Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.250 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:06:
[...]

nee dan wordt het als een gek rennen naar de MT's om daar dood te gaan, anders komt brood op je af om even de hele raid dood te AoE'en :)
mjah hehe :)

ik bedoel dus het niveau wat nog nét veilig is. ( als ie 10 % aggro wiped ) neem ik dus aan dat dat 89\90 % is

en dan maar wachten tot je threat weer wat zakt :D

toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:09:

ik bedoel dus het niveau wat nog nét veilig is. ( als ie 10 % aggro wiped ) neem ik dus aan dat dat 89\90 % is

toch ?
Threat deyaced niet... dat wil zeggen dat je nooit zomaar zakt in threat zonder gebruik van ability's.
Wij hebben de regel voor Mages en Warlocks, doe maximaal 40k damage en kap dan gewoon met DPSen en laat de Rogues en Hunters het afmaken. Werkt perfect imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:09:
[...]

toch ?
threat zakt maar op een paar manieren

- Feign death > hunters only
- Feint > rogues only
- Vanish > rogues only
- Cower :') _O- > druids only
- doodgaan -> locks en mages meestal }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Kapoen schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:00:
[...]
Zolang je dat ding niet tegen mij gebruikt ist ok ;)
Als je op zaterdagavond laat in WPL/EPL grind dan kun je idd wel in je combatlog verwachten:
Unknown Entity's backstab crits you for 1800

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:12:
[...]

threat zakt maar op een paar manieren

- Feign death > hunters only
- Feint > rogues only
- Vanish > rogues only
- Cower :') _O- > druids only
- doodgaan -> locks en mages meestal }>
hehe ok , lekker gare baas dan.

normaal gesproken als ik niks doe zakt mijn threat % wel , maar dat komt natuurlijk omdat de tanks dan wel hun threat kunnen verhogen.

zal interresant gevechtje worden dan. we zullen zien. MC vanavond. denk BWL in het weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:33:
[...]

hehe ok , lekker gare baas dan.

normaal gesproken als ik niks doe zakt mijn threat % wel , maar dat komt natuurlijk omdat de tanks dan wel hun threat kunnen verhogen.

zal interresant gevechtje worden dan. we zullen zien. MC vanavond. denk BWL in het weekend
je threat/agro (hoe je het wil noemen ;) ) zakt nooit, de agro van de rest stijgt alleen maar. jij blijft op XXXX staan.

Broodlord is gewoon op je dps letten als mage en lock. zorgen dat je iig niet eerste staat dus ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Letten op je DPS of op je totale damage?

Het begint er bij mij steeds meer op te lijken dat idd de ceiling niet overstegen mag worden. Ingeval van rogues kan je theoretisch nooit boven die ceiling komen door vanish en feint. Zelfde gaat voor hunters, want FD wiped alle aggro dus kan je weer van voor af aan bouwen aan je aggro.
Locks en mages kunnen alleen maar letten op hoeveel damage ze hebben gedaan.

De enige manier om de aggro naar de locks en mages uit te stellen is Tranq air totem bij ons. Maar op een bepaald punt hebben ze altijd aggro.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ach, je hebt nog altijd de warlock manier

NUKEN !!!
voordat je bij het aggro plafond zit life tappen en dan hellfire totdat je dood bent
Soulstonen
En weer gaan nuken : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Klopt die techniek gebruiken de warlocks bij ons ook :D. tenminste degene die een soulstone op zichzelf hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gaat er zeker inkomen bij ons. Als je hellfire doet en je streft heb je geen dure loss toch? anders gaan ze klagen als ik ze er zo in stuur :P haha.

Maar goed, dat kan idd ook.

Als ik dus hetvolgende doe:

rogues gewoon nuken met vanish op 50% en feint altijd.
hunters FD wanneer het up is, met volle nuke.
priests fade.
Shamans tranq totems op voor alle groepen behalve MT groups.
warriors die geen tank zijn gewoon laat stoppen op 40K battlestance damage en mages ook op 40k damage.
Locks dus nuken en dan hellfire death met SS en dan nuken tot 40K damage.
Druids, cower ftw! en anders gewoon op een andere plek neerzetten dan de andere healers.

zou hij dan makkelijk neergaan met 3 tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
priests fade.
werkt niet, dit is alleen een tijdelijke verlaging. na de fade is de priest terug op zijn oude niveau met daarbij de threat die hij heeft opgebouwd tijdens de fade
3 warriors?
ALLEMAAL!! :D

bij ons tankt elke warrior (behalve als we er 8 hebben ofso, meestal staan er gewoon 5 warriors te vechten om aggro)

[ Voor 4% gewijzigd door RoeLeerT op 03-08-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook als deze tanks maar 7k health hebben?
Ik vind het oke hoor maar weet niet of het een optie is :D zo ruim zitten we niet in de titans flasks.

En fade is maar een tijdelijke velaging van aggro op komende spells of een verlaging van spells die al zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
fade verlaagt tijdelijk de hoeveelheid threat die je hebt met een bepaald percentage volgens mij. zodra de fade over is is de threat hoeveelheid weer terug naar 100%. alle spells die je tijdens de fade doet zijn ook verlaagt met dit percentage, maar zodra fade over is, worden ook die spells alsnog in threat ingehaald naar 100%

onze tanks hebben ook ongeveer 7k tot 7.5k (ligt aan of er een warlock is, dan kom ik ook wel op de 8.4k) health MT 8.7

[ Voor 15% gewijzigd door RoeLeerT op 03-08-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 13:56:
[...]

werkt niet, dit is alleen een tijdelijke verlaging. na de fade is de priest terug op zijn oude niveau met daarbij de threat die hij heeft opgebouwd tijdens de fade

[...]

ALLEMAAL!! :D

bij ons tankt elke warrior (behalve als we er 8 hebben ofso, meestal staan er gewoon 5 warriors te vechten om aggro)
5 Hebben dus onderling ook een gevecht :+

Lijkt me leuk om dat eens te zien hehe _/-\o_
Bifur schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:03:
fade verlaagt tijdelijk de hoeveelheid threat die je hebt met een bepaald percentage volgens mij. zodra de fade over is is de threat hoeveelheid weer terug naar 100%. alle spells die je tijdens de fade doet zijn ook verlaagt met dit percentage, maar zodra fade over is, worden ook die spells alsnog in threat ingehaald naar 100%
Inderdaad. Soms krijg ik dat echt niet meer omlaag :'(
Corpse Walk :O

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarmee verdwijnt dus de tactiek kietelen want hoe langer het gevecht hoe zekerder je ervan kan zijn dat je priests eraan gaan.
het gevecht moet dus zo kort mogelijk duren.

