Nintendo DS (Lite) - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 20.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 15:09

NetAmp

"for indoor use only"

Erasmo schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:12:
[afbeelding] [afbeelding]
Omfg :9~ Toch maar is zien dat ik homebrew spul op mijn DS kan draaien :9
Idem dito ofwel 'same here' !! :9~
DarkFather schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 19:43:[...]
En hoe moet ik die op mijn DS zetten?
Heb ik daar alleen een WI-FI usb connector voor nodig of moet ik nog meer hebben?
als dat zo is gah ik snel maar een WI-FI stick halen
'Helaas' heb je andere dingen nodig... (sowieso met standaard DS besturingssysteem/'firmware' kan je niet zomaar software via WiFi laden, behalve natuurlijk via een Nintendo Download Station of Download Play van iemand anders z'n DS)
In Het GBA "backup tools" topic lees je meer over accessoires om zogenoemde "homebrew" (en/of game backups, maar daar hebben we 't niet over in het DS topic :X ) software te draaien.
Samengevat: je hebt een 'flash card' nodig om de software (.NDS roms) op te zetten, die gaat in het GBA-slot van je DS. En daarbij een 'NoPass' kaartje dat gaat in het kleine DS-slot bovenin je DS.
(correct me if i'm wrong; er zijn trouwens verschillende uitvoeringen mogelijk van dit soort accessoires).

[ Voor 5% gewijzigd door NetAmp op 09-08-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:48

Turfschipper

Hup NAC

Das toch jammer dat die homebrew niet wat makkelijker (en goedkoper) gespeeld kan worden.

Ik heb hier en daar echt al super mooie games gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-06 07:49

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

OMG :D :9~
Alleen die screens al zijn bijna genoeg om me over te halen alles aan te schaffen om dat te kunnen draaien :D :D
Doom op je DS :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Erasmo schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:12:
[afbeelding]

[afbeelding]

Omfg :9~
Toch maar is zien dat ik homebrew spul op mijn DS kan draaien :9
Haal gewoon doom 1 &2 voor de GBA heb je het zelfde effect ze liggen wel eens in de opruimbak bij de bartsmit.
http://gameboy.ign.com/objects/016/016301.html

[ Voor 4% gewijzigd door MeZZiN op 09-08-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Wat het juist vet maakt is dat je met een DS tegen iemand op de PC kan spelen. Doe dat maar eens met je GBA :)

Ik ben inmiddels al een maandje of twee een trotse eigenaar van een DS Lite. Castlevania is gewoon het beste spel wat er te krijgen is voor dit systeem. Ik vraag me af waarom ik de vorige Castlevania's nooit echt leuk heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebluehour
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-06 00:10
Ik ben al 2 weken op zoek naar de zwarte DS Lite, maar hij is overal uitverkocht! Ik ben in twee weken meerdere malen bij o.a. de Dixons, Mediamarkt, Bart Smit, Intertoys in Utrecht, Den Haag en Maastricht geweest, maar ze hadden nergens de zwarte DS Lite. Bij sommige winkels nog wel de witte.
Weet iemand waar hij nog te koop is (winkel + stad)?

Bij consoleshop.nl is hij wel op voorraad, maar ik wil de DS liever niet bij een online winkel kopen, want ik wil graag naar een echte winkel toe kunnen als er wat mis is met het scharniertje, dode pixels enz. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 15:22

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

thebluehour schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:01:
Ik ben al 2 weken op zoek naar de zwarte DS Lite, maar hij is overal uitverkocht! Ik ben in twee weken meerdere malen bij o.a. de Dixons, Mediamarkt, Bart Smit, Intertoys in Utrecht, Den Haag en Maastricht geweest, maar ze hadden nergens de zwarte DS Lite. Bij sommige winkels nog wel de witte.

Bij consoleshop.nl is hij wel op voorraad, maar ik wil de DS liever niet bij een online winkel kopen, want ik wil graag naar een echte winkel toe kunnen als er wat mis is met het scharniertje, dode pixels enz. Alvast bedankt!
heb hem daar besteld, volgende dag in huis. en garantie loopt toch via nintendo ;)

maar goed als jij niet wil bestellen moet je het zelf weten. kan je lang wachten op je zwarte ds :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hubert schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 12:17:
[...]
maar goed als jij niet wil bestellen moet je het zelf weten. kan je lang wachten op je zwarte ds :D
goh, wat hulpzaam zeg.

Heb je al eens aan de winkeluitbaters gevraagd wanneer ze terug binnenkomen? Als je er nu eentje opzij laat leggen moet je er toch op redelijke termijn aan kunnen geraken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
In Tongeren liggen er nog zwarte DS Lite's hoor. Da's op 20 min. rijden van Maastricht. Anders moet je de winkels in Belgische Limburg (Maasmechelen, Maaseik, Lanaken) maar eens checken. In Hasselt ligt ie zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Darn dat Doom is wel erg cool. Ik wil nu een flash cart kopen maar heb er het liefst een met verschillende covers zodat ik hij mooi zwart is op mijn DSL en ook in mijn DS Phat past.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik heb een zwarte ds lite besteld bij bol.com. Gewoon online dus. Hij is helaas nog niet binnen. Ik speel af en toe wel eens op de ds lite van een vriend van me. Maar op dat schermpje lijken het soms wel hele nieuwe spellen :) Kan niet wachten om mijn spellen erop te spelen.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Gaitman
  • Laatst online: 21:39

Gaitman

The Real One

Er is een nieuwe versie van WMB uit, welke nu ook werkt met de DS lite :p

* Gaitman zit nu demos te spelen :)

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Voor degene die G&W Collection screenshots zocht: http://www.destructoid.co...atch-ds-to-the-real-thing. Niet van mij, want heb hem nog niet binnen. Maar als je er nog meer wilt, zal ik nog wat foto's posten zodra ik hem heb. :)

Kent iemand overigens Ninja Ja Ja Maru-kun? Ziet er wel tof uit. scan 1. scan 2.

