Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.696 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja indd vind ik ook.Hij heeft tenminste wel een geheugenkaart slot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:47:
[...]

Rond de 39 euro. Je mag trouens best wat investeren in goed geluid, vind ik persoonlijk. Ik heb de HPM-82 hier al besteld. De levertijd staat op 11 dagen. Officieel zou hij in Q3 uit moeten komen.
39 euro valt nog best mee? Ik klikte eerst een anderen aan op de website van SonyEricsson en daar kwam ik er 1 tegen van 125 euro, en die was al best oud...

Maar deze heeft toch wel goed geluid of zie ik dat nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:31:
Even onbeschoft wat advies vragen:
  • 1: Het pookje/joystickje vertoond bij mij na 2 weken al kuren. Hij wil namelijk sporadisch weigeren om naar beneden te navigeren. Kan dit betekenen dat er stof onder zit? En als dit erger wordt, kan ik dan contact op nemen met SE?
  • 2: De Hi geheugenkaart voucher heb ik anderhalve week geleden opgestuurd, hoelang duurt het voordat je het kaartje daadwerkelijk ontvangt?
ThnQ's in advance!
Ik heb ook het "pookjes-probleem".
Alleen met het naar beneden navigeren, ik moet soms vijf keer naar beneden drukken eer ie doet wat ik wil. Dit gebeurd voornamelijk als ik snel ergens doorheen wil scrollen.

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:31:
Even onbeschoft wat advies vragen:

[list]
• 1: Het pookje/joystickje vertoond bij mij na 2 weken al kuren. Hij wil namelijk sporadisch weigeren om naar beneden te navigeren. Kan dit betekenen dat er stof onder zit? En als dit erger wordt, kan ik dan contact op nemen met SE?

Dat had ik laatst ook??? Nu valt het wel weer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:12:
[...]

pffrt, hoeveel klachten heb je hier gelezen over een kapotte joystick op de K800i? Hij voelt steviger en is dus beter. Neem aan dat 1 of 2 meldingen niet betekend dat ze allemaal slecht zijn.
Hij gaat in ieder geval een stuk stroever dan bij mijn K750

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 16-08-2006 12:08 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:17

Laguna

Connaisseur

[...]

pffrt, hoeveel klachten heb je hier gelezen over een kapotte joystick op de K800i? Hij voelt steviger en is dus beter. Neem aan dat 1 of 2 meldingen niet betekend dat ze allemaal slecht zijn.
Ach ik spreek je over een jaar wel weer...

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sweet, ik heb em net ontvangen. Mooi ding
Alleen niets erbij gekregen voor de memstick, dus ga ik er zo maar even 1 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Die 1GB M2 is echt overal uitverkocht, gister nog bij mediamarkt amsterdam geweest, ook niets meer. Heb maar een 512MB M2 gekocht voor €34.95. En m'n HPM-70 zijn ook binnen! €15.80, ebay duitsland, gewoon in een bulk hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb jij hem bij hi/kpn bestelt? dan krijg je een 512 kaart. Ik heb hem gisteren bestelt vom 10 uur en krijg hem morgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:31:
heb jij hem bij hi/kpn bestelt? dan krijg je een 512 kaart. Ik heb hem gisteren bestelt vom 10 uur en krijg hem morgen. 8)
Zeker? Staar er anders nergens bij hoor.. alleen bij kpn wel.. bij hi niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij Hi besteld ja, die actie van 20 euro voor 2 jaar. Het gekke is dat er op het contract looptijd 1 jaar staat... maar zal wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:37:
Wat betalen jullie voor de telefoon.

Ik heb hem bij KPN mobiel besteld: 30 euro abonnement (kost 25 euro, 5 euro online korting) voor 1 jaar lang (totaal dus 300 euro) er zit geloof ik wel een simlock op, en krijgt er 512 geheugen bij.

owja, ik moet wel 29 euro bij betalen,dus voor 1 jaar lang 30 euro pm betaal ik 330 euro
Kpn mobiel 25 1 jaar kost €20,- per maand en €69,- bijbetalen incl. 512MB geheugen, totaal is dat maar €240,- + €69,- = €309,- !!
Zit een Kpn mobiel toestel vol met Kpn ongein of is hij verder normaal :? Het is de goedkoopste tot nu toe :*)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ stan: juhwel ik heb het gevraagt aan iemand van de helpdesk. en het staat nog in dit forum en het staat op de website: geheugen 512 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor, hi 25 abonnement 2 jaar , je betaalt 2 jaar 20 euro en krijgt een gesimlockt model wat je na een jaar gratis simlockvrij kan maken en je krijgt er een 512 mb geheugenkaart bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:05

Rio

Ik heb al een boek

DnY! schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:28:
Die 1GB M2 is echt overal uitverkocht, gister nog bij mediamarkt amsterdam geweest, ook niets meer. Heb maar een 512MB M2 gekocht voor €34.95. En m'n HPM-70 zijn ook binnen! €15.80, ebay duitsland, gewoon in een bulk hoesje.
Goed dat je het zegt, anders was ik morgen ook naar MM Arena gegaan. Ik heb er nu maar 1 besteld (bij empc), ik wacht wel af. Mijn leven hangt er nu ook weer niet van af gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:37:
Wat betalen jullie voor de telefoon.

Ik heb hem bij KPN mobiel besteld: 30 euro abonnement (kost 25 euro, 5 euro online korting) voor 1 jaar lang (totaal dus 300 euro) er zit geloof ik wel een simlock op, en krijgt er 512 geheugen bij.

owja, ik moet wel 29 euro bij betalen,dus voor 1 jaar lang 30 euro pm betaal ik 330 euro
Mijn eisen waren: 1 jaar en simlockvrij

Is geworden Hi50, moest EUR 69,= betalen. Bij Belcompany overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:26:
nee hoor, hi 25 abonnement 2 jaar , je betaalt 2 jaar 20 euro en krijgt een gesimlockt model wat je na een jaar gratis simlockvrij kan maken en je krijgt er een 512 mb geheugenkaart bij.
huh? Ik heb een lock vrije en geen memstick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op dit forum stond toch dat je een kaart kreeg? en ze komen allemaal uit het magazijn van kpn dus het zijn dezelfde telefoons.en ik zei tegen de werknemer van hi dat er een 512 mb kaart bij zit,en hij zei:dat klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Rio schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:36:
[...]

