In dit nieuwsbericht wordt gezegd dat zo`n 40% van de ondervraagde bedrijven binnen 12 maanden na de release over zal gaan op vista.
Nu is mijn vraag aan jullie (als gebruiker, niet als bedrijf/beheerder):
Wanneer gaan julie over?
-Direct na de release, je wacht letterlijk voor de deur van de softwareboer of refresht je newsgroup elke 10 seconden.
-In de eerste maand, gewoon wanneer het je uitkomt.
-Eerste half jaar, je hebt niet de behoefte om snel te upgraden
-Tussen een half jaar en een jaar.
-Langer dan een jaar
-Wacht even af of het werkelijk stabiel is, en als het er goed uit ziet ga je tzt wel over.
Ik zelf zal de 1e maand na de release over gaan, ik heb er wel vertrouwen in dat het stabiel is, en ik wil vista nu eindelijk gewoon zelf mee maken. Ik zal er z.s.m tijd voor maken om m`n systeem te VISTA`en. en voor die tijd staat er een Vista-ready PC
Poll: Wannner ga je over op Vista?
• Direct
• 1e Maand
• 1e Half Jaar
• 2e Half Jaar
• > Jaar
• Wacht af

Ook een poll maken? Klik hier
Nu is mijn vraag aan jullie (als gebruiker, niet als bedrijf/beheerder):
Wanneer gaan julie over?
-Direct na de release, je wacht letterlijk voor de deur van de softwareboer of refresht je newsgroup elke 10 seconden.
-In de eerste maand, gewoon wanneer het je uitkomt.
-Eerste half jaar, je hebt niet de behoefte om snel te upgraden
-Tussen een half jaar en een jaar.
-Langer dan een jaar
-Wacht even af of het werkelijk stabiel is, en als het er goed uit ziet ga je tzt wel over.
Ik zelf zal de 1e maand na de release over gaan, ik heb er wel vertrouwen in dat het stabiel is, en ik wil vista nu eindelijk gewoon zelf mee maken. Ik zal er z.s.m tijd voor maken om m`n systeem te VISTA`en. en voor die tijd staat er een Vista-ready PC
Poll: Wannner ga je over op Vista?
• Direct
• 1e Maand
• 1e Half Jaar
• 2e Half Jaar
• > Jaar
• Wacht af
Ook een poll maken? Klik hier