HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.817 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Hey allemaal, kreeg dit mailtje van mijn neef die ook een HTC Tytn heeft:
Er is een nieuwe HTC TyTN ROM update beschikbaar
Heeft iemand hem er al in zitten.
De mijne gaat morgenvroeg !
Dus als ie fout gaat meld het nog even voor ik aan de slag ga :)

maffe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95067

TheRookie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:25:
Net geïnstalleerd, maar verder dan 't opstartscherm komt ie niet (had je overigens ook makkelijk zelf
[...]
Kwam later vanavond idd tot dezelfde conclusie, nog paar weekjes w8en dus!

Heb na de update het idee dat vooral internetten inderdaad wat soepeler loopt....
Zou echter ook kunnen dat Edge gewoon eens een goede avond heeft ;-)
WiFi heb ik nog niet geprobeerd na de software upgrade, de ontvangst is tot dusver niet echt super (tja wat wil je ook zonder externe antenne) wat verbetering zou hier zeker welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:54

FongWan

The Stormrider ...

@Coen
Dus het lijkt er in ieder geval op dat de nieuwe rom doet zegt er in het mailtje staat. Goed om te horen. Morgen misschien ff updaten dan, maar ga eerst ff kijken of ik de oude rom kan backuppen. Maar goed dat lees ik morgen wel allemaal ...

Trouwens ik herinnerde mij vandaag dat ik ooit een bookmark had van een topic hoe je SecureW2 aan de praat kan krijgen voor Windows Mobile 5. Bij deze de link voor iedereen die ergens studeert waar ze SecureW2 gebruiken voor wlan:

[wifi] met WindowsMobile5 op het Wireless TU-Delft Netwerk

Heb het zelf nog niet uitgeprobeert maar dat komt nog wel. Ik ga pitten ...

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

@Gimpnrone: Alle applicaties zijn weg, het is voor een groot deel alsof je 'm weer voor de 1e keer aan zet.
Applicaties die je via je PC hebt geïnstalleerd zijn via ActiveSync -> Add/Remove Programs er weer makkelijk op te zetten, CAB files die direct op de TyTN zijn geïnstalleerd moeten weer handmatig.

SMS'jes en MMS'jes ben je kwijt. Als je synchroniseert met outlook/exchange worden de zaken die je aangevinkt had staan wel weer beschikbaar...

@FongWan: WLAN verbinding is in mijn geval inderdaad verbeterd. Waar ik eerst geen verbinding met m'n WiFi netwerk kon maken (15m van AP) lukt het nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Zo, ik heb de rom update er inmiddels ook in zitten.
Voor de update had ik deze gegevens:

ROM version: 1.18.255.3
ROM date: 05/30/06
Radio version: 1.03.03.10
Protocol version: 32.34.7010.01H
ExtROM version: 1.18.255.105

Na de update:

ROM version: 1.18.255.3
ROM date: 07/22/06
Radio version: 1.03.03.10
Protocol version: 32.34.7010.01H
ExtROM version: 1.18.255.106

Zoals je ziet zijn de ROM date en ExtRom version aangepast.

Tijdens updaten krijg je een scherm met de vraag:
Verify you want to update the ROM version:
From image version: 1.18.255.3 to image version: 1.18.255.3
Gewoon NEXT drukken dus :)

Ik laat later op de dag even horen als ik verbeteringen heb waargenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Chips, ik kom na de update niet meer met wifi online.
Ik heb inmiddels alle beveilingen van mijn draytek router verwijderd.
Het ding is nu gewoon open voor een ieder.
Mijn laptop komt wel gewoon op het net, maar niet mijn pda.
Ik krijg wel een ip adres, kan hem ook gewoon pingen,
maar zodra ik met de browser online wil komen, blijft ie op "Locating..." staan.
Iemand enig idee ?
P.S. De pagina's die ik probeer te raadplegen zijn via mijn laptop gewoon te bereiken.
P.P.S Softreset lost het niet op.

[ Voor 3% gewijzigd door maffe op 16-08-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
maffe schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:13:
Chips, ik kom na de update niet meer met wifi online.
Ik heb inmiddels alle beveilingen van mijn draytek router verwijderd.
Het ding is nu gewoon open voor een ieder.
Mijn laptop komt wel gewoon op het net, maar niet mijn pda.
Ik krijg wel een ip adres, kan hem ook gewoon pingen,
maar zodra ik met de browser online wil komen, blijft ie op "Locating..." staan.
Iemand enig idee ?
P.S. De pagina's die ik probeer te raadplegen zijn via mijn laptop gewoon te bereiken.
P.P.S Softreset lost het niet op.

Ik heb vanmorgen ook de romupdate uitgevoerd en merk wel een aantal verbeteringen:

Wifi: geen problemen, na invoeren bij networkcards: networkname en webencripted wachtwoord en vinkje uitzetten bij 802.1x use IEEE802.1x etc. Zeer snel vind dan de HTC Tytn mijn wifi netwerk.

Bluetooth: volgens mij gaat het paren met mijn headset nu sneller en geluid is zeer goed.

Het device start sneller op, maar kan ook liggen aan het feit dat alles er nu weer schoon opzit.

Screenalignment probleempje heb ik nog steeds, maar af en toe alignen en het gaat weer prima.

Overigens werk in met het XCPUscalar versie 2.96 overclock progje en dat zorgt ervoor dat mijn device 20% sneller is. En dat merk je vooral bij het opstarten van de programma's!!!

Op de site wiki.xda-developers.com is op het forum ook een draadje over het upgraden van deze ROM.

