• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

marsman schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:44:
Als je met favorieten de icoontjes op het startscherm bedoelt:
Favorieten aanpassen:
Instellingen -> Instellen -> Telefoon -> Standby-modus -> Toep. actief Standby
Staat ook gewoon in de handleiding btw
Nee, met favorieten bedoelen we favorieten

Menu -> Persoonlijk -> Favorieten

Ik heb deze vraag ook al eerder gesteld zonder antwoord, omdat ik inderdaad meer dan 6 programma's op mijn telefoon heb. Noujah, maar wachten op de update...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 16:18
oh, ok... die gebruik ik nooit.
De meest gebruikte apps staan op het startscherm, en de rest open ik gewoon via menu.

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:02:
weet iemand een pakketje waarmee je zelf thema's kunt maken.
de link in de intro hier van de n80 werkt niet en kon hem verder niet vinden
www.ownskin.com

veul plezier!

Verwijderd

Hoi medetweakers,

Sinds de aankondiging en verkoop van de N80 kijk ik dagelijks mee op dit forum.

Mijn vriendin had de N80 (V3.silver) ruim een maand eerder dan ik. Maar sinds vorige week heb ik mijn (V4.zwarte) N80 nu ook in gebruik.

Omdat ik VOIP met de N80 wil uitproberen, heb ik naast dit forum diverse andere forums bezocht en deze ochtend kwam ik wellicht iets interessants tegen. Een Symbian 3r version applicatie om met de N en E series gebruik te maken van VOIP.

http://www.sillyant.com/f...&postorder=asc&highlight=

Op dit moment kan ik nog niets echt uitproberen omdat mijn VOIP kennis nog maar erg matig is en ik tevens niet weet of mijn router (Sitecom WL-114) er uberhaupt voor geschikt is. Wellicht zijn er onder jullie wel al wat gevorderde VOIP'ers die eea eens willen bekijken.

Meanwhile ga ik zelf in de latere uurtjes nog wel eea testen.

Greetings

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:21:
Ik las in het n91 topic dat de updates voortaan online staan...
zou de N80 hier binnenkort ook bijstaan? scheelt een hoop moeite :*)

http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate
Deze staat er dan sinds kort op, vorige week kon ik daarover nog niks vinden(alleen de n70 en een aantal uit de 6* serie). Ik hoop dat we er van uit mogen gaan dat het zeer binnenkort is :).

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:05
Heeft iemand toevallig bij een Orange shop de zwarte N80 gespot? Ik heb begrepen dat ze alleen de grijze leveren :?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Op mijn hogeschool hebben ze draadloos netwerk.

Maar je kunt alleen inloggen d.m.v. SecureW2, en dit is alleen beschikbaar voor Windows en Windows Mobile. Maar natuurlijk wil ik ook met mijn N80 lekker kunnen internetten zonder die 3 kilo zware laptop mee te moeten zeulen.

Op hun website (www.securew2.com) wordt niet gerept over Symbian, dus die zullen ze (nog) niet ondersteunen. Nou is mijn vraag: Is er een andere manier om met de N80 in te loggen op een d.m.v. SecureW2 beveiligd netwerk? Mijn N80 geeft aan dat het een wep-encryptie is, maar navraag bij de ICT leert dat ze niet meer met wep encryptie werken... (???)

Heeft iemand enig idee om toch op het netwerk te kunnen? D.m.v. een anternatief programma of instelling?

Hoi!

Verwijderd

Vanmiddag mijn telefoon proberen te laten updaten, lukte niet. Wordt opgestuurd. Balen.
Hopen dat hij op tijd terug is. Wel een aardige jongen in alkmaar.

Trouwens weet niet wat je naam is.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 16:39 ]

Verwijderd

urnie538 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:03:
Op mijn hogeschool hebben ze draadloos netwerk.

Maar je kunt alleen inloggen d.m.v. SecureW2, en dit is alleen beschikbaar voor Windows en Windows Mobile. Maar natuurlijk wil ik ook met mijn N80 lekker kunnen internetten zonder die 3 kilo zware laptop mee te moeten zeulen.

Op hun website (www.securew2.com) wordt niet gerept over Symbian, dus die zullen ze (nog) niet ondersteunen. Nou is mijn vraag: Is er een andere manier om met de N80 in te loggen op een d.m.v. SecureW2 beveiligd netwerk? Mijn N80 geeft aan dat het een wep-encryptie is, maar navraag bij de ICT leert dat ze niet meer met wep encryptie werken... (???)

Heeft iemand enig idee om toch op het netwerk te kunnen? D.m.v. een anternatief programma of instelling?
Daar ben ik ook benieuwd naar, bij mij op school hebben ze ook Wlan, en zou daar graag op gaan :)!

• Rayures
  • Laatst online: 28-08 16:52
SecureW2 werkt via een radius server (802.1x ) en niet via WEP of WPA/WPA2

Naast 802.1x (authentificatie) dien je met EAP-TTLS te verbinden, dit onderteund de N80!

Nu zit ik met hetzelfde probleem en heb toevallig net een mail naar de helpdesk gestuurd, mijn n80 heeft namelijk een aantal gegevens nodig die ze hier (Vrije Universiteit) niet in de handleidingen hebben staan.

namelijk:
- EAP-type
- inner authentication type
- outer authentication requirements (is anonymous allowed?)
- SSID(s)
- root CA certificate + fingerprint
- RADIUS server certificate + fingerprint
- RADIUS server hostname (or domain name if load balaced)

zodra ik meer weet.......

