Cooler Master Stacker discussie en ervaringen topic Deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die CFF kun je denk ik toch gewoon aansluiten lijkt me? eventueel met behulp van zo'n 3pin --> molex stekkertje.

En de lampjes zijn idd blauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
mhh
ik heb mn nieuwe pcibracket er vandaag even ingeknalt... en mn nieuwe a8n32 sli deluxe (ow wat een heerlijk bord) er in gezet...
Maaaaar............
mn pcikaarten paste nu wel qua diepte (ze gaan dus helemaal in de gleuf van het mobo) maar ik moest ze wel enorm naar links drukken om de schroefjes er in te krijgen..
Hoe moeilijk kan het zijn voor een kast van 150euro om even een goede pcibracket te maken..
Nouja, het zit nu... ookal staat er hoogstwaarschijnlijk veel spanning op...
Voor de rest ben ik met mn wc bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

crack_en_hack schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:20:
Vandaag kreeg ik mijn Coolermaster Cross Flow Fan [STF-B01-E1] binnen :9 maar nu zie ik dat daar een soort controllertje bijzit die je in een PCI slot moet doen 8)7, ik vind net nogal raar dat dat aan de achterkant moet zitten, en ook zonde van het PCI slot aangezien ik al iets anders in dat PCI slot geplant had.

Weet iemand of het mogelijk is die Cross Flow Fan gewoon zonder dat ding aan te sluiten, direct op de voeding/moederbord of fan controller (Coolermaster Cooldrive 4) in mijn geval...?

De snelheid hoef ik toch niet echt te regelen, als dat ding voluit staat te blazen vind ik prima :*)

En weet iemand welke kleur de 2 lampjes hebben aan de voorkant...? (bij de power/reset), in mijn oude Coolermaster Praetorian zijn ze blauw en aangezien ik van deze stacker een blauwe lichtbak wil maken zou ik het wel vet vinden als deze ook blauw zijn.
Weet jij zeker dat je de CrossflowFan voluit wilt hebben draaien... Je weet dan zeker dat je geen enkele andere fan meer hoort draaien in je behuizing. :D De CFF maakt namelijk op volle toeren nogal wat geluid. Je kunt hem wel op een andere fan controller aansluiten, maar let wel op dat hij wat meer vermogen trekt dan de gemiddelde fan, daarbij is de start spanning ook wat hoger dan de gemiddelde fan.

en, ja de lampjes/ledjes zijn blauw... :D

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

ixl85 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:13:
mhh
ik heb mn nieuwe pcibracket er vandaag even ingeknalt... en mn nieuwe a8n32 sli deluxe (ow wat een heerlijk bord) er in gezet...
Maaaaar............
mn pcikaarten paste nu wel qua diepte (ze gaan dus helemaal in de gleuf van het mobo) maar ik moest ze wel enorm naar links drukken om de schroefjes er in te krijgen..
Hoe moeilijk kan het zijn voor een kast van 150euro om even een goede pcibracket te maken..
Nouja, het zit nu... ookal staat er hoogstwaarschijnlijk veel spanning op...
Voor de rest ben ik met mn wc bezig...
Daar loop ik mij al ruim een jaar over te verbazen. ;) Overigens hoelang duurde het voordat jij het bracket hebt ontvangen. Ik heb al ruim een week geleden (naar ik kan herinneren) een e-mail naar CM gezonden, maar hierop nooit een reactie ontvangen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

_Dune_ schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:04:
[...]
om niet te zeggen, oogverblindend blauw :/

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Colan schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:06:
[...]

Haha dat klopt inderdaad... 's nachts verlicht alleen de power LED al de gehele kamer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Same here, als hij 's nachts staat te downloaden plak ik er gewoon klustape overheen. Gaat echt tever hoe fel die is, CCFL's zijn gewoon overkill :)

[ Voor 3% gewijzigd door aramdin op 18-08-2006 09:08 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@Phuncz:
Ga ervan uit dat je inmiddels alles ingebouwd hebt en ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de TS over de 830. :)

Verder ben ik ook nieuwsgierig of je nog problemen met bijv. de PCI bracket bent tegengekomen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Gaaf :P
_Dune_ schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:04:
[...]

SUPERRR :9
Colan schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:06:
[...]
Helemaal perfect :9~

Weet iemand hoe ik van de buitenkant (als de stacker nog in de doos zit) kan zien dat het de laatste revisie is...? zonder alle problemen dus :9 , Staat dat op de doos of is het kopen op goed geluk...?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als ie heel goedkoop is heb je waarschijnlijk de 1ste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
_Dune_ schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 02:05:
[...]

Daar loop ik mij al ruim een jaar over te verbazen. ;) Overigens hoelang duurde het voordat jij het bracket hebt ontvangen. Ik heb al ruim een week geleden (naar ik kan herinneren) een e-mail naar CM gezonden, maar hierop nooit een reactie ontvangen.
Ik heb ooit een formulier op de website ingevult... na 2 weken niks van gehoord, toen dacht ik: fuck die email!

Als je dingen geregeld wil hebben moet je bellen!
Wat ik dus ook deed, redelijk boos natuurlijk... de beste man kon me vertellen dat ie hem de dag erop nog kon opsturen (als ik hem een mailtje met mn adres zou sturen).
Dus gewoon bellen!