Ik zit ook bij Hi, had ook een 1 jaar eis, en kwam uit op Hi30 met € 9 bijbetaling. Overigens met voucher voor 512mb kaartje... Lijkt me toch een betere deal (ook als je een groter abbo wilt is de bijbetaling dus een stuk minder). Gehaald in Den Haag, Hi winkel

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:38:
[...]

Als ie lock vrij is dan heb je mazzel, de voucher voor de memstick zou (onderin) de doos moeten zitten :/
Maarreh ik vroeg al eerder of bij Hi en Kpn toestellen gerommeld is in de menu's, of is alles gewoon zoals het hoort, incl. My friends, mp3's kopiëren e.d. :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry...geen idee..ik krijg het toestel pas morgen vroeg. :P dus ik zal dan eens kijken maar ik denk dat iemand anders dan al antwoord heeft gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:38:
[...]

Ja als ik voor een lock vrije koos moest ik 70 euro betalen, en geen memorystick erbij. Dus hebik het zo gedaan en dat vind ik toch veel fijner.
Speedy-Andre schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:16:
[...]

Als ie lock vrij is dan heb je mazzel, de voucher voor de memstick zou (onderin) de doos moeten zitten :/
Maarreh ik vroeg al eerder of bij Hi en Kpn toestellen gerommeld is in de menu's, of is alles gewoon zoals het hoort, incl. My friends, mp3's kopiëren e.d. :?
Nee daarvoor heeft ie gewoon bijbetaalt, of hij betaalt meer als mij per maand (20 euro), en hij heeft een simlockvrije versie, waar geen voucher bij zit. Voucher zitten alleen bij de kpn gelockte (of hi) versies

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een hi 20 euro abbonement nu voor 15 euro(actie) is die gelockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 16:59

Zeeuw

5.6

KPN toestellen is niet mee gerommeld!

Geen logo's, originele menu's, bloggen, kopieeren, alles kan! alleen SimLock zit erop, al heb ik nog geen ander Simkaartje geprobeerd.

Of dat met Hi ook zo is durf ik niet te vertellen.

Wie heeft de K800 in Juli bij KPN besteld? Ik meen te herinneren dat er geen aansluitkosten gevraagd werden, maar heb nu me factuur binnen en daar staat dat ik 50% aansluitkosten moet betalen...

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij hi is het hetzelfde hebben 2 werknemer van een grote winkel van primafoon gezegt.Ze komen gewoon uit het magazijn van kpn dus het zijn allemaal dezelfde telefoon alleen een simlock

Oah ja een belangrijke vraag:
morgen krijg ik mijn nieuwe k800i en ik wil er heel voorzichig mee doen,Moet hij meteen aan de lader als ik hem morgen uitpak en installeer ? en hoelang? Ik heb gehoord dat je hem eerst helemaal leeg moet laten lopen en dan op moet laden ,klopt dit? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:27:
[...]

Ja als ik voor een lock vrije koos moest ik 70 euro betalen, en geen memorystick erbij. Dus hebik het zo gedaan en dat vind ik toch veel fijner.

[...]

Nee daarvoor heeft ie gewoon bijbetaalt, of hij betaalt meer als mij per maand (20 euro), en hij heeft een simlockvrije versie, waar geen voucher bij zit. Voucher zitten alleen bij de kpn gelockte (of hi) versies
Hmm, ik heb dus die Hi 25 abbo maar ik hoef maar 20 te betalen, en de phone was gratis. Telefonisch besteld omdat ik het op de site weer eens niet kon vinden, toen had ik gevraagt of ie locked was maar die telefoniste beweerde van niet. Heb het niet kunnen testen... is verder ook niet belangrijk voor me, maar er zit geen aangepaste rotzooi op iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 22:42

996

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:52:
bij hi is het hetzelfde hebben 2 werknemer van een grote winkel van primafoon gezegt.Ze komen gewoon uit het magazijn van kpn dus het zijn allemaal dezelfde telefoon alleen een simlock

morgen krijg ik mijn nieuwe k800i en ik wil er heel voorzichig mee doen,Moet hij meteen aan de lader als ik hem morgen uitpak en installeer ? en hoelang? Ik heb gehoord dat je hem eerst helemaal leeg moet laten lopen en dan op moet laden ,klopt dit? :/
Volgens de handleiding die er, ook bij jou, vast en zeker, bij zit: eerst ongeveer 2,5 uur aan de lader, totdat ie opgeladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik het toestel kocht zeiden ze tegen mij om hem gewoon te gaan gebruiken totdat ie helemaal leeg is, en hem dan helemaal goed op te laden. De accu's worden nl. zo'n 60% vol erbij geleverd. In ieder geval die van mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, de medewerker van belcompany zei dat ik hem zo kon gebruiken, want hij was al voor 60% opgeladen of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je het beste kunt doen is eerst de batterij helemaal leeg laten lopen. Vervolgens laadt je de batterij zonder de telefoon aan te zetten 24uur aan 1 stuk op. Op deze manier maak je de batterij erg krachtig.

Ontlaad hem de eerste maanden iedere maand een keer (net zo lang gebruiken tot hij niet meer aan wil) en herlaad em vervolgens volledig zonder de telefoon ondertussen in te schakelen (2,5 uur in de lader).

Ik heb nu 2 jaar een K700i en ik kan nog steeds de telefoon 4 tot 5 dagen gebruiken zonder hem te hoeven opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik denk dat ik hem eerst helemaal opmaak maar 24 uur:|? bedankt voor de reacties. Ik wil echt geen kapotte accu hebbben meteen dus daarom vraag ik het:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:04

GforceNL

Out of memory....