Als ik nog veranderingen merk of zie, dan zal ik ze gelijk posten!

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Wifi: geen problemen, na invoeren bij networkcards: networkname en webencripted wachtwoord en vinkje uitzetten bij 802.1x use IEEE802.1x etc. Zeer snel vind dan de HTC Tytn mijn wifi netwerk.
Ik heb mijn settings gedelete en opnieuw aangemaakt,
maar die setting die jij hier noemt met: "vinkje uitzetten bij 802.1x" kan bij mij niet,
want die optie is grijs. Snap er nog niets van...
Inmiddels heb ik mijn update probleem ook bij xda gemeld. Misschien heeft daar nog iemand
een nuttige tip. Ik heb ook met de HTC helpdesk gesproken en wisten nog niets van een update:)
Ze gaan het navragen enz. Misschien later op de dag meer info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

Inmiddels doet ie het weer NA een harde reset.
Het enige wat ik geinstalleerd had na de romupdate was de NLRetailWM50.zip
van de site www.smartmobility.nl.
Dus of de harde reset heeft het gefixed, of de NLRetailWM50.zip is niet helemaal fris.
Ik ga die laatste iig niet nog een keer proberen, want er zitten voor Vodafone foute settings in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Misschien een domme/overbodige vraag maar had je een engelse of nederlandse Tytn? Want je kan geen EN op een NL Tytn zetten en andersom:
15/08/2006 - HTC TyTN ROM Update
Er is een nieuwe HTC TyTN ROM update beschikbaar. Deze update verbetert, onder andere, de kwaliteit van de GSM, GPRS en UMTS verbinding van het toestel. De installatie-instructies treft u tevens aan in onderstaand bestand. Lees deze goed door alvorens u de update uitvoert. LET OP!: De Nederlandstalige ROM update is niet geschikt voor een Engelstalig toestel en andersom!

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184968

Is de MDA Vario 2 er eerder in de T-Mobileshops dan bijvoorbeeld BC etc.? Zo ja, kan iemand mij dan laten weten wanneer die daar aanwezig is, want dan trein ik meteen naar Utrecht, Breda of R'dam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

FongWan: Volgens de pdf die bij de update zit zal de upgrade applicatie een foutmelding genereren als je de verkeerde taal probeert te installeren, dus dat lijkt me niet :)

Het NLRetailWM50 bestand is "slechts" een tooltje om de juiste mms/gprs/umts instellingen van de verschillende NL providers automatisch in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108985

Anoniem: 184968 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:27:
Is de MDA Vario 2 er eerder in de T-Mobileshops dan bijvoorbeeld BC etc.? Zo ja, kan iemand mij dan laten weten wanneer die daar aanwezig is, want dan trein ik meteen naar Utrecht, Breda of R'dam..
Zou ik ook erg graag willen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet echt extra info ofzo, jammer....maar het lijkt dat er toch 2 versies zijn ofzo :S zou wel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.scancom.co.uk/shopimages/products/normal/mdavarioii.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:06

sphere

Debian abuser

Hebben ze nou dat gare bordeaux weggelaten? _/-\o_

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177975

sphere schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 16:47:
Hebben ze nou dat gare bordeaux weggelaten? _/-\o_
Wat een lekkermakertje, maar jammer voor je.
Dit gewoon een oude foto, naar mijn weten komt dit model niet uit ( helaas )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan Mensink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Als ik zo kijk op de Microsoft site hier dan lijkt me dat bij de VarioII het rood toch blijft.

Ik neem niet aan dat Microsoft het plaatje ergens van een site geript heeft :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raar dat die links om hem te kopen het niet doen op die Microsoft website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184968 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:18:
Raar dat die links om hem te kopen het niet doen op die Microsoft website.
Dat persbericht van T-mobile kan ik ook niet terugvinden, die links doen het ook niet.
En op de site zelf van t-mobile staat ook nog niks.
Vanaf 01-09-06 kan ie de mijne zijn, als ie nu uit is dan kan ik weer verlengen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 177975 op 16-08-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stefan Mensink schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:10:
Als ik zo kijk op de Microsoft site hier dan lijkt me dat bij de VarioII het rood toch blijft.

Ik neem niet aan dat Microsoft het plaatje ergens van een site geript heeft :-)
Ja, ik heb dit plaatje ook nog nooit eerder gezien, vind het rood wel acceptabel maar totaal NIET MOOI...is deze echt oud of???? want T-Mobile lijkt er wel echt op gedrukt te staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 12:33
Op die Microsoft website staat dat de resolutie van die vario II 480*640 is.
Zal dat kloppen? De HTC TyTN heeft een resolutie van 320*240 en is die twee zijn toch dezelfde toestellen? Afgezien van iets in de software instellingen of de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183552

Hoppa... de nieuwe ROM staat erop! Opvallend: ik heb nu achter mijn buro een UMTS signaal waar ik voorheen alleen een GPRS signaal kon ontvangen... dus een pluspuntje!

Minpuntje: het lijkt alsof het telefoonsignaal verminderd is; ik heb nu 1 streepje achter mijn buro ipc 3 voorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Nieuwtje: Skype heeft een nieuwe beta uit (2.1) voor o.a. HTC Tytn. Ik ga het zo uitproberen. Volgens mij is er nog geen videocalling toegevoegd door Skype, maar volgens een bron zou dat in september moeten uitkomen...

Je kan de download en info vinden via:

http://www.skype.com/download/skype/mobile/21beta.html

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:36

Flip

^^

Hmm op de site van T-mobile lees ik dat de MDA Vario II geleverd gaat worden in bordeaux-rood, zwart en anthraciet.
Vario II is available in a smart exclusive design colored in anthracite, black and bordeaux. This design is exclusively available to T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flip schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:10:
Hmm op de site van T-mobile lees ik dat de MDA Vario II geleverd gaat worden in bordeaux-rood, zwart en anthraciet.

[...]
Ja lijkt er wel op ja, zou raar zijn als ze ineens met een andere komen! Maar hoe cool als skype met een pocket webcam functie komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
BORG schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:03:
Op die Microsoft website staat dat de resolutie van die vario II 480*640 is.
Zal dat kloppen? De HTC TyTN heeft een resolutie van 320*240 en is die twee zijn toch dezelfde toestellen? Afgezien van iets in de software instellingen of de kleur.
dat moet wel fout zijn. Het is immers dezelfde phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Monalisa schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:38:
[...]

dat moet wel fout zijn. Het is immers dezelfde phone
VGA is wel mogelijk op zulke kleine schermen. Bron
Helaas zal het voor de Vario II wel om een foutje gaan.

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFT....

Wanneer komt hij nou bij T-Mobile!!! Ik kan echt niet wachten en ben ZO benieuwd wat hij gaat kosten!

Anoniem: 111759

ReVolpe schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:57:
[...]

VGA is wel mogelijk op zulke kleine schermen. Bron
Helaas zal het voor de Vario II wel om een foutje gaan.
de eerste toestellen met een dergelijk vga-scherm laten nog wel even op zich wachten.

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 13:56

GraasGast

Analogue Heaven

Op de duitse t-mobile site staat een productdemo van de Vario 2:
http://www.t-mobile-busin...ek_vario22iio/swf/m01.asp

Beetje vaag dat er zoveel aandacht aan handschriftherkenning word gegeven. Dat ding heeft toch niet voor niks een toetsenbord?

Leuk die demo!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
The MDA Vario II is available in a limited edition red, silver and black casing, exclusive to T-Mobile.

Dus hij is gewoon leverbaar in verschillende types.

Sulo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:29:
[...]

The MDA Vario II is available in a limited edition red, silver and black casing, exclusive to T-Mobile.

volgens T-Mob komt in Nederland alleen de rode versie uit. Afwachten dus

Als ik m in het zwart kan krijgen wordt ik GEK! mooiste kleur!

GraasGast schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:01:
Op de duitse t-mobile site staat een productdemo van de Vario 2:
http://www.t-mobile-busin...ek_vario22iio/swf/m01.asp

Beetje vaag dat er zoveel aandacht aan handschriftherkenning word gegeven. Dat ding heeft toch niet voor niks een toetsenbord?
Bedankt! mooi man, veel info! ik begin al aan de kleur te wennen :P vanavond maar eens goed bekijken, ik denk dat het niet lang meer duurt voor hij in NL is....

Citaat uit tekst van co.uk

The MDA Vario is now available from T-Mobile stores nationwide and on-line at www.t-mobile.co.uk . The cost of the device is dependent on the price plan selected and the most a customer would pay is £299.00.

300 Pond, maximaal waarschijnlijk bij het laagste abbonement.
Dus bij een hoger abbonement zal de prijs wel wat zakken, ik denk dat de Vario wel met een acceptabele prijs komt, misschien beetje bijbetalen maar nooit veel ( 1-jarig mss 100, 2 jarig zelfs gratis vanaf flex 25 a 30 of relax 200 / 300 + PIT )

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
[...]

Ehm, je kan dat ook lezen als dat de Vario II rood, zilver en zwart is :P.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Hoedje schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:00:
[...]

Ehm, je kan dat ook lezen als dat de Vario II rood, zilver en zwart is :P.
zo leest T-Mob hem ook. Er zou maar een uitvoering komen.

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Leuk die demo, maar er staat wel leuk dat er Pocket PC Phone edition 2003 op komt :S :S :S :S , check pagina 8 maar. Ik wil m trouwens ook t liefst in het zwart maar heb een vermoeden dat T-Mobile-NL geen zin heeft in meerdere kleuren.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Ghe, dat met CE 2003 is een spelletje. Dingen die nieuw zijn moet je naar het scherm slepen. CE2003 is dus een van de bogus dingen die niet nieuw zijn, net als Wlan.

Eindelijk de HTC TyTN in real life gezien bij BC.
T for Telecom wist mij te vertellen dat (wat we al lang weten dus) de Vario 2 eind augustus, begin september uit zou gaan komen.

Anoniem: 30142

Hier staat ie op de Nederlandse site van Microsoft, volgens deze site kan je m al kopen via T-mobile.
Check: http://www.microsoft.com/...le/5/devices/default.mspx

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 30142 op 17-08-2006 17:14 ]

Ja, maar die link (om hem te kopen) werkt net als bij de Duitse versie dus niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 184968 op 17-08-2006 17:23 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Er is een register tweak voor de Hermes beschikbaar gekomen. Echter moet je wel eerst reggen om hem te gebruiken. :)
fit4cat Tweaker for HTC Hermes Pocket PC phone released
August 17, 2006 [Pocket PC phone]
Instead of describing, what registry entries should be changed to achieve some changes in functionality, somebody has created a utility program for HTC Hermes Pocket PC phones (i.e. Orange SPV M3100, HTC TyTN, T-Mobile MDA Vario II, etc) that has user friendly interface and can change these registry values easily.