Ik heb ook in mn mailtje gezet dat ik het redelijk schandalig vond dat ze zelf niet die kasten hebben terug geroepen of 34739834 brackets naar alle winkels hebben gestuurd en ze er voor de zekerheid bij geven.

Maargoed, ik heb mn nieuwe dus, maar die is eigenlijk ook niet helemaal lekker... maar alles zit er nu ni dus ik haal het er voorlopig niet uit (als mn mobo niet DOA is, heb hem nog niet getest...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Topicstarter
Help!!!! schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:39:
@Phuncz:
Ga ervan uit dat je inmiddels alles ingebouwd hebt en ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de TS over de 830. :)
Dat had ik ook gehoopt maar het is niet zo. Momenteel staat de kast vrij leeg erbij evenals bijna volledig gedemonteerd. Ik ben op vrije tijd aan het wachten dat ik er verder aan kan werken, mijn nieuwe baan eist veel tijd op. Ook heb ik een bestelling staan die nog een weekje ofzo op zich laat wachten met redelijk wat goodies voor de kast/kastmod. Tevens overweeg ik een nieuw systeem (CPU, mobo, geheugen, VGA), dus het zal toch makkelijk 2 weken duren voordat het systeem geassembleerd zal zijn :) Mijn mening zal ook wel volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
TEAMIKKE schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:14:
Als ie heel goedkoop is heb je waarschijnlijk de 1ste versie.
€ 132.19,- bij Azerty :Y nette prijs, niet goedkoop maar zeker niet te duur voor zo'n mooie kast.

Alleen beetje jammer van de lange 14 dagen levertijd maar het is het wachten waard :9~

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 16:03
Ik doe mee aan die inkoop actie waarvan hier een link is gegeven waar je een STC-T01 (zwart of zilver) voor €95 kunt krijgen (€12,80 verzendskosten). Scheelt echt behoorlijk maar welke revisie is onduidelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door D. Ninjai op 18-08-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Afbeeldingslocatie: http://lib.store.yahoo.net/lib/xoxide/cm-stacker-blue-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lib.store.yahoo.net/lib/xoxide/cm-stacker-blue-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lib.store.yahoo.net/lib/xoxide/cm-stacker-blue-5.jpg

Sorry dat ik het zo zeg :X maar hier krijg ik toch wel een flinke emmer vol kwijl van in mn bek :9~ :9~ :9~ , Zit toch wel stiekem te twijfelen of ik toch niet die blauwe zal kopen :X
Wat een onwijs gaaf ding :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Zwart/blauw, dat moet wel een collectors item worden/zijn denk ik. :p

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Krizzie schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:32:
Zwart/blauw, dat moet wel een collectors item worden/zijn denk ik. :p
Jep dat is het ook (Limited Edition), Er zou ook een rode en een witte moeten zijn maar daar ben ik nog nooit een foto van tegen gekomen.

Dus als iemand die heeft,...ff hier droppen a.u.b. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Phuncz schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:46:
[...]

.............. Mijn mening zal ook wel volgen :)
Ben benieuwd ! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crack_en_hack schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 01:41:
[...]

Jep dat is het ook (Limited Edition), Er zou ook een rode en een witte moeten zijn maar daar ben ik nog nooit een foto van tegen gekomen.

Dus als iemand die heeft,...ff hier droppen a.u.b. d:)b
Rood/zilver heb ik al regelamtig gezien op het net. Dit is echter de eerste kee dat ik kleur/zwart zie. En dat is inderdaad om een :9~ van te krijgen. Rood/zwart gaat denk ik de allermooiste combinatie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Of zwart/zwart? :9 Alleen die zou wel nooit komen. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Krizzie op 19-08-2006 10:49 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurxp
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-08 19:30
er zijn mensen die al een zwart/zwarte hebben gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Ja maken :P Maar kopen bedoel ik. :')

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 11:28
ik heb mijne ook een ander kleurtje gegeven.
wel alleen de binnenkant.

voor
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/pc%20(1).JPG
na
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/P1010108.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/P1010109.JPG
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/P1010113.JPG

ben nu bezig met de 4/3 modules te spuiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Zeer nice! :D

Hoeveel bussen heb je nodig gehad om hem zwart te krijgen? :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
1.5 grote bus telkens.(primer en zwart)
hoeveel er net in een bus zit weet ik niet vanbuiten.
ik zal straks eens even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff een foto gemaakt hoe t er bij mij nu uitziet. Heb laatst zo goed mogelijk geprobeert de kabels weg te werken. Duurde wel even maar ziet er zo wat netter uit als je t mij vraagt. Ook meteen de harde schijven naar de bovenste module geplaatst zodat er onderin koelere lucht binnen komt.

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/7071/feaei4.th.jpg

Zit nu nog aan waterkoeling te denken. Alleen waar zou ik dan het rad het beste kunnen plaatsen? Zie veel mensen die em onderin bij dat rooster hebben geplaatst (waar de pomp wss komt) en anderen hebben em weer bij de outtake. Zal hoogstens een 240x120mm rad worden (enkel cpu). Is dat weleens mogelijk zonder te gaan zagen in je kast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 15:32

master6464

Who's General Failure?

Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:35:
Heb ff een foto gemaakt hoe t er bij mij nu uitziet. Heb laatst zo goed mogelijk geprobeert de kabels weg te werken. Duurde wel even maar ziet er zo wat netter uit als je t mij vraagt. Ook meteen de harde schijven naar de bovenste module geplaatst zodat er onderin koelere lucht binnen komt.

