Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
Bugje gevonden:

Als je een foto pakt die je hebt gemaakt en daarin wilt knippen doe je het volgende:
- inzoomen totdat je het gewenste stuk hebt.
- Klik op "Meer" -> "Opslaan" -> "Huidige foto"

Vervolgens blijft echter de orginele foto in beeld staan en als je die dan wilt verwijderen door op "Meer" te klikken en dan "Verwijderen" verwijdert hij de nieuwe foto die je net gemaakt heb en krijg je opnieuw het orgineel in beeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gisteren eindelijk bericht dat mijn phone is verstuurd
dus vandaag zal hij wel binnenkomen

van het weekend meteen maar even wat geheugen kopen in antwerpen ^^ kan ik meteen daar ook wat leuke foto's maken :)

ben iig erg benieuwd, fotos die hier geplaatst zijn zien er erg goed uit trouwens

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Heb sinds gisteren ook een K800i. Wat een mooi toestel zeg!

Enig echte probleempjes die ik zou kunnen voorzien zijn het klepje van de camera (gaat makkelijk open, en de telefoon ligt er steeds op) plus het joystickje wat stof vangt en daar vást last van gaat krijgen.

Scherm is érg goed. Camera is voor een telefoon achterlijk goed (flits rules!). Alle opties aanwezig.

Heb wel de Orange versie. Die is gratis bij zo'n 2 jaar abo voor een geeltje (moest ik toch hebben) of 95 bij een 20 euri abo 2 jaar. Wel te doen dus. Nadeel van Orange is dat ze hun stempel overal op rammen: de telefoon zelf, de template (knoppen in het menu bijvoorbeeld).

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004

Rio

Ik heb al een boek

Weet iemand of de HBH-DS970 ook als antenne werkt en je er dus radio mee kunt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheRitz schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 09:23:

Enig echte probleempjes die ik zou kunnen voorzien zijn het klepje van de camera (gaat makkelijk open, en de telefoon ligt er steeds op) plus het joystickje wat stof vangt en daar vást last van gaat krijgen.

Scherm is érg goed. Camera is voor een telefoon achterlijk goed (flits rules!). Alle opties aanwezig.

Heb wel de Orange versie. Die is gratis bij zo'n 2 jaar abo voor een geeltje (moest ik toch hebben) of 95 bij een 20 euri abo 2 jaar. Wel te doen dus. Nadeel van Orange is dat ze hun stempel overal op rammen: de telefoon zelf, de template (knoppen in het menu bijvoorbeeld).
Ik heb hetzelfde alleen dan met vodafone, zon logo onder mijn scherm en heel de firmware.
Maarja hij was daar gratis bij een 2 jarig abbo. (1e jaar 12,95 p/m en 2e jaar 17,50 p/m).
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 01:21:
In de startpost staat een verhaaltje over een trucje om het shuttergeluid te laten verdwijnen zoals bij de k750i.

Onderstaande site geeft ook een optie om het te laten verdwijnen en nog wat andere tweaks.

Weet iemand of deze werken voor de k750 en mogelijk dus ook voor de k800?

http://www.mobile.gemtech...hacking.html#soundssilent
Je kan ook gewoon je telefoon op stil zetten als je een foto wil maken (knop rechtsonder inhouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Tijdje terug vraag gesteld of de K800 ook via de USB data kabel is te connecten met Float's Mobile Agent.

Voor zover ik kan zien heeft nog niemand hier een antwoord op gegeven. Is er iemand die toevallig weet, en zo ja hoe, dit te realiseren is?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Ja dat kan gewoon.
Ik heb gewoon 1 van de compoorten geprobeert en toen pakte hij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

[quote]Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:35:
[...]

Ik heb hetzelfde alleen dan met vodafone, zon logo onder mijn scherm en heel de firmware.
Maarja hij was daar gratis bij een 2 jarig abbo. (1e jaar 12,95 p/m en 2e jaar 17,50 p/m).

xCali: jij hebt dus een vodafone abo. behalve de firmware en alles vodafone;wat zijn verder de beperkingen van een vodafone K800? kan je gewoon MP3 downloaden via umts, kan je mp3 als beltone instellen etc.Dit kon allemaal niet met branded vodafone (v800)?

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je het toestel niet kan nemen samen met een T-mobile Flex abo? Op de site van t-mobil staat alleen een ander abonnement van 44,95 of zo, en dat vind ik toch iets te gortig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

Het toestel kan in de winkel iig wel samen met Flex abbo's. (BelCompany wel iig ;) )

edit:
Op de website trouwens ook wel, als je het toestel toevoegt aan je winkelmandje zegmaar, kun je ook bij het tabblad 'flex' voor een flex abbo kiezen :)

[ Voor 49% gewijzigd door Maxow op 09-08-2006 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

996 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:10:
Ben alweer een stapje verder. Handmatig een ander netwerk selecteren lukt niet, vandaar dat ik geen UMTS krijg. Ik kan de UMTS netwerken wel zien in de lijst die verschijnt als je netwerken zoekt. :)

Maar ik heb zelf Orange en als ik probeer een ander netwerk te selecteren krijg ik de melding "Verboden netwerk". :( Is dit te omzeilen ? Ik wil graag met Orange bellen maar als ik wil UMTS-en dan moet ik wel een ander netwerk selecteren . . . en dat lukt me dus niet.