Unfortunately there is a catch: this program may be user friendly but developer of this program is not user friendly at all:

... because to get this program you need to register in a German speaking forum (although the program itself is in English)! Download without registration is not possible! It is strange, very selfish and not acceptable - clearly this program serves the purpose of website popularization and not the purpose of helping out the community!

Developers of freeware must learn that download should be: a) possible without registration, b) available at various places (including Handango, PocketGear, FairDeal, MoDaCo, etc). If one wants to popularize his website through his freeware program then one should just mention URL of this webiste in this program with information like "to get latest version visit...", but not prevent most users from usage by requiring user hostile registration!

Some features of this tweaker:

* switching on HSDPA (that is by default switched off in some models of HTC Hermes, for example for Vodafone and O2)
* showing GPS icon in settings
* showing wireless plugin (that shows provider, Bluetooth and Wi-Fi status information)
* disabling skin of the phone
* removing battery tray icon
* removing wireless tray icon
* disabling SMS sent notification
* improving quality of stereo audio over Bluetooth (A2DP)

To learn more or to download this program click here (unfortunately registration required).
Link van de tweak.

Afbeeldingslocatie: http://fit4cat.de/images/news/hermes_tweaker1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/6389_2.gif

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
[...]

Errr ik denk dat het een type is in die drie kleuren :)

Anoniem: 96816

Anoniem: 108985 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:07:
[...]

In een gedetaileerde PDF staat het volgende:

Totaal is de snelheid in combinatie met UMTS en HSDPA beperkt tot maximaal 64kb/sec downstream en 16kb/sec upstream
Ik neem aan dat het hier gaat om de snelheid in bits en niet in Bytes?

Is deze snelheid voldoende om mee te kunnen skypen?

Is deze snelheid voldoende om via Orb muziek van je eigen server af te kunnen streamen?

• DaannO
Anoniem: 108985 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:07:
[...]

In een gedetaileerde PDF staat het volgende:

Totaal is de snelheid in combinatie met UMTS en HSDPA beperkt tot maximaal 64kb/sec downstream en 16kb/sec upstream
Dat is dan alleen umts inderdaad bij PIT. Want HSDPA bundel is gekapt op 1.8mb/s :)

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Niet gekapt, 1.8kbps is gewoon de max snelheid van HSDPA.

Om die Fit4cat te downloaden kan je als volgt inloggen trouwens:
User: foobar
Pass: barfoo

Anoniem: 96816 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:09:
[...]

Ik neem aan dat het hier gaat om de snelheid in bits en niet in Bytes?

Is deze snelheid voldoende om mee te kunnen skypen?

Is deze snelheid voldoende om via Orb muziek van je eigen server af te kunnen streamen?
Ja, goede vraag, het is uiteraard snel genoeg voor MSN, maar hoe zit dat met SKYPE en Video? Als dat snel genoeg is dan vind ik het die 9.50 ZEKER WAARD...zou geweldig zijn!

• DaannO
Anoniem: 108985 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 19:26:
[...]

Ja, goede vraag, het is uiteraard snel genoeg voor MSN, maar hoe zit dat met SKYPE en Video? Als dat snel genoeg is dan vind ik het die 9.50 ZEKER WAARD...zou geweldig zijn!
GPRS is te traag voor skype. Je kan pas Skypen met EDGE snelheid. Dit is dan ook het jammere van t-moible pit. Skype loopt eigenlijk pas leker bij een umts snelheid :)

• zeef
DaannO schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:15:
[...]

GPRS is te traag voor skype. Je kan pas Skypen met EDGE snelheid. Dit is dan ook het jammere van t-moible pit. Skype loopt eigenlijk pas leker bij een umts snelheid :)
Ja wat denk je zelf :P De bizz van t-mobile is telefoonminuten verkopen. Niet voor 9,95 unlimited skype bellen regelen :D

• DaannO
zeef schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:21:
[...]

Ja wat denk je zelf :P De bizz van t-mobile is telefoonminuten verkopen. Niet voor 9,95 unlimited skype bellen regelen :D
Hehe, het was alleen even ter verduidelijking ;)

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Ik probeer om de GPS BT muis te connecten maar het wil niet lukken. Nu lees ik op verscheidene fora dat ik de com poort moet instellen op COM6 maar dit laat hij niet toe. Hij ziet de muis wel maar vervolgens zegt tomtom dat er geen gps-app aanwezig is. Iemand een idee?

• DaannO
chob schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:33:
Ik probeer om de GPS BT muis te connecten maar het wil niet lukken. Nu lees ik op verscheidene fora dat ik de com poort moet instellen op COM6 maar dit laat hij niet toe. Hij ziet de muis wel maar vervolgens zegt tomtom dat er geen gps-app aanwezig is. Iemand een idee?
Heb je versie 5.21 van tomtom erop staan? Want met de oude versie krijg je inderdaad die fout :)

• chob
Jep, ik heb versie 5.21. maar is dit de laatste nieuwe? Heb je een oplossing?

[ Voor 25% gewijzigd door chob op 17-08-2006 21:39 ]

• DaannO
chob schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:38:
Jep, ik heb versie 5.21. Heb je een oplossing?
Heb je een seriele poort aangevinkt toen je ging connecten met je pda. Dus uitgaand?

• chob
ja en daarna zou ik com6 moeten kunnen kiezen maar dat werkt dus niet. Ook vink ik beveiligde verbinding af.

• DaannO
je hoeft veiligen verbinding niet aan te vinken. Hier een tutorial:
1) Zet de GPS receiver aan.

2) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > Devices (tabblad)" en voer de volgende stappen uit:

-Kies de optie "New Partnership".
-Laat je Wizard zoeken naar andere Bluetooth Devices, selecteer je GPS receiver.
-Zet een vinkje voor "Serial Port" en druk op Finish.

3) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > COM Ports (tabblad)"

-Kies de optie "New Outgoing Port"; voer hier "COM6" in. Deze COM poort zal nu automatisch gekoppeld worden aan je GPS device. Zet géén vinkje voor de optie "Secure Connection".
-Stel nu de "Incoming Port" in op "COM7"

4) Schakel de HTC Wizard uit (dit doe je door de uitschakel toets 5 seconden ingedrukt te houden) en vervolgens weer in.

5) Start TomTom Navigator op zonder hieraan vooraf Bluetooth aan te zetten. Dit doet TomTom namelijk automatisch. Voer tot slot de volgende stappen uit:

-Wijzig Voorkeuren, Toon GPS-status > Stel in > Andere Draadloze GPS
-Klik de melding betreffende het verbinding maken met je GPS device weg, dit heeft immers al reeds plaatsgevonden.
-Selecteer COM6.
http://members.home.nl/pi...ding%20TT5%20op%20WM5.pdf

• chob
De handleiding precies opgevolgd maar bij het kiezen van de com6 poort zegt ie "De com poort kon niet worden gemaakt. Controleer de instellingen en probeer het opnieuw".

Btw die screenshots geven een ander beeld dan die van mij...

• DaannO
chob schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:56:
De handleiding precies opgevolgd maar bij het kiezen van de com6 poort zegt ie "De com poort kon niet worden gemaakt. Controleer de instellingen en probeer het opnieuw".

Jammer genoeg heb ik de TyTN niet, dus zou je even een reactie moeten afwachten van iemand die het wel gelukt is. Succes met je probleem verder :)

• chob
oke, doe ik, thanx voor je hulp en snelle respons!

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 12:31
Ik weet niet of iemand dat al heeft opgemerkt, maar een nadeel van dit toestel vind ik dat er geen cradle bij zit. Ik vind dat altijd prettiger dan een los kabeltje op je buro te hebben rondslingeren. Nu heb ik vandaag een cradle voor dat ding via ebay gekocht. €18 inclusief verzendkosten. Misschien een ideetje voor sommigen.

Anoniem: 30142 schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:13:
Hier staat ie op de Nederlandse site van Microsoft, volgens deze site kan je m al kopen via T-mobile.
Check: http://www.microsoft.com/...le/5/devices/default.mspx
De link is al bekend, maar nog niet actief, ik heb het vermoeden dat T-Mobile alles al klaar heeft, maar nog even wacht met de release.........volgens mij gaat het om een kwestie van dagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
GraasGast schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:10:
Ghe, dat met CE 2003 is een spelletje. Dingen die nieuw zijn moet je naar het scherm slepen. CE2003 is dus een van de bogus dingen die niet nieuw zijn, net als Wlan.
Hehe, ik schrok al :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96816

DaannO schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:15:
[...]

Als ik het goed begrijp kan je met PIT met beperkte snelheid gebruik maken van UMTS.

Totaal is de snelheid beperkt tot maximaal 64kb/sec downstream en 16kb/sec upstream. Lijkt me dat dat dus net wat sneller is als GPRS. Vraag is of dit (net) snel genoeg is om skyte te kunnen draaien / of muziek via orb te kunnen streamen.

Niemand die dit al heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185870

chob schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:38:
Jep, ik heb versie 5.21. maar is dit de laatste nieuwe? Heb je een oplossing?
Hoe heb je jou versie geïnstalleerd :? ? ik krijg die van mij niet verder dan de stem initialisatie. Daarna sluit TomTom af (na +/- 1 minuutje.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
tjek deze link: http://members.home.nl/pi...ding%20TT5%20op%20WM5.pdf. Die kreeg ik een paar post hierboven van DaannO

Iemand nog een idee hoe ik die COM6 kan inschakelen? is nml nog steeds niet gelukt... :|

[ Voor 26% gewijzigd door chob op 18-08-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Anoniem: 96816 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:47:
[...]

Als ik het goed begrijp kan je met PIT met beperkte snelheid gebruik maken van UMTS.

Totaal is de snelheid beperkt tot maximaal 64kb/sec downstream en 16kb/sec upstream. Lijkt me dat dat dus net wat sneller is als GPRS. Vraag is of dit (net) snel genoeg is om skyte te kunnen draaien / of muziek via orb te kunnen streamen.

Precies dit vraag ik me dus ook af. En ook of audio streamen een beetje lekker gaat. Het lijkt me dat een AACplus stream op 64, 56 of 48kbps wel te doen moet zijn. En aangezien de kwaliteit van AACplus op 64kbps al hoger is dan die van mp3 op 128kbps, is dat zeker interessant.

Welke PocketPC media players ondersteunen eigenlijk streaming AACplus?

Edit: heb er al een paar gevonden:

PocketMusic met AACplus plugin
Resco pocket radio
VLC

[ Voor 13% gewijzigd door GraasGast op 18-08-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96816 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 07:47:
[...]

UMTS is 384 kb/s, dat heb je nodig om te skypen. 64 is lang niet genoeg. Of je met 200 of 300 kunt volstaan weet ik niet, kun je niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Onzin, zo veel heb je nergens voor nodig. Als muziek op 48kbps nog fatsoenlijk klinkt, kan verstaanbare spraak zelfs met veel minder toe.
How much bandwidth does Skype use while I'm in a call?