Dat moet dan maar :D..vanavond gaat hij neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:05:
Daarmee verdwijnt dus de tactiek kietelen want hoe langer het gevecht hoe zekerder je ervan kan zijn dat je priests eraan gaan.
het gevecht moet dus zo kort mogelijk duren.

Dat moet dan maar :D..vanavond gaat hij neer.
ligt aan je manier van healen, als je alle priests non stop rank 4(of lager) heals laat doen moet je het ook wel redden, weinig threat op die spell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:56:
[...]

wat bedoel je hier precies mee ?

normaal gesproken kun je toch ook niet hoger gaan in aggro als de tank. dan heb je toch ook een aggro ceiling?
Als tank kan je maar een beperkte hoeveelheid aggro zetten per tijdseenheid (je kan maar een beperkt aantal sunders/shield slams/revenges/HS doen per minuut). Broodlord is de eerste baas die een vast percentage van de gezette aggro met een knockback terugbrengt. Een heel erg versimpeld rekenvoorbeeld:

Tank: 1000 aggro per minuut
Broodlord: 10% reductie per minuut.

stel dat na 10 minuten de tank ongever 10000 aggro heeft gezet, en Broodlord haalt daar 10% (=1000) vanaf, totaal is 9000. 1 minuut later staat de aggro gedaan door de tank weer op 10k, en Broodlord haalt daar weer 10% vanaf: weer 9k, etc. Er is dus een aggro-plafond, in dit geval op 10k. Als ranged dpser krijg je de knockback niet. Dus als je 10001 aggro hebt veroorzaakt met je dps loopt Broodlord naar jou toe. En de tank kan die baas echt niet meer van je aftrekken, omdat je boven het plaffond van de tank bent uitgekomen. Er zijn 2 mogelijkheden: 1) je gaat dood en door de AoE van Broodlord gaat een deel van de raid met jou, of 2) je sprint/blinkt naar Broodlord en je sterft op de tankplek. Niets doen is dus geen optie. Dit geldt trouwens voor alle spelers in de raid die niet de knockback krijgen en geen aggro reductie hebben. Vooral warlocks en dps warriors hebben daar bij ons last van.

Om het gevecht wat moeilijker te maken doet Broodlord ook een behoorlijke Mortal Strike die een goede tank kan 1-shotten. Dus het is zaak om wat backup tanks te hebben die ook aggro zetten, en zeer gefocuste healing te hebben. Dan komt het meestal wel goed.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broodlord is poepmakkelijk, die hebben we op onze eerste try ooit neergehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Hmz, eergisteren 50 euro verspeeld aan de game Oblivion....dacht: is miss wel ff leuk naast WoW :P niet dus ^^ wat een schijtgame is dat. Mja, miss dat ik het teveel wil vergelijken met WoW, anyway, het spel staat binnenkort op marktplaats voor zo'n €30 denk ik.

En eindelijk 10k rep gehaal in AB :D dus nog zo'n 11k te gaan en eindelijk mn AB schouders en cape halen 8) ga zaterdag alleen weer 2 weken weg, dus het zal nog wel ff duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:07:
[...]

Als tank kan je maar een beperkte hoeveelheid aggro zetten per tijdseenheid (je kan maar een beperkt aantal sunders/shield slams/revenges/HS doen per minuut). Broodlord is de eerste baas die een vast percentage van de gezette aggro met een knockback terugbrengt. Een heel erg versimpeld rekenvoorbeeld:

Tank: 1000 aggro per minuut
Broodlord: 10% reductie per minuut.

stel dat na 10 minuten de tank ongever 10000 aggro heeft gezet, en Broodlord haalt daar 10% (=1000) vanaf, totaal is 9000. 1 minuut later staat de aggro gedaan door de tank weer op 10k, en Broodlord haalt daar weer 10% vanaf: weer 9k, etc. Er is dus een aggro-plafond, in dit geval op 10k. Als ranged dpser krijg je de knockback niet. Dus als je 10001 aggro hebt veroorzaakt met je dps loopt Broodlord naar jou toe. En de tank kan die baas echt niet meer van je aftrekken, omdat je boven het plaffond van de tank bent uitgekomen. Er zijn 2 mogelijkheden: 1) je gaat dood en door de AoE van Broodlord gaat een deel van de raid met jou, of 2) je sprint/blinkt naar Broodlord en je sterft op de tankplek. Niets doen is dus geen optie. Dit geldt trouwens voor alle spelers in de raid die niet de knockback krijgen en geen aggro reductie hebben. Vooral warlocks en dps warriors hebben daar bij ons last van.

Om het gevecht wat moeilijker te maken doet Broodlord ook een behoorlijke Mortal Strike die een goede tank kan 1-shotten. Dus het is zaak om wat backup tanks te hebben die ook aggro zetten, en zeer gefocuste healing te hebben. Dan komt het meestal wel goed.
ah ok bedankt , duidelijker kon je het niet uitleggen :)

lijkt me dan ook vrij nutteloos om 5 mages en 5 warlocks mee te nemen , maargoed ik zie wel hoe we het regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Die beredenering gaat bij ons niet helemaal op atm. het is meer, oh plzplzplz come to the raid, we are only 30 people atm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
bij broodlord wand ik als lock gewoon (idem voor de andere locks/mages), rond 20 a 30% hp voluit dps en (tot nu toe) nog niet dood gegaan bij een broodlord gevecht ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet wat je bedoeld.

zo was het eerst in mijn guild ook. zeer inactive. Als het MC/Ony was waren ze er ineens wel. maar naar BWL komen ,ho maar.