[ Voor 33% gewijzigd door Captain N op 10-08-2006 13:58 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gisteren ML:PIT binnen gekregen (28,50 via marktplaats *O* ) en wat een wereldspel zeg. Meteen 5 uur aan playtime opzitten met de eerste keer spelen, gewoon moeilijk om te stoppen :)

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:13

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Die DS Lite, is die nou veel beter dan de DS Phat (zo wordt ie blijkbaar genoemd? :P)..

Beter in de zin van, is hij niet gewoon zwarter en rechthoekiger? Of heb je ook nog andere voordelen?

Wil er opzich wel eentje kopen, maar 150 euro voor iets dat alleen een andere kleur heeft vind ik weer iets te gek :P

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Patriot schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:09:
Die DS Lite, is die nou veel beter dan de DS Phat (zo wordt ie blijkbaar genoemd? :P)..

Beter in de zin van, is hij niet gewoon zwarter en rechthoekiger? Of heb je ook nog andere voordelen?

Wil er opzich wel eentje kopen, maar 150 euro voor iets dat alleen een andere kleur heeft vind ik weer iets te gek :P
http://www.youtube.com/watch?v=Xp7Be1qsblI

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Patriot schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:09:

De grootste verschillen zijn een betere gewichtsverdeling, grotere stylus en twee veel betere schermen.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 10-08-2006 14:19 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Je vergeet de sterkere accu :)

[ Voor 12% gewijzigd door Spypiet op 10-08-2006 14:43 ]

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 09:19

MediaMarkt Hengelo, zag er nog 4.

• thebluehour
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-06 00:10
RiCk schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:54:
[...]

MediaMarkt Hengelo, zag er nog 4.
Uiteindelijk toch maar bij Consoleshop.nl besteld, ik kon niet meer wachten :) Bij dode pixels kon ik het (via de post) omruilen, en de rest van de eventuele defecten gaat blijkbaar rechtstreeks via Nintendo.

Anoniem: 32279

Captain N schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:55:
Voor degene die G&W Collection screenshots zocht: http://www.destructoid.co...atch-ds-to-the-real-thing. Niet van mij, want heb hem nog niet binnen. Maar als je er nog meer wilt, zal ik nog wat foto's posten zodra ik hem heb. :)
Top, bedankt!
keldon schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:07:
Gisteren ML:PIT binnen gekregen (28,50 via marktplaats *O* ) en wat een wereldspel zeg. Meteen 5 uur aan playtime opzitten met de eerste keer spelen, gewoon moeilijk om te stoppen :)
Ik ben er nu ook mee bezig, die aliens :P , ik moet alleen nog wat meer oefenen met het afweren van de aanvallen, daar was ik in het deel op de GBA ook al niet goed in en het is nu nog lastiger geworden. Maar zo goed bedacht. Alleen jammer dat je de styles niet hoeft te gebruiken.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-08-2006 15:17 ]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:15:
Ik ben er nu ook mee bezig, die aliens :P , ik moet alleen nog wat meer oefenen met het afweren van de aanvallen, daar was ik in het deel op de GBA ook al niet goed in en het is nu nog lastiger geworden. Maar zo goed bedacht. Alleen jammer dat je de styles niet hoeft te gebruiken.
Waarom zou een spel de stylus moeten gebruiken? Ik heb liever een spel dat het touchscreen niet gebruikt dan een spel waarin geforceerd gebruik maakt van het touchscreen. Sommige spellen zijn nu eenmaal niet geschikt voor touchscreen besturing.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-06 15:09

NetAmp

"for indoor use only"

Gaitman schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:52:Er is een nieuwe versie van WMB uit, welke nu ook werkt met de DS lite :p
Cool 8) Voor WMB hoef je toch nooit (je DS firmware) te flashen?
Maar zo te lezen, kan ik niet (zomaar) met mijn laptop WMB doen... Weet iemand compatibele PCMCIA kaartjes te vinden voor een leuke prijs?
snoeki schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:15:
Alleen jammer dat je de stylus niet hoeft te gebruiken.
Dat komt nog wel minimaal 1x voor in het spel; nouja meer voor de lol dan, niet echt 'functioneel' gebruik van de stylus in de gameplay :P
spoiler: Mario&Luigi:Partners in Time
Een keer moet je met de stylus vlekken wegvegen van een tekening (een soort 'krasloten' idee).

[ Voor 36% gewijzigd door NetAmp op 10-08-2006 16:12 ]

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36

jelbo

Hij doet het niet!

