<Zinloze tekst hier>
Verklaar dit is:Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:22:
[...]
Dan is het voor een periode van meer dan één maand. Check dat even. Je betaald echt niet zomaar meer, dat bedrag is gewoon inclusief. Nu betaal je dus voor een langere periode of voor iets anders.
Verbruikskosten: Internet
^^
Dit is trouwens voor een halve maand....
OP HI.NL STAAT DUIDELIJK INCL BTW!!!
Verwijderd
- Je krijgt een bundel van 21 euro, dat is dus exclusief btw.
- Je belt/smst daar de hele maand van.
- Aan het eind van de maand heb je twee mogelijkheden
a) Je zit netjes binnen je bundel. Dan betaal je dus 21 euro (dat betaal je sowieso, ook al heb je niet eens iets verbruikt) + 19% btw. Dat wordt dus 25 euro.
b) Je bent over je bundel gegaan met, laten we zeggen, 2 euro. Dan betaal je dus 19% btw over je bundel én verbruikskosten. Dat wordt dus (21 + 2) + 19% = 23 + 19% = 27 euro.
Dat is niet in strijd met wat Hi zegt, want als je binnen je bundel blijft, is het inderdaad 25 euro inclusief btw. Of zie ik dat nou verkeerd??
(owja, ik heb hier snel wat uitgerekend, het gaat vooral om het idee, niet om de decimalen die ik niet heb berekend
Verwijderd
bedankt alvast
15 X 2 = 30 euro? En dan heb ik die internet kosten eraf gehaald?Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:21:
Euhm, ik denk dat je het zo moet zien: (uitgaande van een Hi 25 abo)
- Je krijgt een bundel van 21 euro, dat is dus exclusief btw.
- Je belt/smst daar de hele maand van.
- Aan het eind van de maand heb je twee mogelijkheden
a) Je zit netjes binnen je bundel. Dan betaal je dus 21 euro (dat betaal je sowieso, ook al heb je niet eens iets verbruikt) + 19% btw. Dat wordt dus 25 euro.
b) Je bent over je bundel gegaan met, laten we zeggen, 2 euro. Dan betaal je dus 19% btw over je bundel én verbruikskosten. Dat wordt dus (21 + 2) + 19% = 23 + 19% = 27 euro.
Dat is niet in strijd met wat Hi zegt, want als je binnen je bundel blijft, is het inderdaad 25 euro inclusief btw. Of zie ik dat nou verkeerd??
(owja, ik heb hier snel wat uitgerekend, het gaat vooral om het idee, niet om de decimalen die ik niet heb berekend)
Trouwens nog een heel anderen vraag, wat is het beste programma om videos te verkleinen zodat ik ze op mijn mobiel kan zetten? En dan zo simpel mogelijk....
WMV TO ?
Heel simpel:D467 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:03:
Verklaar dit is:
[snip]
OP HI.NL STAAT DUIDELIJK INCL BTW!!!
Juli heeft 31 dagen.
Factuurdatum is 18 juli, dus je hebt 18 dagen van de dienst gebruik gemaakt.
12.20 / 18 * 31 = 21,01 euro excl. B.T.W.
19% B.T.W. : 3,99
Maakt in totaal Euro 25,- , dus ik zie niet in waar je je druk over maakt? Het klopt gewoon.
Makes sense toch?
Wat ik trouwens niet snap, is waarom ze niet gewoon per kalendermaand factureren, of duidelijk de periode vermelden: Zo voorkom je heel wat onduidelijkheid bij de eindgebruikers...
[ Voor 16% gewijzigd door Peerke op 14-08-2006 14:38 ]
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
+ Geluid is perfect!Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:30:
ik hou dit forum al vanaf deel 1 in de gaten.Maar ik heb een vraag:wat vinden jullie van het klepje en krijg je de telefoon makkelijk in je broekzak of zit dat klepje achter in de weg en gaat dat open danEn hoe zit het met krasgevoeligheid van het display,is het een makkelijk formaat de gsm? en hoe is de geluidkwaliteit?
![]()
bedankt alvast
+ Display: Komen niet snel krassen op!
+ Klepje valt wel mee....
klepje - gaat inderdaad vaak open bij mij in me broekzak maar ach komt wel goed, als ik achter me bureau zit gaat ie uit de zak dus zo vaak zit ie er niet inVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:30:
ik hou dit forum al vanaf deel 1 in de gaten.Maar ik heb een vraag:wat vinden jullie van het klepje en krijg je de telefoon makkelijk in je broekzak of zit dat klepje achter in de weg en gaat dat open danEn hoe zit het met krasgevoeligheid van het display,is het een makkelijk formaat de gsm? en hoe is de geluidkwaliteit?
![]()
bedankt alvast
display - zelf heb ik bij belcompagny een screenprotector gehaald, 3 vellen in 1 zakje voor 10 euro
uit 1 vel kan je 2x je scherm bedekken dus in totaal 6 screenprotectors
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat is toch niet moeilijk te begrijpen, zoals je zelf al zei op de Hi site staat incl. btw wat dus inhoud dat je niet het volledige bedrag kan gebruiken om te bellen/smsen aangezien een gedeelte daarvan btw is.D467 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:32:
[...]