Misschien iemand met een Orange abonnement die voor mij wil testen of hij wel andere netwerken kan selecteren? Lukt dat zonder de melding "verboden netwerk" te krijgen? Alvast bedankt . . . _/-\o_
Natuurlijk kan je geen gebruik maken van andere netwerken aangezien je daar geen klant bent..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:32

996

Laguna schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:13:
[...]

Natuurlijk kan je geen gebruik maken van andere netwerken aangezien je daar geen klant bent..
Dacht dat dat in Nederland net als in het buitenland ook mogelijk was: roaming of zoiets heet dat toch ? Niet zo slim dus 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

Ik zit ook bij Orange en ik heb mijn abo verlengd via Bel Company. Hij was dan ook gratis bij een Orange25 en bij Orange20 was ie dan maar €50. En het mooiste is dat ie simlock-vrij is en dat er niks van branding op zit :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

996 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:24:
[...]

Dacht dat dat in Nederland net als in het buitenland ook mogelijk was: roaming of zoiets heet dat toch ? Niet zo slim dus 8)7 ?
Het nut van een contract bij een bepaalde telecomprovider zou dan ook vervallen hè ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

D467 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:00:
[...]

Nou ik begrijp er geen ene ruk van, kan toch net zo goed met windows movie maker een .avi film verkleinen of zie ik dat nou verkeerd?

En hoe groot wordt een .avi film van 700 MB???
Ken iemand deze vraag beantwoorden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

D467 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 14:04:
[...]

Ken iemand deze vraag beantwoorden? :P
Ik zie de K800i geen AVI afspelen....
Hij kan alleen 3GP of MP4 afspelen, je zal dus de AVI moeten re-encoden.
Dit kan je bijv. doen met imTOO (niet gratis) een film van ongeveer 1.5 uur zal ongeveer tussen de 250/300Mb worden (bitrate 400/450)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Iemand dit gezien?

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=ca30f9

K800i blijkt beste cameraphone te zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56

Damn, dat is toch wel redelijk duur (naar mijn mening). Ik heb hem bij Hi afgesloten. Hi 30 (30 eu p/m) 1 jaar. Dan moest ik 9 eu bijbetalen. Vond ik een prima deal. Sowieso haal ik die 30 euro wel elke maand.

Dan nog over dat 512mb kaartje (en voucher). Ik heb dus idd een KPN gesimlockte k800. Gelukkig wel zonder branding of wat dan ook. Uiteindelijk zal mij dat 512mb kaartje dus 10 euro kosten (voor het simlockvrij maken >:) )

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanex223
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
Heeft iemand al een K800i met een t-mobiel abonnement?? Er staat hier een icoontje met web an walk!! Als ik hiermee het internet op ga werkt dat dan via gprs of via t-zones.

Mijn profiel staat op t-mobile internet, maar kan ik niet bekijken....is gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Sluuz schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:25:
[...]

Damn, dat is toch wel redelijk duur (naar mijn mening). Ik heb hem bij Hi afgesloten. Hi 30 (30 eu p/m) 1 jaar. Dan moest ik 9 eu bijbetalen. Vond ik een prima deal. Sowieso haal ik die 30 euro wel elke maand.

Dan nog over dat 512mb kaartje (en voucher). Ik heb dus idd een KPN gesimlockte k800. Gelukkig wel zonder branding of wat dan ook. Uiteindelijk zal mij dat 512mb kaartje dus 10 euro kosten (voor het simlockvrij maken >:) )
Nieuw abo, 1 Jaar Hi 30 + foon voor EUR 9,=? Als dat zo is ben ik bij deze overstag. Waar heb je die deal gemaakt?

Hoe zit het als je je foon simlockvrij hebt laten maken. Kun je dan evengoed updaten? Aangezien SEUS je imei checkt...

[ Voor 7% gewijzigd door Rio op 09-08-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:28:
Nieuw abo, 1 Jaar Hi 30 + foon voor EUR 9,=? Als dat zo is ben ik bij deze overstag. Waar heb je die deal gemaakt?
Hi30 + 9 euro voor 1 jaar klinkt inderdaad heel erg lekker. Volgens mij is de deal hier gesloten: http://shop.hi.nl/hi/mcsm...l=RAPRD&art_id=TSEK800ibl (gewoon bij de shop van Hi.nl dus).
Ik heb nu twee telefoons, beide een SE, met een Hi-abo gehad. Beide keren was de telefoon simlock-vrij. Ik neem dus aan dat de K800 ook simlockvrij is (in combinatie met Hi dan)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Ik heb hem gehaald in Den Haag. Daar (in deel van de Spuistraat die het dichtst bij de Bart Smit zit) zit een redelijke nieuwe KPN winkel waar je dus alleen Hi! abo's kan afsluiten. Deze winkel is helemaal gericht op mobiel bellen en heet "576!" ofzo...