Gaitman schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:52:
Er is een nieuwe versie van WMB uit, welke nu ook werkt met de DS lite :p

Wow, dat is geweldig nieuws! Heb ik toch nog wat aan dat wireless Ralink kaartje van me :D
keldon schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:07:
Ik heb die van mij verkocht op Marktplaats, ik vond er echt niks aan. M&L:SS vond ik wel heel vet, ik heb nog nooit zo moeten lachen om een spel. PiT vond ik allemaal maar een beetje flauw en soms te kinderachtig. Maar ook de gameplay van deel 1 vond ik beter (het gebruik van A en B vond ik prettiger), net als het verhaal en de muziek... en zelfs de graphics. Ik vond zelfs de Mario sprite in PiT er niet uit zien! Ik vind het wel jammer eigenlijk, want de DS kan technisch gezien veel beter dan PiT. Ik zou graag nog een soort Paper Mario zien of iets helemaal nieuws :)

[ Voor 57% gewijzigd door jelbo op 10-08-2006 18:36 . Reden: PiT stukje ]

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

• Gaitman
  • Laatst online: 21:39

Gaitman

The Real One

NetAmp schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 16:05:
[...]

Cool 8) Voor WMB hoef je toch nooit (je DS firmware) te flashen?
Maar zo te lezen, kan ik niet (zomaar) met mijn laptop WMB doen... Weet iemand compatibele PCMCIA kaartjes te vinden voor een leuke prijs?

[...]
Die staan op http://ralink.rapla.net/

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:18

Ace

Happy Happy Joy Joy

jelbo schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:31:
Ik heb die van mij verkocht op Marktplaats, ik vond er echt niks aan. M&L:SS vond ik wel heel vet, ik heb nog nooit zo moeten lachen om een spel. PiT vond ik allemaal maar een beetje flauw en soms te kinderachtig. Maar ook de gameplay van deel 1 vond ik beter (het gebruik van A en B vond ik prettiger), net als het verhaal en de muziek... en zelfs de graphics. Ik vond zelfs de Mario sprite in PiT er niet uit zien! Ik vind het wel jammer eigenlijk, want de DS kan technisch gezien veel beter dan PiT. Ik zou graag nog een soort Paper Mario zien of iets helemaal nieuws :)
Hmm, dan is het misschien wel interessant om ML:SS ook nog aan te schaffen wanneer ik ML:PiT heb uitgespeeld. Ik vermaak me tot nu toe prima maar kan het dan ook niet vergelijken met ML:SS want ik de DS is na de originele Gameboy mijn 2e Nintendo handheld :P

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 00:38

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

nfm schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:33:
Wat het juist vet maakt is dat je met een DS tegen iemand op de PC kan spelen. Doe dat maar eens met je GBA :)

Ik ben inmiddels al een maandje of twee een trotse eigenaar van een DS Lite. Castlevania is gewoon het beste spel wat er te krijgen is voor dit systeem. Ik vraag me af waarom ik de vorige Castlevania's nooit echt leuk heb gevonden.
oke, ik ben nu een tijdje bezig met dit spel maar zit nu flink vast op ong. 54%.
ben jij al verder en kan je me helpen? hier een pic:
Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/246t1n4.jpg

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Hm... zover ben ik ook ongeveer. En ik zit ook vast, denk ik. Ik heb het nog maar even geprobeerd though, want toen kwamen tentamens, en daarna vakantie en NSMB :P

edit: (clickable) Settlers DS screens. Ik had liever graphics a la Settlers 3 gezien, want dit ziet er echt niet uti imo. Maar misschien dat het er in beweging en wat minder ingezoomed er beter uit ziet :)

Afbeeldingslocatie: http://img106.imagevenue.com/loc594/th_35041_siedler1_594lo.jpg Afbeeldingslocatie: http://img120.imagevenue.com/loc577/th_35052_siedler2_577lo.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door Captain N op 11-08-2006 00:18 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Marrruuuk schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:00:
[...]

oke, ik ben nu een tijdje bezig met dit spel maar zit nu flink vast op ong. 54%.
ben jij al verder en kan je me helpen? hier een pic:
<knip>te groot plaatje</knip?
Eerlijk gezegd zou niemand je tips moeten geven bij 54%..er zijn echt nog zat wegen eenvoudig te vinden nu.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Ik heb er een voor je liggen zwart met de nieuwe mario nog geen 2 weken oud, bij Mediamarkt den haag gekocht met bonnetje. Mail me als je intresse hebt Rolandvdtoorn @ gmail.com.
Woon in rijswijk.
___________________________________________________________________________________
trouwens wel lache die mini games van mario dat je in die mic kan blazen maar na 5 potjes moest ik even liggen was helemaal duizelig als dat geblaas

[ Voor 17% gewijzigd door darkphoenix op 11-08-2006 09:13 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol.

