Cooler Master Stacker discussie en ervaringen topic Deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.444 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Op XS Forums gezien

the good old "mean green machine"...
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y278/SlackerXL/STACKERAMDcopy.jpg

the "C2D Ready" pearly white Intel 830...
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y278/SlackerXL/STACKERINTELcopy.jpg

The all red "X-Fire"
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y278/SlackerXL/STACKERCROSSFIREcopy.jpg

"GT Series" with some retro color schemes for those muscle car lovers...
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y278/SlackerXL/STACKERGTcopy.jpg

and the MPC-O2 desert camo pattern stacker reporting for duty...
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y278/SlackerXL/stackerDesertcamo.jpg

Erg vet!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 17:43

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

whahahaa geweldig :P

Ik kan voor mijzelf die camouflage of Ati Crossfire wel waarderen maar ik ben al voorzien :P

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
De CF is erg leuk idd. Vind die oranje GT ook niet mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:35
Alleen ze hebben geen fanbracket meer aan de zijkant, zo te zien. Vind persoonlijk het origineel het mooist (en dan vooral de zwarte): ik houd niet van 'extreme' kasten, geef mij maar een simpelere, strakke kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Die CF is wel mooi alleen miss past dat wit er toch niet zo goed bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Iets wat me nu pas opvalt: Er zit bij de bovenste 2 een radiator in/op de bodem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Goed kijken, bij de blauwe GT edition ook ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
En een nvidia versie :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:08:
Mooi zo, ik dnk dat er niet veel zijn die deze hebben.

[...]

Dan had ik toch gelijk dat er zilver-blauw en zwart-blauw bestaan. Vind overigens zwart-blauw wel mooier, en rood-zwart nog mooier :)
dan kan ik een beetje opscheppen :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Is de Stacker 830 eigenlijk een beetje stil te krijgen? Lijkt me namelijk niet dat deze veel geluid binnenhoud ivm de mesh? Ik twijfel namelijk tussen de Stacker 830 en de Antec P180. De stacker heeft mijn voorkeur natuurlijk omdat deze ruimer is en veel mogelijkheden heeft/open laat.

Wel is de stacker moeilijker te plaatsen op deze kamer, maar stilte heeft prioriteit.

[ Voor 8% gewijzigd door AvanCade op 21-10-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De poor man's stacker :P (35 euro)
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=TQXS02

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/t/tqxs02_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.alternate.nl/pix/prodpic/450x450/t/tqxs02.jpg

Helaas kan ik er geen review van vinden.
ixl85 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:26:
Ik vind hem er erg lelijk... hij is wel bijna het zelfde, maar dan zo.... cheap...
Mja het blijft een mening natuurlijk maar ik vind een stacker nou ook niet echt het toppunt van design. Die is net zo goed als deze vrouwonvriendelijk. (ziet er erg uit als een computer) Voor stijl zou ik sowieso eerder aan Lian-li ofzo denken.

[ Voor 44% gewijzigd door smvs op 21-10-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Ik vind hem er erg lelijk... hij is wel bijna het zelfde, maar dan zo.... cheap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Die jij post is een beetje teveel van het goede. Erg veel mesh. En hij is van Sharkoon (staat erop). Tja..Wat valt er verder over te zeggen hé..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
TEAMIKKE schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:50:
En hij is van Sharkoon (staat erop).
Dat is een pauper merk ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
smvs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:01:
[...]

Dat is een pauper merk ofzo?
Sharkoon was vroeger een mod merk dus nu ook PSU's en bijv kasten de wereld in schopt...
voormij is het (buiten bijv ccfls om) een no go merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
The__Virus schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:53:
Alleen ze hebben geen fanbracket meer aan de zijkant, zo te zien. Vind persoonlijk het origineel het mooist (en dan vooral de zwarte): ik houd niet van 'extreme' kasten, geef mij maar een simpelere, strakke kast.
mmhh me too .. Ik heb m'n CM Stacker STC-T01 hier ongemod naast me staan. Het enige dat ik zelf veranderd heb is de start en reset knop (moet nog ooit 'n keer de frontbay veranderen daar niet van). Die knoppen heb ik vervangen omdat ze in m'n originele bay niet werkten.

Ik hou dus ook van kasten die gewoon simpel+strak zijn en niet te overdreven, máár ik moet toegeven dat ik wel 'n beetje 'n zwak heb voor die blauw witte muscle car versie O+ nummer 1 omdat ik van muscle cars hou & nummer 2 omdat blauw gewoon echt m'n kleur is en dat wit er mooi tussenuit springt en die gewoon tof uitziet.