[afbeelding]

Zit nu nog aan waterkoeling te denken. Alleen waar zou ik dan het rad het beste kunnen plaatsen? Zie veel mensen die em onderin bij dat rooster hebben geplaatst (waar de pomp wss komt) en anderen hebben em weer bij de outtake. Zal hoogstens een 240x120mm rad worden (enkel cpu). Is dat weleens mogelijk zonder te gaan zagen in je kast?
ja gewoon waar de outtake fan zit (als je een enkele neemt) aan de achterkant

[ Voor 89% gewijzigd door master6464 op 20-08-2006 19:08 ]

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waar komt dan de fan? Aan de binnenkant er nog tegenaan blazen of aan de buitenkant op zuigstand? Ik vraag me ook af of zon eheim pomp in een 4/3 module past, zou ook mooi uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:35:

[afbeelding]
Mag ik weten hoe lang je witte rounded IDE-kabel is? 30cm/45cm? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij 45cm. Ik heb em bij perfect-systems gekocht bij de afhaalbalie, ik kan em daar niet op de site vinden. Het is een Akasa, en niet wit maar UV-reactief of zoiets (zwart was er niet).

Ik ga denk ik morgen nog wat zwarte tape om die 24pins stekker heen rollen, vind t er nu een beetje arm uitzien. Misschien als dat mooi wordt dat ik nog eens alles netjes ga "meshen".

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook een aantal pics geschoten van mijn Stacker.

De voorkant;
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/3498/s3700234vf1.th.jpg

De binnenkant;
Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/2231/s3700236sd0.th.jpg

De inhoud van de bays;
Afbeeldingslocatie: http://img201.imageshack.us/img201/2502/s3700238xi8.th.jpg

De voorkant van de bays;
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/4637/s3700242cl5.th.jpg

Al met al is dit project klaar voor mij en kan ik er weer een tijdje tegenaan. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een stacker 810 Silver te kopen.
Heb ik een paar vraagjes voor iemand die hem al heeft,
In de meegeleverde 3/4 module zit al 1 3,5" drive extern, of moet ik daar een 5,25"bay voor opofferen?

Sommige site zeggen dat deze in de 3/4module zit, ik zie overal een dikke fan, daar past mijn floppy niet doorheen 8)7

Als ik een 5,25"moet opofferen, moet ik zelf distancers erbij bestellen of zitten die in de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de module kan je een 3.5" drive installeren. echter kan je dan inderdaad de 120mm fan niet meer op de module gebruiken. Beiden zitten dan in elkaars weg. Je kan wel nog een 80mm fan installeren, maar dat is nu ook niet dat ;)
Ik raad dus aan (indien je nog plek hebt) om gewoon je 3.5" drive in een 5.25" bay te installeren met de u-vormige tussenstukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:40:
In de module kan je een 3.5" drive installeren. echter kan je dan inderdaad de 120mm fan niet meer op de module gebruiken. Beiden zitten dan in elkaars weg. Je kan wel nog een 80mm fan installeren, maar dat is nu ook niet dat ;)
Ik raad dus aan (indien je nog plek hebt) om gewoon je 3.5" drive in een 5.25" bay te installeren met de u-vormige tussenstukjes.
:? Kan je niet gewoon die module (met fan omdraaien, met de fan naar binnen dus) en je kabel er aan de voorkant uit laten lopen en onderlangs weer naar achteren voeren?
Dan heb je een extra fan binnenin en hij zuigt lucht aan via de zijkant fan ja 3,5 inch dingen die je in de module zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Of hem te "hotglue-en" in de kast :) Eventueel kan je hem ook intern inbouwen door hem gewoonweg om te draaien in de 4-in-3 module. Diskettes gebruikt men toch slechts occassioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crack_en_hack schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:58:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Sorry dat ik het zo zeg :X maar hier krijg ik toch wel een flinke emmer vol kwijl van in mn bek :9~ :9~ :9~ , Zit toch wel stiekem te twijfelen of ik toch niet die blauwe zal kopen :X
Wat een onwijs gaaf ding :X
is er al een shop die deze heeft?
en heeft deze ook dat bracket probleem of heb ik mischien geluk en heeft deze dat niet?

edit: de 1e 2 shops uit de pricewatch hebben em niet. salland wel maar daar kost ie 170€€ :|
edit2: € 141,57 bij coolsound.nl

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 21-08-2006 23:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
bartgrefte schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:26:
[...]

is er al een shop die deze heeft?
en heeft deze ook dat bracket probleem of heb ik mischien geluk en heeft deze dat niet?

edit: de 1e 2 shops uit de pricewatch hebben em niet. salland wel maar daar kost ie 170€€ :|
edit2: € 141,57 bij coolsound.nl
Ik denk dat salland de enige optie is in Nederland :Y ,Die plaatjes had ik uit amerikaanse webshop, daar had hij ook een prijskaartje van 199 Dollar dus goedkoper issie daar niet :N

Zover ik weet was de blauwe net als de rode en de witte stacker er vanaf het begin van de stacker dus de kans dat deze verkeerde brackets heeft is er wel, maarja dat weet je maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crack_en_hack schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:55:
[...]