Sorry hoor maar ik heb eerder het vermoeden dat de beste man het hele verhaal niet vertelt. Of het is gewoon zoals ergens in die posts beneden als ik aangegeven een foutje geweest. Hier hoef je echt niet bang voor te zijn dat zoiets gebeurt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:59:
Waarom zou een spel de stylus moeten gebruiken? Ik heb liever een spel dat het touchscreen niet gebruikt dan een spel waarin geforceerd gebruik maakt van het touchscreen. Sommige spellen zijn nu eenmaal niet geschikt voor touchscreen besturing.
Ik wil graag vechten met mario en luigi met de stylus. Dat aanwijzen van de vijanden en afweren kan prima met de stylus. Maar inderdaad liever geen gebruik ervan dan een geforceerd gebruik en ze zullen vast mijn idee wel getest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vandaag mijn DS Lite binnengehad van Bol.com _o_.
Damn, gelijk verslaafd aan Brain Academy. En mijn ouders ook waardoor mijn vader toch ook maar eentje voor zichzelf heeft gehaald :P (Incl. Golfspel).

Maar wat een geweldig apparaat zeg _o_

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Een lading Pokémon Diamond/Pearl screenshots.

edit: Voor degenen die net ook een enquete kregen van Nintendo over Big Brain Academy: zorg dat uit je antwoorden blijkt dat je TV/tijdschrift reclame voor games erg belangrijk vindt! Hoe meer ze gaan marketen hoe beter :)

edit 2: http://www.mcvuk.com/newsitem.php?id=24253
“There’s no doubt that EA has historically bet more on PSP. I think we were excited by the technology, but the consumers have proven that actually what they want is fun. We must never forget that what we need to focus on is fun and so EA is putting more effort behind DS games – and creative ones that really take advantage of the hardware.”
EA ziet het licht. Gamers willen plezier hebben tijdens het spelen. Onvoorstelbaar, zoiets verwacht je toch niet, dat ze dat willen? Vandaar dat onze bergen waardeloze games zo slecht onvangen worden door reviewers... 8)7

[ Voor 99% gewijzigd door Captain N op 11-08-2006 21:43 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62837

Is het eigenlijk mogelijk om demos te zenden naar mijn DS Lite met mijn Nintendo WiFi stick.
Ik vermoed van niet maar wie weet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ik heb net Metroid Prime Hunters, ik ben er echt heel slecht in maar ik vind het toch een heel vet spel. Maar ik heb een probleem, ik kan mijn friend code nergens vinden. Ik heb overal gekeken, de handleiding doorgelezen maar ik kan het niet vinden. Kan iemand me uitleggen waar ik die kan vinden?

Edit: Ik heb het al gevonden :')

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 11-08-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:17:

[...]

EA ziet het licht. Gamers willen plezier hebben tijdens het spelen. Onvoorstelbaar, zoiets verwacht je toch niet, dat ze dat willen? Vandaar dat onze bergen waardeloze games zo slecht onvangen worden door reviewers... 8)7
Ach beter laat dan nooit, denk ik dan maar :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nog een klassieker die naar de DS komt: Lode Runner.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Haha, raar verhaal. Volgens mij is hij er niet al te netjes mee geweest ;)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik las net over het WMB gebeuren.

Wat gaaf is dat. :)

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik precies kan lezen wat het allemaal inhoud en of er ergens een tutorial is van hoe je het allemaal op moet zetten?

[Edit]

Ik heb al iets: :)
http://wiki.fok.nl/index.php/Wireless_Multiboot

[ Voor 15% gewijzigd door Da_maniaC op 12-08-2006 04:10 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Yoshi's Island 2 cover:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_933006_75564_front.jpg

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Typisch Amerikaanse verpakking.

Wel beter dan de "tijdelijke" verpakking:
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.63795.001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh my god, wat doet Nintendo mij aan?

Lode runner en yoshi's island 2... daar gaat mijn vrije tijd.

Trouwens yoshi's island 1 is toch niet voor de DS uitgekomen, maar voor de GBA? Of mis ik nu wat?

En weet iemand of er nog een goede spyro uitkomt voor de DS? Ik wil een leukere en geen rpg variant zoals die er nu al is.
Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:17:
zorg dat uit je antwoorden blijkt dat je TV/tijdschrift reclame voor games erg belangrijk vindt! Hoe meer ze gaan marketen hoe beter :)
Ik geloof nooit zo in tv reclames, maar in dit geval werken ze echt! Vrienden van mij hebben net een DS gekocht door de reclame. Het zijn echt absoluut geen gamers (wel bordspellen) en ze zijn nu overstag. Ik zat altijd met argwaan te lezen dat Nintendo non-gamers over de streep trekt met dat brain age, maar het is inderdaad zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-08-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:22
Ik heb vorige week Super Mario 64 DS bij CD-WOW besteld (€ 23,99) en vandaag kwam hij binnen. Hij was uit Singapore verscheept en dus door de douane gegaan. Het grappige is, dat hij in een doosje zat waar precies een DS spel in past en dat er een sticker op zat waar "music cd" op stond.

CD-WOW "fopt" de douane dus weldegelijk om een zo laag mogelijke prijs te hanteren.

(voor de geinteresseerden, je krijgt een USA versie (gewoon afspeelbaar natuurlijk))

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:02:
Trouwens yoshi's island 1 is toch niet voor de DS uitgekomen, maar voor de GBA? Of mis ik nu wat?
Ja, maar oorspronkelijk voor de Super Nintendo.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens word Yoshi's Island 2 niet gemaakt door Nintendo zelf he.

Even rekening mee houden. Ik wacht eerst de reviews wel af.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76616

Ik heb al gezocht.. maareh;

Is het mogelijk om online te spelen op je DS zónder dat je je router op WEP zet? Dus hem op WPA houdt? Zoja, wil iemand dat uitleggen of een link geven? Dankje!

