HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.814 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:58

sphere

Debian abuser

@dethroned: ik denk dat oostenrijkie de prijs van een mda vario 2 wil weten icm een t-mobile abbo, niet van de tytn :)

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

Anoniem: 11489 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:17:
[...]

offtopic
ik vind die vraagprijs i.c.m. de tariefplannen van TMobile ook wat aan de hoge kant, ze zijn bijna gelijk aan een SIM only oplossing met HTC, zeker na een jaartje
zal zo'n beetje de trend worden in de toekomst denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Hoedje schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:48:
Ook the::unwired bevestigt min-of-meer dat de SPV M3100 niet naar Nederland komt: http://www.theunwired.net/?itemid=3245#article. Daarnaast lijkt de focus, waar het toestel wel uitkomt, te liggen op bedrijven en niet particulieren.

[...]
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb de 2 doorelkaar heen gehaald!

HTC Mercury = HTC TyTN
HTC Hermes = MDA Vario 2

Heb het ook even in de ts verandert! Wie is er voor een titel change van dit topic? Of staat het zo prima, want mij maakt het niet echt veel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik heb weer eens een zeer leuke plugin voor het Today Screen gevonden. Zie screencaptures:

http://img88.imageshack.u...dayscreenspeeddailhv4.jpg

Ik heb het tweede speeddailfotootje aangeklikt en onderin zie je callstatus en ik had vriend Breg aan de telefoon...

Werkt er goed, gewoon picture aanklikken en bellen maar. Daarnaast staat het ook wel top.

Dit is de cabfile:

http://www.badongo.com/file/1213463

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

DaannO schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:02:
[...]

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb de 2 doorelkaar heen gehaald!

HTC Mercury = HTC TyTN
HTC Hermes = MDA Vario 2

Heb het ook even in de ts verandert! Wie is er voor een titel change van dit topic? Of staat het zo prima, want mij maakt het niet echt veel uit ;)
Hmm ik denk dat Vario II gewoon beter staat aangezien iedereen de Vario I wel kent, en het zo ook asocieert

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Underworld schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:11:
[...]

Hmm ik denk dat Vario II gewoon beter staat aangezien iedereen de Vario I wel kent, en het zo ook asocieert
Ik bedoelde eigenlijk:

HTC Mercury ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Deel 2

ipv

HTC Hermes ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 ) Deel 2

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Underworld schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:55:
Hmm at the moment zijn de prijzen bij T-mobile niet echt denderend maar daar komt nog wel verandering in (sep./okt.). Heeft ondermeer te maken met de marges en het gratis weg geven van bbq's, tv's, xboxen bij de toestellen, dit willen ze hier mee hopen terug te gaan trekken.
Verder btw. een mooie vergelijking, ik zie alleen niet echt heel veel verschillen.
Nee juist niet, de kickbacks die winkels kregen op het verkopen, waardoor je aanschaf prijs dus omlaag gaat zijn vorige week nog door T-Mobile verminderd waardoor iig met het abonnement dat ik wilde de TyTN binnen 1 dag bijna 100 euro duurder werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181620

sphere schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:31:
@dethroned: ik denk dat oostenrijkie de prijs van een mda vario 2 wil weten icm een t-mobile abbo, niet van de tytn :)
Had vandaag T-Mobile aan de lijn...
Volgende week komt hij uit bij T-Mobile.. Bij een 2 jarig abbo kost hij 290 euro...
Dit is wat ik vandaag te horen kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 10:23

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Als DaannO ze door elkaar haalde wil ik dus de hermes variant van HTC ipv de mercury :) Dus een unbranded Vario II veel mooier en geen gare gemodde software van T-mobile erop.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
Anoniem: 181620 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:12:
[...]

Had vandaag T-Mobile aan de lijn...
Volgende week komt hij uit bij T-Mobile.. Bij een 2 jarig abbo kost hij 290 euro...
Dit is wat ik vandaag te horen kreeg...
Bij welk 2jarig abonnement dan?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 20:48
Vreemd, dan zou de gesimlockte versie dus niet goedkoper worden dan de HTC Tytn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ExTaxi schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:55:
Vreemd, dan zou de gesimlockte versie dus niet goedkoper worden dan de HTC Tytn.
Deze zal waarschijnlijk wel goedkoper worden hoor. Het is gewoon nog gissen wat de prijzen zijn en zodra ze officieel bevestigd zijn, kunnen wel pas een conclusie maken.

Niet zo goed idee achteraf :>

[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 11-08-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Wat ik me afvraag (is tevens een gewetensvraag of je t-mobile als provider moet nemen). Waarom kondigt T-mobile NL de vario II nog niet op de webstie aan? Is dit puur om de voorraad Vario I nog weg te werken? Klanten dus in het ongewisse houden dat er over een paar weken een betere komt en dus nog snel even wat verouderde toestellen dumpen? Aangezien duitsland hem wel gewoon aankondigt. Ik zie trouwens dat engeland hem ook nog niet op de site heeft staan. Ook een reserveer verzoek zou mooi zijn als T-mobiel NL dat neerzet net als in Duitsland.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181620

FAD schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:27:
[...]

Bij welk 2jarig abonnement dan?
Ik denk de gene die ik nu heb... Relex 150...
Maar dat vroeg ik mij dus ook al af...

Ik wil hierna een Flex25 nemen + PIT + sms verdubbelaar, ben benieuwd wat mijn korting dan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 181620 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:50:
[...]

Ik denk de gene die ik nu heb... Relex 150...
Maar dat vroeg ik mij dus ook al af...

Ik wil hierna een Flex25 nemen + PIT + sms verdubbelaar, ben benieuwd wat mijn korting dan is...
Vaak inderdaad 150 min of Flex 25.
Ook is de voorraad volgens mij van de Vario I's nog lang niet op.
T-mobile zij dat het een opvolger van de Mda Pro zou zijn, ik vindt dat zelf een beetje volbarig mja... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sulo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb een vraagje over de Vario 2

Als vario 2 eenmaal is uitgekomen; kan er later dan nog verandering aan komen? Aan het design of aan het hardware, want ik vraag me af of het dan wel een goed idee is om het gelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Sulo schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:41:
Ik heb een vraagje over de Vario 2

Als vario 2 eenmaal is uitgekomen; kan er later dan nog verandering aan komen? Aan het design of aan het hardware, want ik vraag me af of het dan wel een goed idee is om het gelijk te halen.
Als je kijkt naar de MDA Vario, dan is het bij een versie gebleven. Ik denk dus dat je ervanuit kunt gaan dat het ook zo bij zijn opvolger is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Was vandaag even bij de BC. Zag hem daar liggen en heb hem vastgehad.
Helaas hadden ze de HT628 serie liggen..

