Cooler Master Stacker discussie en ervaringen topic Deel 5

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.439 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
_Dune_ schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:32:
Bij voorbaad excuus voor mijn sceptische reactie, maar wanneer denkt CoolerMaster eens zijn produkten daadwerkelijk leverbaar te maken. Oke, de behuizingen zijn nou enigszins leverbaar, maar ik lees hier over de zwarte sidepanels en mogelijk ook andere kleuren.

Het zwarte sidepanel had eind vorig jaar begin dit jaar al leverbaar moeten zijn, ik ben toen opzoek geweest (Nadat ik mijzelf over die veel te hoge prijs heb heen gezet) maar geen enkel winkel/ webshop kon mij aan een dergelijk panel helpen. Wanneer men het wel op de site had staan was het antwoord sorry niet MEER leverbaar... het is nog nooit leverbaar geweest!

Sorry, misschien reageer ik ook zo geiriteerd, omdat CoolerMaster na drie weken nogaltijd niet op mijn e-mail heeft gereageerd met betrekking tot een nieuwe backplate aangezien ik het probleem heb dat alles te diep in de kast ligt. :(

CoolerMaster heeft zeer mooie produkten, maar als zij zich nu eens aan standaarden gingen houden en de produkten ook leverden dan zou het helemaal grandioos zijn.

p.s. Ik heb het in iedergeval opgegeven wat betreft een zwart zijpaneel met window te bemachtigen.
Jep helemaal mee eens Dune.

Ik ben nu al 4 weken bezig alle Coolermaster producten bijelkaar aan het krijgen voor mijn nieuwe systeem en begin me steeds meer te ergeren :(

Geen 1 web(shop) heeft de hele Coolermaster productline dus moet ik naar 5 á 6 verschillende winkels om alles te kopen, en zelf dan zitten ze allemaal met het leverprobleem.
Het is dat Coolermaster toppie producten heeft anders was ik al lang gestopt en overgegaan op een anders merk.

Wat betreft het PCI bracker probleem kan ik je aanraden om naar Coolermaster te bellen, e-mailen heeft geen zin meer denk ik. (al kreeg ik wel snel een mail terug met antwoord op andere vragen)
Ik had vorige week ook besloten om ff naar Coolermaster te bellen (had veel vragen) en moet zeggen dat de service via de telefoon PERFECT is.
Daar is mij verteld dat ze die PCI brackets gewoon kunnen versturen.
Aangezien ik een bestelling had via kun Parts Shop kunnen ze die brackets mee sturen.

Ook ben ik er achter gekomen dat Coolermaster een groot deel van zijn producten gaat laten vervallen zoals (Fan Controllers, HD Koelers, Kabels, een deel van alle Cooling Fans enzo) ERG jammer vind ik dit :'(
Als ze nou een beetje meer reclame hadden gemaakt en het aantal dealers hadden vergroot verkocht Coolermaster veel beter.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 19:30
Hmmm ik heb de zwarte zijpaneel bij Azerty besteld en ook nog snel binnen! Dat was ergens in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
:S En mij laten ze nu al 20 dagen wachten :'(

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

crack_en_hack schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:57:
[...]
Ook ben ik er achter gekomen dat Coolermaster een groot deel van zijn producten gaat laten vervallen zoals (Fan Controllers, HD Koelers, Kabels, een deel van alle Cooling Fans enzo) ERG jammer vind ik dit :'(
Als ze nou een beetje meer reclame hadden gemaakt en het aantal dealers hadden vergroot verkocht Coolermaster veel beter.
Opzich is het niet zo heel vreemd wanneer een leverancier of fabrikant zijn produkten niet fatsoenlijk kan leveren zou ik het als winkel deze produkten op een gegeven moment ook niet meer verkopen. Je krijgt dan alleen maar problemen met je klanten, die leggen de schuld toch bij de winkelier. Dan is het niet vreemd dat CoolerMaster produkten uit het assortiment worden gehaald.
laurxp schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:30:
Hmmm ik heb de zwarte zijpaneel bij Azerty besteld en ook nog snel binnen! Dat was ergens in juni.
Dat is nu het probleem het komt met golven en niet met een nette stabiele toevoer.

P.s. Ik ben zelf nog erg tevreden met mijn Zwarte CM Stacker, een uitstekende behuizing. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door _Dune_ op 28-08-2006 15:36 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:32:
Waar heb je die kabel klikkers als het waren gekocht? Dat is namelijk ideaal om je kast op te ruimen :P
Bij de Gamma (kabelclips). Alleen passen er net niet genoeg stroomkabels in. Op de foto's kun je ook wel zien dat ik van die molexen steeds 1 draad eruit moest laten. Ook de aansluitingen van aan/uit knop en power/HD lampje moest ik splijten. Dit is verder geen probleem want het blijft gewoon goed zitten. En zoals je ziet zijn de kabels netjes uit de weg.
_Dune_ schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 23:32:
p.s. Ik heb het in iedergeval opgegeven wat betreft een zwart zijpaneel met window te bemachtigen.
Al bij Salland Automatisering gekeken? Heb em daar gisteren besteld. Verwachte levertijd 1 tot 5 werkdagen...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Black Piet schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:24:
[...]

Een Cooler Master Stacker 831 8)7 Heb even lopen googlen, maar kon geen plaatje vinden iig.... Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien? De zwarte 830 is nog niet eens behoorlijk beschikbaar, of wordt dit de nieuwe typering voor de zwarte versie...
Ik denk dat ik weet welke de RC-831 is, binnenkort wordt hij aangekondigd. Geen wereldschokkende verschillen maar wel interessante ontwikkeling :)
crack_en_hack schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:32:
:S En mij laten ze nu al 20 dagen wachten :'(
Ik heb bij Azerty ook een hele bestelling staat met wat CM spul, echter ben ik ook al 2 weken aan het wachten op een videokaart en wat fans... Het is niet alleen CM's fout dat iets niet snel geleverd wordt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Kun je een tipje van de sluier op ligten Phuncz? :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Ik mag nog niet :) En dat doe ik liever niet voordat ik zeker ben dat de informatie correct is. Maar nog eventjes geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 21:29:
Ik mag nog niet :) En dat doe ik liever niet voordat ik zeker ben dat de informatie correct is. Maar nog eventjes geduld :)
Maar toch wel leuk dat ik het gepost heb of niet? :D
Maar over die Evolution weet je nog niets??

