Een ander vervelend probleem had ik toen ik met S60 Internet Radio aan de webbrowser startte. Nadat de browser probeerde te verbinden (wlan was er al
) liep het hele zaakje vast.
Heeft iemand een idee een idee waarom het zo lang duurt voordat mn sms verzonden wordt? Het Duurt ca. 35 seconden dat de tekst "sms wordt verzonden" in beeld blijft staan. en daarna zie ik bovenin dan outgoing icoontje staan.
Duurt dit bij iedereen zolang?
komt het mss omdat ik ca. 150 smsjes in mn inbox heb staan? als ik die vlgs mij naar een andere map gooi dan duurt het volgens mij nog steeds zo lang.
Ik bewaar wel mn smsjes op mn geheugen kaart.
Mijn firmware is 3.06.17.0.6
komt het mss omdat ik ca. 150 smsjes in mn inbox heb staan? als ik die vlgs mij naar een andere map gooi dan duurt het volgens mij nog steeds zo lang.
Hier duurt het ongeveer 10 seconden, ik heb rond de 80 ontvangen smsjes op mijn geheugenkaart staan, mij valt het ook op dat het steeds langer duurt nadat ik meer smsjes ontvang/verzendroeni schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:56:
Heeft iemand een idee een idee waarom het zo lang duurt voordat mn sms verzonden wordt? Het Duurt ca. 35 seconden dat de tekst "sms wordt verzonden" in beeld blijft staan. en daarna zie ik bovenin dan outgoing icoontje staan.
Heb trouwens zelfde firmware
Verwijderd
Met VLC player kun je ook streamen. Maar hoe kan ik de stream openen op mijn n80?
De radio stream kan ik openen met Internet Radio Client. Hier heb ik de stream lopen van mijn laptop naar mijn n80. Gaat perfect.
Maar hoe kan ik nu een streammovie laden? Heb al via streamingkoppelingen geprobeert maar dit lukt niet. Streamen van video wil overigens goed met dit programma, en dit werkt(getest met andere pc op netwerk).
Als éénmaal dit lukt kan er dus ook tv en andere dingen mee gestreamt worden vanaf je eigen laptopje/pc. Vind het persoonlijk ook jammer dat het niet standaard zo kan. Zo'n telefoon met zo'n functie, alleen moet je via bijvoorbeeld vodafone life streamen. Wat natuurlijk geld kost.
De radio stream kan ik openen met Internet Radio Client. Hier heb ik de stream lopen van mijn laptop naar mijn n80. Gaat perfect.
Maar hoe kan ik nu een streammovie laden? Heb al via streamingkoppelingen geprobeert maar dit lukt niet. Streamen van video wil overigens goed met dit programma, en dit werkt(getest met andere pc op netwerk).
Als éénmaal dit lukt kan er dus ook tv en andere dingen mee gestreamt worden vanaf je eigen laptopje/pc. Vind het persoonlijk ook jammer dat het niet standaard zo kan. Zo'n telefoon met zo'n functie, alleen moet je via bijvoorbeeld vodafone life streamen. Wat natuurlijk geld kost.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2006 16:13 ]
Verwijderd
Wat ik bedoelde is dat niet de orange-shops normaal gesproken niet de service bieden voor het flashen van je n80. Maar diegene op lijnbaan dus wel.Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:59:
[...]
Een link naar de plaatsen waar een Orange shop aanwezig is.
http://shop.orange.nl/komlangs.asp
Ik had dit ook met die firmware. Bij mij waren t toen iets van 900 smsjes in de inbox. Ontzettend irritant omdat je dan ook verder niets met je telefoon kon doen! Nadat ik mijn firmware heb geupgrade naar 4.0623.0.41 was t opgelost. Nu heb ik er ruim 1100 in mijn inbox en 100 bij verzonden berichten en de smsjes zijn binnen enkele seconden verzonden en t rapport ontvangen. Zoals het hoort dusroeni schreef op woensdag 13 september 2006 @ 13:56:
Verwijderd
Hoe zit dat eigenlijk met die rapporten ?DoubleD1980 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:32:
[...]
Ik had dit ook met die firmware. Bij mij waren t toen iets van 900 smsjes in de inbox. Ontzettend irritant omdat je dan ook verder niets met je telefoon kon doen! Nadat ik mijn firmware heb geupgrade naar 4.0623.0.41 was t opgelost. Nu heb ik er ruim 1100 in mijn inbox en 100 bij verzonden berichten en de smsjes zijn binnen enkele seconden verzonden en t rapport ontvangen. Zoals het hoort dus
Zijn die berichten gratis ? en heeft T-Mobile ze ook ?
Ik heb nu ook sinds 2 dagen de N80 en hij bevalt me nu goed.
Ik heb de oude firmware erop staan en moet deze nog updaten.
Wachten tot de Nokia update site de GSM ondersteund.
Nog geen narigheid gehad met de tel en ook niet tegen problemen gelopen.
Alleen werkt de config van de mail welke in de TS staat, bij mij nog niet.
Route66 ben ik nog niet mee bezig geweest.
Hiermee wacht ik ook nog want ik heb deze nog niet nodig en heb ook nog geen Bluetooth GPS module.
Ik heb een NES emulator gevonden en deze geinstalleerd.
Grappig om de oude games als Mario terug te zien.
Jammer dat de besturing zuigt op de kleine N80.
Voor de rest een top toestel
Yep, die zijn gratis. Je kan ze aanzetten door in t hoofdmenu van de berichten naar instellingen te gaan en dan naar sms en/of mms en daar rapport ontvangen op "ja" te zetten. T-Mobile heeft ze ook ja, alleen KPN ondersteunt het niet dacht ik. Je kan dan in de gaten houden of een sms die je verstuurd hebt, aangekomen is bij de ontvanger of nog onderweg is.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:49:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met die rapporten ?