Nog maar ff wachten dus.. :S

P.S. Wat is tie mooi zeg... Een stuk mooier dan op de plaatjes. _/-\o_

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReVolpe schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:30: Was vandaag even bij de BC. Zag hem daar liggen en heb hem vastgehad. Helaas hadden ze de HT628 serie liggen.. Nog maar ff wachten dus.. :S P.S. Wat is tie mooi zeg... Een stuk mooier dan op de plaatjes. _/-\o_
als je wacht op HTC629... serie duurt dat nog circa 9 maanden bij 10.000 toestellen per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Anoniem: 111759 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:01:
[...]

als je wacht op HTC629... serie duurt dat nog circa 9 maanden bij 10.000 toestellen per maand.
onzin, de HT630 serie is ook al te krijgen. Lees XDA developers maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReVolpe schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:53: [...] onzin, de HT630 serie is ook al te krijgen. Lees XDA developers maar.
wij hebben er genoeg in gebruik, zonder problemen. er zijn misschien enkele foute toestellen maar dat risico loop je ook in andere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 111759 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:04:
[...]

wij hebben er genoeg in gebruik, zonder problemen. er zijn misschien enkele foute toestellen maar dat risico loop je ook in andere series.
Of simple gezegt andere telefoon merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Rougenator schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:11:
Ik heb weer eens een zeer leuke plugin voor het Today Screen gevonden. Zie screencaptures:

http://img88.imageshack.u...dayscreenspeeddailhv4.jpg

Ik heb het tweede speeddailfotootje aangeklikt en onderin zie je callstatus en ik had vriend Breg aan de telefoon...

Werkt er goed, gewoon picture aanklikken en bellen maar. Daarnaast staat het ook wel top.

Dit is de cabfile:

http://www.badongo.com/file/1213463

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Ik neem aan dat je alleen doelt op de afbeeldingen van je contacten? Ik ben wel geinteresseerd in het programma wat die zwarte balk en dat Vista thema doet. Is dat Wisbar? Ook ben ik nog steeds geinteresseerd in:
Tsunami schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 19:45:
[...]

Ik ben ook wel geinteresseerd in dat thema, en de bijbehorende afbeeldingen voor de phone pad en comm manager. Weet niet of er een mogelijkheid is om het standaard-thema van WM5 te kopiëren, of dat het gewoon afbeeldingen zijn die in de Windows-map staan (zoals de phone pad), maar als het niet tegen de regels is zou ik wel blij zijn met alle afbeeldingen (bmp, gif, jpg, png en evt. 2bp, volgens mij is dat het), tapres.dll en CommManager.exe uit de Windows-map :) Weet ook niet of WMP groen is ipv de standaard-blauw, anders wil ik de *.skn-bestanden uit de Windows-map en Program Files\Windows Media Player ook wel hebben :) Alvast bedankt.

BTW, ik wil ook best een poging doen om die nieuwe Camera-applicatie op andere devices aan de gang te krijgen, dus ben ook wel geinteresseerd in alle Camera*.*-bestanden uit de Windows-map :P
Zo'n grote moeite is het niet (en lijkt me ook niet tegen de regels), en ik denk dat jullie er andere mensen wel blij mee maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReVolpe schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 10:53: [...] onzin, de HT630 serie is ook al te krijgen. Lees XDA developers maar.
klopt, maar geen dutch retail volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Anoniem: 111759 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:22:
[...]
klopt, maar geen dutch retail volgens mij
Paar weekjes geduld en dan zijn ze ook wel als Dutch Retail te verkrijgen vermoed ik.
Ik hoop dat de versies met "the little green spot" wat beter gebouwd zijn. Ik wacht wel tot deze versie
ook hier te verkrijgen zijn.

OT
Mochten er nu toch garantieperikelen komen, Welk bedrijf heeft er een soepele returnpolicy ?
/OT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReVolpe schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:21:
[...]

Paar weekjes geduld en dan zijn ze ook wel als Dutch Retail te verkrijgen vermoed ik.
Ik hoop dat de versies met "the little green spot" wat beter gebouwd zijn. Ik wacht wel tot deze versie
ook hier te verkrijgen zijn.

OT
Mochten er nu toch garantieperikelen komen, Welk bedrijf heeft er een soepele returnpolicy ?
/OT
zoals al meerdere reacties hierboven: dat risico blijf le lopen, er zal geen andere produktie wijze worden gekozen. SW-updates kunnen altijd. Die SN-nummers worden pas toegekend aan het eind van de produktie-keten en meestal komen de onderdelen uit vele verschillende landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Anoniem: 111759 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:46:
[...]

zoals al meerdere reacties hierboven: dat risico blijf le lopen, er zal geen andere produktie wijze worden gekozen. SW-updates kunnen altijd. Die SN-nummers worden pas toegekend aan het eind van de produktie-keten en meestal komen de onderdelen uit vele verschillende landen
Hoe kom je daar toch bij ? Het produktieproces is continu aan verandering onderhevig.
Op het moment dat blijkt dat een bepaald onderdeel niet voldoet dan zal het produktieproces waar mogelijk hierop worden aangepast.
Uiteraard blijf je bepaalde risico's lopen. Echter deze risico's zijn groter voor de zgn. early adapters aangezien het grote publiek altijd meer bugs en issues aan het licht brengt dan tijdens de testperiodes.

Neem de constatering van het Scherm Alignmentprobleem. Het produktieproces is hier inmiddels al op aangepast zodat het probleem zich in de toekomst minimaal tot niet zal voordoen.

[ Voor 9% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 13-08-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReVolpe schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:41:
[...]

Hoe kom je daar toch bij ? Het produktieproces is continu aan verandering onderhevig.
Op het moment dat blijkt dat een bepaald onderdeel niet voldoet dan zal het produktieproces waar mogelijk hierop worden aangepast.
Uiteraard blijf je bepaalde risico's lopen. Echter deze risico's zijn groter voor de zgn. early adapters aangezien het grote publiek altijd meer bugs en issues aan het licht brengt dan tijdens de testperiodes.

