Ik gebruik de TyTN op dit moment in combinatie met een Telfort 300 abbo voor € 8,95 in combinatie met een Mobiel Internet Bundel voor € 9,95.
Dat is een Edge abbo en idd een stuk minder snel dan de volledige UMTS verbinding, maar een stuk sneller dan de web & walk abbo's van T-Mobile. De meeste vrienden die ik heb hebben de T-Mobile combi genomen waar ze nu dan ook wel spijt van hebben.
We hebben de TyTN's met de laatste update naast elkaar gelegd en gekeken naar hoe lang het duurt voordat er een internet pagina geladen word. Dat ging toch beduidend sneller op mijn TyTN dan op die van de andere 2.
Ik kan ook gemakkelijk Skype draaien en gebruiken op mijn TyTN terwijl het met het T-mobile abbo zeer moeilijk is om verbinding te krijgen met andere mensen en je krijgt heel snel een dc (als je al verbinding krijgt).
Ik hoop voor de mensen die nog aan het wachten zijn op een combi aankoop van de TyTN dat Telfort met een leuke aanbieding komt ofzo. De normale telefoon abbo's zijn al een stuk voordeliger dan die van T-mobile (athans je krijgt meer belminuten voor hetzelfde geld) en die € 0,45 cent die je meer betaald per maand voor het mobiele internet zijn het meer dan waard.
Zolang die UMTS verbindingen nog flink worden geknepen ben ik blij met EDGE
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 113565 op 19-08-2006 17:02
]