(Ondertussen zoek ik zelf hard door.. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 76616 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:42:
Ik heb al gezocht.. maareh;

Is het mogelijk om online te spelen op je DS zónder dat je je router op WEP zet? Dus hem op WPA houdt? Zoja, wil iemand dat uitleggen of een link geven? Dankje!

(Ondertussen zoek ik zelf hard door.. ;) )
Dat is alleen mogelijk met de Nintendo WIFI stick, die hang je dan aan een van je pc's. Deze kan alleen verbinding maken met je Nintendo DS over een eigen protocol.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76616

Ik las ergens dat iemand het voor elkaar had gekregen door het MAC adres van de DS toe te voegen aan de config van de router.. maarja, hoe en wat stond er niet bij! En ik heb er ook niet echt veel verstand van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:42

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Anoniem: 76616 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:53:
Ik las ergens dat iemand het voor elkaar had gekregen door het MAC adres van de DS toe te voegen aan de config van de router.. maarja, hoe en wat stond er niet bij! En ik heb er ook niet echt veel verstand van!
Is alleen maar nodig als je je router hebt geconfigureerd om bepaalde MAC-adressen toe te staan. En als je er niet veel verstand van hebt dan heb je dat waarschijnlijk ook niet gedaan ;)

Overigens zag je de volgende tekst voordat je deze vraag hebt gepost:
Heb je problemen om met je DS te verbinden naar een wireless netwerk? Stel je vraag dan Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 18% gewijzigd door Twee Dee op 12-08-2006 16:47 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ga wss ook maar eens een DS Lite kopen voor de vakantie enzo...Nou heb ik inmiddels een aardig lijstje met games die ik wil... Iemand nog tips of aanvullingen?

Mario Kart DS
Japanse dokter brain game ;)
New Mario Bros
Tetris DS

Nog leuke aanvullingen?

Ik wil em met name gaan gebruiken om lekker mee te gamen in de auto (als ik zelf niet hoef te rijden :P)/trein en dus nu voor op vakantie. Misschien thuis af en toe op de bank een spelletje via Wifi.

En zit erin de DS Lite inmiddels ook WPA support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Je hebt 2 soorten brain games:
- Big Brain Academy
- Dr. Kawashima's, Brain Training

Ik heb ze allebei en ze zijn erg verslavend :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Waar zitten de verschillen?

Die van die japanse dokter heb ik ff staan spelen in de MediaMarkt. Die andere ken ik verder totaal niet.

Lijkt het erg op elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

FF3 ad: http://www.youtube.com/watch?v=zMnN7sFf2NI :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 12-08-2006 23:20 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Sweet :9~ , wanneer komt ie uit in europa?
Trouwens ben net in Mario Kart DS outsnaked door een gast die 2000 wins tegen 23 losses heeft 8)7 thats just whack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is het met de standaard DS Lite mogelijk om te kijken of deze via WiFi online kan komen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hoe bedoel je juist? Iedere DS kan met wifi online komen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 10-06 16:01
Woei, ik heb NSMB binnen, erg leuk spel. Ik heb echter de Amerikaanse versie (via CD-Wow), dus de PIN code werkt niet met m'n nl Nintendo account. Is er hier iemand die er wat aan heeft :?...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Woohoo! Ik heb hem eindelijk: Advance Wars: Dual Strike!

Ik heb er alleen nu alweer spijt van.... te verslavend! :P

Ik kan hem iedereen wel aan raden die van diepgang en strategie houdt.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Boeb0e schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:18:
hoe bedoel je juist? Iedere DS kan met wifi online komen.
Dat zou bij mij het eerste zijn dat via WiFi online gaat komen. Ik wil graag zeker weten dat het werkt, voordat ik bv. een spel koopt dat het kan gebruiken.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
pven schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:25:
[...]

Dat zou bij mij het eerste zijn dat via WiFi online gaat komen. Ik wil graag zeker weten dat het werkt, voordat ik bv. een spel koopt dat het kan gebruiken.
Je heb wel een wifi enabled spel nodig om de verbinding te testen, met alleen een DS/DSL gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikbensander schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:13:
Waar zitten de verschillen?

Die van die japanse dokter heb ik ff staan spelen in de MediaMarkt. Die andere ken ik verder totaal niet.

Lijkt het erg op elkaar?
Nee, het lijkt niet op elkaar. Brain Academy is meer memory achtige spellen en die van die Japanse dokter is meer rekensommetjes en daarin zit wat meer diepgang (grafiekjes e.d.). Ze zijn allebei leuk, zou niet echt kunnen kiezen en als het echt moet zou ik voor brain academy gaan omdat ik memory leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-04 15:04

Iwes

Blaat

Gister mijn Ice Blue DS Lite opgehaald. Was voor de zekerheid maar eens langs het postkantoor gegaan, bleek hij daar al een week te liggen. Hij was tegelijkertijd aangekomen met het spel (5 dagen!). Geen dooie pixels, geen knopjes die moeilijk doen, niks! Helemaal top gewoon.

Lik Sang houdt de doane ook wel voor de gek. Ik had 'm besteld samen met een usb lader en een hoesje, samen 170 euro, en op de doos stond 28 euro.

