Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.700 views sinds 30-01-2008

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Hoe kan ik trouwens text op mijn mobieltje overzetten? In een .txt bestandje? Of zal ik er een plaatje van maken?

• bjongen
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-05-2024
Hallo beste mensen;

Met veel genoegen lees ik hier altijd mee, en doe er mijn voordeel mee met het uitkiezen van producten. Nu heb ik toch een "probleem". Ik wilde graag de SE K800i; het liefst via Orange. Een van de zaken die ik het mooiste vind aan deze telefoon is de "blog" functie. Dus ik op de orange site gekeken waar stond dat ze UMTS ondersteunen (is inmiddels aangepast). In de orange shop gevraagd of er aan deze telefoon "intern" iets is aangepast door Orange (m.u.v. het logootje op de voorzijde van het toestel) en daar was het antwoord "nee". Dus vol vertouwen de telefoon genomen (gratis bij een 24m. abo van 25,= met 6 maanden 50% korting) en thuis gaan proberen. Blijkt dat de optie "verzenden" --> "Blog" bij een foto helemaal niet aanwezig is. Daar zal dus wel UMTS voor nodig zijn denk ik dan zo... Gebeld met Orange en gemeld dat ik dus absoluut niet tevreden ben omdat 1. de website misleidende informatie geeft (zou aangepast worden) en 2. het telefoon menu - voor zover ik kan beoordelen - wél is aangepast door orange. Hierop kreeg ik te horen dat ze aan het einde van het jaar UMTS gaan aanbieden en dat ik anders de telefoon binnen 8 dagen mag terug brengen. Mijn vraag aan jullie is het volgende. Allereerst, zijn er al mensen die ervaring hebben met dit toestel bij orange ? Is het menu inderdaad aangepast (en zijn er dus functionaliteiten die het "orgineel" wel heeft weggelaten ?) en als allerbelangrijkste... weet iemand hoe het komt dat de optie "Blog" helemaal niet in het menu beschikbaar is (als je bijvoorbeeld se SIM van een andere aanbieder die wel UMTS heeft erin stopt, kun je dan wel foto's uploaden ?) Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen ... of mij eventueel kan adviseren wat te doen ... (ik wil - ondanks dat dat tegen mijn verwachtingen ingaat - wel wachten tot het eind van het jaar met "bloggen" maar dan moet ik wel ZEKER weten dat het überhaupt mogelijk is met deze orange telefoon). Ik hoop dat iemand raad weet ... alvast bedankt, met vriendelijke groet, Bart

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:47

996

Ik heb zelf een simlockvrije K800i en een Orange abonnement. Ik heb dus wel de keuze om een foto naar een blog te sturen. Terwijl ik dus ook geen UMTS heb. Wel GPRS dus. Alleen lukt het publiceren niet (tenminste, dat krijg ik als foutmelding).

Zal blij zijn als Orange UMTS ook eindelijk eens gaat uitrollen !

[ Voor 12% gewijzigd door 996 op 10-08-2006 22:43 ]

• D467

D467

[M]

bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:37:
Hallo beste mensen;

Met veel genoegen lees ik hier altijd mee, en doe er mijn voordeel mee met het uitkiezen van producten. Nu heb ik toch een "probleem". Ik wilde graag de SE K800i; het liefst via Orange. Een van de zaken die ik het mooiste vind aan deze telefoon is de "blog" functie. Dus ik op de orange site gekeken waar stond dat ze UMTS ondersteunen (is inmiddels aangepast). In de orange shop gevraagd of er aan deze telefoon "intern" iets is aangepast door Orange (m.u.v. het logootje op de voorzijde van het toestel) en daar was het antwoord "nee". Dus vol vertouwen de telefoon genomen (gratis bij een 24m. abo van 25,= met 6 maanden 50% korting) en thuis gaan proberen. Blijkt dat de optie "verzenden" --> "Blog" bij een foto helemaal niet aanwezig is. Daar zal dus wel UMTS voor nodig zijn denk ik dan zo... Gebeld met Orange en gemeld dat ik dus absoluut niet tevreden ben omdat 1. de website misleidende informatie geeft (zou aangepast worden) en 2. het telefoon menu - voor zover ik kan beoordelen - wél is aangepast door orange. Hierop kreeg ik te horen dat ze aan het einde van het jaar UMTS gaan aanbieden en dat ik anders de telefoon binnen 8 dagen mag terug brengen. Mijn vraag aan jullie is het volgende. Allereerst, zijn er al mensen die ervaring hebben met dit toestel bij orange ? Is het menu inderdaad aangepast (en zijn er dus functionaliteiten die het "orgineel" wel heeft weggelaten ?) en als allerbelangrijkste... weet iemand hoe het komt dat de optie "Blog" helemaal niet in het menu beschikbaar is (als je bijvoorbeeld se SIM van een andere aanbieder die wel UMTS heeft erin stopt, kun je dan wel foto's uploaden ?) Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze vragen ... of mij eventueel kan adviseren wat te doen ... (ik wil - ondanks dat dat tegen mijn verwachtingen ingaat - wel wachten tot het eind van het jaar met "bloggen" maar dan moet ik wel ZEKER weten dat het überhaupt mogelijk is met deze orange telefoon). Ik hoop dat iemand raad weet ... alvast bedankt, met vriendelijke groet, Bart
Heb je wel goed gekeken?

Open is een foto > versende > naar blog

• bjongen
996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:41:
Ik heb zelf een simlockvrije K800i en een Orange abonnement. Ik heb dus wel de keuze om een foto naar een blog te sturen.
Ik doe op mijn orange telefoon het volgende:

- Hoofdmenu (optie linksboven): Multimedia Galerij
- Camera-album
- foto selecteren
- op "meer" (rechter keuzeknop) drukken
- in het submenu "verzenden" kiezen
- de enige opties die ik dan krijg zijn de volgende:
- Als MMS
- als e-mail
- via BT
- via IR

Als ik de site van SE moet geloven zou daar dus een optie tussen moeten staan om "blog" te kiezen, deze optie is nu dus helemaal niet aanwezig (of doe ik iets fout?). Iemand ervaring met de Orange branded telefoon met een andere sim erin ?

Bedankt, groet, Bart

EDIT: Oh ja, de telefoon was gelockt, maar deze hebben ze in de orange shop eraf gehaald. Wel zat hij in een orange doos, orange manual, etc.etc.

