Je kan dit ook instellen door je agenda te gebruiken. Zet er elke ochtend een afspraak in en stel in dat ie een waarschuwingssignaal moet geven. Beetje omslachtig, maar t werkt welNightjar schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:55:
[...]
Ja die opmerking kwam van mij..ik bedoel met wekker een alarm wat je in kan stellen per dag van de week. Aangezien ik bijna elke dag een andere tijd waarop ik opsta komt mij dit erg goed uit.
Het wekkeralarm wat je in kan stellen is maar voor 1x. Vandaar de opmerking.
Handy Clock ondervangt dit probleem niet. De alarmen die je in kan stellen werken alleen maar als je telefoon aan staat.. en laat ik dat nu net niet willen..
Handy Clock heeft wel de timer, stopwatch, worldclock, auto keylock etc. en dat ziet er mooi uit.
Dus als iemand nog een prog weet voor meerdere wekker alarmen die ook werken als je telefoon uit staat houd ik me aanbevolen.![]()
Alarm Plus is geen optie, wordt niet ondersteunt zegt mijn Nokia. Hoewel Alarm Plus wel de oplossing zou zijn voor mijn probleem.
Verwijderd
ok, dat registreren is gelukt, maar bellen naar mijn xs4all nummer lukt inderdaad niet: zero balance...
hoe heb jij dan dat client programmaatje ingesteld zodat je daarheen kunt bellen? met je tivi username en password? zo ja, welk nummer bel je dan om ermee contact te krijgen?
hoe heb jij dan dat client programmaatje ingesteld zodat je daarheen kunt bellen? met je tivi username en password? zo ja, welk nummer bel je dan om ermee contact te krijgen?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2006 10:36 ]
Als je naar een telefoonnummer belt moet je credits kopen maar ik zie net dat dat toch niet zo gemakkelijk is. Als iemand de client software heeft kun je die persoon gratis op zijn/haar username bellen.
Stel dat jij registreert met username Freak123, dan kan iedereen je bellen door in het scherm van één van de TiVi clients (Windows, Symbian, Windows Mobile etc) Freak123 in te typen. De andere persoon moet zich dus ook registreren.
Stel dat jij registreert met username Freak123, dan kan iedereen je bellen door in het scherm van één van de TiVi clients (Windows, Symbian, Windows Mobile etc) Freak123 in te typen. De andere persoon moet zich dus ook registreren.
[ Voor 31% gewijzigd door vbmot op 24-08-2006 10:52 ]
Ook maar dat ik dat weet!
Die fota had ik al gevonden, maar die andere twee staan er bij mij echt niet op. T mapje kantoor heb ik trouwens helemaal niet (meer). Niet dat ik het zo'n gemis vind dat ik ze niet heb maar kon ze gewoon niet vinden!Rfce schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:02:
Na de update staat onder kantoor de adobe pdf, onder persoonlijk een icon voor Anti-Virus (via dit icon kun je hem downloaden) en onder connect->app.beh->opties->controleer voor update
Verwijderd
OK, ik zie dat het zo werkt, als ik connect via wifi is de kwaliteit nog best goed ook. Nu nog een échte VOIP client vinden waarmee we gewoon naar nummers kunnen bellen zonder software restricties en dan is het perfect.
Verwijderd
Ik heb die andere twee ook niet in mijn "kantoor" mapje. Ik had wel de office tools gedeinstalleerd. Dus misshien vandaar.DoubleD1980 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:09:
[...]
Die fota had ik al gevonden, maar die andere twee staan er bij mij echt niet op. T mapje kantoor heb ik trouwens helemaal niet (meer). Niet dat ik het zo'n gemis vind dat ik ze niet heb maar kon ze gewoon niet vinden!
De agenda functie is nog steeds niet echt lekker trouwens. verjaardagen die ik bij mijn contacten allemaal heb ingevoerd worden niet in de kalender weergegeven
Na de upgrade heb ik ook geen adobe pdf of antivirus erbij gekregen. FOTA daarin tegen wel.
Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:21:
[...]
Ik heb die andere twee ook niet in mijn "kantoor" mapje. Ik had wel de office tools gedeinstalleerd. Dus misshien vandaar.
De agenda functie is nog steeds niet echt lekker trouwens. verjaardagen die ik bij mijn contacten allemaal heb ingevoerd worden niet in de kalender weergegeven
Voor de 2nd edition S60 had ik daar "Handy Dates" voor van Epocware. Maar die is helaas nog niet uit voor S60v3.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 11:21:
[...]
verjaardagen die ik bij mijn contacten allemaal heb ingevoerd worden niet in de kalender weergegeven
Dat heb ik als eerste gedaan.. was net zo slim als jij.. maar de telefoon bleef zo dood als een pier en ik versliep me dus ook...DaBeetle schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:21:
[...]
Je kan dit ook instellen door je agenda te gebruiken. Zet er elke ochtend een afspraak in en stel in dat ie een waarschuwingssignaal moet geven. Beetje omslachtig, maar t werkt wel
Daarna Handy Clock... alarmen geconfigureerd... prachtig..
Helaas als ik de telefoon uit zet gebeurt er helemaal nix noppes nada.. ook niet bij mijn andere agenda punten als de telefoon uit staat.. Er wordt beweerd dat dit niet zo is.. maar ik zie het toch zelf. Voor de vollledigheid, ik gebruik versie 4.0 van Handy Clock.
verder kan je wel de alarm tone instellen maar niet het volume (in Handy Clock) en dat is niet echt prettig.. geluid staat maximaal...
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Alarm Plus.. maar die wordt niet ondersteunt.. volgens mijn N80.. Is S60v1.. dacht namelijk dat de 3e generatie downwards compatible was met lagere versies.. helaas dus.
Verwijderd
Hmm strange......Rfce schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:02:
Na de update staat onder kantoor de adobe pdf, onder persoonlijk een icon voor Anti-Virus (via dit icon kun je hem downloaden) en onder connect->app.beh->opties->controleer voor update
Heb alle drie de nieuwe opties niet (Fprot) had ik al..
