Nintendo DS (Lite) - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 21.023 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Plecky schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:09:
Ik ben vanmiddag nog bij de MM in Utrecht geweest en ze hadden zelfs alleen nog maar zwarte. Ze liggen op de grond bij de Xbox 360 demo console.
Dan moet ik er dus weer vlug langs want ik was er afgelopen Vrijdag nog en toen was er niets :( Dan hebben ze dus vandaag zwarte ds lite's binnengehad.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Canaria schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:48:
Echt een uitdaging is het niet meer, ik had na 5 dagen de hersenleeftijd van 20 jaar en dat is sindsdien zo gebleven. Misschien verandert het als ik Geheugentest weer selecteer.
Volgens mij is het ook een beetje zo: Des te ouder je bent des te nuttiger het spel is :)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Canaria schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:48:
Brain Training is leuk, maar ik vraag me wel af wanneer de nieuwe onderdelen beschikbaar komen. Ik heb nog drie vraagtekens onder 'Huisbezoek' nu.
Dat zijn de oefeningen Driehoeksrekenen, Tijd en Hardop rekenen als ik me niet vergis. Die krijg je als ik het me goed herinner allemaal binnen een maand, mits je elke dag een stempel haalt. :)
Echt een uitdaging is het niet meer, ik had na 5 dagen de hersenleeftijd van 20 jaar en dat is sindsdien zo gebleven. Misschien verandert het als ik Geheugentest weer selecteer.
Ik viel gisteren ook van mijn winning streak af, toen haalde ik 21 omdat ik de rekenopgave niet snel genoeg deed. Ik lag in een ongemakkelijke positie dus het schrijven lukte niet, waardoor het apparaat mijn tekst niet begreep. :P Geheugentest sla ik trouwens ook altijd over. Ik vind het op zich geen probleem om die test te doen, meestal haal ik wel 20-25 woorden. Het duurt alleen zo lang. :/
MaxBurn schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 03:04:
[...]
Volgens mij is het ook een beetje zo: Des te ouder je bent des te nuttiger het spel is :)
Mwah, opleiding heeft er ook mee te maken. Mijn zusje van 21 heeft VMBO gedaan en haalt leeftijden van rond de 50. Ikzelf ben anderhalf jaar ouder en wijk zelden af van de 20 jaar. :P Mijn broertje van 16 heeft echter ook net VMBO achter de rug en haalt meestal ~25, dus wat dat betreft heb je dan wel weer gelijk. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
-NMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 03:10:

[...]

Geheugentest sla ik trouwens ook altijd over. Ik vind het op zich geen probleem om die test te doen, meestal haal ik wel 20-25 woorden. Het duurt alleen zo lang. :/
Iemand een idee of die geheugentest niet ergens uit te vinken is ofzo? Ik vind dat echt geen leuk spel, terwijl ik de rest best leuk vind.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:21

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

pven schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:07:
[...]

Iemand een idee of die geheugentest niet ergens uit te vinken is ofzo? Ik vind dat echt geen leuk spel, terwijl ik de rest best leuk vind.
Helaas, dat mag ik je niet vertellen van dr. Kawashima! ;(

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Twee Dee schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:10:
[...]

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plecky schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:11:
[...]
ik ben in de running voor een witte
Bij de FRS op Utrecht CS liggen nog een paar witte exemplaren in de vitrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
apNia schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:58:
[...]

dan bel je ff rond man, jezus..

Voor de geinteresseerden, http://www.modojo.com/features/103/1/ << leuk artiekel over de huidige DS homebrew scene.. hier nog mensen die actief zijn met DS/GBA homebrew?
Nou "actief" is een groot woord, maar ik heb al wel wat tutorials gelezen en wat tuturial-code gecompileerd. Ben alleen een beetje huiverig om er serieus iets mee te gaan doen, omdat ik weet dat het erg veel tijd kost en ik die eigenlijk niet heb.

Het lijkt me ook leuk om misschien wat tailor-made webappjes/sitejes te maken voor de DS browser. Daar ben ik veel beter in dan in C en ARM7/9 ASM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

_/-\o_ Idd dat mag niet. ook ik heb belooft om het aan niemand verder te vertellen ^_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Genoil schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:31:
[...]

Nou "actief" is een groot woord, maar ik heb al wel wat tutorials gelezen en wat tuturial-code gecompileerd. Ben alleen een beetje huiverig om er serieus iets mee te gaan doen, omdat ik weet dat het erg veel tijd kost en ik die eigenlijk niet heb.
Dan moet je er niet aan beginnen, lijkt me logisch. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit met met de SNES emulatiemogelijkheden van de DS? Is dat al mogelijk en zo ja loopt het al een beetje lekker/niet langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 09:07:
Bij de FRS op Utrecht CS liggen nog een paar witte exemplaren in de vitrine.
Ja die heb ik gezien, maar ik zoek eigenlijk een plek waar ze zowel de zwarte als witte on display hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:55:
Hoe zit met met de SNES emulatiemogelijkheden van de DS? Is dat al mogelijk en zo ja loopt het al een beetje lekker/niet langzaam?
Daar loopt in Het GBA "backup tools" topic deel 2 een discussie over. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Ik ook niet, maar ik doe het lekker toch. :P
spoiler:
Op select duwen terwijl je op de hersenleeftijdstest drukt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
-NMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:40:
[...]