Voor dat sms probleem waarbij de telefoon een tijdje niks meer doet schijnt een patch te zijn. Ik heb het gelezen op een forum met minder legaal spul dus zal geen link plaatsen. Overigens schijnt de patch gewoon van Nokia te zijn.
Ook maar dat ik dat weet!
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je het over de firmware ofniet ?vbmot schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:51:
Voor dat sms probleem waarbij de telefoon een tijdje niks meer doet schijnt een patch te zijn. Ik heb het gelezen op een forum met minder legaal spul dus zal geen link plaatsen. Overigens schijnt de patch gewoon van Nokia te zijn.
Ik heb ook zoiets gelezen en was idd ook van nokia zelf.
Het programma voor deze firmware moest dan van Nokia zijn.
Ik wacht wel totdat de officiele Nokia update site de N80 ondersteund
Hè hè, na tien weken wachten heb ik eindelijk een nieuw toestel gekregen als vervangin voor mijn defecte......
Gelijk maar even naar V4 geupdate want bij dit toestel hing het scherm vaak met Bluetooth.
Back-up terug gezet en huppakee als weer als vanouds!
Hij lag al een week bij Belcompany maar hadden mij nog niet niet gebeld
Belcompany had nog niet gebeld omdat de verzekering €30,- van mij wilde hebben omdat ik een nieuw toestel had gekregen
Tien weken op de foon wachten onder garantie en dan ook nog dertig euro willen vangen... Wazig verhaal.
Daar zien ze mij dus NOOOOOOOOIIIITTTT meer.
Gelijk maar even naar V4 geupdate want bij dit toestel hing het scherm vaak met Bluetooth.
Hij lag al een week bij Belcompany maar hadden mij nog niet niet gebeld
Belcompany had nog niet gebeld omdat de verzekering €30,- van mij wilde hebben omdat ik een nieuw toestel had gekregen

succes ermee, dat werkt alleen met firmware v4 of hogerVerwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:56:
[...]
Waarschijnlijk heb je het over de firmware ofniet ?
Ik heb ook zoiets gelezen en was idd ook van nokia zelf.
Het programma voor deze firmware moest dan van Nokia zijn.
Ik wacht wel totdat de officiele Nokia update site de N80 ondersteund

Als het garantie is heeft de verzekering er toch niks mee te maken!!! Volgens mij wordt je geflest!running man schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:00:
Hè hè, na tien weken wachten heb ik eindelijk een nieuw toestel gekregen als vervangin voor mijn defecte......
Hij lag al een week bij Belcompany maar hadden mij nog niet niet gebeld![]()
Belcompany had nog niet gebeld omdat de verzekering €30,- van mij wilde hebben omdat ik een nieuw toestel had gekregenTien weken op de foon wachten onder garantie en dan ook nog dertig euro willen vangen... Wazig verhaal.
![]()

[ Voor 78% gewijzigd door Mini Poeper op 13-09-2006 22:24 ]
Komt dat niet omdat ze je polis moeten veranderen naar een andere IMEI (Ander toestel)? Daar kunnen wel eens kosten aan verbonden zijn.
De wijzen komen uit het Oosten!
Dat denk ik ook....Mini Poeper schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:22:
[...]
Als het garantie is heeft de verzekering er toch niks mee te maken!!! Volgens mij wordt je geflest!
Zou goed kunnen.NoepZor schreef op donderdag 14 september 2006 @ 07:28:
Komt dat niet omdat ze je polis moeten veranderen naar een andere IMEI (Ander toestel)? Daar kunnen wel eens kosten aan verbonden zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door GKW op 14-09-2006 07:56 ]
Ja, right; zo'n typmiep die dat in 5 min in het systeem in kan voeren. Snel verdient zo € 30,-NoepZor schreef op donderdag 14 september 2006 @ 07:28:
Komt daarbij: heb je een bonnetje gekregen van de BC-medewerker. Ik ga niemand beschuldigen maar misschien stopt 'ie het in eigen zak.
[ Voor 62% gewijzigd door Mini Poeper op 14-09-2006 08:43 ]
Het zit zo,
als je toestel niet onder de garantie geswapt kon worden en dus nog langer op zich laat wachten heeft de verzekering eerder in jouw belang besloten jouw een nieuwe te geven. Dit kost echter 30 euro omdat je een eigen risico draagt.
Had je het onder de garantie willen swappen had je langer moeten wachten, wat jij zelf al aangaf dat je dat niet van plan was. Overigens kan het zo zijn dat Nokia reparaties langer duren, zij hebben een reparatie procedure aangepast. En was het natuurlijk nog de vraag of Nokia zelf het toestel ging swappen ipv repararen
Die 30 euro verdwijnt niet in de kast van BC maar wordt overgedragen aan de verzekering proassist of safe&sure een van de 2 zal je wel hebben denk.
als je toestel niet onder de garantie geswapt kon worden en dus nog langer op zich laat wachten heeft de verzekering eerder in jouw belang besloten jouw een nieuwe te geven. Dit kost echter 30 euro omdat je een eigen risico draagt.
Had je het onder de garantie willen swappen had je langer moeten wachten, wat jij zelf al aangaf dat je dat niet van plan was. Overigens kan het zo zijn dat Nokia reparaties langer duren, zij hebben een reparatie procedure aangepast. En was het natuurlijk nog de vraag of Nokia zelf het toestel ging swappen ipv repararen
Die 30 euro verdwijnt niet in de kast van BC maar wordt overgedragen aan de verzekering proassist of safe&sure een van de 2 zal je wel hebben denk.
Maar ga dit wel even na, van dat eigen risico heeft hij gelijk, maar dan moet de verzekering dus hebben besloten je sneller een nieuw toestel toe te sturen, niet de BC.RSD1982 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:10:
Het zit zo,
Hoi!