maar goed die guild is nu disbanded en de guild waar ik momenteel in zit heeft wel altijd netjes 40 man om te raiden ( ongeveer 45 online meestal. ) moest gisteren ook de eerste paar tries op Vael op stand by staan omdat de raid al vol was. . ( kom altijd ietsje later als raid aanvang op woensdag aangezien ik niet eerder kan komen ) maar gelukkig kwam er een spot vrij , en toen hadden we hem ook meteen neer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
ik laat de mages/locks dps starten als broodlord rond de 65% is. Als ze niet te hard nuken houden ze dat wel vol totdat hij dood is. Ook handig is om ze meer naar links te positioneren (dichter bij de tanks/rogues) zodat als ze aggro trekken healers niet geraakt worden (in het geval van een slome lock/mage). Gisteren hadden we 1 death op broodlord, de week dr voor hadden we slechts 3 mensen op, 1 tank en 2 healers, van alles ging fout, maar het was wel enorm grappig, het duurde zeker een volle 2 minuten voordat de laatste 1% eraf was, en toch bleven de healers de tank omhoog houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
DarkShadow schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:00:
ik laat de mages/locks dps starten als broodlord rond de 65% is. Als ze niet te hard nuken houden ze dat wel vol totdat hij dood is. Ook handig is om ze meer naar links te positioneren (dichter bij de tanks/rogues) zodat als ze aggro trekken healers niet geraakt worden (in het geval van een slome lock/mage). Gisteren hadden we 1 death op broodlord, de week dr voor hadden we slechts 3 mensen op, 1 tank en 2 healers, van alles ging fout, maar het was wel enorm grappig, het duurde zeker een volle 2 minuten voordat de laatste 1% eraf was, en toch bleven de healers de tank omhoog houden :).
haha, dat ken ik, wij hadden eenzelfde situatie bij Huhuran. onze eerste kil van haar eindigde in Huhuran die doodging door een DoT een seconde nadat de laatste persoon dood was :P. hele raid dood en huhu dood. geen soulstone meer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel hp heeft hij ongeveer dan ? :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:48:
[...]

ah ok bedankt , duidelijker kon je het niet uitleggen :)

lijkt me dan ook vrij nutteloos om 5 mages en 5 warlocks mee te nemen , maargoed ik zie wel hoe we het regelen :)
Veel plezier in de suppression rooms zonder mages / locks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
ImdaMned schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:03:
[...]

Gief 8 Graskoeien met WF totem: Eitje.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
ImdaMned schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:03:
[...]

Ik stond laatst in Uldaman met mijn mage. De bedoeling was dat ik met wat AOE de boel wel snel dood zou krijgen, maar ze gingen niet dood en daarna achter mij aan rennen(dat viel wel te verwachten). Hoe kan je dat als fire mage het makkelijkst doen.

Tevens had de low level party bij de eindbaas het idee om alle dwarves te laten leven en maar voluit te dps'en. Dat ging dus helemaal niet goed. De priest had direct van iedereen agro die ik netjes kon oppakken met een arcane implosion , fireblast, frost nova waarna ik heel snel doodviel. Iemand nog wat tips voor die eindbaas.

Verder vond ik uldaman leuk, lekker Indiana Jones gebeuren daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:09:
[...]

Ik stond laatst in Uldaman met mijn mage. De bedoeling was dat ik met wat AOE de boel wel snel dood zou krijgen, maar ze gingen niet dood en daarna achter mij aan rennen(dat viel wel te verwachten). Hoe kan je dat als fire mage het makkelijkst doen.

Tevens had de low level party bij de eindbaas het idee om alle dwarves te laten leven en maar voluit te dps'en. Dat ging dus helemaal niet goed. De priest had direct van iedereen agro die ik netjes kon oppakken met een arcane implosion , fireblast, frost nova waarna ik heel snel doodviel. Iemand nog wat tips voor die eindbaas.

Verder vond ik uldaman leuk, lekker Indiana Jones gebueren daar.
de dwarves niet laten leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41
Nieuwe mage spell?? Lijkt me een leuk gezicht ;)

Vond Uldaman destijds 1 van de leukste instances. Wel tig keer gedaan toen.

Kan me herinneren dat wij ook voluit op de baas gingen en de adds lieten leven. Ze gaan toch weg als de baas neer is.

[ Voor 17% gewijzigd door Bulligan op 03-08-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje mbt de hitsmode addon; ik heb al lopen zoeken via google maar tot hiertoe niets bruikbaars gevonden.

Ik zou tijdens een raid graag enkel info over mijn char weergeven in plaats van alle info van spelers in de raid.

Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:23:
Ik heb een vraagje mbt de hitsmode addon; ik heb al lopen zoeken via google maar tot hiertoe niets bruikbaars gevonden.

Ik zou tijdens een raid graag enkel info over mijn char weergeven in plaats van alle info van spelers in de raid.

Iemand een idee hoe ik dat voor elkaar krijg?
Lijkt mij dat je dat simpel kan instellen. Heb de addon zelf ook, alleen nooit geprobeerd om het speciaal te configureren.

http://www.curse-gaming.c...-1-Array%5Bltitle%5D.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:09:
[...]

Verder vond ik uldaman leuk, lekker Indiana Jones gebeuren daar.
Tijdje geleden met m'n priest ook daar. Damn wat een leuke instance is dat zeg _/-\o_
Vooral de eindbaas... Big boy haha

We hebben het volgende gedaan om hem neer te krijgen. De eerst 2 keer dat hij dwarfs loslaat killen daarna komen die iets grotere maar gezien de boss al op 40% zat hebben we alles op de boss gezet. Die ging neer. Daarna is alles opgelost. En als priest had ik wel wat adds om me heen staan. LOL Shield Healen Want, Shield Healen Want etc Wat een drukte... maar geweldig als hij boem zecht ;)

Was onze 2e run. Eerste run wil je niet weten :X

ZF is ook erg mooi. Aleen damn moeilijk en druk op de trap. Zeker als healer :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hooli-gan schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:17:
[...]

Nieuwe mage spell?? Lijkt me een leuk gezicht ;)

Vond Uldaman destijds 1 van de leukste instances. Wel tig keer gedaan toen.

Kan me herinneren dat wij ook voluit op de baas gingen en de adds lieten leven. Ze gaan toch weg als de baas neer is.
je gaat alleen voluit op de boss als die laatste 4 grote komen niet als die kleine dwarfs erzijn die moet je door 2 man laten killen.