Ik ook niet, maar ik doe het lekker toch. :P
spoiler:
Op select duwen terwijl je op de hersenleeftijdstest drukt.
OMG, bedoelen jullie dat. :D

Dit had ik al lang ontdekt (jaja: ik lees soms de tips van de beste man). Wat dan het jammere is, is dat het wel mee wordt geteld bij de totale beoordeling en dan kom je dus een stuk lager uit. Hierdoor is het voor mij zo-goed-als niet mogelijk om de magische grens van 20 jaar te bereiken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

IGN heeft een kleine review en een filmpje van de Game & Watch Collection online staan: http://ds.ign.com/articles/725/725434p1.html

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik ben vanmorgen naar de Media Markt in Utrecht geweest, ze hadden er nog 4 liggen (black) en een kwartier na openingstijd (10:15) liep ik de Media Markt uit met mijn zojuist aangeschafte DS Lite.

Thuis aangekomen de DS Lite natuurlijk gelijk testen met New Super Mario Bros. die ik erbij had gekocht, kapotte pixels in het bovenste schermpje, meerdere pixels op elkaar die continu rood brandden... :'(

Ik ben gelijk weer de deur uitgegaan, op de bus gestapt en terug naar Utrecht gereden, naar het Service Center van de MM gelopen en daar een uur moeten wachten. (was druk)

Toen ik aan de beurt was, belde de medewerker een collega om een nieuwe DS Lite te pakken, maar toen kwam het slechte nieuws dat ze uitverkocht waren... :'( Maar gelukkig kreeg ik mijn aankoopbedrag contant retour.

Vervolgens ben ik de Bart Smit binnengelopen, en daar hadden ze gelukkig nog DS Lite's in het magazijn liggen. (sorry, ik heb niet gevraagd welke kleuren en hoeveel stuks)

Voor zover ik kan zien is deze wél in orde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Daarom nog maar een keer: ALTIJD eerst checken op pixels, dan pas kopen. Scheelt een hoop ellende.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Captain N schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:27:
IGN heeft een kleine review en een filmpje van de Game & Watch Collection online staan: http://ds.ign.com/articles/725/725434p1.html
_o_ Heerlijke nostalgie. Donkey Kong & Oil Panic heb ik zelfs nog origineel hier liggen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Captain N schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:00:
Daarom nog maar een keer: ALTIJD eerst checken op pixels, dan pas kopen. Scheelt een hoop ellende.
Helaas heb je die mogelijkheid niet in de Media Markt, je pakt een soort doorschijnende plastic bak met een slot en daarin het product, loopt ermee naar de kassa, de kassiere maakt het slot open, scant het artikel en dan kan je afrekenen..

Ik heb bij Bart Smit gevraagd of het mogelijk is om de DS Lite eerst te testen, maar ook zij doen daar niet aan..

Gelukkig kan het product altijd geruild/teruggebracht worden binnen 14 dagen bij de door mij genoemde winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als het testen voor het kopen niet mogelijk is, kun je ook even vragen of ze hem gelijk ruilen/terugnemen in het geval van dode pixels, en direct na het afrekenen testen. Hoef je niet helemaal heen en weer naar huis als er iets mis is. Vind het trouwens wel erg raar dat ze je het niet eerst laten testen, en zou persoonlijk dan eerst even kijken of 'ie niet ergens anders nog in de schappen ligt, want ik vind dat maar een waardeloze service. Desnoods laat zo'n kerel bij de service balie even zien dat 'ie goed werkt.

En jeej! Mijn Game & Watch Collection is vanochtend vanuit Tokyo op weg gegaan naar Nederland. Als het goed is heb ik hem dan dus donderdag. Ik zal wat piccies plaatsen dan :)

[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 15-08-2006 14:12 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zojuist hier in Culemborg bij de Bart Smit de laatste witte DS Lite opgehaald, samen met New Mario Bros. HElaas hebben ze Dr kamawattes hier nergens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Laatst online: 12-11-2023
pven schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:51:
[...]

Dan moet je er niet aan beginnen, lijkt me logisch. :?
Nou het is sowieso wel leuk om er een beetje mee te pielen, zonder dat er echt iets bruikbaars uitkomt waar anderen ook nog wat aan hebben :). Ik heb ook een blauwe maandag Atari 2600 homebrew gedaan en op die machine is het gewoon al heel gaaf als je erin slaagt een sprite van meer dan 3 kleuren over een achtergrond te bewegen.

Op de DS is het allemaal wel wat gemakkelijker, maar je kunt er dan ook weer zoveel mee dat de lat vrij hoog ligt om er iets cools voor te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net voor 200 Eu bij de Dimension Plus een zwarte DS Lite, AC:WW en Dr. Hayabusha's Braintraining gehaald, ik ben wel ff zoet!

Heerlijk die spaarpunten bij dimplus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

:) Je maakt een grapje hoop ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:03:
[...]

Helaas heb je die mogelijkheid niet in de Media Markt, je pakt een soort doorschijnende plastic bak met een slot en daarin het product, loopt ermee naar de kassa, de kassiere maakt het slot open, scant het artikel en dan kan je afrekenen..