Maakt allemaal niet uit ik blijf toch bij m'n stackertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

AvanCade schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:46:
Is de Stacker 830 eigenlijk een beetje stil te krijgen? Lijkt me namelijk niet dat deze veel geluid binnenhoud ivm de mesh? Ik twijfel namelijk tussen de Stacker 830 en de Antec P180. De stacker heeft mijn voorkeur natuurlijk omdat deze ruimer is en veel mogelijkheden heeft/open laat.

Wel is de stacker moeilijker te plaatsen op deze kamer, maar stilte heeft prioriteit.
Die vraag had ik ook voor mijzelf gesteld, maar ik kan je zeggen hij is goed stil, wel met een fancontroller. Dan heb ik 3 x 120mm van CM en een CrossflowFan.. De rest is van Zalmann voor de graka en Proc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Maar van de case zelf hoef je niks te verwachten dus, van demping van geluid?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
smvs schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:01:
De poor man's stacker :P (35 euro)
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=TQXS02

[afbeelding]

[afbeelding]

Helaas kan ik er geen review van vinden.

[...]

Mja het blijft een mening natuurlijk maar ik vind een stacker nou ook niet echt het toppunt van design. Die is net zo goed als deze vrouwonvriendelijk. (ziet er erg uit als een computer) Voor stijl zou ik sowieso eerder aan Lian-li ofzo denken.
Het is de rebel9, hij is net nieuw volgens de site van Sharkoon. Hij is er ook met 25cm fan, maar dat schijnt niet altijd positief te zijn. Zal eens reviews zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

AvanCade schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:08:
Het ligt er ook aan waar die case staat. Bij mij dus op mijn bureau omdat je anders ook gewoon een lelijke kast kan nemen ;)

In mijn kast vindt je:
2*120mm Nexus
1*120mm CM standard zonder licht (zat bij 2e 4in3module)
2*80mm Nexus
1*???mm std cooler AMD 4000+CPU
1*???mm std cooler X1900XT GPU
2*80mm Tagan voeding
1*??mm NB fan

Totaal aantal fans is dus 10 en daarmee is ie niet superstil je hoort constant het gezoem van de fans. Niet keihard maar toch wel veel harder dan wat je onder een fluisterstille pc mag verwachten. Ik denk dat het open design niet meehelpt om hem stiller te maken. Als je echter een highend pc hebt kun je, tenzij je een waterkoeling installeert, niet makkelijk een echt stille pc maken. Onder je bureau neerzetten is dan nog het best.

De case zelf is verder erg relaxed alhoewel ie ook wat (schoonheids)fouten bevat. Zoek in dit topic op mijn username en je vindt meer info.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

AvanCade schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:08:
Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Ik zelf heb me 810 helemaal gevuld met 120mm fans (CM blue led) die allemaal op 12v draaien. Verder een Zalman 7000CU op cpu, VF700CU op de gpu en nog een 120mm fan in me voeding (Tagan 530 easycon)

Ik heb de pc 24/7 aan en op me kamer staan en kan er gewoon bij slapen, het is zelfs zo erg dat ik niet kan slapen als de pc uitstaat. :+

Voor wat er aan fans inzit vind ik hem zeker niet lawaaiig. :)

Maar dat zal verschillen per persoon. :)

Als je alle fans op 7V laat lopen (van papst ofzo) dan zal het waarschijnlijk een stuk stiller zijn. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Krizzie schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:25:
[...]

Ik denk dat dat voor iedereen anders is. Ik zelf heb me 810 helemaal gevuld met 120mm fans (CM blue led) die allemaal op 12v draaien. Verder een Zalman 7000CU op cpu, VF700CU op de gpu en nog een 120mm fan in me voeding (Tagan 530 easycon)

Ik heb de pc 24/7 aan en op me kamer staan en kan er gewoon bij slapen, het is zelfs zo erg dat ik niet kan slapen als de pc uitstaat. :+

Voor wat er aan fans inzit vind ik hem zeker niet lawaaiig. :)

Maar dat zal verschillen per persoon. :)

Als je alle fans op 7V laat lopen (van papst ofzo) dan zal het waarschijnlijk een stuk stiller zijn. :)
In dit geval gaat het over een Stacker830 omdat hij volledig ''open'' is daarom produceert hij wat meer geluid maar is wel koeler.. ism airflow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Principe blijft hetzelfde toch. :)

Persoon A kan het lawaaiig vinden terwijl persoon B er geen last van heeft. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Iemand iets tegengekomen om die #$@%^$&%@$!@#@! frontjes mee te vervangen :? :(
Des te langer ik mijn Stacker heb des te irritanter ik ze vind }:|

Ik zat te denken aan een grote lange uit een stuk bestaande stoffilter ofzo die je ervoor ramt ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

nero355 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:36:
Iemand iets tegengekomen om die #$@%^$&%@$!@#@! frontjes mee te vervangen :? :(
Des te langer ik mijn Stacker heb des te irritanter ik ze vind }:|

Ik zat te denken aan een grote lange uit een stuk bestaande stoffilter ofzo die je ervoor ramt ?!
Wat is er dan mis met de frontjes? Als je ze niet mooi vind had je de behuizing gewoon niet moeten kopen en anders ga modden. Kijk naar modtopics... :/

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Een nieuwe brander kopen!