[ Voor 8% gewijzigd door bjongen op 10-08-2006 22:47 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Awww nee, ik was van plan deze telefoon ook nog mee te nemen naar Japan later maar dat kan dus blijkbaar niet? Kan iemand dat bevestigen?

• 996

996

bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:46:
[...]

Ik doe op mijn orange telefoon het volgende:

- Hoofdmenu (optie linksboven): Multimedia Galerij
- Camera-album
- foto selecteren
- op "meer" (rechter keuzeknop) drukken
- in het submenu "verzenden" kiezen
- de enige opties die ik dan krijg zijn de volgende:
- Als MMS
- als e-mail
- via BT
- via IR

Als ik de site van SE moet geloven zou daar dus een optie tussen moeten staan om "blog" te kiezen, deze optie is nu dus helemaal niet aanwezig (of doe ik iets fout?). Iemand ervaring met de Orange branded telefoon met een andere sim erin ?
Je doet het goed, tenminste zo doe ik het ook. Bij mij staat "Naar weblog" in het lijstje wat jij daar aangeeft. Blijkbaar heeft Orange toch wat veranderd/aangepast... :(

[ Voor 3% gewijzigd door 996 op 10-08-2006 22:54 ]

• bjongen
996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:51:
[...]

Je doet het goed, tenminste zo doe ik het ook. Bij mij staat "Naar weblog" in het lijstje wat jij daar aangeeft. Blijkbaar heeft Orange toch wat veranderd/aangepast... :(
Als ik op de site van SE kijk kun je het menu interactief uitproberen (Klik hier) en dan blijkt het menu er heel anders uit te zien; knoppen op andere plekken; link naar "orange world" ipv "internet" etc. er is dus wel degelijk e.e.a. aan veranderd :( De vraag is nu of dit allemaal nog goed komt (als er eenmaal UMTS is) of dat er gewoon functies missen ... Graag advies, anders zal ik hem toch moeten terug brengen. Dit zou ik spijtig vinden, want telefoon gratis bij 25,= abo én 6 maanden 50% korting (dus ook 75,= korting!) en bij de meeste andere aanbieders moet je nog bijbetalen voor de phone, en dan geen korting op het abo... :(

gr. Bart

EDIT: heb trouwens nog een vraag over dit "bloggen". OP de site van SE is dit aangekondigd, maar ik kan nergens maar dan ook nergens iets vinden over hoe aan te melden... Zit er soms bij de "un-branded" versie een aanmeldingskaart of zo ?

[ Voor 10% gewijzigd door bjongen op 10-08-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Bij Hi zit deze functie gewoon nog in het menu (omdat ze de telefoon niet hebben aangepast met hun eigen firmware). Orange, Voda en T-Mobile doen dit wel. Zwaar irritant. Waarschijnlijk kan je ook niet zelf snelkoppelingen instellen (de vier richtingen van het pookje kan je een functie geven in de standby modus, Orange sloopt dit bij de meeste telefoons eruit, en zet pictogrammen op het "bureaublad").

Als Orange aan het eind van het jaar hun UMTS netwerk gaat uitrollen, zal je toch eerst nog moeten wachten op een firmware update van Orange zelf. Het is niet zo dat je telefoon ineens "ziet" dat er een UMTS netwerk is, en die menuoptie ineens wel beschikbaar maakt.
Het uitbrengen van een nieuwe firmware gebeurt door Orange zeer weinig (mijn oude k700 heeft maar 2 Orange firmwares gekend, daarna werd er niet meer geupdate). Ik zou dus zeggen: terugbrengen, en misschien kijken of je toch bij wilt betalen voor je toestel. Dan zou ik gaan voor een 1 jarig abbo, en als dat jaar voorbij is, een supergoedkope simonly nemen. Dat bespaart je meer dan die 6 maanden 50% korting. (Na een jaar kan je je toestel gratis door je provider simlock vrij laten maken)

Succes!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met een vodafone toestel gewoon bloggen, verder zijn er zover ik weet geen functies weggehaald alleen een beetje aangepast.
Zo heet internet geen internet maar vodafone live, en er staan themes op van vodafone zelf maar dat is allemaal aan te passen.
Ondanks de vodafone logo's enzo blijft het gewoon een geweldig toestel.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2006 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:03

sphere

Debian abuser

bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:04:
Graag advies, anders zal ik hem toch moeten terug brengen. Dit zou ik spijtig vinden, want telefoon gratis bij 25,= abo én 6 maanden 50% korting (dus ook 75,= korting!) en bij de meeste andere aanbieders moet je nog bijbetalen voor de phone, en dan geen korting op het abo... :(

gr. Bart
Kan aan mij liggen, maar ik vind het abbo icm Hi een stuk beter. Of dat netwerk wel aan jouw standaard voldoet weet ik natuurlijk niet, maar 525 euro incl. abbo...?

http://tinyurl.com/zrfho

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn telefoon vandaag gehaald in db, voor 20 euro per maand gratis, 125 minuten hi , wel kpn simlock.

Hebben jullie ook dat het beeld erg blokkerig lijkt op het scherm van de tel als je aan het filmen bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenshiNL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-08 18:30
Voor de MacOSX fans onder ons, een strakke theme van Mark Boulton (markboulton.co.uk)

Overigens nog geen oplossing gevonden voor mijn INBOX probleem, geen naam maar alleen nummers van afzenders. Lijkt wel veel op de gesprekkenlijst bug, die ergens terug genoemd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:24:
Hotmail inloggen? Lukt mij hier ook niet...

Ook krijg ik geen verbinding meer met de homepage die standaard staat ingesteld: http://wap.sonyericsson.com/
Krijg dan een foutmelding: "HTTP Status 500"

Ook jammer dat Rabo mobielbankieren niet werkt: krijg geen inlogpagina te zien omdat de telefoon geen beveiliging zou ondersteunen ?!
Niet dat ik hier veel verstand van heb hoor, maar ik denk dat jouw probleem het zelfde probleem is als je (gratis) hotmail via outlook wil inloggen/ontvangen. Dat kan (volgens mij) ook niet. Of bedoel je op de hotmail site inloggen? Dat kan lijkt mij gewoon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:08:
[...]

Niet dat ik hier veel verstand van heb hoor, maar ik denk dat jouw probleem het zelfde probleem is als je (gratis) hotmail via outlook wil inloggen/ontvangen. Dat kan (volgens mij) ook niet. Of bedoel je op de hotmail site inloggen? Dat kan lijkt mij gewoon wel.
Ik bedoel inderdaad inloggen op de site van hotmail, dat lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

996 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:28:
[...]

