Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmorgen m'n N80 in Oud-Beijerland bij Nemesys laten updaten. Het duurde ongeveer 15 minuten. Tijdens het wachten een kop koffie, prima service!!!!! Nemesys is een service punt van Nokia. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 14:36:
Ik heb vanmorgen m'n N80 in Oud-Beijerland bij Nemesys laten updaten. Het duurde ongeveer 15 minuten. Tijdens het wachten een kop koffie, prima service!!!!! Nemesys is een service punt van Nokia. :)
Welke merkbare veranderingen zijn er bij jou ?..

en mag je je telefoon ook meerdere malen flashen? (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:37:
[...]

Waarschijnlijk dezelfde als in het changelog?
Ja, dat lijkt me nogal logisch, het gaat gewoon onder garantie. Als er bijvoorbeeld een bug is dat je met jouw specifieke IMEI-nummer 1 seconde na het beginnen van een gesprek een crash krijgt en je telefoon reboot mag ik toch zeker hopen dat je niet hoeft te betalen voor een oplossing 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataGhost schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:58:
[...]

Waarschijnlijk dezelfde als in het changelog?

[...]

Ja, dat lijkt me nogal logisch, het gaat gewoon onder garantie. Als er bijvoorbeeld een bug is dat je met jouw specifieke IMEI-nummer 1 seconde na het beginnen van een gesprek een crash krijgt en je telefoon reboot mag ik toch zeker hopen dat je niet hoeft te betalen voor een oplossing 8)7
ok vroeg het me af.. thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:27
De Backup terugzetten werkt niet lekker.... eerst totaal niet.
Toen een oudere backup gepakt... deze werkte wel

Maar mijn settings zoals softkeys die ik aangepast heb en geinstalleerde programma's
waren allemaal weg! En kwamen niet terug ook niet na het terug zetten van de meest
recente backup :( kan ik alles weer opnieuwe installeren en instellen!

[ Voor 0% gewijzigd door nils7 op 28-08-2006 17:03 . Reden: Alles na SW update, overigens uitstekende service bij FinnTax! ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 15:37:
[...]

Ik heb op dit moment niet echt veranderingen kunnen vinden. Over het meerdere keren flashen heb ik geen info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar weken heb ik ook deze telefoon in mijn bezit. Naar mijn mening prima ding! Alleen is de USB interface een beetje klote. Het lijkt wel of de kabel niet goed is. Als ik diskmode kies, verschijnt de schijf niet meer in verkenner. Soms pak ik mn telefoon beet en dan staat er 'Cable can now be removed'. Doe je Ok, dan gaat ie ineens weer terug naar data transfer modus. In verkenner komt ineens wel een schijf tevoorschijn maar 1 sec later wordt ie weer ge-unmount en verdwijnt weer (waarschijnlijk omdat ie van het offline profiel af gaat, en disk mode kan alleen in offline modus).
Als ik aan de kabel rommel kan ik het niet reproduceren, dus weet het niet zeker of het daar aan ligt.
v3.0617.0.6

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:01:
Sinds een paar weken heb ik ook deze telefoon in mijn bezit. Naar mijn mening prima ding! Alleen is de USB interface een beetje klote. Het lijkt wel of de kabel niet goed is. Als ik diskmode kies, verschijnt de schijf niet meer in verkenner. Soms pak ik mn telefoon beet en dan staat er 'Cable can now be removed'. Doe je Ok, dan gaat ie ineens weer terug naar data transfer modus. In verkenner komt ineens wel een schijf tevoorschijn maar 1 sec later wordt ie weer ge-unmount en verdwijnt weer (waarschijnlijk omdat ie van het offline profiel af gaat, en disk mode kan alleen in offline modus).
Als ik aan de kabel rommel kan ik het niet reproduceren, dus weet het niet zeker of het daar aan ligt.
v3.0617.0.6
Denk dat het aan je kabel ligt, ik had hetzelfde, ff aan de kabel rommelen en de link is weg of weer terug. Gelukkig had ik nog een kabel die wel goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30
Ik heb hetzelfde gedonder met die kabel, maar na het schoonvegen van de pop port werkt ie weer goed naar behoren :)
Vind het wel naar dat ik geen gegevensoverdracht kan kiezen als de berichten worden opgeslagen op de memory card :/

[ Voor 33% gewijzigd door Moning2 op 28-08-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Hm, typisch... kabelproblemen opeens...
Mijn datakabel heeft iig duidelijk een kabelbreuk, erg vreemd terwijl ik er toch wel netjes mee ben omgegaan (kheb mn telefoon net 2 maanden). Ik heb er vandaag smartphoneshop over gebeld en ik krijg morgen mail over het hoe en wat van evt vervanging (ik ga ervan uit dat mijn kabel gewoon vervangen wordt). Ik kan me alleen niet aan de gedachte onttrekken dat Nokia zeer slechte kwaliteit kabels heeft gebruikt, aangezien de kabel met de oordopjes soms ook even een wegvallend kanaal heeft, wat terugkomt als ik een beetje aan de kabel rommel. De oordopjes heb ik net 10 uur gebruikt ofzo? Maar ja, die gebruik ik toch niet zoveel :) daar is mijn iPod voor.
Het ligt trouwens niet aan de pop-port, het kabeltje met de 3,5 jackplug is wel gewoon goed (gebruikt als antenne voor de radio). Als ik eraan rommel hoor ik geen storing ofzo, terwijl als ik de kabel eruit haal ik duidelijk een *RUIS* hoor en daarna de melding krijg dat ik de antenne weer aan moet sluiten. Die is wel in orde dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij bleven met de oude firmware de instalatie bestanden op je telefoon staan na instalatie.
En met de nieuwe firmware worden ze automatisch gewist wat een hoop werk scheelt..

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 23:50
mischadbs schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:11:
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij bleven met de oude firmware de instalatie bestanden op je telefoon staan na instalatie.
En met de nieuwe firmware worden ze automatisch gewist wat een hoop werk scheelt..
Had iemand op de vorige pagina ook gemeld en staat ook gewoon keurig in de changelog van die nieuwe firmware ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 17:05

pim

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 20:24:
[...]
Denk dat het aan je kabel ligt, ik had hetzelfde, ff aan de kabel rommelen en de link is weg of weer terug. Gelukkig had ik nog een kabel die wel goed was.
En ik heb hetzelfde probleem..

Weer een nieuw probleem wat ik heb, is dat soms na de datatransfer mode, dat mijn telefoon geen smsjes meer ontvangt. Daar kom ik dan achter nadat ik mijn phone noodgedwongen opnieuw op moet starten omdat ie weer is vast gelopen.. Dan komen ineens de smsjes.