Ben trouwens al helemaal verslaafd aan AC:WW, vanochtend om 8 uur de wekker gezet om turnips te kopen :P. Morgen ga ik eens kijken of ik online kom, zit nu bij m'n ouders en die hebben geen wifi.

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Arx schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:24:
Woohoo! Ik heb hem eindelijk: Advance Wars: Dual Strike!

Ik heb er alleen nu alweer spijt van.... te verslavend! :P

Ik kan hem iedereen wel aan raden die van diepgang en strategie houdt.
AW:DS is idd top. Ben daardoor eindelijk aan AW2 op de GAB begonnen. Die games zijn gewoon erg erg goed. Heb ook Fire Emblem eens gespeeld maar dat was op zo'n nep GBA cartridge dus vrij ver in de game kapte mijn save ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Sooooooww, die helderheid van dat ding is ziek man! :O
Ik vond de DS al redelijk helder, krijg je geen oogpijn van de Lite??

Wel kut, nou moet ik er wel eentje kopen :')

EDIT:
Ah, heb ook nog een vraagje..

In GBA cartridges zit een batterij om save-games te bewaren. Maar voor onder andere de pokémon games, wordt er ook de tijd mee bij gehouden. Natuurlijk bedoel ik daarmee niet alleen de klok, maar ook gewoon de tijd die verstreken is sinds je het spel startte (dus ook off-time). Nu ben ik benieuwd hoe ze dit klaar gaan spelen voor de DS variant van het spel, in de kleine kaartjes voor de DS kunnen geen batterijtjes, lijkt mij. Doen ze het gewoon niet, of is er toch een manier?

[ Voor 60% gewijzigd door Patriot op 13-08-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Patriot schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:13:
In GBA cartridges zit een batterij om save-games te bewaren. Maar voor onder andere de pokémon games, wordt er ook de tijd mee bij gehouden. Natuurlijk bedoel ik daarmee niet alleen de klok, maar ook gewoon de tijd die verstreken is sinds je het spel startte (dus ook off-time). Nu ben ik benieuwd hoe ze dit klaar gaan spelen voor de DS variant van het spel, in de kleine kaartjes voor de DS kunnen geen batterijtjes, lijkt mij. Doen ze het gewoon niet, of is er toch een manier?
Wordt door de interne klok van de DS bijgehouden, dat is met Animal Crossing ook zo.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Canaria schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:24:
[...]

Wordt door de interne klok van de DS bijgehouden, dat is met Animal Crossing ook zo.
Ja, maar ik bedoel dus, als het kaartje niet in de DS zit.. De GBA cartridges gaan dan door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Patriot schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:26:
[...]

Ja, maar ik bedoel dus, als het kaartje niet in de DS zit.. De GBA cartridges gaan dan door.
Oef. Als die niet in de DS zit verstrijkt er toch ook geen speeltijd? En hij zet gewoon een datum van laatste spelen en speeltijd op de cartridge. Volgende keer opstarten telt ie gewoon weer door.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Kan de hele avond al niet online (Error Code 94020) zijn de servers down ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

In GBA cartridges zit een batterij om save-games te bewaren. Maar voor onder andere de pokémon games, wordt er ook de tijd mee bij gehouden.
Eh..gba games gaan niet door als ze niet gespeeld worden hoor. Ze slaan alleen de speeltijd op. De tijd zelf gaat een beetje moeilijk zonder interne klok. DS games slaan de speeltijd gewoon op in de savegames, net als met de GBA. In sommige DS games wordt de tijd(niet speeltijd) ook nog bijgehouden via de interne DS klok.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

MaxBurn schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 01:13:
[...]
Eh..gba games gaan niet door als ze niet gespeeld worden hoor. Ze slaan alleen de speeltijd op. De tijd zelf gaat een beetje moeilijk zonder interne klok. DS games slaan de speeltijd gewoon op in de savegames, net als met de GBA. In sommige DS games wordt de tijd(niet speeltijd) ook nog bijgehouden via de interne DS klok.
Lukt dat ook met braintraining?

Hoi ik heb je al 80jaar niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 20:09

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Probeer 't =)
Het kan ook heel goed dat de DS een counter heeft lopen die onafhankelijk van de klok loopt en gewoon doortikt sinds de 1e keer dat je de DS aanzet. Net als bijv PHPs epoch functie (die opzich wel afhankeljik is van de kloksettings, maar dat terzijde ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 155599 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:47:
[...]

Lukt dat ook met braintraining?

Hoi ik heb je al 80jaar niet gezien :)
probeer in ieder geval niet het omgekeerde te doen door vals te spelen en gemiste dagen terug te willen inhalen door de klok een paar dagen terug te zetten.
Hij tikt je op de vingers en haalt al je stempels weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 19-05 11:54

mbooij

De Mosselman

stalscu schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 22:52:
Das toch jammer dat die homebrew niet wat makkelijker (en goedkoper) gespeeld kan worden.

Ik heb hier en daar echt al super mooie games gezien.
Voor 75 ben je klaar hoor (SuperCard Lite en SuperKey). Das minder dan 2 DS spellen bij de intertoys.
MeZZiN schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 08:18:
[...]