Ik denk dat salland de enige optie is in Nederland :Y ,Die plaatjes had ik uit amerikaanse webshop, daar had hij ook een prijskaartje van 199 Dollar dus goedkoper issie daar niet :N

Zover ik weet was de blauwe net als de rode en de witte stacker er vanaf het begin van de stacker dus de kans dat deze verkeerde brackets heeft is er wel, maarja dat weet je maar nooit.
maar coolsound heeft em ook zag ik net voor 30€ minder dan SA

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
:/ hmmm € 141,57 is idd niet verkeerd, nu nog de vraag of ze hem door daadwerkelijk kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crack_en_hack schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 23:17:
[...]

:? Kan je niet gewoon die module (met fan omdraaien, met de fan naar binnen dus) en je kabel er aan de voorkant uit laten lopen en onderlangs weer naar achteren voeren?
Dan heb je een extra fan binnenin en hij zuigt lucht aan via de zijkant fan ja 3,5 inch dingen die je in de module zet.
Ahja juist, was ik al vergeten, heb ik zelf ook nog gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Die stacker bij Sallans is niet Zwart he :) Zilvere stacker en de voorkant is zwart blauw. :)

Edit:

Hoewel.. :/ Ze zeggen zwart,blauw,zilver maar als ik op de pic klik, dan lijkt hij weer zwart. :X

[ Voor 37% gewijzigd door Krizzie op 22-08-2006 12:03 ]

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Normaal is hij altijd zwart als hij die blauwe balken heeft. Een zilveren met blauwe balken heb ik nog nooit gezien of van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 4 in 1 module wat hoger en dan de single rad onderin staan. Die staat vast met tieraps. Niet zo profi maar t werkt wel en ik heb geen window dus dat kan mi wel.. De fan moet door de rad heen zuigen ivm "deadspot" van het centrum van de fan. De rad op de 120 mm outtake aan de achterkant paste bij mij niet om dat de rad een stukkie groter is dan de 120mm fan. Ik heb allemaal Innovatek spul wellicht is een black ice wat kleiner??? Volgens mij moet het mogelijk zijn zonder zagen, Ik was het in elk geval wel vn plan. Heb het nog niet aangesloten omdat ik denk ik nog wat andere harde waren nodig heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Een Black Ice Pro (of extreme) past met gemak "in" de bays, zodat je helemaal aan de voorkant zou kunnen monteren. Laat ik er nou toevallig 1 te koop hebben ;)

Als je interesse hebt, klik dan op de link in mn signature

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Iemand een idee hoe ik de aluminium balken van de stc-t01 groen kan spuiten zonder die typische structuur kwijt te raken?

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Anodiseren :) Die "structuur" heet geborsteld of brushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ziet het er bij mij uit, lang leve de stacker en Sata

Afbeeldingslocatie: http://img167.imageshack.us/img167/4245/thumb9227ro3.th.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:35:

[afbeelding]
Netjes. :)

Dit vind ik ook een handige manier om kabels weg te werken. Niet van mij overigens. Mijn zwarte STC-T01 is in bestelling bij 4launch. :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img475.imageshack.us/img475/4793/dsc02030ut3.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:08:
[...]

Dit vind ik ook een handige manier om kabels weg te werken. Niet van mij overigens. Mijn zwarte STC-T01 is in bestelling bij 4launch. :Y)

[afbeelding]
THX, Die ruimte achter de tray is idd heel mooi hiervoor, die plak klemmetjes was ik zelf nog niet opgekomen maar daar gaan we wat mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, die pic breng me ook op ideen. Morgen maar eens langs de Gamma, denk dat ze daar wel van die klemmetjes hebben?

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Phuncz schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 20:41:
Anodiseren :) Die "structuur" heet geborsteld of brushed.
ja maar waar en hoeveel gaat me dat kosten?

(\__/)

Verwijderd

D. Ninjai schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:08:
[...]

[afbeelding]
Idd mooi weggewerkt, is er ook een pic waarop je de andere kant kan zien, dus met componenten zichtbaar?

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:35:
[afbeelding]
Idd, zeer netjes. Zal eens een pic van die van mij posten :X . Het netjes wegwerken van kabels heb ik al een hele tijd geleden opgegeven...

Roomba E5 te koop

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:22:
Idd mooi weggewerkt, is er ook een pic waarop je de andere kant kan zien, dus met componenten zichtbaar?
Sure. Heb ze van het Cooler Master forum vandaan.

Afbeeldingslocatie: http://img475.imageshack.us/img475/4793/dsc02030ut3.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/6961/insorsrhe2.th.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door D. Ninjai op 24-08-2006 11:58 ]

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
master6464 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 07:32:
[...]

ja maar waar en hoeveel gaat me dat kosten?
Dat ben ik zelf ook aan het uitzoeken... Niet veel bedrijven die dat voor particulieren willen doen...

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Phuncz schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:30:
[...]

Dat ben ik zelf ook aan het uitzoeken... Niet veel bedrijven die dat voor particulieren willen doen...
ik ben wezen zoeken en vond iemand die zijn voorvork van zijn mountainbike heeft laten anodiseren en die was maar € 20,- kwijt.
Ik ben nog op zoek naar het bedrijf

(\__/)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Ik heb ook eentje gevonden in Lummen in Belgie, nog geen prijs voor mijn kast maar ze gaan in oktober stoppen met anodiseren...

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-07 08:31
Hallo ,

IK wil graag een nieuwe behuizing. De Stacker 830 lijkkt me een uitsteekende candidaat. Maar ik ben ook van bezit van nVentiv Mach II phase-change cooling. Zijn er personen die deze twee kombinatien met allaar verbonden. Kan ik zonder problemen een gat maken voor de phase-change cooling slang?