Ik het verleden heeft er iets op dit forum gestaan over verborgen bestanden...iets met GPS mogelijk dat ik daar nog iets kan/moet activeren..
ik ga even zoeken....
Ik probeer het ook, maar krijg steeds een fout melding in Phoenix over een niet nader omschreven fout.DoubleD1980 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:04:
[...]
IK OOK! Net gedaan..hele avond mee bezig geweest omdat ik errors kreeg met die stomme phoenix software! Maar uiteindelijk toch gelukt.
Die FOTA heb ik nog niet kunnen ontdekken evenals die virusscan & pdf reader die er nu op zouden moeten zitten. De backup problemen die ik had, heb ik nu iig niet meer want het lukte gewoon om met mijn telefoon een backup te maken. Ik vind de telefoon nog wel steeds vrij traag, het menu lijkt zelfs wel trager! En het versturen van een bericht duurt nog steeds ERG lang en daarbij "hangt" de telefoon nog steeds.
EDIT: Inmiddels FOTA ontdekt!
Echt balen!
Iemand een idee? hij stopt bij 6%
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Daar staan ze ook niet tussen bij mij.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:04:
Ik het verleden heeft er iets op dit forum gestaan over verborgen bestanden...iets met GPS mogelijk dat ik daar nog iets kan/moet activeren..
ik ga even zoeken....
Je kan je telefoon ook aan je speakers hangen met die popport => 3,5mm converter.. Dan je stereo op max... kijken of je wakker wordt..Nightjar schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:02:
[...]
verder kan je wel de alarm tone instellen maar niet het volume (in Handy Clock) en dat is niet echt prettig.. geluid staat maximaal...
En dan proberen te slapen met een bromtoon op de achtergrondDoubleD1980 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:03:
[...]
Daar staan ze ook niet tussen bij mij.
[...]
Je kan je telefoon ook aan je speakers hangen met die popport => 3,5mm converter.. Dan je stereo op max... kijken of je wakker wordt..
Jongens, we hebben al 2x een modbreak gehad over zelf flashen en dat we het daar niet over mogen hebben, dus ik mag aannemen dat vragen stellen over waarom het flashen niet goedgaat hier ook bijhoort.CoolHead schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 12:37:
[...]
Ik probeer het ook, maar krijg steeds een fout melding in Phoenix over een niet nader omschreven fout.
Echt balen!
Iemand een idee? hij stopt bij 6%
Dus wees effe sociaal en laten we het hier niet over hebben.
Haha..dat heb ik nu dus ook..alleen minder dat het het offline profiel is waar die niet meer uit wil komen. Ik kreeg dit nadat ik een *#7370# reset heb gedaan.Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:10:
OEPS !?!?
Na het flashen kan ik mijn profiel niet meer wijzigen.. Krijg een foutmelding en dan reset het ding zichzelf..
iemand meer hier last van ?
Soms krijg ik ook sim-kaart ongeldig.
T-mobile sim..
iemand ???
Inderdaad. En ik heb nog wel een tip voor als het niet lukt: ga naar een NSP. Misschien zijn ze niet bij elke vestiging even snugger en beleefd, maar zolang zij de verantwoordelijkheid dragen zul je altijd je/een werkende N80 terugkrijgen, terwijl je 'm thuis ook best kapot kunt flashen.Blindfold schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:38:
[...]
Jongens, we hebben al 2x een modbreak gehad over zelf flashen en dat we het daar niet over mogen hebben, dus ik mag aannemen dat vragen stellen over waarom het flashen niet goedgaat hier ook bijhoort.
Dus wees effe sociaal en laten we het hier niet over hebben.
Verwijderd
Ben na een Restart ineens de Virusscan kwijt??
Hij stond eerst onder persoonlijk... Mensen die wat weten??
Verwijderd
Ikke dus ook. Maar niet getreurd een backupje terug zetten en dan herkent ie je simkaart en profiel weer wel.DoubleD1980 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 15:44:
[...]
Haha..dat heb ik nu dus ook..alleen minder dat het het offline profiel is waar die niet meer uit wil komen. Ik kreeg dit nadat ik een *#7370# reset heb gedaan.
Was ik effe opgelucht d

Verwijderd
Hier gelukkig geen problemen met profielen.
Iemand al Route 66 versie 7.3.468 (aan de gang?)
Epocware Alarm v1.00 Full 3° Edition is ook uit voor degene die elke dag hun alarm willen instellen
Mja..dat doet ie hier dus niet.. Als ik em uit t offline profiel op algemeen ofzo wil zetten, gaat ie rebooten. Net geprobeerd em opnieuw te flashen maar phoenix crasht als ik op start klik. Vanavond mss nog een keer proberen anders morgen maar even langs NSP.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:24:
[...]
Ikke dus ook. Maar niet getreurd een backupje terug zetten en dan herkent ie je simkaart en profiel weer wel.
Was ik effe opgelucht ddat ie het weer deed na het terugzetten van een backupje.
Verwijderd
Dat had ik precies hetzelfde... Opnieuw flashen ging bij mij ook niet. Een of andere modus kan niet gewijzigd worden was de melding.DoubleD1980 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:53:
[...]
Mja..dat doet ie hier dus niet.. Als ik em uit t offline profiel op algemeen ofzo wil zetten, gaat ie rebooten. Net geprobeerd em opnieuw te flashen maar phoenix crasht als ik op start klik. Vanavond mss nog een keer proberen anders morgen maar even langs NSP.
In offline modus heb ik toen met mijn datakabeltje de backup terug gezet die ik met PC Suite voor de upgrade gemaakt had. Daarna gereboot en toen kwam ie wel weer netjes in de online modus.
Sinds die tijd geen probleem meer gehad.