Neem de constatering van het Scherm Alignmentprobleem. Het produktieproces is hier inmiddels al op aangepast zodat het probleem zich in de toekomst minimaal tot niet zal voordoen.
dat weet ik maar als het probleempje in bijvoorbeeld een chip zit verwacht je toch niet dat ze de hele voorraad in de Rode Zee gooien en andere gaan bestellen met een levertijd van ettelijke maanden en alle extra kosten van dien. Heb lang genoeg in de chip-produktie rond mogen kijken hou dat werkt! Die dingen worden maanden vooraf op afroeporder ingekocht. Kijk bijvoorbeeld naar de Treo 650 toestellen waar vanaf het begin toestellen tussen zaten die spontaan zichzelf uitschakelden. Nog steeds worden er nieuwe treo's verkocht die dat probleem hebben. Makkelijk op te lossen wel, maar ze zijn er nog steeds, nieuw, terwijl het toestel al ruim een jaar op de markt is.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 111759 op 13-08-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MIjn stelling hierboven is bevestigd door de ervaringen met de nieuwe SE P990i in de VS (zie gsmarena.com): sommige toestellen daar hebben exact dezelfde problemen met de kalibratie als de Tytn (misschien zelfde chip-fabriek?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51799

De HTC Hermes lijkt niet echt snel te zijn vergeleken met een aantal andere toestellen volgens deze benchmark test:

http://www.indippc.com/v3/index.php?topic=676.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51799 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:36:
De HTC Hermes lijkt niet echt snel te zijn vergeleken met een aantal andere toestellen volgens deze benchmark test:

valt me zwaar tegen: dat bleek al toen ik de Tytn vergeleek met de HP6915 (met Intell 412): deze laatste was veel sneller met bv internetpagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaNightmare
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-06 08:29
Even voor ReVolpe,

Ik heb afgelopen donderdag (10-08-2006) besteld, en vrijdag morgen binnen (vooruitbetaald per bank, dus dat is eigenlijk belachelijk snel).

Maar over garantie, heb het besteld bij PDAshop.nl, toen ik ermee ging spelen kwam ik erachter dat het toetsenbord niet echt lekker liep, je merkt dat je het toetsje goed indrukt (tot de klik, niet te hard niet te zacht) maar bij bepaalde toetsen pakt hij hem niet op, dit gebeurt bij E,U,P,F,J,C,M en de . en spatie. Erg jammer. Dus ik gemailt met PDAshop, binnen 30 min reactie met een telefoonnummer van HTC (ik heb de losse versie gekocht, zonder abbo of wat dan ook). Gebeld met ze, ze werken met pickup and return. Morgen word hij opgehaald en ben ik hem ongeveer 10 kalenderdagen kwijt :S

Is erg jammer, maargoed, liever dat dan dat ik sommige letters heel hard moet indrukken voor ze werken. Hoop echter dat hij sneller terug is.

PS heb de TyTN.

Verder aardige lui bij de helpdesk van HTC, werd meteen geholpen, snel en alles duidelijk, dus ondanks dat ik een maandag-ochtend-toetsenbord heb ben ik wel tevree met hun service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Laatst online: 27-05 22:36
Hmmmz... toen ik pdashop heb gemaild kreeg ik te horen dat ik het apparaat terug moest sturen. Naja, vorige week dinsdag dus gedaan... maar ik heb nog steeds niks gehoord, zelfs geen ontvangstbevestiging of iets dergelijks :s

Denk dat ik maar even achter aan ga mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-04 13:45
Psychoray schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:02:
Hmmmz... toen ik pdashop heb gemaild kreeg ik te horen dat ik het apparaat terug moest sturen. Naja, vorige week dinsdag dus gedaan... maar ik heb nog steeds niks gehoord, zelfs geen ontvangstbevestiging of iets dergelijks :s

Denk dat ik maar even achter aan ga mailen.
Toch wel je retournummer op de doos gezet he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De I-Mate JasJam komt er misschien toch:
From Russia with love: first photos of i-mate JASJAM
August 14, 2006 [Pocket PC phone]
We were the first in the world to reveal that HTC Hermes branded by i-mate will be named "i-mate JASJAM" - actually CEO of i-mate revealed it to us personally.

Unfortunately i-mate itself has not published yet any photos or information about HTC Hermes... and the first photos of i-mate JASJAM (HTC Hermes branded by i-mate) interestingly come from Russia, including QWERTY keyboard with Cyrillic alphabet (used in Russia and some other countries - in total by 220 million people):

Here are some highlights about i-mate JASJAM Pocket PC phone:

* Full connectivity with Tri-Band UMTS, Quad-Band EDGE, Bluetooth and Wi-Fi
* Instant access to email
* Sliding keyboard for easy typing
* Secondary camera for video telephony
* Synchronised music and pictures for easy playback and management

To view more excellent photos of this excellent Pocket PC phone click here.

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/i-mate/i-mate-jasjam.jpg
Echter let ook vooral op dit 2e stukje:
Please note: since HTC introduced recently its own brand, with its own additional support and marketing, the future of i-mate is uncertain, although CEO if i-mate told us that i-mate is pondering using other manufacturers of phones than HTC, nothing new about it has been published yet. The belated release of HTC Hermes by i-mate - it is still not on sale, although other variants such as HTC TyTN, T-Mobile MDA Vario II, Orange SPV M3100, etc, etc, are already on sale - may indicate, that i-mate's future is no longer certain...
Ik moet zeggen dat ik dit de mooiste versie vind. Hij ziet er strak en rustig uit en oogt heel lekker voor mijn gevoel! Hier staan meer foto`s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kurt15
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:08
Vertel is wat over die Samsung CPU!
Inderdaad, er komt een Samsung CPU in die op 400mhz loopt. Het type van de cpu is S3C2442.
Van meerdere mede tweakers heb ik vernomen dat de op 400mhz lopende Samsung cpu beter zijn best doet dan een op 520mhz intel cpu.
Anoniem: 51799 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:36:

Hoe kan het dat de TyTN zo sloom is in vergelijking met andere pda's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Wat in dat stukje naarvoren komt, is dat ze nog een test versie hadden gekregen van htc. Dat kan betekenen dat de rom nog een bottelneck was of nog andere dingen. Het is echter wel merkwaardige dat hij echt ``veel`` slechter presteerd. Ik denk dat we over een maandje nog een keer moeten zoeken naar een goeie test met een huidig model ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoray
  • Laatst online: 27-05 22:36
Conan schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:18:
[...]