Het is gewoon een deal van Hi zelf die je overal kan afsluiten lijkt mij zo. Hij is namelijk ook in die gedaante en met die prijs op internet te bestellen. Vooral dat 1 jaar sprak me aan vanwege het (mogelijk) gammele pookje. En 9 euro is toch wel op te hoesten dacht ik ;)

De verkoper vertelde mij dat het toestel wel gesimlocked was, maar heb het niet geprobeerd (soms lullen die gasten ook maar wat). Wel kreeg ik dus die voucher erbij voor een gratis 512mb mem stick.

Enne, je Imei verandert toch niet als je je simlock laat verwijderen? Tenminste, ik kon het ook in die winkel laten doen voor 60 eu, en neem niet aan dat zij je imei veranderen...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Iemand al ervaring met deze ?

KLIK!

Ziet er erg Yummie uit al moet ik het zeggen en 80 Meuri's iemand een id waar in Nederland te verkrijgen voor dat geld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Heb Hi + kpn zeker 3 weken geleden een mail gestuurd, heb daar de K800I met een abbo van 25 euro per maand, op de site is DUIDELIJK te vinden dat het INCL btw is.

Krijg ik mijn rekening binnen staat er opeens nog een keer op +19% btw?

Heb ze dus een e-mail gestuurd? Maar nog niks van ze vernomen????

Wat moet ik nou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Pinky-H9 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:35:
Iemand al ervaring met deze ?

KLIK!

Ziet er erg Yummie uit al moet ik het zeggen en 80 Meuri's iemand een id waar in Nederland te verkrijgen voor dat geld ?
1 nadeel: Je accutje is zo leeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Als ik iemand bel zie ik alleen het nummer van die persoon staan en niet de naam meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
1 nadeel: Je accutje is zo leeg....
Welke accu ? die van de headset of van de telefoon ? en hoe lang zou het dan het geval zijn ?

Telefoon is simpel op te lossen: extra accu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

? Accu van die bluetooth gaat flink wat uurtjes mee staat in de specs. Je telefoon zal misschien iets sneller leeg zijn omdat er intensief bluetooth gebruikt wordt, maar dat lijkt me zeker wel meevallen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Hoppa besteld op e-bay vanuit Duitsland .... ik ga alvast slapen voor mijn brievenbus met smart afwachtend op mijn nieuwe BT headsetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 09:28
Rio schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:12:
Weet iemand of de HBH-DS970 ook als antenne werkt en je er dus radio mee kunt ontvangen?
nee, omdat je phone er geen fysiek contact maakt.

Even een vraagje aan diegenen met de gesprekkenlijst bug.
Als jullie een smsje versturen hebben jullie dan wel een lijst met laatst gekozen nummers om te smsen?
Ik heb de gesprekkenlijstbug niet, maar was wel nieuwsgierig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996

996

Yohost! schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:02:
Als ik iemand bel zie ik alleen het nummer van die persoon staan en niet de naam meer mensen die dit hebben?
Bij mij werkt het wel goed, heb je de contacten op de SIM staan of in de telefoon, misschien dat dat nog uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Hmmm even mijn vodafoon kaartje erin gepropt en heb ineens een blauw logotje erbij in de bovenbalk.

Is dit een 3g logo ? het lijkt op 3 c's ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Klopt. Betekend dat je 3G/UMTS ontvangst hebt. Bij de instellingen kun je aangeven dat je alleen GSM aan wilt hebben, bespaard ook batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
DnY! schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:10:
Klopt. Betekend dat je 3G/UMTS ontvangst hebt. Bij de instellingen kun je aangeven dat je alleen GSM aan wilt hebben, bespaard ook batterij.
Hmmzzzzz leukste is dat het een zakelijke abbo is en alle vormen van Internet uitgesloten zijn dus 3G heeft geen ruk zin voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi you all,

heb ff een vraagje (of twee)

Ik kan aan een K800 komen met een T-mobile lock, maar heeft de phone dan een lelijk
T-mobile logo erop zitten? Phone is helemaal nieuw in doos en de persoon wil hem ruilen tegen mijn
Mitac A701. Ik las net op de vorige pagina dat als de phone ge-unlocked wordt je niet meer kan updaten? :? Klopt dit echt, want de persoon zegt dat hij h'm laat unlocken voor me. (ik heb vodafone)

Die Opera mini browser, moet ik nou de jad of de jar installen?

Zijn er verder dingen waar ik op moet letten?

thanks voor de antwoorden.
Greetz Neosto

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 21:43 . Reden: nog een vraag toe gevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:56:
1) Iemand al iets gevonden dat die kan worden gebruikt als zaklamp? Java aplicatie?
Wat ik doe als ik noodgedwongen een soort van zaklampfunctie nodig heb:

Klepje naar beneden > een stuk of 6-8 keer op de Cameraknop aan de zijkant drukken. En dan wel aan de linker- of rechterkant van het knopje.

Op deze manier heb je tot nu toe het langst licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn k800i binnen,. Mooi ding.
Maar ik kom er net achter dat ik één of twee dode pixels heb :( ( op zelfde plek ).

Morgen maar even de KPN bellen ( heb de mobiel via hun webshop gekocht ).
Beetje vreemd dat ze op zo'n klein scherm nog dode pixels hebben ( ze kunnen toch voor ze de lcd schermpjes gaan snijden zien dat er dode pixels in zitten en daar omheen snijden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:36:
Ik heb net mijn k800i binnen,. Mooi ding.
Maar ik kom er net achter dat ik één of twee dode pixels heb :( ( op zelfde plek ).