Ik meen het, ik heb ook een zwarte gekocht. Meteen de Samsung Sata brander om van die vieze, dikke kabel af te zijn (ookal had ik rounded, ik vond ze ZOOO irritant!!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

ixl85 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:26:

Ik meen het, ik heb ook een zwarte gekocht. Meteen de Samsung Sata brander om van die vieze, dikke kabel af te zijn (ookal had ik rounded, ik vond ze ZOOO irritant!!!!!)
Sorry, maar ik kan het niet laten ... "aansteller" >:)

Zo _Dune_ nu is het weer genoeg geweest...

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 23-10-2006 18:15 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Tja, hoever ga je voor een estetisch (bijna) perfect beeld?
Ik heb daar best 40euro voor over.
En besides that, mijn oude brander deed max 4x, nu op 16x, en ik moet zeggen: Daar ben ik blij mee (back nogal veel up).
en (ja nog een 'en') gisteren zijn mn spullen voor mn 2e computer (voor thuis, zit op kamers) aangekomen, scheelt natuurlijk ook weer een brander ;) (maar dat wist ik nog niet toen ik die Sata brander kocht)

Al met al alleen maar voordelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ixl85 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:26:

Ik heb al een zwarte brander :P Speciaal gekocht wegens 3 maal 4in3 modules eronder + floppy :Y)

Maar ik moet dus iets kant en klaars hebben, omdat ik geen tijd heb voor modden ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Als ej al een zwarte brander hebt, waarom heb je dan een frontje er op zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

ixl85 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:02:
Als ej al een zwarte brander hebt, waarom heb je dan een frontje er op zitten?
Ehm... gozert ... ik bedoel die dingen die eronder staan hé dus de stoffilters zeg maar ;) die heel makkelijk heel onnodig los gaan zitten als je ze per ongeluk te hard indrukt :/

Dat moet toch beter kunnen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat ben ik ook van mening...Maar hoe :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
i agree... (en ik had dus even fout gelezen...)
Ze hadden grotere weerhaakjes moeten maken dat ze beter in de gaatjes klemmen...
Heel irritant om ze er goed in te krijgen.
Moet je eens proberen als ze echt heel los zitten, dan zitten ze gewoon niet goed in het gat (ff 2 handen gebruiken om hem vast te krijgen), je hoort een duidelijke klick als ie er in zit... als ie half vast zit hoor je ook een doffe halve klick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

aramdin schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:05:
Dat ben ik ook van mening...Maar hoe :)
Ik zat te denken aan een hele grote "schuif filter" vanaf de bovenkant of zijkant ?? Desnoods uit 3 of 4 delen ofzo :)

Of dat zo'n filter vast zit aan die 4in3 modules ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Heb ik geen last van, als je de onderste eerst erin duwt kan je de volgende gewoon erop leggen en dan de kast induwen dan klikken ze gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Dutch_Razor schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:22:
Heb ik geen last van, als je de onderste eerst erin duwt kan je de volgende gewoon erop leggen en dan de kast induwen dan klikken ze gelijk :)
Heb ik ook gedaan, meerdere keren zelfs, maar ik vind het niet echt "toppie" werken ...

* nero355 staat open voor ideëen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik heb even een vraagje....

Weten jullie of er in de Stacker 830 ook fans kunnen die 38MM diep zijn dus niet de gebruikelijke 25MM diep werkt dat klik systeem dan nog?

Want ik zou graag deze fans erin zetten: http://www.silenx.com/ixtremaprofans.asp?sku=ixp-76-18
Die 35MM maken uiteraard meer airflow dan de standaard 25MM fans. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een vraagje over de Stacker 830...

Je hebt 4 in 3 Module om drie 5.25 bays om te zetten naar vier 3.5 bays maar bestaat zoiets ook voor 5.25 bays ? Waarom ? Ik heb 4 HDD's in 5.25 HDD koelers (Silentmaxx HD-Silencer) ingebouwd en wil die hdd's van voren koeler met behulp van 2 x 12cm fans (die je bij die 4 in 3 Module hebt).

Dus, voor diegene die niet begrijpen wat ik bedoel, een module waarin 2 x 5.25 bays in kunnen en van voren gekoeld kunnen worden door 2x 12cm fans.

Ik weet bijna zeker dat het niet mogelijk is maar nooit geschoten is altijd mis hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Ik weet wel dat het onmogelijk is: het past simpelweg niet in de breedte. Je bedoelt gewoon een bracket ervoor. Je kan er toch gewoon een fan voorhangen met touw, plakband of weet ik veel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Van Coolermaster bestaan ze niet iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just What I Thought.... Bedankt voor jullie reacties.