Ik bedoel inderdaad inloggen op de site van hotmail, dat lukt niet
mobile.msn.com ofzo, ik kwam er wel opeens in via een wap of mobile url van hotmail/msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:34:
[...]

mobile.msn.com ofzo, ik kwam er wel opeens in via een wap of mobile url van hotmail/msn.
Via mobile.msn.com lukt het mij nu ook! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Grmbl .... K*T Sony .... nergens 1Gb M2 op voorraad of als ze er zijn voor belachelijke prijzen.
Iemand een id waar hij op voorraad is voor rond de 50 meuri ? (Zie pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Volgens mij is die 1GB versie erg slecht leverbaar heb vorige week ook het internet afgestruind maar nergens op voorraad kunnen vinden. Of heel soms maar dan voor 70+ euro :(

Toen maar een 512MB versie gekocht. Moet voorlopig maar voldoende zijn, ik ga toch geen speelfilms bekijken op mijn gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook de 512MB versie. Ben ik content van. Er kan toch wel zeker 1 langspeelfilm op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

996 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:12:
Volgens mij is die 1GB versie erg slecht leverbaar heb vorige week ook het internet afgestruind maar nergens op voorraad kunnen vinden. Of heel soms maar dan voor 70+ euro :(

Toen maar een 512MB versie gekocht. Moet voorlopig maar voldoende zijn, ik ga toch geen speelfilms bekijken op mijn gsm.
Kijk eens hier mocht ik het goed hebben , m2

Kwam ook uit de startpost van dit topic url ;0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Prijzen zijn wel goed maar bij geen één shop op voorraad hoor! Daar ging de vraag over... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinky-H9 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:08:
Grmbl .... K*T Sony .... nergens 1Gb M2 op voorraad of als ze er zijn voor belachelijke prijzen.
Iemand een id waar hij op voorraad is voor rond de 50 meuri ? (Zie pricewatch).
Ik heb 3 dagen geleden bij de Dixons in Eindhoven de 1GB gekocht voor 60 euro, maar het was dan wel de laatste.
Hoe minder er op vooraad zijn, hoe hoger de prijzen, puur marktwerking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjongen schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:04:
[...]

Als ik op de site van SE kijk kun je het menu interactief uitproberen (Klik hier) en dan blijkt het menu er heel anders uit te zien; knoppen op andere plekken; link naar "orange world" ipv "internet" etc. er is dus wel degelijk e.e.a. aan veranderd :( De vraag is nu of dit allemaal nog goed komt (als er eenmaal UMTS is) of dat er gewoon functies missen ... Graag advies, anders zal ik hem toch moeten terug brengen. Dit zou ik spijtig vinden, want telefoon gratis bij 25,= abo én 6 maanden 50% korting (dus ook 75,= korting!) en bij de meeste andere aanbieders moet je nog bijbetalen voor de phone, en dan geen korting op het abo... :(

gr. Bart

EDIT: heb trouwens nog een vraag over dit "bloggen". OP de site van SE is dit aangekondigd, maar ik kan nergens maar dan ook nergens iets vinden over hoe aan te melden... Zit er soms bij de "un-branded" versie een aanmeldingskaart of zo ?
Bij Vodafone heb je ook een actie eerste 12 maanden een goedkoper abbonement(ik heb een 22.50 en dan betaal ik eerste 12 maanden 15.95..)en moest 19 euro bijbetalen. Dus dat kan ik ook niet duur noemen. Bij hi is de telefoon voor 25 euro ook gratis trouwenens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:15:
[...]

Ik heb 3 dagen geleden bij de Dixons in Eindhoven de 1GB gekocht voor 60 euro, maar het was dan wel de laatste.
Hoe minder er op vooraad zijn, hoe hoger de prijzen, puur marketing ;)
nee, dat noemen ze marktwerking ;)

Het zou wel kut zijn...ik HOOP dat ik vandaag m'n telefoon kan gaan ophalen. Dan rijdt ik gelijk ff langs de mediamarkt in Breda :)
Hmm...m'n abbo aanvraag staat nog op onbekend...

[ Voor 5% gewijzigd door rob1985 op 11-08-2006 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Laatst online: 26-10-2023
Meeste media markten hebben de 1 gb ook al niet meer .. en als ze er al zijn is er een ware run op.
Wordt tijd dat sandisk ze op de markt brengt ;).

En tja markt werking .. kan me nog de headsetjes van de 810 herrineren ;) eerst 24 meuri ... was een run nu gemiddeld 40 euri !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat ik hem via een abonnement van Hi heb genomen, krijg je er een 512 mb kaartje gratis bij.

Hebben jullie ook dat het beeld een beetje blokkerig is als je een video wil opnemen (ziet er minder nauwkeurig uit dan dat je een foto wil maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Ha ....

Heb een beetje rondgekeken en heb een zaklamp tooltje gevonden.
Het schakelt alleen wel de rode led aan/uit

http://torch.advanta.se/

heb t getest en t werkt.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb maar eens een K800 thema gemaakt, aangezien er nog niet veel te vinden zijn: http://www.zedge.net/?p=themes&item=81629

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

PowerFlower

être diable et jouer fleur

[...]
Hoe minder er op vooraad zijn, hoe hoger de prijzen, puur marketing ;)
Da's marktwerking, niet marketing :P

Ga toch maar eens een leuke aanbieding zoeken met dit toestel. Het enige nadeel vond ik dat hij groter is dan een K750i (die ik nu heb) en geen zaklamp functie, dus hoe is dat K800 torch progseltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Dat torch programma is netjes :) Het schakelt dat oranje focus lichtje in.

[ Voor 200% gewijzigd door borstel op 11-08-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

redwood schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:09:
Ik heb net een k800i gekocht, als vervanger voor mijn k750i.
Ben weer meer dan tevreden, wat een super foon.

Enig wat ik niet snap, ook niet bij de k750i,

onder het verbindingen tabje, staan

Synchronisatie, hier kan van alles ingesteld wordne, maar wat kan ik hier nu mee, en hoe?

Telefoonbeheer, ook iets waar ik weinig van snap, wederom van alles in te stellen maar weet niet wat en hoe.

De manual is hier nogal "dun" over, en kan er eigenlijk geen duidelijkheid over vinden.....