15 X 2 = 30 euro? En dan heb ik die internet kosten eraf gehaald?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Nog een heel anderen vraag: wat is het beste programma om videos te verkleinen zodat ik ze op mijn mobiel kan zetten? En dan zo simpel mogelijk....
.WMV TO ?
Verwijderd
Niet bij mij? Ligt er ook aan wat je doet, stel je gaat sporten met je mobieltje in je zak dan is de kans wel groter dat die open gaat...Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:24:
.Maar gaat dat klepje echt zo snel open ,zelfs als die in je broekzak zit?
Bij gewoon fietsen/lopen etc blijft bij mij (meestal) het klepje dicht...
Verwijderd
Ik zou voor MPG4 (mp4) gaan, betere kwaliteit en je kan de bitrate van audio / video Veel hoger zetten.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:47:
imtoo 3gp video converter gebruik ik.
Zet 'm overigens niet te hoog, anders krijg je problemen met afspelen / vooruitzoeken.
Verwijderd
Ik wilde me net trouwens registreren bij hi, dat gaat dus niet.
Bij toestel moet ik dus de k800i selecteren, maar dat gaat heel moeilijk want die staat er niet tussen
Hoop dat ze er snel wat aan doen want toestel aangeven is een verplicht veld.
Verwijderd
Imtoo 3gp ConverterVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:25:
welk programma gebruik je daarvoor?
Ik wilde me net trouwens registreren bij hi, dat gaat dus niet.
Bij toestel moet ik dus de k800i selecteren, maar dat gaat heel moeilijk want die staat er niet tussen![]()
Hoop dat ze er snel wat aan doen want toestel aangeven is een verplicht veld.
Verwijderd
Verwijderd
Als je een notitie opslaat zegt hij "niet opgeslagen" terwijl hij hem gewoon opslaat
Verwijderd
Ben zeer blij met mn aankoop. Alles werk makkelijk, zelfs voor zon mobiele telefoon leek als mij (mn laatste telefoon had sms als vetste "feature"). En dan die fotos.
Ik vroeg me af of er een mannier is om die ingebouwde callender te synchroniseren met google calendar? als dat kan ben ik helemaal happy.
Nog even een opmerking voor de mensen die geen memorykaart hebben gekregen van hi: De klantenservice wist mij te melden dat deze later nagestuurd zouden worden.
edit: klepje ging bij mij gelukkig makkelijk open.
[ Voor 4% gewijzigd door martijnve op 14-08-2006 18:31 ]
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Jaaahhhhh hij is binnen en moet zeggen KWIJL ! perfect stereo audio vanuit de music player en voor bellen ook ideaal dmv de display waar je de beller op ziet.Pinky-H9 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:35:
Iemand al ervaring met deze ?
KLIK!
Ziet er erg Yummie uit al moet ik het zeggen en 80 Meuri's iemand een id waar in Nederland te verkrijgen voor dat geld ?
Support ook multi connecties en heb hem nu ook als headset op mijn pc in gebruik. Al met al dus een ideaal ding ook als headset op je pc.
Helaas wel 1 bugje maar of die in de K800 zit of in de headset dat weet ik niet gelukkig simpel te omzeilen namelijk: als je muziek zit te luisteren en je krijgt een gesprek en die sluit je af dan heb je geen muziek terug op de head set. Dit is op te lossen door via de remote de speler 1 keer te stoppen en starten en dan heb je wel weer muziek
Maar verder KWIJL !
Verwijderd
Geluid blijft altijd op het volume staan wat jij hebt ingesteld? Of de ene video is zachter opgenomen dan de ander?Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:48:
Telkens als ik een filmpje opzet moet ik steeds maar het geluid harder zetten, kan ik niet zorgen dat het geluid heel de tijd op zijn hardst staat? Hoe kan ik filmpjes en liedjes doorspoelen (niet 1 verder, maar dus een stukje verder in het filmpje)
Liedje doorspoelen: Joystickje naar rechts duwen, en paar seconden zo laten...
Ik zou er een html-pagina van maken. En dan dit opslaan in je opgeslagen webpagina's.D467 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:13:
Hoe kan ik simpel wat tekst overzetten naar mijn telefoon? In een .txt bestandje? Of moet ik er een plaatje van maken???
PSN: Shiver23
Bedankt!!Shiver23 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:16:
[...]
Ik zou er een html-pagina van maken. En dan dit opslaan in je opgeslagen webpagina's.
Verwijderd
Of Wayfinder met I-mode werkt is niet zo belangrijk; de K800 gaat in ieder geval niet met I-mode werken. Telefoon is daarvoor niet geschikt!Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:28:
Hallo,
Ik zit er heel erg aan te denken om Wayfinder te gaan gebruiken op mijn K800i. Aangezien ik nu een GPRS-0 abo heb wordt dat een beetje een dure aangelegenheid (€ 1,-. per 100kb).
Nou ben ik al naar verschillende punten geweest: Primafoon, T for Telecom, Hi Klantenservice.
Ik heb het idee dat ze daar ook door de bomen het bos niet meer zien als het gaat om GPRS databundels!
Ik zoek dus een databundel en dan lijkt I-mode het goedkoopst. 10MB voor € 7,50
Maar bij T for Telecom zeiden ze dat ze een klant hadden gehad die Wayfinder wilde gebruiken met een I-mode bundel en dat scheen niet te werken.