The_Virus, als je een fan met een touw ervoor hangt of met plakband vastmaakt veroorzaakt dat trillingen en dan krijg je meer herrie dan de bedoeling is. Ik gebruik IBL fans die met kogellagers bevestigd worden zodat de fans trillingvrij worden (krijg met schroeven niet voor elkaar) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Is er nog nieuws over de nieuwe (goedkopere) stacker 83X serie? Ik las een aantal post terug dat er een Stacker 830, Stacker 830 Evolution en een Stacker 831 is of gaat komen. Maar als iemand meer weet wil ik het wel graag horen. :9

Mick

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Klikbaar !!

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster-europe.com/language/english/product_news_images/cfb69cef0f05b491bce4f5924cd37cb1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/news/nvidia_stacker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Laatst online: 16-07 15:52
omfg .. dit moet 'n grapje zijn :P ... tegenwoordig wordt echt álles door nVidia gecertificeerd als SLI Ready ..

of ligt dat maar gewoon aan mij :P ?

Hoe kan 'n PC kast überhaupt SLI Ready zijn ?? heeft die meer dan 2 PCI slots ofzo ^^ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Volgens de pagina gaat het om de lengte van de kaarten..... 8)7

Denk dat je meer moet kijken of een kaart op je mobo niet je geheugen of andere aansluitingen in de weg gaan zitten.

De kast an sich is erg mooi....misstaat niet dat groen. En als mensen nu stiekem een ATi erin zetten :9

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Dat andere frontpanel is wel mooi, miss iets dat je als reserve kan kopen? Kan je om de dag wisselen :P

Maar dat groen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik vind em helemaal niet mooi. De Stacker 830 is gewoon een hoogstandje qua strakheid. Waarom gaan ze dat nou weer verpesten met dit soort versies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk omdat smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft iemand misschien de ATX-BTX ombouwguide?

Ik wil mijn stacker ombouwen maar heb de manual niet meer...

(mijn OCZ ModStream past niet onderin, de atxkabel is te kort :( )

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Bertus schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:33:
Heeft iemand misschien de ATX-BTX ombouwguide?

Ik wil mijn stacker ombouwen maar heb de manual niet meer...

(mijn OCZ ModStream past niet onderin, de atxkabel is te kort :( )
http://www.coolermaster.c...al/CMstacker_manul_en.pdf pagina 5 en 6 :)

(beetje zelf zoeken mag wel ;) )

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
*proest*

Mja, ik zat wel op de site van de stacker zelf te kijken maar ik meende dat het een apart document was... Thanks anyways :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff vraagje, die crossflowfan... kan die aangestuurd worden door een bigNG??

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

bartgrefte schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:36:
ff vraagje, die crossflowfan... kan die aangestuurd worden door een bigNG??
Da's een goeie vraag, De fan wordt standaart gelevert met een regelbare bracket ( 3 standen ) Stand 1 is ideaal maar stand 2 en 3 wil je niet... Koelt wel goed maar dan heb je ook een behoorlijke geluidsproduktie...

What can the T-Balancer bigNG control? The bigNG can read up to 10 analogue sensors, 8 digital sensors, 2 flowmeters and the speed of 4 fans. It can control fans, powerful waterpumps, CCFLs and even Peltiers. It can be connected to the PC with USB. The RPM signals can also be connected. With the Extension Set analogue, the PC can also be shut-off in a case of emergency.

Lijkt me wel.. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Frank1973 op 13-11-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stacker 831 bij alternate :> klik
de prijs vind ik meevallen, voor zo'n stylvolle kast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Dus eigenlijk bijna hetzelfde.

Ben ik blij dat ik em al 2 maanden heb voor 35 euro meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Heb hem bij 4Lauch gezien voor 177,-, maar die was toen is nog steeds nog pre-order :(.

[ Voor 12% gewijzigd door The__Virus op 13-11-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Frank1973 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:15:
[...]

Da's een goeie vraag, De fan wordt standaart gelevert met een regelbare bracket ( 3 standen ) Stand 1 is ideaal maar stand 2 en 3 wil je niet... Koelt wel goed maar dan heb je ook een behoorlijke geluidsproduktie...

What can the T-Balancer bigNG control? The bigNG can read up to 10 analogue sensors, 8 digital sensors, 2 flowmeters and the speed of 4 fans. It can control fans, powerful waterpumps, CCFLs and even Peltiers. It can be connected to the PC with USB. The RPM signals can also be connected. With the Extension Set analogue, the PC can also be shut-off in a case of emergency.