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Rayures schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:42:
*knip*

- EAP-type
- SSID(s)

Hey zou je dit ook online willen zetten zodra je een mailtje terug hebt gehad? Ik zit nl op de HvA en wil ook graag internette :)

• IceQbe75
  • Laatst online: 26-08 20:51
Wie heeft de volgende situatie al eens voorgehad.

's avonds nog maar 2 streepjes verdwenen bij de batterij. Geen BT draaiende, geen (actieve) gprsverbinding, hij zoekt niet om de x aantal tijd naar een wlan, geen programma's die nog draaien, niets dus maw.

's morgens is de gsm gewoon leeg of blijft er nog 1 streepje over. Zo heb ik mij dus al 1 x overslapen omdat de wekker niet afliep.

Is dit normaal?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 21:27
IceQbe75 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:44:

's avonds nog maar 2 streepjes verdwenen bij de batterij. Geen BT draaiende, geen (actieve) gprsverbinding, hij zoekt niet om de x aantal tijd naar een wlan, geen programma's die nog draaien, niets dus maw.

's morgens is de gsm gewoon leeg of blijft er nog 1 streepje over. Zo heb ik mij dus al 1 x overslapen omdat de wekker niet afliep.

Is dit normaal?
alle streepjes betekent niet 100% vol, bij 50% of daar in de buurt beginnen de streepjes pas te verdwijnen, ik raad je aan om dan 's nachts het toestel uit te schakelen, scheelt wat stroomverbruik en de telefoon gaat automatisch aan als het alarm afgaat of zet het apparaat in offline modus, scheelt ook zo de amperes/watts/watdanook :)

[ Voor 14% gewijzigd door Moning2 op 07-09-2006 18:10 ]

Verwijderd

Dan moet je de telefoon van dual afhelen en alleen gsm selecteren. scheelt een hoop
IceQbe75 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:44:

Is dit normaal?

• EWK
  • Niet online

EWK

Rayures schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:42:
SecureW2 werkt via een radius server (802.1x ) en niet via WEP of WPA/WPA2

Naast 802.1x (authentificatie) dien je met EAP-TTLS te verbinden, dit onderteund de N80!
Wat is die EAP-TTLS? En waaronder vind ik dat?
Nu zit ik met hetzelfde probleem en heb toevallig net een mail naar de helpdesk gestuurd, mijn n80 heeft namelijk een aantal gegevens nodig die ze hier (Vrije Universiteit) niet in de handleidingen hebben staan.

namelijk:
- EAP-type
- SSID(s)
Ik neem aan dat ik deze info ergens in moet stellen, maar waar precies?
Zou je mij dan even willen mailen?
*Mail adres in profiel*

Hoi!

Verwijderd

Werken die apapters van jullie ook zo brak? Ik moet het kabeltje precies zo neerleggen anders heb ik geen stoom. Heb hier btw al meer mensen over horen klagen.

Wat moet ik er nu mee? Opsturer betekend hetzelfde als telefoon opsturen, omdat dat ding al binnen een dag leeg is. :'(
Waarom mailen? Gewoon hier posten anders moet hij mij ook mailen O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 19:06 ]

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:04:
Werken die apapters van jullie ook zo brak? Ik moet het kabeltje precies zo neerleggen anders heb ik geen stoom. Heb hier btw al meer mensen over horen klagen.

Wat moet ik er nu mee? Opsturer betekend hetzelfde als telefoon opsturen, omdat dat ding al binnen een dag leeg is. :'(
Ik heb dat ook, volgens mij is het gebroken aan beide kanten van de kabel hier, volgens mij kun je beter die adapter gebruiken en een 'oude' nokia lader, die zijn een stuk beter, alleen ben ik m'n adapter kwijt... |:(
heb al een nieuwe lader gekocht voor 11 euro, wilde er sowieso 2 hebben, ik stuur dan die kapotte even op
urnie538 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:57:
[...]

bij wlan toegangspunt beveiligingstype op 802.1x zetten en dan naar wlan beveiligings instellingen, wpa modus op EAP en dan instell. EAP plugin

[ Voor 21% gewijzigd door Moning2 op 07-09-2006 19:12 ]

Verwijderd

Moning2 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:08:
[...]

Ik heb dat ook, volgens mij is het gebroken aan beide kanten van de kabel hier, volgens mij kun je beter die adapter gebruiken en een 'oude' nokia lader, die zijn een stuk beter, alleen ben ik m'n adapter kwijt... |:(
heb al een nieuwe lader gekocht voor 11 euro, wilde er sowieso 2 hebben, ik stuur dan die kapotte even op
Zijn die oude adapters wel te vertrouwen? Ik wil namelijk niet hebben dat ik hiermee mijn accu overlaad ofzo.... Ik heb nog 2 adapters van een nokia 3210 _/-\o_ (daar deed ik gewoon 2 weken met een accu hahaha:D) Maar ik neem aan dat ze de techniek op den duur toch wel veranderd hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2006 19:13 ]

• Moning2
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:13:
[...]

Zijn die oude adapters wel te vertrouwen? Ik wil namelijk niet hebben dat ik hiermee mijn accu overlaad ofzo.... Ik heb nog 2 adapters van een nokia 3210 _/-\o_ (daar deed ik gewoon 2 weken met een accu hahaha:D) Maar ik neem aan dat ze de techniek op den duur toch wel veranderd hebben.
nog steeds precies hetzelfde ;) blijft 3.7 volt en ik heb em al meedere malen hiermee opgeladen en hij draait nog steeds ;)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:27

DataGhost

iPL dev

urnie538 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:57:
[...]

[...]

Ik neem aan dat ik deze info ergens in moet stellen, maar waar precies?

[...]