Toch wel je retournummer op de doos gezet he? ;)
Jup, extra groot :P

edit: gemailed, antwoord terug gekregen. HTC heeft de TyTn bij hen opgehaald en over 1 a 2 week heb ik weer een nieuwe.

[ Voor 24% gewijzigd door Psychoray op 14-08-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177895

het is 14 aug..
dat zou moeten betekenen dat de vario 2 nu in duitsland uit is.

hij is gewoon net zo duur als de HTC TYTN.
699 euro voor een gesimlocked tel.

met een relax 200 moet je gewoon nog 339 euro betalen voor die telefoon!
sorry maar dat vind ik toch een beetje te gortig.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 177895 op 14-08-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-10-2023
Tot nu toe vind ik de Tytn echt een super toestel, helemaal met de exchange connectie en altijd al mijn gegevens paraat te hebben.

Ik ben vandaag eens gaan experimenteren met de camera die ookzeker niet tegenvalt. Nu heb ik een MicroSD kaartje van 1GB en wou ik de camera op 2MP + superfine quality instellen. Echter nu kan hij wel fotos maken naar het interne geheugen, maar naar het MicroSD kaartje krijg ik een foutmelding dat hij het niet kan opslaan. Hebben meer dit probleem? Als ik de quality weer terugzet naar de standaard Fine quality gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177895 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:07:
het is 14 aug..
dat zou moeten betekenen dat de vario 2 nu in duitsland uit is.
maar op de site van t-mobile.de zie ik nog geen prijzen staan!
Ik wel :)

http://www.t-mobile.de/sh...,2963-_5540-0-1-0,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik zie het nu ook staan.
aan de prijzige kant vind ik hem.
zeg maar gerust duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grinder schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 15:13:
Tot nu toe vind ik de Tytn echt een super toestel, helemaal met de exchange connectie en altijd al mijn gegevens paraat te hebben.

Ik ben vandaag eens gaan experimenteren met de camera die ookzeker niet tegenvalt. Nu heb ik een MicroSD kaartje van 1GB en wou ik de camera op 2MP + superfine quality instellen. Echter nu kan hij wel fotos maken naar het interne geheugen, maar naar het MicroSD kaartje krijg ik een foutmelding dat hij het niet kan opslaan. Hebben meer dit probleem? Als ik de quality weer terugzet naar de standaard Fine quality gaat het wel goed.
probeer eens een soft-reset. Had ik de eerste keer ook. Toen lukte het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184968

Sorry hoor, maar dat kan toch niet, zo veel bijbetalen! Ik weet niet, maar stiekem heb ik toch de hoop dat in Nederland de prijs alsnog aanzienlijk goedkoper zal worden, want ik ga echt niet meer dan 150 euro bijbetalen voor een abonnement van maximaal 40/50 euro per maand inclusief onbeperkt internet. En dat vind ik dan al zeer royaal van mezelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184968 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:05:
Sorry hoor, maar dat kan toch niet, zo veel bijbetalen! Ik weet niet, maar stiekem heb ik toch de hoop dat in Nederland de prijs alsnog aanzienlijk goedkoper zal worden, want ik ga echt niet meer dan 150 euro bijbetalen voor een abonnement van maximaal 40/50 euro per maand inclusief onbeperkt internet. En dat vind ik dan al zeer royaal van mezelf!
dat wordt dan 6 maanden wachten of marktplaats denk ik. De tijd van mobiels bijna niks ligt achter ons. En..... kwaliteit kost geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07-2022
Inmiddels heb ik er al een aantal dagen mee mogen spelen en ik vind het persoonlijk een ge we el DIG! toestel. Het is echt een apparaat wat ik een tijdje zoek.

Mijn toestel is zelf uit 628 serie. Ik heb geen problemen gehad met het scherm alignment en geen problemen met het toetsenbord. WLAN wilde in eerste instantie niet connecten, maar na een reset van de router, was dit probleem ook verholpen.

Ik zit bij Telfort en zou dus gebruik kunnen maken van EDGE, maar ik heb geen idee ik nou op GRPS zit of EDGE. Ik heb namelijk niet het idee dat pagina's sneller geladen worden als ik via het mobiele netwerk internet, maar wel als ik via WLAN internet.

Ik heb er een Jabra BT150 headsetje bij en het pairen hiervan was ook geen probleem. Daarna een sprek opnemen/voeren via de headset, wat ook meteen werkte.

Enige struikelblok waar ik tegenaan liep was het installeren van programma's op het SD kaartje. Dit wilde hij steevast niet doen. Ik kan me wel herinneren dat ik een softreset had uitgevoerd. Dus daar ben ik nog even mee aan het steggelen.

Kortom ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe telefoon, nou ja telefoon....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103759

Wat heb je betaald en wat voor abbo heb je enzo?

Beetje jammer van t-mobile, wil echt heel graag een htc en dus klonk de Vario II echt super maar om nou 300 euro bij te gaan betalen... nee. Denk niet dat het hier goedkoper wordt sinds die subsidie verdwenen is. Dus ik ga waarschijnlijk voor een S200/M600, beetje jammer van de processor en keyboard enzo maar denk dat ik het wel overleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:19
DaannO schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:21:
De I-Mate JasJam komt er misschien toch:

[...]
Even ter aanvulling op Pocketinfo.nl stond ook dat ze deze week een toestel van i-Mate binnen zouden krijgen om te gaan reviewen. Ik ben benieuwd of dat deze versie van de Hermes is of dat dit de eerste "nieuwe" i-Mate is...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 111759 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:10:
[...]

dat wordt dan 6 maanden wachten of marktplaats denk ik. De tijd van mobiels bijna niks ligt achter ons. En..... kwaliteit kost geld
Agree, voor wat ie kan is het dubbel en dwars waard, ik zelf zit al rond de 300 te denken met 1 jarig Flex 25 + PIT.
Ik vindt het best reeële prijzen (at the moment), hoewel ik niet weet of de prijzen normaal gesproken hoger of lager liggen in DE, mwah hoe dan ook Duitsers verdienen ook relatief gezien meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114254