Lijkt me wel.. ;)
moet ik dan nog (een stel) verloopstukken hebben?

ff andere vraag nog. CM heeft van die aluminium fans. De 80mm is gewoon 25mm dik maar de 120mm is 38mm dik, past dat wel op die hd brackets? ga wel voor de titan alu fans, die zijn namelijk gewoon 25mm

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 14-11-2006 16:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictprutser
  • Laatst online: 27-08 23:03

ictprutser

Schotse_Hooglanders

Ik heb een Stacker STC-T01 overgenomen, en ben toe aan een 2e voeding. Helaas was het verloopstekker voor de 2e voeding niet bijgeleverd. Is er iemand die hem wil verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

ictprutser schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:55:
Ik heb een Stacker STC-T01 overgenomen, en ben toe aan een 2e voeding. Helaas was het verloopstekker voor de 2e voeding niet bijgeleverd. Is er iemand die hem wil verkopen?
ik heb een tijdje gezeten met hetzelfde probleem, vziw levert Coolermaster die dingen niet los, en weinig mensen willen dat ding kwijt (ivm ooit 2e voeding :P). Als je echt een nieuwe voeding hebt die je niet kwijt wil kun je natuurlijk kijken voor een converter maar anders is mss een ietswat krachtiger model voeding aan te raden :P.

Iets waar je ook op moet letten is dat steeds meer voedingen/moederborden uitgerust zijn met ATX 2.0.1/EPS stekkers (24-pins ipv 20-pins dus). Afhankelijk van de leeftijd van je STC-T01 werd/word er een 20 of 24-pins exemplaar geleverd. Ik heb op het moment hier wel een 20-pins variant liggen waar ik niets mee doe, als je een 20-pins zoekt kun je wel even mailen (zie mn profiel) :)

edit: I stand corrected :P

\/

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ictprutser schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:55:
Zoiets: PSU splitter ;)

Verwijderd

NVIDIA is begonnen met de verkoop van de NVIDIA stacker :9~
check it uit: http://store.nvidia.com/
Deze versie is echt bruut! _/-\o_

• Frank1973

Frank1973

Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 09:02:
NVIDIA is begonnen met de verkoop van de NVIDIA stacker :9~
check it uit: http://store.nvidia.com/
Deze versie is echt bruut! _/-\o_
Jammer dat ik ATI heb.. :+

• Dutch_Razor
Zullen we op petition-online.com een petitie naar ATI sturen? :P

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

ik zie op de site van Nvidia dat er opeens 2 enorme logo's voorop staan, weet iemand hoe dat zit?

Simplicity is de bom...

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 17:43

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Frank1973 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:15:
Da's een goeie vraag...

Lijkt me wel.. ;)
is het niet een idee te kijken welk vermogen c.q. stroom dat ding kan leveren en hoeveel de CFF nodig heeft om te kunnen werken?

Ik heb de CFF aangesloten op een Coolermaster Aero.

De CFF trekt 0.24A bij volle belasting bij 12V .. dus dat is zegmaar 12/4 = 3 Watt :+

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-11-2006 13:13 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Maar die is wit.. ATI en wit.. :P

Heeft iemand al een plaatje van die doorzichtige WD Raptor X cage btw? Ik kan er nergens 1 vinden en vraag me af hoe dat in zn werk gaat. Staat de Raptor dan verticaal ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Horizontaal, juist onder het rooster van de bovenkant van de kast. De module om daar een harde schijf te plaatsen zal ook los verkrijgbaar zijn (extra HDD inbouwmogelijkheid !!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mischien domme vraag maar wat is het verschil tussen de 830 en 831?? zie geen verschillen namelijk

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 19-11-2006 21:10 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

ik heb dit kunnen vinden:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokytech.net/images//news/yohann/stackers.jpg

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hmm okee!

maar hoe zit dat dan met de "raptor x feature", iets over gelezen maar kan dat verder niet terugvinden

en wanneer is die nvidia versie van de 830 leverbaar (lees: in stock)? enig id?

en nog altijd passen de alu fans van CM niet in de stacker.... :/

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 19-11-2006 21:18 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

dat is deze doos, daarmee kun je je Raptor X (die doorzichtige) installeren en er nog steeds in gluren door je window :P

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/more_images/655a45f2eceae6eeea2f9c5c9cf937d3.jpg

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Colan schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:13:
dat is deze doos, daarmee kun je je Raptor X (die doorzichtige) installeren en er nog steeds in gluren door je window :P

[afbeelding]
ook bij die nvidia 830? zag zoiets alleen bij de 831 namelijk
daarbij: het mesh/doorkijk gedeelte zit te ver naar achter volgesmij op de kast ofnie?