Rio schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:36:
[...]

OEi, ik bij Primafoon zelf een Hi 25 voor 1 jaar.
EUR 9 voor de foon
EUR 26 aansluitkosten.

Scheelt toch een berg.

Weet trouwens niet of het al gevonden was, maar ik heb een bug. bij een video ringtone blijft het trilalarm aanstaan bij een gemiste oproep. (dus blijft trillen nadat de verbinding verbroken is.)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
[b][message=26314552,noline]

Weet trouwens niet of het al gevonden was, maar ik heb een bug. bij een video ringtone blijft het trilalarm aanstaan bij een gemiste oproep. (dus blijft trillen nadat de verbinding verbroken is.)
Zeker een prOn videotje zodat je nog even kan nagenieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Batterij geheel ontladen is NIET goed voor een li-polymeer (li-ion) batterij!
In dit toestel zit dezelfde batterij als bij de K750 en die mag je ook niet volledig leegmaken.
Kortstondig opladen is geen probleem, hij hoeft niet bij elke laadbeurt vol te zijn.
Na aankoop de batterij volledig opladen wordt wel door SE geadviseerd in de handleiding.
Mijn K750 batterij gaat na ruim een jaar nog even lang mee als in het begin en ik gebruik het toestel dagelijks :)

edit:
Zie linkje met uitleg ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy-Andre op 16-08-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laadde mijn k750i altijd op als ie rond de 30% zat. Heb ik een jaar gehad en ik merk niet dat ie minder lang meegaat ofzo. Dus bij deze doe ik gewoon precies hetzelfde
Uit de verpakking was mijne 80% vol, heb em erin gedaan en mee zitten spelen tot de 30%, dan laad ik hem op tot ie vol zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:01:
Batterij geheel ontladen is NIET goed voor een li-polymeer (li-ion) batterij!
In dit toestel zit dezelfde batterij als bij de K750 en die mag je ook niet volledig leegmaken.
Kortstondig opladen is geen probleem, hij hoeft niet bij elke laadbeurt vol te zijn.
Na aankoop de batterij volledig opladen wordt wel door SE geadviseerd in de handleiding.
Mijn K750 batterij gaat na ruim een jaar nog even lang mee als in het begin en ik gebruik het toestel dagelijks :)

edit:
Zie linkje met uitleg ;)
oeps!! sorry! 8)7

ik had vast nog de oude batterijen in mn hoofd!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke iedereen bedankt! ik zal hem dan rond de 30 % opladen (zal wel in gsm-menu staan hoeveel de accu is in %? ) En dan rond de 4 uur laten opladen.Er staat dat je niet meer dan 4 uur mag opladen?
bedankt voor de palm bijlage,is dit niet een ander soort accu? dn een telefoon accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:24:
oke iedereen bedankt! ik zal hem dan rond de 30 % opladen (zal wel in gsm-menu staan hoeveel de accu is in %? ) En dan rond de 4 uur laten opladen.Er staat dat je niet meer dan 4 uur mag opladen?
bedankt voor de palm bijlage,is dit niet een ander soort accu? dn een telefoon accu?
In de Palm zit een ander model accu, maar het werkingsprincipe is hetzelfde ;)
Bij SE kan je probleemloos langer opladen, als hij vol is dan stopt het toestel met opladen.
Ik leg mijn K750 meestal 's nachts aan het infuus en na 2u is hij vol, een volle batterij kan je niet nog voller maken, althans ik ken geen gevallen waar dit problemen oplevert.
Nicad of nimh batterijen moeten wel van de lader af als ze vol zijn omdat ze anders te warm worden.
De betere opladers schakelen trouwens af als de batterij vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
Hij kan wel .txt lezen hoor, heb ik al een paar keer gebruik van gemaakt.

Alleen een beetje jammer dat je de tekst niet direct kan selecteren als je de .txt opent (kan iig wel als je 'verzenden' ==> 'als MMS' kiest. Je kan het daarna in de mms de tekst selecteren. Werkt waarschijnlijk ook wel als je verzendt als email)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 07:54:
[...]

Als dit zo zou zijn, klopt het niet wat ze bij Klantenservice en Primafoon zeggen. Dat I-mode een gewone GPRS dataverbinding is. En dan zou het zo zijn, dat je dan misschien niet de I-mode functies kan gebruiken, maar wel gebruik kan maken van de dataverbinding.
Waar baseer jij je op als ik vragen mag, want ik heb al 1000 verschillende dingen gehoord ondertussen!
Zal ik jullie maar even uit de droom helpen?

Ik kreeg mijn telefoon, gelijk internet proberen, ging prima. Na een aantal dagen even gekeken wat het me had gekost via sms 'saldo' naar 1244: al gauw ruim 8 euro. Toen dacht ik aan wat ik bovenaan de 'mobile startsite' gelezen had:
TIP: Onbeperkt surfen voor 7,50 per maand
Dus ik klikken daarop:
Wil je voor maar € 7,50 per maand onbeperkt* surfen op je mobiel? Bel dan naar de klantenservice van KPN of Hi en het wordt meteen geregeld! Je betaalt één vast bedrag per maand waarvoor je zorgeloos tot 10 Mb data kunt gebruiken.

Surfen zonder bundel kan ook, maar je betaalt dan voor de hoeveelheid data die je verbruikt. Dit wordt uitgedrukt in kb of Mb. Eén pagina is ongeveer 10kb, hoe lang je online bent is niet belangrijk. Je hebt dus kosten voor het verzenden en binnenhalen van informatie.
met de 7,50 bundel ben je veel voordeliger uit en kun je zorgeloos surfen, dus surf je helemaal mobiel! Meteen activeren? Bel met de klantenservice van KPN of Hi en we maken het in orde voor je!