Bij de Primafoon zeiden ze dat I-mode naast de I-mode functies ook een normale GPRS verbinding is, maar dat zou niet waar zijn als het inderdaad zo is dat Wayfinder niet met een I-mode bundel werkt.
Weet iemand hier of Wayfinder met een I-mode bundel kan werken, of moet ik daar echt een Internet Everywhere abo voor hebben?
Groeten,
Robin
Zeer goeien tip, het geluid is stukken beter en de file wordt ook niet heel veel groter!Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 16:37:
[...]
Imtoo 3gp ConverterMaar ipv 3gp selecteer je MP4 (mpeg4)
Verwijderd
Is het bij hi.nl ,24 uurs levering en Krijg je die 512 mb stick erbij bij hi.nl.?(hoelang duurt dat de stick wordt opgestuurd)
Denken jullie dat de video kwaliteit en alle fouten kunnen worden opgelost met firmware update.Oah ja is het makkelijk om de telefoon te connecten aan de computer?
bedankt alvast
Je tel kan geen .txt lezenVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:23:
ik denk beter een text bestand.want bij foto zie je toch niet echt de tekst meer goed ,lijkt mij.
Kies je dan MPEG-4 video of MPEG-4 AVC Video format?D467 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:02:
[...]
Zeer goeien tip, het geluid is stukken beter en de file wordt ook niet heel veel groter!
Verwijderd
Gewoon MPEG-4Serotonine schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:41:
Kies je dan MPEG-4 video of MPEG-4 AVC Video format?
Probeer eens een webwinkel, steeds meer beginnen deze kaartjes in voorraad te plaatsen. T.net pricewatch is een goede start.robvanpraat schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:45:
Ik heb vandaag m'n K800i kunnen ophalen...dus ik ging daarna gelijk naar de mediamarkt in Breda om een geheugenkaartje te kopen van 1gig, maar die hadden ze helaas niet meer, die stonden al 3 weken in bestelling...iemand nog een id waar ik deze zou kunnen halen zo in de buurt van Breda?
hehe...ik was vergeten te vermelden dat ik hem perse volgende week dinsdag voor half 6 moet hebben, ivm vakantieVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:02:
[...]
Gewoon MPEG-4![]()
[...]
Probeer eens een webwinkel, steeds meer beginnen deze kaartjes in voorraad te plaatsen. T.net pricewatch is een goede start.
Verwijderd
Mja beetje webwinkel levert binnen 2 dagenrobvanpraat schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:00:
[...]
hehe...ik was vergeten te vermelden dat ik hem perse volgende week dinsdag voor half 6 moet hebben, ivm vakantie
Ik wil er namelijk ook 1 voor de vakantie straks. Heb nog 7 weken.
Verwijderd
Dat is idd de enige bug tot nu toe die ik ook heb.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:35:
Hej mensen, heb een dom foutje in de SW gevonden:
Als je een notitie opslaat zegt hij "niet opgeslagen" terwijl hij hem gewoon opslaatNog meer mensen die dit hebben?
Bij mij lukte het eerst ook niet. Zorg dat je via Internet Acces verbinding hebt en niet via Orange World.
Ik kan onder "Instellingen" -> tab "Verbindingen" -> Internetinstellingen 2 opties instellen.
Namelijk Internetprofielen en Java-instellingen en beide heb ik op internetaccess gezet.
Maar nee het werkt nog niet!
Maakt de grootte van de afbeelding ook uit?
Internetinstellingen op Orange World
Schrijf ik het toch nog verkeerd op. Moet zijn:
Internetinstellingen op Internet Access !
Ik heb de camera op 3MP ingesteld en die afbeelding kan ik gewoon verzenden.
[ Voor 23% gewijzigd door 996 op 15-08-2006 09:48 ]
Ik krijg eMSN ook al niet aan de praat via internet access.
Lijkt toch ergens iets mis te zijn, heb gewoon de APN op 'internet' staan, proxy uit.
Kan dan ook wel browsen maar eMSN en weblog werken niet
Ik wilde per sé geen gesimlockte versie, dus heb er ongeveer zes tientjes voor moeten betalen icm met 1 jarig Hi50 abo. Vond ik schappelijk.
Eerste indrukken: ziet er robuust en mooi zakelijk uit. Is wel iets groter en zwaarder dan de W800 die ik gewend was; het is een wat logger objest om in je broekzak te steken. Komt mede door de camera-klepje-bobbel. Klepje gaat niet om de haverklap open overigens, dus dat stoort me totaal niet.
Is er al iemand die UMTS gebruikt? In de winkel raadden ze het me af omdat bijna nog geen mens het schijnt te hebben.
Overigens wel balen dat die M2 kaartjes zo belabberd leverbaar zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Rio op 15-08-2006 11:23 ]
? Waarom zou jij het niet gebruiken omdat anderen het niet hebben?Rio schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:22:
Ik heb hem ook eindelijk gehaal donderdag, bij Belcompany.
Ik wilde per sé geen gesimlockte versie, dus heb er ongeveer zes tientjes voor moeten betalen icm met 1 jarig Hi50 abo. Vond ik schappelijk.
Eerste indrukken: ziet er robuust en mooi zakelijk uit. Is wel iets groter en zwaarder dan de W800 die ik gewend was; het is een wat logger objest om in je broekzak te steken. Komt mede door de camera-klepje-bobbel. Klepje gaat niet om de haverklap open overigens, dus dat stoort me totaal niet.