Ik heb bij Bart Smit gevraagd of het mogelijk is om de DS Lite eerst te testen, maar ook zij doen daar niet aan..

Gelukkig kan het product altijd geruild/teruggebracht worden binnen 14 dagen bij de door mij genoemde winkels.
Bij mijn bart smit gewoon langs gegaan gelijk een nieuwe meegekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Weet iemand of er ergens filmpjes staan van NSMB, hoe je alle alternative routes moet halen enzo?

Ik heb hier al een FAQ opgeslagen maar filmpjes zijn natuurlijk leuker. :Y)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

DJ_The_SP schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:44:
Weet iemand of er ergens filmpjes staan van NSMB, hoe je alle alternative routes moet halen enzo?

Ik heb hier al een FAQ opgeslagen maar filmpjes zijn natuurlijk leuker. :Y)
filmpje? het is een simpel ding dat je moet uitvoeren:
spoiler:
versla de baas met het nummer voor alt route als mini mario

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 15-08-2006 17:01 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat filmpje op mn computer staan maar is 103 mb staan ook alle cheats en dergelijke op geen idee waar ik dat kan uppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:08:
[...]

:) Je maakt een grapje hoop ik..
Ja, wist de naam zo snel ff niet... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

ff een update van mijn kant.

Ik had dus een zwarte DS gekregen met een pixel dat niet zwart wilde worden. Was vandaag weer terug naar de winkel gegaan waar ze gisteren door de telefoon zeiden dat ze er niks aan gingen doen. Na een lange discussie en een hoop heisa wist ik toch een deal uit weten te slepen. Tegen 350 HK dollaar (pakweg 35 euro) mocht ik hem omruilen voor een donker blauwe DS met een passkey.

Nu denken jullie zeker ''huh, da's toch redelijk een goeie deal?" , ja dat is het ook eigenlijk. Waarom dit kon is omdat de zwarte DS hier 300 HK dollar duurder is dan een donker blauwe. Die zwarte moet namelijk helemaal geimporteerd worden uit europa, terwijl ik nu gewoon een Japanse DS heb.

Had gelijk in de winkel een half uur staan testen, met verschillende spellen.

Gelukkig, eind goed al goed..... ben weer helemaal blij :)

Nu nog levend door de douane komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:47:
ik heb dat filmpje op mn computer staan maar is 103 mb staan ook alle cheats en dergelijke op geen idee waar ik dat kan uppen
:X

www.rapidshare.de, www.megaupload.com, www.filefactory.com, www.yousendit.com keuze zat iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post anders even de naam van dat filmpje, dan zoek ik hem zelf wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:44:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje!
Ik denk dat jullie dit filmpje bedoelen ;)

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia heeft weer wat interessant afgeprijst spul:
Sonic Rush € 19,75
Space Invaders DS € 11,80
Naruto: Saikyo Ninja Daikesshu 4 € 19,75
Tao € 15,70
Tenchu: Dark Shadow € 11,80
Soroeru Puzzle Douwa Oukoku € 15,70

Zelf ga ik voor Sonic Rush en Soroeru Puzzle. Space Invaders DS heb ik al en is gezien de prijs zijn geld wel waard. Kennen jullie Tao? Ondanks dat het een Konami titel is heb ik deze helemaal gemist toen hij uitkwam vorig jaar. Ziet er best goed uit.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Weet iemand eigenlijk wat er met dat demasked project is gebeurd. Daar heb ik al heel lang niks over gehoord terwijl er voor de release van de DS een enorme hype omheen was.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net lekker aan het spelen geweest.
Bij Brain Training bleek in een leeftijd van 70 te hebben, maar dat was in de bus terwijl ik dood ging van de honger. Dus daar hecht ik niet te veel waarde aan...

Animal Crossing is ook echt superleuk, terwijl t helemaal geen spel voor mij is... M'n zus is al verliefd op t spelletje. Wi-Fi lijkt me helemaal lache, maar dat heb ik nog niet kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

rajackar schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:56:
Weet iemand eigenlijk wat er met dat demasked project is gebeurd. Daar heb ik al heel lang niks over gehoord terwijl er voor de release van de DS een enorme hype omheen was.
Er is helemaal niet mee gebeurd. WarpPipe zou een flash-spelletje op een website zetten die gebruik maakte van Demasked, maar verder dan een flash-trailer voor het spel zijn ze nooit gekomen. De oprichter van WarpPipe en het brein achter Demasked komt zelf bijna niet meer op de forums en weigert zelfs alle vragen rond Demasked te beantwoord. Hij blijkt zelfs al een nieuwe baan te hebben, dus het lijkt me niet dat hij nog aan Demasked werkt met zijn bedrijf. Demasked is helaas niets meer dan vaporware.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

TNX voor de update. Jammer zeg. Ik had het idee dat het wel iets zou kunnen worden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Wat me zojuist opviel, is dat er een heel klein beetje speling op de rechter onderhoek van de touchscreen zit. (als ik er op duw, veert 'ie bijna een halve mm in)

Ik weet niet of dit op de lange termijn problemen kan opleveren? Misschien DS Lite bezitters hier last van?

Misschien een normaal verschijnsel?