Haal gewoon doom 1 &2 voor de GBA heb je het zelfde effect ze liggen wel eens in de opruimbak bij de bartsmit.
http://gameboy.ign.com/objects/016/016301.html
Dit kun je alleen zeggen als je beide games nooit gespeeld hebt... de GBA Doom versie ziet er erg ruk uit. Dit komt omdat de GBA niet bedoelt is voor 3D en dus hele simpele textures zijn gebruikt.
De Homebrew Doom heeft de graphics van de PC versie en ziet er dus veel beter uit. Ook speeld deze veel soepeler. Multiplay is ook een pre al is dit wel even klooien.

[ Voor 47% gewijzigd door mbooij op 14-08-2006 10:45 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeb0e schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

probeer in ieder geval niet het omgekeerde te doen door vals te spelen en gemiste dagen terug te willen inhalen door de klok een paar dagen terug te zetten.
Haha dat was nog niet eens in me opgekomen.

maar hoe weet hij nou wanneer ik een week op vakantie ben geweest. en de tijd terug zet, wanneer ik die "disk" ook al een week er niet in heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nou, dat weet hij niet, dus je kan er wel mee cheaten. Enige voorwaarde is dat je het spel effectief niet meer hebt gestart sinds die datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Doom PC op de DS lijkt me idd cool. Ik vind het alleen erg jammer dat de Supercard lite alleen in het wit beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik sta op het punt een DS Lite te kopen, maar ik heb nog een klein vraagje:

Heeft de zwarte DS Lite rode LED's? Ik zag op een youtube filmpje een zwarte DS Lite met rode LED's, maar dat kan ook een mod zijn geweest.

Voor zover ik weet heeft de witte DS Lite gewoon groene LED's?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen een witte en zwarte DS Lite, zwart vind ik mooier, maar rode LED's vindt ik maar niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:30:

Heeft de zwarte DS Lite rode LED's? Ik zag op een youtube filmpje een zwarte DS Lite met rode LED's, maar dat kan ook een mod zijn geweest.

Ik zit namelijk te twijfelen tussen een witte en zwarte DS Lite, zwart vind ik mooier, maar rode LED's vindt ik maar niks..
Rode leds krijg je alleen maar als je aan het opladen bent of als de battery bijna op is ;).
Je hebt gewoon groene leds op de zwarte/witte ds lite.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij
  • Laatst online: 19-05 11:54

mbooij

De Mosselman

Deddiekoel schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:34:
Doom PC op de DS lijkt me idd cool. Ik vind het alleen erg jammer dat de Supercard lite alleen in het wit beschikbaar is...
Dat is idd jammer. Maar vergeet niet dat het mooier is dan een uitstekenden kaart (wat zo door nintendo bedoelt is) en dat het maar een klein reepje is dat je ziet.
De zwarte Supercard Lite schijnt over een paar maanden uit te komen. Ik wil hier niet op wachten en heb al een witte besteld (komt hopelijk deze week binnen). Ik krijg flink kramp van de uitstekende Supercard (ik kan me fingers niet kwijt aan de onderkant).
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:30:

Rode leds krijg je als de Accu leeg is... anders is ook bij de zwarde DS lite het ledje groen.

[ Voor 32% gewijzigd door mbooij op 14-08-2006 12:50 ]

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
mbooij schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:42:
[...]

Voor 75 ben je klaar hoor (SuperCard Lite en SuperKey). Das minder dan 2 DS spellen bij de intertoys.
Maar is zo'n SuperCard dan 'minder' dan de G6 Lite? En waar haal je dat setje zo goedkoop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Bedankt voor de antwoorden omtrent de kleur van de LED's!

Dan ga ik morgen een DS Lite en een spel aanschaffen. (en daarna alvast even sparen voor de Opera DS browser en een wireless access point)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:07:
Bedankt voor de antwoorden omtrent de kleur van de LED's!

Dan ga ik morgen een DS Lite en een spel aanschaffen. (en daarna alvast even sparen voor de Opera DS browser en een wireless access point)
Wireless accespoint hoeft niet zo duur te zijn hoor ;) Als je goedkoop uit wil zijn kun je bijvoorbeeld ook je gewone PC met wifi uitrusten en die als software-ap laten dienen.

Ik heb hier nu een geleende DS en krijg met mijn AP wifi niet aan de praat, gewoon standaard wifi met WEP beveiliging, helaas snapt de DS de WEP key niet oid. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
@ikbensander

Het is juist de bedoeling om bijvoorbeeld in bed te browsen (wanneer Opera DS browser beschikbaar is) terwijl de computer al uit staat.

Mijn servertje die 24/7 aan staat heeft helaas geen USB 2.0 aansluitingen. (en om ook nogeens een kaartje daarvoor te kopen wordt dan ook weer te duur)

Ik zit zelf uit te kijken naar een AP van Linksys.

Voor verbindingsproblemen met de DS kan je denk ik het beste terecht in het volgende topic: Online met de DS via wi-fi, wie, wat en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikbensander schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:55:
Maar is zo'n SuperCard dan 'minder' dan de G6 Lite? En waar haal je dat setje zo goedkoop dan?
Het GBA "backup tools" topic deel 2 , daar staat alles hierover en ook veel winkels waar je terecht kan.
Boeb0e schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:09:
:o

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 14-08-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

Hoi allemaal.