Is er al iemand die UMTS gebruikt? In de winkel raadden ze het me af omdat bijna nog geen mens het schijnt te hebben.
Overigens wel balen dat die M2 kaartjes zo belabberd leverbaar zijn.
Beetje rare redenatie. Misschien dacht de persoon in de winkel aan beeldbellen. Tja en dat wordt lastig als de ander het niet heeft. Maar voor internetten of bellen moet je toch prima gebruik kunnen maken van UMTS? Als je meer snelheid wilt zou ik het gewoon doen.
PSN: Shiver23
Verwijderd
iemand?
Ja, dat was het punt ook niet echt, ik vind het verre van erg om ergens (een van) de eerste(n) mee te zijn. Misschien wist hij het gewoon niet en heeft hij me het bos in gestuurd onder het motto 'zoek dat even lekker zelf uit'.Shiver23 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:25:
[...]
? Waarom zou jij het niet gebruiken omdat anderen het niet hebben?
Beetje rare redenatie. Misschien dacht de persoon in de winkel aan beeldbellen. Tja en dat wordt lastig als de ander het niet heeft. Maar voor internetten of bellen moet je toch prima gebruik kunnen maken van UMTS? Als je meer snelheid wilt zou ik het gewoon doen.
Verwijderd
Als het einde van een sms nadert telt rechtsboven in het scherm het aantal overgebleven karakters in een sms af. Hij begint wanneer je 140 karakters hebt getypt, dan staat het tellertje op 20. Hoe verder je naar de 160 toe gaat, hoe verder hij aftelt (logisch). Als je dan over de 160 tekens komt, komt er "sms 2" in het scherm te staanVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:45:
ik heb de tel nu 2 weken maar er valt me 1 ding op, hoe kan ik in vredesnaam mn lengte van een sms zien! (aantal caracters of dat ik binnen 1 sms zit) ?
iemand?
Dit is echt grappigVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:46:
[...]
Of Wayfinder met I-mode werkt is niet zo belangrijk; de K800 gaat in ieder geval niet met I-mode werken. Telefoon is daarvoor niet geschikt!
Kpn vertoont z'n kunsten weer eens, bij Vodafone kan de K800 gewoon umts ontvangen
I-mode is niets anders dan umts i.c.m. met een portal van Kpn en bij geen umts-bereik schakel je over naar gprs.
Een grotere blunder kan je toch niet bedenken, Kpn brengt het toestel de 1e maand exclusief op de markt maar kan zijn eigen techniek niet gebruiken
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
ik heb er ff een aantal uit de pricewatch geprobeerd, alleen daar hadden ze hem nergens op voorraadVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:20:
[...]
Mja beetje webwinkel levert binnen 2 dagen
Ik wil er namelijk ook 1 voor de vakantie straks. Heb nog 7 weken.
Same here. Weet iemand of er uberhaupt nog een winkel is die voorraad heeft? Zelfs via google vind ik geen voorraadhoudende shop.robvanpraat schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:03:
[...]
ik heb er ff een aantal uit de pricewatch geprobeerd, alleen daar hadden ze hem nergens op voorraadIk wil er sowieso niet meer dan 60 euro voor betalen!
[ Voor 0% gewijzigd door Rio op 15-08-2006 13:05 . Reden: typo ]
Nu kan ik alleen de link niet meer vinden en ik gebruik bij zoeken blijkbaar de verkeerde keywords of zo

keywords: screen protector, display folie996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:23:
Ik heb een screenprotector gekocht omdat je de vette vingers en vlekken wel erg snel ziet op het display. Voor geinterresseerden: http://www.telecomtelecom.nl/index.php?p=5&id=7345
Bestelling bij deze shop verliep soepel. Maar dezelfde folie is ook elders te krijgen hoor! Plakt goed en beschermt volgens mij ook goed! Je moet het wel zelf op maat knippen.
[ Voor 4% gewijzigd door 996 op 15-08-2006 13:41 ]
Verwijderd
iemand hier al een oplossing voor gevonden? ik wil dit nml wel graag gebruiken
Erg vreemd dat Orange dit eruithaalt.... het hoort toch gewoon bij de mogelijkheden van deze telefoon???
danku danku, precies wat ik zocht
Verwijderd
blijkt er toch niets bij mij rechtsboven in beeld te staan behalve dan een a (kleine letter) en T9 daarnaast niets. heb ik weerVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:17:
[...]
Als het einde van een sms nadert telt rechtsboven in het scherm het aantal overgebleven karakters in een sms af. Hij begint wanneer je 140 karakters hebt getypt, dan staat het tellertje op 20. Hoe verder je naar de 160 toe gaat, hoe verder hij aftelt (logisch). Als je dan over de 160 tekens komt, komt er "sms 2" in het scherm te staan
Net even getest: vanaf 20 tekens voor het einde is het resterend aantal tekens zichtbaar.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:11:
[...]
blijkt er toch niets bij mij rechtsboven in beeld te staan behalve dan een a (kleine letter) en T9 daarnaast niets. heb ik weermeer mensen hier last van?
Verwijderd
Verwijderd
en ik maar denken dat ik er telkens overheen zat, haha super dank je wel!!!Rio schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:16:
[...]