Een 2de hoofdfunctie die niet goed werkt is videobellen.. Als het een keer crashed kan ik daarna geen telefoon gesprek meer voeren.. Kun je het geloven?? een telefoon die je moet restarten om mee te kunnen bellen :X

Benieuwd wat de nieuwe firmware allemaal oplost..

[ Voor 9% gewijzigd door pim op 29-08-2006 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
pim schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:00:
[...]

Weer een nieuw probleem wat ik heb, is dat soms na de datatransfer mode, dat mijn telefoon geen smsjes meer ontvangt. Daar kom ik dan achter nadat ik mijn phone noodgedwongen opnieuw op moet starten omdat ie weer is vast gelopen.. Dan komen ineens de smsjes.

Een 2de hoofdfunctie die niet goed werkt is videobellen.. Als het een keer crashed kan ik daarna geen telefoon gesprek meer voeren.. Kun je het geloven?? een telefoon die je moet restarten om mee te kunnen bellen :X

Dat komt omdat ie dan in Offline staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:00:
[...]

Nou dat eerste probleem heb ik nog steeds, ook met de nieuwe firmware. Ik had donderdags e.e.a. op en neer naar mijn telefoon gestuurd met de kabel. Heel het weekend geen smsjes gehad. Zondags vergeten op te laden dus telefoon ging uit. Opgeladen en toen ik hem weer aan zette kreeg ik 10 smsjes van over het hele weekend.

Maar kan wel gewoon bellen en smsjes versturen, dus hij stond niet helemaal in offline mode.

raarrrr

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:54:
[...]

Nou dat eerste probleem heb ik nog steeds, ook met de nieuwe firmware. Ik had donderdags e.e.a. op en neer naar mijn telefoon gestuurd met de kabel. Heel het weekend geen smsjes gehad. Zondags vergeten op te laden dus telefoon ging uit. Opgeladen en toen ik hem weer aan zette kreeg ik 10 smsjes van over het hele weekend.

Maar kan wel gewoon bellen en smsjes versturen, dus hij stond niet helemaal in offline mode.

raarrrr
Dat noemt men dus een bug, elke keer als je de gegevens overdracht modus aanzet moet je erna je telefoon rebooten. Ik hoop voor je dat er snel een nieuwe software versie komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnsconcE schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:58:
[...]

Dat noemt men dus een bug, elke keer als je de gegevens overdracht modus aanzet moet je erna je telefoon rebooten. Ik hoop voor je dat er snel een nieuwe software versie komt...
Ik heb dit zojuist nog ff getest in de volgende twee situaties:
- SMS-en tijdens gegevensoverdracht
- SMS-en na gegevensoverdracht zonder te rebooten

Ik ondervind geen enkel probleem en krijg gewoon mijn SMS-jes binnen zonder te rebooten :) .
FW versie 4.0623.0.41 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 07:53
hier dito, ik heb hier ook geen last van. Heb het net ff (zelfs 2x) getest en smsjes komen keurig binnen nadat ik het toestel van het kabel loskoppel

[ Voor 7% gewijzigd door Maite op 29-08-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Ja, het probleem doet zich ook sporadisch voor.. En dat is even erg, want je wel geen 90% zekerheid dat je telefoon smsjes kan ontvangen, maar 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:28:
hier dito, ik heb hier ook geen last van. Heb het net ff (zelfs 2x) getest en smsjes komen keurig binnen nadat ik het toestel van het kabel loskoppel
Had er bij moeten zetten dat het ook niet altijd gebeurd. Ik sync mijn telefoon elke dag met outlook en af en toe maak ik ook maar een backupje voor de zekerheid. Heb het nu 3x meegemaakt in de afgelopen 2 weken dat ik geen smsjes meer ontvang. Andere keren ging het wel gewoon goed. Zal wel een 'ongelukkige' samenloop van omstandigeheden zijn geweest.
(iemand stuurt een smsje (of misschien belt) terwijl de N80 in data transf modus staat?? Backup maken van SMS file blokkeert de SMS files en releast deze niet goed ?? )
Ik heb de preciese oorzaak nog niet kunnen achter halen. Weet alleen dat het super irrirant is.

Ik reboot mijn telefoon nu standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

En jawel!!! Ik voer zojuist een testje uit, en reboot mijn telefoon.. Wat verschijnt er op mijn scherm?

"1 missed call"..

van fucking gisteravond.. Echt waardeloos..
Ik moet elke dag mijn telefoon opnieuw opstarten om hem te laten functioneren..

[ Voor 19% gewijzigd door pim op 29-08-2006 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:42:
En jawel!!! Ik voer zojuist een testje uit, en reboot mijn telefoon.. Wat verschijnt er op mijn scherm?

"1 missed call"..

van fucking gisteravond.. Echt waardeloos..
Ik moet elke dag mijn telefoon opnieuw opstarten om hem te laten functioneren..
Dus je kunt het reproduceren?
Kun je de stappen effe posten..
En dan met zijn allen een serieuze bug meldings mail naar Nokia om het probleem te melden, zodat dat ze er ook van op de hoogte zijn. En er mee bezig kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit eens mijn office tools weggemaakt. Hoe kan ik ze opnieuw installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:07:
Dus je kunt het reproduceren?
Kun je de stappen effe posten..
En dan met zijn allen een serieuze bug meldings mail naar Nokia om het probleem te melden, zodat dat ze er ook van op de hoogte zijn. En er mee bezig kunnen.
Ik kan het niet reproduceren.. Wat ik wel weet is dat ik sinds de laatste reboot hem normaal gebruikt heb:
- een datacable connectie heb gehad
- gebeld/ge-sms'd heb/ben
- foto's/video's gemaakt/bekeken
- wifi connectie heb gehad, en heb geinternet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de specificaties in dit topic staat dat de Nokia N80 Bluetooth v2.0 (class 1, bereik 50m) aan boord heeft. Is dit niet Bluetooth v1.2 :?