-edit-

Als ik in de laadaansluiting kijk, zie ik een stukje zwart plastic met 2 klein gaatjes erin, het lijkt net of dat zwarte stukje plastic scheef in de laadbus zit.

[ Voor 28% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 16-08-2006 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:13

bonzz.netninja

Niente baffi

Iavak schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:13:
ff een update van mijn kant.

Ik had dus een zwarte DS gekregen met een pixel dat niet zwart wilde worden. Was vandaag weer terug naar de winkel gegaan waar ze gisteren door de telefoon zeiden dat ze er niks aan gingen doen. Na een lange discussie en een hoop heisa wist ik toch een deal uit weten te slepen. Tegen 350 HK dollaar (pakweg 35 euro) mocht ik hem omruilen voor een donker blauwe DS met een passkey.

Nu denken jullie zeker ''huh, da's toch redelijk een goeie deal?" , ja dat is het ook eigenlijk. Waarom dit kon is omdat de zwarte DS hier 300 HK dollar duurder is dan een donker blauwe. Die zwarte moet namelijk helemaal geimporteerd worden uit europa, terwijl ik nu gewoon een Japanse DS heb.

Had gelijk in de winkel een half uur staan testen, met verschillende spellen.

Gelukkig, eind goed al goed..... ben weer helemaal blij :)

Nu nog levend door de douane komen....
hier is er gewoon een pixel garantie. Ik had 1 dode pixel kreeg meteen een nieuwe mee

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Nou net dan eindelijk (gister dus alweer) een ds lite black bij de MM gehaald 19.06u. Ik wat gegeten bij de grote M. Ik open gemaakt. En ja hoor een dooie pixel in het midden van mn onderste scherm. Ik terug want ze zijn tenslotte tot 21.00u open. Maar ik moest morgen (vandaag dus) terug komen want de service balie was om 19.00u al dicht :(

Hopelijk is er straks dus nog een vers exemplaar die wel goed is die ik mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Collaborator schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:58:
[...]

filmpje? het is een simpel ding dat je moet uitvoeren:
spoiler:
versla de baas met het nummer voor alt route als mini mario
Haha, ik bedoel niet de 2 enige alternatieve route's naar de 2 overblijvende werelden.
Dit is zelfs zonder hints te snappen ingame. :)

Ik bedoelde alternatieve routers van alle levels (...die er één hebben natuurlijk). ;)
SoulWar1 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:52:
[...]

Ik denk dat jullie dit filmpje bedoelen ;)
Cool, bedankt. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Da_maniaC op 16-08-2006 01:04 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39
gekocht :)

[ Voor 94% gewijzigd door NoTimeRemains op 16-08-2006 11:05 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

HIValicious schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:11:
vandaag mijn flash cartridge binnen dus ik heb een heel stel spellen uit kunnen proberen :)
• Kirby; wat een tof spel, geweldige implementatie van het touchscreen
• Trauma Center; leuk en spannend. allemaal operaties uitvoeren enz zeer grappig uitgevoerd
je weet dat piraterij illegaal is? Weg met jou, shoo!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
HIValicious schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:11:
vandaag mijn spellen binnen dus ik heb een heel stel spellen uit kunnen proberen :)
• Kirby; wat een tof spel, geweldige implementatie van het touchscreen
• Trauma Center; leuk en spannend. allemaal operaties uitvoeren enz zeer grappig uitgevoerd
spellen kopen

[ Voor 15% gewijzigd door NoTimeRemains op 16-08-2006 11:05 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hehehe inderdaad HIValicious, piraterij is niet toegestaan op GoT ;)
Dus zeg gewoon dat je ze hebt gekocht en dan ben je safe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ik heb ze gekocht... OK

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

We gaan weer Afbeeldingslocatie: http://www.duken.nl/forums/Smileys/classic/snf_43.gif

Ik moet zeggen dat Mario Hoops 3on3 erg goed speelt. Het spelen, pasen en dribbelen met je touchpad voelt gewoon goed aan! Ook zien de grapichs er picobello uit!

Er is ook een nieuwe trailer van uit:

http://www.gametrailers.c....php?id=12408&type=wmv&f=

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:12:
Wat me zojuist opviel, is dat er een heel klein beetje speling op de rechter onderhoek van de touchscreen zit. (als ik er op duw, veert 'ie bijna een halve mm in)

Ik weet niet of dit op de lange termijn problemen kan opleveren? Misschien DS Lite bezitters hier last van?

Misschien een normaal verschijnsel?

-edit-

Als ik in de laadaansluiting kijk, zie ik een stukje zwart plastic met 2 klein gaatjes erin, het lijkt net of dat zwarte stukje plastic scheef in de laadbus zit.
Geen enkele DS Lite bezitter die ff kan kijken of de rechter onderhoek van de touchscreen veert/kraakt bij indrukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij doet het niet, maar ik had ergens gelezen dat het meer voorkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Omdat je het zo lief vraagt.

De rechterhoek van het touchscreen kan ik bij mij een zeer klein beetje indrukken. Misschien een kwart milimeter. Het kraakt verder niet. Wat je met veren bedoeld snap ik niet.

De linkerkant kan ik niet indrukken.