Klopt, alleen doet BC het jou doen geloven dat zij de oplossers zijn. BC is alleen maar een tussenpersoon
Verwijderd
Hallo,
volg al een tijdje dit forum omdat ik van plan was deze maand de N80 aan te schaffen, maar nu lees ik dat er deze maand een N80 internet edition uitkomt, wacht dus liever even tot dat deze er is, maar nu mijn vraag vind de kleuren van dit toestel niet zo mooi wil veel liever de zwarte, is het mogelijk de zwarte te kopen met de software van de internet edition. kan dit nergens terug vinden.
dank jullie alvast.
volg al een tijdje dit forum omdat ik van plan was deze maand de N80 aan te schaffen, maar nu lees ik dat er deze maand een N80 internet edition uitkomt, wacht dus liever even tot dat deze er is, maar nu mijn vraag vind de kleuren van dit toestel niet zo mooi wil veel liever de zwarte, is het mogelijk de zwarte te kopen met de software van de internet edition. kan dit nergens terug vinden.
dank jullie alvast.
Verwijderd
Die software komt volgens mij ook snel beschikbaar voor de gewone N80..Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:54:
Hallo,
dank jullie alvast.
Het toestel is door Nokia zelf gewapped omdat ze geen onderdelen op voorraad hadden.RSD1982 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:10:
Het zit zo,
Ik heb die €30,- overigens niet betaald hoor. De BC medewerker liep er mee te pronken dat die voor mij geregeld had dat ik die niet hoefde te betalen.

In plaat van die onzin had die mij beter een week geleden kunnen bellen dat het toestel al bij hun lag. De sukkels....
Verwijderd
en hoe werkt dat dan je koopt de gewone N80 en je laat hem dan updaten bij een service center of moet je het zelf doen via het internetVerwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:22:
[...]
Die software komt volgens mij ook snel beschikbaar voor de gewone N80..
Hier kan je die patch vinden.vbmot schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:51:
Je kan die programma's dan waarschijnlijk gewoon "los" downloaden van de Nokia site en dan installeren op je N80. De hardware van de internet edition is precies hetzelfde als van de "gewone" N80. Lijkt me dat Nokia een hoop boze mailtjes gaat krijgen als ze die software niet beschikbaar stellen.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:54:
en hoe werkt dat dan je koopt de gewone N80 en je laat hem dan updaten bij een service center of moet je het zelf doen via het internet
Het toestel is volgens nokia zelf ook gewijzigd dus het is niet alleen een kwestie van de software.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:54:
[...]
en hoe werkt dat dan je koopt de gewone N80 en je laat hem dan updaten bij een service center of moet je het zelf doen via het internet
Maar dit wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat de oude N80 niet is up te graden, want ik heb nog niet kunnen ontdekken welke van de nieuwe features van de N80 IE afhankelijk zijn van nieuwe hardware.
Verwijderd
Dit is toch gewoon garantie?? Dus toch geen eigenrisico van de verzekering?running man schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:00:
Hij lag al een week bij Belcompany maar hadden mij nog niet niet gebeld![]()
Belcompany had nog niet gebeld omdat de verzekering €30,- van mij wilde hebben omdat ik een nieuw toestel had gekregenTien weken op de foon wachten onder garantie en dan ook nog dertig euro willen vangen... Wazig verhaal.
![]()
Ik zit ook te kijken naar de nokia N80, maar dan wil ik hem compleet met navigatiesoftware een BT GPS ontvanger. Wat raden jullie aan ? Nu al gaan voor de N80 eventueel met Route 66 of wachten totdat TomTom Navigator 6 uit is, en die aanschaffen samen met de N80 ?
Kan iemand mij vertellen wat die 'Internet Edition' inhoudt met eventueel een linkje?
/edit:
Ik heb 't al gevonden, echter zie ik er de meerwaarde niet van in.
/edit:
Ik heb 't al gevonden, echter zie ik er de meerwaarde niet van in.
[ Voor 30% gewijzigd door Mini Poeper op 14-09-2006 16:37 ]
Na natuurlijk verder zoeken naar hoe ik op het VU netwerk ga komen, ben ik erachter gekomen dat de TTLS Inner Authentication op PAP ingesteld moet worden.
Deze optie biedt mijn n80 niet
Zodra ik meer weet....
Deze optie biedt mijn n80 niet
Zodra ik meer weet....
Als je nou eens leest wat ik schrijf...Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 16:04:
[...]
Dit is toch gewoon garantie?? Dus toch geen eigenrisico van de verzekering?
En nog een keer, en nog een keer....urnie538 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:14:
[...]
Maar ga dit wel even na, van dat eigen risico heeft hij gelijk, maar dan moet de verzekering dus hebben besloten je sneller een nieuw toestel toe te sturen, niet de BC.
Misschien snap je het dan....
Zucht...

Hoe ben je tot die conclusie gekomen? De nerds gasten van de ict lastig gevallen?Rayures schreef op donderdag 14 september 2006 @ 17:51:
Na natuurlijk verder zoeken naar hoe ik op het VU netwerk ga komen, ben ik erachter gekomen dat de TTLS Inner Authentication op PAP ingesteld moet worden.
Deze optie biedt mijn n80 niet![]()
Zodra ik meer weet....
Owja, de browser kick is met firmware 4.xxx is er nog steeds... Heb ik hem (vooral) daarvoor laten pimpen....

[ Voor 30% gewijzigd door EWK op 14-09-2006 20:36 ]
Hoi!