@ Black Piet: Nee die zwarte Stacker 830 is gewoon ook een 830 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat allenszins een variatie zijn op de 830. Bijvoorbeeld iets met waterkoeling misschien. Of iets met een ander kleurtje of ander uiterlijk kenmerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Zit er ook aan te denken om mijn huidige behuizing te vervangen voor de CM Stacker 830 (zwart/zilver).

De HDD's moet je nog steeds schroeven heb ik gezien, maar hoe zit dat met de Fan's? Kun je die er in klikken met een mechanisme?

Hoe is de geluid productie van de meegeleverde Fan's?

Voelt de mobo tray stevig aan? En dan met name het IO gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
:( Kreeg net mail:

U heeft bij ons 1 of meerdere stuks van het product 'Cooler Master Stacker Zijpaneel, zwart'
besteld.
Helaas is gebleken dat dit product niet meer leverbaar is, waardoor uw order niet verder verwerkt
kan worden.
U wordt vriendelijk verzocht op deze email te reageren wat uw voorkeur is. Wanneer u niet reageert
kan de order niet worden afgewikkeld.
U kunt kiezen uit:

1) Alternatief produkt
Blablabla
2) Annuleren produkt
Blablabla
Vergeet u niet uw ordernummer te vermelden (bijvoorbeeld door deze e-mail te beantwoorden).
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Azerty

Dynacore heb jij al succes gehad bij Salland met dit zijpaneel...?, Aangezien Salland en Azerty van dezelfde club zijn zal deze ook wel komen te vervallen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

crack_en_hack schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:02:
:( Kreeg net mail:

U heeft bij ons 1 of meerdere stuks van het product 'Cooler Master Stacker Zijpaneel, zwart'
besteld.
Helaas is gebleken dat dit product niet meer leverbaar is, waardoor uw order niet verder verwerkt
kan worden.
U wordt vriendelijk verzocht op deze email te reageren wat uw voorkeur is. Wanneer u niet reageert
kan de order niet worden afgewikkeld.
U kunt kiezen uit:

1) Alternatief produkt
Blablabla
2) Annuleren produkt
Blablabla
Vergeet u niet uw ordernummer te vermelden (bijvoorbeeld door deze e-mail te beantwoorden).
Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Azerty

Dynacore heb jij al succes gehad bij Salland met dit zijpaneel...?, Aangezien Salland en Azerty van dezelfde club zijn zal deze ook wel komen te vervallen :'(
Salland en Azerty hebben niet dezelfde eigenaren hoor. :) De eigenaren van Azerty schijnen wel eens samen gewerkt te hebben met de eigenaar van Salland, maar zijn uiteindelijk zelf met Azerty begonnen.

Maar euh... go wat is dit bekend... CoolerMaster zorg er nu eens voor dat er geleverd wordt of zorg er voor dat je distributeurs beter hun werk doen... :/ Het kan mij niet voorstellen dat dit paneel nu al weer uit het assortiment van CoolerMaster zelf is gehaald.

@Puncz, jij weet zoveel van CoolerMaster kun jij niet iets zeggen over die leveringsproblemen. Je geeft wel aan dat het niet alleen aan CollerMaster ligt. Ik bedoel, ik kan mij voorstellen dat winkels deze produkten wel willen verkopen aangezien ze er goed uitzien en ook redelijk goed in elkaar zitten. Op sommige foutjes na dna. *Ik heb nogsteeds geen bracket, ik denk dat morgen maar eens ga bellen.

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 29-08-2006 21:16 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crack_en_hack schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:02:
Ik heb nog niet zo'n bericht van Salland gekregen dat er iets met de levertijd is, dus ik hoop nog steeds dat ik em gewoon krijg. Mij viel trouwens ook op dat azerty en salland in dezelfde plaats liggen, hoop wel dat ze beide een andere leverancier hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 16:03
Mijn onderdelen zitten er nu in. Heb geen negatieve punten kunnen vinden tijdens het proces. Alles ging erg vloeiend. Soms was ik er even niet bij en deed ik de rails er verkeerd op maar voor de rest ging het echt heerlijk, vooral de ruimte om de kabels weg te werken.

Mijn temperaturen: (casefans: 2x 120MM, 1x 80mm)

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/5504/3iu5.jpg

Maar een vraagje. Mijn HD LED blijft de gehele tijd branden... ik geloof dat ie moet gaan knipperen als mijn harde schijf aan het werk is of is dit normaal?

[ Voor 24% gewijzigd door D. Ninjai op 30-08-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Kan zijn dat je je HD led op je Power led (op je mobo) hebt aangesloten :)

Instagram / YouTube

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
ZWARTE STACKER SIDEPANELS:

Vermoedelijk kan ik jullie via de Nederlandse Coolermaster afdeling aan een partij zwarte sidepanels helpen want blijkbaar gaan deze binnenkort niet meer leverbaar zijn. Er werden te weinig in de groothandel afgenomen waardoor de productie nooit echt op gang kon komen. Dus voor de mensen die nog op zoek zijn: houd dit topic in de gaten !!