Heb vandaag een NDS Lite gehaald in HK. Helaas kwam ik bij thuiskomst een dode subpixel tegen, er is een pixel die niet helemaal zwart wilt worden in plaats daarvan wordt die liever blauw, best wel irritant. De winkel waar ik hem gekocht had wil hem niet omruilen of er ook maar iets aan doen. Volgens hun had ik bij het bekijken van de console op moeten letten. (maarja het startscherm is niet zwart.. wist ik veel).

Hoe kan ik het beste direct met Nintendo contact opnemen? Heeft iemand dit eerder moeten doen?

Met de winkelier kan echt niet meer praten. Of ik moet hem echt inelkaar slaan. :(

PS. de NDS is wel geflashed....
kan iemand een link geven van een originele firmware..?

[ Voor 6% gewijzigd door Iavak op 14-08-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Vandaag kreeg ik dan een mail, na 10 werkdagen, dat bol.com de zwarte ds lite niet op tijd kan leveren. Hij had dus al binnen moeten zijn maar ze sturen nu pas een mail. Ik heb de bestelling geannuleerd.

Iemand een winkel waar ik de zwarte ds lite gewoon kan kopen :? Dan haal ik hem liever persoonlijk dan weer ergens te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Bij de meeste Mediamarkten hebben ze ze gewoon liggen... 140e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
ikbensander schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:56:
Bij de meeste Mediamarkten hebben ze ze gewoon liggen... 140e
Iig niet bij de MM in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
Ik ben vanmiddag nog bij de MM in Utrecht geweest en ze hadden zelfs alleen nog maar zwarte. Ze liggen op de grond bij de Xbox 360 demo console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

Plecky schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:09:
Ik ben vanmiddag nog bij de MM in Utrecht geweest en ze hadden zelfs alleen nog maar zwarte. Ze liggen op de grond bij de Xbox 360 demo console.
Klopt. Inderdaad alleen zwarte exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Komt goed uit dat ze alleen zwarte exemplaren bij de MM in Utrecht hebben, ik ga er morgen een kopen. :*)

-edit-

Weet je toevallig of ze er nog genoeg hebben liggen? Voordat ik voor Jan met de korte achternaam naar Utrecht ga...

[ Voor 37% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 14-08-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 20:09

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

seamus21 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:16:
[...]

Iig niet bij de MM in Utrecht.
dan bel je ff rond man, jezus..

Voor de geinteresseerden, http://www.modojo.com/features/103/1/ << leuk artiekel over de huidige DS homebrew scene.. hier nog mensen die actief zijn met DS/GBA homebrew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Niet online
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:41:
Weet je toevallig of ze er nog genoeg hebben liggen? Voordat ik voor Jan met de korte achternaam naar Utrecht ga...
Uit m'n hoofd lagen er nog zes.
Er werd mij verteld dat ze laatst "een hele zooi zwarte maar bijna geen witte" binnen hadden gekregen (ik ben in de running voor een witte, maar wil eigenlijk een zwarte en witte naast elkaar zien). Ik weet niet of er dus nog meer in het magazijn liggen, maar je kan ze altijd even bellen

[ Voor 0% gewijzigd door Plecky op 14-08-2006 23:12 . Reden: Letter te veel & letter te weinig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-06 11:56

Smoonshine

Feyenoord!!

Iavak schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:43:
Hoi allemaal.

Heb vandaag een NDS Lite gehaald in HK. Helaas kwam ik bij thuiskomst een dode subpixel tegen, er is een pixel die niet helemaal zwart wilt worden in plaats daarvan wordt die liever blauw, best wel irritant. De winkel waar ik hem gekocht had wil hem niet omruilen of er ook maar iets aan doen. Volgens hun had ik bij het bekijken van de console op moeten letten. (maarja het startscherm is niet zwart.. wist ik veel).

Hoe kan ik het beste direct met Nintendo contact opnemen? Heeft iemand dit eerder moeten doen?

Met de winkelier kan echt niet meer praten. Of ik moet hem echt inelkaar slaan. :(

PS. de NDS is wel geflashed....
kan iemand een link geven van een originele firmware..?
Voor zover ik weet moet die winkelier de DS gewoon terugnemen. Hij heeft jou een apparaat verkocht wat niet helemaal deugt. Wat als je het apparaat nu niet van tevoren had bekeken?

Flashen is natuurlijk ook niet zo praktisch als je al weet dat je hem gaat omruilen natuurlijk ;)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over dat brain training. echt doelloos is als je em elke keer weer aan / uitzet / dag erbij / weer aan / uit / dag erbij en zo je stempels haalt.

vraag me nog steeds af of er iets gebeurd als je een heel jaar alle stempels hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Brain Training is leuk, maar ik vraag me wel af wanneer de nieuwe onderdelen beschikbaar komen. Ik heb nog drie vraagtekens onder 'Huisbezoek' nu.
Echt een uitdaging is het niet meer, ik had na 5 dagen de hersenleeftijd van 20 jaar en dat is sindsdien zo gebleven. Misschien verandert het als ik Geheugentest weer selecteer.

Weet iemand hoe je de scores (tijden) van Sudoku kunt bekijken?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!

Heb je problemen om met je DS te verbinden naar een wireless netwerk? Stel je vraag dan in Spielerij - Problemen & Vragen