[ Voor 5% gewijzigd door Sendy op 16-08-2006 17:25 . Reden: Geen vervelende woorden gebruiken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Niet online
Geen enkele DS Lite bezitter die ff kan kijken of de rechter onderhoek van de touchscreen veert/kraakt bij indrukken?
Heb ik bij mijn ds lite geen last van.

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Okay, weet ik genoeg, bedankt voor het kijken en reageren!

Ik ga 'm wel ruilen, want dit is iets waar ik me aan ga blijven ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 14-09 20:57
http://ds.ign.com/articles/721/721201p1.html

Bekend probleem, zou er idd mee terug gaan, want het hoort niet en kan idd zeer irritant zijn...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:23:
[...]

Wat je hoort is veelvoorkomend bij zeer veel touchscreens en bijna iedere touchscreen zal het wel op een bepaalde plek hebben.

Dit is namelijk een hele lichte vorm van wrijving tussen de laag met lcd en de laag voor de touchscreen mogelijkheid. (Misschien zelfs wel luchtverplaatsing).

Persoonlijk zou van mij heel het touchscreen zo aan mogen voelen omdat je dan tenminste echt het idee hebt dat je wat indrukt. :P
Hankey schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:50:
http://ds.ign.com/articles/721/721201p1.html

Bekend probleem, zou er idd mee terug gaan, want het hoort niet en kan idd zeer irritant zijn...
Het is helemaal geen klacht maar iets wat gewoon voorkomt bij het produceren.

[ Voor 20% gewijzigd door Da_maniaC op 16-08-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
DJ_The_SP schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:10:
Het is helemaal geen klacht maar iets wat gewoon voorkomt bij het produceren.
Het zal misschien best af en toe voorkomen bij het produceren, maar het hoort niet. Het is eigenlijk precies hetzelfde als dode pixels, die dingen zijn nou eenmaal inherent aan het productieproces van TFT schermen, maar het is wel een gebrek aan het product en daarom reden om hem te ruilen voor een goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Vraagje over Castlevania: DoS:
spoiler:
Ik moet over een stukje water waar allerlei pinnen onder zitten, ik ben al zover dat ik weet dat ik de Bone Ark soul nodig hebt, alleen lukt het me echt niet om die soul te krijgen, ik heb nu denk ik wel al meer dan 50 Bone Arks gesloopt, maar het schiet gewoon niet op zo. Is er een manier (of waar kan je die ring halen om je kansen te vergroten) om een bepaalde soul makkelijk te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Hankey schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:23:
[...]

Het zal misschien best af en toe voorkomen bij het produceren, maar het hoort niet. Het is eigenlijk precies hetzelfde als dode pixels, die dingen zijn nou eenmaal inherent aan het productieproces van TFT schermen, maar het is wel een gebrek aan het product en daarom reden om hem te ruilen voor een goede...
En dat is precies wat ik vandaag ga proberen. Een dode pixel omruilen voor allemaal levende :)

Btw heb nog even lopen gamen met de defecte DS maar als je dus op verschillende plaatsen drukt met name bij mij op plekken onder de dode pixel(s) dan verdwijnt de dode pixel en werkt het gewoon. Echter schemert deze af en toe wel weer door. In eerste instantie waren het ook 2 of 3 dode pixels verticaal en na wat drukken bleef er maar 1 over die dus af en toe weer terugkwam. Echter die andere waren dus voorgoeed weg.

[ Voor 28% gewijzigd door seamus21 op 16-08-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
-Sander schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:15:
spoiler:
Ik moet over een stukje water waar allerlei pinnen onder zitten, ik ben al zover dat ik weet dat ik de Bone Ark soul nodig hebt, alleen lukt het me echt niet om die soul te krijgen, ik heb nu denk ik wel al meer dan 50 Bone Arks gesloopt, maar het schiet gewoon niet op zo. Is er een manier (of waar kan je die ring halen om je kansen te vergroten) om een bepaalde soul makkelijk te halen?
Blijven proberen, sommige zielen zijn nou eenmaal moeilijker te vangen dan anderen...

Btw, dat stukje water met spikes kan je ook op een andere manier oversteken:

spoiler:
Skeleton Ape soul icm. Puppet Master soul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
-Sander schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:15:
spoiler:
Verder kun je ook:
spoiler:
Ghost Dancer souls verzamelen om uiteindelijk +18 op je luck te krijgen. Dan naast de soul-eater ring nog ff een 777 jasje aantrekken en je zit tot over je oren in de luck :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Biker Mouse from Mars naar de DS?

En bah, vandaag de postbode gemist met mijn Game & Watch Collection. ;(

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:23:
[...]

ik heb precies hetzelfde in m'n linker onderhoek.. iemand die 't ook heeft die er last van heeft ondervonden.. IGN zegt dat je je er niet druk over moet maken, maar aan de andere kant zeggen ze weer dat als je pictochat opfokt dat je dan terug moet =\
wat moet ik daar nou mee aan?

edit: overigens wel op de uiterste hoek, waar ik nooit kom met 't pennetje..