Zou je mij dan even willen mailen?
*Mail adres in profiel*
kijk, het zou opzich leuk zijn als men eventjes een paar pagina's terug zou lezen en/of zou zoeken in het topic, scheelt een hoop dubbele zooi. Dit schreef ik een paar daagjes geleden:
DataGhost schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:14:
[...]

Dan mail je ze maar terug dat ze toch je MAC-adres toevoegen en dat je het zelf wel uitzoekt. Vraag ze eventueel ook of ze ook maar enig idee hebben wat de N80 voor telefoon is :+ Ik zit sinds heel kort op de TU/e :) en ik heb alle wireless instellingen via internet al gevonden. Ik heb de windows-wizards eens goed bekeken en op mijn telefoon een tijdje gezocht hoe het allemaal werkte, ik moest 802.1x-authenticatie hebben met EAP-PEAP en MSChapV2 en mn inloggegevens en een bep. certificaat idd, en weet ik wat nog meer (vergeten :+)
Ik kon tot mijn verbazing ELK van deze punten instellen op de N80, zelfs de certificaten! Het is wel even zoeken, een paar keer moet je met de linkerknop (ipv de middelste, die ik altijd gebruik om ergens 'door' te klikken, die in dit geval werkt voor het aanvinken van een optie) het menu oproepen en 'configure' of iets dergelijks kiezen, en uiteindelijk zit je 12 menu's diep en een tabblad naar rechts :+ maar het kan! :)
Ik heb nu de hele wireless verbinding voor de TU/e ingesteld op mijn telefoon, rest alleen nog het mailtje naar de ict-desk of ze het mac-adres toevoegen als ik erachter kom dat het niet werkt omdat ie mijn mac-adres niet kent :+
De info over 802.1x kan je vinden bij het instellen van je toegangspunt, daarna kan je gewoon doorklikken en zal je tegenkomen wat ik opnoemde hoor...

• EWK
  • Niet online

EWK

Natuurlijk heb ik je post gelezen...

Maar ik ken het programma SecureW2 niet, en ik wist dus ook niet dat je dit helemaal niet hoeft te downloaden maar ik alles dus blijkbaar in kan stellen via de 802.1x authenticatie.

Verder schijf je dat je een bep. certificaat nodig had. Hoe ben je hier aan gekomen?

Maandag weer college :z :z ga dan eens even kijken hoe ver ik ga komen....

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 23:41:
Maandag weer college :z :z ga dan eens even kijken hoe ver ik ga komen....
Ach ja die hbo studenten hebben tijd zat om dat allemaal uit te vogelen:)
Tijd zat, je leert immers niks:P

Zo ben ik er ook één. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Dat certificaat zit gewoon in de N80, kom je vanzelf tegen bij een van de configuratieopties (het is dan het eerste tabblad zegmaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:26:
Hoi medetweakers,

Sinds de aankondiging en verkoop van de N80 kijk ik dagelijks mee op dit forum.

Mijn vriendin had de N80 (V3.silver) ruim een maand eerder dan ik. Maar sinds vorige week heb ik mijn (V4.zwarte) N80 nu ook in gebruik.

Omdat ik VOIP met de N80 wil uitproberen, heb ik naast dit forum diverse andere forums bezocht en deze ochtend kwam ik wellicht iets interessants tegen. Een Symbian 3r version applicatie om met de N en E series gebruik te maken van VOIP.

http://www.sillyant.com/f...&postorder=asc&highlight=

Op dit moment kan ik nog niets echt uitproberen omdat mijn VOIP kennis nog maar erg matig is en ik tevens niet weet of mijn router (Sitecom WL-114) er uberhaupt voor geschikt is. Wellicht zijn er onder jullie wel al wat gevorderde VOIP'ers die eea eens willen bekijken.

Meanwhile ga ik zelf in de latere uurtjes nog wel eea testen.

Greetings
Daar heb ik een tijdje geleden iets over gepost in dit topic. Je kunt gratis naar TiVi subscribers bellen (dus mensen die ook één van de vele TiVi clients geïnstalleerd hebben), via TiVi (helaas vrij duur) naar gewone nummers bellen en gratis naar SIP adressen. Zo kun je naar iemand met parlino bellen door username@80.92.86.32 te bellen.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag mij volgende week ook de trotse eigenaar noemen van een N80.
Ik heb deze topics doorgelezen en eigenlijk niemand over TomTom 6 gehoord.

Ik had in deze topic gelezen dat TT de N80 wil ondersteunen en hij staat niet op de TT site alszijnde ondersteund TT device.

Is er misschien iemand die TT6 aan de praat heeft gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:05:
Ik mag mij volgende week ook de trotse eigenaar noemen van een N80.
Ik heb deze topics doorgelezen en eigenlijk niemand over TomTom 6 gehoord.

Ik had in deze topic gelezen dat TT de N80 wil ondersteunen en hij staat niet op de TT site alszijnde ondersteund TT device.

Is er misschien iemand die TT6 aan de praat heeft gekregen ?
TomTom komt deze maand uit. Dus nog even wachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Welke 2GB kaartjes worden goed ondersteund door de N80?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:32:
[...]

TomTom komt deze maand uit. Dus nog even wachten.......
TomTom 6 is toch uit ?
Kom deze behoorlijk vaak op inet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

NoepZor schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:28:
dit is volgens mij lastig te beantwoorden, aangezien sommige mensen problemen hebben met bepaalde kaartjes en anderen kunnen deze zonder problemen gebruiken.