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 19-11-2006 21:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik heb net toch een minpuntje gevonden bij de ST-101: van het frontpaneel zijn de kabels _net_ te kort om
code:
1
2
3
4
5
I/O module
DVD speler
diskdrive
cardreader
[2x 4-in-3 module]
te doen :X
Door de DVD speler komt de audiokabel net een cm te kort om bij de linkeronderhoek van het moederbord (Asus P5WD2-premium) te komen waar de header zit.

En de kabel van de cardreader was ook te kort om die bovenin te zetten :(

Jammer, nu moet ik toch verder bukken om hem aan te zetten, het zit nu
code:
1
2
3
4
DVD speler
diskdrive
I/O module
cardreader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Resistor schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:20:
Ik heb net toch een minpuntje gevonden bij de ST-101: van het frontpaneel zijn de kabels _net_ te kort om
code:
1
2
3
4
5
I/O module
DVD speler
diskdrive
cardreader
[2x 4-in-3 module]
te doen :X
Door de DVD speler komt de audiokabel net een cm te kort om bij de linkeronderhoek van het moederbord (Asus P5WD2-premium) te komen waar de header zit.

En de kabel van de cardreader was ook te kort om die bovenin te zetten :(

Jammer, nu moet ik toch verder bukken om hem aan te zetten, het zit nu
code:
1
2
3
4
DVD speler
diskdrive
I/O module
cardreader
waarom bukken? je kan toch gehele mobo tray omdraaien? ben ik van plan anders kan ik me audigy 2 zs frontpanel niet aansluiten....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan

Colan

sucks @ solderen

bartgrefte schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:18:
[...]

ook bij die nvidia 830? zag zoiets alleen bij de 831 namelijk
daarbij: het mesh/doorkijk gedeelte zit te ver naar achter volgesmij op de kast ofnie?
ik dacht dat hij alleen bij de 831 zat, maar je kunt hem vast wel in de shop krijgen over ene tijdje...en het gaat ook niet om de mesh medunkt, maar over een window die je wellicht ooit zult kunnen krijgen

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Colan schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:24:
[...]

ik dacht dat hij alleen bij de 831 zat, maar je kunt hem vast wel in de shop krijgen over ene tijdje...en het gaat ook niet om de mesh medunkt, maar over een window die je wellicht ooit zult kunnen krijgen
maar waar komt 't ding precies dan... gewoon in zo'n leeg cdrom slot?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

bartgrefte schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:21:
[...]

waarom bukken? je kan toch gehele mobo tray omdraaien? ben ik van plan anders kan ik me audigy 2 zs frontpanel niet aansluiten....
|:(

Dat ik daar niet aan gedacht heb.

Dat komt dus de volgende keer (binnen een paar weken als ik er nieuw spul in zet).

Ik voel mij ook wat zekerder dan, want ik ben van plan een CNPS9700 op de CPU te zetten, en dat ding weegt 764g, prettiger om dat gewicht onderin de kast te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
bartgrefte schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:27:
[...]

maar waar komt 't ding precies dan... gewoon in zo'n leeg cdrom slot?
Van wat ik begrijp komt ie in het fanrooster helemaal aan de bovenkant of heb ik t nu verkeerd?

Zou wel jammer zijn m'n Stacker staat op mijn bureau dus daar kanik niet inkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
bartgrefte schreef op zondag 19 november 2006 @ 21:01:
mischien domme vraag maar wat is het verschil tussen de 830 en 831?? zie geen verschillen namelijk
The startpost says it all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Phuncz schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:03:
[...]

The startpost says it all ;)
'kee ;)

zo, de crossflowfan is gearriveerd. nou vroeg ik van't weekend hier al van of the mcubed bigng 't ding kan aansturen, ja dus. Maar kan de crossflow fan uberhaupt wel aangesloten worden?
Der zit namelijk een aparte controller erbij waardoor ik "vermoed" (weet dus niet zeker) of de 3 draadjes wel op zelfde volgorde zitten ivt andere "normale" fans.
Of is er niks aan de hand en kan ik die 3pins plug van de crossflowfan gewoon aan elke fancontroller hangen zónder tussenkomst van de meegeleverde controller?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 20-11-2006 16:41 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb ook een stacker 830.

alles past er perfect in maar ik kan me insteekkaarten videokaarten/soundkaart niet vastschroeven.
ze komen boven het gat uit of er niet eens in de buurt.

iemand enig idee om dit op te lossen.

gaat om een x-fi fatality fps 7900gt 8800gtx met alle kaarten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

jorisw86 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:34:

alles past er perfect in maar ik kan me insteekkaarten videokaarten/soundkaart niet vastschroeven.

Lezen mensen de startpost niet meer:
Ik heb problemen met mijn insteekkaarten, ze passen niet ! :(

Coolermaster heeft dit euvel ondertussen in het algemeen opgelost maar voor de mensen met problemen omtrent de installatie ervan, kan je een aangepaste bracket bestellen ! Naar verluid lijden ook de RC-810 en RC-830 aan dit probleem, echter wordt het gewoon opgelost in 99% van de gevallen met de voorgenoemde bracket.