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd met alle instellingen,muziek en foto's en dan met name email en het inloggen op het draadloze netwerk thuis als de nieuwste firmware op de telefoon wordt geinstalleerd.Blijven deze instellingen in de telefoon of gaan ze verloren?
kan ik echt niet bevestigen. Heb sinds de nieuwe firmware geen last meer van de browser kick, en ik gebruikt hem echt heel veel (heavy userurnie538 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:09:
ja, de browser kick is met firmware 4.xxx is er nog steeds... Heb ik hem (vooral) daarvoor laten pimpen....![]()
![]()
![]()
Hehehe, idd oa de 'personen' van de ict helpdesk lastig gevallen. Ookal kan ik niet zeggen dat zij veel verstand van zaken hebben......urnie538 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 20:09:
Hoe ben je tot die conclusie gekomen? De nerds gasten van de ict lastig gevallen?
iig, ze hadden een handleiding liggen van een student die wireless op linux aan de praat heeft gekregen. Daarin gebruikt hij PAP en zegt nadrukkelijk dat dat het enige protocol is dat werkt........ en waarom mijn n80 dat niet ondersteund snap ik niet, staat toch echt omschreven in IETF. "protocol such as PAP, CHAP, MS-CHAP or MS-CHAP-V2." (Wikipedia) PAP en CHAP heeft de n80 dus niet.
Heb het vandaag voor het eerst weer gehad, na zo;n 5 minuten browsen....Maite schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:19:
[...]
kan ik echt niet bevestigen. Heb sinds de nieuwe firmware geen last meer van de browser kick, en ik gebruikt hem echt heel veel (heavy user)
grrrr

Hoi!
Welke emulator gebruik je als ik vragen mag, ik heb yewnes op mijn 7610.Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 19:49:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk met die rapporten ?
Ik heb nu ook sinds 2 dagen de N80 en hij bevalt me nu goed.
Ik heb de oude firmware erop staan en moet deze nog updaten.
Wachten tot de Nokia update site de GSM ondersteund.
Nog geen narigheid gehad met de tel en ook niet tegen problemen gelopen.
Alleen werkt de config van de mail welke in de TS staat, bij mij nog niet.
Route66 ben ik nog niet mee bezig geweest.
Hiermee wacht ik ook nog want ik heb deze nog niet nodig en heb ook nog geen Bluetooth GPS module.
Ik heb een NES emulator gevonden en deze geinstalleerd.
Grappig om de oude games als Mario terug te zien.
Jammer dat de besturing zuigt op de kleine N80.
Voor de rest een top toestel
Maar toen ik deze op mijn n80 probeerde te installen wat hij niet ondersteund..
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Hangt van het NSP af. De een geeft het toestel een harde reset, de ander niet.Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 22:02:
Kan iemand mij vertellen wat er gebeurd met alle instellingen,muziek en foto's en dan met name email en het inloggen op het draadloze netwerk thuis als de nieuwste firmware op de telefoon wordt geinstalleerd.Blijven deze instellingen in de telefoon of gaan ze verloren?
Als je alleen de firmware installeerd dan blijft alles zoals het was. Je kan natuurlijk een back-up maken voordat je hem laat flashen. Daarna back-upje terugzetten en voila.
Verwijderd
Ik heb vNes op de N80 staan.mischadbs schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 00:40:
[...]
Welke emulator gebruik je als ik vragen mag, ik heb yewnes op mijn 7610.
Maar toen ik deze op mijn n80 probeerde te installen wat hij niet ondersteund..
Deze kwam ik per toeval ergens tegen met 2500 roms geloof ik
Werkt goed, alleen het geluid is soms brak.
Dit valt vast wel in te stellen.
Ik heb in e:\resource\apps\ een .sis staan, die corrupt is. Hierdoor kan ik mijn datakabel niet meer gebruiken, omdat mijn geheugenkaart continue in gebruik is. Nu wil ik deze bestanden wissen, maar dat gaat niet vanuit de telefoon (met SExplorer) iemand ideeen?
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
Geheugenkaart verwijderen en in je computer stoppen en handmatig de .sis verwijderen._DH schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:00:
Ik heb in e:\resource\apps\ een .sis staan, die corrupt is. Hierdoor kan ik mijn datakabel niet meer gebruiken, omdat mijn geheugenkaart continue in gebruik is. Nu wil ik deze bestanden wissen, maar dat gaat niet vanuit de telefoon (met SExplorer) iemand ideeen?
Urnie-style --> Formatteren die handelVerwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:02:
[...]
Geheugenkaart verwijderen en in je computer stoppen en handmatig de .sis verwijderen.
Hoi!
jah, maar heb geen reader bij de hand...Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:02:
[...]
Geheugenkaart verwijderen en in je computer stoppen en handmatig de .sis verwijderen.
ben nu een backup aan het trekken via bluetooth (400 mb met 50k/sec) en daarna gewoon die kaart formatteren.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Die patch werkt bij mij voor geen meter, het duurt nog steeds even lang, maar eens die nieuwe firmware erop

heeft iemand hier ervaring met Web'n'Walk van T-Mobile met dit toestel ? Deze staat niet in de lijst met ondersteunde toestellen, maar ik gebruik het toestel vrij vaak via het T-Mobile Internet toegangspunt en dat werkt perfect
Volgens mij is TomTom navigator 6 uit voor de smartphone 
Als je kijkt op www.tomtom.nl, stond er gisteren nog "beschikbaar september/oktober 2006"
En nu staat er: "Nu verkrijgbaar voor 199 euro"
Als je kijkt op www.tomtom.nl, stond er gisteren nog "beschikbaar september/oktober 2006"
[ Voor 3% gewijzigd door CyberTijn op 15-09-2006 13:08 ]
Je moet eens verder kijken dan je neus lang isCyberTijn schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:08:
Volgens mij is TomTom navigator 6 uit voor de smartphone
TomTom NAVIGATOR 6
Smart & easy navigation
on your PDA/mobile phone
GBP 137.53 (€ 199,-)
-Easy to use
-Detailed regional maps + the major roads of Europe
-Clear and accurate spoken and visual instructions
-Easy call handling
-Navigate direct to contacts
Available September/October 2006
[ Voor 28% gewijzigd door EWK op 15-09-2006 13:49 ]
Hoi!