Dus ik hoop dat je ergens een backupje hebt gemaakt en deze terug kunt zetten. daarmee was bij mij het probleem opgelost. Ik was ook al bang dat ik mijn tello verknald had.
Verwijderd
Ja ben ik ook benieuwd naar. Op de route66 site staat de N80 wel weer als ondersteund model. Ben nl niet zo kapot van nav4all..Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:59:
Hier gelukkig geen problemen met profielen.
Verwijderd
Download F-Secure en koop het, dan staat hij weer onder persoonlijk. Er staat ook maar een evaluatie versie op de nieuwe firmware. Beetje stom dat ze het als virusscan erbij verkopen en vervolgens moet je de virusscan nog activeren en kopen.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:17:
Ben na een Restart ineens de Virusscan kwijt??
@ Dannoo
Nokia n80 Wordt nu wel Ondersteund op de route 66!
Nokia n80 Wordt nu wel Ondersteund op de route 66!
Nope.. heb ik niet, ik had gister alleen backups gemaakt met de telefoon zelf. Met de oude firmware kon ik nog niet eens backups maken. Bij pcsuite verbrak ie de verbinding en bij de telefoon zelf gaf ie aan dat ie niet genoeg ram had.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:27:
[...]
Dat had ik precies hetzelfde... Opnieuw flashen ging bij mij ook niet. Een of andere modus kan niet gewijzigd worden was de melding.
In offline modus heb ik toen met mijn datakabeltje de backup terug gezet die ik met PC Suite voor de upgrade gemaakt had. Daarna gereboot en toen kwam ie wel weer netjes in de online modus.
Sinds die tijd geen probleem meer gehad.
Dus ik hoop dat je ergens een backupje hebt gemaakt en deze terug kunt zetten. daarmee was bij mij het probleem opgelost. Ik was ook al bang dat ik mijn tello verknald had.
Verwijderd
Heeft er iemand een leeg backupje voor DoubleD? Het lukt mij dus niet, ik krijg dezelfde problemen als ik een factory reset doe. Anders had ik wel effe één contact voor je aangemaakt en een backup gestuurd.DoubleD1980 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:49:
[...]
Nope.. heb ik niet, ik had gister alleen backups gemaakt met de telefoon zelf. Met de oude firmware kon ik nog niet eens backups maken. Bij pcsuite verbrak ie de verbinding en bij de telefoon zelf gaf ie aan dat ie niet genoeg ram had.
Verwijderd
Weet iemand toevallig hoe ik ervoor kan zorgen dat de toetsenblokkering ook actief blijft als ik de slider uitschuif??
Het gebeurt me te vaak dat de blokkering er per ongeluk afgaat als hij in mijn broek zit en dat ik erachter kom dat hij al 5 minuten aan het bellen is...
Het gebeurt me te vaak dat de blokkering er per ongeluk afgaat als hij in mijn broek zit en dat ik erachter kom dat hij al 5 minuten aan het bellen is...
Vandaag in Utrecht laten flashen naar 4.0623.0.41, binnen 20 minuten stond ik weer buiten (flashen kostte maar 15 minuten, ik stond na 2 andere klanten). Goede service hoor!
Backup van kaart terug gezet, het meeste behouden maar niet de scores van Snakes of de positie van mijn menu items.

EDIT: De positie van mijn menu items is wel behouden, echter omdat er enkele programma's ontbraken (niet teruggezet door de restore actie blijkbaar) zag het er anders uit.
Backup van kaart terug gezet, het meeste behouden maar niet de scores van Snakes of de positie van mijn menu items.
EDIT: De positie van mijn menu items is wel behouden, echter omdat er enkele programma's ontbraken (niet teruggezet door de restore actie blijkbaar) zag het er anders uit.
[ Voor 22% gewijzigd door Coromoto op 25-08-2006 13:58 ]
Aan de andere kant moet je er blij mee zijn, nokia zal er wel een vergoeding voor krijgen. Ik hoop dan ook dat die vergoeding in de software ontwikkeling gestoken wordt.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:43:
[...]
Download F-Secure en koop het, dan staat hij weer onder persoonlijk. Er staat ook maar een evaluatie versie op de nieuwe firmware. Beetje stom dat ze het als virusscan erbij verkopen en vervolgens moet je de virusscan nog activeren en kopen.
Ik weet niet of deze discussie hier al gevoerd is, maar wat is eigenlijk het doel van die virusscanner? Was het grote voordeel van die application signing niet dat er geen virusjes meer zouden komen voor dit platform en is een virusscanner dus overbodig, of komt nu eindelijk de aap uit de mouw dat het toch gaat om de centjes van de developers?
nou zo:Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:32:
Weet iemand toevallig hoe ik ervoor kan zorgen dat de toetsenblokkering ook actief blijft als ik de slider uitschuif??
niet meer open laten schuiven in je broek

Worden de telefoons die binnenkort uitgeleverd worden ook met versie 4 van de firmware uitgeleverd? Ik zou m'n telefoon vanaf 21 juli in 3 a 4 weken kunnen verwachten, maar heb hem nog niet binnen.
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Ga er maar van uit dat hier nog de oude software opstaat....NoepZor schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:17:
Worden de telefoons die binnenkort uitgeleverd worden ook met versie 4 van de firmware uitgeleverd? Ik zou m'n telefoon vanaf 21 juli in 3 a 4 weken kunnen verwachten, maar heb hem nog niet binnen.
Dat wordt dus eerst een bezoekje bij een servicepoint...
Greetsz,
Heeft iemand mischien de link naar Home Media Server?
Mijn Nokia cd werkt niet..
[ Voor 6% gewijzigd door mischadbs op 25-08-2006 03:19 ]
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Verwijderd
Bluetooth in nieuwe firmware..
Ik zit op mijn werk en het bluetooth tekentje staat tussen haakjes ( ) wat wil zeggen dat ie ergens mee verbonden is.
Kijk ik echter in het BT menu dan staan er geen verbindingen in... Rara waar ben ik mee verbonden ?