Ikzelf heb zoals iemand een paar posts hierboven net de 2GB Kingston kaart gekocht en die werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
Transcend doet het bij mij iig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Ik heb sinds kort een 2gb Transcend kaartje, á 40 €. Werkt tot nu toe perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:34:
[...]

TomTom 6 is toch uit ?
Kom deze behoorlijk vaak op inet tegen.
TomTom 6 Navigator voor PDA's is uit. Voor Series 60 nog niet, zie ook TomTom.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:06:
[...]

TomTom 6 Navigator voor PDA's is uit. Voor Series 60 nog niet, zie ook TomTom.nl.
Route 66 is wel al uit voor symbian telefoon ( ook de n80)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 17:06:
[...]

Klopt je hebt helemaal gelijk.
Alle Tom Tom 6 Navigator's zijn uit, behalve die voor de Series 60 :(
Die paar weekjes wachten kan er vast ook nog wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:56:
[...]

Ja zeker.
Heb ik ook gehad.
Na een harde restart deed hij het wel.
Alleen bepaalde gegevens gaan dan wel verloren.. dus maak een back up???
Thx voor het advies.

na de restart heb ik route 66 probleemloos kunnen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_DH schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 09:59:
[...]

Die software werkt gewoon met de Nokia N80. Dat hoeft je niet te testen. Als je de software zelf wil testen, moet je maar bellen naar TomTom of je in het beta programma mag. Verder kan je altijd naar de betere telecomwinkel gaan, daar hebben ze altijd wel ergers een versies draaien op een telefoon om te prutsen. Dat ze geen trail versie hebben is ERG onklantvriendelijk, maar geen reden om het te downloaden.

Voor de rest zijn het allemaal smoesjes om software illegaal te gebruiken. Okay, schelden had niet gehoeven. Mijn excuses daarvoor, maar wil je TomTom, wacht ff een maandje, en koop die DVD. Je bent slechts 100 euro kwijt voor een stukje software dat je vele uren omrijden zal schelen.
Ik bedoel met testen de werking van het navigeren. Er zit duidelijk verschil in tomtom met route66.
Welke is nou de beste? Dat wil ik ook wel eens testen en om nou 2 producten aan te schaffen en vervolgens 1 te gaan gebruiken.... Nee. Als je het product die je gaat proberen dan maar koopt is mijn mening.

En misschien nog een puntje: Niet iedereen zit ruim in het geld.

En hier kunnen we nog eindeloos over napraten:) maar doen we hier maar niet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Ik heb zojuist even dat navigator aangegooid met een tomtom navigator mkII, toch wel netjes dat ik binnen 10 seconden 200 meter kan lopen :/
maarja, met route66 zal het vast wel beter werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Ik heb ongetwijfeld iets over 't hoofd gelezen, maar is het mogelijk om zegmaar die icons/agenda dingen op je background te verwijderen? Die willen we niet, bovendien verstoren ze de wallpaper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 19:19:
Ik heb ongetwijfeld iets over 't hoofd gelezen, maar is het mogelijk om zegmaar die icons/agenda dingen op je background te verwijderen? Die willen we niet, bovendien verstoren ze de wallpaper. :)
Inderdaad over het hoofd gezien lijkt mij.
Om je opweg te helpen: Menu -->Instrumenten-->Instellingen-->Telefoon-->Standby-modus-->Actief Standby ff uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Super! :) Bedankt namens vrouwlief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQbe75
  • Laatst online: 26-08 20:51
En is het mogelijk om alleen het lijntje met agenda items weg te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
IceQbe75 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:16:
nee dat is onderdeel van het actieve standby gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vandaag dat TT6 ook al voor PalmOS is, met de s60 kan je dus het langst wachten? :q Lijkt me ook de grootste port wegens het ontbreken van een touchscreen.

[ Voor 67% gewijzigd door Eggy op 09-09-2006 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 21:01:
offtopic:
Ach dat hypocriete en schijnheilige gedoe ook altijd met flame posts na een request voor iets illegaals. Dat je niets illegaals op je forum wilt.. oke. Maar dat de rest het dan over doet komen alsof men het netjes gekocht heeft vind ik vrij ongeloofwaardig.
Idd :)

Ik zag vandaag dat TT6 ook al voor PalmOS is, met de s60 kan je dus het langst wachten? :q Lijkt me ook de grootste port wegens het ontbreken van een touchscreen.
Dat vind ik ook jammer van de n80 dat die geen touchscreen heeft.
IceQbe75 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 20:16:
Dan is mijn vraag anders: Kan ik het ook wijzigen in Vandaag, morgen, overmorgen, Overig
Ik moet nu elke keer op datum letten, zou mooier zijn als ik die weer kan onderverdelen in vandaag, morgen enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest net verplicht mijn Agile Messenger updaten en er binnenkort voor gaan betalen. Jammer, want het werkt goed. Weet iemand een goede msn messenger die nog wel gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:19:
Moest net verplicht mijn Agile Messenger updaten en er binnenkort voor gaan betalen. Jammer, want het werkt goed. Weet iemand een goede msn messenger die nog wel gratis is?
Ja Windows live messenger.:D Maarja das niet wat je wou weten haha.
Dit is een java applicatie die moet werken.
Emsn lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:19:
had ik gisteren ook. Kwam bij mijn zoektocht "Nimbuzz" tegen.

http://www.nimbuzz.com/

Niet helemaal zo uitgebreid als Agile Messenger maar op het eerste gezicht best aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Modbreak:Gelieve het gesprek nu weer voort te zetten met de N80 als onderwerp. Berichten welke in strijd zijn met de policy kunnen gereport worden, reacties op deze berichten mogen dus eveneens achterwege gelaten worden.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, eMSN doet het ook, wel minder dan Agile vind ik, en je krijgt reclametjes bij het opstarten en afsluiten. Die zijn op de N80 wel heel klein, dus echt erg is het niet. Als je geen flat fee hebt dan kost dit je extra dataverkeer.