Dit wil ik namelijk 100% zeker weten omdat ik een smartphone met Bluetooth v2.0 wil. Ik maak veel gebruik van mijn bluetooth v2.0 verbinding tussen mijn laptop en nu nog Nokia 7610 (bluetooth v1.2). Ik wil met mijn nieuwe mobiel optimaal gebruik maken van de bandbreedte en het verdere bereik dat bluetooth v2.0 te bieden heeft. Als de N80 ook bluetooth V2.0 heeft begin ik toch aardig te twijfelen tussen de N93 en N80 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
De specs van bluetooth zitten toch nog iets ingewikkelder in elkaar. Je bent al een end. Maar je hebt inderdaad onderscheidt tussen de verschillende klassen.
Class 1 ~ 100m
Class 2 ~ 10 m (vrijwel alle aparaten)
Class 3 ~ 1 m

Dat zegt dus iets over het bereik. Verder heb je dan nog de doorvoersnelheid en de features. Tja nu wordt het ingewikkeld. V2.0 heeft namelijk helemaal niet zulke grote verschillen t.o.v. V1.2. Behalve dat er bepaalde onderdelen van EDR in kunnen zitten. Pas als alle features van EDR er in zitten mag je het V2.0+EDR noemen. Eigenlijk is dat de enige garantie dat je dan dus gebruik kan maken van hogere overdrachtssnelheden.

Tot slot, op de N80 zit natuurlijk ook Wifi, dus ik weet niet waar je het voor wil gaan gebruiken, maar misschien is dat een alternatief.

Zie voor meer info --> http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

zo, net een uur in de rij gestaan en toen was mn firmware binnen een kwartiertje geflashed :) Aardige kerel daar in Uden (jaja)
In elk geval, blok.oph -> multimediatoets unlockt de lock niet meer :) en bluetooth ga ik nu proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die ervaring heeft met het instellen van de N80 via WLAN op de Livebox 9830 (ADSL2-modem) van Orange ( vm Wanadoo ), zodat ik met de N80 via WLAN op internet kan komen via m'n abonnement bij Orange. Ik heb uiteraard de PCMCIA kaart in de livebox gestoken. Ik heb de instellingen voor WLAN gemaakt volgens de gebruiksaanwijzing welke bij de N80 zit maar na diversen keren proberen is het mij niet gelukt een verbinding tot stand te brengen. Wie heeft hier een oplossing voor, bij voorbaat dank voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:17:
Is er iemand die ervaring heeft met het instellen van de N80 via WLAN op de Livebox 9830 (ADSL2-modem) van Orange ( vm Wanadoo ), zodat ik met de N80 via WLAN op internet kan komen via m'n abonnement bij Orange. Ik heb uiteraard de PCMCIA kaart in de livebox gestoken. Ik heb de instellingen voor WLAN gemaakt volgens de gebruiksaanwijzing welke bij de N80 zit maar na diversen keren proberen is het mij niet gelukt een verbinding tot stand te brengen. Wie heeft hier een oplossing voor, bij voorbaat dank voor de moeite.
Is zeer makkelijk!
Instrumenten --> Instellingen --> Verbinding --> Toegangspunten --> Opties --> Nieuw Toegangspunt --> Standaard

Instellingen:
Naam Verbinding: Wanadoo_........
Drager gegevens: Wireless LAN
WLAN-netwerknaam: Wanadoo_......
Netwerkstatus: Openbaar
WLAN-netwerkmodus: Infrastructuur
WLAN beveiliging: WEB

WLAN Bevei.instel:
Open
en dan even de netwerksleutel intypen. (ALLES ACHTERELKAAR zonder streepjes ertussen)

Dan ga je naar Persoonlijk --> Web --> Opties --> Instellingen --> even je toegangspunt opzoeken!
en nu even onder de livebos op het "REG'knopje drukken en je kan het NET op!

Suc7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik kom ergens niet aan uit.

Ik heb te weinig snelkoppelingen voor funkties die ik veel gebruik. De twee programmeerbare toetsen links en rechts van de 5-puntsdruktoets, de 6 snelkeuzes in standby, en de 4 keuzes van de multimedia knop heb ik al in gebruik. Daarom wilde ik favorieten gaan gebruiken, net zoals bij mijn oude 6230i. Ik heb de rechtse programeerbare toets toegewezen aan 'favorieten'. Deze word netjes gestart als ik daar op druk.

Nu wil ik het lijstje aanvullen met dingen die ik regelmatig gebruik, bijv. bluetooth en wekker, maar ik kan met geen mogelijkheid het 'favorieten' menu configureren. Iemand dit al gelukt?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:51:
[...]

Is zeer makkelijk!
Instrumenten --> Instellingen --> Verbinding --> Toegangspunten --> Opties --> Nieuw Toegangspunt --> Standaard

Instellingen:
Naam Verbinding: Wanadoo_........
Drager gegevens: Wireless LAN
WLAN-netwerknaam: Wanadoo_......
WLAN-netwerkmodus: Infrastructuur
WLAN beveiliging: WEB

WLAN Bevei.instel:
Open
en dan even de netwerksleutel intypen. (ALLES ACHTERELKAAR zonder streepjes ertussen)

Dan ga je naar Persoonlijk --> Web --> Opties --> Instellingen --> even je toegangspunt opzoeken!
en nu even onder de livebos op het "REG'knopje drukken en je kan het NET op!

Suc7!
Bedankt voor de informatie, ik heb een en ander aldus uitgevoerd alleen krijg ik nu als ik een webadres invul de tekst: WEB: Geen reaktie van gateway.
In ieder geval weet ik nu de instellingen en ga daar nog eens mee aan de gang _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
DataGhost schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:23:
Hm, typisch... kabelproblemen opeens...
Mijn datakabel heeft iig duidelijk een kabelbreuk, erg vreemd terwijl ik er toch wel netjes mee ben omgegaan (kheb mn telefoon net 2 maanden). Ik heb er vandaag smartphoneshop over gebeld en ik krijg morgen mail over het hoe en wat van evt vervanging (ik ga ervan uit dat mijn kabel gewoon vervangen wordt). Ik kan me alleen niet aan de gedachte onttrekken dat Nokia zeer slechte kwaliteit kabels heeft gebruikt, aangezien de kabel met de oordopjes soms ook even een wegvallend kanaal heeft, wat terugkomt als ik een beetje aan de kabel rommel. De oordopjes heb ik net 10 uur gebruikt ofzo? Maar ja, die gebruik ik toch niet zoveel :) daar is mijn iPod voor.
Het ligt trouwens niet aan de pop-port, het kabeltje met de 3,5 jackplug is wel gewoon goed (gebruikt als antenne voor de radio). Als ik eraan rommel hoor ik geen storing ofzo, terwijl als ik de kabel eruit haal ik duidelijk een *RUIS* hoor en daarna de melding krijg dat ik de antenne weer aan moet sluiten. Die is wel in orde dus.
Volgens mij licht het aan de vervbinding tussen de pop port en de desbetreffende kabel. Waarschijnlijk is het bij de 3.5 jackplug connector wel stevig vervonden (mbv van de plastic pennetjes die in je tel klikken) en is de connectie bij de usb kabel en oordopjes niet echt strak. Dus als je connector iets scheef zit, heb je ineens mono geluid of geen verbinding meer...
Dit is wat ik zelf zo ervaren hebt tijdens het gebruik, dit heb ik trouwens alleen bij de oordopjes en ook wel bij de 3.5 jackplug connector en niet bij de usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Maite schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 10:28:
Bij mij ook nooit geen problemen mee gehad, ook niet toen ik nog de oudere fw (3.*******) nog had. Dus ik zou snel ff die nieuwe fw dr op knallen (4.**********), dan ben je waarschijnlijk zeker er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:33:
Ik heb ooit eens mijn office tools weggemaakt. Hoe kan ik ze opnieuw installeren ?
Bij Diensten naar Toepassingsdownloads en dan Application Download, daar staat dan een lijstje met software incl. quickoffice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mijn N80 laten flashen naar v 4.0623.04 , maar wat mij opviel is dat ik hierna in het menu weegave de time out van de slaapstand niet meer in kon stellen (slechts de keuze aan of uit). Hij werkt dus nu wel na (ik schat) 15 min. Is dit normaal bij v4?
Note: Ik was mn telefoon van donderdag tot maandag kwijt bij een nsp.

