Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasted82
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:28
Moning2 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:15:
[...]
er staat een hoger getalletje bij, maar de capaciteit valt erg tegen, er is dus wel over gepost, moet je even in vorige topics kijken
De menigen waren er idd over verdeeld, maar het gaat mijn ook op het gebruik op langer termijn, accu's verliezen capaciteit op ten duur,... De een alleen wat sneller dan de ander.

Maar ik zal het nog eens goed nalezen in de voorgaan de topics, thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:21

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik snap nog steeds niet waarom er in de TS nog steeds deze tekst staat: ''Let Op! Er zijn problemen met de N80 en Route66'' De n80 word nu vol ondersteund met route66 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 23:04
Na de laatste firmware update is er wel een klein bugje voor in de plaats gekomen.

Als ik de radio over de luidspreker wil horen deed ik voorheen de bijgeleverde kabel voor een hoofdtelefoon inpluggen en dan had ik geluid. Nu moet ik eerst een 3,5mm plug erin stoppen, eruit halen en dan pas hoor ik geluid over de luidspreker.

Meerdere mensen met dit "probleem"?

Tevens zie ik maar een beperkt aantal MP3's staan in de map om een alarmtoon in te stellen voor de wekkerfunctie. Er staan er veel meer op maar kan niet zoeken op de miniSD en ziet geen opties om andere MP3's toe te voegen terwijl ze wel in dezelfde map staan als de MP3's die ik wel kan zien. De muziekbibliotheek is helemaal bijgewerkt.....wie helpt me verder?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 18:10
Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:14:
Kan iemand me zeggen hoe groot dit toestel is t.o.v. de Nokia 7650?

Ik weet dat ie minder lang is en iets minder breed, maar hoe is de dikte?

Heb mijn 8800 te koop omdat ik graag navi op mijn tel wil, maar heb de 7650 en 6600 ooit al gehad en dat vond ik echt bakstenen. Leuk voor een tijdje, maar niet te lang...
8800 ruilen tegen mijn N80 zwart met nieuwe firmware?
Mail me maar, groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
yassine schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:19:
Ik snap nog steeds niet waarom er in de TS nog steeds deze tekst staat: ''Let Op! Er zijn problemen met de N80 en Route66'' De n80 word nu vol ondersteund met route66 (8>
Is het BT probleem dan ook opgelost? Als er geen problemen meer zijn, dan is dat natuurlijk overbodig dus laat even weten als er echt geen problemen meer zijn :)

De nokia N80 internet edition:
Friday 01 September 2006
Samsung YP-K5: an MP3 player with sliding stereo speakers [ 01-09-2006 11:29 ]

Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

Today at IFA 2006 in Berlin Samsung Electronics has introduced its MP3-player YP-K5 equipped with sensor buttons, an FM-tuner and built-in stereo speakers. When the speakers are idle, they are hidden inside the player, but they can slide out and make a mini stereo-system.

With the file-manager you can sort music tracks by folders, so they are easy to search for. When the stereo speakers panel is out, the K5 is automatically switched from portrait to landscape menu mode.

The specs of Samsung YP-K5:

* 1.71” full color OLED-LCD
* Memory - 1 GB, 2 GB or 4 GB
* Battery life – up to 30 hours of continuous work
* Charge time - (AC) 3 hours / (USB) 3.5 hours
* Interface - USB 2.0
* Formats - MP3, WMA, (Audio) ASF
* FM-tuner – pre-settings, manual
* Misc - Music Management System (CDDB), ROM update
* Standard kit - headphones, USB card, CD with the PC software
* Dimensions – 98x47.5x18.1 mm
* Weight - 106 g

Samsung SGH-P310: a new credit-card-sized phone, preliminary info [ 01-09-2006 08:51 ]

Author: Verа Kozlova Source: NewMobile Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

There appeared preliminary info on the upcoming mobile phone Samsung SGH-P310. It’s an heir of Samsung SGH-P300, a slim calculator-phone with the dimensions of a credit card. Unlike its extravagant predecessor the P310 will have design more customary to mobile phones.

The new phone is expected to have a 2-megapixel camera (the P300 has a 1.3-megapixel camera), an expansion slot for microSD cards (the P300 lacks it) and Bluetooth interface with the support of stereo sound (A2DP). The model might be announced very soon, and the release is expected in October.

Nokia N80 Internet Edition: a smartphone tuner for the Internet access [ 01-09-2006 08:48 ]

Author: Verа Kozlova Translation by: Anja Rytchkova Send news to friend Discuss in forum

Nokia has announced the release of the Nokia N80 series equipped with preinstalled programs and applications for easier Internet access. It is called Nokia N80 Internet Edition. The list of programs includes Yahoo! Go (the access to many Yahoo services), Flicker (photo blog), WLAN Wizard (Wi-Fi connection), Download! client, Mobile Search and Mobipocket (to read e-books).

The hardware of the smartphone remained the same – quad-band GSM networking, 3G WCDMA, 3-megapixel camera, IrDA, USB, Bluetooth and WLAN. Nokia N80 Internet Edition will be released in two color solutions in mid September.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/n80_01_low.jpg

[ Voor 76% gewijzigd door DaannO op 01-09-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

DaannO schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:47:
[...]

Is het BT probleem dan ook opgelost? Als er geen problemen meer zijn, dan is dat natuurlijk overbodig dus laat even weten als er echt geen problemen meer zijn :)

De nokia N80 internet edition:

[...]
Op de Route66 site staaat ie er weer tussen
En op dit forum kun je lezen waar iemand hem weer perfekt werkend heeft
Klik
Mijn kameraad en ik hebben de Navigatie van route 66 uitvoerig getest, en we hebben verder geen problemen meer ondervonden, dus onze problemen zijn opgelost na de V4 update van Nokia....

Allemaal veel succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
yassine schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 21:21:
[...]