Morgen maar even de KPN bellen ( heb de mobiel via hun webshop gekocht ).
Beetje vreemd dat ze op zo'n klein scherm nog dode pixels hebben ( ze kunnen toch voor ze de lcd schermpjes gaan snijden zien dat er dode pixels in zitten en daar omheen snijden )
Ik heb toevallig ook 2 dode pixels. 1 witte en ergens anders een blauwe. Was o.a. daarvoor nog ff teruggegaan naar de Primafoon. De betreffende medewerker vond het niet echt nodig om hem terug te nemen. Hij liet hem ook nog even aan de filiaalmanager zien, die vond het ook niet nodig. En op zich kan ik er ook wel mee leven. Maar misschien zijn jouw dode pixels groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Wat ik wel kut vind van die ingebouwde mp3 speler is; dat die niet alleen mapjes kan afspelen?

Ja kan wel maar moet ik weer zoon helle afspeelijst maken: En prop ik een nieuw nummertje op de mp3 speler, dan moet ik hem eerst toevoegen in de afspeellijst?

Of is het wel mogelijk? Ik bedoel dan wel via de muziek player en niet los :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Dan had je een walkmanversie moeten nemen... Ik vind het ook omslachtig, maar kan er mee leven...

Bij de weg... ik heb ook een dode pixel...
als je het menu voor je hebt, zit ie an de linker kant aan de rand. ongeveer in het midden van het pictogram playnow. (wat ik overigens maar een kont-functie vind)
Volgens mij kan je er mp3 downloaden... weet je wat dat kost met KPN?
tussen de 3 en 5 MB kost 15 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:40:
Heb Hi + kpn zeker 3 weken geleden een mail gestuurd, heb daar de K800I met een abbo van 25 euro per maand, op de site is DUIDELIJK te vinden dat het INCL btw is.

Krijg ik mijn rekening binnen staat er opeens nog een keer op +19% btw?

Heb ze dus een e-mail gestuurd? Maar nog niks van ze vernomen????

Wat moet ik nou doen?
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar je betaald in totaal toch gewoon 25 euro? Je 'bundel' bedraagt 21 euro en daar betaal je nog eens 19% over. Hi vermeldt op haar site netjes dat je daar 350/175 smsjes/belminuten voor krijgt. Of betaal jij soms 19% over 25 euro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Heeft één van de K800i-eigenaren toevallig een Pioneer DEH-P55BT autoradio/carkit? :)
Was van plan de K800i te kopen, maar die staat nog niet op de compatibility-lijst van Pioneer. Mijn huidige K700i werkt wel, maar volgens de compat-lijst zou de K750i weer niet werken ... Ze hebben sowieso nog niet veel nieuwe SE telefoons getest.

Is een longshot, maar misschien heeft iemand hem toevallig :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Ik heb een flashlight gevonden!
Ik heb hem alleen nog niet getest.
Het is een gratis progje dat je schermpje gebruikt om de batterij te dischargen

http://www.getjar.com/products/5321/Discharger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:28:
Ik heb een flashlight gevonden!
Ik heb hem alleen nog niet getest.
Het is een gratis progje dat je schermpje gebruikt om de batterij te dischargen

http://www.getjar.com/products/5321/Discharger
Test jij em eerst ff dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Ik heb op het moment geen blauwtand of kabeltje tot mijn beschikking.
Maar heb de url van de .jar http://download.getjar.ne...b/pub/6708/Discharger.jar
in mijn tel overgenomen... Hij werk!
Je krijgt een wit scherm, met de opties om de lichtsterkte in te stellen en om tekst te laten zien of niet.
De lichtsterktes werken niet.
Je moet de 5 indrukken om 30, 60 of 100% lichtsterkte te hebben. nog een keer 5 indrukken en het licht is uit.
Ik zie echter geen verschil in 30% en 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:15:
[...]
Ik heb op het moment geen blauwtand of kabeltje tot mijn beschikking.
Maar heb de url van de .jar http://download.getjar.ne...b/pub/6708/Discharger.jar
in mijn tel overgenomen... Hij werk!
Je krijgt een wit scherm, met de opties om de lichtsterkte in te stellen en om tekst te laten zien of niet.
De lichtsterktes werken niet.
Je moet de 5 indrukken om 30, 60 of 100% lichtsterkte te hebben. nog een keer 5 indrukken en het licht is uit.
Ik zie echter geen verschil in 30% en 100%.
Maar ff serieus, vind jij dit een flashlight? Ik zou nog steeds in et water vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:26:
[...]

Maar ff serieus, vind jij dit een flashlight? Ik zou nog steeds in et water vallen..
Je kan ook wachten tot er een tweak komt waar je je flitser continu kan laten branden, ipv pulsen.
Maar ik denk niet dat dit ten goede komt van de levensduur.
Ik geef toe dat dit geen goede flashlight is, maar beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:10:
[...]

Ik kan me natuurlijk vergissen, maar je betaald in totaal toch gewoon 25 euro? Je 'bundel' bedraagt 21 euro en daar betaal je nog eens 19% over. Hi vermeldt op haar site netjes dat je daar 350/175 smsjes/belminuten voor krijgt. Of betaal jij soms 19% over 25 euro??
19% over 26 euro.... ( + internet kosten enzo...)