[ Voor 0% gewijzigd door MantaMania op 03-08-2006 15:31 . Reden: zoals hier boven dus ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:00:
Nog beter:

- Geef tank aggro
- Alle dps start op 95%
- Elke 10% een dps stop van 10 seconden
- Op 25% full-out nuken
- Lootlord is d00d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
En waar is die 10% voor? Als de warriors aan heth aggro plafond zitten dan kan je wachten totdat je een ons weegt, maar 't heeft geen nut. KTM meters installeren is een veel beter idee. Add-on die je laat zien hoeveel aggro je hebt vergeleken met de MT. Persoonlijk vind ik het cheaten, maar ik kan nu bijna niet meer zonder ; )

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 03-08-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:36:
En waar is die 10% voor? Als de warriors aan heth aggro plafond zitten dan kan je wachten totdat je een ons weegt, maar 't heeft geen nut. KTM meters installeren is een veel beter idee. Add-on die je laat zien hoeveel aggro je hebt vergeleken met de MT. Persoonlijk vind ik het cheaten, maar ik kan nu bijna niet meer zonder ; )
nu ben je iig niet aan het slacken.
Go buy potions noob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
ImdaMned schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:36:
Het is ook cheaten :S. serieus dan is er echt geen skill meer nodig om een boss te mollen. Dit neemt het hele effect weg van een dps class. de skill in dps classes ligt er juist in zoveel mogelijk dmg te doen zonder aggro te krijgen. met KTM meter haal je de skill uit de spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:47:
[...]

Het is ook cheaten :S. serieus dan is er echt geen skill meer nodig om een boss te mollen. Dit neemt het hele effect weg van een dps class. de skill in dps classes ligt er juist in zoveel mogelijk dmg te doen zonder aggro te krijgen. met KTM meter haal je de skill uit de spelers
he klinkt als dwarf priests en lolladins
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:47:
[...]

ja inderdaad , we hebben allemaal KTM meter geinstalleed en meteen alle bazen in BWL down!!1

ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Ja ik heb een dwarf priest ja :P. Maar dat is een cheat die blizzard heeft geimplementeerd en daarom toegestaan. KTM is echter door een user gemaakt dus dat vind ik een cheat die niet is toegestaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:52:
[...]

ja inderdaad , we hebben allemaal KTM meter geinstalleed en meteen alle bazen in BWL down!!1

ofzo 8)7
Er is meer voor nodig natuurlijk, maar een groot deel van het spell is toch wel aggrocontrol. Bij mij komt 'ie er ook echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:43
Ik kan met KTM BWL solo-en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Wat is jouw definitie van "solo-en" : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:43
ImdaMned schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:00:
[...]

Wat is jouw definitie van "solo-en" : P
in mijn eentje een video bekijken full raid group BWL doet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Weet iemand trouwens het effect van meer wapen skill?
men natte droom als hunter is natuurlijk --> http://www.worldofraids.com/?page=viewitem&idd=42

The Eye of Nerub, +4 skill op alle ranged wapens.
Maar ik vraag me af, wat doet dat precies? Ja, ok, het zorgt voor + hit op hogere lvl mobs, maar heeft het ook nog invloed op dmg en crit? zoja, hoeveel??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Wel, als je alle mods die skill weghalen cheaten noemt, dan gebruik je zeker ook geen decursive? Veel plezier bij AoE curses en dat soort dingen, want een echt skilled player gebruikt natuurlijk geen mod om te targeten en een decurse af te laten gaan, jij als skilled player kijkt ook niet op ctra naar kleurtjes, je hebt natuurlijk alleen de groep/class windows van blizzard aan met daarbij de debuff plaatjes, en als je een debuff ziet, dan klik je die player aan en cast je een decurse? ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TepelStreeltje schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:04:
Weet iemand trouwens het effect van meer wapen skill?
men natte droom als hunter is natuurlijk --> http://www.worldofraids.com/?page=viewitem&idd=42

The Eye of Nerub, +4 skill op alle ranged wapens.
Maar ik vraag me af, wat doet dat precies? Ja, ok, het zorgt voor + hit op hogere lvl mobs, maar heeft het ook nog invloed op dmg en crit? zoja, hoeveel??
+weapon skill verlaagt de penalty op je glancing blows, Glancing blows doen namelijk tot 30% minder damage dan je normale hits.
Om dit recht te trekken heb je +10 weapon skill nodig, en is de penalty dus verdwenen.

Maar wat je wel goed hebt, is dat +hit je meer kans geeft om je specials en je whitedamage te laten landen op mobs boven de level 60.

(ps. elke weaponskill geeft je +0.04 hit en +0.04 crit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:11:
[...]

+weapon skill verlaagt de penalty op je glancing blows, Glancing blows doen namelijk tot 30% minder damage dan je normale hits.
Om dit recht te trekken heb je +10 weapon skill nodig, en is de penalty dus verdwenen.

Maar wat je wel goed hebt, is dat +hit je meer kans geeft om je specials en je whitedamage te laten landen op mobs boven de level 60.

(ps. elke weaponskill geeft je +0.04 hit en +0.04 crit )
en per wanneer ga je glancing blows doen?
En weaponskill geeft dus minimaal plus hit en plus crit en alleen meer kans op succesvolle hit op een +60 mob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:23:
en per wanneer ga je glancing blows doen?
En weaponskill geeft dus minimaal plus hit en plus crit en alleen meer kans op succesvolle hit op een +60 mob?
http://www.wowwiki.com/Formulas:Weapon_Skill lees dat maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

word al weer iets duidelijker nu maar als ik zo lees klopt het dan dat 15+hit het max is omdat er daarna geen toegevoegde waarde meer is? (tov van je crit cap)

En ranged hebben geen glancing blows dus voor hun is de meerderwaarde van +weaponskills kleiner dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

Glancing blows krijg je als je target (alleen PvE) meer dan 1 level hoger is dan jij. De kans op glancing blows is constant, maar de damage-penalty die je krijgt neemt toe naarmate het verschil tussen jouw weapon skill en je targets defense skill toeneemt. Volgens mij krijg je alleen maar glancing blows op melee attacks.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Species5618 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:35:
Glancing blows krijg je als je target (alleen PvE) meer dan 1 level hoger is dan jij. De kans op glancing blows is constant, maar de damage-penalty die je krijgt neemt toe naarmate het verschil tussen jouw weapon skill en je targets defense skill toeneemt. Volgens mij krijg je alleen maar glancing blows op melee attacks.
Hele Glancing Blow verhaal is opgelost met +10 weapon skill.. dit geeft een enorme damage boost.
Dit aangezien je veel glancing blows doet op een boss en daardoor minstens 30% van je damage verliest.

Ranged heeft er inderdaad geen last van en is dus vrijwel nutteloos voor hun.
(Buiten minimale hit en crit waarden om)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Species5618 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:35:
ja precies zoals raserian al zei en het op die site staat is 10 weapon skill genoeg om de dmg penalty tot ongeveer 0 terug te brengen.