Nimbuzz kreeg ik niet aan de praat op de N80 (geen connectie met server)

Dus voor andere opties houd ik me vooralsnog aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, mijn eerste mankementje,

als ik de telefoon openschuif licht de toetsverlichting niet op, na een tijdje gaat ze wel of als ik er een tik tegen geef ook.

Nog iemand die dit voorheeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 14:35
ik zag net op de tomtom.nl site compatibility list voor TomTom Mobile 5,
daar staan de N70 en N90 bij, dan neem ik aan dat het ook op N80 kan draaien aangezien N70, 80 en 90 allemaal Symbian S60 draait.
of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Bergie

Lekker belangrijk...

The Conman schreef op zondag 10 september 2006 @ 00:36:
ik zag net op de tomtom.nl site compatibility list voor TomTom Mobile 5,
daar staan de N70 en N90 bij, dan neem ik aan dat het ook op N80 kan draaien aangezien N70, 80 en 90 allemaal Symbian S60 draait.
of heb ik het verkeerd?
Dat heb je verkeerd. De N80 draait op S60 v3 en dat is dus een andere versie dan die bijvoorbeeld op de N70 staat. Maar een blik in de startpost had je dat ook kunnen vertellen; net als het hele TomTom verhaal icm met deze telefoon ;)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:47:

als ik de telefoon openschuif licht de toetsverlichting niet op, na een tijdje gaat ze wel of als ik er een tik tegen geef ook.

Dat zal aan je lichtsensor liggen? Schuif je hem open in het pikdonker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer toe aan een nieuw abbo en mijn huidige Symbian (Nokia 7610) heeft z'n tijd ook wel gehad. Op zoek naar een nieuwe dus. Ik kan kiezen uit de Nokia N80 en N73. Beide mooie toestellen; maar de N73 lijkt het toch te winnen. De enige pluspunten van de N80 zijn Wifi en het scherm, voor de rest heeft de N73:

- Betere camera met autofocus (Heb alleen al mooie camera...)
- Stereospeakers
- Lichter en kleiner
- Betere standbytijd

Allemaal kleine dingen die naar de keuze van de N73 leiden, maar mijn voorkeur blijft uitgaan naar de N80, mede door de Wifi. Alleen lees ik hier regelmatig dat het opzetten van een Wifiverbinding dmv Peer-2-Peer moeilijkheden oplevert/niet mogelijk is. Klopt dat? Ik heb namelijk geen Wifi-router.

Graag jullie mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:00:
Ik ben weer toe aan een nieuw abbo en mijn huidige Symbian (Nokia 7610) heeft z'n tijd ook wel gehad. Op zoek naar een nieuwe dus. Ik kan kiezen uit de Nokia N80 en N73. Beide mooie toestellen; maar de N73 lijkt het toch te winnen. De enige pluspunten van de N80 zijn Wifi en het scherm, voor de rest heeft de N73:

- Betere camera met autofocus (Heb alleen al mooie camera...)
- Stereospeakers
- Lichter en kleiner
- Betere standbytijd

Allemaal kleine dingen die naar de keuze van de N73 leiden, maar mijn voorkeur blijft uitgaan naar de N80, mede door de Wifi. Alleen lees ik hier regelmatig dat het opzetten van een Wifiverbinding dmv Peer-2-Peer moeilijkheden oplevert/niet mogelijk is. Klopt dat? Ik heb namelijk geen Wifi-router.

Graag jullie mening!
Tijd voor een wifi router!
Heb je altijd toegang tot internet in je huiske zonder dat er een pc hoeft te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Moning2 schreef op zondag 10 september 2006 @ 11:43:
[...]

Tijd voor een wifi router!
Heb je altijd toegang tot internet in je huiske zonder dat er een pc hoeft te draaien
Precies, wél een N80 hebben en geen Wifi router kan natuurlijk niet.... :+

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
urnie538 schreef op zondag 10 september 2006 @ 15:05:
[...]

Precies, wél een N80 hebben en geen Wifi router kan natuurlijk niet.... :+
kijk, hij weet et! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:28

reaL_G

G

de sandisk ULTRA II 2GiG werkt ook perfect

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Die ultra is me iets te duur, ik ga denk ik de Transcend bestellen omdat die bij 2 verschillende personen in ieder geval goed werkt. Zit trouwens ook nog te twijfelen of ik geen 1GB kaartje haal. Dan ben ik voor iets meer dan 2 tientjes klaar, plus dat 1GB ook al een hoop geheugen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:16:
Die ultra is me iets te duur, ik ga denk ik de Transcend bestellen omdat die bij 2 verschillende personen in ieder geval goed werkt. Zit trouwens ook nog te twijfelen of ik geen 1GB kaartje haal. Dan ben ik voor iets meer dan 2 tientjes klaar, plus dat 1GB ook al een hoop geheugen is.
goedkoop adresje 33 euro en 2 euro verzendkosten voor 2 gig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Dat is een Take MS kaart, of een Kingston maar die kost daar 45 euro. Werkt die TakeMS ook goed? En is de snelheid nog van belang voor gebruik in de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op zondag 10 september 2006 @ 21:41:
Dat is een Take MS kaart, of een Kingston maar die kost daar 45 euro. Werkt die TakeMS ook goed? En is de snelheid nog van belang voor gebruik in de telefoon?
Waarom zou een takems kaart minder goed werken? Ze zijn gemaakt om die eigenschappen dat er 2 gig op kan. Kaartje ziet er misschien simpel uit, maar gaat om het innerlijk. En dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:00:
Alleen lees ik hier regelmatig dat het opzetten van een Wifiverbinding dmv Peer-2-Peer moeilijkheden oplevert/niet mogelijk is. Klopt dat? Ik heb namelijk geen Wifi-router.