2 Iemand een of elke bluetooth gps ontvanger werkt op de N80? Zo ja , hoe? Ik krijg hem niet aan de gang.

3 Hoe instaleer ik route66 op mijn N80? heb alle mappen op de geheugenkaart staan maar het instaleren lukt daarna niet. Waarschijnlijk ben ik al verkeerd bezig doordat ik alle mappen op de geheugenkaart heb gezet.

4 Heb hier veel gelezen over dat er iets veranderd is met het blokkeren van het toetsenbord bij v4 ik merk echter geen verschil.

Alvast bedankt voor uw reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:40:
Ik heb ook mijn N80 laten flashen naar v 4.0623.04 , maar wat mij opviel is dat ik hierna in het menu weegave de time out van de slaapstand niet meer in kon stellen (slechts de keuze aan of uit). Hij werkt dus nu wel na (ik schat) 15 min. Is dit normaal bij v4?

2 Iemand een of elke bluetooth gps ontvanger werkt op de N80? Zo ja , hoe? Ik krijg hem niet aan de gang.

3 Hoe instaleer ik route66 op mijn N80? heb alle mappen op de geheugenkaart staan maar het instaleren lukt daarna niet. Waarschijnlijk ben ik al verkeerd bezig doordat ik alle mappen op de geheugenkaart heb gezet.

4 Heb hier veel gelezen over dat er iets veranderd is met het blokkeren van het toetsenbord bij v4 ik merk echter geen verschil.

Probeer route66 maar eens te kopen, er is nog geen werkende gekraakte versie van route66 en alleen die update sis heb je niks aan

wat veranderd is aan het blokkeren is dat je niet meer kan deblokkeren door op Ja en dan dat media knopje te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 12:31:
De specs van bluetooth zitten toch nog iets ingewikkelder in elkaar. Je bent al een end. Maar je hebt inderdaad onderscheidt tussen de verschillende klassen.
Class 1 ~ 100m
Class 2 ~ 10 m (vrijwel alle aparaten)
Class 3 ~ 1 m

Dat zegt dus iets over het bereik. Verder heb je dan nog de doorvoersnelheid en de features. Tja nu wordt het ingewikkeld. V2.0 heeft namelijk helemaal niet zulke grote verschillen t.o.v. V1.2. Behalve dat er bepaalde onderdelen van EDR in kunnen zitten. Pas als alle features van EDR er in zitten mag je het V2.0+EDR noemen. Eigenlijk is dat de enige garantie dat je dan dus gebruik kan maken van hogere overdrachtssnelheden.

Tot slot, op de N80 zit natuurlijk ook Wifi, dus ik weet niet waar je het voor wil gaan gebruiken, maar misschien is dat een alternatief.

Zie voor meer info --> http://en.wikipedia.org/wiki/Bluetooth
Dit is goeie info over bluetooth, zeker de onderstaande link 8)

Maar heeft de N80 nu bluetooth V1.2 of V2.0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:41:
[...]

Bij Diensten naar Toepassingsdownloads en dan Application Download, daar staat dan een lijstje met software incl. quickoffice :)
thnx ik ga ze straks downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Laatst online: 12-09 15:56
TomTom introduceert nieuwe range TomTom One

Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - TomTom introduceert vandaag een nieuwe range van de TomTom One. Dat heeft de producent van draagbare navigatiesystemen woensdag bekendgemaakt. Tele Atlas levert de kaarten. De nieuwe modellen, de nieuwe regionale Europese editie van de TomTom One, zijn beschikbaar vanaf EUR 299.

Ook maakte TomTom bekend dat de Navigator Navigator 6 beschikbaar zal zijn vanaf september. In het systeem zijn de Navigator 5 en TomTom mobile 5 geintegreerd in een multi-platformoplossing.

De Navigator 6, met navigatiesoftware en kaarten van een land/regio en belangrijke wegen van West Europa, zal EUR 99 gaan kosten.

---

vanaf september dus inderdaad...laten we hopen voor n80 support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
mooi zo Tomtom. Moet zeggen dat ik 99 Euro en leuke/redelijke prijs vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een beetje goed nieuws.
Hier kijk ik al een tijd naar uit!
Hopen dat het dan ook snel komt..

Nu ook te lezen op de site van tomtom zelf:

Tom Tom Nieuws

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:15
nog een bug ontdekt (software 4.xxxx)

Als je een alarm zet en je restart de N80 dan staat er geen klokje meer in het scherm.
Als je hem dan opnieuw gaat zetten dan lijkt het alsof hij wel staat.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21

yassine

Nothing to it but to do it!

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:10:
Eindelijk een beetje goed nieuws.
Hier kijk ik al een tijd naar uit!
Hopen dat het dan ook snel komt..

Nu ook te lezen op de site van tomtom zelf:

Tom Tom Nieuws
Mooi Niews! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Driek schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:19:
nog een bug ontdekt (software 4.xxxx)

Als je een alarm zet en je restart de N80 dan staat er geen klokje meer in het scherm.
Als je hem dan opnieuw gaat zetten dan lijkt het alsof hij wel staat.
Nou dan zal ie nog wel aan staan, maar staat dat klokje er alleen niet, niet zo'n groot probleem opzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
enzoronald schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:21:

Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - TomTom introduceert vandaag een nieuwe range van de TomTom One. Dat heeft de producent van draagbare navigatiesystemen woensdag bekendgemaakt. Tele Atlas levert de kaarten. De nieuwe modellen, de nieuwe regionale Europese editie van de TomTom One, zijn beschikbaar vanaf EUR 299.