Anoniem: 184968 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:05:
You'd better get used to it. De kleine en grotere aanbieders hebben allemaal de intentie uitgesproken om de subsidies op toestellen te minderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, ik vind het aardig beroerd. Maar een Vario 1 of iets wat daar op lijkt maar dan van een ander merk hoef ik echt niet, 1.3px camera, 200mhz.. mij te verouderd.
Waarschijnlijk zal ik als puntje bij paaltje komt toch overstag gaan, aangezien ik bekend sta om het enorme gat in mijn hand (het is al een wonder dat ik niet nu al de TyTN heb gekocht via Internet).
Maar vind het wel jammer als hij hier dus ook echt zo duur wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Met een minimale prijs van €299,95 gaat T-mobile het in Nederland denk ik niet redden. Daar zullen ze toch echt wel wat aan gaan doen. Wat dat betreft is de nederlandse consument een stuk prijskritischer. Als ik Topic namelijk goed gelezen heb dan werder er hier ook al Tytn's aangeboden die unbranded zijn en zonder simloch voor dezelfde of mindere prijs.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen dat ik de prijzen van de MDA Vario II bij t-mobile.de ook wel aan de stevige kant vind. Wat me wel opviel is dat bijvoorbeeld hier : http://t-mobile.phones4you.de/?view=geraete&bereich=rv de prijzen voor de MDA Vario II een stuk lager liggen dan bij t-mobile.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das inderdaad raar ja!
het scheelt gewoon 220 euro bij een relax 100 abo voor 2 jaar!

zijn ze dan bij t-mobile van de pot ger*kt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
kurt15 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:03:
Hoe kan het dat de TyTN zo sloom is in vergelijking met andere pda's?
Het programma is waarschijnlijk geschreven tbv Intel CPU's (Xscale e.d.)
Een andere CPU welke een andere instructieset heeft zal bij zo'n programma door de mand vallen.

Zo zag je voorheen dat bij het ene Benchmarkprogramma de Intel Pentium processor met kop en schouders boven de AMD uitsteeg en bij de andere was het net weer andersom.

Ik zie wel vaker de SPB benchmark gepubliceerd staan maar heb er nooit veel waarde aan gehecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Over de introductieprijzen:

Zoals eerder in deel 1 ook al is aangegeven zul je voorlopig geen spectaculaire aanbiedingen voor de Vario 2 zien.
De Vario 1 is namelijk nog niet uitverkocht.
Op het moment dat het prijsverschil te gering is zal er bijna niemand meer een Vario 1 kopen.

Mijn voorspelling:
1. Hoge prijzen voor de Vario 2.
2. Scherpe aanbiedingen voor de Vario 1.
3. Op het moment dat de Vario 1 op is zullen de prijzen van de Vario 2 dalen tot 100-150 euro incl een flex 20 abo + pit. (schatting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108985

Ja, ik wacht het ook nog gewoon even af!

Ik kan ook wel leven met de Vaio I als hij buiten mijn budget valt!, maar de II is toch wel stukken mooier en ik kan er meer mee. Die andere duitse site is wel acceptabel, maar we moeten niet vergeten dat T-Mobile met een 1GB kaart levert.....die wordt ook meegerekent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 108985 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:31:
Ja, ik wacht het ook nog gewoon even af!

Ik kan ook wel leven met de Vaio I als hij buiten mijn budget valt!, maar de II is toch wel stukken mooier en ik kan er meer mee. Die andere duitse site is wel acceptabel, maar we moeten niet vergeten dat T-Mobile met een 1GB kaart levert.....die wordt ook meegerekent!
idd losse prijs is ongeveer 50~60 eurie per 1 GB kaart, die inprencipe iedereen toch aanschaft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
De prijzen van de Vario 2, zijn in duitsland dus ( op website van T-Mobile partner phones4you ):

Duitsland
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Relax 50:   209.00 €
Relax 100:  139.00 €
Relax 200:  110.00 €
Relax 400:  81.00 €
Relax 600:  52.00 €
Relax 50 XL:    139.00 €
Relax 100 XL:   81.00 €
Relax 200 XL:   52.00 €

Dat vind ik hele schappelijke prijzen, als dit zo in NL komt sprint ik gelijk naar de t-mobile shop 8)
Dit zijn de goedkoopste versie's van de tytn die ik kon vinden ( inc PIT korting ):

Nederland
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Provider    Abonnement  Toestel prijs Per Maand   Extra Kosten Jaar
T-Mobile    Flex 20  € 465,00    € 20,00     € 9,50     2
T-Mobile    Flex 20  € 515,00    € 20,00     € 9,50     1
T-Mobile    Flex 25  € 345,00    € 25,00     € 9,50     2
T-Mobile    Flex 25  € 429,00    € 25,00     € 9,50     1
T-Mobile    Flex 30  € 325,00    € 30,00     € 9,50     2
T-Mobile    Flex 30  € 339,00    € 30,00     € 9,50     1
T-mobile    Flex 40  € 249,00    € 40,00     € 9,50     2
T-mobile    Flex 40  € 375,00    € 40,00     € 9,50     1

T-Mobile    Relax 150    € 349,00    € 21,50     € 12,50    2
T-Mobile    Relax 150    € 435,00    € 21,50     € 12,50    1
T-Mobile    Relax 200    € 315,00    € 26,50     € 12,50    2
T-Mobile    Relax 200    € 419,00    € 26,50     € 12,50    1
T-mobile    Relax 300    € 269,00    € 35,50     € 12,50    2
T-mobile    Relax 300    € 409,00    € 35,50     € 12,50    1
T-mobile    Relax 400    € 249,00    € 44,50     € 12,50    2
T-mobile    Relax 400    € 399,00    € 44,50     € 12,50    1
Dat scheelt dus op een Relax 200 abbo 205 Euro ( en mocht het een 1 jarig abbo zijn, dan zelfs 309 Euro )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met die prijzen uit Duitsland van die 1e kolom kan ik wel leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoop wel dat hij snel komt bij t-mob, zijn we tenminste van dat oeverloos gezemel van die prijs af. Lijkt wel of er alleen nog maar mensen van de consumentbond zitten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

issssssss dit officieel van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan Mensink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Vandaag staat er trouwens een stukje over de TyTN in de Spits. Een korte beschrijving, waarna er gewag wordt gemaakt van de -inmiddels bekende- problemen die zich bij enkele exemplaren voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177975

Stefan Mensink schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:20:
Vandaag staat er trouwens een stukje over de TyTN in de Spits. Een korte beschrijving, waarna er gewag wordt gemaakt van de -inmiddels bekende- problemen die zich bij enkele exemplaren voordoen.
Leuk, maar nog leuker als je ons verteld wat er dan instaat ?