Verwijderd
Doe eens wat aardiger tegen elkaar
Jullie hebben allebei gelijk.
TomTom NAVIGATOR 6
Slim & gemakkelijk navigeren met uw PDA/mobiele telefoon
Nu verkrijgbaar voor € 199,-
-Gemakkelijk in het gebruik
-Gedetailleerde regiokaarten + de hoofdwegen van Europa
-Duidelijke en nauwkeurige gesproken en visuele aanwijzingen
-Eenvoudig telefoongebruik
-Direct navigeren naar contactpersonen
-Verkrijgbaar september/oktober 2006
Staat er dus een beetje krom.
Ik wacht nog even rustig af!
TomTom NAVIGATOR 6
Werkt niet voor Nokia N80Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:04:
Doe eens wat aardiger tegen elkaar![]()
TomTom NAVIGATOR 6
Link
Je bent nog maar de derde die het zegt...

Hoi!
Hebben jullie (v4 firmware) ook een bugje waarbij de duur van liedjes op je mobiel fout wordt weergegeven? Bij mij geeft ie een véél langere duur dan het eigenlijk is. (23 min terwijl het liedje eigenlijk 6 min. is bijvoorbeeld)
Ga naar Galerij -> Tracks -> Selecteer een liedje -> Opties -> Gegevens bekijken en kijk onder tijd hoe lang het liedje duurt.
Raar bugje
Ga naar Galerij -> Tracks -> Selecteer een liedje -> Opties -> Gegevens bekijken en kijk onder tijd hoe lang het liedje duurt.
Raar bugje

Verwijderd
eindelijk !!!
ik zit al maanden te wachten en te bellen naar proximus voor mobile tv op mijn N80 en steeds krijg ik te horen dat er nog geen instellingen beschikbaar zijn.
Nu zit ik wat te zoeken en te proberen met mijn gsm en ga toevallig naar instelwizard, daar klik ik op proximus en die begint daar allerlei instellingen te installeren waaronder ook streaming.
ik ga naar vodafone life! en kan opeens tv kijken, volgens mij weten ze niet eens bij proximus en nokia dat dit mogelijk is.
ik zit al maanden te wachten en te bellen naar proximus voor mobile tv op mijn N80 en steeds krijg ik te horen dat er nog geen instellingen beschikbaar zijn.
Nu zit ik wat te zoeken en te proberen met mijn gsm en ga toevallig naar instelwizard, daar klik ik op proximus en die begint daar allerlei instellingen te installeren waaronder ook streaming.
ik ga naar vodafone life! en kan opeens tv kijken, volgens mij weten ze niet eens bij proximus en nokia dat dit mogelijk is.
Verwijderd
urnie538 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:55:
[...]
Je bent nog maar de derde die het zegt...
Kan je mij mischien vertellen waar je vnes per toeval tegenkwam?Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:49:
[...]
Ik heb vNes op de N80 staan.
Deze kwam ik per toeval ergens tegen met 2500 roms geloof ik
Werkt goed, alleen het geluid is soms brak.
Dit valt vast wel in te stellen.
E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case
Ik ben bang dat dit dezelfde bron is als waar ik deze laatst tegen kwam; en die mag je hier niet gaan vertellenmischadbs schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:15:
[...]
Kan je mij mischien vertellen waar je vnes per toeval tegenkwam?
Yamaha MT-09
Verwijderd
FOTA werkt alleen vanaf firmware v4 , maar met datakabel gaat dit gewoon lukken met v3 om de firmware up te graden via NOKIA-siteMoning2 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:22:
[...]
succes ermee, dat werkt alleen met firmware v4 of hoger
Valt het verbreken van een lange relaties ook onder excuus?Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:54:
[...]
slecht geslapen vriend, doe eens wat vriendelijker krijg je misschien ook wat leukere antwoorden!
Sorry iedereen voor mijn (soms wat) botte antwoorden.... Zal me proberen in te houden...
Hoi!
Verwijderd
ondersteund de N80 geen video-tones ?
ik probeerde de gratis video-tones van club-nokia te downloaden maar de N80 stond er nie tussen en de bestanden van de N70 ondersteund hij niet.
ik probeerde de gratis video-tones van club-nokia te downloaden maar de N80 stond er nie tussen en de bestanden van de N70 ondersteund hij niet.
Welke batterij zou je op dit moment het beste kunnen kopen? (voor een langere batterijduur)?
Na het bijna instorten van mijn mijn Nokia 6230 ben ik van plan een N80 aan te schaffen.
Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van de N80 op een Nokia carkit CK-7W?
Volgens de site van Nokia kan dit, maar de houder (CR39) heeft geen kabelaansluiting, dus ik vermoed dat het dan alleen via Bluetooth zal moeten gaan. Ik ben dus opzoek naar alternatieve oplossingen met behoud van de CK-7W.
Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen waarbij ook de batterij in de N80 opgeladen wordt, ik gebruik mijn auto graag als dure oplader. Alleen kan ik er niet achter komen of de CK-7W in combinatie met de N80 hiervoor geschikt is en welke accesoire ik daarvoor zal moeten aanschaffen. Brodit (www.brodit.nu) lijkt een houder met kabel (artikel 90 5087) te kunnen leveren, maar dat is dus alleen de moeite waard als de N80 hiermee opgeladen kan worden.
Dank alvast als jullie jullie ervaringen hierover wilt delen.
Chiel
Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van de N80 op een Nokia carkit CK-7W?
Volgens de site van Nokia kan dit, maar de houder (CR39) heeft geen kabelaansluiting, dus ik vermoed dat het dan alleen via Bluetooth zal moeten gaan. Ik ben dus opzoek naar alternatieve oplossingen met behoud van de CK-7W.
Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen waarbij ook de batterij in de N80 opgeladen wordt, ik gebruik mijn auto graag als dure oplader. Alleen kan ik er niet achter komen of de CK-7W in combinatie met de N80 hiervoor geschikt is en welke accesoire ik daarvoor zal moeten aanschaffen. Brodit (www.brodit.nu) lijkt een houder met kabel (artikel 90 5087) te kunnen leveren, maar dat is dus alleen de moeite waard als de N80 hiermee opgeladen kan worden.
Chiel
AoXoMoXoA
Kan je het dan even naar me mailen aub mischadbs@gmail.comBergie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:49:
[...]
Ik ben bang dat dit dezelfde bron is als waar ik deze laatst tegen kwam; en die mag je hier niet gaan vertellen
Want heb er al wat gevonden maar zijn niet ondersteund...
Nooit je mail op 't forum zetten... je wordt dan veeeel gespamd!mischadbs schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 01:31:
[...]
Kan je het dan even naar me mailen aub mischadbs@gmail.com
Want heb er al wat gevonden maar zijn niet ondersteund...
Verwijderd
Waarom quote je zijn email adres erbij dan:P zo kan hij het ook niet wijzigen haha.Rick85 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 01:41:
[...]
Nooit je mail op 't forum zetten... je wordt dan veeeel gespamd!
Maar welke programma's missen jullie nog?
ik:
n80 als webcam
stream player voor video. Real lijkt niet alles te kunnen.
IR remote control
VOIP voor voipbuster
N80 tweaker, voor bijvoorbeeld andere layout voor standby scherm.
TomTom
Zou graag willen weten of de mogelijkheid er is om smilies mee te sturen met een smsje?mijn 6230i heeft het wel,maar geloof niet dat de N80 die opties heeft of wel?laat staan animatie poppetjes?
Verwijderd
Komt waarschijnlijk omdat je MP3's VBR zijn.JohnnyG schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:10:
Hebben jullie (v4 firmware) ook een bugje waarbij de duur van liedjes op je mobiel fout wordt weergegeven? Bij mij geeft ie een véél langere duur dan het eigenlijk is. (23 min terwijl het liedje eigenlijk 6 min. is bijvoorbeeld)
Raar bugje
Verwijderd
ff vandaag route 66 mobile 7 geprobeerd maar no luck
heb deze versie..ROUTE 66 Mobile 7 Nokia N80, Nokia N91, Nokia N92 y Nokia N93 bydrumer
leeme.txt
Formatear vuestra mc antes de meterle estos archivos en fat no en fat32 attencion, esto es importante para que funcione
Tiene que ser Fat ok?
Copiar los archivos tal cual estan e insertar la mc dentro de vuetro terminal.
La istalacion es automatica.
DRUMER.
alles op de card gegooid. hij installeerde ff snel wat toen kwam er een route 66 mobile 7 pictogram in de persoonlijk mapje maar wannner ik het open doe komt er een tekst van registartie ofzo en sluit binnen een halve seconde
zit trouwens op versie 3.0 firmware
heb deze versie..ROUTE 66 Mobile 7 Nokia N80, Nokia N91, Nokia N92 y Nokia N93 bydrumer
leeme.txt
Formatear vuestra mc antes de meterle estos archivos en fat no en fat32 attencion, esto es importante para que funcione
Tiene que ser Fat ok?
DRUMER.
alles op de card gegooid. hij installeerde ff snel wat toen kwam er een route 66 mobile 7 pictogram in de persoonlijk mapje maar wannner ik het open doe komt er een tekst van registartie ofzo en sluit binnen een halve seconde
ies nie legaalVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:37:
leeme.txt
Tiene que ser Fat ok?
DRUMER.
en ja die ken ik en die werkt dus niet, is gewoon een kopietje van een gekochte route66 minisd kaart, zonder registratie code kom je er niet door, nog even wachten dus....
Ik wil dit ook graag, maar ik gezocht en de N80 ondersteund het niet. Hopelijk komt er zeer snel een programma die het kan laten werken.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:39:
ondersteund de N80 geen video-tones ?
VBR? Wat betekent dat?Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:37:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat je MP3's VBR zijn.
Ik lees dat Agile Messenger niet gratis is, maar ik draai nog onder de betaversie 3.76 en ik heb nog nooit hoeven te registreren en/of betalen....
Ga dus ook maar niet upgraden naar de laatste beta versie op hun site
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
dan kun je em ook niet meer gebruikenA3-D schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:08:
Ik lees dat Agile Messenger niet gratis is, maar ik draai nog onder de betaversie 3.76 en ik heb nog nooit hoeven te registreren en/of betalen....

variable bitrate, dus veel geluid, veel bits, weinig geluid, weinig bits
[ Voor 5% gewijzigd door Moning2 op 16-09-2006 14:14 ]
Heeft Nokia leveringsproblemen? Ik wacht al 2 weken op de GSM. Of ligt dat aan de shop waar ik hem heb besteld? (GSM.tv) Kreeg begin vorige week mailtje dat ik hem eind die week zou hebben. Eind die week een mailtje dat het begin afgelopen week zou worden. Toen een mailtje gekregen dat het eind afgelopen week wordt en gister mailtje gekregen dat het begin aankomende week wordt... Geheugenkaartje had ik de 12de besteld en gister al binnen, dus ik wacht met smart op de telefoon. Mijn abonennement gaat 25 sep in, hopelijk kan ik voor de tijd mijn ervaringen met het toestel delen maarja..
Verwijderd
koude restart doen en probleem is opgelost.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:37:
leeme.txt
Tiene que ser Fat ok?
DRUMER.
ik heb route 66 al 1 maand draaiende op mijn N80 werkt perfect.