Maar hoe zit het precies met de +hit dan tenopzichte van je +crit want dat verhaal is nog iets onduidelijker voor mij. Zoals ik het lees heb je +15 hit nodig als dual wielder om geen +crit te verliezen. Bij een 2 hander heb je minder nodig maar is +hit nog steeds nodig en in hoevere staat +weapon skill nog meer in relatie tot +hit?

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 03-08-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, hoe verhoud zich dat dan in ranged skills?

bedoel, ik heb +9 hit, en ik mis NOOIT, geen enkel shot of sting mist nog.
dus voor ranged is het useless?

Aan de andere kant, je hebt best wel weinig +hit op je Cryptstalker, dus misschien is dit het middel voor Blizz om dat te counteren...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TepelStreeltje schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:41:
mjah, hoe verhoud zich dat dan in ranged skills?

bedoel, ik heb +9 hit, en ik mis NOOIT, geen enkel shot of sting mist nog.
dus voor ranged is het useless?

Aan de andere kant, je hebt best wel weinig +hit op je Cryptstalker, dus misschien is dit het middel voor Blizz om dat te counteren...
Ranged heeft maar +5 hit nodig om nooit meer te missen.
@MantaMania : http://www.wowwiki.com/Re...nitive_Melee_Calculations volgens mij staat hierin meer verteld over hitcap/missrate.

[ Voor 12% gewijzigd door RaseriaN op 03-08-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:45:
[...]

Flasks gebruiken bij vael is nogal een verspilling imo. Je houd die beter voor bij broodlord.

Ik ga wel akkoord dat Vael een tricky fight is. We hebben em nu al enkele keren neer op de eerste try, maar gisteren hadden we wat nieuwe mensen mee en wat warriors die voor de eerste keer mochten tanken en we kregen em niet neer.
Domme fouten, zoals een van de offtanks die boven de aggro van de MT gaat -> Vael draait -> flame breath op dps/healers -> wipe. Iemand die BA heeft en niet weet wat ie moet doen -> blaas hij de tanks op :p

Maar pots bij vael? Nah, gewoon zorgen dat je genoeg FR hebt.

@ Hierboven: Als je dps te hoog in aggro komt moet je ze gewoon dichter laten komen zodat ze de knockback krijgen. Afaik wiped hij je aggro niet volledig, maar gaat ie wel een flink stuk omlaag er door, waardoor je dus weel volop kan door raggen.
Wij gebruiken geen flask bij broodlord deze is echt te simpel voor woorden, gewoon tanks er in en de rest ranged dps only. Als brrodlord bij 40% is dan met spels beginnen 9 van de 10 keer gaan er maar 1 of 2 dood.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
we_are_borg schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:53:
[...]

Wij gebruiken geen flask bij broodlord deze is echt te simpel voor woorden, gewoon tanks er in en de rest ranged dps only. Als brrodlord bij 40% is dan met spels beginnen 9 van de 10 keer gaan er maar 1 of 2 dood.
net kazzak dood.. damn die was simpel.. heerlijk als je een lock ben.. shadowprotect buff van priest (+60), lock demon armor (SR+15) en dan nog shadow ward rank 4.. hij deed weinig dmg..

viel een +crit bracers cloth, en een UBER warlock legs.. http://www.thottbot.com/?i=40401 (shadow dmg +64 (:o)

de warlock leader kreeg em. die had de meeste dkp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
ragnaros is inmiddels ook down..

spinal reaper, netherwind pants, perdition blade en nog een beetje blauwe rommel.. 3 tries nodig gehad maar goed..

morgen weer een nieuwe raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
we_are_borg schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:53:
[...]

dan hebben jullie tanks aq 40 gear.

zonder flasks is broodlord te doen maar die kan elke tank voor zo'n 7k mortal strike hitten. met één extra attack erna is dat tank dood

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:41:
Gisteren Razorgore in 1 keer neergelegd. We zijn pas net begonnen in BWL. De volle kill tactiek werkt voor ons perfect. We hadden 8 rogues met ons mee, en 6 priests. Jezus wat gaat het dan hard. Meeste van de tijd staan we gewoon niets te doen (ik ben de Maintank en was dragonkin aan het kiten dus ik stond niet stil maar goed).

kreeg mijn wrath bracers en ik was al een gelukkig persoon (met het oog op broodlord die we nog niet neerhebben maar waar je een shitload stamina voor nodig hebt).

Toen naar Vaelastrasz, pas 1 keer gekilled dus was weer even wennen. NIET!
1 wipe door ongelukkig branden, maar de tweede keer was hij voor de 2 minuten neer. En de meeste damage rogue had maar 80k damage, wat betekend dat de rest van de raid ook een shitload aan damage heeft gedaan. 1 groot voordeel daaraan is dat je minder risico op aggro hebt op 1 van je rogues. We hebben voor het gevecht maar 3 tanks gebruikt, dus de damage moest hoog zijn anders zouden we het niet redden.

En daar viel de waistbank of wrath! Tada, 3 set bonus (heb de helm nog niet, die is in 3 maanden onyxia pas 1 keer gevallen :( ) heb nu aardig wat defense en zit ruim in mijn dodge en parry.

Toen kwamen we echter op broodlord. Daar waar ik ervan overtuigd was dat de AE blastwave aggro zou reducen, blijkt dit dus helemaal niet het geval te zijn :S...wat is de beste aanpak om dit varkentje te wassen? met alle stamina gear en pots en flask heb ik 9.2k health. lijkt me genoeg. Toch krijgen veel mensen in de raid aggro na een tijd. Zouden jullie hem Nuken tot hij erbij neervalt of kietelen tot hij neervalt?