Iemand meer deze ervaring ?
Ik zit op mijn werk en het bluetooth tekentje staat tussen haakjes ( ) wat wil zeggen dat ie ergens mee verbonden is.
Kijk ik echter in het BT menu dan staan er geen verbindingen in... Rara waar ben ik mee verbonden ?
Bij het bluetooth menu staan alleen gepaarde apparaten, waarmee je actief verbonden bent wordt niet aangegeven, ik heb dat soms ook wel, misschien een ander bluetooth apparaat in de buurtVerwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:44:
Bluetooth in nieuwe firmware..
Verwijderd
Ik heb dit bericht een week geleden ook gesteld. Datzelfde bericht staat er nog wel ergens. ff zoeken!mischadbs schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 03:19:
Hmm, maar dan nog, je verplicht eigenlijk een gebruiker om gebruik te maken van die software. Maar waarom eigenlijk een virusscan op je mobiel, daar wordt hij langzamer van en onnodig. Want een virusscan inbouwen in nokia PC suite en het is klaar.EnsconcE schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:44:
[...]
Aan de andere kant moet je er blij mee zijn, nokia zal er wel een vergoeding voor krijgen. Ik hoop dan ook dat die vergoeding in de software ontwikkeling gestoken wordt.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2006 11:24 ]
http://www.simplecenter.com/hms_34/mischadbs schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 03:19:
Misschien iets voor de TS?
Thnx!running man schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:28:
[...]
http://www.simplecenter.com/hms_34/
Misschien iets voor de TS?
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Thanx.. maar het is niet meer nodig..Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:12:
[...]
Heeft er iemand een leeg backupje voor DoubleD? Het lukt mij dus niet, ik krijg dezelfde problemen als ik een factory reset doe. Anders had ik wel effe één contact voor je aangemaakt en een backup gestuurd.
Dus ik vanmiddag langs een NSP gegaan en probleem uitgelegd. Die man daar pakt mijn telefoon en zet em in algemeen en hij deed t gewoon ineens
Ik geloof dat het al een keer gepost was, maar voor de mensen die het niet weten:
Secure Digital Card Mini 2GB (TakeMS) is niet compatible met de N80. Hij geeft bij mij maar 1GB van de 2GB aan en ik krijg verschillende schrijf fouten bij het opslaan van een video of plaatje.
Sandisk 2GB Mini-SD SDM-2048-E10M staat nu in bestelling. Heb meer vertrouwen in dat merk..
Secure Digital Card Mini 2GB (TakeMS) is niet compatible met de N80. Hij geeft bij mij maar 1GB van de 2GB aan en ik krijg verschillende schrijf fouten bij het opslaan van een video of plaatje.
Sandisk 2GB Mini-SD SDM-2048-E10M staat nu in bestelling. Heb meer vertrouwen in dat merk..
En iemand toevallig al ervaring met de kingston 2gb?
Want die staat namelijk op mijn verlanglijstje, maar alstie niet fatsoenlijk werkt dan gak ik wel voor een 1gb kaartje want ik hoor hier toch wel veel klachten over 2gb kaartjes in het algemeen....
Want die staat namelijk op mijn verlanglijstje, maar alstie niet fatsoenlijk werkt dan gak ik wel voor een 1gb kaartje want ik hoor hier toch wel veel klachten over 2gb kaartjes in het algemeen....
Verwijderd
Heeft iemand er nog meer last van dat de telefoon van de toetsblokkering af gaat in je broekzak? Dan bedoel ik niet dat hij ervanaf gaat door de slider maar door een toetsencombinatie. Als de foon dicht is hoort hij alleen maar van blokkering af te gaan door: toetsblokkering opheffen --> ok....
Maar als ik op links boven druk (opheffen) en vervolgens op de toets tussen c en menu in dan gaat hij ook van blokkering af. Ik hoor altijd dat geluidje en dan weet ik dat het weer eens zo ver is...
Iemand meer hier last van?
Maar als ik op links boven druk (opheffen) en vervolgens op de toets tussen c en menu in dan gaat hij ook van blokkering af. Ik hoor altijd dat geluidje en dan weet ik dat het weer eens zo ver is...
Zeker weten, ik zal hem erin verwerken! Bedankt
Edit: Staat er in
[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 25-08-2006 19:08 ]
Thanx!DaannO schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:03:
[...]
Zeker weten, ik zal hem erin verwerken! Bedankt
Edit: Staat er in
Verwijderd
Ik heb ook anderen horen praten dat het wel goed werkte. Misschien je kaartje defect?chiels schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:28:
Ik geloof dat het al een keer gepost was, maar voor de mensen die het niet weten:
Volgens mij heb ik ook een TakeMS kaart en die doet het prima. Ik zou dus maar even naar de garantie gaan kijken.
Verwijderd
Ik ben eigenlijk van plan om zo'n kaartje te kopen. Hij kost €35,95 en 2 euro verzendkosten bij http://www.one2remember.nl/index.php?cPath=27. Ik heb wel gehoord dat de kaart soms wegvalt. Maargoed dat vind ik wel acceptabel voor zo'n prijs.vbmot schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:16:
Volgens mij heb ik ook een TakeMS kaart en die doet het prima. Ik zou dus maar even naar de garantie gaan kijken.
Dus omdat ie niet bij jou werkt, werkt ie bij niemand ? Het zou beter zijn als je zei dat ie bij jou niet werkt en of anderen dat ook hebben, om nou meteen een conclusie te trekken...chiels schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:28:

Ik heb trouwens ook de TakeMS 2 gb en ik heb er totaal geen problemen mee, heb je em soms geformatteerd in windows of iets dergelijks ? formatteer em maar eens op je telefoon en kijk of ie dan werkt
[ Voor 12% gewijzigd door Moning2 op 26-08-2006 00:07 ]
Verwijderd
Van zulke berichten wordt ik weer vrolijk:DMoning2 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:07:
[...]