Graag jullie mening!
Dat is zeker wel mogelijk. Beetje pielen met de instellingen, dus niet meteen in paniek raken als het niet lukt. Mij is het ook gelukt, al heb ik ook gewoon een wifi router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbmot schreef op maandag 11 september 2006 @ 00:12:
[...]

Dat is zeker wel mogelijk. Beetje pielen met de instellingen, dus niet meteen in paniek raken als het niet lukt. Mij is het ook gelukt, al heb ik ook gewoon een wifi router.
Bedankt voor je antwoord, was even vergeten hoe deze techniek heet (ad-hoc) en kon er dus weinig over vinden. Telefoon is besteld :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 22:30:
[...]

Waarom zou een takems kaart minder goed werken? Ze zijn gemaakt om die eigenschappen dat er 2 gig op kan. Kaartje ziet er misschien simpel uit, maar gaat om het innerlijk. En dat werkt perfect.
Als ik lees over TakeMS staan er aardig wat problemen, zoals 1GB van de 2GB maar herkennen, kaartje wat steeds wegvalt, data die corrupt is, read errors ed.. Ik zag namelijk dat jij er ook negatief tegenover stond omdat er een aantal mensen met problemen waren. Aangezien de Transcend zonder verzendkosten even goedkoop geprijsd is en ik er geen gekke dingen over lees geniet deze mijn voorkeur op dit moment. Of ligt dit aan de oude firmware van de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandiekie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:47:

Klinkt als de lichtsensor die z'n werk doet, net zoals op de 6630 :D (ik ga er vanuit dat dit toestel dat ook heeft?)

Probeer eens in een lichte omgeving of de toetsverlichting uit blijft, en daarna in een donkere omgeving of de verlichting wel aangaat (of als je de sensor weet te zitten, dek deze dan respectievelijk niet en wel af)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
Zelf heb ik de Transcend 80x 2GB genomen, mede omdat ik er relatief weinig problemen over las. Het kaartje koste me 40euro incl verzendskosten. Tot op heden (4weken gebruik) geen enkel probleem mee gehad. Qua snelheid is het kaartje prima te doen, in mijn usb2 cardreader schrijft het kaartje met ong. 4 MB/s en leest het met ong. 8MB/s (gemeten dmv via netwerk data te verplaatsen)

Of de juiste werking van mijn kaartje te maken heeft met de firmware kan ik niet zeggen, heb mijn firmware de eerste dag geupgrade naar v4.nogiets.

-Update-
Heb een reply terug ontvangen over SecureW2, EAP-TTLS etc instellingen voor op de Universiteit, kan niet zeggen dat het een bevredigend antwoord is. Vanmiddag ga ik persoonlijk even een inval plegen bij de helpdesk.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om de lichtsensor uit te schakelen? Wordt een beetje gestoord als ik 's met weinig licht een video bekijk.
Hoe zet je een toetsblok (handmatig) als je n80 dicht is? Via aan/uit schakelaar of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:28

reaL_G

G

Rayures schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:16:
Zelf heb ik de Transcend 80x 2GB genomen, mede omdat ik er relatief weinig problemen over las. Het kaartje koste me 40euro incl verzendskosten. Tot op heden (4weken gebruik) geen enkel probleem mee gehad. Qua snelheid is het kaartje prima te doen, in mijn usb2 cardreader schrijft het kaartje met ong. 4 MB/s en leest het met ong. 8MB/s (gemeten dmv via netwerk data te verplaatsen)

Of de juiste werking van mijn kaartje te maken heeft met de firmware kan ik niet zeggen, heb mijn firmware de eerste dag geupgrade naar v4.nogiets.

-Update-
Heb een reply terug ontvangen over SecureW2, EAP-TTLS etc instellingen voor op de Universiteit, kan niet zeggen dat het een bevredigend antwoord is. Vanmiddag ga ik persoonlijk even een inval plegen bij de helpdesk.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om de lichtsensor uit te schakelen? Wordt een beetje gestoord als ik 's met weinig licht een video bekijk.
Hoe zet je een toetsblok (handmatig) als je n80 dicht is? Via aan/uit schakelaar of niet?
klik 1x op je aan/uit knop, en scrol in de lijst naar toetsenblokkeren (niet toestel blok.)

lichtsensor uit, is slaapstand uit. (of toestel omgekeerd neerlegen)

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Ik heb de N80 ook besteld, hoop hem van de week te ontvangen. Zijn er mensen die het toestel syncbaar hebben met de tools de KDE daarvoor biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt voor windows xp software zoals tweakxp en tweakui, is er zulke software voor symbian?

Ik wil bijvoorbeeld op het standby scherm de agenda items verdeeld in dagen. Bijvoorbeeld:
Vandaag, morgen, overig. Of Maandag, Dinsdag.

En hoe kun je het T9 woordenboek bewerken? Sommige woorden gebruik ik nooit maar verschijnen wel als ik typ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 17:20:
Je hebt voor windows xp software zoals tweakxp en tweakui, is er zulke software voor symbian?

Ik wil bijvoorbeeld op het standby scherm de agenda items verdeeld in dagen. Bijvoorbeeld:
Vandaag, morgen, overig. Of Maandag, Dinsdag.