Skype automatically selects the best codec depending on the connection between yourself and the person you are calling. On average, Skype uses between 3-16 kilobytes/sec depending on bandwidth available for other party, network conditions in between, callers CPU performance, etc.
bron: http://support.skype.com/..._j=questiondetails&_i=151

Dat is dus 24 tot 128kbps. Zou met 64 ook moeten lukken lijkt me.

Wil iemand met een Tytn het proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GraasGast schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:58:
Onzin, zo veel heb je nergens voor nodig. Als muziek op 48kbps nog fatsoenlijk klinkt, kan verstaanbare spraak zelfs met veel minder toe.

[...]

Ben ik het helemaal mee eens!

Spraak moet dus makkelijk kunnen, maar Video NIET

Can I change the resolution of my video bandwith?
The recommended system requirements for Skype video calls are a 1Ghz CPU, 512MB RAM, a video card with at least 16MB of memory (also the latest version of DirectX installed) and a 512/256kbit (down/up) connection. Video and call quality may vary greatly in enviroments with conditions below those recommendations.
The used codecs and resolution of the video is automatically chosen depending the used hardware of both callers, the connectivity and bandwith. It is not possible to change these options and as they vary, it is not possible to give estimations about the used bandwith during a video call.

Waar staat PIT eigelijk precies voor?

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 108985 op 18-08-2006 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan Mensink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Pocket Internet Totaal.

Dit is een flatfee GPRS/UMTS abonnement van T-mobile, geknepen op 64Kbit. Er is een apart topic over op dit forum, dus voor meer informatie zou ik je aan willen raden dat topic eens te bestuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GraasGast schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:58:

[...]

als je een beetje terug leest (en op andere fora) zie je dat het dus niet lukt met 64 bk/s. Heb het zelf ook geprobeerd met KPN Flat fee (onbegrenst) en dat lukt perfekt.Maar mijn collega krijgt het met PIT niet voor elkaar

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 18-08-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Anoniem: 108985 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:43:
[...]

Ben ik het helemaal mee eens!

Spraak moet dus makkelijk kunnen, maar Video NIET

Can I change the resolution of my video bandwith?
The recommended system requirements for Skype video calls are a 1Ghz CPU, 512MB RAM, a video card with at least 16MB of memory (also the latest version of DirectX installed) and a 512/256kbit (down/up) connection. Video and call quality may vary greatly in enviroments with conditions below those recommendations.
The used codecs and resolution of the video is automatically chosen depending the used hardware of both callers, the connectivity and bandwith. It is not possible to change these options and as they vary, it is not possible to give estimations about the used bandwith during a video call.

skype zelf zegt minimaal EDGE of UMTS (zie skype.nl)
..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 18-08-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:35:
[...]

als je een beetje terug leest (en op andere fora) zie je dat het dus niet lukt met 64 bk/s. Heb het zelf ook geprobeerd met KPN Flat fee (onbegrenst) en dat lukt perfekt.Maar mijn collega krijgt het met PIT niet voor elkaar
Ik heb het nog niet gezien. Kan je wat linkjes geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GraasGast schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:47:
[...]

Ik heb het nog niet gezien. Kan je wat linkjes geven?
zal onze systeembeheerder vragen hoe hij het gedaan heeft. In ieder geval met een progje via Skype.com voor imate, dat heb ik gezien

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 18-08-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:02:
[...]

zal onze systeembeheerder vragen hoe hij het gedaan heeft. In ieder geval met een progje via Skype.com voor imate, dat heb ik gezien
Wat kost KPN Flat Free?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Anoniem: 111759 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:02:
[...]

Heeft hij een Tytn? Wat ik (en wellicht vele met mij) me afvraag is of het met PIT via UMTS/HSDPA wel kan.

PIT is gecapped op 64kbps(8kb/s). Echter ik lees dat veel mensen die cap niet halen met GPRS, dat ze meestal rond de 40kbps(5kb/s) zitten. Dat komt waarschijnlijk door de technische eigenschappen van GRPS, signaalsterkte, enz.
UMTS zou hier geen last van moeten hebben, en makkelijk de volle 64kbps(8kb/s) kunnen benutten. Wellicht dat hierdoor Skype op de Tytn wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:16
Dat design van t-mobile is niet helemaal mijn smaak maar toch heeft het wel wat. Het is in ieder geval exclusiever dan al die saaie grijze mobieltjes :)

Ik vind het wel jammer dat er niets zit tussen PIT en een volledig internet abbo bij t-mobile. Het zou echt ideaal zijn als ze een soort PIT+ zouden maken met hogere snelheid tegen een kleine extra vergoeding per maand. (bijv. 12,50 ipv 10) en dan 128 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

veel, 75 euri per maand, maar wij werken met exchangeserver in een citrixomgeving (en laptops), vandaar dat je die snelheid voor UMTS nodig hebt, anders duurt een klantbezoek te lang. Je hebt dan ook al snel enkele honderden MB's in huis gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silvos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:28:
Dat design van t-mobile is niet helemaal mijn smaak maar toch heeft het wel wat. Het is in ieder geval exclusiever dan al die saaie grijze mobieltjes :)

Ik vind het wel jammer dat er niets zit tussen PIT en een volledig internet abbo bij t-mobile. Het zou echt ideaal zijn als ze een soort PIT+ zouden maken met hogere snelheid tegen een kleine extra vergoeding per maand. (bijv. 12,50 ipv 10) en dan 128 kb/s
ben ik het helemaal mee eens, maar dat zal de afdeling marketing niet promoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GraasGast schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:37:
[...]