Wat is dit nu, en wat kan ik ermee, en belangrijk als ik wat ermee kan, hoe???
Miniscuul schopje*, omdat ik er nog niemand over heb gehoord

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
Ik heb een probleempje.
ik heb opera mini geinstalleerd maar de werkt niet ... geeft de melding "er is een fout opgetreden".
Terwijl mijn normale browser wel werkt via GPRS....

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

redwood schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:12:
[...]

Miniscuul schopje*, omdat ik er nog niemand over heb gehoord
Weet ook niet waar het voor dient. Heb een mail naar SE helpdesk gestuurd of er een handleiding voor is . . .
Als ik antwoord krijg post ik het hier wel.

Iemand al met Orange abonnement een foto op je blog kunnen plaatsen ?
Krijgen jullie nog verbinding met wap.sonyericsson.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

996 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:19:
[...]

Weet ook niet waar het voor dient. Heb een mail naar SE helpdesk gestuurd of er een handleiding voor is . . .
Als ik antwoord krijg post ik het hier wel.

Iemand al met Orange abonnement een foto op je blog kunnen plaatsen ?
Krijgen jullie nog verbinding met wap.sonyericsson.com ?
ik heb een blog aangemaakt en kan er gewoon op posten hoor, heb orange met een simlockfree k800 maar ik denk niet dat het aan de gelockte k800 kan liggen, niet echt logisch dat ze dat weg halen is het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Mijn K800i is trouwens ook simlockvrij. Er zal wel iets fout zitten in de instellingen in mijn telefoon dan. Maar wat ? Andere websites kan ik wel bereiken.

Trouwens aanmaken van je blog gebeurt toch automatisch ? Als je de eerste keer gaat uploaden ? Of heb je echt een account moeten maken, dat ben ik namelijk niet tegengekomen. De site van SE is er ook niet echt duidelijk over, net zo min als de handleiding.

[ Voor 46% gewijzigd door 996 op 11-08-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
gewoon even een reset doen... want je bent je instellingen kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:28
996 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:26:
Mijn K800i is trouwens ook simlockvrij. Er zal wel iets fout zitten in de instellingen in mijn telefoon dan. Maar wat ? Andere websites kan ik wel bereiken.

Trouwens aanmaken van je blog gebeurt toch automatisch ? Als je de eerste keer gaat uploaden ? Of heb je echt een account moeten maken, dat ben ik namelijk niet tegengekomen. De site van SE is er ook niet echt duidelijk over, net zo min als de handleiding.
De eerste keer dat ik een foto blogde, kreeg ik 2 smsjes met een welkom tekstje en de ander met activatiegegevens.
Die heb ik ingevoerd en kon in een naampje aan mijn blog geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook 3 dagen in het bezit van deze prachtige foon. Het enige dat (bij mij) niet functioneerd is de bluetooth afstandsbedieningsfunctie ! Lukt dat bij iemand wel ? Ik heb het op 2 computers uitgeprobeerd maar met geen enkele kan hij een afstandsbedienings-verbinding (nieuw woordje :P ) leggen, terwijl het bluetooth bestanden overzetten met deze computers geen probleem is. Ook "ziet" de k800i beide computers bij "vinden van bluetooth apparaten", alleen als ik dan op een van de computers klik zegt hij dat de bluetooth verbinding is mislukt! Heeft iemand een tip ? (Ja ik ben in het bezit van een bluetoothstick en heb alles goed (...) ingesteld) :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 10-09 19:27
Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:15:
Ik ben nu ook 3 dagen in het bezit van deze prachtige foon. Het enige dat (bij mij) niet functioneerd is de bluetooth afstandsbedieningsfunctie ! Lukt dat bij iemand wel ? Ik heb het op 2 computers uitgeprobeerd maar met geen enkele kan hij een afstandsbedienings-verbinding (nieuw woordje :P ) leggen, terwijl het bluetooth bestanden overzetten met deze computers geen probleem is. Ook "ziet" de k800i beide computers bij "vinden van bluetooth apparaten", alleen als ik dan op een van de computers klik zegt hij dat de bluetooth verbinding is mislukt! Heeft iemand een tip ? (Ja ik ben in het bezit van een bluetoothstick en heb alles goed (...) ingesteld) :P)
Ik heb de afstandsbedieningsfunctie aan de praat gekregen met een Belkin 10m USB Bluetooth adapter maar verder geen speciale dingen daarvoor ingesteld; wel zet ik eerst de bluetooth verbinding uit en laat de telefoon er een maken via de afstandsbedieningsfunctie. Anders sta/zit je misschien te ver weg? Hier loopt ie af en toe totaal vast als ik probeer te synchroniseren met de SE PC suite als ze elkaar uberhaupt al zien.
Is het ook al iemand gelukt via bluetooth met opera mini op het internet te surfen met deze guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Als ik mijn unbranded toestel unlock, kan ik dan nog wel gebruik maken van de updateservice van Sony Ericsson?

Weet iemand hier een 100% zeker antwoord op (dus geen: het zou moeten kunnen, maar: het kan, of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Sluuz schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:15:
Als ik mijn unbranded toestel unlock, kan ik dan nog wel gebruik maken van de updateservice van Sony Ericsson?

Weet iemand hier een 100% zeker antwoord op (dus geen: het zou moeten kunnen, maar: het kan, of niet)
Definieer unlocken. Simlock eraf? Ja dan kan die nog door de updateservice. Firmware overschrijven? Dan niet meer.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

struik schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:32:
Ha ....

zeer mooi zeer mooi!!!

nu vraag ik me alleen af of het mogelijk is om dit programmatje toe te voegen aan de snelkoppelingenlijst, mij lukt het nu niet want bij bestandsbeheer is het einde al bereikt. mss iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neophyte_NL schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:42:
Ik heb de afstandsbedieningsfunctie aan de praat gekregen met een Belkin 10m USB Bluetooth adapter maar verder geen speciale dingen daarvoor ingesteld; wel zet ik eerst de bluetooth verbinding uit en laat de telefoon er een maken via de afstandsbedieningsfunctie. Anders sta/zit je misschien te ver weg? Hier loopt ie af en toe totaal vast als ik probeer te synchroniseren met de SE PC suite als ze elkaar uberhaupt al zien.
Is het ook al iemand gelukt via bluetooth met opera mini op het internet te surfen met deze guide?
ik heb het nu werkend, het enige wat soms niet wil lukken is dus de afstandsbediening opstarten zodra dat wel opstart werkt de rest ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Shiver23 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:00:
[...]