En hoe kun je het T9 woordenboek bewerken? Sommige woorden gebruik ik nooit maar verschijnen wel als ik typ.
nee dat is er niet en nee dat kan niet ;) je kan wel woorden toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt het dat sommige snelkoppelingen/thumbnails zo klein zijn...en dat sommige spelletjes maar op 1/8ste van het deel werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:46:
hoe komt het dat sommige snelkoppelingen/thumbnails zo klein zijn...en dat sommige spelletjes maar op 1/8ste van het deel werken :(
Die zijn dan waarschijnlijk bedoeld voor lagere resolutie schermpjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje..ik heb er nu smartmovie 3.25 erop draaien.. en wat me opviel is dat deze geen xvid codec installeert maar een coremp4 ofzo... en wanneer ik de xvid codec erop wil gooien zegt ie dat hij het niet ondersteund ...de xvid codec die op de 1ste pagina hier staat werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Rayures schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:16:
Knip

-Update-

Knip
Laat even weten of de inval succesvol was...

En wat de instellingen zijn, want met 801.x en EAP-TTLS is het mijn nog niet gelukt...
Maar zo blijven die tussenuren toch nog enigzins functioneel :9 :9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urnie538 schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:18:
[...]

Laat even weten of de inval succesvol was...

En wat de instellingen zijn, want met 801.x en EAP-TTLS is het mijn nog niet gelukt...
Maar zo blijven die tussenuren toch nog enigzins functioneel :9 :9
Is bij mij ook nog niet gelukt. Ik zit op de NHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agile Messenger is dus GEEN FREEWARE. Hoop dat dat nog aangepast kan worden in de openingspost. Erg jammer aangezien het programma mij erg goed bevalt icm met de N80 en PIT van t-mobile maar ik het dus nog maar 1 dag kan gebruiken ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 22:03:
[...]

Is bij mij ook nog niet gelukt. Ik zit op de NHL.
Op Windesheim ook nog geen succes dus... Ik houd jullie op de hoogte

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle topics doorgespit maar (nog) niet gevonden: Kan je de N80 ook gebruiken als webcam met bijvoorbeeld MSN Messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
Voor diegene die het nog niet wisten/weten:

Er is hoop voor diegene die nog geen FOTA hebben..

D'r zijn weer nieuwe telefoonmodellen toegevoegd:

http://www.nokia.co.uk/nokia/0,1522,,00.html?orig=/softwareupdate

Greetinx.

[ Voor 8% gewijzigd door Nightjar op 12-09-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de nieuwste firmware op mijn N80. Nu is mij opgevallen dat de 'snooze' tijd van 10 min naar 5 min is gegaan. Kan deze aangepast worden zodat ik het weer naar 10 min kan zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Kan de Transcend ook bestellen voor 33 euro en 2 euro verzendkosten. Dus ik ga voor de Transcend in plaats voor de Take MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 23:36:
Agile Messenger is dus GEEN FREEWARE. Hoop dat dat nog aangepast kan worden in de openingspost. Erg jammer aangezien het programma mij erg goed bevalt icm met de N80 en PIT van t-mobile maar ik het dus nog maar 1 dag kan gebruiken ;(
Maar daar moet je bijzeggen dat 't geen drol kost. Ik ga 'm wel even bestellen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:29:
Kan de Transcend ook bestellen voor 33 euro en 2 euro verzendkosten. Dus ik ga voor de Transcend in plaats voor de Take MS.
Waardat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
Ben bang dat het inloggen op het universiteitsnetwerk problematisch gaat worden. Samen met de helpdesk heb ik het geprobeerd, maar zonder succes.

We hebben de server logs erbij gehaald op het moment ik probeerde in te loggen met mijn telefoon, maar het lijkt erop dat zodra het certificaat van de VU geaccepteerd dient te worden er niets meer terug komt van de telefoon. Dit klinkt logisch aangezien ik geen melding van mijn telefoon krijg om een certificaat te accepteren. Het VU certificaat is een eigen certificaat, niet een die al in de telefoon staan.

Het lijkt erop dat ik moet wachten totdat iemand de source van SecureW2 port naar symbian.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Rayures schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:17:
Ben bang dat het inloggen op het universiteitsnetwerk problematisch gaat worden. Samen met de helpdesk heb ik het geprobeerd, maar zonder succes.

We hebben de server logs erbij gehaald op het moment ik probeerde in te loggen met mijn telefoon, maar het lijkt erop dat zodra het certificaat van de VU geaccepteerd dient te worden er niets meer terug komt van de telefoon. Dit klinkt logisch aangezien ik geen melding van mijn telefoon krijg om een certificaat te accepteren. Het VU certificaat is een eigen certificaat, niet een die al in de telefoon staan.

Het lijkt erop dat ik moet wachten totdat iemand de source van SecureW2 port naar symbian.... :'(
secureW2 is gewoon een 801.2x client. Ik weet niet of je op de VU ook eduroam hebt, maar iedere 802.1x client kan hierop.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
jep schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:38:
[...]

Maar daar moet je bijzeggen dat 't geen drol kost. Ik ga 'm wel even bestellen iig.
Nee, maar je blijft betalen voor Agile. 9,95 voor drie maanden, voor een jaar is het al 24,95. Dan kun je beter voor IM+ gaan. Die kost 29,95 en via Nokia 22,46 (25% korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Mailtje gestuurd naar megawebshop.nl of ik hem op het games tarief kon laten versturen (1,95) en dat ik dan de risico's van verlies of beschadiging wel op mij wil nemen. Toen kreeg ik een reactie terug dat dat ok was, dus net effe besteld. Vanavond even geld overmaken en maar afwachten wanneer het kaartje arriveert. Ik krijg mijn telefoon toch pas vrijdag (als het meezit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 13:38:
[...]