• crack_en_hack
Phuncz schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:46:
ZWARTE STACKER SIDEPANELS:

Er werden te weinig in de groothandel afgenomen waardoor de productie nooit echt op gang kon komen. Dus voor de mensen die nog op zoek zijn: houd dit topic in de gaten !!
:? Vind je het gek dat niemand die dingen koopt, Als Coolermaster nou een al zijn producten goed leverbaar maakt en in meer winkels met de hele product line dan verkochten die dingen als warme broodjes 8)7 niet zo'n ingewikkelde oplossing lijkt me O-)
Als je mensen niet laat weten dat het er is verkoop je het ook niet 8)

Maar ik zal dit topic zeker in de gaten houden want vroeg of laat wil ik toch zo'n paneel hebben :9

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
De groothandelaars hebben gewoon veel te weinig afgenomen. Coolermaster doet al natuurlijk de wens vervullen door ze tenminste te produceren en te verschepen maar als de groothandelaars ze maar mondjesmaat bestellen en de winkels nemen er geen voorraad van, waarom moet Coolermaster ze dan blijven produceren ? Ze kunnen moeilijk miljoenen verlies draaien om gewoonweg wat algemene veronderstellingen te bevredigen. Als er meer vraag was geweest van de klanten uit naar de winkels, dan waren ze wel op voorraad. Je denkt toch niet dat Coolermaster bewust hun eigen verkoop tegenhoud, waarom zouden ze dat doen.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Ik heb gekozen voor een Stacker zilver/zwart bij mijn komende upgrade. Ik ben verzot op analoge items dus wil ik ook een Coolermaster Musketeer erin zetten. Nu ben ik echter bezorgd of het zwart van de Musketeer een beetje goed past bij het zwart van de Stacker. Soms zie je wel eens een verschil doordat het materiaal bewerkt kan zijn.

Daar komt bij dat de Stacker een beest is natuurlijk en vraag ik me af of de kabels van de Musketeer wel naar het PCI gedeelte kunnen komen.

Iemand deze combinatie?

Verder was ook ik op zoek naar een window voor de Stacker en las ik ergens dat er ook glow/UV window panels beschikbaar zijn. Ik heb ze echter niet kunnen vinden, iemand anders ervaring?

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 31-08-2006 16:11 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
ZWARTE STACKER SIDEPANEL NU TE KOOP BIJ DE ONLINE SHOP !

Verwijderd

Verder was ook ik op zoek naar een window voor de Stacker en las ik ergens dat er ook glow/UV window panels beschikbaar zijn. Ik heb ze echter niet kunnen vinden, iemand anders ervaring?
Die UV/Glow panels zijn voor de zilveren versie. Het zwarte window heb ik momenteel in bestelling bij Salland, vanmiddag even gebeld of ze meer wisten over het EOL verhaal. Maar volgens diegene die ik aan de lijn had hoefde ik me (nog) geen zorgen te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 19:03 ]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Woei ik heb nu ook een stacker! O+

Is het normaal dat die wieltjes zo slecht te monteren zijn? Ik krijg met moeite drie schroeven vast, soms maar twee...

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Nee, bij mij gingen ze er perfect makkelijk op. Misschien dat je de plaatjes een slag moet draaien ofzo ?

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 15:52
Phuncz schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:01:
mooi .. mooi .. ik heb net mn stacker opgehaald vanavond voor 70 euro (gloednieuw enzo:P) Maar zo'n sidepanel is wel mooi .. :D

Ik ga 'm in ieder geval eerst maandag aan stukken zagen om m'n radiator bovenin te kunnen monteren.

Dit is echt 'n SUPER kast damnit :9~

• crack_en_hack
Phuncz schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:01:
Woooow d:)b Dit is een goeie zet van Coolermaster :Y

Morgen gelijk maar ff zo'n paneeltje bij Coolermaster bestellen, gelukkig had ik hem nog niet bij Salland besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Pilske schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:36:
[...]
mooi .. mooi .. ik heb net mn stacker opgehaald vanavond voor 70 euro (gloednieuw enzo:P) Maar zo'n sidepanel is wel mooi .. :D

Ik ga 'm in ieder geval eerst maandag aan stukken zagen om m'n radiator bovenin te kunnen monteren.

Dit is echt 'n SUPER kast damnit :9~
Lol, voor 70 euro heb je dus twee zijpanelen een voor- en achterzijde en boven- en onderzijde en dan nog 43 euro 8)7 voor een los paneel met window. Ze zijn niet van goud... ik raak een beetje erg terleurgesteld van CoolerMaster. Mooie produkten, maar dit vindt ik te gek.

In iedergeval hartelijk dank voor je inzet Phuncz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crack_en_hack schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 22:43:
[...]

Woooow d:)b Dit is een goeie zet van Coolermaster :Y

Morgen gelijk maar ff zo'n paneeltje bij Coolermaster bestellen, gelukkig had ik hem nog niet bij Salland besteld :P
Denk je dan dat het bij Salland (veel) langer gaat duren? Levertijd stond op 1-5 werkdagen, zijn nu 5 werkdagen verder maar nog niets in huis. Als die CM-shop ze op voorraad heeft en dat sneller is zou ik mn bestelling bij Salland kunnen annuleren en bij de CM shop kunnen bestellen, iemand ervaring daarmee?

Edit: Wou Salland net bellen om te vragen hoe het zat met die window (5 dagen is tenslotte 5 dagen). Maar er werd niet eens meer opgenomen, heb 2 keer 5 minuten lang gebeld (4,50 euro) en vond het toen wel genoeg. Heb via internet de order (weer) geannuleerd en bij de CM-online shop in bestelling gezet. Nu maar hopen dat zij em wel binnen de 5 dagen kunnen leveren :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
offtopic:
edit: Never mind, de 120mm is eraf.

[ Voor 82% gewijzigd door D. Ninjai op 01-09-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
_Dune_ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:12:
[...]

Lol, voor 70 euro heb je dus twee zijpanelen een voor- en achterzijde en boven- en onderzijde en dan nog 43 euro 8)7 voor een los paneel met window. Ze zijn niet van goud... ik raak een beetje erg terleurgesteld van CoolerMaster. Mooie produkten, maar dit vindt ik te gek.

In iedergeval hartelijk dank voor je inzet Phuncz.
Tja het is idd een beetje veel maarja, ze maken dan ook wel goeie producten.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 13:07:
[...]

Denk je dan dat het bij Salland (veel) langer gaat duren? Levertijd stond op 1-5 werkdagen, zijn nu 5 werkdagen verder maar nog niets in huis. Als die CM-shop ze op voorraad heeft en dat sneller is zou ik mn bestelling bij Salland kunnen annuleren en bij de CM shop kunnen bestellen, iemand ervaring daarmee?