Ik probeer gewoon Vario II 1 jarig Relax 300 of 400 + PIT & 100 a 150 bijbetaling los te praten bij T-Mobile.
( Nieuw abbo is bij T-mobile voortaan duurder, maar ik verleng krijg je extra korting )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177975 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:36:
[...]

Leuk, maar nog leuker als je ons verteld wat er dan instaat ?

Ik probeer gewoon Vario II 1 jarig Relax 300 of 400 + PIT & 100 a 150 bijbetaling los te praten bij T-Mobile.
( Nieuw abbo is bij T-mobile voortaan duurder, maar ik verleng krijg je extra korting )
kijk even op sp!tsnet.nl, staat het artikel, weinig nieuws overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Waarom is iedereen zo gefocussed op T-Mobile? Zonder al te veel in te gaan op welke provider discussie, als het niet om de prijs gaat, zou je dan niet liever KPN of Vodafone hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beschuit schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:38:
Waarom is iedereen zo gefocussed op T-Mobile? Zonder al te veel in te gaan op welke provider discussie, als het niet om de prijs gaat, zou je dan niet liever KPN of Vodafone hebben?
Helemaal mee eens, maar denk dat de meeste vallen voor Web'Walk voor 10 euro, niet wetende dat ze dan niks hebben aan UMTS of HSDPA, omdat t-mob de webwalk begrenst op 64 kb/s. Ik heb zelf KPN flat fee en internet met 384 kbs. Volop gebruik dus van de mogelijkheden die de Tytn biedt. Wil je dat bij tmob ook moet je het gewone abo nemen voor internet, en dat kost ook 50 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeeeee wat zeg je nou, is dat begrenst!? Heb je bij andere providers dan ook onbeperkt internetten voor minder dan 50 euro bijbetalen zonder een lage begrenzing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Mobile Internet Totaal
T-Mobile Internet Totaal Plus (1,8 Mb/s / 384 kb/s):
Onbeperkt internet in Nederland € 69,50 per maand

T-Mobile Internet Totaal (384 kb/s / 128 kb/s):
Onbeperkt internet in Nederland € 49,50 per maand

T-Mobile Pocket Internet Totaal (beperkte snelheid):
Onbeperkt internet in Nederland € 9,50 per maand

BRON: www.t-mobile.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixit
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 00:05
beschuit schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:38:
Mischien omdat je graag PIT erbij wil hebben voor 9,50 euro ?
Een data-abbo bij de KPN of Vodafone is echt niet plezant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit nu ook bij alle andere providers te kijken, maar volgens mij is T-Mobile toch wel het meest HELDER en voordelig! Vergelijk b.v. de Qtek 9100 (Vario I) bij de verschillende providers!

Ze moeten in NL ook net zoals in Germany Studenten aboo's gaan aanbieden 17,50P/M en dan 140 voor het toestel...dat zou te mooi zijn om waar te zijn....phones4you germany

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 108985 op 15-08-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
Hoi Mensen,

ik heb sinds 2 dagen ook een TytN gekocht. En ik kan je zeggen wat een top toestel! Heb totaal geen problemen met het scherm, toetsenbord of iets anders :)
Zelfs Skype werkt perfect!

Alleen ben ik op zoek naar een fax programma en een programma waarmee ik de front camera mee kan aansturen om zo misschien te kunnen 'webcammen' met een chatprogramma...

Iemand ideeen?
Het liefst trouwens een faxprogramma waarvoor niet betaald hoeft te worden (of minimaal) vind het toestel al prijzig genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Anoniem: 108985 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:11:
T-Mobile Internet Totaal
T-Mobile Internet Totaal Plus (1,8 Mb/s / 384 kb/s):
Onbeperkt internet in Nederland € 69,50 per maand

T-Mobile Internet Totaal (384 kb/s / 128 kb/s):
Onbeperkt internet in Nederland € 49,50 per maand

T-Mobile Pocket Internet Totaal (beperkte snelheid):
Onbeperkt internet in Nederland € 9,50 per maand

BRON: www.t-mobile.nl
Weet iemand hoe bepertk beperkt is ?

[ Voor 45% gewijzigd door Dethroned op 15-08-2006 12:43 ]

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Heeft iemand enig idee waarom ik geen MMS kan versturen met Vodafone ?
Het bericht lijkt te gaan versturen, maar blijft in outbox staan.

Ingevulde gegevens vodafone: office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone, Wachtwoord: vodafone
homepage: http://mmsc.mms.vodafone.nl
proxy: 192.168.251.150, port: 8799

Maar ook de site live.vodafone.com en poort 9201
heb ik geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Dethroned schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:41:
[...]

Weet iemand hoe bepertk beperkt is ?
download: 64 kb/s dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kyddil schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:41:
[...]

download: 64 kb/s dacht ik
In een gedetaileerde PDF staat het volgende:

Totaal is de snelheid in combinatie met UMTS en HSDPA beperkt tot maximaal 64kb/sec downstream en 16kb/sec upstream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ixit schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:12:
[...]

Mischien omdat je graag PIT erbij wil hebben voor 9,50 euro ?
Een data-abbo bij de KPN of Vodafone is echt niet plezant
maar wel volop gebruik van de datasnelheid, zie de diskussie hierboven! Als je dat niet nodig hebt, hebt je trouwens ook geen umts-toestel hodig. Kun je net zo goed de Vario 1 nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:14

Veritas

concedo nulli

Possstema schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:05:
De prijzen van de Vario 2, zijn in duitsland dus ( op website van T-Mobile partner phones4you ):

Duitsland
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Relax 50:   209.00 €
Relax 100:  139.00 €
Relax 200:  110.00 €
Relax 400:  81.00 €
Relax 600:  52.00 €
Relax 50 XL:    139.00 €
Relax 100 XL:   81.00 €
Relax 200 XL:   52.00 €

Dat vind ik hele schappelijke prijzen, als dit zo in NL komt sprint ik gelijk naar de t-mobile shop 8)
Dit zijn de goedkoopste versie's van de tytn die ik kon vinden ( inc PIT korting ):

