Het grote Guild Wars Topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:41:
.....
Hoe vervelend het ook is, Random Arena's worden heel vaak bevolkt door tieners die niets beters te doen hebben dat zichzelf belachelijk te maken en een verlies te wijten aan het slechte healen van de monk. Als je eenmaal in teamverband kunt PvP'en, zal je zien dat het al wat 'vriendelijker' zal gaan. (Ik geloof dat je dan 1x 10 consecutive wins moet hebben om in Team Arena's terecht te komen.)
Om in Team Arena's terecht te komen moet je 5 consecutive wins hebben. Om vervolgens in Heroes' Ascent terecht te komen moet je 5 matches (in willekeurige volgorde) winnen.

Bron: http://gw.gamewikis.org/wiki/The_Battle_Isles

Ik ben het overigens met je eens dat Team Arena een stuk leuker en vriendelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je die vandaan? Ik zoek en bel me suf om er achter te komen waar ik hem kan krijgen. Op de site van Dynabyte staat ie wel, maar in Leidschendam hebben ze hem nog niet binnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:42:
[...]

Waar heb je die vandaan? Ik zoek en bel me suf om er achter te komen waar ik hem kan krijgen. Op de site van Dynabyte staat ie wel, maar in Leidschendam hebben ze hem nog niet binnen. :(
Dynabyte Haarlem. Ze hadden ze al liggen sinds de 10e, volgens de verkoper. Misschien dat het verschilt van filiaal tot filiaal.

Trouwens, ik zit net te denken over die updates. Wij hebben hier drie pc's die we moeten updaten. Ik heb mijn pc gisteren al gedaan. Zou het niet gewoon mogelijk zijn dat ik de file kopiëer naar de andere pc's, kwestie van runnen en klaar :? Ik ga het vanavond iig even proberen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:10:
Trouwens, ik zit net te denken over die updates. Wij hebben hier drie pc's die we moeten updaten. Ik heb mijn pc gisteren al gedaan. Zou het niet gewoon mogelijk zijn dat ik de file kopiëer naar de andere pc's, kwestie van runnen en klaar :? Ik ga het vanavond iig even proberen.
Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Alle user specifieke data staat op de servers van Anet en dat ene grote bestand bevat alleen maar textures, sounds, wireframes etc. Maar goed, ik heb het nooit geprobeerd, dus ik ben benieuwd.

Ikzelf ga vanavond eens kijken of ik 'm onder Vista aan de praat krijg ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 10:54
onder vista werkt het zonder probleem (heb het getest met de laatste beta... niet met de RC1).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:19:
[...]

Zou niet weten waarom dat niet zou kunnen. Alle user specifieke data staat op de servers van Anet en dat ene grote bestand bevat alleen maar textures, sounds, wireframes etc. Maar goed, ik heb het nooit geprobeerd, dus ik ben benieuwd.

Het spel installeren tot aan het inlogscherm en vervolgens gw.dat kopieren werkt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:10:
[...]

Dynabyte Haarlem. Ze hadden ze al liggen sinds de 10e, volgens de verkoper. Misschien dat het verschilt van filiaal tot filiaal.

De update mag dan groot zijn, dat ene bestand is natuurlijkveel groter. Ik betwijfel het of dat bestand 'ff' kopieren en plakken sneller werkt dan gewoon aanzetten om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Als jij gewoon een 10Mbit verbinding hebt liggen tussen je computers, dan zou dit sneller moeten gaan dan die paar KB of Kb die GW op het moment leverd (soms wel 100KB).
Ikzelf ga denk ik om de zoveel tijd maar een backup maken van dit bestand. Dat scheelt echt een boel moeilijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Demon Hunter schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:15:
Btw, eventueel nog ergens een vriendelijke guild waar ik mag joinen eventueel?
Hoelang speel je? doe je pve, pvp, gvg, ab?
Ben je sociaal? Ben je vaak genoeg online (dus niet eens in de 3 weken online)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weer verder gegaan mijn mijn pve wammo, waterlely gaat nu zonder problemen. Inmiddels 8 paarse weapons, 1 gele en zooitje normale binnen :)
vamparic hammer shaft (5 leech, -1 regen), hale staff head (+23health) en stomme bow grip of markmanship, zijn dat dingen die eerder rijp zijn voor merchant of kan ik er mischien nog wat leuks voor krijgen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:23