Net even getest: vanaf 20 tekens voor het einde is het resterend aantal tekens zichtbaar.
liever dat hij zowiezo begon te tellen vanaf 160 maar vanaf 20 is ook ok.
Verwijderd
Gewoo via Ebay bij een duitse webwinkel, staan er genoeg op.Rio schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:05:
[...]
Same here. Weet iemand of er uberhaupt nog een winkel is die voorraad heeft? Zelfs via google vind ik geen voorraadhoudende shop.
Voor de mensen die bang zijn voor een Branded telefoon, kun je het beste gewoon via een 3th party internet winkel bestellen, heb de mijne bij bol.com, met een orange verlenging, en kreeg gewoon een simlock vrij, non-branded exemplaar toegestuurd.
Verwijderd
Ik heb mijn telefoon van HI via TNT gehad dus denk dat je helemaal niet gebeld word via de telefoon.Maar ze komen morgen voor de deur staanVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:28:
Gisteren heb ik hem ook besteld op Hi. Vandaag is 'ie verzonden naar de koerier dienst die mij dan gaan bellen, dus ik wacht nog even op telefoon. Kan niet meer wachten
Die zitten allemaal rond de 60 euro en dan komen er nog een paar euro aan verzendkosten bij...Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:49:
[...]
Gewoo via Ebay bij een duitse webwinkel, staan er genoeg op.
Voor de mensen die bang zijn voor een Branded telefoon, kun je het beste gewoon via een 3th party internet winkel bestellen, heb de mijne bij bol.com, met een orange verlenging, en kreeg gewoon een simlock vrij, non-branded exemplaar toegestuurd.
Verwijderd
Hebben jullie nog wel een geheugenkaart erbij gekregen van 512 mb??Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:57:
[...]
Ik heb mijn telefoon van HI via TNT gehad dus denk dat je helemaal niet gebeld word via de telefoon.Maar ze komen morgen voor de deur staan
Verwijderd
Bij mij staat er via AMP Pakketservice, maar ik heb die actie met abbo genomen, 2 jaar 20 euro en de rest gratisVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:57:
[...]
Ik heb mijn telefoon van HI via TNT gehad dus denk dat je helemaal niet gebeld word via de telefoon.Maar ze komen morgen voor de deur staan
Staat verder niets over vermeld, dus ik denk gewoon de standaard 64mb... Maar maakt niet uit, heb genoeg van die dingenVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:05:
[...]
Hebben jullie nog wel een geheugenkaart erbij gekregen van 512 mb??
Verwijderd
*** Is er trouwens een mogelijkheid om de indeling van het hoofdmenu te veranderen?
*** Als je bepaalde dingen opslaat of verwijderd komt er "mislukt" te staan terwijl het wel is gelukt. Beetje raar is dat. Maar dit zal (hoop ik) wel verbetert worden met een updateservice. Hoe vaak wordt de software ongeveer ge-update door Sony? Is daar iets over bekend?
*** Is het telefoneren duurder als je een UMTS verbinding aan hebt staan?
*** Weet iemand wat het verzenden van een foto naar je weblog kost per keer? Ik heb geen I-mode abonnement by the way.
*** Een website als www.nu.nl is gratis op je telefoon las ik op www.i-mode.nl dacht ik. Maar daarvoor heb je toch wel een I-mode abonnement voor nodig anders betaal je toch gewoon dikke kosten?
*** Wat is dat RSS precies wat je in kunt schakelen op je telefoon? Een soort van snel Internet ofzo? Kosten?
*** Is een I-mode bundel van 10 mb meer dan genoeg om elke dag even t nieuws te lezen en te e-mailen eventueel?
Tot zover mijn eerste post en vragen.
PS: Hallo allemaal
Het lijkt mij sterk dat jij al geheugenkaartjes hebt die in deze telefoon passen . . . is namelijk een heel nieuw formaat Memory stick MICRO
Verwijderd
Ow, hmm. Bij de k750i kreeg je standaard 64mb vandaar. Ik krijg gewoon een lock vrije996 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:25:
Standaard zit er geen geheugenkaart bij. Behalve bij simlock telefoon van KPN (en Hi?), maar dat had je hierboven al heel vaak kunnen lezen. 64MB is intern geheugen van de telefoon zelf.
Het lijkt mij sterk dat jij al geheugenkaartjes hebt die in deze telefoon passen . . . is namelijk een heel nieuw formaat Memory stick MICRO
Nieuw formaat, ook lekker dan

Edit: werd net gebeld, morgen heb ik em!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 15:33 ]
Verwijderd
Bij de Phone House gekocht in Groningen een uur geleden voor 34,95 geloof ik. 512 mb Sony Memory Stick Micro M2. Zit een adapter bij in, maar ik heb geen idee wat ik daarmee moet eigenlijk. Een geheugen kaart hoef je niet op te laden ??996 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:25:
Standaard zit er geen geheugenkaart bij. Behalve bij simlock telefoon van KPN (en Hi?), maar dat had je hierboven al heel vaak kunnen lezen. 64MB is intern geheugen van de telefoon zelf.
Verwijderd
adapter is omvormer laat maar zeggen. Daar doe je die micro in, en kan je em in bijvoorbeeld in een kaartlezer stekenVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:34:
[...]