Definieer unlocken. Simlock eraf? Ja dan kan die nog door de updateservice. Firmware overschrijven? Dan niet meer.
Ik bedoelde idd simlock eraf. Mijn k800 is unbranded, dus de firmware overschrijven is niet nodig. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Yohost! schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:38:
Ja dat kan gewoon.
Ik heb gewoon 1 van de compoorten geprobeert en toen pakte hij hem.
Hmm vreemd... alle compoorten geprobeerd maar hij weigert echt.
Neem aan dat de telefoon in de telefoonmodus moet staan en niet in de bestandsoverdracht modus.

Verder heb ik sinds een aantal dagen het probleem dat de connectie tussen telefoon en PC wegvalt (bij verbinding via data kabel)

Probeer de foto's op de telefoon over te halen naar de PC maar na een stuk of tien foto's is de verbinding iedere keer weg.

Zit er een instelling op de K800 waarbij je in kan stellen na hoeveel minuten de connectie wordt verbroken???? Ik heb hem iig niet kunnen vinden.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:32:
Hi you all,

heb ff een vraagje (of twee)

Ik kan aan een K800 komen met een T-mobile lock, maar heeft de phone dan een lelijk
T-mobile logo erop zitten? Phone is helemaal nieuw in doos en de persoon wil hem ruilen tegen mijn
Mitac A701. Ik las net op de vorige pagina dat als de phone ge-unlocked wordt je niet meer kan updaten? :? Klopt dit echt, want de persoon zegt dat hij h'm laat unlocken voor me. (ik heb vodafone)

Die Opera mini browser, moet ik nou de jad of de jar installen?

Zijn er verder dingen waar ik op moet letten?

thanks voor de antwoorden.
Greetz Neosto
VWB T-Mobile branded toestel: waar normaal gesproken Cyber Shot staat onder het display zit naar mijn mening een oerlelijke t-mobile sticker van een halve milimeter dik! (broertje heeft zo'n branded versie)

Volgens mij moet deze echter wel te verwijderen zijn. Weet alleen niet of de lijmresten schade aanrichten. Verder zitten er natuurlijk de t-mobile menuutjes op en is t-zones nadrukkelijk aanwezig.

Persoonlijk ben ik blij dat ik eindelijk weer eens een not branded telefoon heb!

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:31

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hey iedereen.

Vroeger was ik veel bezig met telefoons en had ik elk half jaar een nieuwe. Nu niet meer, hoewel ik in 2 maand tijd veel telefoons vesleten heb (was steeds ontevreden). Ik had een D750i, toen een Qtek S200 daarna een W300i en nu een K800i. Dit dus in een kleine 2 maand tijd. Om verschillende redenen voldeden de telefoons niet, maar dat maakt nu even niet uit.

Ik ben wel een actieve hobby fotograaf, dus vandaar mijn keuze voor deze telefoon, beetje speelplezier ermee op fotografeer gebied. De foto's die de telefoon maakt vallen me niet tegen :)
Hier er 1 van:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nomad85/DSC00020.jpg

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:28
nomad85 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:37:
Hey iedereen.

Vroeger was ik veel bezig met telefoons en had ik elk half jaar een nieuwe. Nu niet meer, hoewel ik in 2 maand tijd veel telefoons vesleten heb (was steeds ontevreden). Ik had een D750i, toen een Qtek S200 daarna een W300i en nu een K800i. Dit dus in een kleine 2 maand tijd. Om verschillende redenen voldeden de telefoons niet, maar dat maakt nu even niet uit.

Ik ben wel een actieve hobby fotograaf, dus vandaar mijn keuze voor deze telefoon, beetje speelplezier ermee op fotografeer gebied. De foto's die de telefoon maakt vallen me niet tegen :)
Hier er 1 van:
[afbeelding]
Alleen jammer dat je photoshop hebt gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Laatst online: 19:43
Ik heb deze telefoon nu ook sinds gisteren en ben super tevreden, maar als ik een mp4 afspeel (liggend) begint de video na een tijdje te haperen. Is dit normaal of is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Serotonine schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:35:
[...]

Alleen jammer dat je photoshop hebt gebruikt
Heb expres alle exiff laten staan. Wat heb je tegen ps? :)
Samen met Rawshooter essentials mijn workflow material (en psp soms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:21

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:15:
Ik denk dat dit probleem niet gsm-specifiek is maar dat het door oudere BT drivers komt.
Widcomm 3.x en 4.x reageert niet op HID van de gsm tenzij je vanaf de pc met de BT software een HID verbinding maakt. Met de nieuwe 5.0.1.801 drivers werkt het wel goed en ook Toshiba drivers bij een BT2.0 stick doen dit goed.
De andere problemen los je er misschien ook mee op maar zonder K800 kan ik het niet testen :/

Met Opera-mini zijn nog wat problemen, op Esato zijn ze er ook nog niet uit ;)
Misschien gaat het wel als je een data profiel maakt met het IP van je pc erin, bij Internet en Java instellingen moet je dan naar dit profiel verwijzen.
Een BT2.0 dongle kan ook PAN gebruiken en de K800 is hier geschikt voor, tussen 2 pc's krijg ik PAN zo aan het werk, hoe dat met de K800 gaat weet ik zo niet ....
'Helaas' werkt mijn K750 nog prima, dus ik heb geen goed excuus om een K800 aan te schaffen :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Iemand al een MS Micro --> MS Duo adapter tegengekomen?
Van Micro naar MS Pro heb ik niet zoveel aan namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Zojuist mijn K800i ontvangen die ik kreeg bij abonnements verlenging van Vodafone. Nu zit er alleen geen memorykaart in de doos en ook geen voucher. Hebben meer mensen dit bij hun Vodafone toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Laatst online: 19:43
Volgens mij krijg je alleen bij Hi en KPN de voucher voor een gratis memorykaart. Je krijgt er iig nooit een direct meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit klopt ..volgens mij al is het wazig.Het is al een paar keer gezegt op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat van die voucher is helemaal juist, telefoon eergisteren gekocht en de voucher zat helemaal onderin verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:47:
Ja dat van die voucher is helemaal juist, telefoon eergisteren gekocht en de voucher zat helemaal onderin verstopt.
Het gaat hierbij vast niet om een Vodafone branded toestel afkomstig van VCP of de Vodafone online winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krispy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-04 19:12

krispy

weet het ook niet meer

MVC schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:51:
[...]