Nederland
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Provider    Abonnement  Toestel prijs Per Maand   Extra Kosten Jaar
T-Mobile    Flex 20  € 465,00    € 20,00     € 9,50     2
T-Mobile    Flex 20  € 515,00    € 20,00     € 9,50     1
T-Mobile    Flex 25  € 345,00    € 25,00     € 9,50     2
T-Mobile    Flex 25  € 429,00    € 25,00     € 9,50     1
T-Mobile    Flex 30  € 325,00    € 30,00     € 9,50     2
T-Mobile    Flex 30  € 339,00    € 30,00     € 9,50     1
T-mobile    Flex 40  € 249,00    € 40,00     € 9,50     2
T-mobile    Flex 40  € 375,00    € 40,00     € 9,50     1

T-Mobile    Relax 150    € 349,00    € 21,50     € 12,50    2
T-Mobile    Relax 150    € 435,00    € 21,50     € 12,50    1
T-Mobile    Relax 200    € 315,00    € 26,50     € 12,50    2
T-Mobile    Relax 200    € 419,00    € 26,50     € 12,50    1
T-mobile    Relax 300    € 269,00    € 35,50     € 12,50    2
T-mobile    Relax 300    € 409,00    € 35,50     € 12,50    1
T-mobile    Relax 400    € 249,00    € 44,50     € 12,50    2
T-mobile    Relax 400    € 399,00    € 44,50     € 12,50    1
Dat scheelt dus op een Relax 200 abbo 205 Euro ( en mocht het een 1 jarig abbo zijn, dan zelfs 309 Euro )
Die Duitse prijzen van Phones4u zien er echt heel goed uit. Als het hier in Nederland hetzelfde prijssysteem komt ben ik binnen zeer korte tijd al eigenaar van de Vario 2. :)
Anoniem: 111759 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:18:
[...]

maar wel volop gebruik van de datasnelheid, zie de diskussie hierboven! Als je dat niet nodig hebt, hebt je trouwens ook geen umts-toestel hodig. Kun je net zo goed de Vario 1 nemen
Dat is natuurlijk onzin. De Vario 2 heeft veel meer voordelen ten opzichte van de Vario 1 behalve de internetsnelheid.

Misschien kun je ons voorzien van een schema met datasnelheden/bundels en prijzen van andere providers? Dat zou handiger zijn dan het afkraken van PIT zonder vergelijkingsmateriaal in dit topic! ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Veritas op 15-08-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ill-Skillz schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:21:
[...]

Die Duitse prijzen van Phones4u zien er echt heel goed uit. Als het hier in Nederland hetzelfde prijssysteem komt ben ik binnen zeer korte tijd al eigenaar van de Vario 2. :)

[...]

Dat is natuurlijk onzin. De Vario 2 heeft veel meer voordelen ten opzichte van de Vario 1 behalve de internetsnelheid.

Misschien kun je ons voorzien van een schema met datasnelheden/bundels en prijzen van andere providers? Dat zou handiger zijn dan het afkraken van PIT zonder vergelijkingsmateriaal in dit topic! ;)
hallo zeg, ben geen boodschappenjongen. moet je lid worden van de consumentenbond. Ik kijk alleen naar data-snelheden. Die euro's interesseren mij geen moer, wordt al veel te veel over geschreven hier. Dit is een technisch forum!!
Ik kraak niks af, kijk alleen naar de technische mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas

Veritas

concedo nulli

Dat euro's jou niets interesseren betekent niet dat dit voor het hele forum geldt. Ikzelf ben bijvoorbeeld student en verdien niet bijster veel. Het verschil tussen een 16kpbs abonnement voor 9,50€ per maand en een 384kbps abonnement voor meer dan 50€ per maand (of nóg sneller en nóg duurder) is dus erg groot! ;)

Het kan dan wel een technisch forum zijn, maar dit zijn allemaal dingen die meewegen voor veel mensen en daar mag dan ook best over gepraat worden. Er hoeft niet puur over de specs van de Tytn gepraat te worden; prijzen, snelheden en prijs/kwaliteit verhoudingen zijn ook belangrijke elementen lijkt me zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Mailtje van HTC:
Geachte TheRookie,

Er is een nieuwe HTC TyTN ROM update beschikbaar. Deze update verbetert, onder andere, de kwaliteit van de GSM, GPRS en UMTS verbinding van het toestel.

Lees alvorens u de update uitvoert eerst de installatie-instructies aandachtig door.

Klik hier om de update te downloaden.

Met vriendelijke groet,

Smart Mobility
www.smartmobility.nl
Vanavond maar eens installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ill-Skillz schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:16:
Dat euro's jou niets interesseren betekent niet dat dit voor het hele forum geldt. Ikzelf ben bijvoorbeeld student en verdien niet bijster veel. Het verschil tussen een 16kpbs abonnement voor 9,50€ per maand en een 384kbps abonnement voor meer dan 50€ per maand (of nóg sneller en nóg duurder) is dus erg groot! ;)

Het kan dan wel een technisch forum zijn, maar dit zijn allemaal dingen die meewegen voor veel mensen en daar mag dan ook best over gepraat worden. Er hoeft niet puur over de specs van de Tytn gepraat te worden; prijzen, snelheden en prijs/kwaliteit verhoudingen zijn ook belangrijke elementen lijkt me zo! :)
ik heb altijd begrepen dat het niet de bedoeling is om over prijzen te praten in dit forum, daar heb je bijvoorbeeld telecomvergelijk.nl voor. Ik weet niet veel van prijzen omdat ik sim-only werk en alleen maar losse toestellen koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheRookie schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:34:
Mailtje van HTC:

[...]

Vanavond maar eens installeren :)
in mijn 2 weken oude nederlandse Tytn zit die versie al, dus ik denk dat er voor de nederlandse toestellen geen nieuwe rom is (heb ook weinig problemen trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippey
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07-2022
Hmm ik heb hem net, maar deze versie is toch wel nieuwer. Jammer dat er nergens een change log te vinden is...

Toch maar eens even installeren. Wat toch altijd apart blijf vinden is dat je alleen maar de engelse rom mag gebruiken, als je de UK versie hebt. Die apparaten zijn toch technisch gelijk?

Wat the (piep) maakt het uit wat voor taal je installeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Trippey schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:32:
Hmm ik heb hem net, maar deze versie is toch wel nieuwer. Jammer dat er nergens een change log te vinden is...