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

SlowikPL schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 22:43:
Hallo ,

Ik wil graag een nieuwe behuizing. De Stacker 830 lijkkt me een uitsteekende kandidaat. Maar ik ben ook van in het bezit van een nVentiv Mach II phase-change cooling. Zijn er personen die deze twee kombinatien combinatie met allaar verbonden heeft. Kan ik zonder problemen een gat maken voor de phase-change cooling slang?
hoe wil je hem wegzetten (phase change cooling onder of boven)?

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Best maak je daar een aparte bak voor bij de RC-830 of je gaat voor een Stacker STC-T01 of RC-810. De RC-830 is namelijk niet groot genoeg om Phase Change installaties te herbergen.

[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 25-08-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master6464

master6464

Who's General Failure?

Phuncz schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:46:
Best maak je daar een aparte bak voor bij de RC-830 of je gaat voor een Stacker STC-T01 of RC-810. De RC-830 is namelijk niet groot genoeg om Phase Change installaties te herbergen.
de phase change cooling die hij heeft zit al in een kast(volgens mij deze):Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/va/25505.jpg
en ik denk dat hij niet van plan was hem hier uit te halen
Naar mijn weten zal het gat boren wel goed gaan maar waar laat je je phase change cooling?

(\__/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

D. Ninjai schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:27:
[...]

Sure. Heb ze van het Cooler Master forum vandaan.

[afbeelding] [afbeelding]
Ziet er erg nice uit! :)

Heb je de voedingskabels verlengt? mijn kabels zijn namelijk te kort om achter langs te laten lopen. :X (Tagen easycon 530W)

Verder moet ik nog een gleuf of iets maken net boven me mobo aangezien ik een 810 heb (die heeft geen openingen boven het mobo)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Krizzie schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:02:
Ziet er erg nice uit! :)

Heb je de voedingskabels verlengt? mijn kabels zijn namelijk te kort om achter langs te laten lopen. :X (Tagen easycon 530W)
Die screenshots zijn niet van mijn Stacker. :P Van deze persoon (Osiris). Die van mij zit nog in de (behoorlijk grote) doos, net aangekomen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'k ga van de week de STC-T01 bestellen, maar heb echter geen idee welk merk fans ik er in ga zetten.

wat ik wel weet:
- blueled
- (redelijk) stille
- PWM-geschikt
- 3 pins plugje, (geen molex én 3pins dus)

de fans ga ik denk ik bij ikbenstil bestellen, enige suggesties van welke fans aan bovenstaande voldoen? ikbenstil raadde mij IBL aan, hebben jullie daar ervaring mee?

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 25-08-2006 20:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Topicstarter
Coolermaster heeft er ook, heb er zelf dergelijke in 2 PC's: blauwe LEDs, 1200rpm max dus je hoeft ze eigenlijk zelfs niet te regelen. En 3-pin connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Een vergelijking met mijn (cheap) midi-tower. :+

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/6021/4gp5.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/9176/3is1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet alle delen doorgelezen , dus het zou kunnen dat deze vraag al gesteld is , maargoed.

Om de airflow in m'n case te vermeerderen en de geluidsproductie iets te verminderen was ik aan het denken om de metalen gaatjes weg te dremelen zoals hier ook gedaan wordt.

Mijn vragen :

-Kan het omwille van de stevigheid of dergelijke kwaad voor de case ?
-Krijg je zo niet meer stof binnen ? (Zit normaal nog een stoffilter voor maar ik zou niet weten waarom Cooler Master anders die gaatjes heeft gemaakt ?)
-Zijn er nog mensen die dit al gedaan hebben , of me al dan niet kunnen meedelen of dit al dan niet aan te raden is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Die gootjes kun je er zelfs gewoon allemaal met de hand uit draaien. Zeker doen stomme dingen, weg ermee. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom die gast uit die link het met de dremel doet? Vervolgens ook nog helemaal trots foto's maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:50
bartgrefte schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:23:
'k ga van de week de STC-T01 bestellen, maar heb echter geen idee welk merk fans ik er in ga zetten.

wat ik wel weet:
- blueled
- (redelijk) stille
- PWM-geschikt
- 3 pins plugje, (geen molex én 3pins dus)

de fans ga ik denk ik bij ikbenstil bestellen, enige suggesties van welke fans aan bovenstaande voldoen? ikbenstil raadde mij IBL aan, hebben jullie daar ervaring mee?
Ik heb er Sharkoon Silent Eagle's Blue Leds ingedaan....Zowel mijn 4-in-3 modules als de outtake fan.....kan je vertellen: Het is een stuk stiller EN blauwer nu in de kamer.... d:)b
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:59:
Ik snap niet waarom die gast uit die link het met de dremel doet? Vervolgens ook nog helemaal trots foto's maken :?
Kijk eens naar de landcode...... :Y ;)

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuseer? ;) Niet veralgemenen he.