Bij de Phone House gekocht in Groningen een uur geleden voor 34,95 geloof ik. 512 mb Sony Memory Stick Micro M2. Zit een adapter bij in, maar ik heb geen idee wat ik daarmee moet eigenlijk. Een geheugen kaart hoef je niet op te laden ??
Verwijderd
Heb wel war problemen als ik USB gebruik.
Als ik de telefoon aansluit via USB en BESTANDOVERDRACHT kies , dan wordt deze herkend door de Ericsson PC Suite.
Dan wil ik in de telefoon browsen en opeen gaat de telefoon uit en de verbinding valt weg.
Telefoon is dan helemaal donker.Hij is dan gewoon weer uit
Als ik de telefoon weer aansluit en voor TELFOON MODUS kies gaat het wel goed.
kan dan normaal in de mappen browsen.
En verder valt me op dat als j eop internet bent gewwest en de browser afsluit dan blijft de wereldbol staan.Hoe kan ik deze weg halen
Bij me T610 kon dat erg makkelijk maar ik kan niets vinden over hoe bij de K800 te doen.
Verwijderd
Net even zitten kijken wat die kaartjes kosten, maar ik lag dubbel van het lachenVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:50:
Nee ik bedoel ook die micro kaartjes, maar hun hadden de k800i bij Hi besteld en was benieuwd of ze erbij zaten. Had ik nog nergens gelezen dacht ik. Want als zo'n microkaartje erbij zat had ik vandaag al de k800i besteld
Nog geen 30 euro voor 512MB
Ik kan me nog herrinneren dat ik vorig jaar 70 eur betaalde voor een 512MB MSD
Verwijderd
heb vandaag de k800i telefonisch besteld bij hi.nl en ik vroeg aan de verkoper of er een 512 mb kaartje bij zit en hij vertelde me dat er een voucher bij zit om deze aan te vragen. dit zal wel het antwoord op je vraag zijn: ja dusVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:50:
Nee ik bedoel ook die micro kaartjes, maar hun hadden de k800i bij Hi besteld en was benieuwd of ze erbij zaten. Had ik nog nergens gelezen dacht ik. Want als zo'n microkaartje erbij zat had ik vandaag al de k800i besteld
Ik ben van plan nieuwe oordopjes/nieuwe hoofdtelefoon te kopen voor mijn SonyEricsson K800I, die standaard vind ik een beetje slecht, oordopjes vallen telkens uit mn oor en ben al 1 oor kussentje kwijt..
Nu ben ik dus opzoek naar een beetje goeien hoofdtelefoon/oordopjes:
+ Ze moeten niet lelijk zijn
+ Er moet goed geluid uitkomen
+ Graag met een radio antenne....
Iemand voor mij een tip???
----------
Hier is trouwens de standaard hoofdtelefoon, staat trouwens niet bij dat het een radio anthene bevat? Of is dat tegenwoordig standaard?
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10255
Deze lijkt me echt vet, maar zal wel een hoop kosten:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10471
[ Voor 32% gewijzigd door D467 op 15-08-2006 17:50 ]
Verwijderd
Ik heb hem bij KPN mobiel besteld: 30 euro abonnement (kost 25 euro, 5 euro online korting) voor 1 jaar lang (totaal dus 300 euro) er zit geloof ik wel een simlock op, en krijgt er 512 geheugen bij.
owja, ik moet wel 29 euro bij betalen,dus voor 1 jaar lang 30 euro pm betaal ik 330 euro
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 17:38 ]
Ja, kan je zelf niet even rond kijken? Je hebt toch geen zweren op je handen?D467 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:35:
Ey,
Ik ben van plan nieuwe oordopjes/nieuwe hoofdtelefoon te kopen voor mijn SonyEricsson K800I, die standaard vind ik een beetje slecht, oordopjes vallen telkens uit mn oor en ben al 1 oor kussentje kwijt..
Nu ben ik dus opzoek naar een beetje goeien hoofdtelefoon/oordopjes:
+ Ze moeten niet lelijk zijn
+ Er moet goed geluid uitkomen
+ Graag met een radio antenne....
Iemand voor mij een tip???
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1147592
Verwijderd
Oke mooi, ga hem morgen meteen bestellen!!Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:16:
[...]
heb vandaag de k800i telefonisch besteld bij hi.nl en ik vroeg aan de verkoper of er een 512 mb kaartje bij zit en hij vertelde me dat er een voucher bij zit om deze aan te vragen. dit zal wel het antwoord op je vraag zijn: ja dus.
Ik heb de HSH-DS970 besteld, en gebruik voor radio-ontvangst gewoon de standaard headset. Reden: Radiokwaliteit is *ahum* niet bepaald geweldig, en zo vaak luister ik geen radio op m'n telefoon.D467 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:35:
Maar wil je persé geweldig radiogeluid hebben, dan kan je het beste een HPM-70 of de HPM-82 nemen.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Ja maar dat is ook voor de ipod enzo, ik vroeg me af welke oordopjes jullie gebruiken?PuDy schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:37:
[...]
Ja, kan je zelf niet even rond kijken? Je hebt toch geen zweren op je handen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1147592
1. NeeVerwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:23:
Ik heb geen geheugenkaart bij mijn Hi abonnement maar dat komt volgens de verkoper omdat ik een simlock vrij toestel heb. Dus ik heb er maar 1 aangeschaft van 512 mb.