[ Voor 3% gewijzigd door D467 op 09-08-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:26:
[...]

Is het de bedoeling dat die gaat knipperen? Of dat je gewoon een wit 'groot'' ''schermvullend'' vlakje ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:08:
Dan had je een walkmanversie moeten nemen... Ik vind het ook omslachtig, maar kan er mee leven...
Bestaat dat niet ergens illegaal te gappen??? Is toch zoon java gebeuren? Of kijk ik nu verkeerd??

Kan ik hem niet ombouwen tot complete Ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:33:
[...]

Je kan ook wachten tot er een tweak komt waar je je flitser continu kan laten branden, ipv pulsen.
Volgens mij zit er in deze telefoon een _echte_ flitser, die zal je dan niet continu kunnen laten branden. Misschien dat er wel een tweak kan komen voor dat oranje focus lampje :)

Verwijderd

D467 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:38:
19% over 26 euro.... ( + internet kosten enzo...)
Dan is het voor een periode van meer dan één maand. Check dat even. Je betaald echt niet zomaar meer, dat bedrag is gewoon inclusief. Nu betaal je dus voor een langere periode of voor iets anders.

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:22:
[...]

Dan is het voor een periode van meer dan één maand. Check dat even. Je betaald echt niet zomaar meer, dat bedrag is gewoon inclusief. Nu betaal je dus voor een langere periode of voor iets anders.
Hoe bedoel je langere periode??? Gewoon de eerste maand?

Verwijderd

D467 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:31:
Hoe bedoel je langere periode??? Gewoon de eerste maand?
Er staat toch een periode op de rekening, van ... tot ... Op je eerste rekening is dat vaak meer dan 1 maand omdat het in het midden van een maand is aangesloten.

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:48:
[...]

Er staat toch een periode op de rekening, van ... tot ... Op je eerste rekening is dat vaak meer dan 1 maand omdat het in het midden van een maand is aangesloten.
O ik begrijp hem al, nee je krijgt telkens een rekening voor de helft van de maand, en er stond duidelijk vermeld:

Totaal verbruik: XX
Bundel tegoed: - XX
Abonnement: XX
+ 19% btw + XX
------------------------------
Totaal: XX

Te betalen: XX

Had jij dat niet dan op de rekening van HI?

• Laguna
  • Laatst online: 19:48

Laguna

Connaisseur

D467 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:54:
[...]

O ik begrijp hem al, nee je krijgt telkens een rekening voor de helft van de maand, en er stond duidelijk vermeld:

Totaal verbruik: XX
Bundel tegoed: - XX
Abonnement: XX
+ 19% btw + XX
------------------------------
Totaal: XX

Te betalen: XX

Had jij dat niet dan op de rekening van HI?
Je hebt gewoon je bundeltegoed exclusief 19% btw plus je extra verbruikskosten (0900-servicenummers/i-mode(wap/gprs)/sms-informatiediensten) en daarover wordt dan 19% btw gerekend.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

sinds gisteren deze phone dus binnen, beetje mee zitten spelen, die camera is ziek (voor een phone)
verder wel wat dingen veranderd mbt de menustructuur, flinke upgrade gehad tov mijn vorige nokia,

ben wel erg tevreden pas na 1 middagje gebruik, nu ff verder met customizen en stuff ^^
en FMA met USB is inderdaad nog een probleem, zag ook op FMA site zelf dat meerdere mensen dit hebben met de K800

hmmz kan wel merken dat ie nieuw is, nog betrekkelijk weinig themes te vinden specifiek voor de K800

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 10-08-2006 08:39 ]

• 996

996

Heb je de links in deel 2 gezien ? Daar staan wat sites met themas en daar zitten best leuke tussen hoor.

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:33:
[...]

Dat kan je dan wel vergeten je flitser continu laten branden... Er zit niet voor niets een Xenon in.. die horen te flitsen. Als die dingen te lang aan staan zullen ze al heel snel doorbranden. Dus dont get your hopes up. Wat betreft het scherm als zaklamp? ik heb zo mijn twijfels of dit genoeg licht kan opleveren. Anders toch maar een Led lampje aan je sleutelbos hangen :D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:03:
Heb je de links in deel 2 gezien ? Daar staan wat sites met themas en daar zitten best leuke tussen hoor.
ken wel een paar sites van me vorige SE phone, maar zal even deel 2 doorspitten

• coendeurloo
  • Laatst online: 10-09 11:27
Weet iemand een site met thema's die wel stijlvol zijn? Dus dan bedoel ik geen dingen als:

"Babes"
Automerken
Alcohol
lelijke kleurencombo's
etc.

Ik heb tot dusverre nog geen enkel mooi thema kunnen vinden voor de k800. Iemand anders wel succesvol geweest in het vinden daarvan?