Heeft hij een Tytn? Wat ik (en wellicht vele met mij) me afvraag is of het met PIT via UMTS/HSDPA wel kan.

PIT is gecapped op 64kbps(8kb/s). Echter ik lees dat veel mensen die cap niet halen met GPRS, dat ze meestal rond de 40kbps(5kb/s) zitten. Dat komt waarschijnlijk door de technische eigenschappen van GRPS, signaalsterkte, enz.
UMTS zou hier geen last van moeten hebben, en makkelijk de volle 64kbps(8kb/s) kunnen benutten. Wellicht dat hierdoor Skype op de Tytn wel mogelijk is.
hij heeft een Tytn maar met PIT lukt het niet (de snelheid is waarschijnlijk de bottleneck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

En hij is echt verbonden via UMTS als hij het probeert? Bovenin de balk staat dan een 3G of U icoontje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32002

Ik heb mijn TyTN nu een week of twee (via de pdashop.nl) , en over het algemeen doet ie het prima.
1 ding gaat er echter echt niet goed: het lijkt erop dat de internet verbinding onstabiel is :(

Als je een web pagina opvraagt duurt het bijna altijd een minuut of zo voordat je response krijgt (UMTS, GPRS, of WiFi maakt niet uit). Onderin de IE browser staat dan Locating...
Uiteindelijk doet ie het wel maar lekker over het web surfen is er dus niet bij.

Ik heb gemerkt dat deze vertraging niet optreedt als je een IP adres intikt in plaats van een url. Het lijkt dus iets met de DNS servers te zijn, maar die staan gewoon default. Niks aan veranderd.

Ik heb het probleem zowel met een Vodafone SIM kaart + instellingen als met een T-mobile (prepaid) Web&Walk kaartje + instellingen. Dus volgens mij ligt het niet aan mijn instellingen of provider. Zou het toestel een defect kunnen hebben?

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113565

Ik gebruik de TyTN op dit moment in combinatie met een Telfort 300 abbo voor € 8,95 in combinatie met een Mobiel Internet Bundel voor € 9,95.

Dat is een Edge abbo en idd een stuk minder snel dan de volledige UMTS verbinding, maar een stuk sneller dan de web & walk abbo's van T-Mobile. De meeste vrienden die ik heb hebben de T-Mobile combi genomen waar ze nu dan ook wel spijt van hebben.
We hebben de TyTN's met de laatste update naast elkaar gelegd en gekeken naar hoe lang het duurt voordat er een internet pagina geladen word. Dat ging toch beduidend sneller op mijn TyTN dan op die van de andere 2.
Ik kan ook gemakkelijk Skype draaien en gebruiken op mijn TyTN terwijl het met het T-mobile abbo zeer moeilijk is om verbinding te krijgen met andere mensen en je krijgt heel snel een dc (als je al verbinding krijgt).

Ik hoop voor de mensen die nog aan het wachten zijn op een combi aankoop van de TyTN dat Telfort met een leuke aanbieding komt ofzo. De normale telefoon abbo's zijn al een stuk voordeliger dan die van T-mobile (athans je krijgt meer belminuten voor hetzelfde geld) en die € 0,45 cent die je meer betaald per maand voor het mobiele internet zijn het meer dan waard. :)

Zolang die UMTS verbindingen nog flink worden geknepen ben ik blij met EDGE :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113565 op 19-08-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113565 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:00:
Ik gebruik de TyTN op dit moment in combinatie met een Telfort 300 abbo voor € 8,95 in combinatie met een Mobiel Internet Bundel voor € 9,95.

Dat is een Edge abbo en idd een stuk minder snel dan de volledige UMTS verbinding, maar een stuk sneller dan de web & walk abbo's van T-Mobile. De meeste vrienden die ik heb hebben de T-Mobile combi genomen waar ze nu dan ook wel spijt van hebben.
We hebben de TyTN's met de laatste update naast elkaar gelegd en gekeken naar hoe lang het duurt voordat er een internet pagina geladen word. Dat ging toch beduidend sneller op mijn TyTN dan op die van de andere 2.
Ik kan ook gemakkelijk Skype draaien en gebruiken op mijn TyTN terwijl het met het T-mobile abbo zeer moeilijk is om verbinding te krijgen met andere mensen en je krijgt heel snel een dc (als je al verbinding krijgt).

Ik hoop voor de mensen die nog aan het wachten zijn op een combi aankoop van de TyTN dat Telfort met een leuke aanbieding komt ofzo. De normale telefoon abbo's zijn al een stuk voordeliger dan die van T-mobile (athans je krijgt meer belminuten voor hetzelfde geld) en die € 0,45 cent die je meer betaald per maand voor het mobiele internet zijn het meer dan waard. :)

leuk, maar heb even op de site gekken, ze hebben nu een aanbieidng, maar dat is wel beperkt!

