Mijn guild doet altijd BWL op 2 avonden. Meestal hebben we rond 23:00 Flamegor down en dan doen we Chromagus, Nefarian en Onyxia de volgende avond. Annoying natuurlijk want eigenlijk willen we BWL op 1 avond doen. Goed, gister om 19:00 invites, om 19:30 razorgore gestart. Opeens was het 22:05 toen Flamegor ook downging. Dus dan maar verder en om exact 22:55 was Nefarian ook down.
Nieuw record voor ons dus, BWL in totaal 3.5 uur en damn goede loot voor rogues want BF dropt zelden bij ons:
BF shoulders, BF gloves, 2 * BF bracers waarvan ik er 1 won en dan BF belt welke ook naar mij ging.
Tevens Staff of the Shadow Flame, onze 3de al in 3 maanden tijd. En Chromagus was zo lief om zijn shield te droppen, warriors werden gek toen die dropte.
En Heartstriker, ubah looking bow. Hunters wouden hem niet omdat ze allemaal die epic quest bow hebben danwel crossbow of smiting. Dus ook eze coole bow ging naar onderstaande
Laatste 2 weken ging het slecht met de guildraids maar sinds woensdag is de magie weer terug want woensdag gingen in 1 run Prophet, Satura en Fankriss down, waar we normaal 2 avonden over doen.
Vanavond Naxx, ben benieuwd