*1** Is er trouwens een mogelijkheid om de indeling van het hoofdmenu te veranderen?
*2** Als je bepaalde dingen opslaat of verwijderd komt er "mislukt" te staan terwijl het wel is gelukt. Beetje raar is dat. Maar dit zal (hoop ik) wel verbetert worden met een updateservice. Hoe vaak wordt de software ongeveer ge-update door Sony? Is daar iets over bekend?
*3** Is het telefoneren duurder als je een UMTS verbinding aan hebt staan?
*4** Weet iemand wat het verzenden van een foto naar je weblog kost per keer? Ik heb geen I-mode abonnement by the way.
*5** Een website als www.nu.nl is gratis op je telefoon las ik op www.i-mode.nl dacht ik. Maar daarvoor heb je toch wel een I-mode abonnement voor nodig anders betaal je toch gewoon dikke kosten?
*6** Wat is dat RSS precies wat je in kunt schakelen op je telefoon? Een soort van snel Internet ofzo? Kosten?
*7** Is een I-mode bundel van 10 mb meer dan genoeg om elke dag even t nieuws te lezen en te e-mailen eventueel?
Tot zover mijn eerste post en vragen.
PS: Hallo allemaal
2. geen idee
3. Nee
4. foto's die je upload zijn erg verschillend qua grootte. mijn foto's zijn tussen de 30 en 100K.
Je zou even moeten kijken of je bij jou netwerkaanbieder ook betaald voor uploaden
5. Kpn bied de mogelijkheid om een i-mode abonnement te nemen waar je voor €7,50 10mb kan i-mode'en. Sites buiten de i-mode portal vallen niet in deze bundel en word je apart op afgerekend.
Als nu.nl binnen de i-mode portal valt, kan je voor die €7,50 onbeperkt (tot max 10mb) nu.nl bezoeken. Wayfinder kan je ook gebruiken als je i-mode hebt, alleen valt deze buiten de portal en word je hierop apart afgerekend!.
6. Try Google
7. Ook hierbij geld, nieuws binnen de i-mode-portal kijken en mailen alleen via je i-mode emailadres.
Ik heb het 3 weken geleden bij gsmweb besteld:Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:37:
Wat betalen jullie voor de telefoon.
Ik heb hem bij KPN mobiel besteld: 30 euro abonnement (kost 25 euro, 5 euro online korting) voor 1 jaar lang (totaal dus 300 euro) er zit geloof ik wel een simlock op, en krijgt er 512 geheugen bij.
owja, ik moet wel 29 euro bij betalen,dus voor 1 jaar lang 30 euro pm betaal ik 330 euro
Telefoon met 1 jaar Flex 25
Moest 135 euro betalen (incl. verzendkosten e.d.) € 135
1 Jaar T-Mobile Flex ( 12 x € 25 ) € 300
Geen verzekering, simlock, geheugen
--------------------------------------------------------------------------------------
€ 435
Was te lui om alle abbonementen met elkaar te vergelijken.
Heb al vaker gehad dat hij ineens een zwart scherm geeft en dat je moet wachten tot hij weer aangaat,...een soft-reset ofzo lijkt het op. Niet fijn iig, klinkt dit als bekend bij jullie?
Mooi headsetje heb hem nu ook een paar dagen en ben er zeer happy mee.Peerke schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:42:
[...]
Ik heb de HSH-DS970 besteld, en gebruik voor radio-ontvangst gewoon de standaard headset. Reden: Radiokwaliteit is *ahum* niet bepaald geweldig, en zo vaak luister ik geen radio op m'n telefoon.
Maar wil je persé geweldig radiogeluid hebben, dan kan je het beste een HPM-70 of de HPM-82 nemen.
Om nu bestanden op de telefoon te benaderen vanaf mijn pc moet ik de nodige drivers installeren. Nu is dit thuis geen probleem .. maar in een internetcafe wel! Is er een manier om je telefoon te kunnen benaderen zoals de gemiddelde USB stick? Dus zonder dat ik drivers hoef te installeren maar dat Windows XP het direct als een externe harde schijf herkend.
Is dit evt mogelijk met behulp van een externe memory card reader?
Vond ik ook zeer irritant, nu mijn 512 stickje, zet niks meer op telefoon geheugen... stickje wordt meteen herkent onder Windows XP...Orphix schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:24:
Ik heb nu ook sinds kleine 2 weken dit mobieltje en bevalt me prima! Zit nog wel te wachten op m'n 512 MB geheugenkaartje. Maar ik had een klein vraagje:
Om nu bestanden op de telefoon te benaderen vanaf mijn pc moet ik de nodige drivers installeren. Nu is dit thuis geen probleem .. maar in een internetcafe wel! Is er een manier om je telefoon te kunnen benaderen zoals de gemiddelde USB stick? Dus zonder dat ik drivers hoef te installeren maar dat Windows XP het direct als een externe harde schijf herkend.
Is dit evt mogelijk met behulp van een externe memory card reader?
Verwijderd
Verwijderd
Hoi, ik kan via ruil aan een K800 komen (kompleet nieuw) maar die is wel gesimlocked door KPN.Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:54:
Heb niets betaald voor de telefoon. Krijg 8 maand 15 euro extra beltegoed en de 3e maand hoef ik geen abo kosten van 30 euro te betalen. Hi 30 abonnement. En het toestel is simlock vrij.