Op de Route66 site staaat ie er weer tussen
En op dit forum kun je lezen waar iemand hem weer perfekt werkend heeft
Klik

[...]
Dan haal ik het eruit, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
mischadbs schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:53:
Is het mogelijk om mijn vaste internet te delen via mijn wifi kaart?
Of moet ik dan toch een nieuwe router kopen?
?

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeurizz schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 20:18:
[...]

8800 ruilen tegen mijn N80 zwart met nieuwe firmware?
Mail me maar, groeten!
Nou, ik kan de N80 voor 69 bij mijn abo verlenging krijgen. Heb al een bod van 375 op mijn 8800, dus dan houd ik behoorlijk wat over. Helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08 09:56
Ik heb nu de netwerk modus ook gezet op GSM en niet meer op dual.
De laatste week ahd ik constant de WLAN aanstaan, elke minuut zocht die naar netwerken, dat heb ik ook maar terug uitgezet en nu gaat de batterij al langer mee. De laatste dagen moest ik hem minstens elke dag opladen.
Tis thans prettig om constant te kunnen zien of je nu verbindign kunt maken met een netwerk of niet. Denk dat het surfen ook vele batterij vraagt. Heb ook op msn ermee gezeten, is super handig.

Vind het een hele goeie GSM, enkel spijtig van het schuifsysteem. Je moet hem echt voledig openschuiven, en er begint al wat speling te komen, zodat je het paneeltje naar links en recht kunt bewegen.
Maar met mijn 6280 was dat véél erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:30
hmm, het apparaat gaat helemaal de afgrond in zeg.
alle pop port apparaatjes werken niet altijd evengoed
stekkertje van de lader moet ik 180 graden buigen voordat deze werkt
krijg net opeens SIM-kaart ongeldig in beeld
zit allemaal troep onder het scherm

ze mochten wel een tientje extra in de robuustheid steken zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Moning2 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:33:
hmm, het apparaat gaat helemaal de afgrond in zeg.
alle pop port apparaatjes werken niet altijd evengoed
stekkertje van de lader moet ik 180 graden buigen voordat deze werkt
krijg net opeens SIM-kaart ongeldig in beeld
zit allemaal troep onder het scherm

ze mochten wel een tientje extra in de robuustheid steken zeg
Mobiele telefoons zijn in het algemeen niet robuust, het vraagt enige voorzichtigheid wanneer je de mobiel hanteerd. Als je een telefoon wilt die daar wel tegen bestand is dan moet je de 5500 sport hebben of een aantal voorgangers waarmee je fatsoenlijk mee kan doen aan het NK mobiel werpen. Vergeet ook niet dat er garantie op je mobiel zit en dat je dus naar de verkoper kan gaan voor meer informatie daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:50
Iemand hier toevallig al ervaringen met de nieuwe TomTom 6 die ik al op het net heb zijn zwerfen?
Al enig teken dat het werkt op de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

wars schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 10:29:
*IKnip* Je moet hem echt voledig openschuiven, en er begint al wat speling te komen, zodat je het paneeltje naar links en recht kunt bewegen.
Dit is met elke Nokia N80, zie ook mijn post van 16 augustus op:
urnie538 in "Het Nokia N80 Topic Deel 3"
yassine schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 19:19:
Dat is misschien wel zo, maar het was een fiwmare probleem van de Nokia N80, omdat die bluetooth problemen heeft. Nu is de nieuwe firmware uit en is het probleem blijkbaar verholpen....
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 14:29:
Nu er steeds meer software beschikbaar komt heb ik 'icoontjes' te kort op mijn 'bureaublad'
Is er een manier om ipv 6 icoontjes er 12 te krijgen ? Dus twee rijen onder elkaar?
Zover ik weet is het alleen mogelijk (bij fw 3.**) om óf 6 icoontjes of geen icoontjes te hebben op je bureaublad

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

urnie538 schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:50:
[...]

[...]

Dat is misschien wel zo, maar het was een fiwmare probleem van de Nokia N80, omdat die bluetooth problemen heeft. Nu is de nieuwe firmware uit en is het probleem blijkbaar verholpen....
Het gaat hier niet om het probleem 8)7 Ik maak alleen een melding dat Er in de TS (Topic Start) foute informatie staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischadbs
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik heb uiteindelijk verbinding gekregen via een router, maar wil nu een AD-HOC verbinding maken.
Heb na een tijd proberen een AD-HOC verbinding gekregen tussen de WIFI kaart in mijn PC en mijn N80.
Heb bij Geadvanceerd > Internet verbinding delen. ingesteld dat andere gebruikers gebruik mogen maken van mijn LAN-verbinding op PC.
Maar zodra ik gebruik wil maken van internet op mijn N80 krijg in weer de melding ''Web: Geen reactie van gateway''
Heb ook WinRoute geinstalld maar begrijp de meerwaarde hiervan niet helemaal.
Verder kan ik met SimpleCenter ook geen verbinding krijgen van of naar N80.

Dit zijn mijn N80 Instellingen:

Naam verbinding: Nemesis
Drager gegevens: Wireless LAN
WLAN-netwerknaam: Nemesis
Netwerkstatus: Openbaar
WLAN-netwerkmodus: Ad-hoc
WLAN-beveil.modus: Open netwerk

Geadvanc. Instell.
IPv4 > IP-adres telefoon: Automatisch > DNS-adres: Automatisch
IPv6 > DNS-adres: Standaard
Ad-hoc kanaal: Automatisch
Proxy-serveradres: Geen
Proxy-poortnummer: 0

Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
Mischien een instelling veranderen?
Alvast bedankt!

E6850@3.40GHz(Asus Silent Knight), Gigabyte P35C-DS3R, 2x 1GB Crucial Balistics PC5300@667Mhz, 8800GTX 768MB DDR3, SyncMaster 226BW 22",Zalman ZM600-HP, SAMSUNG HD501LJ, Seagate ST360021 A, NZXT Nemesis Elite Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberdj
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Deze week heb ik de Route66 DVD ontvangen. Boeltje geinstalleerd op mijn N80 en het werkt prima. Maar als ik mijn phone verbonden heb met de carkit, wordt het heel erg stil.. De N80 schakelt dan het hoofdtelefoon profiel in en ik krijg geen gesproken instructies meer.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? De carkit is een Pioneer DEH-P70BT, de phone is verbonden via BT met de radio en tegelijkertijd via BT met de GPS ontvanger.