• 996

996

Van de SOny Ericsson site vind ik Stone en Pool toch wel leuke thema's

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Serotonine schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:46:
[...]

nee, omdat je phone er geen fysiek contact maakt.
Zoiets was ik al bang voor. Thanks iig.
Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:32:
Ik las net op de vorige pagina dat als de phone ge-unlocked wordt je niet meer kan updaten? :? Klopt dit echt, want de persoon zegt dat hij h'm laat unlocken voor me. (ik heb vodafone)
Als je een gelockte versie hebt kun je niet van de algemene firmwareupdates gebruik maken, maar moet je wachten tot je provider nieuwe software beschikbaar stelt. Dit gebeurd stukken minder vaak dan SE het doet.

Om te controleren of je foon gelockt is, kijkt SEUS naar je imei voorzover ik weet. Als jij je telefoon unlockt, maar je imei wordt gecheckt, dan zal SEUS er dus vanuit gaan dat je foon is gelockt en schiet je er dus qua updaten geen reet mee op om je foon te laten unlocken.

Daarom wil ik absoluut geen (voormalig) gelockte versie.

[ Voor 66% gewijzigd door Rio op 10-08-2006 10:12 ]

Verwijderd

996 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 09:50:
Van de SOny Ericsson site vind ik Stone en Pool toch wel leuke thema's
idd en green structure

en nog even een herhaling, weet iemand of deze tweaks werken voor de 750 en dus misschien ook voor de 800? Ik vind de mogelijkheid om ongelimiteerd smsjes op te kunnen slaan bv wel interessant. Aslmede het kunnen verwijderen van preinstalled applicaties/ games/ ringtones...

http://www.mobile.gemtech.net.au/750/hacking.html#sms

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 10:22 ]

Verwijderd

Woei \o/ :)

heb de k800i net binnen. Rare valt me meteen op het ander formaat datakaartje :/ Nu dat ik net 2x512MB mmc heb liggen.

Ook de thumbstick voelt anders aan dan de d750i. Menu browsen gaat stukken sneller en de rest ga ik nu testen :P

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
S913 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:16:
Heeft één van de K800i-eigenaren toevallig een Pioneer DEH-P55BT autoradio/carkit? :)
Was van plan de K800i te kopen, maar die staat nog niet op de compatibility-lijst van Pioneer. Mijn huidige K700i werkt wel, maar volgens de compat-lijst zou de K750i weer niet werken ... Ze hebben sowieso nog niet veel nieuwe SE telefoons getest.

Is een longshot, maar misschien heeft iemand hem toevallig :)
ik heb een parrot rythm n blue, daar werkt de k800i super op. :*)

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:34:
Woei \o/ :)

heb de k800i net binnen. Rare valt me meteen op het ander formaat datakaartje :/ Nu dat ik net 2x512MB mmc heb liggen.

Ook de thumbstick voelt anders aan dan de d750i. Menu browsen gaat stukken sneller en de rest ga ik nu testen :P
Die dingen gaan inderdaad niet werken, je moet zo'n M2 hebben helaas.

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik weet niet goed waar ik met deze vraag naar toe moet, dus post ik hem maar hier,

ik wil over naar Hi icm deze telefoon, maar bij het invullen van nummerbehoud moet ik opgeven wanneer mijn huidige Orange abonnement _precies_ afloopt... (de datum), ik zou het alleen niet weten en kan dit op de Orange site en mijn rekeningen ook niet terug vinden...

• 996

996

Klantenservice bellen, ik kon zelf ook niet achter de precieze datum komen . . .

Verwijderd

Pheace schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:09:
[...]

Die dingen gaan inderdaad niet werken, je moet zo'n M2 hebben helaas.
Beetje rare vraag maar wat zou een lichtbeschadigde D750i van T-mobile + 1x 512MB MMC opleveren?

• Serotonine
TangLeFuzZ schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:33:
Ik weet niet goed waar ik met deze vraag naar toe moet, dus post ik hem maar hier,

ik wil over naar Hi icm deze telefoon, maar bij het invullen van nummerbehoud moet ik opgeven wanneer mijn huidige Orange abonnement _precies_ afloopt... (de datum), ik zou het alleen niet weten en kan dit op de Orange site en mijn rekeningen ook niet terug vinden...
einddatum is datum van afsluiting +1 of 2 jaar (ligt aan wat je afgesloten hebt).
Datum van afsluiting vind je op eerste rekening. (die kan je, dacht ik, op de site van orange ook nog vinden)

Verwijderd

Even een vraagje over mijn abo bij Hi/kpn.

Voordat ik op vakantie ging had ik nog 50 % van mijn abo-tegoed over ( opgevraagd via saldo naar 1244 sturen ) Vervolgens heb ik op vakantie een aantal keer gesmst, wat natuurlijk niet van mijn abo-tegoed afging. Toen ik echter thuis nog een keer mijn saldo op vroeg kreeg ik te horen dat ik nog 80% van mijn tegoed had. Dus na een vakantie in het buitenland had ik plots 30% meer tegoed, hoe kan dit?

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:08:

Voordat ik op vakantie ging had ik nog 50 % van mijn abo-tegoed over ( opgevraagd via saldo naar 1244 sturen ) Vervolgens heb ik op vakantie een aantal keer gesmst, wat natuurlijk niet van mijn abo-tegoed afging. Toen ik echter thuis nog een keer mijn saldo op vroeg kreeg ik te horen dat ik nog 80% van mijn tegoed had. Dus na een vakantie in het buitenland had ik plots 30% meer tegoed, hoe kan dit?
Nieuwe maand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:08:

Ik zou gewoon je provider opbellen en het daar vragen... Dan kan hier gepraat worden over de K800i 8)

Verwijderd

Mochten mensen geen behoefte aan het shuttergeluid hebben met de K800i, kijk dan onder settings bij je camera (camera aanzetten en dan instellingen // scroll naar rechts "shuttersound") die kan je namelijk uitzetten.