[ Voor 7% gewijzigd door apNia op 16-08-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de Hori screen protecter gekocht, maar die protector voor het touch screen is kleiner dan die voor het bovenste scherm, terwijl de schermen even groot zijn, die van het touch screen bedekt niet het hele scherm, hoort dat zo?
paint om het uit te legen (blauw is waar de screen protecter zit)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v614/Wiejt/dslite.png

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Zojuist m'n DS Lite waar speling op de touchscreen zat omgeruild voor een nieuwe, die ik zonder gezeik en gevraag meekreeg. (en ik mocht 'm ter plekke testen, ook op dode pixels)

Maar nu valt me wéér iets op, maar ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal, dus heb ik weer een vraagje aan DS Lite bezitters:

Wanneer ik de DS Lite openklap en het bovenste deksel naar achteren vouw, klikt hij vast in een bepaalde positie. Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat ik mijn vorige DS Lite met loszittende touchscreen in 2 posities kon vastklikken... Ik weet niet of ik het goed uitgelegd heb.

Misschien kan iemand dat bij zijn of haar DS Lite even nechecken, alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:41:
Ik heb net de Hori screen protecter gekocht, maar die protector voor het touch screen is kleiner dan die voor het bovenste scherm, terwijl de schermen even groot zijn, die van het touch screen bedekt niet het hele scherm, hoort dat zo?
Waarschijnlijk heb je screenprotectors voor de originele dikke DS gekocht ipv voor de Lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:56:
Zojuist m'n DS Lite waar speling op de touchscreen zat omgeruild voor een nieuwe, die ik zonder gezeik en gevraag meekreeg. (en ik mocht 'm ter plekke testen, ook op dode pixels)

Maar nu valt me wéér iets op, maar ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal, dus heb ik weer een vraagje aan DS Lite bezitters:

Wanneer ik de DS Lite openklap en het bovenste deksel naar achteren vouw, klikt hij vast in een bepaalde positie. Ik weet het niet meer zeker, maar ik dacht dat ik mijn vorige DS Lite met loszittende touchscreen in 2 posities kon vastklikken... Ik weet niet of ik het goed uitgelegd heb.

Misschien kan iemand dat bij zijn of haar DS Lite even nechecken, alvast dank!
moet kunnen.. in een hoek van zo'n 120 graden en eentje van 180 (flat dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sander schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:00:
[...]

Waarschijnlijk heb je screenprotectors voor de originele dikke DS gekocht ipv voor de Lite.
Nee, het is echt die voor de DS lite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Het klopt dat de screenprotectors niet precies even groot zijn als de schermen. Ze hebben rondom ongeveer een milimeter speling. Daarnaast is het logisch dat de protector voor het bovenste scherm groter is, aangezien het glaasje voor het bovenste scherm een stuk groter is dan het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
apNia schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:01:
[...]
moet kunnen.. in een hoek van zo'n 120 graden en eentje van 180 (flat dus)
Die van mij valt dus alleen vast in een positie van 180 graden. }:|

Morgen maar weer terug...

-edit-

De eerste positie waar het schermpje in vastklikt:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/temp/dslite1.jpg

De tweede positie:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/temp/dslite2.jpg

De eerste positie waar hij in zal moeten vallen (wat ie dus niet doet):
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~remonv/temp/dslite3.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 16-08-2006 18:31 . Reden: foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:02:
Het klopt dat de screenprotectors niet precies even groot zijn als de schermen. Ze hebben rondom ongeveer een milimeter speling. Daarnaast is het logisch dat de protector voor het bovenste scherm groter is, aangezien het glaasje voor het bovenste scherm een stuk groter is dan het scherm...
Nou bij mij is het glaasje bij allebij de schermen even groot hoor :') En de bovenste bedekt (bijna) het hele glaasje, maar de onderste bedekt niet eens het schermpje volledig, dat kan toch niet goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Nou net dus bij de servicebalie geweest van de MM Utrecht. Heb nu een andere DS Lite Black. Ze hebben gewoon alleen de DS omgerolen. Echter maak ik net mn oude verpakking open blijkt dat ze ook mn reserve stylus nog hebben. Ik bellen naar hun zeggen ze natuurlijk doodleuk datz e hem daar niet hebben en dat ik hem ergens moet zijn kwijtgeraakt :(

Ik kan er weinig aan doen kan ze natuurlijk wel weer bellen dat ik hem hier echt niet heb en dat hij nergens tussen de verpakking zit maar dat helpt denk ik niet. Gaat lekker die aankopen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:11:
[...]

Nou bij mij is het glaasje bij allebij de schermen even groot hoor :') En de bovenste bedekt (bijna) het hele glaasje, maar de onderste bedekt niet eens het schermpje volledig, dat kan toch niet goed zijn?
Raar, dan heb jij een zeer unieke DS Lite :P

Hierop zie je het verschil bv. duidelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.k2.dion.ne.jp/~game-get/LOVELOG_IMG/89E6919C20088.jpg

Om het touchscreen zit een kunstof beschermrand, waardoor de oppervlakte voor de screenprotector een stuk kleiner is dan voor het bovenste scherm, die deze beschermrand niet heeft...

Bij mij hebben beide screen protectors zo'n milimeter marge rondom...

[ Voor 34% gewijzigd door equationunequal op 16-08-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ik zie het al, dat witte randje om het scherm is niet meer het glaasje :') Het klopt dus gewoon, bedankt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:05:
[...]