Het gaat hierbij vast niet om een Vodafone branded toestel afkomstig van VCP of de Vodafone online winkel ?
Heb net zelf ook mijn abo verlengt bij Hi (mn P900 ter ziele :'( ); en idd ik krijg er een voucher bij voor een gratis memory card. Volgens de gast bij Hi is dat omdat ze voor de actie te laat waren met de kaartjes; of zoiets.

Hoe dan ook: geldt dus alleen voor Hi denk ik.

*Krispy wacht geduldig op zn nieuwe telefoontje*

hmm.. that's interesting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:54

Chiron

Moderator Discord
nomad85 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:02:
[...]

Heb expres alle exiff laten staan. Wat heb je tegen ps? :)
Samen met Rawshooter essentials mijn workflow material (en psp soms)
Post dan het origineel van de foto die je hebt gemaakt hier, dat geeft een eerlijker beeld over de camera :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ah, dat bedoel je. Ik heb niks aangepast aan de foto, alleen gecropt.
Geen noise reduction, contrast, highlights, saturation (:P)....helemaal niks aan veranderd in ps behalve de grote.

ik kan in de link wel het origineel laten zien, zodat je ziet dat ps er niet aan gesleuteld heeft, maar volgens mij moet het ook genoeg zijn als ik gewoon zèg dat het niet zo is?

[ Voor 32% gewijzigd door Nomad op 12-08-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe minder er op vooraad zijn, hoe hoger de prijzen, puur marktwerking ;)
Ik lees zo vaak dat volgens jullie die M2 1 GB kaartjes ergens niet op voorraad zijn. Bij Media Markt is voorraad ohne ende. Heb het speciaal gevraagd omdat ik hier de berichten las. Het lieve meisje vertelde dat MM ze onbeperkt op voorraad heeft. En te zien aan de voorraad in het vak achter de kassa is dat ook zo. Ik heb € 57,50 betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:24

4x2

lộn xộn quá

Even 2 korte vraagjes:
Wilde de K800 gaan bestellen via de site van hi.nl (gratis bij het €25 abbo voor €20 per maand, 2 jaar lang).
Nu vraag ik me af wat er precies bij geleverd word (het deel wat van de telefoon zelf is zeg maar, oplader, handleiding en accu snap ik, maar verder nog iets aan kabel/kaarten spul, zoals een USB kabel ?)
En weet iemand zogauw of er bij die hi actie ook zo'n 512MB kaartje zit of een tegoedbonnetje daarvoor ?
Zie m dr soms wel bij staan en soms niet, op de site van Hi staat het iig niet expliciet vermeld, dus verwacht het niet, maar het is opzich wel handig :).

Zat te twijfelen tussen deze, de N70 en de W810i, maar de 810i heeft volgens mij geen meerwaarde tov deze en ik vind m sowieso minder mooi.
En de N70 zat ik aan te denken vanwege het symbian OS en de mogelijkheid om m dan als navigatiesysteem te gebruiken.
Maar wat moet je dr ook mee met zo'n klein priegelschermpje, kan ik beter een keer een losse PDA halen met een gps muisje enzo, bovendien heb ik, vraag me niet waarom, bezwaren tegen een nokia en de vorige telefoon was een T630 en die beviel prima (tot ie in de quick 'n brite viel).
En de K800 heeft iig een betere camera (al heb ik ook nog een A85, maar die is eigenlijk te lomp om steeds mee te nemen).
Heb ze alle 3 ook in mn vingers gehad in de winkel (niet dat ze aanstonden, maar toch), maar de W810 voelden de knopjes wat minder duidelijk aan en die op de N70 moest ik (voor mn gevoel) op gaan staan voor ze leken te reageren.
Enige waar ik een beetje bang voor ben is dat cameraschuifje, maar als dat te vaak openschuift kan ik het altijd nog dichtplakken met wat tape :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij hi zit het kaartje erbij, usb kabel zit erbij, headset en oplader, ook nog een touwtje om um om je hand te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:21:1: De meegeleverde cd-rom doet helemaal niets.quote]

Dit had ik ook, cd-rom bij een andere pc erin gestopt en toen liep alles wel ? Waarschijnlijk hebben ze goedkope schijfjes gebruikt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb deze tel nu 2/3 weken. En hij is veel beter dan de K750i. Maar dat was te verwachten.

Vooral de camera functie is veel beter. Heb al heel dankbaar gebruik gemaakt van Best PIC.

Echter vind ik wel dat het klepje van de camera te makkelijk open gaat. Bij de K750i had ik hier minder last van. Mja je kan niet alles hebben. Hopelijk boosten ze de video quality nog. Want Nokia heeft SE in dat opzigt heel erg ingehaald die kunnen volgens mij met 640x480 filmpjes maken en SE nog steeds maar met die 174xXXX. Dat vind ik wel heel erg jammer. Dat probleem had de K750i ook. In het begin kon die wel iets meer volgens mij maar hebben ze met de firmware verandert.

[ Voor 33% gewijzigd door Astennu op 12-08-2006 20:57 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Laatst online: 10-09 19:27
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:22:
ja bij hi zit het kaartje erbij, usb kabel zit erbij, headset en oplader, ook nog een touwtje om um om je hand te doen.
Of die kaart erbij zit bij Hi.nl is toch niet meer zo zeker vrees ik. Het (laatste) zinnetje bij de telefooninformatie op hi.nl met betrekking tot de aanwezigheid van een voucher zie ik nu in ieder geval niet meer terug op de Hi.nl site. Bij mijn toestel (geleverd 7 augustus) zat dit voucher ook al niet (meer) en laat de Hi helpdesk niks van zich horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eergister mijn k800i gehaald bij de belcompany inclusief met een hi 25 abonnne,ent, en daar zit toch zeker de voucher bij voor een 512 mb kaartje. Ik krijg hem dus binnenkort binnen omdatk hem al oo de posty heb gedaan. (sorry voor de typfoiutjes, bier he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 18:56:
[...]