Even iets anders nog, ik heb boven de 60% combined dodge/block/parry...heb ooit ergens gelezen dat het gecapped is op 60%? klopt dit?
waarom denk je dat iedereen agro krijgt die knockback is gewoon agro resettend.

wij gebruiken 3 tanks met flaks of titans die agro spammen. welke agro heeft gaat in hoekje staan. nog nooit op hem gewhiped. gewoon lange tijd geen dps of wand dps doen. en pas erg laat dps gaan doen.

en ow ja zorgen dat je demo shout en thunderclap tanks hebt die die altijd aan houden (10% minder hits).

of een tank met thunderfury(20% minder hits).

en vael zo snel neer kan niet zonder tank die het al eerder hebben gedaan. Maar rogues zijn daar echt goed.

voor vael is het éérste tank rond de 20% uit komen. dan 2e tank die overneemt. op 19% gaan alle tanks incl MT alleen maar execute doen.

die andere draken zijn vooral tank fights. niet zo moeilijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:29
Het is ook cheaten . serieus dan is er echt geen skill meer nodig om een boss te mollen. Dit neemt het hele effect weg van een dps class. de skill in dps classes ligt er juist in zoveel mogelijk dmg te doen zonder aggro te krijgen. met KTM meter haal je de skill uit de spelers
De enige manier om te weten hoever je kunt gaan met dps is bij warlocks: doodgaan, niet echt fijn kan ik je zeggen, ik heb nadat blizzard de mages gebufd had kwa threat reduction snel alle mt's die addon laten installen aangezien ik als lock door blizzards incompetentie nu als enige klasse overblijf zonder noemenswaardige aggro reduction/mitgation, en al is ktm niet 100% feilloos het geeft een redelijk beeld van hoe ik tov de mt sta kwa aggro, erg fijn om te weten.
Ktm vergelijk ik dan ook t liefst met idd decursive en ctraid, ik kan me niet voorstellen dat je die laatste 2 ook cheats vind, daarnaast zul je met alleen ktm niet ver komen dus eventuele skill die je als speler hebt zul je zeker nog moeten benutten ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:27
kevinp schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 02:47:
[...]
wij gebruiken 3 tanks met flaks of titans die agro spammen. welke agro heeft gaat in hoekje staan. nog nooit op hem gewhiped. gewoon lange tijd geen dps of wand dps doen. en pas erg laat dps gaan doen.
Waarom een pleister op de wond plakken als je hem had kunnen voorkomen? (voorkomen beter als genezen, bla bla)..
Gewoon met de 98-99% al beginnen met casten, 40k dmg doen(dit is dus de dmgcap...) en stoppen..
Als ik 30-35 frostbolts verder ben ligt broodlord op zijn gat al.. Meestal hoef ik nog niet eens niets te doen. :)
Gewoon niet boven de 40k dmg gaan, en het loopt ook vlekkeloos... Met jouw volle nuke tactiek zeg ik niet dat het niet werkt, maar je neemt risico's...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gistren eindelijk ubrs key gehaald, moest alleen nog omokk zijn gem
ff 3 druids en 2 rogues gedaan, meteen ff wat andere bosses gekilled en daarna nog ff emperor

natuurlijk hoj verloren aan de andere rogue :<
waarom is het altijd zo dat als er iemand vraagt of hij ook mag needen hij vervolgens ook wint :( echt inmiddels 15 klote brd runs en nog geen hoj, en het is de enige fucking drop uit heel die schijt instance die ik wil :/

naja daarna ff emberstrife gedaan en me sleutel gehaald \o/

hopelijk kom ik nu makkelijker aan een ubrs/rend groep :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
Nou gisteravond in BWL mage pret -_- tot aan chrom gecleared. NW Bracers, 2x NW Belt, Mage trinket, NW boots, 3x NW Gloves (iedere draak dropte 1 set -_-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Hehe, gister MC met paar randoms. Nou het ging echt verneukt! De ene mongool pullde er nog paar Molten Giants bij :P We zijn na 2 uur wipe (en 3 bosses down lol) gestopt. btw kunnen misschien UI screenies posten of gewoon character pics? :) Ik heb een FTP staat wel hele oude pics op binnekort maar weer een recente van Jerx maken.

Random pics:
http://home.tiscali.nl/j.kooij

UI:
http://img322.imageshack.us/img322/2368/uizj1.jpg

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mijn guild doet altijd BWL op 2 avonden. Meestal hebben we rond 23:00 Flamegor down en dan doen we Chromagus, Nefarian en Onyxia de volgende avond. Annoying natuurlijk want eigenlijk willen we BWL op 1 avond doen. Goed, gister om 19:00 invites, om 19:30 razorgore gestart. Opeens was het 22:05 toen Flamegor ook downging. Dus dan maar verder en om exact 22:55 was Nefarian ook down.

Nieuw record voor ons dus, BWL in totaal 3.5 uur en damn goede loot voor rogues want BF dropt zelden bij ons:

BF shoulders, BF gloves, 2 * BF bracers waarvan ik er 1 won en dan BF belt welke ook naar mij ging.

Tevens Staff of the Shadow Flame, onze 3de al in 3 maanden tijd. En Chromagus was zo lief om zijn shield te droppen, warriors werden gek toen die dropte.

En Heartstriker, ubah looking bow. Hunters wouden hem niet omdat ze allemaal die epic quest bow hebben danwel crossbow of smiting. Dus ook eze coole bow ging naar onderstaande O-)

Laatste 2 weken ging het slecht met de guildraids maar sinds woensdag is de magie weer terug want woensdag gingen in 1 run Prophet, Satura en Fankriss down, waar we normaal 2 avonden over doen.

Vanavond Naxx, ben benieuwd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
MaVl schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:06:
Wel, als je alle mods die skill weghalen cheaten noemt, dan gebruik je zeker ook geen decursive? Veel plezier bij AoE curses en dat soort dingen, want een echt skilled player gebruikt natuurlijk geen mod om te targeten en een decurse af te laten gaan, jij als skilled player kijkt ook niet op ctra naar kleurtjes, je hebt natuurlijk alleen de groep/class windows van blizzard aan met daarbij de debuff plaatjes, en als je een debuff ziet, dan klik je die player aan en cast je een decurse? ja toch?
Ik gebruik inderdaad geen decursive nee, ook al zou dat mijn leven een stuk makkelijker maken. enige mod die ik gebruik die het me "makkelijker" maakt is CT_Raid. heb deze ook eigenlijk alleen omdat het verplicht is lol. Enige mods die ik verder gebruik zijn dingen als SCT en andere unitframes omdat die van blizzard klote balkjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:16
Hoe vaak gebeurt het bij jullie dat mail verdwijnt/niet aankomt?