C40 MY24 Plus SMER Sage Green WP TH | Opel Ampera-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberdj schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 16:27:
Deze week heb ik de Route66 DVD ontvangen. Boeltje geinstalleerd op mijn N80 en het werkt prima. Maar als ik mijn phone verbonden heb met de carkit, wordt het heel erg stil.. De N80 schakelt dan het hoofdtelefoon profiel in en ik krijg geen gesproken instructies meer.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem? De carkit is een Pioneer DEH-P70BT, de phone is verbonden via BT met de radio en tegelijkertijd via BT met de GPS ontvanger.
Hier is helaas geen oplossing voor... je radio ondersteunt alleen telefoongesprekken en je inkomende beltoon voor oproepen. Ik heb zelf de 55BT en daar doet ie precies hetzefde bij.
Zelfs een inkomend berichtje (de berichtentoon) wordt niet ondersteund door de de radio.
Dat wordt dus navigeren zonder vriendelijke mevrouw die zegt wanneer je links of rechtsaf moet....Helaas.

Greetsz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04-2007
Hallo,

Is het normaal dat ik mp3's via bluetooth wel kan sturen maar geen .wav of .amr bestanden? Hij zegt dan namelijk, verzenden mislukt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Ik heb de N80 in combinatie met een Parrot 3400 (BT GPS carkit).... ook ik draai R66 en moet zeggen alles gaat goed. Telefoongesprekken lopen via de radio (auto-mute), en hetzeflde geldt voor dat geblaat van die R66-miep (radio mute dan ook). Wat me helemaal mee valt, is dat wanneer ik bel (via de carkit dus), mijn R66 mooi door navigeert zonder dat het stemmetje klinkt. Dé oplossing is dus een carkit met ingebouwde GPS.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

JohnnyG schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:45:
Hallo,

Is het normaal dat ik mp3's via bluetooth wel kan sturen maar geen .wav of .amr bestanden? Hij zegt dan namelijk, verzenden mislukt. :?
en hoe groot zijn die wav's ?? welke firmware hebt je?? De oude had nl problemen met BT (zeker met overzetten van wat grotere files). Ik zend alles over via Wifi...gaat nog sneller ook.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasted82
  • Laatst online: 04-08 14:28
Ik heb enkele sites gevonden waar je gratis themes, wallpapers, etc. kan downloaden voor o.a. de N80:

http://symbian.mobilethemes.com/themes/page1.jsp

http://gallery.mobile9.com/c/nokia-n80-themes/1/

http://www.zedge.net/?p=themes

je moet je voor de meeste wel registreren en je krijgt maar een x aantal dowloads per dag... Maar at mag de pret niet drukken... Its Free (and legal)!! ;)

edit: sites toegevoegd

[ Voor 41% gewijzigd door Wasted82 op 02-09-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
EnsconcE schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 14:44:
[...]

Mobiele telefoons zijn in het algemeen niet robuust, het vraagt enige voorzichtigheid wanneer je de mobiel hanteerd. Als je een telefoon wilt die daar wel tegen bestand is dan moet je de 5500 sport hebben of een aantal voorgangers waarmee je fatsoenlijk mee kan doen aan het NK mobiel werpen. Vergeet ook niet dat er garantie op je mobiel zit en dat je dus naar de verkoper kan gaan voor meer informatie daarover.
Nee dat snap ik, maar dit is toch wel vrij ernstig vind ik zelf, het zijn vooral de accesoires die rot zijn en hoe die troep onder dat scherm is gekomen is me ook een mysterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

DoubleD1980 schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 12:12:
Op mijn school, Fontys Eindhoven, hebben ze ook wifi. Ik heb begin juni toen eens naar ICT gemaild of ik er met mijn foon ook op het netwerk kon. Dit was het antwoord:

[...]

Op school werkt die wifi dacht ik via surfnet.. ik weet niet hoe t op de UVT is, maar als dat ook via surfnet is, zal het dus wel niet gaan..
Dan mail je ze maar terug dat ze toch je MAC-adres toevoegen en dat je het zelf wel uitzoekt. Vraag ze eventueel ook of ze ook maar enig idee hebben wat de N80 voor telefoon is :+ Ik zit sinds heel kort op de TU/e :) en ik heb alle wireless instellingen via internet al gevonden. Ik heb de windows-wizards eens goed bekeken en op mijn telefoon een tijdje gezocht hoe het allemaal werkte, ik moest 802.1x-authenticatie hebben met EAP-PEAP en MSChapV2 en mn inloggegevens en een bep. certificaat idd, en weet ik wat nog meer (vergeten :+)
Ik kon tot mijn verbazing ELK van deze punten instellen op de N80, zelfs de certificaten! Het is wel even zoeken, een paar keer moet je met de linkerknop (ipv de middelste, die ik altijd gebruik om ergens 'door' te klikken, die in dit geval werkt voor het aanvinken van een optie) het menu oproepen en 'configure' of iets dergelijks kiezen, en uiteindelijk zit je 12 menu's diep en een tabblad naar rechts :+ maar het kan! :) Ik heb nu de hele wireless verbinding voor de TU/e ingesteld op mijn telefoon, rest alleen nog het mailtje naar de ict-desk of ze het mac-adres toevoegen als ik erachter kom dat het niet werkt omdat ie mijn mac-adres niet kent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Ik heb een probleem met de oude firmware versie en ik hoop dat dit zich niet voordoet bij de nieuwere. Als ik een stille beltoon instel, of ik stel geen beltoon in(dus ik zet em op uit), en ik heb "spreek naam beller uit" aanstaan. Terwijl ik het bewuste profiel aan heb tijdens het muziek luisteren(met headset), dan springt de n80 over op de standaard nokia beltoon als ik gebeld wordt en de naam wordt dan niet uitgesproken. Als ik geen muziek aan het luisteren ben, dan hoor ik geen beltoon en wordt de naam wel uitgesproken. Enorm irritant, want dat werkt mijn luiheid tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Rfce schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:52:
[...]

en hoe groot zijn die wav's ?? welke firmware hebt je?? De oude had nl problemen met BT (zeker met overzetten van wat grotere files). Ik zend alles over via Wifi...gaat nog sneller ook.
M'n wav. bestanden zijn minder dan 1 mb. Ik heb firmware 3.0617.0.6. Wifi gaat idd sneller maar ik vind het raar dat ik het niet met bluetooth kan versturen. Mp3's lukt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
JohnnyG schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:57:
[...]