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hmm, kreeg net te horen dat je de complete pre-order kit (hoesje en al) moet inleveren wanneer je de uiteindelijke versie komt halen bij dynabyte. Ik ga wel naar een ander.... Ik wil het hoesje en de inhoud natuurlijk gewoon houden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Bij Dynabyte in amersfoort hoeft dat niet. Heb het nog even na gevraagd. De medewerker vroeg me alleen om de bon en het hoesje mee te nemen als ik Nightfall kom ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mythrill schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:37:
Bij Dynabyte in amersfoort hoeft dat niet. Heb het nog even na gevraagd. De medewerker vroeg me alleen om de bon en het hoesje mee te nemen als ik Nightfall kom ophalen.
Volgens de medewerkers hier moet je inderdaad het hoesje meenemen met de bon. De bon om te laten zien en het hoesje om het in te leveren. Het schijnt company policy te zien. De vestiging had zelfs een e-mail van de overkoepelende organisatie waarin deze actie werd opgedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:35:
Hmm, kreeg net te horen dat je de complete pre-order kit (hoesje en al) moet inleveren wanneer je de uiteindelijke versie komt halen bij dynabyte. Ik ga wel naar een ander.... Ik wil het hoesje en de inhoud natuurlijk gewoon houden.
Net ook gehaald bij Dynabyte en je moet aleen je bon meenemen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF....hoe groot is die update dan ??? ik zag al mensen klagen maar dacht dat het alleen lang duurde met aanmelden dat ging idd met 1 to 10 kb/s eindelijk klaar ik naar het inlogscherm en ik ben nu al 80mb verder lol had eindelijk weer ff de tijd om een lekker avondje/nachtje te game hehe geduld is een schone zaak geloof ik |:(

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Geef je snelkoppeling de toevoeging -image. Dat scheelt, zet je het gewoon aan, ondertussen boodschappen doen en je hebt geen gezeur meer als je een stadje in moet.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:17:
WTF....hoe groot is die update dan ??? ik zag al mensen klagen maar dacht dat het alleen lang duurde met aanmelden dat ging idd met 1 to 10 kb/s eindelijk klaar ik naar het inlogscherm en ik ben nu al 80mb verder lol had eindelijk weer ff de tijd om een lekker avondje/nachtje te game hehe geduld is een schone zaak geloof ik |:(
De update is compressed 400Mb, en volgens mij uitgepakt ongeveer 1Gb. (Volgens mij is mijn gw.dat van 3Gb naar 4Gb gegaan.)

-- == Alta Alatis Patent == --

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

TroonStaal schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:14:
Geef je snelkoppeling de toevoeging -image. Dat scheelt, zet je het gewoon aan, ondertussen boodschappen doen en je hebt geen gezeur meer als je een stadje in moet.
bedankt voor de tip ik zat te kloten met -img :P ik zet hem aan en ga naar bed

pssst geld kopen?

Verwijderd

klasse ga ik doen 8)

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:41:
[...]

Net ook gehaald bij Dynabyte en je moet aleen je bon meenemen .
Dan hangt het blijkbaar af van de vestiging. Ik heb net 2 vestigingen gebeld: bij alle 2 moet je het hoesje etc ook weer inleveren. Domme actie van Dynabyte.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 16-09-2006 09:30 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
Weakling schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:19:
[...]

je kunt gewoon je gw dir copieren naar een andere computer en dan starten, werkt ook

Verwijderd

Wat ik me afvroeg is er eigenlijk een GoT guild, en zo ja zijn er nog plaatsen vrij ^^, mijn guild is momenteel namelijk niet zo actief :|

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 10:58:
Wat ik me afvroeg is er eigenlijk een GoT guild, en zo ja zijn er nog plaatsen vrij ^^, mijn guild is momenteel namelijk niet zo actief :|
Kijk in Bor de Wollef's signature, daar staat een link.

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 09:30:
[...]

Dan hangt het blijkbaar af van de vestiging. Ik heb net 2 vestigingen gebeld: bij alle 2 moet je het hoesje etc ook weer inleveren. Domme actie van Dynabyte.
Op mijn bon staat duidelijk 'bon innemen', er staat niets over hoesje of wat dan ook. En als het toch moet, kunnen ze wegrottne, haal ik em wel ergens anders, en houd ik lekker mn pre-release ding. Staat veel te leuk op mn plank

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 12:19:
[...]

Op mijn bon staat duidelijk 'bon innemen', er staat niets over hoesje of wat dan ook. En als het toch moet, kunnen ze wegrottne, haal ik em wel ergens anders, en houd ik lekker mn pre-release ding. Staat veel te leuk op mn plank
Lol hetzelfde dacht ik ook. Door het gezeur hierover bij de lokale dynabyte vestiging heb ik het al elders anders besteld.