Mobiel internet
Neem nu een voordelige Mobiel internet-bundel. Geniet van de Telfort Spot-diensten: muziek, games, Google, nieuws en nog veel meer.
Nee, ik wil geen Mobiel internet-bundel
Mobiel internet-bundel van 5 MB voor € 5,00 per maand
Mobiel internet-bundel van 20 MB voor € 10,00 per maand
Maximaal online-bundel van 1 GB van € 27,50 nu voor € 9,50 per maand (actie!) Aanbevolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113565

Ja ik heb die maximaal online bundel. Hij wordt bij mijn abbo gewoon als mobiel internet bundel aangegeven maar heeft gewoon een limiet van 1GB per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186049

Ook ik ben zeer onder de indruk van alles wat ik tot nu toe over de TyTN gehoord en gelezen heb. Heb nog enkele basisvragen waar ik hoop dat iemand me mee kunnen helpen:

- Ik lees dat er een UK versie en een NL versie beschikbaar is. Mocht ik voor de NLse versie kiezen, dan ga ik er eigenlijk vanuit dat ik automatisch ook een NLse office heb, klopt dat? Het liefst zou ik namelijke gewoon een NLs OS hebben en wel een Engelstalige office (dat ben ik namelijk gewend)

- Als ik een 1jarig abonnementje afsluit met een belbundel van ong. 40 euro en daarnaast het PIT van T-mobile of iets vergelijkbaars van een andere provider. Enig idee aan wat voor prijs ik dan ongeveer voor m'n TyTN moet denken?

- Ik lees veel over de toepassingen van WiFi, maar als UMTS gwoon goed werkt, zijn er dan (buiten de extra snelheid) nog andere voordelen?

- In hoeverre bieden huidige providers al HSDPA aan en wat zijn de kosten?

Thanks !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 12:31
Silvos schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:28:

T-Mobile UK heeft nog een pro editie in de aanbieding waarmee je wat meer snelheid krijgt voor (ik geloof) 1,5 pond meer. Er is dus kans dat we dat hier ook gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Anoniem: 113565 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:00:

@Rednass

Heb je je maximaal online bundel 1 GB afgesloten met een sim only abb.?
Zoja waar en wanneer ? Mij is verteld dat de maximaal online 1 GB aktie bundel (9,5Euro) alleen is af te sluiten met een 2 jarig abb. van 200 min. of hoger. (sim only 2 jaar 200min. of hoger zou niet mogelijk zijn).
Wat zijn de snelheden die je haalt met Edge t.o.v. de pit abb. van je vrienden?
(wanneer hebben je vrienden pit afgesloten? Het schijnt dat de pit ab. van voor juli 2006 niet worden geknepen of klopt dit niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mijn probleem met EDGE en de GC85 PC card is is dat de verbinding niet heel staboel is. Het gaat met pieken en ik lig er soms ook wel eens helemaal uit. Is de verbinding stabieler met de Tytn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
janzeeschuimers schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:14:
[...]

@Rednass

Heb je je maximaal online bundel 1 GB afgesloten met een sim only abb.?
Zoja waar en wanneer ? Mij is verteld dat de maximaal online 1 GB aktie bundel (9,5Euro) alleen is af te sluiten met een 2 jarig abb. van 200 min. of hoger. (sim only 2 jaar 200min. of hoger zou niet mogelijk zijn).
Wat zijn de snelheden die je haalt met Edge t.o.v. de pit abb. van je vrienden?
(wanneer hebben je vrienden pit afgesloten? Het schijnt dat de pit ab. van voor juli 2006 niet worden geknepen of klopt dit niet).
Dat zijn volgens mij ook de eisen ervoor. Je moet minstens een contract van 20 euro hebben en dat 2jaar lang. Anders is het 27.50 per maand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186034

Ik wacht nu zelf totdat de telefoon binnen is bij de T-mobileshop, daar wordt er een gereserveerd. Ook wordt er een gereserveerd bij T-mobile zelf.

Aan de telefoon zeiden ze me wat over de prijzen, weet het niet precies meer maar zou amper iets hoeven bij te betalen. Eind deze maand moet die leverbaar zijn!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elmerk, zou je zo vriendelijk kunnen zijn om even een post te plaatsen als je je telefoon kan ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

chob schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 21:56:

Ik heb com8 outbound en com9 inbound en die gingen wel goed. Kan tomtom opstarten maar krijg alleen geen kaarten te zien terwijl ik die wel op mijn geheugenkaart heb. Maar ik heb die hele tomtom in een submap gezet.

Ga nu ff proberen om die map in de root van mijn geheugenkaart te zetten en kijken wat ie dan doet. Wat lame, je moet dus de map waarin de map staat in de root van je geheugenkaart zetten. Dan wordt ie gewoon gevonden.

Ik heb echter een paar probleemjes. Ik krijg geen gps signaal en ik gebruik gewoon een gps ontvanger van tomtom.

Die wordt gewoon gevonden tijdens de setup dus die gebruik ik gewoon. Want als ik de manual volg en een andere gps ontvanger ga gebruiken worden die com poorten NIET gevonden.

Kan iemand mij hier wat wijzer maken?

[ Voor 25% gewijzigd door FongWan op 20-08-2006 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103759

Anoniem: 186034 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:00:
Ik wacht nu zelf totdat de telefoon binnen is bij de T-mobileshop, daar wordt er een gereserveerd. Ook wordt er een gereserveerd bij T-mobile zelf.

Aan de telefoon zeiden ze me wat over de prijzen, weet het niet precies meer maar zou amper iets hoeven bij te betalen. Eind deze maand moet die leverbaar zijn!?!?
Amper iets bij hoeven te betalen bij welk abbo? Sorry als je het al gezegt had maar kon het niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186034

ik wil max. 50 kwijt zijn incl inet. abbo. & verzekering en dat zou mogelijk zijn, maar goed ik hoor het wel edd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:29

DDX

weet iemand toevallig wat de kosten zijn van t-mobile/telfort/kpn voor gprs/umts in het buitenland ? (vodafone zit op 5 euro per megabyte)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.