Vragen naar unlock methodes is niet de bedoeling op GoT!
Greetz Neosto
[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 15-08-2006 23:01 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Serotonine op 15-08-2006 23:31 ]
Een aantal mensen (waaronder ik) die bij Hi besteld hebben, hebben dus (nog) niet zo'n voucher mogen ontvangen. De actie staat zover ik kan zien ook niet meer als zodanig op de hi.nl website vermeldt zoals dit eerder deze maand wel het geval was. Ben benieuwd of de mensen die deze week een k800 via hi.nl gekregen een voucher in hun doos vonden?Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:16:
[...]
heb vandaag de k800i telefonisch besteld bij hi.nl en ik vroeg aan de verkoper of er een 512 mb kaartje bij zit en hij vertelde me dat er een voucher bij zit om deze aan te vragen. dit zal wel het antwoord op je vraag zijn: ja dus.
Verwijderd
Rond de 39 euro. Je mag trouens best wat investeren in goed geluid, vind ik persoonlijk. Ik heb de HPM-82 hier al besteld. De levertijd staat op 11 dagen. Officieel zou hij in Q3 uit moeten komen.D467 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:35:
Deze lijkt me echt vet, maar zal wel een hoop kosten:
http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10471
Verwijderd
Dat kan ik je vanmiddag vertellen.Neophyte_NL schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:39:
[...]
Een aantal mensen (waaronder ik) die bij Hi besteld hebben, hebben dus (nog) niet zo'n voucher mogen ontvangen. De actie staat zover ik kan zien ook niet meer als zodanig op de hi.nl website vermeldt zoals dit eerder deze maand wel het geval was. Ben benieuwd of de mensen die deze week een k800 via hi.nl gekregen een voucher in hun doos vonden?
De website is een beetje vaag ja, ik zag nergens die actie die ik in de Metro zag, dus heb ik maar gebeld, ff later kwam ik erachter dat ik moest ik in die top5 klikken

Verwijderd
- 1: Het pookje/joystickje vertoond bij mij na 2 weken al kuren. Hij wil namelijk sporadisch weigeren om naar beneden te navigeren. Kan dit betekenen dat er stof onder zit? En als dit erger wordt, kan ik dan contact op nemen met SE?
- 2: De Hi geheugenkaart voucher heb ik anderhalve week geleden opgestuurd, hoelang duurt het voordat je het kaartje daadwerkelijk ontvangt?
1: dat klinkt niet goedVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:31:
Even onbeschoft wat advies vragen:ThnQ's in advance!
- 1: Het pookje/joystickje vertoond bij mij na 2 weken al kuren. Hij wil namelijk sporadisch weigeren om naar beneden te navigeren. Kan dit betekenen dat er stof onder zit? En als dit erger wordt, kan ik dan contact op nemen met SE?
- 2: De Hi geheugenkaart voucher heb ik anderhalve week geleden opgestuurd, hoelang duurt het voordat je het kaartje daadwerkelijk ontvangt?
2: bij mij duurde het precies 2 weken, dinsdagochtend in de bus gehad, dus deze week misschien?
Read the badge, Bitch!
Verwijderd
1 --> Ik heb precies hetzelfde probleem, bij mij is het echter na 4 weken, maar dat veranderd niks aan het feit natuurlijk! Ik vroeg me ook al af of je hier garantie op kunt claimen.Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:31:
Even onbeschoft wat advies vragen:ThnQ's in advance!
2 --> Bij mij was het geheugenkaartje binnen een week en 1 dag binnen om precies te zijn.
Verwijderd
Als dit zo zou zijn, klopt het niet wat ze bij Klantenservice en Primafoon zeggen. Dat I-mode een gewone GPRS dataverbinding is. En dan zou het zo zijn, dat je dan misschien niet de I-mode functies kan gebruiken, maar wel gebruik kan maken van de dataverbinding.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:46:
[...]
Of Wayfinder met I-mode werkt is niet zo belangrijk; de K800 gaat in ieder geval niet met I-mode werken. Telefoon is daarvoor niet geschikt!
Waar baseer jij je op als ik vragen mag, want ik heb al 1000 verschillende dingen gehoord ondertussen!
Verwijderd
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Ik ben benieuwd, heb de k800i net besteld via hi.nlVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:16:
[...]
Dat kan ik je vanmiddag vertellen.
De website is een beetje vaag ja, ik zag nergens die actie die ik in de Metro zag, dus heb ik maar gebeld, ff later kwam ik erachter dat ik moest ik in die top5 klikkenAlleen vergeten te vragen over de memstick
Verwijderd
pffrt, hoeveel klachten heb je hier gelezen over een kapotte joystick op de K800i? Hij voelt steviger en is dus beter. Neem aan dat 1 of 2 meldingen niet betekend dat ze allemaal slecht zijn.Laguna schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:50:
Alweer mensen met problemen met de joystick. SE lijkt ook nooit te leren van haar fouten, stoppen ze bij de W810i er een goed alternatief in en vervolgens stoppen ze weer de geplaagde joystick in de K800i (en erbij zeggen dat het een verbeterd ontwerp is). Ik ben blij dat ik niet voor dit toestel gekozen heb
Dit topic is gesloten.