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Ik heb ook maar de stap gewaagd en Guild Wars gehaald. Heb nu nog prophecies. Ga volgende week factions erbij kopen. Ik vind het nu al geweldig :) hangt goede sfeer imo :).
Ben nu necro/ranger lvl 4. Heb zelf geen idee of het goed is maar het leek mij wel een interessante combinatie :)

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Met necro ranger kan je wel zeer interesante dingen doen hoor. opzig is geen een combo echt fout. En, welkom bij gw :)

Verwijderd

ik heb hier thuis ook de preorder van prophecies liggen. Tot mijn verassing zat er twee keer een code bij om een extra char slot en de wapens te unlocken. De blaadjes zijn exact hetzelfde, de code is alleen anders. Heb ik nou gewoon veel geluk dat ik die extra content van de preorder 2 keer heb, of zijn er meer mensen met 2 blaadjes?

• DR161

DR161

is sarcasminist

geluk

pssst geld kopen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben blij, kan nu eindelijk die 6 jade knights neerhalen zonder zelf neer te gaan :) Wel in setjes van 3, maar heb geen elite skill (shields of judgement of gladiator's defence). Is het trouwens beter als wammo met axe of sword te spelen?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

cbxmelk schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:25:
Ik heb ook maar de stap gewaagd en Guild Wars gehaald. Heb nu nog prophecies. Ga volgende week factions erbij kopen. Ik vind het nu al geweldig :) hangt goede sfeer imo :).
Ben nu necro/ranger lvl 4. Heb zelf geen idee of het goed is maar het leek mij wel een interessante combinatie :)
wees maar niet te snel met factions kopen, Prophecies is veel te leuk, vooral in het begin, om Factions er tussendoor te laten komen

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ook vaag. Nightfall preorder gehaald. Lees het blaadje. Preorder nummer invullen voordat het nummer van de full version invult. Dus ik denk: "Okay, vul ik nu alvast maar het preorder nummer in, hebben we dat alvast gehad". Zegt ie na ingevuld te hebben dat ik het nummer niet kan gebruiken, omdat ik sowieso al recht heb op de extraas ... Huh? Snap er niks van. Meer mensen die dit hebben?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Weakling schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:11:
Ook vaag. Nightfall preorder gehaald. Lees het blaadje. Preorder nummer invullen voordat het nummer van de full version invult. Dus ik denk: "Okay, vul ik nu alvast maar het preorder nummer in, hebben we dat alvast gehad". Zegt ie na ingevuld te hebben dat ik het nummer niet kan gebruiken, omdat ik sowieso al recht heb op de extraas ... Huh? Snap er niks van. Meer mensen die dit hebben?
Nahhh wou net hetzelfde vragen je bedoelt deze melding :
You cannot add this acces key to your guild wars account because you will already have the rights this key provides. ???

Verwijderd

had ik ook, gewoon op add key klikken, je kan dan gewoon die items al krijgen dmv /bonusitems . Vond het ook vaag, maar een guildie had het al gedaan, dus was het veilig om het te proberen :P
Overigens viel het me op dat de spears single-handed zijn. En als je er dan toch upgrades op kan gooien en ook nog een offhand item erbij doet, hen je een soort van dubbele upgrades, wat nu nog niet kan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:13:
had ik ook, gewoon op add key klikken, je kan dan gewoon die items al krijgen dmv /bonusitems . Vond het ook vaag, maar een guildie had het al gedaan, dus was het veilig om het te proberen :P
Overigens viel het me op dat de spears single-handed zijn. En als je er dan toch upgrades op kan gooien en ook nog een offhand item erbij doet, hen je een soort van dubbele upgrades, wat nu nog niet kan.
Paragorns hebben ook een soort van schild zoals in het preview event te zien was (pvp) en straks nog een keer in het pve event.

• DR161

DR161

is sarcasminist

bijn mij gebeurt er nix als ik /bonusitems doe

pssst geld kopen?

Verwijderd

dark rule161 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 22:49:
bijn mij gebeurt er nix als ik /bonusitems doe
mss omdat je geen enkele bonus key hebt toegevoegd? of ben je vergeten je inventory te checken?

Verwijderd

thnx ga het meteen ff proberen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:35:
[...]

thnx ga het meteen ff proberen 8)
ehhhh ik krijg de bonusitems van factions ..................
WTF gaat niet helemaal goed geloof ik |:( ik deed zoals je zei maar niks dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met /bonusitems blijf ik mijn prophacies items krijgen :P Hoe gaan ze dat eigelijk doen met pre-order nightfall? gewoon items toevoegen tot die bonusitems?