M'n wav. bestanden zijn minder dan 1 mb. Ik heb firmware 3.0617.0.6. Wifi gaat idd sneller maar ik vind het raar dat ik het niet met bluetooth kan versturen. Mp3's lukt zonder problemen.
Ik heb dezelfde firmware en heb geen problemen met .wav bestanden via bluetooth, beide richtingen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
JohnnyG schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:57:
[...]

Amr kun je waarschijnlijk niet sturen ivm bedrijven als jamba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Dan blijft er een vraagteken bij wav bestanden. Misschien ligt het aan de Samsung D500 waar ik naartoe stuur?

EDIT: Ben erachter gekomen dat ik wav bestanden ook niet via infrarood kan versturen naar de Samsung D500 maar mp3 wel.

Komt dit allemaal omdat de D500 misschien geen wav bestanden ondersteunt??

[ Voor 45% gewijzigd door JohnnyG|IA op 03-09-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 15:00:
Heb nieuwste v4 firmware, kan nu niet meer synchroniseren, met datakabel, geeft als melding op display van n80 systeemfout. Als ik een backup maak van alleen telefoongeheugen blijft het proces lang hangen op 99% en geeft de melding dat sommige gegevens niet gelezen kunnen worden.
Apps op mijn n80 zijn; Autolock, Torus Knot, Hotspotfinder, M/Weather , Taskman en verschillende Theme's. Deze zijn alle op de geheugenkaart geinstalleerd. Is dit probleem bij iemand bekend
Dit probleem heb ik ook.
PC Suite leest geen contacten meer uit de N80. Synchroniseren lukt op geen enkele manier.
Ik heb Nokia Care gebeld en die hebben een mail gestuurd met als oplossing alle Nokia items in Documents and settings van Windows te verwijderen. Helaas dit hielp niet en nu is het stil vanuit Nokia.
Wie heeft dit probleem ook en weet mischien de ultieme oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
JohnnyG schreef op zondag 03 september 2006 @ 00:47:
Dan blijft er een vraagteken bij wav bestanden. Misschien ligt het aan de Samsung D500 waar ik naartoe stuur?

EDIT: Ben erachter gekomen dat ik wav bestanden ook niet via infrarood kan versturen naar de Samsung D500 maar mp3 wel.

Komt dit allemaal omdat de D500 misschien geen wav bestanden ondersteunt??
veel (alle?) niet-symbian telefoons accepteren een bestand niet als deze niet wordt ondersteund omdat deze telefoon er niks aan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Moning2 schreef op zondag 03 september 2006 @ 11:51:
[...]

veel (alle?) niet-symbian telefoons accepteren een bestand niet als deze niet wordt ondersteund omdat deze telefoon er niks aan heeft
Oh ok, dan ligt het gelukkig niet aan m'n N80. :)
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Ik heb ook al geprobeerd om grote MP3's via bluetooth te sturen naar een D500, lukte niet. Heb ze dan eerst naar iemand met n E900 gestuurd en die dan vervolgens naar D500, dat lukte wel.

Wel grappig dat die met hun samsung's gewoon in uw gsm kunnen rondneuzen en dan gewoon afhalen waar ze zin in hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede converter....

Smartmovie werkt super! En hij ondersteunt ook nog eens de volledige resolutie....

Kende ik maar iemand met een Creditcard......

Hint Hint Hint (mailadres in profiel)

:9

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
wars schreef op zondag 03 september 2006 @ 14:25:
Ik heb ook al geprobeerd om grote MP3's via bluetooth te sturen naar een D500, lukte niet. Heb ze dan eerst naar iemand met n E900 gestuurd en die dan vervolgens naar D500, dat lukte wel.

Wel grappig dat die met hun samsung's gewoon in uw gsm kunnen rondneuzen en dan gewoon afhalen waar ze zin in hebben...
Ik heb de wav. bestanden naar een D600 gestuurd via bluetooth en dat lukte. Het ligt dus denk ik aan de D500.

Nog een vraagje: Is het normaal dat wanneer je een liedje afspeelt in de achtergrond, je niet door je galerij kan bladeren? Als ik op galerij druk dan gaat ie namelijk naar de media speler. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
JohnnyG schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:04:
[...]

...

Nog een vraagje: Is het normaal dat wanneer je een liedje afspeelt in de achtergrond, je niet door je galerij kan bladeren? Als ik op galerij druk dan gaat ie namelijk naar de media speler. :?
Daar heb ik hier geen problemen mee. Ik kan zelfs een nieuwe geluidsclip openen, dan gaat m'n speler op pauze en kan ik het nieuwe bestand in een nieuwe player luisteren (3.0617.0.6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQbe75
  • Laatst online: 26-08 20:51
Rfce schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 09:02:
Na de update staat onder kantoor de adobe pdf, onder persoonlijk een icon voor Anti-Virus (via dit icon kun je hem downloaden) en onder connect->app.beh->opties->controleer voor update
Ik vind dus echt enkel FOTA terug, geen anti-virus en adobe. Zeer raar.

V 4.0623.0.41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47
Ben nog steeds aan het wachten, hoop dat GSM.TV een beetje opschiet
Lijken de problemen erg of valt het nog mee met het toestelletje?