Ik had een uur gegrind met mijn hunter voor mijn nieuwe warrior, ik stuur het geld en een mooi schild op, en het komt gewoon nooit aan... :(

Gebeurt dit vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

kevinp schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 02:38:
[...]

dan hebben jullie tanks aq 40 gear.

zonder flasks is broodlord te doen maar die kan elke tank voor zo'n 7k mortal strike hitten. met één extra attack erna is dat tank dood
Zonder AQ40 gear is het ook makkelijk te doen
Gewoon een raid die goed oplet (tanks die snel bewegen, healers die snel mee switchen al hij van tank switch, etc etc)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Richub schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:13:

Ik had een uur gegrind met mijn hunter voor mijn nieuwe warrior, ik stuur het geld en een mooi schild op, en het komt gewoon nooit aan... :(

Gebeurt dit vaker?
kan heel lang duren ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX

Gebeurt dit vaker?
Duurd minstens een uur voor dat het er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt dit vaker?
Geld mailen is instant, items mailen of items en geld mailen duurt tot ongeveer een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:16
Okee, duidelijk, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Hoe zit het eigenlijk met de 64 bits support van WoW :?
Aangezien ik vandaag als het goed is m'n 64 bits mobo + proc binnen krijg...

Gister nog ff snel een Caldron quest gedaan in Western Plaguelands, wat is dat makkelijk te doen als lock :Y)
Eerst de keyholder killen voro de key, een Voidy summonen, Voidy op agressive zetten, zelf snel de kookpot looten en rennen voor je leven :)
Voidy zal het niet overleven, en het kan je een Healthstone kosten, maar het is easy solo te doen...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Je kan gewoon WoW spelen met 64 bits processor. Je kan er in feite alles mee doen, zolang je maar geen windows 64 bit installeert ;). Hoewel WoW het ook doet met de 64bit variant van windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
chromeeh schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:56:
Hoe zit het eigenlijk met de 64 bits support van WoW :?
Aangezien ik vandaag als het goed is m'n 64 bits mobo + proc binnen krijg...

Gister nog ff snel een Caldron quest gedaan in Western Plaguelands, wat is dat makkelijk te doen als lock :Y)
Eerst de keyholder killen voro de key, een Voidy summonen, Voidy op agressive zetten, zelf snel de kookpot looten en rennen voor je leven :)
Voidy zal het niet overleven, en het kan je een Healthstone kosten, maar het is easy solo te doen...
er is geen 64 bits ondersteuning. Je WoW zal steeds crashe. Ik had het zelf heb nu 32 bits windows maar, me systeem crashed nog steeds als ik WoW speelt. (Wel minder dan eerst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Kaap schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:07:
Mijn guild doet altijd BWL op 2 avonden. Meestal hebben we rond 23:00 Flamegor down en dan doen we Chromagus, Nefarian en Onyxia de volgende avond. Annoying natuurlijk want eigenlijk willen we BWL op 1 avond doen. Goed, gister om 19:00 invites, om 19:30 razorgore gestart. Opeens was het 22:05 toen Flamegor ook downging. Dus dan maar verder en om exact 22:55 was Nefarian ook down.

...lewt...

Laatste 2 weken ging het slecht met de guildraids maar sinds woensdag is de magie weer terug want woensdag gingen in 1 run Prophet, Satura en Fankriss down, waar we normaal 2 avonden over doen.

Vanavond Naxx, ben benieuwd >:)
Dat is best grappig, wij hebben precies hetzelfde gehad gisteren. Er is een dip geweest in guildraiding van een week of 6 waarin we eigenlijk alleen maar ZG, AQ20 en Onyxia deden door gebrekkige opkomst. Deze week is de guild weer helemaal los. Dinsdag MC in 2u31 (was een ZG geplanned, maar er waren 35 aanmeldingen), Woensdag na de reset MC clear in 2u08 (guildrecord is 2u02, stelletje slackers) en gisteren weer BWL in voor het eerst in 3 weken. Na 45 minuten lag Broodlord, en een uurtje later Flamegor ook. Baddoggie en Draconoids waren groen-blauw, dus voor het eerst een BWL clear op 1 avond in 3u31, 1 wipe op Nef door wat gebrek in focus, de 2e poging was flaweless. Jammer dat Nef dan weer dubbel warlock dropt, en geen leuk epic wapen. Maar goed, zo vroeg in de week en alle tijd voor AQ40. Eens kijken hoe ver we komen

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
JerX schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:59:
[...]

er is geen 64 bits ondersteuning. Je WoW zal steeds crashe. Ik had het zelf heb nu 32 bits windows maar, me systeem crashed nog steeds als ik WoW speelt. (Wel minder dan eerst)
dan ligt het niet aan je processor kerel, dan zit er ergens anders een fout. Bij mij liep het namelijk prima op mijn X2 4200+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:59:
[...]Dat is best grappig, wij hebben precies hetzelfde gehad gisteren. Er is een dip geweest in guildraiding van een week of 6 waarin we eigenlijk alleen maar ZG, AQ20 en Onyxia deden door gebrekkige opkomst. Deze week is de guild weer helemaal los.
Jullie waren niet de enige. Na twee maanden geen grote raids te hebben gevuld, hadden we afgelopen woensdag voor het eerst weer een volledig gevulde MC raid. Met veel nieuwe mensen er bij toch binnen 4 uur tot Ragnaros gekomen. Wat voor ons weer een nieuw record was. Jammer genoeg kon niet iedereen blijven om Ragnaros te killen en kwamen we wat dps te kort. 10% eerste poging en 2% tweede poging was wel zuur. Maar het ziet er weer goed uit voor de komende MC/BWL raids. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Bifur schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:02:
[...]

dan ligt het niet aan je processor kerel, dan zit er ergens anders een fout. Bij mij liep het namelijk prima op mijn X2 4200+.
Nou dit is mijn systeem spec: http://tweakers.net/gallery/162862/sys geen X2 maar voor de rest goed systeem. En hij heeft echt alleen problemen met WoW. Crashed om het zoveel uur of om de 10 min 2x een error. Heb hem al 2x geinstalleerd ondertussen.... Wordt er flink gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[...]

