Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] topicstatus "Closed Faq"

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Ik heb zojuist de PMG FAQ en OM FAQ / Beleid aangepast naar de topicstatus = Faq. In de lijn daarvan wilde ik de sub-FAQ's zoals Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, RAM FAQ, RAID FAQ, etc ook naar topicstatus = Faq zetten. Echter ze komen bovenaan in de topiclisting terecht, wat ik niet zo netjes en overzichtelijk vind (PMG kent tot zover ik kan zien 6 sub-FAQ's en OM kent er 2). Wegens uniformiteit in de layout had ik ze ook graag in topicstatus = Faq gezet, dus bij deze de featurerequest voor een topicstatus = Closed Faq :)

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 01-08-2006 19:15 ]

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
dus je maakt van iets een FAQ, zodat het bovenaan staat, om het dan onderaan te willen :?
Een normaal gesloten topic is toch voldoende? Of gaat het om de naam en het icoontje?

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Ik heb het iets specifieker toegelicht:
Wegens uniformiteit in de layout
De breedte dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 01-08-2006 19:16 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kan in het zoekvenster aangeven dat je bepaalde topictypes wil doorzoeken. Als je daar FAQ aangeeft, dan wil je dat alle FAQ's doorzocht worden, dus ook FAQ's die wel FAQ zijn, maar niet bovenaan de topiclisting staan.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Da's ook een geldige reden :P * BalusC was niet op de hoogte van de nieuwe zoekoptie.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eerst ff zoeken Bauke ;) --> [feature] Topic Type: Howto :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.