* 10 MB per maand: bij uitzonderlijk gebruik buiten de € 7,50 databundel zijn de kosten € 2,- per MB.
Lezen jullie hier ook maar één woord over i-mode?
Ik niet en heb dus ook maar de klantenservice gebeld of ze dat voor me konden regelen. Afijn, geregeld en de volgende dag zou de bundel in gaan.

Een paar weken verder krijg ik mijn telefoonrekening en ik schrik me lam: ze hebben een 10MB-dataabonnement van € 20,- bij mij aangesloten.

Ik heb meteen gebeld naar de klantenservice en kreeg duizend maal excuses dat het een fout van hun was en het zou op de voglende factuur verrekend worden. Of ik wel deze factuur wilde voldoen.

Prima, in orde dacht ik. Maar niets bleek minder waar: toen ik weer eens mijn saldo opvroeg via sms naar 1244 kreeg ik een sms met de tekst: Melding GPRS EUR 0-abonnement: Verbruik 0,027MB. t.w.v. € 0,08 sinds factuur 03 augustus.

Ik denk ^$&%* wat is dit nu weer. Klantenservice gebeld omdat ik uberhaupt geen verbinding meer kon krijgen via umts en gevraagd waar ze nou eigenlijk mee bezig waren (gewoon vriendelijk).

Komt een van die helpdeskmedewerkers met het verhaal dat die € 7,50 databundel alleen geldt voor i-modeverkeer en niet voor het verkeer er buiten. Aangezien dit toestel geen i-mode ondersteund heeft het geen zin een € 7,50 i-modebundel af te sluiten. De data die je gebruikt valt er toch buiten. Vandaar dat die eerste truus mij waarschijnlijk een 20 euro abonnement heeft aangesmeerd, zonder mij daar over te informeren terwijl ik toch duidelijk heb gevraagd om een 7,50 abonnement. 20 euro vind ik toch echt te veel voor een dataabonnement waar je maar 10MB mag gebruiken. Voor dat geld laat ik die functies van de telefoon wel buiten gebruik of zoek ik zeer sporadisch wel iets op.

Dat 20euroabonnement komt overigens van de kpn-mobiel-kant van kpn en dus hi.

Moraal van het verhaal:
Internetten kost je zonder bundel € 1,- per 100 kB wat neerkomt op € 5 per MB

Internetten met een imodebundel kost je € 7,50 plus je gebruik buiten imode € 2 per MB

Internetten met een databundel van kpnmobiel kost je standaard € 20 voor 10 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Sluuz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:10:
[...]

Ik zit ook bij Hi, had ook een 1 jaar eis, en kwam uit op Hi30 met € 9 bijbetaling. Overigens met voucher voor 512mb kaartje... Lijkt me toch een betere deal (ook als je een groter abbo wilt is de bijbetaling dus een stuk minder). Gehaald in Den Haag, Hi winkel
Is zeker een betere deal, alleen is die van jou gelockt, dat is het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillinR
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 13:18
McRubz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:00:

Moraal van het verhaal:

Internetten met een imodebundel kost je € 7,50 plus je gebruik buiten imode € 2 per MB

Hi... hopeloos :(. Erg slecht dat je die bundel niet kan aanschaffen met een telefoon die volledig gprs en umts ondersteunt.

Maar even een andere Hi-ervaring: Ik had laatst per ongeluk een Hi 150,- abbo besteld (150 belminuten verward met 150,- euro, terwijl Hi niet eens een bundel van 150 minuten heeft |:( ). Meteen een mail er achteraan met annulering van de order. Krijg ik een bevestiging terug dat ze de annulering door zullen geven aan de betreffende afdeling.

Volgende dag krijg ik toch een orderbevestiging. Ik denk, ach, die is automatisch gegenereerd en mijn annulering zal nog wel niet verwerkt zijn. Een paar dagen later krijg ik echter ineens een telefoontje van de koerier, wanneer hij mijn bestelling kan afleveren :? . Dus ik zeggen dat ik hem al had geannuleerd bij Hi, hij: "Dat hebben ze niet aan ons doorgegeven, maar ik zal hem bij dezen annuleren." Geen commentaar op de koeriersdienst, ik heb het pakket inderdaad niet gekregen.

Inmiddels een Hi 20,- geregeld, de telefoon twee weken in bezit, alles prima. Valt er ineens een rekening in de bus van ruim 200,- voor iets meer dan een maand Hi 150,- abonnement! :( .
Wegens weigeren van het pakketje heb ik het hele contract nooit gezien, laat staan dat het ondertekend is. Nogal illegaal om geld af te schrijven via automatische incasso zonder dat ik ze gemachtigd heb...

Ik de helpdesk gebeld, was het al opgemerkt door Hi zelf. Desondanks gaan ze het bedrag afschrijven, en later weer terugstorten. De afschrijving blijft illegaal volgens mij, maar dat heb ik op dat moment niet gezegd... Ze kon me niet vertellen wanneer het bedrag weer bijgeschreven zou worden, dus in de tussentijd heb ik 200,- minder op mijn rekening.... Ik hoop dat ze die tussentijd erg kort houden :( !

Ondanks aandringen kon ze niet zorgen dat ik een bevestiging toegestuurd/gemaild kon krijgen waarin Hi aangeeft dat ze een foutieve afboeking heeft gedaan en het bedrag gaat terugstorten. Uit de reactie van de telefoniste bleek dat ze het ook nogal raar vond om een bevestiging te sturen van iets dat ze gaan betalen of zo...

In ieder geval kon ze mij dus geen bevestiging sturen omdat dat om een heel andere afdeling ging. Als klantenservice vertegenwoordig je toch alle afdelingen lijkt mij.. had me desnoods doorverbonden. Maar goed, nu afwachten tot ik weer een bijschrijving van 200,- krijg... ooit...

edit: Mijn Hi 20,- loopt overigens wel gewoon zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

McRubz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:00:
[...]

Zal ik jullie maar even uit de droom helpen?