-edit-

[afbeelding]

De tweede positie:
[afbeelding]

[afbeelding]
Euh dit is gewoon goed hoor. Die eerste positie kan nooit.

Plaatje 1 en 2 zijn de 2 posities dus niks mis met je DS. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
schnumi schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:34:
[...]

Euh dit is gewoon goed hoor. Die eerste positie kan nooit.

Plaatje 1 en 2 zijn de 2 posities dus niks mis met je DS. :)
Hmmz, omdat aPnia het over 120 graden had, heb ik er een gradenboog bij gezocht:

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~hklein/wiskit/gradenboog.gif

En ik dacht dat de DS Lite die ik voor deze had geruild wel in een 120 graden positie vastklikte...

Misschien dat nog een paar DS bezitters het even na kunnen checken, ik ben door schnumi al wat gerust gestelder, maar nog niet voor 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:43:
[...]

Hmmz, omdat aPnia het over 120 graden had, heb ik er een gradenboog bij gezocht:

[afbeelding]

En ik dacht dat de DS Lite die ik voor deze had geruild wel in een 120 graden positie vastklikte...

Misschien dat nog een paar DS bezitters het even na kunnen checken, ik ben door schnumi al wat gerust gestelder, maar nog niet voor 100%.
Wat Schumi zegt klopt. Ik heb even m'n geodriehoek erbij gepakt, Stand 1 = +- 156 graden, Stand 2 = +- 180 graden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Captain N schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:24:
Biker Mouse from Mars naar de DS?

En bah, vandaag de postbode gemist met mijn Game & Watch Collection. ;(
Omg :9~ Die ga ik sowieso halen, al is het alleen al voor het jeugdsntimentsgehalte O+

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:05:
[...]

-edit-

[afbeelding]

De tweede positie:
[afbeelding]

[afbeelding]
Dankzij jouw post weet ik dat mijn DS hetzelfde kan doen als de jouwe op plaatje 1 :/
Heb hem al sinds de launch en ik kom er nu pas achter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:56:
[...]

Dankzij jouw post weet ik dat mijn DS hetzelfde kan doen als de jouwe op plaatje 1 :/
Heb hem al sinds de launch en ik kom er nu pas achter |:(
Je hebt 'm nooit verder open durven klappen?

Klikt de jouwe (net zoals bij mij) zich niet eerder vast in een andere/eerdere positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
F4T4L_3RR0R schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:06:
[...]

Klikt de jouwe (net zoals bij mij) zich niet eerder vast in een andere/eerdere positie?
Net als de orginele DS heb je uiteraard maar 2 standen, ~156 graden en de volledige 180 graden.
120 Graden voor de 1e stand is een slechte schatting :P Dus er is echt niets mis met je DS.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
SoulWar1 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:21:
[...]

Net als de orginele DS heb je uiteraard maar 2 standen, ~156 graden en de volledige 180 graden.
120 Graden voor de 1e stand is een slechte schatting :P Dus er is echt niets mis met je DS.
Gelukkig, ik ben weer gerust gesteld.

Ik zat helemaal in de stress omdat ik anders voor de 4e keer terug naar Utrecht moest.

PS: Ik heb ook Opera DS Browser (JAP) besteld bij een of andere webshop in het verre oosten, eerdaags ff opzoek naar een accesspoint. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 18:13
seamus21 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:17:
Nou net dus bij de servicebalie geweest van de MM Utrecht. Heb nu een andere DS Lite Black. Ze hebben gewoon alleen de DS omgerolen. Echter maak ik net mn oude verpakking open blijkt dat ze ook mn reserve stylus nog hebben. Ik bellen naar hun zeggen ze natuurlijk doodleuk datz e hem daar niet hebben en dat ik hem ergens moet zijn kwijtgeraakt :(

Ik kan er weinig aan doen kan ze natuurlijk wel weer bellen dat ik hem hier echt niet heb en dat hij nergens tussen de verpakking zit maar dat helpt denk ik niet. Gaat lekker die aankopen daar.
hmm dus ik begrijp dat er iig al twee black DS lites met gare pixels (naast die van jou ook die van F4T4L_3RR0R) bij de MM utrecht liggen... 3x raden waar ik dan absoluut GEEN black DS lite ga halen... Lijkt me dat MM ze gewoon weer oppoetsen en netjes in een doossie stoppen :/

[ Voor 5% gewijzigd door Kentut op 16-08-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Kentut schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:29:
3x raden waar ik dan absoluut GEEN black DS lite ga halen... Lijkt me dat MM ze gewoon weer oppoetsen en netjes in een doossie stoppen :/
3x raden waarom ik toen bij MM van de hoge stapel een DS heb gepakt die (niet helemaal - ivm restant + retouren van de vorige levering) onderaan lag :X

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Handige link voor in startpost!

Beginners guide to NDS homebrew!

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:00

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Zojuist een hele beste aankoop gedaan bij de Free Record Shop volgens mij. Bij de tweedehands games. Zowel Another Code als Animal Crossing:Wild World voor 12,50 per stuk. Mocht het niet wat zijn kan ik ze altijd nog voor meer kwijt via marktplaats :)

Ik was zowieso al aan het twijfelen tussen AC:WW en NSMB, nu heb ik dus AC voor weinig kunnen bemachtigen en wacht ik tot ik NSMB een keer voor een leuk prijsje tegenkom.