Dus omdat ie niet bij jou werkt, werkt ie bij niemand ? Het zou beter zijn als je zei dat ie bij jou niet werkt en of anderen dat ook hebben, om nou meteen een conclusie te trekken...
Ik heb trouwens ook de TakeMS 2 gb en ik heb er totaal geen problemen mee, heb je em soms geformatteerd in windows of iets dergelijks ? formatteer em maar eens op je telefoon en kijk of ie dan werkt
Maar even iets anders. Je hebt zo'n icoontje van favorieten maar daar kun je eigenlijk niks mee. Hoe kun je hier dingen aan toe voegen?
Verwijderd
Ik heb verschillende programmaatjes geinstalleerd laatste dagen en ik moet zeggen dat dit vrij soepel verloopt allemaal.
Nu heb ik alleen bij BeMused dat de plaatjes die gebruikt worden in het programma in "my gallery" komen te staan. Vrij irritant als je tussen alle programma-plaatjes je foto moet vinden.
Kan je dit veranderen? of installeerd hij deze plaatjes standaard zodat je ze ziet in je "gallery"
Nu heb ik alleen bij BeMused dat de plaatjes die gebruikt worden in het programma in "my gallery" komen te staan. Vrij irritant als je tussen alle programma-plaatjes je foto moet vinden.
Kan je dit veranderen? of installeerd hij deze plaatjes standaard zodat je ze ziet in je "gallery"
Om nog even hierop terug te komen. Ik ben er achter dat je wel naar SIP phones op andere netwerken kunt bellen. Bijvoorbeeld, voor parlino kun je username@80.92.86.36 draaien. Je moet wel het ip adres van de server gebruiken. DNS probleempje, schijnt te worden opgelost. Voor xs4all zou je kunnen kijken of het werkt om nummer@82.101.62.99 te draaien. Ik ken helaas niemand met xs4all VOIP, anders zou ik het zelf wel even testen.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 10:33:
ok, dat registreren is gelukt, maar bellen naar mijn xs4all nummer lukt inderdaad niet: zero balance...
Verwijderd
Ik heb sinds kort ook een N80, nu staat er soms wel en soms niet het
3G symbooltje in het display. Ik neem aan dat dit betekent dat ik soms
wel en soms geen UMTS bereik heb ? (Heb trouwens t-mobile met PIT).
Nu mijn vraag, als er wel een 3G symbool staat dan maak ik contact met
internet via UMTS maar als er geen 3G symbool staat dan verschijnt er
bij het connecten een antenne symbool in beeld. Maak ik dan verbinding
via GPRS of bel ik echt in en gaat het van mijn bundel af.
Alvast bedankt voor een reactie.
Hier heb ik ook regelmatig last van! Met name als ik de foon in mijn broekzak heb ik en ik til een of ander groot voorwerp op (een zware doos ofzo) die dan tegen mijn foon aankomt. Dan begint het deuntje van de muziekspeler (en soms ook gewoon een mp3) te spelen...Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:59:
Heeft iemand er nog meer last van dat de telefoon van de toetsblokkering af gaat in je broekzak? Dan bedoel ik niet dat hij ervanaf gaat door de slider maar door een toetsencombinatie. Als de foon dicht is hoort hij alleen maar van blokkering af te gaan door: toetsblokkering opheffen --> ok....
C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E
Je maakt dan verbinding met GPRS. Inbellen doet de telefoon niet.Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:24:
Ik heb sinds kort ook een N80, nu staat er soms wel en soms niet het
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Ik heb ook sinds kort een BlueTrek G2, bij mij gaat het perfect. M'n N80 herkende 'm direct tijdens de aanmeldprocedure en ik hoef nu alleen maar de headset in of uit te schakelen als ik 'm wil gebruiken. De telefoon gaat dan, als je bluetooth altijd aan laat, automatisch in de "headset-modus". In het dagelijks gebruik vind ik de Bluetrek G2 een perfect dingetje, zit goed en de geluidskwaliteit is prima.mischadbs schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 15:08:
BlueTrek G2 Bluetooth Headset werkt niet op mijn N80
Groet, Paul
Dan doe ik duidelijk iets verkeerd, sorry voor de misleidende informatie!Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:03:
[...]
Ik heb ook sinds kort een BlueTrek G2, bij mij gaat het perfect. M'n N80 herkende 'm direct tijdens de aanmeldprocedure en ik hoef nu alleen maar de headset in of uit te schakelen als ik 'm wil gebruiken. De telefoon gaat dan, als je bluetooth altijd aan laat, automatisch in de "headset-modus". In het dagelijks gebruik vind ik de Bluetrek G2 een perfect dingetje, zit goed en de geluidskwaliteit is prima.
Groet, Paul
Mischien omdat mijn G2 nog gepaard is met mijn 7610..
Verwijderd
Je moet even de aanmeldprocedure van de BlueTrek G2 (opnieuw) doorlopen door 'm met de grote toets in de leermodus te zetten. Heb de handleiding nu niet bij de hand maar ik meen dat je enkele seconden de grote toets ingedrukt moet houden zodat de LED rood wordt. Daarna staat 'ie in de leerstand en komt keurig de tekst Bluetrek G2 in het display van de N80. Werkt het perfect!
Groet, Paul
Groet, Paul
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2006 14:35 ]
- format gedaan in n80 en via digi camera.
- getest in digitale camera en geeft daar wel 2gb aan.
- schrijf fouten bij het opslaan van een video of picture etc.
- al een keer eerder bericht gelezen van een andere user hier op het forum dat het kaartje ook niet werkt.
toch niet zo heel vreemd dat ik die conclusie trek? het wordt nu nog dubieuzer aangezien het bij jou perfect werkt...
- getest in digitale camera en geeft daar wel 2gb aan.
- schrijf fouten bij het opslaan van een video of picture etc.