Moraal van het verhaal:

Volgens mijn rekenmachine is het zelfs €10,- per MB i.p.v. €5,- ;)
Het idiote is dat de K800 een umts toestel is en dus in principe ook i-mode aan kan, alleen heeft Kpn kennelijk moeite om dit te realiseren 8)7

De K600 werkt wel met i-mode omdat de ingebouwde browser hiervoor geschikt is.
Toestellen met een Access Netfront browser kunnen blijkbaar niet met i-mode overweg en ook de M600 met Opera browser kan dit niet :z
Vodafone heeft geen probleem met de verschillende browsers, alleen Kpn loopt zwaar achter met z'n i-mode dat zo flexibel is als een dikke plank :X
Ik zat zelf aan een 1-jarig Kpn abo te denken maar als ik dit zie dan gooi ik de belangrijkste functionaliteit van het toestel weg ....
Blijft over bellen en sms/mms-en en omdat hij meestal sim-locked is kan je ook niet ff een Vodafone sim erin doen om betaalbaar te kunnen internetten :/

edit:
Een i-mode browser kent C-html en dat zie ik bij de Netfront Access browser niet staan

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 16-08-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:28
Speedy-Andre schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:06:
[...]

Volgens mijn rekenmachine is het zelfs €10,- per MB i.p.v. €5,- ;)
Het idiote is dat de K800 een umts toestel is en dus in principe ook i-mode aan kan, alleen heeft Kpn kennelijk moeite om dit te realiseren 8)7
Volgens de KPN site enn mijn laatste factuur geld dit...
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1241676

En dit komt van de hi site.
i-mode/wap 7,50
Bij een Hi-abonnement heb je al een i-mode/wap bundel voor € 7,50 per maand. Hiermee kun je onbeperkt* i-mode gebruiken, inclusief het versturen en ontvangen van mail. Overigens is het versturen van ontvangen van mail tot en met 31 december 2006 helemaal gratis in Nederland.

Je kunt in je toestel nakijken hoeveel je tot dan toe hebt verbruikt, dus je hebt altijd controle over de kosten!

Surfen zonder bundel
Ook zonder i-mode/wap bundel kun je surfen op i-mode. Je betaalt dan € 10,- per MB. Surfen mét bundel is dus veel voordeliger!

Bestellen?
Bel 1200 of bezoek de Hi shop.

* 10 MB per maand: bij uitzonderlijk gebruik buiten de i-mode bundel zijn de kosten € 2 per MB.

[ Voor 46% gewijzigd door Serotonine op 16-08-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 12:48
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:23:
[...]

oeps!! sorry! 8)7

ik had vast nog de oude batterijen in mn hoofd!!! :*)
volgens mij is li-po wat anders dan li-ion en voor li-ion is het wel goed om te ontalden staat teninste in de handleidingen maar correct me if i'm wrong

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm nu weet ik het echt niet meer met de batterij:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 07:54:
[...]

Als dit zo zou zijn, klopt het niet wat ze bij Klantenservice en Primafoon zeggen. Dat I-mode een gewone GPRS dataverbinding is. En dan zou het zo zijn, dat je dan misschien niet de I-mode functies kan gebruiken, maar wel gebruik kan maken van de dataverbinding.
Waar baseer jij je op als ik vragen mag, want ik heb al 1000 verschillende dingen gehoord ondertussen!
Primafoon, bij aanschaf duidelijk gevraagd of hier I-mode op mogelijk was (met KPN-abo) en telefoon was niet geschikt. Overigens heb je via een KPN-abo sowieso GPRS mogelijkheden maar de I-modebundel is voordeliger...

Heb hier nog niet gelezen dat er iemand is met een I-mode-bundel op de K800i dus ga ik er vanuit dat die info (nog) klopt. Vraag me niet wat de technische beperking dan zou zijn :?

Edit: de technische beperking betreft dus inderdaad de browser die niet geschikt is voor I-mode (of misschien beter gezegd; I-mode is niet geschikt voor onze browser :P )

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 10-09 19:27
[...]

Ik had hiervoor een T300 van eind 2002 met nagenoeg dezelfde joystick; nu ruim 3 en een half jaar later functioneert die joystick nog steeds; ik heb er al het vertrouwen in dat ook deze joystick het een poos vol gaat houden.
Omdat de populariteit van de K750 en K800 gigantisch is, is het logisch dat er een aantal modellen tussen zitten die het misschien sneller begeven dan andere, maar waar hebben we het dan over procenten, promillen, nog minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Serotonine schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:33:
[...]

Volgens de KPN site enn mijn laatste factuur geld dit...

[...]
Ok, dus meer data verbruiken kost relatief minder ;)
Probleem is dus dat je de i-mode portal niet kan bereiken (al zou een java i-mode browser dit kunnen oplossen) maar je kan wel internetten buiten de bundel, wat nog wel goedkoper is dan zonder bundel als je erg veel data verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Kom er ook net pas achter dat die blog functie eruit is op mijn K800i (Orange natuurlijk). Nou vind ik dat branden niet zo probleem míts er geen functionaliteit weggehaald wordt. Dus een ander menu is geen punt. Maar die blog functie eruit is simpelweg het verwijderen van iets wat die K800i wel kán.

Ga dan ook terug naar de Orange winkel (Amersfoort) om dit eens aan te kaarten. Als ik een K800i wil, wil ik er eentje die doet wat Sony Ericsson zegt dat hij kan doen.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:02:
hmm nu weet ik het echt niet meer met de batterij:P
In dat linkje staat li-ion (is eigenlijk li-polymeer), veel verschil zit er niet tussen die twee.
Ik heb met laptops gezien dat volledig leegmaken van li-ion accu's de capaciteit aantast, ook als ze nog nieuw zijn. Er treedt kristalaangroei op de polen op wat slecht is voor de werking. Het resultaat van de verminderde capaciteit is dat de batterij minder lang stroom kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke bitrates gebruiken jullie om er een filmpje op te zetten?