Ik ben blij. irC applicaties draaien onder GPRS \o/ :P

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:25:
Mochten mensen geen behoefte aan het shuttergeluid hebben met de K800i, kijk dan onder settings bij je camera (camera aanzetten en dan instellingen // scroll naar rechts "shuttersound") die kan je namelijk uitzetten.

Ik ben blij. irC applicaties draaien onder GPRS \o/ :P
Shutter Sound 1
Shutter Sound 2
Shutter Sound 3
Shutter Sound 4

En met welke optie ga jij de shutter sound uitzetten dan???

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

• Yohost!
Bij mij kan je hem alleen maar wijzigen ipv uitzetten hoor.

Verwijderd

Ja maar er staat factuur tot 10 augustus, en als ik op vakantie gaat op 31 juli (50% van mijn tegoed) t/m 9 augustus( dan 80 % van mijn tegoed ) klopt er iets niet lijkt mij. Dan zou ik juist op 100% moeten staan aangezien je je overgebleven minuten meeneemt naar de volgende maand.

Ik ben niet zo heel ervaren met abbo's dus het kan een simpel antwoord zijn, alvast bedankt!

Verwijderd

hey, ik heb hem vanmiddag gekocht, met een €25,- euro per maand hi abbonement. Morgen komt hij binnen :)

Verwijderd

weet iemand trouwens hoe je je hotmail of yahoo mail kunt configureren?

• 996

996

Hotmail inloggen? Lukt mij hier ook niet...

Ook krijg ik geen verbinding meer met de homepage die standaard staat ingesteld: http://wap.sonyericsson.com/
Krijg dan een foutmelding: "HTTP Status 500"

Ook jammer dat Rabo mobielbankieren niet werkt: krijg geen inlogpagina te zien omdat de telefoon geen beveiliging zou ondersteunen ?!

[ Voor 0% gewijzigd door 996 op 10-08-2006 21:01 . Reden: spelvautje ]

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
vandaag binnen gehad :) mn ma had nieuw abo aangevraagt met deze tel.

heel slim gedaan, mn ma heeft niet zon uitgebreid tel nodig maar wel een abbo, dus k8001 naar mij toe en motorola v3 rzr naar mn ma! (heeft lekkere grote toetsen+letters)

heb net:
-mms/wap instellingen van de hi site gehaald.
-Geinstalleerd
-tel opnieuw opgestart.

wappen gaat goed, kan ook op de sony eric site komen.

alleen kan geen mmsjes versturen en ontvangen(mmsjes lijken wel te versturen maar worden daarna queued?) :( moet ik mms dan opnieuw activeren op mijn toestel via de hi klantenservice?

overigens heb ik hi nog gebelt over die ontbrekende mem card voucher in de doos en die krijg ik na gestuurd :) was namelijk wat fout gegaan met bepaalde orders geloof ik.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• D467

D467

[M]

Nhaixatael schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:37:
overigens heb ik hi nog gebelt over die ontbrekende mem card voucher in de doos en die krijg ik na gestuurd :) was namelijk wat fout gegaan met bepaalde orders geloof ik.
Dan haal ik nog ff een 2de 512MB kaartje??

En die anderen instellingen heb ik gewoon hetzelfde gehouden, mms kan ik goed versturen...

Alles op zijn standaard..

• D467

D467

[M]

Hoorde dat er een tweak bestond voor de K750i, dat je hem als webcam kon gebruiken,,,,

Werkt die ook op deze telefoon? Zal wel hip zijn :9

• Verderf
D467 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:00:
[...]

Dan haal ik nog ff een 2de 512MB kaartje??

En die anderen instellingen heb ik gewoon hetzelfde gehouden, mms kan ik goed versturen...

Alles op zijn standaard..
kan je mischien jouw wap/mms instellingen posten? heb keer alle profielen van mn telefoon af gehaald. en die via de hi site opnieuw aangevraagt.
maar nog steeds zelfde probleem. en kan nu helemaal niet meer op die sony site komen :(

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Verwijderd

e1ias schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:27:
[...]

Shutter Sound 1
Shutter Sound 2
Shutter Sound 3
Shutter Sound 4

Ik heb sinds zaterdag de K800I via Vodafone, en ik had geluid op stil gezet, foto gemaakt en plots hoorde ik niks meer :P.. Zal vodafone wel gedaan hebben ofzo denk.

Verwijderd

D467 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:07:
Hoorde dat er een tweak bestond voor de K750i, dat je hem als webcam kon gebruiken,,,,

Werkt die ook op deze telefoon? Zal wel hip zijn :9
Nee werkt nog niet. Ik heb het al geprobeerd.

• 996

996

Ik moet zeggen dat ik de functie om RSS feeds te bekijken wel een leuk aardigheidje vind. Alleen jammer dat het regelmatig niet lukt de feeds bij te werken.