Edit: Wou Salland net bellen om te vragen hoe het zat met die window (5 dagen is tenslotte 5 dagen). Maar er werd niet eens meer opgenomen, heb 2 keer 5 minuten lang gebeld (4,50 euro) en vond het toen wel genoeg. Heb via internet de order (weer) geannuleerd en bij de CM-online shop in bestelling gezet. Nu maar hopen dat zij em wel binnen de 5 dagen kunnen leveren :)
Bij Salland bestel ik ook niks meer want die leveren (net als Azerty) niet of niet op tijd.

Ok Coolermaster is dan wel iets duurder dan Azerty en Salland maar bij Azerty komt het helemaal niet :( , Bij Salland zetten ze je helemaal af met een € 4.20,- extra aan order kosten + een nogal hoge verzendkosten van € 7.52,- + dan dat zijpaneel van € 43.09,- kom je uit op € 57.04,- + dat je ze na 5 dagen achter hun r**t aan moet bellen voor 0.45€c/min.

Nou dan vind ik Coolermaster perfect hoor met hun prijs d:)b , bovendien heb ik daar een flinke bestelling staan in de Parts Shop en als ze service leveren (wat ze tot nu toe altijd toppie hebben gedaan) zal het voor hun geen probleem zijn om mijn bestelling van dat zijpaneel bij die andere te doen om zo nog eens extra kosten te besparen.
Ook krijg ik nog een PCI bracket die Coolermaster GRATIS laat bezorgen, Dus als ze het helemaal goed willen doen sturen ze mijn onderdelen mee met die PCI bracket :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd een behoorlijk prijsverschil, kom nu 10 euro goedkoper uit. Daarvoor heb ik meteen 2 mooie CCFL's besteld om erin te hangen :)
Afbeeldingslocatie: http://azerty.nl/_azerty/data/producten/PR_3316_N.jpg
Ik denk dat het mooiste is om gewoon onder en boven 1 te plaatsen aan de kant van de window, maar moet dat een beetje uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:40:
Idd een behoorlijk prijsverschil, kom nu 10 euro goedkoper uit. Daarvoor heb ik meteen 2 mooie CCFL's besteld om erin te hangen :)
[afbeelding]
Ik denk dat het mooiste is om gewoon onder en boven 1 te plaatsen aan de kant van de window, maar moet dat een beetje uitproberen.
Leuke dingen zijn dat idd, Maar ik hang al 11 Blue LED fans in mn stacker dus aan licht geen gebrek :9, misschien een beetje overkill voor mij om nog 2 CCFL's erin te drukken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bji mij zitten er verder helemaal geen leds in, vandaar dat ik ze koop. Ik hoop dat het een beetje goed verlicht wordt allemaal, eventueel zou ik nog een mooie ledfan op mn CPU-cooler kunnen zetten. Maar dan ga ik wel achteruit kwa koelvermogen (nu 110CFM). Verder vind ik de oranje outtakefan nog lelijk, daar bouw ik nog wel een normale in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Blauw is een felle kleur. Met een twinsetje kun jij je stacker wel verlichten hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik had 2x 30cm in me sonata zitten (blauw) als je daar te lang in keek dan had je voor 10 minuten een vlek voor je ogen hangen ongeveer. :') :+

/me Houd het bij led fans :P

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Krizzie schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 22:35:
Ik had 2x 30cm in me sonata zitten (blauw) als je daar te lang in keek dan had je voor 10 minuten een vlek voor je ogen hangen ongeveer. :') :+

/me Houd het bij led fans :P
:S 2 x 30cm _O- Goeie dag zeg :9 dan mag je je geheugenbankjes zeker wel vast schroeven :P anders waaien ze weg :+

Waar koop je die dingen...? :9~

Weet iemand toevallig hoe hoog de Stacker (STC-T01) is MET wielen eronder...?, dan kan ik eens meten of die onder mijn IKEA tafeltje past :9
Ik weet namelijk niet of het verstanding is om straks een tot de nok volle stacker (van 35 á 40KG schat ik) op een IKEA bureau te zetten, Straks stort het in en dan heb ik mn gloednieuwe Stacker aan diggels tegen de plinten liggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
crack_en_hack schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:18:
Weet iemand toevallig hoe hoog de Stacker (STC-T01) is MET wielen eronder...?, dan kan ik eens meten of die onder mijn IKEA tafeltje past :9
Ongeveer 58/60cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Oooooooow dat past makkelijk, Bedankt d:)b

Ik las net in oude topics dat de Stacker (STC-T01) zonder systeem speakertje komt, Is dit nog steeds zo...?, en waar kan ik anders zo'n ding halen en zitten daar nog verschillen in...?

Ook kwam ik dit ding tegen voor een Stacker, Dit leek mij wel handig om nog wat fans te kunnen schakelen.

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7729/frontschakelaarslt8.jpg

Weet iemand wat dit is en waar ik het kan kopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

mijn stacker STC-101 is nog van dit jaar, en is zonder speaker...maar deze kun je er makkelijk inzetten van elk ander systeem, of nieuw ergens halen...er is alleen geen klepje/houder voor...haal hem gewoon uit een ouwe computer / bij je lokale pc-boer/elektrowinkel

en die bracket, ik denk dat die zelfgemaakt is, ziet er wel netjes uit trouwens

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crack_en_hack schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:35:
[afbeelding]

speedfreak op dit forum heeft dit zelf gemaakt, net hetzelfde knopje als het linkse op de foto, en op net dezelfde manier ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 19:30
speaker heb ik er bij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

crack_en_hack schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:18:
[...]

:S 2 x 30cm _O- Goeie dag zeg :9 dan mag je je geheugenbankjes zeker wel vast schroeven :P anders waaien ze weg :+

Waar koop je die dingen...? :9~

Ik weet namelijk niet of het verstanding is om straks een tot de nok volle stacker (van 35 á 40KG schat ik) op een IKEA bureau te zetten, Straks stort het in en dan heb ik mn gloednieuwe Stacker aan diggels tegen de plinten liggen :X
Ik had het over een neon buisje he. :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Krizzie schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:30:
[...]