Ik lees zo vaak dat volgens jullie die M2 1 GB kaartjes ergens niet op voorraad zijn. Bij Media Markt is voorraad ohne ende. Heb het speciaal gevraagd omdat ik hier de berichten las. Het lieve meisje vertelde dat MM ze onbeperkt op voorraad heeft. En te zien aan de voorraad in het vak achter de kassa is dat ook zo. Ik heb € 57,50 betaald.
Welke MM was dat? Die daar bij de arena?

offtopic:
pff, net terug.. ga slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik had ook geen voucher voor 512 mb kaartje, maar dat wil ik zeker hebben (heb hi20 2 jaar). Toen ik bestelde stond dat er gewoon bij, dus zal echt niet tevreden zijn als ik hem niet krijg. Heb ze gemaild, nog niks van terug gehoord, maar dat komt maandag dan denk ik. Gewoon druk op die ketel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik zit er heel erg aan te denken om Wayfinder te gaan gebruiken op mijn K800i. Aangezien ik nu een GPRS-0 abo heb wordt dat een beetje een dure aangelegenheid (€ 1,-. per 100kb).

Nou ben ik al naar verschillende punten geweest: Primafoon, T for Telecom, Hi Klantenservice.
Ik heb het idee dat ze daar ook door de bomen het bos niet meer zien als het gaat om GPRS databundels!

Ik zoek dus een databundel en dan lijkt I-mode het goedkoopst. 10MB voor € 7,50
Maar bij T for Telecom zeiden ze dat ze een klant hadden gehad die Wayfinder wilde gebruiken met een I-mode bundel en dat scheen niet te werken.

Bij de Primafoon zeiden ze dat I-mode naast de I-mode functies ook een normale GPRS verbinding is, maar dat zou niet waar zijn als het inderdaad zo is dat Wayfinder niet met een I-mode bundel werkt.

Weet iemand hier of Wayfinder met een I-mode bundel kan werken, of moet ik daar echt een Internet Everywhere abo voor hebben?
Groeten,
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Als je een I-mode bundel neemt, dan kun je die bundel alleen voor I-mode site's gebruiken. Wayfinder valt hier niet onder.

Correct me if I'm wrong

[ Voor 12% gewijzigd door MVC op 13-08-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DnY! schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 02:45:
[...]

Welke MM was dat? Die daar bij de arena?

offtopic:
pff, net terug.. ga slapen
Klopt, daar heb ik hem gehaald, maar daar kijken ze in alle voorraden in het land. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, ik heb even een vraagje. Ik heb nu 2 dagen geleden de k800i gekocht, en de thema's die er bij zitten spreken mij niet echt aan. Ik zou graag een zilver kleurige thema hebben. Die heb ik dan ook gevonden. Is het zo, dat je die gewoon in het mapje 'thema's' moet zetten? Dat deed ik in iedergeval en toen gaf hij aan dat het bestand beschadigd was.
Doe ik iets fout, of moet ik gewoon een andere zoeken? Indien het laatste, zou iemand mij even kunnen helpen want ben niet echt zo een held met google.

Hier staat het bestand.

Bijvoorbaad dank,

Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is dit een thema voor de K800? Want als je een thema voor bijv de K750 gebruikt gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

http://free.7host06.com/tikla/index_dosyalar/Page800.htm volgens Google lijkt het me dus een thema voor de 610 daarom werkt het denk ik niet op de K800i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt, maar weet iemand waar ik wel k800 thema's kan vinden. Een zoektocht op google leverde voor mij niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

struik schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:32:
Ha ....

Bij mij vraagt die telkens of dat programma foto's mag maken, en schijf rechten....

Lampje werkt idd, maar als je hem te lang aanhoud? Brandt die dan niet door?

Zijn er al updates/tweaks uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:53:
oke bedankt, maar weet iemand waar ik wel k800 thema's kan vinden. Een zoektocht op google leverde voor mij niets op.
http://gallery.mobile9.co...csson-k800k800i-themes/1/

Zat thema's, ik hou het zelf bij het standaard thema/mijn eigen achtergrondje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zet mijn muziek over in de map PHONE CARD (dus niet via Disc2Phone). Gaat op zich prima. Alleen heel soms, tot nu toe alleen bij grote bestanden (+-80mb), krijg ik de mededeling:

'Kan . . . . . niet kopiëren. Het station kan de aangevraagde sector niet vinden'

Iemand dit ook gehad?

Edit: Met Disc2Phone werkt het nu prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:38:
Ik zet mijn muziek over in de map PHONE CARD (dus niet via Disc2Phone). Gaat op zich prima. Alleen heel soms, tot nu toe alleen bij grote bestanden (+-80mb), krijg ik de mededeling:

'Kan . . . . . niet kopiëren. Het station kan de aangevraagde sector niet vinden'

Iemand dit ook gehad?
dit komt omdat je hard diskje ''fat'' is,,, en je hdd van je computer is NTFS, met fat kan je geen grote bestanden kopieren...

Opnieuw formateren, en dan instellen dat je NTFS wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
D467 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:59:
[...]

dit komt omdat je hard diskje ''fat'' is,,, en je hdd van je computer is NTFS, met fat kan je geen grote bestanden kopieren...

Opnieuw formateren, en dan instellen dat je NTFS wil...
Maar bestanden van 80mb moet FAT ruimschoots aankunnen...op de pc iig. FAT op de pc kan iets van 1GB aan, per bestand, dacht ik. Iig veel meer dan 80mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

robvanpraat schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:58:
[...]

Maar bestanden van 80mb moet FAT ruimschoots aankunnen...op de pc iig. FAT op de pc kan iets van 1GB aan, per bestand, dacht ik. Iig veel meer dan 80mb...
Hard disk is ook groter he? Geheugen stikje is kleiner, dus kan je ook kleinere dingen overzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
correct, stickie is kleiner. Maar FAT is FAT. Anders zou je op een 120GB hd minder grote bestanden kunnen zetten dan op een hd van 300GB. Maar ik ben ook geen kenner, maar ik kreeg vroeger zonder problemen bestanden van meer dan 80mb op m'n USB stickies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 19:38:

Iemand dit ook gehad?

Edit: Met Disc2Phone werkt het nu prima.
Sinds de d750i heb ik dit al :/

Ik weet niet waarom dit gebeurt, maar het lijkt wel op te grote files wat je mischien kopieert :? Met kleinere files heb ik hier dan weer geen last van. Ik wou echt een week geleden een Datakaart reader voor m'n pc aanschaffen, maar gelukkig maar ff mee gewacht sinds dat nieuwe m2 formaat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n m2formaat krijgt, krijg je er dan ook een soort verloopstekkertje bij om in de cardreader te duwen? (het m2formaat kaartje wat je gratis krijgt bij hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:26:
Als je zo'n m2formaat krijgt, krijg je er dan ook een soort verloopstekkertje bij om in de cardreader te duwen? (het m2formaat kaartje wat je gratis krijgt bij hi)
Goed dat je dat zegt, die krijg je namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:29:
[...]