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2006 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 23:14:
[...]

mss omdat je geen enkele bonus key hebt toegevoegd? of ben je vergeten je inventory te checken?
ik heb eens een pvp coupon toegevoegd

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 17 september 2006 @ 02:26:
Met /bonusitems blijf ik mijn prophacies items krijgen :P Hoe gaan ze dat eigelijk doen met pre-order nightfall? gewoon items toevoegen tot die bonusitems?
volgens mn guildie wel. Die krijg met /bonusitems zn factions pre-order zooi en dan zn Nightfall weaps. Het zou gewoon moeten lukken lukken. Wat ik wel raar vind is dat hij niet bij 'manage keys' staat, daar staat alleen van mn Ph en Fc, en 2 Xtra char slots (van factions) en nog wat, maar niets over Nightfall. Mss komt dat nog na de release en installatie van Nf
dark rule161 schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:18:
[...]

ik heb eens een pvp coupon toegevoegd
ik neem aan dat bij zo een key geen bonusitems te verkrijgen zijn. Volgens mij zitten er alleen bij pre-release of pre-order bonusitems die je altijd kan opvragen, en bij de CE van Fc zat dan nog eenmalig een Kuunavang

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

ok dan maar w8en op mijn preorder

EDIT:kan je die PC FORMAT gewoon bij de bruna halen of moet ik die uit het buitenland halen
heeft iemand hem trouwens al?

[ Voor 68% gewijzigd door DR161 op 17-09-2006 12:05 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

PC Format zijn te krijgen bij de AKO's op de grotere stations iig :)

Ik heb de pre-order key nog niet toegevoegd, ik wil daar eigenlijk mee wachten totdat ik Nightfall ook heb. Wat ik nu krijg als ik /bonusitems doe zijn de Factions wapens (daggers en communing staff) en mijn Coca Cola items.

De draak Kuunavang kreeg iedereen die de Factions CE had volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

TroonStaal schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:21:
PC Format zijn te krijgen bij de AKO's op de grotere stations iig :)

Ik heb de pre-order key nog niet toegevoegd, ik wil daar eigenlijk mee wachten totdat ik Nightfall ook heb. Wat ik nu krijg als ik /bonusitems doe zijn de Factions wapens (daggers en communing staff) en mijn Coca Cola items.

De draak Kuunavang kreeg iedereen die de Factions CE had volgens mij.
ako?
thx _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door DR161 op 17-09-2006 12:57 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik heb snel vraagje. Kwam er zelf niet achter :)
Is er manier om mn pet weg te doen en andere te halen? Het is me zelf nog niet gelukt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbxmelk schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:08:
Ik heb snel vraagje. Kwam er zelf niet achter :)
Is er manier om mn pet weg te doen en andere te halen? Het is me zelf nog niet gelukt namelijk :)
Bij een tamer. Zie http://gw.gamewikis.org/wiki/Category:Tamers voor een lijstje met tamers en waar ze staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:11:
[...]

Bij een tamer. Zie http://gw.gamewikis.org/wiki/Category:Tamers voor een lijstje met tamers en waar ze staan.
_/-\o_ dank u _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

had ik ook, gewoon op add key klikken
Dat levert nou juist de melding op die rednas247 beschreef. De /bonusitems levert dan oude meuk op. Nou ja, vind die bonus meuk niet het belangrijkste, maar het niet krijgen van een extra karakter slot wel ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:43:
[...]

Dat levert nou juist de melding op die rednas247 beschreef. De /bonusitems levert dan oude meuk op. Nou ja, vind die bonus meuk niet het belangrijkste, maar het niet krijgen van een extra karakter slot wel ... :/
als die melding op het scherm staat, kan je nog een keer op add key klikken. bij mij werkte dat, en nou hoop ik maar dat ze die characterslot erbij doen als Nf uitkomt, anders stuur ik wel een klacht in. Je betaald tenslotte ook voor die extra slot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:43:
[...]

Die krijg je ook pas als je de echte Nightfall key toevoegd, heeft Anet bevestigd. Voor de rest is het gewoon wachten tot de bug gefixed word (iemand op ander NL forum heeft gemailed en mssg terug gekregen dat men gewoon moet wachten tot ze het fixen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoevel character slots krijgen wij er in totaal bij in Nightfall?
2 +1 bonus slot of maar 1 "bonus" slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 00:21:
Hoevel character slots krijgen wij er in totaal bij in Nightfall?
2 +1 bonus slot of maar 1 "bonus" slot?
2 Character slots en als je dat pre-release bonuspack ding hebt gekocht krijg je idd 1 extra character slot.

Eventjes iets anders, misschien handig voor onze FireFox gebruikers (copy-paste van ons forum):
Hoe GuildWiki te doorzoeken met een Add-On voor Mozilla FireFox zonder dat je GuildWiki open hebt staan:
  • OK, installeer je versie van FireFox naar keuze (ik draai momenteel 2.0b2).
  • Download en installeer "SearchWith" add-on: https://addons.mozilla.org/firefox/2194/
  • Tools --> Add-ons --> "SearchWith" options
  • Klik op tab "Engines"
  • Type "GuildWiki" in bovenste textbox
  • Klik op "Add Engine"
  • Vul in bij "Search Address": "http://gw.gamewikis.org/wiki/Special:Search?search="
  • Vul in bij "Extra Options": "&sourceid=mozilla"
  • Klik op "OK"
  • Ga naar tab "Services"
  • Type in "GuildWiki Search" in bovenste textbox
  • Klik op "Add Service"
  • Selecteer "GuildWiki" in dropdownbox.
In FireFox kun je nu een woord selecteren, rechtermuis knop, ga naar "Search With", en klik op "GuildWiki Search".

Note: geen enkel aanhalingsteken (") meenemen, alleen de text TUSSEN de aanhalingstekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
hoeveel kost die preorder ding nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Stronkie schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:30:
hoeveel kost die preorder ding nou?
Niets, je krijgt wat je betaald korting op GW:Nightfall als je dan de volledige versie ophaalt.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
ja lol , hoeveel kost dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat hangt van de winkel af. Bij Dynabyte betaal je bv bijna 10 euro en bij Dimension plus 5 euro. De meeste winkels "doen maar wat".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

tussen de 5 en 10 euro.
Dit krijg je dus als 'korting' wanneer je de volledige game haalt. Dus uiteindelijk kost het niks extra's.

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
ok check :) Kijken of dixons hem heeft vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stronkie schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:15:
ok check :) Kijken of dixons hem heeft vandaag
De lokale Dixons hier heeft hem niet en krijgt hem ook niet. Ze doen daar niet aan pre-orders blijkbaar. Beste opties zijn Dynabyte, FRS en de lokale game shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Topicstarter
check :) FRS it is :). Ik moet nog wel werken. Maar wil wel graag mijn extra dingen hebben voordat het weekend begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Stronkie schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:34:
check :) FRS it is :). Ik moet nog wel werken. Maar wil wel graag mijn extra dingen hebben voordat het weekend begint :)
Join the addicts :D

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

En als je dat dan scheduled elke week dan heb je nooit meer gezeik :) althans dat doe ik nu...
Verder ben ik niet verslaafd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:07:
[...]

En als je dat dan scheduled elke week dan heb je nooit meer gezeik :) althans dat doe ik nu...
Lol, dat heb ik ook zo staan. Tijdens de geschedulde defrag, virusscan etc doe ik ook gw.exe -image zodat ook de gebieden waar ik niet dagelijks kom direct up 2 date zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb nu net mijn 4 keys op de mail zien staan. Dus vanavond maar even registreren.
Dimplus is best een goede winkel, maar jammer dat ze het pre-order pakket met het spel mee sturen. Ach, die extra dingen kun je later ook nog bekijken.

Ben benieuwd naar de hoeveelheid extra slots, had ik misschien toch niet 2x 2 extra slots moeten kopen. Ach, 1 extra is altijd handig voor de volgende test weekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
Ik heb nu factions erbij gehaald. Is het mogelijk om met mijn prophecies char verder te gaan op factions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Ja als je de key aan je prophecies account heb toegevoegd, en niet een nieuw account hebt aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

cbxmelk schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:37:
Ik heb nu factions erbij gehaald. Is het mogelijk om met mijn prophecies char verder te gaan op factions?
Ja dat kan. Je moet dan je ongebruikte Factions key aan je Prophecies account toevoegen. Dat kan via het optie menu, en dan manage acces keys.
Als je dat gedaan hebt kan je bij LA de quest van Mehnlo aannemen. Heb je die volbracht dan verschijnt er op de kaart een bootje en kan je vertrekken naar Kaineng Centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ZeroCode schreef op maandag 18 september 2006 @ 15:07:
Ik wacht altijd geduldig bij elk gebied totdat het geupdate deel binnen is en doe dan ondertussen ook niks anders. Rustig op mijn gemakkie een half uur naar het "laadplaatje" van Droks kijken zoals bij de afgelopen update. Verder ben ik ook niet verslaafd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
heb net ook maar is dat -image geprobeerd.... moest gewoon ffies 400mb binnen halen maar speelt daarna wel veel lekkerder/sneller inderdaad.

verder nog beetje geexperimenteerd met die ele/mo farm build. Het werkt voor elona echt super, voor trollen redelijk (bij de cave komen wilt nog wel eens voor problemen zorgen) en voor griffons slecht (als elementalist ben je te langzaam... die beesten halen je in als je nog aan het agro-en bent).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Na een hele tijd niet gespeeld te hebben, is dit toch wel een gouden tip hey ;) Ik kan momenteel mij niet echt verplaatsen door de wereld, zonder een goede 10 minuten te moeten downloaden! Ik zet em vannacht wel ff aan, dan moet het meeste wel binnen zijn.

Binnenkort Factions en Nightfall maar ff aanschaffen ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Vergeet niet dat het niet de snelkoppeling is, maar via eigenschappen en dan de command line.

Anders ga je je net als ik de eerste keer afvragen wat er toch fout is gegaan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Wat ik me eigenlijk afvraag via -image. Download hij iedere keer alles? Of alleen wat je nog niet hebt?
Vanavond even niet vergeten om een kopie te maken van dit bestand en dan de 2 pc's uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten met een andere combinatie.
Ben benieuwd hoe GW het doet onder Windows Vista (wordt toch dual-boot, dus als het niet werkt is het absoluut geen probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Arunia schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:05:
Wat ik me eigenlijk afvraag via -image. Download hij iedere keer alles? Of alleen wat je nog niet hebt?
Hij download alleen wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:06:
Hij download alleen wat je nodig hebt.
Duidelijk :) Gister tijdens het lange wachten steeds tussen portals, zat ik me al af te vragen of het niet handig zou zijn om alles wat je nodig hebt alvast te kunnen downloaden. Nu blijkt het nog mogelijk ook :Y) Handig!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Thanks Bor, dan zal ik straks thuis maar even nog gw.exe image opstarten zodat dit straks na de nieuwe install niet meer hoeft. Ik heb deze slag voor vrijdag avond gedaan te hebben zodat ik weer lekker met het test weekend mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

No problem! Ik vind het een van de meest zinvolle commandline switches tot nu toe. Zoals eerder aangegeven werkt een schedule ook erg lekker. Bij nieuwe grote releases is het altijd handig de gw.exe -image zo vroeg mogelijk uit te voeren voordat de massa ook aan het (ingame) updaten slaat. Op die manier heb je vrijwel altijd een redelijk snelle download.

Nu nog een ingame overzicht van de changes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Arunia schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:05:
Ben benieuwd hoe GW het doet onder Windows Vista (wordt toch dual-boot, dus als het niet werkt is het absoluut geen probleem).
Werkt prima onder Vista! Alleen had ik geen zin om 2x GW op mijn systeem te hebben, dus heb ik met een truukje ervoor gezorgd dat ie vanuit precies dezelfde map in Vista en XP werkt.

Als je gw.exe opstart in de map waar je 'm onder XP geinstalleerd hebt, dan probeert Vista 'm opnieuw te installeren en zegt ie vervolgens dat het niet lukt (omdat ie al wel geinstalleerd is, maar niet onder Vista). Ik zeg het een beetje krom, maar ok.

Wat ik gedaan heb is alle registry entries voor GW uit XP geexporteerd en in Vista geimporteerd. En dan start gewoon het spel op i.p.v. dat ie 'm probeert te installeren. Werkt nu als een zonnetje, maar je moet dan wel een beetje weten wat je doet. Misschien is er nog wel een andere mogelijkheid, maar die heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bor de Wollef schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:54:
No problem! Ik vind het een van de meest zinvolle commandline switches tot nu toe. Zoals eerder aangegeven werkt een schedule ook erg lekker. Bij nieuwe grote releases is het altijd handig de gw.exe -image zo vroeg mogelijk uit te voeren voordat de massa ook aan het (ingame) updaten slaat. Op die manier heb je vrijwel altijd een redelijk snelle download.

Nu nog een ingame overzicht van de changes.
He? welke command hebben jullie het over???
Klinkt allemaal heel leuk maar wat hoe en wie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ixl85 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:10:
[...]

He? welke command hebben jullie het over???
Klinkt allemaal heel leuk maar wat hoe en wie? :D
Gewoon gw.exe -image vanuit de commandline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
en wat doet ie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lees de vorige 12 posts en je weet het ;)

Ben nu maar een ranger/monk begonnen, leuk met zo'n pet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Weakling schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 11:44:
[...]

Werkt prima onder Vista! Alleen had ik geen zin om 2x GW op mijn systeem te hebben, dus heb ik met een truukje ervoor gezorgd dat ie vanuit precies dezelfde map in Vista en XP werkt.

Als je gw.exe opstart in de map waar je 'm onder XP geinstalleerd hebt, dan probeert Vista 'm opnieuw te installeren en zegt ie vervolgens dat het niet lukt (omdat ie al wel geinstalleerd is, maar niet onder Vista). Ik zeg het een beetje krom, maar ok.

Wat ik gedaan heb is alle registry entries voor GW uit XP geexporteerd en in Vista geimporteerd. En dan start gewoon het spel op i.p.v. dat ie 'm probeert te installeren. Werkt nu als een zonnetje, maar je moet dan wel een beetje weten wat je doet. Misschien is er nog wel een andere mogelijkheid, maar die heb ik nog niet gevonden.
Denk dat het heel simpel is om te installeren.
Installeer GW gewoon vanaf de CD en zet daarna (zonder al die updates) je .dat file over.
Eerst natuurlijk wel een update maken.
Ik zit zelf nog even te kijken of ik GW dan los van de andere doe of een beetje op jouw manier.
Denk toch het laatste omdat het nutteloos is om ze beide te hebben.
Ditzelfde zal ook wel gelden voor FFXI. Alhoewel ik denk dat die toch echt los geïnstalleerd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

TroonStaal schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:51:
[...]

Ja dat kan. Je moet dan je ongebruikte Factions key aan je Prophecies account toevoegen. Dat kan via het optie menu, en dan manage acces keys.
Als je dat gedaan hebt kan je bij LA de quest van Mehnlo aannemen. Heb je die volbracht dan verschijnt er op de kaart een bootje en kan je vertrekken naar Kaineng Centre.
Ik speel momenteel ook alleen Prophecies maar wat ik me afvraag is het volgende:
Stel ik hang me factions key aan Prophecies, reis af naar Kaineng Centre en vervolgens wil ik weer terug naar Old Ascalon bijvoorbeeld. Is dat mogelijk?

Oftewel kun je door 2 worlds heen reizen?

Ik mis nogal wat storage slots en ik hoorde dat je bij factions iets van 60 slots hebt? Die komen me wel mooi uit.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Ja je kan door de 2 werelden reisen
en die 60(weet niet hoeveel) sloten zijn aleen vooor materials

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
ZeroCode schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:12:
[...]

Ik speel momenteel ook alleen Prophecies maar wat ik me afvraag is het volgende:
Stel ik hang me factions key aan Prophecies, reis af naar Kaineng Centre en vervolgens wil ik weer terug naar Old Ascalon bijvoorbeeld. Is dat mogelijk?

Oftewel kun je door 2 worlds heen reizen?

Ik mis nogal wat storage slots en ik hoorde dat je bij factions iets van 60 slots hebt? Die komen me wel mooi uit.... :)
Ja. Je krijgt op je map ('M') een boot erbij waarmee je tussen de twee werelden kunt reizen (Factions <-> Prophecies). In de wereld van Factions moet je dan je storage uitbreiden voor 50 gold waarna je een extra pagina / tab krijgt in je storage voor 250 van ALLE grondstoffen (dus je kunt van elke grondstof 250 kwijt op de extra pagine). Deze extra pagina kun je daarna ook weer vanuit Prophecies zien met het karakter waarmee je de uitbreiding van je storage hebt gekocht.

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
Heeej :*)
ik heb redelijk lang met mijn ranger character gespeeld..( al tijd geleden..toen er nog geen 2e deel was)
had 700 speeluren volgensmij met deze char.. :P
en ik denk dat als ik het zo allemaal lees dat ik weer wil gaan beginnen :9~
ookal heb ik al mijn spullen en geld weggegeven..
had 200k ofzo :'(
maar hebben jullie een eigen guild?
en zou ik kunnen joinen als ik weer ga beginnen?
en nog een vraagje!
is UW nogsteeds iets speciaals als je dat met ze 2e kan? of kan iedreen dat tegenwoordig?
En is UW uberhaubt nog speciaal?
thxx cya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Uw is nog steeds zeer speciaal ondanks dat het zelfs mogelijk is om gedeeltes te solowen. De missies uit UW zijn naar mijn weten niet / zeer slecht te doen bij solo / duo UW, dus voor dit soort dingen is UW cker nog wel speciaal.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

GW updateje met o.a.:
Fixed text received when adding a Nightfall Prerelease Bonus Key, so that it no longer incorrectly states that the account already has the bonus.
Da's mooi, kan ik eindelijk mijn Nightfall Bonus Key toevoegen zonder gezeur van GW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.guildwars.com/support/gamecontents/nightfall/

bekendmaking van alle zooi bij normal edition en CE van Nightfall :*)

ze doen er wel steeds meer dingen bij zeg
NCsoft Trial Key Booklet, with trial keys for other great NCsoft games
zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat naast GW NC-soft niet zulke krakers heeft in MMORPG land (ook de reden warom GW wel populair is, geen maandelijkse kosten)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letti1990
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-08-2022
kunnen jullie hetm ij aanraden om factiosn te kopen,,of zal ik even wachten tot nightfall uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52

Steffy

Ayreonaut

letti1990 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 19:16:
kunnen jullie hetm ij aanraden om factiosn te kopen,,of zal ik even wachten tot nightfall uit is?
Ik kan het wel aanraden, ik vermaak me nog steeds prima met Factions, heb met mijn monk alles gehaald en met 4 andere char ben ik nu bezig om ook daar alle missies mee te halen.