• Verderf
Nhaixatael schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:37:
vandaag binnen gehad :) mn ma had nieuw abo aangevraagt met deze tel.

heel slim gedaan, mn ma heeft niet zon uitgebreid tel nodig maar wel een abbo, dus k8001 naar mij toe en motorola v3 rzr naar mn ma! (heeft lekkere grote toetsen+letters)

heb net:
-mms/wap instellingen van de hi site gehaald.
-Geinstalleerd
-tel opnieuw opgestart.

wappen gaat goed, kan ook op de sony eric site komen.

alleen kan geen mmsjes versturen en ontvangen(mmsjes lijken wel te versturen maar worden daarna queued?) :( moet ik mms dan opnieuw activeren op mijn toestel via de hi klantenservice?

nou gelukt eindelijk, tel terug naar fac defaults. toen via gprs instellingen die er al instonden de mms instellingen aangevraagt via die sony eric site, geinstalleerd, en het werkte! :D

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Ik heb net een k800i gekocht, als vervanger voor mijn k750i.
Ben weer meer dan tevreden, wat een super foon.

Enig wat ik niet snap, ook niet bij de k750i,

onder het verbindingen tabje, staan

Synchronisatie, hier kan van alles ingesteld wordne, maar wat kan ik hier nu mee, en hoe?

Telefoonbeheer, ook iets waar ik weinig van snap, wederom van alles in te stellen maar weet niet wat en hoe.

De manual is hier nogal "dun" over, en kan er eigenlijk geen duidelijkheid over vinden.....

Wat is dit nu, en wat kan ik ermee, en belangrijk als ik wat ermee kan, hoe???

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• Verderf
wat ik nogal bagger vind en eigenlijk gewoon schaamteloos slecht is van sony-ericsson, en dat is dat de software gewoon niet wil werken op een x64 windows systeem!

• Serotonine
Nhaixatael schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:14:
wat ik nogal bagger vind en eigenlijk gewoon schaamteloos slecht is van sony-ericsson, en dat is dat de software gewoon niet wil werken op een x64 windows systeem!
je mag x64 ook tussen haakjes zetten

• Verderf
Serotonine schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:19:
[...]

je mag x64 ook tussen haakjes zetten
hehe, had eerder een sony ericsson t100 en daar was de software vrij goed bij:)

overigens heb dit tooltje gebruikt om te verbinden met mn pc (icm blauwtand)

MyphoneExplorer
http://www.fjsoft.at/

moet leren de OP te lezen :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verderf op 10-08-2006 21:40 ]

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Nhaixatael schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:14:
ZO ERG is dit ook weer niet, en volgens mij werkt het best.......

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Verwijderd

e1ias schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:27:
[...]

Shutter Sound 1
Shutter Sound 2
Shutter Sound 3
Shutter Sound 4

Lol. niet. Ik denk dat ik er te snel heen ben gebladerd waardoor ik concludeerde dat deze uit te zetten was. Ook op stille modus zetten werkt dus niet :/ Wel is de volume ervan heel laag, dus das een voordeel.

• D467

D467

[M]

Na 3 dagen 24/7 heel google te hebben afgekeken naar tweaks/free software/games voor de K800I kwam ik het volgende tegen:

http://www.pimpyourmobile.nl.tt/

338 Games voor de Sonyericsson K800I

Vertrouwt? Iemand daar al geweest?

• 996

996

Iemand al een foto naar een blog verstuurd ? Mij lukt het niet, de foto wordt wel verstuurd maar als het voortgangsbalkje helemaal vol is komt de melding dat het publiceren niet lukt... :/

Verder ben ik het eens met diegene die een aantal posts hierboven stelt dat de handleiding een beetje dun is: wat kun je met "Telefoonbeheer" ?

[ Voor 28% gewijzigd door 996 op 10-08-2006 22:08 ]

Verwijderd

D467 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:48:
Na 3 dagen 24/7 heel google te hebben afgekeken naar tweaks/free software/games voor de K800I kwam ik het volgende tegen:

http://www.pimpyourmobile.nl.tt/

338 Games voor de Sonyericsson K800I

Vertrouwt? Iemand daar al geweest?
Nee. en ik heb eigenlijk ook nog nooit voor een ringtone / game betaald btw :X Hardwarematig is het toch dezelfde toestel als 750 Series? Dan is de generatie Java games die ik had er ook vast wel op te spelen :) Maar dat komt later wel. Hopelijk kan ik met morgen nog een m2 kaartje van 1GB bestellen, en die maandag in huis hebben.

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:22:
[...]

Verklaar dit is:

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkppeqkkdea-HI.JPG

Verbruikskosten: Internet

^^
Dit is trouwens voor een halve maand....

[ Voor 8% gewijzigd door D467 op 10-08-2006 22:23 ]

• 996

996

Ik heb een screenprotector gekocht omdat je de vette vingers en vlekken wel erg snel ziet op het display. Voor geinterresseerden: http://www.telecomtelecom.nl/index.php?p=5&id=7345
Bestelling bij deze shop verliep soepel. Maar dezelfde folie is ook elders te krijgen hoor! Plakt goed en beschermt volgens mij ook goed! Je moet het wel zelf op maat knippen.
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.