[ Voor 33% gewijzigd door NoepZor op 03-09-2006 19:34 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
EnsconcE schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:14:
[...]

Daar heb ik hier geen problemen mee. Ik kan zelfs een nieuwe geluidsclip openen, dan gaat m'n speler op pauze en kan ik het nieuwe bestand in een nieuwe player luisteren (3.0617.0.6).
Dat is bij mij precies hetzelfde als ik de media speler zelf open bijv. vanaf de standby mode, of in het menu en dan een liedje afspeel. Maar ga is nou naar Galerij -> Tracks -> kies een liedje en dan in achtergrond spelen. Als je daarna naar Galerij wilt gaan, dan brengt ie je naar de media speler en niet naar het menu (Afb. en video's, Tracks, Geluidsclips enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
IceQbe75 schreef op zondag 03 september 2006 @ 19:21:
[...]

Ik vind dus echt enkel FOTA terug, geen anti-virus en adobe. Zeer raar.

V 4.0623.0.41
je kan ze altijd nog downloaden bij diensten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQbe75
Ja maar dat kan toch niet de bedoeling zijn hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Rfce schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:50:
Ik heb de N80 in combinatie met een Parrot 3400 (BT GPS carkit).... ook ik draai R66 en moet zeggen alles gaat goed. Telefoongesprekken lopen via de radio (auto-mute), en hetzeflde geldt voor dat geblaat van die R66-miep (radio mute dan ook). Wat me helemaal mee valt, is dat wanneer ik bel (via de carkit dus), mijn R66 mooi door navigeert zonder dat het stemmetje klinkt. Dé oplossing is dus een carkit met ingebouwde GPS.
Kan je met de Parrot 3400BT ook het adresboek van de N80 gebruiken? Bij mijn SonyEricsson HBC-700 gaat dit niet met de N80 (wel met een SE K750i). Dat mis ik nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

RedHead schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:51:
[...]
Kan je met de Parrot 3400BT ook het adresboek van de N80 gebruiken? Bij mijn SonyEricsson HBC-700 gaat dit niet met de N80 (wel met een SE K750i). Dat mis ik nogal.
Jips werkt perfect, gewoon ff alles markeren en zenden via bluetooth... in de parrot staan vervolgens de nummers (incl. 2e 3e en/of 4e nummer... parrot geeft dus appart aan of het mobiel/thuis/werk is). Ow ja als je op de N80 een picture ingestelt hebt voor de beller, wordt deze mooi weergegeven op het display vd parrot ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik ben nieuw hier.
ik heb sinds kort een n80, maar ik krijg de nieuwe firmware niet aan de praat, hebben jullie dat zelf gedaan of moet ik naar een servicepoint?
Ik wil dit namelijk om met route66 te gaan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 01:27:
hallo, ik ben nieuw hier.
ik heb sinds kort een n80, maar ik krijg de nieuwe firmware niet aan de praat, hebben jullie dat zelf gedaan of moet ik naar een servicepoint?
Ik wil dit namelijk om met route66 te gaan draaien.
het kan zelf, maar dat mogen we hier niet vertellen. Ik zou je in ieder geval aanraden om naar een nokia servicepoint te gaan. Ikzelf ben geweest in de kinkerstraat in a'dam (ben ff de naam kwijt, iig. langs lijn 7 en 17), daar ben ik uitstekend behandeld met een instant update (dwz, 15 minuutjes wachten).

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Rfce schreef op zondag 03 september 2006 @ 23:53:
[...]

Jips werkt perfect, gewoon ff alles markeren en zenden via bluetooth... in de parrot staan vervolgens de nummers (incl. 2e 3e en/of 4e nummer... parrot geeft dus appart aan of het mobiel/thuis/werk is). Ow ja als je op de N80 een picture ingestelt hebt voor de beller, wordt deze mooi weergegeven op het display vd parrot ;)
Ik heb 2 BT gsm's (Nokia N80&Nokia 6021) kan ik die allebei tegelijkertijd paren? Dat ik dus op allebei gebeld kan worden?

En gaat de navi over de radio, en word dan ook de radio gemute? Ik had ergens gelezen dat dat een probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

_DH schreef op maandag 04 september 2006 @ 07:30:
[...]

Ik heb 2 BT gsm's (Nokia N80&Nokia 6021) kan ik die allebei tegelijkertijd paren? Dat ik dus op allebei gebeld kan worden?
En gaat de navi over de radio, en word dan ook de radio gemute? Ik had ergens gelezen dat dat een probleem was.
Ik kan tot 5 phones koppelen (hij houd voor ze allemaal een apparte contactlist bij. Ik heb eigenlijk nog niet geprobeert wat er gebeurt zodra er op phone2 gebeld wordt terwijl phone1 als default is gepaired. Toch maar us proberen.
Zodra je GPS én/of phone gebruikt wordt de radio gemute. Wordt je gebelt tijdens het navigeren, wordt de radio gemute en kun je gewoon bellen.... het navigeren gaat door, maar die miep praat niet door het gesprek heen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Oh, die parrot 3400 is wel een aanrader dus... Vanmiddag eens even in de winkel gaan kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

IceQbe75 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:18:
[...]

Ja maar dat kan toch niet de bedoeling zijn hé?
Heb je hem bij een SNP laten updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 15:35
Olla,

Zijn er meer gebruikers die "last" hebben van het feit dat je je snelkoppelingen "opeens" kwijt bent? En dan met name naar je geinstalleerde applicaties (mapje persoonlijk) ...

Bij mij treed dit op als ik de N80 aansluit op de datakabel.. firmware is 3.x

Mogelijk oorzaak kan zijn:
de N80 staat uit, kabel eraan en dan de N80 aanzetten..?

Andere vraag:
Zijn er ook benchmarks van deze Nokia? Van mijn oude k700i SE kon ik altijd de benchmarks bekijken (via het web) per firmware update..