Ook maakte TomTom bekend dat de Navigator Navigator 6 beschikbaar zal zijn vanaf september. In het systeem zijn de Navigator 5 en TomTom mobile 5 geintegreerd in een multi-platformoplossing.

De Navigator 6, met navigatiesoftware en kaarten van een land/regio en belangrijke wegen van West Europa, zal EUR 99 gaan kosten.

---

Wie weet ;)
Firmware 4 is wel beduidend beter dan 3.nogwat.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnt alleen voor Windows Mobile te zijn :-( 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:59:
[...]

neej hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:59:
[...]

Nee, het is idd ook voor Symbian toestellen. Echter duurt het nog 2 maanden voordat het breed beschikbaar wordt gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

nils7 schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 15:30:
[...]

Wie weet ;)
Firmware 4 is wel beduidend beter dan 3.nogwat.
Inderdaad, ik zal het nu nog eens proberen, maar ik had gisteren niet goed geteld... na 15 seconden was mijn telefoon al gestart namelijk en dat had ik niet helemaal door 8)7 normaal deed ie daar 45 seconden over :)
Mijn batterij is trouwens nog steeds helemaal vol sinds gistermiddag :? :) En ik heb m toch wel redelijk gebruikt.
edit: hm dat zal misschien komen doordat mijn adapter er gisteren nog aanhing oid, het duurt 35 seconden nu. Of het komt doordat ik nou mijn apps weer geinstalleerd heb staan :+

[ Voor 26% gewijzigd door DataGhost op 30-08-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:40:

2. Zie handleiding van je gps ontvangen. De oasis GPS ontvanger werkt bij mij perfect, zie eerdere post van me.

3. Zie handleiding van Route 66. Je hebt hem toch wel legaal? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Heeft iemand UPNP aan de praat gekregen?

Ik heb een Asus WIFI kaartje in mijn computer gestopt, deze detecteert geen netwerken(klopt), en ook niet mijn telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.skateboarden-denbosch.nl/pics/06-08-30_upnp1.PNG

Op mijn N80 kan ik mijn computer ook niet als Wlan netwerk instellen, want deze is onvindbaar.. Als ik een nieuw toegangspunt aan wil maken, kies ik bij "WLAN netw. name" voor "Search for netw.". Na 2 sec. komt gelijk de melding:
No WLAN network found.

Ik heb de Home Media Server van SimpleCenter geinstalleerd.. Bij de "devices" blijft het leeg:

Afbeeldingslocatie: http://www.skateboarden-denbosch.nl/pics/06-08-30_upnp2.PNG

Heeft iemand het wel aan de praat gekregen? Hoort mijn N80 uberhaupt mijn pc te herkennen als WLAN, of moet je daar perse een WIFI-router voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pim schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:14:

Ik heb een Asus WIFI kaartje in mijn computer gestopt, deze detecteert geen netwerken(klopt), en ook niet mijn telefoon:
Ik heb UPNP thuis werkend en werkt wel ok

Heb je wel een adhoc verbinding gemaakt met je PC ?
Op mn werk heb ik ook een adhoc verbinding met mn N80 en werkt super kan dan gewoon op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim

pim

Hoe maak ik een "Ad hoc" verbinding met mijn pc?

Op mijn telefoon bij Connectivity --> Device manager
kan ik niks toevoegen want hij vind geen Wlan..

[ Voor 52% gewijzigd door pim op 30-08-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 11:21:

---

Ik snap het even niet:

Wat heb je voor 299 euro en wat heb je dan voor 99euro?

Ik heb alleen de software nodig namelijk.

En nog even iets:

bij mij zit er een licht pixel op de kruising van de 1, 2, 4 , & 5(het schijnt iets door tussen de toetsen). Nou ben ik niet zo`n zeikerd dus als ze dit allemaal hebben vind ik het wel ok ( anders ook wel maar goed) ben gewoon benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even vooropgesteld, ik ben erg blij met mijn N80.
Minder blij ben ik met de streaming audio mogelijkheden van mijn
N80. Bijna alle leuke/interessante streaming audio op internet
gebruikt het bekend ASX protocol van MS.
Laat nu net mijn N80 daar niet mee overweg kunnen.
Iemand al bekend met een oplossing ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:22:
Het enige wat echt veel slechter is geworden met de nieuwe FirmWare is het voice bellen. Met de oude firmware herkende hij altijd wel iemand als ik iets in mijn telefoon riep.
De nieuwe firmware schijnt alleen maar "geen items gevonden" te kunnen uitspreken.

Mijn foon en ik verstaan elkaar niet meer :'(

Iemand dezelfde problemen ?
Ja, en zonet opgelost: spraakopdrachten --> gewenst onderdeel kiezen( profielen oid) --> opties --> instellingen --> spraakaanpassing herstellen --> ja.

en het werkt weer als voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:39:
[...]

Ik snap het even niet:

Wat heb je voor 299 euro en wat heb je dan voor 99euro?

Ik heb alleen de software nodig namelijk.

En nog even iets:

bij mij zit er een licht pixel op de kruising van de 1, 2, 4 , & 5(het schijnt iets door tussen de toetsen). Nou ben ik niet zo`n zeikerd dus als ze dit allemaal hebben vind ik het wel ok ( anders ook wel maar goed) ben gewoon benieuwd.
ik heb dat bij 2,3,5,6 en 7,8,*,0 :) op jouw plek heb ik dat niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:19:
Even vooropgesteld, ik ben erg blij met mijn N80.
Minder blij ben ik met de streaming audio mogelijkheden van mijn
N80. Bijna alle leuke/interessante streaming audio op internet
gebruikt het bekend ASX protocol van MS.
Laat nu net mijn N80 daar niet mee overweg kunnen.
Iemand al bekend met een oplossing ????
Ik zoek dus ook nog een oplossing voor dat asx gebeuren. Ik wil bigbrother volgen op mijn n80 maar heb het nog niet voorelkaar gekregen.

Verwijderd

pim schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 19:14:

[afbeelding]

Op mijn N80 kan ik mijn computer ook niet als Wlan netwerk instellen, want deze is onvindbaar.. Als ik een nieuw toegangspunt aan wil maken, kies ik bij "WLAN netw. name" voor "Search for netw.". Na 2 sec. komt gelijk de melding:
No WLAN network found.