Ik had het over een neon buisje he. :+
Oooooow joh, ik dacht die heeft een LED fan van 30cm 8)7

Wil je mij nooit meer zo laten schrikken O-) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
crack_en_hack schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:35:
[...]
Oooooooow dat past makkelijk, Bedankt d:)b

Ik las net in oude topics dat de Stacker (STC-T01) zonder systeem speakertje komt, Is dit nog steeds zo...?, en waar kan ik anders zo'n ding halen en zitten daar nog verschillen in...?

Ook kwam ik dit ding tegen voor een Stacker, Dit leek mij wel handig om nog wat fans te kunnen schakelen.

[afbeelding]

Weet je hoe makkelijk.
Ik heb er zelf ook eentje inzitten, vorig weekeind gemaakt in 2 seconden.

Pak een dremel met een puntigschuurkopje.
Maak een gat, klick je knopje er in en klaar.
Hier kan dus echt niks mis mee gaan (het gat kan je op het oog maken omdat er toch een extra ringetje om je knopje zit om randjes ed weg te werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

crack_en_hack schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:19:
[...]

Oooooow joh, ik dacht die heeft een LED fan van 30cm 8)7

Wil je mij nooit meer zo laten schrikken O-) B)
offtopic:
Doe het met plezier :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de CCFL's er nu in hangen, alleen kon ik het niet voor elkaar krijgen een bovenin de kast te krijgen. De kabel tussen de 2 lampen was daar te kort voor (of de kast te hoog). Ook jammer dat er zo'n adaptertje bij zat, die zit nu onderin mn kast omdat de kabels ook te kort waren om em in een 4/3 module te verstoppen. Ik kijk het nog even aan als ik het window heb, maar wil toch nog wel wat blauwe Led-fans erin plaatsen denk ik. (3 voor en 1 achter)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Draadjes verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

let er dan wel op dat je goede draad pakt want ik had er een verlengd en hij was binnen een week kapot

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je daarmee openmaken en solderen? Want lijkt me anders een beetje moeilijk te doen. Ik wil ze graag heel houden, denk niet dat ik daarmee aan de gang ga.

Zo zitten ze er nu in:
Afbeeldingslocatie: http://img483.imageshack.us/img483/637/insidext0.th.jpg

Lichtopbrengst:
Afbeeldingslocatie: http://img458.imageshack.us/img458/3294/gaasfu4.th.jpg

Dus als daar dadelijk een window zit kijk je recht in de CCFL, en dat lijkt me niet zo mooi.
Wat ik daarvoor kan verzinnen is heel simpel, gewoon aan de schroefgaten die er al zitten een plaatje vastschroeven die het een beetje afdekt. Maar of dat mooi wordt vraag ik me af, en welk materiaal het beste te gebruiken.

Een beetje dit idee (let niet op mn paintskills):
Afbeeldingslocatie: http://img61.imageshack.us/img61/9279/inside1tz6.th.jpg

Misschien iemand tips wat ik het beste kan doen? Heb ook al 4 CoolerMaster LED-fans besteld, 3 voor voorin en 1 achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
master6464 schreef op zondag 03 september 2006 @ 16:58:
[...]

let er dan wel op dat je goede draad pakt want ik had er een verlengd en hij was binnen een week kapot
Hoe krijg je dat voor elkaar 8)7 Ik heb ze al zovaak verlengt en ook vaak het verkeerde draadje maar omdat het wisselstroom is kan er niks mee gebeuren. Denk dan dat ie ergens iets geraakt heeft ofzo.

@Dynacore: Niet zo moeilijk doen. Gewoon draadje op een willekeurige plek doorknippen, beide kanten strippen. Nieuw draadje pakken en die op maat maken. Ook aan beide kanten strippen. Daarna gewoon ertussen solderen. Zelfde doe je met het andere draadje. Echt niet moeilijk hoor.

Mss kun je je ccfl die je niet wil zien achter je mobo gooien en dan met een spiegeltje het licht weerkaatsen. Een CCFL in het zicht is echt niet zo lelijk hoor ;) Dat plaatje is niks. Dan is de CCFL zelf nog mooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Was het niet zo dat je de draden van een CCFL niet zomaar mag verlengen ? Anyway, mijn Core 2 Duo steekt al in mijn RC-830, 1 Aquagate up and running (die voor CPU), de Aquagate voor de videokaart volgt nog een tijd later als alles goed getest is. Heb ook niet veel tijd deze week dus zal nog wel even duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verlengen van die draden staat me niet zo aan. Zal dan eerst ff afwachten hoe het eruit gaat zien met die window ervoor, misschien dat het plexiglas ook wel wat aan de felheid verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:07:
Was het niet zo dat je de draden van een CCFL niet zomaar mag verlengen ? Anyway, mijn Core 2 Duo steekt al in mijn RC-830, 1 Aquagate up and running (die voor CPU), de Aquagate voor de videokaart volgt nog een tijd later als alles goed getest is. Heb ook niet veel tijd deze week dus zal nog wel even duren :)
Waarom niet :? Gewoon een normale draaddikte gebruiken en IMO kan er niks misgaan toch. Als je ze telang verlengt krijg je wel dat ie niet helemaal meer oplicht. Denk hier bij aan lengtes van meer dan 50 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

m'n blauwe stacker is onderweg :9~ :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.coolsound.nl/images/products/2517_l.png

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

TEAMIKKE schreef op zondag 03 september 2006 @ 18:02:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar 8)7 Ik heb ze al zovaak verlengt en ook vaak het verkeerde draadje maar omdat het wisselstroom is kan er niks mee gebeuren. Denk dan dat ie ergens iets geraakt heeft ofzo.

@Dynacore: Niet zo moeilijk doen. Gewoon draadje op een willekeurige plek doorknippen, beide kanten strippen. Nieuw draadje pakken en die op maat maken. Ook aan beide kanten strippen. Daarna gewoon ertussen solderen. Zelfde doe je met het andere draadje. Echt niet moeilijk hoor.