Verwijderd

[...]

:) Net zoals bij SoulWar1 heb ik dus blijkbaar 2 standen waar hij vastklikt.
Dankzij jouw foto's weet ik dat nu dus :D
Maar ikzelf hou hem op de 165 stand (ofzoiets) want dat kijkt het beste.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

SandaX schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:11:
Zojuist een hele beste aankoop gedaan bij de Free Record Shop volgens mij. Bij de tweedehands games. Zowel Another Code als Animal Crossing:Wild World voor 12,50 per stuk. Mocht het niet wat zijn kan ik ze altijd nog voor meer kwijt via marktplaats :)

Ik was zowieso al aan het twijfelen tussen AC:WW en NSMB, nu heb ik dus AC voor weinig kunnen bemachtigen en wacht ik tot ik NSMB een keer voor een leuk prijsje tegenkom.
Kun je bij iederen FRS tweedehands games halen? :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Erasmo schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:37:
[...]

Kun je bij iederen FRS tweedehands games halen? :)
Bij allemaal ja. Als iemand er natuurlijk iets aan heeft verkocht :)

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Aangezien er hier ook wel geïntresseerden zullen zitten: de sterrencatalogus is weer ge-update.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:58

NetAmp

"for indoor use only"

Cool 8) Die ga ik wel even doorlezen. Interessant om te zien welke hardware er zoal is, en wat voor Homebrew apps. er o.a. beschikbaar zijn :)

• apNia

apNia

denk dat die met veel liefde op de gbadev.org forums wordt ontvangen! posten man =)

• Da_maniaC

Da_maniaC

Hankey schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:23:
[...]

Nonsense, zoals ik al zei komt het bij alle touchscreens voor behalve losse add-in panels.
Het is namelijk niet meer dan wat vloeistof of luchtverplaatsing van ong. een tiende millimeter.

Niet dat het mij uitmaakt hoor...maar ik heb hier 6 touch screen app. liggen en ze doen het allemaal.
Uiteenlopend van Tomtom naar DS naar HP PDA.

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 17-08-2006 16:21 ]

Verwijderd

[...]

Ik wist ook niet het kon? Ik durf het trouwens ook niet te proberen. Stand 1 is prima, al die verhalen over kapotte DS Lite's, ik laat het maar zo. Heb toch geen behoefte aan een 180 graden scherm (waarvoor is dat eigenlijk handig)?

Nog mensen die vandaag gemerkt hebben dat er opeens een goed collectors item te koop was in de sterrencatalogus van Nintendo.nl ? Ik heb voor 2000 punten een gele stylus gekocht met een pac man (pac pix) erop :9

Helaas zijn ze uitverkocht en kon ik dit hier niet meer eerder melden ivm vergaderingen op het werk.

Edit: wel handig dat ik eerst wat reacties lees, het was al gemeld 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 20:20 ]

Verwijderd

Ik weet niet wat Nintendo aan het prutsen is met de Nintendo DS light maar ik had een DS light gekocht en heb hem al twee keer geruild. Met de eerste kon je heel slecht diagonaal lopen. Schijnt vaker voor te komen dus ik dat ding ruilen. De twee de DS light doe ik aan, speel er 5 minuten mee en BAM accu kapot. DS wil niet aan niks, dus weer geruild. De derde is tot nu toe goed, maar mijn broers hebben er vandaag ook 1 gehaald. Beide defect spul, 1 had een dode subpixel, de andere DS kun je al helemaal niet mee diagonaal lopen. Ach ja maar hopen dat de ingeruilde wel goed zijn. Maar echt vrolijk word je er niet van.

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:39:
Ik weet niet wat Nintendo aan het prutsen is met de Nintendo DS light maar ik had een DS light gekocht en heb hem al twee keer geruild. Met de eerste kon je heel slecht diagonaal lopen. Schijnt vaker voor te komen dus ik dat ding ruilen. De twee de DS light doe ik aan, speel er 5 minuten mee en BAM accu kapot. DS wil niet aan niks, dus weer geruild. De derde is tot nu toe goed, maar mijn broers hebben er vandaag ook 1 gehaald. Beide defect spul, 1 had een dode subpixel, de andere DS kun je al helemaal niet mee diagonaal lopen. Ach ja maar hopen dat de ingeruilde wel goed zijn. Maar echt vrolijk word je er niet van.
Zeker allemaal bij dezelfde winkel gehaald :Y)

Personal Homepage

Verwijderd

w00h00, hersenleeftijd nu van 70 naar 34...

• F4T4L_3RR0R
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:18:Nog mensen die vandaag gemerkt hebben dat er opeens een goed collectors item te koop was in de sterrencatalogus van Nintendo.nl ? Ik heb voor 2000 punten een gele stylus gekocht met een pac man (pac pix) erop :9
Even een noob vraag:

Hoe spaar ik punten?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op zoek naar een leuke game? Check de startpost en lees diverse reviewsites!

Heb je problemen om met je DS te verbinden naar een wireless netwerk? Stel je vraag dan in Spielerij - Problemen & Vragen