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
Nightjar schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:09:
Olla,

Zijn er meer gebruikers die "last" hebben van het feit dat je je snelkoppelingen "opeens" kwijt bent? En dan met name naar je geinstalleerde applicaties (mapje persoonlijk) ...

Bij mij treed dit op als ik de N80 aansluit op de datakabel.. firmware is 3.x

Mogelijk oorzaak kan zijn:
de N80 staat uit, kabel eraan en dan de N80 aanzetten..?

Andere vraag:
Zijn er ook benchmarks van deze Nokia? Van mijn oude k700i SE kon ik altijd de benchmarks bekijken (via het web) per firmware update..

Groeten.
Heb je ze geinstalleerd op je geheugenkaart of op je telefoongeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Volgens dit artikel heeft de internet edition ook ondersteuning voor VOIP/SIP. Aangezien de internet edition hardwarematig hetzelfde is als de gewone N80 zou deze software ook op de gewone versie moeten werken. Ik hoop dat dit mogelijk wordt, zou me anders behoorlijk bekocht voelen.

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQbe75
running man schreef op maandag 04 september 2006 @ 09:14:
[...]

Heb je hem bij een SNP laten updaten?
Ja inderdaad. Daarom dat ik er niet zo veel van snap |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vorige week een N80, super ding!! (en ik vond m'n 6630 al prettig)
Vandaag kwam ik "het eerste gekke iets" tegen.
Als ik een sms type dan "verschuift" op een gegeven moment het beeld iets naar rechts en kan je de woorden die aan het begin van de regel staan niet meer lezen. De woorden zijn er wel, als ik het opsla in "ontwerpen" en dan de sms open kan ik het gewoon helemaal lezen.

Iemand een idee?

Ik wou morgen ff kijken of ik er nieuwe firmware op kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-08 09:27
Moning2 schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:03:
[...]

thx ik had die virusscanner ook nog niet gevonden in t menu en toen advh jou tip ff onder diensten gekeken! Meteen ff geinstalleerd, alleen ben ik nog niet helemaal van het nut overtuigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

IceQbe75 schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:20:
[...]

Ja inderdaad. Daarom dat ik er niet zo veel van snap |:(
Erg raar ja... gewoon downloaden en verder spelen met je N80 :)

* GKW is jaloers want mijn N80 is reeds 9 weken weg en vooralsnog geen zicht op het einde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:53:
Ik heb sinds vorige week een N80, super ding!! (en ik vond m'n 6630 al prettig)
Vandaag kwam ik "het eerste gekke iets" tegen.
Als ik een sms type dan "verschuift" op een gegeven moment het beeld iets naar rechts en kan je de woorden die aan het begin van de regel staan niet meer lezen. De woorden zijn er wel, als ik het opsla in "ontwerpen" en dan de sms open kan ik het gewoon helemaal lezen.

Iemand een idee?

Heb dit onlags ook gemerkt. Gebeurt soms niet altijd. Denk dat er soms iets misloopt met het gaan naar de volgende regel. maar op zich is het geen probleem. Gewoon smsje verder tikken en verzenden. Het zou natuurlijk niet mogen.... Maar mss lost de nieuwe firmware het wel op (moet dringend eens nr n NSP gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

MaPzel schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:18:
[...]

thx ik had die virusscanner ook nog niet gevonden in t menu en toen advh jou tip ff onder diensten gekeken! Meteen ff geinstalleerd, alleen ben ik nog niet helemaal van het nut overtuigd...
Ik ook niet, maar je telefoon schijnt er gruwelijk langzaam van te worden. Ook kan ik me goed voorstellen dat je batterij er zwaar onder gaat lijden. Bij de N80 is die toch al niet zo goed... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:47
Krijg mijn exemplaar volgende week binnen volgens GSM.TV. Ze zeiden in de mail dat de telefoons eind deze week naar hun verstuurd worden. Ben wel benieuwd wat voor firmware er in zit.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 23:50
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 17:53:

Iemand een idee?

Heb ik ook enkele keren gehad. Nu met de nieuwe firmware volgens mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een Firmware-update gedaan. Maar weet iemand wat "Support for Windows Mediaplayer 10" inhoudt? Ik kan bijvoorbeeld nog steeds geen .wmv bestanden afspelen.

En als ik met de Nokia Multimedia Player filmpjes probeer te converteren naar 3gp of mp4 krijg ik de hele tijd errors. De bestanden die dan geconverteerd zijn, zijn dan heel klein (een paar Kb) en niet af te spelen op de telefoon. Ik zet de resolutie op 352*288, en dan maakt het niet uit of ik ze als 3gp of mp4 save. Het lukt niet om films te converteren. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
EnsconcE schreef op maandag 04 september 2006 @ 16:25:
[...]

Heb je ze geinstalleerd op je geheugenkaart of op je telefoongeheugen?
Op de geheugenkaart. En ik gooi niet mijn telefoon })

Vind sowieso dat het kaartje er erg ruim in gaat. redelijk wat speling als ik dat vergelijk met normale SD kaartjes in bijv mijn digitale camera.

Weet iemand of 1 en 2 Gig kaartjes exact van hetzelfde formaat zijn? Of zijn deze iets dikker en vallen ze net binnen de tolerantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:53
Nightjar schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:36:

Vind sowieso dat het kaartje erg "los" zit.. redelijk wat speling als ik dat vergelijk met normale SD kaartjes in bijv mijn digitale camera.
Bij mij zit het kaartje alles behalve los. Heb je hem wel goed erin gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op maandag 04 september 2006 @ 23:44:
Heb net een Firmware-update gedaan. Maar weet iemand wat "Support for Windows Mediaplayer 10" inhoudt? Ik kan bijvoorbeeld nog steeds geen .wmv bestanden afspelen.
dat betekent dat je kan synchroniseren met windows media player 10 met de usb kabel eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
Maite schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 08:49:
[...]