Mss kun je je ccfl die je niet wil zien achter je mobo gooien en dan met een spiegeltje het licht weerkaatsen. Een CCFL in het zicht is echt niet zo lelijk hoor ;) Dat plaatje is niks. Dan is de CCFL zelf nog mooier :P
ik weet niet zeker of het daar van kwam maar ik had een speaker kabel gebruikt en na een tijdje werd het uiteinde van de ccfl rood en op een gegeven moment zaten er allemaal scheuren in het plastic (van de hitte volgens mij)

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een week of 2 een stacker hier staan en damn wat is die groot.

Ik ben nu bezig hem helemaal te strippen aangezien hij gespoten moet worden en ik ook bezig ben met hem te modden.

Tot op heden 0,0 spijt dat ik hem gekocht heb. Super kast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
master6464 schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:16:
[...]

ik weet niet zeker of het daar van kwam maar ik had een speaker kabel gebruikt en na een tijdje werd het uiteinde van de ccfl rood en op een gegeven moment zaten er allemaal scheuren in het plastic (van de hitte volgens mij)
Van een computerspeakertje of een normale geluidskabel? Met een normale zou je geen problemen mogen hebben. Bij mij heb ik ze zo'n 20 cm verlengt. Daardoor duurt het iets langer voordat ze op volle sterkte branden maar ze doen het wel gewoon 100%. Hoop dat ze dat na een week nog doen. Tot hiervoor altijd wel dus tja. Ik weet ook niet waar het aan ligt dan. Veel volt en Amp. gaat er niet door. Op het lampje zelf loopt wel een draadje waar 600 volt op staat maar een heel laag ampere waardoor er niks kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

TEAMIKKE schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:26:
[...]

Van een computerspeakertje of een normale geluidskabel? Met een normale zou je geen problemen mogen hebben. Bij mij heb ik ze zo'n 20 cm verlengt. Daardoor duurt het iets langer voordat ze op volle sterkte branden maar ze doen het wel gewoon 100%. Hoop dat ze dat na een week nog doen. Tot hiervoor altijd wel dus tja. Ik weet ook niet waar het aan ligt dan. Veel volt en Amp. gaat er niet door. Op het lampje zelf loopt wel een draadje waar 600 volt op staat maar een heel laag ampere waardoor er niks kan gebeuren.
het was een gewone geluidskabel die ik ook had gebruikt voor de kabel tussen mijn pc en radio en om de kabels van de speakers te verlengen (2x150W) en die doen het perfect dus waar het aan gelegen heeft weet ik niet maar de eerste weken deed die ccfl het goed en zodra ik de kabel verlengd had ging het berg af.

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Als ik me niet vergis zit er een bepaalde weerstand op die draden, bij vervanging of verlenging zal je moeten nakijken dat die weerstand vergelijkbaar is want anders kan je inderdaad wel problemen meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Aha. Tja dan zal ik wel geluk hebben gehad? Heb tot nu toe steeds hetzelfde draad gebruikt. Ook speakerdraad maar gewoon van lage kwaliteit. Ook doen alle lampjes het nog steeds :P Weer wat geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
*O* JIPPIEEEEEE, Vandaag mn CM Stacker (STC-T01) opgehaald :9 , My GOD wat een ding!, echt achteruitkijkspiegel vullend :P 8)
Toen hij bij Alternate tevoorschijn kwam leek het een gewoon normaal kassie, ach dat valt ook wel mee dacht ik, eenmaal in de auto dacht ik "poe poe, nou nou, toch wel een flinke bunker van een kast" eenmaal thuis aangekomen dacht ik "F*CK hey wat een ding" :Y, 15KG qua gewicht voor de kast alleen valt nog best mee maar die doos is enorm! :S
Morgen waag ik het erop om hem naar boven te tillen want beneden in elkaar zetten lijkt me geen goed plan aangezien hij helemaal vol komt en dus zeker een kilo'tje of 35-40 gaat wegen lijkt het me geen goed idee om hem naar boven tillen als hij vol zit :*)
Dan is het nou alleen nog wachten op mijn Plextor brandertje, moederbordje en een Core 2 Duo'tje E6700 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welcome to the club :P

Vroeg me af of er al mensen waren die het zwarte zijpaneel met window hadden besteld bij de coolermaster shop, en al meer weten over de levertijd? Geld is er al lang afgeschreven maar er staat nog steeds "Pending" bij status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
crack_en_hack schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:04:
Morgen waag ik het erop om hem naar boven te tillen want beneden in elkaar zetten lijkt me geen goed plan aangezien hij helemaal vol komt en dus zeker een kilo'tje of 35-40 gaat wegen lijkt het me geen goed idee om hem naar boven tillen als hij vol zit :*)
Haha! :P Als je treden hebt die krap in de bocht gaan dan kan het lastig worden. Ik zelf viel bijna om toen ik de bocht in wou, die doos is indeed echt enorm. :+

Hij staat hier te schijnen. Jammer van de grijze dvd frontjes maar ja als het maar doet. ;)

Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/8233/2nt7.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door D. Ninjai op 04-09-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenk
  • Laatst online: 10-09 17:57
Volgens mij kun je speciale zwarte of zilveren frontjes kopen voor je dvd spelers die bij de stacker passen. ( worden dus geleverd door coolermaster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

D. Ninjai schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:31:
[...]

Haha! :P Als je treden hebt die krap in de bocht gaan dan kan het lastig worden. Ik zelf viel bijna om toen ik de bocht in wou, die doos is indeed echt enorm. :+

Hij staat hier te schijnen. Jammer van de grijze dvd frontjes maar ja als het maar doet. ;)