Een tweede mogelijke oplossing:
Here is one solution that may resolve the issue with the uneven installation of the PCI-e and PCI cards. As you can see in the picture, the pci bracket on the VGA card has the end bent compared the pci bracket that comes from the case. Try to bend the tip on the end straight as we have found that this helps in the installation of the cards easier.
Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/images/stacker/pci_problem_1b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/images/stacker/pci_problem_3b.jpg
Just stick in a thin screwdriver between the Card's bracket and the case in the place where it is getting stuck and apply a little bit of force to bend the case and the card's bracket just a little bit to fit in the device. Here is a photo:

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

jorisw86 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:34:

Oke, dat meen je niet... dergelijke fouten (niet passende PCI/AGP sleufen) was al een probleem in de eerste serie CM Stackers, daar was alleen het geval dat het moederbord te diep in de behuizing kwam te liggen ondanks dat je de spacers gebruikte om het moederbord van de tray te houden. |:(

Dit zou CoolerMaster nu toch wel al eens uit de produktie lijn mogen hebben gehaald, aangezien de 830 toch de derde serie is als ik het goed heb. (ik houd het op het moment niet helemaal meer bij :) )

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 25-11-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ik heb erover contact gehad met coolermaster.

ze zouden me een nieuwe moederbord tray opsturen en spacers voor de stacker 830.

ik meen het wel heb hier een 8800gtx liggen die ik erdoor niet kan installeren baal als een stekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
jorisw86 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:02:
ik heb erover contact gehad met coolermaster.

ze zouden me een nieuwe moederbord tray opsturen en spacers voor de stacker 830.

ik meen het wel heb hier een 8800gtx liggen die ik erdoor niet kan installeren baal als een stekker.
Als een Stacker ;)

Ik las trouwens in de manual dat als je je case wil ombouwen (dus ATX-BTX) dat je een speciaal bracket-dingetje nodig hebt? Die kan ik zo niet meer vinden, heeft iemand die? (als dat ding echt nodig is)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
maar helpen spacers niet??

dat het mobo lager komt te liggen lost dat mijn probleem niet op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
_Dune_ schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:44:
[...]
Oke, dat meen je niet... dergelijke fouten (niet passende PCI/AGP sleufen) was al een probleem in de eerste serie CM Stackers, daar was alleen het geval dat het moederbord te diep in de behuizing kwam te liggen ondanks dat je de spacers gebruikte om het moederbord van de tray te houden. |:(

Dit zou CoolerMaster nu toch wel al eens uit de produktie lijn mogen hebben gehaald, aangezien de 830 toch de derde serie is als ik het goed heb. (ik houd het op het moment niet helemaal meer bij :) )
Wie zegt dat het niet een oude batch betreft ? :P En ik blijf erbij: 1/5de van de PCI-problemen zijn door scheve brackets op de kaarten zelf en niet door de kast. Er is gewoon vanuit gegaan bij het ontwerpen van de kast dat dit geen probleem zou zijn maar de gloednieuwe ATI Radeon X1900XT die ik kocht had ook een scheve bracket die met 3 seconden plooien perfect paste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 16:46
jorisw86 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:02:
offtopic:
Je baalt als een Stacker? ;)
Phuncz schreef op zondag 26 november 2006 @ 09:08:
[...]

Wie zegt dat het niet een oude batch betreft ? :P En ik blijf erbij: 1/5de van de PCI-problemen zijn door scheve brackets op de kaarten zelf en niet door de kast. Er is gewoon vanuit gegaan bij het ontwerpen van de kast dat dit geen probleem zou zijn maar de gloednieuwe ATI Radeon X1900XT die ik kocht had ook een scheve bracket die met 3 seconden plooien perfect paste.
Die indruk heb ik ook inderdaad en het is eigenlijk maar een kleine moeite om er zelf iets aan te doen. Daarbij komt nog dat Coolermaster de problemen met de kast zelf netjes en snel oplost. Het is toch jammer dat dit kleine probleem vaak reden is (in dit topic) om Coolermaster te verguizen.