Bij mij zit het kaartje alles behalve los. Heb je hem wel goed erin gedaan
Net nog ff gekeken.. Ik stop het kaartje er altijd onderste boven in... :D ok het valt wel mee.. heb de eerdere post aangepast :9

Mis een beetje het gevoel van stevigheid.. [edit]

Anyway.. het kaartje zit op zijn plaats!

[ Voor 5% gewijzigd door Nightjar op 05-09-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:53
Nightjar schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:05:
[...]

Mis een beetje een klik als het kaartje erin gaat of het gevoel van stevigheid..

Anyway.. het kaartje zit op zijn plaats!
Dat bedoel ik dus, ik hoor namelijk wel een klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
running man schreef op maandag 04 september 2006 @ 18:58:
[...]

Erg raar ja... gewoon downloaden en verder spelen met je N80 :)

* Jeurizz is jaloers want mijn N80 is reeds 9 weken weg en vooralsnog geen zicht op het einde....
Ik heb mijn N80 na 2 weken terug. Viel niet te repareren, zodoende een swap. Kreeg wel mijn oude opengeschroefde cover mee terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeurizz schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:16:
[...]

Ik heb mijn N80 na 2 weken terug. Viel niet te repareren, zodoende een swap. Kreeg wel mijn oude opengeschroefde cover mee terug :(
wat mankeerde er aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightjar
Maite schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:11:
[...]

Dat bedoel ik dus, ik hoor namelijk wel een klik
mmm.. moet geloof ik mijn hele post maar herzien... O-)

Hij klikt bij mij ook... maar had/heb? toch het probleem van de snelkoppelingen..

Kan me niet voorstellen dat het kaartje er niet goed in zat namelijk... het is een veercontact en dan kan het klepje ervoor niet dicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Jeurizz schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 09:16:
[...]

Die van mij was wel te repareren (display gaf niets meer aan) geen onderdelen vandaar dat na mijn aandringen na zes weken tot een swap is overgegaan waarop ik nu al drie weken wacht..... ;(
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Een toestel 5 weken gebruikt te hebben en nu al negen weken weg. Zou toch niet moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

running man schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:33:
[...]

Die van mij was wel te repareren (display gaf niets meer aan) geen onderdelen vandaar dat na mijn aandringen na zes weken tot een swap is overgegaan waarop ik nu al drie weken wacht..... ;(
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden. Een toestel 5 weken gebruikt te hebben en nu al negen weken weg. Zou toch niet moeten kunnen?
Klacht indienen via Club Nokia.. Die doen noeg wel eens moeite om klanten te proberen te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 11:02:
[...]

Klacht indienen via Club Nokia.. Die doen noeg wel eens moeite om klanten te proberen te houden
Dit loopt via Club Nokia Careline .... verbaast mij ook dat het dan nog zo lang duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
Toestel viel continu uit, slikte de 2 gig sd kaart niet. Bleef hangen. Uiteindelijk viel de speaker ook nog eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeurizz
running man schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 10:33:
[...]

Zou zeker niet moeten kunnen. Te belachelijk gewoon. IK had mijn toestel 2 weken en 1 dag. Hierop raakte het toestel defect met bovenvermelde klachten. Terug na de winkel, Belcompany Arnhem, nee meneer we kunnen het toestel niet omruilen, er zit een minikrasje (met loep bekeken) op de voorkant. Je kunt het toestel laten repareren bij het service point (Gami Telecom Arnhem). BIj Gami vertelde men mij dat er nog geen onderdelen voor het toetsel waren, der halve werd het toetsel opgestuurd.

Vervolgens was ik het toestel langer kwijt dan dat ik het in bezit heb gehad.

Bovendien heb ik een hardware matige swap gehad. Zwarte schroefjes zijn nu zilver van het openschroeven. Beetje vreemde manier van omgaan met reparaties en klanten.

Heb nu het toestel 1 week in bezit, nog geen kuren kunnen constateren. Heb m nog niet aan mijn pc gehangen. Zit namelijk lekker in ons huis in Spanje! (30 graden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeurizz schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:30:
[...]

Zou zeker niet moeten kunnen. Te belachelijk gewoon. IK had mijn toestel 2 weken en 1 dag. Hierop raakte het toestel defect met bovenvermelde klachten. Terug na de winkel, Belcompany Arnhem, nee meneer we kunnen het toestel niet omruilen, er zit een minikrasje (met loep bekeken) op de voorkant. Je kunt het toestel laten repareren bij het service point (Gami Telecom Arnhem). BIj Gami vertelde men mij dat er nog geen onderdelen voor het toetsel waren, der halve werd het toetsel opgestuurd.

Vervolgens was ik het toestel langer kwijt dan dat ik het in bezit heb gehad.

Bovendien heb ik een hardware matige swap gehad. Zwarte schroefjes zijn nu zilver van het openschroeven. Beetje vreemde manier van omgaan met reparaties en klanten.

Heb nu het toestel 1 week in bezit, nog geen kuren kunnen constateren. Heb m nog niet aan mijn pc gehangen. Zit namelijk lekker in ons huis in Spanje! (30 graden)
Ik heb mijn eerste terug gebracht naar de belcompany in Uden. Daar deden ze niet flauw. Er zat wel een klein krasje op, maar ze hebben hem toch omgeruild omdat het om zo'n nieuw model ging en verwachtte ze al een langere reparatie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:29:
[...]

Ik heb mijn eerste terug gebracht naar de belcompany in Uden. Daar deden ze niet flauw. Er zat wel een klein krasje op, maar ze hebben hem toch omgeruild omdat het om zo'n nieuw model ging en verwachtte ze al een langere reparatie tijd.
Dat is een betere service dan die ik gehad heb.
Wat een K*T bedrijf... totaal niet meewerken en ze stuurde me telkens direct naar Nokia.... Was trouwens ook een Belcompay maar dan in Nijmegen centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

running man schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 15:40:
[...]