Als ik het installeerde op mijn zoon zijn N80 had hij het zelfde probleem als u.(halve second en weg)
Koude restart doen en probleem was opgelost ( maar dan moet je erna wel registreren )
Mijn zoon en ik hebben route66 perfect draaiende op onze N80. ( gekochte versie )
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 16:01 ]
Ja me 2 hij ging 2x de upload downloaden maar gaf foutmelding bij instaleren.A3-D schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:08:
Nou vraagt hij er niet meer om en kan ik de gratis versie gewoon gebruiken
Verwijderd
Wat versta jij onder een koude restart?Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:00:
[...]
koude restart doen en probleem is opgelost.
Mijn zoon en ik hebben route66 perfect draaiende op onze N80. ( gekochte versie )
Verwijderd
dit bedoelde ik >>>>>> *#7370# geeft een harde resetVerwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:40:
[...]
Wat versta jij onder een koude restart?
wel een back up nemen
Verwijderd
Oké ik begrijp het.Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:52:
[...]
dit bedoelde ik >>>>>> *#7370# geeft een harde reset
wel een back up nemen
Weetje wat mijn probleem dan is...
Gaat allemaal super en kan hem hierna zonder problemen openen..
MAAR zodra ik via Instrumenten --> Geheugen--> Herstellen vanaf kaart doe..
Dan kan ik Route 66 niet meer openen.. Andere optie? zodat ik mijn smsen etc niet kwijt ben?
Ik ben nog altijd op zoek naar een goede converter....Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:49:
[...]
Waarom quote je zijn email adres erbij dan:P zo kan hij het ook niet wijzigen haha.
Maar welke programma's missen jullie nog?
ik:
n80 als webcam
stream player voor video. Real lijkt niet alles te kunnen.
IR remote control
VOIP voor voipbuster
N80 tweaker, voor bijvoorbeeld andere layout voor standby scherm.
TomTom
Die alles in volledige resolutie ondersteunt...
Een player is dan trouwens ook wel handig
Hoi!
Smartmovie is dan je enige optieurnie538 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:25:
[...]
Ik ben nog altijd op zoek naar een goede converter....
Die alles in volledige resolutie ondersteunt...
Een player is dan trouwens ook wel handig
Is het ook mogelijk om in AAC geluid op te nemen ? want dat amr is echt tenenkrommend smerig, ik kan het wel met een video erbij opnemen, maar dat is zo onhandig

Verwijderd
na een reset kom ik wel in de activeringsmenu.. activeren via sms of internet. (kaartje benelux 1.7)Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:37:
leeme.txt
Tiene que ser Fat ok?
DRUMER.
nu ff nog een keygen of dergelijke
offtopic:
Zo, deeltje 4 begint er alweer aan te komen en ik hoop dan ook wat ideeen voor de nieuwe TS
Als iemand iets mist in de TS of er graag iets wilt bij hebben, zeg dat dan even want dan kan ik dat allemaal netjes, in deel 4, in orde maken
Zo, deeltje 4 begint er alweer aan te komen en ik hoop dan ook wat ideeen voor de nieuwe TS
Ik denk het niet. Ik heb mijn N80 (pearl black) afgelopen woensdag besteld en vandaag (zaterdag) ontvangen. Binnen 3 dagen dus. Niet via GSM.tv, maar via gsmweb.nlNoepZor schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:53:
Heeft Nokia leveringsproblemen? Ik wacht al 2 weken op de GSM. Of ligt dat aan de shop waar ik hem heb besteld? (GSM.tv) Kreeg begin vorige week mailtje dat ik hem eind die week zou hebben. Eind die week een mailtje dat het begin afgelopen week zou worden. Toen een mailtje gekregen dat het eind afgelopen week wordt en gister mailtje gekregen dat het begin aankomende week wordt... Geheugenkaartje had ik de 12de besteld en gister al binnen, dus ik wacht met smart op de telefoon. Mijn abonennement gaat 25 sep in, hopelijk kan ik voor de tijd mijn ervaringen met het toestel delen maarja..
Verwijderd
INSTRUMENTEN. Welke malloot heeft dat toch bedacht. Dat is toch geen vertaling voor Tools? Ik wist het opties menu van de telefoon eerst werkelijk niet te vinden door deze leipe vertaling.MAAR zodra ik via Instrumenten --> Geheugen--> Herstellen vanaf kaart doe..
Verwijderd
ik heb mijn bestelling bij gsm.tv laten annuleren nadat ze mij 3 weken lieten wachten..elke keer dezelfde smoes van nokia n80 heeft een landelijk leverings probleem bla bla..gelijk na een ander webshop daar binne 1 week binnen
Verwijderd
Ik ga hem in Amerika halen as kerstvakantie. Scheelt toch 50 euro met de belastingen en de huidige wisselkoers
Is het trouwens wel een goed idee van mij of raden jullie het af?
Is het trouwens wel een goed idee van mij of raden jullie het af?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 02:07 ]
Verwijderd
*#7370# si zo'n restart maar dan ben je ook al je contacten en progs en instellingen kwijt
Dat is waarschijnlijk een vertaler geweest een geen technische dude. Je kan de naam wijzigen heVerwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 01:50:
[...]
INSTRUMENTEN. Welke malloot heeft dat toch bedacht. Dat is toch geen vertaling voor Tools? Ik wist het opties menu van de telefoon eerst werkelijk niet te vinden door deze leipe vertaling.
Daarom erger ik me aan om Nederlands te gebruiken. Altijd al Engels gebruikt, maakt niet uit waar. Windows is Engels, Telefoon, PDA, Camera, etc etc...Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 01:50:
[...]
INSTRUMENTEN. Welke malloot heeft dat toch bedacht. Dat is toch geen vertaling voor Tools? Ik wist het opties menu van de telefoon eerst werkelijk niet te vinden door deze leipe vertaling.
Nederlands is gewoon zo'n lompe taal, is helemaal niet mooi. Engels beter
Engels is dan ook de voertaal bij het ontwerpen, je merkt gewoon aan software wanneer het engelse functies heeft/engels ontworpen is. Nou je het zegt is het misschien idd wel een goed idee om m'n phone op engels te zettenThe Conman schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:34:
[...]