Ik heb met Imtoo MP4 net 352x288, 200kbit en 96kbit audio getest, dat speelde goed en zag er wel aardig uit. Zou ik deze nog iets hoger kunnen zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

offtopic: jezus, een weekje ofzo niet gekeken en we zijn bijna bij deel 4 8)7 : offtopic

inmiddels mijn 2e K800i binnen gekregen en deze doet het op zich wel goed, maar mijn memory stick micro wordt niet herkend. enig idee waar het aan kan liggen? telefoon herkend het dus niet! laat staan mijn pc.

[ Voor 9% gewijzigd door vr6-only op 16-08-2006 22:18 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:14:
Welke bitrates gebruiken jullie om er een filmpje op te zetten?

Ik heb met Imtoo MP4 net 352x288, 200kbit en 96kbit audio getest, dat speelde goed en zag er wel aardig uit. Zou ik deze nog iets hoger kunnen zetten?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
Op mijn K750 gaat 176x144, video 200Kb en audio 128Kb nog net goed als je niet fullscreen (horizontaal) speelt.
Je hebt kennelijk de resolutie verdubbeld en het geluid niet hoog gesampled.
Kan je zien dat je resolutie weg gooit, het display is toch 320x240 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee hoe ik dit horizontaal zet, maar dat beetje downscaling merk ik niet

Ik ben nu 300kbit video en 96kbit 48khz audio aan het coderen, die ga ik zo even testen.
edit: probleemloos en ziet er nog iets beter uit :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij instellingen-->verbindingen-->mobiele netwerken staan de o.a. de volgende opties: GSM en 3G OF alleen GSM. Kan iemand me het verschil uitleggen en of dit iets verschilt qua belkosten o.i.d.?

Je kan bij instellingen-->verbindingen-->datacommunicatie ook kiezen tussen GPRS en GSM of alleen GSM. Zelfde vraag geldt hier.

Al die opties word ik helemaal gek van en die handleiding staat ook 3 kwart van de informatie die je nodig hebt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 23:30:
Bij instellingen-->verbindingen-->mobiele netwerken staan de o.a. de volgende opties: GSM en 3G OF alleen GSM. Kan iemand me het verschil uitleggen en of dit iets verschilt qua belkosten o.i.d.?

Je kan bij instellingen-->verbindingen-->datacommunicatie ook kiezen tussen GPRS en GSM of alleen GSM. Zelfde vraag geldt hier.

Al die opties word ik helemaal gek van en die handleiding staat ook 3 kwart van de informatie die je nodig hebt niet in.
Bij Gsm en 3G wordt met 3G umts bedoeld voor een snelle internet verbinding.
Datacommunicatie kan simpel gezegd d.m.v. inbellen (gsm) of gprs (gprs zit in het gsm signaal en is voor data sneller).
Het gprs bereik zie je links boven het gsm bereik en umts heeft een eigen symbool naast het gsm bereik.
Umts of 3G is onzuiniger dan gsm, als je het niet nodig hebt dan schakel je 3G uit.

Verwijderd

Ow verrek, ik heb nu gevonden hoe je die video liggend afspeelt. Nu loopt het beeld behoorlijk sloom, artifact als de gekken en halverwege begint het te haperen. Gek genoeg gaat het geluid wel normaal door. Maar gewoon rechtop werkt het wel, ziet er beter uit ook.

Me muziek klinkt echt voor geen meter trouwens, onwijs irritante compressor/limiter effect op maximale volume, en zo hard is dat niet eens.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 00:21 ]

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan is er t.o.v. de K750 niet veel verbeterd, geluid was nog wel goed bij liggend afspelen van filmpjes en ik vind de bitrate erg laag.
Met 128Kb/s en samplerate van 44k klinkt het beter, misschien haal je wel 160k of 256k.
Nu ik zo veel met de K800 'bezig' ben wordt de neiging om hem aan te schaffen steeds sterker 7(8)7
1 jarig abo bij Kpn is goed te doen, alleen heb je dan geen i-mode en wel een sim-lock |:(

Verwijderd

Over mijn pookjes probleem.

Ik merk dat als ik hem met mijn rechterhand navigeer ik er geen problemen mee heb.
Als ik hem echter bijv. in mijn rechterhand hou, en met mijn linkerhand het pookje bedien gaat hij pas weigeren.

Ik moet hem dus of recht naar onderen bewegen, of een beetje schuin naar rechts. Wel vreemd...

Verwijderd

@vr6-only: Misschien moet je het kaartje formateren ,toen werkte het bij een andere telefoon wat ik gehoord heb ook?

Sorry als ik het fout heb. :9

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:10

PowerFlower

être diable et jouer fleur

ChillinR schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:50:
[...]
Ik de helpdesk gebeld, was het al opgemerkt door Hi zelf. Desondanks gaan ze het bedrag afschrijven, en later weer terugstorten. De afschrijving blijft illegaal volgens mij, maar dat heb ik op dat moment niet gezegd... Ze kon me niet vertellen wanneer het bedrag weer bijgeschreven zou worden, dus in de tussentijd heb ik 200,- minder op mijn rekening.... Ik hoop dat ze die tussentijd erg kort houden :( !
Gewoon storneren... dan heb je het meteen terug. (Je mag een incasso binnen 21 werkdagen bij je bank annuleren als die onterecht is, zie bijv. info van de ABN/AMRO hierover).

Verwijderd

TheRitz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:13:
Kom er ook net pas achter dat die blog functie eruit is op mijn K800i (Orange natuurlijk). Nou vind ik dat branden niet zo probleem míts er geen functionaliteit weggehaald wordt. Dus een ander menu is geen punt. Maar die blog functie eruit is simpelweg het verwijderen van iets wat die K800i wel kán.