Nee gewoon weghalen die plaatjes. 2 van de 4 gaatjes voor de fans in te zetten worden gehalveerd om het zo te zeggen, maar dit doet bij mij niets af aan de stevigheid waarmee ze zijn vastgemaakt. Ik heb overigens de modules zodanig bijgedremeld dat de fans met zowel de pushpins als met schroef en moer (wat veel steviger is en makkelijker voor mensen met lompe vingers) vastgemaakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ouwe tower ga je niet missen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:23:
Ik heb alleen de 80 mm topexhaust fan uitgezet, die maakte nogal lawaai vond ik. Flow zat met 2x120 mm in/uit en dan nog 120 mm fowersupplyfan (outtake) en 120 mm radfan (intake)
Nou nog effe de waku erop en dan is ie volgens mij best stil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Communicator schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:25:
[...]

Ik heb er Sharkoon Silent Eagle's Blue Leds ingedaan....Zowel mijn 4-in-3 modules als de outtake fan.....kan je vertellen: Het is een stuk stiller EN blauwer nu in de kamer.... d:)b

[...]

Kijk eens naar de landcode...... :Y ;)
hmm, ikbenstil heeft ma 1 sharkoon led fan en daar staat geeneens de grootte bij :?
ff andere shop zoeke zat onder sharkoon te kijken bij ikbenstil ipv onder ledfans 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 26-08-2006 10:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen help, ik heb een probleem
Was nog niet tevreden over mn kabels en heb net een paar uur zitten ouwehoeren om alles netjes te krijgen, heb nu ook aan de achterkant van de mobo-backplate kabels langslopen en alles mooi uit het zicht. Het probleem is dat ik waarschijnlijk iets heb gemold. Ik heb namelijk van de "aan/uit knop untit" die kabels aan de binnenkant eruitgehaald. Dus waarmee de USB kabels aan dat frontje bovenin zijn verbonden. Gebruikte daarvan toch allen de aan/uit en reset knop. Nu heb ik ook een kabel losgetrokken die met een klemmetje vast zat aan het ijzer, ik denk dat dit de oorzaak is. Ik dacht dat het weinig uitmaakte maar blijkbaar kun je m zondr niet meer aankrijgen? Aan het uiteinde van deze kabel staat het nummer 1349. Wie kan me vertellen hoe ik mn pc weer aankrijg?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de firewire kabel. Die heeft een aarding ook. De aarding sluit je best aan: dus het klemmetje ergens tussen een schroef en een stukmetaal van het frontpanel vastzetten (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Snap niet helemaal je verhaal. Het zal 1394 zijn, dat is de firewire kabel. Als je je pc aan wil krijgen kan je ook een jumpertje op je moederbord schuiven (en er dan weer snel afhalen!) op de pinnen waar de aan uit knop op aangesloten zit.
Ik heb de firewire kabel zelf niet aangesloten, denk niet dat dat jouw probleem kan veroorzaken.

Check of je nergens sluiting hebt gemaakt! En dan double check :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em alweer aan de praat. Heb met mn stonede kop alle aansluitingen van dat panel in de USB zitten drukken op mn moederbord :+
Is me nog nooit eerder voorgekomen, maar wel ontzettend dom natuurlijk.
Nou jah, hij doet het gewoon goed. Firewire gebruik ik toch niet (idd 1394 sorry). En USB's heb ik zat aan de achterkant. Ik heb nu een mooie nette kast van binnen. Zo veel mogelijk kabeltjes achter het mobotray langs en uit het zicht. Zal binnenkort eens fototje posten (toestel uitgeleent).
Weet iemand ergens een zaak waar die window nog te koop is? In de PW staat ie wel bij azerty tegen een normale prijs, alleen 14 dagen levertijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:42:
Weet iemand ergens een zaak waar die window nog te koop is? In de PW staat ie wel bij azerty tegen een normale prijs, alleen 14 dagen levertijd :o
Een zwarte of een zilveren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry... een zwarte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Zie hier net dat ze meer Windows hebben voor de stacker :? Blauw, Rood en één of andere Glow.

http://www.4launch.nl/4la...D99999%26prijstot%3D99999

Dit is helemaal nieuw voor mij, Weet iemand meer van deze Windows...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Een zwarte is bij Azerty het goedkoopst maar idd levertijd 14 dagen :'( (heb de mijne daar ook in bestelling staan)
Salland zou hem moeten hebben in 5 dagen, verder zijn er niet veel die de zwarte verkopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eentje in Duitsland bestellen? Deze site heeft em wel. Ook tegen normale prijs. Alleen vraag ik me af wat het verzenden van zoiets kost...

Misschien hebben meerderen hier interesse in zon window? kunnen de verzendskosten worden gedeeld.

Edit: btw, heb je em al lang in de bestelling bij azerty? misschien dat ze er meteen een paar binnen krijgen en ik niet zo lang hoef te wachten als ik dan nu meteen bestel.

Edit2: Heb em toch maar besteld, ook bij Azerty. Nu maar wachten.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:02:
Edit: btw, heb je em al lang in de bestelling bij azerty? misschien dat ze er meteen een paar binnen krijgen en ik niet zo lang hoef te wachten als ik dan nu meteen bestel.
Ik heb hem vanaf 9 augustus in bestelling staan dus hij laat wel erg lang op zich wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik ben geen metaal expert dus ik zou het niet weten hoeveel verschil je voelt tussen staal en aluminium maar ik vroeg me af welke revisie ik heb. Revisie 2 heeft een stalen bovenkant, maar op de doos van mijn Stacker lees ik alleen; Aluminum bezel, SECC chassis en Aluminum cover. Verder lees ik op de sticker op de bovenkant van mijn doos dit:

Ref #1: 20605495
Ref #2:

Ik vind die elf frontpanels aan de voorkant ook heel lastig te verwijderen. Ik ben een voorzichtig type en geef dus graag niet al te veel kracht maar hier moet dat wel heel erg. Een euvel bij revisie 1, dus neem ik aan dat ik revisie 1 heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

D. Ninjai schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:42:
Ik ben geen metaal expert dus ik zou het niet weten hoeveel verschil je voelt tussen staal en aluminium maar ik vroeg me af welke revisie ik heb. Revisie 2 heeft een stalen bovenkant, maar op de doos van mijn Stacker lees ik alleen; Aluminum bezel, SECC chassis en Aluminum cover. Verder lees ik op de sticker op de bovenkant van mijn doos dit:

Ref #1: 20605495
Ref #2:

Ik vind die elf frontpanels aan de voorkant ook heel lastig te verwijderen. Ik ben een voorzichtig type en geef dus graag niet al te veel kracht maar hier moet dat wel heel erg. Een euvel bij revisie 1, dus neem ik aan dat ik revisie 1 heb?
Voelt de bovenzijde van je behuizing net zo aan als de zijkanten? Zo ja dan heb je een Aluminium bovenzijde en anders een stalen. Ik heb een stalen en vindt mijn frontjes ook niet erg makkelijk om te verwijderen. Wat je wel kunt doen en maakt het ook een stuk makkelijker. Vanaf de achterzijde één klipje van een frontje met een klein schroevendraaiertje of je vingers (Nagels) iets opligten. Probeer het maar eens, je krijgt ze er dan veel makkelijker er uit, tenzij je natuurlijk alles volgebouwd hebt met 4-in-3 modulen, want dan kun je niet aan de achterzijde van de frontjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
_Dune_ schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:48:
Voelt de bovenzijde van je behuizing net zo aan als de zijkanten? Zo ja dan heb je een Aluminium bovenzijde en anders een stalen. Ik heb een stalen en vindt mijn frontjes ook niet erg makkelijk om te verwijderen. Wat je wel kunt doen en maakt het ook een stuk makkelijker. Vanaf de achterzijde één klipje van een frontje met een klein schroevendraaiertje of je vingers (Nagels) iets opligten. Probeer het maar eens, je krijgt ze er dan veel makkelijker er uit, tenzij je natuurlijk alles volgebouwd hebt met 4-in-3 modulen, want dan kun je niet aan de achterzijde van de frontjes komen.
De bovenkant voelt iets stroever aan dan de zijkanten. Bedankt voor de tip, zal hem eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de eerste revisie is de bovenkant ook gebrushed (net zoals de zijpanelen en de pilaren vooraan) van voren naar achteren (of omgekeerd natuurlijk).
Bij de 2de revisie niet.
Het zou me overigens verbazen als je nu nog een 1ste revisie in de winkel terugvindt.

Je kan het ook zien aan de productcode op de doos:
STC-T01-UW = REV. 1
STC-T01-UW1 = REV. 2

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:20:
Je kan het ook zien aan de productcode op de doos:
STC-T01-UW = REV. 1
STC-T01-UW1 = REV. 2
Nergens te zien op mijn doos. Enkel STC-T01-UWK-GP. Met gebrushed bedoel je een soort 'streep-achtige' effect? Dat heb ik op de zijkanten en op de pilaren maar niet aan de bovenkant. Bedankt, toch een revisie 2 lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
er werd mij gevraagd hoeveel bussen ik heb gebruikt voor de case.
1.5 bus motip primer van 625ml
en 1.5 bus motip zwart van 625ml
en dan nog een halve bus groene kleur van 400ml

result ->
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/pc%20(1).JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/P1010107.JPG

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/maartenverheyen/web%20site/gallery/CM%20stacker/P1010112.JPG

ondertussen heb ik alle schroeven ook al gekleurd. maar daar heb ik nog geen pics van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben van plan ook om een stacker te gaan kopen, is deze case aan te bevelen voor mij?

Wat ik van plan ben:

Waterkoeling erin.
Casewindow? (dus niet dat je de HD's ziet, maar alleen het mobo.)
Bijna geen zichtbare kabels
Is dit mogelijk bij de stacker, zonder problemen?
Is naar lan party's gaan nog te doen? (een keer in de maand ongeveer)

;) En voor de rest, hoe bevalt ie jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie

Krizzie

Progressive Music \o/

Als je een beetje spieren hebt dan moet een lan wel lukken. Ik zou alleen trappen vermijden als ik jou was. :+ Ik heb geen waterkoeling (nog niet) en tik al de 30KG aan. :p

@Saikoboarder

Thx, ik vroeg dat :) Aangezien ik mijne ook wil gaan spuiten. :)

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Krijg net e-mail van Azerty :(
crack_en_hack schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:16:
[...]

Ik heb hem vanaf 9 augustus in bestelling staan dus hij laat wel erg lang op zich wachten :?
De levertijd van uw Cooler Master Stacker Zijpaneel, zwart is veranderd van 14 dagen naar onbekend
dagen.

Omdat de levertijd is veranderd, krijgt u bij ons de gelegenheid om een keuze te maken uit 1 van de
volgende opties:

1) Alternatief produkt
Indien u een alternatief produkt wenst, die op voorraad is of een beperkte levertijd heeft, kunt u
dat doorgeven aan helpdesk@azerty.nl.
Zij zullen dan doorgeven hoe het financieel afgewikkeld zal worden.