Daarom erger ik me aan om Nederlands te gebruiken. Altijd al Engels gebruikt, maakt niet uit waar. Windows is Engels, Telefoon, PDA, Camera, etc etc...
Nederlands is gewoon zo'n lompe taal, is helemaal niet mooi. Engels beter
offtopic:
in het engels is het persoonlijke menu My Own, engels kan zo lekker kort en krachtig zijn. Nederlands wordt, in officiele kringen, langdradig. Als ze nou gewoon Van Mij hadden gedaan...
in het engels is het persoonlijke menu My Own, engels kan zo lekker kort en krachtig zijn. Nederlands wordt, in officiele kringen, langdradig. Als ze nou gewoon Van Mij hadden gedaan...
[ Voor 15% gewijzigd door EnsconcE op 17-09-2006 14:42 ]
EnsconcE schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:38:
[...]
offtopic:

Dit is een zakelijke telefoon, niet voor de breezer met leuke en vrolijke toontjes en leuke bewegende hartjes... (ja stereotypisch maar toch klopt het
Van Mij lijkt me meer iets voor de eerste telefoon van een 10 jarige (als die bestaan...)
Waarom heet het dan in het engels niet personal maar my own?Moning2 schreef op zondag 17 september 2006 @ 18:03:
[...]
![]()
Dit is een zakelijke telefoon, niet voor de breezer met leuke en vrolijke toontjes en leuke bewegende hartjes... (ja stereotypisch maar toch klopt het)
Van Mij lijkt me meer iets voor de eerste telefoon van een 10 jarige (als die bestaan...)
En zakelijk is deze foon niet, daarvoor heb je de e series. Deze foon is voor technische mensen die veel zoeken in een mobiel(lijkt mij).
Verwijderd
Symbian is sowieso al gericht op de zakelijke gebruiker die houdt van mooie technische snufjes.
Verwijderd
Zakelijk? wat moet een zakelijk persoon met tv kijken? met 3 megapixel camera? videobellen?Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:34:Symbian is sowieso al gericht op de zakelijke gebruiker die houdt van mooie technische snufjes.
Zo zakelijk is het niet hoor. Meningen verschillen gelukkig:d
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 20:48 ]
Verwijderd
Idd, een zakelijke beller wil liever GEEN camera op zijn/haar telefoon gezien je dan bij veel bedrijfs bezoeken je telefoon kunt inleveren ivm spionage risico`s.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:48:
[...]
Zakelijk? wat moet een zakelijk persoon met tv kijken? met 3 megapixel camera? videobellen?
Zo zakelijk is het niet hoor. Meningen verschillen gelukkig:d
Maar daarentegen is videobellen wel weer handig voor want daarmee kan je een vergadering op afstand houden, niet ideaal maar het maakt wel het 1 en ander mogelijk.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:55:
[...]
Idd, een zakelijke beller wil liever GEEN camera op zijn/haar telefoon gezien je dan bij veel bedrijfs bezoeken je telefoon kunt inleveren ivm spionage risico`s.
Verwijderd
Ik had eigenlijk ook nog een vraag. bij mijn oude telefoon 6230 kon ik de geboortedatums invoeren in de verjaardags kalender en kreeg dan te zien hoe oud hij/zij werd.
Bij de N80 is dit niet mogelijk? valt me een beetje tegen.
Verwijderd
Ja das ook waar.EnsconcE schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:06:
Maar daarentegen is videobellen wel weer handig voor want daarmee kan je een vergadering op afstand houden, niet ideaal maar het maakt wel het 1 en ander mogelijk.
Valt mij ook tegen van nokia. Zou opgelost worden in firmware v 4, maar helaas is nog niet gebeurt.Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:12:
Ik had eigenlijk ook nog een vraag. bij mijn oude telefoon 6230 kon ik de geboortedatums invoeren in de verjaardags kalender en kreeg dan te zien hoe oud hij/zij werd.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 21:49 ]
Ik verwacht dus wel dat TomTom beschikbaar komt voor de N80. Ook omdat er op het web door meerdere personen beta getest hebben met de N80 en TomTom 6. Dus ook al staat er nu bij TomTom dat hij wel voor een E61 (ook een S60 3rd edition phone) komt, hij zal daarna ook wel voor andere S60 3rd edition phones komen, waarschijnlijk is TomTom met de N80 nog niet helemaal klaar met testen. Dat kan natuurlijk ook nog met het bluetooth probleem te maken hebben gehad van de firmware 3.x (gefixed in 4.x)
[ Voor 44% gewijzigd door RedHead op 17-09-2006 22:34 ]
Dat mis ik dus ook, de accessoires voor de N80 zijn erg onder de maat.aoxomoxoa schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 01:06:
Na het bijna instorten van mijn mijn Nokia 6230 ben ik van plan een N80 aan te schaffen.
Chiel
Geen desktop sync\charger (standaard bij Sony Ericsson Pxx)
Geen active car holder (dus houder en lader in één, zonder elke keer weer een laad snoertje in te moeten prikken). Straks met de brakke accu wel verplicht bij navigatie.
En het gekke is, het komt ook maar niet. De brodit is de enige active car holder die ik tot nu toe gezien heb. En dat voor een (semi) zakelijke telefoon.
De simpelste Nokia modellen hebben al een (actieve) car holder.
En nee, ik wil geen universele houder (want die is dus nooit 'actief') !
Probleem is dat ik al een abonnement heb afgesloten. Kan ik die ook annuleren dan? Sluit ik dat abonnement wel ergens anders af..Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 01:51:
ik heb mijn bestelling bij gsm.tv laten annuleren nadat ze mij 3 weken lieten wachten..elke keer dezelfde smoes van nokia n80 heeft een landelijk leverings probleem bla bla..gelijk na een ander webshop daar binne 1 week binnen
Dit topic is gesloten.