Ik heb de Home Media Server van SimpleCenter geinstalleerd.. Bij de "devices" blijft het leeg:

[afbeelding]

Heeft iemand het wel aan de praat gekregen? Hoort mijn N80 uberhaupt mijn pc te herkennen als WLAN, of moet je daar perse een WIFI-router voor hebben?
wifi router aanschaffen en problem opgelost _/-\o_

Verwijderd

MaPzel schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:25:
[...]

3. Zie handleiding van Route 66. Je hebt hem toch wel legaal? :)
Ja maar de install van Route 66 wilt bij stap 1 je kaart leeg gooien ^^ dat wil je toch ook niet? Dan maar liever een handmatige install

Misschien werkt dit: maak die 128 mb kaart helemaal leeg. draai de install. kopieer de inhoud van die 128mb kaart naar je pc, verwissel de kaart en zet alles daarop?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 00:21 ]

• mischadbs
Is het mogelijk om mijn vaste internet te delen via mijn wifi kaart?
Of moet ik dan toch een nieuwe router kopen?

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

• nils7
Upquark schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 23:52:
Van een Frans forum:

[...]

S60v3 support dus! :)
TThome ondersteunt het gewoon hoor ;) download het maar en hang je N80 eraan kijk maar es wat ie zegt ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 21:24:
[...]

Ja, en zonet opgelost: spraakopdrachten --> gewenst onderdeel kiezen( profielen oid) --> opties --> instellingen --> spraakaanpassing herstellen --> ja.

en het werkt weer als voor de update.
Thanx W0ut!!! Eindelijk verstaat mijn telefoon me weer ;-)

Verwijderd

Op mijn n80 werkt draadloos netwerk nog steeds niet.
Dit zijn mijn instellingen:

Naam verbining: @HOME
Drager gegevens: Wireless Lan
WLAN-Netwerknaam: @HOME
WLAN-Netwerkmodus: Infrastructuur
WLAN-beveil.modus: WEP
WEP-SLEUTEL: #1
Verificatietype: Open
Web-Codering 128 bits ( is ook op mijn router)
Indeling-WEP sleutel: Hexadecimaal (heb 26 cijfers op mijn router ingesteld en ook in mijn tel)

Iemand een idee? (Heb kabel internet van @HOME) O-)

Verwijderd

Beste mensen, wie kan mij helpen om met mijn N80 op het draadloos netwerk van de UVT te komen, als je normaal met je laptop op het netwerk wilt moet je inloggen met een VPN inlog naam enz... is dit ook mogenlijk op mijn N80 of niet?

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:09:

Ik denk dat het Verificatietype: Gedeeld (of iets in die geest, 'Geheim' misschien) moet zijn. Ook een veel gemaakte fout bij het instellen van Windhoos XP...
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:48:
Beste mensen, wie kan mij helpen om met mijn N80 op het draadloos netwerk van de UVT te komen, als je normaal met je laptop op het netwerk wilt moet je inloggen met een VPN inlog naam enz... is dit ook mogenlijk op mijn N80 of niet?
Euh, check de Nokia-website en google es daarvoor? Als je echt via een VPN moet connecten dan kun je misschien de VPN-software van Nokia gebruiken, is verkrijgbaar voor de N-series via hun website, maar ik denk dat het iets anders is. Zoeken naar 'nokia n80 wireless network certificate' dus ;)
mischadbs schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:53:
Is het mogelijk om mijn vaste internet te delen via mijn wifi kaart?
Of moet ik dan toch een nieuwe router kopen?
Ja, in Linux (hehe) en Windows XP kan dat... deel bij Netwerkverbindingen je VASTE internetverbinding en geef bij die instellingen aan dat je draadloze kaart verbinding kan maken via je vaste kaart. Stel daarbij wel ff een niet te makkelijk te raden WPA-sleutel in voor voldoende veiligheid!

[ Voor 62% gewijzigd door Sorcerer8472 op 31-08-2006 13:13 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Scarface0
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-01-2022
Weet iemand of het mogelijk is om video-ringtones te gebruiken met de N80? Alvast bedankt voor de reactie.

• mischadbs
Sorcerer8472 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:08:
[...]

Ik denk dat het Verificatietype: Gedeeld (of iets in die geest, 'Geheim' misschien) moet zijn. Ook een veel gemaakte fout bij het instellen van Windhoos XP...

[...]

Euh, check de Nokia-website en google es daarvoor? Als je echt via een VPN moet connecten dan kun je misschien de VPN-software van Nokia gebruiken, is verkrijgbaar voor de N-series via hun website, maar ik denk dat het iets anders is. Zoeken naar 'nokia n80 wireless network certificate' dus ;)

[...]
Ja, in Linux (hehe) en Windows XP kan dat... deel bij Netwerkverbindingen je VASTE internetverbinding en geef bij die instellingen aan dat je draadloze kaart verbinding kan maken via je vaste kaart. Stel daarbij wel ff een niet te makkelijk te raden WPA-sleutel in voor voldoende veiligheid!
Thnx mate!

Verwijderd

Nu er steeds meer software beschikbaar komt heb ik 'icoontjes' te kort op mijn 'bureaublad'
Is er een manier om ipv 6 icoontjes er 12 te krijgen ? Dus twee rijen onder elkaar?

• Moning2
Scarface0 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 13:45:
Weet iemand of het mogelijk is om video-ringtones te gebruiken met de N80? Alvast bedankt voor de reactie.
Daar is software voor voor s60v2, maar deze is er (nog) niet voor s60v3
Psiloc Vision is een voorbeeld, er zijn nog anderen

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Ik kan 24 september mijn abbo weer verlengen :) heeft iemand nog tips als ik dit toestel via Orange wil aanschaffen?

Verwijderd

Heb nieuwste v4 firmware, kan nu niet meer synchroniseren, met datakabel, geeft als melding op display van n80 systeemfout. Als ik een backup maak van alleen telefoongeheugen blijft het proces lang hangen op 99% en geeft de melding dat sommige gegevens niet gelezen kunnen worden.
Apps op mijn n80 zijn; Autolock, Torus Knot, Hotspotfinder, M/Weather , Taskman en verschillende Theme's. Deze zijn alle op de geheugenkaart geinstalleerd. Is dit probleem bij iemand bekend

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:00:
Heb nieuwste v4 firmware, kan nu niet meer synchroniseren, met datakabel, geeft als melding op display van n80 systeemfout. Als ik een backup maak van alleen telefoongeheugen blijft het proces lang hangen op 99% en geeft de melding dat sommige gegevens niet gelezen kunnen worden.
Apps op mijn n80 zijn; Autolock, Torus Knot, Hotspotfinder, M/Weather , Taskman en verschillende Theme's. Deze zijn alle op de geheugenkaart geinstalleerd. Is dit probleem bij iemand bekend
Ja ongeveer, ik kreeg "geheugen vol"

Oplossing was de mp3's uit mijn inbox verwijderen die ik met bluetooth ontvangen had...