[afbeelding]
je kan ook je cd-spelers stealthen

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.edpnet.be/phunc/DSC05817.JPG
Deze dus. Het zijn ERG mooie dingen, je plakt ze op je drive eigenlijk. Het kan wel zijn dat je wat moet gaan modden om het goed te krijgen, sommige trays zijn bv. iets groter. En het is een hel om ze perfect werkend te krijgen (nog geen halve millimeter speling tussen de alu onderdelen), maar persoonlijk vind ik het resultaat strakker dan CatWoman in haar zwart pakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Phuncz schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:41:
Deze dus. Het zijn ERG mooie dingen, je plakt ze op je drive eigenlijk. Het kan wel zijn dat je wat moet gaan modden om het goed te krijgen, sommige trays zijn bv. iets groter. En het is een hel om ze perfect werkend te krijgen (nog geen halve millimeter speling tussen de alu onderdelen), maar persoonlijk vind ik het resultaat strakker dan CatWoman in haar zwart pakje :)
Volgens mij heb ik dezelfde op mijn NEC brander in mijn zwarte alu Shuttle zitten. Het plaatje op de lade heeft 1 afgeschuinde kant, toch?
Zo te zien heb jij die aan de onderkant, ikzelf heb die aan de bovenkant (stond zo in de instructie?!?!). Nadeel van mijn constructie is, is dat die schuine bovenkant nogal spiegeld en daardoor lijkt het net of deze niet zwart is, maar kaal geschuurd alu.
Het het resultaat is wel een super strakke afwerking, enkel even op de site een frontje zoeken dat past bij de brander/speler, qua knoppen indeling.

1 nadeeltje, het ledje op het apparaat verdwijnt ook achter het frontje (eventueel een gaat op de juiste plek boren zou een oplossing zijn).

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Ja dat is em. Ik heb echter ervoor gekozen de schuine kant onderaan te plaatsen, dat staat toch wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Dat staat inderdaad een stuk beter. In de pricewatch zie ik ze staan voor €7 en dat vind ik net te veel van het goede voor mijn geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

crack_en_hack schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 23:18:Weet iemand toevallig hoe hoog de Stacker (STC-T01) is MET wielen eronder...?
Ik zal eens gaan meten voor je dan weet je het precies voor de zekerheid :)
Ben ik de enige die het best wel cool had gevonden als dat ding net zo groot was als de doos waarin die komt ?? :9~ Sowieso een cm.-etje of 15 langer mag wel van mij :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Laatst online: 10-09 11:28
deze week een leuke plek gevonden voor mijn 4*20 lcd.
pics zijn wel onduidelijk sorry daarvoor

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/IMAG0028.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/IMAG0031.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/IMAG0034.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/IMAG0026.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je pc werken zonder RAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Zijn PC staat volgens mij niet aan :) Maar hoezo dat schermpje helemaal achteraan ? Kijk je recht tegen de zijkant op misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ah f*ck, krijg net mail van coolsound dat de stacker stc-01 helemáál niet meer leverbaar is :'( , en dit was volgesmij de enigste shop in NL die de blauwe had :|

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Laatst online: 10-09 11:28
er zit toch ram in hoor.
op de foto wss niet heel duidelijk

en ja ik kijk net tegen mij zijkant
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/Conroe/IMAG0036.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

bartgrefte schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:47:
ah f*ck, krijg net mail van coolsound dat de stacker stc-01 helemáál niet meer leverbaar is :'( , en dit was volgesmij de enigste shop in NL die de blauwe had :|
Salland verkoopt hem ook. :) Of hij leverbaar is is een 2e. :+

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

bartgrefte schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:47:
Ik heb het wel al eerder gezegd, ik snap niets van CoolerMaster en hun beschikbaarheid kwa produkten. Deze berichten zoals jij hier neerzet las ik ruim een jaar geleden, toen ik mijn CM Stacker (black) kocht ook. Toen was er ook sprake van een blauwe uitvoering en zelfs een rode.

Er werd toen op een gegeven moment gezegd dat deze uitvoering een zeer gelimiteerde opgave zou hebben. Ik verbaasde mij er al over deze uitvoering nu weer in dit topic te zien.

Serieus als CoolerMaster meer produkten wil verkopen, zouden ze echt eens iets aan hun distributie kanalen moeten doen.

Overigens ik heb afgelopen weekend een mailtje gestuurd direct naar die partshop van CoolerMaster met betrekking tot het PCI/AGP bracket. Gisteren een (net) e-mailtje ontvangen en vandaag heb ik het bracket ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Die blauwe en rode zijn eigenlijk nooit echt in massaproductie gegaan zover ik weet. Dat een webshop ze heeft staan is eerder een fout van een leverancier die claimt dat ze binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 08:31
master6464 schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:46:
[...]

hoe wil je hem wegzetten (phase change cooling onder of boven)?
Ik wil hem normaal onder de behuizing zetten zoals nu het geval is met mijn Lian-Li kask. Maar weet niet of de slang voor de processor lang genoeg is en of met zonder problelen een gat in Stacker 830 kan maken:?

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

SlowikPL schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 22:59:
[...]

Ik wil hem normaal onder de behuizing zetten zoals nu het geval is met mijn Lian-Li kask. Maar weet niet of de slang voor de processor lang genoeg is en of met zonder problelen een gat in Stacker 830 kan maken:?
als het goed is zit de processor op dezelfde hoogte als bij jouw lian-li dus het zou gewoon moeten kunnen

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
En aangezien de RC-830 gemaakt is uit aluminium, snijdt je het als boter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't wordt nog gekker, heb CM ff gebeld over die blauwe stacker..... die wordt al een jaar niet meer gemaakt :? :?
maar ok, ga ff me duits bijspijkeren en dan ff wat duitse shops langs op interpret, es kijken of die daar nog wél te krijgen is

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ernstig tevreden met mijn zilveren stackertje, die 810!

werkt heel erg prettig zoveel ruimte, en voeding onderin!
zeer over te spreken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Nadeeltje van voeding onderin is, dat de kabels vaak te kort zijn. :X

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:47:
Ben ernstig tevreden met mijn zilveren stackertje, die 810!