Toch maar eens even installeren. Wat toch altijd apart blijf vinden is dat je alleen maar de engelse rom mag gebruiken, als je de UK versie hebt. Die apparaten zijn toch technisch gelijk?

Licentietechnisch mag het niet. zelfde geldt voor je XP licentie thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Op mijn UK versie stond (volgens het upgrade schermpje) ook deze versie al.
Stond .105 op en dit is .106

Toch maar geïnstalleerd, aangezien mijn broertje (ook met t-mobile) op dezelfde locatie maximale ontvangst had met zijn Vario en ik maar 2 "streepjes"....

Zo op het eerste gezicht in elk geval helaas nog geen verbetering in ontvangst...
offtopic:
érg irritant dat je alle apps enzo handmatig opnieuw moet installeren :|

[ Voor 4% gewijzigd door TheRookie op 15-08-2006 18:52 . Reden: details schmetails ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Press release van T-Mobile. De Vario 2 is officieel aangekondigd en wordt vanaf nu versprijdt over Europa :)

Afbeeldingslocatie: http://x.msmobiles.com/portal/images/hsdpa/t-mobile-mda-vario-ii-hspda.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door DaannO op 15-08-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:53:
Press release van T-Mobile. De Vario 2 is officieel aangekondigd en wordt vanaf nu versprijdt over Europa :)

nu wachten...ik heb een mail van ze ontvangen dat ze het me nog niet konden zeggen

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 108985 op 15-08-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-06 09:45
Trippey schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:32:

Hmm, dus als ik een duitse versie heb kan ik een engelstalig OS krijgen door de Engelstalige rom te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95067

Dit staat bekend als een upgrade, wellicht dat alleen een beperkt deel van de software wordt geupgrade?
Mijn upgrade is aan 't lopen nu, ben benieuwd of er echt verbetering merkbaar is!
Ik gebruik de engelstalige versie: HTC TyTN ROM Update v1.18.255.106.
Vreemd is wel dat ie tijdens de upgrade aangeeft dat de image geupgrade wordt van v1.18.255.3 naar v1.18.255.3?! (i.p.v. v1.18.255.106).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

@Horla: uit de pdf die bij de update zit:
Ik krijg de melding “Country ID error”
Als u deze melding krijgt dan is deze update niet geschikt voor uw toestel. Neem contact op met de leverancier van uw toestel voor een juiste update.
Dit doet vermoeden dat 't niet gaat werken ....

@Coen_
Dat is de Main rom versie, de Ext. Rom versie is wel degelijk .106 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95067

Ok 't is in ieder geval gelukt, hij is inderdaad wel weer helemaal leeg nu!

Ik zag ook dat een paar dagen geleden CoolCamera V1.14 beta2 is gereleased, weet iemand of deze ook ondersteuning heeft voor de camera van de TyTN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Net geïnstalleerd, maar verder dan 't opstartscherm komt ie niet (had je overigens ook makkelijk zelf kunnen proberen)
[edit]
van 't support forum:
We going to support HTC Tytn in next month.

[ Voor 38% gewijzigd door TheRookie op 15-08-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-02 17:16
ik wil even reageren op de opmerking dat je bij tmobile icm vario 1 meer streepjes hebt in je ontvangst. echter heb je dan verbinding met tmobile GSM netwerk. en de TyTN maakt gebruik van Tmobile UMTS netwerk. Je moet het zien dat er 2netwerken zijn. maar als je verbinding hebt met tmobile UMTS en je hebt twee streepjes en je gaat bellen dan zie je ook dat er meer streepjes bijkomen omdat je dan over gaat op GSM netwerk. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegt... want ik gebruik zelf Vodafone en heb in huis UMTS aan staan en heb twee streepjes. als ik vervolgens instel dat ik geen verbinding wil hebben met umts (dus dat de telefoon alleen naar GSM netwerken moet zoeken) staat mijn bereikindicator helemaal vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024

link naar tmobile persbericht bestaat niet meer. Foutje van Tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
Monalisa schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 21:49:
[...]

link naar tmobile persbericht bestaat niet meer. Foutje van Tmobile?
http://www.t-mobile.net/c...guage=en&cm=showInBrowser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas

Veritas

concedo nulli

404. :(
Die werkt wel. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Veritas op 15-08-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:54

FongWan

The Stormrider ...

Hey allemaal, kreeg dit mailtje van mijn neef die ook een HTC Tytn heeft:
---------- Forwarded message ----------
From: Smart Mobility <info@smartmobility.nl>
Date: Aug 15, 2006 2:51 PM
Subject: HTC TyTN ROM update
To:

Geachte ,

Er is een nieuwe HTC TyTN ROM update beschikbaar. Deze update verbetert,
onder andere, de kwaliteit van de GSM, GPRS en UMTS verbinding van het
toestel.

Lees alvorens u de update uitvoert eerst de installatie-instructies
aandachtig door.

Klik hier <http://www.smartmobility.nl/tytn_updates.asp> om de update te
downloaden.

Met vriendelijke groet,

Smart Mobility
www.smartmobility.nl
Ben benieuwd in hoeverre mensen de verbinding verbeterd wordt, waar ik zelf naar uit zit te kijken is verbetring van WLAN verbindingen .... is nog steeds bagger slecht bij mij.

Krijg vaak geen verbinding met mijn WLAN routers die WPA-PSK TKIP gebruiken. :(

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij een 2 jarig Telfort 200 (Eur 25) abbo kost de TyTN 208 eur.........zou mooi zijn als t-mobile met een mooie aanbieding komt!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 108985 op 15-08-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183552

FongWan schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:45:
Hey allemaal, kreeg dit mailtje van mijn neef die ook een HTC Tytn heeft:

[...]

Ben benieuwd in hoeverre mensen de verbinding verbeterd wordt, waar ik zelf naar uit zit te kijken is verbetring van WLAN verbindingen .... is nog steeds bagger slecht bij mij.

Krijg vaak geen verbinding met mijn WLAN routers die WPA-PSK TKIP gebruiken. :(
Ik wacht wel op de pioniers op dit vlak alvorens ik mijn Tytn ga updaten :P want ben benieuwd in hoeverre je programma's en instellingen eruit worden gesloopt.... het is echt een rotklus om alle proggies en instellingen weer opnieuw te installeren...

Heeft trouwens iemand last van gesprekken die zomaar worden beeindigd? is bij mij de laatste week al te vaak voorgekomen...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.