Ga dan ook terug naar de Orange winkel (Amersfoort) om dit eens aan te kaarten. Als ik een K800i wil, wil ik er eentje die doet wat Sony Ericsson zegt dat hij kan doen.
hier hetzelfde probleem, en ik denk er ook hetzelfde over,die functie hoort toch gewoon bij de telefoon......of je nou Orange, kpn of t-mobile hebt zou toch niets uit moeten maken lijkt me.
Laat me even weten wat ze bij Orange te vertellen hadden, ik zal het zelf ook eens gaan aankaarten.

Verwijderd

Ik heb een probleem :ik heb helemaal geen geheugenkaart bijgeleverd bij mijn sonyericsson k800i van hi wat ik net heb ontvangen ,zelfs niet een 64 mb kaart en zelfs geen voucher voor de 512 mb kaart wat de medewerker wel zei dat die erbij zat toen ik de gsm bestelde via de telefoon:| wat moet ik doen :(? wie kan me alsjeblieft helpen:(

• 996

996

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:12:
Ik heb een probleem :ik heb helemaal geen geheugenkaart bijgeleverd bij mijn sonyericsson k800i van hi wat ik net heb ontvangen ,zelfs niet een 64 mb kaart en zelfs geen voucher voor de 512 mb kaart wat de medewerker wel zei dat die erbij zat toen ik de gsm bestelde via de telefoon:| wat moet ik doen :(? wie kan me alsjeblieft helpen:(
64mb krijgt niemand, is intern geheugen in telefoon

voor voucher hi bellen ?

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hi bellen en zeggen dat dat de voucher er bij hoort te zitten.
Op de Hi website staat de voucher er niet meer bij maar misschien sturen ze er toch nog een op :)

Verwijderd

die man zij vanwel.en de telefoon zijn hetzelfde en komen uit het kpn magazijn volgens de mensne van primafoon.en bij kpn geldt de actie en die man van hij zei het ook :| ik baal echt nu

Verwijderd

oah ja ik heb gebeld maar ze zeide dat ik moest emailen naar de klantenservice

Verwijderd

Maar gewoon in de muziek speler, het lijkt net of er die 90db limit op zit

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:32
Ik zit nu te twijfelen tussen een N70 & de SE K800i. Is er iemand die hier ook over getwijfeld heeft en mij kan zeggen welke beter is en waarom?

Verwijderd

k800i. Sneller,mooier, betere camera.

is het trouwens een goed idee als ik zaterdag me k800i meeneem naar decibel outdoor om wat plaatjes te schieten? Telefoon moet wel tegen een beetje vocht kunnen toch? (niet regen, maar gewoon op party's hangt wel altijd wat vocht)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 12:56 ]

• 996

996

We hebben in dit topic een paar keer gehad over de functie "Telefoonbeheer". Naar aanleiding van mijn mailtje naar SE kreeg ik het volgende antwoord:

"Geachte heer ...,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De functie telefoonbeheer is een functie waarmee u via GPRS kunt zoeken naar software-updates voor de telefoon. Deze functie staat op de telefoon en de telefoon ondersteunt deze functie alleen is deze dienst nog niet geactiveerd. U kunt dus in de toekomst gebruik maken van deze dienst.
"

Verwijderd

hoe kan je de usb-verbinding verbreken voordat je de kabel kan verwijderen?

• Pinky-H9
In telefoon beheer een update functie ? die zit gewoon in een los menu en die werkt gewoon ....

• 996

996

Pinky-H9 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:27:
In telefoon beheer een update functie ? die zit gewoon in een los menu en die werkt gewoon ....
Ik ben het met je eens dat het antwoord van SE niet echt verhelderend is, volgens mij kan die functie meer, maar weten ze het zelf niet zo goed . . .
En inderdaad update kan al via een andere weg in het menu

Verwijderd

hoe dan? (verlies je dan ook al je data als je gaat updaten? en de instellingen? Bijvoorbeeld een ringtone, moet je die daarna zelf weer aanpassen?)

• 996

996

Algemeen > Updateservice

Wat je allemaal verliest weet ik niet, staat wel iets over in de handleiding denk ik (hoop ik).

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Zeeuw schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 05:43:
[...]

1: dat klinkt niet goed :'( Heb de mijne nu ook 2 weken maar gelukkig daar nog geen last van gehad

2: bij mij duurde het precies 2 weken, dinsdagochtend in de bus gehad, dus deze week misschien?
en daarom wil ik nu dus mijn 750 vervangen maar mijn angst wortd dus waarheid: de K800 heeft hetzelfde gezeik. Toch maar naar de nokia N93 (met pijn in het hart)

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

• Mephisteus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
bullish schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:59:
[...]

en daarom wil ik nu dus mijn 750 vervangen maar mijn angst wortd dus waarheid: de K800 heeft hetzelfde gezeik. Toch maar naar de nokia N93 (met pijn in het hart)
Ik heb er nog geen problemen mee en heb hem ook 2 weken. We zullen zien :)

Verwijderd

Altijd nog garantie, verzekering erbij is ook wel lekker bij zo'n duur toestel, komt altijd van pas toch.

Verwijderd

Als er bij hi geen voucher zit voor de 512 mb kaart is er een fout en moet je emailen naar de helpdesk(niet bellen!) dan maken ze het in orde beloofde de vrouw van hi mij :P

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Probleem met de joystick is vuil. Ik heb de k750 sinds mei 2005 met een vod 70 abo dus gebruik hem veel en de K800 heeft dezelfde stick. Als de stick kuren vertoond gewoon hard alle kanten op bewegen zodat je hem schoonmaakt. Je zal namelijk vooral problemen krijgen met de stick naar beneden te doen (die beweging maak je het meest). Schoon houden is ook een oplossing maar voor zover ik weet is de k800 geen ladyfone ;)

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Verwijderd

Hoe zet je eigenlijk de foto's over van je telefoon naar de PC? Aangezien alle telefoonfuncties worden uitgeschakeld wanneer je de beide apparaten met elkaar verbonden hebt.

• D467

D467

[M]

http://www.expansys.nl/product.asp?code=137030

Bevatten die oordopjes in interne radio anthene?

En zit daar dit incl bij:

http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/23926/23

----------->

Ik had eerst ook last van het joy stickje, ik schrok me echt de pleures: Ik dacht overkomt mij dit nou weer... had nogal veel topics gelezen over joy stickjes die kapot gingen bij se....

Gelukkig werkt het nou weer PRIMA!!!!!!

I love SonyEricsson K800I O+
O+

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:23:
Hoe zet je eigenlijk de foto's over van je telefoon naar de PC? Aangezien alle telefoonfuncties worden uitgeschakeld wanneer je de beide apparaten met elkaar verbonden hebt.
Ik doe alles via blue tooth, of geheugen stickje in mijn laptop...

Via usb is het ook mogelijk ;) via de file mangrr

Verwijderd

Thanks D467 ik zal es kijken als me dat lukt (Y)

Iemand trouwens een link naar wat games voor de k800i? Ik zoek nog wat toffe poker en schaak spellen :)

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:24:

http://www.expansys.nl/product.asp?code=137030

Bevatten die oordopjes in een interne radio antheneantenne?

En zit daar dit incl bij:

http://www.smartphoneshop.nl/product/18067/23926/23

----------->

Ik had eerst ook last van het joystickje, ik schrok me echt de pleures: Ik dacht overkomt mij dit nou weer... had nogal veel topics gelezen over joystickjes die kapot gingen bij se....

Gelukkig werkt het nou weer PRIMA!!!!!!

Ja

en

nee.

Irritant dat je alles italic hebt gezet, maar dit terzijde.

Verwijderd

Als ik de telefoon met USB stick aansluit en naar file manager ga dan kan ik foto's versturen via mms, email, weblog, bluetooth of infrarood. Maar er staat niet iets simpels bij als: Verstuur alle foto's naar PC.

Ik ga niet betalen om mn foto's op de pc te zetten. Hoe kan het dan wel?

*edit* die map heet op je pc 100MSDCF en daar had ik geen foto's achter gezocht.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 15:03 ]

• D467

D467

[M]

Rio schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:51:
[...]

Ja

en

nee.

Irritant dat je alles italic hebt gezet, maar dit terzijde.
Weet je dat 2de wel heel zeker?

Bekijk dit plaatje maar is:

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkppckwqokqoc-dopjes.JPG

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:54:
Als ik de telefoon met USB stick aansluit en naar file manager ga dan kan ik foto's versturen via mms, email, weblog, bluetooth of infrarood. Maar er staat niet iets simpels bij als: Verstuur alle foto's naar PC.

Via je pc moet je verbinding maken,,, de file manager van de pc, niet van de telefoon!!!

Software is op de cd's te vinden, of in de start post.

• 996

996

@SalmonKrizal: Knippen en plakken in de windows verkenner ?

Verwijderd

als je je telefoon via de usb op de pc aansluit kan je op de telefoon 2 dingen kiezen, bestandsoverdracht en nog iets anders, kies voor bestandsoverdracht. Nu herkent xp je telefoon als het goed is als een externe schijf en kun je hem zo benaderen of via windows verkenner, zo kun je files overzetten.

wat mijn voorganger zegt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 15:00 ]

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 10-09 19:27
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:54:

Zodra je de USB kabel aansluit krijg je een keuze menuutje. Je hebt nu voor de bovenste optie gekozen, als je voor de onderste kiest ziet windows de telefoon als externe kaart en kun je gewoon slepen en dergelijke, wel zijn op dat moment de telefoon functies uitgeschakeld. Het makkelijkste is om een Bluetooth USB dongle te kopen en (kleine) bestanden via Bluetooth over te zetten.

Verwijderd

Bedankt mensen het is gelukt (Y)

NU vraag ik me wel af waarom de telefoon een zwart beeld geeft ( nadat je bij deze computer-->phone-->usb verbinding hebt verbroken. Tenminste, het is net alsof mijn telefoon even gereset wordt op de een of andere manier na een USB bestandsoverdracht. Dan moet ie ook even weer zoeken naar een netwerk. Hebben meer mensen dit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:07:
Bedankt mensen het is gelukt (Y)

NU vraag ik me wel af waarom de telefoon een zwart beeld geeft ( nadat je bij deze computer-->phone-->usb verbinding hebt verbroken. Tenminste, het is net alsof mijn telefoon even gereset wordt op de een of andere manier na een USB bestandsoverdracht. Dan moet ie ook even weer zoeken naar een netwerk. Hebben meer mensen dit?
Da's normaal :)

Verwijderd

Telefoon functies zijn dan even helemaal uitgeschakeld, je kunt dan ook niet gebeld worden, hoort er gewoon bij :)

• Pinky-H9
996 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:32:
[...]

Ik ben het met je eens dat het antwoord van SE niet echt verhelderend is, volgens mij kan die functie meer, maar weten ze het zelf niet zo goed . . .
En inderdaad update kan al via een andere weg in het menu
Hmmmm ik kan gewoon updaten en krijg netjes de melding dat ik de meest recente versie firmware heb.

Verwijderd

kost dat veel geld dat updaten dan? en is er al een nieuwe update? oah ja hoe kan je internet blokkeren op je gsm want ik zat meteen al op google per omgeluk?ik kan niet het proxy adres helemaal verwijderen

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:57:
kost dat veel geld dat updaten dan? en is er al een nieuwe update? oah ja hoe kan je internet blokkeren op je gsm want ik zat meteen al op google per omgeluk?ik kan niet het proxy adres helemaal verwijderen
Kies een ander data profiel (verkeerde provider) of maak een fake profiel aan :)

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:58:
[...]

Weet je dat 2de wel heel zeker?

Bekijk dit plaatje maar is:

[afbeelding]
Oh, dat bedoel je. Ja, daar zit een minijack in de je eruit kunt halen. Daar kun je hem dus mee op bijvoorbeeld een stereo aansluiten oid. Die link die je postte is volgens mij een los ding waar een grote jack in past. Vandaar mijn antwoord.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.