werkt heel erg prettig zoveel ruimte, en voeding onderin!
zeer over te spreken !
Mooi zo, maarre waar blijven de fotos!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar ledfans in mn kast gezet, geeft wel mooi effect imo. Heb ff snel 2 foto's gemaakt met de telefoon, dus crappy kwaliteit.
Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/1632/dsc00012fr9.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/2899/dsc00014yx8.th.jpg
Nu maar wachten op het sidepanel met window, op de cpu fan is ook een leuk "propellor effect" te zien doordat de outtake fan nu ook zon led heeft :9

offtopic:
weet iemand goed alternatief voor imageshack? die popups zijn behoorlijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
@dynacore:

hoe heb jij die fans daarvoor bevestigd ? zijn daar speciale dingen voor die je bij je case krijgt offe heb je er gewoon 3 HDD racks in hangen ? ik wil namelijk nog wel 2 120mm fans voorin hangen, maar niet nog 2 extra HDD racks .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze nu idd alledrie aan een 4-in-3 module zitten. Had daarvoor wel met tie-wraps hetzelfde gedaan, en dat werkt ook goed. Gewoon smalle tie-wraps kopen en je hebt t zo vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:56:
Ik heb ze nu idd alledrie aan een 4-in-3 module zitten. Had daarvoor wel met tie-wraps hetzelfde gedaan, en dat werkt ook goed. Gewoon smalle tie-wraps kopen en je hebt t zo vast.
ok thanks voor de tip, het ziet zo wel grappig uit met die blue led fans .. ben zelf niet zo van de kleurtjes/lampjes/leds. Ik zal van het weekend wel eens een foto posten van mijn watercooled Stackert stc-t01 .. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg benieuwd, zit namelijk al een tijdje aan WC te denken. Misschien dat jou kast me nog op ideeen brengt....
Met waterkoeling vind ik het juist mooi om er een raampje in te hebben :)

Had gisteren een e-mailtje gestuurd met de vraag hoe lang de levertijd ongeveer zou zijn, aangezien de status maar niet veranderde. En zag net in mn mailbox het antwoord van Robby;
Beste Lens... (ik heet eigenlijk Len :P )
Het sidepanel word vandaag verstuurd dan zou je het morgen in huis moeten hebben.
*O* _/-\o_ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:12:
Heb nu een paar ledfans in mn kast gezet, geeft wel mooi effect imo. Heb ff snel 2 foto's gemaakt met de telefoon, dus crappy kwaliteit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu maar wachten op het sidepanel met window, op de cpu fan is ook een leuk "propellor effect" te zien doordat de outtake fan nu ook zon led heeft :9

offtopic:
weet iemand goed alternatief voor imageshack? die popups zijn behoorlijk irritant
Gij naaaper!!! :+

Geluidswolk

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:01:
[...]

Mooi zo, maarre waar blijven de fotos!
hehe, dat doe ik jullie nog niet aan, moet eerst me neon hebben en me kabels tiewrippen (of hoe het ook heet)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:18:
Ben erg benieuwd, zit namelijk al een tijdje aan WC te denken. Misschien dat jou kast me nog op ideeen brengt....
Met waterkoeling vind ik het juist mooi om er een raampje in te hebben :)

Had gisteren een e-mailtje gestuurd met de vraag hoe lang de levertijd ongeveer zou zijn, aangezien de status maar niet veranderde. En zag net in mn mailbox het antwoord van Robby;

[...]

*O* _/-\o_ *O*
Waar besteld?? ben op zoek naar 1 maar vind ze asoduur |:(

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:22
Heeft er iemand toevallig nog een 5 1/4" mesh over over voor de stc-01? Ik wil er best voor betalen hoor, maar in de coolermaster shop zijn ze dik 5 euro, + verzondkosten dan nog.. Als ik zie hoeveel mensen er 2 of meer cd/dvd drives in hun stacker stoppen, moet er gewoon iemand zijn die zo'n ding voor mij over heeft :Y)
Verder: binnenkort moet er bij mij een 4e 4-3 module in, wat dus betekent dat het panel met power buttons etc. het veld moet ruimen. Iemand een idee waar ik dit ga moeten laten? En nee, dat ding van coolermaster voor in het 80mm fan gat vind ik niks.

Roomba E5 te koop

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

In zoon strip aan de zijkant? Zie je wel vaker voorbij komen. :)

Geluidswolk

• WoutZoR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:34

WoutZoR

"Laser"

Sinds kort heb ik een zwarte ST01 in mijn bezit. De kast is echt massive :9~
Ik heb er ook een zijpaneel met window bij besteld. Toen ik 'm uitpakte vond ik vond ik 'm al een beetje blauwig... en tot mijn spijt is het plexiglas uv-gevoelig. Het lijkt het net een aquarium met die blauwe gloed.
Nu moet ik de uv-neons aftapen zodat ze niet op het plexiglas schijnen...

Hebben jullie ook (last van) dit verschijnsel? of is het normaal dat plexiglas blauw word met uv?

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mijn plexi is gewoon clear.
Mn wc (slangen en fans) zijn uv groen en heb er 2 ccfls in hangen.
Het plexi geeft mte uv wel een blauwe gloed maar dit is in combi met het groen echt heel gaaf!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

WoutZoR schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:42:
Ik heb er ook een zijpaneel met window bij besteld. Toen ik 'm uitpakte vond ik vond ik 'm al een beetje blauwig... en tot mijn spijt is het plexiglas uv-gevoelig. Het lijkt het net een aquarium met die blauwe gloed.

Hebben jullie ook (last van) dit verschijnsel? of is het normaal dat plexiglas blauw word met uv?
Er schijnen inderdaad tegenwoordig ook UV gevoelige versies in omloop te zijn. Mogelijk dat jij perongeluk een verkeerde hebt toegezonden gekregen.

• WoutZoR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:34

WoutZoR

"Laser"

_Dune_ schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:04:
[...]

Er schijnen inderdaad tegenwoordig ook UV gevoelige versies in omloop te zijn. Mogelijk dat jij perongeluk een verkeerde hebt toegezonden gekregen.
Ja klopt, maar die panelen heb van hun eigen al een bepaalde kleur, zie: http://www.ct-systemen.nl...anel-cm-stacker-color.jpg

Misschien kan ixl85 een fototje posten? :9

Gigabyte X570i | Ryzen 3800X | G.Skill 2x16GB 3200CL16 Trident Z RGB | Gigabyte RTX2070 8GB | NZXT H1

• Pilske
WoutZoR schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:42:

sorry maar dat ziet echt vet uit :9~ (nee ik ben niet sarcastisch ..)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.