daar heb je wel gelijk in
heb je de oplader vastgeplakt aan het plastic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 19:39
Letatcest schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:14:
Even een krekel gesnapt: gewoon via de blogfunctie die al in de foon zit. (dus de image wordt dan automatisch gedownscaled)
Ik kan niet wachten tot ik hem krijg, http://www.esato.com/phon...sony+ericsson&model=K800i erg mooie foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 17:30:
ja indd daar heb je wel gelijk in
heb je de oplader vastgeplakt aan het plastic?
gewoon met seconde lijm vast gemaakt stond nog niet op de foto hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was maar een vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik heb paniek! ;)
Ik ga a.s. zondag voor een semester naar Spanje, en wil dan eigenlijk in mijn K800i een M2 kaart hebben van 1 GB! Maar, die kan ik niet vinden via tweakers price watch.
Kan iemand me vertellen waar ik zo'n kaart kan vinden voor een schappelijke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een fantastisch ding :), nu 2 dagen in bezit. :) Bevalt me werkelijk uitstekend. Verstokte Nokia gebruiker maar dit is werelds.

Hebben de meeste K800i gebruikers er een hoesje omheen? Ben bang dat als ik hem veelvuldig in m'n broekzak meeneem hij snel onder de krassen en stof zit.... beetje zonde met zo'n duur toestel. Hoe doen jullie dat, de telefoon meenemen, zonder al te veel risico op krassen/stof ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon broekzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

nvanthoff schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 20:35:
Ik heb paniek! ;)
Ik ga a.s. zondag voor een semester naar Spanje, en wil dan eigenlijk in mijn K800i een M2 kaart hebben van 1 GB! Maar, die kan ik niet vinden via tweakers price watch.
Kan iemand me vertellen waar ik zo'n kaart kan vinden voor een schappelijke prijs?
pricewatch: Memory Stick Micro 1GB (Sony, MS-A1GA)

staat er gewoon in hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik kom net terug van vakantie en heb zo ongeveer 250 foto's gemaakt met de telefoon. Ook aardig wat best-pic foto's die ik elke keer allemaal heb opgeslagen. Dat werkt eigenlijk wel perfect!

Maar eigenlijk is de flitser wat te zwak voor foto's verder dan 2 a 3 meter, maar das op zich geen ramp.

Verder zijn de foto's echt van goeie kwaliteit, vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem. Namelijk, wanneer ik gebeld word en de persoon hangt op voordat ik heb opgenomen, zie ik niet dat ik een oproep gemist heb.

Het 'nwe events' menu staat dan wel op mn scherm, alleen het lijstje gemiste oproepen is leeg. Ik heb de firmware update al gedaan, maar ik bleek de nieuwste firmware al te hebben.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is de gespreks"'bug"' en die is al ten sprake gekomen in dit topic.Je zult moeten wachten tot er een nieuwe firmware uitkomt (klopt toch of niet:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Hebben ze bij SE geen 'bugtracksysteem' oid? Zodat je bug kunt melden of dat je kunt zien dat ze bezig zijn met het oplossen van een bepaalde bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat zou wel fijn zijn .Nu weet je echt niet wanneer update uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 weken vakantie in spanje ( 8) :*) ) ben ik er weer :P.

Wat me nu toch wel is opgevallen is dat het pookje wel snel stof aantrekt. Ik heb em nu 1.5 maand ongeveer en rond het pookje was al wel wat stof. Ook onder waar je het touwtje vast kunt maken zit al aardig wat stof. Dit heb je echter wel zo verwijderd, gewoon met een tissuepuntje er tussen stoppen. Verder vind ik dat het klepje van de camera 'snel' beschadigd. Heb em vaak op tafel liggen en dan ligt hij schuin en op het onderste randje van het klepje komt al slijtage. Ik heb er nu een heel smal stukje plakband op geplakt zodat ie niet beschadig O-) O-)

Maar verder bevalt ie uiterst goed. Hele weg terug (in de auto, 2 dagen rijden. incl. 1 overnachting) heb ik naar de mp3 speler geluisterd, aan eind van de dag was de tel wel bijna leeg, maar goed naar 12 uur achter elkaar muziek luisteren en spelletjes spelen vind ik dat niet zo raar :P
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.