- al een keer eerder bericht gelezen van een andere user hier op het forum dat het kaartje ook niet werkt.
toch niet zo heel vreemd dat ik die conclusie trek? het wordt nu nog dubieuzer aangezien het bij jou perfect werkt...
Moning2 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:07:
[...]
Dus omdat ie niet bij jou werkt, werkt ie bij niemand ? Het zou beter zijn als je zei dat ie bij jou niet werkt en of anderen dat ook hebben, om nou meteen een conclusie te trekken...
Ik heb mijn zwarte uitvoering sinds gister binnen
Hij bevalt uitstekend, nog de oude firmware maar de slider en het toetsenbord zijn perfect, bouwkwaliteit is prima. Heb echter één ding, er zit een heel klein stofdeeltje onder het scherm, ongeveer zo groot als een pixel maar het is wel irritant als je bijv. aan het browsen bent op een lichte achtergrond, bijv wanneer ik de Google pagina opvraag zie je hem goed zitten. Met een wat donkerder achtergrond als grijs/lichtblauw valt het niet op, maar toch. Het is geen dode pixel, want het stofdeeltje heeft zijn eigen 'schaduw' en ook zichtbaar wanneer het toestel uitstaat. Ik het vermoeden dat het stofdeeltje aan de binnenste kant van de buitenlaag zit, dus niet op of in het TFT zelf.
Wat te doen? Vragen om een nieuw toestel vind ik ook weer zoiets, zeker omdat de bouwkwaliteit van mijn exemplaar nu net zo goed is. Werkt de truc met een wollen trui en een statische ballon niet (die stofdeeltjes aantrekt) Kan een Nokia Servicepoint dit niet oplossen.. maarja moet het toestel weer open.
Wat te doen? Vragen om een nieuw toestel vind ik ook weer zoiets, zeker omdat de bouwkwaliteit van mijn exemplaar nu net zo goed is. Werkt de truc met een wollen trui en een statische ballon niet (die stofdeeltjes aantrekt) Kan een Nokia Servicepoint dit niet oplossen.. maarja moet het toestel weer open.
Verwijderd
Is dit probleem in de nieuwe firmware opgelost? Dus dat je op 2 manieren met gesloten slider de blokkering eraf kan halen ipv gewoon op 1 manier zoals t hoort?Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:59:
Bij mij gaat de blokkering alleen eraf als ik "blok. oph" --> "ok" intoets. Ik weet niet of dit met de oude firmware anders was
Met 3.0617.0.6 last van het probleem.Maite schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:20:
Bij mij gaat de blokkering alleen eraf als ik "blok. oph" --> "ok" intoets. Ik weet niet of dit met de oude firmware anders was
Verwijderd
Binnen 14 dagen mag je hem zonder opgaaf van reden gewoon omruilen bij de meeste phone companies.. dus dat zou ik gewoon doen. Splinter nieuw toestel dient er gewoon goe duit te zien.AvWijk schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:28:
Ik heb mijn zwarte uitvoering sinds gister binnenHij bevalt uitstekend, nog de oude firmware maar de slider en het toetsenbord zijn perfect, bouwkwaliteit is prima. Heb echter één ding, er zit een heel klein stofdeeltje onder het scherm, ongeveer zo groot als een pixel maar het is wel irritant als je bijv. aan het browsen bent op een lichte achtergrond, bijv wanneer ik de Google pagina opvraag zie je hem goed zitten. Met een wat donkerder achtergrond als grijs/lichtblauw valt het niet op, maar toch. Het is geen dode pixel, want het stofdeeltje heeft zijn eigen 'schaduw' en ook zichtbaar wanneer het toestel uitstaat. Ik het vermoeden dat het stofdeeltje aan de binnenste kant van de buitenlaag zit, dus niet op of in het TFT zelf.
Verwijderd
Het enige wat echt veel slechter is geworden met de nieuwe FirmWare is het voice bellen. Met de oude firmware herkende hij altijd wel iemand als ik iets in mijn telefoon riep.
De nieuwe firmware schijnt alleen maar "geen items gevonden" te kunnen uitspreken.
Mijn foon en ik verstaan elkaar niet meer
Iemand dezelfde problemen ?
De nieuwe firmware schijnt alleen maar "geen items gevonden" te kunnen uitspreken.
Mijn foon en ik verstaan elkaar niet meer
Iemand dezelfde problemen ?
Verwijderd
Heb het net geprobeerd (heb XS4ALL VOIP) door met tivi te bellen naar 0878704862@82.101.62.99 maar dat lukt helaas niet.vbmot schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 03:12:
[...]
Om nog even hierop terug te komen. Ik ben er achter dat je wel naar SIP phones op andere netwerken kunt bellen. Bijvoorbeeld, voor parlino kun je username@80.92.86.36 draaien. Je moet wel het ip adres van de server gebruiken. DNS probleempje, schijnt te worden opgelost. Voor xs4all zou je kunnen kijken of het werkt om nummer@82.101.62.99 te draaien. Ik ken helaas niemand met xs4all VOIP, anders zou ik het zelf wel even testen.
Ik heb hiervan laatst nog een formulier in de bus gehad, is dit een gratis dienst?Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:26:
[...]
Heb het net geprobeerd (heb XS4ALL VOIP) door met tivi te bellen naar 0878704862@82.101.62.99 maar dat lukt helaas niet.
Verwijderd
Sinds een paar dagen heb ik de N80, nu heb ik het volgende probleem. Ik wil m'n live-box van orange gaan gebruiken om een WLAN verbinding te maken o.a. voor email. Ik heb de live-box in 'de N80 gezet maar telkens als ik een verbinding wil maken moet ik de WEP-sleutel van 26 karakters invullen. Kan deze sleutel niet ergens in de N80 worden opgeslagen?? Wie weet hier een oplossing voor??