• Wasted82
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:28
Heeft er iemand al ervaring met (de levensduur van) niet originele nokia accu's die meer capaciteit hebben dan de originele?

Zoals bv deze: http://www.telecomtelecom...dex.php?p=30&id=592&gid=1

Gaan die nu veel langer mee dan de originele, en op termijn ook nog??

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
Sinds deze week de N80, erg tevreden ermee. WLAN thuis nog niet aan de praat, maar op NS-station logt ie netjes in op een KPN Hotspot. Dus nog even puzzelen thuis, vind mijn thuisnetwerk wel als beschikbaar netwerk, voeg hem toe als toegangspunt maar als ik ermee het net op wil dan geeft ie continue aan no WLAN network found...

Morgen in Deventer updaten anar versie 4 firmware.

Mijn vraag: ik wil al mijn contacten ineens kopiëren vanaf mijn SIM-kaart. Één voor één lukt mij maar niet alles ineens.... één voor één is erg veel werk... gezocht in de handleiding maar niet gevonden... op mijn 6230 was het een peuleschil.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Maite
als het goed is heb je onder opties "markeren aan/uit" daar kun je dan kiezen voor 'alles markeren". Dan ga je naar kopieren naar

[ Voor 13% gewijzigd door Maite op 31-08-2006 15:51 ]

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
Maite schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:49:
als het goed is heb je onder opties "markeren aan/uit" daar kun je dan kiezen voor 'alles markeren". Dan ga je naar kopieren naar
Bedankt! Het is nu gelukt :) (* voel mij een echte beginner maar goed ...*)

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:09:

Naam verbining: @HOME
Drager gegevens: Wireless Lan
WLAN-Netwerknaam: @HOME
WLAN-Netwerkmodus: Infrastructuur
WLAN-beveil.modus: WEP
WEP-SLEUTEL: #1
Web-Codering 128 bits ( is ook op mijn router)
Indeling-WEP sleutel: Hexadecimaal (heb 26 cijfers op mijn router ingesteld en ook in mijn tel)

Voor m'n livebox modem van Orange ADSL-2 heb ik na het bovenstaande dit nog ingesteld:
Dan ga je in de N80 naar Persoonlijk --> Web --> Opties --> Instellingen --> even je toegangspunt opzoeken! en nu even onder de livebox op het "REG'knopje drukken en je kan het NET op!
Ik weet niet of het modem van @Home ook een registratie knop heeft en of je een PCMCIA kaart in je modem heb?
Maar in ieder geval bij mij werkt een en ander prima zowel email verzenden en ophalen als webpagina's bekijken.

Verwijderd

Weet iemand hoe je het geluid kan uitschakelen bij het inschakelen van de N80 ( bij het loge met de handen )??? Bij voorbaat dank voor de info

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:23:
Weet iemand hoe je het geluid kan uitschakelen bij het inschakelen van de N80 ( bij het loge met de handen )??? Bij voorbaat dank voor de info
vinger op de speaker ? 8)7
dat kan dus niet of je klikt gewoon op een knoppie, dan slaat ie het logo over

[ Voor 9% gewijzigd door Moning2 op 31-08-2006 17:09 ]

• valdi
  • Niet online
waarschuwingstonen in je profiel

• Maite
Toestel ff op "stil" zetten bevor je het uitzet :9

[ Voor 42% gewijzigd door Maite op 31-08-2006 17:35 ]

Verwijderd

Danielson schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:55:
Ik kan 24 september mijn abbo weer verlengen :) heeft iemand nog tips als ik dit toestel via Orange wil aanschaffen?
Ik heb de n80 bij orange met een 1 jarig 30 abbo gepakt. 2 jarig 30 was 130 euro goedkoper, dus als je dat na dat ene jaar een simonly pakt met een cashback van rond de 200 euro benje een stuk goedkoper uit. Je kunt de n80 na dat ene jaar natuurlijk ook verkopen en een nieuw abbo pakken met bijvoorbeel een n83 :)

Kheb zelf ook nog ff een vraagje,
gebruikt een van jullie hotmail op z'n n80?
Ik heb het een tijdje gebruikt via izymail, volgens mij zijn dat die standaard instellingen wat je via nokia krijgt. Ik kreeg alleen deze week een mailtje van izymail dat het om een trial van 14 dagen ging. Ik weet zelf dat pop3 adres van hotmail niet, heeft een van jullie wel de gewone instellingen voor een hotmail account?

Verwijderd

Is er iemand al achter waarom ik de timeout van de slaapstand niet meer kan instellen na de firmware update naar 4.**** ?
Heeft iedereen dat?

• robdebob656
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-05 20:06
volgens dit artikel komt er volgende maand een geupdate versie van de N80 uit
http://www.techworld.nl/a...ternetopties-n80-uit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klop Nokia komt met een nieuwe N80 aan genaamd "Nokia N80 internet edition"

Dit zijn wat extra toevoegingen:

1) WLAN wizard
2) Mobile Search application
3) Amazon's MobiPocket Reader.
4) Posting images with Flickr (like N73 & N93)
5) Yahoo! Go for Mobile application
6) new Download! client
7) VoIP framework to make calls over WLAN

En de N80 internet edition komt in deze twee kleuren uit, patina bronze & pearl black

http://www.geocities.com/series_n_75/n80-ie-new.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hier een linkje naar de Nokia site over de info over de N80 internet edition & foto's

http://www.nokia.com/A4136001?newsid=1072566

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
hmm lijkt erop dat mijn N80 wel aan een vernieuwing toe is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:13:
Het klop Nokia komt met een nieuwe N80 aan genaamd "Nokia N80 internet edition"

Dit zijn wat extra toevoegingen:

1) WLAN wizard
2) Mobile Search application
3) Amazon's MobiPocket Reader.
4) Posting images with Flickr (like N73 & N93)
5) Yahoo! Go for Mobile application
6) new Download! client
7) VoIP framework to make calls over WLAN

En de N80 internet edition komt in deze twee kleuren uit, patina bronze & pearl black

http://www.geocities.com/series_n_75/n80-ie-new.jpg
dus gewoon een andere firmware 8)7 en ochja, een ander kleurtje! geweldig
hier kun je yahoo go krijgen, alleen nog niet voor de n80, die zal wel komen als die internet edition uit is: http://go.connect.yahoo.c...e/download?download=nokia

