Het Nokia N80 Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 27.348 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:56
Heeft iemand toevallig al de zwarte N80 bij een Orange Shop gespot?

Of leveren ze alleen nog de grijze? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:17:
[...]

Probleem is dat ik al een abonnement heb afgesloten. Kan ik die ook annuleren dan? Sluit ik dat abonnement wel ergens anders af..
bij mij ging het om verlenging van een t-mobile abbo..een boze telefoontje van mijn kant naar hun was voldoende. wel aangeven dat je al erg lang zit te wachten en dat er 100 dealers zijn die je nu gelijk de mobieltje kunnen leveren bla bla..that should do the trick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Ik bel er even heen als ik tijd heb (stage..). Mijn abonnement gaat 25-9 ofzo in (volgende week ergens) dus ik wil hem deze week hebben. Laatste mailtje zegt begin deze week, maargoed dat zeiden ze 2 weken terug dus ook al. En levertijd.. heb dat abonnement eind juli al aangevraagd.

Edit: Heb er een mailtje aan gewaagd dat ik graag de telefoon donderdag verstuurd wil hebben, of dat ik anders een tegenmoetkoming wil zien of het abonnement wil annuleren. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. De gsm is tegenwoordig goedkoper te krijgen, gratis nu bij het abonnement wat ik had uitgezocht.

[ Voor 35% gewijzigd door NoepZor op 18-09-2006 13:43 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:34

reaL_G

G

Variabel Bit rate,

dit is een optie om het bestandsformaat zo klein mogelijk te houden, maar de kwaliteit zo hoog mogelijk.

dus hij wisselt van bitrates, waar er hogere nodig bitrates zijn gebruikt hij die, en waar lagere volstaan gebruikt hij die.

maar als je een mp3 bestand opent, is de lengte van het bestand afhankelijk van de bitrate en het aantal sec. ,waneer een bestand met vbr geopend word word meestal een gemiddelde bitrate genomen en de lengte weergegeven, sommige apparaten geven dit niet weer.
soms al een liedje begint met een stilte, (dus een heel lage betrate in vbr) pakt hij die bitrate en rekent ie daar meet de lengte v/h bestand waar door de lengte dus niet klopt.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet er snel een nieuw topic worden geopend.
Deze wordt snel gesloten door een MOD.

Wil er iemand zo vriendelijk zijn een nieuwe topic te openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:07:
Volgens mij moet er snel een nieuw topic worden geopend.
Deze wordt snel gesloten door een MOD.

Wil er iemand zo vriendelijk zijn een nieuwe topic te openen ?
DaannO schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:52:
offtopic:
Zo, deeltje 4 begint er alweer aan te komen en ik hoop dan ook wat ideeen voor de nieuwe TS :) Als iemand iets mist in de TS of er graag iets wilt bij hebben, zeg dat dan even want dan kan ik dat allemaal netjes, in deel 4, in orde maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
Inderdaad deel 4 komt vanzelf en dan wordt dit deel wel gesloten door een mod.

Ik krijg de N80 volgens laatste bericht morgen binnen (hij is vandaag binnengekomen bij gsm.tv en wordt vandaag verstuurd). Ik vertrouw er maar op dat het zo goedkomt :) dan kan ik eindelijk aan de gang met het toestel!

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuse moi, waarschijnlijk overheen gelezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
NoepZor schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:32:
Ik bel er even heen als ik tijd heb (stage..). Mijn abonnement gaat 25-9 ofzo in (volgende week ergens) dus ik wil hem deze week hebben. Laatste mailtje zegt begin deze week, maargoed dat zeiden ze 2 weken terug dus ook al. En levertijd.. heb dat abonnement eind juli al aangevraagd.

Edit: Heb er een mailtje aan gewaagd dat ik graag de telefoon donderdag verstuurd wil hebben, of dat ik anders een tegenmoetkoming wil zien of het abonnement wil annuleren. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg. De gsm is tegenwoordig goedkoper te krijgen, gratis nu bij het abonnement wat ik had uitgezocht.
Denk niet dat het werkt, je hebt het contract al ondertekend en akkoord gegaan met de algemene voorwaarden. Ze zijn overigens ook niet verplicht je de telefoon voor een bepaalde tijd te leveren.
Misschien iets te doen aan die beloftes in die mailtjes diej e hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
En deeltje 4 hebben we alweer bereikt :)

Het Nokia N80 Topic Deel 4

Mededeling:

In deel 3 van het N80 topic waren er een paar modbreaks door een mod gemaakt. Dit kwam doordat sommige users zich niet geheel aan de policy hadden gehouden, en gelinkt hadden naar sites waar het woord copyright niet wordt gewardeerd!
Om de sfeer binnen het topic te bewaren en ook dat GOT zich aan alle copyright wetten wilt houden, lijk mij het best als we met elkaar goed opletten wat een ieder post. Mocht je iets zien dat hier niet hoort, doe dan een TR en meld dat aan een mod zodat hij hierop geattendeerd wordt. Hiermee maken we het voor ons allemaal leuker!!

Bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 18-09-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witse
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-01-2022
In mijn auto een motorola bluetooth carkit. na alles volledig ingesteld te hebben functioneerd deze, maar zogauw de auto wordt uitgezet en de verbinding met carkit wordt verbroken is deze bij opnieuw starten niet meer te vinden. in de telefoon weer naar bluetoothmenu om te verbinden, weer wachtwoord erin zetten '0000' en verbinding weer vinden. dit heb ik persoonlijk met andere toestellen nog niet meegemaakt. kan iemand met verder helpen hierbij?

witse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar een goede toetsenblokkering voor mijn nokia N80, net zo'n een
als op alle andere nokia's.
Dus bijv. # en Menu indrukken om te deblokkeren en schuif naar beneden
om te blokkeren.
Heb er al een op bekeken maar aan deze eisen voldoet er geen een.
(ook geen betaalde).
Alle programma's laten je toestel deblokkeren dmv de schuif.
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuw topic

Het Nokia N80 Topic Deel 4

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:10
komt hier dan nog een slot op ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!