MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE
IK BEN GEEN STUKJE COSMETICA!Anoniem: 31660 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:59:
[...]
Laat me raden.. Jij bent een Rouge?
Edit: ik zie het al in je sig
Ik een Rogue ja
Ik 'denk' dat je gelijk hebt...RaseriaN schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:55:
[...]
Ja echt wel!
- Hunters doen nooit Aimed Shot
- Warriors doen nooit Charge > Execute
- Mages doen nooit Pyroblast/Fireball
- Warlocks doen dan nooit DoT's gooien
- Paladins... eh....
- Shamans....ja..
Anyways! Elke class heeft wel zijn lamers er tussen zitten, maar omdat je juist uit de stealth gepakt word vallen de Rogues opEn sowieso, dan heb je zelf ook niet zitten opletten, want geen een Rogue stealth de complete zone door... hij stealth wanneer hij jou ziet... en dan moet jij hem ook gezien hebben
Toch vindt ik Rogues veruit het meest irritant, juist omdat ze zo uit het niks verschijnen. Ik schrik gewoon echt als ik in een keer vanuit het niks zo'n backstab in mijn nek krijg. Als dat gebeurd is de irritatiefactor superhoog.
2e irritatie, je kunt ze niet terugpakken. Als ik weer res en volledige health terug heb, probeer ik ze wel eens op te zoeken, maar ik kan ze (bijna) nooit meer terug vinden.. (en ja, ik gebruik IAE rank 1)
Misschien heb jij (als Rogue zijnde) nog tips voor mij? Wat doen jullie zoal na een gank?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Stunlock en elke cooldown die ze hebbenMasch schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:03:
[...]
Ik 'denk' dat je gelijk hebt...
Toch vindt ik Rogues veruit het meest irritant, juist omdat ze zo uit het niks verschijnen. Ik schrik gewoon echt als ik in een keer vanuit het niks zo'n backstab in mijn nek krijg. Als dat gebeurd is de irritatiefactor superhoog.
2e irritatie, je kunt ze niet terugpakken. Als ik weer res en volledige health terug heb, probeer ik ze wel eens op te zoeken, maar ik kan ze (bijna) nooit meer terug vinden.. (en ja, ik gebruik IAE rank 1)
Misschien heb jij (als Rogue zijnde) nog tips voor mij? Wat doen jullie zoal na een gank?
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Yup, dat klopt, echter kan je ook 1/2 druids wel vervangen door een shaman. En van Paladins heb je niet echt meer dan 3 nodig. 4e is Blessing of Light, wat niet zo super belangrijk is. Overigens waren er ook geruchten dat de raids uitgebreid gingen worden naar 50 mensen. En als je mensen gaat kicken om plaats te maken voor shamans/paladins ben je imo dom bezig als guild master.Bifur schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:51:
Beste mensen, zoals jullie weten zullen er binnekort shamans en paladins aan beide kanten komen, nu heeft een guildie er een post over geschreven en ik wil van jullie weten of jullie het hier mee eens zijn:
This will cause trouble for a lot of horde people.
There are raids with +-5 shamans in each raid, but lets face it, paladin has much more PvE potential then a shaman.
That means, how will a guildmaster of most progress-hungry horde guilds react: "why to invite 5 shamans to raids, when I can have 4-5 paladins", leaving just 1-2 spots for a shaman.
What will happen to the rest of shaman? To people who love to raid with their class and are not willing to reroll paladin just because "guild wants so". Even worse, if not enough guildies will agree to reroll paladin, outsiders will push out some players (not only shamans), because " we need min 4 paladin".
Ive been talking to a guildmaster of horde HC guild from DrakThul server, who i know personally, and he said calm and decided: "I am sorry for shamans who loved raiding, but after BC, we cant invite more than 2 of that class, there is really no use."
Blizzard said, there will not be a shaman revamp, giving him better PvE abilities and improving his potential.
+ I dont play WoW just because it is MMORPG, i play it mostly because of the well-known story line, i really like it. And suddenly, paladins using magical powers for their crusade against the Scourge, can heal/buff their enemy? Forsaken arent the enemy today, but they have the same "natura" as the rest of scourge. - so, how can LIGHT help UNDEAD when it was meant to destroy them?
Was just a bit of phylosophying, hope u understood my idea. o.O
Ah well, last thing:
"Although Warchief Thrall and High Chieftain Cairne Bloodhoof openly opposed the blood elves’ methods, they recognized the Blood Knights’ strategic value. Indeed, it is likely that the group figured heavily in the Horde's ultimate decision to offer membership to the blood elves."
Good luck to all raiding shamans after BC is out. (but you will be pushed out, with most probability)
Tja, het is de stunlock vaak he? Op full health kun je pas een eerste poging waging om het gevecht om te keren als je half health bent en soms lukt het nog wel eens (als shaman: nature swiftness/grote heal/flameshock op rogue en opnieuw beginnen). Als je gepakt wordt door een rogue terwijl je half health bent stunlockt hij je tot het einde, dus kun je helemaal niets doen.Masch schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:03:
[...]
Dit dus.
rouges are so overpowdered!RaseriaN schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:00:
[...]
IK BEN GEEN STUKJE COSMETICA!
Ik een Rogue ja
Het volgende in een macro zetten (nummers naargelang venster)Miles Teg schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:07:
Ik heb al een beetje lopen zoeken, maar kon niets vinden; Probleem is, mn extra gemaakte chatwindows blijven verdwijnen, op compleet willekeurige momenten. Begint vrij irritant te worden.
Iemand ooit 's van datzelfde probleem gehoord, of gehad?
/script ChatFrame3:Show()
/script ChatFrame4:Show()
/script ChatFrame5:Show()
Filters e.d. blijven behouden.
Heb hetzelfde irritante probleem.
Ik snap daar dus echt niks van he. Echt heel veel mensen hebben het over rouge ipv rogue. Hoe komt dat toch? Als rouge nou nog niks zou zijn, maar het is make-up!RaseriaN schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:00:
[...]
IK BEN GEEN STUKJE COSMETICA!
Ik een Rogue ja
[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 28-07-2006 16:39 ]
'k Kan je gerust stellen. Geen ebay aan mijn chars te pas gekomen (lvl 60 rogue die net aan endgame begint en een lvl 48 priest). Ik heb al deze zooi echter nooit nodig gehad. Heb altijd hoog in de damagelijsten gestaan van pug groepjes, altijd vlotjes kunnen levelen, .. 't is pas nu'k echt aan't raiden ben dat'k dit allemaal wil optimaliseren en er het maximale uithalen.RaseriaN schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:08:
[...]
Heb je je character ge-eBayed offuh...
Wat je denk ik bedoeld is dat er een Weapon Normalization is geweest.
Vroeger werd er namelijk met de weaponspeed van je wapen vermenigvuldigt.
Dit kon voor sommige snelheden extreme gevolgen hebben waardoor blue items, vele maten beter presteerde bij speciale hoeveelheden AttackPower.
Tegenwoordig word er niet meer naar weaponspeed gekeken maar een vaste multiplyer genomen aan de hand van het wapen. (Dagger is 1.7, Sword/Mace/Fist is 2.4 en 2H is 3.2 meen ik)
Anoniem: 179733
Bij voorbaat dank! (als er een email nodig is, menno @ terlaak . name)
Rogues zijn toch ook makeup?UltraR-pc schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:39:
[...]
Ik snap daar dus echt niks van he. Echt heel veel mensen hebben het over rouge ipv rogue. Hoe komt dat toch? Als rouge nou nog niks zou zijn, maar het is make-up!

Ik ben het niet eens. Iedereen loopt te roepen dat het spel verziekt gaat worden maar op het moment dat dit geroepen wordt hebben ze geen idee wat er veranderd gaat worden aan het spel. De mensen denken nog in de oude lijn van het spel maar als je twee classes gaat omgooien dan is er meer aan de hand. Ik verwacht dus ook het e.e.a. misschien stukken waar je paladin en shaman voor nodig heb. Zelf verwacht ik ook dat er 2 classes of meer bij gaan komen zodat er toch weer een balans gaat komen.Bifur schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:51:
Beste mensen, zoals jullie weten zullen er binnekort shamans en paladins aan beide kanten komen, nu heeft een guildie er een post over geschreven en ik wil van jullie weten of jullie het hier mee eens zijn:
This will cause trouble for a lot of horde people.
There are raids with +-5 shamans in each raid, but lets face it, paladin has much more PvE potential then a shaman.
That means, how will a guildmaster of most progress-hungry horde guilds react: "why to invite 5 shamans to raids, when I can have 4-5 paladins", leaving just 1-2 spots for a shaman.
What will happen to the rest of shaman? To people who love to raid with their class and are not willing to reroll paladin just because "guild wants so". Even worse, if not enough guildies will agree to reroll paladin, outsiders will push out some players (not only shamans), because " we need min 4 paladin".
Ive been talking to a guildmaster of horde HC guild from DrakThul server, who i know personally, and he said calm and decided: "I am sorry for shamans who loved raiding, but after BC, we cant invite more than 2 of that class, there is really no use."
Blizzard said, there will not be a shaman revamp, giving him better PvE abilities and improving his potential.
+ I dont play WoW just because it is MMORPG, i play it mostly because of the well-known story line, i really like it. And suddenly, paladins using magical powers for their crusade against the Scourge, can heal/buff their enemy? Forsaken arent the enemy today, but they have the same "natura" as the rest of scourge. - so, how can LIGHT help UNDEAD when it was meant to destroy them?
Was just a bit of phylosophying, hope u understood my idea. o.O
Ah well, last thing:
"Although Warchief Thrall and High Chieftain Cairne Bloodhoof openly opposed the blood elves’ methods, they recognized the Blood Knights’ strategic value. Indeed, it is likely that the group figured heavily in the Horde's ultimate decision to offer membership to the blood elves."
Good luck to all raiding shamans after BC is out. (but you will be pushed out, with most probability)
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Maar als ik and et rondcruisen ben op mn epic hond dan gank ik 8/10 keer wel iedereen die ik tegen kom. Ten eerste omdat ik ook vaak genoeg ben geganked op mn alts en op mn rogue zelf. Ten tweede omdat...... ik zuig in duels en battlegrounds en ganken is veel leuker dan dat als een rogue ;p
Anoniem: 183418
Heb zelf een 54 Human Mage @ Runetotem ( ingame: Hayer )
Al een tijd geen WoW meer gespeeld omdat mn computer al minstens 6 weken weg is voor reperatie

Btw weet iemand nog mooie schoenen voor mn mage? heb namelijk nog steeds Acidic Walkers uit Gnomeregan , ben nog niet egt iets beters tege gekome dus misschien weten jullie wel iets?

wolfrunner shoes?Anoniem: 183418 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:01:
Na heel wat delen te hebben gevolgd, heb ik me maar eens geregistreerd:)
Heb zelf een 54 Human Mage @ Runetotem ( ingame: Hayer )![]()
Al een tijd geen WoW meer gespeeld omdat mn computer al minstens 6 weken weg is voor reperatiemaarja gelukkig volgende week vrijdag weer klaar
Btw weet iemand nog mooie schoenen voor mn mage? heb namelijk nog steeds Acidic Walkers uit Gnomeregan , ben nog niet egt iets beters tege gekome dus misschien weten jullie wel iets?![]()
zit nu te twijfele tussen wolfrunner shoes en Magister's Boots, wolfrunner shoes heeft betere stats en +13 Dmg , maar Magister's is weer voor Tier 0.
Maar bedankt voor je antwoord
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 183418 op 28-07-2006 20:21 ]
tier 0 is leuk en aardig, maar het geeft een minieme setbonus.. ik heb op mn lock (60) deze, met dragonrider boots als extra voor de FR..Anoniem: 183418 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:20:
[...]
zit nu te twijfele tussen wolfrunner shoes en Magister's Boots, wolfrunner shoes heeft betere stats en +13 Dmg , maar Magister's is weer voor Tier 0.
Hier hoe wij hem doen:
2 Teams:
Team 1: 2 warriors, 2 locks, 1 hunter, 1 mage, en een paar healers voor die tank, houden sartura bezig helemaal achterin de grot. De ranged dps nuked haar helemaal suf en rent weg, feign death whatever, ze reset thread toch elke 10 seconden ofzo.
Team 2: De rest, nuked de adds neer 1 voor 1, Tanks proberen her en der te taunten, maar over het algemeen lekker nuken en dodgen die handel.
Daarna circeltje om sartura heen, en nuke je suf.
Ik ben nu lvl 56 met mijn Druid en heb als Mace een Vicious Hammer. Deze heeft de volgende stats:
+3 str
+6 sta
Equip: +34 Atk Pwr
Nu is mijn vraag wat nu een goede opvolger hier van is. Ik ben een feral druid dus voor veel agi en str. Echter. Ik heb gehoord dat 1 str = 2 atk pwr. Dat zou dus betekenen dat ik iets zoek wat minimaal +17 str heeft om te compenseren met die +34 atk pwr.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Met de allakhazam search kun je heel mooi zoeken op items met bepaalde stats: http://wow.allakhazam.com/db/itemadvsearch.html?xPhydomir schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 21:28:
Even een vraagje.
Ik ben nu lvl 56 met mijn Druid en heb als Mace een Vicious Hammer. Deze heeft de volgende stats:
+3 str
+6 sta
Equip: +34 Atk Pwr
Nu is mijn vraag wat nu een goede opvolger hier van is. Ik ben een feral druid dus voor veel agi en str. Echter. Ik heb gehoord dat 1 str = 2 atk pwr. Dat zou dus betekenen dat ik iets zoek wat minimaal +17 str heeft om te compenseren met die +34 atk pwr.
wordt toch beweerd dat NE's gay zijn
Voegt dit bericht enige waarde toe aan het huidige topic?Hurtebise schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:07:
Een Night Elf Rogue is een ROUGE
wordt toch beweerd dat NE's gay zijn

Mag ik hier op in gaan?Vincentio schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:28:
En van Paladins heb je niet echt meer dan 3 nodig. 4e is Blessing of Light, wat niet zo super belangrijk is.
Van ee paladin heb je er echt niet meer dan 3 nodig?
BoS(salvation), Bok(Kings). Deze 2 zijn sowieso een must.
BoW(Wisdom), altijd handig voor healende classes, bijna onmisbaar imho. Dan krijg je nog BoL(light), om hier flink even op in te gaan. BoL maakt de paladin juist 1 van de betere healers in een raid(mits genoeg +healing!!). Met een flink pak +healing outheal je priests/druids. En imho is een paladin healer efficienter op bepaalde stukken. Flash heal is een 1.5 (?) seconde cast, en daarmee heb je dus niet snel dat er al een heal gesmeten is op je target...
Maargoed, Zonder BoL op maintanks en closedps is het toch wel een stuk lastiger imho..
Dat zijn dus al 4 paladins nodig. Dan heb je ook nog BoM(Might), welke in velen gevallen Kings overtreft(mijn mening!) omdat een warrior gewoon geen ruk aan 10% meer spi/int heeft.
Kortom, om nou te zeggen dat 3 paladins genoeg is, is wat mij betreft wat kort door de bocht... Als jullie het er mee doen, fijn, maar meer is zeker handig!
Dit is geen flame, geen aanval op je, ik post mijn mening even...
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
ik ben zelf warrior, en losse items waren véél beter als pre-MC gear dan de Valor (tier 0) of Heroism (tier o.5) sets. Tip dus om losse items te bekijken ipv een setAnoniem: 183418 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:20:
[...]
Tsja, gewoon doen wat ik doe; Rerollen.Bifur schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:51:
Verhaal over Shamans/Paladins
Ik speel nu voornamelijk een Gnome Warrior en speel nog zo af en toe op m'n shaman. 't enige wat ik er aan overhoud is de kennis om als warrior shamans de grond in te boren .. Tsja
.
Door Naxx doen we geen MC meer, en in het jaar dat we het wel deden is Wrath in totaal drie keer gedropped, dus mijn kans om ze ooit te krijgen was al klein, maar nu dan toch de set compleet
Ook van ons raidfund een Nightfall gehad, met een paar van deze in je raid doen je casters lekker veel damage extra
Ja, is misschien ook een ideeaddictive schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 05:26:
[...]
ga lekekr grinden in desolace, ook een super plaats! (op mijn realm iig)
Uhm ooit BoM en BoW tegelijk op iemand gezien? Nee dat dacht ik al. Dus dan zit je nog op max 4. En BoL is geen requirement, zelfs zonder BoL weet een paladin in onze guild bijna altijd op de nr1 healing done spot te staab. Oh en ik ben een oud paladin, ik weet echt wel waar ik over praat...jarnotjuh schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:40:
[...]
Voegt dit bericht enige waarde toe aan het huidige topic?Juist...
[...]
Mag ik hier op in gaan?
Van ee paladin heb je er echt niet meer dan 3 nodig?![]()
BoS(salvation), Bok(Kings). Deze 2 zijn sowieso een must.
BoW(Wisdom), altijd handig voor healende classes, bijna onmisbaar imho. Dan krijg je nog BoL(light), om hier flink even op in te gaan. BoL maakt de paladin juist 1 van de betere healers in een raid(mits genoeg +healing!!). Met een flink pak +healing outheal je priests/druids. En imho is een paladin healer efficienter op bepaalde stukken. Flash heal is een 1.5 (?) seconde cast, en daarmee heb je dus niet snel dat er al een heal gesmeten is op je target...
Maargoed, Zonder BoL op maintanks en closedps is het toch wel een stuk lastiger imho..
Dat zijn dus al 4 paladins nodig. Dan heb je ook nog BoM(Might), welke in velen gevallen Kings overtreft(mijn mening!) omdat een warrior gewoon geen ruk aan 10% meer spi/int heeft.
Kortom, om nou te zeggen dat 3 paladins genoeg is, is wat mij betreft wat kort door de bocht... Als jullie het er mee doen, fijn, maar meer is zeker handig!
Dit is geen flame, geen aanval op je, ik post mijn mening even...![]()
Je hebt er 3 nodig, 4 is mooi. Meer is overbodig, simple as that.
En ik speel tegenwoordig priest, dus..
Bovendien genoeg ervaring met maar 3 Paladins in Naxxramas (en met Patchwerk down daarmee). (ook meer maar daar boeit healing VEEL minder.
[ Voor 7% gewijzigd door Vincentio op 29-07-2006 01:27 ]
Nu had'k dus graag wat combinaties uitgeprobeert en kwam'k op wow forums volgend adres tegen: http://www.wow-equip.com.
Helaas is die site niet meer up en running
Ik was nu aan't denken voor een sword spec: MH=Sword of Zeal; OH=Assassination Blade. Als het toch de damagerange is die telt lijkt dit me wel een erg leuke swordbuild ook al zijn het "maar" 2 blauwtjes.
Sword (PvE) Build
Daggerbuild zou dan MH=Heartseeker worden met OH=Alcor's Sunrazor.
Dagger (PvE) Build
Daggers heb'k al. Swords zou een investering met zich meebrengen maar beter bij mijn huidige speelstijl passen.. namelijk SS spamming. Jullie hebben vast nog wel hopen commentaren op hoe ik de talents verdeel? Graag
[ Voor 39% gewijzigd door witchdoc op 29-07-2006 04:12 ]
Ik ben level 6 nou, Dwarf hunter, heb 2 zilver, en ben te zwak om te grinden...
Die boars en beren in Dun Morogh leveren niks op, en die Wendigo's komen steeds met zijn 3en of 4en op me af.
En voor een gathering skill heb ik 12 zilver nodig, de skill (leatherworking) zelf en een skinning knife.
Dit begint flink irritant te worden!
Ik zit op Aerie Peak nu, btw, flink veel low level spelers daar. Is een nieuwe server, 6 weken oud nu.
[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 29-07-2006 05:27 ]
Gewoon questen. Snap niet hoe je zonder geld kan zitten als je geen gear koopt.Richub schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 05:26:
Bah... Daar gaan we weer.![]()
Die boars en beren in Dun Morogh leveren niks op, en die Wendigo's komen steeds met zijn 3en of 4en op me af.
En voor een gathering skill heb ik 12 zilver nodig, de skill (leatherworking) zelf en een skinning knife.
Ik zit op Aerie Peak nu, btw, flink veel low level spelers daar. Is een nieuwe server, 6 weken oud nu.
Van nu af moet ik dus mijn eigen geld kunnen verdienen...
Even naar Elwynn geweest voor een paar quests, idd.
Btw: Ik had een quest waarvoor je 4 chunks of boar meat nodig had, na 50+ boars gekilled te hebben (waarvan 60% niets dropte) had ik er nog niet een gevonden... Is dat normaal?
Edit:
Zo, dat gaat een stuk beter, ik heb nou geld genoeg, met een beetje moeite! Nogmaals bedankt 4 tha tipz!
[ Voor 15% gewijzigd door Richub op 29-07-2006 07:26 ]
Sword fo zeal main en assa in off is redelijke combo, hoewel ik persoonlijk de assa wat te traag vind voor offhandpoohbeer schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 03:04:
Jullie hebben topch me oogjes geopened met die te snelle dagger. Even m'n Heartseaker weer geprobeert en inderdaad het maakt zelfs een zichtbaar verschil?
Nu had'k dus graag wat combinaties uitgeprobeert en kwam'k op wow forums volgend adres tegen: http://www.wow-equip.com.
Helaas is die site niet meer up en runningHeeft er toevallig iemand een alternatief?
Ik was nu aan't denken voor een sword spec: MH=Sword of Zeal; OH=Assassination Blade. Als het toch de damagerange is die telt lijkt dit me wel een erg leuke swordbuild ook al zijn het "maar" 2 blauwtjes.
Sword (PvE) Build
Daggerbuild zou dan MH=Heartseeker worden met OH=Alcor's Sunrazor.
Dagger (PvE) Build
Daggers heb'k al. Swords zou een investering met zich meebrengen maar beter bij mijn huidige speelstijl passen.. namelijk SS spamming. Jullie hebben vast nog wel hopen commentaren op hoe ik de talents verdeel? Graag
best voor sword pre- endgame instances blijft dal rend (ubrs rend runs doen)
maar sword of zeal is zeker heel nice heb ik zelf ook mee gelopen tot ik dal rend main hand had (moet offhand nog)
weet niet of je beschikking hebt tot Zul gurub en AQ20 maar in silithius is een quest die je 2 bosses laat killen (1 in elk van deze instances) en daarmee kan je een heerlijk zwaard krijgen met een iets hogere dmg range dan sword of zeal, =>
Ravenhold Slicer
dmg= 83-156
42.7 dps
Speed 2.80
6 stamina
+28 attackpower
+28 attackpower
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 130680
The Thunderwood Poker
Is best wel een aardige mainhand dagger.
Thnz, wist niet dat daar zo'n uitgebreidde search bij zit.HolyCorn schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:00:
[...]
Met de allakhazam search kun je heel mooi zoeken op items met bepaalde stats: http://wow.allakhazam.com/db/itemadvsearch.html?x
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
lol, je bent pas lvl 6...oftewel, geld is nog helemaal niet zo belangrijkRichub schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 05:26:
Default blanke hetero
Pets schalen mee met hun level als ik het goed heb, dus op lvl60 is je pet op z'n grootst.Ebayzo schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:27:
Is het eigenlijk normaal dat als je als hunter een pet neemt, deze terug "veranderd" in zijn basic form? Gister pakte ik namelijk een Ghostpaw Hunter (Wolf) maar die veranderde toen naar een basic Wolf terug. En ik wilde nog wel die Ghostpaw omdat hij groter was dan de Wolf die ik had
En ze zijn vrijwel altijd kleiner dan hun soortgenootjes in het wild
Echt héél stom!Razorfist schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 11:34:
[...]
Pets schalen mee met hun level als ik het goed heb, dus op lvl60 is je pet op z'n grootst.
En ze zijn vrijwel altijd kleiner dan hun soortgenootjes in het wildvooral met beren enzo valt dit op
Default blanke hetero
okee zal dr even naar gaan kijke als ik WoW weer kan spelenaddictive schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 23:52:
[...]
ik ben zelf warrior, en losse items waren véél beter als pre-MC gear dan de Valor (tier 0) of Heroism (tier o.5) sets. Tip dus om losse items te bekijken ipv een set
wat vinden jullie nu van de objective-based pvp zoals die is bekend gemaakt op de website. Persoonlijk vind ik het een beetje tegen vallen. Op het wow forum is er al commentaar over het silithus gedeelte. Hoe wil je als je dat zand hebt in leven blijven als je niet kan mounten.. dat je niet kan mounten je zou maar net die patrol die daar rond loopt tegen het lijf lopen.
Het valt me verder tegen dat er geen dingen worden opgezet als quests om de vijandelijke steden te veroveren en dat soort spul. Ik hoop dat ze binnenkort meer objectives bekend gaan maken want op dit moment ben ik bang dat het hetzelfde wordt als de AD world event.. is leuk voor 2 weken en dan haken er steeds meer mensen af.
Hunter is van lvl 1-10 ook de meest kansloze class. Ik heb alle classes op paladin na van 1-10 gespeeld en ging met m'n hunter verreweg het meeste dood. Dan krijg je op lvl 10 je pet en ben je opeens de beste solo pve class, beetje vreemd als je het mij vraagt.Richub schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 05:26:
En met die skinning verdien ik ook 3x zoveel, en ik heb nog geeneens wat Light leather aan spelers verkocht. Ieder beest levert wat op nu: Ruined leather scraps zijn per 10 nog 75 copper waard.
Leuk meegenomen.
Ik kan behoorlijk vooruit nu, binnenkort maar eens naar Loch Modan toe, lekker questen.
[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 29-07-2006 13:32 ]
je bedoelt copper niet bronsRichub schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:28:
Jup, klopt, ik heb mijn pet nou, en ik ga ineens als een speer!
En met die skinning verdien ik ook 3x zoveel, en ik heb nog geeneens wat Light leather aan spelers verkocht. Ieder beest levert wat op nu: Ruined leather scraps zijn per 10 nog 75 brons waard.
Leuk meegenomen.
Ik kan behoorlijk vooruit nu, binnenkort maar eens naar Loch Modan toe, lekker questen.
Heb 't even ge-edit...
Even 'n n00b vraagje: Als ik terug hearthstone nu, gaat mijn pet dan mee? Of blijft die achter?
Edit:
OK, OK, ik vraag al niets meer...
[ Voor 87% gewijzigd door Richub op 29-07-2006 13:54 ]
probeer nou eerst zelf even wat uit.. begrijp me niet verkeerd, maar sommige dingen moet je zelf beetje uitzoeken hoor.. daar is het spel voor gemaakt..Richub schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:32:
Lol, jep!
Heb 't even ge-edit...
Even 'n n00b vraagje: Als ik terug hearthstone nu, gaat mijn pet dan mee? Of blijft die achter?
Ja, ik heb nu zwaarden gekozen die'k METEEN kon kopen aangezien ik niet vele tijd heb tussen de guildraids door om b.v. nog ubrs ter gaan doen. Assi is misshcien wel wat traag maar daar heb ik enkel last van met poisons juist? z'n dps is namelijk wel lekker hoog.-=BoKKiE=- schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:05:
Sword fo zeal main en assa in off is redelijke combo, hoewel ik persoonlijk de assa wat te traag vind voor offhand
best voor sword pre- endgame instances blijft dal rend (ubrs rend runs doen)
maar sword of zeal is zeker heel nice heb ik zelf ook mee gelopen tot ik dal rend main hand had (moet offhand nog)
weet niet of je beschikking hebt tot Zul gurub en AQ20 maar in silithius is een quest die je 2 bosses laat killen (1 in elk van deze instances) en daarmee kan je een heerlijk zwaard krijgen met een iets hogere dmg range dan sword of zeal, =>
Ravenhold Slicer
dmg= 83-156
42.7 dps
Speed 2.80
6 stamina
+28 attackpower
+28 attackpower
We doen nu ZG met de guild tot en met hakkar dus wie weet ben'k wel gelukkig en kan'k Warblade of the Hakkari looten voor in me OffHand
De eerste boss van AQ20 mag trouwens ook niet echt een probleem zijn maar daar zijn we dus nog niet mee bezig. Guild is zich aan't heropbouwen nadat alle epic users masaal zijn opgestapt.
Maar de wapenselectie heb'k nu ongeveer wel door dan. Zowel voor dagger als swords build in de MH altijd een sloom wapen waar de dmg range hoog ligt en voor de OF gewoon een snel wapen met hoge dps voor white damage en poisons, juist?
Nu de builds nog.. had eerder al 2 builds gepost maar hier ben'k uiteindelijk toch niet zo tevreden over. Maar kunnen jullie op deze aaangepaste swords en aangepaste dagger build misschien eens wat kritiek uiten? Of ben'k hier redelijk goed mee op bezig?
Ook zeker een leuke dagger inderdaad.Anoniem: 130680 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 09:37:
Met die zelfde quest kun je ook nog dit dingetje kiezen als je met daggers speelt
The Thunderwood Poker
Is best wel een aardige mainhand dagger.
[ Voor 8% gewijzigd door witchdoc op 29-07-2006 14:27 ]
Jij mag nooit meer raden jochiepoohbeer schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:23:
Maar de wapenselectie heb'k nu ongeveer wel door dan. Zowel voor dagger als swords build in de MH altijd een sloom wapen waar de dmg range hoog ligt en voor de OF gewoon een snel wapen met hoge dps voor white damage en poisons, juist?
Anoniem: 99190
Komt vanzelfAnoniem: 99190 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 19:05:
Zo heb gister ook WoW gekocht, snap er nog niet zo heel veel van maar ben al wel level 8!
over het algemeen wel, mainhand maakt snelheid niet zoveel uit ivm standaardisatie dus van die multuplier, als je maar voor een zo hoog mogelijke max dmg zorgtpoohbeer schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 14:23:
[...]
offhand mag snel zijn voor poisons, maar gezien je standaard missrate met offhand kan je ok gewoon voor stats op je offhand kiezen, wel minder poison procs dan, maar als de stats goed zijn kan je overwegen om een trage offhand te nemen
ik heb nu bijvoorbeeld dus dal rend in main hand en ravenhood slicer in offhand, ravenhood is eigenlijk te traag voor offhand maar die 26 attackpower is erg lekker
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 117852
Anoniem: 183504

Ik snap dit niet hoor. Je kan gewoon via je bank betalen.Anoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 05:52:
Spel 2 dagen geleden gekocht.. voor niks dus omdat ik geen creditcard heb... zette ze er ook niet even groot op.. afzetterskon niet terug omdat het te verweg was
Je kunt ook met een prepay gamecard registreren! Zo heb ik ook geregistreerd. Zonder CC!Anoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 05:52:
Spel 2 dagen geleden gekocht.. voor niks dus omdat ik geen creditcard heb... zette ze er ook niet even groot op.. afzetterskon niet terug omdat het te verweg was
En via bank betalen kan pas als je al een account hebt, gewoon 1 gamecard halen & registreren, daarna in account management overzetten op Direct Debt.
[ Voor 22% gewijzigd door Richub op 30-07-2006 07:07 ]
waar haal je die en hoeduur?Richub schreef op zondag 30 juli 2006 @ 07:03:
[...]
Je kunt ook met een prepay gamecard registreren! Zo heb ik ook geregistreerd. Zonder CC!
En via bank betalen kan pas als je al een account hebt, gewoon 1 gamecard halen & registreren, daarna in account management overzetten op Direct Debt.
Zo'n kaart kostte mij 26 euro, voor 60 dagen speeltijd.
Goede kans dat ze ze daar ook hebben.
Ja kan ook via Internet gamekaarten kopen. Er zijn genoeg PC en gameshops die tegenwoordig hun diensten on-line aanbieden.Anoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 09:29:
wij hebben in mijn dorp niet echt pc zaken.. alleen doit.. en van game zaken. Intertoys alleen ><""
Anoniem: 11756
http://www.lurkerlounge.c...sion/index.php/t5329.html
hij vraagt namenlijk naar cd5
"please insert the CD labeled "world of warcraft disc 5"
maar ik heb geen CD5 en hij is er ook niet volgends mijn broer.
wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 34% gewijzigd door lightstyle op 30-07-2006 13:27 . Reden: sorry, las net de cd5 patches bevat... ]
Anoniem: 158967
ashenvale is uitgesloten!
beter is nog als iemand me zou willen helpen, ik zit op dentarg
Kijk anders ook even hier voor de levels van gebieden.
@lightstyle: de eedere versie van WoW had maar 4 cd's, maar als je die zou hebben lijkt het me niet dat er naar een 5e gevraagd word.
Edit: Is het trouwens absoluut niet de moeite om dungeon set 1 te halen, en ook later te upgraden naar tier 0.5? Ik zit nu op level 56 en tot nu toe zijn de items nog wel beter dan wat dropt en op de AH staat. (heb bracers en belt)
[ Voor 48% gewijzigd door Jesseh op 30-07-2006 15:42 ]
ik wil wel SOLO he??Jesseh schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:40:
Ik denk dat je al kunt beginnen in Stranglethorn Vale (onder Duskwood) en Alterac Mountains (boven Hillsbrand)
Kijk anders ook even hier voor de levels van gebieden.
@lightstyle: de eedere versie van WoW had maar 4 cd's, maar als je die zou hebben lijkt het me niet dat er naar een 5e gevraagd word.
Edit: Is het trouwens absoluut niet de moeite om dungeon set 1 te halen, en ook later te upgraden naar tier 0.5? Ik zit nu op level 56 en tot nu toe zijn de items nog wel beter dan wat dropt en op de AH staat. (heb bracers en belt)
Woon je toevallig in Didam?Anoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 09:29:
wij hebben in mijn dorp niet echt pc zaken.. alleen doit.. en van game zaken. Intertoys alleen ><""
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Misschien al STVAnoniem: 158967 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:31:
nou ik ben dit spel ff zat, kun je nou nergens solo als lvl 30 hunter questen? hillsbrad en arathi iig niet, iemand een id waar wel?
ashenvale is uitgesloten!
beter is nog als iemand me zou willen helpen, ik zit op dentarg
wrom er een probleem er van maken en niet gewoon het antwoord geven waar ik dat kan doen? en als je gelezen had zat ik daar al niet meer over in...
OT: weet iemand een site waar je kan zien hoeveel mensen er in een server zitten, wat alliance-horde verhouding is, en of er veel lvl 60 zijn of juist niet? www.wow-europe.com/en/serverstatus kun je wel zien hoe vol ie is, maar daar houd het ook mee op..
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 30-07-2006 16:36 ]
al vaak voorbijgekomen maar goed, hier is ie nog een keer:Anoniem: 158967 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:26:
[...]
wrom er een probleem er van maken en niet gewoon het antwoord geven waar ik dat kan doen? en als je gelezen had zat ik daar al niet meer over in...
OT: weet iemand een site waar je kan zien hoeveel mensen er in een server zitten, wat alliance-horde verhouding is, en of er veel lvl 60 zijn of juist niet? www.wow-europe.com/en/serverstatus kun je wel zien hoe vol ie is, maar daar houd het ook mee op..
http://warcraftrealms.com/
www.warcraftrealms.comAnoniem: 158967 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 16:26:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 183418 op 30-07-2006 16:49 ]
Yap sux,
Waar moet ik precies naar vragen bij intertoys dan? X_X World of warcraft prepaid kaart of is dat gewoon algemeen voor veel games en hoe heet het dan X_X
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 183504 op 30-07-2006 18:08 ]
Anoniem: 170616
Ik speel al geruime tijd op Draenor EU maar ben mijn lvl 60 warlock daar een beetje beu. Ik ben nu dus op zoek naar een lvl 60 Mage op Draenor EU. Als iemand interesse heeft om te ruilen, email voidth@hotmail.com ..
World of warcraft prepaid card (60 dagen).Anoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:07:
[...]
Yap sux,
Waar moet ik precies naar vragen bij intertoys dan? X_X World of warcraft prepaid kaart of is dat gewoon algemeen voor veel games en hoe heet het dan X_X
Dat je in een bijna onbewoond gat woont, ok. Maar je bent toch wel eens eerder in een winkel geweest?
Of wat denk je van bol.com?
http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Jah gewoon naar World of Warcraft prepaid kaart vrageAnoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:07:
[...]
Yap sux,
togh betwijfel ik of ze die bij intertoys wel verkopen maarja je kan altijd kijke
Anoniem: 86561
Gebruik automatische incasso?Anoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:07:
[...]
Yap sux,
Maar ja ben wel 1,5 lvl omhoog gekomen alles met elkaar en dat is ook niet verkeerd
En daarnaast dropte er een frost epic ring die ik voor 149G in het AH heb verkocht
Ach ja... het was weer een productieve middag
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Anoniem: 114195
http://www.gamersloot.netAnoniem: 130680 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:46:
[...]
Ja kan ook via Internet gamekaarten kopen. Er zijn genoeg PC en gameshops die tegenwoordig hun diensten on-line aanbieden.Dus je hoeft er niet eens meer je deur voor uit.
Betrouwbaar, zelf ook meerdere keren gebruikt. Nadeel, het gaat via Paypal dus waarsch CC nodig
Anoniem: 61797
Geen idee hoe oud je bent, maar misschien is het handig dit soort dingen aan je ouders te vragen/op te zoeken, het is allemaal nogal voor de hand liggende info namelijk.Anoniem: 183504 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:27:
Zal het binnekort wel ff vragen, automatisch incasso wtf?
* Osxy is inmiddels dan ook op lvl 28, terwijl ik computer met 3 man deel:P
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Oeh paypalAnoniem: 114195 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:06:
[...]
http://www.gamersloot.net
Betrouwbaar, zelf ook meerdere keren gebruikt. Nadeel, het gaat via Paypal dus waarsch CC nodig

Zal eens kijken =] en paypal hoeft geen cc hoor kan via bank
Talisman of Protection als vervangen voor m'n Medallion of Grand Marshal Morris
en
Overlord's Crimson Band als vervangen voor m'n Naglering
Ik vraag me trouwens af hoe de horde/alliance relatie op andere pvp servers is. Op xavius zijn er echt hele squads van lvl 60 spelers die lagere levels lopen te killen. het is zo echt klote levelen.
Oke dat je me een keer killed als je langs me loopt, maar ga dan niet lopen corpsecampen, zeker niet bij een graveyard... Vervelende guilds zijn vooral <evo>, <black star> , en nog eentje met iets van "sadists" in de guildnaam
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
zucht, evo.. /cry..Koekje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:39:
Ben nu bezig in mijn vrije tijd mijn paladin naar 60 te brengen, het lukt om ongeveer 1 level per dag te krijgen, nu al 48.Vandaag trouwens mijn guild verlaten (welke ambities had om endgame instances te gaan doen) omdat een van de officers behoorlijk machtsgeil was, zomaar mensen uit de guild schoppen "You annoyed me, bye! - kicked" een of ander kutkind van 14 :P(nofi). Ik stond zelf wel goed aangeschreven in de guild, maar met mensen zoals hem ik de guild kan je gewoon geen plezier meer aan get spel beleven. Nu maar <Wound> Gejoined, een pvp guildje.
Ik vraag me trouwens af hoe de horde/alliance relatie op andere pvp servers is. Op xavius zijn er echt hele squads van lvl 60 spelers die lagere levels lopen te killen. het is zo echt klote levelen.
Oke dat je me een keer killed als je langs me loopt, maar ga dan niet lopen corpsecampen, zeker niet bij een graveyard... Vervelende guilds zijn vooral <evo>, <black star> , en nog eentje met iets van "sadists" in de guildnaam
ik zit ook alliance.. als je een goede guild wil, die ook erg gezellig is, is Nerve aan te raden.. ik zit erin, en het is érg gezellig.. zoals je in mn sig kan zien heb ik 3 60's, en dit is de 1e guild waar ik me écht thuis voel.. mensen helpen elkaar, en we boeken grote vooruitgang.. momenteel ff niet door vakantie, maar ik vermoed dat we voor het einde van het jaar een groot deel van BWL doorzijn...
AQ20 cleared, ony op zo goed als farm, ZG op farm (inc. jin'do) MC ragnaros op 13%..
Als ik 60 ben en wat goede gear heb verzameld zal ik wel even een whisper geven.BootVluchteling schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:45:
[...]
zucht, evo.. /cry..
ik zit ook alliance.. als je een goede guild wil, die ook erg gezellig is, is Nerve aan te raden.. ik zit erin, en het is érg gezellig.. zoals je in mn sig kan zien heb ik 3 60's, en dit is de 1e guild waar ik me écht thuis voel.. mensen helpen elkaar, en we boeken grote vooruitgang.. momenteel ff niet door vakantie, maar ik vermoed dat we voor het einde van het jaar een groot deel van BWL doorzijn...
AQ20 cleared, ony op zo goed als farm, ZG op farm (inc. jin'do) MC ragnaros op 13%..
Ben van plan om een soulforge-setje bij elkaar te sprokkelen.
Het leek me eerst leuker om zelf helemaal de raidinstances stapje bij beetje te leren met een verse guild, maar met <blackout> (mijn laaste guild) zag ik dat niet meer zitten.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
EVO zijn allemaal chinezen die in europa wonen, een enkeling spreekt engels, maar het merendeel niet xDKoekje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:39:
Ben nu bezig in mijn vrije tijd mijn paladin naar 60 te brengen, het lukt om ongeveer 1 level per dag te krijgen, nu al 48.Vandaag trouwens mijn guild verlaten (welke ambities had om endgame instances te gaan doen) omdat een van de officers behoorlijk machtsgeil was, zomaar mensen uit de guild schoppen "You annoyed me, bye! - kicked" een of ander kutkind van 14 :P(nofi). Ik stond zelf wel goed aangeschreven in de guild, maar met mensen zoals hem ik de guild kan je gewoon geen plezier meer aan get spel beleven. Nu maar <Wound> Gejoined, een pvp guildje.
ipv <black star> zul je <dark star> bedoelen, en de laatste guild die je bedoelt is <sadistic requim>
Ik ben nu wat bij SM aan het grinden met m'n rogue er er was zojuist een lvl 40 dwarf hunter die ik eens even gekilled heb
Ja,. <dark star> ik kan die guildnamen zo snel niet lezen, het is meer pew, pew -> doodaddictive schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:02:
[...]
EVO zijn allemaal chinezen die in europa wonen, een enkeling spreekt engels, maar het merendeel niet xD
ipv <black star> zul je <dark star> bedoelen, en de laatste guild die je bedoelt is <sadistic requim>
Ik ben nu wat bij SM aan het grinden met m'n rogue er er was zojuist een lvl 40 dwarf hunter die ik eens even gekilled hebbeide full HP, hij full mana maar geen pet uit. En toen was "Stonn" dood. Hij zit in een guild "gank me and feel my main" maar ik ben nog niemand tegen gekomen
Maar Stonn die staat in mijn friendlist, hij is nogal een beginner maar wel een aardige gozer, felici met je kill
Hij heeft geen main hoor, maak je maar geen zorgen..
[ Voor 9% gewijzigd door Koekje op 30-07-2006 23:14 ]
Anoniem: 149249
Ik heb dat gevoel ook, nog 180% experience hier.

Onyxia Prequest helpt heel veel als je een deftige guild hebt die een handje toesteekt. :-)
haha, dan zal ik volgende keer als ik hem tegenkom wel /wave /hug -enKoekje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:11:
[...]
Ja,. <dark star> ik kan die guildnamen zo snel niet lezen, het is meer pew, pew -> dood
Maar Stonn die staat in mijn friendlist, hij is nogal een beginner maar wel een aardige gozer, felici met je kill
edit:
Hij heeft geen main hoor, maak je maar geen zorgen..
Anoniem: 41820
Ik had geluk, en heb Shadow Wing Focus Staff geloot ^^
meteen maar spell power er op laten zetten
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 31-07-2006 00:04 ]
Zoiets dus
30/07/2006 Molten Core 18:45
DamageMeters: <Damage Done> report on 40/44 sources:
#01: 6.37% Xtend 1470628
#02: 6.00% Styvois 1383833
#03: 5.41% Koch 1247747
#04: 4.89% Freeshooter 1128083
#05: 4.72% Keyla 1088405
#06: 4.31% Jaffar 995441
#07: 4.27% Madawc 985507
#08: 4.19% Rocketas 967647
#09: 4.07% Snorlisa 938346
#10: 4.05% Jinjiro 934158
[ Voor 34% gewijzigd door FreeShooter op 31-07-2006 01:15 ]
Dan vraag ik me serieus af in welke guild je zit, of speel je op Frostmane US?Anoniem: 41820 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 23:46:
Net weer broodlord en de drie draken in bwl gelegd
Ik had geluk, en heb Shadow Wing Focus Staff geloot ^^
meteen maar spell power er op laten zetten
Zit zelf in IFA...
Ik mocht vanavond fijn mijn 7de item van NW looten, de gloves. Wat nu neerkomt op een ruige 548 spelldmg, mits allakhazam goed telt..
Ik hoop nu stiekem nog op mijn robes, maar dat zal wel nog even op zich laten wachten. Ach, losse items ftw dan toch.
Iemand hier met full NW een beetje ervaring hoe stevig die proc is? Als ik pakweg 60 spelldmg terugval als ik full NW draag, dan weet ik niet of de NWfocus dat kan toppen... Iemand die het verschil ECHT merkt?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit is precies de reden waarom ik op een PvE server zit, om dit soort ongein kan ik echt pissig worden.Koekje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:39:
Ik zelf heb een gloeiende hekel aan ganking, en zal dit niet gauw zelf doen, of iemand moet me kwaad maken.
Misschien dat ik ooit een hoog lvl karakter laat overzetten op een PvP server, om daar eens te spelen. Maar ik maak zelf geen nieuw karakter daar, dikke kans dat ik hem weer wis na dit soort ongein.
Een van de grootste horde guilds (mortalis) op onze server is gemoved naar Nordrassil...
Jammer..qua PvE content waren ze best ver..
Dit topic is gesloten.