Zelf ben ik trouwens net verhuist naar Frankrijk en heb mijn Stacker meegenomen (natuurlijk) en ik weet niet wat het is, maar mijn stofroosters moet ik nu echt om de dag schoonmaken (en ja ik doe wel aan stofzuigen in mijn huis). Blijkbaar erg stoffig hier. Ik ben in ieder geval nu wel blij met met mijn Stacker, want als ik al dat stof IN mijn kast zou hebben... :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
dus ik moet maar even een videokaart van 570 euro gaan buigen en dan hopen dat het goed komt.

denk het toch even niet.

dan had ik wel een sweex kast gekocht van 20 euro had ook alles goed gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
jorisw86 schreef op maandag 27 november 2006 @ 01:47:
dus ik moet maar even een videokaart van 570 euro gaan buigen en dan hopen dat het goed komt.

denk het toch even niet.

dan had ik wel een sweex kast gekocht van 20 euro had ook alles goed gezeten.
je hoeft alleen maar het ijzertje te buigen hoor, desnoods schroef je die er eerst af als je bang bent voor je vidcard. Bij mij zitten 2 vidcards in sli en ze zitten niet helemaal goed in de pci sloten maar och het werkt met een beetje rommelen eraan dus ik laat het maar zo. Beetje jammer van CM dat ze iets niet goed passend kunnen maken maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 18:22
Ik heb gewoon die metalen lipjes eraf geknipt om de kaarten te laten passen... :X :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Je kunt idd de lipjes verbuigen maar dit lost niet het probleem op dat de kaart niet 100% in het slot zakt.

Ik heb dit nog nooit gehad zelfs niet in kasten van EUR 40.

Het is dus heel simpel, het ligt aan coolermaster. Nu leveren ze op zich een goede service maar het zou bij een kast (rc830 ) van EUR200+ gewoon gelijk moeten passen.

Desallniettemin ben ik erg blij met mijn RC830 alleen zitten er een paar schoonheidsfoutjes in en dat is toch zonde. Zeker gezien de prijs.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ja kan nieuwe pci brackets aanvragen, had het zelfde bij mn stacker 01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Phuncz schreef op zondag 26 november 2006 @ 09:08:
[...]

En toch ben ik het niet met je eens, in mijn geval betrof het alle kaarten van verschillende fabrikanten, terwijl ik met geen enkele andere behuizing ook maar enig probleem heb/ heb gehad. :)

Met alle kaarten bedoel ik:

1x Saphire ATI Radeon 9800 Pro 128MB
1x Creative Audigy II ZS
1x PCI USB2.0
1x RAIDcore BC4852 RAID5 controller (PCI-X)
1x 3COM NIC

Verder heb ik ook helemaal geen klagen over de kast alleen vindt ik dit toch een beetje vreemde fout. Aabgezien dit toch standaard maten zijn. :) Daarbij is het ruim een jaar geleden dat dit probleem bekend werd, dan zou je toch zeggen dat de "oude batches" er wel zo'n beetje doorheen zouden moeten zijn.
ixl85 schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:29:
ja kan nieuwe pci brackets aanvragen, had het zelfde bij mn stacker 01
Klopt en deze wordt ook vrij vlot geleverd, ook hier geen klagen. :D
Help!!!! schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:12:
Je kunt idd de lipjes verbuigen maar dit lost niet het probleem op dat de kaart niet 100% in het slot zakt.

Ik heb dit nog nooit gehad zelfs niet in kasten van EUR 40.

Het is dus heel simpel, het ligt aan coolermaster. Nu leveren ze op zich een goede service maar het zou bij een kast (rc830 ) van EUR200+ gewoon gelijk moeten passen.

Desallniettemin ben ik erg blij met mijn RC830 alleen zitten er een paar schoonheidsfoutjes in en dat is toch zonde. Zeker gezien de prijs.
In dit commetaar kan ik mij dus ook in vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door _Dune_ op 27-11-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Hoe gek, na al 2 stackers te hebben gehad (T01 en 830), een heel deel van mijn vrienden hebben een STC-T01. Nog nooit iemand gezien of gehoord met het probleem (buiten hier) en doorgaans klagen mensen veel meer dan ze lof uitspreken over iets. Dus ik ga er gewoon van uit dat het een beperkt probleem is van gewoon een slechte batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
Wel vaag... is de 831 nou luxer dan de 830 of niet ? rare aanduiding.

De nieuwe "sli certified" is dat dan de 830 evolution ?

Iemand die al foto's heeft met die raptor box's heeft gevonden in de kast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 15:37
heb er zelf nog een paar gevonden...

lelijk ding lciht veelste diep.. raampje is wel mooi

Afbeeldingslocatie: http://www.motherboards.org/images/reviews/hardware/1627_p8_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motherboards.org/images/reviews/hardware/1627_p8_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dezjay schreef op maandag 27 november 2006 @ 21:46:
heb er zelf nog een paar gevonden...

lelijk ding lciht veelste diep.. raampje is wel mooi

[afbeelding]
[afbeelding]
die met de raptorX, is dat de 830 of 831?
heb je trouwens link naar de betreffende review?

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 27-11-2006 22:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
bartgrefte schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:35:
[...]

die met de raptorX, is dat de 830 of 831?
heb je trouwens link naar de betreffende review?
Die pics komen van deze link af: http://www.xtremesystems....9d&p=1535377&postcount=41
(Een gemodde 830 :? )
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.