Goed dat je dat zegt, die krijg je namelijk :)
ah mooi :) bedankt voor de snelle reactie, kun je trouwens het da vinci theme ook krijgen in firmware van k800? ik weet dat er zo een dergelijk thema is voor de w810i, is ie er ook voor de k800i? en krijg je dan geen vernaaide firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:32:
[...]

ah mooi :) bedankt voor de snelle reactie, kun je trouwens het da vinci theme ook krijgen in firmware van k800? ik weet dat er zo een dergelijk thema is voor de w810i, is ie er ook voor de k800i? en krijg je dan geen vernaaide firmware?
Ik zou niet een ander type telefoons firmware in een k800i flashen, als je daarmee je phone kan verneuken en garantie kan verliezen. De telefoon heeft echt verbetering tov de 750 series, en dat wil ik graag zo houden.

iig 1 ervan is de lader, bij de 750 series kon je alleen je lader erin doen en meer niet, deze type lader heeft dan ook een dubbele connector waarop je als het ware een 2de plug erin kan doen, dus bijf je lader + headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat was ook niet mijn bedoeling om te gaan flashen ;) maar toen ik op da vinci zocht in de k800 forums ( deel 1,2 en 3 )kwam er nogal wat uit, dus daar wil ik eigenlijk wat meer over weten ;) , flashen ben ik ook absoluut niet van plan, firmware werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:36:
Als je een I-mode bundel neemt, dan kun je die bundel alleen voor I-mode site's gebruiken. Wayfinder valt hier niet onder.

Correct me if I'm wrong
Nou, dan ben ik benieuwd of er meer mensen hier zijn, die dit weten. Ik moet zeggen, dat er echt slechte voorlichting is wat dit betreft. Overal waar ik kom wordt wat anders verteld. De Primafoon beweert dat I-mode een normale GPRS verbinding is en dat er ook I-mode sites zijn die alleen door I-mode gebruikers te gebruiken zijn. Nog iemand die hier iets meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 00:32:
[...]

Er zijn wel degelijk k800-theme's van DaVinci te vinden. Ik heb een versie 4.5 theme (geschikt voor de K800i) ergens gedownload (via een link in één der topics hier, geen idee meer welke .. ), maar je kan ook zelf theme's van oudere telefoons converteren naar versie 4.5 met behulp van Sony Ericsson's Theme Creator. Je mist dan natuurlijk wel het een en ander, dus dat zal je er zelf bij moeten klussen :)

Downgraden werkt ook prima (van versie 4.5 naar versie 3.0, ik heb nu nog een k700i), je moet alleen zelf wel even de plaatjes gaan resizen want de k700i is een stuk antiek vergeleken met de k800i...

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:24:
Ook krijg ik geen verbinding meer met de homepage die standaard staat ingesteld: http://wap.sonyericsson.com/
Krijg dan een foutmelding: "HTTP Status 500"
Misschien voor andere mensen met Orange abo die hier ook problemen mee hebben: volgens mij kun je deze pagina niet bereiken via Orange World verbinding maar wel via je Internet Access verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 15:15

dread

Sluwe vlaming

wat dachten jullie van deze koptelefoon voor de k800i:
http://www.legitreviews.com/article/323/1/

Hij ziet er ongeloofelijk mooi !!

er staat wel bij:
It is built for the future supporting AVRCP and A2DP Bluetooth protocols so that a user can listen to stereo sound from either their cellular phone or personal computer.

Heeft de k800i dat?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
Ik heb in het menu 2 opties om op internet te gaan.
Linksboven in staat "Orange world" en midden bovenin staat "Internet"

Deze maken beide gebruik van het profiel Orange World.
Hoe kan ik 1 daarvan instellen op het profiel Internet Access van Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Ik heb vanaf de Orange site het profiel Internet Acces laten toesturen (voor K790i). Van de Sony site heb ik Orange World laten toesturen. Ze worden dan beide in de telefoon opgeslagen en je kunt ze dan allebei gebruiken. Volgens mij moet je dan wel handmatig wisselen . . . hoe je ze kunt koppelen aan die menukeuzes die je noemt heb ik nog niet uitgevonden.

[ Voor 13% gewijzigd door 996 op 14-08-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 20:18
dread schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:07:

er staat wel bij:
It is built for the future supporting AVRCP and A2DP Bluetooth protocols so that a user can listen to stereo sound from either their cellular phone or personal computer.

Heeft de k800i dat?
nee helaas heeft hij dat niet.
ze zouden het gewoon in de software moeten bakken van het beestje
maar ze doen het niet don't know why.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

dread schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:07:

er staat wel bij:

Heeft de k800i dat?
K800 heeft A2DP protocol. Itt tot het antwoord hierboven: ja dat werkt.
En nee, ik heb hem niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 07:04

GforceNL

Out of memory....

Heb inmiddels de 2e K800i, van nummertje 1 begaf de speaker het al na 1 dag.

Volgens Esato heb ik nu dus:
R1CF001
- T-Mobile specific release
Terwijl ik een Hi abo heb /simlocked K800i. Zoals julie weten is die niet branded.

Wil dit zeggen dat de FW updates van SE niet op mijn telefoon gaan werken?

Heb trouwens nog een leuke link voor de start post, ik zie een hoop mensen zeuren om themes, hiermee kunnen ze er zelf eentje maken:

http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=65050

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gforcegti schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:27:
Heb inmiddels de 2e K800i, van nummertje 1 begaf de speaker het al na 1 dag.

Volgens Esato heb ik nu dus:

[...]

Terwijl ik een Hi abo heb /simlocked K800i. Zoals julie weten is die niet branded.

Wil dit zeggen dat de FW updates van SE niet op mijn telefoon gaan werken?

Heb trouwens nog een leuke link voor de start post, ik zie een hoop mensen zeuren om themes, hiermee kunnen ze er zelf eentje maken:

http://developer.sonyericsson.com/getDocument.do?docId=65050
Fijn dat je meedenkt hoor ;). Maar kijk is goed in de startpost. Ja dan zie je hem er inderdaad al tussen staan :Y) :P
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.