Als student zijnde is zelfs 10 euro per 3 maanden niet niks. Heb nu dus maar gekozen voor IM+
en een serialtje van emule geplukt. Draait als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 09:45:
Alle topics doorgespit maar (nog) niet gevonden: Kan je de N80 ook gebruiken als webcam met bijvoorbeeld MSN Messenger?
Ik gebruik mijn 7610 wel als webcam met Mobiola Web Camera via datakabel of bluetooth.
Alleen helaas is deze prog nog niet voor s60 3rd beschikbaar..

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week wil ik wel ff wat tijd vrijmaken voor een update, heb op emule de 4.0623.0.41 updater al gevonden maar ik vind het apparaat nog net iets te nieuw om het zelf te doen (op je ipod kan je altijd nog in diskmode opstarten, maar dat zal hiermee niet gaan). Valt dit dan onder garantie (bon van BC heb ik uiteraard) of moet je hier nog wat voor neerleggen als je het laat updaten bij een servicepunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik moet ook nodig eens de firmware laten updaten. Maar er zijn zo verdomd weinig van die service points hier in nederland. De dichtbijzijnste zit in Heerenveen of Leeuwarden meen ik en daar heb ik hier geloof ik niet al te beste verhalen over gelezen.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben afgelopen week in rotterdam geweest en even de flagshipstore van orange gevraagd of er ergens een servicepoint in de buurt zit.

Schijnt het dus te zijn dat de orange-shop ook deze services verricht (binnen 30 minuten klaar)

Dus voor die mensen die daar terecht kunnen is dit dus ook een lekkere centrale plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:34:
Ik ben afgelopen week in rotterdam geweest en even de flagshipstore van orange gevraagd of er ergens een servicepoint in de buurt zit.

Schijnt het dus te zijn dat de orange-shop ook deze services verricht (binnen 30 minuten klaar)

Dus voor die mensen die daar terecht kunnen is dit dus ook een lekkere centrale plek.
Een link naar de plaatsen waar een Orange shop aanwezig is.

http://shop.orange.nl/komlangs.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:14:
Deze week wil ik wel ff wat tijd vrijmaken voor een update, heb op emule de 4.0623.0.41 updater al gevonden maar ik vind het apparaat nog net iets te nieuw om het zelf te doen (op je ipod kan je altijd nog in diskmode opstarten, maar dat zal hiermee niet gaan). Valt dit dan onder garantie (bon van BC heb ik uiteraard) of moet je hier nog wat voor neerleggen als je het laat updaten bij een servicepunt?
Ik heb het zelf gedaan. Als je de tutorials van bijv. symbian freaks volgt dan is er niks aan de hand. Ik heb de mijne een week geleden geupdate en toen had ik em ook pas 2 dagen :)

Bovendien als er iets mis gaat is het altijd te fixen aangezien het toch altijd om software gaat en bovendien kun je een "dead phone" ook altijd nog langsbrengen bij een service point onder het mom van hij doet het niet meer. Geen probleem. Zolang je maar niet met het verhaal aankomt dat je zelf aan het knutselen bent geslagen. Bij een service point wordt je n80 zonder problemen gewoon weer opnieuw geflasht.

Bij een flash thuis gebruik je btw. gewoon software die normaal ook wordt gebruikt bij een service point. Niks engs dus zolang je de handleiding maar goed volgt en er geen zooitje van maakt ben je in een kwartiertje klaar met flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischadbs schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:48:
[...]

Ik gebruik mijn 7610 wel als webcam met Mobiola Web Camera via datakabel of bluetooth.
Alleen helaas is deze prog nog niet voor s60 3rd beschikbaar..
Thanks, even geduld hebben dus nog...?

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:39:
[...]

idd, of een eventueel andere prog zien te vinden die dit ook kan..

Verder heb ik trouwens nog een vervelend bugje gevonden, als ik muziek/radio luister via headset en ik word gebeld dan druk ik op headset knopje en neem ik op, na ophangen speelt de muziek/radio perfect door.
Maar zodra ik de voicedialing gebruik via headset dan staat de muziek/radio na het ophangen nog op pauze zodat ik weer helemaal uit mn broekzak moet halen en muziek weer moet aanzetten..

Verder geeft agile messenger een foutmelding na downloaden update waardoor hij het helemaal niet meer doet, errg jammer is goeie prog!

[ Voor 53% gewijzigd door mischadbs op 13-09-2006 00:56 ]

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
_DH schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:36:
[...]

secureW2 is gewoon een 801.2x client. Ik weet niet of je op de VU ook eduroam hebt, maar iedere 802.1x client kan hierop.
Weet jij dan toevallig een manier op Eduroam (SecureW2) te komen? HvA TBW heeft dit netwerk namelijk ook en zou ook graag willen internetten. Ik ga morgen ook ff langs bij de helpdesk om te vragen of dat ze een lijstje met instellingen hebben. :)

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 23:39:
[...]

ik heb wel ergens een nokia programma vandaan getoverd waar het wel mee schijnt te werken. Zal het vandaag even testen en dan hoor je het wel of het werkt :) dan paas ik het wel ff door!

Verwijderd

Jarnoootje schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:37:
[...]

ik heb wel ergens een nokia programma vandaan getoverd waar het wel mee schijnt te werken. Zal het vandaag even testen en dan hoor je het wel of het werkt :) dan paas ik het wel ff door!
Top! Ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.