2) Annuleren produkt
Indien u het produkt wenst te annuleren, kunt u dat doorgeven aan helpdesk@azerty.nl. Zij zullen dan
doorgeven hoe het financieel afgewikkeld zal worden.

3) Behouden van order
Wanneer u voor deze optie kiest, hoeft u niet te doen. U wilt dan gewoon blijven wachten op het
produkt. We gaan ervan uit dat de nieuwe levertijd gehaald gaat worden. Wanneer dat niet het geval
is, kunt u rechtstreeks mailen naar inkoop@azerty.nl

Met vriendelijke groet,

Verkoop Azerty

* Nou mooi is dat :( :? Al 3 dingen besteld bij Azerty en alle 3 zijn ze opeens niet meer leverbaar.

Dus voor allen die bij Azerty iets in bestelling hebben staan o.a. het zwarte zijpaneel voor de Stacker, kan je beter ergens anders voor een paar euro meer halen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net dezelfde e-mail gekregen. Denk dat ik em dan maar bij salland bestel. Tenzij iemand zin heeft een IA te organiseren oid? Lijkt me wel dat er animo voor is?

Edit: Zal dadelijk een paar foto's posten van mn cablemanagement, heb t ook zoals die gast op het CM-forum geprobeerd. Vind t resultaat best goed.
Heb de window nu bij salland in bestelling. Hoop alleen dat daar de voorraadindicatie wel klopt.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
FiXeR.nl schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:51:
Ik ben van plan ook om een stacker te gaan kopen, is deze case aan te bevelen voor mij?

Wat ik van plan ben:

Casewindow? (dus niet dat je de HD's ziet, maar alleen het mobo.)
Bijna geen zichtbare kabels
Is dit mogelijk bij de stacker, zonder problemen?
Een casewindow is optioneel maar zo ziet 'ie eruit in actie :P (in zilver en zwart verkrijgbaar voor de STC-T01): http://img79.exs.cx/img79/1826/stacker7iv.jpg

Ik heb afbeeldingen gezien waar ze de kabels heel erg netjes wegwerken, dus het is goed mogelijk om er geen jungle van te maken in je behuizing. Je hebt ruimte in overvloed in een Stacker. Deze zijn van een STC-T01:

http://img.photobucket.co..._d/stacker/stacker001.jpg
http://img475.imageshack.us/my.php?image=dsc02030ut3.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?image=insorsrhe2.jpg
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:41:
Edit: Zal dadelijk een paar foto's posten van mn cablemanagement, heb t ook zoals die gast op het CM-forum geprobeerd. Vind t resultaat best goed.
Cool! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze, de foto's:

In het begin zag t er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/7755/p1080568mj6.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/5658/p1100590vi4.th.jpg

Daarna met CFF:
Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/7071/feaei4.th.jpg

Nu:
Afbeeldingslocatie: http://img162.imageshack.us/img162/987/p1020776cl6.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img179.imageshack.us/img179/8281/p1020782vj1.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iedereen: PSSSSSSTTTTT!!!!!!! :+
Nieuwe modellen Stackers?? 8)7
Interesse?? klik: hier of hier O-)
Het zijn geen plaatjes maar wel nieuwe type nummers. :o
Dus als iemand plaatjes kan vinden is het wel leuk als ze hier even gepost worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Waar heb je die kabel klikkers als het waren gekocht? Dat is namelijk ideaal om je kast op te ruimen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Bij voorbaad excuus voor mijn sceptische reactie, maar wanneer denkt CoolerMaster eens zijn produkten daadwerkelijk leverbaar te maken. Oke, de behuizingen zijn nou enigszins leverbaar, maar ik lees hier over de zwarte sidepanels en mogelijk ook andere kleuren.

Het zwarte sidepanel had eind vorig jaar begin dit jaar al leverbaar moeten zijn, ik ben toen opzoek geweest (Nadat ik mijzelf over die veel te hoge prijs heb heen gezet) maar geen enkel winkel/ webshop kon mij aan een dergelijk panel helpen. Wanneer men het wel op de site had staan was het antwoord sorry niet MEER leverbaar... het is nog nooit leverbaar geweest!

Sorry, misschien reageer ik ook zo geiriteerd, omdat CoolerMaster na drie weken nogaltijd niet op mijn e-mail heeft gereageerd met betrekking tot een nieuwe backplate aangezien ik het probleem heb dat alles te diep in de kast ligt. :(

CoolerMaster heeft zeer mooie produkten, maar als zij zich nu eens aan standaarden gingen houden en de produkten ook leverden dan zou het helemaal grandioos zijn.

p.s. Ik heb het in iedergeval opgegeven wat betreft een zwart zijpaneel met window te bemachtigen.

[ Voor 7% gewijzigd door _Dune_ op 27-08-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:48:
@ iedereen: PSSSSSSTTTTT!!!!!!! :+
Nieuwe modellen Stackers?? 8)7
Interesse?? klik: hier of hier O-)
Het zijn geen plaatjes maar wel nieuwe type nummers. :o
Dus als iemand plaatjes kan vinden is het wel leuk als ze hier even gepost worden toch?
Een Cooler Master Stacker 831 8)7 Heb even lopen googlen, maar kon geen plaatje vinden iig.... Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien? De zwarte 830 is nog niet eens behoorlijk beschikbaar, of wordt dit de nieuwe typering voor de zwarte versie...

Mooooooeeeee......

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.