Jawel,Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 09:58:
Sinds een paar dagen heb ik de N80, nu heb ik het volgende probleem. Ik wil m'n live-box van orange gaan gebruiken om een WLAN verbinding te maken o.a. voor email. Ik heb de live-box in 'de N80 gezet maar telkens als ik een verbinding wil maken moet ik de WEP-sleutel van 26 karakters invullen. Kan deze sleutel niet ergens in de N80 worden opgeslagen?? Wie weet hier een oplossing voor??
Via instrumenten>Instell.>verbinding>toegangspunten
een nieuwe wlan verbinding aanmaken,
Daarin aangeven dat je wep beveiliging gebruikt en de dan de sleutel ingeven.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
In de nieuwe changelog staat ''Support voor Windows Mediaplayer 10''
Als ik de datakabel aansluit kan ik ook mediaplayer modus kiezen.
Maar dan geeft mn pc nieuwe hardware aan waar ik de drivers niet voor kan vinden.
Iemand al erachter hoe we hier gebruik van kunnen maken?
Op nokia site vind ik er niks over...
Maar dan geeft mn pc nieuwe hardware aan waar ik de drivers niet voor kan vinden.
Ik ervaar dat mijn batterij steeds een langere standbytijd heeft...
En dat terwijl ik hem niet meer of minder gebruik...
Deelt iemand die ervaring?
Hoi!
Dat kan goed, ik merkte het zelf ook.. In de handleiding staat ook vermeldt dat de volledige capaciteit van de accu pas goed benut wordt als deze minstens 3x ontladen en opgeladen is.urnie538 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:01:
Ik ervaar dat mijn batterij steeds een langere standbytijd heeft...
Verwijderd
Bedankt voor de info, maar ik krijg het toch niet werkend.CoolHead schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 10:39:
[...]
Jawel,
Via instrumenten>Instell.>verbinding>toegangspunten
een nieuwe wlan verbinding aanmaken,
Daarin aangeven dat je wep beveiliging gebruikt en de dan de sleutel ingeven.
Morgen ga in naar een Nokia Servicepunt en zal het daar vragen.
Dat klopt, maar ik heb hem nu vanaf juni en ik begin nu wel een verschil te merken...AvWijk schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:19:
[...]
Dat kan goed, ik merkte het zelf ook.. In de handleiding staat ook vermeldt dat de volledige capaciteit van de accu pas goed benut wordt als deze minstens 3x ontladen en opgeladen is.
Hoi!
Ik vroeg me af hoe jullie de fotokwaliteit eigenlijk beoordelen. Volg dit topic al geruime tijd en hoor daar eigenlijk niets over. Misschien kunnen sommigen wat foto's plaatsen?
Verwijderd
Weet iemand hoe je snel kan zien welke programma's er (nog) op de achtergrond draaien en hoe je hier snel naar kan switschen?
Verwijderd
De menu toets 2 sec inhouden en je ziet de programma's die draaien:)Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:15:
Weet iemand hoe je snel kan zien welke programma's er (nog) op de achtergrond draaien en hoe je hier snel naar kan switschen?
hey handig! thanks! 
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 21:19:
[...]
De menu toets 2 sec inhouden en je ziet de programma's die draaien:)
Verwijderd
Top telefoon
alles loopt lekker en internt met PIT is ook top..
alleen krijg ik bij elk bezoek van een website de melding:
content is partially displayed due to out of memory
en wat ik ook maar doe om het op te lossen niets helpt..
wat kan ik hier aan doen ?
Niet echt een oplossing, maar misschien werkt Opera (of Opera Mini) wel goed..?
Verwijderd
Welke softwareversie heb je??Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:19:
Top telefoonalles loopt lekker en internt met PIT is ook top..
Met de 3 versie kan het kloppen dat je N80 deze melding geeft (deed ie bij mij ook)
Met de nieuwe versie, 4, is dit probleem opgelost
Greetsz,
geen porno kijken met zoveel plaatjesVerwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:19:
Top telefoonalles loopt lekker en internt met PIT is ook top..
het geheugen zit dan vol, kun je niks aan doen, er is dan te veel aanwezig op de pagina om in het geheugen te laden
Mijn vorige telefoon was een Nokia 6600 en vergeleken daarmee is het echt een te geweldige cameraPoeh schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:32:
Ik vroeg me af hoe jullie de fotokwaliteit eigenlijk beoordelen. Volg dit topic al geruime tijd en hoor daar eigenlijk niets over. Misschien kunnen sommigen wat foto's plaatsen?
Verwijderd
Ik heb het zelf nog niet getest, maar hier een link waar je de drivers kan vinden.mischadbs schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:14:
In de nieuwe changelog staat ''Support voor Windows Mediaplayer 10''
http://rapidshare.de/file...okia_N80_WMP10_Driver.inf
Greetsz,
hoe stel ik de N80 in dat ik met bluetooth bv een connectie maak naar een Wannadoo Live box en dan internet op kan. Dit voor als GPRS\UMTS niet beschikbaar is en ik toch het internet op wil. En nee, de WiFi optie zit niet in de Wannadoo Live box.
Het lukt wel om te pairen, maar wat moet ik dan doen om te zorgen dan ik kan internetten op de N80?
Het lukt wel om te pairen, maar wat moet ik dan doen om te zorgen dan ik kan internetten op de N80?
Hey thnx!Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:21:
[...]
Ik heb het zelf nog niet getest, maar hier een link waar je de drivers kan vinden.
Greetsz,
Heb alleen media player 11 beta, daar gebeurd er niks..
Zal morgen eens met 10 proberen..
owja weet iemand hoe ik met kpn hi mn voicemail uitzet?
kan hier in het voicemail menu niks over vinden..
[ Voor 12% gewijzigd door mischadbs op 28-08-2006 01:56 ]
Verwijderd
V 3.0617.0.6Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:04:
[...]
Welke softwareversie heb je??