Dat is best grappig, wij hebben precies hetzelfde gehad gisteren. Er is een dip geweest in guildraiding van een week of 6 waarin we eigenlijk alleen maar ZG, AQ20 en Onyxia deden door gebrekkige opkomst. Deze week is de guild weer helemaal los. Dinsdag MC in 2u31 (was een ZG geplanned, maar er waren 35 aanmeldingen), Woensdag na de reset MC clear in 2u08 (guildrecord is 2u02, stelletje slackers) en gisteren weer BWL in voor het eerst in 3 weken. Na 45 minuten lag Broodlord, en een uurtje later Flamegor ook. Baddoggie en Draconoids waren groen-blauw, dus voor het eerst een BWL clear op 1 avond in 3u31, 1 wipe op Nef door wat gebrek in focus, de 2e poging was flaweless. Jammer dat Nef dan weer dubbel warlock dropt, en geen leuk epic wapen. Maar goed, zo vroeg in de week en alle tijd voor AQ40. Eens kijken hoe ver we komen
Onze guild heeft gisteren ook in 1 avond 6 bazen BWL gedaan, terwijl we pas zijn begonnen en normaal er 4 per avond doen.
Was er misschien minder lag dan anders?
Dat kan erg schelen, en kost ons normaal gesproken wat wipes :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerX schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:05:[...]Nou dit is mijn systeem spec: http://tweakers.net/gallery/162862/sys geen X2 maar voor de rest goed systeem. En hij heeft echt alleen problemen met WoW. Crashed om het zoveel uur of om de 10 min 2x een error. Heb hem al 2x geinstalleerd ondertussen.... Wordt er flink gek van.
Dat jouw systeem crashed tijdens het spelen van WoW wil niet zeggen dat WoW ook de oorzaak is. Het kan goed zijn dat tijdens het spelen systeembronnen/delen worden aangesproken die anders niet worden aangesproken.

Je bent echt niet de enige die WoW op een 64 bit processor speelt. Als ik jou was zou ik nog eens goed naar mijn systeem kijken en het helemaal doortesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
heb al die stomme test gedaan van WoW forums maar had geen nut. Als is css ofzo speel heb ik nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Laatst online: 01-09 18:47
ReCreator schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:07:
[...]
Onze guild heeft gisteren ook in 1 avond 6 bazen BWL gedaan, terwijl we pas zijn begonnen en normaal er 4 per avond doen.
Was er misschien minder lag dan anders?
Dat kan erg schelen, en kost ons normaal gesproken wat wipes :P
pik! Het was gister avond zo laggy als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Ik ken meer mensen die dit probleem hebben en ook alleen maar bij WoW. wat het precies is weet ik niet, hoewel sommige mensen wijzen op de geheugen. Weet je zeker dat er niet een geheugen bank kapot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Hey wij hadden ook de blue-green combo bij Nefarian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Bifur schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:16:
Ik ken meer mensen die dit probleem hebben en ook alleen maar bij WoW. wat het precies is weet ik niet, hoewel sommige mensen wijzen op de geheugen. Weet je zeker dat er niet een geheugen bank kapot is?
Nee, anders zag ik wel dat ik 512mb in me pc had in ipv 1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Bifur schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:58:
Je kan gewoon WoW spelen met 64 bits processor. Je kan er in feite alles mee doen, zolang je maar geen windows 64 bit installeert ;). Hoewel WoW het ook doet met de 64bit variant van windows.
JerX schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:59:
[...]
Windows 64 bits en dan WoW in 32 bits mode forcen geen oplossing?
Ik vond op de Blizzard support forums ook nog een stukje dat het wel goed werkt mits je je drivers enz. allemaal netjes up to date hebt....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik zal van het weekend wel sleutelen (alweer). Had op me oudere systeem nergens last van. Ze moeten gewoon betere support shizzle geven met updates :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Gisterenavond hebben ons 2 guilds: Invictus Exercitus en Key to Annihilation eindelijk Hakkar neer gekregen. Na een aantal proef whipes is het ons uiteindelijk gelukt.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TomSmit82 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:16:
[...]

pik! Het was gister avond zo laggy als wat.
Ik was er toch niet!
Ik was op een verjaardag waar JIJ ook verwacht werd :D

Dus... maar goed... dit weekend kan ik niet :( alleen zondagavond... dus ik mis een MC run.. geen ramp :D hoef ik eigenlij ktoch niet meer heen, alleen dkp spekken...

En als we Neffie weer neer krijgen zou dat wel super zijn! En natuurlijk Ony achteraf die mij een Vis'Kag bezorgd! :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Check mijn hunter pet site: http://petinthepocket.awardspace.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Laatst online: 17-05 08:39
Bifur schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:58:
Onzin ik gebruik de 64bits Windows en WoW, en ik heb nog geen enkele crash gehad (en draai met dual monitor, explorer, ventrillo en winamp open).

Do as I say, don't do as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Bart-01 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:05:
[...]

Onzin ik gebruik de 64bits Windows en WoW, en ik heb nog geen enkele crash gehad (en draai met dual monitor, explorer, ventrillo en winamp open).
hmm kerel heb je wel gelezen wat ik schreef, ik zei dat het prima werkt........

ik raad je alleen aan geen 64bit te installeren zonder dat je er iets vanaf weet, je moet vaak naar alternatieven zoeken voor programma's :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
RaseriaN schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:45:
[...]

@MantaMania : http://www.wowwiki.com/Re...nitive_Melee_Calculations volgens mij staat hierin meer verteld over hitcap/missrate.
nope, ranged heeft 8% nodig om niet te missen tegen een lvl63 mob.
Afgelopen woensdag op Chromaggus een hunter met 5% hit die iets van 3/4 keer misste. Hij had dus 5% hit. Een van de redenen waarom survival zo lekker is, omdat 8% toch nog behoorlijk veel is om te krijgen met gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Leuk gedaan. Ken al enige mensen die hier dankbaar gebruik van zullen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:45:
[...]

Vreemd is wel dat tranq-shot nog wel mist met 5% +hit, andere shots idd niet. Je hebt ~9% +hit nodig om ook die nagenoeg nooit te missen, daarom hebben veel hunters ook tranq-gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-01
  • Laatst online: 17-05 08:39
Bifur schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

hmm kerel heb je wel gelezen wat ik schreef, ik zei dat het prima werkt........

ik raad je alleen aan geen 64bit te installeren zonder dat je er iets vanaf weet, je moet vaak naar alternatieven zoeken voor programma's :S
Dat schreef je dus niet...., in deze zin lees ik niet dat het prima werkt
je kan er in feite alles mee doen, zolang je maar geen windows 64 bit installeert ;). Hoewel WoW het ook doet met de 64bit variant van windows.
maar goed bij mij werkt het prima met Windows xp64, en ik heb geen speciale truuks hoeven uithalen. Wel heb ik van mijn hardware de laatste 64bits drivers geinstalleerd.

Do as I say, don't do as I do.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.