Dat is een betere service dan die ik gehad heb.
Wat een K*T bedrijf... totaal niet meewerken en ze stuurde me telkens direct naar Nokia.... Was trouwens ook een Belcompay maar dan in Nijmegen centrum.
Da's een truucje dat veel bedrijven doen. Gewoon doorsturen.

Wettelijk hebben ze de verplichting om je te helpen, aangezien je het product bij hen hebt gekocht. Aan de andere kant sturen zij het ook maar naar Nokia, dus dat kan je ook net zo goed zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi heeft er al iemand route 66 op zijn N80 draaien,ik heb inmiddels de nieuwste firmware er opstaan maar kan hem niet installeren
de route66 is versie mobile7 7.0.989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een pakketje waarmee je zelf thema's kunt maken.
de link in de intro hier van de n80 werkt niet en kon hem verder niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de Firmware-update gehaald, in de winkel nog een sms getyped om het verschuivende beeld te laten zien (verschoof "braaf") na de update weer een sms getyped en alles bleef op zijn plek staan. Vanmiddag nog een paar smsjes verstuurd en die bleven tijdens het typen allemaal op hun plek staan.....Gelukkig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:51:
hoi heeft er al iemand route 66 op zijn N80 draaien,ik heb inmiddels de nieuwste firmware er opstaan maar kan hem niet installeren
de route66 is versie mobile7 7.0.989
Zoeken naar 'route66' in Het Nokia N80 Topic Deel 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb route66 gekocht en geinstalleerd op mijn N80, het werkt perfect.

Op mijn zoon zijn N80 kan ik het nie installeren, als ik op het icoontje druk komt het activeringsscherm er 1 second op en springt terug naar de map persoonlijk.

Ik moet kunnen activeren via sms maar da scherm springt steeds weg.

iemand een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:04:
iemand een oplossing ?
Jips, met de activation-key kun je max. 3 verschillende devices activeren, alleen moet er tussen 1 en 2 een week verschil zitten en tussen 2 en 3 een maand.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:04:
ik heb route66 gekocht en geinstalleerd op mijn N80, het werkt perfect.

Op mijn zoon zijn N80 kan ik het nie installeren, als ik op het icoontje druk komt het activeringsscherm er 1 second op en springt terug naar de map persoonlijk.

iemand een oplossing ?
Ja zeker.
Heb ik ook gehad.
Na een harde restart deed hij het wel.
Alleen bepaalde gegevens gaan dan wel verloren.. dus maak een back up???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:56:
[...]

Ja zeker.
Heb ik ook gehad.
Na een harde restart deed hij het wel.
Alleen bepaalde gegevens gaan dan wel verloren.. dus maak een back up???
reset heet zoiets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
Voor mij het grootste raadsel blijft toch hoe het zit met die 'Favorieten'. Zou erg handig zijn als je hier zelf dingen aan kan toevoegen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Upquark schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:30:
Voor mij het grootste raadsel blijft toch hoe het zit met die 'Favorieten'. Zou erg handig zijn als je hier zelf dingen aan kan toevoegen.

Iemand een idee?
Ik kon dat wel met m'n ouwe nokia 6600, hoe dat nu werkt is me ook een raadsel, foutje zeker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker boeiend.. Je weet toch wat ik bedoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:44:
[...]

Lekker boeiend.. Je weet toch wat ik bedoel
ik wel, maar dat zegt niet dat die persoon er wat van snapt, hij zal wel denken even de accu eruit en ding weer aan, daar is je harde restart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag de n80 gekocht.. redelijk mooie tel, fotos ook zeer scherp..

wat moet dat ronde doosje voorstellen wat bij de accesoires zat ?

heb trouwens versie 3.0617

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyG|IA
Ligt het aan mijn N80 of hebben jullie ook een oudere Quickoffice icoontje gekregen na firmware update V4? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net een " verplichte" update moeten doen van Agile Messenger
nu is het een 7 dagen trail geworden en wordt je verzocht 9.95 euro te betalen
jammer van geen freeware meer alleen kan ik het nog niet terug vinden op hun site
Meer mensen last van ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:30:

Iemand een idee?
Die vraag heb ik hier ook al 3 keer gesteld zonder antwoord. Helaas nog niks kunnen vinden. Misschien next release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is raar ik kan de xvid codec niet installeren.. hem um gedownload van de smartmovie site...geeft de fout aan van dat het niet ondersteund word :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las in het n91 topic dat de updates voortaan online staan...
zou de N80 hier binnenkort ook bijstaan? scheelt een hoop moeite :*)

http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

• Rfce

Rfce

Veni, Vidi, Vici

de N80 kun je toch "over the air" updaten sinds de v4 firmware.... ik heb het alleen nog niet geprobeert ;)

euh...ja

• Moning2
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:08:
net een " verplichte" update moeten doen van Agile Messenger
nu is het een 7 dagen trail geworden en wordt je verzocht 9.95 euro te betalen
jammer van geen freeware meer alleen kan ik het nog niet terug vinden op hun site
Meer mensen last van ??
De vorige versies waren publieke beta test versies, gratis om te testen voor iedereen en nu dus die verplichte update om geld in het laatje te krijgen met de final versie ;)

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:13:
[...]

Die vraag heb ik hier ook al 3 keer gesteld zonder antwoord. Helaas nog niks kunnen vinden. Misschien next release.
'k Heb ondertussen ook andere fora afgespeurd, maar het blijft vooralsnog een raadsel. Jammer, want het zou dan wel erg handig zijn om de favorieten onder 1 van de 6 icoontjes te brengen, zodat je op die manier sneller bij andere toepassingen kan komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Upquark op 10-09-2006 13:39 ]

• Scarface0
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb vandaag een Kingston 2Gb miniSD kaart ontvangen, ik heb er totaal geen problemen mee. Mijn firmware is 4.0623.0.41
:)

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 16:18
Als je met favorieten de icoontjes op het startscherm bedoelt:
Favorieten aanpassen:
Instellingen -> Instellen -> Telefoon -> Standby-modus -> Toep. actief Standby
Staat ook gewoon in de handleiding btw

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.