Met de 3 versie kan het kloppen dat je N80 deze melding geeft (deed ie bij mij ook)
Met de nieuwe versie, 4, is dit probleem opgelost
Greetsz,
Dus een bezoekje naar een Nokia centre is bij mij geen overbodige luxe?
wel vreemd dat hij dat nu wel doet terwlijk ik er eerst geen problemen mee had.. kon elke site bezoeken...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 11:53 ]
Verwijderd
[quote]mischadbs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:49:
[...]
quote]
Ik heb het net getest en bij mij werkt het !
in mijn Device Manager komt hij netjes als muziekspeler te staan
WM-10 wil Synchroniseren.
Het enige wat mij meteen opviel is dat hij niet laat zien waar hij het neerzet (kaartje og telefoon geheugen)
[...]
quote]
Ik heb het net getest en bij mij werkt het !
in mijn Device Manager komt hij netjes als muziekspeler te staan
WM-10 wil Synchroniseren.
Het enige wat mij meteen opviel is dat hij niet laat zien waar hij het neerzet (kaartje og telefoon geheugen)
Ik heb net even het servicepunt in Eindhoven gebeld, daar hebben ze de nieuwe firmware
maar het duurt normaal gesproken 1 tot 2 dagen om te flashen
Dus het wachten is nog even tot 14:00u, dan kan ik het punt in Uden bellen of ze hem al hebben, hoe lang het duurt en wanneer ik terecht kan.
woei, 12-17 maandag en 10-17 di-vr \o/ uurtje wachten meestal (woensdag is t rustigst) en dan 10 mins flashen
in uden. je bent wel alle data kwijt zei ie.... mja

woei, 12-17 maandag en 10-17 di-vr \o/ uurtje wachten meestal (woensdag is t rustigst) en dan 10 mins flashen
[ Voor 22% gewijzigd door DataGhost op 28-08-2006 14:14 ]
Verwijderd
Succes. Ik heb hele slechte ervaringen met Uden.DataGhost schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 10:10:
Ik heb net even het servicepunt in Eindhoven gebeld, daar hebben ze de nieuwe firmwaremaar het duurt normaal gesproken 1 tot 2 dagen om te flashen
Dus het wachten is nog even tot 14:00u, dan kan ik het punt in Uden bellen of ze hem al hebben, hoe lang het duurt en wanneer ik terecht kan.
Ik heb net met 10 geprobeerd, media player wil dan gaan synchroniseren met de N80. Hij laat wel een plaatje van de N91 zien, dus ik denk dat deze feature daar van "gejat" is ofzo..?mischadbs schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:49:
[...]
Hey thnx!
[ Voor 13% gewijzigd door DoubleD1980 op 28-08-2006 10:28 ]
Net als Moning2 had/heb ook ik een 6600 en in vergelijking daarmee is de n80 helemaal geweldig, als ik het dan weer moet vergelijken met de fotocamare van mijn ouders(een olympus 3 megapixel van een aantal jaar oud) dan is de kwaliteit minder. Als de olympus een 10 krijgt, dan krijgen de foto's van de n80 een 8. Als je foto's neemt van een zwarte achtergrond dan zie je er rode e ngroene pixels doorheen.Poeh schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 18:32:
Vanochtend in 15 minuutjes geflashed in Schiedam...
Bizar dat het op andere plaatsen nog steeds 1-2 dagen duurt
...
Bizar dat het op andere plaatsen nog steeds 1-2 dagen duurt

Het werkt, maar ik vind nog niet echt dat het een meerwaarde heeft tov van de 'bestands-overdracht' stand (sd wordt gezien als apparte schijf).Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 00:21:
[...]
Ik heb het zelf nog niet getest, maar hier een link waar je de drivers kan vinden.
Greetsz,
Je krijgt in WMP bij synchronizeren je N80 mapstructuur te zien van alleen de geheugenkaart. Het enigste wat je kunt is dus muziek die je in WMP hebt gesorteerd oid (ik gebruik t niet), synchroniseren met je N80...
Ik wil de mijne ook graag flashen... maar goed dat ik even gebeld heb naar de NSP. Blijkt dat de persoon die dat doet deze week op vakantie is en er verder niemand is die dat kan. (NSP in Rijssen)MistaDevine schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:00:
Vanochtend in 15 minuutjes geflashed in Schiedam...
Bizar dat het op andere plaatsen nog steeds 1-2 dagen duurt...
Nog maar even wachten dus...
I intend to live forever. So far, so good.
Laat even weten hoe de service was in Rijssen, en of je goed geholpen werd.IkWilbert schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:31:
[...]
Ik wil de mijne ook graag flashen... maar goed dat ik even gebeld heb naar de NSP. Blijkt dat de persoon die dat doet deze week op vakantie is en er verder niemand is die dat kan. (NSP in Rijssen)
Nog maar even wachten dus...
Ik woon ook in de buurt, dus vandaar de belangstelling.
Hoi!
Wat me net opviel bij de nieuwe firmware (4.0623.0.41):
Na het installeren (en uploaden via bt) liet de vorige fw steeds het installatie bestand achter in de 'Installs' map op het telefoongeheugen. Nu wist hij netjes deze bestanden!!
Na het installeren (en uploaden via bt) liet de vorige fw steeds het installatie bestand achter in de 'Installs' map op het telefoongeheugen. Nu wist hij netjes deze bestanden!!
Ik ben voor een jaar geleden met mijn oude 6230 geweest bij NSP Rijssen, prima zaakje! Het is daar een beetje zoeken, maar ff trap omhoog en dan heb je een paar wachtstoelen en een balie. 10-15 min is de wachttijd (evt met koffie)! Hier kun je dus rustig langs (ik zou wel ff bellen of de tel specialist er is, dan kun je er zo langs).urnie538 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:49:
[...]
Laat even weten hoe de service was in Rijssen, en of je goed geholpen werd.
Service is goed, mijn ervaring is; klaar terwijl je wacht. Alleen balen dat de specialist deze week nog op vakantie is.urnie538 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:49:
[...]
Laat even weten hoe de service was in Rijssen, en of je goed geholpen werd.
I intend to live forever. So far, so good.
Dit topic is gesloten.