Jep helemaal mee eens Dune._Dune_ schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:32:
Bij voorbaad excuus voor mijn sceptische reactie, maar wanneer denkt CoolerMaster eens zijn produkten daadwerkelijk leverbaar te maken. Oke, de behuizingen zijn nou enigszins leverbaar, maar ik lees hier over de zwarte sidepanels en mogelijk ook andere kleuren.
Het zwarte sidepanel had eind vorig jaar begin dit jaar al leverbaar moeten zijn, ik ben toen opzoek geweest (Nadat ik mijzelf over die veel te hoge prijs heb heen gezet) maar geen enkel winkel/ webshop kon mij aan een dergelijk panel helpen. Wanneer men het wel op de site had staan was het antwoord sorry niet MEER leverbaar... het is nog nooit leverbaar geweest!
Sorry, misschien reageer ik ook zo geiriteerd, omdat CoolerMaster na drie weken nogaltijd niet op mijn e-mail heeft gereageerd met betrekking tot een nieuwe backplate aangezien ik het probleem heb dat alles te diep in de kast ligt.![]()
CoolerMaster heeft zeer mooie produkten, maar als zij zich nu eens aan standaarden gingen houden en de produkten ook leverden dan zou het helemaal grandioos zijn.
p.s. Ik heb het in iedergeval opgegeven wat betreft een zwart zijpaneel met window te bemachtigen.
Ik ben nu al 4 weken bezig alle Coolermaster producten bijelkaar aan het krijgen voor mijn nieuwe systeem en begin me steeds meer te ergeren
Geen 1 web(shop) heeft de hele Coolermaster productline dus moet ik naar 5 á 6 verschillende winkels om alles te kopen, en zelf dan zitten ze allemaal met het leverprobleem.
Het is dat Coolermaster toppie producten heeft anders was ik al lang gestopt en overgegaan op een anders merk.
Wat betreft het PCI bracker probleem kan ik je aanraden om naar Coolermaster te bellen, e-mailen heeft geen zin meer denk ik. (al kreeg ik wel snel een mail terug met antwoord op andere vragen)
Ik had vorige week ook besloten om ff naar Coolermaster te bellen (had veel vragen) en moet zeggen dat de service via de telefoon PERFECT is.
Daar is mij verteld dat ze die PCI brackets gewoon kunnen versturen.
Aangezien ik een bestelling had via kun Parts Shop kunnen ze die brackets mee sturen.
Ook ben ik er achter gekomen dat Coolermaster een groot deel van zijn producten gaat laten vervallen zoals (Fan Controllers, HD Koelers, Kabels, een deel van alle Cooling Fans enzo) ERG jammer vind ik dit
Als ze nou een beetje meer reclame hadden gemaakt en het aantal dealers hadden vergroot verkocht Coolermaster veel beter.
Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!