Verder vind ik het wel fijn dat ik niet 5 of 6 weken quests met 500xp hoef te doen om lvl20 te worden, bij lvl20 begint het pas en de aanloop naar lvl20 is een stuk korter wat het spelen met je char ten goede komt. Maar dat is mijn ervaring. Ik heb in 2 maanden tijd 3 chars opgebouwd met veel skills en speciale armors sets en wapens voor bepaalde builds en ik ben er heel tevreden over. Daar zou ik met Prophecies wel een half jaar mee bezig zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy Krueger
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-04 16:52
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:46:
http://www.guildwars.com/support/gamecontents/nightfall/

bekendmaking van alle zooi bij normal edition en CE van Nightfall :*)

ze doen er wel steeds meer dingen bij zeg
"Nightfall Collector's Edition Key, providing access to the Nightfall campaign, a miniature in-game Varesh pet, and Nightfall signature dances for your characters"

8)7 en ik was vandaag net in een winkel aan het klagen dat de CE niks in-game ging toevoegen dus dat ik toch maar voor de normale versie zou gaan...

Is that a controller I see before me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A new template system will allow you to save your own custom builds for every contingency.

HULDE!!!!!!!!!

ik riep vorige week nog om zo'n systeem
dat gaat zo makkelijk worden met build switchen geen gekut van 5 minuten lang maar een druk op de knop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freddy Krueger schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:40:
[...]

"Nightfall Collector's Edition Key, providing access to the Nightfall campaign, a miniature in-game Varesh pet, and Nightfall signature dances for your characters"

8)7 en ik was vandaag net in een winkel aan het klagen dat de CE niks in-game ging toevoegen dus dat ik toch maar voor de normale versie zou gaan...
lol. Ik had mn ma de pre-order laten halen, en omdat ze toch gelijk pre-orderen dan, heeft ze eerst maar gewone editie gezegt. toch maar ff teruggestuurd om te laten omzetten naar CE.

BTW, 2 verschillende verkopers gehad bij het halen van pre-release en omzetten naar CE, en nix geen gezeur over hoesje inleveren. Ook nog steeds alleen bon inleveren... Hopen dat ze er over 5 weken ook nog zo over denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:46:
zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat naast GW NC-soft niet zulke krakers heeft in MMORPG land (ook de reden warom GW wel populair is, geen maandelijkse kosten)
Lineage 2, City of Heroes/Villains, Auto Assault, zijn niet bepaald kleine jongens hoor ;)
NightfallTM brings more than a dozen Heroes to your aid as you battle against the forces of darkness. Each of these Heroes will gain experience at your side. You can even equip them with new weapons, upgrade their armor, and choose their skills for them. Best of all, you will be able to direct your Heroes in battle, telling them when, where, and whether to fight at all. You'll even be able to activate their skills for them. The amount of control is up to you. Use them like enhanced henchmen or direct them much like extra, full-fledged characters. The choice is yours.
Dat is toch wel heeeeel erg kwijl voor de solo-spelers onder ons _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

er zijn zeker nog geen plaatjes van die minipet?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

dark rule161 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:30:
er zijn zeker nog geen plaatjes van die minipet?
Die van de PC Format is een Grey Giant (riiight, een mini reus :+ )
SinergyX schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 22:21:
[...]

Lineage 2, City of Heroes/Villains, Auto Assault, zijn niet bepaald kleine jongens hoor ;)

[...]
De CE van Auto Assault lag hier bij de Dynabyte voor €14,99 loopt zeker niet zo lekker, dat spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feit blijft dat in deze tijd, waarin bijna iedere uitgever zich aan een mmorpg waagt, al deze mmorpg's nog maandelijkse kosten hebben. Als casual gamer speel je meestal toch maar 1, hooguit 2 van deze games. De rest ga je niet kopen ook. Dat terwijl andere topgames, zoals FEAR, GTA, Age of Empires en ga zo maar door, wel samen in de la liggen. Dat verschil is blijkbaar bij mensen met optimistische ideeen bovengekomen en die zijn vrolijk een mmorpg gaan maken, met een formule die al goed verkocht. Maar ondertussen koopt men niet EN EN, maar bij MMORPG's OF OF. Dat scheelt toch in de inkomsten. Auto Assault leek me ook wel leuk, en hij zou ook op de plak staan als het geen maandelijkse kosten had. En online racen en auto's op onvakkundige mannier demonteren, dat kunnen we online ook gratis doen. Resultaat: zeer tegenvallende verkoopcijfers, en een financiele domper voor NCsoft, die vele MMORPG's uitgeeft.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.