Heeft iemand toevallig al de zwarte N80 bij een Orange Shop gespot?
Of leveren ze alleen nog de grijze?
Of leveren ze alleen nog de grijze?
Verwijderd
bij mij ging het om verlenging van een t-mobile abbo..een boze telefoontje van mijn kant naar hun was voldoende. wel aangeven dat je al erg lang zit te wachten en dat er 100 dealers zijn die je nu gelijk de mobieltje kunnen leveren bla bla..that should do the trickNoepZor schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:17:
[...]
Probleem is dat ik al een abonnement heb afgesloten. Kan ik die ook annuleren dan? Sluit ik dat abonnement wel ergens anders af..
[ Voor 35% gewijzigd door NoepZor op 18-09-2006 13:43 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Variabel Bit rate,
GiTS
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:07:
Volgens mij moet er snel een nieuw topic worden geopend.
Deze wordt snel gesloten door een MOD.
Wil er iemand zo vriendelijk zijn een nieuwe topic te openen ?
DaannO schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:52:
offtopic:
Zo, deeltje 4 begint er alweer aan te komen en ik hoop dan ook wat ideeen voor de nieuwe TSAls iemand iets mist in de TS of er graag iets wilt bij hebben, zeg dat dan even want dan kan ik dat allemaal netjes, in deel 4, in orde maken
![]()
De wijzen komen uit het Oosten!
Denk niet dat het werkt, je hebt het contract al ondertekend en akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Ze zijn overigens ook niet verplicht je de telefoon voor een bepaalde tijd te leveren.NoepZor schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:32:
Ik bel er even heen als ik tijd heb (stage..). Mijn abonnement gaat 25-9 ofzo in (volgende week ergens) dus ik wil hem deze week hebben. Laatste mailtje zegt begin deze week, maargoed dat zeiden ze 2 weken terug dus ook al. En levertijd.. heb dat abonnement eind juli al aangevraagd.
Edit: Heb er een mailtje aan gewaagd dat ik graag de telefoon donderdag verstuurd wil hebben, of dat ik anders een tegenmoetkoming wil zien of het abonnement wil annuleren. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. De gsm is tegenwoordig goedkoper te krijgen, gratis nu bij het abonnement wat ik had uitgezocht.
[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 18-09-2006 18:39 ]
witse
Verwijderd
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq