Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.246 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Richub schreef op maandag 31 juli 2006 @ 05:15:
[...]

Dit is precies de reden waarom ik op een PvE server zit, om dit soort ongein kan ik echt pissig worden.

Ik zelf heb een gloeiende hekel aan ganking, en zal dit niet gauw zelf doen, of iemand moet me kwaad maken.

Misschien dat ik ooit een hoog lvl karakter laat overzetten op een PvP server, om daar eens te spelen. Maar ik maak zelf geen nieuw karakter daar, dikke kans dat ik hem weer wis na dit soort ongein.
Helaas kan je niet van PvE naar PvP omdat levelen op een pvp server echt meer een uitdaging is. Er zijn momenten waarop PvP echt niet leuk meer is, maar soms is het echt gaaf. het geeft veel voldoening als je een groepje van 5 horde dat bijvoorbeeld door tanaris trekt om mensen te killen neerhaalt met een massive amount aan spelers. Massive world pvp. :P

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

Zooo gister de meeste simpele quest ooit gedaan :D
Pamela's Doll in Eastern Palguelands...

Je moet 3 fragmenten van een pop vinden voor Pamela

spoiler:
Binnen 10 min (ben vanuit Western Plaguelands gereden) quest done...
Geen kills, looten van buiten de huisjes ff zoeken naar waar de 'onderdelen' liggen dichtbij gaan staan en looten
:D

Ga me vanavond maar eens focussen op m'n Scholo key quest :)
En verder met de quests in Winterspring... Heb er hard genoeg voor gewerkt :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
deadsy schreef op maandag 31 juli 2006 @ 07:46:
Helaas.
Een van de grootste horde guilds (mortalis) op onze server is gemoved naar Nordrassil...
Jammer..qua PvE content waren ze best ver..
Klopt, hun probleem was voornamelijk dat ze uit de huidige playerbase van Emerald Dream's Horde geen geschikte recruits (vol tier 2) konden putten om verder te pushen in Naxxramas. Op Nordrassil was een guild met hetzelfde probleem. Mortalis is sinds gisteren dus over naar Nordrassil waar die andere guild Mortalis joined en ze zodoende dus echt verder kunnen progressen.

Moet ze gelijk geven want Horde op Emerald Dream is echt een lachertje, zo zwaar under-populated en zo weinig skilled lui.

Moet ik me chatalt maar opnieuw aanmaken op Nordrassil, ik babbel vaak met Kich en Koru van Mortalis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op maandag 31 juli 2006 @ 04:15:
[...]

Dan vraag ik me serieus af in welke guild je zit, of speel je op Frostmane US?
Zit zelf in IFA...

Ik mocht vanavond fijn mijn 7de item van NW looten, de gloves. Wat nu neerkomt op een ruige 548 spelldmg, mits allakhazam goed telt.. :)
Ik hoop nu stiekem nog op mijn robes, maar dat zal wel nog even op zich laten wachten. Ach, losse items ftw dan toch.

Iemand hier met full NW een beetje ervaring hoe stevig die proc is? Als ik pakweg 60 spelldmg terugval als ik full NW draag, dan weet ik niet of de NWfocus dat kan toppen... Iemand die het verschil ECHT merkt?
Guild: Singularis op Frostmane EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Zit zelf in IFA...
Hij zit in Singularis, heb je vast wel eens gezien tijdens je idle buien in IF ;)
Ik mocht vanavond fijn mijn 7de item van NW looten, de gloves. Wat nu neerkomt op een ruige 548 spelldmg, mits allakhazam goed telt.. :)
Ik hoop nu stiekem nog op mijn robes, maar dat zal wel nog even op zich laten wachten. Ach, losse items ftw dan toch.
Nog gratz met je NW Gloves he ;) Was gisteren echt een klote raid voor me!
Hartstikke vaak doodgegaan en stond echt bedroevend laag op de DPS/Damage lijsten, valt ook nog eens de Drake Fang Talisman, gaat er een Hunter mee aan de haal. :/
En dan zit er een Mage en een Warrior je de hele tijd te stangen dat je laag staat... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Afgelopen weekend eindelijk lvl 40 geworden!
(En van een rijke guildmember direct een mount gekregen :) )
Aangezien ik een Gnome (Mage) ben, heb ik wel de lelijkste Mount imho, maar dat
kan de pret niet drukken.

WoW is direct weer een stuk leuker geworden!
Ik wil nu nog de "Carrot on a stick" Trinket en heb een (de?) Quest ervoor, alleen is die lvl 50 geloof ik.
Is er nog op een andere manier aan die Carrot te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 20:37
Nee, je kan die trinket alleen krijgen door die quest te doen in Zul'Farrak, maja, als je al een mount heb gekregen zal je guild je vast ook wel willen helpen met het doen van die quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Kaap schreef op maandag 31 juli 2006 @ 08:26:
[...]
Klopt, hun probleem was voornamelijk dat ze uit de huidige playerbase van Emerald Dream's Horde geen geschikte recruits (vol tier 2) konden putten om verder te pushen in Naxxramas. Op Nordrassil was een guild met hetzelfde probleem. Mortalis is sinds gisteren dus over naar Nordrassil waar die andere guild Mortalis joined en ze zodoende dus echt verder kunnen progressen.

Moet ze gelijk geven want Horde op Emerald Dream is echt een lachertje, zo zwaar under-populated en zo weinig skilled lui.

Moet ik me chatalt maar opnieuw aanmaken op Nordrassil, ik babbel vaak met Kich en Koru van Mortalis :+
Begrijpelijk....
Het is alleen jammer dat de alliance pvpers weinig meer te doen hebben. Denk dat de wachttijd nu helemaal absurd is. Maarja, ik pvp weinig, dus ik zal er weinig van merken. Desalniettemin is het jammer dat de horde zo underpopulated is..
Kich,...ik ken hem alleen van naam. Ben hem nog nooit tegengekomen. Waarom heeft die gast zo'n reputatie?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

In het weekend was het eventjes oorlog over azuregos :) Wij met 30 man tegen een horde raid. Zij beweerden ook met 30 te zijn maar dit geloofden we niet echt. We zijn zo een uurtje bezig geweest, maar op het einde hebben we ze toch verdreven en onder een paar kamikaze aanvallen toch azuregos neer gekregen. Loot : Typhoon (disenchant), Arcane Leggings en Blue Sinew. :) Gisteren ook weer Cthun neergelegd en Ouro. Misschien kunnen we nog Heigan of Gluth in NAxx neerkrijgen voor de maintenance :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaat er nu een gevecht aan of een raid nog met 30 man is of niet en dan nog wel voor Azuregos? Bij ons veel makkelijker, zijn wij met minimaal 1 warrior en 1 healer (of juist alleen met een warrior+healer) dan starten we gewoon het gevecht en komt de rest vanzelf wel een keer aanwaaien. Gaat Azuregos dan meestal met 8-10 dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:07:
Wie gaat er nu een gevecht aan of een raid nog met 30 man is of niet en dan nog wel voor Azuregos? Bij ons veel makkelijker, zijn wij met minimaal 1 warrior en 1 healer (of juist alleen met een warrior+healer) dan starten we gewoon het gevecht en komt de rest vanzelf wel een keer aanwaaien. Gaat Azuregos dan meestal met 8-10 dood.
Ik snap niet waarom je zo negatief doet :s waarom met 8-10 gaan als er een horde raid is van 30man, haal je dan toch gewoon niet. Iedereen van de guild dat online was, kwam gewoon af. Nu niet da azu uber loot geeft, ma we hebben ons toch geamuseerd met de horde en daarna nog de azu kill.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:31:
nou ik ben dit spel ff zat, kun je nou nergens solo als lvl 30 hunter questen? hillsbrad en arathi iig niet, iemand een id waar wel?

ashenvale is uitgesloten!

beter is nog als iemand me zou willen helpen, ik zit op dentarg :)
Quests in 1000N en de shimmering flats. En dan eigenlijk al heel snel naar Desolace. Appeltje-eitje.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
deadsy schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:41:
Kich,...ik ken hem alleen van naam. Ben hem nog nooit tegengekomen. Waarom heeft die gast zo'n reputatie?
Kich, Tauren Warrior van Mortalis. Vorig jaar speelde ze altijd met premade teams. Kich was het boegbeeld van die premades omdat hij aanviel en er achter hem 4 healers uit zijn guild hem in leven hielden. Hij had allerlei DPS epics etc en mepte dus ook goed hard in op Alliance. Omdat men dus meestal hem zag meppen, is hij zodoende een soort van legende geworden op ED.

De key van Mortalis' PVP succes was echter gewoon goede gear en teamplay.

Ik speelde zelf Alliance op ED en had een hekel aan mortalis omdat ze altijd wonnen en kich mij ook uiteraard altijd sloopte. Toen ben ik een keer ingelogd met een Horde alt en hem aangesproken zo van "vindt je jezelf nou stoer ofzo", puur uit frustratie. Toen bleek het een hele aardige gozer te wezen. Sindsdien log ik regelmatig in om even te kleppen met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Richub schreef op maandag 31 juli 2006 @ 05:15:
[...]

Dit is precies de reden waarom ik op een PvE server zit, om dit soort ongein kan ik echt pissig worden.

Ik zelf heb een gloeiende hekel aan ganking, en zal dit niet gauw zelf doen, of iemand moet me kwaad maken.

Misschien dat ik ooit een hoog lvl karakter laat overzetten op een PvP server, om daar eens te spelen. Maar ik maak zelf geen nieuw karakter daar, dikke kans dat ik hem weer wis na dit soort ongein.
Tja, ik heb ooit de verkeerde keus gemaakt :P PvP lvlen is alleen leuk voor die overpowered warlocks...
Volgens mij kon je wel van PvP naar PvE, dus miss dat ik dat ooit doe, lijkt me zo fijn :) gewoon altijd rustig kunnen questen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

[...]

Zit zelf in IFA...

Iemand hier met full NW een beetje ervaring hoe stevig die proc is? Als ik pakweg 60 spelldmg terugval als ik full NW draag, dan weet ik niet of de NWfocus dat kan toppen... Iemand die het verschil ECHT merkt?
Ik vind de netherwind proc wel de moeite, maar hij is beter met frost dan hij is met fire, aangezien hij niet op scorch procced. Als je er vanuit gaat dat hij eens in de 25 secs proct, met 10 frostbolts chaincasten, met een frostbolt van 1k damage je in 26 seconden (global cooldown) geen 10, maar 11 spells cast van 1k. Heb je dus 10000/25 = 400 dps en 11000/26 = 423 dps. Een verschil van 23 dps, uitgaande van een 2,5 sec cast op frostbolt vertaald dit zich naar 23x2,5 = ~55 damage. Máár een frostbolt krijgt niet het volledige van + spelldamage mee, dus die 55 damage is maar 81%. Dus 55 x (1/0,81) is 67 damage. Echter, dit is in ideale omstandigheden, dus het zal waarschijnlijk iets lager liggen. Maar aan de andere kant schaalt het goed met + damage gear. Hoe meer je daarvan hebt, hoe meer damage de proc zal doen en dus hoe meer dps het doet, etc, etc.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopster schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:13:
[...]

Ik snap niet waarom je zo negatief doet :s waarom met 8-10 gaan als er een horde raid is van 30man, haal je dan toch gewoon niet. Iedereen van de guild dat online was, kwam gewoon af. Nu niet da azu uber loot geeft, ma we hebben ons toch geamuseerd met de horde en daarna nog de azu kill.
Sorry hoor, ik kan me gewoon niet indenken waarom je moeilijk zou doen om een baas die niets voorsteld. Bedoelde het niet negatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:07:
jippie met zijn 2en beginnen en dan geowned worden door een 30 man raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bifur schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:36:
[...]

jippie met zijn 2en beginnen en dan geowned worden door een 30 man raid :)
Hij zal wel op een pve server spelen :P
Azuregos is pas leuk wanneer er 4 volle raids tegenover elkaar staan ( pvp server ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:52:
[...]

Hij zal wel op een pve server spelen :P
Azuregos is pas leuk wanneer er 4 volle raids tegenover elkaar staan ( pvp server ).
die tijd is over bij ons, vroeger hadden we ze 3-4 alliance raids en nog eens 2-3 horde raids die elke azuregos wouden :) elke alliance guild kreeg zo zijn beurt en de rest hield zich met de horde bezig :) Nu zijn de 2 grote guilds van alliance geëmigreerd en ook nog eens bijna alle goede horde guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Zo, weer een heftig weekendje achter de rug. Twee levels opgeschoten en de 56 is ook alweer in zicht. Toch ook weer een paar leuke dingen meegemaakt.

Ten eerste het rep grinden om die tunnen naar winterspring door te komen. Heb echt tig rondjes rond dat watertje daar gelopen om die beesten te slopen en die veren mee te nemen. Wat ik niet wist was dat je met unfriendly al door de tunnel kon en dat die veren per 5 worden ingeleverd en niet per 15 wat ik dacht gezien te hebben. Dus wat doe ik. Ik ga op een gegeven moment de quest inleveren, schiet door naar unfriendly, denk, sjit kan ik nog niet naar binnen, en dus doorgegaan met grinden om maar friendly te kunnen worden. Totdat er iemand in de guild roept dat dat nou net niet nodig was. Toch een mooi gebied dat winterspring en die andere die je ook kan bereiken door de tunnel.

Gisteren even op pad geweest met een warrior van een andere guild, kon wel wat hulp gebruiken en had toch niet echt wat speciaals te doen. Ging op zich aardig op het feit na dat ik echt iedere keer de aggro van die warrior af trok. Gozer stond er zelf ook van te kijken dat ik zoveel damage deed. En dan ook nog gekilled worden door een echte horde hunter als je met zijn tweeen bezig bent om een 55 elite draak te slopen, was al bijna dood, dus koste hem geen enkele moeite om ons beiden neer te leggen en zelf de draak af te maken. Hmmmm, happy...nee, hoort erbij....ja.

Volgende week met vakantie, dus lvl 60 zal ik pas over een paar weken gaan halen. Nou ja, kan nog wel ff wachten wat dat betreft.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mojo schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:28:
[...]

Ik vind de netherwind proc wel de moeite, maar hij is beter met frost dan hij is met fire, aangezien hij niet op scorch procced. Als je er vanuit gaat dat hij eens in de 25 secs proct, met 10 frostbolts chaincasten, met een frostbolt van 1k damage je in 26 seconden (global cooldown) geen 10, maar 11 spells cast van 1k. Heb je dus 10000/25 = 400 dps en 11000/26 = 423 dps. Een verschil van 23 dps, uitgaande van een 2,5 sec cast op frostbolt vertaald dit zich naar 23x2,5 = ~55 damage. Máár een frostbolt krijgt niet het volledige van + spelldamage mee, dus die 55 damage is maar 81%. Dus 55 x (1/0,81) is 67 damage. Echter, dit is in ideale omstandigheden, dus het zal waarschijnlijk iets lager liggen. Maar aan de andere kant schaalt het goed met + damage gear. Hoe meer je daarvan hebt, hoe meer damage de proc zal doen en dus hoe meer dps het doet, etc, etc.
de proc is op 8/8 NW, dus de extra +dmg gear waar je het over hebt kan aleen van ringen, staff etc komen. Het is een goede set, goede stats, goede bonussen en +dmg etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Joepie.. gisteren in ZG Zulian Slicer geloot. Nu heb'k skinning 325 dankzij Finkle's Skinner die'k vorige week ofzo nog kreeg omdat ik de enige skinner was met 305 skill in de raid. :*) Sword werd niet gerolled door skinners dus ik mocht vrij meedoen.

Verder ook gelijk Primal Hakkari Armsplint gewonnen dus ik heb nu Zandalar Madcap's Bracers in plaats van m'n darkmantle bracers :)
Nu nog hopen voor een snelle drop van Zandalar Madcap's Mantle en ik heb weer een leuke upgrade van m'n huidige gear met nog es +20 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
wat raden jullie eigenlijk voor Gear aan voor een Mage tussen lvl40-60, +DMG Gear of toch focussen op zoveel mogelijk +Spirit Gear voor Mana regeneration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Skillz schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:29:
wat raden jullie eigenlijk voor Gear aan voor een Mage tussen lvl40-60, +DMG Gear of toch focussen op zoveel mogelijk +Spirit Gear voor Mana regeneration?
Zoveel Spirit gebruiken mages niet dacht ik, alleen healing classes gebruiken spirit echt. dus ga voor +DMG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mopster, Sorry, was idd even vergeten dat er ook pvp servers zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
poohbeer schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:18:
Joepie.. gisteren in ZG Zulian Slicer geloot. Nu heb'k skinning 325 dankzij Finkle's Skinner die'k vorige week ofzo nog kreeg omdat ik de enige skinner was met 305 skill in de raid. :*) Sword werd niet gerolled door skinners dus ik mocht vrij meedoen.

Verder ook gelijk Primal Hakkari Armsplint gewonnen dus ik heb nu Zandalar Madcap's Bracers in plaats van m'n darkmantle bracers :)
Nu nog hopen voor een snelle drop van Zandalar Madcap's Mantle en ik heb weer een leuke upgrade van m'n huidige gear met nog es +20 AP.
misschien een stomme vraag maar wat kan je met skinning 325 wat je niet met 300 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:11:
[...]

misschien een stomme vraag maar wat kan je met skinning 325 wat je niet met 300 kan?
Beesten skinnen die boven de level 60 zijn. Bijvoorbeeld de meeste bazen in raid-instances en sommige beesten/bazen daarbuiten (UBRS bijv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

[...]

The Beast (ubrs) skinnen en andere beesten boven lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54

Skinning 325 heeft niet echt een meerwaarde. Skinning 305, 310 en 315 echter wel!
Met skinning 305 kan je bepaalde lvl 60 elite mobs skinnen, met 310 lvl 61 elites en 315 heb je nodig voor bv. the beast in ubrs, onyxia en nog wat bosslevel beestjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
poohbeer schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:17:
[...]

Skinning 325 heeft niet echt een meerwaarde. Skinning 305, 310 en 315 echter wel!
Met skinning 305 kan je bepaalde lvl 60 elite mobs skinnen, met 310 lvl 61 elites en 315 heb je nodig voor bv. the beast in ubrs, onyxia en nog wat bosslevel beestjes.
okido, merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dampie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:07:
Zo, weer een heftig weekendje achter de rug. Twee levels opgeschoten en de 56 is ook alweer in zicht. Toch ook weer een paar leuke dingen meegemaakt.

Ten eerste het rep grinden om die tunnen naar winterspring door te komen. Heb echt tig rondjes rond dat watertje daar gelopen om die beesten te slopen en die veren mee te nemen. Wat ik niet wist was dat je met unfriendly al door de tunnel kon en dat die veren per 5 worden ingeleverd en niet per 15 wat ik dacht gezien te hebben. Dus wat doe ik. Ik ga op een gegeven moment de quest inleveren, schiet door naar unfriendly, denk, sjit kan ik nog niet naar binnen, en dus doorgegaan met grinden om maar friendly te kunnen worden. Totdat er iemand in de guild roept dat dat nou net niet nodig was. Toch een mooi gebied dat winterspring en die andere die je ook kan bereiken door de tunnel.

Gisteren even op pad geweest met een warrior van een andere guild, kon wel wat hulp gebruiken en had toch niet echt wat speciaals te doen. Ging op zich aardig op het feit na dat ik echt iedere keer de aggro van die warrior af trok. Gozer stond er zelf ook van te kijken dat ik zoveel damage deed. En dan ook nog gekilled worden door een echte horde hunter als je met zijn tweeen bezig bent om een 55 elite draak te slopen, was al bijna dood, dus koste hem geen enkele moeite om ons beiden neer te leggen en zelf de draak af te maken. Hmmmm, happy...nee, hoort erbij....ja.

Volgende week met vakantie, dus lvl 60 zal ik pas over een paar weken gaan halen. Nou ja, kan nog wel ff wachten wat dat betreft.
lol, dat met die timbermaws grinden om door die tunnel te komen had ik ook :P uren bezig geweest tot ik hoorde dat je met Unfriendly er ook doorheen kon =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Hehe, probeer maar eens exalted met hen te worden, dan ben je even bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

superbassie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:28:
[...]

lol, dat met die timbermaws grinden om door die tunnel te komen had ik ook :P uren bezig geweest tot ik hoorde dat je met Unfriendly er ook doorheen kon =/
Je kan er wel doorheen, maar voor die ene quest meot je toch friendly zijn... plus het feit dat de glowing brightwood staff daar de grootste dropkans heeft, doet de meeste mensen wel wat zin opbrengen om te grinden.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

heb me nooit van de reputatie iets aangetrokken, gewoon los door die tunnel gelopen zonder iets aan te trekken van die mobs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

superbassie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:28:
[...]
Leuk is dat, dat grinden... Gelukkig kwamen er na een tijdje een paar lvl 60's om te groupen :)
Maar goed, het resultaat mag er dan ook zijn... Toegang tot Moonglade & Winterspring 8)
Vooral Winterspring ziet er mooi uit O+

En tijdens het grinden dropte er een Frostband ring (epic) en een Two of Beasts.
Allemaal greed roll gedaan op de ring, ik heb 'm gewonnen...
Leverde me een sloot geld op in het AH _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door chromeeh op 31-07-2006 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje sinds de laatste grote patch zijn er meer quest voor de AD bijgekomen, o.a ook die atunement quest voor Naxxrammax. Nu is mijn vraag heel simpel, hoe grind jet het snelst 11.000 xp bij elkaar om revered te worden bij de AD? Ik ben al honored. Met Scourgestones of met die Savage Fonds. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Bifur schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:32:
[...]

Zoveel Spirit gebruiken mages niet dacht ik, alleen healing classes gebruiken spirit echt. dus ga voor +DMG!
Spirit is juist wel belangrijk voor mages, het zorgt ervoor dat je Manapool veel sneller weer wordt bijgevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Door Scholo runs te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Skillz schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:01:
[...]

Spirit is juist wel belangrijk voor mages, het zorgt ervoor dat je Manapool veel sneller weer wordt bijgevuld.
bij de meeste filmpjes die ik zie van mages is de mana regen rond de 40. das niet veel gezien mijn priest zo ongeveer 105 heeft

en dan tel ik mijn +mp5 niet eens mee

[ Voor 5% gewijzigd door RoeLeerT op 31-07-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Spirit is niet zo belangrijk als je nog geen grote raidbosses doet. Best dat je sta/int-gear en +dmg gear neemt. Eenmaal in raid instances kan het handig zijn om wat regengear mee te dragen, maar dit is niet echt nodig. Je hebt je evocation en mana gems om je mana aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41
Bifur schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:31:
Leverd je wel een leuke trinket op. Samen met Dartol's Rod of Transformation kan dat best geinig zijn :9

[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 31-07-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Mopster schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:34:
heb me nooit van de reputatie iets aangetrokken, gewoon los door die tunnel gelopen zonder iets aan te trekken van die mobs :)
ik heb mij ook nog nooit wat aangetrokken van die furbolgs in die tunnel. Ik als warlock zijnde gebruikte gewoon mijn void voor dat sacrifice-shield, en ik rende gewoon door die tunnel heen als een bezetene. Daarna in Winterspring dat flight-point leren, en nooit meer die tunnel gebruikt hebben, of uberhaupt de noodzaak voor rep grinden meer gehad.

Hetzelfde met die tunnel tussen Loch Modan en Searing Gorge. Met veel pijn en moeite dat beest kunnen dood maken dat die sleutel dropte, en ik heb welgeteld 2 keer die sleutel gebruikt 8)7 Beide keren alleen maar om te laten zien aan mijn broertje dat mee zat te kijken dat ik die sleutel had :P

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

Dartol's Rod of Transformation alleen voor allies......

En aangezien ik nooit een keer ally zal spelen :P nee doe mij maar gewoon Noggenfogger, worldenlarger, en savory deviate delight. :)

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Bifur schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:31:
Tja, mja, ik ben een hele slechte grinder :P ik hou dat nooit vol...
Ik heb al moeite met exalted worden met AB omdat het zo boring is ^^
chromeeh schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:35:
[...]

Leuk is dat, dat grinden... Gelukkig kwamen er na een tijdje een paar lvl 60's om te groupen :)
Maar goed, het resultaat mag er dan ook zijn... Toegang tot Moonglade & Winterspring 8)
Vooral Winterspring ziet er mooi uit O+

En tijdens het grinden dropte er een Frostband ring (epic) en een Two of Beasts.
Allemaal greed roll gedaan op de ring, ik heb 'm gewonnen...
Leverde me een sloot geld op in het AH _/-\o_ _/-\o_
Ik heb aan het begin nooit veel van Winterspring gezien :P toen ik door die tunnel was, zo snel mogelijk naar stad toe rennen om maar niet gespot te worden door een alliance, achja, PvP sever FTL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Skillz schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:01:
[...]

mages hebbben vaak geen probleem met te kort mana dus ik zou zeker niet voor spi gaan.
Met evocation en een mana ruby kom je toch een heel eind. Daarbij werkt spi niet als je binnen 5 sec weer cast dus kies dan liever voor mana / 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik ben bezig om een Warlock alt zo snel mogelijk naar 60 te krijgen (op dit moment level 19).
Nu heb ik een lijstje met daarin de 'must do' dingen:
~30 : Thousand Needles, Harpy Cave (125 Vibrant Plumes)
~35 : Scarlet Monastery
~45 : Zul'Farak
~48 : Felwood (Demonic Rune, Felcloth)
~50 : Dragonkin Menace (Darkefire Amulet)
~52 : Sunken Temple (Abyss Shard)
~55 : Plaguelands, Argent Dawn rep t/m Honored

Mis ik nu nog wat?

Eens kijken in hoeveel tijd /played ik deze naar 60 kan krijgen.
Qua zooi heb ik bijna alles al (BoE's van Dreadmist, 2x Underworld Band, Eye of Flame, bijna alle mats voor Robe of the Void, etc, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

sm kan eerder, ik zat al met 33 in armory en met 34 door library heen (moet je wel een beetje fatsoenlijke groep hebben :P )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Hooli-gan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:10:
[...]

Leverd je wel een leuke trinket op. Samen met Dartol's Rod of Transformation kan dat best geinig zijn :9
Ik ben exalted bij de Ferbies en die trinket is echt ronduit ruk. En voor de opmerking van Thrall in Orgrimmar (en 400 Orgrimmar rep, w00t!) hoef je het eigenlijk ook niet te doen. Ik mag hopen dat ze die trinket ooit nog een buff geven, want 21k Ferbie rep bij elkaar rapen is een kl#$%klus. Als je toch wat wilt grinden: CC-rep in Silithus, dat levert tenminste of een mooi item, of dikke poen op.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
mdmeijer schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:48:
[...]

Ik ben exalted bij de Ferbies en die trinket is echt ronduit ruk. En voor de opmerking van Thrall in Orgrimmar (en 400 Orgrimmar rep, w00t!) hoef je het eigenlijk ook niet te doen. Ik mag hopen dat ze die trinket ooit nog een buff geven, want 21k Ferbie rep bij elkaar rapen is een kl#$%klus. Als je toch wat wilt grinden: CC-rep in Silithus, dat levert tenminste of een mooi item, of dikke poen op.
Tuurlijk is die trinket ruk, het is enkel een hebbedingetje. Gewoon om te laten zien hoeveel vrije tijd je hebt. ;)

Toch krijg je behoorlijk wat oeh's en aah's als je als furbolg met een furbolg naast je door IF wandelt. Hetzelfde gebeurd als je als niet NE op saber rond draaft en helemaal die wintersaber.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 31-07-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

over hebbedingetjes gesproken. Gister voor de 2e keer fishing contest gewonnen.

Heb nu arcanite fishing pole & Hook of the master angler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
DCM schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:07:

Nice.

Toch vraag ik me af of het nog een beetje een competitie is tegenwoordig. Niet lullig richting jou bedoeld, uiteraard. Kan me gewoon een beetje voorstellen dat de "nieuwigheid" er van af is. Net als die arena in STV. Komt bijna geen hond meer op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Tranzity schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:22:
Ik ben bezig om een Warlock alt zo snel mogelijk naar 60 te krijgen (op dit moment level 19).
Nu heb ik een lijstje met daarin de 'must do' dingen:
~30 : Thousand Needles, Harpy Cave (125 Vibrant Plumes)
~35 : Scarlet Monastery
~45 : Zul'Farak
~48 : Felwood (Demonic Rune, Felcloth)
~50 : Dragonkin Menace (Darkefire Amulet)
~52 : Sunken Temple (Abyss Shard)
~55 : Plaguelands, Argent Dawn rep t/m Honored

Mis ik nu nog wat?

Eens kijken in hoeveel tijd /played ik deze naar 60 kan krijgen.
Qua zooi heb ik bijna alles al (BoE's van Dreadmist, 2x Underworld Band, Eye of Flame, bijna alle mats voor Robe of the Void, etc, etc)
Of Jame's Alliance Leveling Guide volgen :P schijnt één van de beste guides te zijn om snel naar 60 te lvlen.

Btw, iemand nog tips waar ik heen kan gaan met mn lvl 34 dr00d? Geen STV iig

[ Voor 4% gewijzigd door superbassie op 31-07-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Hooli-gan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:13:
[...]

Nice.

Toch vraag ik me af of het nog een beetje een competitie is tegenwoordig. Niet lullig richting jou bedoeld, uiteraard. Kan me gewoon een beetje voorstellen dat de "nieuwigheid" er van af is. Net als die arena in STV. Komt bijna geen hond meer op af.
haha, yea right, dat ding is nog net zo druk als in het begin, zodra iedereen die shout hoort in STV rent iedereen als een gek die kant op. en als je daar eenmaal bent zie je al een groep die de kist heeft geleegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

strand staat niet vol ofzo, maar tis ook weer niet zo dat je alleen aan het vissen bent :P

Zijn genoeg mensen die meedoen. Was afgelopen zondag beetje gankfeest. allies werden tijdens vissen geganked door horde guild en later kwamen de allies ook ff met guildje kijken. Gelukkig lieten ze mij met rust :)

En wat betreft de nieuwigheid......ach ja,.het is maar 1 keer in de week dus er zijn niet bijzonder veel mensen die die items hebben. Dan ist wel leuk als je ze alletwee hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Laatst online: 09-09-2023
Ik had ineens een geniale ingeving, ik moest weer ernstig denken aan Diablo 2 en toen vroeg ik maar om soj, de arme ziel wist alleen niet waar ik het over had 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/marc/got-soj600.jpg

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:18:
[...]

mages hebbben vaak geen probleem met te kort mana dus ik zou zeker niet voor spi gaan.
Met evocation en een mana ruby kom je toch een heel eind. Daarbij werkt spi niet als je binnen 5 sec weer cast dus kies dan liever voor mana / 5
En laat mages nu net een ability genaamd mage armor hebben die je wel mana regen tijdens casten geeft :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoentje wel beetje lief doen voortaan als ik je in CH emote spam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
eendje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:37:
sm kan eerder, ik zat al met 33 in armory en met 34 door library heen (moet je wel een beetje fatsoenlijke groep hebben :P )
Ik heb ooit es voor de lol op level 21 de kathedraal gedaan... das pas lachen :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Kaap schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:25:
Kapoentje wel beetje lief doen voortaan als ik je in CH emote spam :+
lol lief doen tegen alliance :D

'mijn frank viel te laat'... ik dacht er aan toen je al weg was :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 31-07-2006 19:30 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
Koekje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:01:
[...]

Als ik 60 ben en wat goede gear heb verzameld zal ik wel even een whisper geven. :)
Ben van plan om een soulforge-setje bij elkaar te sprokkelen.
Het leek me eerst leuker om zelf helemaal de raidinstances stapje bij beetje te leren met een verse guild, maar met <blackout> (mijn laaste guild) zag ik dat niet meer zitten.
je hoeft geen goede gear te hebben hoor..! full blue is wel een must, en ony necklace quest begonnen is ook wel handig, maar verder kunnen we je wel helpen.. als je actief ben, heb je zo je tier 1 set binnen.. ik zit op 4/8 in dik 1,5 maand raiden. gaat erg lekker. vanavond ragnaros voor de 2e x proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ok jongens. Nu ga ik lekker een ontzettend noobvraagje stellen voor iemand met 2 lvl 60's die wow al 1,5 jaar speelt.. :P
Komt 'ie: Hoe gebruik je een soulstone? O+
Ik heb een priest gerolled en kreeg nu dus voor het eerst ooit een soulstone op me van een warlock. Maar ik wist niet hoe hem te gebruiken.. Nou waren het van die hele erge "pro" spelers en uit angst dat ze me uit de groep zouden kicken heb ik het niet gevraagd. Dus nu hier maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Bifur schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:15:
[...]

haha, yea right, dat ding is nog net zo druk als in het begin, zodra iedereen die shout hoort in STV rent iedereen als een gek die kant op. en als je daar eenmaal bent zie je al een groep die de kist heeft geleegd
Als je die kist zo graag wilt, zorg dan dat je al in die arena bent om: 12 uur, 3 uur, 6 uur, 9 uur, 12 uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
UltraR-pc schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:37:
Ok jongens. Nu ga ik lekker een ontzettend noobvraagje stellen voor iemand met 2 lvl 60's die wow al 1,5 jaar speelt.. :P
Komt 'ie: Hoe gebruik je een soulstone? O+
Ik heb een priest gerolled en kreeg nu dus voor het eerst ooit een soulstone op me van een warlock. Maar ik wist niet hoe hem te gebruiken.. Nou waren het van die hele erge "pro" spelers en uit angst dat ze me uit de groep zouden kicken heb ik het niet gevraagd. Dus nu hier maar :)
als je dood gaat, krijg je 2 knoppen ipv 1..

-release spirit
-use soulstone

gebruik je je SS, dan kom je weer tot leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
mooi, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
golemag net neer.. felheart robe erbij.. 5/8 FH nu.. gaat heerlijk.. binnenkort zit ik al 8/8 met beetje geluk :P

nu nog ff 100 hp erop..

er dropte ook een engi plan, voor +3 hit on bow/gun.. extreem cool natuurlijk.. ubersterk (en duur qua mats :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
weer geen raid op TB gisteren :< dus maar op bloodscalp met me rogue ZG gedaan, en gelukkig maar ^^

Zandalar madcap bracers en de zandalar madcap shoulders :9

nu 807 attackpower unbuffed ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 01-08-2006 07:04 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
DCM schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:07:

Zooooo dus jij was die eikel die me een paar seconde te snel af was :P
Ben ik net bezig mijn laatste vis te vangen krijg ik te horen DCM has won the tournament :(

Maar gratz met het winnen :) ik ben zelf ook bezig om die trinket te pakken te krijgen.
Heb ondertussen alle andere rewards al in mijn bezit, maar ik krijg het maar niet voor elkaar de 2e keer te winnen.

Heb je toevallig nog tips voor mij? Mijn ervaring is dat het aan de oostkust meestal veels te druk is. Meestal zijn ze daar met zijn 3e of 4e in een node aan het vissen, waardoor deze meestal zo leeg zijn. Een node verder rennen heeft vaak ook geen zin want dan staan ze binnen no time ook bij jou.

En de westkust is ook niet echt een optie, aangezien dat bijna alleen maar bugged nodes zijn waar niet in te vissen valt :S

Verder heb ik ook niet het idee dat een hogere fishing skill helpt voor het tournament. Ik zit op iets van 425 fishing skill dacht ik, maar ik vang er geen vis meer of sneller door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 14-09 10:33

Len

Leeg

Op bladefist Nefarian als eerste down na de transfer :)

We hadden best een clean fight en onze mages deden goed werk tegen de Bone Constructs. Ik heb maar even ventrilo uitgezet voor de herrie want er was nog al wat gejuig ;)

En de showoff in orgrimmar met meteen maar Onyxia's head erbij:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a05933bf79094d829f0cc5c7a78e9c12/thumb.jpg

Ow ja guild naam is Lost Souls. Afsplitsing van ASTRA.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NERVE OP (XAVIUS) HEEFT GISTER RAGGY DOWN GEKREGEN ^^^^^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:08:
NERVE OP (XAVIUS) HEEFT GISTER RAGGY DOWN GEKREGEN ^^^^^^^^
Je capslock zit vast trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

* chromeeh heeft nu ook een Scholo key :Y)

Gisteren Araj the Summoner er 2x voor moeten downen...
(2x lvl 60 Warrior, ik (lvl 55 lock) + lvl 60 mage, lvl 60 priest)
Eerste keer ging ze down maar de adds wipe'ten ons.
Het was dus gewoon beetje gepruts...
Nieuwe strategie: Direct respawnen en alle adds gedood, vervolgens spawnde Araj weer >:)
Moet zeggen dat het echt super super snel ging de 2e keer :+

Ik de quest inleveren, krijg ik eerst 9950xp dat ik het laatste deel van de key inlever, en vervolgens nog een 4550xp + de Scholokey _/-\o_ _/-\o_

Het valt me wel op dat ik voor het weekend nog 'maar' lvl 53 was, en nu al weer 74,3% lvl 55...
Het lijkt wel of je xp rewards ineens gigantisch stijgen ofzo :)
Zoals de pre-questchain voor het Ony amulet... (The True Masters) "Visit <name> in <place>" plof 4k xp, "Meet <name> near <place>", plof weer 5k xp enz.
Gaat best hard dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Het gaat echt niet goed met mijn guild. Progress in TAQ is echt triest. Gister 7 whipes op Vem, toen maar opgegeven. Ook in MC en BWL is de focus ver te zoeken terwijl we Nefarian toch echt op farm hebben. Onnodige whipes op trash, zelfs zaterdag in MC whipte we op trash en op Domo. Echt erg.

Daarnaast willen een heleboel mensen niet attunen voor Naxxramas, wat ons dus ook geen alternatief biedt voor TAQ.

*zucht* :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
superbassie schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:14:
[...]

Of Jame's Alliance Leveling Guide volgen :P schijnt één van de beste guides te zijn om snel naar 60 te lvlen.

Btw, iemand nog tips waar ik heen kan gaan met mn lvl 34 dr00d? Geen STV iig
Die levelingguides zijn toch meestal alleen voor de eerste 30 levels?
Ik ga even op zoek.
En gevonden:
http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/p=1488.html

[ Voor 7% gewijzigd door Tranzity op 01-08-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Kaap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:21:
Het gaat echt niet goed met mijn guild. Progress in TAQ is echt triest. Gister 7 whipes op Vem, toen maar opgegeven. Ook in MC en BWL is de focus ver te zoeken terwijl we Nefarian toch echt op farm hebben. Onnodige whipes op trash, zelfs zaterdag in MC whipte we op trash en op Domo. Echt erg.
Daarnaast willen een heleboel mensen niet attunen voor Naxxramas, wat ons dus ook geen alternatief biedt voor TAQ.

*zucht* :|
is dat op ED?
Wel raar dat mensen niet willen attunen voor naxx. Waar ligt dat aan? Moeten ze hun eigen nexussen kopen oid?

Gisteren Razorgore maar weer eens omgelegd na een Onyxia raid. Een of andere huntertrinket dropte, Arcane Infused Gem. Niemand wist eigenlijk of het wel bruikbaar was, en na een hoop gepraat werd er besloten dat de hunterclassleader dat ding zou testen of het bruikbaar is.
Iemand bekend met dat ding?
Vanavond een Vael poging... :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zijn er hier lui die op Grim Batol spelen? Ik wil graag het e.e.a. te weten komen over deze server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
deadsy schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:49:
[...]

is dat op ED?
Wel raar dat mensen niet willen attunen voor naxx. Waar ligt dat aan? Moeten ze hun eigen nexussen kopen oid?

Gisteren Razorgore maar weer eens omgelegd na een Onyxia raid. Een of andere huntertrinket dropte, Arcane Infused Gem. Niemand wist eigenlijk of het wel bruikbaar was, en na een hoop gepraat werd er besloten dat de hunterclassleader dat ding zou testen of het bruikbaar is.
Iemand bekend met dat ding?
Vanavond een Vael poging... :)
Neej, op Kor'Gall.

Mensen met raider rank en hoger krijgen de nexuscrystals. De reserve ranks mogen het tegen hele lage prijzen kopen. Nu zijn de meeste die meestal meeraiden toch wel raid rank.

Thing is, men wil geen reputation grinden met Argent Dawn maar ook niet hun attunement geld betalen als ze honoured zijn. We hebben amper 25 a 30 man die wel attuned zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Heb je toevallig nog tips voor mij? Mijn ervaring is dat het aan de oostkust meestal veels te druk is. Meestal zijn ze daar met zijn 3e of 4e in een node aan het vissen, waardoor deze meestal zo leeg zijn. Een node verder rennen heeft vaak ook geen zin want dan staan ze binnen no time ook bij jou.
Ik vis altijd aan de oost kust (crystal shore) Ik begin gewoon helemaal bovenaan en werk naar beneden. Als ik teveel mensen 1 kant op zie lopen gaat ik de andere kant op :P
Als er al 3 bij een school staan gewoon naar de volgende. Als er 1 staat gewoon vissen. Had afgelopen zondag wel veel andere crap erbij. veel oilies, firefins en stranglekelp.

En Bok............gewoon vaker meegaan naar ZG :P

Gister trouwens ook mijn legplates of the chromatic defier opgehaald :)

[ Voor 8% gewijzigd door DCM op 01-08-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:49:
Zijn er hier lui die op Grim Batol spelen? Ik wil graag het e.e.a. te weten komen over deze server.
Weet alleen dat er goede Rogues vanaf komen ;)
Als je van plan bent om te migreren kan ik je aanraden om eerst op IRC te kijken.
Gewoon dat channel joinen en ff de algehele drukte checken en gezelligheid, zegt imho meestal wel genoeg over hoe de realm zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Kaap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:51:
[...]
Neej, op Kor'Gall.

Mensen met raider rank en hoger krijgen de nexuscrystals. De reserve ranks mogen het tegen hele lage prijzen kopen. Nu zijn de meeste die meestal meeraiden toch wel raid rank.

Thing is, men wil geen reputation grinden met Argent Dawn maar ook niet hun attunement geld betalen als ze honoured zijn. We hebben amper 25 a 30 man die wel attuned zijn.
Is dat een guild die vanaf 11 februari 2005 bestaat?

Wij doen nog niet echt actief Naxxramas, maar hebben wel 54 man attuned. Een enkeling is Exalted, maar de meeste mensen zijn gewoon Revered. Thing is, als het je 2e of 3e level 60 is waar je mee in je guild zit (als main), dan ben je inderdaad niet Revered/Exalted. Organiseer wat meer Scholo runs ofzo. :)

Door de vakantie is het nu makkelijk te krijgen. Wij krijgen ook geen fatsoenlijke AQ/BWL/MC raid op gang, maar er is wel elke avond minstens 1 guild-only Scholo party te vinden.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PromWarMachine schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

Wij doen nog niet echt actief Naxxramas, maar hebben wel 54 man attuned. Een enkeling is Exalted, maar de meeste mensen zijn gewoon Revered. Thing is, als het je 2e of 3e level 60 is waar je mee in je guild zit (als main), dan ben je inderdaad niet Revered/Exalted. Organiseer wat meer Scholo runs ofzo. :)

Door de vakantie is het nu makkelijk te krijgen. Wij krijgen ook geen fatsoenlijke AQ/BWL/MC raid op gang, maar er is wel elke avond minstens 1 guild-only Scholo party te vinden.
Jah is een first generation guild.

Met nieuwe recruits etc en nieuwe chars van bestaande members heb je altijd lui die niet exalted zijn. Mijn rogue is zelf een first generation character maar ook die is maar honoured omdat ik niet van rep grinds hou. Ik heb wel de kosten gedaan om toch te attunen want ik wil gewoon naar Naxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DCM schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:00:
[...]

Ik vis altijd aan de oost kust (crystal shore) Ik begin gewoon helemaal bovenaan en werk naar beneden. Als ik teveel mensen 1 kant op zie lopen gaat ik de andere kant op :P
Als er al 3 bij een school staan gewoon naar de volgende. Als er 1 staat gewoon vissen. Had afgelopen zondag wel veel andere crap erbij. veel oilies, firefins en stranglekelp.

En Bok............gewoon vaker meegaan naar ZG :P

Gister trouwens ook mijn legplates of the chromatic defier opgehaald :)
grats met je legplates ^^ en ik ga zo vaak mogelijk mee, maar ik raid ook nog op Trollbane he :P
dat ik gisteren meekon was een uitzondering, normaal is maandag voor ons raiddag
PromWarMachine schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

omdat er slackers zijn die pas om 9 uur komen aankakken op een VOORAF AANGEGEVEN RAIDDAG er zijn al ivm vakantie 2 vaste raiddagen vastgestelt en nog komen mensen dan niet opdagen :<

giev naxx screw twin emps en lets pwn naxx, wedden dat er dan in no time slackers online komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

maar ik raid ook nog op Trollbane he
ik weet het. was just kidding.

Hoever zijn jullie op trollbane eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:20:
giev naxx screw twin emps en lets pwn naxx, wedden dat er dan in no time slackers online komen
Naxx is gewoon veel toffer dan TAQ imho. Ik ga mee naar TAQ voor de guild en om zo hopelijk straks naar Naxx te kunnen. Ik ga echt niet naar TAQ vanwege de coolheid van de instance of de gear, nee bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

zucht dacht ik even een slaatje te slaan uit het feit dat iemand een krol blade aanbood voor 250.. (volgens auctioneer is ie minimaal 350 waard) koopt niemand em :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DCM schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:22:
[...]

ik weet het. was just kidding.

Hoever zijn jullie op trollbane eigenlijk?
bwl op farm, AQ40 tot aan twin emps
en daar hangen we nu

naxx nog niet echt ingeweest, alleen paar mensen wat trash gecleared
eendje schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:32:
zucht dacht ik even een slaatje te slaan uit het feit dat iemand een krol blade aanbood voor 250.. (volgens auctioneer is ie minimaal 350 waard) koopt niemand em :(
Kroll is meest overschatte item in heel wow en wordt alleen gekocht door mensen die echt geld te veel hebben

[ Voor 37% gewijzigd door Bokkie op 01-08-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
De prijzen fluctueren hard. Let op wat je koopt en zorg ervoor dat je het altijd nog zelf kan gebruiken. Over het algemeen dalen de prijzen op servers voor de 'high end gear' omdat ze niet meer de top zijn. Verder word de vraag door de toenemende goed equipte 60ers steeds kleiner.

Ik zit nu met een stel arcanite bars die ik niet kwijt kan :( maar goed. Voor hetzelfde tijd had ik er een fortuintje mee verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
Arcanite bars gaan veel waard worden :D

Gezien je ze nodig hebt voor teir 3 items en voor de FR items uit Naxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De auctioneer prijzen worden actief gemanipuleerd door "echte" AH-traders. Paar keer kroll-blade erin met 500 of 600g buyout en boem, iedereen heeft veel hogere prijs in auctioneer staan. Niet hlakkeloos vertrouwen op de data van auctioneer dus, dan zou het ook wel erg gemakkelijk gold verdienen zijn ;-)
Sinds auctioneer door relatief veel mensen gebruikt wordt heeft het stevig aan kracht verloren, hoewel ie nog steeds handig is natuurlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Gister maar even gedanst met Heigan. Uiteindelijk werd ie te moe en dropte hij de loot.
Loot:
[Frostfire Belt], [Legplates of Carnage]

Dat was nr 10 en vandaag moet nummer 11 eraan. Dan maar eens gaan kijken hoeveel we er op woensdag kunnen killen en de rest op donderdag hopelijk, want anders blijven er minder dan 2 dagen per week over voor Loatheb. (Wij doen maar 4 dagen Naxx per week).

Ik heb al zo'n zin in Loatheb.... NOT. Al de pots die je voor hem nodig hebt, maar ja ik mag wel dps'en als priest en eens per minuut een heal casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Vincentio schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:12:

Ik heb al zo'n zin in Loatheb.... NOT. Al de pots die je voor hem nodig hebt, maar ja ik mag wel dps'en als priest en eens per minuut een heal casten.
Gaat lekker dan. Wat voor pots heb je dan nodig?

Wij hadden gisteren Kri down (zijn pas net in AQ40 begonnen). Dus door naar Satura maar die's nogal lastig zeg. Kreeg een beetje het idee in een gehaktmolen te zitten :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donker11
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-04-2021
Ik zit met een probleem.. ik mis mijn LFG channel en hoe kan ik rejoinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
/join LFG

bah, kan niet wachten om Naxx in te gaan. we zijn de beste guild op de server maar we willen blijkbaar eerst C'Thun down >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BWL goed op farm, Skeram in AQ40 al een paar keer gekilled maar wat dan? Sartura of Vem & Co? Welke boss is makkelijker of wat zijn de voor en nadelen? Ik heb zo mijn twijfels of Vem makkelijker is dan Sartura...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:46:
[...]

Gaat lekker dan. Wat voor pots heb je dan nodig?

Wij hadden gisteren Kri down (zijn pas net in AQ40 begonnen). Dus door naar Satura maar die's nogal lastig zeg. Kreeg een beetje het idee in een gehaktmolen te zitten :)
Kri down als in eerst yaui dan vem en dan pas kri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:53:
BWL goed op farm, Skeram in AQ40 al een paar keer gekilled maar wat dan? Sartura of Vem & Co? Welke boss is makkelijker of wat zijn de voor en nadelen? Ik heb zo mijn twijfels of Vem makkelijker is dan Sartura...
de bugtrio is egt te kut voor woorden, al de healers gaan steeds dood daar, gelukkig hebben we em vd week voor de 3e keer neer na 4 wipes :X
Toen Sartura neer na 2 wipes en gister Frankriss down :D

Officers zitten te overleggen of we Huhuran of Viscidus gaan, wat zijn jullie ervaringen met deze bosses?

Oeh, reincarnatie van mn UI :) heb het een en ander opgeruimt en wat meer ruimte gemaakt:
De bovenste is de nieuwste versie met de priest necrosis.

Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/wow/bwl800.jpg

Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/wow/zg800.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Helox-in-a-box op 01-08-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeLeerT
waar heb je die Arcanum/Necrosis versie voor priests vandaan, en hoe heet ie???????

damn die ben ik al zoooo lang aan het zoeken :S

antwoord op andere bericht:

Voor Huhuran gaan. Viscidus is een boss die je niet hoeft te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door RoeLeerT op 01-08-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Eindelijk mijn Gui eens totaal aangepast met discord. Ik gebruikte altijd ctmod & nurfed, maar met discord kun je toch wel leuke dingen doen!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.bouman86/gui.jpg

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Kaap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:49:
Ik speel op GB (Horde side)
Daar hebben we een paar guilds die al dik in de epics zitten. De twee beste Horde high-end guilds zijn denk ik Hi Goat en Refusion. Alliance:Horde balance is ongeveer 3:2 en Alliance kant heeft ook een paar goede guilds. Qua PvP is het ook wel ok, je kan altijd wel een BG in (alliance winnen meer, vind ik)
Verder is er een grote NL guild, waar ik ook in zit. Op het moment alles in ZG down en zijn bezig in AQ20 en MC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 12:58:
[...]

de bugtrio is egt te kut voor woorden, al de healers gaan steeds dood daar, gelukkig hebben we em vd week voor de 3e keer neer na 4 wipes :X
Toen Sartura neer na 2 wipes en gister Frankriss down :D

Officers zitten te overleggen of we Huhuran of Viscidus gaan, wat zijn jullie ervaringen met deze bosses?
LOL

Dat ze daar uberhaupt over twijfelen.
Je hebt huhuran die stront simpel is zodra je de juiste hoeveelheid NR hebt.
Dan heb je Viscidus die een berg consumables vereist en gewoon ontzettend kut is.

Er is een reden waarom bijna niemand Viscidus nog doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Bifur schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 10:53:
Arcanite bars gaan veel waard worden :D

Gezien je ze nodig hebt voor teir 3 items en voor de FR items uit Naxx
Hoeveel mensen denk jij dat je binnen afzienbare tijd in tier 3 ziet lopen? Een handje vol. Die mensen weten zelf ook wel wat voor mats ze nodig gaan hebben. :z

Heb zelf ook al 63 Mooncloth, terwijl ik er maar 21 nodig heb. :X

Dividend for Starters

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.