[ Voor 11% gewijzigd door Moning2 op 01-09-2006 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Heeft Orange trouwens ook van de N80 zo'n lelijke Orange uitvoering? Of zijn het gewoon "normale" Nokia's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Gister heb ik ook eindelijk de firmware laten updaten. Het duurde heel lang omdat ze de FW eerst moesten downloaden.. ik was schijnbaar de 1e daar met een N80. :S Het was trouwens in de Van Baerlestraat in A'dam bij The Phone House. Nu hebben ze de FW dus wel ;)

Nu heb ik wel een probleempje; telkens als ik de tel herstart begint ie met installaties. Die kan ie niet afronden en zou ik dan zelf moeten afronden via Toep.Beheer. Wie weet de oplossing voor dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danielson schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:34:
Heeft Orange trouwens ook van de N80 zo'n lelijke Orange uitvoering? Of zijn het gewoon "normale" Nokia's?
Die zijn gewoon normaal, volgens mij hebben ze in de orange shop wel alleen maar de zilverkleurige versie, niet de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Laatst online: 14-09 23:50
Rick85 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:41:
Nu heb ik wel een probleempje; telkens als ik de tel herstart begint ie met installaties. Die kan ie niet afronden en zou ik dan zelf moeten afronden via Toep.Beheer. Wie weet de oplossing voor dit?
Had ik dus ook. Kan je de telefoon wel met de pc connecten via dataoverdracht? Dat deed ie hier namelijk ook niet toen. Ik heb t opgelost door de miniSD te formatteren in de PC. Nu nergens meer last van :)
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:48:
Op mijn school, Fontys Eindhoven, hebben ze ook wifi. Ik heb begin juni toen eens naar ICT gemaild of ik er met mijn foon ook op het netwerk kon. Dit was het antwoord:
De ondersteuning tav wireless is beperkt tot laptops met een windows XP os.
Het grootste probleem waarmee je te maken hebt als je een ander apparaat wil gebruiken is de afwezigheid zijn van certificaten op het apparaat.
Voor de audenticatie wordt het standaard Verisign certificaat gebruikt dat in windows XP sp2 aanwezig is.
Tevens moet het apparaaat ms-chap V2 ondersteunen voor audenticatie op gebruikersnaam en wachtwoord.
Op school werkt die wifi dacht ik via surfnet.. ik weet niet hoe t op de UVT is, maar als dat ook via surfnet is, zal het dus wel niet gaan..

[ Voor 48% gewijzigd door DoubleD1980 op 01-09-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:07:
[...]

Die zijn gewoon normaal, volgens mij hebben ze in de orange shop wel alleen maar de zilverkleurige versie, niet de zwarte.
:X Als dat zo is, wordt het geen Orange meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me zeggen hoe groot dit toestel is t.o.v. de Nokia 7650?

Ik weet dat ie minder lang is en iets minder breed, maar hoe is de dikte?

Heb mijn 8800 te koop omdat ik graag navi op mijn tel wil, maar heb de 7650 en 6600 ooit al gehad en dat vond ik echt bakstenen. Leuk voor een tijdje, maar niet te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:14:
Kan iemand me zeggen hoe groot dit toestel is t.o.v. de Nokia 7650?

Ik weet dat ie minder lang is en iets minder breed, maar hoe is de dikte?

Heb mijn 8800 te koop omdat ik graag navi op mijn tel wil, maar heb de 7650 en 6600 ooit al gehad en dat vond ik echt bakstenen. Leuk voor een tijdje, maar niet te lang...
nou hij is net iets dikker dan de nokia 6600 ;) die heb ik zelf ook en anders kijk je toch naar de afmetingen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moning2 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:25:
[...]

nou hij is net iets dikker dan de nokia 6600 ;) die heb ik zelf ook en anders kijk je toch naar de afmetingen :/
Lig helaas ziek, anders was ik even naar een winkel gerend ;)

Punt is dat ik hem kan bestellen voor 69 euro als ik mijn contract bij Telfort verleng, via de Klantenservice. In de Telfort winkel betaal ik er 129 voor omdat zij mijn belgedrag niet meenemen in de prijs. Ze hebben alleen de zilvere versie (wil het liefst zwart) en het gaat dan per post. Ik heb het toestel alleen nog maar op internet gezien.

Het lijkt me een mooi apparaatje. Maar lees overal dat de batterij zo tegenvalt. Dat heb ik nu ook met mijn 8800 en is toch best irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasted82
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:28
Spankey schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:24:
Heeft er iemand al ervaring met (de levensduur van) niet originele nokia accu's die meer capaciteit hebben dan de originele?

Zoals bv deze: http://www.telecomtelecom...dex.php?p=30&id=592&gid=1

Gaan die nu veel langer mee dan de originele, en op termijn ook nog??
Er bestaan dus accu's met meer capaciteit, die dus voor een langere gebruikstijd zou de kunnen zorgen, maar helaas heb ik nog geen reacties gelezen van mensen die zo'n andere accu gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die regelmatig gebruik maken van verschillende WiFi netwerken en UMTS/ GPRS en toch liever via een (goedkoper) WiFi werken is er een prima progje met 30 dagen trail versie

http://www.smartroaming.com

werkt nu reeds een paar dagen tot volle tevredenheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Spankey schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:46:
[...]

Er bestaan dus accu's met meer capaciteit, die dus voor een langere gebruikstijd zou de kunnen zorgen, maar helaas heb ik nog geen reacties gelezen van mensen die zo'n andere accu gebruiken...
er staat een hoger getalletje bij, maar de capaciteit valt erg tegen, er is dus wel over gepost, moet je even in vorige topics kijken
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:33:
[...]

Lig helaas ziek, anders was ik even naar een winkel gerend ;)

Punt is dat ik hem kan bestellen voor 69 euro als ik mijn contract bij Telfort verleng, via de Klantenservice. In de Telfort winkel betaal ik er 129 voor omdat zij mijn belgedrag niet meenemen in de prijs. Ze hebben alleen de zilvere versie (wil het liefst zwart) en het gaat dan per post. Ik heb het toestel alleen nog maar op internet gezien.

Het lijkt me een mooi apparaatje. Maar lees overal dat de batterij zo tegenvalt. Dat heb ik nu ook met mijn 8800 en is toch best irritant...
op www.nokia.com staan ook de afmetingen bij specificaties en zelfs in de eerste post van dit topic

en kan iemand even de bluetooth specificatie aanpassen, want dat is zeker geen 50 meter, het is klasse 2 en dat is 10 meter

[ Voor 4% gewijzigd door Moning2 op 01-09-2006 17:16 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.