Phuncz schreef op zondag 26 november 2006 @ 09:08:
[...]
Wie zegt dat het niet een oude batch betreft ?

En ik blijf erbij: 1/5de van de PCI-problemen zijn door
scheve brackets op de kaarten zelf en niet door de kast. Er is gewoon vanuit gegaan bij het ontwerpen van de kast dat dit geen probleem zou zijn maar de gloednieuwe ATI Radeon X1900XT die ik kocht had ook een scheve bracket die met 3 seconden plooien perfect paste.
En toch ben ik het niet met je eens, in mijn geval betrof het alle kaarten van verschillende fabrikanten, terwijl ik met geen enkele andere behuizing ook maar enig probleem heb/ heb gehad.
Met alle kaarten bedoel ik:
1x Saphire ATI Radeon 9800 Pro 128MB
1x Creative Audigy II ZS
1x PCI USB2.0
1x RAIDcore BC4852 RAID5 controller (PCI-X)
1x 3COM NIC
Verder heb ik ook helemaal geen klagen over de kast alleen vindt ik dit toch een beetje vreemde fout. Aabgezien dit toch standaard maten zijn.

Daarbij is het ruim een jaar geleden dat dit probleem bekend werd, dan zou je toch zeggen dat de "oude batches" er wel zo'n beetje doorheen zouden moeten zijn.
Klopt en deze wordt ook vrij vlot geleverd, ook hier geen klagen.

Help!!!! schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:12:
Je kunt idd de lipjes verbuigen maar dit lost niet het probleem op dat de kaart niet 100% in het slot zakt.
Ik heb dit nog nooit gehad zelfs niet in kasten van EUR 40.
Het is dus heel simpel, het ligt aan coolermaster. Nu leveren ze op zich een goede service maar het zou bij een kast (rc830 ) van EUR200+ gewoon gelijk moeten passen.
Desallniettemin ben ik erg blij met mijn RC830 alleen zitten er een paar schoonheidsfoutjes in en dat is toch zonde. Zeker gezien de prijs.
In dit commetaar kan ik mij dus ook in vinden.
[
Voor 27% gewijzigd door
_Dune_ op 27-11-2006 11:37
]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/